Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Van-e Fidesz-terv arra az esetre, ha nem jön be a Soros-terv?

Van-e Fidesz-terv arra az esetre, ha nem jön be a Soros-terv?

Valószínűleg nincs. Egy friss közvélemény-kutatás rávilágított arra, hogy komoly csapdahelyzetbe kerülhet a Fidesz, ha egyedül Soros György állítólagos tervére bízza magát. A kicsit több mint kétmilliós Fidesz-tábort összetartja ugyan a milliárdos üzletember iránti gyűlöletkeltés, ám a hívők száma nem nő, sőt az elégedetlenek száma kezd gyarapodni, akik egyre inkább szeretnének beleszólni a jövőjük alakulásába, így ez nem túl jó hír a kormánypárt számára. Orbánék ugyanis úgy tudnák megtartani jelenlegi pozícióikat a jövő évi választások után is, ha a magyar lakosság jelentős hányada távol maradna a voksolástól.  

24_24.jpg

Fotó: 24.hu

A Publicus Intézet felmérése azért fontos figyelmeztetés a Fidesz számára, mert nem a szokásos pártpreferenciákra kérdezett rá, hanem sokkal inkább a kormánnyal való választói viszonyra fókuszált. Ez alapján ugyanis a magyarok többsége kormányváltást akar, sőt ami ennél is fontosabb, hogy ennek érdekében akkor is hajlandó lenne elmenni szavazni, ha nem igazán tetszik neki az, amit az ellenzék művel az utóbbi hónapokban. A felmérésből kiderül, hogy legalább két és félmillió ember elkötelezett annak megakadályozása mellett, hogy a Fidesz ismét kétharmadot szerezzen.

Nyilván lesznek osztogatások, ígérgetések is, melyekkel meg lehet majd szólítani kispénzűeket, nyugdíjasokat, közmunkásokat, de a kampány fősodrába tartozó migrációs válság már most sem hoz eleget a konyhára, így a kiegészítőkkel együtt sem vonz már újabb százezreket magához a Fidesz.

A kormánypártot lényegében az tartja nyerő pozícióban, hogy megosztott az ellenzék, illetve, hogy a választási szabályokat a saját képére formálta 2010-es kormányra kerülése után. Az pedig, hogy a Fidesz egy kommunikációs párt, azon mérhető le, hogy csakis azokat sikerül csatasorba állítania, akik jobban hisznek a kormánypropagandának, mint a saját tapasztalataiknak. A Fidesz-tábor tagjainak többsége hisz a Soros-tervben, vagyis sokkal jobban leköti a figyelmét a migrációs kérdés, mint a kormányzati korrupció, a nagy állami rendszerek problémás működése, illetve nem zavarja, hogy az ország egyre inkább az EU peremére sodródik.

Eddig is érzékelhető volt egy mélyen gyökerező elégedetlenség a lassan nyolc éve kormányzó Fidesszel szemben, de épp az úgynevezett Soros-tervre szabott nemzeti konzultáció verte ki sokaknál a biztosítékot. Ennek a kampánynak logikája olyan egyszerű, mint a faék, és ezt már nem tolerálja sok Fideszhez húzó értelmiségi. Persze nem ők a tömeg, akik megfordíthatják az arányokat az ellenzék és a kormány között, de azt egyetlen párt sem bírja ki, ha a szellem szépen lassan elpárolog belőle.

A Soros-kampány veszélyes fegyver, mert már most olyan színvonaltalan és acsarkodó, hogy nehéz lesz a választásokig hátra lévő mintegy öt hónapban fenntartani vele a harci szellemet a kormánypárti szavazókban. Nyilván lesznek osztogatások, ígérgetések is, melyekkel meg lehet majd szólítani kispénzűeket, nyugdíjasokat, közmunkásokat, de a kampány fősodrába tartozó migrációs válság már most sem hoz eleget a konyhára, így a kiegészítőkkel együtt sem vonz már újabb százezreket magához a Fidesz.        

Ezek a tények némileg magyarázatot adnak arra az első látásra érthetetlen kormányzati hisztire, amivel reagált olyan ellenzéki akciókra, mint például a Jobbik plakátkampánya. Ha ugyanis tényleg olyan erős és magabiztos lenne a Fidesz, mint amilyennek mutatni szeretné magát, akkor miért zavarná őket egy ellenzéki párt korrupciót feszegető kampánya? Olyan vehemenciával esnek olykor ellenzéki politikusoknak, mintha az életük múlna azon, hogy például az LMP-s Hadházy Ákos elmondhatja-e mondókáját a Parlamentben, vagy sem.

nyugat_hu_4.jpg

Fotó: nyugat.hu

Aggódhatnak a kormánypártiak amiatt is, hogy ellenzéki oldalon egyre nagyobb a hajlandóság az átszavazásra, vagyis a kormányváltás érdekében akár jobbikosok is átszavaznának baloldalra és fordítva. A kormány meghatározó vezetőinek nyilatkozataiból is kitűnik, ők is inkább az egyszerű többségben bíznak 2018 tavaszán, mint az újabb kétharmadban. A teljes bukásukat addig elképzelhetetlennek tartják, amíg sikerül az ellenzék megosztottságát fenntartaniuk. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha sok az ellensége a törzsednek, akkor külön-külön alkudj meg velük, aztán írj olyan hőskölteményt, melyben a túlerő elleni diadalról kántálsz.”

95 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Van-e Fidesz-terv arra az esetre, ha nem jön be a Soros-terv? Tovább
Facebook Tetszik
0
95 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr8213113894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Okos Tóbiás 2017.10.29. 12:01:54

Sztem, ha ilyen intenzitással folytatják, és nem "támasztják alá", megrendelt terror cselekménnyel, még ha az "csekély" mértékű is(ami a hatalom elvesztésétől való rettegésük alapján elképzelhető), kontra produktívvá válhat. Volt már hasonlóra példa.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.10.29. 21:53:15

A legrosszabb ami Orbánnal történhet hogy egyedül kényelmesen kormányt alakít 2/3 nélkül.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.10.29. 22:10:13

Ti aztán csuda pofák vagytok, nem tudtok olvasni?

Karl Popper A nyitott társadalom és ellenségei, maga a terv.

Soros pedig a Nyitott társadalom alapítványai segítségével plusz a CEU féle egyetem képzési programjával hajtja végre ezt a tervet, azaz át mossa az agyatokat, mert hihetően hazudozik.

Sajnos rossz hírem van a számotokra, maga a Soros-terv létezi, ez még nem lenne probléma, csakhogy fantazmagória, és szembe kerülünk alkalmazása esetén, az entrópiával a rendezetlenség irányával, ami nem a rendezettség felé mutat, hanem hatványozódik, felgyorsul a hatás ellen hatás törvénye alapján.

A természeti törvények felett nem állhat senki sem, (még Soros sem), vagy alkalmazkodunk és megtanuljuk a javunkra fordítani vagy elbukunk.
Ennek a Hülye Sorosnak fogalma sincs arról, miféle erőket szabadított el.
Válasz erre 

randomuser1 2017.10.29. 22:32:19

természetesen, a migriterv után leszámolunk a kemtréllel is.
Válasz erre 

Brix 2017.10.29. 22:59:01

Szólok előre, abból a szerencsétlenkedésből, ami a baloldalon folyik, könnyen lehet egy újabb 2/3...Az MSZP-t legutóbb már 5%!-on mérték...Nyilván, ha Jobbik összeáll a baloldallal egy technikai kolalícióra, az hozhat a Fidesznek is plusz szavazókat, hiszen az egy elvileg keményen jobboldali párt hitelvesztésével járna...Én nem látok most kormányváltó hangulatot, a gazdaság egyre erősebb, nő a foglalkoztatás, és a reálbérek is... A migránsok meg minden nap megvernek vagy megerőszakolnak valakit, így segítik a kormányt, hogy az emberek eléggé féljenek azoktól, akik a határkerítés lebontásával fenyegetőznek...A Jobbik béruniós ötletét meg senki sem hiszi el, hiszen közgazdasági lehetetlenség...
Válasz erre 

bnyuszi 2017.10.29. 23:05:10

@Okos Tóbiás: Ááááá, az olyan lenne mint a szüzesség elvesztése!
Ha egyszer megtörtént, akkor már nem lennénk mi sem a nyugalom szigete, ahová érdemes jönni turistaként, vagy ideköltözni.

A fidesz igazán attól fél hogy az oldalukon (jobb?) megerősödik egy másik párt, akik elszipkázhatják a belőlük kiábrándult választókat. De ha a kommunikációjukkal a jobbikot balra tolják, akkor bíznak abban hogy a belőlük kiábrándultak inkább nem mennek el szavazni, minthogy egy baloldali jobbikra szavazzanak.
Válasz erre 

Le Orme 2 2017.10.29. 23:17:27

@Jakab.gipsz: "Karl Popper A nyitott társadalom és ellenségei, maga a terv."

Az nem terv. Popper abban a műben az utópista társadalomalakítókat kritizálja, amilyen maga Soros is, elsősorban Platónt és Marxot.
Ehhez képest Sorosnak semmi köze Popperhez.
Válasz erre 

Beer Monster 2017.10.29. 23:22:11

@Brix: "A migránsok meg minden nap megvernek vagy megerőszakolnak valakit"

Vigyázzatok, a solymári Auchan parkolójában két feltűnően csinos migráns hölgy bekéredzkedik az autóba, és amíg az egyikük orális szexben részesíti a sofőrt, a másik elemeli a tárcáját. Velem megtörtént kedden, pénteken, vasárnap, és holnap megyek megint.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.10.29. 23:22:22

@bnyuszi: igazából már semmi értelme baloldalról meg jobboldalról beszélni

vannak az exkomcsi pártok, a DK, az MSZP és van a Fidesz /ami nemzeti középpárt, jobboldalinak nem nevezhető bár baloldalinak se/

és vannak az új generációs urbánus liberális zöld kispártok a Momentum, LMP, Együtt

Meg van a Jobbik ami rejtély de valószínüleg nemzeti populista a fidesznél gazdaságilag balra álló párt

Jövője csak a Fidesznek, Jobbiknak és a városi liberálisoknak van vmilyen néven. Persze az előfordulhat hogy a jövőben ezek bomlanak több részre.
Válasz erre 

Putyinpárti Gyorsnaszád · http://ideogliaiszivcsakrahirjei.blog.hu/ 2017.10.29. 23:22:46

soros ma a chemtrailezése eredémes lett és vihart sikerült alakittania aminek halálos áldozata is van!
Válasz erre 

Beer Monster 2017.10.29. 23:25:39

@Le Orme 2: Komolyan ne vedd már, amiket ír.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.10.29. 23:38:09

Jelenleg úgy néz ki, hogy a fidesz a többség ellenében nyerni fog. Ezen csak az segíthet, ha a többség összefog. A fidesz a kétmillió Orbán hívőt bármivel meg tudja etetni, nem kell neki Soros.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.10.30. 00:16:47

@Én tudom jól: a forradalom meg az összefogás nem időszerü magyarország a rendszerváltás óta a legnagyobb virágzását és jólétét éli most

a szemkilövetők nem szoktak beszélgetni a választókkal nem tudják h a demokrácia senkit nem érdekel, főleg nem ha a szemkilövetők mondják
Válasz erre 

KalmanBlog 2017.10.30. 01:39:13

Ha nincs Soros-terv, akkor csak egy kávét kérek.
Válasz erre 

KalmanBlog 2017.10.30. 04:23:56

Vajon Yair Netanyahu szerint létezik-e Soros terv? static.timesofisrael.com/www/uploads/2017/09/Yair-Soros.jpg
Válasz erre 

jandera 2017.10.30. 05:58:44

@Jakab.gipsz:
"szembe kerülünk alkalmazása esetén, az entrópiával a rendezetlenség irányával, ami nem a rendezettség felé mutat, hanem hatványozódik, felgyorsul a hatás ellen hatás törvénye alapján. "

Na, ebből hogy mászol ki?????????????
Válasz erre 

Nagyorrú Barbi 2017.10.30. 06:00:56

Naponta rugóztok a Fidesz esetleges bukásán. Gondolom a Zsindex jól megfizeti a cikkírókat ezekért az álmokért... Törődjetek bele, libsi-bibsi-bolsik, hogy a ti időtöknek vége, napotok leáldozott. Tovarisi konyec.
Válasz erre 

a keresztényeket bántani tilos 2017.10.30. 06:27:50

A sorosozás egyértelmű bizonyíték arra, hogy egész eddig csak Finkelstein tudta rendesen koordinálni a fidesz kommunikációt, most, hogy a rák elvitte, nincs már senki, aki rendes stratégiát tudna csinálni, aki megmondja, mikor kell visszavenni, és mikor kell célpontot választani. Maradt hát az ostoba náci propaganda, ami a fidesz számára már akár halálos is lehet - idővel.

@Nagyorrú Barbi: Nem most fog megbukni a fidesz. A magadfajta ostoba nácik még jó sokáig hatalomban tartják, de Finki halála elindított végre valamit.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.10.30. 07:16:32

@Le Orme 2: Hülye vagy olvasd el vissza felé is !

Így kezdődik: Nincs történelem ezt állítom!

Süket és vakok vagytok mint a rovarok, neoliberális rablók.
Válasz erre 

vergyula 2017.10.30. 07:22:10

Ha nincs Soros-terv?
Sokak szerint most sincs. Mások szerint meg van. Tehát a lényeg nem az, hogy mi a tényleges igazság, hanem hogy mit mondunk a népnek, s ők elhiszik-e. Egész egyszerűen vannak a VIKTORiánusok, számukra az az igazság, amit a vezér mond. Vannak aztán a Viktor-ellenesek, számukra Viktor minden szava hazugság. Talán van egy kisebb harmadik csoport, aki próbál mérlegelni, hezitál, gondolkodik, talán valamiféle következtetésre is jut, de soha nem lehet biztos benne, hogy eltalálta-e az igazságot, vagy nem.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.10.30. 07:23:19

@a keresztényeket bántani tilos:

A mamád a náci!

Magyarország soha sem volt náci, te hazudós vagy. A Rákosi félék kéjjel gyilkoltak: ez viszont igaz! Miközben Marxra hivatkoztak.
Válasz erre 

Le Orme 2 2017.10.30. 07:52:33

@Jakab.gipsz: AZt írtad, hogy Soros Popper tervét valósítja meg. Ez orbitális baromság, Soros nem Popper tervét valósítja meg. Ilyen egyszerű.
Válasz erre 

midnight coder 2017.10.30. 08:09:56

Amíg ilyen ellenzékük van, addig Orbánék részéről kidobott pénz bármivel is kampányolni.
Válasz erre 

midnightcoder2 2017.10.30. 08:59:45

@ogli dzsí: "A legrosszabb ami Orbánnal történhet hogy egyedül kényelmesen kormányt alakít 2/3 nélkül."

Nem. A legrosszabb, ami Orbánnal történhet, az az ha az MSZP nem jut be a parlamentbe. Na, akkor a következő ciklusban tényleg van mitől tartania.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.30. 09:02:19

Vígasztalja magát a ballib csürhe.

Holott már a vezetőik rég feladták.. Botka elmenekült Gyurcsány meg:

magyarnarancs.hu/belpol/gyurcsany-szerint-meg-egy-ket-ciklus-es-kialakul-a-fidesz-valtopartja-a-baloldalon-107265
Gyurcsány szerint még egy-két ciklus, és kialakul a Fidesz váltópártja a baloldalon

---

Szóval várd meg azt az 1-2 ciklust.. Hátha..:DDD
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.10.30. 09:19:39

@ogli dzsí: 1.: ez szemenszedett hazugság. Az ország soha nem volt így kettészakadva, soha nem voltak annyian mélyszegénységben, mint ma. Ezen nincs is mit csodálkozni, egyenesen következik pl a fidesz adópolitikájából (pl jóváírás nélküli egykulcsos). Én egyébként egykulcsos párti vagyok, de attól még nyilvánvaló az összefüggés. Egyébként a fidesz szerint ez nyilvánvalóan nem is gond, aki nem tud magáról gondoskodni, az meg is dögölhet. Közben a fideszesek gazdagodnak, gondolj bele, hogy a Mészáros Lőrinc neve alatt összeharácsolt milliárdokból hány ember tudna elfogadhatóan élni.
2.: Kik azok a szemkilövetők? Így többesszámban? Eddig csak Gyurcsány volt nem? Mostmár gondolom a Soros is, meg Simicska. Esetleg még más is?
Válasz erre 

Netuddki. 2017.10.30. 09:26:48

Sok balfasz migráncsoktól rettegőnek a figyelmébe:
index.hu/kultur/eletmod/2017/10/30/10_ezer_muszlim_hivo_el_budapesten/

Muhaha!
Válasz erre 

Netuddki. 2017.10.30. 09:27:52

@Én tudom jól: Most komolyan, egy fidelitasos hülyegyereket akarsz meggyőzni, aki napszámban rontja a levegőt a blog.hu-n?
Válasz erre 

tireless treehugger 2017.10.30. 09:28:21

Vitatom a cikkben irtakat, hogy a fidesz egyszeru tobbsegre keszulne. Egyertelmuen veresegre jatszanak es a rablott holmi megtartasara. Az ellenzek brilliansan jatszik az aranyositasi rendszerrel, ha a fidesz belemegy akkor semmikeppen nem tudja kihasznalni a jelenlegi elonyet, ha viszont marad a regi rendszer egy ellenzeki osszefogas nekik hozhat ketharmadot.

A lenyeg a dologban hogy ax mszp megkerulesevel az ellenzek szabadon manoverezhet, valamint eltuntek a fidesz szimpatizansok. Ez az ellenzek mar valoban alternativa. Remelem hogy tovabbra is fentartjak a bizonytalansagot es nyomjak a kozeputat.
Tovabbra is azt mondom tevuton jar aki jobb es bal felosztasban gondolkodik,
progressziv vs regressziv
progresszivoknal tobb a libsi es demokrata, a regresszivoknal meg vallasos es autokrata.
Szoval kerdes: jovo vagy mult

Es innen nezve a sorosozas egetvero butasag, beismerese hogy meg ez a legkisebb rossz amivel tele tudjak p!akatolni az orszagot. Gondolom ezerrel dolgoznak valamilyen utos dolgon, de amig az ellenzek nem hibazik nincs sok eselyuk egy ujabb negativ kampannyal.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.10.30. 09:29:53

@Netuddki.: Nem akarom meggyőzni.
Válasz erre 

Beer Monster 2017.10.30. 09:35:04

@a keresztényeket bántani tilos: A Soros-propagandát nem a Finkelstein találta ki?
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.30. 09:40:45

@Én tudom jól:

Ez baromság..
Az egykulcsos adó nem szakít szét semmit. Mészáros és az úgynevezett felső 10% nem a bérkülönbségen gazadagodik. A szocik alatt minimálbéren volt a legtöbb gazdag pl.

Viszont a polgári középréteg épp az egykulcsosnak köszönhetően tud kialakulni.
Válasz erre 

konrada 2017.10.30. 10:12:58

Szvsz. nincs.
zorbán qrva nagy sz.rban van, mert a soros kampány buktájával nem lesz egyszerűen mi ellen kampányolnia, mert az ellenzéki pártoknak értelmezhető programjai - amivel meg lehetne küzdenie - nem léteznek, így arra nem lehet kampányt felépíteni.
(Legfeljebb az utolsó hónapban arra a közös kampánypontjukra, hogy zorbánt megbuktatják, majd egy alapos anarchia és nihil után új választásokat fognak majd kiírni...;)
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.30. 10:15:34

@konrada:

Orbán még 20 évig biztonságban van, ami a kampányát illeti.

A migránsok ugyanis egyre többen fognak jönni, és az agyhalott Soros és csicskásai féle seggnyalás egyre néppszerűtlenebb lesz az egész EU-ban.

Klímaváltozást, sivatagodást is figyelembe véve inkább 50 év az a 20.

A kérdés mikor állnak be az agyatlan ballibek Orbán mögé, és lesznek védekezés pártiak.
Válasz erre 

konrada 2017.10.30. 10:16:14

@tireless treehugger:
...ja, hogy ez egy ilyen hibátlan ellenzék Gyurcsányostúl, Vonástúl, Botkástúl....
...akkor már én is csak egy kávét kérek...;)
Válasz erre 

midnightcoder2 2017.10.30. 10:18:05

@Netuddki: Ismered a viccet Bill Gates-ről a pokolban ?
Válasz erre 

midnightcoder2 2017.10.30. 10:19:21

@konrada: És ? Orbánnak egy erőssége van: nincs kormányképes ellenzéke. És ezen az sem változtat, ha Orbán személyesen tünteti ki Sorost a Kossuth téren.
Válasz erre 

midnightcoder2 2017.10.30. 10:26:31

@Én tudom jól: "Az ország soha nem volt így kettészakadva, soha nem voltak annyian mélyszegénységben, mint ma."
Mese habbal. Ma már még a BKV villamosvezetőket és a Lidl-es pénztárosokat is helikopterrel vadásszák.

"Ezen nincs is mit csodálkozni, egyenesen következik pl a fidesz adópolitikájából (pl jóváírás nélküli egykulcsos)."
Nézz utána a _nettó_ átlagbér alakulásának 2010 és 1017 között.

"Én egyébként egykulcsos párti vagyok, de attól még nyilvánvaló az összefüggés."
Az első értelmes balos. Az összefüggés viszont annyira nem nyilvánvaló: az egykulcsos nélkül még több jól képzett polgár hagyta volna itt az országot. A kivándorolt polgár pedig nemigen fizet adót, sőt más dézsmát sem. Ez pedig oda vezet, hogy a segílyke is kevesebb.

"Kik azok a szemkilövetők? Így többesszámban? Eddig csak Gyurcsány volt nem?"
Azért anno mintha Gyurcsány nem egyedül intézte volna ezt, ott állt mögötte összezárva az egész ballib oldal.
Válasz erre 

Cinkes 2017.10.30. 11:42:42

a fidesz birkák eddig minden eszement dologra nyitottak voltak szóval biztosan lesz más.
Válasz erre 

exterminador 2017.10.30. 11:54:24

@Beer Monster: dehogynem. Hiszen Netanyahau-nak (aki remélhetőleg hamarosan már a sitten fog ülni) is ő osztogatta a tanácsokat.
Válasz erre 

Randalph77 2017.10.30. 11:55:40

Ez valami borzadály... A ronggyá áztatott politikai közbeszéd után itt is ezt kell látnom? Egymást agymosottazzuk, birkázzuk ezerrel? Senki nem veszi észre, hogy az akolban marakodó jószágokhoz hasonlatos helyzet ez? Ahová éppen jön a gazda elvinni egyiket a vágásra. A többire pedig visszazárja az ólajtót.
Válasz erre 

Randalph77 2017.10.30. 11:56:38

És ez igaz jobb és baloldali szavazókra egyaránt. Mind ugyanabban az ólban röfögünk.
Válasz erre 

konrada 2017.10.30. 11:58:33

@midnightcoder2:
Kb ugyanezt írtam. A mostani az ellenzék ellen kampányolva nem lehet együtt tartani a tábort, mert senki nem hiszi el azokról, hogy veszélyesek volnának rá.
...s ebből jöhetne az a paradoxon, hogy az elkényelmesedett tábor otthon maradásával akár kisebbségbe is kerülhetnek. Ezért lett Soros a hívószó, mert ő pont eleget tett arról a világban, hogy ellene érdemes legyen harcolni - mégha az árnyékbox is...
Válasz erre 

Macropus Rufus 2017.10.30. 12:27:50

@Beer Monster: baz.... :D :D :D
Válasz erre 

Beer Monster 2017.10.30. 12:29:01

@exterminador: Én is úgy tudom, hogy az izraeli propagandát adaptálták Magyarországra.
Válasz erre 

Jerico 2017.10.30. 12:42:32

Bejön nekik a Soros-terv (az ország IQ tesztje), ha pedig Soros kipurcanna, már most meg van a következő közellenség. Majd előhozakodnak vele a megfelelő időben.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.10.30. 13:05:23

@Jerico: "az ország IQ tesztje"

:))

Negatív.

"ha pedig Soros kipurcanna, már most meg van a következő közellenség."

Szerintem Terézanya, Gandhi vagy a pápa lesz. Bár egyikük se tett annyit a hazánkért, mint Soros György.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.10.30. 13:07:54

@Brix: "Az MSZP-t legutóbb már 5%!-on mérték."

Helyes! Elhúzhatnának már a faszba. A gyurcsányival együtt.
Válasz erre 

midnightcoder2 2017.10.30. 13:09:53

@konrada: Végül is, ha belegondolsz annyira nem is rossz hívószó:
1. Van oka gyűlölni minket, és általában az európai civilizációt, elvégre Holocaust túlélő.
2. Van annyi pénze, hogy megtehet szinte bármit. És amikor az ember olyasmit olvas az indexen, hogy az USA kilép az UNICEF-ből mert az a világörökség részévé tett egy palesztin várost, néha felmerül az emberben, hogy a zsidó világuralom talán nem is annyira légbőlkapott összeesküvéselmélet.
3. Valóban végez politika tevékenységet.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.10.30. 13:09:54

Voltaire-nek is voltak tervei, ez kihámozható a levelezéséből. Kéne tőle is rettegni.
Válasz erre 

exterminador 2017.10.30. 13:10:02

@Beer Monster: így van! De az ötletgazda ott is Finki volt.
Válasz erre 

exterminador 2017.10.30. 13:11:05

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: a pápa logikus, elvégre a lovagkeresztes kultúrharcos Bayer már beárazta: "demens vénember" meg "gazember". Hiába, szép ez a keresztény kurzus.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.10.30. 13:19:51

@exterminador: "keresztény kurzus"

:))

Utálom a katolikusokat, meg egyáltalán a vallást. De ez a Ferenc pápa szimpatikus.
Válasz erre 

Beer Monster 2017.10.30. 13:41:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Mindinkább úgy gondolom, hogy nem csak két ezer évvel ezelőtt, de ma is megfeszítenék az emberek Jézus Krisztust őszinte tanításáért!! Szomorú szívvel,..." (Böjte Csaba)
Válasz erre 

midnightcoder2 2017.10.30. 13:51:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"De ez a Ferenc pápa szimpatikus."
Ja. Aktívan hozzájárul az európai civizáció és az európai emberek kiirtásához.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.10.30. 13:54:18

@midnightcoder2: :))
Válasz erre 

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.10.30. 13:54:51

@Beer Monster: Ja. Lehet.
Válasz erre 

Beer Monster 2017.10.30. 13:57:10

@midnightcoder2: Mit vársz egy zsidótól?
Válasz erre 

konrada 2017.10.30. 14:00:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Elárulom: rettegtek is tőle a maga idejében.
...de azért annak idején más volt még a felvilágosultság eszméje, nem egyezett a mai erőszakosan megváltoztatni akaró élcsapat módszereivel.
(Illetve de. Akkor is voltak, akik Voltaire gondolatait zászlaikra tűzve 10 ezreket fejeztek le türelmetlenségükben...)
Válasz erre 

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.10.30. 14:51:47

@konrada: Ki akar erőszakosan meg változtatni micsodát? Mármint a fideszen kívül.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.10.30. 14:53:08

Szar ügy lehet fideszesnek lenni. Parancsra rettegni mindentől.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.10.30. 14:54:46

@midnightcoder2: 1.: Ez egy másik probléma. A kilátástalanság elüldözte a munkaerőt. Ne keverjük ide, az átképzés attól még nem egyszerű, ahogy az sem, hogy valaki a családjától távol dolgozzon. Ráadásul ez általános drágulást okoz.
2.: Én az ország kettészakadásáról beszélek, erre te jössz átlagbérrel. No comment...
3.: Nem vagyok balos. Viszont fura mód a fidesz alatt gyorsult fel a kivándorlás, így nem látom, hogy miről beszélsz.
4.: Ez a legalja fideszes duma. Ha Gyurcsány, meg még nem tudom továbbra sem, hogy kik szemeket lövettek ki, ami bőven súlyos testi sértés, akkor miért nincs börtönben? Én Gyurcsány helyében abból is simán megélnék, hogy az összes ilyen szemkilövetőző majmot bíróságra citálnám rágalmazásért.
Köszi a térítési kísérletet, sajnos így sem lettem fideszesebb.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.30. 15:05:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Attól szarabb már csak a ballibeknek lehet.

Le kell tagadni a Soros Terv létezését, holott kettő is fent kering a neten róla, amit saját kezével írt Soros.
Szóval elég szar lehet a nyílvánvaló tényeket tagadni parancsra.. :DDD
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.30. 15:06:13

@Én tudom jól:

Aki Gyurcsányt védi az utolsó tetű.

Rákosi nem veretett ilyen brutálisan beazonosítahatatlan karhatalmistákkal ellenzékeieket, mint ő tette.
Válasz erre 

_Ske_ 2017.10.30. 15:08:52

Sajnos az a baj, hogy születhet 1000 meg 1000 cikk, amivel bebizonyítod, hogy a Fidesz hazug propagandát terjeszt és lopja mindannyiunk pénzét (bocsánat, újraosztja), az elkötelezett Fideszbirkák minden módon megpróbálják cáfolni és bebizonyítani, hogy a migráció és a Soros-terv sokkal veszélyesebbek, mint az, hogy ők kilopják a szemedet is és ellehetetlenítenek mindenkit, aki nem azt kántálja, amit ők. Rettegnek az emberek Sorostól, a migránsoktól, de ez előbb-utóbb visszaüt majd. Én meghagyom őket a tévképzeteik világában és egyáltalán nem zavar, hogy félnek. Hadd féljenek.
Válasz erre 

konrada 2017.10.30. 15:09:43

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
...hát nem tudom, kik is akarnak-szoktak szólásszabadságot börtönnel büntetni...
...más véleményű szervezeteket betiltatni...

...s nem. Nem azért vetem el az üldözésüket,, mert egyetértenék velük. Én az általad emlegetett Voltaire-rel értek egyet, amit a ma magukat liberálisoknak nevezők megtagadtak: "Nem értek egyet azzal, amit mondasz, de életem végéig harcolni fogok azért, hogy mondhasd."
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.10.30. 15:10:46

@Ballib cenzúrázók réme 25: Akkor Orbán egy utolsó tetű? Csak mert eléggé védi Gyurcsányt.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.30. 15:11:51

@Én tudom jól:

Fárasztó vagy.

Nem veretün ellenzékieket beazonosíthatatlan karhatalmistákkal, ennyit jegyezz meg.

Akkor se ha demokratának hazudod magad ordítva, közben.
Válasz erre 

konrada 2017.10.30. 15:12:28

@Én tudom jól:
ja, hogy te nem hallottál arról, hogy az EU munkaerőpiacát a keleti munkavállók felé 7 éves átmenet után 2011-ben szabadították fel.
Így már érthető, hogy furcsálkodsz....;P
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.30. 15:15:11

@konrada:

Nem beszélve arról a tényről, hogy a szomszédos országok közül arányaiban tőlünk mentek ki a legkevesebben.

Ezt mindig elfelejtik a ballibek a kivándorlással kapcsolatban megemlíteni, mert ezen tény ismeretében rendkívül idiótán hat az Orbánozás.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.10.30. 15:15:52

@Ballib cenzúrázók réme 25: Nem válaszoltál természetesen. Szóval miért védi Orbán Gyurcsányt? És akkor szerinted Orbán egy utolsó tetű?
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.30. 15:16:53

@Én tudom jól:

Hol védte Orbán a Gyurcsányt ? Milyen ügyben és mikor ?
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.10.30. 15:18:37

@konrada: Minden eszköze meglett volna Orbánnak, hogy ezt megakadályozza. De inkább stadionokat épít. Mára mindenkinek van közeli rokona, aki külföldön él. Nagyszülők nem látják az unokákat, mert már Londonban született. Ez Viktor felelőssége, mert nem jól gazdálkodik a pénzünkkel. Ennyi és nem érdekel a véleményed ezen a nicken meg a másik nickeden sem. Szavazz a fideszre jövőre, oszt jónapot, én nem akarom rádtukmálni a véleményemet, jogod van tolvajokat védeni, ez talán még nem bűnpártolás.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.30. 15:19:35

@_Ske_:

"Én meghagyom őket a tévképzeteik világában"

Szerinted létezik a Soros terv pl, ha már a tévképzeteknél tartunk ?
Ne kapkodd el a választ!

Némi segítség a válaszhoz:
www.project-syndicate.org/commentary/rebuilding-refugee-asylum-system-by-george-soros-2015-09
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.30. 15:21:15

@Én tudom jól:

Mivel tőlünk mentek ki a legkevesebben aráyaiban a környező országok közül, így a Fidesz azaz Orbán akadályozta meg legsikeresebben a szomszédos országok között, a munkaerő kiáramlását.

Avagy mi mással magyarázod azt a tényt, hogy tőlünk mentek ki a legkevesebben a környező országok között ?
Válasz erre 

midnightcoder2 2017.10.30. 15:26:05

@Én tudom jól: "A kilátástalanság elüldözte a munkaerőt" Nem. A kinti 4x-es fizu "üldözte" el. Ha vagy 20 évvel fiatalabb lennék, engem is elüldözne, pedig szoftverfejlesztőként annyira vészesen rosszul idehaza sem keresek.

"Én az ország kettészakadásáról beszélek, erre te jössz átlagbérrel. No comment..."
Az átlagpolgár jobban él, úgy hogy annyira nagyon nincs alapja a rosszabbul élünk mint 8 évvel ezelőtt dumának. Igen, az ország egy része valóban le van szakadva, a szabolcsi hátrányos helyzetű valóban nehezen talál melót. De az nem 8 éve szakadt le, hanem úgy a 2000-es évek tájékán, amikor állam bácsi eladta az önkormányzati lakásokat szarért-húgyért, a pesti hátrányos helyzetű megvette, majd eladta azoknak akik felköltöztek Pestre, ő maga pedig szépen leköltözött az ország legtávolabbi szegletébe, mert ott olcsón vehetett házat, a segílykét pedig ott is megkapja, az árkülönbségből pedig sok-sok kannásbort lehetett venni.

"Viszont fura mód a fidesz alatt gyorsult fel a kivándorlás"
2008 után gyorsult fel. Az is segítette, hogy addigra már csak középfokú nyelvvizsgával lehetett diplomád, hogy a számunkra legvonzóbb országok munkaerőpiacait védő moratóriumok lejártak, és hogy a csapból is az folyt hogy mennyire jó kinn.

"Ha Gyurcsány, meg még nem tudom továbbra sem, hogy kik szemeket lövettek ki, ami bőven súlyos testi sértés, akkor miért nincs börtönben?"
Miért, azok közül akik 56-ban a tömegbe lövettek hányan kerültek börtönbe ? Ráadásul Orbánéknak egy szabadlábon tevékenykedő Fletónál nincs hasznosabb, hülyék lettek volna ezért lecsukatni még ha lehetett volna bizonyítékot találni akkor is.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.10.30. 15:26:36

@Ballib cenzúrázók réme 25: Nem magyarázok én neked semmit. Nem bírod felfogni, hogy nem érdekel a véleményed? Köcsög troll vagy, akit fizetnek a propagandáért. Szarok én a fajtádra. És Viktor felelőssége a kivándorlást, mert teljhatalmú úrként ezzel az adó szinttel és bevétellel bőven csökkethette volna a kivándorlást. Nem tette.
Válasz erre 

konrada 2017.10.30. 15:27:17

@Én tudom jól:
Jó a humorod!;)))
Nyugat-Európában a reálbér durván 2x-es.
...s te azt mondod, zorbánnak csak annyit kellett volna tennie, hogy a 4 millió munkavállalónak ennyivel felemeli a bérét, és az kijött volna 7 év alatt 470 milliárdból...
Hol lépsz fel ezzel a humoresttel??;))
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.10.30. 15:28:27

@midnightcoder2: Nem baj, ha nincs időm tetves agitproposokkal dumcsizni? Szoftverfejlesztő mi? Persze...
Mondjuk az utolsó mondatodban minden benne is van. TUDOD, hogy mekkora tetvek Orbánék, de azért itt véded őket. Legalja gerinctelen...
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.10.30. 15:43:11

@konrada: Nem ezt mondtam. Ha perspektívát is adott volna, ha tisztességes verseny lenne, ha nem államosít iparágakat, ha normálisan emeli az egészségügyiek, tanárok, egyenruhások bérét, akkor nem itt tartanánk.
Válasz erre 

vanRob 2017.10.30. 15:44:59

@Jakab.gipsz: Még jó, hogy itt van nekünk a viktor, ez a háborgó tengerben kiemelkedő szilárd szikla. Aki kicsit jobban figyel, annak azonnal feltűnik, hogy azokat a hullámokat maga szította. Kell hát a parasztvakítás, nehogy erre rájöjjön az egyszerű hazánkfia.
A Soros-terv létezésére a legnagyobb bizonyíték, hogy senki sem tud róla, csakis azok, akik érdemesnek találtattak a közmédia befogadására.
Válasz erre 

vanRob 2017.10.30. 15:50:42

@midnightcoder2: "De az nem 8 éve szakadt le, hanem úgy a 2000-es évek tájékán," A KSH 2013 óta nem meri mérni hazánkban a szegénységi küszöb alatt élők számát. Tehettek volna ellene, de inkább stadion kellett és a Lőrinc-Tiborcz-Garancsi Bermuda-háromszögbe öntött pénzek. Sok aljasság történt az "elmúltnyócévben" te is tudod. És bűnösök közt cinkos, aki hallgat.
Válasz erre 

vanRob 2017.10.30. 15:53:13

@Ballib cenzúrázók réme 25: "Avagy mi mással magyarázod azt a tényt, hogy tőlünk mentek ki a legkevesebben a környező országok között ? "
Adat? Hiteles hivatkozás? Anélkül csak azt a lufit viszed, amit a pártirodán adtak a kezedbe.
Válasz erre 

vanRob 2017.10.30. 16:05:25

@Ballib cenzúrázók réme 25: Sajnos nem találtam adatot arra nézve, hogy a környező országokból arányaiban hányan hagyták el az országot. De most tényleg nincs erre időm, pedig általában tényekkel tudom cáfolni az ilyen propaganda dumákat.
Egy dolgot találtam, ami viszont érdekes:
mno.hu/belfold/aggasztoan-gyorsul-a-kivandorlas-1316103
Nem úgy tűnik, hogy viktornak sikerült volna bármennyire is mérsékelnie a magyar munkaerő migrációját az EU gazdaságilag fejlettebb országai felé.
Válasz erre 

Világít a torony 2017.10.30. 16:06:05

@ogli dzsí: Attitűdjeiben az egyetlen exkommancs párt maga a Fidesz. Vezetőségi tagságában is.
Tudtál erről?
Válasz erre 

Világít a torony 2017.10.30. 16:16:17

@Ballib cenzúrázók réme 25: Nem túl bonyolult az érvelési mechanizmusod, de legalább bájosan primitív. Az egyszerűségedhez leereszkedő válasz mindössze annyi, hogy oly hatékony volt ez a rettenet, hogy azóta sem verték szét Budapestet neonáci és egyéb, a fúdballhoz tartozó képződmények.
Válasz erre 

Gandosz 2017.10.30. 17:36:13

@Világít a torony: "Attitűdjeiben az egyetlen exkommancs párt maga a Fidesz."

Barom
Arom
Rom
Om
M
vagy.
Válasz erre 

Gandosz 2017.10.30. 17:43:54

@vanRob:
www.maszol.ro/index.php/hatter/78369-munkaer-nelkul-marad-kelet-es-kozep-europa
Magyarország: 400 ezer ember hagyta el külföldi munkavállalás céljából (4%)
Románia: 3,5 millió (15%)
Lengyelország: 2,4 millió (6%)
Szlovákia: 400 ezer (8%)
Válasz erre 

Tenkes Kapitánya 2017.10.30. 18:01:08

@Világít a torony: "az egyetlen exkommancs párt maga a Fidesz"

Mondjuk ha 1000 szempontból esetleg egyben hasonlítanak a kommunistákra (lehet, van ilyen), akkor attól még nem lesznek kommunisták, cica.
Válasz erre 

tireless treehugger 2017.10.30. 18:08:45

@Gandosz:

nem jó az a számolás, ha 250.000 hiányzik akkor nem 400k ment el hanem 800k, és ezt csak az elmult 5 évre értem. Vannak olyan falvak ahol minden tizedik ház eladó vagy üres, de pl pesten is kb minden 15-ik ház üresen áll. Nemrégiben már megírtam hogy egy londoni lakásügynök szerint nagy roham van. Szerintem érthető, hiszen tavaly nyitották csak ki a pénzcsapot, egyszerűen nem volt munka, aztán aki évekig várt az már nem fog otthonmaradni mert most a választás előtt turbózzák a gazdaságot. A fizetés téma is érdekes, ha keményen dolgozol lesz 300k bruttód, az ~200k nettó, errefelé ha hajtasz akkor 5x annyi marad, ha még jól is csinálod akkor 10x.
Személy szerint is azt tapasztalom hogy nagyon felgyorsult az elvándorlás, ami igazán érdekes hogy az iskoláskorúaknál is jelentős, mára már az alapfokút is külföldön intézik, ez lehet természetes folyamat ahogy a család beilleszkedik, de lehet hogy a csökkenő oktatás miatti menekülés, de ezt tényleg nem tudom. A középiskolát viszont biztosan tudom hogy minőségi oktatás és későbbi lehetőségek miatt végzik külföldön.
Szóval: gyere haza magyar, nem megyek nem megyek, akkor inkább elveszek.
Válasz erre 

Gandosz 2017.10.30. 18:51:05

@tireless treehugger: Egy friss cikkből idéztem, abban volt 400 ezer kivándorló, bruttó, miközben Romániára ugyanez az érték 3,5 millió lakos. Azért ez nagyságrendnyi különbség.
Egyed falvak népességet veszítenek már évtizedek óta (pl. Bodrogköz), mások pedig, nagyvárosokhoz közeli agglomerációkban, az elmúlt 20 évben megduplázódtak, háromszorozódtak (pl egyes Győr melletti falvak, sőt, még gyorsabb népességnövekedés is volt). Ez így természetes.
Válasz erre 

Világít a torony 2017.10.30. 20:27:38

@Gandosz: Nagyjából ennyire vagy képes. Fidesz segget nyalni, a más véleményen lévőt pedig fikázni. De, ha csak csöpp eszed is lenne és használni is tudnád, akkor észre vennéd a sok ex MSZMP tagot a Fidesz kormány és környékén. De zöldborsónyi agyad sincs, így ez marad. Ha csak kicsit romlik a mentális állapotod, éhen és szomjan halsz. Nem túl szépek a kilátásaid.
Válasz erre 

Világít a torony 2017.10.30. 20:30:12

@Tenkes Kapitánya: Sem szemet, sem agyat nem adhatok neked. És még meleg sem vagyok, veled ellentétben. Furán nyomod a "coming out"-od.
Válasz erre 

Beer Monster 2017.10.30. 20:43:24

@Gandosz:
Romániához nem lehet hasonlítani más országokat ebből a szempontból, ott annyira hagyomány és erős nyelvi okai vannak. Nagyon hasonlít az olaszra, könnyen tanulják, és rengeteg a román olaszországban. A magyarok pedig tömegével jönnek Magyarországra dolgozni, ez a része még csak kivándorlásnak sem érthető.
Válasz erre 

2017.11.04. 13:09:42

@bnyuszi
:"Leváltom, az könnyű! De kit tegyek a helyére?" Grósz Karcsi borsodi 1. titkári kinevezésekor!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard