Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata

Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata

Nagyon kiborult a Fidesz vezetősége a Jobbik plakátkampányán, melyek Simicska Lajos kegyvesztett oligarcha cégének hirdetési felületein tűntek fel. Kétségtelen, hogy éles a hangvétel, ám a kormánypárt hisztije arra is figyelmeztet, hogy az ellenzéki párt nagyon beletrafált a Fidesz gyenge pontjába. Ugyan már készül a hasonlóan kemény válasz, ám ha Orbán Viktor kormánya belemegy a vég nélküli adok-kapokba, nagyon rosszul járhat, ugyanis sok minden lehet még a Jobbik-Simicska páros tarsolyában. Mi nem akarunk tippeket adni, csak felvillantunk néhány variációt ezek közül.

mandiner_1.jpg

Fotó: mandiner.hu

1. Ők megállítják Brüsszelt, ti pedig oda mentek dolgozni – Ezért van munkaerőhiány Magyarországon

2. Ők stadionokat építtetnek, a ti házaitokat meg elárverezik a bankok – Ezért nem teljesít jobban Magyarország.

3. Ők helikopterrel járnak, ti rettegtek a 3-as metrón, hogy ne gyulladjon fel a szerelvény – Ezért nem kell Budapestnek olimpia.

4. Ők egyetemeket zárnak be, ti nem tudjátok kifizetni a tandíjat – Ezért gyűlöli a kormány az értelmiségieket.

5. Ők nemzeti konzultációt hirdetnek, a ti véleményetekre viszont senki sem kíváncsi Paks ügyében – Ezért ne add el magadat az oroszoknak!

6. Ők megvédték a nyugdíjakat, ti ezért féltek a nyugdíjas évektől – Ezért ne higgy el mindent a selypítős szőke nőknek.

7. Ők földeket és kastélyokat vesznek, te pedig közmunkásként dolgozhatsz a kastélykertben és a földeken – Ezért ne higgy a munkanélküli statisztikáknak.

8. Ők újságokat, rádiókat és tévéket vesznek, te pedig soha nem fogod tudni, mi történik valójában az országban – Ezért nincs kiegyensúlyozott tájékoztatás Magyarországon.

8. Ők letelepedési kötvényeket árulnak gazdag külföldieknek, ti pedig elmentek mosogatni Londonba – Ezért hazug a kormány migránsellenes kampánya.

9. Ők megvédik az országot a migrásoktól, ti nem tudjátok megvédeni magatokat a saját kormányotoktól – Ezért gyűlöli a kormány a jogvédő civil szervezeteket.

10. Ők beszedik a TAO pénzeket, ti soha nem fogjátok megtudni, hogy kitől jött a támogatás, ki kapta, és mire fordította – Ezért fertőzte meg a korrupció a sport világát is.

11. Ők megálmodták a vizes vb-t, ti pedig kifizetitek a számlát – Ezért ne higgy el egyetlen számot sem, melyekkel a kormány dobálózik.

12. Ők a várba költöznek, ti meg nem tudjátok kifizetni a gázszámlát – Ezért érdemes volt a Fideszre szavazni!

13. Ők azt ígérik, hogy kolbászból lesz a kerítés, ti viszont azt látjátok, hogy szögesdrótból van – Ezért ne dőlj be az idegengyűlöletnek.

hir_ma.jpg

Fotó: hir.ma

14. És végül egy dakota közmondás ebből a témakörből: „Ők a washingtoni kormány ellen kampányolnak, ti viszont azt látjátok, hogy egy láda tüzes vízért eladják a népeteket a sápadtarcúaknak. – Ezért ne bízz soha a törzsfőnökökben!”

275 komment Simicska Lajos Közéleti ketrecharc Tovább
Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata Tovább
Facebook Tetszik
0
275 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr2912411617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (275)
Az utolsó 100 komment:

Szalóczy Éva 2017.04.10. 13:38:20

@VaradiJanos:
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 13:56:21

@chrisred: "Ha valaki külföldről szerzi be az áramot/tömegközlekedéssel jár, alakíthatja úgy az életmódját, hogy a minél kisebb kiszolgáltatottságot okozzon a másoktól való függés a mindennapi életében."

Ugye azért nem felejtjük el, hogy itt az egész országról beszélünk? Azért az ipar eléggé megsínyli azt ha nincs áram. Úgy nagyjából a századfordlóig buknánk vissza napok alatt, és itt most nem a "nagyobb mobiltelefonok", hanem az "erősebb gőzgépek" századfordulóról van szó.

" Aki viszont már felvette a hitelt a kocsira/erőműre, kényszerpályán mozog: nem tehet mást,fizetnie kell a törlesztőrészleteket. "
Megint csak emlékezzünk, hogy az egész országról beszélünk. A régi dakota bölcsesség úgy hangzik, hogy ha egy kevéssel tartozol a banknak, akkor aggódj, ha rengeteggel, akkor aggódjon a bank.

Példaként talán Görögországot lehetne felemlegetni, magas ívben tesznek rá, hogy tartoznak egy csomó pénzzel, de ha lekapcsolnák náluk a villanyt, akkor minden bizonnyal nagy lenne a felháborodás.

Szóval én ezért gondolom, hogy jobb, ha megtermeljük a magunk villamos energiáját, legalábbis nagyrészt. Maximum le kell kapcsolnunk a közvilágítást, de a termelés nem áll le.
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 14:00:49

@s: "Aha. Akkor ott van a kolléga autója."

A taxis akinek a sorsát feszegeted egy képzeletbeli személy, akit egy példában hoztam fel. Habár az elején szórakoztatott, hogy mindenáron bele akarsz kötni a példámba most már inkább fárasztó.

Figyu: a példákat nem bizonyítékképp hozza fel az ember, hanem azért, hogy segítse a megértést. Neked nem segített, így jártál. Számomra nem meglepő, de mindegy. A lényeg, hogy abszolút felesleges belekötnöd a képzeletbeli taxisba...
Válasz erre 

s 2017.04.10. 14:01:51

@VaradiJanos: Megbaszom a leánykádat.
Válasz erre 

s 2017.04.10. 14:07:22

@NBarbieReloaded: Mindenki azt hisz el, amit akar. Nem akarok bizonyítani neked semmit, mert meggyőzni sem akarlak. A lényeg úgyis csak annyi, hogy eltaláld az igazságot. Szerintem jó nyomon járok, amikor simicskát összekötöm a jobbikkal. Mindkettő azt kap ebből az együttműködésből, amire szüksége van. simicska politikai befolyást vélelmez ennek eredményeként, a jobbik pedig anyagi támogatást remél.
Válasz erre 

chrisred 2017.04.10. 14:08:12

@Pipas: Amikor államközi hitelről és annak a közpénzből történő törlesztéséről van szó, nálam a magántőke és a versenyszféra nem számít, csak a lakossági és a közösségi fogyasztás és az ahhoz fűződő érdekek. Aki vállalkozást indít, működtet, a saját egyéni kockázatában szerepelnek a működtetéshez szükséges tényezők, például az üzemszerű működtetéshez szükséges energia biztosítása. Semmi okom és kedvem nincs a vállalkozó kockázatokból és terhekből akár egy mikronnyi részt is átvenni adófizetőként, mert a profitból sem részesülök, magától értetődően.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.04.10. 14:09:24

@s: bosszú az apád által elkövetett seggberakásodért? Egészségedre!
Válasz erre 

s 2017.04.10. 14:09:54

@Sexual Harassment Panda: Politikus ilyet nem fog tudni szállítani. Alacsony lett az árfolyamuk, bármelyik oldalt nézzük is. Az agyonbaszott civilek lesznek a megoldás. Mennél jobban ütik őket, annál inkább.
Válasz erre 

s 2017.04.10. 14:10:45

@VaradiJanos: Megbeszéljük a kislánnyal. Közöd hozzá . . . ?
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 14:12:29

@chrisred: "Aki vállalkozást indít, működtet, a saját egyéni kockázatában szerepelnek a működtetéshez szükséges tényezők, például az üzemszerű működtetéshez szükséges energia biztosítása."

Azért az elég perverz, hogy elvárod a kocsmárostól meg a műkörmöstől, hogy ha mrá vállalkozik, akkor villamos energiát is termeljen. :) A világon sehol nem így működik, szerintem várjuk meg amíg valaki más kikísérletezi. :D
Válasz erre 

s 2017.04.10. 14:13:32

@VaradiJanos: Persze. Majd pont te fogod megmondani, hogy mi lesz. Nagyon ne lepődjél meg akkor sem, ha éppen a te pofádat kenik szét. Benne van ez is a pakliban.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.04.10. 14:14:28

@s: Ti ügyetek, hajrá! Majd szólj azért neki ha elkezded, mert magától nem fogja észrevenni! Felizgultál már, te tipikus beteg liberális parazita?
Válasz erre 

s 2017.04.10. 14:15:03

@VaradiJanos: Ott eltűnt pár nehézfiú pénze is. Szerintem azok nem hagyják ennyiben a dolgot. Miért is tennék, nem igaz?
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.04.10. 14:15:30

@s: benne van, de c'est la vie
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.04.10. 14:17:17

@s: a nehézfiúk joggal mérgelődhetnek tarsolyon, de a pár ezer takonyorrú senkiházi parazita oktogonos üldögélő nem ugyanaz a halmaz, puhafiú
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.04.10. 14:19:02

@s: tehàt jövőre marad a Fidesz.
Válasz erre 

s 2017.04.10. 14:21:14

@Pipas: "a példákat nem bizonyítékképp hozza fel az ember, hanem azért, hogy segítse a megértést"
Ezért is kellene jó példákat hozni. Ami legalább az illusztrálni kívánt dolognak a lényeg szempontjából legfontosabb jellemzőiben megegyezik. Szerintem ez most nem sikerült, de nyilván neked az érthető elfogultság miatt más a véleményed erről.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.04.10. 14:22:24

@Sexual Harassment Panda: ne idegesítsd már, agyvérzést kap!
Válasz erre 

s 2017.04.10. 14:24:15

@VaradiJanos: "mert magától nem fogja észrevenni"
Majd úgy csinálom, hogy kicsit rossz legyen neki. Azt szeretik és észre is veszik.
Válasz erre 

s 2017.04.10. 14:25:18

@VaradiJanos: Látod, nem is vagy te annyira buta fiú . . .
Válasz erre 

s 2017.04.10. 14:26:31

@VaradiJanos: Van egy kicsi közös rész. Itt nem a mennyiség számít, hanem a minőség.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.04.10. 14:27:17

@s: ne a saját lányodból indulj ki, ő csak kamuzza, hogy szereti, mert fèlti tőled az anyukáját!
Válasz erre 

s 2017.04.10. 14:28:00

@Sexual Harassment Panda: 2018 még messze van. Azt sem lehet biztosan megmondani, hogy egy hónap múlva mi lesz.
Válasz erre 

s 2017.04.10. 14:30:50

@VaradiJanos: :-)
Nincs lányom. Elmerültél a mocsokban. Bár ténykérdés, hogy én löktelek bele, de kimenteni nem foglak. Rohadjál meg ott ahol vagy.
Válasz erre 

s 2017.04.10. 14:32:20

@VaradiJanos: Nem gondolnám. Akárhány fidesz ciklust kibírok. Nekem kevesebbet árt, mint magának orbánnak.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.04.10. 14:33:47

@s: nem zavar a mocskotok, feltalálom magam benne, búvárruhát viselek a parazita fajtád közegében
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 14:47:50

@s: "Ezért is kellene jó példákat hozni."

Ó, a példám kitűnő volt. Te is azért kezdtél el belekötni, mert ha nem figyeltél volna oda egy percig, akkor megértetted volna, azt meg mindenképpen el akartad kerülni. :D
Válasz erre 

chrisred 2017.04.10. 14:48:10

@Pipas: Ne termelje, vegye meg.
Válasz erre 

NBarbieReloaded 2017.04.10. 14:48:44

@s: Igy van, en azt hiszem el, amire lattam bizonyitekot. A Simicska penzeli a Jobbikot dumara meg nem lattam, majd szolj, ha te mar igen. Addig is, szerintem nem tul okos az, aki felul a habony media ragalmainak ennek kapcsan. De mindegy, ugy latszik neked eleg, ha sokszor ismetelget az origo valamit, nekem nem.
2-3 hete is irtak valamit errol, persze napokig cimplapon tartva, hogyaszongya 7 bizonyitek a Jobbik Simicska osszefonodasra vagy valami hasonlo cimmel. Na, mondom vegre bizonyitek.
Aha, a hasamat fogtam a nevetestol a 7 "bizonyitek"-ukat olvasva, egyik nagyobb kenyszeres, izzadsagszagu belemagyarazas, ordas nagy kamu volt, mint a masik.
Válasz erre 

NBarbieReloaded 2017.04.10. 14:55:29

@s: "Ezért is kellene jó példákat hozni. Ami legalább az illusztrálni kívánt dolognak a lényeg szempontjából legfontosabb jellemzőiben megegyezik. Szerintem ez most nem sikerült, de nyilván neked az érthető elfogultság miatt más a véleményed erről. "

Akkor mondok egy jo peldat a miert nem az RTL-en hirdet (mert nincs penze ra), miert Simicska plakatjain (mert az az egyetlen, ahol hirdethet) kerdesedre.

Elerkezel egy 4-es utkeresztezodeshez. Abbol en lezarok 3 iranyt. Te mehetsz a 4.-en. El is indulsz arra, majd en kerdore vonlak, hogy de miert arra mentel.
Remelem megvan a parhuzam.
Válasz erre 

blog pszichiáter 2017.04.10. 15:01:17

@VaradiJanos: És mennyire jót teszel a többiekkel, hogy nem látják a torz pofádat!
Válasz erre 

blog pszichiáter 2017.04.10. 15:02:46

@VaradiJanos: Azért ez rendes tőled! Felajánlod a lányodat neki? Te már ráuntál?
Válasz erre 

blog pszichiáter 2017.04.10. 15:03:39

@VaradiJanos: Milyen erős fiú vagy! Kurt úrfival próbálkozz!
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.04.10. 15:04:00

@blog pszichiáter: így van, parazita
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.04.10. 15:05:36

@blog pszichiáter: hű, hozod a kemény barátodat?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 15:05:41

@Pipas: "Azért az ipar eléggé megsínyli azt, ha nincs áram. Úgy nagyjából a századfordlóig buknánk vissza"

Most is 38% áramot külföldről veszünk, mégse gyetyával világítunk.

"ha rengeteggel, akkor aggódjon a bank."

Nemtom aggódik-e, de 2016-ban 3,5% GDP ment adósságszolgálatra. Szóval az a büszke 2% GDP növekedés valójában 1,5% csökkenés volt.

És akkor még eszementek növelni akarják az adósságot.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.04.10. 15:05:47

@s: nem, 1általán nincs messze
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.04.10. 15:09:08

@VaradiJanos: kicsit szégyellem ám magam, higy leállok vitázni pár parazita hülyegyerekkel
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 15:09:14

@chrisred: "Ne termelje, vegye meg. "

Okés, de hát épp azt magyarázom, hogy ha magyarország magának nem termeli meg a villanyt és külföldről veszi és az a külföld lekapcsolja a villanyt, akkor nem tudja megvenni. A kiszolgáltatottságot épp az adja, hogy az ipar nem tudja megvenni az áramot.

ehhhh, feladom. világos, hogy az átlagos index hozzászóló nem megy át a turing teszten én meg itt erőlködök. :( lehet valahol ül egy kutató és rajtam röhög, hogy még nem vettem észre én vagyok az egyetlen élő személy ezeken a blogokon. :(
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 15:14:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Most is 38% áramot külföldről veszünk, mégse gyetyával világítunk."

Eddig még jó, eddig még jó...

"Nemtom aggódik-e, de 2016-ban 3,5% GDP ment adósságszolgálatra. Szóval az a büszke 2% GDP növekedés valójában 1,5% csökkenés volt."

Miért, tavaly nem fizettünk "adósságszolgálatra"? Ehh, jöttük állandóan ezzel a marhasággal, hogy ti jobban ki tudjátok számolni a GDP növekedést mint mindenki más a világon, aztán itt veritek a nyálatokat, hogy mennyi volt VALÓJÁBAN a GDP növekedés. Nem jól számolsz, összekevered az abszolút értéket meg a növekedést, de nem fogod megérteni, mert hívő vagy és azt akarod kihozni, hogy te jobban tudod a GDP-t mint az egész világ. Gyíkemberek!

"És akkor még eszementek növelni akarják az adósságot."
Tegyél ellene! Kapcsold le a villanyt otthon. Kapcsold ki a számítógépet!
Válasz erre 

NBarbieReloaded 2017.04.10. 15:24:34

@blog pszichiáter: "Milyen erős fiú vagy! Kurt úrfival próbálkozz! "
Na, o most a helyi meno csavo a ballib klubban? :DD
Volt valami BV-be takarito hulyegyerek is, aki mindenkit kihivogatott talalkakra, vagy az ugyanaz? Fene se koveti a balliba kemeny gyerekeket. :D
Válasz erre 

chrisred 2017.04.10. 15:24:58

@Pipas: Ha lekapcsolják az európai elosztóhálózatról, elzárják a kőolaj- és gázvezetékeket, nem szállítanak fűtőelemeket az atomerőműbe, Magyarországot katasztrofális következmények fogják sújtani. Sőt, akár még azt is idevehetem, ha a külföldön eredő folyóinkat Magyarországra érkezés előtt megmérgezik. Ez nem vitás. Milyen reális esély van arra, hogy ebből bármelyik bekövetkezik, és hogy ezek közül pont az áramellátás megszüntetése lesz az?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 15:34:31

@Pipas: "jobban ki tudjátok számolni a GDP növekedést mint mindenki más"

Hát náladnál mindenképpen jobban. :))

Csaba László közgazdásznak, egyetemi tanárnak csak hiszel. Ez nem ilyen Eltolcsy féle agyamenés, hogy majd magától 50%-ra esik a GDP-arányos adósság 2018-ra, mint ahogy a Széll Kálmán tervben megígérte, hanem kőkemény szakértelem.

www.youtube.com/watch?v=cEmvC3h5ZmM&t=1m15s

"Tavaly két százalék volt a növekedés, és 3 és fél százalékot költöttünk adósságszolgálatra. Ez azt jelenti, hogy maradt mínusz másfél százalék a belső felhasználásra, tehát a stadionépítéstől az atomerőműig terjedőkre."

Ja, és: "Kilenc évnek kellett eltelnie ahhoz, hogy ismét akkora legyen a jövedelmünk, mint a válság előtt."

Ha egyszer kikapcsolod a habonyméidiát meg fogsz rettenni, egész más világ van, mint amit a csúti geci öszehazudozott eddig neked. Előre sajnállak.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 15:37:41

@chrisred: "Milyen reális esély van arra, hogy ebből bármelyik bekövetkezik"

Reális esély nincs, de nem nulla valószínűsége van.

Viszont a megújulókat, a szelet és a napsütést nem tujdják kikapcsolni.

Csak a csúti geci egy újabb hülye törvénnyel megint betilthatja.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 15:40:01

@Pipas: "az átlagos index hozzászóló nem megy át a turing teszten én meg itt erőlködök."

Megnyugtatlak, nem erőlködtél hiába, átmentél. Ennyi hülyeséget egy logikusan számolgató robot nem tud összehozni. :))
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 15:43:34

@chrisred: "Ez nem vitás. Milyen reális esély van arra, hogy ebből bármelyik bekövetkezik, és hogy ezek közül pont az áramellátás megszüntetése lesz az? "

Nos, ez egy értelmes kérdés. Sok ideig tartana megválaszolni, meg nem is vagyok illetékes, de pár gondolatot le tudok írni:
1. Nem az a veszély, hogy egyszer és végérvényesen lekapcsolják a villanyt, hanem az, hogy üzemzavarok, hosszabb/rövidebb áramszünetek lesznek. Sokan úgy gondolják, hogy ez az elhibázott német energiapolitika miatt nagyon is reális veszél.

2. Politikai okokbók is bekövetkezhet, nemrégiben épp az oroszok csinálták ezt a gázzal. Könnyen elképzelhető, hogy egy szomszédos ország ilyet csinál: egyszerűen a saját hálózatának üzemzavarára hivatkozik is így próbál meg politkai vagy gazdasági engedményeket kicsikarni.

3. Nem azért beszélünk a villanyról, mert a villany kikapcsolására van nagyobb esély, hanem azért, mert annak van értelme. Földgázból több havi tartalékot tudunk képezni, hasadóanyagból még többet. Kőolajat nem nagyon tartalékolunk, de finomított üzemanyagra akár alternatív beszerzési források is használhatók. Az elektromos áram az, aminek a lekapcsolása *percek* alatt súlyos problémákat okoz. Súlyosakat, nyáron pl. heteken keresztül meg lehet lenni gáz nélkül, de az elektromosság létkérdés.
4. Nemzetbiztonsági szempontból nem igazán lényeges, hogy "mekkora az esélye". Ha bárki megteheti, hogy nehz helyzetbe hoz minket, az állambiztonsági kockázat. Az, hogy *jelenleg* nem akarja megtenni velünk vagy az, hogy *jelenleg* úgy gondoljuk, hogy erre kevés az esély az igen-igen gyenge érv, attól a kockázat még ugyanúgy kockázat.

Értem persze, hogy ez csak pár gondolat, de hát mennyit írjon az ember ugye? :)
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 15:51:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Viszont a megújulókat, a szelet és a napsütést nem tujdják kikapcsolni."

Nem akarlak elkeseredni, de ha ma kiesne a külföldi bejövő, akkor bizony hiába lenne a tetődön napelem, ugyanúgy elmenne az áram mindenütt. Nálunk mindenki grid-tie invertereket használnak, gyakorlatilag senki sem telepít hibrid rendszereket, mert drágák. Ha kiesik a külföld, akkor az országos energetikai rendszer elkezdi leválasztani a különféle fogyasztókat, előbb az ipari fogyasztóket utána a lakosságot. Ha a körzetedet leválasztják a grid tie rendszered azonnal lekapcsol és villany nélkül maradsz.

Ha szerencséd van és a körzeted leválasztása előtt stabilizálódik a rendszer, akkor lesz villanyod és abba belesegít a tetődön lévő napelem is, de ez bizony csak akkor lehetséges, ha a magyar erőmű szépen táplálja a körzetedet. Ha kevés erűmű van és sok napelem, akkor egy ilyen katasztrófális áramszünet esetén bizony ott ülsz áram nélkül a teljesen működőképes napelemekkel.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 15:56:34

@Pipas: "Nemzetbiztonsági szempontból nem igazán lényeges, hogy "mekkora az esélye". Ha bárki megteheti, hogy nehz helyzetbe hoz minket, az állambiztonsági kockázat. Az, hogy *jelenleg* nem akarja megtenni velünk vagy az, hogy *jelenleg* úgy gondoljuk, hogy erre kevés az esély az igen-igen gyenge érv, attól a kockázat még ugyanúgy kockázat."

A száz másik okon kívül ezért SEM szabad az oroszoktól venni az atomerőművet.
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 15:58:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ezt idézted: "Tavaly két százalék volt a növekedés, és 3 és fél százalékot költöttünk adósságszolgálatra. Ez azt jelenti, hogy maradt mínusz másfél százalék a belső felhasználásra, tehát a stadionépítéstől az atomerőműig terjedőkre."

Az állam nem a gdp növekedést költi el, hanem annál sokkal, többet. nem 3%-ot, hanem cirka 50%-ot. Ha 0% a GDP növekedés, az államnak akkor is rengeteg pénze lesz "belső felhasználásra", "stadionépítésre" meg mindenre.

Én nem is értem hogy írhattál ilyen butaságot, a GDP növekedésből kivonni a kamatterheket és a különbségből finanszírozni az államháztartást... nonszensz.

"Hát náladnál mindenképpen jobban. :))"
Csak jelezném, hogy én nem találtam fel saját GDP számítási módszereket, azt te csinálod. Én nem számolom a GDP-t, arra vannak hazai és eu szervezetek. Velük van vitád nem velem, én csak jelzem, hogy szerintem én nekik hiszek és nem neked.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:01:34

@Pipas: "a tetődön lévő napelem"

Felesleges mantráznod a habonymédia hazugságait. Miafasznak lenne a tetőmön napelem? Tudod mennyibe kerül?

A német állam 2015 óta megtenderezteti a napelemfarmokat. 2015 áprilisában 92 Euró/MWh 10 éves garantált áron vállalták a beruházást magánbefektetők, most februárban 65 Euró/MWh. A tetődön lévő játékszerrel nem tudod meg se közelíteni ezeket a megtérüléseket.
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 16:02:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A száz másik okon kívül ezért SEM szabad az oroszoktól venni az atomerőművet. "

Miért, mit tudnak csinálni? Nálunk a pénzük, amit megkapnak, ha építenek erőművet. Utána ha eladnak fűtőelemet, akkor veszünk, ha nem, akkor veszünk másoktól. Milyen kockázatot látsz ebben? Mármint milyen extra kockázatot, ami nagyobb, mintha valami mást csinálnánk?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:03:16

@Pipas: Hallgasd meg Csaba Lászlót, ott a link, beállítottam neked, 10 másodperc meghallgatni. Egyszerűsít a közérthetőség kedvéért, de igazat mond, hiába vergődsz a Kubatov kézikönyveddel.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:06:22

@Pipas: Az erőmű üzemeltetést az oroszok segítségével végezzük. Még Paks1-et is, pedig az faék egyszerűségű, és pár évtized alatt beletanultak a magyar szakemberek. Ez meg egészen más, hiába hallod a fideszes hazugságot, hogy Paks2 azért kell, mert Paks1-gyel kompatibilis.
Válasz erre 

s 2017.04.10. 16:07:25

@Sexual Harassment Panda: Az attól függ, mennyire gyorsan zajlanak az események. Érzékelek egy fajta sebesség növekedést. Ilyenkor nehezebb előre számolni bármit. Sokkal nehezebb, mint egyensúlyi ügymenet esetén. Szerintem orbánék is erre fognak rábaszni. Nem értelmezik helyesen a szituációt és nagy eséllyel mellé lépnek.
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 16:09:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Felesleges mantráznod a habonymédia hazugságait."

Tudtam, hogy megint nem bírod ki trollkodás nélkül.

"2015 áprilisában 92 Euró/MWh"

Jajj, olyan édes vagy, amikor terelsz b+. Arról volt szó, hogy mi történik, ha lekapcsolják a villanyt. Jössz itt a 92 euró megawattal.

Te, figyelj, trollocska! Hogyan hangzik 92 euróért termelni egy megtérülő megawattot, aztán negatív árért eladni? :D Már az index is azon cikkez, hogy olyan zsenik a kis kedvenceid, hogy negatív áron árulják a villanyt. :D Zsenik vagytok b+, adófizetők pénzéből ezt bírtátok összehozni...hülye ződek, ződ hülyék! :D

Na jó, nem etetlek tovább, van jobb dolgom is.
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 16:11:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: " de igazat mond, hiába vergődsz a Kubatov kézikönyveddel. "

Amit beidéztél az ostobaság volt, elmagyaráztam miért. Erre most annyit tudsz, hogy "kubatov". Ilyenkor nem égsz? Nincs benned annyi, mi?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:16:09

@Pipas: "mi történik, ha lekapcsolják a villanyt."

A napot nem tudják lekapcsolni. Körbeértünk, ezt már mondtam

"Jössz itt a 92 euró megawattal."

PISA negatív vagy. Már 65 Euró. Olvass vissza, ha megy.

Még lázár se hazudik ennél kevesebbet Paks2-re. Amit aztán negatív haszonnal értékesít. Csak az a mi pénzünk.

"hülye ződek, ződ hülyék!"

Ebbe az egybe igazad van. De hogy jönnek ide a zöldek? Ne terelj!
Válasz erre 

chrisred 2017.04.10. 16:16:54

@Pipas: De bizony, a közösségi erőforrások allokálásánál igen lényeges, hogy milyen eséllyel következik be az esemény, aminek az elhárításáról lenne szó. De akár háztartási szinten is komoly jelentősége van az esélyszámoknak. Bizonyára van valamilyen névleges esélye, hogy egy család éhenhal, mert hiába van pénzük, nem szolgálják ki őket a boltban/étteremben. Mégsem.vesz mindenki termőföldet magának, hogy gabonát stb. termeljen magának az ilyen névlegesen jelentkező veszély elhárítására. Mert a befektetés aránytalanul meghaladná a veszély bekövetkezésének lehetőségét..
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:17:34

@Pipas: "annyit tudsz"

Csak a habonymédia hazugságait tudod mantrázni, meg trollozni. Ha a magad kútfejéből próbálkoznál, talán kevesebb faszság ömlebne belőled.
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 16:21:13

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A napot nem tudják lekapcsolni. Körbeértünk, ezt már mondtam"

B+, te nem is olvasod amit írtam? Nem mi? Nem érted, hogy ha nincs betáp, akkor hiába van nap, hiába van napelem nem lesz villany? Fel bírod fogni? Csak tetteted a hülyét mi?!

"PISA negatív vagy. Már 65 Euró. Olvass vissza, ha megy."

Visszaolvastam: "2015 áprilisában 92 Euró/MWh 10 éves garantált áron vállalták a beruházást"
Tehát az a beruházás 2025-ig 92 eurón termel, ugye? Amit most építenek az 65 euró, de a 2015-öst gondolom nem bontották le ugye? És b+ te jössz a PISA teszttel mi?

Arról mesélj milyen ezt a viszonylag jó áron termelt áramot negatív áron eladni? :D Erről kussolsz mi?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:22:23

Mindjárt jön azzal, hogy éjjel nem süt a Nap. A fideSStrollok ezt naponta egyszer ellövik. :))
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 16:24:06

@chrisred: "De bizony, a közösségi erőforrások allokálásánál igen lényeges, hogy milyen eséllyel következik be az esemény"

Az állambiztonsági kockázat besorolásánál nem számít. De ha számítana, akkor nyugodtan kiszámolgathatod mennyi lesz az esélye annak, hogy 25 év múlva Szlovákia azzal fogja zsarolni magyarországot, hogy lekapcsolja a villanyt. Ha számít, akkor jó, számolj vele!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:25:11

@Pipas: "Amit most építenek az 65 euró"

Amit meg tíz év múlva, Paks2-vel együtt kezdenek építeni, a mondjuk 50 Euró. Ami meg Paks2 110 Eurós áramával együtt kezd termelni, az 45 Euró. És így tovább.
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 16:26:57

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A fideSStrollok"

Mindig kihozol a béketűrésből. Az ilyen őstulok, ostoba emberek annyira fel tudnak mérgelni, hogy arra szó nincs. Pedig csak trollkodsz, nyilván csak azt a pár ostobaságot ismételgeted és MINDEN tényt, amit leírok egyszerűen figyelmen kívül hagysz.

Na, szóval, mesélj, a pisa tesztes ostobaságod már leesett? Az már megvan, hogy negatív áron árulják a villanyt, amit termelni akarsz?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:27:10

@Pipas: "Arról mesélj milyen ezt a viszonylag jó áron termelt áramot negatív áron eladni?"

Paks2 110 Eurós áramát 22 Eruóval eladni? Az veszteség. Kurva nagy veszteség!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:28:45

@Pipas: "MINDEN tényt, amit leírok"

MINDEN faszságot, amit leírtál, megcáfoltam. Nem volt nagy ügy, a Kubatov troll kézikönyved minden hazugságát már kívülről ismerem. :))
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.04.10. 16:28:56

@s: jaja.
És ki lép a helyükre?
A ballibek?
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 16:29:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Amit meg tíz év múlva, Paks2-vel együtt kezdenek építeni, a mondjuk 50 Euró. "

Igen, csak paks zsinóráramot termel, a napelemes cuccod meg nem azt. Ezt mindig nagy bölcsen elhallgatod. :D

És meséld el, milyen lesz 50 euróért megtermelni az áramot és -10 euróért eladni?
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 16:29:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Paks2 110 Eurós áramát 22 Eruóval eladni?"

Miért adnánk 22-ért? :D csak azért, hogy neked legyen igazad? :D
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:31:27

@Pipas: "Az már megvan, hogy negatív áron árulják a villanyt, amit termelni akarsz?"

Én nem akarom Paks2-t, te vagy úgy bezsongva.

Az Európai Bizottság megbékélt a ténnyel, hogy Paks2 iszonyú veszteséggel fog termelni, nem gördítenek a birka magyar adófizetők elé akadályt, hogy a gatyájukat is ráfizessék.
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 16:32:50

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "MINDEN faszságot, amit leírtál, megcáfoltam."

Tényleg? Hol? A képzeletedben?

A PISA tesztes baromságokat már megértetted? Érted már, hogy a zsinóráramnak más az ára mint a napelemes áramnak? Érted már, hogy a nepelemes áram miért nem kell senkinek? Érted már, hogy fizetnek azért, hogy elhasználja valaki?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:33:50

@Pipas: "Miért adnánk 22-ért?"

Az Európai Bizottság szerint kalkulált ár.

De mindegy, mit kalkuláltak. A napenergia ára 65 Euró alatt van, és csökken, Paks2 ára 65 felett, és nő.
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 16:34:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Én nem akarom Paks2-t, te vagy úgy bezsongva."

Nem öreg, ne veszítsd el a kapcsolatod a világgal. Az atomerőműben termelt áramot nem árulják negatív áron, a napelemmel termelt áramot árulják negatív áron. A zsinóráramnak van ára, a napelem a kudarc.

te, komolyan, ezt nem érted? vagy nem akarod?
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2017.04.10. 16:35:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Tavaly két százalék volt a növekedés, és 3 és fél százalékot költöttünk adósságszolgálatra. Ez azt jelenti, hogy maradt mínusz másfél százalék a belső felhasználásra, tehát a stadionépítéstől az atomerőműig terjedőkre."

Kb. 1.100 milliard forint volt az adóssagszogálat es 34.000 milliárd forint a gdp. A kettő arányaból jön ki nagyjabol a 3,5%. Tehat az adóssagszolgalatot a gdp aranyaban kell nezni es nem vethető össze a gdp növekedéssel.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:35:35

@Pipas: "a nepelemes áram miért nem kell senkinek"

A napelem akkor termel - nappal -, mikor az áramra szükség van. A atomerőmúvet nem lehet éjelre lekapcsolni, ezért találnak ki olyat, hogy olcsó éjszakai áram, hogy tudjanak vele valamit kezdeni.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:37:05

@atomic power 1986DucaDuca: Hallgasd Meg Csaba László közgazdászt, őt idéztem, vele vitatkozol. Elismerem, hogy egyszerűsít, hogy a buta fideztrollok is megértsék:

www.youtube.com/watch?v=cEmvC3h5ZmM&t=1m15s
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 16:38:42

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "De mindegy, mit kalkuláltak. A napenergia ára 65 Euró alatt van, és csökken, Paks2 ára 65 felett, és nő. "

A két áramnak más az ára a piacon. Az atomerőmű áramát zsinóráramnak hívják, garantált folyamatos termelést biztosít és így van ára. A napelemes áram esetleges, néha jön, néha nem jön és már így is több van mint amennyire vevő van, úgyhogy baromi alacsony az ára. Még neked fizetnek néha, hogy elhasználd.

A két áram árát tök felesleges összehasonlítani, a kettő nem ugyanaz. Mintha azt mondanád a benzines kocsi tulajdonosának, hogy van olcsó gázolajod, inkább azt vegye.
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 16:39:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A napelem akkor termel - nappal -, mikor az áramra szükség van."

Ha szükség va rá, akkor mi a f.szér negatív az ára?!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:39:37

@Pipas: "Az atomerőműben termelt áramot nem árulják negatív áron"

65 Euróért termelt áramot 22 Euróért eladni jelent negatív áron eladni. Ne úgy értsd, hogy "mínusz" euróért adják el, hanem a termelési költség alatt. 22 kisebb, mint 65. Érted már?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:40:37

@Pipas: "mi a f.szér negatív az ára"

Nem negatív. Értsd már meg!
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 16:41:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Hallgasd Meg Csaba László közgazdászt,"

Amit leírtál, az ostobaság volt. Leírtam miért. Elolvastad? Megértetted? Vannak érveid? fel bírod fogni, hogy az állam nem a GDP növekedést költi el?

Komolyan azt hiszed, hogy ha még egyszer leírod azt, hogy "Csaba László közgazdász", akkor igazad lesz?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 16:41:51

@Pipas: "garantált folyamatos termelést biztosít és így van ára. A napelemes áram esetleges, néha jön, néha nem jön"

Igen. Az atomerőmű mellé is, és a megjulók mellé is kellenet fosszilis erőművek.
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 16:45:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Nem negatív. Értsd már meg! "

Okés:
1. Eddig egy szóval sem mondtad, hogy "nem negatív" úgyhogy az "érts már meg" egy elkeseredett próbálkozás, hogy megsérts. Észrevettem.
2. Nem folyamatosan negatív, csak néha.
3. Tessék, guglizd ki: "Németországban az utóbbi időben többször is előfordult, hogy hirtelen szinte ingyen lett az áram. Sőt, egy szép májusi vasárnap délután egyenesen a negatív tartományba csapott át az ára, azaz kvázi fizettek a fogyasztóknak, ha voltak kedvesek használni egy keveset belőle."
4. Guglizd ezt is: "Olyan sok napenergiát termelt Kalifornia, hogy negatívba fordult az ára"

Megint jól bebizonyítottad, hogy milyen ostoba vagyok mi? :D Meg habonymédia meg pisa teszt mi?
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 16:48:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Igen. Az atomerőmű mellé is, és a megjulók mellé is kellenet fosszilis erőművek. "
Ne próbáld meg úgy beállítani, mintha a kettő ugyanaz lenne. Az atomerőmű és a megújuló erőművek által termelt áram ára nem ugyanaz. Te megpróbálod összehasonlítgatni, de nem ugyanaz.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2017.04.10. 17:01:57

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Csaba Lászlótól hangzott el korábban, hogy a GDP amerikai dollárban kifejezett értéke még a válság előtti szintet sem éri el.

Csakmazt felejtette el közölni, hogy a Ft/$ arfolyam valtozott azóta, nem is keveset a forint /és az euro/ rovasara.

MNB középarfolyamok: 2008 - 171,80; 2013 -223,70; 2014 - 232,52; 2015 - 279,46

A real gdp 2014-ben elerte a válsag előtti legmagasabb ertéket. Ez valahogy elfelejtődött. Elhiszem, a dollarban kimutatható gdp nagyobbat szól!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 17:03:18

@Pipas: "Nem folyamatosan negatív, csak néha."

Értem már, hogy mit nem értesz.

2016 februárban 65 Euró/MWh 10 éves garantált áron vállalták a napelemes erőmű beruházást magánbefektetők a német államnak. Két éve ez még 92 Euró volt. Exponenciálisan csökken. Minden bizonnyal lesz majd 60, 55, 50, 45 40,35, stb. Euró.

Az átlagár 2016 ban valami 35 Euró körül volt Európában. Most kurva mindegy, hogy éppen akkora árambőség van, hogy negatív áron veszik át néhány pillanatig, az ÁTLAGÁR számít. Így már érted?

Előbb-utóbb a napelemfarm áram (átlag)ára a piaci (átlag)ár alá fog menni. És ha valami technikai okból mégsem, akkor ott vannak a szélfarmok, másféle naperőművek, stb., azoknak az ára is exponenciálisan csökken.

Az atomenergia ára meg eleve magasabb, és tovább emelkedik. Ma nem versenyképes, és holnap még kevésbé lesz az.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 17:07:03

@atomic power 1986DucaDuca: "a GDP amerikai dollárban kifejezett értéke még a válság előtti szintet sem éri el."

Így van. Nem hazudott. Az iyen féligazságokat és se szeretem, tele vannak velük orbán nyilatkozatai.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 17:07:58

@Pipas: "Az atomerőmű és a megújuló erőművek által termelt áram ára nem ugyanaz."

Pont ezt mondom, a megújulóké alacsonyabb, és csökken, az atomé magasabb, és nő.
Válasz erre 

VT Man 2017.04.10. 17:40:55

Ha a Jobbik és a Fidesz is Putyin zsebében van, akkor hogyan engedheti ezt??
Válasz erre 

s 2017.04.10. 18:13:42

@Sexual Harassment Panda: Ne fárassz már! Korábban írtam, hogy mit gondolok erről.
Válasz erre 

Az Ellenálló 2017.04.10. 19:11:28

Meg kell hagyni remek plakátok lettek, egyszerű üzenet, tényszerű megállapításokkal. Lassan tényleg elhiszem, hogy nem a Jobbik a szélsőjobb, hanem a Fidesz.
Válasz erre 

Pipas 2017.04.10. 19:28:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Így már érted?"

Én értettem eddig is. :D
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.04.10. 19:29:58

@Pipas: A munkádnak az a szépsége, hogy előbb-utóbb mindent elhiszel, amit eléd tolnak, Pipás koma. Kíváncsi lennék arra, hogy nem fizetnének meg érte, akkor is ekkora elánnál hazudoznál-e? Tudod, ahogy a Churchillnek tulajdonított mondás tartja: csak annak a statisztikának hiszed, amit saját magam hamisítok.
Nos, ezt Bourbon Viktor kormánya tökéletesen elsajította. Vegyük rögtön példának a foglalkoztatást, amely egy megmosolyogtató csúsztatásra épül, és amit Te illetve az éhbértroll haverjaid előszerettel használnak alátámasztandó azt, hogy itt milyen kurva jól mennek a dógok, bezzeg az emúttnyócévben hogy mentek má' a dógok...
Szóval a foglalkoztatási adatokat úgy hamisítják, hogy az emúttnyócévre vonatkozó adatok a 15-65 éves korosztályt ölelik fel.
Míg Orbán basi uralkodására eső adatok a 15-75 éves korosztályra vonatkoznak. Ennyi erővel akár a 85 évig terjedő korosztályt is belevehetnék, mert az egyik nagybátyám 83 éves, gazdálkodó-kistermelő, a statisztika szempontjából dolgozik, mert adózik.

A szegénységi adatok illetve az elvándorlás is hasonló csúsztatásokra épül. Való igaz, hogy a délkelet európai országok arányaikban több lakost vesztettek, de ők még hozzánk képest is jóval alacsonyabb életszinvonalról rugaszkodtak el, nagyobb volt a hajtóerő. Viszont mi minőségibb munkaerőt vesztettünk, mint ők. Két paraszt megér egy futót vagy bástyát? Bizonyos helyzetekben akár megérhet, de az általában rossz végjátékot jelent, ha valaki fejetlenül beáldozza a tisztjeit.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 20:14:29

@Pipas: "értettem eddig is"

Na végre! :))
Válasz erre 

chrisred 2017.04.11. 05:54:21

@Pipas: Tudom, hogy nem rajongsz a minősítésekért (még akkor se, ha nem a személyedre, hanem csak egy beírásod tartalmára vonatkozik), ezért óvatosan megkérdezem, milyen objektív elhatárolást tudsz felvázolni a kockázat és a nemzetbiztonsági kockázat közé? Hol jön el az a szint, aminél az esemény bekövetkezésének esélyétől függetlenül gyakorlatilag korlátlan erőforrásokat szükséges biztosítani a megelőzésre vagy az elhárításra? Csak mert nálam az állami működésnél a hatékonysági elv minden esetben él (mivel képviselettel megbízott személyek mások vagyoni értékeit gondozzák), ezért a bekövetkező kár valószínűsített nagysága és a bekövetkezés esélyének valószínűsége minden esetben kiad egy veszélyességi mértéket, ami felett az elhárításra költeni improduktív.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.11. 10:03:29

@Punxsutawney Mormota: "a foglalkoztatási adatokat úgy hamisítják"

Most valami 160 ezren többen dolgoznak, mint 2008 előtt. (Ha a hamisítástól megtisztítjuk az adatokat.) Ami nagyon jó. Csak 700 ezernek kellene lennie.

A szegénységet is úgy csökkentették, hogy a KSH új módszertanra tért át.

A bűnözési statisztikán úgy javítottak, hogy 20 ezerről 50 ezer forintra vitték fel a szabálysértési határt.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.04.11. 10:24:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: És arról se feledkezzünk meg, hogy a munkanélküliek milyen gyorsan kikerülnek a szociális ellátó rendszerből, onnatól kezdve pedig már nem számítanak munkanélkülieknek. Egyszerűen eltűnnek a statisztikákból.
Igen, tényleg többen dolgoznak, papíron. De ahogy Pipás kollégának írtam, ez annak is köszönhető, hogy 2010 óta a 15-75 éves korosztályt nézik, nem a 15-65 éves korosztályt, mit annak előtte.

Pont úgy trükköznek ezzel is, mint az államadóssággal. Kitalálták a nagy ötletet, hogy a cimbiknek az Eximbankból nyújtanak hitelt. Na brávó! Aztán, amikor a fejükre koppintanak, akkor fel vannak háborodva.
Válasz erre 

2017.06.16. 17:06:53

@s:
Miért nem szereti a politika a mezőgazdaságot?

Mert az:
• irtja a kártevőket,
• agyonüti a marhákat,
• levágja a disznókat,
• a trágyát beszántja a földbe!

Miért nem szereti a mezőgazdaság a politikát?

Mert az:
• a legnagyobb kártevője, ami ellen nem védekezhet:
• vegyszerrel,
• csapdával,
• éleslőszerrel,
• jégelhárító rakétával,
• elárasztásos öntözéssel.

Mért nem szereti a politika az egészségügyet?

Mert az:
• felismeri az elmebajt,
• meggyógyítja a betegeket,
• életben tartja a nyugdíjasokat,
• bezárja a bolondokat.

Mért nem szereti az egészségügy a politikát?

Mert őt :
• elmebajosok kezelik,
• halmozottan hátrányos helyzetbe kényszerítik,
• „halálos ágyán” nem engedélyezik az eutanáziát!

Mért nem szereti a politika az oktatást?

Mert az:
• megokosítja az embereket,
• az okos ember felismeri az ügyeskedőt,
• lenézi az ostobát,
• megveti a gazembereket.

Mért nem szereti az oktatás a politikát?

Mert nem tudja:
• fegyelmezni: a verés tiltott,
• oktatni, hiszen ostoba,
• nevelni, mert kezelhetetlen.
• mint „iskolaköteles”, kirúghatatlan!
Válasz erre 

2019.01.06. 04:59:53

@VaradiJanos:

LOPOLÓGIA
Új tudomány alaptézisei

A gyakorlati szakemberektől elleste: Gőre Gábor bíró úr!

1. Ne legyünk kicsinyesek. A zseblopás veszélyes és nem hatékony, nem termelékeny. Egyszóval kisipari módszer, nem felel meg a kor követelményeinek.
2. Ne egyénektől lopj! A személyhez kötött károsult érzékeny, reklamál, leleplez, kinyomoz, rendőrhöz, bírósághoz fordul stb.
3. Igazán sok pénze a sok tulajdonosnak van. Ez azt is jelenti, hogy igazi tulaj, mint a 2. pontban nincs egy se! Tehát üldöződ sem lesz! Ha a pénz állami, a hiányt beszedi adóban!
4. Igazán akkor sima az ügy, ha a kasszakulcs hozzád kerül. Még jobb, ha megválasztanak, és nem kineveznek! Így a kineveződ sem vonható felelősségre.
5. Ha elnök, ügyvivő, képviselő stb. vagy: úgy viszed az, ügyeket és úgy képviseled a magad (anyagi) érdekeit, ahogyan csak nem szégyelled. Nálunk csak a gyermek szégyenlős! Ő is legfeljebb a meztelenségére!
6. Lopni csak sokat érdemes. Abból jut az esetleges véletlen leleplező szájának betömésére, jó ügyvédek megfizetésre, bírósági időhúzás elérésére az elévülésig stb.
7. Ne feledd Temesvári Pelbárt! Szerintük a jog olyan, mint a pókháló. Csak a kicsik, a muslicák megfogására való. A nagy bogarak széjjeltépik.
8. Ne hivalkodj, ne költekezz! Ingatlanvagyont ne gyűjts, vagy dugd el! Jobb az anonim vagy külföldi bankszámla.
9. Először, gyűjtsd össze a tőkét, amit el tudsz lopni. Ígérj extra hasznot, húsz-negyven százalékos kamatot. Sok pénzéhes önként adja oda pénzét, aztán jelezz csődöt és fuss!
10. Szervezz piramisjátékot, ígérj munkanélküli jövedelmet, mind boldogan adja pénzét, aztán lépjél le!

LOPOLÓGIA 2

Az előző fejezetben a lopológia egyéni kezdeményezésű módszereiről tanulhattunk. Jelen tanulmányban az egyén megkárosításának közösségi, társadalmi módszereiről lesz szó.

1. Az egyenes adó: Te ugyan oda nem adnád, így ők sem adják oda, hanem egyenest levonják a béredből.
2. Fogyasztási adó: Ami csekélyke béredből megmaradt, azt újabb 27% adóval kurtítják, hogy kifizessék az államadósságot, amit ők vettek fel neked, aztán hazavitték maguknak, de akkor is neked kell kifizetni.
3. Infláció: Ha pénze megtakarítod, ha ráülsz is, ellopják 10-20%-át az infláció nevű pénzrontási technikával.
4. Betegbiztosítás: akkor is elszedik, ha te sohasem voltál beteg és odaadják akár a szimulánsnak is, aki önkímélő képzelt beteg és hálapénzzel hálás a fizetett üdülésért.
5. Nyugdíjbiztosítás: 42 évig fizeted és tudják, hogy „tutira” 42 hónapig sem kell fizetniük, mert az átlagéletkor biztosítja, hogy rád ne fizessenek.
6. Kötelező biztosítás: fizetsz azért, hogy mások őrült módon közlekednek, és esetleg összetörik a te autódat is.
7. Fizetsz a közigazgatásért, akkor is, ha rossz, ha lassú, hogy ügyed ne el-, hanem valóban intézzék. Ennek elismeréséül most külön emelik a bérüket.
8. Fizetsz (az adóban) az oktatásért, akkor is, ha téged semmi hasznosra nem tanítottak, nincs gyereked, és ha rájuk szorulsz, külön megfizeted az orvost, az ügyvédet és minden diplomást, aki csődbe viszi az országot és emeli az adódat.
9. Fizetsz a honvédelemért, akkor is, ha országod soha meg nem védték – Muhi, Mohács, Trianon -, hanem neked kell menni, véredet ontani.
10. Fizetsz a közbiztonságért: és rácsok mögött reszketsz, mikor rabolnak ki, lopnak meg, hogy azután elvétve megtalálják a tettes urat, akinek személyiségi jogai vannak.
11. Fizetsz a kórházért, akkor is, ha egyszer már busásan megfizetted (betegbiztosítás). Fizetsz, ha felvágnak, ha átvágnak, ha felboncolnak, ha felkoncolnak.
12. Fizetsz a szülésért, fizetsz a meghalásért, mert itt élned (adóznod) kell, és ha meghaltál se nyughatsz ingyen! Meg kell fizetned a fekhelyed is, mert a temetés is üzlet, mint minden más e földhözragadt világban!
Válasz erre 

2019.01.06. 05:01:20

A magyar politikai pártok értelmezése.
Kossuth Lajos pontosan fogalmaz: aki a Kárpát-medencében magyar hazát, országot, jövőt akar építeni, akit nem egyéni gondjai gyötörnek, de nemzete sorsáért aggódik, választhat. Vagy a kormány mellé áll, s elhiszi: a kormány akaratának engedelmeskedve hivatalnoktetteivel a haza érdekeit szolgálja, s lelke rajta, miképpen számol el szolgalelkű önmagával. Vagy megőrzi emberi-szellemi függetlenségét, az ellenzék soraiba lép, s erkölcsi feladatának tekinti a kormány országvesztő tetteinek bírálatát.
S ha már a kormányt leváltani nem lehet, az ellenzéki – többségi! – álláspont és programpontos megfogalmazásával és kimondásával kell a kormányt arra kényszeríteni: hallgasson politikai ellenfeleire, s ne az ellene szólók elhallgattatásával foglalkozzon, hanem valósítsa meg – kezében a hatalom, megteheti – az ellenzéki programot. Kossuth vagy Deregnyei?
Magyar nyomorúság: az ellenzék vezéregyénisége bármit mond, a kormány szemében gyanús.
Reformról van szó úton útfélen. Reformnak, békés reformnak föltétele a szabad eszmecsere. Szabad sajtó nélkül a dolgok változása csak forradalom által történhetik. Vagy forradalom által, melyet alkotmányellenes hajlamú kormány viszen végbe, és leszen eredménye: szolgaság és nemzethalál, vagy forradalom által, melyet a nép csináland, és eredményét csak isten tudja. Boldogtalanok mi, hogy olyanok kilátásaink, miszerint azt, mi a forradalomtól megóhatna, a szabadabb sajtót, alig remélhetjük forradalom nélkül,
Pártjellemző szavakkal korunkban sok visszaélés van. Az ellenzékiek ellenében állók nevezik magokat konzervatívoknak, fontolva haladóknak, konzervatív-progresszistáknak, kormányiaknak, s az ég tudja még minek nem. Mindezeknek azonban nincs határozott értelme. E párt maga sem látszik magát érteni. Innen van, hogy ahányszor kényszerítve érzi magát egyes kérdések körül nyilatkozni, vagy hitvallomást tenni, mindig akként nyilatkozik amint nem kellene, ha önmagával tisztában s fölvett nevéhez hű volna, vagy pártnevének határozott értelme volna. Kossuth Lajos
Okos szó volna, ha oly rémítően balga nem volna. Hiszen, uraim, ez nem pártjel, nem pártprogram, nem pártjellemzés; ez oly határozatlan általános mendemonda, melyet, akármi párthoz tartozzék bár, minden becsületes ember és minden gazember is aláír. Mert én még nem hallottam oly tollatlan kétlábú állatot kukoríkolni, aki így szólott volna: „A kormánynak ezen lépése törvénytelen, tehát pártolom.” Sőt inkább abban töri fejét egész a hideg verítékig, miként mutassa meg a kormány minden tettének törvényességét,
Én azt hiszem ezt oly kormánytól, mely nem a nemzet akaratának kifolyása, várni nemcsak minálunk nem, de a világon sehol sem lehet, mert az ily kormány, mint minden hatalom, természet szerint inkább saját körének terjesztésére, mint az őt ellenőrző korlátozó alkotmányosság erősítésére hajlandó.

Legyen bár legjobb akaratú, magának akarand minél nagyobb hatalmat, miszerint legtöbb jót tehessen. De ez alkotmányos országban nem reform, mert egyszersmind magában foglalja a tehetséget, rosszakarat mellett minél több rosszat tehetni. Nem parlamentáris kormánytól, tehát hacsak az események kényszerűsége által valami chartácska* oktrojálása* nem indíttatik az alkotmányos élet kifejtésére s biztosítására, vezető reformokat várni átalában sem lehet. Kossúth
Így állunk tehát; a kormánynál idegenszerű abszolutisztikus irány – a konzervatívoknál pedig a kormány irányában zsíros koncokért szolgaiság, azon kívül privilegiális* irány. Ne neked reform! Szegény magyar nép!
Ne higgye senki, hogy párthoz nem tartozik. Ahol szám határoz, ott az indolens* elvonulás is pozitív pártműködés. Hol egy oldalon 100 ember, a másikon 120 áll, 25 pedig sehova a sem áll, ott e 25 ne higgye, hogy ő párthoz nem tartozik, ne higgye, hogy magát a 120-szal nem azonosítá; azonosította kétségkívül, mert ha a 100-hoz csatlakozott volna, voltak volna 125-en, s a 120 nem győzött volna. – Hiában mondják tehát – pedig sokan mondják – hogy ők ugyan az ellenzékhez nem tartoznak, de azért mégsem konzervatívok. De bizony konzervatívok. Aki velem nincs, ellenem van
Politikai egünk borult, tagadhatatlanul; a bécsi (Moszkvai) rendszer kórhadt vénségének névben, de nem lélekben magyar szektáriusai* sok felleget vontak láthatásunkra, de veszélyesebb időket is élt már a magyar; s némi reményt abban is találhatunk, miszerint szemünk előtt porlanak össze az ausztriai (Szovjet) vénhedt politika kőből, agyagból, üvegből, fából össze compingált* oszlopinak kórhadt mázai; s isten könyvében nem lehet megírva, hogy e kórhadt oszlopoknak dőlésre hajló boltozata a magyar alkotmányt eltemethesse. – A bécsi filisztereket igen: de minket nem. Ennek ideje lejárt, hanem, ha az ellenzék históriai hivatásáról megfelejtkeznék. De nem fog megfelejtkezni. E nemzetnek, melynek múltját megmenté, jövendőjét nem fogja feladni gyáván, hűtlenül. Az időszerű Kossuth!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard