Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A magyar közmédiánál bebizonyították: Mindig van lejjebb!

A magyar közmédiánál bebizonyították: Mindig van lejjebb!

A szakértelem morzsáit is lesöpörte a Fidesz a közmédia asztaláról, ugyanis mostantól az a Papp Dániel vezeti a közpénzen fenntartott, és a kormány szája íze szerint működő MTVA-t, akinek papírja van arról, hogy hírhamisító. Egyre inkább az az ember érzése, hogy a Fidesz szánt szándékkal köpi szembe a választókat, hogy ezzel is jelezze: most már bármit megtehet, mi pedig semmit sem tehetünk a kormány szándékaival szemben. A magyar közszolgálati televíziózásra és rádiózásra most olyan idők jönnek, melyek jellegéről leginkább az észak-koreai kollégák tudnának mesélni.

euronews_2.jpg

Fotó: euronews.hu

Finoman szólva sem hagyta korábban sem az út szélén a Fidesz vezetése azt a Papp Dánielt, aki a kormány iránti hűsége jeleként még arra is hajlandó volt, hogy a szakma szabályait durván áthágva olyan híradós anyagot készített, ami azt sugallta, hogy  Daniel Cohn-Bendit zöldpárti EP-képviselő, amikor Magyarországon járt, nem válaszolt arra a kérdésre, hogy demokratikus értéknek tartja-e kiskorúak szexuális tárgyú megközelítését. Alaposan összevagdosta a képanyagot, felcserélte az időrendet, csak, hogy az a kép alakuljon Cohn-Benditről - aki az akkor keményen bírálta Orbán Viktor politikáját – mintha elmenekült volna a kínos kérdés elől.    

Papp igen messziről indult, hiszen még a Jobbik környékén kezdte bontogatni szárnyait, de amikor televíziós pályafutása elkezdődött a Fidesz 2010-es hatalomra jutása után, akkor is inkább politikai küldetéseket hajtott végre, minthogy objektíven tájékoztatott volna az eseményekről. Sokat elárul a szemléletéről az az eset, amikor a vezetése alatt lévő szerkesztőségben egy tudósításból egyszerűen kiretusálták idősebb Lomnici Zoltánt, a Legfelsőbb Bíróság korábbi elnökét. Korábban elképzelhetetlen lett volna ilyen eset a magyar televíziós szerkesztőségek életében, a most nagyfőnökké kinevezett Papp ezt is meghonosította, ráadásul a közszolgálatinak csúfolt tévében.

Az, hogy a Fidesz méltányolja Papp minden határon átnyúló hűségét a párthoz, eddig is egyértelmű volt. Miután ugyanis a Kúria jogerős ítéletben mondta ki, hogy a Cohn-Benditről készült anyagban Papp a szakmai szabályok ellen követett el vétséget, és hogy nem túlzás őt hírhamisítónak nevezni, a munkahelye még kisebb megrovásban sem részesítette őt. A Kúria szerint erőteljes vélemény volt annak idején az Index részéről, hogy hírhamisítónak nevezte Papp Dánielt, de tény, a szerkesztő a szakma alapvető etikai szabályaival sem törődött, amikor összevágta az anyagot.

Ezt a szemléletet emelte most annak a gigaintézménynek az élére a magyar kormány Papp személyében, amely elvileg a köz tájékoztatására kap a központi költségvetésből 80 milliárd forintot. A tények innentől tényleg nem számítanak, az elsődleges, hogy Orbán Viktor ellenfeleiről csakis negatív hírek kerüljenek adásba, és az MTVA televíziós és rádiós csatornái, valamint az MTI csak olyan híreket adjon ki, melyek pártunk és kormányunk érdekeit szolgálja. Mintha a kormány Soros Györgyöt lejárató „tájékoztató filmjeit” tennék meg minden közéleti tudósítás sarokkövének, és csak annyira kellene figyelembe venni a tényeket a jövőben, ahogy ezek a lejárató propagandafilmek teszik.

index_139.jpg

Fotó: index.hu

Az első gondolata mégis az az embernek, hogy az a hatalom, amely ilyen görcsösen ragaszkodik a politikai kinevezettekhez, nem azért teszi-e mindezt, mert retteg a jövőtől. Nem azért távolítja el a szerkesztőségek, egyetemek, tudományos műhelyek, állami cégek, intézmények éléről azokat a szakembereket, akik egyébiránt hű katonái voltak a pártnak, csak olykor a szakmaiság okán felemelték a hangjukat? Nem azért kell a pártközpont utasításait leső csinovnyikot kinevezni a közpénzből fenntartott, egyébként minden kormányigényt kielégítő intézmény élére, mert attól fél, ha kissé másként fújnak majd a szelek, csak a leghűségesebb katonáiban bízhat majd? Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Nem biztos, hogy a csatában az a jó katona, aki bármi áron meg akar halni a vezéréért, ezért lovagolj olyanok között, akik időben figyelmeztetnek a veszélyre.”  

   

160 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A magyar közmédiánál bebizonyították: Mindig van lejjebb! Tovább
Facebook Tetszik
0
160 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Szorult helyzetében az időt húzza Orbán Viktor Szorult helyzetében az időt húzza Orbán Viktor
  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr7814270705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (160)
Az utolsó 100 komment:

Soha ne tegyel haver a fekete lora 2018.09.30. 23:04:34

@fonaktamas75: Ezt kerdezem, hol a birosagi dontes.
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2018.09.30. 23:05:00

@LKerekes: "Mit gondoltok miért lett kétharmada a Fidesznek április 6.-án?"

mert orbán összefogdosta magának a hozzád hasonló kétmillió magyar genetikai hulladékot.
Válasz erre 

jattila40 2018.09.30. 23:07:01

@Bourbaki: Az , hogy a demokrácia leépítése folyik, egy libsi hisztéria. Egyszerűen nem igaz. Lehet, hogy a FIDESZ demokrácia felfogása különbözik a liberális felfogástól, de attól az még demokrácia. Gondolj vissza 1990 előttre. Na az nem volt demolrácia. Elég röhejes, hogy azok, akik 1990 előtt a hatalom közelében voltak (MSZP, DK, prominensek) most aggódnak a demokráciáért, akkor pedig kimondva is a proletár DIKTATÚRA élharcosai voltak. A mostani libsik (akiknek egyébként jóformán semmi közük a liberális eszmékhez, ld. liberális véleményterror) pedig úgy jönnek ide, hogy az első adandó alkalommal, minden addigi averziójukat félretéve, összefeküdtek az addig nagypofával szidott kommunistákkal (SZDSZ-MSZP). Szóval ezektől kissé hiteltelen a demokráciaféltés.

"Eleve, a közmédiának teljesen pártatlannak kellene lennie."

Ez egy bonyolult kérdés. Mi az, hogy pártatlan? Különböző ideológiai alapokról ugyanazon történések különböző színben tűnnek fel. Mindenki a saját felfogása szerinti fontos dolgokat emeli ki, és a felfogásának megfelelően, mintegy annak igazolásaképpen értelmezi. Pl. bevándorlás (csakhogy aktuális legyen) jó, vagy rossz-e? A liberális felfogás szerint jó mert.... A másik szerint rossz, mert ... Az első bemutatja (ugyanazon eseménnyel kapcsolatban) a multikulti előnyeit, a magasan iskolázott migránsokat, a másik a migrációhoz kapcsolódó bűnözést. Bármely kormány egy bizonyos ideológiai alapon áll, innen közelíti meg a történéseket (ha nem, az baj). Ez annál is inkább így van, mivel pártokra szavazunk (akik jó esetben bizonyos jól körülhatárolt ideológiai alapokon állnak), akik közül a nyertes párt alakít kormányt. A közmédiát a kormány pénzeli, ezért elég botor elvárás lenne, hogy ne a kormány ideológia talajáról mutassa be a világot. Ez minden kormánynál így volt. Emellet persze rengeteg egyéb (nem kormány által támogatott) médium van ami más ideológiai alapon áll. Következésképpen a közmédia nem lehet független, sőt egyetlen média sem az (amelyik ezt állítja, hazudik), hiszen függ attól az ideológiai gondolkodás módtól, ami az újságíróik, riportereik, alkalmazottaik sajátja . A magukat függetleobjektívnek nevező médiumok a leghazugabbak, mert már itt hazudnak, ti. hogy ők függetleobjektívek. A fenti eszmefuttatásom szerint ezért objektv igazság nincs (hacsak az nem, hogy nem létezik objektív igazság), ezért ezt számon kérni eleve egy hazug álszent dolog.
Válasz erre 

Orbán veje 2018.09.30. 23:21:26

@jattila40: "A közmédiát a kormány pénzeli"

Hé haver! Gyönyörűen hazudsz! A diktátor orbán seggét ma te nyaltad itt a legfényesebbre. A közmédiát pedig nem a kormány, hanem az adófizetők pénzelik, de te ezt olyan frankón lehazudtad itt, hogy igazán megérdemelnéd hogy jutalom gyanánt te légy a tolvaj Viktor faszán masni.
Válasz erre 

Soha ne tegyel haver a fekete lora 2018.09.30. 23:22:27

@Orbán veje: tokmind1 hisz az adofizetok fideszesek

tobinek kuss van, takarodjon el szavazni ha mas kozTVt akar
Válasz erre 

jattila40 2018.09.30. 23:27:57

@Orbán veje: Közvetlenül a kormány pénzeli, az adó fizetők pénzéből. Te mint adó fizető, a NAV-nak fizeted az adódat, nem a közmédiának. Az adó felhasználása a mindenkori kormány privilégiuma. Hol is hazudtam? A személyeskedést tartsd meg másnak, nem vagyok a haverod.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.09.30. 23:32:48

@Orbán veje: Valakik folytonosan hazudoznak, jelen esetben Te vagy az a valaki, aki mellébeszél és hazudik.

Én csak az igazat állítottam ezekről a Cohn-Bendit féle liberális neo marxistákról, aljasabbak mint a komcsik.
Válasz erre 

Orbán veje 2018.09.30. 23:33:23

@jattila40: A kormánynak egy vasa sincs. Az adófizetőknek van. De szarházi orbántrollként ebadta kötelességet hazudni. Elvégre ezért kaptatok 2/3-dot Európától. Hát szolgálj rá.
Válasz erre 

Orbán veje 2018.09.30. 23:35:24

@Soha ne tegyel haver a fekete lora:

Jó hogy te is hazudsz haver. Jól teszed, hogy az ócski fideszpropaganda tévét köztévének hazudod. Bárcsak még több ilyen gerinctelen nyalonc lett volna ma a XV. kerületben mert akkor nem szoptunk volna ekkorát.
Válasz erre 

jattila40 2018.09.30. 23:43:17

@Orbán veje: Olvasol is, vagy csak írsz? Neked írtam válaszul, hogy
"Közvetlenül a kormány pénzeli, az adó fizetők pénzéből. Te mint adó fizető, a NAV-nak fizeted az adódat, nem a közmédiának. Az adó felhasználása a mindenkori kormány privilégiuma."

Még egyszer megkérlek, hogy ne sértegess (nem mintha felvenném), és sem teszem. Ezt valaki olyannal szemben engedd meg magadnak, akivel közel ugyanolyan alacsony IQ szinten vagy. Ez nem én vagyok!
Válasz erre 

2018.09.30. 23:49:05

@jattila40:

Igazad van, mert okosabb nálad! ;)
Válasz erre 

2018.09.30. 23:52:45

@Tenkes Kapitánya:

"Ezek rágalmak. Nem volt semmiféle hírhamisítás Kohnnal kapcsolatban.. "

Nem igazán vagy tájékozott.
Azért hívják hírhamisítónak, mert olyan ostoba volt, hogy az ominózus esetben perre ment és az-az ítélet született, hogy őt hírhamisítónak lehet hívni.
Válasz erre 

jattila40 2018.09.30. 23:53:37

@MikeBoy: Szólíthatlak professzor úrnak?
Sok nálam okosabb ember van, de gyanítom, hogy ő nem tartozik közéjük. Mint ahogy te sem, mivel neked is problémáid vannak a szöveg értelmezéssel. Ezt írtam:
"ugyanolyan alacsony IQ szinten"
Talán az alacsony szó elkerülte a figyelmedet.
Válasz erre 

2018.10.01. 00:08:47

@jattila40:

Aki nincs közel ugyan olyan alacsony IQ szinten azzal (ez esetben veled ugye), mint akit kioszt, az bizony bárhol lehet IQ szinten a másikhoz képest. Tehát a te megfogalmazásod szerint lehet nálad sokkal okosabb is, ez a rossz hírem.
De örülök, hogy segítettem, hogy legközelebb ne csapdázd be magad.
Válasz erre 

Boar. 2018.10.01. 00:13:11

@Soha ne tegyel haver a fekete lora: A narkós kurva anyádnak adtak kétharmadot a kamionparkolóban te majom mert sokallották azt a háromszáz forintot amit egy cidáért kért.
A gazdáid összecsaltak negyvenpár százalékot aztán kinevezték kétharmadnak...
Töröld le a szart a szád széléről mielőtt megszólalsz mert bűzlik minden sorod.
Válasz erre 

Boar. 2018.10.01. 00:17:32

@Soha ne tegyel haver a fekete lora: Milyen adófizetők fideszesek te húgyagyú istenbarma? A nyugdíjasok? A megfélemlített közmunkások? A megvásárolt cigányok? A határontúliak akik csak a markukat tartják de soha egy fillért nem adóztak ide?
Az eltartottak, a lumpenek szavaztak a fideszre te büdös paraszt mert féltették a potyát.
Az ország tragédiája, hogy annak a pár maradék adófizetőnek annyi nonproduktív senkiházit kell eltartani, hogy egy szavazáson nem tudja legyőzni őket.
Válasz erre 

Boar. 2018.10.01. 00:33:38

"Egyre inkább az az ember érzése, hogy a Fidesz szánt szándékkal köpi szembe a választókat, hogy ezzel is jelezze: most már bármit megtehet, mi pedig semmit sem tehetünk a kormány szándékaival szemben."
Jóreggelt...
Válasz erre 

Soha ne tegyel haver a fekete lora 2018.10.01. 00:49:12

@Boar.: csihadsz nyugger
Válasz erre 

Világít a torony 2018.10.01. 02:33:39

@LKerekes: Göncz kifütyüléséről Bánónak lehet hamis/összevágott videót készíteni és leadni a tévében, mert azt a baloldal érdekében csinálták.
Te egy igazi hazudós fideszes, vagy pedig tájékozatlan agyhalott vagy. Egyik jobb mint a másik. Bánónak több bírósági végzése is van róla, hogy amivel megvádolták, az hazugság volt. Erre te meg kipenderedsz a parkettra és nyomod a kampót ezerrel. Milyen ember vagy te?
Válasz erre 

Világít a torony 2018.10.01. 02:36:25

@jattila40: A közmédiát a kormány pénzeli, ezért elég botor elvárás lenne, hogy ne a kormány ideológia talajáról mutassa be a világot.
Amilyen agyhalott vagy, el is hiszed amit zagyválsz. Nem túl megalázó ez az agyatlanság amiben leledzel?
Válasz erre 

n3spr3ss0 2018.10.01. 05:48:10

@LKerekes: Mert sok a geci.
Válasz erre 

n3spr3ss0 2018.10.01. 05:50:19

@jattila40: Nagyon tájékozott vagy, más esetekben meg csak a hülyét adod?
Válasz erre 

Toadwart66 2018.10.01. 07:42:08

A Fidesznél a hazugság munkaköri kötelesség. Ha nem így lenne, már rég elmenekültek volna az országból. Most meg itt vannak, maradnak is, amíg csak lehet. Az ország egy nagy rakás szar, amiben ők jól érzik magukat.
Válasz erre 

felucca02 2018.10.01. 07:56:27

@LKerekes: Mi az, hogy az ellenzék, meg, hogy nem hoz számára szavazókat?
Nem az ellenzék kritizál, hanem én, nekem meg nem kellenek szavazók, én magam is szavazó vagyok.
Ugyebár nem az van, hogy ülünk a pálya szélén, és nézzük a meccset, hanem mi magunk játszunk.
És azt látjuk, hogy asz egyik csapatnak mindent szabad, a másiknak meg semmit.
Nem kell ehhez külső fél által megfogalmazott kritika, hogy bárki belássa, hogy ez így nincsen rendjén.
Nyilván te is belátod, éppen ezért terelsz.
Válasz erre 

Boar. 2018.10.01. 07:56:32

@Soha ne tegyel haver a fekete lora: Húzzál bőrt a fogadra te féreg mert kitaposom a beleidet...
Válasz erre 

felucca02 2018.10.01. 08:01:11

@Soha ne tegyel haver a fekete lora: @LKerekes: Mi az, hogy az ellenzék, meg, hogy nem hoz számára szavazókat?
Nem az ellenzék kritizál, hanem én, nekem meg nem kellenek szavazók, én magam is szavazó vagyok.
Ugyebár nem az van, hogy ülünk a pálya szélén, és nézzük a meccset, hanem mi magunk játszunk.
És azt látjuk, hogy asz egyik csapatnak mindent szabad, a másiknak meg semmit.
Nem kell ehhez külső fél által megfogalmazott kritika, hogy bárki belássa, hogy ez így nincsen rendjén.
Nyilván te is belátod, éppen ezért terelsz.
Válasz erre 

Tenkes Kapitánya 2018.10.01. 08:41:18

@MikeBoy:Láttam az érintett tudósítást, egyértelmű, hogy nem volt hamisítás. Nem sugallta azt, hogy a Kohn nem válaszolt. Ez utólagos belemagyarázás.
Válasz erre 

Tenkes Kapitánya 2018.10.01. 08:43:39

@MikeBoy:
Kohn válasza érdektelen volt, kitért a válasz elől és az újságírót oktatta ki arrogánsan.
Válasz erre 

2018.10.01. 08:47:41

@Tenkes Kapitánya:

Irreleváns, te mit láttál és mit gondolsz már bocs.
A cikk alapján "hírhamisítónak" nevezték Papp Dánilet. Ez nagyon súlyos rágalom.
Ő perelt, erre a bíróság kimondta a bizonyítékok alapján, hogy igen hírt hamisított.
És gyanítom, hogy ők jobban megvizsgálták a kérdést, mint te.
Válasz erre 

Tenkes Kapitánya 2018.10.01. 08:48:05

@Világít a torony: Bánó belebukott a hírhamisításába; nem szkinhedek (köztük az MSZP-s Molnár Zsolt) fütyülték ki a göncöt (börtönbesúgói becenevén patkányt), hanem a hétköznapi ünneplő tömeg. Ezt kellett meghamisítania Bánónak.
Válasz erre 

Tenkes Kapitánya 2018.10.01. 08:50:28

@MikeBoy: Irreleváns, hogy a bíróságon egy illető mit mondott egy ilyen ügyben. Ráadásul mint a hírhamisító kifejezést mint véleménnyilvánítást fogadta el a bíróság is, tényszerűen nem foglalkozott vele.
Válasz erre 

2018.10.01. 08:59:25

@Tenkes Kapitánya:

Azért fogadta el, mert bizonyítottnak látta a hírhamisítást.
Szerintem ne erőltesd.
A bíróság és a kúria nem a te véleményeden van.

" A bírói indoklás szerint:
A köztévé Cohn-Bendit-riportja manipulatív elemeket tartalmazott, amely kapcsán lehetett az a kritikai véleménye az újságírónak, hogy a hír, illetve riport hamisítás."
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2018.10.01. 09:19:18

A Köz TV mindenhol és mindig az aktuális kormányt szolgálta. A ballib elkúrók alatt éppen úgy, mint most. Az egyetlen különbség hogy a ballibek agymossott hívei akkor azt következetesen függetlenségnek hazudták, most meg picsognak sírnak, és bérrettegnek ezokból.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.01. 09:19:32

@MikeBoy: lassuk az egesz indoklast
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2018.10.01. 09:24:14

@Tenkes Kapitánya:

Ez régi ballib trükk. Ha egy baloldali gyűlöletkeltő hírhamisító újsgáíró rágalmaz, majd nyer, mert szabad véleményt nyílvánítania, akkor az Index főcímen hozza:

Hívhatjuk hírhamisítónak a hírhamisító köztévést
Jogerős: lehet neonácizni a Jobbikot
...

De ha pl Hadházy kapcsán lehet kritikákat megfogalmazni az ítálet szerint, akkor magyarázó cikket írnak, hogy ez csak a véleménynyilvánítás szabadsága miatt van, egyébként nem is igaz:

Hadházy első körben bukta az Orbán elleni pert
Válasz erre 

Tenkes Kapitánya 2018.10.01. 09:44:03

@MikeBoy:
Nincs különbség a bíróság és az én véleményem között, mert a bíróság nem azzal foglalkozott, hogy hírhamisítás történt-e vagy sem, hanem hogy az újságíró fogalmazhatott-e úgy. Ilyen alapon minden hír hamisít ezernyi kérdésben, a bírói ítélet üres.
Válasz erre 

Tenkes Kapitánya 2018.10.01. 09:46:54

@Rettegek mert ballib vagyok: Eleve maga az tudósítás, amit kritizáltak, igaz volt, tényeket közölt. Egy dologba belekötöttek, hogy nem közölte a kohn válaszát a pedofiliás kérdésre. De nem is válaszolt, mert mellébeszélt, az újságírót kezdte kritizálni válasz helyett.
Emlékezhetünk, a migránshordáról egyfolytában kisgyerekes fotókkal tudósító indexre. Az hamisítás, mert a horda nagyrészt középkorú férfiakból állt.
Válasz erre 

2018.10.01. 09:48:36

@Tenkes Kapitánya:

De azzal foglalkozott. Ott van az orrod előtt.
Ez lenne az azonos vélemény?

Te:
"Ezek rágalmak. Nem volt semmiféle hírhamisítás Kohnnal kapcsolatban.. "

A bíróság:
"A köztévé Cohn-Bendit-riportja manipulatív elemeket tartalmazott, amely kapcsán lehetett az a kritikai véleménye az újságírónak, hogy a hír, illetve riport hamisítás."

Én nem akarlak meggyőzni semmiről, de bizonyos szint alá azért nem megyek már le!
Na csá!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.01. 09:54:27

@MikeBoy: hol a birosag teljes indoklasa? A te interpretaciod nem annyira erdekel..
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 10:07:28

Bagoly mondja verébről, hogy hírt hamisít. Az Index egyfolytában hírt hamisít: szelektál, elhallgat, véleményez, hírt kreál a semmiből.
Tehát hírhamisító index.
A bíróság pedig a véleménynyilvánítás szabadságát fontosabbnak tartotta az újságírói korrektségnél. Felesleges volt perre menni. Egy másik bíró máshogy ítélt volna.
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 10:15:31

@MikeBoy:
Te nem tudod, mit jelent a véleménynyilvánítás szabadsága. Puzsér pl nevezhette Hajdút médiapszichopatának. Szerinted ez azt jelenti, hogy Hajdu médiapszichopata - mert nem tudsz gondolkodni.
"a jogalkalmazóknak az előttük fekvő ügy valamennyi körülménye – köztük az érintettek közhatalom-gyakorló, illetve (hivatásos vagy eseti) közszereplő minősége – alapján arról kell dönteniük, hogy az értékelendő véleménynyilvánítás a közügyek vitájához tartozik-e. Ha erre a kérdésre igenlő választ adnak, akkor a szólásszabadság alkotmányos szempontjai felerősödnek, és a véleménynyilvánítással érintettek személyiségvédelme mindenképp – azaz önkéntes közszereplésre utaló tényezők lététől függetlenül – korlátozottabbá válik. A közszereplő politikusok vagy épp a reflektorfényt untalan kereső médiaszemélyiségek esetében persze jóval nagyobb mértékben, mint a fókavadászoknál, de ez már a közügyek vitáján belüli finomhangolt tesztek, nem pedig az alapvető kategorizálás kérdése."
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2018.10.01. 11:21:40

@Gandosz:
Akkor szedd össze szépen a hamisított híreket oszt jelentsd fel.
Viszont az, nem lesz elég, hogy szerinted hamisított a hír, sőt az se, ha a kurucinfón, vagy a pestiprostiknál, esetleg a zsírdisznói publikációban ezt olvastad.
Bolgárról meg annyit, hogy akkor ott le kellett volna lőni !
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 11:37:25

@BiG74 Bodri: "Akkor szedd össze szépen a hamisított híreket oszt jelentsd fel."

Ostoba!
Az index sem jelentette fel Pappot.
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 11:38:09

@MikeBoy: Aki mellébeszél, az te vagy. Te nem tudod, mit jelent a véleménynyilvánítás szabadsága. Puzsér pl nevezhette Hajdút médiapszichopatának. Szerinted ez azt jelenti, hogy Hajdu médiapszichopata - mert nem tudsz gondolkodni.
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 11:38:57

@MikeBoy: Nem értesz te ehhez.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2018.10.01. 11:47:18

@Gandosz:
Ostoba! Én rólad beszéltem. Te mondtad ki kerek-perec, hogy az index hamisít. Ráadásul egyfolytában! Tehát neked mondtam, mert jó fityiszes szokás szerint máris kened a szart ! Erre vagytok jók, csak repüljön a fos körbe, terítsen be mindenkit, aztán már azt se lehet tudni ki az aki fosta, ki az aki önként merült bele.
Nem releváns, hogy az Index sem jelentett fel. Nem tudsz meglenni mutogatás nélkül?
Azért lopnak, mert más is lopott, azért hamisítanak, mert más is hamisított, azért faszok, mert más is fasz. Óvodai szint, vagy sztyeppei iq30.
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.01. 12:11:02

Szandekosan egy darab kommentet se olvastam el, de hadd talaljam ki a szokasos szarszetkenegetos agyhalott fidesznyik reakciokat:
dehataballibekidejeben is/minden media elfogult/ballibballbiballib/sorosberenc

Tuti, hogy eltalaltam.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.01. 12:15:22

@LKerekes: Gratulálok öblíthetsz.
Aztán mehetsz a kasszához!
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2018.10.01. 12:18:01

@N. Barbie:
Eltaláltad, de azért tegyük hozzá, nem volt nehéz.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.01. 12:19:21

@N. Barbie: Ááááá!
Te tutira lestél!:))
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.01. 12:35:18

@BiG74 Bodri: Valoban nem nehez kitalalni az atlaghulyefidesznyik reakciokat, mert mindig ugyanaz. Relativizalas, meg mindig a ballibekre mutogatas igy 9 evvel a levaltasuk utan, ilyesmi.

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: ezert nem kellett lesnem, rem egyszeru elore kitalalni mit fognak irni. Ugyanazok, az elobb emlitett onmentegetos panelek.
Azt biztos nem fogjak irni, soha, semmire, akarmekkorat is kakaljon viktor a szajukba hogy hat valoban, ez mar azert tenyleg egy kicsit pofatlansag.
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 12:39:12

@BiG74 Bodri: Nagyon buta vagy. Prekoncepciódat most már ismerjük, miszerint relativizálás folyik.
Nem, nem az folyik. Nem volt hírhamisítás. A hírhamisítást az index végezte el akkor, amikor hírhamisításról írt, és azóta is folyamatosan végzi.

Azt meg még mindig nem tudod felfogni, hogy ez nem bírósági ügy.
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 12:39:47

@N. Barbie: Hazudsz, ilyen egyszerű.
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 12:40:49

@MikeBoy: Nem érdekel a nyavalygásod.
Válasz erre 

Világít a torony 2018.10.01. 12:42:31

@Tenkes Kapitánya: "A Legfelsőbb Bíróság elutasítva az alperesek felülvizsgálati kérelmét kimondta: az Egyenleg valósághűen számolt be az 1992. október 23-án a Kossuth téren történtekről. Ezzel végérvényesen lezárult a hetedik éve húzódó per, amely azután indult, hogy Pálfy és Császár a Hétben azt állította: az Egyenleg 1992. október 23-i tudósításában a tényeket meghamisítva mutatta be Göncz Árpád kifütyülése kapcsán a Parlament előtt történt eseményeket." Felesleges hazudoznod. Csak égeted magad vele.
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 12:42:48

@Bogyó 2: "ha Bánó ilyet tett, akkor most már másnak is szabad"

Soha senki nem írt ilyet, ez hazugság. Bánó hamisított Papp meg az index véleménycikke szerint hamisított; az index véleménycikke a hírhamistás maga.
Válasz erre 

Tenkes Kapitánya 2018.10.01. 12:50:57

@Világít a torony: Nem érdekel a bírósági ítélet, Bánó hamisított, amikor a maroknyi szinhedet (köztük egy maszopost) mutatta, mint a börtönbesúgó patkányt kifütyülőket.
Tényszerű volt? Igen, annyira, hogy a maroknyi szkinhed is kifütyülte patkány bácsit.
Válasz erre 

Tenkes Kapitánya 2018.10.01. 12:52:18

@MikeBoy: nem kell tovább papagájkodnod
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.01. 12:52:45

@Gandosz: "Hazudsz, ilyen egyszerű"

O tenyleg, es megis miben?
Legalabb egy osszetett mondatot tudsz magadtol irni? Kerhetsz segitseget a lendvai utcabol is, ha ugy konnyebb, hiszen tudom ,hogy igen nehez az atlaghulyefidesznyiknek sajat gondolatokat, onallo ervelest produkalni. :)
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.01. 12:53:05

@N. Barbie: Ott a pont!!
Az utolsó mondatod meg főleg!!
Válasz erre 

Tenkes Kapitánya 2018.10.01. 12:55:49

A chemnitzieket neonácizó német média “Muszter-maszter Bánótól” tanult.
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 12:57:11

@N. Barbie: Mindenben hazudtál, külön nem listázom.
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 13:07:52

@exterminador: Soros fizetett bérkommentelője vagy.
Mert magadtól nem lehetsz ennyire sötét.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.01. 13:08:18

@Gandosz: Fáj az igazság,kicsi trollom?:))
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 13:09:15

@jattila40: Érvelni akartál, egy Sorosbérenc ezt nem tolerálja.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2018.10.01. 13:15:40

@Gandosz:
Jé, milyen szavakat tudsz ! Prekoncepció!
Amúgy viszont mindenki hülye, hazudik, vagy nem érdekel, aki ellenkezik veled.
" Az Index egyfolytában hírt hamisít: szelektál, elhallgat, véleményez, hírt kreál a semmiből. " Ez az egyik mondatod. Tehát az enyém prekoncepció, de te ez alapján mondod, hogy a hírhamisításról író Index ezzel hamisít hírt. Azaz bármit ír az index te máris itt vagy és üvöltöd, hazudik, hamisít.
"A bíróság pedig a véleménynyilvánítás szabadságát fontosabbnak tartotta az újságírói korrektségnél." A másik mondatod. Papp -ról? Amikor több eset is fel lett sorolva, amiben egyáltalán nem volt korrekt. Ráadásul a bíróság sem hírhamisítónak csak inkorrektnek tartotta papp tevékenységét. ezzel az inkorrektséggel szemben fogalmazta meg a véleményszabadságot:
"Dr. Baka András bíró szerint a cikk nem csak Papp Dániel személyére, hanem az MTVA teljes hírszerkesztői mechanizmusára utal. Papp Dánielnek pedig mint közszereplőnek tűrnie kell az ilyen megállapításokat."
Azok után, hogy:
" A bírói indoklás szerint:

A köztévé Cohn-Bendit-riportja manipulatív elemeket tartalmazott, amely kapcsán lehetett az a kritikai véleménye az újságírónak, hogy a hír, illetve riport hamisítás.
A közszereplő riporternek, aki ilyen riportot készít, az ilyen véleményt el kell viselnie, a helyreigazításnak nem volt alapja."

Innentől ha szerinted ha nem a papp a hírhamisító, akkor neked is megvan a szabadságod, hogy teli szájjal nyomasd a fideszes maszlagot. Viszont a faszért sértődsz meg ha más pedig hazug propagandistának nevez?
Neked az agyad így van bekötve, alapból ami tetszik, amit látni akarsz, az a jó. Minden más hazugság, rágalom. Egybites ugyan, de ha így vagy boldog, hát tedd.
Ha pedig politikai nacsalnikként szopattatod magad akkor meg tűrj! Ez is a te választásod, biztos meg lesz/van a jutalma!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.01. 13:17:22

@Gandosz: Azé' biztos nem kapott annyi pénzt sorostól,mint a viktor.
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 14:02:47

@BiG74 Bodri: "Ezek után alappal kérdőjelezhető meg, hogy Baka képes-e valóban elfogulatlan ítéletet hozni a TASZ-t, a Transparencyt, illetve a kormányt érintő perekben. Márpedig a tanácselnök gyakran dönt ilyen ügyekben. A közelmúltban a sportegyesületeknek juttatott pénzügyi támogatások ügyében hozott a Transparency Internationalnek kedvező döntést, s ugyanezt történt, amikor a MKB Bank tulajdonosi szerkezetére vonatkozó adatok kiadásáról kellett határozni.
Ugyancsak Baka tanácsa járt el egy V. kerületi ügyvédi szerződések kiadása érdekében indított ügyben. A felperes a Transparency, a szervezet jogi képviselője pedig a Helsinki Bizottsággal is szorosan együttműködő Karsai Dániel volt. Baka a Budapesti Ügyvédi Kamara 2014-es tisztújítása nyomán indult eljárásban sem jelentett be elfogultságot, ehelyett letárgyalta és az EJEB előtt őt képviselő ügyvéd számára kedvező határozattal zárta le az ügyet. Nem erősíti a bíróságok függetlenségébe vetett közbizalmat, hogy egy TASZ-os levélből kiderült: amikor a szervezet pert vesztett, számon kérte a Kúria elnökén, hogy nem Baka volt a tanácselnök."
"Amikor az LB megszűnt, s Baka hivatalát vesztette, az Index – függetlenségét kihangsúlyozandó – azt írta róla, hogy Paczolay Péterrel, az Alkotmánybíróság akkori elnökével együtt 2010 óta a politikától való távolságtartás jegyében nem vesz részt állami rendezvényeken. 2009-ben érdekes módon még egyikük sem érezte szükségét, hogy elhatárolódjanak a pártoktól. Nem egy fotón, tévéhíradóban tűntek fel Bajnai Gordon oldalán, amit nehéz másként értelmezni, mint hogy Baka András számára csak a Fidesz–KDNP vállalhatatlan."
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.01. 14:23:48

@Gandosz: "Mindenben hazudtál, külön nem listázom."

Akkor forditok fidesznyik troll ujbeszedrol: nem hazudtal semmiben, csak tul hulye vagyok megprobalni legalabb egy mondattal alatamasztani a masik fel lehazugozasat

Ennyi vagy, maradj is ilyen hulye, ezt varja el viktorod, ilyen a jo fidesz szavazo, nem gondolkodik, nem kerdez, nem ugat.
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 14:31:38

@N. Barbie:
Hát ez gyengécske volt nagyon.
Kár, hogy a cikkhez semmit nem tudtál hozzászólni, csak a fideszinkezésre tellette. Gondolom egy egyszerű robot vagy, akit csak arra programoztak, hogy hozzászólásában legen fidesznyik (ezt kötelező beírnod minden hozzászólásodba, bármi is a téma), troll, viktor.
Válasz erre 

exterminador 2018.10.01. 14:59:33

@Gandosz: Mi van, ma te vagy az ügyeletes a Lendvai utcában? Ennyire ráérsz egész nap? Kevésbé retardáltat nem találtak? Nagyon felhígult az állomány ott is.
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.01. 15:04:50

@Gandosz: Ne a semmirol jartasd a troll szadat, varom miben is hazudtam. Nem azt irtak a hozzad hasonlo fidesznyik agyhalottak, amit irtam? De, tobben megerositettek, akik elolvastak a kommenteket. Akkor mi a bajod kicsi troll?

Egyszeru robotozik mas valakit, aki annyit kepes kihanyni magabol, hogy hazudsz. Csak igy. Indoklas az meg minek.. :DDDD
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.01. 15:07:12

@Gandosz: A cikkhez meg mit kellett volna meg hozzafuzni szerinted, mikor magaert beszel?
A fidesz kiralysagban egy ujabb tehetsegtelen, raadasul gerinctelen hazug semmirekello partkader kap vezeto poziciot a tobb ev orbanseggnyalasert cserebe.
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2018.10.01. 15:37:17

@Gandosz:

Ne törődj a ballib agyhalottakkal.

Teljesen egyértelmű, hogy az Index és a többi ballib hírhamisító kibaszott kettősmércét használ.
Ha az ő újságírójuk nyer alperesként, akkor ezeket írják:
- Hívhatjuk hírhamisítónak a hírhamisító köztévést
- Jogerős: lehet neonácizni a Jobbikot
...

Ha merg a protezsáltjuk veszít, pl Hadházy, akiről Orbán azt mondta hogy korrupt, akkor nem azt írják, hogy "Hívhatjuk korrzptnak Hadházy-t", hanem azt hogy
- Hadházy első körben bukta az Orbán elleni pert
Ahol elmagyarázzák, hogy a vélemény szabadsága okán bukta.

Ismétlem. Kibaszott és szokásos ballib kettősmérce.
Válasz erre 

csúti csüngőhasú tolvaj 2018.10.01. 15:49:48

Férgek félrevezetésére, férgek félretájékoztatására, tolvaj féreg fideSS vezérkar védelmére féreg kell. A fideSS ilyen egyszerűen működik, faék egyszerűségű szavazói tábor, faék egyszerűségű orbánseggnyaló kiszolgáló gépezet.
Válasz erre 

gyurmicsek 2018.10.01. 16:20:40

Én nem tudom ki milyen idős itt, de én 90 után is néztem a köztévét és bármilyen politikai műsor ment mindíg ott volt legalább 3-4 különböző színezetű vendég. Lehetőleg politikusok. Manapság meg nyomi szakértők jelennek meg, de nincs közöttük ellenzéki. Egyedül a HírTv-ben megy a Csörte, amiben ütköznek a vélemények. A Fidesz alatti köztéve egy szardarab, pénzmosoda. Ezt nektek is látnotok kell.
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 16:56:07

@Rettegek mert ballib vagyok: "Ha merg a protezsáltjuk veszít, pl Hadházy, akiről Orbán azt mondta hogy korrupt, akkor nem azt írják, hogy "Hívhatjuk korrzptnak Hadházy-t", hanem azt hogy
- Hadházy első körben bukta az Orbán elleni pert"

Vagy azt, hogy nem független az igazságszolgáltatás, beavatkozik a Fidesz a bíróság munkájába, nyomást gyakorol a kormány.
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.01. 17:37:04

@gyurmicsek: Pontosan.
Es ezert felhaborito a fidesznyikek allando, vagy, hogy egy klasszikust idezzek kibaszott es szokasos mismasolasa, amikor megprobaljak a fidesz nagyuzemben mukodo lakajmediajat osszehasonlitani mas mediaval, akik amugy sem kozpenzbol elnek, mint a fideszes szennymedia.
Mikor probalnak kinkeservesen egyenlosegjelet tenni mondjuk akoze, hogy az index libereralis vilagnezettel ir meg olyan dolgokat, amiben ez szamit, de ettol fuggetlenul hitelesen szamol be azon teruletekrol ahol ez nem erdekes, politikarol, gazdasagrol, korrupciorol, tenyfeltaro cikkek stb. es ezt probaljak osszemosni a sajat lakajmediajukkal, ami futoszalagon veszti a pofatlan ragalmazasokert es lejaratasi kiserletekert inditott pereket, vagy ha mar kozTV, akkor meg azt a tenyt, hogy a koztv egy kicsit mindig elfogultabb volt az aktualis kormany iranyaba, de ettol meg korrekt, targyilagos, hiteles musorok es hirek voltak benne, na ezt van pofajuk egy napon emliteni azzal ami most van: a fideszpropaganda elvtelen, kritika nelkuli kiszolgalasaval. A szakmaisag mar reg a multe, az osszes ellenzeket mocskolodast is atveszik a tobbi fideszes propagandaszennytol, kizarolag a fidesz szemszogebol van minden eloadva, ellenzekit evek ota meg se hivnak es meg estig sorolhatnam a kulonbsegeket. Ha nem lenne ott a "kiralyi" TV logoja, az ember nyugodtan hihetne, hogy a prostisracok vagy a ripost TV-t nezi.
Nem baj, ettol meg nekik ezek a dolgok ugyanazok. Jo, nyilvan tudjak, hogy nem, de akkor is ezt kell mondani, hatha majd egyszer birkucinak meg a tobbi elvtelen, gerinctelen nullajancsinak is beesik egy ilyen MTV igazgatoi szek, Legalabbis ebben remenykednek a seggnyalok, feleslegesen.
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 17:55:17

@N. Barbie: "Az index hiteles"

hehe

Ha esik a forint az euróval szemben, azt megírják főcímként, temetve a forintot; ha erősödik ugyanannyit a forint, azt nem.
Ha növekszik a benzin ára, megírják. Ha csökken, nem.
Egyébként a fikaújságírás meghonosítója és fő képviselője az index.
Beszámolnak egy koncertről: milyen szar volt.
Sporteseményről: milyen szar volt.
Bármilyen hírről: mindenki hülye.
Cinizmus, gúny, vulgarizmus, alpári jelzők helyettesítik a tényszerűséget és tárgyi tudást.
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.01. 18:07:17

@Gandosz: Hagyjuk a rizsat. Attol hogy nem szamol be valamirol (ami nem mellesleg kevesbe hirerteku), attol az meg nem szandekos hazudozas, ragalmazas, mocskolodas mint amit a gazdad minden egyes kozpenzbol kitartott sajtoja csinal.
Meg se probald osszemosni a kettot.
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.01. 18:15:51

@Gandosz: Az meg, hogy szubjektiv erzeseket kersz szamon mondjuk egy koncertol vagy sportesemenyrol szolo cikknel hat az mar a vicc kategoria.
De nyilvan ha az index megirja, hogy nem tetszett nekik a felcsut meccse vagy a dzsasztinbiber koncert, az egyenrangu azzal, mikor a gazdad sajtoja modszeresen, evek ota folytatolagosan es szant szandekkal hazudozik, vagy legbolkapott kitalaciokkal mocskoljak az ellenzeket es annak kepviseloit.
Persze, nyilvan ugyanaz a szint. Marmint agyhalott fidesznyikeknel, esetleg igen.
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 18:31:54

@N. Barbie: Hülye vagy. Azért, mert nem írtam, attól még aljas személyeskedő, emberi méltóságba taposó lejárató kampányokat folytat az index. Ma is több ilyen cikke volt, pl Lezsák Sándorról.
Olyan baromságokról, mint Habony órája, vagy Szíjjártó öltönye, a tusványosi rendzavaró.
Válasz erre 

Indriq 2018.10.01. 19:14:24

Tényleg, volt már a fütyesz bértollnokoktól az az érvelés, hogy "az én apukám erősebb"? Mert hozzák a szintet :)
Válasz erre 

Indriq 2018.10.01. 19:15:51

@Gandosz: szabad tudni,hogy ha az index mindig mindent meghamisít,te mit keresel itt napi 8 órában? Mazonak tetszik lenni?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2018.10.01. 19:17:58

@LKerekes: " De még szörnyűbb, ha a "tolvaj kiált tolvajt". - Annál sokkal szörnyűbb, ha azzal mosdatjátok a tolvajt, hogy mások is lopnak.
Válasz erre 

kvadrillio 2018.10.01. 19:45:41

HÁÁÁÁÁÁÁ...., HA ILYEN BAROM TANÁROK TANÍTJÁK A GYEREKEINKET, AKKOR BEZONY, A MAGYAR GYEREKEK A PISA-TESZTEKEN MINDIG MEG FOGNAK BUKNI !!!!!

Ön angolt és magyart tanít. Vajon az olvasást hogyan lehet megszerettetni a gyerekekkel, akik versengve dicsekszenek könyvutálatukkal?
– A gyerekeket tényleg nem érdekli Petőfi meg Arany. Ahogy a szüleiket és tanáraikat se. Az emberek a kortársakat olvassák. Nem feltétlenül szépirodalmat, hanem kortárs szövegeket. Nincs ebben semmi megbotránkoztató, Petőfi és a többi klasszikus is a kortársainak írt, őket akarták megszólítani. Mindamellett érthető elvárás, hogy a diákok ismerjenek meg valamennyit a múltunk költőinek és íróinak műveiből. De ennél lényegesebb, hogy legyen igényük az olvasásra, értsék meg, amit olvasnak, és maguk is legyenek képesek érthetően leírni tapasztalataikat, gondolataikat. Az elmúlt tanévben előfordult, hogy magyar órán a diákjaimmal a gyógy- és fűszernövényekkel foglalkoztunk. Bevittem nekik növényeket, néztük, préseltük, szagoltuk őket, beszéltünk róluk. A gyerekek feladata az volt, hogy a neten vagy könyvekben keressenek minél több információt ezekről a növényekről, válasszák szét a valós információt a valótlantól, majd írjanak egy-két oldalnyi herbárium- vagy receptkönyvet az olvasottak alapján. – Na jó, de mi köze ennek az irodalomhoz?
– Olvastak hozzá szakirodalmat, és meg kellett fogalmazni egy dolgozatot.

?????????????????????????????????...MEGDÖBBENTERM !+
Válasz erre 

kvadrillio 2018.10.01. 19:49:38

ÉS EZ A DEGENERÁLT LUVNYA, MÉG BOLDOGAN MOSOLYOG BELE A KAMMMMMMMERÁBAHHH ?!!!!! ESZEM MEGÁLL ! ILYEN TANÁROK TANÍTANAK MA ???!!!
A gyerekeket tényleg nem érdekli Petőfi meg Arany”
Ungár Tamás írása a Népszavának
Publikálás dátuma
2018.10.01 10:00

Fotó: / Csortos Szabolcs
Nemcsak a bért keveslik a fiatalok, hanem a tanári pálya által biztosított szakmai szabadságot is – véli Csovcsics Erika, aki tíz évig irányította híres pécsi Gandhi Gimnáziumot.
– A PISA-felmérések szerint a magyar diákok mindennapi életben használható tudása az elmúlt két évtizedben folyamatosan romlott. Ezért sokan az oktatáspolitikát tartják felelősnek. Ugyanakkor van olyan vélemény is, hogy a PISA-felmérés csak valamiféle globális trükk, nem kell rá figyelni, mi jó úton járunk. Pedagógusként, volt iskolaigazgatóként hogyan látja ezt?
– A világ minden országának sok gondja van a saját közoktatásával, hiszen ahhoz, hogy tudjuk, mit tanítsunk az iskolában, azt kellene tudni, merre halad a világ, milyen jövő vár ránk. Ezt nagyon nehéz prognosztizálni. De az látszik, hogy 15-20 év múlva sok szakmára nem lesz szükség, mert mesterséges intelligenciával vezérelt gépek lépnek az ember helyébe. Valószínűleg nemcsak a nehéz fizikai munkát bízzuk gépekre, de például az autóvezetést vagy a kórházi műtéteket is. Ezért ma az a válasz tűnik a legelőrelátóbbnak, hogy arra kell felkészíteni a gyerekeket, amire biztosan szükségük lesz, vagyis arra: legyenek képesek értelmezni a világ jelenségeit, igazodjanak el a hozzájuk eljutó információk között, legyenek nyitottak a tudásra, legyenek kreatívak, ismerjék fel saját értékeiket, bírjanak helyes önismerettel, és tudjanak együtt dolgozni másokkal. A PISA tulajdonképpen ezeket a képességeket is méri, és ezeken a területeken valóban egyre gyengébben teljesítenek a magyar tanulók. .....
Válasz erre 

Tenkes Kapitánya 2018.10.01. 21:08:04

@Gandosz: Ezek nem fogják megérteni, mit jelent a tisztesség. Igazad van, az index egy lap, amely még egy koncertről sem tud normálisan, hitelesen tudósítani. Igénytelen, faragatlan, viccesnek képzelt cinikus trendiskedés, minden szarozása, ez az index.
Válasz erre 

Gandosz 2018.10.01. 21:35:07

@Tenkes Kapitánya:
Agymosottak.
Az Index szerint, ha Orbán óvodába látogat, akkor politikai pedofil.
Ha Macron látogat óvodába, akkor az cuki, emberi, kedves lépés.
Válasz erre 

Tenkes Kapitánya 2018.10.01. 21:40:40

@Gandosz:
Zseniális példa. Védhetetlen. Foylamatosan önmattolja magát az index ezzel a kettős mércével.
Undorítóak.
Válasz erre 

Bourbaki 2018.10.01. 22:07:18

@jattila40: A demokrácia leépítése nem libsi hisztéria. 1990 előtt valóban nem volt demokrácia, de a mostani rendszer sem nevezhető már demokráciának (vö. 24.hu/belfold/2018/07/31/filippov-gabor-a-hibrid-ellenforradalom-kora/). Az 1990 előtti rendszerben sok jelenlegi politikus részt vett, Orbán Viktor pl. KISZ-titkár volt. Amúgy meg van egy új generáció, amely 1990 előtt nem is élt, rájuk érdemes szavazni leginkább. "A közmédiát a kormány pénzeli" Nem, a közmédiát a nép pénzeli, a kormány csak szétosztja a közpénzt. Ezzel nincsen baj, a gond ott van, ha a kormány mondja meg, hogy ki és mi lehet a közmédiánál. Hasonlóan, ne a kormány mondja meg, hogy mit tanítsanak az egyetemeken és mit kutassanak az MTA intézeteiben. Ezek szakmai kérdések, amikhez a kormánynak nem lenne szabad beleszólnia. "Következésképpen a közmédia nem lehet független" De, lehet független, és erre kell törekedni. A tájékoztatásnak nem ideológia-, hanem tényalapúnak kell lenni. Ha pedig véleményekről van szó, akkor a közmédiának kiegyensúlyozottan kell tükröznie az eltérő véleményeket. Sokan nem értenek egyet a kormánnyal, és ezt a kormány is tudja. A becsületes dolog az lenne, ha hangot adnának az eltérő véleményeknek is, és ha nem hamisítanák meg a tényeket. A politikusoknak és egyes választóknak mintha elment volna az esze. Mintha az igazság, a tények, a becsület stb. csak üres frázisok vagy jelentéktelen dolgok lennének.
Válasz erre 

Bourbaki 2018.10.01. 22:45:20

@Tenkes Kapitánya: Tud az index pozitívan írni a kultúráról. Lásd pl. index.hu/kultur/cinematrix/2018/09/16/remelem_legkozelebb_sikerul_meghalnod_kritika_schwechtje_mihaly/ vagy index.hu/kultur/cinematrix/2018/09/03/allotapssal_es_pozitiv_kritikakkal_forgadtak_nemes_jeles_uj_filmjet_velenceben/ vagy index.hu/kultur/2018/04/26/missa_solemnis_danubia_zeneakademia_kozvetites/ vagy index.hu/kultur/2018/07/05/frida_kahlo_kiallitas_magyar_nemzeti_galeria/ vagy index.hu/nagykep/2017/10/21/mate_bence_termeszetfotos_world_press_photo_kiallitas/
Válasz erre 

Indriq 2018.10.02. 06:52:03

@Tenkes Kapitánya: @Gandosz: nagyon szépen fényesre nyaltátok egymás seggét... :)
Esetleg nem azonos IP-ről vagytok? :)
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.02. 08:56:43

@Gandosz: Ertem, tehat ennyi az agyi kapacitasod, hogy "hulye vagy" meg "hazudsz". Indokolni mar tul ostoba vagy, tipikus fidesznyik.
Igen, igen, ez a csunya index aljas lejarato kampanyokat folytat. De erdekes, megsem ok vesztik futoszalagon a sajtopereket, hanem a gazdad mediaja, akkor hogy is van ez? Ja, ugy, hogy hazudsz.
Jaj bantjak szegeny "kereszteny" lezsak urat, aki 9. eve mosolyog a partjat atszovo korrupciora meg lopasra, ennyit jelent neki a "ne lopj" parancsolat.
Gondolom melyik cikkre gondolsz tegnaprol.
Majd megmagyarazhatnad, hogy mitol lejaratas az, hogy megkerdeztek ezt a bohocot, hogy hallott-e mar a gazdija luxusutjairol, o meg belehazudta a kameraba nagy mosolyogva, hogy nem. Ennyit a "ne hazudj" parancsolatrol, ilyen sokat jelent az alkereszteny senkihazinak.

Igen, mindjart gondoltam, hogy a NER lovagokrol szolo cikkek, amiben a szelsebes gazdagodasukrol es rongyrazasaikrol irnak, az baromsag a fidesz-szektasoknak.
Joerzesu, gerinces embereknek meg bicskanyitogato es felhaborito.

Akkor igy ennyi is volt szetszedni a kovetkezo adag hulyesegeidet.

A konkret peldat meg meg mindig varoom, hogy miben is hazudtam, de ugy latom varhatom orok idokig. Tehat abban is hazudtal.
Igazi jo fideszes vagy, ostoba, onallo gondolatok nelkuli megrogzott hazudozo.
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.03. 10:19:23

@Gandosz: @Tenkes Kapitánya:
"Az Index szerint, ha Orbán óvodába látogat, akkor politikai pedofil.
Ha Macron látogat óvodába, akkor az cuki, emberi, kedves lépés."

Zsenialis pelda...agymosott fidesznyikeknek.
Ugyanis azt mar tok "veletlen" nem tette hozza a kedves csak hulyezni meg hazugozni kepes NERtars, hogy orban valasztasi kampanyban latogatott ovodaba, kozintezmenyekben pedig tilos kampanyolni.
Macron is azt csinalta? Persze, hogy nem.
Szoval valoban zsenialis pelda, a szokasos fidesznyik mismasolasra meg kinkeserves osszemosasra a szektavezer vedelmeben.
Válasz erre 

Tenkes Kapitánya 2018.10.07. 10:43:50

@N. Barbie: 2017-ben, nem választási kampányban egy másik kormánypárti poltikust is (Simicskó Istvánt) poltikai pedofilnek nevezett az index. Úgyhogy menj a picsába!
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.08. 12:42:55

@Tenkes Kapitánya: Micsoda meglepetes, ujabb fidesznyik aki hazudozik.
Tehat a hazugsagoddal szemben a teny az, hogy simicsko 2018 februarjaban latogatott ovodaba, ami mar boven kampanyidoszak.
Ez az egyik hazugsag.
Aztan rakerestem google-ben es nem talalta ezt a hirt az indexen. Sok mas oldalon igen, de ott pont nem.
Szoval egy mondaton belul 2 hazugsag, uj fidesznyik rekord?
Osszegezve, es lealacsonyodva a proli stilusodhoz: elmesz te a jo kurva mocskos hazudozo fidesznyik anyadba.
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.08. 13:02:53

@Tenkes Kapitánya: Mellesleg ezzel kapcsolatban meg idekivankozik egy idezet, amivel maximalisan egyet tudok erteni:
"az, hogy egy politikus ellátogat az iskolába, óvodába, illetve felügyeleti időben találkozik gyerekekkel, és erről képet hoz nyilvánosságra, nem része közfeladata ellátásának. Ezen kívül a gyerekekről készült képmás készítéséhez és felhasználáshoz szükség lenne szülői hozzájárulásra, továbbá a köznevelési törvény tiltja a pártpolitizálást az oktatási intézményben. E tilalmat is megsérti a politikus, amikor felügyeleti időben találkozik gyerekekkel."

Tudom, ez tul bonyolult nyelvezet fidesznyik agyhalottaknak, segitek: hagyjatok beken a gyerekeket, semmi keresnivaloja egy politikusnak oktatasi intezmenyben legyen az kampanyidoszakban vagy azon kivul.
Válasz erre 

Tenkes Kapitánya 2018.10.08. 20:39:20

@N. Barbie: Igazad van, hazudtam. Elnézést kérek, összetévesztettem a HVG-vel, ott jelent meg a tavaly pedofilezős Simicskós cikk: Kapaszkodjon: nem politikai pedofília, ha gyerekkel kampányol a politikus

hvg.hu/itthon/20170925_Az_oktatasi_jogok_biztosa_szerint_nem_politikai_pedofilia_ha_gyerekkel_kampanyol_a_politikus
Válasz erre 

Tenkes Kapitánya 2018.10.23. 07:43:00

Az index egyik főtahója, sixx törölte hozzászólásomat és megtiltotta, hogy kommenteljek.

Emiatt:

Húha, ekkor botrányt! Felháborító, pereljék be az MTI-t!
Két hét múlva már csak az MTI újabb hírhamisításaként fognak erre a felháborító esetre hivatkozni.

comment.blog.hu/2018/10/22/a_pitlakersegbe_oltott_nyomoru_szervilizmus_non_plus_ultraja#c36003503

Az eredeti hosszú MTA közleményt tömörítette az MTI kb a felére, kihagyva a Rényi Intézetet, Károly Egyetemet, CEU-t. Ezt hírhamisításnak beillítani etikátlan és szakmailag is nonszensz.
Az ellenvéleméynt kitiltogatja, így az agyatlan hozzászólók megmaradnak abban a hamis burokban, mait maguknak építenek.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard