Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Vigyázz Viktor, jön a fal!

Vigyázz Viktor, jön a fal!

Régóta tudjuk, hogy ha a hatalom megtartásáról van szó, a miniszterelnöknek semmi se drága. Ami azonban a bevándorlók elleni nemzeti konzultációs, Európai Uniót fikázó, rendpárti ösztönöket élesztgető hecckampányt illeti, az nem egyszerűen kommunikációs hazárdjáték, hanem tragikus baklövés. Az MTA Kisebbségkutató Intézetének nyilatkozata mértani pontossággal tárja elénk ennek a politikának a tarthatatlanságát.

barany.jpg

     Fotó: civilhetes.hu

Le a kalappal azok előtt a kutatók előtt, akik a sarkukra álltak, és nem félve a következményektől Orbán Viktor képébe vágták többek között azt a tényt, hogy „Magyarország népességének közel tíz százalékát etnikai és kulturális kisebbségek alkotják. Magyarország Közép-Európa része, amely régiót semmi sem jellemez jobban, mint a jól szervezett, kulturális identitásukhoz ragaszkodó kisebbségek jelenléte.” Ha ezt valaki eddig nem tudta volna, akkor idézzük fel azt a történelmi tényt, hogy a Trianon utáni Magyarországon is legalább egymillió, önmagát nemzeti kisebbséginek valló polgár maradt. Nagy részük német volt, akiknek döntő hányada elhagyta az országot a második világháború után, kisebb részük szlovák, akik közül a magyar-szlovák lakosságcsere következtében körülbelül százezren települtek át Csehszlovákiába. Nem beszéltünk még a romák több mint félmilliós közösségéről, illetve arról, hogy jelenleg is közel 20 bejegyzett magyarországi kisebbséget tartanak nyilván.

Ennek a sokszínűségnek soha nem látta kárát Magyarország, sőt, ahogy a kisebbségkutatók fogalmaznak: „A kulturális sokszínűség ezen felül érték, amely állami védelemben részesül, nem csak a Magyarországon jelenleg hatályos nemzetiségi törvény, hanem több, különböző nemzetközi szerződés alapján is. Aki ezt tagadja, az a kisebbségi közösségek elismerését, a kisebbségi közösségekhez tartozó és azok fontosságának tudatában élő embereknek a politikai közösséghez való tartozását vonja kétségbe.”

Azt üzenjük ezzel a világnak, hogy a pénznek nincs szaga, azok előtt viszont, akik egy tál levest kérnek tőlünk a küszöbünk előtt, becsapjuk az ajtót.

Ne feledjük, a magyarországi kisebbségek zöme úgynevezett gazdasági bevándorlóként érkezett ide, de ha a besenyőket, jászokat és kunokat is ide soroljuk, akkor volt részünk háborús menekültekből is bőven. A magyar miniszterelnök ugyanakkor nem beszél arról, hogy letelepedési kötvény segítségével szinte minden külföldi magyar állampolgárságot vásárolhat magának, feltéve, ha van elegendő pénze hozzá. Azt üzenjük ezzel a világnak, hogy a pénznek nincs szaga, azok előtt viszont, akik egy tál levest kérnek tőlünk a küszöbünk előtt, becsapjuk az ajtót. A nemzeti konzultációs kérdőív ennek az antihumánus ideológiának a szemérmetlenül pontos leirata.

Ha egy magyar politikus csak orra végéig lát, és nem veszi figyelembe, hogy bevándorló-, illetve kisebbségellenes kirohanásaival a külföldön élő és dolgozó magyar polgárok érdekeit épp úgy sérti, mint ahogy rontja a környező országokban élő magyar nemzeti kisebbségek esélyeit az érdekérvényesítésre, az ne gondolja, hogy valaha nagy államférfiként fognak rá emlékezni. Kicsinyes belpolitikai haszonszerzés céljából kétségbe vonni saját államunk nemzeti és kulturális sokszínűségét hatalmas öngól, ráadásul ellenkezik a keresztény erkölcs tanításaival is.

konzul.jpg

Fotó: index.hu

Orbán Viktor úgy konzultál a bevándorlókról, hogy azok nincsenek közöttünk, nem találkozunk velük sem az utcán, sem a munkahelyünkön, az iskolában a gyerekeik nem „színesítik” az osztályokat. Kétségtelen tény, hogy az antiszemitizmushoz sem kell zsidó, de a xenofóbia ilyen kicsinyes készpénzre váltása ordas politikai szándékokat takar. Nem ártana tisztában lennünk azzal, hogy kikkel riogatnak bennünket, de erre ez a konzultációnak nevezett népbutítás teljesen alkalmatlan. Ha beesteledik körülöttünk, akkor jobban félünk minden nesztől, mintha látnánk, kik járkálnak körülöttünk. Orbán Viktor nem akarja, hogy világosban is felmérhessük, kik vesznek körül bennünket. A kisebbségkutatók nyilatkozatukkal egy gyertyát gyújtottak, de ez a fény még mindig nagyon kevés ahhoz, hogy ne féljünk a félhomály démonaitól. A sötétben azonban a magyar miniszterelnök sem veszi észre, hogy hol az a fal, amelynek nem kéne nekirohannia.  

94 komment Pávatánc Tovább
Vigyázz Viktor, jön a fal! Tovább
Facebook Tetszik
0
94 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr397498328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.28. 14:18:24

Megint egy ballib műbotrány.
Válasz erre 

Remete 2015.05.28. 14:51:01

@maxval bircaman szerkesztő: Ha ez ballib műbotrány, akkor nem kevesebbet mondasz, mint hogy nincs normálisan gondolkodó semleges, vagy jobboldali értelmiségi.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.28. 15:29:54

@Remete:

Én magamat baloldali konzervatívnak vallom, nem jobboldalinak.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2015.05.28. 16:12:48

Fenyeget a 2%

Priceless
Válasz erre 

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.28. 16:58:35

"Magyarország népességének közel tíz százalékát etnikai és kulturális kisebbségek alkotják"

Ez tény.

Ezen a 10%-on viszont TÖBB, MINT 25-féle etnikum osztozik.

Vagyis az egyes etnikumok aránya a 90%-os MAGYAR többséghez EZRELÉKEKBEN, és TÍZEZRELÉKEKBEN mérhető, a két legnagyobb etnikum, a cigányok és a németek kivételével, amelyek a teljes lakosság 3-5, illetve 2-3%-át teszik ki.

Hol itt a kulturális, és egyéb sokszínűség?
Válasz erre 

Brix 2015.05.28. 17:03:55

A nemzetiségi sokszínűségnek voltak előnyei, de a vége mégis Trianon lett...Azt azért nem szabad elfelejteni,hogy a környező országokból bevándorolt kisebbségek: svábok, tótok, románok, szerbek nem egy másik kultúrkörből jöttek, mint a mostani afrikai-ázsiai bevándorlók tömegei...Arra szinte csak rossz példa van, hogy mi történik, ha két ekkora kulturálisan eltérő közösség találkozik egymással. Orbánnak igaza van: ide csak egy nagyon megválogatott társaság jöjjön letelepedni. Csak annyi ember , amennyit még asszimilálni tudunk és be tudnak illeszkedni a magyar társadalomba.
A jövőben az egyre inkább fel fog értékelődni, ha egy ország megmarad európainak és kizárja a más kulturkörből érkezőket.
Válasz erre 

lavór 2015.05.28. 17:08:21

Viktor és udvara már magasról letojja, mi következik. Börtönbe nem kerülnek, vagyonukat sem kobozzák el. Szóval röhögnek a markukba, míg mi itt vinnyogunk.
Válasz erre 

Arthur Bloch 2015.05.28. 17:12:21

@Shlomo a halott zsidó terrorista: A sokszínűség azonnal látható,csak a reggeli borotválkozáskor jobbAn bele kell nézni a tükörbe...
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 17:15:17

Adósságtól szenved az egyetlen magyar görög falu
Visnovitz Péter2011.11.06. 8:0310

Ez a cikk 3 éve frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Aggódva figyelik válságban vergődő hazájuk sorsát a magyarországi görög falu, Beloiannisz lakói. Szerintük Európa faragott bűnbakot a görögökből, akik viszont szeretnének inkább hősök lenni. Beloiannisz vezetői úgy vélik, igazságtalan falujuk nehéz sorsát a görög válsághoz hasonlítani, de tény, hogy ők is súlyos hitelek miatt kénytelenek segítséget kérni. A helyiek szerint ez nem azért van, mert itt is görögök élnek.

Arab, török, kurd és perzsa

Arab Budapest

A Budapesten élő arabok az összes észak-afrikai és közel-keleti országot képviselik. Nem homogén közösség (legfeljebb csak a többségi társadalom szemében): az „arabságnál” jóval erősebbek az etnikai, állampolgársági és a társadalmi státusz meghatározta kötődések, de természetesen jelen van egy mindezek feletti arab identitás is, aminek gyökere a közös nyelv, a közös vallás és kultúra. A Magyarországon élő mintegy 2 200 arab származású bevándorló hat észak-afrikai és tíz közel-keleti állam polgára, majdnem kétharmaduk, 1 400 fő él Budapesten. A legtöbben Szíriából és Egyiptomból érkeztek, együttesen a budapesti arabok majdnem felét ők teszik ki. Az arab származású bevándorlóknak csupán harmada nő, a családosok szerepe mégis jelentős (a 19 évnél fiatalabbak aránya több, mint húsz százalék). Az életkori megoszlás régebbi, megállapodott bevándorló csoportra vall: az átlagosnál magasabb a középkorúak aránya, a nyugdíjaskorúak száma viszont nem jelentős.

A Budapesten élő arab közösség rendkívül heterogén, az egyetemi tanulmányok után idetelepült orvosok, mérnökök mellett sok üzletember és vállalkozó is van; a vendéglátásban és kiskereskedelemben egyre jobban kialakul egy arab profil. A fővárosi pénzváltó üzleteket egészen napjainkig jellemzően arab vállalkozók működtették, de többen közülük jelenleg mobiltelefonnal üzletelnek (a fővárosi mobilárusok jó része arab származású). Az utóbbi időben egyre népszerűbbek a keleti csemegeboltok, amelyek nem csak az arab diaszpóra igényeit elégítik ki, egyre több tősgyökeres budapesti is ott vásárol fűszert, édességet vagy éppen vízipipába való dohányt. Iskolák, civil szervezetek, valamint két nagyobb muszlim közösség is jelzik, hogy a budapesti arabok otthonra találtak a városban.

Török és kurd Budapest

A Magyarországon élő török állampolgárok kétharmada, mintegy ezer fő Budapesten él. Háromnegyedük férfi, és a 20-40 éves korosztályhoz tartozik. Budapesten az 1990-es évek elején jelentek meg a török bevándorlók. Többen Németországból és Ausztriából költöztek ide, a rendszerváltás után megnyíló kereskedelmi, üzleti lehetőségek reményében. A 2000-es évekre a budapesti városképnek is szerves részévé váltak a más európai nagyvárosokból ismert kebabos gyorséttermek. A kezdetben idegenkedő lakosságnak szánt marketingfogásként a terméket sok helyütt „gyros” néven vezették be a piacra, vélhetően a görögországi nyaralások kulináris élvezeteinek felidézésével kecsegtetve. Aztán ez így is maradt, ma majdnem minden török (és nem török) pecsenyesütő gyrosként árulja a kebabot.

A látványos gyorséttermi piachódítás mellett, számos más tevékenységgel is foglalkoznak itt élő törökök. Általában kereskedőként, üzletemberként tevékenykednek, és nagyon aktív kulturális életet élnek. Iskola, kulturális platform és más egyesületek segítenek az identitás ápolásában, és igyekeznek az „őslakosokat” is megismertetni a török nyelvvel, kultúrával és az iszlámmal. Az egyik budapesti muszlim közösség kiterjedt kapcsolatokat ápol az itt élő török diaszpórával és Törökországgal.

A kívülálló számára talán fel sem tűnik, hogy a Budapesten élő török állampolgárok jelentős része kurd nemzetiségű.

Iráni Budapest

A főváros legfiatalabb bevándorló közössége. Az 1940-es évek óta élnek kis számban emigráns irániak Budapesten, akik kezdetben a monarchista, az 1980-as évektől az iszlámista üldöztetések elől kényszerültek elhagyni hazájukat, az itt élő irániak többsége mégsem közülük, hanem az itt tanuló egyetemisták közül kerül ki. Különösen az orvosi, természettudományi és műszaki karok vonzóak a gyerekeiket nyugati egyetemekre küldő jómódú városi családok számára, így több száz iráni diák tölt öt-hat évet Budapesten, utána pedig hazatér, vagy más nyugati országban (esetleg Magyarországon) telepedik le. A Magyarországon élő mintegy 1 200 iráni állampolgárból 700 él Budapesten. Többségében férfiak, kétharmaduk 20 és 30 év közötti.

Az egyetemisták mellett jelentős hatással vannak a főváros kulturális és gazdasági életére az itt élő, letelepedett irániak. Számos szőnyeg- és bútorkereskedést működtetnek, vannak iráni ételeket kínáló elegáns éttermek, gyorsbüfék és élelmiszerboltok is. Időről időre kulturális rendezvényeket, koncerteket szervez az itt élő közösség, melyeken a fővárosi lakosság is közelebb kerülhet az iráni kultúrához.
Válasz erre 

teleorman 2015.05.28. 17:25:51

Senki nem mondja, hogy rántsunk magukra - teszem azt - 40 millió afrikai menekültet. (A letelepedésnek amúgyis szigorú szabályai vannak, évente mindössze néhány ezren jutnak ehhez a státuszhoz.) Ám szerencsétlenek ellen - az általános magyar frusztrációból eredő idegengyűlölő neurózisra építve - nyálat verni, hangulatot gerjeszteni csakugyan prosztóság. Főleg, hogy két és fél millió trianoni magyar is - szlovák stb. szempontból - ugyanolyan idegen. (Mindegy, hogy mi ezt nem így gondoljuk, Pártunk és Kormányunk sem tudja meggyőzni őket erről). Egy idegengyűlöletbem dagonyázó K-Európában ők is csak veszthetnek.
Válasz erre 

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.28. 17:35:12

@teleorman:

Nézd, a mi cigányaink FÉNYÉVEKKEL kulturáltabbak, jobban szocializáltak, iskolázottabbak, mint az ide özönlő csürhe, mégse látják őket szívesen se Nyugat-Európában, se Észak-Amerikában.

Akkor nekünk miért kellene akár egyet is befogadni azok közül, akik az európai mérce alsó minimumszintjén sincsenek?
Válasz erre 

leponex 2015.05.28. 17:39:37

Jó Alfrédunk!
Ahogy írod, a sok tehetségtelen bloggernek semmi se drága, csak hogy beállhasson a többi közé ...

Lécci, fordíts le nekünk először, amit Merkel asszony mondott nekünk a megbukott multikulturalizmusról, jó?

Tudod, amikor arról beszélt hogy akkoriban úgy vélték Németországban, a vendégmunkások majd jönnek, elvégzik azt a munkát amit a hazaiak nem hajlandók, majd békében hazamennek.

Oszt mégsenem mentek békével, hanem maradtak, de ma már békétlenül.

Úgy különösebben nem kérdezték meg akkor a németeket, szeretnék-e ezt.

No, Orbán ennyit csinál most, lehet demokratikusan dönteni szeretnénk-e mi is harminc év után önkritikát gyakorolni, vagy érdemes lenne az eddigi európai tapasztalatok alapján értelmes választ adni erre, amíg lehet.

Menni fog neked is, higgy magadban.

Salut!
Válasz erre 

von Putri 2015.05.28. 17:45:56

Az hogy sokszínű, elmondható egy szép festményről, meg egy ronda festményről is. Attól függ, milyen színekből rakták össze

Tulitarka csiricsáré mázolmány jó ízlésű embernek nem kell. Ugyanúgy, a ki tudja melyi. És ezt meg is kell mondani nekik, nincs helye köntörfalazásnak
Válasz erre 

von Putri 2015.05.28. 17:48:10

@von Putri:
Kimaradt egy sor, de mindegy is. A lényeg annyi, hogy kifelé a tarka söpredékkel!
Válasz erre 

Mekk Meister 2015.05.28. 17:51:24

@Brix: Maximálisan egyetértek!
Válasz erre 

von Putri 2015.05.28. 17:54:40

@teleorman:
"két és fél millió trianoni magyar is - szlovák stb. szempontból - ugyanolyan idegen. "

Fura hogy neked ez jut eszedbe az ide hurcolkodó mindenféle hányatott népségről, amikor a "trianoni magyarok" ősei 1000+ éve ott laktak, sőt az államalkotó nemzet voltak majdnem mostanáig
Válasz erre 

Mekk Meister 2015.05.28. 17:57:16

@teleorman: Szimplán ostobaság, vagy szándékos ferdítés a szülőföldjén elo hataron túli magyarokat egybe mosni az afrikai menekültekkel.
Válasz erre 

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.28. 17:58:36

Amit az EU akar játszani Magyarországgal, az egy ócska manipulációs trükk.

Arra a tapasztalatra épül, hogy ha először egy ici-pici szívességet kérsz valakitől, és megteszi, akkor később egyre nagyobb szívességeket kérhetsz tőle, mert szégyell nemet mondani, mivel az elején, az ici-pici szívesség kérésével elkötelezted őt.

Mint a farkas a mesében: először a mancsát dugja be a malacok házába, majd a lába szárát, addig amíg az egész farkas be nem kerül, hogy felfalja a háznépet.

A menekültek körüli álságos cirkusz ugyanez:

1. Fogadjátok be ezt a 200 menekültet - kéri álszent mosollyal az EU. Jól van, befogadjuk - mondják a magyarok, mert milyen ciki lenne már 300 szerencsétlentől megtagadni a segítséget.

2. Fogadjátok be ezt a 2000 menekültet - kéri határozott hangon az EU. Jól van, befogadjuk - mondják a magyarok, mert milyen ciki lenen már nemet mondani, ha először igent mondtunk az EU kérésére.

3. Fogadjátok be ezt a 20.000 menekültet - parancsolja a magyaroknak az EU. Bssztkmgkrvanytkt - mondják a magyarok, de akkor már nem tehetnek semmit, mert a menekülteket akkor is idezsuppolják, ha a 10 millió magyar vért hány az idegtől.
Válasz erre 

Pipas 2015.05.28. 17:59:41

"Magyarország népességének közel tíz százalékát etnikai és kulturális kisebbségek alkotják."

A legnagyobb számú kisebbség a cigányság, akik nem alkotnak kultúrális kisebbséget. Beszélnek magyarul, sőt nincs egységes saját nyelvük, nincsenek saját költőik, saját történelmük, nincs saját kultúrájuk.

Egyedül a "cigányzene" az, amit emlegetni szoktak, de valójában az sem cigány kultúra. Erről így írt Bartók Béla:

"A cigányzene elnevezés itthon is, külföldön is merőben téves, hiszen cigány-játszotta magyar műzenére vonatkozik."
Válasz erre 

von Putri 2015.05.28. 18:20:10

@Shlomo a halott zsidó terrorista:
Ezt hívják a marketingben beetető kampánynak. Elbagatellizálni a terheket, egy "említésre sem érdemes" felkiáltással, aztán oda mutatni a lap aljára: tessék itt írja alá a devizakölcsön szerződést
Válasz erre 

Netuddki. 2015.05.28. 19:02:04

A téma qrvára nem érdekel amikor vannak sokkal fontosabb, aktuálisabb témák is. Például az orbán strómanja, a disznószaroslőrinc hogyan tud milliárdos osztalékot felvenni, és kiknek osztja tovább?
Válasz erre 

L von Richthoven 2015.05.28. 19:12:23

@Brix: Mivel, hogyan válogatunk?
A letelepedési kötvényeknél a pénztárca vastagságával, ez világos mindenkinek....
Mindenesetre nagyon elgondolkodtató a mai címlapon talalható rövid kis videó a debreceni helyzetről. Ne legyek négerektől körülvéve mondja a kis magyar hazafi, 2015-ben Európa közepén, jobbszélén. Az én véleményem az, bár sokan nem értenek vele egyet, hogy a magyar emberhez nem méltó az amit most a kormány szeretne véghezvinni bármiárom. Az idegengyülölet nem az amire most Magyarországon szükség lenne, de remekül el lehet vele terelni a figyelmet. A baj majd akkor lesz, ha a rezsim eltűnik a süllyesztőben, de nem Orbánt, hanem ugy általában a magyarokat fogják utálni Európában. Nem azért mert magyarok hanem azért mert idegengyűlölők....
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2015.05.28. 19:19:02

@Pipas: Latom rohadtul ertesz a zenehez (is). Amirol Bartok irt az a Bartok radion hallgathato muzene, valoban. Csakhogy van autentikus, hagyomanyos ciganyzene, sajat vallassal, az egyes csoportoknak sajat nyelve. Elobb tanulj, tajekozodj, aztan irogass.
Válasz erre 

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.28. 19:32:46

@L von Richthoven:

" Ne legyek négerektől körülvéve mondja a kis magyar hazafi, 2015-ben Európa közepén, jobbszélén. "

Bocs, de a saját hazájában egy magyar ember hagy mondja már el a véleményét, hogy kivel akarja körülvenni magát, és kivel nem.

Izrael egyébként milyen bevándorláspolitikát folytat? Én úgy tudom, hogy úgy vágják ki, aki arratéved, mint a macskát szarni.
Válasz erre 

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.28. 19:35:16

@L von Richthoven:

"A baj majd akkor lesz, ha a rezsim eltűnik a süllyesztőben, de nem Orbánt, hanem ugy általában a magyarokat fogják utálni Európában. Nem azért mert magyarok hanem azért mert idegengyűlölők..."

Én kb. leszarom, hogy engem, mint magyart mennyire utálnak az egykori gyarmattartó népek kifinomult utódai.
Válasz erre 

2015.05.28. 19:35:20

@Szelid sunmalac: " van autentikus, hagyomanyos ciganyzene, sajat vallassal, az egyes csoportoknak sajat nyelve"

Marha. Nem tudsz olvasni? Azt írta, hogy nincs egységes nyelvük és kultúrájuk, erre te azt nyomod, hogy "az egyes csoportoknak saját nyelve van"? Mit nem értesz, Gazsi?

"Elobb tanulj, tajekozodj, aztan irogass."

Ezt pont te mondod, hülyegyerek? Aki nem tud magyarul írni? Egyél tehénszart.
Válasz erre 

Nzoltan 2015.05.28. 19:36:34

Na, az EU már emelte a kvótát 800 főre. És ez csak az EU határain kívül eső menekülttáborokból jövő menekültekre vonatkozik! A tengerből kihalászott és az illegális határátlépő bevándorlók ebbe nem tartoznak bele! Azokat külön-külön elbírálják.

A végén megint csak Orbánnak lesz igaza.
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2015.05.28. 19:37:33

@Victor Orbanescu:
Egyedül a "cigányzene" az, amit emlegetni szoktak, de valójában az sem cigány kultúra. Erről így írt Bartók Béla:

"A cigányzene elnevezés itthon is, külföldön is merőben téves, hiszen cigány-játszotta magyar műzenére vonatkozik."

Valasz erre a reszre: "Amirol Bartok irt az a Bartok radion hallgathato muzene, valoban. Csakhogy van autentikus, hagyomanyos ciganyzene"

Sajnalom ha funkcionalis analfabeta vagy, es ha valtozik a sorrend, mar nem all ossze a kep. Nehez lehet neked. Halgass egy kis Ando drom-ot vagy Kalyi jag-ot...majd megnyugszol
Válasz erre 

2015.05.28. 19:38:21

@Shlomo a halott zsidó terrorista: "egy magyar ember hagy mondja már el"

Ki mondta neked, hogy te magyar vagy? Írni sem tudsz, primitív nyilas majom.
Válasz erre 

bölcsbagoly 2015.05.28. 19:38:25

@Mekk Meister: mit akarsz egy itt élő oláhtól? mert maygar sohasem venné fel nicknek egy roméán regáti megye nevét!
Válasz erre 

Nzoltan 2015.05.28. 19:38:54

Egyébként nem tudom miért KELL beengedni bárkit is. Még ha háború sújtotta országokból, jönnek is. Útközben van egy csomó másik ország.
Válasz erre 

bölcsbagoly 2015.05.28. 19:39:57

Mennyiben azonos fogalom a sokszinüség a multikultival?
Válasz erre 

Nzoltan 2015.05.28. 19:41:56

@Szelid sunmalac: Az ismert cigányzene az magyar műzene. Magyar nóta.
Válasz erre 

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.28. 19:42:37

@L von Richthoven:

"Az idegengyülölet nem az amire most Magyarországon szükség lenne"

Tudod, mire van ma Magyarországnak a legkevésbé szüksége?

A büdös, mocskos, hazaáruló libsikre.

A liberális terrorra és a véleménynyilvánítás korlátozására van a legkevésbé szüksége.

Arra, hogy csak addig legyen a vélemény szabad, amíg egybevág a tartóitok, meg a szponzoraitok érdekeivel. A csekély számú, ám annál nagyobb hangú libsi csőcselék terrorjára nincs szüksége.

Na erre NINCS ma Magyarországnak szüksége.
Válasz erre 

Victor Orbanescu (törölt) 2015.05.28. 19:43:23

@Szelid sunmalac: Teljes mértékben leszarom, hogy te mit gondolsz Bartók szövegéről. Én úgy értelmezem, ahogy mondta.
Ja, és tanulj meg írni, mielőtt másokat oktatnál, ostoba.
Válasz erre 

2015.05.28. 19:46:13

@Nzoltan:
"A végén megint csak Orbánnak lesz igaza. "
Nem ez lenne az első ilyen.

A dolog általában így szokott kinézni:
1) Mi ez az ökörség már megint?! Hát ezeknek elment az eszük! Ahelyett, hogy a valós problémákkal foglalkoznának, már megint politikai hecckampányokat indítanak.

2) Na tessék,már az EU is kritizál minket. Kellett ez nekünk...

3) Mi az, hogy csak ennyire!? A kormány megint megígérte, hogy megold egy valós problémát, és csúnyán becsapta az embereket!

Orbán egyébként semmi mást nem tesz, csak azt, amit minden más orsázg vezetői is...

index.hu/kulfold/eurologus/2015/05/27/1134_menekultet_vallalna_at_magyarorszag/

Vagy hacsak mi vagyunk olyan posztók, hogy nem akarjuk befogadni őket, mert nem kell a sokszínű világ, akkor más országok miért akarnak limiteket hozatni az EU-val?

Már megint egy olyan téma, ahol páran úgy osztják az észt, hogy közben lövésük sincs a dolgokról. A lényeg, hogy ne úgy, ahogy a patás Orbán :)
Válasz erre 

Victor Orbanescu (törölt) 2015.05.28. 19:46:15

@bölcsbagoly: " maygar sohasem venné fel nicknek egy roméán regáti megye nevét"

Rólad sem gondolom, hogy magyar vagy, köcsög. Írni nem tudsz.
Válasz erre 

Victor Orbanescu (törölt) 2015.05.28. 19:47:46

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Megint elgurult a gyógyszered, nyilaskám.
Válasz erre 

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.28. 19:49:55

@Szelid sunmalac:

"Csakhogy van autentikus, hagyomanyos ciganyzene, sajat vallassal, az egyes csoportoknak sajat nyelve."

Saját vallással? Ezt hogy érted?

A saját nyelvről meg csak annyit, hogy a sok közül a lovári az, amit sikerült többé-kevésbé egységes rendszerbe foglalni.

Itt van előttem a Rostás-Farkas-Karsai-féle cigány-magyar nagyszótár,

110 oldal terjedelmű a cigány-magyar része, oldalanként átlag 30 szóval. Lehet számolni :)
Válasz erre 

Pipas 2015.05.28. 19:51:33

@Szelid sunmalac: "Csakhogy van autentikus, hagyomanyos ciganyzene"

Jah, mint ahogyan van rovásírás is. Kíváncsi vagyok hány cigány ismeri a hagyományos autentikus cigányzenét.

"sajat vallassal,"

Dettó!

"az egyes csoportoknak sajat nyelve."

Így van. Csak nem egységes, és a legtöbben nem beszélik.

"Elobb tanulj, tajekozodj, aztan irogass."

Jó' van akkó!
Válasz erre 

Pipas 2015.05.28. 19:53:49

@Shlomo a halott zsidó terrorista: "110 oldal terjedelmű a cigány-magyar része, oldalanként átlag 30 szóval. Lehet számolni :) "

És tegyük hozzá, hogy ennyi szót ismernek összesen. :)
Válasz erre 

Nzoltan 2015.05.28. 20:01:47

Orbán arra a multikultira gondolt, ami szemétdombot csinált az európai nagyvárosok egyes kerületeiből. Abból a hazai többség nem kér.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2015.05.28. 20:02:23

Nekem nem kell bevándorló.

Szerencsére Gyurcsány sem olyan hülye hogy népszavazást kérjen erről, mert a baloldali szavazók pont olyan fasiszták mint a jobbosok - igen helyesen.
Válasz erre 

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.28. 20:03:00

@Pipas:

Nem bántásból akartam írni, de tényleg ilyen a szótár. Úgyhogy felesleges a földtől elrugaszkodva a libsiknek hülyeségeket beszélni, ráadásul olyan kérdésről, amihez fingjuk sincsen.
Válasz erre 

bölcsbagoly 2015.05.28. 20:09:47

@Victor Orbanescu: te hülye, vakon írni nemtudok, de látom te is szőrsöstalpú vagy...sorry...
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 20:21:04

ez az ócska falusi strici nagyon is jól tudja,hogy evvel a szemétkedésével árt a külföldre ment magyaroknak,-ez is a célja kettős sunyi játékának.
őket kiutálják ide vissza,aztán lehet qrvanyázni az EU-t,-és lehet hogy szavazókat is hoz elmebeteg faxiszta dumája a vakablak sötét magyar szavazóknál.
-ez a magyarország pestise mkinél okosabbnak hiszi magát,-és ez a legveszélyesebb fajta
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 20:24:37

@Shlomo a halott zsidó terrorista: és a kis nyikhaj pár év múlva Londonban is ezt mondaná?
egy éppolyan felszínes majom,mint akinek az ócska propagandájára hallgat most.
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 20:26:43

ma láttam egy afrikai bevándorlót.
megélhetési.
családot alapítani jött ide.

szép madár a gólya.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2015.05.28. 20:27:08

@sutyerák: 'ez az ócska falusi strici nagyon is jól tudja,hogy evvel a szemétkedésével árt a külföldre ment magyaroknak,-ez is a célja kettős sunyi játékának.'

Biztosan ezért szavazott a HTMeknek csak a 98%-a Orbánra. A többi sem a demokrata szakértőkre...:))
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 20:30:21

Anyaország :: 2015. május 28. 19:28 :: Egy hozzászólás A máltai lovagrend "gazdagabb" lett egy zsidóval Reklám Erdő Péter bíboros Rómában átvette a Szuverén Máltai Lovagrend (SZML) nagykeresztes tartománynagya jelvényeit Matthew Festingtől, a rend nagymesterétől, és ezzel tartománynagyi méltóságban tagja lett a rendnek - közölte az Esztergom-Budapesti Főegyházmegye csütörtökön. Az ünnepségen Erdő Péter a máltai lovagrend nagymesterének egy Boldog Apor Vilmos-ereklyét adott át. A római székhelyű SZML, teljes nevén a "Jeruzsálemi, Rodoszi és Máltai Szuverén Ispotályos Szent János Lovagrend", a keresztény Európa egyik legrégibb intézménye. Működését 1050 körül kezdte Palesztinában. Egyházi laikus rend, amelynek jelenleg mintegy 13 500 tagja van. A rend alapelve a "hit védelme és a rászorulók megsegítése". Független és szuverén testület, melynek saját jogrendje van, útlevelet állít ki, bélyegeket ad ki és pénzverési joga is van. Élén 2008 óta Matthew Festing áll, aki a rend 79. nagymestere. A rend a világ 104 országával tart fenn diplomáciai kapcsolatot, és a világ több mint 120 országában végeznek tagjai orvosi, szociális és egyéb karitatív tevékenységet. (MTI)
Forrás: kuruc.info/r/2/143815/

..nu...illlen az őskorban még nem vótt ! De aztán.....elindult lassan egY civilizációnak nevezett akármi...és hopp ! ez nőtt ki belőle....EGY, SZÉP, DEGENERÁLT SZEREPJÁTÉK-SZINDRÓMA !...:)
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 20:31:58

OHHH ! ERDŐ ZSIDÓ ??? KATOLIKUS PÁZMÁNY-HOLOKAMU-DIPLOMA.....ÉÉÉÉÉÉRTEM MÁR ! ÖSSZEFONÓDOTT AZ ERDŐ ...ILAN MÓRRAL !!! :o)))))))))
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 20:32:32

@teleorman: ezer embert kéne befogadnunk a kvóta alapján.
-tavaly 14ezerrel csökkent az ország lakossága(születés-halálozás)
meg sokezerrel a kivándorlás miatt,de ez most nem az a szám.
Válasz erre 

Furusina 2015.05.28. 20:33:17

Álláspontom szerint, nincs mit filózni a nagyszámú más kultúrájú
jövevény ügyében tekintve, hogy ez évtizedek óta tényként megvalősult, amennyiben a rengeteg kínai és vietnámi letelepedettre gondolunk.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 20:33:31

OHHH....A MÁLTAI LOVAGREND IS ZSIDÓ ?????...MINGGYÁÁÁ BESZARTOK ! :o)))))
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 20:34:11

@Larry Silverstein: mijaza HTM?
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 20:35:50

...NU...AKKOR MEGFIGYELVE AZ ÖSSZEFÜGGÉSEK HÁLÓZATTYÁT ITT ÉS OTT, ITT BION EGY ÁTTEKINTHETŐ ZSIDÓ HÁLÓZAT MŰXIK...EGYMÁSRA HATÓAN.......:)))
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 20:37:33

@sutyerák: HTM= HÜLYE TÖKKELÜTÖTT MEGVEZETNEK.....
Válasz erre 

Larry Silverstein 2015.05.28. 20:37:43

@sutyerák: Tavaly az ország lakossága nőtt, pont úgy mint a legtöbb évben, a bevándorlás miatt....www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/fields/2112.html
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 20:38:43

@Furusina: a kínaikat nem merik bactatni,sem a sokezer ruszkit Hévíz környékén.
egy sunyi kis geci alattomos uszítása az egész.
-bedőlünk neki,-megérdemeljük.-pusztuljunk.
-én Szt Istvánban jobban hiszek,-hogy Ő miként vélekedett ilyesmiről,mint ennek a kis szemétládának bármely szavában is.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2015.05.28. 20:39:07

@sutyerák: Határron túli magyar. Azért vicc amikor a baloldal el akarja magyarázni a határon túliaknak hogy mi a jó...csak hát még annyira sem hiszik el nekik, mint a magyarországiak....:)
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 20:40:12

@Larry Silverstein: lóxart,mama!
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 20:40:34

BÉVÁNDORLÁS.......MI LESZ EZEN A FÖLDGOLYÓN, HA A KLIMAVÁLTOSZÁS MIATT, ORSZÁGOK (NÉPEI) KEZDENEK VÁNDOROLNI.....ÉS A HÜLYÉK EMELTE FALAKBA ÜTKÖZNEK ???
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 20:42:04

@Larry Silverstein: demokratákról és önkényről van szó régóta már,-csak ti libsiztek,még utóvégharcként.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 20:42:16

@kvadrillio: ...HA MEGEMELKEDIK A TENGEREK SZINTJE ÉS ORSZÁGOK TŰNNEK EL A SEMMIBE......A VÁNDORLÓKAT AKKOR MAJD LELÖVIK ?????

faszok.
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 20:43:21

@kvadrillio: jön a forró hullám India felől,-vmi ilyesmit olvastam,-talán épp a közel-keletet írtja
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 20:44:50

@kvadrillio: Törökországban 2,5 millió menekült él,ahogy múltkor olvastam.
-és meg tudják oldani.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 20:48:38

@sutyerák: jahhh.....most még nálunk jégkorszak van....záporokkal, de ahogy forog a föld....1-2 hónap és ide is elér a 45 fok....occt hullunk mint a legyek.....
DE ! NE FÉLJETEK ! VIKTOR MAJD FALAT EMEL NEKIJEHHH ! :)
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 20:48:44

További szép estét mkinek!
-én továbbra is tartom magam ahhoz,hogy akkor fogok kokárdát tűzni,amikor ez a kis bazárimajom szemétláda eltűnik a porondról.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 20:50:25

50 FOK.....IZZASZTÓAN GYILKOS IDŐJÁRÁS......KÖZEL-KELETEN "CSAK" 45 FOK......VALAMIVEL LASSABBAN ÖL.....
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 20:51:38

@kvadrillio:
ui: ez a globális felmelegedés a szélsőséges időjárást jelenti nekünk,itt a kontinentális európában,nagy szárazságokkal,sosem tapasztalt viharokkal.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 20:52:35

@sutyerák: MI IS MEG TUDJUK OLDANI..., CSAK MENEKÜLT TRANZITORSZÁG VAGYUNK ÉS JÓ LENNE HA EZT AZ EU BŐSÉGESEN HONORÁLNÁ....:o)
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 20:52:39

@kvadrillio: én 22-25 fok felett izzadok.
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 20:53:20

@kvadrillio: szerintem nyomják a pénzt így is.
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 20:55:17

na,helló mki!
<=c")=balra el
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 21:02:11

@sutyerák: ...VOLT ITT IS MÁR ÁPRILISBAN 40 FOK ÉS NYÁRON 43 ÁRNYÉKBAN.....SZTEM KLIMA NÉLKÜL NEHEZEN KIBÍRHATÓ MÁR EZ A HŐMÉRSÉKLET.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 21:05:20

az innovatívak meg kitalálhatnának olyan ruhákat, sapkát kánikulai melegre, ami hűt...:)
Válasz erre 

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.28. 21:14:53

@sutyerák:

"a kínaikat nem merik bactatni,sem a sokezer ruszkit Hévíz környékén."

A kínaiak meg a ruszkik is a zöld határon át jönnek éjjelente, miután gondosan eldobálták az útleveleiket, meg minden papírjukat, amivel azonosíthatják magukat?

Nos?
Válasz erre 

hanta boy 2015.05.28. 21:31:22

Hát ezzel a menekült kérdéssel kapcsolatban két észrevételem van.

1. Akik kirobbantották az afgán, iraki, szíriai, líbiai, stb, stb háborút fogadják be azok az onnan menekülőket!!!!
Na, kik robbantották ki ezeket a háborúkat?

Hát természetesen az USA és Izrael!!!

Akkor legyenek szívesek az ámerikások, és a zsidók befogadni az általuk kirobbantott háborúk menekültjeit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Ha mán ennyire hülye az EU, és az ámerikások és a zsidók helyett befogadja a háború menekültjeit, akkor ugye úgy van, hogy a háború befejezésekor a menekültek hazamennek?????
Válasz erre 

sutyerák 2015.05.28. 21:35:20

@hanta boy: két barázdanyom van az agyadban,aztán úgyhagyták,-nem művelték tovább.
Válasz erre 

hanta boy 2015.05.28. 21:51:52

@sutyerák:

Sutyi fiú!

Ezt viccnek szántad, vagy komoly?
(mert viccnek kurva szar...)
Válasz erre 

hanta boy 2015.05.28. 21:54:33

Sutyi fiú!

Csak halkan kérdem.

Te hány menekültet fogadtál be eddig?
(ugye más farkával könnyű a csalánt verni....fingom sincs hol lakhatsz, de befizetnék rá, hogy a kétszáz méteres lakókörzetedben éljen egy pár ezer menekült.....gondolom akkor nem lenne ilyen nagy a pofád!!!)
Válasz erre 

legális 2015.05.28. 22:20:24

A ME multikulturális megállapítását talán kicsit kevésbé kellene kiélezni. Nem biztos, hogy néhány % kultúrkülönbségre gondolt.
Egy osztrák, egy magyar, vagy egy román esetében az egymáshoz, a munkához a valláshoz (vagy annak hiányához) azért nem olyan nagy a különbség, mint akár egy koszovói, vagy még inkább egy afgán vagy szír esetében. A családhoz, rokonokhoz, való viszony férfi-nő kapcsolat stb., szintén akkora különbség, hogy nincs kedvem olyan nagyot módosítani a körülményeimen, amivel ez a multikulti járna.
És ezzel nem érzem magam kirekesztőnek, csak szeretném az általam elfogadott értékrendben leélni az életem.
A cigányság egyébként jó példa. Nem arra, hogy milyen jó is velük az élet, hanem arra, hogyha túl sok a különbözőség az túlzottan igénybe veszi az emberi kapcsolatokat.
Válasz erre 

Tranquillius 2015.05.28. 22:25:51

Ha csak azt nézzük, hogy hányféle kisebbség élt az ország területén, akkor a III. Birodalmat is multikulturálisnak kellene neveznünk. Két külön dolog az, hogy egy országban sokféle kisebbség él és az, ha egy állam deklaráltan multikulturális. Ha lehet ne keverjük ezt a két dolgot. regnumportal.hu/regnum2/node/642
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 22:38:27

Háború a Nap ellen

Háború a Nap ellen ...AVAGY, A FŐNÖKÖKET MEGVÉDIK, A KISEMBEREKET PEDIG HAGYJÁK MEGHALNI..

háború a nap ellen hidfo.ru

Mint egyén, mint közösség, mint civilizáció szembe kell néznünk azzal a ténnyel, hogy a Nap el akar törölni minket a Föld színéről. Védekezünk a Nap ellen, vagy újra beköszönt a kőkorszak?

Május 7-én az Egyesült Államok Nemzeti Tudományos és Technológiai Tanácsa nyilvánosságra hozta egy új típusú nemzetbiztonsági stratégia tervezetét, ami előirányozza, hogy az infrastruktúrát erőltetett tempóban fel kell készíteni az űridőjárás jelentette kockázatok kezelésére. A közeljövőben ugyanis bármikor megtörténhet, hogy egy nagyobb napkitörés kiüti az elektromos rendszereket, ami nem csak a hírközlést és távkommunikációt lehetetlenítené el, hanem kőkorszaki szintre küldené vissza az elektromosság alapú technológiáktól függésben élő társadalmakat.

Az Egyesült Államok nemzetbiztonsági kockázattá nyilvánította az űridőjárást, ami bevallottan számos veszélyt tartogat a gazdaság továbbműködésére. 2014 novemberében a tanács által létrehozott Space Weather Operations, Research and Mitigation Task Force (SWORM) elsődleges feladatául jelölték ki egy olyan akcióterv kidolgozását, ami az űridőjárásban bekövetkező szélsőséges eseményekre felkészíti az országot – ez a program erőltetett tempóban elkészült, a tervezet nyilvános kivonatát május első hetében adták ki. A nyilvánosságnak nem sok beleszólása van a stratégia módosításába, mindössze három hét véleményezési időt adtak, május 29-én már a tervezet végső formáját szavazzák meg.

A program úgy határozza meg az űridőjárást, mint kockázatot, ami a nemzetgazdaság egészének működését veszélyezteti. A tervezet előirányozza az infrastruktúra átállítását a közeljövőben várható katasztrófahelyzetek hatásainak minimalizálására. Ennek részeként elsődlegesen a – kivétel nélkül elektromos rendszerek által vezérelt – közműhálózatok immunizálását tűzték ki célul, de számos más intézkedés is a program részét képezi.

A program többek közt előirányozza:

az űridőjárás megfigyelésére és az előrejelzésre rendelkezésre álló források növelését
a katasztrófahelyzetek gyors kezelését lehetővé tévő erőstruktúrák felkészítését
a rendkívüli események kritikus infrastruktúrára gyakorolt hatásainak vizsgálatát, modellezését és előrejelzését
a nemzetközi együttműködés fokozását

A program elsődleges célja, hogy a társadalom és gazdaság működését biztosító technológiai eszközök kiszolgáltatottságát nagy mértékben csökkentse, és ameddig az átállási folyamat ki nem teljesedik, biztosítsa annak lehetőségét, hogy egy esetleges katasztrófahelyzetet a kormány kezelni tudjon. A közelmúltban számos olyan rendkívüli esemény történt, ami közvetlen összeköthető a naptevékenység fokozódásával (itt elsősorban műholdak meghibásodására kell gondolni). A SWORM előrejelzése szerint azonban fokozódni fog a helyzet, és a nyugati társadalomnak fel kell készülnie arra, hogy akár egy egész kontinens területén is egyik napról a másikra működésképtelenné válhat minden, amit modern technológia vezérel.

A SWORM előrejelzése szerint már a következő években is előállhat egy olyan helyzet, amelyben egy az átlagosnál jelentősen erősebb napkitörés, és az ennek hatására bekövetkező – szintén átlagon felüli – geomágneses vihar miatt napokra, vagy akár hetekre is teljes egészében ellehetetlenül a távkommunikáció. A testület emiatt a cselekvési terv gyakorlatba átültetését egy skála felállításával kezdi, ami a különböző típusú “rendkívüli események” kategorizálását lehetővé teszi, és így a hatóságok számára is egyértelműsíti, hogy az adott helyzetben mi a teendő.

A program elsődleges kockázatként határozza meg, hogy egy az átlagosnál jelentősen erősebb napkitörés esetében az energiaszektor egésze leállhat, szélsőséges esetben az erőművek működésképtelenné válása miatt akár hónapokra is leállhat az áramtermelés. A dokumentum ugyanakkor hangsúlyozza, hogy nem ismertek egy előre ki nem számítható katasztrófa várható hatásai, emiatt a távkommunikáció továbbműködésének biztosítása szintén elsődleges, emellett gondoskodni kell arról, hogy a lakosság kellő mértékben tudatában legyen, és megértse a készülődés okait.

A tervezet ugyanakkor előfeltételezi, hogy a civilizáció birtokában van az infrastruktúra immunizálásához szükséges eszközöknek. Mivel a nem-elektromosság alapú technológiák még “gyerekcipőben járnak”, értelemszerűen a ma elterjedt és működésben lévő technológia immunizálása az elsődleges, nem a technológiai forradalom. A legnagyobb kérdés az, képes lesz-e a nyugati társadalom megérteni, hogy a megszokott kényelem előre nem kiszámítható külső tényezők hatására egyik napról a másikra is eltűnhet. Mi történik, ha megszűnik működni az okostelefon, a hűtő leolvad, és nem csak az áramellátás szűnik meg, de amiatt az élelmiszertermelés is hónapokra leáll? Az immunizálás egy ilyen helyzet bekövetkeztének megakadályozását jelentené. Ugyanakkor egyáltalán nem biztos, hogy
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 22:39:44

@kvadrillio: ... a jelenlegi gazdasági szerkezet alkalmas arra, hogy a forrásokat egy ilyen probléma megoldására elérhetővé tegye. Emellett a program azt is hangsúlyozza, hogy katasztrófa esetén a kormányzati személyek és katonai vezetés személyi biztonsága elsődleges, és a felkészülés a döntéshozói közösség védelmének garantálásával kezdődik, ami eleve lehetetlenné teszi, hogy a széles nyilvánosság elfogadja azt. Pedig bármennyire is hangsúlyozzák az emberi jogokat és egyenlőséget, döntésközpont nélkül nincs civilizáció.

Nagy vonalakban elmondható; már tudjuk, hogyan védekezzünk a káros sugárzás ellen kis közösség szintjén, de nincsenek kellő anyagi források ennek gyakorlati kivitelezésére, valamint arra, hogy ezt nagyobb közösségre is kiterjesszük. A további előrelépéshez olyan gazdasági előrelépés lenne szükséges, ami egyelőre nem csak az egyén, de a közösség anyagi lehetőségeit is meghaladja.

PFFFFF !!!!! NU, KI IS MARAD ÉLETBEN ?????????
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 22:44:44

"katasztrófa esetén a kormányzati személyek és katonai vezetés személyi biztonsága elsődleges, és a felkészülés a döntéshozói közösség védelmének garantálásával kezdődik, ami eleve lehetetlenné teszi, hogy a széles nyilvánosság elfogadja azt. Pedig bármennyire is hangsúlyozzák az emberi jogokat és egyenlőséget, ...döntésközpont nélkül nincs civilizáció."...döntésközpont nélkül nincs civilizáció."...döntésközpont nélkül nincs civilizáció."...döntésközpont nélkül nincs civilizáció."......:)))))))....ŐK MARADNAK MEG...UGYE ! OCCT DÖNTHETNEK, MIKOR GYÖN A KÖVETKEZŐ CSAPÁS A FEJÜKRE ! :o)
Válasz erre 

bkkzol 2015.05.28. 22:47:44

Ne keverjük már össze a német-román-horvát... keveredést, betelepülést a szudáni, afgán bevándorlókkal! Utóbbiak több generáció után se beszélnek latin betűs nyelvet (mint Skandináviában is kiderült) így nem értik a tv-t. Tehát gyereket csinálnak szabadidőben. De kell is a sok gyerek ,mert nagyon fogynak a hasukra tekert bombáktól....
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 22:53:42

Thursday, May 28, 2015
A TTIP konzerválná az amerikai uralmat
TTIP

Németországban mostanra aktív közéleti vita bontakozott ki a transzatlanti szabadkereskedelmi egyezményről. A politikai elit egy része nyíltan ellenáll, a civil szervezetek is tömegeket mozgatnak meg. A tárgyalási folyamat mégis titokban tovább zajlik.

Andrej Hunko, a Die Line párt képviselője kijelentette, hogy a széleskörű elutasítottság miatt le kell állítani a transzatlanti szabadkereskedelmi zóna létrehozásáról folytatott tárgyalásokat. A politikus szerint a nyilvánosság ellenállása egyre nagyobb nyomást helyez az Egyesült Államok és Európai Unió közt zajló tárgyalásokra, ami végül meg fogja akadályozni, hogy az egyezmény létrejöjjön. “Németországban a közvélemény egyre kritikusabb az egyezmény és annak veszélyei kapcsán, az emberek komolyan aggódnak emiatt. Úgy gondolom, elegendő indokunk van az egyezmény megakadályozására.”

Andrej Hunko elmondása szerint a civil szervezetek egyre aktívabbak, és fokozott nyomást helyeznek a TTIP-re. A politikus kifejtette, hogy a nyilvánosság eleve kevés információval rendelkezik a tárgyalási folyamatról, mert az zárt ajtók mögött, az emberek megkérdezése és a sajtó bevonása nélkül zajlik. Ugyanakkor a TTIP végleg felszámolhatja az országok függetlenségét, a lakosság még a mostani állapotokhoz képest is kiszolgáltatottabbá válik a multinacionális cégek önkényének.

“Gyakorlatilag semmit nem tudni erről a kezdeményezésről, azt leszámítva, hogy a cégek pereket kezdeményezhetnének országok ellen, és dollármilliárdokat perelhetnek ki az államok költségvetéséből.”

A politikus szerint az egyezmény fennhatóságot adna a multinacionális vállalatoknak az országok felett. Andrej Hunko ugyanakkor nincs egyedül a véleményével; Európa-szerte fokozódó civil ellenállás mutatkozik. Miközben igyekeznek titokban tartani a TTIP tárgyalási folyamatának alakulását, néhány dolgot mégis tudni lehet. A TTIP tárgyalása évek óta zajlik, és a befektetőknek sem lehet oka meglepődni, hogy a dollár és az euró közt paritás alakul ki. A tárgyalási folyamat előrehaladásának egyik fontos kritériuma

a két pénznem egyenlő értékűvé tétele, hogy a két gazdasági tömböt egybenyithassák.

Persze, erről nincsenek nyilvánosan elérhető információk, mindössze a gazdasági folyamatokból lehet kikövetkeztetni. A TTIP ugyanakkor egy megelőző gazdasági csapásnak tekinthető, amit az Egyesült Államok akar kierőltetni, még az Eurázsiai Unió felemelkedése előtt. Az eddig kiszivárgott információk alapján – annak ellenére, hogy a vállalatok perelhetnék az országokat – a TTIP semmit nem változtatna a most fennálló erőviszonyokon. Éppen ez lenne a TTIP lényege; hogy semmi ne változzon. Az európai kormányok most is amerikai irányítású multinacionális cégek nyomása alatt állnak. Ez a mai status quo – az egyes országok éves költségvetése eltörpül a nagyobb multinacionális vállalatok gazdasági erejéhez képest. A TTIP lényege, hogy

jogi keretet adjon a most fennálló erőviszonyoknak. Ezek az erőviszonyok ugyanis nemsokára megváltoznak.

Szergej Nariskin, az orosz Állami Duma elnöke szerint elérkezett az idő arra, hogy megkezdődjenek a tárgyalások az Európai Unió és az Eurázsiai Gazdasági Unió egyesítéséről. Első lépésként ez egy Lisszabontól Vlagyivosztokig terjedő szabadkereskedelmi zóna létrehozását jelentené. Az Eurázsiai Unió mint gazdasági és politikai szövetség emelkedne fel, ütőerejét egy egyesített európai hadsereg és az orosz haderő adná. Gazdasági vonatkozásaiban az Eurázsiai Unió létrehozása azzal fenyegeti az amerikai vállalatokat, hogy elvesztik befolyásukat az európai kormányok felett. Emiatt erőltetett ütemben zajlik a TTIP megvalósítása, hogy még az amerikai hegemónia felborulása előtt “kőbe véshessék” az amerikai fennhatóságot. (Szintén emiatt akarják idő előtt létrehozni az egyesített európai hadsereget; amennyiben az amerikai hegemónia felbomlása előtt jön létre egy európai hadsereg, az amerikai irányítás alatt állna.)

Itt jön képbe a TTIP, ami konzerválná a mai állapotokat, és jogi értelemben kőbe vésné, hogy az amerikai multinacionális cég bármikor beperelhessen egy európai országot, ha úgy érzi, hogy kezdi elveszíteni a piaci monopóliumot. A tagállamok jogi úton rá lennének kényszerítve, hogy megőrizzék az amerikai gazdasági monopóliumot, még az Eurázsiai Unió felállása után is. Ellenkező esetben dollármilliárdokat fizethetnek az őket perelő amerikai cégeknek. Tehát a TTIP alapvetően egy amerikai kezdeményezés, amerikai érdeket szolgál, és egyetlen célja, hogy hátráltassa az Eurázsiai Unió felépülését. Ugyanakkor fennáll annak lehetősége, hogy azért nem tudni sok információt a tárgyalási folyamatról, mert nincs is tárgyalási folyamat; előre kidolgozott, kész tervek vannak, megvalósításuknak pedig egyetlen akadálya, hogy a dollár és euró közt még nincs stabil paritás. Így a TTIP kapcsán folytatott egyeztetés is sokkal inkább szólhat a két gazdasági térség “összecsiszolásának” lépéseiről, mint a
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 22:57:30

..TTIP feltételeiről. Erről azonban épp az információhoz hozzáférés korlátozottsága, a nyilvánosság teljes kizárása miatt nem sokat tudni.

hidfo.ru/2015/05/a-ttip-konzervalna-az-amerikai-uralmat/
Szerző: Andre Lowoa
Válasz erre 

kvadrillio 2015.05.28. 22:59:05

"az amerikai multinacionális cég bármikor beperelhessen egy európai országot, ha úgy érzi, hogy kezdi elveszíteni a piaci monopóliumot. A tagállamok jogi úton rá lennének kényszerítve, hogy megőrizzék az amerikai gazdasági monopóliumot, még az Eurázsiai Unió felállása után is. Ellenkező esetben dollármilliárdokat fizethetnek az őket perelő amerikai cégeknek. "

.....MÁÁÁÁMINTHOGY MIVAAAN ????? BEPERELHETNÉNEK ORSZÁGOKAT AZ AMCSI MULTIK ????????????
Válasz erre 

Furusina 2015.05.28. 23:19:39

@sutyerák: Igen, egyetértek.
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2015.05.29. 07:46:49

Hiába figyelmezteted a csuti orálmuzsikot,Alzheimer Bácsi tönkrevágta az életösztönét,lajos ezért tiplizett le szegény gyakorló elmebeteg környékéről.
Válasz erre 

Ma Baker 2015.05.29. 09:32:25

Az afrikai és közel keleti mára már többségében többségében roncstársadalmat nagy hiba a német kissebbséghez, vagy akár a besenyőkhöz hasonlítani.
Ilyen muszlim\gyökértelen képzetlen, jövőtlen embermassza még sosem borult Európára, maximum az első évezredben.
A saját jelenlétünk Európában is azt bizonyítja, hogy kultúrák tűnhetnek el a beáramló migránsok hatására. Csakhogy most a szerszám másik végén állunk, mint 1100 évvel ezelőtt.
Válasz erre 

E.Katolnai 2015.05.30. 15:03:42

kedves szerző!
össze-vissza keversz mindent, figyelmenkivül hagyva, h menekült és menekült között üriási különbségek vannak,
mi köze a németnek, szlováknak, besenyőnek, jászoknak, kunoknak a szellemileg/értelmileg kifejletlen afrikaiakhoz, vagy a szunita-wahabi iraki örült arabokhoz, akik ráadásul igen lusták, ám "kárpótlásul" agresszivek és arrogánsok? a te rokonaid vajon ugyanolyanok, mint az afrikaiak?
ezek menjenek a tányér levesért párizsba és berlinbe, ahol van igény rájuk, ahol szeretik és tisztelik fantasztikus kuturájukat, oda menjenek, M.országot hagyják ki
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard