Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Soros van, terv nincs, a Fidesz pedig új helyzetben találja magát

Soros van, terv nincs, a Fidesz pedig új helyzetben találja magát

Most Soros György mondja el, mit is gondol a migrációs helyzetről, a globális kihívásokról, az Európai Unió jövőjéről. Elég furcsán hangzik ez a mondat azok után, hogy a Fidesz hónapok óta azt ad a milliárdos szájába, amit csak akar. A Soros-kampány lényegében arról szólt eddig, hogy a Fidesz olyan történetet körített Soros György személye köré, amilyen az érdekeinek megfelelt. Kérdés, hogy mennyi jut el Soros György cáfolataiból a kormányzati propaganda által már alaposan félrevezetett magyar társadalomhoz.

hvg_28.jpg

Fotó: hvg.hu

Ha Soros György önmagáról és az elképzeléseiről beszél, akkor lényegében felvázol egy valósághoz valamiben hasonlító képet önmagáról. Nem lehetünk azonban biztosak abban, hogy a magyar választókat egyáltalán érdekli a valóság, illetve a brutális kormányzati kommunikációt meg lehet-e ingatni azzal, ha az érintett személy színre lép. Már az is abszurd, hogy egy embernek azzal kell foglalkoznia, hogy cáfolja a róla terjesztett hazugságokat és féligazságokat, de tegyünk a szívünkre a kezünket, nem ez az első eset a magyar történelemben.

Lehet vitatkozni azon, hogy Soros György időben lépett-e, illetve, hogy használ-e az igazságnak azzal, ha cáfolni akarja a kormány állításait, de tény, hogy új helyzet állt elő. Valahogy úgy érezheti magát most a magyar kormány, mint Németh Szilárd a Parlamentben, amikor bősz soroszása közben Szél Bernadett és Hadházy Ákos „Hazudik” feliratot tartottak fel a háta mögött. Mintha Sorost és a magyar ellenzéket is valamifajta szemérmesség tartotta volna vissza attól, hogy Orbán Viktor és csapata szemébe vágják, hogy ordas hazugságokkal plakátolják tele az országot, és tömködik tele az emberek postaládáit.

Ennek a szeméremnek úgy tűnik, most tényleg vége, mert már nem lehetett szó nélkül tűrni, hogy a saját kénye-kedve szerint írja át a magyar kormány a történelmet és a jelen eseményeit. Minél kevésbé érezték, hogy mélyen felháborodnak az emberek azon, hogy teljesen hülyének nézik őket, ők annál nagyobb ostobaságokkal tömték a fejüket. Tény, hogy a visszafogottság arcátlanságot szült ebben a helyzetben, és ez a szituáció most talán kezd átformálódni.     

Nyilvánvaló, hogy Soros György tudja a leghatékonyabban cáfolni mindazokat az állításokat, melyeket róla talált ki a magyar kormány propagandagépezete, ám ha ebbe a kampányba beszállnak az ellenzéki pártok, akkor a Fidesz kijátszhatja azt a kártyáját, melyet régóta a kezében tart, tudniillik, az ellenzéki pártok is a Soros-hálózat részei, tőle kapják a pénzt, az ő érdekeit szolgálják. Ugyanakkor azt is nehéz lenne elvárni az ellenzékiektől, hogy a magyar kormány és Soros György párviadalának tekintsék a két fél egymásnak feszülését, hiszen a választókhoz mégis ők szólhatnak közvetlenül, és nem a milliárdos vállalkozó.

index_115.jpg

Fotó: index.hu

Van itt gond tehát elég, ezért kell nagyon alaposan megfontolni Sorosnak is, miként szól a magyar nyilvánossághoz. Nyilvánvaló, hogy a megmaradt ellenzéki sajtóorgánumokon keresztül, esetleg némi plakátfelületen át éri el a magyar választókat, kormánypárt és úgynevezett közszolgálati médiumok vagy hallgatnak Soros megszólalásairól, vagy szokás szerint átírják azokat a saját érdekeik szerint. A kormánypártiak és ellenzékiek között tovább mélyül a szakadék a választásoknak pedig az lesz a tétje, hogy számít-e még Magyarországon valamit, hogy valaki igazat mond, vagy hazudik. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Gyanús kavics az, amelyik nem csobban, ha a vízbe ér.”

177 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Soros van, terv nincs, a Fidesz pedig új helyzetben találja magát Tovább
Facebook Tetszik
0
177 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Szorult helyzetében az időt húzza Orbán Viktor Szorult helyzetében az időt húzza Orbán Viktor
  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4713346973

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Legnagyobb hazai liberális 26 éve Orbán Viktor 2017.11.23. 13:28:15

Orbán Viktor 1992 és 2000 között a Liberális Internacionálé tagja és alelnöke volt. A mikor a liberálisokat szidják, akkor őt szidják főként. Ha a balliberálisokat, akkor meg pláne, mivel Kommunista Ifjúsági Szövetség titkára is volt azt megelőzően.

Trackback: SOROS TERV az maga Orbán Viktor 2017.11.23. 13:27:32

Világnézetet, vallást, pártot, küzdő társakat, barátokat, politikai irányt váltani neki nem probléma. Persze sokan másoknak sem. Vona Gábornak - egykori tanítványának - például még nevet sem. (szül. Zázrivecz Gábor) Orbán Viktor szerintünk nemsokára ...

Trackback: Tisztességes Bírói Magatartásért mozgalom megalakult 2017.11.23. 10:41:47

Képen lévő személyek balról jobbra haladva: Iván Gábor IGe a Bírói Önkény Ellen mozgalom alapítója, vezetője. Szepesházi Péter reformbíró, Ravasz László volt volt reformbíró. Utóbbiak az Egyéni Bírói Függetlenség és Felelősség mozgalom alapítói és ve...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (177)
Az utolsó 100 komment:

gyurmicsek 2017.11.23. 12:42:23

Soros "sziknagyúr" és Viktor "padaván" harca ez. Ne szóljunk bele szerintem.
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 12:45:45

@ogli dzsí: Értem, igen a gyűlölet. Mondom, hogy jó hely lesz így az ország.
Én nem tudok ilyen jó, felnőtt módon gyűlölni, én azt mondom, szeretném, ha lenne jobb- és baloldal, liberálisok is és konzervatívok, lennének egyetemes értékek, amiknek a megőrzéséről konszenzus lenne, mindenki tudná, hogy mi az a határ, amin túl nem érdemes menni.
Tehát ilyen gyerekes elképzeléseim vannak, bocsánat, nyilván sokkal profibb, ha gyűlöletkampányt kapok sokmilliárdból a pofámba, irányított kérdésekkel. Ettől nyugszanak meg a kedélyek és fog mindenki mosolyogni.
Válasz erre 

Hozzászólok 2017.11.23. 12:45:45

Várható volt hogy válaszolni fog vmilyen formában. Végülis ki van az arcával plakátolva az ország.
Én személy szerint lesxrm, van e bőrkötésbe foglalt dokumentum amit tervnek lehet nevezni.
Elég hogy látom hogy kormányfőnek kijáró tisztelettel fogadják az ep ben. Elég hogy a rengeteg " civil " szervezet ügyvédei olyan ügyeket képviselnek, amilyeneket.
Ezt a kedves védelmező hozzászólók is láthatnák végre.
Válasz erre 

morph0 2017.11.23. 12:49:49

@felucca02:

Így van !
Nem dőlünk be a gyűlöletkampányoknak!
Hanem megyünk ki és az ünneplők fülébe füttyögünk, letépjük a hazug plakátokat, és 'hazug geci' táblát tartunk minden tetves majom kormánypárti képviselő monológja mellé.

De nem gyűlölködünk, elég a gyűlölködésből.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.11.23. 12:51:43

@felucca02: a demokracia nem a konszenzusrol szol hanem a vitarol

a konszenzusrol az abszolutizmus szol

nekem se tetszik a feszko es nem lenne ellenemre a kiralysag Orbant latom egyedul alkalmasnak
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 12:54:32

@morph0: Igen, letépjük. Rendőri közreműködéssel, kormányhivatali munkatársak munkaerejével, munkaidőben.
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 13:09:09

@ogli dzsí: Aha, jó lenne vita. De nincsen vita, el van mondva, hogy mi a helyzet, hogyan kell látni a világot. Ha te erre azt mondod, hogy bocs, én nem így látom, ez kérdéses, amaz pedig differenciáltabb, akkor hazaáruló vagyok, és nemzetellenes.
De mondom, mindez csak azért zavar, mert még nem nőttem fel ehhez a rendszerhez.
Válasz erre 

morph0 2017.11.23. 13:20:15

@felucca02:
Pontosan így ahogy mondod:
mandiner.hu/cikk/20170711_szervezetten_tepked_plakatot_az_egyutt
Az Index azt írja, rendőri biztosítással már vasárnap a XVI. kerületben jónéhány plakátot eltávolítottak, pénteken és szombaton pedig a XVIII., XIX., XII. és XXII. kerületekben is akciózni fog a párt.

Gyűlöletmentes plakát tépkedés, és füttyögés. Nekünk lehet.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.11.23. 13:39:16

Soros ahhoz képest elég kulturáltan reagált a mocskolódásra, pedig akár le is lövethette volna az Orbánt.
Válasz erre 

Void Bunkoid 2017.11.23. 13:44:36

Zseniális a kommentfolyam. Pont az történik, amit vártam. Az ellentábor a papírforma szerint bizonyítványmagyarázásként értelmezi a reakciót (hát hogy lehetne máshogy...), a protábor meg hangosan lehülyézi az ellentábort.

Birka felvetése, hogy válasszuk a kisebbik rosszat, mert a nagyobbik rossz az még rosszabb, habár alapvetően - tekintve, hogy Birka valóban 10 évvel ezelőtt még pont a jelenlegi regnáló oldalra fújt, tehát talán nevezhető, még ha sok ember agyára is megy, pártatlannak, DE abból a szempontból igenis konformista, és a kormányszólamokkal egybevág, hogy nem lát túl azon, amit a kormány felvázol. Az itt Sorost védők legnagyobb része nem akarja sem a kisebbik, sem a nagyobbik rosszat választani, a JÓT akarják. Csak persze ez a lehetőség meg sem fordul a másik oldalonn.

Ez egy kicsit olyasmi, mint a régi vicc, amikor Pistike nem akarja megenni a tejbegrízt, anyu könyörög, fenyegetőzik, minden, erre apu, a mindenkinél okosabb megmondja, hogy ez így nem jó, fel kell kínálni a gyereknek a választás lehetőségét, és máris választhat, hogy tejbegrízt szeretne-e vacsorára, vagy két büdös nagy nyaklevest :)
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 13:46:50

@morph0: Nem, sajnos nekünk sem lehet. De a szellem kint van a palackból. Én úgy emlékszem - de nyilván baj van a memóriámmal - hogy mintha a kormányzóék ereszették volna ki. Haza nem lehet ellenzékben, meg ilyenek.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.11.23. 13:52:58

@felucca02: dehogy van elmondva, orban mondja a magaet meg soros is, ez a demokracia
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 13:56:52

@ogli dzsí: Ha így van, akkor jól van, ma este megnézem a köztévét, mivel évek óta nem követem, eddig sajnos nem értesültem róla, hogy soros nyilatkozatai is helyt kaptak benne, de ha azóta ez így van, akkor ezt rendben lévőnek tartom, sőt mi több, akkor nyilván nem csak soros gondolatai kapnak ilyen nagy nyilvánosságot, hanem az összes magyar politikai formációé is. Ez megnyugtató.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.11.23. 13:58:12

@Void Bunkoid: erdekes h soros jot akar megis minden orsyagban utaljak a halatlanok mint a szarukat.

Itt anyazzak 6000 kommentben www.breitbart.com/london/2017/11/22/us-state-dept-700000-hungarian-media-programming-orban-patriots/
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.11.23. 13:59:47

@felucca02: soros nyilatkozatai napi szinten mennek a koztvn nyilvan kormanyparti talalasban

itt meg nem

ezt hivjak sajtoszabadsagnak
Válasz erre 

vajdasagi 2017.11.23. 14:00:41

@Void Bunkoid: Birca nem a magyar érdekeket képviseli, hanem a putyini Oroszország érdekeit. Ő teljesen konzekvens sok-sok éven át, csak mindig azt fújja, amit Putyinnak jó. Ez ilyen egyszerű. Most Putyin azt akarja, hogy mi acsarkodjunk Brüsszellel (hogy szabadságharcot vívjunk). Birka is emiatt ezt akarja.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.11.23. 14:01:42

@vajdasagi: a lengyelek is acsarkodnak brusszellel, pedig putyinfobiasok
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 14:02:43

@ogli dzsí:
Szuper! Gondolom, a mészáros-féle megyei lapok is hozzák, azt nem gondolom, hogy a kiegyensúlyozott tájékoztatás olymértékben sérül az országban, hogy ezek kimaradnának. Nyugtass meg!
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.11.23. 14:04:51

@felucca02: miert kene meszaros lapjaban kiegzensulzozott tajekoztatasnak lennie?

Az o lapja azt ir amit akat, ilyen a sajtoszabadsag.
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 14:08:06

@ogli dzsí: Semmi, semmi, gondoltam csak, hogy mint egyetlen megyei lapok törekedhetnének a kiegyensúlyozottságra. Bár nyilván még mindig akkora a ballinberális médiatúlysúly, hogy teljesen reális, hogy a megyei lapok kizárólag a kormány álláspontját írnák meg, és még az is kevés.
Válasz erre 

blah 2017.11.23. 14:08:32

nem nehéz megjósolni mi lesz. amíg orbán saját maga nem vallja be, hogy hazudnak mint a vízfolyás addig a buta birka bevesz bármilyen első ránézésre is ordas hazugságot. bár lehet még abba is belelátnák, hogy soros kényszerítette... csak le kellett volna számolni 89-ben a kommunistákkal, akkor most nem kéne újra élni a maffiarendszerüket.
Válasz erre 

mojszipupi 2017.11.23. 14:09:04

Ha van Soros terv (nincs), ha nincs, csak nekem 2 építési vállalkozó ismerősöm kezdett toborzába a cégéhez török és pakisztáni vonalon. Amiből az lesz, hogy lesz egy stabil, állandó munkaerővel rendelkező cég, ami fele annyi idő alatt felhúz egy házat, mint a kontár magyarok, dupla olyan jó minőségben. Nem lesz olyan, hogy nincs ács, kőműves akármi. Az óbégatók nem értik ,meg hogy Soros is üzleti alapon gondolkodik, abban hogy legyen aki dolgozik, vagyis eltartja majd az európaiakat. Sokkal nagyobb kontextusba látja a világot, nagyobb összefüggésekben gondolkodik, és ezt a beszűkült világú balkániak, mint mi is, képtelenek felfogni
A folyamat már egyébként él és virul szerencsére itthon is és a piacgazdaság viszonyainak megfelelően akinek van esze ki is tudja szolgálni a kínálatot, íme egy remek példa zárásnak :

www.hrportal.hu/hr/indiai-teheneszek-sarudon-20170515.html
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.11.23. 14:09:12

@felucca02: ki a tokom olvas megyei lapot, vagy printet egyaltalan 2017ben?
Válasz erre 

mojszipupi 2017.11.23. 14:10:44

@mojszipupi:jav ki is tudja szolgálni a keresletet
Válasz erre 

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.11.23. 14:12:26

@ogli dzsí:

Ezek az ostoba ballibek mást se tudnak mondani a te hiteles beitband forrásodra, mint hogy orosz propaganda oldal. Meg hogy az internet televan több tucat orosz kamuoldallal, akik egymásra hivatkozván veszik át egymás kamu híreit. És ezekkel a ballibekkel kellene akkor vitatkoznunk?

Közben meg az az igazság, hogy a valódi hírek a Merkel által irányított egész német médiában meg se jelenthetnek, ezért van szükség alternatív lapokra, amelyek még meg merik írni az igazságot, akkor is ha az csak Moszkvának és Orbán Viktornak jó. Ezért utálják a liberálisok nem csak a beitbandot, hanem a fidesz.hut, a 888.hut, a Pesti srácokat. Meg a Magyar Időket, amely annyira hiteles forrás, hogy a kormánytagok is rendre onnan tudják meg, hogy mi fog holnap történni az országban.
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 14:18:48

@ogli dzsí: Két eset lehet ezzel a buta fejemmel: Szerintem senki, de akkor miért kellett a gázszerelőnek, ahelyett, hogy továbbkéezte volna magát a védőgázas hegesztésben, illetve sokan, Rózsi néni csak azt olvas Kisterenyén, onnan tudja meg, hogy rettegni kell-e a migránsoktól, vagy most éppen meg vagyunk védve...merthogy a zinternetet ott még nem adták ki könyvben, de már rajta vannak az ügyön.
Válasz erre 

Tom66 2017.11.23. 14:33:58

@mojszipupi: Ezt nevezik nettó hazugságnak.
Válasz erre 

mojszipupi 2017.11.23. 14:34:48

@Tom66: :DDD
Válasz erre 

Killary Fucking Clingon 2017.11.23. 15:04:19

Elmondom hogy mi a SOROS TERV amit a faszfej liberálisok és balos köcsögök nem akarnak érteni.

Tehát

Magyarország nem akar Egyesült Európai Államokat.
Magyarország nem akar niggereket arabokat vagy úgy általában bárkit bárhonnan nagy mennyiségben importálni.

Ennyi.

Aki ezt nem érti az egy faszfej.
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 15:04:55

Most viszont retteghet a soros, sikerül végső csapást mérni a vén spekulánsra: a fidesz kérte a kormányt, hogy a nagy sikerre való tekintettel még egy hétig lehessen konzultálni. A kormány először nem akart kötélnek állni, kérette magát, mondván, hogy már így is elegendően nagy a felhatalmazás a nemtommire, de aztán végül fogcsikorgatva beleegyezett, hogy hát jól van.
Figyeljetek, nemt'om, ti hogy vagytok vele, de én kurvára nem szeretnék most soros bőrében lenni, érzi már a vesztét!
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 15:06:40

@Killary Fucking Clingon: De azt ígérted, elmondod, mi a terv, aztán csak ideírtál egy nagy adag magátólértetődő baromságot, remélve, hogy majd valaki ellene szól. De miért szólna ellene, ki nem ért ezzel egyet?
Válasz erre 

Állítsuk meg a ......... 2017.11.23. 15:07:08

Ha lenne terve Sorosnak, akkor már rég elrakta volna az útból orbánt
30 milliárd dollárból telne rá
a fideszesek szerint ő a világ 30 leggazdagabb embere között szerepel
igaz, hogy az USA-ban is csak a 29-ik helyen áll
nem értékelem a nemzeti inzultáció ilyen fokát
egyáltalán nem szeretem, ha inzultálnak
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.11.23. 15:13:51

@Állítsuk meg a .........: Egyszerű. Érthetetlen, hogy a narancsos tábor nem tud kettőig számolni. Egy-két hülye mindenhol van, de ennyien???
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.11.23. 15:15:35

Hülye Soros. 1M dollárból - az neki semmi - simán lelövethetné.
Válasz erre 

Állítsuk meg a ......... 2017.11.23. 15:21:07

www.youtube.com/watch?v=8aRor905cCw
Válasz erre 

Állítsuk meg a ......... 2017.11.23. 15:22:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
áhhh
elég lenne leváltani
azután diliházba vinni
mint 2002-ben
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.11.23. 15:28:13

@felucca02: ezzel annyi a hiba h a legidosebb szavazotabora a ballibsiknek van, szoval akkor nem hisznek a rozsinenik meszarosnak ezek szerint
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 15:34:45

Lehet, de azok a városi értelmiségi legidősebbek. A föld népe pedig csak a vezírről tud, lehet, hogy egy-két évvel fiatalabban, de lelkileg a maszopos néniket bőven túlöregedve.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.11.23. 15:56:05

@felucca02: igy van a maszoposok fiatalok es demokratak a fideszesek oregecskedok es nem demokratak

igy nem is szavazhatnanak igazibol
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 15:59:04

@ogli dzsí: jaj, ne hozd rám a szívbajt, a "nem szavazhatnak", az most még nem aktuális, de ide is el fogunk jutni. Mindenesetre a fidesz sikeresen elhappolta az öregecskedőket a szociktól és valamilyen megfontolásból el akarja magától távolítani a fiatalokat és az értelmiségieket, ennek az megértéséhez én kicsi vagyok, de biztosan jó ez valamiért...
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.11.23. 16:08:23

@felucca02: en fiatal ertelmisegi vk engem meg nem tavolitott el a patas

ORBAN a kiraly!
Válasz erre 

kvadrillio 2017.11.23. 16:10:56

HMMM......A NAGY ZSIDÓVÁROS ----DEBRECEN, LASSAN A SZARÁST IS MEGADÓZTATJA, ANNYIRA SZERETIK A ZSIDÓK A PÉNZT ?????!!! KIBASZNÁM ŐKET MINDET IZRAERLBE !

Debrecenben megadóztatnák az ételosztást
bp
2017.11.22. 23:19
Kapcsolódó cikkek (4)

Húsvéti ételosztás a Blaha Lujza téren - Galéria
A TV2 kitolt 150 gulyáslevest, miután elmentek a hajléktalanok
Leszállnak a rendőrök a hajléktalanokról

Véget ért Budapest legnagyobb ételosztása

Megadóztatják az ételosztást Debrecenben, legalábbis a csütörtöki közgyűlés egyik napirendi pontjaként módosítják a város köztereinek használatáról szóló rendeletet úgy, hogy

az inflációra hivatkozva 3 százalékkal megemelnék a közterület-használati díjakat
az ételosztást szervező karitatív szervezeteknek naponta négyzetméterenként 35 forint díjat írnának elő
Válasz erre 

kvadrillio 2017.11.23. 16:12:08

@kvadrillio: majd elmegyek oda röplapokat osztogatni ellenük !!!!!
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 16:14:03

@ogli dzsí: Na, ennek örülök! Két lehetőséget látok:
1. Egyszer nálad is el fog szakadni a cérna, ha még húsz németszilárdnyit fog süllyedni a színvonal, vagy
2. Egyszer tőletek fog kiindulni az a belső erjedés, amitől normális párttá fog visszavedleni a fidesz.
Válasz erre 

akakukk 2017.11.23. 16:18:42

@Killary Fucking Clingon: Helyes, lepjunk ki az EU-bol! Mit is keresunk ebben a ballib tomorulesben, az is hulye volt, aki bevitt minket!
Válasz erre 

ZX 2017.11.23. 16:21:40

@kvadrillio: Nem zsidók, hanem tolvaj fideszesek Az új adóból többet tudnak lopni majd és a civil szervezetek pedig hátrányt szenvednek.
Válasz erre 

Éhes Ió 2017.11.23. 16:39:59

@Könnyen elkaptuk, uram!: Én a Magyar Időkben olvastam a hiteles fordítást.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2017.11.23. 16:44:12

@Jakab.gipsz: Nevezd át a terv szót és kihúzod Soros méregfogát. Csak esetleg kibasz veled egy ballib átnevezi a méregfog szót. Mi lesz ha a gipsz szót átnevezi valaki? Megszűnsz?
Válasz erre 

Éhes Ió 2017.11.23. 16:45:51

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem tudok angolul.
Válasz erre 

Andy73 2017.11.23. 16:46:34

"A kormánypártiak és ellenzékiek között tovább mélyül a szakadék a választásoknak pedig az lesz a tétje, hogy számít-e még Magyarországon valamit, hogy valaki igazat mond, vagy hazudik."

Igen, számít. Ezért nyert kétharmaddal a Fidesz a legutóbbi két választáson, és jövőre is ez várható. Amíg a hazudós Gy.F. vezeti a baloldalt, nem is várható más.
Válasz erre 

Magentax 2017.11.23. 16:48:43

@Tom66: Milyen tények? Csak a sunyi hazudozás megy azok részéről, akik tegnap még Soros kezét csókolgatták.
Válasz erre 

Magentax 2017.11.23. 16:50:02

@akakukk: Na ja! És akkor kenyéradó gazdáid honnan tömik majd a zsebüket?
Válasz erre 

ZX 2017.11.23. 16:55:53

@Andy73: Mármint azért nyert a fidesz mert éjjel nappal hazudtak. Ugye így értetted?
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.11.23. 17:04:30

@felucca02: 1x biztos, a romai birodalomnak is vege lett egyszer

de most, Orban a legjobb valasztas, o a kiraly
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 17:13:46

@ogli dzsí: Ez legfeljebb amentén a logika mentén lehet igaz, hogy ő már eleget lopott és esetleg megunta. Most már ráérne kormányozni.
Nem.
Én olyan királyt akarok, akit nem érdekel a saját hatalma, nincsen belebetegedve a gondolatba, hogy esetleg elveszti, mert akkor - hála széleskörű képzettségének - elmegy valahová dolgozni.
Orbán király erre képtelen, nincsen tehetsége semmihez, azoníkvül, hogy vezetni akar, mint egy messiás. Ahhoz viszont nem elég kulturált, mondhatni egy tahó. Ha elveszed tőle a keresztet, megszűnik, füstté válik.
Én olyan miniszterelnököt akarok, akiről azt sem tudom, hogy van, és a szomszéd sem tudja, hogy éppen hogy hívják.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.11.23. 17:20:00

@felucca02: De csak letezo miniszterelnokot lehet valasztani, nem elkepzeltet.
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 17:22:20

@ogli dzsí:
Ez világos. Bármelyik aspiránsra jobban ráillenek ezek az általam kívánt vonások, mint orbánra, tehát nem elképzelt.
Vonától FGYA-ig. Ezek között van, aki szimpibb, van, akire csipesszel az orron.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.11.23. 17:28:19

@felucca02: Melyikre?
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 17:30:04

@ogli dzsí: Bármelyikre. Majd eldöntöm.
Válasz erre 

guvat 2017.11.23. 17:37:54

Soros tervét ugyanúgy nem látta senki, mint Gyurcsány szakdolgozatát. Az viszont érdekes, hogy akik Fletóét elhiszik, azok Sorosét nem..., pedig mindkettő az igazmondásáról nevezetes....
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.11.23. 17:42:17

@felucca02: barmelyikre nem lehet szavazni

mondj konkretat
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 17:44:33

@ogli dzsí:
Már hogyne lehetne!
Egy héttel előtte megnézem az erőviszonyokat és a legesélyesebbé a szavazatom. Minusz orbán ugye:)
Aztán előtte három nappal meg lesz egy revízió.
Válasz erre 

Nagyorrú Barbi 2017.11.23. 18:22:01

Frédi! Ragadj össze Végbélszél Bernadettel!
Válasz erre 

ARABOKAT KIZÁRNI CEU t BEZÁRNI 2017.11.23. 18:48:11

"Soros van, terv nincs, a Fidesz pedig új helyzetben találja magát"

Jo beszoptak a libsik, eddig tagadtak Soros letezeset. Kivancsi vagyok, ezutan hogy fogjak tovabb hazudni, hogy nem is letezo ember.
Válasz erre 

felucca02 2017.11.23. 18:51:28

@Nagyorrú Barbi:
Haha, milyen vicces!
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.11.23. 19:11:08

@Könnyen elkaptuk, uram!: @Ballib Cenzúrázók Réme 26: @guvat:

Sorsos-terv létezik csak az nem veszi észre és látja, aki süket és vak, mint a termeszek..

Ezt az állítást könnyű bebizonyítani, azért mert, csak le kell emelni a könyves polcról.

Nem úgy mint Gyurcsány szakdolgozatát.
Válasz erre 

Ben Franklin 2017.11.23. 20:00:18

@felucca02: ki a 2. legeselyesebb? olyan rejtélyes vagy, szégyelled?
Válasz erre 

vezér01 2017.11.23. 21:10:56

Soros terv nem létezik,ezt maga a leggazdagabb magyar, a legnagyobb emberbarát, korunk legnagyobb gondolkodója mondja, aki a svéd biztosnő szerint is kiemelt személynek számít Brüsszelben. Az,hogy 2015-ös újságcikkében ő maga írja,hogy " Here's my Plan to..." ne zavarjon meg senkit, 90 év felett már szelektív a memória. Valaki azért megkérdezhetné Gyuri bátyánktól ,hazája számára miért nem készít ilyen tervnek látszó valamit ? Amiben előírhatná az Amerikai Egyesült Államok kormányának,évente hány millió afrikait kellene befogadniuk és hány millió dollár letelepedési segélyt kellene folyósítani nekik ? És ha Amerika a magas költségvetési hiánya miatt esetleg ezt nem tudná finanszírozni, bátran forduljon a FED-hez kölcsönért ! Annak idején Amerika afrikaiak százezreit rabolta el és hurcolta akaratuk ellenére rabszolgának a gyapotföldjeire, most,hogy önként mennének, talán segíthetné őket is Gyuri bá' !
Válasz erre 

Éhesló 2017.11.23. 22:02:59

@ÉhesIó: te egy idióta nicktolvaj vagy, akinek a karakterlapja alapján bárki tudhatja, hogy csak egy ápolásra szoruló szerencsétlen hülye.
Válasz erre 

Éhesló 2017.11.23. 22:03:42

@ÉhesIó: te egy idióta nicktolvaj vagy, akinek a karakterlapja alapján bárki tudhatja, hogy csak egy ápolásra szoruló szerencsétlen hülye.
Válasz erre 

sumes67 2017.11.23. 22:35:45

Csak most ne. Csak most fel ne dobja a pacskert a gyuribá. Beláthatatlan lenne a következmény . Drága barátom a gyurcssány azonnal betolná a patás lábát az ajtórésbe. Ja nem, az enyém patás, űgy mondják. Fene megeszi, ha bekrepál. Találhatunk ki valami újat kokós hablonnyal, hogy tudjunk plakátozni. De jó buli, piszok sok dellát hoz. Kell is nagyon, mert ezek a genyók addig basztatták a kötvénybiznicemet, hogy azzal muszáj vót leállni. Kis köcsög tóninak meg helyet csinálni. Propagandista, balfasz, állandóan megbukik valamivel. repülni fog, helikopival. De legalább a szomszédja hozza a pizt, de figyelnem kell, sunnyognak még a szemük sem áll jól, na néd oda, errő beszélek nida ott a kacska. Eriggy , fizes ki a fletót, igen muszály, ő is adott a metróból.
Csak az én földim, csak benne lehet bizni, eggyütt szotyizni, az én drága pinztárnokommal. Jáj lőrincz, de jó cimbim vagy!
Válasz erre 

2017.11.24. 00:02:45

@Éhesló: figyelj, te f..sz. Szíriában a háború előtt 6 volt az átlag gyerekszám.
Nem 12.
The fertility rate for Muslim families is actually falling rapidly, not just in Western countries but across the world. In 1995 the average was 4.3 children per family. By 2010 that figure had fallen to around 2.9 and it still continues to fall. In Western countries such as the UK the figure is lower still when counted across the entire time of each woman’s reproductive life (the only meaningful way to calculate her fertility over time).

Ja....Angliában ugyanezt mondták a zsidókról a ll. világháború után...de nem szaporodták túl Angliát....

Mitől rettegsz? Csinálj gyerekeket inkább.
Válasz erre 

2017.11.24. 00:14:20

@vezér01: neked is: a plan szó jelentése megtalálható minden szótárban.
Segghülye vagy, vagy fideszes?
De keresd meg, mik a szinonímái az angolok szerint...meg fogsz lepődni: gondolat, remény, elképzelés, belső indíttatás. A teljesség igénye nélkül.
De lehet építési terv is...vagy diagramm.
Skeccs...

Tehát Soros elképzelése a migránsválságról, hogy pénzt kell áldozni arra, hogy a menekülők NE jöjjenek ide.
Hogy létre kell hozni a közös európai határvédelmet. Aki viszont itt van, azt ne gyilkoljuk le, hanem vizsgáljuk meg, tényleg menekült-e. Ha igen, kapjon lehetőséget. Ha nem, TOLONCOLJUK KI.

a faszé nem olvasod el????

Tudod, ki mondott még ilyet? Orbán...
Válasz erre 

Void Bunkoid 2017.11.24. 00:50:27

@ogli dzsí: aza baj az általad linkelt cikkel, hogy a breitbart.com-ról van, ami hellyel-közzel az amerikai kurucinfó. Ott nem csoda 6000 anyázás összegyűlése egy libsiről :)

Valami középállású, töksemlegeset mutass.
Válasz erre 

Void Bunkoid 2017.11.24. 00:54:01

@ogli dzsí: jaj, bocsi, megkövetem magam, elbaszarintottam az utolsó szót a második mondatomban.
Zsidó, nem libsi.
Válasz erre 

Void Bunkoid 2017.11.24. 00:57:20

@vajdasagi: el'zést, igazad van. Amikor Gyurcsány haverkodott Putyinnal, akkor Birka vele értett egyet :)
Válasz erre 

felucca02 2017.11.24. 06:46:12

@Ben Franklin:
Nem, miért szégyellném. Vona esélyes, és remélem, hogy mint ellenpont, FGyA is esélyes lesz addigra. Gyurcsányt nem szívesen, de ha nincs más, ő is megteszi.
Kielégítő?
Válasz erre 

vajdasagi 2017.11.24. 09:48:35

@Void Bunkoid: Köszi. Apology accepted :-) Birca amúgy egy képzett és művelt ember. Elismeréssel kell adóznunk az orosz titkosszolgálatoknak, akik évtizedes szívós munka árán elérik, hogy magyar nyelven valaki ilyen magas színvonalon képviselje az orosz nagyhatalmi érdekeket. Gondold meg: lehet, hogy még a Putyin előtti korszakban elkezdődött ez a sziszüfoszi munka, hogy Bircát így kiképezzék és beépítsék. Nagy dolog ez, nem? Már az persze kár, hogy Birca nem a magyar hanem az orosz érdekeket képviseli ilyen sikeresen. De mit lehet tenni: Birka sajnos ellenség. és nem elsősorban Magyarországé ellensége, hanem az EU és a nyugati világ ellensége ő. De legalább a művelt, kultúrált, nagy tudású fajtából való. Hiába no: nagy nép az orosz. Csak hát én a némettel, angollal szívesebben vállalnék társközösséget, mint az általam tisztelt oroszokkal, akiket egyben sajnálok is. Nehéz az ő sorsuk, igaz Birka?
Válasz erre 

vezér01 2017.11.24. 10:29:52

@Könnyen elkaptuk, uram!: Drága jó segghülye barátom ! Mi a faszé nem olvasod el Soros tervét, gondolatát, reményét,elképzelését,belső indíttatását , építési tervét vagy diagrammját ? Szótárazd végig,idődből kitelik. Azután meg rágódj egy kicsit azon is , Amerika számára miért nincsenek ilyen elképzelései ?
Válasz erre 

vajdasagi 2017.11.24. 10:30:12

@ogli dzsí: Szia. Valóban a lengyelek is "acsarkodnak". De azért én Varsóban nem láttam ezernyi "Állítsuk meg Brüsszelt" óriásplakátot. Lehet, hogy ők még nem fedezték fel, mire való az óriásplakát, vagy inkább ők jól tudják, hány milliárd Euróval rövidül meg, aki ilyen hülyeségeket csinál, mint a mi kurmányunk.
Válasz erre 

2017.11.24. 12:07:20

@vezér01: olvastam. Idéztem is belőle. Érdemi cáfolat?
Válasz erre 

2017.11.24. 12:12:27

@vezér01: egyébként Amerika számára is volt ilyen ajánlás.
Orbán javaslatai megvannak a migránsválság megoldásával kapcsolatban?
Az ismert előtted, hogy az EU és Törökország megegyezése eredményeként drasztikusan csökkent a Görögországba érkező menekültek száma?
Válasz erre 

2017.11.24. 12:14:46

@vajdasagi: Annyiban tévedsz, hogy intelligens. Ha az lenne, akkor már szintet lépett volna. Az IRA felépítése:
birka-juhászkutya-pásztor. Ő a legalsó szinten van.
Válasz erre 

2017.11.24. 12:17:31

@vezér01: m.origo.hu/nagyvilag/20151118-tizezer-szir-menekultet-fogadna-be-az-usa.html

Szopjál.
Válasz erre 

2017.11.24. 12:18:44

@Nagyorrú Barbi: Az a Bernadett, aki a nagy orrod alá fingik?
Válasz erre 

2017.11.24. 12:22:03

@Jakab.gipsz: a Soros terv annyira terv, mint a tiéd, hogy leérettségizel magyarból...
Válasz erre 

vajdasagi 2017.11.24. 16:51:54

@Könnyen elkaptuk, uram!: A birca biztosan nagyon tájékozott. Sőt igen művelt is. Az érvelései is konzekvensek, csak épen mindig Oroszország és Putyin érdekei mentén jródnak. Attól, hogy ő hazánknak ellensége, még elismerhetjük azt is, hogy intelligens. De nekem ez úgysem fontnos: a lényeg az, hogy ő egy orosz bérblogger. Putyin fizeti, hogy gyengítse Magyarország elköteleződését a nyugathoz, illetve ezzel gyengítse az EU-t. Ha ilyen prizmán át nézed a kommentjeit, akkor igenis intelligensek. Az más kérdés, hogy nekünk birca rosszakarónk.
Válasz erre 

Éhesló 2017.11.24. 22:01:02

@Könnyen elkaptuk, uram!: ne terelj sorosgeci!
Azt hazudod nincs sorosnak terve.
Akkor ez mi a büdös kurva anyád itt, leírva soros saját szavaival, te kibaszott hazudozó geci:
www.marketwatch.com/story/george-soros-heres-my-plan-to-solve-the-asylum-chaos-2015-09-29
"George Soros: Here’s my plan to solve the asylum chaos"
magyaridok.hu/kulfold/igenis-van-soros-terv-1-resz-2265181/
„George Soros: Íme a tervem a menekültkáosz megoldására”

Olvasd te rohadék és hazudj tovább bátran!
Válasz erre 

2017.11.27. 14:48:28

@Éhesló: plan jelentése: elképzelés, javaslat, ötlet.
Eszed annyi, mint egy éhes lónak.
Válasz erre 

2017.11.27. 14:49:44

@Éhesló: egyébként több pontban megegyezik Orbán javaslatával. Ja, Orbán tervével. Hogy te is megértsd.
Válasz erre 

Éhesló 2017.11.27. 16:43:22

@Könnyen elkaptuk, uram!: ne terelj sorosgeci!
Azt hazudod nincs sorosnak terve.
Akkor ez mi a büdös kurva anyád itt, leírva soros saját szavaival, te kibaszott hazudozó geci:
www.marketwatch.com/story/george-soros-heres-my-plan-to-solve-the-asylum-chaos-2015-09-29
"George Soros: Here’s my plan to solve the asylum chaos"
magyaridok.hu/kulfold/igenis-van-soros-terv-1-resz-2265181/
„George Soros: Íme a tervem a menekültkáosz megoldására”

Olvasd te rohadék és hazudj tovább bátran!
Válasz erre 

2017.11.27. 22:01:33

@Éhesló:
Ne rám légy mérges. Nem én tehetek róla, hogy hülye vagy. Otthon nézz körül. Az, hogy nem beszélsz angolul, még megbocsájtható.
De minek linkelsz be olyan oldalt, ami pont téged hazudtol meg?
Szopatod magad?
Válasz erre 

Éhesló 2017.11.28. 10:29:16

@Könnyen elkaptuk, uram!: hazudsz sorosgeci:
szotar.sztaki.hu/angol-magyar-szotar/search?fromlang=eng&tolang=hun&searchWord=Plan&langcode=hu&u=0&langprefix=&searchMode=CONTENT_EXACT&viewMode=full&ignoreAccents=0&dict%5B%5D=eng-hun-sztaki-dict
Azt hazudod nincs sorosnak terve.
Akkor ez mi a büdös kurva anyád itt, leírva soros saját szavaival, te kibaszott hazudozó geci:
www.marketwatch.com/story/george-soros-heres-my-plan-to-solve-the-asylum-chaos-2015-09-29
"George Soros: Here’s my plan to solve the asylum chaos"
magyaridok.hu/kulfold/igenis-van-soros-terv-1-resz-2265181/
„George Soros: Íme a tervem a menekültkáosz megoldására”

Olvasd te rohadék és hazudj tovább bátran!
Válasz erre 

2017.11.28. 14:01:39

@Éhesló: te nagyonhülye! Belinkeled a sztaki szótárt, ami így kezdődik:
plan=felülnézet, elképzelés, ábra?????
Egy lónak több esze van!
Válasz erre 

Void Bunkoid 2017.11.28. 14:33:57

@Éhesló: most kiragadtál egy szót, és azon lovagolsz :) de akár a többi sorostervező, erre mutogattok ujjal, hogy mert aszonta hogy PLAN.

Akkor most én lovagolhatok a "képviselőtársaim, a korrupciót nem szabotáljuk" kijelentésen? :)

www.youtube.com/watch?v=guDSbzl93hk
Válasz erre 

Void Bunkoid 2017.11.28. 14:40:44

@Void Bunkoid: arról nem is beszélve, hogy az 1971-es Országos Közútfejlesztési KeretTERV (bizony terv!) egyik fontos pontja volt a Budapestet elkerülő, úgynevezett M0 jelzésű körgyűrű.

Eltelt 46 év. Van körgyűrű? Dehogy van. Na így viszonyulnak a tervek a megvalósításhoz. Ha netán valóban lenne is kvótaterv "migránsok tömeges betelepítésére", a megvalósulását valószínűleg mi meg sem fogjuk érni.
Válasz erre 

Éhesló 2017.11.29. 10:19:04

@Könnyen elkaptuk, uram!: szerintem nem olvastad végig, vagy csak rossz szokásod szerint hazudsz sorosgeci:
szotar.sztaki.hu/angol-magyar-szotar/search?fromlang=eng&tolang=hun&searchWord=Plan&langcode=hu&u=0&langprefix=&searchMode=CONTENT_EXACT&viewMode=full&ignoreAccents=0&dict%5B%5D=eng-hun-sztaki-dict
Azt hazudod nincs sorosnak terve.
Akkor ez mi a büdös kurva anyád itt, leírva soros saját szavaival, te kibaszott hazudozó geci:
www.marketwatch.com/story/george-soros-heres-my-plan-to-solve-the-asylum-chaos-2015-09-29
"George Soros: Here’s my plan to solve the asylum chaos"
magyaridok.hu/kulfold/igenis-van-soros-terv-1-resz-2265181/
„George Soros: Íme a tervem a menekültkáosz megoldására”

Olvasd te rohadék és hazudj tovább bátran! .
Válasz erre 

Éhesló 2017.11.29. 10:20:16

@Void Bunkoid: azon lovagolsz, amint csak akarsz.
A sors ettől még maga nyilatkozott a tervéről.
Az pedig, ha semmi nem lesz belőle, nem soroson múlik.
Válasz erre 

2017.11.29. 10:51:50

@Éhesló: szólni kéne Pétervárra, hogy bug van a gépeden.
Válasz erre 

Éhesló 2017.11.29. 11:25:14

@Könnyen elkaptuk, uram!: hazudsz és terelsz.
szerintem nem olvastad végig, vagy csak rossz szokásod szerint hazudsz sorosgeci:
szotar.sztaki.hu/angol-magyar-szotar/search?fromlang=eng&tolang=hun&searchWord=Plan&langcode=hu&u=0&langprefix=&searchMode=CONTENT_EXACT&viewMode=full&ignoreAccents=0&dict%5B%5D=eng-hun-sztaki-dict
Azt hazudod nincs sorosnak terve.
Akkor ez mi a büdös kurva anyád itt, leírva soros saját szavaival, te kibaszott hazudozó geci:
www.marketwatch.com/story/george-soros-heres-my-plan-to-solve-the-asylum-chaos-2015-09-29
"George Soros: Here’s my plan to solve the asylum chaos"
magyaridok.hu/kulfold/igenis-van-soros-terv-1-resz-2265181/
„George Soros: Íme a tervem a menekültkáosz megoldására”

Olvasd te rohadék és hazudj tovább bátran! .
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard