Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Lám, ezért nem vitázik senkivel a Fidesz!

Lám, ezért nem vitázik senkivel a Fidesz!

Szinte a kormányzópárt védjegyévé vált: senkit sem méltat arra, hogy egyenlő feltételek mellett, nyílt vitában védhesse meg álláspontját. Ezért kell számára a médiatúlsúly, ezért csökevényesedett a parlamenti munka törvénygyárrá, ezért vörös posztó a Fidesz számára a fékek és ellensúlyok rendszerére épülő liberális demokrácia. Jól odamondogatni a válaszadásra képtelen ellenfélnek, teleplakátolni az országot kormányzati hazugságokkal, nemzeti konzultációnak nevezni egy szimpla politikai propagandát, na, ez az, amit igazán szeret csinálni a kormánypárt.

24_hu_78.jpg

Fotó: 24.hu

Könnyebb azt állítani, hogy rendbe tették az oktatást, sínen van az egészségügy, a munkanélküliség pedig már csak mikroszkóppal látható, minthogy érdemi szakmai és társadalmi párbeszédet folytatnának a kormány illetékesei ezekről a témákról. Most, hogy az iskolaigazgatói székekben már a saját kádereik ülnek, az egészségügyi intézményekben is jobbára saját, megbízható embereiket helyezték vezetői posztokra, azt remélik, a belső feszültségeket már házon belül fel lehet oldani. Ami azonban a Honvédkórházban történt az utóbbi napokban, rámutat ennek a szemléletnek az abszurditására.

Könnyű ugyanis egy darabig a szőnyeg alá söpörni a problémákat, elverni a port azokon, akik eddig működésben tartották a rendszert, minthogy az alapoktól elkezdeni a reformokat közösen kidolgozott koncepció alapján. Könnyebb közleményekben biztosítani a közvéleményt arról, hogy nem is áll összeomlás előtt a magyar egészségügy, mint rászánni az időt, energiát, szaktudást, és teljes társadalmi összefogás keretében meggyógyítani a beteg oktatást, és egészségügyet. Könnyebb ellehetetleníteni azokat a szakembereket, illetve szakmai szervezeteket, melyek a valódi megoldást sürgetik a látszatmegoldások helyett, mint békejobbot nyújtani nekik, és elismerni, hogy a kormány komoly mulasztásokért felelős.

Amíg olyan külügyminisztere van Magyarországnak, aki még vitázni sem lenne hajlandó azzal az emberrel, akit a kormány legnagyobb ellenségének tart, addig ez a rövidlátó szemlélet a kormányzás minden területét meghatározza. Ha Szijjártó Péter eleve elveti a lehetőségét annak, hogy egyszer Soros Györgytől hallja, tulajdonképpen hogyan is képzeli az amerikai milliárdos a migrációs válság megoldását, akkor tényleg csak önmagával kommunikál Magyarország kormánya. Amíg a magyar miniszterelnök egyetlen ellenzéki politikussal sem hajlandó érdemi vitába bocsátkozni az ország égető kérdéseiről, addig a parlamentarizmus csak egy kirakat marad, a politikai ellenzék pedig csak egy apró dísz a kormány giccses karácsonyfáján.

Az Orbán-kormány igyekszik elhitetni a magyar polgárokkal, hogy jó kezekben van az ország, ezért kár aggódniuk azért, hogy semmibe veszik a demokrácia alapvető szabályait. Kormányprogram nélkül vágnak bele egy kormányzati ciklusnak, aztán, amikor hajmeresztő dolgokat művelnek, arra hivatkoznak, hogy erre kaptak felhatalmazást a néptől. Pedig választási programjuk sem volt. Nyilván nem bízták volna meg Orbán Viktort és csapatát a magyar polgárok az ország vezetésével, ha azzal kampányolnak, hogy még több stadiont akarnak építeni, és még kevesebb pénzt fordítanak az oktatásra.

magyar_narancs_1.jpg

 Fotó: Magyar Narancs

Párbeszéd nélkül nincs érdekek és vélemények ütköztetése, így nyilvánvaló, hogy a végeredmény valakinek fájni fog. A Nemzeti Együttműködés Rendszere épp ellenkező módon működik, mint amit az elnevezése sugall. Nem nemzeti, nem működik együtt, és nem áll össze egyetlen rendszerré sem. Ugyanakkor kirekeszt, senki véleményére sem kíváncsi, és ad hoc döntésekkel operál. Maga előtt tolja az ország legégetőbb problémáit, aki pedig nyikkanni mer, hogy ebből nagy baj lehet, annak odasóznak egy jó nagyot. Csak a rövidtávú megoldásokban érdekelt a kormány, ugyanakkor az ország számára égetően fontos lenne, hogy hosszútávon gondolkozzunk és cselekedjünk. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: ”Hiába lovagolsz mindig cikkcakkban, egy kóbor nyíl előbb-utóbb úgyis eltalál.”

143 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Lám, ezért nem vitázik senkivel a Fidesz! Tovább
Facebook Tetszik
1
143 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr7014217137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (143)
Az utolsó 100 komment:

nemecsekerno_007 2018.09.03. 10:46:05

@Melee: Jaja 2006-ban Gyurcsány feltörölte a padlót Orbánnal, utána meg az egész országgal, ebből lett a harmadik 2/3 :) Az ellenzék meg gyakorlatilag nem létezik és a jelenlegi formában nincs is rá szükség.
Válasz erre 

sas70 2018.09.03. 11:04:34

@nemecsekerno_007:
Rákosinak, Kádárnak sem kellett ellenzék, mégis milyen jól megvoltunk!
Orbán sem volt soha ellenzék, ő mindig is a nép miniszterelnöke volt!
Válasz erre 

Etniez 2018.09.03. 11:05:32

Viktor gyáva szar. Azért nincs vita, se program mert akkor számon lehetne kérni a hazugságait.
14. havi nyugdíj megvan még?
Egyéni nyugdíjszámlák?
Na, ezért nincs ellenzéki sajtónak válasz, se vita, se program.
Magyar ember ennyit érdemel egyébként.
Válasz erre 

sas70 2018.09.03. 11:06:45

@MACISAJT1: Máshol is szar, akkor nálunk miért legyen jó?!
Amúgy sincs semmi probléma, minden a legnagyobb rendben van.
Tessék mondani a patológián mikor kell időpontot kérni, halál előtt vagy csak utána!?
Válasz erre 

Etniez 2018.09.03. 11:07:33

@marius1: pontos leírás
Válasz erre 

Etniez 2018.09.03. 11:14:33

@MACISAJT1: Te nermajom. Nyilatkozol az angol egészségügyről? A nevét tudod egyáltalán?
Voltál te valaha angol kórházban?
Mert én igen, pont itt ülök egyben.
Maradjunk annyiban, hogy ez kórház, a magyar meg átmeneti szállás a temető előtt.

Fogalmad sincs a valós angol helyzetről, még a megyehatár sem lépted át, ne okoskodjál már. Itt kétszer voltunk sürgősségin, egyszer a North Middlesex Hospital-ban, egyszer a New Barnet Hospital-ban, és összesen nem vártunk 2 órát. Ehhez mérd a Honvédot.
Ostoba.
Válasz erre 

Netuddki. 2018.09.03. 11:18:01

"Amint lesz komoly ellenfél, Orbán vitázni fog vele."

Az egyik közismert köcsög ruszkibérenc összefoglalta a lényeget. Muhaha!
Válasz erre 

Etniez 2018.09.03. 11:21:49

@kvadrillio: egyik barátom édesanyja agyvérzést kapott. Fekszik a kórházban, senki rá sem néz, kétszer kapott fertőzést. Hiába adtak pénzt a nővéreknek is, semmi nem változott. Nem cserélnek semmit. Kikötötték az ágyhoz, mert rázkódik. Nincs bőr a kezén és a lábán. Koszt ehetetlen. Sorolhatnám. Mi az ilyeneket itt gumival körbebélelt ágyba rakjuk.
És akkor egy magyar szidja az NHS-t, facepalm. Észre sem veszi, hogy megszűnt a magyar állami egészségügyi ellátás. Fizetős van, az jó is, néha én is igénybe veszem, amikor otthon vagyok. Államiba be sem taposok.

Csomó magyar él külföldön, be lehet fejezni a hazudozást Mackóka, mert már minden leellenőrizhető gyorsan.
Válasz erre 

Melee 2018.09.03. 11:26:56

@blasiuss: Két időben nagyjából fél évvel eltérő dolgot akartál egy kalap alá venni, nem csoda, hogy hülyeség lett az eredménye.

@nemecsekerno_007: "Az ellenzék meg gyakorlatilag nem létezik és a jelenlegi formában nincs is rá szükség."
Ebben egyetértünk. A DK és az MSZP a Fidesz fizetési listáján van, hogy foglalja a helyet olyan pártok elől, akiknek lenne esélyük legyőzni a Fideszt. Erre Magyarországnak valóban semmi szüksége, csak a Fidesznek.
Válasz erre 

marius1 2018.09.03. 11:32:08

@Etniez: minden másra ott a boldog karácsonyt.
Válasz erre 

Trednar 2018.09.03. 11:32:36

Ha itt egyesek szerint nincs méltó vitapartner, akkor miért nem vitázik. Lemosná a színről elvileg, aztán mondhatná, hogy na erről ennyit. Azonban Viktor eddig csak egy másik szar alakkal tudott vitázni régen, és hiába volt Gyurcsány fos abban a vitában, Viktor még őt is alul tudta múlni.
Illiberális államban viszont pont az a lényeg, hogy liberális értékeket, mint szólásszabadság, vitakúltúra elnyomják. A kommunikációs paletta kb abból áll, hogy másokat járassanak le a föld alá, saját munkájukról pedig csak szűkszavúan nyilatkozzanak.
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.03. 11:33:09

@Szél Bernadett börtönben van már?:
”...és egyébként minősíthetetlen hangnemben beszélt a betegekhez”

Neked mit mondott?
Na mesélj!
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.03. 11:35:31

@Melee:
”hogy foglalja a helyet olyan pártok elől, akiknek lenne esélyük legyőzni a Fideszt.”

Csak egy olyan pártot nevezz meg, légyszi!
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.09.03. 11:44:37

@sas70: Te miről beszélsz?
Válasz erre 

HabonyArpad 2018.09.03. 11:45:20

"Ön szerint valamikor fog még nyilvánosan vitázni valakivel Orbán Viktor? "

Nincs mirol vitatkozni.
Orban 8 evnyi vitathatatlanul sikeres politikaja all szemben, a nevetseges, szanalmas, kulfoldrol penzelt percemberek vonyitasaval.
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.03. 11:46:15

@blasiuss:
”a vitában nyújtott hitelességét beárazta az öszödi beszéd”

Utólag? Mert akkor és ott ennek nyoma sem volt.

Azzal meg ne próbálkozz, hogy “mert a Gyurcsány mindig hazudik, az orbán meg mindig igazat mond”, mert ezt már az óvodában is ciki érvként felhozni..!

Simán arról van szó, hogy orbán nem egy gyors észjárású személy, ő mindent előre megrág, kitalál, betanul, stb., ezért retteg olyan helyzetbe kerülni, amikor lehet, hogy nincs kész válasza.
Ezzel szemben a Gyurcsány fejből tud beszélni, és tud rögtönözni, tud pillanatokon belül érdemben reagálni, szóval ilyen szempontból lényegesen jobb.

Azaz a vitaképesség nem azonos a hitelességgel, ha hiszed, ha nem.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.09.03. 11:47:40

@Melee: Ilyen ellenzékre nincs igény, tök mindegy kit fizet a Fidesz...
Ha meg vannak olyanok akiknek szétdurran a fejük annyira tudják milyen ellenzék kéne, akkor azok meg szerezzenek szponzorokat meg pénzt. Ha ez nem megy, akkor húzzanak el dolgozni, mert még több élősködő észkombájnokra nincs szükség.
Válasz erre 

marius1 2018.09.03. 11:49:38

@Trednar: Működik, nem? Évi 1 békemeneten a békemenő nyugdíjasok análisan küldik anyjukba az ellenvéleményen lévőket, a 10 000 Ft-ot utalják, az egybites plakátokat kiteszik, a gulyást megfőzik, Kis Grofót kifizetik, ezzel már megvan a választási győzelem. Minek vitázni? Kijön ez anélkül is, alig néhány száz milliárdból. Jó, hogy van nekünk Viktor, aki megállítja a végén nevető Sorost, jól elküldi a parlamentben melegebb éghajlatra a mocskoslibsikomcsikat, ahova valók, és... ennyi. Nehogy már ne merjünk szabadságszeretők lenni! Erről szól a modern jogállami demokrácia. Magyarországon.
Válasz erre 

Sean MacTíre 2018.09.03. 11:53:28

@balcán maxval bircaman: meg hat a legutolso vitajan durvan beegett.
Válasz erre 

blasiuss 2018.09.03. 12:01:05

@Melee: nem őriztünk együtt disznót, de sebaj. Nem egészen értem a logikai menetét, miszerint ha időben eltér egymástól két esemény, akkor az nem függhet össze. De bizonyára ez is azért van, mert hülye vagyok. :-)

Miért is nem? Hiszen az öszödi beszédben pont azt mondta el Ferencünk, hogy mennyit hazudtak. Hogy mikor? Hát a kampány idején (meg előtte). És mikor volt az ominózus vita? Hát a kampányban.
Válasz erre 

Miért nincs börtönben a drogos gyilkos M.Richárd ? 2018.09.03. 12:01:50

"Párbeszéd nélkül nincs érdekek és vélemények ütköztetése, így nyilvánvaló, hogy a végeredmény valakinek fájni fog."

Akkorak a velemeny, es erdek kulonbsegek, hogy felesleges lenne vitatkozni. Cirkusz meg, csak a lassan megszuno, par szazalekos ellenzeki partoknak all erdekeben, az Orbannak nincs ra szuksege.

Az ellenzeknek meg marad az allando tamadasi lehetoseg, amiert az elefant nem akar bolhakkal vitatkozni.
Válasz erre 

blasiuss 2018.09.03. 12:05:49

@morph on deer:

"Utólag? Mert akkor és ott ennek nyoma sem volt."

Utólag, Hiszen pont erre az időszakra utalt Gyurcsány az öszödi beszédében, hogy végighazudták a kampányt (is).

"Azzal meg ne próbálkozz, hogy “mert a Gyurcsány mindig hazudik, az orbán meg mindig igazat mond”, mert ezt már az óvodában is ciki érvként felhozni..!"

Nem próbálkozom ezzel, de nem is kell. Gyurcsány maga vallotta be.

"Simán arról van szó, hogy orbán nem egy gyors észjárású személy, ő mindent előre megrág, kitalál, betanul, stb., ezért retteg olyan helyzetbe kerülni, amikor lehet, hogy nincs kész válasza.
Ezzel szemben a Gyurcsány fejből tud beszélni, és tud rögtönözni, tud pillanatokon belül érdemben reagálni, szóval ilyen szempontból lényegesen jobb."

Világos. Tehát aki zsigerből, szemrebbenés nélkül tud hazudni, az a menőbb. Javaslom, nézd meg
a Horn-Orbán vitát és utána minősítsd Orbán észjárását.

"Azaz a vitaképesség nem azonos a hitelességgel, ha hiszed, ha nem."

Ezt sosem állítottam. :-) És erre Fletó a legjobb példa. :-)))
Válasz erre 

carrot cake 2018.09.03. 12:17:26

Magyaroknak nemzetvezér kell. király, Horthy, Rákosi, Kádár, Orbán. Nincs szükség ellenzékre. Ezt szeretjük, erre vagyunk szocializálva, ide jutunk vissza 20-30 évente. Nem szeretjük a párbeszédet, nem értjük a demokráciát, a többpártiságot, nem szeretjük ha kompromisszumot kell kötni, erőből szeretünk megoldani dolgokat.
Pont úgy mint az a szülő aki veri a gyerekét mert őt is verték. Erre vagyunk és leszünk szocializálva. És a gyerek is mondja hogy "szülém pofonjára mindig emlékszem, milyen jól tette hogy megvert." Majd ő is jól elveri az övét.
El sem tudjuk képzelni másképpen.
Válasz erre 

Kunhallmi Agnes. 2018.09.03. 12:23:56

@Sean MacTíre: "meg hat a legutolso vitajan durvan beegett. "

Úgy van, az ellenzéknek ebből, és a hasonló ügyekből kéne erőt meríteni, politikai tőkét kovácsolnia.
Mert mit számít az hogy ki hányszor hány harmaddal nyert választásokat, amikor Gyurcsány Ferenc 16 évvel ezelött úgy megalázta Orbánt, hogy azota is Gráczba jár kezelésre. Az ellenzék nem használja ki elége a lehetőségeit. Már rég nemzetközi baloldali ünnepnapá kellett volna nyilvánítani az Orbán 16 évvel ezelötti megalázását. Lehetne ez a "megalázás napja" amit egész Europa szerte minden évben ünnepelnének a liberálisok. Ez méltó válasz lenne Orbán eddigi, és esetleges következő évtizedekben bekövetkező választási sikereire.
Válasz erre 

HABONYKOMMANDO 2018.09.03. 12:34:02

@morph on deer: "Ezzel szemben a Gyurcsány fejből tud beszélni, és tud rögtönözni, tud pillanatokon belül érdemben reagálni, szóval ilyen szempontból lényegesen jobb. "

JA mindenki lathatta, hogy az isiaszos Gyurcsany hogy kivagta magat primszam ugyben. :))))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Válasz erre 

várom a levelet 2018.09.03. 12:40:08

@balcán maxval bircaman: hát egyre nagyobb súlyban van.
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.03. 12:40:50

@BlahBlah:
”érdekes módon 2014-2018 között a Fidesz a jobbik programját hajtotta végre...”

Most meg a KDMP-ét, ha még nem tűnt volna fel!
Már megint csesztetik a vasárnapi nyitvatartást, az oktatás a kezükben, a tanévnyítón már a jóisten is szerepelt, tervezik az abortusz-törvény “módosítását”, - arról már nem is beszélve, hogy Magyarországon “kereszténydemokrácia” lesz, sajnos igazi keresztények és igazi demokrácia nélkül..!

Hogy ehhez mi köze a fidesznek azt csak találgatni lehet.
Mert azt nem hiszem, hogy ha az a 2,5 millió fideszes ilyen politikát akart volna az orzágnak, akkor nem talál oda a KDMP-hez, annyit azért kinézek belőlük.

Most viszont úgy néz ki, hogy orbán szépen lassan, stikában átjátssza a fideszt Semjénnek, a tagok megkérdezése nélkül!

És még mindig tapsikolnak, hogy a fidesz győzött a válastásokon!

A fidesz győzött, de a KDMP uralkodik, bamba népség, lehet örülni!
:D
Válasz erre 

várom a levelet 2018.09.03. 12:45:55

@carrot cake: engem is vert az apám,mondta a munkatársam,,aztán milyen rendes ember lett belőlem.ha nyúlt a fia felé,az már rettegett.ne is hagyd magad az iskolában,mindenkit üssél.aztán csodálkozik,hogy a gyerekének tán pszichológus kéne.
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.03. 12:47:12

@blasiuss:
”Nem próbálkozom ezzel, de nem is kell. Gyurcsány maga vallotta be.”

Na ne, akkor igazat mondott, amikor azt mondta, hogy hazudtak? Vagy nem?

Nem úgy, mint az orbán, aki azt hazudta, hogy sohasem hazudik, mi? Vagy ez szerinted igaz?
:D
De te ezek szerint a Gyurcsánynak is hiszel, meg az orbánnak is?

Vagy most mi van?
Válasz erre 

várom a levelet 2018.09.03. 12:47:30

@morph on deer: mint a birkák,mennek szó nélkül.
Válasz erre 

Trednar 2018.09.03. 12:49:14

@blasiuss: Senki nem is mondta, hogy Gyurcsányra szavazz, rendes baloldali sem szavaz már rá, csak az a nyuggerréteg, amelyik nem Fideszes.
Válasz erre 

Trednar 2018.09.03. 12:50:48

@morph on deer: Belezavarodott. Úgy gondolja, hogy Gyurcsány csak akkor mondott igazat, amikor azt mondta, hogy hazudtunk. Kissé oximoron, de nem várjunk tőle sokat, hisz fideszes.
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.03. 12:50:50

@HABONYKOMMANDO:
”JA mindenki lathatta”

- engem kivéve, épp pár ezer kilóméterrel arrébb voltam.
Meséld már el, miről volt szó, légy oly kedves!
Előre is köszönöm!
Válasz erre 

blasiuss 2018.09.03. 12:51:42

@Trednar: ???? Gyurcsányra még részegen se szavaznék, a múltban sem tettem. :-)
Válasz erre 

blasiuss 2018.09.03. 12:55:15

@morph on deer: ne tekerjük ki a mondanivalómat. Arról volt szó (és ennél tovább nem mennék), hogy Gyurcsány hiteltelen. És az az eshetőség, hogy esetleg az öszödi beszédben is hazudott (ami simán lehet), nem annulálja a korábbi hazugságait. De tény, valóban jól pörög a nyelve, ezért is mond sokszor gyorsan butaságokat, amikor nem is akar hazudni. :-)
Válasz erre 

Trednar 2018.09.03. 12:57:45

@blasiuss: Szerintem Orbán is ugyanennyire hiteltelen, körülbelül 6-8 évente cseréli a teljes ideológiai nézeteit. Az embernek fár fingja sincs, hogy ez az ökör mit talál ki legközelebb. Akasszuk ugyanarra a lámpavasra, mint Ferit.
Válasz erre 

blasiuss 2018.09.03. 13:00:49

@Trednar: a hitelességével valóban vannak gondok, de legalább 1. nem beszél akkora baromságokat, 2. nem viszi csődközelbe az országot. Lámpavasra azért egyiket sem aggatnám.
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.03. 13:02:24

@blasiuss:
”De tény, valóban jól pörög a nyelve, ezért is mond sokszor gyorsan butaságokat, amikor nem is akar hazudni. :-)”

Ez nem vitás!
Szerencsére nem is a szavazásról van szó..!
Válasz erre 

Sean MacTíre 2018.09.03. 13:18:27

@Kunhallmi Agnes.: tulspilazod. Orban az utolso esetben, amikor vitazott, veszitett. Azota nem vitazik. Ez teny.
Válasz erre 

Sean MacTíre 2018.09.03. 13:19:15

@Trednar: jah, most olvasom, hogy turk nyelvuek vagyunk, mikozben 2013-ban kijelentette, hogy finnugorok vagyunk es slusszpassz, nem hit kerdese. :D
Válasz erre 

kvadrillio 2018.09.03. 13:30:33

@HABONYKOMMANDO: jahhhh.....azok szoptak ilyen zsenimódra prímszámozni, akiknek az agysejtjei felét már fölzabálta a pia...Ez nem gond, ha otthon ilyen tajsiker valaki (bár ez azért nem jellemző az igazi alkoholistára, mera Horn, akkor is képes volt zsenimódra dumálni, HA TAJSIKER VOLT ! :O), DE NAGY NYILVÁNOSSÁG ELŐTT ÉGŐ..., KIÁBRÁNDÍTÓ ÉS FŐLEG SZAVAZATVESZTŐ...
Válasz erre 

kvadrillio 2018.09.03. 13:38:29

A Honvédba, ( minden sürgősségire !!!!! )...dr. House kaliberű orvosok kellenének, kiemelkedő javadalmazással !!!!!!!!! HAMÁR EZ A FASZ EÜ-KORMÁNYZAT MINDENÁRON BEVEZETTE A NYUGATI TIPUSÚ FIZETŐS EÜ-T !!! FÉL MUNKÁT NEM ÉRDEMES VÉGEZNI.....INKÁBB TÖNKRETETTÉK A JóLMŰKÖDŐ SZOCIALISTA EÜ-T, RENGETEG EMBERT MEGÖLTEK EZZEL ÉS NEM VÁRJÁK, DE IDŐVEL EZÉRT MEGKAPJÁK A MAGUKÉT ! mert a mostani eü-vel való elégedetlenség még korántsem kulminálódott ! DE FOG !
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.03. 13:50:03

Mikor egyébként leírod hogy nincs vita, meg nincs párbeszéd, már készíted azt a cikket, ahol Orbán válaszol majd az EP-ben dolgozó Soros bérenceknek a Sargentini jelentés kapcsán ?
Válasz erre 

carrot cake 2018.09.03. 13:52:27

@várom a levelet: A verést példának írtam mint szocializáció. Ha nem ismerünk mást, ez a komfortszintünk akkor ez a természetes. Ha végignézünk a történelmen sajnos az igazi demokrácia tudatos gyakorlása és az azzal járó irritáció tűrése nem a mi műfajunk. Imádjuk a harcot bedőlünk az agresszív retorikának. Mert csak úgy lehet sehogy másképp. Önpusztító nemzet vagyunk.
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.03. 13:52:28

@Sean MacTíre:

Gyurcsány ellen csak veszíteni lehet. Könnyű úgy vitázni, hogy folyamatosan hazudsz, és mindennek az ellenkezőjét teszed már másnap.
" Ezt a nagyon buta és igaztalan kampányt, hogy itt valaki gyógyszerfelírási díjat akar bevezetni, legyen olyan kedves, vonja vissza. Ön úriember."
Válasz erre 

Melee 2018.09.03. 14:05:40

@morph on deer: Nincs olyan párt, mert egyik sem tudta eddig átverekedni magát a Fidesz által támogatott MSZP-DK akadályon.
Válasz erre 

Melee 2018.09.03. 14:07:22

@nemecsekerno_007: Pont azért fizeti őket a Fidesz, mert nem jelentenek rá veszélyt.
Elhiszem, hogy zavarja a fejeseket a pártirodán, hogy van aki nem csak köpköd, de gondolkozik is, de hidegen hagy.
Válasz erre 

Melee 2018.09.03. 14:16:11

@blasiuss: Egészen más egyedül állni egy pódiumon és osztani az észt, mint megvédeni állításaid a veled szemben álló kérdéseivel szemben. Orbán vagy annyira nem volt tisztában az ország állapotával miniszterelnök aspiránsként, hogy nem tudta, hogy Fletó hazudik, és ezért nem szembesítette a hazugságaival, vagy már akkor is annyira tehetetlen volt a kezébe adott papír nélkül, hogy hiába tudta, hogy Fletó hazudik, nem tudta szembesíteni az igazsággal. De ha tudsz harmadik lehetőséget arra, hogy miért állt úgy, mint kisiskolás a tanára előtt, ahelyett, hogy Fletó hazugságait hangoztatta volna, kérlek ne tartsd magadban.
Válasz erre 

Sean MacTíre 2018.09.03. 14:19:27

@Rettegek mert ballib vagyok: most az, hogy az egyik nagybeteg a masikkal vitazik, az ne legyen mar mervado. Kulonosen Orbannal, aki szerint a finnugor szarmazas vitan felul all, nem hit kerdese, majd ma mar turkok vagyunk, es ez csak a legutobbi szembetuno szelkakaskodas.

Egyebkent Megyo ellen is veszitett. Szoval ket vesztes vita utan nyilvan mar nem mer kiallni, es ezt kell nektek eladni ugy, hogy nincs is kivel es mirol.

A helyzet az, hogy barkivel kene tudnia vitaznia.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.09.03. 14:32:53

viki fecóval is max. úgy vitatkozna,hogy köztük állna a kövér a szíjjártó meg a lázár és viki papírgalacsinokkal dobálná mögülük a fecót.
Bár lehet feri még így is lenyomná...
Válasz erre 

akakukk 2018.09.03. 14:34:27

@LKerekes: Igen, Magyarorszagon 4 evente diktatort valasztunk. Mindig azt, akirol azt gondoljuk, a legkisebb rossz. Ez a magyar demokracia.
Válasz erre 

Tata86 2018.09.03. 14:37:08

Áprilisban megmutatta a komplett ellenzék, hogy akkora marhákból áll, akik még saját legönzőbb érdekeikért is képtelenek a legkisebb belátásra is. Innentől igazából nem Viktornál pattog a labda? Nem vitatkozik, és működik. Miért változtatna rajta?
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.09.03. 14:41:35

@Melee: Jaja bohócoknak jók, te meg a hozzád hasonlók bohósegédnek. Végül is ilyen leosztásban muszáj azzal kompenzálnod, hogy te legalább gondolkodni tudsz :)
Válasz erre 

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2018.09.03. 15:22:24

Ezért (is) nem nyer soha többet a ballippsi hazaáruló oldal Magyarországon.
Minden mondanivalójuk kimerül "azorbánozásban" miközben a fidesznek Magyarország az első!

Nincs mit többet mondani.
3x 2/3 :D

De, segítek nektek, hol is volt a törésvonal, amitől kezdve a magyar SOHA nem bocsát meg többet ballippsinek:
"Orbán Viktor kábé 3 hete nyerte meg a 2018-as választásokat. Ma már a 2022-es is biztosítva van számára. Vasárnap pedig 2026-nél fog tartani.

Nem, nem, arról szó sincs, hogy a menekült krízis az ő találmánya lenne, vagy, hogy politikai okokból kifolyólag néz szembe Európával. Ezt ő meggyőződésből vállalta fel, az pedig nem rajta múlott, hogy a magyar ellenzék ilyen elképesztően hülye politikusokból áll, akik mindössze annyit tudnak kiötleni, hogy Orbán bármit tesz, azt ellenzik. Ez nem egy kifejezetten rossz politika, de ésszel kell művelni, ami – úgy tűnik – a baloldalon nincs. Arra lennék kíváncsi van-e olyan barom a világban, aki a nép 95 százalékának akarata ellen megy?

El tudom képzelni, hogyan lenne rendezve a menekültválság, ha az MSZP és az SZDSZ koalíció adná a kormányt. Ne jöjjön elő, még lidérc álmomba se!" 2015.09.17.
Válasz erre 

Tata86 2018.09.03. 15:31:46

@zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt: Az ország tragédiája, hogy rendszeresen a kurrens nyugger- és nyuggerség előtt álló generáció ejti túszul. Ezért kapott ki Orbán 2002ben, azért nincs esélye ma nem posztkomcsi pártnak, és kap a Kádár-klón 2/3adot zsinórban. (Ami jogos is: a népesség 70+%-a posztkomcsi pártokra szavaz, hát mi ez ha nem népakarat?)
10 év és elkezd kihalni az Orbán seggét kinyaló nyuggerréteg, és jön a következő bosszúszomja primitív társaság utánatok, akinek a legfőbb politikai élménye, hogy Orbán és a "jobboldal" megalázta.
És ez így megy egészen addig, amíg valaki nem csinál belőlünk valóban gyarmatot, ha már a szabadság láthatóan derogál.
Válasz erre 

2018.09.03. 15:56:18

Boldog karácsonyt!
minek vitatkozni, meggyőzni, amikor erőből megy minden?
hol most a hatástanulmány, a szakmai szervezettek való kapcsolat, stb?
csak addig volt érdekes, amíg a hatalmat meg kellett szerezni. még saját frakciótársai sem tudják, miről szavaznak. a vezérűrű, frakcióvezető, elkiáltja magát, IGEN, és a birkák, akik biodíszletek, szolgalelkűen megszavazzák
Válasz erre 

N. Barbie 2018.09.03. 16:14:03

@MACISAJT1: "Hozzátenném még: egyes nyugati államokban, pl. Anglia , olyan az állam egészségügy színvonala, hogy az ég mentsen meg attól."

Azt` meseld mar el, hogy te ezt honnan tudod a lendvai utcai irodadbol?
Csak azert kerdezem, mert nekem 9 ev alatt nem tunt fel eddig, hogy az angol EU szinvonala ilyen lenne.
Uh, bocs, hagyd. Ugyse leszel kepes ra valaszolni, mikor a fideszpropaganda szembe talalja magat a valosaggal.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.03. 16:24:15

"Jól odamondogatni a válaszadásra képtelen ellenfélnek"

Nekem úgy tűnik, hogy most is címoldalas posztban adsz választ az ország leolvasottabb portálján. ideszes médiatúlsúly? Ne röhögtess! Nem ti mondjátok, hogy a közmédiát senki nem nézi/hallgatja/olvassa?

"Ha Szijjártó Péter eleve elveti a lehetőségét annak, hogy egyszer Soros Györgytől hallja, tulajdonképpen hogyan is képzeli az amerikai milliárdos a migrációs válság megoldását"

Fölösleges meghallgatni, Soros már többször leírta a receptjét.

@Bourbaki:

"De sokan úgy gondoljuk, hogy az érdemi vita elengedhetetlen része a demokráciának és a helyes kormányzásnak."

Mégis miféle vita folytatható egy csak az egymással való civakodásra alkalmas ellenzékkel?
Válasz erre 

N. Barbie 2018.09.03. 16:50:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Milyen konnyu is igy, hogy az egyik part es csinovnyikjai eldontik maguknak, hogy a tobbi part mire is jo es a sajat velemenyuket hangoztatva rafogjak, hogy azert nem kell vitazni, mert ok csak arra jok, amire mi ugy gondoljuk.

En azert elsullyednek szegyenemben, ha fidesznyik lennek, hogy a ballibek mutattak peldat politikai korrektsegbol meg uriembersegbol. A ballibek.
Gyurcsi is mondhatta volna, hogy viktor nekem nem ellenfel, nem vitazok vele, megse mondta. Aztan milyen jol tette, mert vegulis feltorolte a padlot az ostoba fajanko viktorral.
Válasz erre 

N. Barbie 2018.09.03. 16:59:46

Higy a cikk temajahoz is szoljak, a napnal vilagosabb, miert nem vitazik viktor vagy a sleppje.
Marmint annak, aki kepes nemi osszefuggest latni es elfogulatlanul gondolkodik.
Roviden azert, mert tudjak, hogy hazug kutyat hamar utol lehet erni.
Hosszabban meg nem veletlenul kezdodott 2010-ben a hatalomra jutas utan kozvetlen rohamleptekben a media felvasarlasa lopott kozpenzbol.
A fideszszektanak van ugy 2 millio agyamputalt zombija. Oket ezekkel a mediakkal mar 0-24-ben el lehet erni, nyomatni az alaptalan sikerpropagandat, a legkeptelenebb hazudozast, az ellenzek mocskolasat stb.
Innentol fogva nincs szuksege a tolvajeknak ujabb szavazok meggyozesere, csak ezt a 2 milliot kell egyben tartani a hazudozasokkal, megfelemlitessel, riogatassal stb.
Marpedig ha nincs szukseg ujabbak meggyozesere, akkor nincs szukseg nem lakaj mediakban nyilatkozatokra/megjelenesekre sem, ellenzeki politikusokkal vitatkozasra sem es igy tovabb.

Tehat a 2 millio szektasnak nincs szuksege arra, hogy mast is halljon az alakerdezos propagandan kivul, akinek meg lenne ra igenye, az nem erdekli a tolvajekat, nem akarjak oket meggyozni, van eleg zombijuk mar.
Válasz erre 

macmac 2018.09.03. 17:43:20

Vicces, hogy erre a cikkre hogy rátapadt a trollsereg.....Én azt remélem, hogy Orbánnal már senki sem akar vitázni. Minek? Jobb lesz elzavarni vita nélkül.
Válasz erre 

2018.09.03. 18:53:30

@N. Barbie:

Vele nem érdemes vitatkozni.
A kettővel feljebb leírt véleményéről - inkább kinyilatkozásáról - a harmadik hozzászólásában már homlokegyenest mást ír, vagy jó fityiszes szokás szerint mellébeszél.
Olyan vele az eszmecsere, mint a homok a sivatagban, amikor fújja a szél...
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2018.09.03. 19:10:38

@Látens Inszinuáció:
" Olyan vele az eszmecsere, mint a homok a sivatagban, amikor fújja a szél."

Miért pont homok? Ez a látens homoszexualitás jele lehet!.
Válasz erre 

Bogyó 2 2018.09.03. 22:49:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "deszes médiatúlsúly? Ne röhögtess! Nem ti mondjátok, hogy a közmédiát senki nem nézi/hallgatja/olvassa? "

Most akkor médiáról beszélünk vagy nézettségről, hallgatottságról, olvasottságról? Döntsd már el ezt az egyszerű logikai kérdést! Szerinted ha a Kossuthon, Petőfin, Bartókon, M1-en, M2-ön kádári propaganda volt, de mindenki szart rá és rátekert a rövidhullámra a Szabad Európára, akkor Magyarországon nyugati médiatúlsúly volt? Noormális? M1, M2, Duna Tv, Echo Tv, Tv2, Hír Tv, még mindig nem elég?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.03. 22:56:56

@N. Barbie:

"Milyen konnyu is igy, hogy az egyik part es csinovnyikjai eldontik maguknak, hogy a tobbi part mire is jo"

A "többi párt" saját maga mutatta be, mire jó.
Válasz erre 

Bogyó 2 2018.09.03. 22:59:24

@maxval balcán bircaman: Az a baj veled, hogy értelmesebb vagy te annál, hogy ne tudnád, miért kellene vitázni. A vitát Orbánnak nem a saját érdekében meg nem az ellenzék, hanem az ország érdekében kellene felvállalnia. Ez is mutatja, számára mi a fontos, hogy mennyire tartja tiszteletben a választópolgárokat. A vitának az a lényege, hogy segítse a választópolgár döntését. Főleg, ha egy kurva programot se írnak. A vitán sok mindenre derülhet fény, és igen egy alkalmassági tesztnek is jó. Tévedhet a választópolgár? persze. De ne mondjuk már azt, hogy egy vitát megnézve, kisebb az esélye, mintha csak öndicsőítéseket hall, meg karaktergyilkosságokat úgy, hogy a másiknak nem adunk megszólalási lehetőséget. Pont azért kerülik a vitát, mert ott egyenlő feltételekkel kell megküzdeni, ez meg a fidesznek szokatlan és nehéz feladat. Minden normális demokráciában vannak viták, tudjuk jól. Diktatúrákban nincsenek.
Válasz erre 

Bogyó 2 2018.09.03. 23:04:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Igen, akkor miért kellett telerakni az országot plakátokkal, ahol Vona vágja a kerítést Sorossal, miért nyomta az M1 folyamatosan a lejárató hazugságokat origostól, Magyar Időköstől, 888-astól, pesti srácostul? Miért kellett választási törvényt módosítani, névleg független intézményeket pártcsinovnyikokkal feltölteni, Ász-bírságot kiszabni azért, amit ők is megcsináltak? Miért folyt a csapból is a migránsozás, befosatva a közmunkáshadakat és segélyezetteket, nyugdíjasokat?
Válasz erre 

Bogyó 2 2018.09.03. 23:08:47

@zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt: Hát te is aztán totál beszopsz mindent. Na, miért, mégis hogyan lett volna rendezve? Lehet, hogy előbb átmehettek volna és nem várakoztatják őket? Jártál mostanában Bulgáriában, Horvátországban, Szlovéniában, ahol nem Orbán kormányoz, de migránsok vonulgatnak. Szerinted ott apokalipszis volt/van, vagy eltörölték őket a Föld színéről? Pedig orbán is ott nyaralt, nem is tudom, hogyan élte túl.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.09.04. 04:51:33

@Bogyó 2:

A vita egy kampányeszköz, semmi egyéb, ezt te is tudod.
Válasz erre 

Bourbaki 2018.09.04. 05:31:11

@Andy73: Igen, nekem is van jobb- és balkezem, és ennek szerfelett örülök, de a világot azért összetettebben látom. A gondolkodó ember nem jobboldali vagy baloldali, hanem az egyes kérdésekről önálló véleménye van.
Válasz erre 

Bourbaki 2018.09.04. 05:33:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Mégis miféle vita folytatható egy csak az egymással való civakodásra alkalmas ellenzékkel?" Nem csak parlamenti vitára gondolok. A kormány egészére jellemző a felülről irányítás, a szakértői konzultáció hiánya. Ők páran jobban tudják. Ostoba és arrogáns hozzáállás, és szomorú, hogy az embereknek ez tetszik.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.04. 09:03:23

@Bogyó 2:

Szerinted?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.04. 09:08:22

@Bourbaki:

"A kormány egészére jellemző a felülről irányítás"

Nem erre van a kormány?

"a szakértői konzultáció hiánya"

Úgy érted, a balliberális kötősésű szakértőkkel való konzultáció hiánya?

"Ők páran jobban tudják. Ostoba és arrogáns hozzáállás, és szomorú, hogy az embereknek ez tetszik."

Az ogy. választásokon az emberek épp ezért adnak felhatalmazást valamely erőnek a kormányalakításra. Amikor Gyurcsányék tudták jobban, hogyan kell az országot a csőd szélére kormányozni, akkor miért nem panaszkodtál?
Válasz erre 

Bourbaki 2018.09.04. 09:15:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Nem erre van a kormány?" Nem, a kormány félreérti a szerepét. Pl. nem az a dolga, hogy kinevezzen egy minisztert, aki elvonja mindenféle konzultáció nélkül az MTA támogatásának a 70%-át. "Úgy érted, a balliberális kötősésű szakértőkkel való konzultáció hiánya?" Látszik, hogy nem érted, mi jelent a szakértő. Pl. Lovász László (az MTA elnöke) a világ egyik legjobb matematikusa, aki zsebre teszi az említett minisztert a tudomány tekintetében. Teljesen mindegy, hogy Lovász László balos vagy jobbos kötődésű. Továbbá mint korábban említettem, teljesen debil ez a "bal vagy jobb" felfogás. A világ nem kétpólusú, hanem ezerpólusú. "akkor miért nem panaszkodtál?" Fogalmad sincs, hogy én mikor panaszkodtam, és hogy én mikor kire szavaztam. Van, amit a korábbi kormány csinált jobban, van amit a jelenlegi. Persze ebben nincs semmi meglepő. Az a meglepő, hogy sokan úgy gondolják, nem így van.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.04. 11:08:20

@Bourbaki:

"teljesen debil ez a "bal vagy jobb" felfogás. A világ nem kétpólusú, hanem ezerpólusú."

Azt azért ugye belátod, hogy egyelőre Magyarországról beszélünk, nem az egész világról. Itt pedig akkor is közismert a jobb és a bal jelentése, ha amúgy az ily névvel illetett erőket nem lehet egyértelműen jobboldalinak vagy baloldalinak nevezni. Persze bele lehet kötni a jobb és a bal szavak használatába, ha vita helyett a kákán akarsz csomót keresni.

"Teljesen mindegy, hogy Lovász László balos vagy jobbos kötődésű."

Pusztán matermatikai problémák megoldásakor mindegy, de nem sok olyan esetről hallottam, amikor egy kormány matematikai probléma megoldására kérte fel az MTA-t. Vagyis mivel alig léteznek tisztán tudományos alapon megoldható, politikai vonatkozás nélküli problémák, máris nem lesz mindegy LL politikai kötődése.

"Fogalmad sincs, hogy én mikor panaszkodtam, és hogy én mikor kire szavaztam."

Ezzel máris megválaszoltad a kérdésemet. :) A nem válasz is válasz ám! :D

"Van, amit a korábbi kormány csinált jobban, van amit a jelenlegi."

Na igen, ahogy egy kedves ismerősöm mondani szokta: Kitöltöm a lottószelvényt, oszt vagy nyerek, vagy nem, 50-50%. :D
Válasz erre 

N. Barbie 2018.09.04. 14:12:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"A "többi párt" saját maga mutatta be, mire jó."

Most nagyon nagy az arc fidesznyikeknel, hogy egy kvazi elcsalt valasztason, mindazok utan, amit a fidesznek volt pofaja meghuzni, sikerult a szavazatok kevesebb, mint felet begyujteni.

Majd meglatnam forditott helyzetben hogy sirankoznanak a fidesznyikek, vagy hogy azon is rohognenek-e, ahogy latnak szetesni a partjukat, mikor egy feldiktatura ellen kene valamit felmutatni, mint a mai ellenzeknek.

Erdekes, 2006-ban, egy fair valasztas utan, mikor csunyan el lettetek picsazva (lassuk be, magatol, tisztesseges korulmenyek kozott ennyire volt kepes viktorka) nem volt ekkora pofa.
Tanult belole a szektavezeretek, soha tobbe fair valasztast, hiszen azon elbukhatna. Ti meg ennek orultok, szanalom.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.04. 14:40:29

@N. Barbie:

"egy kvazi elcsalt valasztason"

Nem unod még a mantrát?

"sikerult a szavazatok kevesebb, mint felet begyujteni"

Nektek még ennél is kevesebbet. :DDD

"Erdekes, 2006-ban, egy fair valasztas utan..."

:DDD
Válasz erre 

N. Barbie 2018.09.04. 15:18:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Nem unod még a mantrát? "

Akarod mondani a fidesznyikeknek fajo igazsagot? Nem, nem unom.
A mantrakat a lakajmediatokba keresd "egyutt bontana le az ellenzek a keritest", "minden ellenzekit soros fizet", "Vona hitet tett Allah-ra" stb.
Elegen elegszer leirtak mar miket csinalt a fidesz, hogy sikeruljon elcsalni, semmit nem tudtatok megcafolni, nyilvan, a tenyeket nem lehet, csak jott a "nemigazmertenaztmondom" szintu "erveles".

"Nektek még ennél is kevesebbet. :DDD"

Szerintem az inkabb a szektadnak kinos, hogy azok utan amiket lemuveltek, annyi elkoltott milliardocska, annyi magukra irt valasztasi torveny, atrajzolt hatarok (stb.) utan meg a fele sem jott ossze, az ellenzektol meg eleg szep teljesitmeny, hogy mediaelhallgatas, megjelenesi lehetoseg nelkul, uton-utfelen mocskolva a fideszes hazugsaggyarak altal, agyonbirsagoltatva stb stb hoztak a szavazatok tobb, mint felet.

":DDD"
A szellemi szintednek megfelelo teteles cafolat, lehengerlo erveles. Ja, nem, ahhoz esz is kene. :DD
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.04. 16:42:43

@N. Barbie:

"az ellenzektol meg eleg szep teljesitmeny, hogy mediaelhallgatas, megjelenesi lehetoseg nelkul, uton-utfelen mocskolva a fideszes hazugsaggyarak altal, agyonbirsagoltatva stb stb hoztak a szavazatok tobb, mint felet."

Hol szerepelt a szavazólapokon az Ellenzék nevű párt? :DD
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.04. 16:43:29

@N. Barbie:

"A szellemi szintednek megfelelo teteles cafolat, lehengerlo erveles. Ja, nem, ahhoz esz is kene. :DD"

Való igaz, ahhoz ész is kellene, de neked nincs hozzá elég. :)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.04. 16:48:47

@N. Barbie:

Annyiban persze - elismerem - igazad van, hogy ápr. 8-a óta az ellenzéki pártok ill. jelöltek zsinórban és lehengerlő fölénnyel nyerik meg az időközi választásokat és a polgármester-választásokat.

Ja, nem is. :P
Válasz erre 

N. Barbie 2018.09.04. 16:52:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Hol szerepelt a szavazólapokon az Ellenzék nevű párt? :DD "

Es ezt pont a szelektiv amnezias fidesznyik mondja? :DDD
Hat kiknek a politikusai (ertsd tolvaj maffiaja) meg a kanalis sajtoja mossa ossze reges reg ota az ellenzeket, ugy emlegetve, hogy a sorosista ellenzek meg az ellenzek igy, ellenzek ugy?
Segitek, a szektad az. Na nem mintha nem tudnad, csak jatszod a hulyet. Szoval ez egy meretes bukta haver.

"Való igaz, ahhoz ész is kellene, de neked nincs hozzá elég. :) "
Ovoda kiscsoport: nem is en, hanem te. :DD
Az atlaghulye fideszzombi erveles :DD
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.04. 17:00:24

@N. Barbie:

Kicsim, úgy látszik, te vagy az AU-vel (Artificial Unintelligence) ellátott tihanyi visszhang. :P

"Szoval ez egy meretes bukta haver."

Haverod a jó kedves édesanyád. :)
Válasz erre 

N. Barbie 2018.09.04. 17:56:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ennyit tudsz, agyamputalt fidesznyik, egy konkret, erdemi szavad sincs, semmi cafolat arra amit irok, csak a semmitmondo hadovalas. Semmit nem tudsz cafolni, kijavitani abbol amit irok, nyilvan, ertem en, hogy tenyekkel nehez vitatkozni, csak akkor el kell ismerni, nem terelni.

"Haverod a jó kedves édesanyád. :)"
Felszakadt a fidesznyik kultura latom. :DD
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.04. 18:14:29

@N. Barbie:

"semmi cafolat arra amit irok"

Írtál valami érdemlegeset fikázáson kívül? Na ugye. :)

Amúgy mi a bajod a kedves édesanyáddal? Ja, biztos Ödipusz-komplexusod van. :)
Válasz erre 

N. Barbie 2018.09.04. 18:29:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: hogy irtam-e? Peldaul ismet tetelesen soroltam mivel nyert a fideszed, csak, hogy helyen kezeld a dolgokat a nagy melldongetesek kozepette.
Semmit nem tudtal ra irni, csak tereltel. Szokas szerint.

Plusz tobbet megcafoltam a most divatos fidesznyik mantrakbol, azokra se volt egy szavad se.
Ja, de, esetleg izzadsagszagu semmitmondo hulyesegek.
Ennyi vagy. Nem lep meg, nem azert mondom. A tipikus gondolkodni, onallo ervelesre, vitara keptelen fidesz szektas mintapeldanya vagy.

"Annyiban persze - elismerem - igazad van, hogy ápr. 8-a óta az ellenzéki pártok ill. jelöltek zsinórban és lehengerlő fölénnyel nyerik meg az időközi választásokat és a polgármester-választásokat.

Ja, nem is. :P "

Egyreszt volt amit nyertek, masreszt meg valtozott valami a fentebb sorolt, fidesznek lejto palyabol?
Ja, nem.

Mondtam mar parszor ezt a peldat.
Lenyegeben most arra veri magat az osszes fidesznyik, mintha megnyertek volna egy futoversenyt, ahol az osszes tobbi indulo labat, kezet elortek/eltorettek volna, plusz a versenyszabalyzatot is atirtak volna ugy, hogy mindegy ki megy at eloszor a celszalagon, akkor is csak ok nyerhetnek, pluszba meg mondjuk a birokat is lefizettek.
Igazan dicsoseges gyozelem. Vagy talan megse, de ezt a hozzad hasonlo atlaghulye fidesznyik fel se fogja.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.04. 18:37:54

@N. Barbie:

"Mondtam mar parszor ezt a peldat."

Egy szar példa nem lesz kevésbé szar attól, hogy sokszor leírod.

De azért szívesen, örömmel látnám a további magyarázatodat arról, miért volt ilyen az a futóverseny és mit lehetne tenni azért, hogy többet ilyen ne fordulhasson elő.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.04. 18:41:20

@N. Barbie:

"Egyreszt volt amit nyertek"

Én talán mást írtam? :O Mindet megnyerték - ha másképp nem, akkor hatalmas erkölcsi győzelmet arattak a nácifasiszta Orbán-diktatúra fölött.
Válasz erre 

Bourbaki 2018.09.05. 02:23:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Azt azért ugye belátod, hogy egyelőre Magyarországról beszélünk, nem az egész világról." Természetesen én is Magyarországról beszéltem. Alapvető problémája az országnak, hogy politikai alapon két részre osztja magát, és úgy gondolja, itt valami háború van. A valóságban problémák vannak, amiket meg kellene oldani minél jobban. Ennek lenne a lényege a vita, az átláthatóság, a szakértőkkel való konzultálás stb. "Vagyis mivel alig léteznek tisztán tudományos alapon megoldható, politikai vonatkozás nélküli problémák, máris nem lesz mindegy LL politikai kötődése." A tudomány problémái politikamentesek. A tudomány a világ megismeréséről szól, és az MTA dolga a tudomány művelése. Persze a kormány dönt a pénzek elosztásáról, és ezzel nincs semmi baj. Azzal van a baj, ha valaki úgy gondolja, hogy egy személyben okosabb ezen a téren, mint az összes akadémikus és a Mo-n dolgozó több ezer kutató együtt. Nem tudom, mennyire állsz közel a politikához, de felhívom a figyelmedet: a világ nem a politikáról szól. Az MTA világa, a CEU világa stb. sokkal tisztább, mint a politikusoké. És akkor jönnek a politikusok és teleszarják. "A nem válasz is válasz ám!" Elnézést, nem úgy tűnt, mintha kérdeztél volna. Inkább úgy tűnt, hogy feltételezel rólam valamit (hogy én balos vagyok, vagy ki tudja mit), és ezt fogalmazod meg költői kérdés formájában. Egyébként a nem válasz az nem válasz. Ez ilyen egyszerű. Amúgy nincs kedvem a politikai orientáltságomról diskurálni. A jelenlegi kormány erkölcsileg és politikailag is vállalhatatlan dolgokat tesz, és nagyon csodálkozom a széles körű támogatottságán. "Kitöltöm a lottószelvényt, oszt vagy nyerek, vagy nem, 50-50%." A megjegyzésem arra vonatkozott, hogy én nem jobbos vagy balos vagyok. Mindenféle politikai hozzállástól függetlenül - pusztán intellektuális alapon - látható, hogy ami ma itthon történik, az katasztrófa. Valószínűleg az emberekkel van a baj, én rájuk haragszom.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.05. 11:46:32

@Bourbaki:

"Alapvető problémája az országnak, hogy politikai alapon két részre osztja magát"

Először is az, hány részre "osztja magát", attól függ, milyen finom feltételek szerint nézzük az ország tagoltságát. Javaslom neked - nem gúnyból írom, tényleg tanulságos - annak megbecsülését vagy még inkább gondolatkísérletként megmérését, milyen hosszú mondjuk a Margitsziget partjának hossza.

A legkézenfekvőbb felosztás természetesen a férfi-nő felosztás, és itt most hagyjuk a dzsenderes baromságokat. Ha azonban a legdurvább felosztási szempont egyben alapvető értékek alapján történik, akkor bizony azt nem szabad figyelmen kívül hagyni vagy a zemberek butaságának tulajdonítani. Persze világos, hogy sokkal könnyebb a zembereket lebutázni, mint annak beismerése, hogy a nép elleni politizálás (lásd lejjebb) nem hoz sikert.

"A tudomány problémái politikamentesek."

Igen, de én nem a tudomány, hanem a tudósoknak politikusok által feltett kérdésekről írtam. Ha mond neked valamit a Manhattan-terv, akkor tudod, miről beszélek.

"felhívom a figyelmedet: a világ nem a politikáról szól"

Ám a politika a világról szól, azt alakítja, fejleszti vagy épp teszi tönkre. Mivel pedig a világunkat jó ideje politikusok irányítják...

"Egyébként a nem válasz az nem válasz. Ez ilyen egyszerű."

Tévedsz. Te is válaszoltál a hallgatásoddal.

"Amúgy nincs kedvem a politikai orientáltságomról diskurálni. A jelenlegi kormány erkölcsileg és politikailag is vállalhatatlan dolgokat tesz, és nagyon csodálkozom a széles körű támogatottságán."

Ez pedig még egyértelműbb válasz, ezután nem is szükséges már diskurálni róla. :D

"Mindenféle politikai hozzállástól függetlenül - pusztán intellektuális alapon - látható, hogy ami ma itthon történik, az katasztrófa."

Ami ugye egy az egyben azt jelenti, hogy aki nem tiltakozik azellen, ami itt történik, az nem képes intellektuális véleményt alkotni, vagyis magyarul hülye. Igen. ez a szokásos ballibsi mantra.

"Valószínűleg az emberekkel van a baj, én rájuk haragszom."

Legalábbis akkor baj van velük, ha nem a szoclib oldalra szavaznak. :P Nyilván nem volt velük bajod, amikor a maszop-szadesz dream teamre szavaztak. Na látod, ez a másik balliba mantra.

Mellesleg ha az emberekkel van baj, akkor le kell cserélni az embereket. Merkel Németországának politikusai ezt már belátták (mondjuk Coudenhove-Kalergi és Soros sokat segítettek nekik), ahogy a brüsszelitán nagy része is, és nagyban neki is álltak a nép lecserélésének.
Válasz erre 

Bourbaki 2018.09.05. 13:19:48

"Igen, de én nem a tudomány, hanem a tudósoknak politikusok által feltett kérdésekről írtam." Az MTA költségvetésének drasztikus átcsoportosítása nem arról szól, hogy a politikusok kérdéseket akarnak feltenni a magyar tudósoknak. Hanem arról szól, hogy a politikusok mondják meg, mit csináljanak a tudósok, csak hát a tudomány nem így működik. Ezt tudhatnánk a politikusok, ha lettek volna szívesek megkérdezni erről az MTA-t. Az egy tendencia, hogy a kormány nem kérdez, csak cselekszik, mert abból indul ki, hogy érti a dolgokat. Hatalmi arrogancia. Csakhogy a világ bonyolult, mindenki csak egy kis szeletét érti. Pl. a nagy tankönyvreform előtt meg lehetett volna kérdezni a vezető gimnáziumok vezető tanárait, hogy ők erről mit gondolnak. De nem tették. Ez csak egy példa a sok közül. A Manhattan-terv egyébként úgy nézett ki, hogy megkeresték az USA vezető fizikusait és mérnökeit, és megkérdezték őket, hogy szeretnének-e benne részt venni. Senki sem utasított senkit semmire, és nem tettek tönkre meglévő kutatóhálózatokat a kedvéért. "Mivel pedig a világunkat jó ideje politikusok irányítják..." Igen, de az nem jó jel, ha az embereknek túl sokat kell a politikával foglalkozni. Ha egy versnél azt kérdezi magától, hogy az írója baloldali vagy jobboldali-e. A politikusoknak csöndben a háttérből kellene irányítani a dolgokat, és szakértői alapon, nem ideológiai alapon. Számomra már az is vicc, hogy a kormány képviselői egyöntetűen szavaznak minden kérdésben. Mintha nem sok emberről lenne szó, hanem egyről. Ez a demokrácia megcsúfolása. Nagyon ciki. Ha rajtam múlna, csak független képviselők lennének, a pártokat betiltanám. "Ez pedig még egyértelműbb válasz, ezután nem is szükséges már diskurálni róla." Már hogyne lenne szükséges diskurálni erkölcsileg és politikailag vállalhatlan dolgokról? Egyébként az előző kormányra is ugyanezt mondtam. Mindig beszélni kell az erkölcsileg és politikailag vállalhatatlan dolgokról. Tisztességtelen emberek irányítják az országot, erről beszélni kell. "Ami ugye egy az egyben azt jelenti, hogy aki nem tiltakozik azellen, ami itt történik, az nem képes intellektuális véleményt alkotni, vagyis magyarul hülye." Nem mondtam ilyet. Az emberek nagy részének nyilván tetszik, ami most van, én pedig nem értem, miért. Nagyon sok disznóságról lehet tudni, ezek miért nem számítanak? Van még független sajtó, lehet olvasni. "Nyilván nem volt velük bajod, amikor a maszop-szadesz dream teamre szavaztak" Még egyszer elmondom: nem ismersz engem, ezért nem tudod, hogy nekem mikor mivel volt bajom. Én a jelenlegi helyzetre reflektálok. Nem rólam beszélgetünk, hanem az ország helyzetéről. Nagyon rossz a helyzet. "akkor le kell cserélni az embereket" Az emberek könnyen befolyásolhatók. A jelenlegi kormány nagyon jól ért az emberek nyelvén, és becsapja őket. Pl. a Soros Györggyel kapcsolatos állítások nagy része hazugság és galádság. Ezt úgy mondom, hogy egyetértek a határok lezárásával. Soros György egy hazafi, aki kitüntetést érdemelne, nem pocskondiázást.
Válasz erre 

Bourbaki 2018.09.05. 13:20:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az előző hosszút neked írtam.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.05. 14:31:21

@Bourbaki:

"Az előző hosszút neked írtam."

Elhiszem, de ha a kommentedet tagolnád és nem egy bekezdésben, ömlesztve írnád, sokkal könnyebben lehetne olvasni.

"Hanem arról szól, hogy a politikusok mondják meg, mit csináljanak a tudósok"

Hibás, de még ha igaz volna is, eddig nem így volt, tehát az eddigi eseteket nem magyarázhatod ezzel.

"Az egy tendencia, hogy a kormány nem kérdez, csak cselekszik, mert abból indul ki, hogy érti a dolgokat. Hatalmi arrogancia."

Ahogy az meg tudományos arrogancia, hogy a tudós azt hiszi, hogy érti a dolgokat. Csak a saját szakterületét érti jobban az átlagnál. A politikus is egy szakma, ha nem is a legtisztességesebb: a félrevezetés, a meggyőzés, a kompromisszumok és alkuk tudománya. Ahogy egy politikus nem szól bele a tudományba - a finanszírozás bizonyos mértékű címkézése még nem az -, úgy egy tudós se szóljon bele a politikába.

Éppen ezért van az, hogy a politikusok nem gyakran kérik ki a tudósok véleményét. Ahol kell, ott persze megteszik, lásd pl. Paks és Paks 2.

"A politikusoknak csöndben a háttérből kellene irányítani a dolgokat, és szakértői alapon, nem ideológiai alapon."

Az ideológiák nem zárhatók ki a politikából, nem létezik olyan, hogy szakértői kormányzás. Meg is ette volna a fene, ha kizárólag szakértői alapon döntenék el egyesek, érdemes-e engem meggyógyítani vagy gazdaságossági okokból hagyjanak bekrepálni. Vagy hogy szakértői alapon érdemes-e támogatni a gyerekvállalást, hiszen szakértői alapon világos, hogy olcsóbb és gazdaságosabb kész gyerekeket ingyen importálni. :P

"Már hogyne lenne szükséges diskurálni erkölcsileg és politikailag vállalhatlan dolgokról?"

Nézd már meg, mire írtam ezt. :)

"Nem mondtam ilyet. Az emberek nagy részének..."

Dehogynem, csak nem pontosan ezekkel a szavakkal. :P Ne mismásolj.

"Nagyon sok disznóságról lehet tudni, ezek miért nem számítanak?"

Számítanak. Csakhogy a mérlegnek két serpenyője van.

"Nem rólam beszélgetünk, hanem az ország helyzetéről."

Pontosabban arról, TE hogyan ítéled meg az ország helyzetét. Mivel pedig senki nem képes objektív véleményt mondani, a véleményed kinyilvánításával egyben a saját nézeteidet is közlöd - akarva-akaratlan.

"Pl. a Soros Györggyel kapcsolatos állítások nagy része hazugság és galádság."

Kérlek, bizonyítsd be az állításodat, miszerint hogy "a Sorossal kapcsolatos állítások nagy része hazugság és galádság". :) Meglátod, milyen nehéz lesz.

Nota bene: a galádság szó már eleve erős érzelmi töltést hordoz, vagyis ha ezt a szót használod, akkor már előre kinyilvánítottad az elfogultságodat. Kérlek, légy szigorúan szakmai. :)

"Soros György egy hazafi, aki kitüntetést érdemelne, nem pocskondiázást."

Ez sem kimondottan egy szakmai megalapozottságú állítás. :P
Válasz erre 

Bourbaki 2018.09.05. 15:16:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Hibás, de még ha igaz volna is, eddig nem így volt, tehát az eddigi eseteket nem magyarázhatod ezzel."

Maga Palkovics mondta, hogy az sehol a világon nincs úgy, hogy a kutatók döntik el, hogy mit kutatnak. A valóság ezzel szemben az, hogy a világon mindenhol a kutatók döntik el, hogy mit kutatnak. Nem kell évente megpályázniuk az állásukat, ahogy Palkovics elképzelte és az MTA feje fölött majdnem így döntött.

"a finanszírozás bizonyos mértékű címkézése még nem az"

Nem címkézésről volt szó, hanem hogy egészen más lesz a pénz odaadásának módja, mint eddig. De még egyszer: nem a döntéssel van a probléma, hanem ahogyan az egészet levezényelték. Valaki egy személyben kitalálta, megjelent a Magyar Közlönyben és az MTA kapott 1 órát, hogy reagáljon. Több éves előkészítésre lett volna szükség, ez lett volna a felelős politizálás. Ja, és a kormánynak fel kellett volna (fel kellene) szólalnia a listázások ellen, el kellett volna őket ítélni.

Kérlek, bizonyítsd be az állításodat, miszerint hogy "a Sorossal kapcsolatos állítások nagy része hazugság és galádság". :) Meglátod, milyen nehéz lesz.

Soros maga többször adott interjút a témában. Sok minden, amit a szájába adnak a mai napig, ő már rég cáfolta vagy visszavonta. Sem az alapítványainak, sem a CEU-nak nem mondja meg, hogy mit csináljon. A CEU-n ismerek nagyon konzervatív embereket, igazi antiliberálisokat. A genderizmus pedig tudomány. Olvasd el mondjuk Bánki M. Csaba: Az agy évtizedében könyvét, és megtudod - agykutatási alapokon - hogy a nemiség egy folytonos skála. Persze a legtöbb ember besorolható egyértelműen férfi vagy nő kategóriába, de a nemiség nem annyira egyértelmű dolog, mint sokan szeretnék gondolni. Pont emiatt érdemes kutatni. Társadalomtudományi szempontból minden kisebbség helyzetét érdekes és érdemes kutatni.

"a galádság szó már eleve erős érzelmi töltést hordoz"

Nem hiszem, hogy elfogult lennék Soros irányába. Sokat tett az országért, a magyar tudományért és kultúráért, ez egy objektív tény. Valószínűleg a mindennapi életben nem tartanám szimpatikusnak, tehát nem lennénk barátok. Amúgy a gazdagokat általában véve nem szeretem. Nem engednék a Parlamentbe senkit, aki nem átlagos életszínvonalon él, és nagy vagyonnal rendelkezik. És egyetlen képviselőnek se adnék mentelmi jogot.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.05. 18:22:23

@Bourbaki:

"a világon mindenhol a kutatók döntik el, hogy mit kutatnak."

A világon mindenhol a kutatók azt kutathatják, amire pénzt kapnak. A kutató annyiban dönthet, hogy oda megy kutatni, ahol az ő kedvenc témájával foglalkoznak.

"nem a döntéssel van a probléma, hanem ahogyan az egészet levezényelték."

Ha a döntés szerinted sem rossz, akkor mi a gondod? A kormányt a szavazók arra hatalmazták fel, hogy adott kérdésekben döntéseket hozzon. Ezt tette most is.

Persze megértem, hogy egyes intézetvezetőknek nem tetszik, hogy ezután nem ők játszhatják a kisistent a pénzek elosztásakor.

"Több éves előkészítésre lett volna szükség, ez lett volna a felelős politizálás."

Ez nem felelős politizálás, hanem felelőtlen időhúzás lett volna.

"Soros maga többször adott interjút a témában."

Fordított esetben te sem fogadnád ezt el tőlem bizonyítékként, igaz?

"Sok minden, amit a szájába adnak a mai napig, ő már rég cáfolta vagy visszavonta."

Vagy visszavonta, hm. :)

Nyilván ezt sem fogadnád el tőlem. :P

"Sem az alapítványainak, sem a CEU-nak nem mondja meg, hogy mit csináljon."

Dehogynem! Pl. az alapítvány alapító okiratában, ahol le van fektetve, mivel foglalkozhat. Vagy akkor, amikor eldönti, kit támogat és kit nem.

De tudod mit? Végezzünk el egy gondolatkísérletet. Vegyük egy általa támogatott szervezetet vagy az egyik alapítványát, és kezdjen el az adott szervezet migrációellenes tevékenységet folytatni. Szerinted meddig folynának hozzá a dollárok?

"A genderizmus pedig tudomány."

Ahogy a telekinézis is. :)

"a nemiség egy folytonos skála"

Was du nicht sagst! :O

"Társadalomtudományi szempontból minden kisebbség helyzetét érdekes és érdemes kutatni."

Kutatni igen, de az eredményeket politikai célokra felhasználni nem. Az imént nem épp te írtad, hogy a tudomány politikamentes?

Felőlem orrvérzésig kutathatják a dzsendert, de a saját pénzükön. Vagy Sorosén akár. De ne szóljanak bele a politikába.

"Nem hiszem, hogy elfogult lennék Soros irányába."

Elhiszem, hogy nem hiszed.
Válasz erre 

N. Barbie 2018.09.05. 18:27:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "De azért szívesen, örömmel látnám a további magyarázatodat arról, miért volt ilyen az a futóverseny és mit lehetne tenni azért, hogy többet ilyen ne fordulhasson elő. "

Tobbszor leirtam en is tetelesen, meg mas is. Szamtalanszor. Ennel a cikknel is irtam neked tobb konkret peldat, majd gondolod leirom megint feleslegesen, hisz vagy akkor se erted meg, vagy akkor is terelsz, mert nem akarodzik elismerni a tenyeket?

Amugy mar kerdeztem par honapja is, nem kaptam valaszt: te loptad ezt a nicket, vagy a tolvajmaffia megvett kilora? Csak azert kerdezem mert par honappal ezelottig kivalo hozzaszolasok irodtak errol a nickrol, aztan meg egy csapasra ilyen birkuci fele szemellenzos fideszzombi bofogesek jonnek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.05. 22:07:33

@N. Barbie:

Sajnálom, hogy nem akarod megosztani velem az elképzeléseidet. Pedig ez üdítő fordulat lett volna az eddig főként egymás ócsárlásából álló kommentváltásaink után.

"par honappal ezelottig kivalo hozzaszolasok irodtak errol a nickrol"

Keversz valakivel, én mindig is így és ilyen stílusban írtam - olvasd vissza az 1-2-3 éves kommentjeimet. Mindig is jobboldali, keresztény, konzervatív, liberális és nemzeti érzelmű voltam, bármit próbáljanak is egyesek ebbe belemagyarázni és bárhogy érveljen is bárki, hogy ezek összeegyeztethetetlen dolgok. Természetesen nem nyelek le minden konzervatív nézetet, ahogy minden liberálist sem, így egyes dolgokban liberális, másokban inkább konzervatív vagyok.

Talán ismered Churchill bonmot-ját: "Aki 20 évesen nem liberális, annak nincs szíve, aki 40 évesen nem konzervatív, annak nincs esze". Én valahol a kettő között vagyok. :)

Fideszzombi sem voltam soha, ha te annak látsz, az a te problémád, nem az enyém - az ápr. 8-i vereség óta sajnos azt látom, hogy a valóban csúnya vereséget sokan úgy dolgozzák fel magukban, hogy a másik felet alázzák és minősítik minden eddiginél durvábban, mivel másképp nem tudják kezelni a frusztrációjukat.

Viszont az utóbbi évtized felhozatalát és az ellenzéki pártok komédiába illő töketlenségét és eszetlenségét elnézve - esküszöm, ha egy komédiában olvasnék ilyen ellenzékről, azt mondanám, hogy ez nem létezhet - még mindig a Fideszben látom leginkább azt az erőt, amely jó irányba viszi az országot. Lehetne sokkal jobb kormánypártunk is, sokkal tisztességesebb is, de ez van, ezzel kell főzni. Ha ettől fideszzombi vagyok, akkor vállalom.

Valószínűleg te radikalizálódtál a fentebb vázolt gondolatmenet alapján, ezért érzed a kommentjeimet olyannak, amit írtál.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.05. 22:41:21

Az is közrejátszhat, hogy az ellenzéki kommentelők nagyon eldurvult stílusára időnként én is hasonlóval válaszolok. Ahogy a német mondja - ugye jól emlékszem, hogy tudsz németül?- ich zahle es ihnen mit gleicher Münze heim. Nem jut eszembe megfelelő magyar kifejezés.
Válasz erre 

aviátor 2018.09.14. 14:06:22

Pávatáncnak nevezni kicsit túlzás, mert Orbán nem egy pávához hasonlítható, inkább egy kacsához mióta hízik folyamatosan. Tehát inkább kacsatánc! A szabadsága alatt is felszedett pár kilót. Látszik rajta. Biztos nem a teniszpályán töltötte az idejét.
Válasz erre 

aviátor 2018.09.14. 14:15:26

@aviátor: "Úgyis csak nyomná a pávatáncot, úgyhogy felesleges"
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard