Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Hat intézkedés, melyekkel tuti, hogy kiírjuk magunkat Európából

Hat intézkedés, melyekkel tuti, hogy kiírjuk magunkat Európából

Ha már a miniszterelnök a halálbüntetés témáját erőlteti, akkor ne álljunk meg félúton, forgassuk vissza az európai civilizáció kerekét több évszázaddal, és bocsássunk vitára olyan témákat, melyekről a sötét középkorban elmaradt a társadalmi egyeztetés. A Szegedi Kattintós azt javasolja a miniszterelnöknek, hogy merjen nagyot álmodni, vessen be olyan témákat, melyek miatt biztosan el kell hagynunk az Európai Uniót, ne vergődjünk olyan kétes eredménnyel járó ügyekkel, mint a halálbüntetés visszaállítása. Íme, a javaslataink!

galyarabok.jpg

           Fotó: poppynr.blogpot.com

1. A pallosjog visszaállítása. Ha nemzeti konzultációt rendeznénk ennek az egykori privilégiumnak a visszaállításáról, akkor kihasználhatná a kormány a lehetőséget egy kis ismeretterjesztésre is. A kérdőíven feltüntethetnék, hogy eredetileg a vármegyék birtokolták, később a nemesség és a szabad királyi városok kapták meg ezt a jogot, most pedig a Fidesz egyéni képviselőjelöltjei gyakorolhatnák a saját választókörzetükben. A pallosjoggal rendelkezőnek joga volt büntetőügyekben ítéletet mondani és a bűntettet halálbüntetéssel(!) megtorolni, mely a nemeseknél lefejezést, a nem nemeseknél akasztást jelentett. Lenne nemulass, ha valaki beszólna mondjuk Simonka Györgynek Pusztaottlakán! Martin Schulz meg emelhetné a telefont, hogy Orbán úr, hogy is van ez maguknál a pallossal?

2. A gályarabság újbóli bevezetése. A 14. századtól kezdve alkalmazták ezt a büntetést, és a Földközi-tenger környékén ténykedő uralkodók sújtották ellenségeiket és megtévedt alattvalóikat azzal, hogy tengeri gályákra küldték a szerencsétleneket dolgozni. A gályarab olcsó munkaerőnek számított, hiszen gazdájának pénzébe nem került, az állam pedig ilyen módon mentesült az általa elítéltek fogvatartásának költségei alól. A közmunkások és a Fidesz politikai ellenfelei nagyszerűen megférnének egymás mellet egy-egy gályán az evezőpadoknál. Mivel tengerünk nincs, a gályák a Dunán és a Tiszán közlekednének, és Mészáros Lőrinc cégeinek áruját szállíthatnák vízi úton. Társadalmi vitára nincs szükség az ügyben, hiszen mindenkinek van egy-két ismerőse, akiket szívesen elküldene gályamunkára, így a konzultáció eredménye előre borítékolható.

3. Ismét száműzetésbe lehetne küldeni a politikai ellenfeleket. Már az ókorban nagy sikerrel alkalmazták ezt a büntetési tételt, de az olyan nagy birodalmak, mint Kína, Oroszország vagy az Egyesült Államok fejlesztették tökélyre. Két alapvető fajtája volt, a belső száműzetés és a külső országba küldés. A büntetés lényege, hogy az elítéltet valami távoli, kietlen területre viszik, ahol esetleg fő- vagy mellékbüntetésként kényszermunkát végeztetnek vele. Lev Davidovics Troczkij és Lenin elvtárs is belekóstolt ebbe az életbe, de miután Szibériából megszöktek, külföldre száműzték őket. Lenin megfordult Finnországban is, Troczkijnak pedig egészen Mexikóig kellett menekülnie, de ott is elérte Sztálin jégcsákánya. A száműzetés egyik célja az adott személy fizikai eltávolítása, illetve ezáltal a megalázása. A száműzött a számára kijelölt területen letelepedhet és munkát végezhet, akár családot is alapíthat, de korábbi lakhelyére a büntetésként kiszabott ideig nem térhet vissza. Nálunk kiváló, olcsó munkaerőt biztosítanának mondjuk az Orbán Győző bányáiba száműzött ellenzéki politikusok. Külső száműzetésbe lehetne küldeni olyan politikusokat, akiknek itthon sem vennék már hasznát. Simon Gábort például Bissau Guineába küldenék, ha már úgyis van útlevele oda. Az más kérdés, hogy ha Martin Schulz fülébe jutna az ötlet, sürgősen tárcsázná Orbán Viktor számát.

4. Újra megnyílnának az adósok börtönei. Már a rómaiak ide csukták azokat, akik nem tudták törleszteni hiteleiket. A középkorban is alkalmazták ezt a büntetést. A rab kiállhatott a börtön kapuja elé koldulni, de sok esélye nem volt a törlesztésre. Nálunk annyi reménytelen helyzetbe került devizahiteles van, hogy akár megoldás is lehetne számukra, hogy leülik az elmaradt tőketartozást és a kamatos kamatokat. Más kérdés, hogy vannak olyan rossz helyzetben lévő családok, melyek esetében generációk váltanák egymást a börtön falai között, mire leülik a teljes adósságot. A nemzeti konzultációt ebben az esetben kétesélyesnek ítéljük.

emberijogok.jpg

    Fotó: sikerado.hu

5. Ismét be lehetne vezetni a kényszervallatást. Ha kikérnék erről a keményen dolgozó magyar emberek véleményét, bizonyára sokan bizarr ötletnek tartanák, hogy spanyol csizmával vagy kerékbetöréssel próbálnának vallomást kicsikarni a vád alá helyezett személyekből, de nagy előny lenne az eljárás engedélyeztetésének, hogy radikálisan lecsökkenne a peres eljárások ideje. A bíró lényegében előre megírhatná az ítéletet, (nem is volt ez olyan régen), mivel egy kis tüzes vas hatására a vádlottak azt is bevallanák, amit soha nem követtek el. Kíváncsiak lennénk az Amnesty International reakciójára!

6. Fel lehetne eleveníteni a boszorkányüldözéseket. A középkorban úgy szabadultak meg azoktól a személyektől, akik démoni képességekkel rendelkeztek, hogy kényszervallatásnak, illetve próbának vetették alá. Az illető vagy belehalt a kínzásokba vagy elismerte, hogy boszorkány, és akkor máglyahalált halt. Ma ezt úgy hívják: ha van rajtad sapka, az a baj, ha nincs, akkor az. Valószínűleg nagy társadalmi támogatottsága lenne ma is a boszorkányüldözéseknek, hiszen a mai napig több boszorkányt meg tudunk nevezni a saját környezetünkben, akiket szívesen üldöznénk, ha a törvény engedné. Esetleg el lehetne gondolkodni a kiátkozás és a ráolvasás legalizálásán is. Igazi kuriózum lenne Magyarország Európában, ha ezt az évezredes hagyományt ismét közkinccsé tennénk, de az biztos, hogy Martin Schulz megint a telefonja után nyúlna.

 

Frédi és Béni

99 komment Poéngyáros Tovább
Hat intézkedés, melyekkel tuti, hogy kiírjuk magunkat Európából Tovább
Facebook Tetszik
0
99 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Az új nemzeti konzultáció már az első pontjánál elbukott Az új nemzeti konzultáció már az első pontjánál elbukott
  • Megpuhult a narancs Megpuhult a narancs
  • Orbán Viktor: Háború és béke Orbán Viktor: Háború és béke
  • Ha már az oroszok a spájzban vannak, kínáld meg őket kolbásszal! Ha már az oroszok a spájzban vannak, kínáld meg őket kolbásszal!
  • Debrecenben kéne nyerni Debrecenben kéne nyerni

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr677445872

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A miniszterelnök öletni akar 2015.05.10. 15:12:36

A jobboldal folyamatosan gyilkosozta Horváth Ágnes minisztert az egészségügynek plusz pénzt hozó reform miatt (300 Ft-os vizitdíj, ha emlékszik még rá valaki), miközben nem halt bele senki. A reformot a FIDESZ visszacsinálta, sőt, súlyos milliárdokat...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Larry Silverstein 2015.05.10. 14:21:21

Ez egyre unalmasabb.

Az EU imádat és a helyi ballibek közben óriásit buktak BRITANNIÁBAN is.
Válasz erre 

G. Wolf 2015.05.10. 14:35:09

@Larry Silverstein: mi az hogy "helyi ballibek" és mi az "óriásit buktak"?

A liberálisok akik buktak azok a konzervatívokkal voltak egy koalícióban az előző ciklusban. Akkor ők hogy lennének balosok?

A Munkáspárt meg 6%-al kapott kevesebb szavazatot mint a győztes, ők meg mitől buktak óriásit?
Válasz erre 

Larry Silverstein 2015.05.10. 14:42:57

@G. Wolf: Attól, hogy mehet az népszavazás az EUból való kiválásról és a bevándorlás korlátozásáról.

A ballib rinya ezután Brüsszelre korlátozódik.
Válasz erre 

sanyix 2015.05.10. 14:44:42

@Larry Silverstein: a britek soha sem imádták az EU-t ők az USA-t imádják (tudod cia, soros :DD) másrészt ott az állítólagos "ballibek" is jobboldalibbak mint az imádott pártod :)

A briteket hiba volt bevenni az EU-ba, mindig is az USA előretolt bázisa volt, és lesz is.
Válasz erre 

midnight coder 2015.05.10. 14:47:49

Ha gályarabság nincs is, de rabszolgatartás van kis hazánkban, csicskáztatásnak hívják. Persze ez ellen nem igazán lépnek fel az emberi jogok harcosai, elvégre az elkövetők általában az általuk ajnározott cigányok.

Ami pedig a devizahiteleseket illeti, ezeket a devizahiteleket a Gyurcsány kormány alatt vették fel azok, akik nagy tételben fogadtak a bankokkal abban, hogy a Pannon Puma jó karban van, és a jelenlegi forint árfolyam hosszú távon tartható. Őszintén szólva, azt sem igazán értem, hogy eleve miért kell ebbe a dologba állam bácsinak beleavatkoznia. Különösen, miért kéri ezt az a liberós oldal számon, aki amúgy folyamatosan tiltakozik a paternalista állam ellen. Persze az is érdekes, amikor a demokrácia felkent lovagjai az ellen a halálbüntetés ellen tiltakoznak, amit a polgárok nagy többsége támogat. És boldogan hangoztatják, hogy milyen jó is az, hogy beléptünk az EU-ba és ezzel feladtuk az önrendelkezésünk egy jelentős részét, egyebek közt erre vonatkozóan is.
Válasz erre 

midnight coder 2015.05.10. 14:48:44

@sanyix: Mondjuk én is inkább az USA-hoz csatlakoztatnám az országot mint az EU-hoz.
Válasz erre 

bbwd 2015.05.10. 14:51:14

idióta, a legtöbb ember bevezetné a kézlevágást lopás esetén

be lennél szarva mi?

és tudod miért?

mert az emberek biztonságot szeretnének, a ballib jogrend meg azt nem ad, mert nálunk több joga van a terheltnek, mint a sértettnek
Válasz erre 

midnight coder 2015.05.10. 14:52:58

Az EU értékei a magyar társadalom többségének idegenek. A magyar társadalom ugyanis még egészséges. És igazából erősen kétséges, hogy az országnak mennyire is jó ez az egész EU-s dolog. Jó az nekünk, hogy az értelmes fiatalok elmennek, a szociális segélyért tömeggyártott gyerekek meg itt maradnak ? Jó az nekünk, ha kapunk ugyan egy rakás pénzt, de azt csak olyan hülyeségekre tudjuk elkölteni mint térfelújítások ?
Válasz erre 

midnight coder 2015.05.10. 14:53:33

@bbwd: +1
Válasz erre 

Haveravera 2015.05.10. 14:58:14

Nyilvánvaló, hogy Orbán meghülyült.
A párttársai felelőssége, hogy nem távolítják el a közéletből.
Éppúgy felelnek, mint Hitler és Sztálin párttársai.

Undorító ebben az országban élni, sehol nem vállalom már, hogy magyar vagyok..... voltam....
Válasz erre 

Reszet Elek 2015.05.10. 14:58:40

Trockijban nincsen "cz". Kényszervallatás ma is létezik. Lásd USA. Ugyanott börtön jár (függetlenül az okától) ha elmaradsz az asszonytartással, azaz létezk az adósrabszolgaság és az adósok börtönének intézménye. Újra ugyanott számos álamban létezik a halálbüntetés intézménye. Szóval bizonyos dolgokban "csak" példát veszünk a "demokrácia zászlóshajójáról"...
Válasz erre 

Reszet Elek 2015.05.10. 15:00:02

Természetesen állam, de néha a duplikált betűknél túl gyorsan ismétel az ember.
Válasz erre 

Waldeck 2015.05.10. 15:06:32

Ha a halálbüntit visszahoznák, akkor a 3 pontra már nem lenne szükség, mert minek száműzni Gyurcsányt ha ki is végezhetik?

A boszorkányüldözés pedig már hosszú évek óta megy.... lásd pl. a klasszikust, a Bajnai elleni totális rágalomhadjáratot... csak ők ezt az aljasságot karaktergyilkosságnak hívják, de attól a lényeg ugyanaz...
Válasz erre 

lac666 2015.05.10. 15:10:11

@midnight coder: akkor a ratyi orbánod miért nem lép ki az EU-ból? Megmondom miért, mert ezzel a demagóg szöveggel csak olyan birkákat hergel, mint te! Vagy egyszerűen ilyen gyáva szar?
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.10. 15:11:59

Namost mindezt egyszerre a fideSSes felső vezetés,képviselőik és gazdasági holdudvaruk(maffiájuk) esetében,-aztán visszatérni Európába ezek nélkül.
Válasz erre 

tryclops 2015.05.10. 15:14:51

@midnight coder: "A magyar társadalom ugyanis még egészséges."
Na cicuka, itt lefordultam a székről, és majd' belefulladtam a saját taknyomba a röhögéstől. Utcán jártál már mostanában? Születésszámokat láttál már? Meg közszolgákat úgy en bloc?
Egy egészséges társadalom pont így néz ki.
/omájfaszom/
Válasz erre 

Larry Silverstein 2015.05.10. 15:14:55

@Waldeck: te most komolyan gyurnait meg bajcsányt sajnáltatod?

eszem faszom megáll
Válasz erre 

Waldeck 2015.05.10. 15:18:01

@Larry Silverstein:

a te eszed már réges régen megállt.
Válasz erre 

Visceroid 2015.05.10. 15:25:13

Mondjuk úgy nem fog működni az EU, hogy először belépnek a gazdag országok, aztán belépnek a szegény országok, a gazdag országok látják, hogy nem jó, tehát gyorsan kilépnek. Marad egy "szegény országok uniója". Olyan, mintha Oroszország létrehozná a Szovjetuniót, utána meg kilépne, hogy neki ez már nem kell.
Válasz erre 

Gest anyó férje 2015.05.10. 15:29:06

" Ismét száműzetésbe lehetne küldeni a politikai ellenfeleket."

Ugyan minek, nélkülük Orbán már rég megbukott volna. Ha nem az agyatlan libsik volnának a fenyegető alternatíva, akkor sokkal szigorúbb választói megítélés alá esne
Válasz erre 

Gest anyó férje 2015.05.10. 15:31:19

"Fel lehetne eleveníteni a boszorkányüldözéseket. "

Majd a libsik kárpótolják őket a női kvóta formájában. Még több boszorkányt a Parlamantbe!
Válasz erre 

röf 2015.05.10. 15:32:20

Totál fölöslegesek ezek az egykaptafára született blogok... hülyeségeket írnak a hülye rajongóiknak.
Ki nem szarja le ezt a libernyák köcsög nyarvogást, ki nem szarja le ezt a hülye, aktatologató ejrópunnyó imádatot. Lassan de biztosan szétesik. Vihetik máshová a szemetüket, nem lesz kötelező megenni a szarukat. A legostobább emberek gyülekezőhelye az Európa Parlament.
Válasz erre 

Gest anyó férje 2015.05.10. 15:35:17

@sanyix:
" a britek ... az USA-t imádják (tudod cia, soros :DD) "

Miután Soros az angol font bedöntésével milliók zsebéből húzott ki milliárdokat, kétlem hogy nagyon imádnák arrafelé
Válasz erre 

Pipas 2015.05.10. 15:38:54

"Ha már a miniszterelnök a halálbüntetés témáját erőlteti, akkor ne álljunk meg félúton, forgassuk vissza az európai civilizáció kerekét több évszázaddal"

A halálbüntetés nem több évszázados dolog, ma is van halálbüntetés egy csomó modern országban.

Amúgy persze attól, hogy valami több évszázados még nem lesz elítélendő vagy betiltandó. Lásd pédául a konyhasót, amit több ezer éve használnak az emberek főzésre. :)
Válasz erre 

Rudi Kató 2015.05.10. 15:44:41

Érdekes a pénz általi népirtás nem zavarja a "demokratákat"! Ezzel a módszerrel gyarmatosították a volt ruszki tömbhöz tartozó országokat! Ja hogy az nem számít mivel ők csinálták! Más ha csak a gondolatát is felveti bűnösök felelősségre vonását mindjárt sátánnak kiáltják ki!
Válasz erre 

Farkas Magányos 2015.05.10. 15:45:23

Igaza van Orbán Viktornak,az unió egy fasz buzi.
Ilyen csajbók országot,mint a mienk,már rég ki kellett volna baszni a picsába és felhúzni a vasfüggönyt!
Éljen a Szovjetunió!!!
Válasz erre 

László Halmi 2015.05.10. 15:49:16

Kifelejtették az első éjszaka jogát,pedig az nagyban hozzájárulhatna haladó hagyományain őrzéséhez, nemességünk jó hangulatához.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2015.05.10. 15:53:44

@László Halmi: te hülye azt a szokást nyugatról vettük át
Válasz erre 

profilo 2015.05.10. 15:55:57

@Gest anyó férje:

+1
Válasz erre 

_Neville 2015.05.10. 15:59:39

Az egyik kedvenc magyar városom nevét bitorló kényszeres fóbiás bloggerek csöndre intése miért nem szerepel a listán?
Válasz erre 

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2015.05.10. 16:06:21

Én még javasolnám a "Ius primae noctis" (első éjszaka joga) visszaállítását is...
Válasz erre 

delejes 2015.05.10. 16:14:06

Az első éjszaka joga kimaradt..
Válasz erre 

Visceroid 2015.05.10. 16:14:46

@Fot L' Mondó: Dajcstomi megoldaná a népesedés kérdését.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.10. 16:16:20

@röf:
"legostobább emberek gyülekezőhelye az Európa Parlament."
Malacka te csak maradj meg az ólban, stupid disznónak.

"A MODERN DEMOKRÁCIÁK LEGKISEBB ALAPEGYSÉGE TEHÁT NEM AZ EMBER, HANEM ANNAK LESÜLLYEDT TORZÓJA, A TÖMEGLÉNY… A STUPID!
"A stupid számára a politika egyedüli célja, hogy a gyomrát megtöltse és barázdátlan agyát ingerelje szubhumán tévéműsorokkal… ő a
modernkori demokrácia alapanyaga… a stupid a disznó, amely a moslékban hempereg és mindent megzabál....Alapos vizsgálat után könnyen belátható, hogy mondjuk a papucsállatkával összemérve csupán mennyiségi különbségek felmutatására képes."

Lesz itt szép jövő?
Válasz erre 

A Román 2015.05.10. 16:25:32

Első éjszaka joga? Milyen király lenne, ha Mészáros Lőrinc vagy LázárLézer megdugná a kedves hozzátartozóidat (szigorúan csak nőneműeket, mert a kereszténydemokraták elítélik a buzulást)
Válasz erre 

Ballibáné Liberó Emese 2015.05.10. 16:31:04

Szemét fidesz bérblog ez!

Ne ködösítsetek! Orbán már bevezette a rabszolgaságot, közmunka néven. Eről persze egy szót sem szótok.

Meg arról se, hogy az év végén kilép az EU-ból és a NATO-ból.

S pedofil diktatúra van, lásd a hittant!!!
Válasz erre 

Bicepsz Elek77 2015.05.10. 16:31:29

Az adosok bortone kifejezetten okos dolog..
Válasz erre 

Alick 2015.05.10. 16:34:29

A gályarabság és a kényszermunka teljesen jó lenne a halálbüntetés helyett, hiszen a bűnös élete végéig értéket termel, amiből részben az áldozat családjának is lehetne jóvátételt fizetni.
Sőt, ezt teljesen aktuális lenne bevinni az EU keretei közé is, a TTIP titkos tárgyalásainak delegátusain és kezdeményezőin kipróbálva...
Válasz erre 

Bicepsz Elek77 2015.05.10. 16:34:48

@Gest anyó férje: A szamuzetes ha ostrakistmos lenne akkor pont OV ellen hasznalnak fel..
Válasz erre 

Bambano 2015.05.10. 16:40:00

@Larry Silverstein: bajnai olyan, amilyen, de arra kiváló példa, hogy egyesek mennyire agyatlanul szidják, hiszen sok éve már a magyar nemzet is kénytelen volt helyreigazítást közölni ezzel kapcsolatban.

minél többet libáztok, annál jobban bizonyítjátok, hogy a pártközpontból jövő utasításon kívül semmi nem érdekel, az igazság meg a valódi helyzet a legkevésbé.
Válasz erre 

2015.05.10. 16:46:52

Érdekes, hogy hétvégére mindig tele lesz az index ezekkel az ultrafos, buta, bérrettegő liberó posztokkal, amik mind ugyanazt szajkózzák ugyanazokról a témákról. Ti nem dolgoztok, vagy mi van veletek? Menjetek el kurvázni, vagy legalább maszturbáljatok egy jót. Pont ti "demokraták" vagytok azok, akik nettó paraziták vagytok ebben az országban, csak húzzátok vissza a szekeret, ott tesztek keresztbe, ahol tudtok. Cipelünk benneteket a hátunkon már ezer éve, csak tudnám, mi a lófasznak. Ott kéne hagyni az árokparton, fulladjatok bele a saját mocskotokba.
Válasz erre 

mszp-sekre várakozó LámpaVas 2015.05.10. 16:47:46

Nem erdekel mirol van szo, de ha Orban Viktor szeretne akkor legyen ugy.
Válasz erre 

röf 2015.05.10. 16:50:18

@csak egy néz@retrovírus:
"Ti nem dolgoztok, vagy mi van veletek? Menjetek el kurvázni, vagy legalább maszturbáljatok egy jót. "
Sajnos a szülők vallási szokásai gyerekkorukban megfosztotta őket egész életükre ettől a lehetőségtől...
Válasz erre 

Göntér László 2015.05.10. 16:52:42

A gályarabság újbóli bevezetése. Ehhez még az EU-t is meg lehetne győzni. A hajókon érkező bevándorlókat azonnal gályarabbá minősítenék és visszaeveznének a kiindulási helyükre. Az embercsempészeket pedig itt ítélnék el, az ezért járó büntetést kiszabva. Természetesen ezek a gályák nem süllyednének el olyan könnyen, mint a migránsok lélekvesztői.
Válasz erre 

Waldeck 2015.05.10. 17:00:20

Amúgy poénkodtok, de a külsőségek mögött sok feudális jellegű szokás visszatért.

Pl. a középkorban a király kiadta az adóbeszedés jogát egy helyi földesúrnak, aki be is szedte, de persze saját zsebre is dolgozott, megcsapolta szépen. Ez tudott volt, kvázi ez volt a fizetség, mai szóval jutalékér dolgoztak, a király is ennek tudatában osztogatta a pénzbeszedés jogát. Magyarul ez egyben királyi kegy és jutalom is volt, hisz akinek ezt a jogot adta, annak ezzel vagyonosodási lehetőséget is adott.

Ma is ez megy amikor Orbán király pozíciókat vagy éppen állami vállalatokat, netán földeket, trafikokat nyúl le a magyaroktól és osztja ki a vazallusainak, kedvenc hűbéreseinek. Egy cég élén sokat lehet lopni, egy lemutyizott uniós támogatási projektből szintén nagyon sokat lehet lopni, azaz akiknek ezeket a pozíciókat, projekteket odaadja, azoknak egyúttal lenyúlási lehetőséget is ad, nem véletlenül gazdagodnak zsírosra a maffia emberi, meg Orbán közvetlen haverjai, rokonai.

Nincs nagy különbség a hatalmi és lenyúlási logikában a középkor és a ma között, csak külsőségekben van különbség, meg lepapírozzák aztán ott a zsebben a lóvé, ennyi, ez volt a cél mindig is.
Válasz erre 

Bambano 2015.05.10. 17:06:35

@retrovírus: mit csodálkozol, hogy hétvégén nem dolgoznak? be vannak zárva a boltok... a prímszám definícióját sem lehet minden nap átírni.
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.05.10. 17:10:26

Szerintem inkább az lenne a probléma, ha ki akarnánk lépni az EU-ból. A CIA már másnap megdöntené a kormányt.

Ilyen marhaságot, a szlovákok és a csehek még mindig érvényben tartják a Benes dekrétumokat és még sem dobják ki őket. Nem is akarják, miért is.

Pár EU-s és hazai riogatja a népet, mintha tényleg ki lehetne valamelyik országot dobni az EU-ból. Ehhez legalább kb. olyan szintű dolog kellene, hogy Orbán bejelenti, Oroszország része lettünk.

Ráadásul a többséget nem is nagyon érdekelné.
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.05.10. 17:13:10

@mszp-sekre várakozó LámpaVas: Mondjuk a többnejűség simán jöhetne.

Ebbe még az elvakult libsik sem tudnak belekötni, mert ők pedig több srácot tarthatnának.
Válasz erre 

Bambano 2015.05.10. 17:15:21

@♔batyu♔: "Mondjuk a többnejűség simán jöhetne. ": a többnejűség büntetése a több anyós :))
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.05.10. 17:20:30

@Bambano: Hoppá. Az anyós is nő:))))
Válasz erre 

profilo 2015.05.10. 17:38:48

@♔batyu♔:

Te hülye vagy!
Az anyós boszorkány,azt meg lehet üldözni,égetni.
No problem.
Jöhet a többnejűség!

:)
Válasz erre 

László Halmi 2015.05.10. 18:24:01

@Fot L' Mondo.Ezt 15:19-kor már javasoltam,de larry silverstein,aki magán kívül mindenkit ekéz aszonta,hogy :"te hülye azt a szokást nyugatról vettük át".Ebből megállapítottam,hogy tuti nem hejesírás oktatásból szerzi a betevőt :-) .
Válasz erre 

László Halmi 2015.05.10. 18:27:37

@Bambano.Szerencséd van éppen mostanában hallgattam egy beszélgetést egy nővel,aki éveket élt Szaudiban.Aszonta,hogy a szívrendszerei betegségek arrafelé sokkal gyakoribbak,pedig megvolna a zseton a kezeléshez.A többnejűség egyszerűen kizsigereli az embert lelkileg,fizikailag és anyagilag.Mindegyik nejnek ugyanazt a "szolgáltatást " kell nyújtanni és hosszú távon kinyírja az embert.
Válasz erre 

Brix 2015.05.10. 18:27:44

@Pipas: Európai embernek lenni, privilégium. Bárhol jársz a világon, Európát sokkal többre tartják és kulturálisan-morálisan felettébb valónak tartják mint az USA-t, a világ többi részéről meg ne is beszéljünk!
Mi levetköztük az ostoba barbár halálbüntetést a jogrendünk és értékrendünk ezt nem engedi meg. Aki egy picit is támogatja a barbarizmust, annak javaslom nézzen meg egy szaudi lefejezést...
Én büszke vagyok arra, hogy az EU-ban élek, a németekkel, hollandokkal , skandinávokkal egy közösségben. A germán európa a világ kultúrálisan , erkölcsileg , szociálisan legfejlettebb része. Sokkal kevesebb ott az erőszak, mint az USA déli államaiban, ahol nyírják az embereket.
A britek nagyot hibáznak ha kilépnek az EU-ból! Ott semmi műszaki kultúra nincs és a gazdaság motorját éppen a jól képzett , szorgalmas kelet-európai bevándrolók jelentik, akiket most ki akarnak zárni
Válasz erre 

bbwd 2015.05.10. 18:34:06

@csak egy néző: csak van benne valami, hogy a legostobább emberek gyülekezőhelye, ha az eu parlment elnöke lehet egy érettségi nélküli tuskó...
Válasz erre 

2015.05.10. 18:37:59

@Brix: ne tömd a fejed ennyi bulvárral. Egyáltalán nem vagy egy csapatban az öreg európa országaival, kb. a megtűrt, szegény szomszéd vagy, aki alig bírja befizetni a közösköltséget. Kelet-európának nem ugyanaz a respekt jár a világban, mint európának. Mindenki tudja, milyen hely az, ahonnan jöttél: egy szegény, jelentéktelen ország, kommunista múlttal.

Nem tudom azt se, milyen statisztikákon alapulnak a nagyívű makrogazdasági alapvetéseid, de az angliai magyarok túlnyomó része a rongy melókra megy rá, és kb. a lengyelekkel és pakikkal versenyez. Oké, vannak mérnökök, informatikusok is, de nem ők a többség, hidd el.
Válasz erre 

midnight coder 2015.05.10. 18:44:59

@tryclops: Na, és EU-s születésszámokat láttál már ? De itt legalább nem a terroristák importálásában látjuk a megoldást.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.10. 18:50:47

@midnight coder:

"Persze az is érdekes, amikor a demokrácia felkent lovagjai az ellen a halálbüntetés ellen tiltakoznak, amit a polgárok nagy többsége támogat."

Érdekes, ebben a témában valahogy nem jön elő az USA mint a demokrácia ,mintaországa, amelyhez magunkat mérnünk kellene.
Válasz erre 

midnight coder 2015.05.10. 18:51:56

@retrovírus: De igen. Hosszabb távon nem igazán éri meg elmenni innen tányért mosogatni. A mosogató pénze ugyan kb. 4-5x annyi ott is, ugyanúgy mint az informatikusé, de az itteni informatikus fizu (ami kb. az átlag bécsi takarítónőé) 4-5x-öséből simán meg tudsz kinn élni és lakni is, ugyanez a mosogatóra már nem mondható el. Max. úgy tud megélni, ha 4-5 ember összeköltözik egy lakásba. Úgy meg itt is.
Válasz erre 

midnight coder 2015.05.10. 18:53:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Sem ebben, sem fegyvertartásban, sem egy rakás más olyan jogban ami az USA-ban van a polgárnak itt meg nincs. A liberósok csak akkor tekintik felnőttnek az embert, ha azt várják hogy gondoskodjon magáról és tartsa el a segílykéseket.
Válasz erre 

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.05.10. 18:57:58

Úristen geci, én ma tisztára ráflesseltem hitlerre vaz, hogy random visszajön és akkor tök izé lesz minden. Fú bazmeg, de jó volt ez a vizes spangli.
Válasz erre 

profilo 2015.05.10. 19:02:16

@Jóléti Dán Kekszesdoboz:

Egy ínyec vagy vazze.
:)
Válasz erre 

2015.05.10. 19:10:25

@midnight coder: ezek a döntések nem mindig alapulnak racionális megfontoláson. Nézd meg odaát a határátkelőn, mindegyik szánalmas poszt így kezdődik, hogy összecsaptak felettem a hullámok, nem volt más választás, megszűnt minden lehetőség stb. Az átlag mosogató csak odáig lát, hogy orbántakaroggy, meg fideszország és menni kell innen. Soha nem fogja bevallani, hogy az élet szopatja, nem a fidesz, akárhova megy.
Angliában kb tudom, mennyi az informatikusok bére, és összességében biztos több marad, mint itt, de az is röhej, hogy egy lakásra kifizessek havi 3-400 ezret, így inkább nem kell. Amúgy más nincs, amiért érdemes menni, az idő talán még szarabb, mint itt.
Remélem, belátható időn belül az összes "demokrata" átmegy oda mosogatni, és végre fellélegezhetünk.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2015.05.10. 19:17:08

@retrovírus: Elég sok külföldi expatmagyart ösmerek, kb. ugyanolyan arányban kormánypártiak, mint az itthoniak. Tehát a többségük.

emléxünk amikor bajnai v. dopeman kampányolni próbált Londonban 2014 előtt? A kutyát nem érdekelték, de egyltalán.
Válasz erre 

Hattáb 2015.05.10. 19:35:07

@sanyix: Ne vicceljünk már... mi az hogy Nagy - Britannia az USA előretolt bázisa?? A két ország között abszolút történelmi testvériség van,lényegében a korona gyarmatából nőtt ki az Egyesült Államok.Döntően angol,ír skót eredetű lakossággal,csoda e ha összesimul a két ország érdeke? Olyasmiről már nem is beszélve hogy két világháborúban voltak szövetségesek ,ahol a másodikban amerikai segítség nélkül, fegyverletételre kényszerültek volna Németország előtt.Kölcsönösen tartoznak egymásnak tehát.
.
Válasz erre 

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2015.05.10. 19:55:38

Van megoldás! Támogassátok az Egyetlen Hiteles Civil Összefogást (ha nem vagytok nácik)!
Válasz erre 

Brix 2015.05.10. 19:56:50

@midnight coder: Megéri kimenni , még mindig. Különösen 417 -ft os font árfolyammal számítva, már a kétkezi munka is megéri.
A lakhatás valóban Londonban igazán gond, azért vidéken nem olyan vészes. De, London egy más kategória....

@retrovírus: Azért a Fidesz kiszúrt a kisemberekkel ,hiszen eltörölte az adójóváírást, felemelte az adókat és felszámolta a szociális hálót
Akik kint vannak , azok alapvetően a jobb megélhetés reményében mentek ki, de sok embernél kivándorlási faktor a magyarországi politikai helyzet is. Magyarországon rossz szegénynek lenni. Rosszabb mint nyugaton, ahol ezért az állam nem az alacsony keresetű emberek sújtja az adóterhekkel, ahogy nálunk...
Válasz erre 

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2015.05.10. 20:00:01

@Brix: "Különösen 417 -ft os font árfolyammal számítva, már a kétkezi munka is megéri."
Jah!
Akkor ha vendégmunkásnak mész. Ha menekülsz a diktatúra elöl, akkor minek átszámolni mindent forintba???
Válasz erre 

sanyix 2015.05.10. 20:36:07

@♔batyu♔: nem a cia döntené meg, hanem a kormány haverjai. Elapad az eu-s forrás mit lopnának(tok) el? Na meg a gazdasági növekedés is hirtelen mínuszba zuhanna (az ország valós teljesítményét visszajelezve).
A CIA-nek csak be kéne tennie a popcornt a mikróba ;)

@Hattáb: és nem ezt írtam én is?
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.10. 21:05:26

@bbwd:
Kövér házmesternek van érettségije és mennyivel ér többet? Martin Shulczot nem ismerem, de nem hiszem, hogy bunkóságban felülmúlná a mi Kövérünket.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.10. 21:09:02

Azért lássuk be, hogy ez az idióta, akit még az ufók is visszab@szták ide nekünk, ő aztán igazán sikerrel öregbítetté hazánk hírnevét.

kanadaihirlap.com/2015/04/11/az-antiszemita-pataky-attila-szerepeltetese-volt-a-kanadai-magyar-jobboldal-legnagyobb-sikere/
Válasz erre 

Anna Sussoger 2015.05.10. 21:18:49

Amikor Lenin Finnországban volt, az még Oroszországhoz tartozott.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2015.05.10. 21:19:13

@csak egy néző: Attól függetlenül, hogy Pataki megőrült már jó régen, a kanadaiaknak nem kell a szomszédba menni a rászizmusért.

Pár ezer 'politikaimenekült' cigó után megreformálták a kontinensnyi ország beándorláspolitikáját.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.10. 21:29:26

@bbwd:
Azért a magyar parlament sem az IQ huszárok gyülekező helye. Csak egy rövid lista:
Kövér, Tállai, Budai, Farkas Flórián, Németh Szilárd, Novák Emőke, Rubovszky, Selmeczi, Semjén, Zsigó....
Válasz erre 

Blogger Géza 2015.05.10. 22:25:58

@Waldeck: Konkrétan mi volt a "rágalom" Bajnaival kapcsolatban?
Válasz erre 

tryclops 2015.05.10. 22:32:20

@midnight coder: Láttam. Kb a ruszkikkal vagyunk versenyben önmagunk föld alá kaparásában. Sejj sose halunk meg!
Válasz erre 

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2015.05.10. 22:34:27

@trombitás alfréd:
Kimaradt:
7. Az első éjszaka joga.
8. Az elme betegek büntethetetlensége.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.10. 22:44:33

@Blogger Géza:
Gézuka, hogy ne halj meg hülyén, ami egyébként kizárt.
"A Wallis még 1998–99-ben, Bajnai Gordon vezérigazgatósága előtt lett a Hajdú-Bét Rt. többségi tulajdonosa. A cég a víziszárnyaspiac összeomlása miatt 2003-ban – a megmentésére tett többszöri tulajdonosi próbálkozás ellenére – 5,5 milliárd forint adósságot hátrahagyva csődbe ment. Beszállítóinak jelentős része nagy veszteségeket szenvedett (egyikük emiatt öngyilkos lett[7]). Maga a Wallis csoport 10 milliárd forint veszteséggel szállt ki a befektetésből.

A média több hullámban foglalkozott az üggyel, amelynek során számos valótlan állítás látott napvilágot Bajnai és a Hajdú-Bét kapcsán. Későbbi bírói ítéletek több médiumot helyreigazításra köteleztek. Hamisnak bizonyult például az a feltételezés, hogy a céget nem fejlesztették és csak a pénzt vették ki belőle.[8][9] További helyreigazítások: FN FN II. MNO MNO, Zsigó Róbert közleménye Hir TV"
(Wiki)
Válasz erre 

Blogger Géza 2015.05.10. 22:46:53

@csak egy néző: Ez nagy nulla. Pár részletkérdésben nyertek sajtópert, de a történet lényegén ez semmit nem változtat.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.10. 22:54:41

@Blogger Géza:
Mint ahogy azon se, hogy te egy agymosott hülye vagy. Nem is vártam más választ tőled. Gondolom az Orbán kormány alatt megszopatott nyúltenyésztőkről sem hallottál, akiktől nem vették át a nyulaikat, sőt mérgezett tápot adtak a tenyésztőknek, csak valahogy ezt nem szajkózta a fidesz propaganda, még Stefka elvtárs sem nagyon eröltette kideríteni, hogy kik is voltak azok az üzlet emberek, akik így tettek tónkre nem kevés családi vállalkozast.
Válasz erre 

Blogger Géza 2015.05.10. 22:58:26

@csak egy néző: Valóban, semmi ilyen baromságot nem hallottam. És ne is fáradj vele, inkább keresd fel a pszichiáteredet és neki hadoválj a mérgezett nyulaidról.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.10. 23:03:55

@Blogger Géza:
Gézuka, nem szégyen, ha hülye vagy, csak kellemetlen.
Itt van egy kis olvasni való. Ha jól emlékszem 2014-ben, már nem a Fletó bagázs regnált, ha nem tévedek.

„A hét végén Fülöpszálláson jártam, és Lilla, a kisunokám beleszeretett egy piciny választási nyúlba. Meg kellett vennem a lucernával és az etetőkkel együtt. Így aztán a húsvéti nyuszi nálunk egy héttel korábban érkezett, megtoldva egy tapasztalattal. A hölgy, aki eladta a nyuszit, hamar közlékeny lett. Elmesélte, hogy most alig százötven nyula volt, de fél éve még kétezret tenyésztett. Ő hozta fel, hogy a környékbeli kistermelők – tucatnyian – ugyanúgy jártak, mint Bajnai libásai. Úgy tűnt, minden rendben, szerződést kötöttek a kft.-vel, amelytől a tápot is meg kellett venni.

S amikor felvásárlásra került volna a sor, nagyok, szállításra érettek lettek a nyulak, a nagyvállalkozók kis türelmet kértek, torlódásra hivatkozva nem vitték el a nyulakat, de még küldtek egy rakomány takarmányt. De attól mind a kétezer nyúl elpusztult. Kiderült, fuzáriumos volt a táp, gombafertőzött. »Megmérgezték az állatainkat, ennyi elég volt a nyulazásból, mi is majdnem tönkrementünk« - kesergett az asszonyka. »Miért nem jelentették fel őket?« - kérdeztem. »Ugyan, mi kisemberek vagyunk, a bíróság úgysem ítélt volna javunkra, s akkor tényleg szegénysorba kerül a család« - válaszolt.

Ez is figyelmeztető. Ezért is kellett a kétharmad. A liberális, szocialista gazdaságpolitika eddig a gazembereknek kedvezett. Véget kellene vetni az ügyeskedők, gazemberek világának, akik szerte az országban megússzák az ilyesfajta bűncselekményeket. Ehhez kellenek a becsületes, dolgos embereket védő törvények és korrupciómentes hatósági felügyelet. Egyébként ez az üzleti eljárás szokványos. A különböző kft.-k felveszik a hatalmas pályázati pénzeket, megkötik a termelőkkel a szerződést, majd új, olcsóbb piac után néznek, és ebben az esetben Lengyelországból hozzák be az olcsóbb nyulat. A magyar nyúltenyésztő meg pusztuljon jószágaival együtt.”

m.mandiner.hu/cikk/20140415_stefka_istvan_ketharmad
Válasz erre 

2015.05.11. 00:36:39

@Brix: nem tudom, ki a kisember. A nagyember komplementere? Én méretre nem vagyok kicsi, azonban a közéleti befolyásom nulla, alkalmazottként élek, így bizonyára kisembernek számítok. Velem viszont nem tolt ki a fidesz, sőt: bevezette az egykulcsos adót, ami elég sokat megspórol nekem. Pontosan milyen adókat emelt fel? A társasági adó és az áfa nem változott, sőt utóbbit most akarják csökkenteni. A szociális hálóról meg mindannyian tudjuk, milyen volt, sőt milyen még mindig. Egy végtelenül korrupt, korszerűtlen, komcsi időkből ittmaradt valami. Az egészet el kéne takarítani a picsába egyetlen tollvonással. Csak arra volt jó, hogy a másfél milliós lumpencigány-réteg száját betömjék egy időre. Remélem, eljön most már az ideje annak is, hogy ezzel a problémával szembenézzenek. Amúgy pont a napokban belógatott, Cameron-féle angol szociális programhoz mit szólsz akkor? Fordul a kocka, ha lassan is.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.11. 07:50:57

@Blogger Géza:
Na mi van Gézuka? Nagyon eltüntél, kiskancsó.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.11. 17:17:12

@röf:
"@csak egy néz@retrovírus:
"Ti nem dolgoztok, vagy mi van veletek? Menjetek el kurvázni, vagy legalább maszturbáljatok egy jót. "
Sajnos a szülők vallási szokásai gyerekkorukban megfosztotta őket egész életükre ettől a lehetőségtől..."
Na disznókám, ennek fuss neki mégegyszer, hogy mi a faszt is akartál röfögni?
Válasz erre 

röf 2015.05.11. 19:49:16

...nézz bele a gatyádba...
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.11. 19:51:26

@röf:
Belenéztem a gatyámba és egy hozzád hasonló f@szt láttam.
Válasz erre 

bbwd 2015.05.12. 18:03:07

@csak egy néző: és ez mennyiben befolyásolja vagy teszi elfogadhatóvá azt a tényt, hogy az egyik legfontosabb eu intézményt egy képzelten, műveletlen ember vezetheti?

szégyen
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.12. 18:19:25

@bbwd:
Mond neked valamit a Lászlóné név?
Tudod, aki egy OKJ-s tanfolyammal lehetett nemzeti fejlesztési miniszter és most is államtitkár?
Ez ugye nem szégyen?
Egyébként, honnan tudod, hogy "az egyik legfontosabb eu intézményt egy képzelten, műveletlen ember vezetheti"???
Lehet, hogy egy hangyányit okosabb és műveltebb mondjuk nálad is, ami lehet, hogy nem is olyan nagy mutatvány.
Válasz erre 

bbwd 2015.05.12. 18:38:05

@csak egy néző: személyeskedésben nagy király vagy, az biztos...

azért odabaszna, ha képzettségben felülmúlna, de egyéb mutatókban sem hiszem.

ugyanis a családi indíttatás és a személyes igényesség is számít az érettségi netán diploma megszerzésének vágyában, ami a derék együgyű szocialista martint egyáltalán nem érdekelte

még egyszer mondom: szégyen, az eu szégyene
és nem ez az egyetlen
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.12. 19:03:06

@bbwd:
Waooh, gratulálok. Ügyesen megvédted az OKJ-s Lászlóné miniszterünket, ez az ország szégyene és nem ez az egyetlen.
Válasz erre 

bbwd 2015.05.12. 19:05:33

@csak egy néző: te miről beszélsz? miért kevered ide lászlónét?

melyik a fontosabb és komolyabb megbízatás, egy magyar miniszter vagy az eu parlament elnöke? mintha terelnél, kisfiam...
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.12. 19:14:24

@bbwd:
Én terelek kiskancsó????
Engem pl kurvára nem érdekel, hogy ki az eu parlament elnöke,mert mi még az eu-ban is csak egy kekeckedő balkáni ország vagyunk egy mit ugrálsz miniszterelnökkel,akin már csak mosolyognak.
Engem inkább az érdekel, hogy miniszter lehet egy ilyen buta luvnya.
Válasz erre 

bbwd 2015.05.14. 15:01:21

@csak egy néző:
súlyos önértékelési zavaraid vannak :xD
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.14. 15:48:18

@bbwd:
"súlyos önértékelési zavaraid vannak :xD"
Nem tudom, hogy tükröd van e otthon.

www.nyugat.hu/tartalom/cikk/politikusok_diploma_erettsegi_nelkul

www.kelko.hu/diploma-lenni-vagy-nem-lenni/

Csak halkan kérdezem, hogy tudod e te nagyon művelt akárki, hogy ki mondta ezeket a mondatokat a választóiról?"A MODERN DEMOKRÁCIÁK LEGKISEBB ALAPEGYSÉGE TEHÁT NEM AZ EMBER, HANEM ANNAK LESÜLLYEDT TORZÓJA, A TÖMEGLÉNY… A STUPID!
"A stupid számára a politika egyedüli célja, hogy a gyomrát megtöltse és barázdátlan agyát ingerelje szubhumán tévéműsorokkal… ő a
modernkori demokrácia alapanyaga… a stupid a disznó, amely a moslékban hempereg és mindent megzabál....Alapos vizsgálat után könnyen belátható, hogy mondjuk a papucsállatkával összemérve csupán mennyiségi különbségek felmutatására képes."
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.14. 16:03:35

@bbwd:
"csak van benne valami, hogy a legostobább emberek gyülekezőhelye, ha az eu parlment elnöke lehet egy érettségi nélküli tuskó.."
Az önértékelési zavartól mentes logikád alapján a Némethné által vezetett, közel 600 milliárd forint felett rendelkező minisztériumban dolgozó, közel 1000 ember, "csupa ostoba ember gyülekezőhelye volt."

Egyébként pedig biztos, hogy mindenki aki Schulz-ra szavazott, az mind ostoba volt szerinted, mert ugye csak te vagy a helikopter.
"
1994-ben lett az Európai Parlament képviselője.[1][3]

2012. január 17-én megválasztották az Európai Parlament elnökének, a pozícióban a lengyel Jerzy Buzeket váltotta. A választás során a 670 érvényes szavazatból 387-et kapott, vetélytársai Nirj Deva (142 szavazat) és Diana Wallis (141 szavazat) voltak. 2014. július 1-jén újraválasztották tisztségében; 612-ből 409 szavazatot sikerült begyűjtenie a másik három jelölttel – Sajjad Karim (101), Pablo Iglesias (51) és Ulrike Lunacek (51) – szemben."
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.05.14. 19:00:10

@csak egy néző:

A logikád pöppet hibás. Némethnét kinevezték a minisztérium élére, nem a minisztérium dolgozói választották. Így Némethné kinevezése nem a minisztrérium dolgozóit minősíti, hanem azt, aki kinevezte és eltűrte a kinevezést.

Ezel szemben az EP elnökét az EP képviselői választják meg. Tehát határozottan ezen EP tagokat minősíti, kit választanak meg elnökükké.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.05.14. 19:09:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Igazad van.
Már csak arra válaszoljatok, hogy mennyiben van hatása országunkra, hogy ki ül az eu parlament élén?
"Így Némethné kinevezése nem a minisztrérium dolgozóit minősíti, hanem azt, aki kinevezte és eltűrte a kinevezést. "
Az pedig e derék kormányunkat minősíti, hogy mekkora suttyókat szavaztak/neveztek ki vezetőnek.
Számomra Tállai a bunkóság, sötétség mintaképe.
Válasz erre 

Souky Sanjay 2015.11.02. 06:50:22

Sajnos azt én sem értem,hogy egy pár nőismerősömnek miért lesz orgazmusa,ha meglátája ezt a ge.it.Ferde hajlamuk miatt inkább nem is beszélek velük,mert meggyőzhetetlenek.Istenként imádják.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard