Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Ilyen lehet Orbán Viktor kettős játéka az orosz-ukrán konfliktusban

Ilyen lehet Orbán Viktor kettős játéka az orosz-ukrán konfliktusban

„Azt felelem: inkább a világ pusztuljon el, csak én ihassak még egy teát.” - mondja Lizának az odulakó Dosztojevszkij Feljegyzések az egérlyukból című művében. Gyakran szokták emlegetni ezt az idézetet annak példájaként, hogyan válik érzéketlenné a világ szenvedései iránt egy önző lény. A neves orosz író fiatal korában tele volt ideákkal, és országa társadalmi igazságtalanságai ellen lázadt. A végeredmény börtön lett, majd Dosztojevszkij le is számolt azzal a vágyával, hogy az emberi lények tiszteljék egymást, és lehetőleg ne okozzanak egymásnak szenvedést.

vg_3.jpg

Fotó: vg.hu

Nem feltételezzük, hogy Orbán Viktor Dosztojevszkij életpályáját másolja, vagy hogy ihletett merített volna az orosz klasszikus valamelyik művéből, de tettei alapján jogos a hasonlóságok összevetése. Orbán 30 éve valószínűleg még hitt a társadalmi igazságosságban, az emberek egymás iránti szolidaritásában, a politika jobbító erejében, ma viszont ezt nehéz feltételezni róla. Ezt nem csak erőszakos politikai stílusa, bizonyos társadalmi csoportok érdekeinek szándékos szabotálása vagy a háborúban szenvedők iránti érzéketlensége miatt állíthatjuk róla, hanem már többször maga is kifejtette: számára a lojalitás a legfőbb érték, ezért akik nem osztják a nézeteit, számoljanak a megvetésével.

Mielőtt azonban ex katedra kijelentenénk, hogy a magyar kormányfő egy önző, cinikus, számító ember, aki emiatt gyakran elveszíti az éleslátást, érdemes emlékeztetni arra, hogy dörzsölt politikusként nem engedheti meg azt a luxust, hogy ne hagyjon menekülő útvonalat magának. Vagyis a felszín mögé is be kell néznünk, mielőtt a pragmatizmusát értékeljük. A legélesebben az orosz-ukrán konfliktus kezelésében jelentkezik az az ellentmondás, amit nem lehet egy legyintéssel elintézni. Orbán ugyanis első ránézésre Vlagyimir Vlagyimirovics Putyin győzelmére fogadott a háború kirobbanásakor, ám annyira nem lehet vak, hogy ne vegye észre, ez az opció most szertefoszlani látszik.

Úgy tűnik, hogy továbbra is mereven ragaszkodik Kreml érdekeinek kiszolgálásához, sőt, egyre nyilvánvalóbbá teszi, hogy számára sokkal nagyobb ellenség Brüsszel, mint Moszkva. Igen ám, de az EU és a NATO legfőbb vezetői részéről igen visszafogott kritikákat hallunk annak ellenére, hogy a magyar kormányfő folyamatosan próbára teszi a két szervezet egységét az orosz agresszió elleni fellépés során. A gyanút, hogy Orbán nem teljesen azt teszi, amit kommunikál, növeli az ukrán külügyminiszter minapi nyilatkozata. Dmitro Kuleba következőt mondta ugyanis egy interjúban: „Orbán túl ravasz politikus ahhoz, hogy minden hidat felgyújtson. Még ha így is tesz, azonnal pontonátkelőt épít.”

Orbán így készülhet egy Putyin utáni időre, vagyis - Kuleba szavait idézve - „pontonátkelőt épít”.

Kicsit talányosak ezek a szavak, ám van mögöttük racionalitás. Tegyük fel, hogy Orbán Viktor már pontosan tudja, hogy Putyin nem nyerheti meg ezt a háborút, legalábbis nem úgy, ahogy ő azt elképzelte. Jelen helyzetben nincs sok értelme egy olyan hatalmat támogatni (még gazdasági előnyök reményében sem), amelynek nemzetközi megítélése egyre romlik, elszigetelődése pedig folyamatosan gyengíti a világpolitikai súlyát. Ráadásul az orosz hatalmi játszmák is hozhatnak olyan fordulatokat, melyek teljesen haszontalanná tennék Putyin korábban tett ígéreteit. Orbán viszont tényleg ravasz politikus, aki nem hagyhatja, hogy Putyin gyengülése az ő politikájára is árnyat vessen.

Nem ördögtől való tehát az a feltételezés, hogy amennyire Orbánt Putyin trójai falovának tartják egyes nyugati politikusok, úgy valójában ő az EU és a NATO trójai falova Moszkvában. Ne feledjük, Magyarország szinte az egyetlen ország, amely a szavak szintjén elítéli Ukrajna felfegyverzését, és még azt sem engedi, hogy más országokból érkező fegyverek haladjanak át Magyarország területén. Azt se feledjük, hogy meghatározó magyar politikusok közül senki se ítélte el egyértelműen azt a bohózatot, melyet az oroszok népszavazásnak tituláltak, és melynek eredményeként négy megyét elcsatoltak Ukrajnától. Szijjártó Péter az egyetlen EU-s külügyminiszter, aki rendszeresen egyeztet orosz kollégájával, Szergej Lavrovval. Minden jel arra mutat, hogy Magyarország elkötelezett szövetségese az agresszornak.

Ezek valóban felháborító dolgok, viszont erősítik az oroszok bizalmát a magyar vezetésben, így akár hamis információknak is hitelt adnak, ha azt a vélt szövetségeseiktől hallják. Ezekre a konspirációkra természetesen nincsenek kézzel fogható bizonyítékok, ám Orbán karakterét ismerve akár kettős játékot is űzhet. Látszólag tehát hibáztatja Brüsszelt az elhibázott szankciókért, és így belpolitikai haszonhoz jut, ugyanakkor titokban együttműködik az Európai Unióval és a NATO-val, amiből külpolitikai előnyöket szerez. Orbán így készülhet egy Putyin utáni időre, vagyis - Kuleba szavait idézve - „pontonátkelőt épít”.

klubradio_hu.jpg

Fotó: klubradio.hu

Mielőtt valaki klasszikus összeesküvés-elméletet vélne felfedezni a fenti fejtegetésekben, emlékeztetnünk kell rá, hogy mennyi előnnyel járna mind a magyar kormány, mind az EU, mind a NATO számára az, hogy az Orbán-kormány úgymond jól fekszik Moszkvánál. Mivel szinte csak a magyarok kommunikálnak az orosz vezetéssel, olyan információkkal láthatják el Moszkvát, melyek nem biztos, hogy kiállnák az igazság próbáját. Ezek a szivárogtatások megtéveszthetik az oroszokat, olyan dezinformációkkal zavarhatják meg a Kreml döntéshozóit, melyek jól fizetnek akár a csatatéren, akár a diplomáciában. A politika nem az őszinteségről és nem is a barátságról szól, sokkal inkább a megtévesztésről és a haszonszerzésről. Ezt az igazságot Orbán Viktornál kevesen ismerik jobban a világpolitika szereplői közül. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Csak a ruhaboltban számít, hogy színvak vagy, a csatamezőn bárkit eltalálhatsz, akár kék, akár szürke zubbonyt visel.”

216 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Ilyen lehet Orbán Viktor kettős játéka az orosz-ukrán konfliktusban Tovább
Facebook Tetszik
0
216 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr8017967284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (216)
Az utolsó 100 komment:

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 08:11:42

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

De, magyar anyanyelvű.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 08:12:18

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Azaz nem vagyok pedó???
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 08:12:58

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Pedó számára gáz. Normális számára nem az.

Kamingautolsz?
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.11.03. 08:35:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

-----Látszik hogy nem magyar anyanyelvű a buzzancs orosz ügynök - "melyről"----

Csak tájékoztatásul:

A főnévi vonatkozó névmások, "amely" és "mely" között nincs tartalmi különbség. A kettő közül a "mely"igényesebb, régiesebb forma, mint az "amely". Előbbi azonban kezd újra visszatérni az irodalmi nyelvbe. Használata gyakran csak a szöveg ütemrendjétől, hangvételétől függ.
Nyelvtanból elégtelen!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 08:37:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem, pedó számára nem gáz, hanem öröm.
Büszkeség.
Én nem tennék ki ennyire személyes képet. Ahogy a feleségem aktfotóját sem.
Szóval, ebből a párhuzamból is lejön, hogy pedofil vagy.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 08:43:34

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A normális ember csecsemőképet lát, míg a pedó erotikát.

Tégy önvizsgálatot, s kamingautolj!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 08:45:25

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: normális ember nem tesz ki ilyen képet. Te meg élvezed. Nekem hánynom kell tőle. Na, itt van neked coming out.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 08:48:16

@atomic power 1986DucaDuca: valami után szokás epekedni, én úgy emlékszem. Valamiről gondolkodunk, valamire vágyunk, de hogy valamiről epekednénk, ez nekem elég furán hangzik.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 08:50:15

@atomic power 1986DucaDuca: "epekedik [e-e-ë] tárgyatlan ige -tem, -ett [e, ë], -jék (-jen) [ë] (választékos)
Hosszasan eped, vágyódik vkiért, vmiért, sóváran néz vkire, vmire, vki, vmi után; epedez"

De hogy valamiről epekedne...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 09:01:31

@Igazamvanvagyigazamvan?:

De, pont normális ember tesz ki ilyen képet. Ugyanis nem retteg a nyugati pedóhisztitől.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.11.03. 09:10:15

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Valamiről gondolkodunk, valamire vágyunk, de hogy valamiről epekednénk, ez nekem elég furán hangzik."

Felületes voltam, igazad van! Egyből a "melyről" főnévi vonatkozó névmásra asszociáltam, mert ez volt a szövegből kiemelve, gondolván arra, hogy az "amely" használatának a mellőzése a probléma!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.11.03. 09:13:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ha nem a "melyről" szó, melynek a párja az "amelyről" a probléma, akkor elnézésed kérem!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 09:46:31

@atomic power 1986DucaDuca: nem biztos, hogy tévedtél, nem tudhatjuk, mire gondolt a költő.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 09:47:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: te skizofrén vagy, ezért nincs betegségtudatod. A fotó pontosan mutatja vonzalmadat az állatok iránt.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 09:49:12

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Tévesz, szivárványos troll.
Válasz erre 

törppicur 2022.11.03. 09:49:49

Szegedi Koccintós!
Mi lenne veled Orbán nélkül?
Van annyira régi emléked, amikor nem ORBÁN volt a tévképzeted középpontjában?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:09:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem, már egyszer levezettem, mi utal arra, hogy skizofrén vagy. Elég pontos. Nem, az ismert tény, hogy nincs betegségtudata a skizofrénnek. Így neked sem.
Nem, egészséges ember nem oszt meg magáról, családjáról, gyermekeiről csupasz képeket.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:10:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és nem, nem tévedek, perverz vonzalmad van az állatok iránt, azért lettél birka.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 10:12:38

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nézz utána a "skizofrén" szó jelentésének.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 10:13:10

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Tévedsz. troll.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:16:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "skizofrénia úgynevezett pozitív tünetei
A pozitív tünetek közé tartoznak a hallucinációk és az úgynevezett delúziók (téves eszmék). Azért hívják ezeket pozitívnak, mert olyan viselkedésmintát takarnak, amelyek hozzáadódtak a korábbi személyiséghez.

Hallucinációk: Hallucinációról beszélünk, ha valaki nem létező dolgokat érzékel. A skizofréniában leggyakrabban észlelt hallucináció a hangok hallása. A beteg lehet, hogy párbeszédet folytat más által nem hallható hangokkal, de az is lehet, hogy úgy érzi, hogy ezek a hangok utasításokat adnak neki, azzal kapcsolatosan, hogy mit tegyen. A hallucináció akár más emberek sérüléséhez is vezethet.
Delúziók (téves eszmék): Téves eszmének nevezzük azokat a nagyon szilárd, személyes gondolatokat, amelyeknek nincsen semmiféle valóságalapja. A skizofrénia leggyakoribb altípusa a paranoid schizophrenia, amelyben a beteg irracionálisan azt hiszi, hogy mások üldözik vagy összeesküvést szőnek ellene. A beteg elhiheti, hogy a televízió irányítja viselkedésüket, illetve hogy külső erők szabályozzák gondolataikat"

Hát, ez pont rád illik.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 10:20:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Hallucinálsz vagy pedofil vagy?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:20:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Téveszmék - nem a valóságból táplálkozó személyes hit, például paranoia (követnek valakit, összefogtak valaki ellen) vagy nagyzásos téveszme.
Bizarr téveszmék - például valaki azt hiszi, hogy marslakók szabályozzák a gondolatait.
Hallucinációk - nem létező dolgok észlelése, például képzeletbeli hangokat hallása.
Inkoherencia (összerendezetlenség) - logikátlan gondolatok.
Érzelemmentesség, vagy nem megfelelően kimutatott érzelmek.
Folyamatos olyan érzés, hogy valaki figyeli.
Munkahelyi, illetve társasági helyzetekben nem megfelelő viselkedés.
Társasági izoláció.
Problémák a személyes higiéniával.
Ügyetlen, koordinálatlan mozgás"

Ebből is lehet szemezgetni. Az jól látszik, hogy az idő haladtával hogyan torzult el az arcod. Most ott tartasz, hogy a képed megmutattam egy birkának, mire az felborult és halottnak tetette magát.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 10:23:27

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Téveszméd: a csecsemőképek pedofilek.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:24:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a szavak jelentésével illene tisztában lenned.
"hallucináció téves észlelést jelent: azt értjük alatta, amikor valaki nem valós dolgokat érzékel. Hallucinálni minden érzékszervvel lehet, érintheti a látást, a hallást, a szaglást, az ízlelést és a tapintást, sőt lehet szó szervérzésről is"

Ez nagyon nem vág ide.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 10:25:09

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Lásd csecsemőkben erotikát látni. Azaz vagy hallucinálz vagy pedó vagy.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:26:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: rossz következtetés. Sosem állítottam, hogy a csecsemőképek pedofilak. Te nem vagy csecsemőkép. Ha így érzed, akkor hallucinálsz, ami gyakori a skizofréneknél.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 10:29:51

@Igazamvanvagyigazamvan?:

De, azt állítottad. Már késő magyarázkodnod, leleplezted magadat, pedóka.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:33:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: kényszerképzeted van. Azt állítottam, hogy egészséges ember nem oszt meg meztelen fotókat magáról.
Továbbá azt, hogy pedofil vagy. Szeded te a gyógyszereidet rendesen, amit a pszichiátered rendelt?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 10:34:53

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Mi normálisak vagyunk, nem liberálisok.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:35:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ja, és sosem állítottam, hogy te csecsemőkép lennél.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:35:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: na, már tudathasadásod is van? Hányan vagy a nyájban?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:37:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: általában a normálisokat nem kezelik a pszichiáterek. Te gyógyszeres kezelés alatt állsz, sajna így is vannak rohamaid.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:39:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: aki magyarnak vallja magát, orosz ügynöknek áll, hisz Istenben és Putyint szolgálja, az eleve nem normális.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 10:40:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Én se ezt mondtam.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:41:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "
De, azt állítottad. Már késő magyarázkodnod, leleplezted magadat, pedóka"

Linkeld be! Ellenkező esetben a, derülne ki, hogy nem valós dolgokat képzelsz, ami a skizofrénia egyik jele.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 10:41:43

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Aki gyógyszeres kezelés alatt áll, az rohamokat produkál és vele pszichiáterek foglalkoznak?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 10:42:34

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ez a te betegséged.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 10:43:35

@Igazamvanvagyigazamvan?:

72 gender.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:43:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró17 perce@Igazamvanvagyigazamvan?:

Téveszméd: a csecsemőképek pedofilek"

Ezt mondtad, kedves ápolt. Nem, a csecsemőkép nem pedofil, te vagy pedofil, de nem vagy csecsemőkép.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 10:44:37

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Olvasd vissza magadat.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:45:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: meg kéne látogatnod a pszichiáteredet, a skizofréniád eluralkodott ismét.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 10:46:24

@Igazamvanvagyigazamvan?:

tévedsz
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:46:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: linkeld be, mire gondoltál. Én meg tudtam tenni, talán te is képes vagy rá. Vagy nem? Mondom, változtatni kéne a gyógyszerezéseden.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 10:49:30

@Igazamvanvagyigazamvan?:

tévedsz
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 10:50:08

@Igazamvanvagyigazamvan?:

nem játszok veled hülyegyerekest
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:53:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem hiszem, hogy tévednék. A fotóid alapján ronda vagy, ápolatlan, a válaszaid gyakran inkoherensek, belemerülsz egy témába, a valóságot nem fogadod el, saját Világot képzelsz magadnak, időnként arról nyilatkozol, hogy megjelent neked valaki...
Skizofrénia, és csak egyre jobban eluralkodik rajtad. Lehet, az orosz orvoslás megrekedt a múltban?
Végülis még mindig jobban jártál, mintha hideg vízzel sokkolnának...
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 10:54:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem játszol, te az vagy.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 11:01:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: tényleg, az orvosod javasolta már a lobotómiát? Szovjet módszer, neked biztos használna.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 11:27:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "
Aki gyógyszeres kezelés alatt áll, az rohamokat produkál és vele pszichiáterek foglalkoznak?"

Látod, itt is kibukik a betegséged.
Megfordítod a logikai sort.
Te skizo vagy, ezért rohamaid vannak, amit gyógyszeresen kezelnek a pszichiátrián.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.11.03. 12:32:38

@Igazamvanvagyigazamvan?: Én szívesen csinálok neki lobotómiát. Fel van töltve benzinnel a láncfűrészem.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.11.03. 12:34:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Zokogj birca! Az ukránok visszafoglalták Herszont. Iszkolnak a ruszkik.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.11.03. 12:36:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Az ukrán hadsereg közölte, hogy hány tisztet veszítettek eddig az oroszok
November 1-ig bezárólag összesen 1402 orosz tiszt eshetett el a háborúban – közölte az ukrán hadsereg.

Azt írták, hogy a nyilvánosan is elérhető adatok szerint naponta átlagosan 5,7 orosz tiszt vesztette életét,

ÉS AZ ELESETTEK 26 SZÁZALÉKA A FŐTISZTEK, TÁBORNOKOK KÖZÜL VALÓ.

Az ukrán hadsereg szerint az elesett orosz tisztek közt van minimum:

2 altábornagy,
8 vezérőrnagy,
44 ezredes,
98 alezredes,
193 őrnagy,
279 százados,
471 főhadnagy,
235 hadnagy
és 72 „egyéb beosztású” tiszt."
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 16:36:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Hitler is sokat győzött, de a végén nem a német zászló lett kitűzve Moszkvában.

Most se fog a NATO zászlaja lengene a Kremlen.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 16:37:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

plusz 14 generalisszimus
és 178 földonkívüli zsoldos
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 16:58:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: már miért lengene a nato zászlaja a kremlen? Ukrán zászló fog ott lengeni, mindjárt Putyin mellett. Te meg mehetsz titokban csókolgatni a lábát.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 16:59:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hitler azért nem győzött, mert amerika a szovjeteket segítette. Most nem ez a helyzet.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.03. 17:00:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: csak egy zoofil hiányzik a sorból.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 17:01:59

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Mekk fox lepődni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 17:02:56

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Zoofil is vagy, nem csak pedofil?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.03. 17:03:26

@Igazamvanvagyigazamvan?:

tévedsz
Válasz erre 

Ééén vagyokh azz, a Púúúzó! 2022.11.03. 21:39:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: neked meg fingszagod van, pedó.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.11.03. 21:49:30

Herszonban leng az ukrán zászló
bircának hasogat a hátsó
futnak gyáva a ruszkik
kiröhögöm a pedót juszt is
Válasz erre 

Ééén vagyokh azz, a Púúúzó! 2022.11.04. 06:41:22

Báánatomat fingban mondom el!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.11.04. 10:21:30

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"hitler azért nem győzött, mert amerika a szovjeteket segítette. Most nem ez a helyzet."

Magyarul nem következetesek! Egyszer a népek önrendelkezése fontosabb, mint a nemzeti szuverenitás (Koszovó), máskor meg fordítva. (Ukrajna) Mikor mi az USA érdeke.

A II. világháború alatt - ez gazdaságtörténelmi tény - a SZU mobilizálási képességei megfeleltek egy gazdaságilag sokkal fejlettebb országénak. 1942-től tartósan évente nemzeti jövedelmének mintegy 60%-át fordította a háborús erőfeszítésekre. A SZU számára a gazdaság teljes erejének mozgósítása elengedhetetlen volt a vereség elkerülése érdekében. A német gazdaság csak később érte el a mozgósításnak ezt a magasabb fokát, amikor már reménytelen élet-halál harcot folytattott.

A német hadigazdaság a háború éveiben jól teljesített, de korlátait nem tudta átlépni. Az USA, Nagy-Britannia és a SZU hadigazdaságai, kiépülésük után, egyesével is képesek lettek volna szembeszállni a német gazdasággal.
Válasz erre 

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2022.11.04. 11:54:39

"Jelentenem kell rólad Lajos ..."

erkolcstan.blog.hu/2017/03/19/jelentenem_kell_rolad_lajos
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.04. 14:05:02

@atomic power 1986DucaDuca: komolyan ennyire buta vagy?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.04. 14:09:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: diszlexiás is vagy?
Volt egy felsorolás, hány tiszt pusztult már bele Putyin gazdád és szerelmed agymenésébe..
Te hozzá tettél még kettőt.
Erre írtam, hogy a felsorolásból még a zoofil birka hiányzik. Én nem harcolnék Putyinért, te csókolgatod a lába nyomát is. Hiába, te vagy orosz vagy, vagy a prionok felzabálták azt a birkányi agyadat.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.04. 14:18:09

@atomic power 1986DucaDuca: a megtámadott SzU-t segíteték, most a megtámadott Ukrajnát. Ebből te levonod a következtetést, hogy nem következetesek...

A másik: nem tudom, hány éves vagy, de azért az emberek javának korán feltűnik, hogy mindenki a saját érdekében cselekszik.
Újat mondtam neked?

Nem tudom, mennyire vagy felkészülve a tény befogadására, de a németek nem azért tadták meg az európai országok bármelyikét, mert úgy érezték, azok fel vvannak készülve egy összecsapásra.
Ahogy Putyin is azt hazudta, hogy nem lesz támadás, lám, még a fidesz csahos kutyája le is hülyézett mindenkit, aki ezt latolgatta.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.04. 14:20:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: linkeld be, mire gondoltál. Én meg tudtam tenni, talán te is képes vagy rá"

Mégse megy? Ennyi a képességed, telefonközpontos, avagy hazudtál, mint orosz példaképeid szoktak?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.04. 16:10:09

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ilyen a háború: emberek halnak meg.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.04. 16:11:17

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A kólcenter és a telefonközpont 2 eltérő dolog.

Elárulok egy titkot: a telefonközponokat automatizálták 100 éve.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.04. 16:39:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ezért nincs neked most munkád.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.04. 16:40:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: bizony, halnak az oroszok...
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.11.04. 16:48:02

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"a megtámadott SzU-t segíteték, most a megtámadott Ukrajnát. Ebből te levonod a következtetést, hogy nem következetesek..."

Érthetően írtam: A Szerbiából kiszakított albán többségű terület önállóságát elfogadják, az Ukrajnából kiszakított orosz többségű területekét nem.

"A másik: nem tudom, hány éves vagy, de azért az emberek javának korán feltűnik, hogy mindenki a saját érdekében cselekszik."

Az államok szintjén ez nem mindig így van! Van a nemzetállami érdek és van a globalista érdek. Ezek eltérhetnek. Az EU-nak például nem érdeke a szankciós politika, csak a globalistáknak. Mégis folytatja, az európai nemzetek, emberek ellenében.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.04. 17:37:22

@atomic power 1986DucaDuca: én nem írtam olyat,hogy az amerikaiak gràl lovagok. Nem kezdtem a hàborúk, konfliktusok erkölcsi elemzèsébe sem.

Szalmabábokat püfölsz.
Arról volt szó, hogy a szovjet/orosz akkora nagy nèp, hogy egyedül is megverte volna a németeket.
Az volt a birka meglàtása, hogy " nem fog a nato zászlaja lengeni a Kreml tornyán, mert még Hitlernek sem sikerült legyőzni őket.
Erre írtam, hogy Hitlerrel szemben a szovjet azért kapott segítséget, most pedig épp ellenkezőleg. Pont. Ennyi.
Tehát ne kezdj el beleképzelni egyéb dolgokat.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.04. 17:40:43

@atomic power 1986DucaDuca: az EU alapvető érdeke a szankciós politika. Pont Európa határaìt fenyegeti az orosz.
Pont az a lényeg, hogy le kell szakadni az orosz gázról, hogy ez a függőség megszűnjön.
Válasz erre 

Ééén vagyokh azz, a Púúúzó! 2022.11.04. 17:53:56

Az oroszokra pedig én a magam részéről egyenesen szarok.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.04. 19:34:18

@Igazamvanvagyigazamvan?:

van
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.11.04. 20:42:44

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"én nem írtam olyat,hogy az amerikaiak gràl lovagok. Nem kezdtem a hàborúk, konfliktusok erkölcsi elemzèsébe sem."

Ez látszik is, amikor a konfliktusokat leegyszerűsíted a ki támadott/kit segít szintre!

"Erre írtam, hogy Hitlerrel szemben a szovjet azért kapott segítséget, most pedig épp ellenkezőleg."

Hitlerrelszemben azért kapott segítséget, mert attól féltek, ha a náci Németország nyer, akkor kialakul egy eurázsiai náci hatalom. Mikor azt látták, hogy a SZU egyedül is képes legyőzni a náciakt, akkor megnyitották a 2. frontot, mert akkor már egy eurázsiai kommunista hatalomtól féltek. Most ugyanezért támogatják Ukrajnát: félnek egy egységes eurázsiai technológiai és energetikai együttműködés, összefonódás kialakulásától, mely veszélyeztetné globális érdekeiket.
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.11.05. 06:56:51

Elnezest, az utobbi par napban nem tudtam feljelentkezni a hulye android hibai miatt.
Hadijelentes
Az orosz hadsereg visszaveri az AFU támadásait - összefoglaló

A kupjanszki irányban az orosz csapatok aktív

fellépésének eredményeként az ellenség két századnyi

taktikai csoporttal a Harkivi területen lévő Beresztovoje

és az LNR-ben lévő Kuzemovka irányába tett támadási

kísérletei meghiúsultak. Az orosz tüzérség és a

hadsereg légierejének tüze legyőzte az ellenséget. Az

Ukrán Fegyveres Erők egységeit visszaszorították

eredeti pozícióikba. Több mint 110 ukrán harcos, 3

harckocsi, 2 páncélozott harcjármű, 5 kisteherautó, 14

Humvee és Kozak páncélozott jármű megsemmisült.

■ A Kraszno-Limanszkij irányában az ellenség 2 megerősített motorizált gyalogos zászlóalj segítségével megkísérelte a támadást Ploshchanka és Chervonopopovka LNR irányába. Az orosz csapatok minden támadást visszavertek. Az ellenség több mint 90 ukrán harcost vesztett halottként és mintegy 60 sebesültként, 4 harckocsit, 6 páncélozott harcjárművet és 12 járművet.

Nikolajev-Krivoj Rog irányában az ellenséget orosz tüzérség, rohamosztagosok és a hadsereg légiereje találta el. Több mint 95 ukrán harcos, 10 páncélozott harcjármű és 10 különböző rendeltetésű jármű semmisült meg.

Egy rakétacsapás Mikolajiv város közelében eltalálta

egy külföldi zsoldosegység főhadiszállását. Ezenkívül

4 lőszerraktárat semmisítettek meg a DPR Novonikolajivka, Krasznoarmijszk, Szeverszk körzetében és a Herszon régió Novoalexandrovkájában.

Az USA egymás ellen uszítja Oroszország szövetségeseit

Washington mindent megtesz azért, hogy Iránt és Szaúd-Arábiát szétválassza. Az amerikai médiában olyan pletykák terjednek, hogy a szaúdiak szítják a teheráni tüntetéseket. Az amerikai Washington Post pedig arról írt, hogy Irán Szaúd-Arábia lerohanására készül, ezzel is olajat a tűzre.

Szaúd-Arábia elhatárolódott az Egyesült Államoktól: az OPEC+ megállapodás részeként Amerika ellenében csökkentette az olajkitermelést, és fontolgatja, hogy megtagadja az amerikai fegyverek vásárlását, és orosz fegyvereket szerez be.

Irán az USA egyik fő ellensége. Teherán azonban kijelentette, hogy nem fog együttműködni az amerikai felbujtókkal, és nem áll szándékában megtámadni Szaúd-Arábiát.

Oroszország ebben a helyzetben közvetítő béketeremtő szerepet tölthet be. Törökország, amellyel Moszkva jó szövetségesi kapcsolatokat ápol, szintén esélyes ugyanerre a szerepre.
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.11.05. 07:00:44

Az orosz légvédelem elfogja a HIMARS, Uragan rakétákat az ukrajnai hadműveletben

Az elmúlt 24 órában az orosz légvédelmi képességek négy ukrán pilóta nélküli légijárművet is lelőttek a Herson megyei Alekszandrovka és a Donyecki Népköztársaság Dokucsajevszk településein – mondta a tábornok.

MOSZKVA, november 4. /TASZ/. Az orosz légvédelem kilenc HIMARS és három Uragan rakétát fogott el a Herszon régióban az elmúlt nap folyamán az ukrajnai különleges katonai műveletben - jelentette pénteken Igor Konasenkov, a védelmi minisztérium szóvivője, altábornagy.

"A HIMARS többszörös kilövő rakétarendszer kilenc rakétáját és az Uragan többszörös rakétavető három lövedékét elfogták a Herson régióban található Csernobajevka település környékén" - mondta a szóvivő.

Az elmúlt 24 órában az orosz légvédelmi képességek négy ukrán pilóta nélküli légijárművet is lelőttek a Herson megyei Alekszandrovka és a Donyecki Népköztársaság Dokucsajevszk településein – mondta a tábornok.

Az Orosz Fegyveres Erők összesen
330 ukrán harci repülőgépet,
168 helikoptert,
2426 pilóta nélküli légi járművet,
384 föld-levegő rakétarendszert,
6322 harckocsit és egyéb harci páncélozott járművet,
882 rakétavetőt,
3551 ágyút es önjáró löveget
7027 speciális katonai gépjárművet likvidáltak az ukrajnai különleges katonai művelet kezdete óta – jelentette Konasenkov.
Válasz erre 

Ééén vagyokh azz, a Púúúzó! 2022.11.05. 07:40:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: bazdmeg milyen komment ez, hát nem karakter alapon fizetnek? "VAN", eszem faszom megáll. Legalább böfögj egyet a végére, hogy mi van?
Válasz erre 

Ééén vagyokh azz, a Púúúzó! 2022.11.05. 07:41:13

@Bandibacsi34: neked meg a fene a kurvaanyád. Minden rakétáid lefingom az égről.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.05. 08:24:02

@Ééén vagyokh azz, a Púúúzó!:

Egyszerű kérdésre egyszerű válasz. Az állítás az volt, hogy nincs munkám, amire a válasz az, hogy de igen, van.

Mit kellene erről hosszasan írni?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.05. 10:54:17

@atomic power 1986DucaDuca: de hogy jön ez ide? Egyàltalán nem èrdekel történelmi visszatekintésed, pláne, mert egy baromság. A leegyszerűsítést pedig te végzed. De még mindig: birka felvetésère reagáltam. A te kötözködésed a példának szól. Nem, nem ez a téma.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.05. 10:55:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: telefonközpontos vagy? Ja, nem, blogíró!
Saját vállalkozás!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.05. 13:14:36

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ez nem vállalkozás.
Válasz erre 

Ééén vagyokh azz, a Púúúzó! 2022.11.05. 16:32:03

Mi lett a lenin nevezetűvel, akit mindig lefingott vagy lefosott mindenki?
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.11.05. 18:20:07

@Ééén vagyokh azz, a Púúúzó!: Majd a s..ben robbannak!!
Probald meg potolni a kieso földgaz mennyiseget. Nem is lenne rossz a hozzad hasonlo libernyakokat odakotozni egy gyarban egy belgazfeldolgozo keszulekhez, ha mar ostoba modon az oroszok ellen vagytok..
Válasz erre 

kajakibrahim 2022.11.05. 19:50:28

@Bandibacsi34:

bandibá, te egy hús-vér ember vagy?

ha igen, akkor nincs több kérdésem.
Válasz erre 

Ééén vagyokh azz, a Púúúzó! 2022.11.05. 20:09:01

@kajakibrahim: á ketten-hárman írják Pityerben. Az egyiknek kevésbé megy a ragzás.

De a fingot mind szeretik.
Válasz erre 

kajakibrahim 2022.11.05. 20:15:46

@Ééén vagyokh azz, a Púúúzó!:

jó beszélsz tezsvérem!

me aki a fingot szereti, rossz ember nem lehet:)))

a.disquscdn.com/get?url=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FVg0JstydL8HCg%2Fgiphy.gif&key=oox2P4wqu-eHEoCaxViCdw&w=800&h=200
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.06. 09:45:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem vàllalkozásban dolgozol?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.06. 09:49:54

@Bandibacsi34: senki nincs az oroszok ellen. Csak van, aki nem szereti, ha hàború van, ha embereket ölnek egy hazug ideológia miatt, ha Putyin nagyszovjet birodalma háborúk során valósul meg.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.06. 10:33:19

@Igazamvanvagyigazamvan?:

De igen.
Válasz erre 

Ééén vagyokh azz, a Púúúzó! 2022.11.06. 12:58:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: bazdmeg birkafing, ha 20 karakter alatt böfögsz kommentet, levonjuk a havi jutalékodból. Bevezetjúk a negatív bónuszt.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.11.06. 16:34:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "
Ez nem vállalkozás"

"Igazamvanvagyigazamvan?
6 órája
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem vàllalkozásban dolgozol?"

" de igen."

Tehát olyan vállalkozásban dolgozol, ami nem vállalkozás.

Ez a skizofrénia szörnyen eluralkodott rajtad.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.06. 16:38:01

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Úgy értettem: nem az enyém a vállalkozás.
Válasz erre 

Ééén vagyokh azz, a Púúúzó! 2022.11.07. 06:50:11

Én olyan vállalkozásban dolgozok, ahol fingás van. Be is nyomok egyet a birkának.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard