Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Itt van Orbán Viktor 10 legcikibb kijelentése

Itt van Orbán Viktor 10 legcikibb kijelentése

Magyarország jelenlegi miniszterelnöke szeret hangzatos kijelentéseket tenni, ami politikai karakterének szerves része, mégis utólag bizonyára többször megbánta, ha a hallgatósága idegein cimbalmozott néhány vitatható mondatával. Károkat okozott ezekkel nem csak magának, a pártjának, de az országnak is. A Szegedi Kattintós időrendi sorrendben szedte össze ezeket az idézeteket.

esernyo.jpg

 Fotó: parameter.sk

1. A pillanatnyi népszerűség csábítása „Senki sem lépheti át a saját árnyékát. Ha egy politikus nem tartja magát korábban kimondott gondolataihoz, s mindig csak a pillanatnyi népszerűségre gondol, eltávolodik egykori önmagától, akkor előbb-utóbb erkölcsileg megsemmisül, kiürül, és zörögni kezd, mint a mákgubó ősszel, ha fújja a szél.” (1993)

Ezt az Orbán Viktornak tulajdonított kijelentést az elhangzása után évekkel idézte a Népszabadság. Amikor állítólag elhangzott, akkor a Fidesz éppen félúton volt a liberális kis pártból a nagy konzervatív néppárttá válás felé. Hogy a későbbiekben mennyire tartotta magát saját erkölcsi iránymutatásához a párt vezetője, azt mindenki maga is eldöntheti, de a következő idézetek is segítenek megítélni, mennyire vehetjük komolyan a fiatal Orbán Viktor következetességét.

2. Isten mentsen bennünket az uralkodni vágyóktól. „Nem azért dolgozott-e az elmúlt nyolc évben a társadalom, hogy soha többé ne legyen olyan kormányfője Magyarországnak, aki nyugodtan kijelentheti: rajta kívül nincs más alternatíva. Aki ezt állítja, az nem kormányozni, hanem uralkodni akar."

(Magyar Nemzet, 1998. április 9.)

Visszanyal a fagyi. Orbán Viktor nyíltan vagy burkoltan többször is kifejtette már, hogy pártjának nincs alternatívája a magyar politikai életben. És azt, hogy hogy ki akar kormányozni és ki uralkodni, szintén az olvasó bölcsességére bízzuk.

3. Extra Hungariam non est vita si est vita non est ita. „Nem történik tragédia, ha nem valósul meg 2003-ban a csatlakozás. Most sem vagyunk az Unió tagjai, s mint látjuk, van élet az EU-n kívül is. De nem erre készülünk. Azért sürgetjük az integrációt, mert az újabb lökést adna a gazdasági fejlődésnek.”

(Világgazdaság, 1999. december 17.)

Az Európai Unióval kapcsolatban többször, többszörösen ellentmondó kijelentéseket tett már Orbán Viktor, ám első kormányzása idején még nem voltunk tagjai a szövetségnek. Ez a kijelentése legalább következetes, mert ma is tulajdonképpen azt mondja, hogy van élet az Unión kívül, de a pénzük azért mindig jól jön.

4. Fogjuk vissza magunkat! "Ne nyerjünk annyit, amennyit kértünk, ne mi kapjuk a legtöbbet."

Index 2005. március 17.

A korrupció, amely még gyerekcipőben járt Magyarországon. A kijelentés még valamikor az első Orbán-kormány idején hangzott el zárt körben. A szituáció az volt, hogy az állami támogatások osztogatásánál már az első Orbán-kormány is nagyon nagylelkű volt saját híveivel, ám még ügyeltek a látszatra. A visszafogottság ma már nem tartozik a kormányközeli körökre, így akár figyelmeztetés is lehet a mai kapzsi politikusok számára.

orban_1.jpg

       Fotó: 168ora.hu

5. A pénz beszél. „Vereséget szenvedtünk, de nem győztek le! Nem eszméik, hanem a pénzük vert meg minket. Bár a pénznek nincs szaga és színe, gazdájának azonban van. A sok pénz legyőzte az igazságot.”

(2006, a választási vereség után.)

2014-ben ennek a kijelentésnek éppen a fordítottja volt aktuális. Az Orbán-kormány gondoskodott arról, hogy az ellenfeleinek ne legyen pénze a kampányra, neki viszont olyan forrásai voltak, melyekből bőven gazdálkodhatott. És hogy hol az igazság? Ott ahol a pénz?

6. Az ember, aki mindig igazat mond."Én sem hazudtam soha az embereknek."

(CNN interjú, 2006. szeptember 23.)

Az ominózus kijelentést Gyurcsány Ferenc emlékezetes öszödi beszéde után tette a legnagyobb ellenzéki párt vezetője. Arra reagált Orbán Viktor, hogy a szocialista miniszterelnök a kiszivárogtatott beszédben beismerte, hogy hazudtak az embereknek az ország állapotáról. Hogy ma ki mond igazat az országállapotáról, azt mindenki döntse el maga...

7. Az ígéret szép szó. „Lesz 2010-ben egyszeri, nagy arányú adócsökkentés, ha a Fidesz kerül kormányra."

(ATV, 2009. november 10.)

Hát, nem lett.

8. Megszorítás nem létezik. „Természetesen a kiadásokat csökkenteni kell. Bizonyos területeken a bevételeket növelni kell. De ez nem megszorítás.”

2011. január

Ekkor már jól látszott, hogy az unortodox gazdaságpolitika finoman szólva sem jött be, így szükség volt a nagy bűvészmutatványra: úgy vegyünk el az emberektől, mintha adnánk nekik. Rövidesen einstandolták a magánnyugdíjpénztárakat. Azóta is egymást érik az új adók.

orban1.gif

Fotó: 168ora.hu

9. Illiberális álom.„A magyar nemzet nem egyének puszta halmaza, hanem egy közösség, amelyet szervezni, erősíteni, sőt építeni kell. Ilyen értelemben tehát az az új állam, amit Magyarországon építünk, illiberális állam, nem liberális állam. Nem tagadja a liberalizmus alapvető értékeit, mint a szabadság, és hozhatnék még néhányat, de nem teszi ezt az ideológiát az államszerveződés központi elemévé, hanem egy attól eltérő sajátos, nemzeti megközelítést tartalmaz.”

Tusványos 2014 júli 26.

Az egyik leghajmeresztőbb orbáni kijelentés, aminek külföldön is kevesen örültek. Lényeg, hogy a miniszterelnök ezzel végleg szakított liberális múltjával, ha volt neki ilyen. A latin eredetű liberális szó egyébként szabadságot jelent, melyet ellátott egy szintén latin fosztóképzővel, így aki lefordította magyarra ezeket a szavakat, nem sok jóban bízhatott. Orbán azóta kevesebbet hangoztatja ezt a mondatát, de tetteiben hű a kijelentéséhez.

10. Idegenek ide ne gyüjjenek!

„A gazdasági bevándorlás rossz dolog Európában, nem szabad úgy tekinteni rá, mintha annak bármi haszna is lenne, mert csak bajt és veszedelmet hoz az európai emberre, ezért a bevándorlást meg kell állítani, ez a magyar álláspont" 

2015. január 11

A mindig hazabeszélő Orbán Viktor azután nyilatkozta ezt az M1 Híradójának, hogy Párizsban együtt menetelt a terror ellen más európai vezetőkkel. Vagy nem értette, miről szólt a tüntetés, amin részt vett, vagy értette, és akkor még nagyobb a baj. Ha ugyanis tudatosan vette át a Jobbik szólamait, akkor olyan népszerűséghajhászásba kezdett, aminek egy megnyert választás után fél évvel semmi haszna sincs. Semmi értelme. Valaki megértethetné vele, hogy néhány százalék népszerűség nem ér annyit, hogy xenofób kijelentésekkel vadítson el Magyarországtól minden nyugati demokráciát. Orbán pragmatizmusába azonban jól illeszkedik az a felfogás, hogy sétál egyet Párizs utcáin a demokratikus országok vezetőivel, aztán pedig jól elhatárolódik mindentől, amit ez a demonstráció képviselt. Magyarország a magyaroké, oszt jó napot!

Frédi és Béni

 

255 komment Orbán Viktor Poéngyáros Tovább
Itt van Orbán Viktor 10 legcikibb kijelentése Tovább
Facebook Tetszik
0
255 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr257083449

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A zsidó lakosság felfegyverzését követeli az EU-ban egy ismert rabbi 2015.01.18. 12:14:32

Gyorsított eljárásban kapjanak fegyvertartási engedélyt az EU területén élő zsidók, mert akit csak lehet, önvédelmi fegyverhez kell juttatni - követeli az uniós tagállamok vezetőitől Menachem Margolin rabbi. Azt is követeli, hogy a zsidók kapjanak megf...

Trackback: Öt kereszténygyalázó címlap a Charlie Hebdo-tól, amivel nem dicsekszik a média 2015.01.18. 12:10:54

Mielőtt elkezdenénk összekeverni a szólás szabadságát a nettó, alpári, öncélú mocskolódással, érdemes megnézni a lentebbi gúnyrajzokat. Csak hogy értse az ember, mi bajuk a radikális iszlamistáknak a prófétájukon gúnyolódó firkászokkal. (Szenthároms...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (255)
Az utolsó 100 komment:

lac666 2015.01.18. 22:28:19

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Összefoglalom, de azért jobban örültem volna ha elolvasod! Mindent nem csinálhatok helyetted! A poszt lényege, hogy korábban volt egy tehetséges politikus, egyenes, tisztelhető elvekkel. Mára történt egy teljes pálfordulat, és a korábbi elvek, melyeket szilárdan vallott a semmivé lettek. Bizonyos dolgokról pont az ellenkezőjét vallja! Ez hitelteleníti orbánt! Egyik ilyen példa a liberalizmus! Korábban a rendszerváltáskor Fodorral a liberalizmus élharcosa volt! Ma az ellenkezőjét vallja!
Válasz erre 

Hannibal ante portas 2015.01.18. 22:28:59

@lac666: hát ennek fuss neki mégegyszer, van bőséges irodalom róla. a liberalizmus ebben a formájában, ahogy itt alkalmazzák és alkalmazták pusztító.
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.01.18. 22:29:18

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Szia illibsi! És mi is van azokkal akik több pénzt basztak el négy év alatt mint a szocik 8 év alatt?
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.18. 22:32:02

@lac666: "Na tehát ezek szerint elismered, hogy a liberalizmus jó! "

Én alapjában véve liberális gondolkodású vagyok.

"mert a liberalizmus már nagyon régóta ugyanazt jelenti! A liberalizmus nem változik! "

Ó, dehogynem. Ha ma szélsőségesen konzervatív vagy aki hideglelést kap a liberlizmus hallatán is és beülsz egy időgépbe, akkor mondjuk 100-200 évvel ezelőtt simán lecsapják a fejedet a szélsőliberális nézeteidért.

Ha mondjuk azt mondtad volna, hogy "persze, ne szavazzon mindenki, de a bíróságon mindenkinek legyen azonos erejű a vallomása", akkor mittu'mén Mátyás kirány simány kibukott volna rajtad. Vagy mondjuk azt mondod a papoknak, hogy had mondja már el mindenki a véleményét, aztán már égsz is mint a fáklya. :)
Válasz erre 

lac666 2015.01.18. 22:34:06

@$pi$: Szerintem igenis botrány! Ezért fontos a jogállamiság és a liberalizmus! Szabad verseny esetén nem kizárólag a hombárfejű mészáros győz, hanem aki valóban az olcsóbb ajánlatot adja! Ez azért jó, mert amit így megspórolunk az a közös kasszában marad! A te és az én zsebemben! Így jó eséllyel az a dagadt geci seychelles-re vagy svájcba viszi! Ezért hülyeség azzal burkolózni, hogy magyar vállalkozó nyer legalább! Ő ugyanúgy kiviszi! Lásd CBA-s Baldauf az egymillió eurós porsche-val!
Válasz erre 

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.01.18. 22:35:41

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

Itt kurva sok gazdasági grafikon van, össze lehet hasonlítani más országokat, EU-s átlaggal, van GDP növekedés, munkanélküliség, nettó államháztartás, hiány, hiány %, .....
http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+gdp

De olyan amiről te beszélsz az nincs. Lehet nem az MSZP-s székházban készített, brossúrát kéne hírdetni.
Válasz erre 

lac666 2015.01.18. 22:38:19

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:"A liberalizmussal ugyanaz a gond, mint a kommunizmussal.
De az kurva nagy,
Nevezetesen, hogy megvalósíthatatlan.

A kommunizmusban mindig lesznek egyenlőbbek az egyenlőktől, a liberalizmusban, pedig a szabad piac, csak a kiválasztottaknak szabad."

Oké, de ha lemegyünk egyszerűbe, nézd meg a fejlett nyugati liberális demokráciák életszínvonalát, meg nézd meg a kommunizmusét! Inkább a liberális demokrácia!
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.18. 22:38:25

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: Elég nyilvánvaló, hogy ez nem így van:

www.portfolio.hu/img/upload/2014/01/0103_maas1-20140106.png
Válasz erre 

lac666 2015.01.18. 22:42:14

@$pi$: Oké, de ez nem mutat előre! Meggyőződésem egyébként, hogy aki konzervatív, azoknak egy része, ha megismerné a liberális demokrácia fogalmát, igencsak elgondolkozna! Sajnos orbán erodálta a liberalizmust, és mára szitokszóvá vált!
Válasz erre 

lac666 2015.01.18. 22:44:27

@Hannibal ante portas: Mondj példát a liberalizmus pusztító alkalmazására!
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.18. 22:44:51

@lac666: "Szerintem igenis botrány!"

Ezen nem veszónk össze, legyen botrány. :)

"Ezért fontos a jogállamiság és a liberalizmus!"

A liberalizmushoz ehhez nem sok köze van szerintem.

"Szabad verseny esetén nem kizárólag a hombárfejű mészáros győz, hanem aki valóban az olcsóbb ajánlatot adja!"

Ez viszont hatalmas tévedés. Te mindig a lehető legolcsóbb használtautót veszed meg? A legolcsóbb bort? Nem, nem csak az ár számít.

"Ez azért jó, mert amit így megspórolunk az a közös kasszában marad!"

A liberlizmusban is lopják a közvagyont, sőt, gyanítom még sokkal több a lopás mint sok más rendszerben.

"A te és az én zsebemben!"

Én nem éreztem, hogy az SZDSZ alatt több maradt volna a zsebembe. Sőt, igazából sokkal kevesebb maradt.

"Így jó eséllyel az a dagadt geci seychelles-re vagy svájcba viszi! "

Kevesebb adót fizetek most. De tolvajok mindig vannak, csak legenda, hogy egy állampolgár átlátja mennyi.

"Ezért hülyeség azzal burkolózni, hogy magyar vállalkozó nyer legalább!"

Ez valóban marhaság. A törvénytelenséget mentegetni mindig baromság, a bíróság el is hajtana, ha ilyesmivel védekeznél.

"Ő ugyanúgy kiviszi! Lásd CBA-s Baldauf az egymillió eurós porsche-val! "

Azért jobb, ha van gazdag magyar mint ha csak gazdag külföldiek lennének, de persze ez nem menti a lopást.
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.18. 22:46:26

@lac666: "a liberális demokrácia fogalmát, igencsak elgondolkozna! "

Pár jobbos haveromnak megpróbáltam elmagyarázni, kiröhögtek és elmondták, hogy nem ez a liberalizmus, hanem amikor a fiúk csókolóznak az uccán. :)

"Sajnos orbán erodálta a liberalizmust, és mára szitokszóvá vált! "

Ó, az nem az Orbán volt, hanem az SZDSZ. :D
Válasz erre 

Hannibal ante portas 2015.01.18. 22:51:06

@lac666: gondold végig az elmúlt 25 évet, elég csak Magyarországon.
Válasz erre 

mortullus 2015.01.18. 22:55:28

@Pop40: "Mellesleg egyetlen ilyen nagyobb szereplő van, a Templeton. Ha az amcsik odaszólnak nekik, hogy adják el magyar cuccból, amijük van, Orbánkád úgy dől be, hogy egy dallamosat fingani sem lesz ideje."

Jah hogy ez így működik a wall streeten? Nem tuttam. Semmi szabad piacgazdaság, meg egyéb makroöko folyamatok, csak úgy "ide meg odaszólnak". Az amcsik, ühüm.

Amúgy nem Orbánkád dőlne be, hanem az ország, de gondolom az se zavarna téged, mert már nem itt élsz.
Viszont az már lehet zavarna, hogy az amcsi odaszólós bedőlés után a cigányaid kaparnák ki anyádékat, hogy egy kis csontlevest főzzenek. :)
Válasz erre 

lac666 2015.01.18. 22:56:34

Mára feladtam a korai kelés miatt... A többit holnap vagy egy másik blogon! Csövi
Válasz erre 

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.01.18. 22:56:35

@lac666:

Az nem gyanús neked, hogy a fejlett nyugati világ akarja leginkább, hogy adjuk el a földjeinket, és a közműveinket, erőforrásainkat ?

Mindezt teszik úgy, hogy állami cégek veszik meg elsősorban ezeket keleten, miközben mindent megtesznek hogy náluk senki ne vehessen földet, a közműveiket pedig eszük ágában sincs eladni ?

Történetesen szinte az összes nyugati országban, kivétel nélkül az állami tulajdonhányad jóval magasabb, mint ma itt Magyarországon.

És valamiért mégis a maradékot is meg akarják venni, de ők az istennek se adják el senkinek.

Ez nem liberalizmus.
Erre a megfelelő szó, a jelenkori gyarmatosítás.
Válasz erre 

Egéridomár 2015.01.18. 23:01:06

@lac666: Ne pazarolj energiát ezekre a nick-ekre. A hit ellen nem lehet érvekkel vitázni. Tök mindegy mit írsz, milyen tényeket sorakoztatsz fel, nem számít. Ami nálad (és egyre több embernél) kiveri a biztosítékot, az nekik nem is létezik, vagy úgy jó ahogy van.
Válasz erre 

sanyix 2015.01.19. 00:08:26

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: dehogynem veszik el a pénzt az embertől, megy útdíjra, áthárított bankadóra, az emelt internet, tv havidíjra, baleseti adóra, 27%-os áfára, és a többi új lehúzásra...
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 00:11:59

@$pi$:
"2006-ban volt vagy 4.6% GDP növkedés, államháztartási hiány a GDP 9,5%-a. Jó kis év volt, ugye? 3%-os hiánnyal lett volna -2%.
Kár lenne rá büszkének lenni."

Semmiképp nem írnám, hogy arra büszkének kell lenni. Csak azt, hogy még az akkori állapot is jobb volt, mint a mostani.

www.portfolio.hu/deviza_kotveny/allampapirpiac/hiaba_a_kormany_igeretei_alig_csokkenhetett_az_allamadossagunk.208769.html

"A magyar kormányzat részéről régóta hangoztatott mondás, hogy az államadósságunk csökkenő pályán van, és így 2014-ben is süllyed majd a mutató. A tényszámok viszont eddig valahogy nem igazán támasztották alá a csökkenő tendenciáról alkotott képet: a válság utáni éveinket egyértelműen stagnáló adósságráta jellemezte. A 2013-as év végén például a mára elavult statisztikai módszertan szerint 79,4 százalékon állt a GDP-arányos mutatónk, majd pedig ennél folyamatosan magasabb számokat láthattunk tavaly. Fontos, hogy senkit ne tévesszen meg a módszertani átállás, melyben másként számolódik a bruttó hazai össztermékünk. Ennek az úgynevezett ESA 2010-es módszertannak az eredményeként ugyanis a 2013-as 79,4 százalék egy csapásra 77,4 százalékra változott. Bár a magyar politikai kommunikációban nincsenek lehetetlenek, azon azért mégis meglepődnénk, ha megpróbálnák ezt csökkenésként aposztrofálni a kormány részéről, hiszen ennek semmi köze a gazdaságpolitikai folyamatokhoz. A lényeg pedig röviden az, hogy a módszertani változtatás következtében nem változott meg érdemben a magyar adósságpálya, vagyis a tendencia továbbra is kiábrándító: "

Nos, ezt sikerként elkönyvelni, pláne úgy, hogy Vityáék 3000 milliárdnyi manyup-vagyont elfüstöltek a semmibe...

"Nem, azt csináltam amit te, de a számolás nem jó. Százalékokból matematikai átlagot számolni értelmetlenség. "

Ez könnyen megeshet, csak valahogy össze kell hasonlítani az időszakokat.
S mivel mindkét esetben ugyanazokat a százalékokat átlagolod, így 2 ciklus viszonylag jól összehasonlíthatóvá válik.

Ha már számítási eltéréseket nézegetsz, akkor inkább a GDP szerkezetét nézd meg: kurvára nem mindegy ugyanis, hogy belső fogyasztás, ipar, piaci viszonyok közt működő cégek beruházásai, stb hajtják fel az adatot, vagy pedig eus támogatások, kormányzati költekezés, és 2 db járműgyár, mint történt ez a 2014-es GDP esetében.
Az első eset nagyon oké, a második eset már kevésbé.
Válasz erre 

sanyix 2015.01.19. 00:14:02

@sanyix: haha most ki is számoltattam, én 2009-ben amikor dolgozni kezdtem kiszámoltam, hogy annak a pénznek amit a munkáltatóm rám költ bérköltésgként, az 50%-át kaptam meg. Ma 2015-ben ugyan azt a bért beütve pontosan ugyanúgy 50% jön ki :) és akkor még 25% volt az áfa és nem volt ennyi új adó, most meg már 27% és van egy rakás extra adó.
Válasz erre 

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.19. 00:18:25

@$pi$:
Hát koma, Bajnai Gordon eredményeit nemcsak a nemzetközi sajtó ismerte el, hanem a mini-hitler is, akinek a seggéből csak a lábad látszik ki. Igaz, itthon ő sem, de külföldön azért igen. Ott nem hozzád hasonló birkákból állt a közönsége, azok nem bégettek volna minden pofátlan hazugságra, mint te.

Orbán eredményeiről sehol nem olvastam, csak a faszságait emlegetik folyamatosan. És sajnos, bőven van mit.

Sajnos, az egyik oldalon csak gonoszok és buták vannak: Lázás, Szíjjártó, Orbán, Kövér, Matolcsy - kell még sorolni?
Még inkább sajnos, hogy a másik oldal sem frankó. Csak ott nem ennyire pofátlanok és talán nem gonoszok, simán csak buták. Ami egy fokkal még mindig jobb.

@ursus artos:
Ha egy ilyen egyszerű német kifejezést sem bírsz hibátlanul leírni, akkor inkább ne próbálj felvágni a nyelvtudásoddal...

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"A gazdaság pörög, az adósság és munkanélküliség csökken."
Hát öcsém, ezek után te ne merj ostobának nevezni senkit, mert láthatóan olyan sötét vagy, mint néger segge teliholdkor az alagútba vájt kémény kürtőjében.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 00:26:41

@Hannibal ante portas: "Csakhogy sajna ti vagytok érdekeltek abban leginkább, hogy a feszültség növekedjen, az ellentétek éleződjenek."

Bizony, így van: szegény Vitya csak kormányozna békésen, kerülné a feszültséget meg a konfliktust, de ezek a csúnya ballibsik nem hagyják. :-)

"de uszítani, pocskondiázni, hazudozni a saját vélt haszon érdekében nem szabad. Fölösleges egy országot lángba borítani a hatalom érdekében. "

Ugye 2006-ban is ez volt a véleményed?
Vagy csak akkor nem szabad, ha történetesen épp a fidesz van hatalmon?

"Addig meg a tisztességtelen játszmák helyett becsületesen kéne tenni és dolgozni."

Rengetegen épp ezt szeretnék: dolgozni becsületesen.
Csak ebben épp a narancsbolsi maffiád gátolja őket, aki az oligarchái érdekeinek megfelelően sajátít ki komplett iparágakat, vagy "extraprofit!" felkiáltással ellopja a bevételüket, ahogy azt a banánköztársaságokban szokás.
Amit számon kérsz, azzal keresd fel a maffiádat, mert nem jó helyre címezted a sirámot.

@lac666: "A fidesz g pontja (géfodor) azt mondta egy műsorban : szexi lett tüntetésre járni! Azt elfelejti a seggnyalója, hogy ilyen indulatok többtízezer ember fejében vannak!"

Ne bántsd szegény Géfodort. :-)
Gyanítom, az ő szexuális élete valóban ennyiben merül ki. :-DDD

@ursus artos: "Talán mert ezek valójában nem botrányok. Csak vannak, akik annak szeretnék beállítani. "

Fideszes zombiknak persze, hogy nem botrányok. Nem is volt ez kérdés :-)
Botrány csak akkor lenne ugyanez, ha ballibék csinálnák.

Tegyük fel, Fletó nyúlja le nyom nélkül a 3000 milliárd manyup-vagyont.

Vagy nem Mészáros, hanem Simon Gábor talál 100 millákat a spájzban, amiket "elfelejtett" beírni a vagyonnyilatkozatába.
Esetleg nem Rogán, hanem Hagyó adja el szarért-hugyért a belvárost, és az ő lakása kezd el fényre tágulni.

Stb stb. Na AKKOR botrány lenne, de mekkora, az öklödet ráznád, és fröcsögne a nyálad.

De erről ismerhető meg a fideszes zombi: Neki semmi sem botrány, kivéve ha nem a fideszkéje csinálta.
Akkor viszont minden az.
Válasz erre 

sanyix 2015.01.19. 00:29:30

@sanyix: ja nem, elszámoltam, van mindössze 6%-nyi különbség a bérterhelésben 2009 és 2014 között. 6% pedig egy nagy nulla. Ha rászámoljuk a +2% áfát már is csak 4% maradt, és jönnek még az extraadók. Szóval a fütyisz kormány összességben növelte az adóterhelést.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 00:35:29

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Nekem nincsenek kedvenceim , ettárs. Vannak szarabb és kevésbé szar kormányok, eddig a kínálatból Bajnai volt a legjobb, de jónak senkit nem mondanék.

Az meg semmit nem jelent, hogy az eus átlagnál jobban növekedsz e, ugyanis nem mindegy, milyen fejlettségi szintről növekszel x%-ot. Nyilván nem ugyanaz, ha Zambia GDP-je növekszik 10%-kal, vagy ha Svájc GDP-je nő ugyanennyivel.

A szocik időszakában, kb 2006-ig, nem volt rossz a növekedés, csak a szerkezetével volt baj, mert túlzottan a hitelekre támaszkodott.
Jelenleg viszont a növekedés úgy szar, hogy mellette még az adósság se csökken.

www.portfolio.hu/deviza_kotveny/allampapirpiac/hiaba_a_kormany_igeretei_alig_csokkenhetett_az_allamadossagunk.208769.html
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 00:45:28

@ursus artos: "Te meg pont ugyanott azt írod - link nélkül - : "Csak az a gond, hogy Vityát egyöntetűen szidja mindenki, pártállástól és országtól függetlenül."

Igen, erre írtam McCaint, a FAZ cikkeit, a német gyerekműsort, a litvánok beintését Vityának, stb stb.
Nem linkeltem egyiket se, mert közismert dolgok, de ha neked nem, szólj nyugodtan. Melyikről adjak linket?

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

" és mellesleg az adósság nem növekszik brutálisan, mint kedvenceid alatt, hanem csökken.
Hasonlóan a munkanélküliséghez."

Lehet, hogy ezt írta a fidesz.hu, de sajnos attól ez még nem igaz.
Az adósság nem csökkent semmit, pedig kedvenckéid nyom nélkül loptak el 3000 milliárdot.

www.portfolio.hu/deviza_kotveny/allampapirpiac/hiaba_a_kormany_igeretei_alig_csokkenhetett_az_allamadossagunk.208769.html

A munkanélküliség meg úgy nő, hogy beleszámolják a közmunkásokat, meg a külföldön (!!!!!) állást szerző, és ott adózó magyarokat is.
Egy következő lépés még az lehetne, hogy a halottakat is beleszámolják, hisz munkát adnak a sírásónak :-D

Ékes példája Vitya meg a maffiája annak, hogyan lehet -teljesítmény híján - széthamisítani a statisztikát, s ebben az eu is hibás, amiért szó nélkül tűri.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 00:59:08

@lac666: "A csajos példád végtelenül primitív, nem lehet egy ország irányításával összehasonlítani!"

Dehogyisnem. Sőt. Ez a legjobb példa, amit fideszzombitól olvastam.
Vitya éppen azt csinálja az országgal, amit a csajával kéne csináljon: éjjel-nappal b@szogatja. :-))

@$pi$: "Úgy tudni az történt, hogy nem kifelejtette, hanem az előző évit írta be"

100 milla volt csak a különbség, és akkor még nem beszéltünk arról, hogy a sokszoros milliárdos oligarchának nincs egy könyvelője, aki megmondja neki, melyik év osztalékát kéne beírnia az adóbevallásába.
És akkor még nem beszéltünk arról sem, mit kapna egy átlagos magyar vállalkozás, ha nem 1 milliárdot vagy 100 millát, de csak 100 ezret nem írna be az adóbevallásába.
Sőt, még arról sem beszéltünk, mit nyomott volna le a fideszes papagájkommandó, ha , teszem azt, ugyanez Simon Gáborról derül ki.

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"A kommunizmussal se volt semmi gond az égvilágon."

Igen, látjuk, hogy neked meg Viktorkádnak semmi gondja vele
:-DDD

"A Fideszben jogászok tucatjai dolgoznak azon, hogy a klientúra etetése törvényes legyen."

Szinte hihetetlen, hogy egy ilyet tőled olvasok, de valóban: A narancsmaffia így működik. Nem törvénytelen, mert magukra írják a törvényt. Ezt, ilyen mértékben a szocik sosem csinálták, nem csak a 2/3 hiánya miatt, hanem (bár ők is loptak kisebb mértékben) de ilyen üzemszerű lopásra sosem vetemedtek volna.

Mindegy, a fideszmaffia bukása után a tőlük tanult visszamenőleges törvénykezéssel minden lopott lóvéjukat vissza kell venni. Vagy 98%-os különadót ráverni, amit szintén tőlük tanultunk. :-D
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 01:04:31

@Mr. Közbiztonság Szilárd: "Hát koma, Bajnai Gordon eredményeit nemcsak a nemzetközi sajtó ismerte el, hanem a mini-hitler is, akinek a seggéből csak a lábad látszik ki."

Közismert hazugság, Orbán az ország érdemeit ismerte el nem Bajnai Gordonét. De ha olyan nagy érdemekről tudsz, akkor nyugodtan világosíts fel: mik is Bajnai érdemei? Miért is vagyunk büszkék Bajnai Gordonra? Mit is tett ő?
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 01:05:21

@Pop40: "aki megmondja neki, melyik év osztalékát kéne beírnia az adóbevallásába"

Nem a vagyonbevallásáról van szó?
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 01:06:41

@lac666: "Csak ennyi mi? Előfordul az ilyen pár tízmillió ide-vagy oda? Ezt ugye te sem gondolod komolyan?"

Miért ne gondolná komolyan?
Simán előfordult már velem is, hogy találtam egy kis aprót valamelyik zsebemben.
Megesik az ilyen mindenkivel. :P

@$pi$: ". A majdnem tíz százalékos államháztartási hiány, na az botrány volt, meg a 12%-os alapkamat, az is botrány volt. :)"

Bizony, az botrány volt mindkettő.
Kár, hogy a hiány azóta sem csökkent, sőt, a 3000 milliárd manyup-pénz ellopását is figyelembe véve, csak nőtt.

A 12%-os alapkamat, az is botrány volt, kár, hogy a fideszes Járai jegybankelnöksége alatt volt annyi :-DDDD

www.mnb.hu/jegybanki_alapkamat_alakulasa

2003. november 28-tól 12,50%
2004. március 23-tól 12,25%
2004. április 06-tól 12,00%
2004. május 04-től 11,50%
2004. augusztus 17-től 11,00%
2004. október 19-től 10,50%
2004. november 23-tól 10,00%

Simor alatt egyedül a 2008-as őszi összeomlás idején volt 12% az alapkamat, se előtte, se utána. Ha ez nem annyi, pánikszerű tőkekivonás indulhatott volna meg, és összeomlik az ország.

Járait mi indokolja?

Elég nagy öngólt lőttél ezzel a mondattal megint. :-)
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 01:09:11

@Pop40: "A szocik időszakában, kb 2006-ig, nem volt rossz a növekedés, csak a szerkezetével volt baj, mert túlzottan a hitelekre támaszkodott."

Milyen finoman fogalmazod meg, hogy 9,5% hitelből bírtak növekedni 4,6%-ot. :D Ez már milyen siker... csak egy kicsit túlzottan támaszkodik a hitelekre. :)
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 01:09:48

@$pi$: "Orbán az ország érdemeit ismerte el nem Bajnai Gordonét. "

Ez mekkora duma már :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hát persze, hogyne. Ha Vitya van kormányon, akkor ha javul valami, az Vitya érdeme.

Ha Bajnai van kormányon, akkor ha javul valami, az az ország érdeme. Bajnainak természetesen köze nincs hozzá.
:-DDDDDDDDDD
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 01:10:57

@$pi$: de. rosszul írtam.
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 01:11:21

@Pop40: "Járait mi indokolja?"

Az árfolyamcél. Meg aztán ahogyan te is mondtad, utána sem nagyon lett kisebb az alapkamat.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 01:12:26

@$pi$: "Ez már milyen siker... csak egy kicsit túlzottan támaszkodik a hitelekre. :)"

Így van. Jól látod. :-)

Jelenleg viszont növekedés gyakorlatilag nincs, és mindezt egy stagnáló (a 3000 milliárd manyupot idevéve bőven növekvő) államadósság mellett visszük végbe.

Melyik a jobb? :-)
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 01:12:35

@Pop40: "Ez mekkora duma már"

Keresd meg mit mondott!
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 01:16:57

@Pop40: "Melyik a jobb? :-) "

Ha van egy boltod, ami felvesz 100 forint hitelt és abból elér 50 forint forgalomnövekedést az jobb vagy ha pár százalékos növekedést érsz el hitel nélkül?
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 01:18:13

@$pi$: Jó vicc. :-)
Ezt mindenki mondhatja :-) Azért baszta tönkre az országot, mert "árfolyamcélja" volt? :-)

Ez elég vérszegényke indok.

Biztos velem van a gond, de egy világgazdasági válság és a pánikszerűen menekülő befektetők itt tartása nekem kicsit nyomósabb érvnek tűnik :-DD

"Meg aztán ahogyan te is mondtad, utána sem nagyon lett kisebb az alapkamat."

Én ilyet nem mondtam. Azt mondtam, h Simor alatt is volt 12% - csak éppenséggel neki jó oka volt erre: az utóbbi 80 év legnagyobb gazdasági válsága.
Járai meg Simor 12%-a közti időszakban 6-7-8% volt az alapkamat, ez sem alacsony, de bőven alacsonyabb, mint a 12.

S ez bizony külföldön is a magasabb kamatok időszaka volt, tehát alkalmazkodni kellett nekünk is, hogy a papírjainkat megvegyék.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 01:21:02

@$pi$: Még egyszer, hogy van ez?

Ha Vitya van kormányon, akkor ha javul valami, az Vitya érdeme, ha meg Bajnai van kormányon, akkor ha javul valami, az az ország érdeme, és Bajnainak köze nincs hozzá? :-DDD
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 01:21:58

@Pop40:

"A külföldnek kalapot kellene emelnie Magyarország előtt" címmel közölt interjút szerdán Orbán Viktorral a Frankfurter Allgemeine Zeitung. A miniszterelnök szerint "Magyarország két egymást követő kormánya" olyan lépéseket tett, amik "összességében többet tesznek ki, mint amire bármely más európai ország vállalkozott. Tulajdonképpen ezért kijárna, hogy a külföld kalapot emeljen" – fogalmazott Orbán Viktor.

Vagyis Bajnai olyan súlyos, olyan kemény, olyan nagy összegű lépéseket tett, amelyeket egyetlen más ország sem. Arról egy szót sem szólt, hogy ezek zseniális vagy különösen okos lépések lettek volna, arról szólt, hogy ezek nagy összegű, drasztikus lépések voltak. Egy idióta is meg tudta volna lépni őket, egyszerű megszorítások voltak. Még csak bátorság sem kellett hozzá, mert mindenki tudta, hogy Bajnai egy év múlva lelép.

Az ország érdeme volt, hogy elviselte ezeket a lépéseket. A "amire bármely más európai ország vállalkozott" szerintem jól érthető.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 01:22:46

@$pi$: Természetesen utóbbi.

Ha azonban az a kérdés, hogy jó e az, ha pár % növekedést érsz el ugyan hitel nélkül, de úgy, hogy kirabolod a nagymamát, és lenyúlod a nyugdíját, hát, így már nem hinném, hogy annyira tuti a buli :-))
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 01:28:19

@Pop40: "Ha Vitya van kormányon, akkor ha javul valami, az Vitya érdeme"

Nem, nem így van. Egyszerűen arról van szó, hogy Bajnai csak néhány megszorítást tett míg a Fidesz átszervezte a fél országot.

Nézd meg milyen volt a növekedés magyarországon és németországban közvetlenül a Bajnai év után!

Bajnai elzárt egy csomó pénzcsapot, hogy megállítsa a zuhanást. Ezt meg kellett tenni, de hogy ezt valamiféle zseniális gazdasági stratégiának nevezzük, ahhoz nagyon elfogultnak kell lennünk.

Másrészt előtte amikor majdnem csődbe mentünk Bajnai miniszter volt, úgyhogy azért csak ne kezdjük az ország megmentőjének nevezni.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 01:28:47

@$pi$: Látom, az istennek nem akarod megválaszolni a kérdést :-)

"Ha Vitya van kormányon, akkor ha javul valami, az Vitya érdeme, ha meg Bajnai van kormányon, akkor ha javul valami, az az ország érdeme, és Bajnainak köze nincs hozzá? :-DDD"

Amúgy, ha már előkerested:

"Tulajdonképpen ezért kijárna, hogy a külföld kalapot emeljen"

Ez felétek minek számít, ha nem elismerésnek?
Vagy nálatok kalapot emelni egyszerű megszorítások előtt szokás, amiket egy idióta is meg tudna lépni, és még csak bátorság sem kell hozzá? :-)
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 01:29:56

@Pop40: "és lenyúlod a nyugdíját"

Valakinek ki kell fizetni a számlát, amit az mszp a nyakunkon hagyott. Még most is fizetjük.
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 01:31:45

@Pop40:

"Tulajdonképpen ezért kijárna, hogy a külföld kalapot emeljen"

okés, mire mondta?

"A külföldnek kalapot kellene emelnie Magyarország előtt"

nem pedig Bajnai Gordon előtt. Épp ezt mondtam, azt szokás hazudni, hogy Bajnai Gordont ismerte el, miközben az országról beszélt.

Világos nem? Szeretik kiforgatni a szavait...
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 01:32:14

no megyek aludni
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 01:41:09

@$pi$: "míg a Fidesz átszervezte a fél országot."

Hát látod ezt nem vitatom :-DDDD

"Másrészt előtte amikor majdnem csődbe mentünk Bajnai miniszter volt, úgyhogy azért csak ne kezdjük az ország megmentőjének nevezni."

Azért enyhén más egy miniszter mozgástere, mint egy kétharmados miniszterelnöké.

Mellesleg Vitya most 9-ik éve miniszterelnök. 9 év alatt ennyire volt képes, jó gazdasági környezetben.

Bajnainak volt egy (1) éve. Úgy, hogy körülötte minden omlott össze, a legfontosabb kereskedelmi partner németek 6%-kal estek.

Ilyen körülmények közt, 1 év alatt, egy egymást maró szoci branccsal a háta mögött, mit kellett volna tennie? 20% növekedést összehozni?
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 01:45:38

@$pi$: "Épp ezt mondtam, azt szokás hazudni, hogy Bajnai Gordont ismerte el, miközben az országról beszélt. "

Ez szép, csak ez fából vaskarika. Ilyen a világon nincs. Vagy Bajnait IS elismered, vagy az országot SEM.

Esetleg az ország maga racionalizálta magát, mint Münchausen, aki saját magát húzta ki a saját hajánál fogva a mocsárból? :-DDDD

Mellesleg nem, nem az országról beszélt:
""Magyarország két egymást követő kormánya" olyan lépéseket tett, amik .... Tulajdonképpen ezért kijárna, hogy a külföld kalapot emeljen"

Tehát a kormányok tettek valamilyen lépéseket, ezért kijárna a külföld kalapemelése.

Ez bizony forgathatod vagy sem, de Bajnainak szól. Már ha te is a "kormány" szót látod ott az "ország" szó helyett :-)
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.19. 05:55:05

@lac666:

Ostoba vagy, kis ballib pártkatonana.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.19. 05:56:48

@Pop40:

Bajnait gyarmati alkirálynak szánták. De az istenbarma minimális szinten sem ért semmihez, így gazdái levették róla a kezüket.
Válasz erre 

Hannibal ante portas 2015.01.19. 07:27:30

@Pop40: a szöveged kb. annyi felkészültséget tartalmaz, mint amennyiről a "banánköztársaság" fogalom szerepeltetése árulkodik. Nézz utána, hogy mit is jelent, s azután a többi állításodnak is. Szamárságot fölösleges írni.
Válasz erre 

ursus artos 2015.01.19. 07:27:36

@lac666: "Milyen érdekes, hogy a tolvaj fidesznél az szja-nal az egy kulcs az igazságos, sok más adónál, pl reklámadónál meg a sávos az igazságos! Hogy is van ez?"
Ez úgy van, hogy kedvelt baloldali szólam a "fizessenek a gazdagok!" Tessék, itt van fizetnek...
Válasz erre 

laji 2015.01.19. 07:29:14

A 10. pont miert is problema? Ezt gondolja az europailakossag 90%-a.
Válasz erre 

ursus artos 2015.01.19. 07:29:48

@Mr. Közbiztonság Szilárd: "Ha egy ilyen egyszerű német kifejezést sem bírsz hibátlanul leírni, akkor inkább ne próbálj felvágni a nyelvtudásoddal..."
Nem vágtam fel a nyelvtudásommal, annál is inkább, mert speciel németül nem tudok... Amit írtam egy válasz volt egy kérdésre!
Válasz erre 

ursus artos 2015.01.19. 07:36:07

@lac666: "Olvasd el aztán böfögj!"
Hiába akar az ember veletek normálisan beszélgetni, egyszerűen nem lehet, mert mindig előjöttök a személyeskedő jelzőkkel!
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 08:05:24

@maxval bircaman szerkesztő: Igen, és odarakták a helyére Vityát, aki aztán tényleg mindenhez ért, árvízvédelemtől az atomenergiáig.
Jobb, mint Einstein, mert az csak egy témakörhöz értett :-DDD

@Hannibal ante portas: Én, veled ellentétben tudom, mit jelent.

Olyan országot, ahol minimális jogbiztonság sincs, a kormány az érdekeinek megfelelően irkálja át a törvényeket, visszamenőleges törvényekkel kormányoz, ha kell, átirkálja az alkotmányt, hogy kisajátíthasson komplett iparágakat, stb stb stb.

Nézz utána, fejlettebb demokráciákban, vagy afrikai banánköztársaságokban szokásos ez, és ha képbe kerültél, majd gyere vissza.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.01.19. 08:07:50

Izrael és az Egyesült Államok nem tagja a büntetőbíróságnak. A két ország most azt akarja elérni, hogy Németország, Kanada, Japán és Ausztrália adjon kevesebb pénzt a nemzetközi bíróságnak, ha a palesztinok tagok lesznek.

„Elfogadhatatlan, hogy egy terrorszervezet, mint a Hamasz pert indíthasson Izrael ellen. A Hamasz a palesztin civileket használta élő pajzsként a rakétakilövő állások körül, tehát a bíróság gúnyt űz a nemzetközi jogból, ezért azt kérjük, hogy a barátaink hagyjanak fel a bíróság támogatásával” – mondta az izraeli külügyminiszter.

...mijez ???????IZRÁHEL ZSAROL SZOPÁSA SZERINT ?????!
Válasz erre 

Hannibal ante portas 2015.01.19. 08:17:13

@Pop40: hát, barátom, keresgélj kicsikét (a neten van jó sok adat!), hogy mit is jelent a "banáénköztársaság" fogalma. Látni fogod, hogy nem jó választ adtál, még a közelébe se kerültél. S ellentétben veled, nem várom, hogy visszagyere
Válasz erre 

Pop40 2015.01.19. 08:29:12

@Hannibal ante portas: Elfelejtettél válaszolni a kérdésre, ettárs: amiket leírtam, szerinted fejlett demokráciákban, vagy az általad láthatóan nagyon ismert banánköztársaságokban szokás? :-)

Egyszerű kérdés, még egy fideszdroidnak is talán sikerül értelmezni.

Ilyen jelzőkkel meg, hogy "barátom", légyszi, ne sértegess. Nem igazán vágyom fidesztálibok haverkodására :-) Ballibsizz, vagy mittomén. De ennél még tán az anyázás is jobb :-)

"S ellentétben veled, nem várom, hogy visszagyere"

Most valóban dolgom lesz, de amúgy rossz hírem van: bár maximálisan fontos nekem a te komfortod, viszonylag kis mértékben teszem attól függővé az ittlétem, hogy azt te várod e, vagy sem :-D
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.19. 08:35:44

@Pop40:

Orbán egy hatalmas pozitív meglepetés. Mert a nép oldalára állni, kockáztatva ezzel biztos helyzetét.

Ilyen talán még Szlovákiában esett meg vezető poícióban: a jelenlegi szlovák kormányfő is hasonló ember.
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 08:44:49

@Pop40: "Bajnainak volt egy (1) éve. Úgy, hogy körülötte minden omlott össze, a legfontosabb kereskedelmi partner németek 6%-kal estek."

Bajnai idejére a németek nagyjából válságévből, elég szépen növekedtek. Valahol 4,5% felett, ha jól emlékszem. Persze ezt magyarország nem tudta kihasználni, mert padlón volt és Bajnai amúgy is iszonyat megszorításokat volt képtelen csinálni.

Ha jól emlékszem az adatokra.
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 09:13:03

nagyjából válságévből -> nagyjából kijöttek a válságévből
Válasz erre 

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.01.19. 09:23:32

@Pop40:

Akkor biztosan hallottad azt is, miszerint a kedvenc MSZP-s majmaid által kiosztott több százmilliós végkielégítéseket szedték vissza, a visszamenőleges törvénykezéssel.

Amit most a bíróság visszaad:
www.origo.hu/gazdasag/20140412-visszajar-a-vegkielegites-ado.html

Szóval épp a szoci haverjaid bizonyították. Utólag nem vehető vissza semmi, lehet lopni számolatlanul.
Hagyó, Simor, Molnár Gyula, Hunvald meg a többi tolvaj pedig röhög a markába.
Válasz erre 

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.01.19. 09:25:14

@Pop40:
Az MSZP-s kedvenckéid idején volt, hogy beazonosíthatatlan karhatalmistákkal verettek szarrá minden ellenzéki tüntetőt.
Az embereket megverető parancsnokot kitüntették.
Igazad van.
Ilyen csak az utolsó banánköztársaságban fordulhat elő.

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !
Válasz erre 

igazi Ténytár 2015.01.19. 10:10:02

@ A 10 ponthoz ne a xenofobita ird oda, az a legkesevesebb.,

Azt hogy elozo kormányzása alatt a LAKOSSÁG 20-30%-t KITEVŐ BÉTELÉPÍTÉST AKART ORBAN és ezt éppen az utal amcsi befektetőknek mondta!

Az egész EU-ban nincs olyan orszag ahol ennyi lenne a bevándorló, Orbán meg ezt akarta,

____
2001. június 8.
Világgazdaság

Az elkövetkező években Magyarországnak a gazdasági növekedés fenntartása érdekében TÖBB MILLIÓ KÜLFÖLDIT KELL BEFOGADNIA a szomszédos országokból, és lényeges, hogy az országot a legvonzóbbá tegyük a régióban -- jelentette ki Orbán Viktor miniszterelnök a magyarországi Amerikai Kereskedelmi Kamara üzleti ebédjén csütörtökön. Át kell gondolni a bevándorlási szabályokat -- tette még hozzá egy kérdésre válaszolva a miniszterelnök.

A fogyatkozó munkaerő külföldről történő pótlásának kormányzati felvetése NEM ÚJDONSÁG, bár Orbán Viktor az április 9-i gazdasági tanácsülésen még EGYMILLIÓ munkavállaló "importálásának" SZÜKSÉGESSÉGÉRŐL beszélt.
____
Válasz erre 

ursus artos 2015.01.19. 10:11:39

@igazi Ténytár: "a szomszédos országokból,"
Válasz erre 

igazi Ténytár 2015.01.19. 10:12:34

@ 2. PONTHOZ vannak szebbek is! Azt ugyanis Antall egy konkret kijelentéséről mondta. Ezeket viszont általánosságban

____
"Nagyon vigyázni kell, nehogy valamilyen kisdiktátor legyen az emberből".

Magyar Hírlap, 1991. február 25.

____
"Nem szabad azt gondolni sohasem, hogy a politikus pótolhatatlan. Abban a pillanatban, ha egy politikus, vagy politikai párt azt gondolja, hogy ha nem ő vezeti az országot, ha nem ő van többségben, akkor tragédia lesz - az egész országra nézve veszélyt jelent...
Ennek nem lehet happy end a vége..."

KRiTiKA, 1992/2.
____
Válasz erre 

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.01.19. 10:40:22

mi értelme ezeknek a több éves idézeteknek?

Ezek nélkül is tudjuk, hogy ő sose hazudott ugye, illetve, hogy az üléspontja határozza meg az álláspontját.
Válasz erre 

2015.01.19. 10:53:49

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Hazudsz. A GDP növekedés csak az előző évhez képest nőtt. Mondjuk azt elfelejted, hogy 2012-ben csökkent... tehát egy csökkenés ellentételezésére vagy büszke. Ez azt jelenti, hogy ott vagyunk, mint 2008-ban.... Tehát Orbánnak sikerült utolérni Gyurcsány legszarabb évét???? Gratulálok, büszke lehetsz.
Válasz erre 

2015.01.19. 10:55:25

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: www.tradingeconomics.com/hungary/gdp-growth-annual

Olvasgass!
Válasz erre 

igazi Ténytár 2015.01.19. 11:09:23

@ursus artos: És?! Értem én hogy védeni kell Orbán szövegét de gondolkodjunk mar mit is állított!

Ez teljesen komoly volt tőle, a külföldi befektetőknek mondta, nem a szektás híveknek.

1, Az a magyar nem bevándorló? Az nem a jobb megélhetésért jön ide (Ausztriából a kutya sem akar áttelepülni, na vajon miért is nem?)

2, Hol van több millió magyar a szomszédos országokban ???

3, vagy Svab kitelepítéses lakosság cserét akart?

Ugyanis 150 ezer magyar van pl. Karpatlajan is csak (Alig egy Pécs méretű varos, semmi több). Tehát ha több millió magyar betelepítve akkor Erdélyben, Felvidéken stb SENKI sem marad. Ujjé de örüljünk?
Válasz erre 

igazi Ténytár 2015.01.19. 11:14:53

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Az nem gyanús neked, hogy a fejlett nyugati világ akarja leginkább, hogy adjuk el a földjeinket, és a közműveinket, erőforrásainkat ?
"

nem. Ugyanis ORBAN VOLT aki az EU csatlakozási szerződésekben lezárta a földeladás fejezetet!

1, Az átkozott szocik voltak azok akik elérték hogy plusz 3 évig védett maradhasson! Orbán nem kérte azt!

2, A cukoripart veletlenul kis is adta el?!
valami Orban miniszter... Ugyanaz aki a MSZMP-nek is Privatizált mint Spontán privatizációt felügyelő kormánytag; MARTONYI JANOS.

hvg.hu/itthon/20111012_martonyi_janos_cukoripari_privatizacio/
Válasz erre 

igazi Ténytár 2015.01.19. 11:25:37

@ KIHAGYTAD AZ AKTUALISAT!

A médiáról:

____

"A tévé és a rádió nálunk közszolgálati funkciókat hivatott ellátni az adófizetők pénzéből. Nem szabad tehát olyan politikai nyomásoknak kitenni, amelyek közepette ezek az intézmények a szakmai megfontolásokat esetleg háttérbe szorítva kénytelenek lavírozni.

Ez olyan forrásává válhat, aminek a nézők, a hallgatók isszák meg a levét. Ennek máris vannak jelei. A tv-ben például - szerintem helyesen - a miniszterelnök beszédének és a miniszterek eskütételének sugárzását megszakította a labdarúgó-mérkőzés közvetítése miatt.

Erre a parlament külügyi bizottságának MDF által delegált tagjai indíttatva érezték magukat egy neheztelő állásfoglalásra. Szerintem ez sérti a tv szuverén műsorpolitikáját, káros nyomást gyakorol a szerkesztőkre, s fokozza a tv-ben egyébként is uralkodó zavart, jól érzékelhető elbizonytalanodást. "

Népszabadság, 1990. június 04.

_____

index.hu/kultur/media/2015/01/17/rakay_philip_habony_arpad_kozmedia_nepszabadsag/

Nemzeti hírtévé: mindenáron, két hónap alatt
2015.01.16. 09:23

Március 15-én el kell indítani a nemzeti hírtévét, ha törik, ha szakad. Az MTVA gyorsított közbeszerzésekkel frissíti eszközparkját, és 30-40 fiatal újságírót nevel át közmédia-kompatibilissé.
Válasz erre 

ursus artos 2015.01.19. 11:41:19

@igazi Ténytár: "Értem én hogy védeni kell Orbán szövegét "
Érteni kéne, nem pedig faszságokat belemagyarázni...
Válasz erre 

igazi Ténytár 2015.01.19. 11:56:07

@ursus artos: Es te nagy zseni mit ertettel meg belole, ha azt sem tudod hogy

1, NINCS több millió magyar a szomszédos országban!

2, Ha pedig csak milliónál többet akarsz betelepíteni akkor KIÜRÜL Erdély, Felvidék, Vajdaság stb. Ujjongsz neki mi?

Erről beszelj ne a szektás hulyesegeidet nyomd!
Válasz erre 

ursus artos 2015.01.19. 13:08:40

@igazi Ténytár: nem kezdem el neked magyarázni. Buta, indulatos hülyegyerek vagy.
Válasz erre 

István Tamasi 2015.01.19. 13:39:54

@$pi$:
Ez marhaság. Nem a muszlim vallással van a baj, hanem a muszlim vallásra hivatkozó szélsőségesekkel akik a 2. - 3. generációs fiatalokat éppen a kiúttalan, reménytelen helyzetüket kihasználva bolondítják meg a fiatalokat és állítják őket az aljas nézeteik szolgálatába.
Válasz erre 

István Tamasi 2015.01.19. 13:43:59

@vmaast:
Ha nincs a kanapé akkor nem csal meg a feleséged? Ha lehetőségük lenne normálisan iskolába járni, szakmát, diplomát szerezni és normális életet élni akkor nem lehet őket avallási szélsőséges fanatizmussal megbolondítani. Az a szőkenő aki ezt nem fogja fel.
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 14:09:17

@István Tamasi: "fiatalokat éppen a kiúttalan, reménytelen helyzetüket kihasználva bolondítják meg a fiatalokat"

Tehát azt állítod, hogy a vallás nem képes hívőt faragni a fiatalokból, ha azok nem "kiúttalanok"? Ezt nehezen hiszem, mert a gazdagok közt is vannak vallásos emberek, sőt szélsőségesek is bőven.

A vallási fanatizmus nem a szegények privilégiuma.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.01.19. 14:11:35

"abszurd, amikor Magyarországon politikai felhanggal arról beszélnek, hogy Magyarországról kivándorolnak Németországba vagy Londonba. Nem vándorolnak ki, hiszen mi magunk akartuk, hogy egy közös gazdasági tér jöjjön létre, ahol szabadon lehet munkát vállalni."
(OV)
Akkor mi is a baj a multikkal? Hogy is van akkor a "közös gazdasági tér"??
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 14:25:27

@csak egy néző: "Akkor mi is a baj a multikkal? Hogy is van akkor a "közös gazdasági tér"?? "

A multikkal az a baj, hogy szabadon eldönthetik melyik országban akarnak adózni. Ez okozza a komoly fejtörést egész európának (minap volt belőle iszonyat botrány, európai "offshore" európai államok megkárosítására).

Sokan azt hiszik, hogy az a baj a multikkal, hogy a hasznukat kiviszik. Ez valójában nem lenne gond, merthogy mindenki oda viszi a saját pénzét, ahova akarja. Miután a magyar mosogatólegény lodonba kifizette az adót oda viszi a pénzét, ahova akarja.

Viszont a multik megtehetik, hogy kiviszik a keresményüket egy olyan országba, ahol csak nagyon kevés adót kell fizetni (adóparadicsom), aztán ott adóznak utána, hogy több maradjon. Az a baj tehát, hogy nem csak a keresményüket viszik ki, hanem adót sem fizetnek.

Ez az, amit nem tud az eu megakadályozni, mert iszonyat egyszerűen költségelszámolásként teszik. Ez az, amit a mosogatófiú nem tehet meg, a sarki zöldséges nem tehet meg, de a multi megtehet: kivinni a nyereséget és kint leadózni.

Ennek a problémának a megoldására az Orbán kormány két dolgot talált ki:

1) Ha kivitted a hasznod és azt mondod, hogy nincs haszon és olyan cég vagy, ahol nyilvánvalóan nem igaz (nagyáruház napi fogyasztási cikkekkel), akkor zárj be. Fizess adót vagy zárj be.

2) Fizess a forgalmad után, fizess különadót, fizess élelmiszerbevizsgálási illetéket, mindegy mit, de még azelőtt számoljuk ki, hogy leírtad volna a költségeidet és kivitted volna a hasznot.

A dolog pikantériája, hogy a fél ország hörög ezeken, de a legtöbben, akik hörögnek nem értik, hogy miért is csinálja ezt a kormányt. Fogalmuk sincs arról, hogy a tesco pl. két év alatt elért 1200 milliárd forint forgalom után mondta azt, hogy egy fillér haszna sem volt ezért nem akar adót fizetni.

Tegyük hozzá, hogy ezzel a problémával az mszp nyolc év alatt nem ért rá foglalkozni, nem is kerestek semmiféle megoldást, sokkal egyszerűbb volt azokat megadóztatni, akik nem tudták kivinni a pénzt.

Remélem sikerült megvilágítani mi a "baj a multikkal".
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 14:28:45

A dologban az a legcikibb, hogy a multi, főleg ha részvénytársaság, akkor nem csak megteheti ezt, hanem egyenesen kötelező megtennie. A részvénytársaság vezetőinek ugyanis mindent meg kell tenniük ami törvényes, hogy növeljék a nyereséget. Ha nem, akkor mennek a böribe.

Mivel elköltségelni a bevételt mondjuk "logóhasználati jogra" teljesen törvényes, ezért meg kell tenniük.

Ha meg a kormány azt mondja, hogy logóhasználatra nem lehet számlázni, akkor lesz "szakértői felügyelet" vagy "üzleti stratégia elkészítése".

Vili?
Válasz erre 

csak egy néző 2015.01.19. 14:53:38

@$pi$:
Akkor most ezen logika alapján vezesd le a magyar Garancsi féle MET csoport offshore működését.
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 15:03:53

@csak egy néző: "Akkor most ezen logika alapján vezesd le a magyar Garancsi féle MET csoport offshore működését. "

Miért tenném? Nem is ismerem ezt a csávót és nem is akarom ismerni. Mi közöm van hozzá?

De valamit azért szerintem nem értettél! Az, hogy a tecsó mondjuk így tesz az nem ütközik törvénybe, sőt, gyakorlatilag törvény írja elő a számukra, hogy így tegyenek.

Én nem hibáztatom a tecsót vagy bármelyik multit, amikor azt írom, hogy "ez a baj a multikkal". Az, hogy nem fizetnek adót az nyilván baj, rossz az országnak, de nem a multik hibája, nem az ő bűnük, egyszerűen ilyen a rendszer. Mégpedig gyakorlatilag az egész világon. Ez egy probléma, amire minél előbb megoldást kell találni.
Válasz erre 

2015.01.19. 15:04:53

@$pi$: És az OTP meg a MOL hol adózik?
Válasz erre 

2015.01.19. 15:05:51

@$pi$: És a stratégiai cégek? Miért nem fizet adót az Audi, a Mercedes, nomeg a Coca Cola?
Válasz erre 

2015.01.19. 15:07:09

@$pi$: És nem, nem törvényes számlázni olyan után, ami nem lett elvégezve, vagy túlszámlázni, mert így a pénz eltüntethető a nyereségadó előtt....
Válasz erre 

$pi$ 2015.01.19. 15:13:06

@Könnyen elkaptuk, uram!: "És az OTP meg a MOL hol adózik? "

Jajj, most megpróbálod rám sütni, hogy milyen elfogult vagyok már mer fideszesbirka meg ilyenek, ugye? Honnan a fenéből tudjam, hogy a MOL hol adózik, semmi közöm nincs hozzájuk.

"És a stratégiai cégek? Miért nem fizet adót az Audi, a Mercedes, nomeg a Coca Cola?"

Ha törvényes útja van az adó csökkentésének, akkor a multinak kötelessége élni vele. Máskülönben meglopná a tulajdonosát/részvényeseit. Azt hiszem, hogy ezt vlágosan leírtam.

"És nem, nem törvényes számlázni olyan után, ami nem lett elvégezve, vagy túlszámlázni, mert így a pénz eltüntethető a nyereségadó előtt.... "

Nem érted, ugye? Az emberek bemennek a tecsóba sajtos tanglit venni. Honnan tudod, hogy hányan mennek be amiatt, hogy kint van a logó? Mennyit ér az a logó az üzletnek?

Hogyan tudod bebizonyítani a bíróságon, hogy a tecsó logó hatmilliárdot megér, de a hatésfél az már túlszámlázás?

Sehogy! Úgy!
Válasz erre 

empoftla 2015.01.19. 17:05:07

@maxval bircaman szerkesztő: Igen! Orbán egy hatalmas meglepetés.
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.01.19. 17:28:20

@ursus artos: "Érteni kéne, nem pedig faszságokat belemagyarázni..."
Ki is az indulatos, buta hülyegyerek?
Válasz erre 

vmaast 2015.01.19. 18:01:22

@István Tamasi: Hülyeség ;-) Az eus tagországokban élő kissebségekre pont nem jellemző, hogy szegényebb rétegeikből kerülnek ki a fanatikusok. Iskolázott művelt fiatalokról van szó, akiknek kapcsolatrendszerük van az anyaországgal. Az élőbombákat nem innen toborozzák. Az ÖSSZES ismert terrorszervezet felsővezetése valamelyik Európai vagy jenki egyetemen tanult.
Válasz erre 

ursus artos 2015.01.19. 20:06:14

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: ""Érteni kéne, nem pedig faszságokat belemagyarázni..."
Ki is az indulatos, buta hülyegyerek? "
A faszságban semmi indulat nincsen. De értsd úgy, ahogy akarod...
Válasz erre 

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.19. 22:06:54

Egyébként jó ez a kép, Orbán a nemzetközi buziszövetség (tudom, van PC neve is, de nem érdekel) szivárványszínű napernyőjével, míg a többiek a férfiaknál megszokott, elegáns fekete esernyővel. :-)
Válasz erre 

István Tamasi 2015.01.20. 14:43:31

@$pi$:
Nagyon félreértetted.
A boldogulásukat, a helyüket az életben megtaláló fiatalok körében a vallás/ok/ kis mértékben képes terjeszkedni és fanatikusokat, öngyilkosságra is hajlandó terroristákat nem képes toborozni.
Válasz erre 

István Tamasi 2015.01.20. 14:45:15

@vmaast:
Nem a felsővezetőkről beszéltem hanem a végrehajtó katonákról akik nélkül a "felsővezezők" nullák.
Válasz erre 

igazi Ténytár 2015.02.05. 16:56:31

@ FEB 5 - VIKTOR

"„Magyarország egyedülálló az átláthatósági szabályaival, amelynek jóval szigorúbbak a német szabályoknál, így nem meglepő, hogy a kevésbé korrupt országok közé tartozunk.
____________________________________________________

A Fidesz plebejus párt, és az ösztönök is ilyenek az országban, az emberek mértékletességet, szerénységet és alázatot várnak el.”"
____________________________________________________

JAN 30 RACHEL

www.hir24.hu/belfold/2015/01/30/peldatlan-amit-orban-rahel-tett/

a kormányfő legidősebb lánya, Ráhel svájci iskolatársaival pezsgőzött a közjogi méltóságoknak fenntartott páholyban.

Mint mondta, csak az államfő, a kormányfő, a házelnök és velük hasonló rangú vendégeik használták a páholyt állami ünnepségeken.
Válasz erre 

igazi Ténytár 2015.02.24. 04:22:14

@ berakhatod a 2/3-rol szolo dolgait is!

index.hu/belfold/2015/02/23/ketharmad_orban_idezetek/
Válasz erre 

wolves84lb 2015.07.04. 13:10:52

@$pi$: igazi fideszes bunkó vagy, csak megpróbálod értelmiségi visszafogott külsővel álcázni.

Két hete kint voltam az USA-ban, és a google app kínált fel egy cikket, amiben orbánról írtak, mint Európa új diktátora. Pl...
www.politico.com/magazine/story/2015/06/hello-dictator-hungary-orban-viktor-119125.html#.VZe_BPntmko
Válasz erre 

wolves84lb 2015.07.04. 13:37:20

@$pi$: "Merkel is és Putyin is most jön pofavizitre hozzánk. Persze, tudom, akik *számítanak* azok szóba sem állnak velünk."

1. Merkel nem jópofizni jött ide, az látszott is a sajtótájékoztatójukon. Be n magyarázd, h az is sikertörténet.

2. Putyint fogadni az ukrán háború idején (egyetlen EU-s, NATO-s országként) meg pláne büszkeségre okot adó dolog. Fideszeseknél.
Válasz erre 

wolves84lb 2015.07.04. 13:52:08

@$pi$: "
$pi$ 2015.01.18. 19:00:32
@lac666: "A kormány eredményeit elismeri a külföldi sajtó? Jézus! Remélem ezt tényleg csak pénzért írtad ide!"

Milyen külföldi sajtót, híreket követsz? Milyen nyelven?

@Pop40: "Erről várom változatlanul a linkeket."

Elmész a youtube-ra, aztán beírod, hogy news hungary, és nézel pár hírt. Nem vagyok a csicskád, hogy válogassam neked a híreket, van nekem más dolgom is.

@2015 a fideszesek Moszkva fele menekülnek:
"pont hogy nem a valllási közösséget kell elítélni, legyen az akár keresztény közösség is"

Jah, megmondom neked, hogy seggfej vagy, te kinyírsz, de az oké, mi. A sok jogász meg rendőr meg bíró mind hülyék, de te tudod a frankót? Így gondolod, nem?

"csak a magatokfajta töljesen sötét kádári nyugger banda marad meg szavazónak, senki más"

Már vagy öt éve csak ezt nyomjátok. Jézus újra eljő, legyetek csak türelemmel. :D Szánalmas...

@Sam Ace: "Amúgy aggódom Önért, amikor azt mondja gúnyolódni szabadon lehet."

Nem hiszem, hogy ilyet mondtam volna. Ha mondtam, akkor nyilván úgy értettem, hogy a törvény és a közerkölcs szerint. Néha nyilván nem hagyják, de ez mással is elő szokott fordulni."

Na, most látszik tökéletesen, hogy micsoda egy ócska szar fidesztroll vagy. Ugatsz a külföldi példákról, meg okoskodsz, hogy más milyen nyelveken hallgat híreket, de te magad semmivel nem támasztod alá a baromságaidat. Mert te nem vagy csicska.

Dehogynem, bazdmeg, egy ócska fos geci szar patkány hazaáruló fideszfasz orbánhívő selejt féreg csicska vagy.
Válasz erre 

2019.01.05. 08:07:56

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Miért csak utólag?

Mért csak utólag, tudunk rájönni
Miniszterelnök, lehet egy senki,
Fajankó, embernek is utolsó,
Ezerszer különb, meg bujdosó!
Gömbös, Szálasi, Rákosi, Kádár,
Sok aljas, hazaáruló, szamár!
Ideológia csecsen nevelkedett,
Uralt népnek, aljas ellensége lett!
Lógó nyelvvel csóválja farkát,
Úgy lesi, ura parancsoló szavát!
Jó gazdám, ma kibe marjak,
Le kit ültessek, tartóztassak
Bizonyítván hűségem,
Kipusztítom a népem!
Földjét is néked adom!
Részegít a hatalom!
Bámulhattuk furcsán,
Hogyan virít a zsivány
Kisszerű, szűk eszével!
Mi mindent, nem ér el!
Mert megszavazta
Sok potyaleső buta!
Őt a magas polcra.
Jövődet is eladja,
Adósságba veri,
Kellemes uralma.
Attól lesz neki!
Zárom Széchényi szavával
„Az önkény karöltve jár, az ostobasággal!”
2010
A központi hatalom legyen bármily felvilágosult, bármily tudós, nem képes átfogni egy nép életének összes részleteit. Azért nem képes, mert egy ilyen munka meghaladja az emberi képességet. Ha mégis megpróbálja megalkotni és működtetni az oly különböző rugalmasságú rétegeket, az vajmi tökéletlen jár, vagy kimerül a haszontalan fáradozásban. Tocquewille! Uralkodni kívánó majmok, ma is próbálkoznak!

Miután az Orbán-kormány 1998-ban hatalomra került, megtörtént a korrupció centralizációja. Orbán olyan rendszereket épített ki, amelyek lehetővé tették, hogy az állami pénzek magánszemélyek zsebében tűnjenek el. Ennek az apja is haszonélvezője volt.”

Kérdésemre, hogy Orbán Viktor rendszere az olasz maffia mintájára működik-e, így válaszolt: „Nem túlzás. Ő a capo, a magyar Don Corleone.”
Mindezek alapján kifejezetten beteges látvány, hogy osztrák és német döntéshozók, mint Horst Seehofer, Bajorország miniszterelnöke vagy Edmund Stoiber, Bajorország volt miniszterelnöke körüludvarolják Orbán Viktort. Aki nyilvánosan a magyar kormányt állítja ragyogó példaként a közös értékeken nyugvó Európa elé, az Európa legutolsó eszményképét, a liberális és szociális demokrácia eszményét rombolja szét.
Jürgen Roth
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard