Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Hat dolog, amit nem tudtál a Fideszről...

Hat dolog, amit nem tudtál a Fideszről...

 ...vagy már elfelejtetted. Nem volt olyan rég, amikor a most harcos antikommunisták még a mozgalom oszlopos tagjai voltak, vagy amikor még a hitbuzgó kereszténydemokrata képviselőkön gúnyolódtak a fiatal demokraták. A teljesség igénye nélkül emlékezzünk arra a Fideszre, amelyet akár szerethettünk is volna. 

orban_2.jpg

Fotó: aszabadsag.hu

1. Komoly mozgalmi múlt. Deutsch Tamás, Rogán Antal KISZ-es múltja talán nem mindenki számára ismert, ezért érdemes áttanulmányozni az ide vonatkozó szakirodalmat: Deutsch Tamás első számú szívügye a KISZ, Rogán Antal KISZ vezető volt 

A különböző fideszes kormányokban számos olyan minisztert és államtitkárt találunk, akik tagjai voltak a Magyar Szocialista Munkáspártnak. Az MSZMP tagjai voltak többek között: Matolcsy György, Martonyi János, Pintér Sándor és Fónagy János.

2. Kerényi és Deutsch. A Fidesz első nagy dobása a prágai Bársonyos Forradalom idején az volt, hogy két aktivistájukat, Kerényi Györgyöt és Deutsch Tamást letartóztatták a csehszlovák hatóságok. A két magyar ellen a közrend megsértése miatt emelnek vádat. Kerényiből nem lett politikus, Deutsch viszont nagy karriert futott be. Volt ifjúsági- és sportminiszter, Csongrád megye díszpolgárává választották, jelenleg a uniós képviselő, az MTK elnöke, mellékesen igyekszik meggyőzni a magyarokat arról, hogy az internetadó nem is olyan rossz dolog. Ja, és aktív Twitter-huszár! Biztos kifelejtettünk valamit. Kerényi György helyett jött egy másik Kerényi, az Imre.

ader_orban.jpg

Fotó:htbt.hu

3. Az oroszok szakítottak el bennünket Európától. A Fidesz 25 évvel ezelőtt egy elkötelezetten demokratikus, liberális párt volt, mely következetesen kiállt az európai értékek mellett. Az 1990-ben megjelent Kit válasszak, mire szavazzak című kiadványban például a következőképpen mutatkozik be a párt: „A Fiatal Demokraták Szövetsége olyan országos politikai ifjúsági szövetség, amelynek tagjait a demokrácia alapértékei kötik össze, de csoportjai és tagjai fenntartják maguknak a vélemények különbözőségéhez való jogot a szövetségen belül...Magyarország európai ország volt, szerves részei voltunk a kontinens történelmének és kultúrájának. Európa továbbra is létezik, de a kelet-közép-európai országokat, így bennünket is, Jalta politikai értelemben elszakított a nyugati civilizációtól. Politikai helyzetünk ellenére minket történelmünk és kultúránk Európához köt.” És még egy tanulságos idézet ugyanebből a dokumentumból: „Olyan társadalmak ugyan ismeretesek a történelemben, melyekben a piacgazdaság és a diktatúra együttesen fordul elő, de olyan nem, ahol a demokrácia párosult volna centralizált gazdasággal.”

4. "Csuhások! Térdre, imához!" A Fidesz az Antall-kormány idején előszeretettel élcelődött a kereszténydemokratákon. Ilyen volt például a már-már klasszikussá váló "Csuhások! Térdre, imához!" hangsor felidézése, amely akkor hangzott el az Országgyűlésben, amikor valamelyik KDNP-s képviselő szót kért, és erre állítólag nem is egyetlen alkalommal került sor. Emlékezetes még az 1991-es pápalátogatást viccelődve cápalátogatásnak hangoztató fideszes móka, ám ezeknél a politikai geg kategóriába sorolható humorbombáknál azért komolyabb antiklerikális megnyilvánulásai is voltak a kezdeti Fidesz-retorikának. Az Országgyűlés jegyzőkönyve szerint a Fidesz vezetője, Orbán Viktor az alábbi "blaszfémikus" kijelentéssel fordult a képviselőkhöz a parlament plenáris ülésén: "Jézus Krisztus nevében tapsot kérek!". Tette mindezt egy kisebbségek jogainak veszélyeztetését vélelmező rádiójegyzet kapcsán, 1991. június 10-én.

deutsch.jpg

  Fotó: index.hu

5. Hány százalékon állt a Fidesz 1993-ban? A Fidesz biztos befutónak számított az 1994-es választások előtt. A Szonda Ipsos közvélemény-kutatási adatai szerint a Fidesz 1993 áprilisában a biztos szavazók körében 40,4, májusban 37,8 százalékon állt, míg a második helyezett MSZP, messzi leszakadva, egy hónap alatt 15,8 százalékról 16,2 százalékra tornászta fel támogatottságát. A kampányt azonban sikerült annyira elrontani, hogy 94 tavaszán mindössze a szavazatok 7 százalékát szerezték meg, éppen csak átlépve az 5 százalékos bejutási küszöböt. A szocialisták viszont akkora győzelmet arattak, hogy a szabaddemokratákkal együtt kétharmados parlamenti többségük lett. Ebben az évben Orbán Viktor pártelnöki pozíciója is veszélybe került, hiszen akkor egyszer kihívója is akadt a pártelnöki posztért folytatott csatában Wachsler Tamás személyében. Orbán győzött, Wachsler pedig a Steindl  Imre Program igazgatójaként tért vissza a Fidesz mainstreamjébe a 2010-es választások után.

6. Brüsszel nem Moszkva. 2001-ben az első Orbán-kormány egy vaskos kötetben vitairatot adott közre, melyben vázolta a jövő feladatait. Ekkor még nagyon elkötelezett volt a párt az európai értékek, az atlanti orientáció és a demokratikus hagyományok iránt. Ebben a kötetben találjuk a ma már meghökkentőnek tűnő mondatokat: „Brüsszel nem Moszkva. A „tegyünk úgy, mintha rendben lennének a dolgok, mert ezt várják tőlünk Nyugaton” jellegű félmegoldások erőletörése helyett fontosabb a „tegyünk meg mindent azért, hogy valóban rendben mehessenek a dolgok, mert ezt várják tőlünk az európai csatlakozásért eddig is sok áldozatot meghozó polgárok” elvének gyakorlati alkalmazása.”

Rég volt, de igaz volt. A leírt szavak fennmaradnak és szembesítenek bennünket a múlttal. A feledés ezért nagy felelőtlenség felelőtlenség önmagunkkal szemben.

 

 

 

 

345 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Hat dolog, amit nem tudtál a Fideszről... Tovább
Facebook Tetszik
0
345 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr47106757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (345)
Az utolsó 100 komment:

oszt jónapot 2015.01.26. 16:42:27

@♔bаtyu♔: Nem kell elmenni bazmeg. :D Pont ezt magyarázom. Kurva hosszú idő után bementem múltkor egy igazi "kocsmába" és ott árulták a pultból a kaparóst, a sok gyökér alkesz meg ült a kisfröccs mellett kaparta húszasával. Én se hittem volna el, ha nem látom.
Mondjuk az tény, hogy nincs olyan geci idegesítő hangja, mint a gépnek.
Válasz erre 

oszt jónapot 2015.01.26. 16:43:14

@♔bаtyu♔: Ja, főleg az érpataki retard. :D
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 16:45:16

@Bobby Newmark: Ostobaságokat beszélsz. Ha így lenne Orbánék nem nyertek volna választást 2014-ben. Nézd meg hol vannak a pártok, ilyesmi. OK, aláírom, hogy neked nem fekszik Orbánnak, valóban nem is vagy egyedül, de azért ez nagyon messze van még a közügytől. Most vitatkozol és figyelembe veszed a realitásokat, vagy csak keseregsz, vigasztalod magad.

Én nem vagyok fideszes, tehát nem is kell figyelnem. Én azt mondom, hogy 2018-ban győzzön a jobbik. Aztán majd meglátom, ki nyer. Mondjuk ballibsikre nem igazán tippelek.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 16:47:13

@oszt jónapot: Én is beesek kocsmába, de én nem látom. Persze, simán elhiszem, csak azt gondolom, ez mégsem olyan tömeges.
Ráadásul a kaparóssal nem lahet úgy csalni mint a géppel, tehát több jut az államnak, többet tud visszaforgatni a cigányokra.
Válasz erre 

oszt jónapot 2015.01.26. 16:47:43

@oszt jónapot: És ez egyébként tökéletesen tükrözi a fidesz minden problémamegoldását. Van egy (egyébként valóban létező) probléma, durr, basszunk oda a samukalapáccsal, aztán nem baj, hogy nem oldódott meg, de a gyökér szavazók elhiszik, meg legalább ma is loptunk valamit.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 16:50:35

@oszt jónapot: Ostoba ballibsit én is tudok mutatni, de akár azok, akár ezek nem szólnak bele semmibe.

Egyébként pedid nyilván van haszna, ha a nép megválasztotta. Kevesebb betörés, végig lehet menni az utcán. A Gyöngyöspatai sem tűnik egy nagy zseninek, de azóta Gyöngyöspatakon újból van szőlő és vikendház, nem arról híres a település, hogy a koszlott faluban a cigányok hídpénzt szednek és lerabolják az időseket.

Ez nagyon lényeges, mert az élhetőséget ezek adják.
Válasz erre 

oszt jónapot 2015.01.26. 16:51:28

@♔bаtyu♔: Ezzel nincs is gond, ezt mondom. De egy ország nem így működik.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 16:55:41

@♔bаtyu♔: Mondd, volt már bárki, aki elhitte ezt a dumát?:-)

Kényszeríteni nem kell senkit. Megmondják a közmunkásnak, hogy ha nem nyer a fideszes jelölt, nem kap közmunkát. Ne aggódj, vele nem lesz több gond.

A maradékot meg megveszik kilóra, és elviszik szavazni, ahogy ez Ózdon történt a cigányokkal. Bizony, Ózdon a lenézett cigányaidon kívül az égvilágon senki nem szavazott a narancsbolsikra. :-)

"A jelenlegi választási törvény szerint az LMP is nyerhet. "

A jelenlegi szerint igen. Épp azért, mert tudják, hogy áll az lmp.
Alighogy viszont nyerésre állna az lmp, rohannának módosítani a választási törvényt, mint legutóbb Bp-n.

De legalább elmondhatjátok, hogy egyedül a világon nektek van olyan kétharmados kormányotok, amire 44% szavazott. :-)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.01.26. 16:56:46

"amelyet akár szerethettünk is volna."

Tudom, ne is mondd: nyelvtannáci vagyok. De attól még "amelyet akár szerethettünk volna is."
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:00:49

@oszt jónapot: Na jó, de azért te sem gondolod komolyan, hogy nyer a Jobbik és elárasztják az országot a kakastollas nyilaskeresztesek.

Nekem van egy jobbikos ismerősöm, eleve mérnök a srác és azt mondja, hogy legfőképpen értelmiségiek a szimpatizánsaik. Ha kell egy jó ügyvéd, az égvilágon semmi gondot nem jelent és rengeteg vállalkozó támogatja őket. Azért nézd meg mik voltak Orbánék 20 éve. Pár csajozós kollégista, akiket Sorosék pénzeltek és akik inkább brahiból provokálták a komancsokat.

A Jobbik komolyabb párt ma, mint az SZDSZ bármikor volt. Jogvédelemben, tartalomban, emberanyagban, de szerintem már az MSZP-nél is komolyabb. Ilyen szinten már nem jöhetsz azzal, hogy dunábalövöd a zsidókat.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:02:51

@Pop40: Kevered itt a hülyeségeket, legalább maradj meg egyszerre egynél. Persze ott megértem, hogy te magad sem hiszel saját érveidben.

A közmunka hasznosságát még nem kérdőjelezi meg, hogy valami faszkalap valahol vissza él vele.
Válasz erre 

oszt jónapot 2015.01.26. 17:05:27

@♔bаtyu♔: Hagyjuk már az szdsz-t bazmeg. Kb, mintha a kdnp-ről beszélnél azzal a különbséggel, hogy az szdsz már nem létezik.
Ha a Jobbik ledobja a "lőjük a dunába a zsidókat" stílust, egyből kuka a választói fele. Így is megy a hőbörgés, ha nem elég nácik. Olvasgatok én mindenfelé. ;)
Ezt a dumát már hallottam, hogy értelmiségiek a szimpatizánsaik, csak nem hiszem el. Biztos van köztük az is, pl Balczó egy értelmes faszi, de a vezetőik tipikus kisnyilasok.
Válasz erre 

Bobby Newmark 2015.01.26. 17:06:35

@♔bаtyu♔: Na, látod ezért vagy egy barom, mert képtelen vagy önálló gondolatokra, csak szajkózod, ami a dolgod. (Vagy csak ezért fizetnek, így hát szándékosan nem gondolkozol). Aztán addig terjed a látóköröd, mint a gazdáidé.

Igen, az ellenzéki pártok szart sem érnek. Nem ők fognak titeket megbuktatni. Hanem az a pármillió ember, akiknek már az összes fasza tele van veletek, Gyurcsányékkal, meg az összes többi leszerepelt komcsival. Meg az ígéretekkel, hogy majd most jobb lesz, aztán bámm, nesztek parasztok még öt adó, közben Rolex meg Gucci táska.
Világszinten kimagasló a jövedelemadó, az áfa, és még ezen felül megy a szopatás az ilyen útdíjakkal.
Szerinted meddig lehet még ezt ilyen pofátlanul csinálni?

Ha a következő választást is összecsalja magának a Fidesz, valószínűsítem, hogy vér fog folyni.

Az meg talán ne legyen már kiindulási alap, hogy most neked jó, mert zsíros állásod van kormányzati szócsőként. Az pont addig tart csak, amíg a gazdáid.
Továbbá hozzátenném, hogy perpill személyesen nekem nem olyan borzasztó szar, a Közgép az egyik legnagyobb megbízóm mostanában, és van mit csinálni nekik bőven. Ettől még hányingerem van attól, ahogy a Fidesz kormányoz. Illetve csak úgy tesz, mintha kormányozna, ez is egy párhuzam 2006-tal.

Azt meg elhiszem, hogy nem látsz ki a pártközpontból, meg hogy néha már te is elhiszed azt a tömény bullshitet, amit nyomatsz, de már szinte csak azok vannak mögöttetek, akiket megvettetek kilóra, meg a hülyék egy kisebb része, a többiek meg körülbelül a Földön található legnagyobb csődör faszát tolnák fel Orbán meg a sleppje seggébe. Tudod, ha nem így lenne, nem lenne rád sem szükség, meg arra, hogy nap mint nap itt győzködd a teljes magyar internetet arról, hogy písz, szánsájn meg heppinessz van...
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.01.26. 17:07:58

@♔bаtyu♔:

A szadesznek sajnos komoly hátszele volt, ami a Jobbiknak nincs - neki inkább szembeszele van. Én mindenesetre szurkolok a Jobbiknak. Nem feltétlenül azért, hogy kormányra kerüljenek, de azért mindenképpen, hogy folyamatosan napirenden tartsanak olyan témákat, amelyeket más pártok huszonvalahány éve a szőnyeg alá söpörnek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.01.26. 17:09:44

@Bobby Newmark:

"a Közgép az egyik legnagyobb megbízóm mostanában, és van mit csinálni nekik bőven"

Tehát kollaboráns vagy.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:10:24

@oszt jónapot: Ez ostobaság, a zsidók ennyire itt azért nem fontosak elhiheted. Gondolod, hogy a szavazók 14%-a azért szavazna a Jobbikra, mert elkezdené a zsidók dunába lövése?

Bár nincs SZDSZ, de azért rendesen megártott neked. Szerintem ilyen baromságok helyett (amelyeket amúgy már az Index sem írna le) tanulmányozd alaposabban a jobbikot.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:13:31

@Bobby Newmark: Ostoba vagy b+ és még reklámozod is. Itt szajkózod, hogy milliók fogják megdönteni Orbánékat. Te tényleg ilyen hülye vagy, vagy csaj szórakozol, velem?

Írtam már hogy én jobbos vagyok. Te azt hiszed, hogy ha valami oltári nagy baromsággal nem értek egyet, azt azért teszem, mert a pártközpontból írok. B+, nem lehet egyszerű életed.
Válasz erre 

oszt jónapot 2015.01.26. 17:14:14

@♔bаtyu♔: A zsidók csak neked fontosak, te hozod fel őket folyamatosan, én nem véletlenül tettem idézőjelbe.
A lakosság 14%-ának jelentős része azért szavazott a jobbikra, mert (joggal) fosnak a cigányoktól, a másik meg azért mert az összes exkomcsitól okádnak a fideszt is beleértve.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:14:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Pontosan így vagyok ezzel én is. Örülök, hogy Orbánék valódi ellenzéke a Jobbik és nem a ballibsi pártok.
Válasz erre 

oszt jónapot 2015.01.26. 17:14:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Igen, mindenki az, aki az építőiparban dolgozik.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 17:17:54

@♔bаtyu♔: Ennyi? Ennyit bírtál reagálni a felsoroltakra? :-DDDD

Hát, túlzásba ne vidd, még megárt :-DDDDD

@oszt jónapot: "Kb, mintha a kdnp-ről beszélnél azzal a különbséggel, hogy az szdsz már nem létezik. "

A szadesz viszont létezett, ami a kdnp-ről sem most, sem a múltban nem mondható el:-)

A kdnp úgy létezik önállóan, mint az a rongybaba, akit a seggébe dugott kezével mozgat a bábjátékos :-)
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:18:16

@oszt jónapot: Na ugye, akkor mégsem a zsidók miatt.

Ezt pedig te írtad, nem én: "Ha a Jobbik ledobja a "lőjük a dunába a zsidókat" stílust, egyből kuka a választói fele."

Én erre azt írtam, hogy baromság.

Na ebben már van valami, amit most írtál. Egyre többen fogják fel, hogy a ballibsi pártok nem képesek integrálni a cigányokat, Orbánék már jobbak, de lassúnak tűnik a folyamat. Végül is a dolog nem hiszem, hogy annyira tudatos, inkább a cigányok által lakosságra gyakorolt nyomás növekszik. (suli, település, média).
Válasz erre 

oszt jónapot 2015.01.26. 17:21:34

@♔bаtyu♔: Érts már egy metaforát. Nem a zsidókra céloztam, hanem az egész menetelős, náciskodós faszságra.
Ha nem lenne rá igény, nem csinálnák. De az összes rendezvényük az egyenruhafétisről meg a nyilas jelképekről szól.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:22:23

@Pop40: Most akkor KDNP-zzünk? Benned az a gond, hogy nem valós problémákat vetsz fel. Lehet, hogy téged elsősorban ezek foglalkoztatnak, de ezek engem annyira nem érdekelnek és nem is gondolnám, hogy fontosak. A KDNP egy kb. ugyanolyan satellit dolog, mint nálatok pld. Gyurcsányék. Ennyi kész, mit csináljunk vele? 2018-ban úgysem e miatt győz vagy bukik a Fidesz.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 17:23:15

@♔bаtyu♔: "Írtam már hogy én jobbos vagyok"

Dehogy vagy. :-) Csak annak érzed magad, mert most épp az a trendi a vezérnél :-)
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.26. 17:24:40

@Pop40:

Nem tudom pontosan megítélni mit akar jelenleg. Amivel egyetértek, azt támogatom. A többi nem érdekel.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:25:25

@oszt jónapot: Ez nem a Jobbik, hanem a Magyar Gárda. Jól jön neked is ha a lakóhelyeden rádmásznak a cigányok. Ha más nem, nagyon hamar kijön a rendőrség:)))
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:27:10

@Pop40: Szerintem Orbán inkább liberális. Ha már. Nálatok viszont melyik nagyvezír szereti az ostobákat?:))))))
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 17:28:42

@♔bаtyu♔: A kdnp-t nem neked írtam. Neked a választási manipulációkat írtam, amire persze nem reagáltál.

Mellesleg Fletó az új pártjával önállóan ugrotta legutóbb át igencsak bőven az 5%-ot, majdnem 10 lett.
A kdnp nem hogy 10%, de 10 darab szavazatot se kapna, ha önállóan el merne indulni. Persze nem mer.:-)
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:29:50

@oszt jónapot: ja, amúgy a MG-t szerintem a zsidók magukra húzzák, jól jön nekik az üldöztetés teóriához, de az MG nem a zsidók miatt alakult és nem is a zsidók ellen irányul. Ez inkább egy elkeseredésből született érdekvédelmi szervezet.
Válasz erre 

oszt jónapot 2015.01.26. 17:30:28

@♔bаtyu♔: Ha netán nem láttál még ilyet élőben, írd már be a google képkeresőbe, hogy "jobbik rendezvény". :D
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:30:34

@Pop40: Ja, legutóbb éppen 2% lett. 2014 decemberi adat:))))
Válasz erre 

Bobby Newmark 2015.01.26. 17:30:53

@♔bаtyu♔: Muhaha :DDD

Figyuka, ha Orbánék demokratikus választáson megbuknak, ahhoz NYILVÁN milliók szavazata szükséges. Máshogy ugyanis nem lehet egy tízmilliós országban választást nyerni. És akkor még én vagyok a hülye, ugye?

Vagy várj, tudsz valamit? Készül valami puccs (tudod, az az, amikor nem milliók buktatják a kormányt, hanem belülről az elvtársak), amiről mi még nem tudunk?

Azt meg már ma is néhányan leírták neked, hogy lófaszt vagy te jobbos. Egy jobbos beállítottságú ember az államosítástól, a magántulajdon lenyúlásától, meg a vízfejű, szervilis államtól sugárban okádik. Te meg tapsolsz.
ÉN baszdmeg jobboldali vagyok, kicsi, erős államot akarok, és a polgári réteg (értsd: nem állami) erősödését.
Tudod, pont azt, amivel homlokegyenest megy szembe a Fidesz.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 17:31:46

@maxval bircaman szerkesztő: Értem. Szóval Vitya annyira elvhű, hogy még csak meg se tudod nevezni, milyen elvekhez hű:-D
Oké, köszi, nincs is több kérdésem:-)
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:31:50

@Bobby Newmark: Hát te eléggé egyedül vagy, nyugodj bele.
Válasz erre 

oszt jónapot 2015.01.26. 17:34:48

@♔bаtyu♔: Hagyjál már a faszomba a zsidókkal. Ha majd akarnak valamit azt tudni fogod, mert vagy megvesznek kilóra, vagy rád küldik az amerikaiakat, de nem jóbarátot, hanem pár rakétát. Addig ne fossál tőlük ennyire.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 17:38:37

@♔bаtyu♔: Nem tudom. Ki az a "nálatok"?

NÁLAM tuti nincs nagyvezér. Gyanítom, ez összefüggésben lehet azzal, hogy én nem pártgyűléseken tudom meg a véleményem, hanem magam alakítom azt ki:-)
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:39:36

@oszt jónapot: B+, te jöttél velük. " Nem a zsidókra céloztam, hanem az egész menetelős, náciskodós faszságra. "

Erről + nem én gondolom, hogy a zsidók ellen van, hanem te. Nem a zsidókra céloztam, Hát b+, náciskodni itt legfőképpen a zsidók és a cigányok ellen "lehet" és ezzel is vádolják az MG-t.

Most attól függetlenül, hogy te csak a cigányokra érted. Egyébként sem úgy van az, hogy én azt írom amit te hallani akarsz. Fpgalmazz pontosabban, vagy hagyd a faszba.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:40:42

@Pop40: Mit gondolsz, én mit csinálok? Neked b+, az már fideszes, hogy nem fikázom Orbánékat.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 17:43:00

@oszt jónapot: Tegyük fel, igaza van a zsidókkal. (nincs)

Miért lenne rosszabb, ha ők rabolnának ki Rogán, Szargyártó, Simicska, Vitya, Mészáros, Lézer, meg a többi helyett?
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 17:44:53

@♔bаtyu♔: Háát, amit te csinálsz, azt hadd ne nevezzem nevén
:-))))))))
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:47:43

@Pop40: Ne izgulj, lehet hogy majd egy másik nickemen nagyobb ballibsi leszek mint te ostoba:)))))))))))))))
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 17:49:31

@♔bаtyu♔: Hú, az szép. A Századvég hamisította, vagy a Nézőpont? :-DDD

Ha odaraknak a végére még egy nullát, lehet, hogy 20 év múlva már önállóan is el mernek majd indulni a választáson ;-)
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 17:53:43

@♔bаtyu♔: Most ezzel mi a közlendőd? Eddig is elhittem, h sok nicked van, azt is, h mindegyiken tudsz segget nyalni, akár különböző seggeket is :-)

Nekem sajnos csak ez az egy nickem van, de engem nem fizetnek ezért, szóval nekem nem is kell több:-)
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:54:58

@Pop40: Ennyi a DK. Bajnaiék már ennyi sem, bajnai ki is szállt. Persze csak miután seggére vert Soros egymilliárdjának.

Amúgy te menyikben vagy? Tudom, semelyikben, de akkor is. Őszintén. Én DK-ra tippelek, így a stílusod, IQ-d alapján:))))
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 17:58:30

@Pop40: Még szép, hogy téged nem fizetnek, ennyire a ballibsik sem ostobák:)))) Kidobott pénz lennél. Olvasd már vissza magad, sehol egy értelmes gondolat, érv.

Engem sem fizetnek, de én ballibsiként is jóval profibb tudnék lenni.
Válasz erre 

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2015.01.26. 17:58:56

@♔bаtyu♔: "Csípem amikor egy hozzád hasonló gyökér tényleg választ vár. Húzz a gecibe ki a faszt érdekel az, hogy téged mi zavar?"

A kérdésem annyi volt, hogy az emútnyócévezéseddel hogyan egyezteted össze azt, hogy Orbán Viktornál nem számít, hogy korábban az ellenkezőjét mondta annak, amit most mond, mert szerinted a múlt nem számít.

Erre nálad az a válasz, hogy húzzak a gecibe.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 18:02:53

@♔bаtyu♔: Ezzel csak az a gond, h a dk választáson kapta ennek az ötszörösét, úgy, h előtte napokkal írta át a fideszmaffia a választási törvényt.
A kdnp mikor és hol indult választáson? :-)
Mert hogy a közpénzből kitömött pénzmosoda Századvég hamisít neki 2% szavazót, az azért kicsit sovány.

Leszavazok a dk-ra is, ha muszáj, de az együtt-pm szimpatikusabb, bár Bajnai ezt a 2 évet kegyetlenül elcseszte.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 18:06:59

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Persze. Holnap jössz. Udvarias vagy és újból felteszed. Mondjuk ilyen ostoba kérdésre nem nagyon tudnék válaszolni, de most ez tökmindegy.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 18:07:38

@♔bаtyu♔: "Olvasd már vissza magad, sehol egy értelmes gondolat, érv. "

Kiscsillag, ne röhögtesd már ki magad:-D Felsoroljam azokat a tényeket és érveket, amik elől úgy futottál el, mint szűzlány a szatírtól? :-))))) Ha gondolod, bemásolom mindet, egy szavadba kerül :-)))
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 18:07:47

@Pop40: B+, Bajnaira szavaznál????? Miért nem inkább az LMP-re?
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 18:09:08

@Pop40: Az a gond, hogy nem lehet mindent megválaszolni, mert vagy nem tudok, vagy nem értenéd, vagy nem akarnád érteni, vagy kurva sok munkába kerülne és nem ér annyit. Ide különben sem tudományoskodni járok, hanem jót vitatkozni.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.01.26. 18:10:05

Nem szabad elfeledkeznünk arról, hogy ha egy vezető politikus 15-20 éven át ragaszkodna ugyanahhoz a véleményéhez, miközben a világ rengeteget változik, akkor teljes joggal hívhatnánk ostoba szemellenzős baromnak. A világ változik, sokat és sűrűn, még az oroszok sem azok az oroszok, akik 15-20 éve voltak, Európa sem az, a gazdasági tényezők, a bevándorlók eloszlása és részvétele, a kereskedelmi lehetőségek és a lakosok általános véleménye sem lehet ugyanaz. Mellesleg ennyi idő alatt sokat változik egyetlen ember véleménye, tapasztalata, hite, bölcsessége, én sem azt gondolom a világról és az emberekről, a demokráciáról és a politikusok szerepéről, mint amit akkoriban. Ezért az összehasonlítgatásnak nem elegendő régi és új szlogenekre vagy kiáltványokra alapulnia, már persze ha azt akarja az írója, hogy komolyan vegyük. Piszkálódásnak ez is megteszi, az orbántakaroggyosok matyizhatnak egyet.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 18:12:03

@♔bаtyu♔: "Mondjuk ilyen ostoba kérdésre nem nagyon tudnék válaszolni"

Látod, épp erről beszéltem az előző kommentben :-)
Rossz hírem van, ettárs: attól, hogy te nem tudsz válaszolni a kérdésre, mert csak a propagandát tudod visszaböfögni, még nem a kérdés az ostoba:-)
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 18:16:20

@Pop40: Na most b+, erre te mit válaszolnál? Eltekintve attól, hogy aki úgy esik be, hogy egy geci fideszes vagy, annál amúgy sem sietünk a válasszal.

Az elmúlt 8 év egy eseménysor volt, mégis hová kellene visszamutatni, ha nem az előző kormányra.

Az pedig hogy Orbánék mit mondtak 20 éve eleve nem jön össze ezzel. Ezért ostoba te faszfej. Logikailag totál más a kettő.
Persze az ő agyával biztos tudnék válaszolni, mert azt írnám, hát úgy egyeztetem össze, hogy Orbán egy kibaszott nagy geci és szerintem a csákó frankón el is fogadná.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 18:17:50

@Androsz: ez biztos így van, kedves elvtárs.

De mikor a vezéred 2 óra múlva már annak a dumának mondja az ellenkezőjét, ami eleve egy 2 órával azelőtti szövegét hazudtolta meg, ott azért már lehet egy kis gebasz.:-)

Saját maga nyilatkozta legutóbb, a fenséges szájával, hogy minden volt már, csak akasztott ember nem.

Remélhetőleg ezt a pontot is gyorsan kipipálhatja a bakancslistáján:-)
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 18:22:49

@♔bаtyu♔: az lmp-re? Ne röhögtess már:-)

Schiffernek az égvilágon semmi baja Vityával.
Márpedig én nem szavazok olyanra, akinek semmi baja Vityával.

Nézd csak meg Veszprémet: csak azért elindítanak egy tökesélytelen jelöltet, hogy az elszívjon az ellenzéktől néhány voksot.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 18:24:28

@♔bаtyu♔: De, én nagyon szeretném érteni, csak ami nincs, azt nem könnyű megérteni :-)
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 18:30:25

"Eltekintve attól, hogy aki úgy esik be, hogy egy geci fideszes vagy"

Arról, hogy mi vagy, miért én tehetek? :0
Ha nem tetszik a tükörben a képed, a tükröt kezded el ütni?

"Az elmúlt 8 év egy eseménysor volt, mégis hová kellene visszamutatni, ha nem az előző kormányra. "

Egyetértek, épp ezt teszem én is. Kár, hogy az előző kormány ugyanaz a szarkupac, mint a jelenlegi :-)
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.01.26. 18:34:27

@Pop40: Akkor szavazz a jobbikra faszfej, ők el akarják számoltatni Orbánékat.

A többi elszámoltatta? Nem. Bajnai, Gyurcsány? Nem. Ok, hogy ostoba vagy, elfelejtetted, de most már emlékszel?
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 18:45:40

@♔bаtyu♔: Hát persze, ettárs. A ruszkik által pénzelt jobbikra, akiknek, mikor az usa felhívta a figyelmet a navnál zajló csilliárdos lopásokra, az volt a reakciója, hogy ne pofázzanak bele?

Kösz, ezt a szuper pártot meghagyom neked, meg a többi debil turbómagyarnak, esetleg majd kampányoljatok a "magyar seggbe magyar lófaszt!"-jelszóval:-)
Válasz erre 

Pop40 2015.01.26. 18:52:09

@♔bаtyu♔: És akkor a közös Vona-Vitya polgári körös élményekről ne is beszéljünk, vagy arról, hogy csápolt a jobbik 2006-ban a Pestet felgyújtó csürhének.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.26. 18:58:49

@Pop40:

Sosem embereket támogatok, hanem eszméket.

2012 előtt nem támogattam Orbánt.

Mára viszont kiváló államférfivé nőtt ki, pár példa:
- védi az ország érdekeit az EU-val és a NATO-val szemben,
- ellenlábasa az USA háborús uszításának,
- nyitott keletre,
- megrendszabályozta a túl nagyra terpeszkedett rezsicégeket és bankokat,
- bevezette a közmunkát,
- a magánnyugdíj hiénák szarvának letörése,
- felvette a harcot a kamurokkantak ellen,
- SZJA-reform.

Ezekhez jelenleg hűen tartja magát.

Sok másban meg hibázott, pár példa:
- felesleges jelképes politizálás, pl. értelmetlen alkotmányozás,
- a budapesti önkormányzati választási rendszer abszurd megváltoztatása,
- az adók nem csökkentése, leállt a reform a kezdeti helyes lépések után,
- a rossz egyházügyi törvény lecserélése egy másik, szintén rossz, új törvényre,
- mostanában meg az átgondolatlan útdíjreform.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.26. 19:01:27

@Pop40:

Veszprémben nagy a tét.

Egyesülnünk kell. Ellenkező esetben Obama, Soros és André Veesenmayer Badfriend szerez ott mandátumot.

Az LMP pedig helyesen politizál. Ők lehetnek egy új, antiliberális baloldal csírája. Én rájuk szavaztam tavaly.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.26. 19:02:35

@Pop40:

"A kdnp mikor és hol indult választáson?"

Pl. tavaly. Szinte az egész országban, 20 % feletti eredményt értek el.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.26. 19:04:20

@♔bаtyu♔:

Le a kalappal ezért Bajnai előtt. Az első ballib vezér, aki elismeri saját magáról, hogy alkalmatlan és tévedett. Ez mindenképpen elmond sokat személyes jelleméről, pozitív értelemben.
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2015.01.26. 19:32:29

@maxval bircaman szerkesztő: Tanulhatnal tole
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.01.26. 19:37:17

Maradjunk annyiban, hogy a libsiknek annyi.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.01.26. 20:09:56

@maxval bircaman szerkesztő:
"A kdnp mikor és hol indult választáson?"

Pl. tavaly. Szinte az egész országban, 20 % feletti eredményt értek el.

Nyomjál már a KDNP 20%-os eredményére egy linket.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.01.26. 20:48:32

Húúúvazze, ez a nem semmi.
És ez a köcsög csalogány miniszter lehet.
www.youtube.com/watch?v=ThPvJ9GTZXc
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.26. 21:33:21

@csak egy néző:

valasztas.hu//hu/ogyv2014/861/861_0_index.html
Válasz erre 

csak egy néző 2015.01.26. 21:57:00

@maxval bircaman szerkesztő:
Birka komám, akárhogy nézem én nem találtam sehol önmagában a KDNP nevű nemlétező pártot ami 20%-ot ért el.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.27. 05:45:21

@csak egy néző:

S a Fideszt megtaláltad ott önmagában?
Válasz erre 

Pop40 2015.01.27. 07:01:11

@maxval bircaman szerkesztő: " védi az ország érdekeit az EU-val és a NATO-val szemben"

Hadd ne röhögjek túl hangosan :-)))
Mellesleg eus pénzből védi az ország érdekét az euval szemben? ezt azért még rágd meg kicsit.

A többihez nincs is mit hozzáfűzni, ezek szerint neked minden komcsi húzása tetszett.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.27. 07:03:36

@maxval bircaman szerkesztő:

" Obama, Soros és André Veesenmayer Badfriend szerez ott mandátumot."

Alig várom.

"Az LMP pedig helyesen politizál. Ők lehetnek egy új, antiliberális baloldal csírája. "

Egy okkal több, hogy soha ne szavazzak rájuk.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.27. 07:08:03

@maxval bircaman szerkesztő:

Nem erre gondoltam, hanem a kdnp mint PÁRT mikor mérette meg magát önállóan. Úgy, mint a szadesz.

Az nem önálló megmérettetés, hogy fidesszel közös listán, 0 kockázattal indul, és ahol a fidesz helyett a kdnp indít jelöltet, ott rá szavaznak a fideszesek.

Induljon el önállóan országos választáson a fidesszel szemben, és AKKOR nézzük meg, mennyit kap.

A szadesz sose indult az mszp-vel közös listán, hanem külön indult, a szoci jelöltekkel (is) versenyezve, s vállalva a kockázatot, hogy kiesik.
Na EZ az önálló induláds.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.27. 08:27:06

@Pop40:

"Mellesleg eus pénzből védi az ország érdekét az euval szemben?"

Hol az ellentmondás?
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.27. 08:28:06

@Pop40:

Mivel ballib vagy, teljesen érthető, hogy nem szereted az LMP-t. Én meg pont ugyanazért szeretem őket, amiért te nem szereted őket.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.27. 08:29:53

@Pop40:

A mostani KDNP alapvetően egy új párt, melynek csak a neve közös az eredeti, 90-es évekbeli KDNP-vel. Valójában a KDNP a Fidesz egy része jelenleg.

Azaz ebből a szempontból igazad van.

Viszont jogilag ez egy létező párt, komoly eredményekkel.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.01.27. 10:03:35

@maxval bircaman szerkesztő:
"Viszont jogilag ez egy létező párt, komoly eredményekkel"
Sorold már fel azokat a komoly eredményeit ennek a nemlétező pártocskának, ami kilóg a fidesz seggéből.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.27. 10:31:52

@csak egy néző:

20 % feletti eredmény komolytalan?
Válasz erre 

csak egy néző 2015.01.27. 10:40:41

@maxval bircaman szerkesztő:
"20 % feletti eredmény komolytalan?"
Már kértelek, hogy erre csatolj egy linket, honnan veszed ezt a 20%-ot??
Válasz erre 

Mercel 2015.01.27. 10:57:58

@♔bаtyu♔:

Értem, hogy mire gondolsz, de az elvek akkor is elvek, a hintapolitikáról pedig már sajnos számos esetben bebizonyosodott, hogy katasztrofális következményekkel jár ha a nagy hintázásban csak egy ütemet is téved aki jobbra balra lökdösi a hintát.
Erre sajnos több példa is van a történelmünkben.
Másrészt.
Ellenfélben, sőt továbbmegyek ellenségben is jobban megbecsülöm azt aki világos elvek mentén teszi amit tesz. Az aki gyakran változtatja az álláspontját szembeköpi egykori önmagát az nem lehet jó politikus, de legfőképpen nem lehet jó vezető.
Márpedig nekünk igen nagy szükségünk volna már egy alkalmas vezetőre.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.27. 11:10:46

@csak egy néző:

A FIDESZ-KDNP koalíció 50-50 alapon osztja meg egymés között a mandátumokat.
Válasz erre 

Bobby Newmark 2015.01.27. 11:23:17

@♔bаtyu♔: Ja, reménykedsz. De jót fogok röhögni rajtad.

23% vagytok. Az azt jelenti, hogy 77%nak nem jön be a sunyi szarfaszú bandád. Nyilván egyedül vagyok, idióta.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.01.27. 11:26:20

@maxval bircaman szerkesztő:
Bravó
Fidesz 115 képviselő, KDNP 16 képviselő
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.27. 11:46:14

@csak egy néző:

Mert így ültek be, de a megosztás 50-50-re lett bejelentve a választási bizottságnál.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.01.27. 11:54:05

@maxval bircaman szerkesztő:
Waoooh, így már minden világos.
Vajon mennyi tagja lehet ennek a lóf@sz semmi már a nevében is egy vicc pártocskának
Keresztény=hahaha
Demokrata=Hihihi
Néppárt=beszarás
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.27. 12:12:35

@csak egy néző:

Pár ezer tag lehet. A többszöröse, mint pl. az Együttnek és PM-nek. De ez nem számít egy demokráciában, a lényeg a választási részvétel.

A KDNP hivatalosan kereszténydemokrata, ami nem vallás, hanem egy politikai irányzat. A valóságban inkább harmadikutas párt manapság, azaz ugyanaz, mint a Fidesz.

Hozzáteszem: a valóságban ez nem egy önálló párt.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.01.27. 12:25:36

@maxval bircaman szerkesztő:
"Hozzáteszem: a valóságban ez nem egy önálló párt."
Ezt tudjuk bika, ez egy gennyes pattanás a fidesz seggén.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.27. 13:08:16

@csak egy néző:

Nem. Ez a Fidesz része. Semmi más. Az eredeti KDNP-nek vége lett 15 éve.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.27. 23:13:29

@maxval bircaman szerkesztő: "Pár ezer tag lehet. A többszöröse, mint pl. az Együttnek és PM-nek."

Ki nem szarja le, hány szenilis álkeresztény ücsörög náluk?

Az együtt-pm legutóbbi önálló indulásakor az ep-választáson 7.25%-ot ért el. Úgy, hogy senki nem lépett vissza a javára.

Kdnp hol és mikor csinált ilyet?
Válasz erre 

Pop40 2015.01.27. 23:14:53

@csak egy néző: " tudjuk bika, ez egy gennyes pattanás a fidesz seggén."

Egy gennyes pattanás egy másik gennyes pattanáson? :-)
Válasz erre 

Pop40 2015.01.27. 23:22:07

@maxval bircaman szerkesztő: "Mivel ballib vagy, teljesen érthető, hogy nem szereted az LMP-t."

Ez így, ilyen formában nem pontos. Én valójában jobblib lennék, nem ballib. Ha a németeknél élnék, Merkel konzervatívjaira szavaznék, nem a szocdemekre.

Mivel azonban Mo-n nincs jobboldali párt, itthon valóban marad a ballib. ( az újkomcsi fidesz, meg a Putyin seggéből fizetett, idióta turbómagyar jobbik nem jobboldali.)
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.28. 05:55:18

@Pop40:

OKé, ez mindegy.

Manapság a választóvonal nem jobb és bal között van, hanem liberális és antiliberális között.

A liberális középjobb és a liberális középbal ugyanaz a társaság. Tök mindegy, hogy Merkel vagy a szocdemek, ugyanaz.

Az meg defibíciófüggő eleve mit tekintünk jobbnak és balnak.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.28. 07:28:15

@maxval bircaman szerkesztő: Ezzel nagyjából egyetértek.

Ugyanakkor szögezzük le, hogy a liberalizmus sokkal több, mint amit itthon értenek rajta. Szólásszabadság, véleményszabadság, gyülekezési szabadság, stb stb, mind-mind liberális érték.

Ennek ellenére az úgymond "illiberálisok" épp úgy nyűszítenének, mint bárki más, ha ezt megvonnák tőlük.
Válasz erre 

Pop40 2015.01.28. 07:29:09

@Pop40: rövid ü-vel nyüszítenének, természetesen
Válasz erre 

2019.01.05. 08:22:59

@Pop40:
AZ 56 leverése utáni Észak-Dunántúli kormánybiztos Orbán Mihály efftárs! Forrás Pufajkások film az ÁVH-ról Nézzétek meg! Amúgy Dajtstomi gazember atyai barátja!
Válasz erre 

2019.01.05. 08:27:29

• A Szocialista Magyarországért kitüntetést kapták:

Dr. Schmitt Pál elvtárs, a MOB elnöke, több évtizedes szocialista
sportvezetői munkájáért és nemzetközi érdeklődést kiváltott tudományos
munkásságáért

Kövér László elvtárs, az MSZMP Párttörténeti Intézet munkatársa,
két évtizedes ideológiai kutatásaiért

Tarlós István elvtárs, tanácstag, a III. kerületi tanács
városfejlesztési bizottságában kifejtett munkásságáért

Bakondy György elvtárs, az Országos Védelmi Bizottság párttitkára

A Munka Érdemrend arany fokozatát kapták:

Semjén Zsolt elvtárs, az Országos Egyházügyi Hivatal titkára

Demján Sándor elvtárs, a Gorsium ÁFÉSZ elnöke

Csányi Sándor elvtárs, az OTP V. kerületi fiókjának vezetőhelyettese

Áder János elvtárs, Csorna város pártbizottságának másodtitkára

A Munka Érdemrend ezüst fokozatát kapták:

Széles Gábor elvtárs, az Ikarus üzemi pártbizottságának tagja

Orbán Győző elvtárs, a Gánti Ércbányák nyugalmazott párttitkára

Pokorni Zoltán elvtárs, a Pedagógusok Szakszervezetének főtitkára

Pozsgay Imre elvtárs, a Hazafias Népfront elnöke

Rogán Antal elvtárs, a Sárvári Gimnázium KISZ-bizottságának titkára

A Munka Érdemrend bronz fokozatát kapták:

Hoffmann Rózsa elvtársnő, gimnáziumi tanár

Lázár János elvtárs, Hódmezővásárhely város tanácsának tagja

Kósa Lajos elvtárs, a Debreceni Városi Tanács előadója

Szíjjártó Péter elvtárs, Győr város tanácsa ifjúsági bizottságának tagja

Matolcsy György elvtárs, minisztériumi előadó

Vona Gábor elvtárs, az ELTE KISZ-alapszervezet titkára

Selmeczi Gabriella elvtársnő, a Budaörsi Szocialista Nőszervezet tagja

Deutsch Tamás, az ELTE Állam- és Jogtudományi Kar hallgatója
Válasz erre 

2019.01.05. 08:31:54

@lényeglátó:
Tacitustól tudom, hogy azért lesz valakiből politikus, mert lopni akar. Jancsó Miklós
"A hazafiasság a gazemberek utolsó menedéke" Samuel Johnson
"Az uralkodó réteg forradalma, csak arra jó, hogy vég nélkül fenntartsa saját uralmát!" Lewin 1802! Beszoptuk!
Törvényszerűen mondhatjuk ki: hitvány idősebb nemzedékek mellett felnőtt ifjúság még hitványabb. FIDESZ Fiúcskák! Szabó Dezső 1921!
Nincs nekem a zsidóval semmi bajom. csak a szemtelen és tisztességtelen emberekkel van bajom, akik között feltűnően sok a zsidó (pártunk, és kormányunk!) Márai Sándor
"A kommunizmus tragédia, de az igazi ellenfél mindig a „nemzeti” jelmezbe öltöztetett képmutató kapzsi jobboldali." (Márai Sándor)
„Mi felakasztjuk a kis tolvajokat, a nagyokat kinevezzük politikai posztokra!”
„ A hatalom mindenütt a rosszabb ember kezébe került. S ez másként nem is lehet, mert csak a gonoszabb ember képes arra a sok alattomosságra, aljasságra, kegyetlenségre, amely a hatalom alkalmazásához, elengedhetetlenül szükséges” Leó Tolsztoj: Az újkor vége esszé 1910!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard