Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Megdönteni Vida Ildikót

Megdönteni Vida Ildikót

 

Érdemes-e egy stróman ellen tüntetni? El lehet-e érni bármit is akkor, amikor az igazi felelősök unottan a kiskaput támasztják, miközben lekezelően nyilatkoznak az elégedetlenkedő tüntetőkről? Mi történik akkor, ha sikerül lemondatni az adóhivatal elnökét? A választ rövidesen megkapjuk. Ahogy egy szegedi szónok fogalmazott: A szart lehet kavargatni, de az attól csak szar marad...

 

nav.jpg

Forrás: Facebook

Úgy tűnik, Orbán Viktor kiengedte a szellemet a palackból, amikor engedett a netadó ügyében. Jól érzékelte, hogy a jó király szerepébe bújva van esélye elcsendesíteni az elégedetlenkedőknek, de azzal nem számolt, hogy Vida Ildikó elszabadult hajóágyúként éket üt a kormány soraiba. Azzal ugyanis, hogy az adóhatóság első számú vezetője elismerte, nem kívánatos személy az Egyesült Államokban minden addig felépített kommunikációs stratégiát felülírt.

Új témát, friss lendületet kaptak ugyanis a tüntetők, ráadásul olyan ügyetlen trükkökkel próbálták elmagyarázni az ügyben nyilvánvaló ellentmondásokat, mint például L. Simon László nyilatkozata Vida Ildikó postán elkeveredett leveléről.

Az Orbán-rendszer a strómanok rendszere, ezért szinte törvényszerű, hogy ha rés támad a pajzson, először egy első sorba állított katonát ér az első döfés. Így járhatott volna Németh Lászlóné, vagy akár a miniszterelnök felcsúti barátja, Mészáros Lőrinc is. De Vida Ildikó lett az első áldozat. Hogy miért pont ő, még kérdés, de valószínűleg rövidesen választ kapunk erre a kérdésre is.

Az amerikaiak listáján egyelőre ismeretlen személyek is valószínűleg strómanok közé tartoznak. Ők viszik el a balhét, cserébe megvédik őket, ha tudják. Vida Ildikó valószínűleg rájött arra, hogy őt már nem tudja, és talán nem is akarja megvédeni a kormány, ezért lépett. Nyilván legrosszabb rémálmában sem hitte néhány héttel ezelőtt, hogy a nevét skandálja majd egy többezres dühös tömeg a NAV székháza előtt.

Ő csak egy katona volt, egy gyalog a sakktáblán, akinek parancsokat osztogattak a felettesei, ő pedig hűséges és pedáns hivatalnokként teljesítette azokat. Az, hogy Horváth András vádjaival szemben minden védelmet megkapott egy évvel ezelőtt, még inkább elaltatta a gyanúját, hogy ebből igen nagy baj is lehet. Végül be kellett látnia, hogy nem vonulhat belső emigrációba, mint Lenin elvtárs, ha ki akar szállni ebből a reménytelennek tűnő küzdelemből, neki kell lépnie, mert erre sem az amerikaiak, sem a magyar kormány nem hajlandó. A másik két szereplő ugyanis úgy gondolja, hogy az idő nekik dolgozik, de számára az idő múlása már a menekülés lehetőségének lenullázását jelentette volna.

Mi lesz akkor, ha az első sorba küldött strómanok elkezdenek fogyatkozni? Talán tisztábban fogjuk látni, kik, és milyen fegyverzetben állnak mögöttük. A nyár végén Szegeden egy rendezvényen találkoztam Vágó Gáborral, a vasárnapi tüntetés egyik szervezőjével és szónokával. Megkérdeztem tőle, hogy áll Horváth András harca a NAV korrupciója ellen. Csak legyintett, és rezignáltan arra célzott, hogy ez ellen a rendszer ellen nem lehet eredményesen küzdeni, mert a körkörös védelem ellen nincs mit tenni. Jó volt látni vasárnap esti elszántságát,hallgatni tüzes szónoklatát. Talán már ő is lát valami esélyt a körkörös védelem ellen? Az első védő mindenesetre elbukni látszik.

Trombitás Alfréd

 

 

75 komment Kaja pia csajok Tovább
Megdönteni Vida Ildikót Tovább
Facebook Tetszik
0
75 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány
  • Így kerül Orbán Viktor egyre távolabb Európától Így kerül Orbán Viktor egyre távolabb Európától
  • Ideje, hogy tisztán lássunk az egyetemi alapítványi kuratóriumok ügyében! Ideje, hogy tisztán lássunk az egyetemi alapítványi kuratóriumok ügyében!
  • Orbán és Putyin a békéről beszélnek, ugyanakkor egy szélesebb nemzetközi konfliktus alapjait teremtik meg Orbán és Putyin a békéről beszélnek, ugyanakkor egy szélesebb nemzetközi konfliktus alapjait teremtik meg

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr76881965

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tüntetések közötti tűnődés 2014.11.09. 22:07:19

Ezen kormányciklus elején is tüntetésekről beszélünk. Tegnap épp egy egész tüntetéssorozat elejét vette a kormány, amikor visszavonta a magániskolák ellen irányuló beadványt. Tüntetések zajlanak a hétvégén is, folytatása ez a múltkori nagy netadós tünt...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lavór 2014.11.09. 21:40:25

"Van értelme egyáltalán egy stróman ellen tüntetni, és lemondatni a NAV vezetőit, ha a főkolomposok továbbra is maradnak és lekezelő nyilatkozatokat tesznek az elégedetlen, tüntető tömegről? "

Látszatértelme van. Valójában a kérdésben ott a válasz: semmi értelme, míg a felettesei nevezik ki az utódját..
Válasz erre 

Ybl 2014.11.09. 21:45:18

Bizonyíték, valami?
Így csak ócska komcsi vádaskodás. Ja, de hát azok vagytok. Ezt midig elfelejtem.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.09. 21:47:10

@Ybl: Bajnai ellen volt / van bizonyíték? Csak hogy esélyt adjak, hogy ne tűnj "kettősmércésnek".
Válasz erre 

cenzuratroll bosszanto 2014.11.09. 21:47:23

@Ybl:

Pedig orbán elvtársad segge a vörös foltos. Tegnap este óta elfeledted? Ma jól nézd meg.
Válasz erre 

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2014.11.09. 21:51:30

Még a fideszmaffia strómanjai ellen is jobb tüntetni, mint nem tüntetni. Valamennyire ez rájuk is száll, ellenük is szól. Más haszna nincs, hiszen ha az egyik stróman megy, majd jön helyette egy másik, aki ugyanazt csinálja. Talán egyszer majd felébred a tömeg, és a háttérben lévő nagy gazemberek ellen tüntet. Mert ugye, pontosan tudjuk, hogy kik azok...
Válasz erre 

conchita wurst 2014.11.09. 21:54:51

muhaha

vidát se fogjátok lemondatni, nemhogy a rencert

hol éltek ti, demszkyvel, méccsel, vágóval?

baszomalássan
Válasz erre 

conchita wurst 2014.11.09. 21:58:04

100 milliárdan a több beszedett adóért fészbuk csoport

featuring

hehehe
Válasz erre 

Ludovikás Levente 2014.11.09. 22:06:10

"az igazi felelősök "

Mondjuk én még azt se tudom mi a vád pontosan, de a posztoló már ismeri az igazi felelősöket.. Jól jön az ilyen magabiztosság, bevált az SZDSZ színeiben is:

"Tudjuk, merjük, betesszük"
Válasz erre 

Rоdney_2 2014.11.09. 22:08:23

elképestő
Válasz erre 

Ludovikás Levente 2014.11.09. 22:08:59

@ipartelep:
"Talán egyszer majd felébred a tömeg, és a háttérben lévő nagy gazemberek ellen tüntet. "

Charles Gatira gondolsz, meg a többire akik kisütötték ezt a balhét?
Válasz erre 

Tudományos Iibsizmus 2014.11.09. 22:10:52

@Ybl: Ja! Azok a rohadt amcsi komcsik, a főkomcsival, az Obamával az élen. Neked hogy van ilyen kevés eszed? A felmenőid kihagyták a Homo sapiens 2 millió éves fejlődését, te szerencsétlen barlangrajz?
Válasz erre 

Ludovikás Levente 2014.11.09. 22:13:44

"De Vida Ildikó lett az első áldozat. Hogy miért pont ő, még kérdés, de valószínűleg rövidesen választ kapunk erre a kérdésre is."

Mert vissza akartak vágni a magyar kormánynak az Ökotársnál lefolytatott KEHI vizsgálat miatt. Csak éppen azt nem tudták, mi a különbség a KEHI és a NAV között, mondhatni a Budapestnek szánt atomtöltet Bukarestben landolt
Válasz erre 

Pan Modry 2014.11.09. 22:14:28

Van ertelme, az a jo ha a felelem megjelenik az ilyen stromanok kozt. Ha a part szervilis, a lopashoz asszisztalo szogaik azt latjak hogy nem erintethetetlenek, elkezdenek majd felni, rettegni.
Ez idovel alaashatja a maffiakormany mukodeset is. Maga a fidesz is gyengul ha elkezdik levadaszgatni az ilyen stromanokat.
Szerintem jo lepes, Vida Ildikot el kell lehetetleniteni, meg kell mutatni a tobbi magyarellenes kollaboransnak hogyan vegezheti az aki ilymodon szervilisen kiszolgalja a hatalmat.
Válasz erre 

fasd 2014.11.09. 22:29:36

Vidát leváltják, jön egy új haver helyette. Minden marad a régiben. Nincs jó megoldás.
Válasz erre 

Vili Doli 2014.11.09. 22:44:21

"Megdönteni Vida Ildikót" -- MINDIG CSAK A SZEX JÁR A FEJETEKBEN!
Válasz erre 

kvadrillio 2014.11.09. 22:59:09

Tarjányi: Amerika azt is tudja, kihez került a pénz

Azzal, hogy magyar kormánytisztviselőkkel szemben felmerül a korrupció gyanúja, egy jól értesült külföldi ország zsarolási pozícióba kerülhet – ezt Tarjányi Péter mondta az ATV Egyenes Beszéd című műsorában.

atv.hu.....VIDEÓ

VIDAILDIKÓKA...MÁR "HALOTT EMBER".
Válasz erre 

wrstjnethn 2014.11.09. 22:59:32

Komolyan azt hiszi valaki, hogy számít valamit is, hogy ki áll a NAV élén? Az összes állami pozíció le van osztva kis gyalogoknak, akik jó pénzért segget csinálnak a szájukból, aztán ha már rojtos a szájuk, ki lehet dobni őket. Mivel nem ő a probléma gyökere, nem is old meg semmit a távozása. Csak a sok hülye ember nem fogja fel, hogy kiket kellene elzavarni.

És most lassan írom, hogy legyen idő felfogni a hihetetlen dolgot, de nem csak a FIDESZt kell elzavarni a csába, hanem az összes jobb- és baloldali majmot, mert párttól függetlenül el lett baszarintva az elmúlt 25 év!
Válasz erre 

Hajdú Peter 2014.11.09. 23:27:16

Ez annyira szanalmas pitianer dolog. Az mszp elvesztette iden a harmadik valasztasat is, erre valaszul amerika egy ilyen nevetseges uggyel probalja buntetni, lejaratni az orszagot.

A kormany reszerol az lett volna a megfelelo ugymenet, hogy tokeletesen figyelmen kivul hagyja, mert ez teljesen amerikai belugy, kit miert tilt vagy nem tilt, ehhez nekunk SEMMI kozunk sincs.
Válasz erre 

7tom 2014.11.09. 23:56:21

Nemzeti korrupció rendszere arról szól, hogy van egy kiváltságos réteg, akire nem vonatkozik a törvény.
Válasz erre 

Ludovikás Levente 2014.11.10. 00:02:52

@Hajdú Peter:
Mondjuk a kormány nem is szólt sokat, ezért próbálják most belerángatni azzal, hogy hazudik mert nem mond semmit. Minden egyes kimondott szóba belekötnek régi libsi szokás szerint, ha meg semmit nem mond akkor az a baj. Vagy ha egy nem-kormánytag nyikkant valamit kínjában, akkor rögtön úgy állítják be, mintha a kormány nevében mondta volna (Simon L. )
Válasz erre 

annamanna 2014.11.10. 01:43:23

Most olvastam.
" Van egy aranyos zsidó vicc:Khon megkapja az értesitést, hogy munkatáborba kell mennie.Ezért úgy gondolja, hogy elmegy a rabbihoz és rábízza megőrzésre a családi ékszereit amíg távol van.A rabbi mielőtti átveszi az ékszereit megőrzésre behív két tanut, hogy azok jelenlétében adja át az ékszereket.Vége a világháborúnak és Khonnak sikerült túlélnie a koncentrációs tábort.Nagy boldogan megy a rabbihoz, ő is ürül, hogy túlélte.Khon kéri vissza az ékszereit amire a rabbi visszakérdez: milyen ékszereket.Khon mondja, hogy mielőtt elvitték adta át megőrzésre, ráadásul még két tanút is behívott.Na hivatja a rabbi a két tanut, hogy a Khon azt állítja, hogy az ő jelenlétükben vette át az ékszereit.A tanuk egyértelműen kijelentik, hogy ők semmi ilyenre nem emlékeznek.Tanuk elmennek, Khon teljesen elkeseredik és elindul kifelé.Amint megy kifelé utána szól a rabbi: gyere vissza egy kicsit.Meg vannak ám az ékszereid.Khon újra el van hűlve és megkérdezi: miért csináltad ezt velem rabbi.Rabbi válasza: csak, hogy tudd, hogy kikkel vagyok körülvéve."
Válasz erre 

bkkzol 2014.11.10. 03:01:47

Van bizonyíték vagy nincs? Ha van akkor ismertessék. Ha van , de nem adják ki a bizonyítékot az bűnpártolás.
Válasz erre 

Miklós Berke 2014.11.10. 03:48:18

A sz*relkenés mesterei vagytok , ennyi hülyeséget összehordani fityeszdroidok módjára. Gondolkodni az luxus. Gazemberek :.pont megfelelően irja le e helyzetet.
Válasz erre 

Pop40 2014.11.10. 07:45:32

@Ludovikás Levente:

Nem arra gondolt, bár nem meglepő, hogy egy degenerált fideszes csak annyit fog fel a dologból, hogy bántják az imádva nyalt kúrmányát.

Az, hogy az imádva nyalt kúrmánya az adóhivatalos sameszaival karöltve sok-sok milliárddal károsítja meg az országot, nem érdekli, vagy fel se fogja, lényeg, hogy őt kifizették.

Igen, biztos Gati intézte el, hogy Vida, Vityáékkal karöltve milliárdos tételekben lopjon.
Válasz erre 

Pop40 2014.11.10. 07:52:07

@Pan Modry:

Így igaz.
Ráadásul van ennek még egy előnye: A stómanok, ha látják, hogy a tartóik kifarolnak mögülük, elkezdenek énekelni. És mivel a fideszes maffiózók minden szemétségében benne voltak, lesz nekik miről. :-)
Gondolom, annyi eszük még nekik is volt, hogy eltettek 1-2 papírkát, bankszámlaszámot, stb bizonyítéknak, amivel majd elő tudnak jönni megfelelő időpontban.

Ennek a folyamatnak csak a kezdete nehézkes, egy idő után automatikusan begyorsul, a patkányok elkezdenek kiugrálni a süllyedő hajóról, és bárkit befújnak, hogy a bőrüket mentsék.

Bármennyire is rászoktak Orbán elvtárs seggére az utóbbi időben, a nyakukat azért nem áldozzák fel az övéért cserébe. :-))
Válasz erre 

felcsutisuttyo 2014.11.10. 08:08:27

ÉS A GIROszÁsz levele is elkeveredett ? aki a sok kamu "milliós tanulmányokat" írta éveken keresztűl a Századvégbélnél a Fidesz banditáék megrendelésére? Ő IS KI VAN TILTVA! A LISTA NEM VOLT KAMU, AZ ELSŐ HELYEN A VIDA CSAJ VOLT..AZ UTOLÓ KETTŐN A GIROSZ ÉS A LÁZÁR... A a bili mikor borul??? NAGYON BÜD9S LESZ A CSUTI SUTTYÓ ASZTALÁN !!!!!
Válasz erre 

Mészáros Laci 2014.11.10. 08:09:03

persze, hogy van értelme.
egyrészt, nem olyan egyszerű pótolni.
másrészt. ha az utódja is ugyanilyen, akkor az ellen is tüntetni fognak, esetleg még jobban (a hülyének nézve levést nem szereti a népÖ
Válasz erre 

Mészáros Laci 2014.11.10. 08:09:48

@felcsutisuttyo:

...az a lista nem kamu volt, hanem találgatás.
Válasz erre 

Netuddki. 2014.11.10. 08:12:26

@Ybl: Bizonyíték?????? Szóval előbb kéne valami bizonyíték ami a gazdáid ártatlanságát bizonyítja? Csak ilyen nincs. Fordítva ültök a lovon. Minden cselekedetével az orbán rezsim azt bizonyítja, hogy egy velejéig korrupt banda, de valahogy nem igyekeznek tisztázni magukat.

Ja, és nem az ildikót kéne támadni. A vargamisi húzzon a picsába. Az ildikóval együtt!
Nem olyan régen még a fidesz értelmesebbjének néztem, de azóta csalódtam benne. Ugyanolyan mint a többi. Azért neki is megnézném a vagyongyarapodást. Na nem azt amit bevallott, hanem a ténylegeset...
Válasz erre 

Netuddki. 2014.11.10. 08:16:59

@Mészáros Laci: De miért is kell találgatni? Az is sok mindent elárul ahogy az érintettek sunnyognak.
Persze nem várom el, hogy egy fideszes megértse a kifinomult diplomáciát. Az amcsik letesztelték és kiderült, ezt az orbán rezsim nem ismeri.
Lehet, hogy a saját köménymajukkal el tudják hitetni a bullshitjeiket. Csak hát ott a világ többi, fideszen kívül eső része. De szar, mi fijjugg?
Válasz erre 

Ali Lali 2014.11.10. 08:41:55

Unom már ezt a sok "van bizonyíték?" kérdést! Képzeljenek el egy elejéig korrupt rendszert, amelynek számtalan sok korrupt ügye van. Ha az usa ebből 10-ét ismer és esetleg bizonyítani is tud és hajlandó is, akkor mivel a hatóság tétlen, lebukik néhány strómán de minden marad a régiben. Ha viszont bizonytalanságban tartja az érintetteket folyamatosan nyomás alatt tartja a hatóságokat, előbb utóbb hazugságokra mellébeszélésekre kényszeriti őket, és a vak is látni fogja az igazságot,akkor pedig kész a nagy bukta! Ez a lassúbb de biztosabb út! Már megkezdődött és csak hagy vergődjenek!
Válasz erre 

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.10. 08:56:34

"A szart lehet kavargatni, de az attól csak szar marad..."

Szerintem a szar ti vagytok.

Ti, akik akár egy polgárháború árán is képesek lennétek ukrán mintára, USA háttértámogatással hatalomba segíteni azt a levitézlett csürhét, akik választáson ebben az országban már sose kerülhetnek oda vissza.
Válasz erre 

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.10. 08:59:40

@Ybl:
@ipartelep:
@Ludovikás Levente:
@Tudományos Iibsizmus:

Az USA törvények szerint NEM KELL indokolni, ha valakit nem engednek belépni. Emellett hazudni is lehet az indokokat illetően. Bizonyítani meg pláne, hogy semmit nem kell.

Az USA saját törvényei szerint BÁRKITŐL megtagadhatják a belépést, úgy, hogy az elutasítás okát NEM KELL megmondaniuk.

Ezt megtehetik akár a vízum igénylésénél, de megtehetik akkor is, ha érvényes vízummal MÁR megérkeztél a kontinensre - a hivatalnok simán mondhatja, hogy hiába van érvényes vízumod, NEM léphetsz be.

Ahhoz, hogy bizonyos, itthon szem előtt lévő embereket - vagy bárkit, átlagembereket is - kitiltsanak, NEM KELL, hogy bármilyen ügyről bármilyen infó a kezükben legyen róla.

Nyugodtan hazudhatnak bármilyen ürügyet, hazudniuk se kell, ahhoz is joguk van. Azt is mondhatják, hogy "azért, mert csak".

Sőt, azt is megtehetik, hogy SEMMILYEN gyanús ügyéről nem tudnak a kitiltottnak, szimplán politikai manipulációs céllal tiltják ki, majd fűznek ködös "magyarázatot" a kitiltáshoz.

Így mennek a dolgok, ilyen törvények mellett, a demokrácia és a jogállam újkori hazájában.

Ezt a magyar ellenzéki hangadók is TUDJÁK.

Innentől a lelkük rajta, hogy primitív önérdekek miatt, a világ jelenleg leghazugabb, leggátlástalanabb államának a céljaihoz igazodva, megpróbálnak-e Majdan-kettőt csinálni a saját hazájukból.

Szerintem megpróbálnak, mert nekik, ha a hatalom megkaparintásáról van szó, semmi se drága.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2014.11.10. 09:08:39

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:

A sunnyogás annyira közvetett bizonyíték, hogy önmagában nem elég semmire.

A politikai kommunikáció egyik alapszabálya, hogy kerüljük a negatív kontextusban szereplést. Ez annyira alapvető szabály, hogy sok esetben jbbb hallgatni, mint cáfolni, mert bármiből lehet kabátlopási ügy. Főleg, hogy vannak nehezen elmagyarázható dolgok. Elmondhatnám neked, miért kell higany az influenza elleni védőoltásba, de mire a te ismerősöd ismerőse mondja ezt az ismerősöd ismerőse ismerősének, már csak annyi marad belőle, hogy a világösszeesküvés higannyal mérgezi az embereket.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2014.11.10. 09:16:04

@Ybl:

Természetesen VAN BIZONYÍTÉK Vida Ildikó bűnösségére.

A cukor, étolaj, liszt, tartóstej stb ÁFA csalások az első egyszerű ellenőrzésnél megbuknának, tehát mindenképp szükség van bizonyos cégek ellenőrzésének magas szintű "tiltására." Vida Ildikó azon csúszott el, hogy a belső vizsgálatot azokra bízta, akiket ellenőriznie kellett. Vagy annyira hülye, ami már B kategóriás kémfilmekben is kínos, vagy maga is résztvevő.

Értem én, hogy a nemzeti élelmiszerkereskedelmi céget meg kell erősíteni a sajátmárkás termékek manipulált transzfer áraival operálva működő nemzetközi cégekkel szemben, DE ehhez nem szabad a csalást eszközül választani, mert a csalásra rárepülnek a saját zsebre dolgozó maffiózók, és ez lesz a vége.
Válasz erre 

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.11.10. 09:20:10

@bkkzol:
Honnan tudod, hogy nem adták ki a bizonyítékokat Magyarországnak? Nem a médiának kell kiadniuk ugyanis.
Válasz erre 

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.10. 09:28:46

@Mészáros Laci:

Az USA-nak nem a korrupcióval van baja.. Az USA-nak azzal van baja, hogy a Fidesz - amely párt sem szavaiban, sem tetteiben nem az újkori nyugati gyarmatbirodalmak felszopólánya - 4 éven belül zsinórban nyert meg 5 egymást követő választást: kettőt 2010-ben, hármat 2014-ben.

Ha külső segítséggel, média-hazugságokkal és a létszámában jelentéktelen támogatói csoporttal rendelkező liberális ellenzék hangadóinak anyagi támogatásával majd jól megbuktatják a Fideszt, a Jobbikkal majd nyilván sokkal jobban meg tudják találni a közös hangot :)
Válasz erre 

Na?? 2014.11.10. 09:33:54

A cikk címe lehetne akár Megdönteni a magyar helyesírást is.
Válasz erre 

Na?? 2014.11.10. 09:35:13

A szervezők egyébként ott baszták el, hogy ezt a Vágó Gábor nevű barmot engedték beszélni.
Politikust nem lett volna szabad. Sem egyik, sem másik oldalról.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2014.11.10. 09:37:57

@polyvinyl:

Én nem tudom, mi a baja az USA-nak.

NEKEM a korrupcióval van bajom.

Ezen kívül a fasisztákkal is (akik jelenleg "Jobbik" néven futnak).
Válasz erre 

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.10. 10:07:48

@Mészáros Laci:

Neked a korrupcióval van bajod.

Hát tudod, nekem is.

Te mennyire vagy korrupt?

- Adnál hálapénzt orvosnak, hogy jobban figyeljen rád / nődre / gyerekedre / anyádra, mint más betegekre?

- Vennél ajándékot a gyereked tanárának, hogy "elnéző" legyen, ha kell a továbbtanuláshoz a jobb jegy?

- Adnál pénzt a Gizikének, hogy "jó" jövedelemigazolást állítson ki a hivatalos ügyeidhez?

- Fizetnél a banki alkalmazottnak, hogy előnyösen bírálja el a hitelkérelmedet?

- Dugdosnál borítékot, hogy a céged ellenőrzésekor ne vegyen észre dolgokat a NAV / ANTSZ / Fogyasztóvédelem embere?

- Fizetnél a pályázatíró cégnek, amelyik megígéri, hogy X összeg visszacsorgatásáért BIZTOSAN nyer uniós pénzt a céged?

Nos?

Tudod, nekem semmi bajom nem lenne a korrupcióellenes tüntetésekkel, ha nem lennék teljesen biztos abban, hogy olyanok mennek ki, akik maguk se vetik meg az életben az apróbb-nagyobb jogtalan előnyöket. Meg ha nem olyanok hergelnék meg oltogatnák őket, akiknek az egész élete a jogtalan előnyök megszerzésére épült.
Válasz erre 

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.10. 10:10:55

@Mészáros Laci:

"Ezen kívül a fasisztákkal is (akik jelenleg "Jobbik" néven futnak)."

Ezzel a kijelentéseddel simán elveszítenél egy jó hírnévhez való jog megsértése ügyében ellened indított pert.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2014.11.10. 10:18:14

@polyvinyl:

Semennyire nem vagyok korrupt. Nem vettem fel devizahitelt sem, és a rendőrnek sem dugdosok pénzt, hogy megússzam a bírságot. Ha vitatom: fellebbezek, ha igaza van: fizetek. Annyiban könnyebb a helyzetem, hogy elég jól keresek, így eleve kisebb a kísértés, hogy előnyöket szerezzek, hiszen meg tudom vásárolni, amire szükségem van.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2014.11.10. 10:18:58

@polyvinyl:

Miért, mi a baj azzal, ha fasisztának nevezem a fasisztákat?
Egy igazi fasiszta büszke rá, hogy fasiszta.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2014.11.10. 10:23:18

@polyvinyl:

"Tudod, nekem semmi bajom nem lenne a korrupcióellenes tüntetésekkel, ha nem lennék teljesen biztos abban, hogy olyanok mennek ki, akik maguk se vetik meg az életben az apróbb-nagyobb jogtalan előnyöket. Meg ha nem olyanok hergelnék meg oltogatnák őket, akiknek az egész élete a jogtalan előnyök megszerzésére épült."

Nagymértékben igazad van. Azok az emberek, akik a hétköznapi életükben elkövetik az általad felsorolt stikliket, vagyis megkötik a maguk kis kompromisszumait, könnyű kézzel húzzák be az ikszet a hozzájuk hasonló politikusok nevéhez.

Svédországban nem lopnak a politikusok. Nem azért, mert már a bölcsőben is szent tehenek tejével táplálták őket. Kísértés ott is van, biztosan. Csak az átlag svéd NEM LOP, és sosem szavazna olyan politikusra, aki lop. Minden országnak olyan kormánya van, amilyent megérdemel (még akkor is, ha ezt nem Széchenyi mondta).
Válasz erre 

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.11.10. 10:25:18

@polyvinyl:
Nyilván mindenki magából indul ki.
Válasz erre 

oszt jónapot 2014.11.10. 10:26:59

@bkkzol: Milyen bizonyíték? Nyomozást nem bizonyíték, hanem gyanú alapján szoktak indítani.
Válasz erre 

oszt jónapot 2014.11.10. 10:32:19

@polyvinyl: Ne magadból indulj ki, nem mindenki fideszes.
Válasz erre 

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.11.10. 10:33:29

Lehet, hogy az Obama adminisztációt magyar hiszterioliberálbolsevikok megvezették azzal, hogy a társadalom többsége tulajdonképpen ellenzi az orbánrezsimet, csak az ellenzők el vannak nyomva (nincs szabad sajtó és egyéb faszságok), így aztán a drága nobeldíjas elnökünk belekezdett ebbe a kalandor Majdan 2.0 akcióba. De hát meg lehet nézni hányan mentek ki a 100 milliárdból a szerncsétlen Vida ellen tüntetni.
Válasz erre 

bölcsbagoly 2014.11.10. 10:56:44

@Mészáros Laci: tévedsz, ha úgy lenne ahogy írod, akkor az EU-ban nem lenne 16% az ÁFA-rés, vaygis az a hiány ami a nem befizetet áfa mitt jön létre! S min den államban van. Ha a németek, franciák, stb. nem tudják megoldani, akkor azért is a NAV, Vidáék a hibásak, nemde? Miért nem engedi pl. cukor/étolaj, stb. ügyben a forditott áfát az EU? Nálunk a gabonánál bejött.
Válasz erre 

sas70 2014.11.10. 10:57:27

Majd a strómanok is rájönnek, hogy ők is bukhatnak és elkezdik bebiztosítani magukat, ezzel-azzal, de főleg bizonyítékokkal, információkkal. Úgyhogy, ezek a dolgok nem most fognak igazán nagyot szólni, hanem majd akkor, ha ezeket strómanokat nem tartják jól vagy lebuknak valami mással.
Amerikában pont így harcolnak a korrupció ellen. A strómanoknak büntetlenséget vagy kis büntit ígérnek, hogy a valódi bűnösöket lebuktathassák. Nagyon jó példa volt erre a Watergate-ügy, de a Wall Street farkasában is elég jól bemutatták a technikát.
Most még páran sérthetetlennek képzelik magukat, mert eddig elég jól megúsztak minden balhét, de ez nem tart örökké. Az a gyanúm, hogy fog itt még szél befújni dossziékat újságírók levélszekrényébe, csak idő kérdése.
Válasz erre 

Szúnyog 2014.11.10. 10:58:38

@Mészáros Laci: bibsi vagy?
Válasz erre 

bölcsbagoly 2014.11.10. 10:59:10

@greatwideopen: nem kell megvezetni, elég ha ott van a tűz közelében Gati, soros, Hillary, Melia, Nuland, Scheppele, Simonyi s társaik. Ők részesei a gépezetnek. ellenérdekeltek mindazzal amit Mo tesz, ami itt történik. Mr. Jóbarát nem véletlenül pont itt tén ykedik (Afganisztán, Sziria, izrael, stb. után).
Válasz erre 

bölcsbagoly 2014.11.10. 11:01:22

@sas70: harcolnak afrancot, A keddi választási vereség is azért van, mert Obamát és kormányát a legkorrupőtabb elnöknek tartják. jellemző, hogy a kiket s miért k üldött ide nagykövetnek!
Válasz erre 

sas70 2014.11.10. 11:01:31

@greatwideopen: És lesz ez még rosszabb is, mert Obama és a demokraták kisebbségbe kerültek az időközi választásokon, úgyhogy csak nőni fog rajta a nyomás, hogy csináljon már valamit ezzel a magyarizével, nehogy már az oroszok befolyása erősödjön.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2014.11.10. 11:02:37

@bölcsbagoly:

Kurva bosszantó ám, amikor egy korrupt adóhivatali vezetőt azzal akarunk mentegetni, hogy másutt is vannak korrupt adóhivatali vezetők.
Válasz erre 

sas70 2014.11.10. 11:02:57

@bölcsbagoly: Nem korruptnak, csak balfasznak tartják, hogy pontosak legyünk!
Válasz erre 

Mészáros Laci 2014.11.10. 11:03:50

@bölcsbagoly:

"Obamát és kormányát a legkorrupőtabb elnöknek tartják."

mindig az a legkorruptabb, aki épp elnököl :)
Dick Cheney-t mondjuk nehéz lesz überelni.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2014.11.10. 11:04:28

@bölcsbagoly:

Igen tudom, Cheney alelnök volt sz.h. ifjabb Bush mellett.
Válasz erre 

bölcsbagoly 2014.11.10. 11:15:01

@Mészáros Laci: akkor bosszankodj! A,múgy Vágó Gábor elvtrsrad honnan tudja, hogy kik vannak a kitiltottak listáján? Mert tegnap felsorolta a neveket a szónoklatában. talán Mr. Jóbaráttól? nagyon kilóg a lóláb s ne nézetek hülyének, hogy nem vesszük észre.
Cheney csak azt bizonyitja, hogy menynire demagóg az USA és vádaskodása!
Válasz erre 

Mészáros Laci 2014.11.10. 11:26:45

@bölcsbagoly:

Nem tudom, mit tud Vágó Gábor, aki nem elvtársam, és én sem tudom, ki van a kitiltottak listáján, és nem hallottam, mit mondott Vágó Gábor, szóval ezt az egészet nem értem. Sok indulat van benned és valamiért engem megfelelő alanynak látsz, akinek kiöntheted a szíved. De ki kell ábrándítsalak.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2014.11.10. 12:07:48

@balfaszokkal sáncoló:

De csak az időzónák miatt :)
Válasz erre 

bölcsbagoly 2014.11.10. 12:34:35

@Mészáros Laci: szeretem, amikor nem tudsz semmit, de tudalékoskodsz...Én viszont hallottam/olvastam a neveket Vágótól! Tegnap.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2014.11.10. 12:44:12

@bölcsbagoly:

Hallottad/olvastad? Mesélj :)
Válasz erre 

Mészáros Laci 2014.11.10. 12:48:43

@balfaszokkal sáncoló:

Szarkazmus volt.
Azért raktam oda a szmájlit.
Bocsánat.
Válasz erre 

bölcsbagoly 2014.11.10. 12:57:42

@Mészáros Laci: várd meg az esti mesét...
Válasz erre 

ex-dr. vuk 2014.11.10. 13:50:53

@Ybl: te, nem a magyar rendorseg es ugyeszseg dolga lenne egy GYANU alapjan NYOMOZNI es BIZONYITEKOT keresni? Vagy a magyar rendorseg annyira toketlen, hogy amig a bizonyitek nincs a kezeben addig varja a sult galambot? Ja nem toketlen, csak szoltak nekik, hogy ezt most hagyjak beken, legyenekszivesek. Lattuk, hogy ha kell, akkor tudnak mozgositani: Okotars.

Te is csak egy narancsagyu trollgep vagy, akir felbofogi a propagandat, semmi tobb.
Válasz erre 

Ludovikás Levente 2014.11.10. 18:13:49

Demszky Gábor tüntet a korrupció ellen, akinek a védőszárnyai alatt Mesterházy Ernő kiépítette az egész birodalmát, Nokiás dobozok repkedtek mint sültgalamb a levegőbenl, kerületi szinten pedig a Hunvaldok élték világukat ...

Ennyire hiteles az egész
Válasz erre 

Ludovikás Levente 2014.11.10. 18:16:15

@ex-dr. vuk:
Benned is egy Rajk-per rendező veszett el. Először a gyanúsított, utána a gyanú

Megvan már az ítélet is? Ja persze, erről szól ez a poszt
Válasz erre 

ex-dr. vuk 2014.11.10. 20:21:21

@Ludovikás Levente: aha tehat a kitiltas tenye szerinted semmifele gyanura nem ad okot, ami miatt vizsgalodni kellene, hanem a legokosabb allni es nezni butan, hogy "de hat mijeeeee'??".
pontosan ez tortenik :) ja nem bocs, vida ildiko kivizsgalja a sajat ugyet, frissen fitten :D csak ki ne deritse magarol, hogy korrupt volt. a vegen meg sajat maga is meglepodik.
Válasz erre 

ex-dr. vuk 2014.11.10. 20:22:44

@Ludovikás Levente: ja es ugye amikor a bizonyitekokat a kezukbe adtak (a.k.a: zold dosszie), meg akkor sem csinaltak semmit. ja de: buntetoeljarast inditottak a feljelento ellen. Ja es gondolom rohamtempoban megindult a bizonyitekok eltuntetese is. Muhahaha nyilvan nincs takargatnivalo.
Válasz erre 

Ludovikás Levente 2014.11.10. 21:30:04

@ex-dr. vuk:
A Zöld Dosszié nagyjából ugyanolyan mint a hordó. Minél üresebb, annál hangosabban lehet kongatni
Válasz erre 

ex-dr. vuk 2014.11.10. 21:35:19

@Ludovikás Levente: akkor bizonyara jol tele volt mert nem hallottam kongast.
Válasz erre 

Ludovikás Levente 2014.11.10. 23:24:50

@ex-dr. vuk:
Akkor mondd már meg, hogy konkrétan mi van benne, mert nagyon jólértesült lehetsz?
- Ja, azt nem lehet elárulni

És konkrétan milyen korrupciós ügy miatt tiltották ki VI-t USA-ból?
- Ja, azt se lehet elárulni

Köszönjük a tartalmas beszélgetést!
Válasz erre 

emberbarát 2014.11.23. 10:16:31

Döntse meg az Olstein Zsiktor.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard