Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Ezért izzad Orbán Viktor tenyere

Ezért izzad Orbán Viktor tenyere

Meddig cseresznyézik még egy tálból Orbán Viktor és Vlagyimir Putyin? Valószínűleg addig, amíg valaki le nem vizeli a cseresznyét, így sem az orosz elnöknek, sem a magyar miniszterelnöknek nem lesz kedve a tálba nyúlkálni.

putyin-es-orban-moszkvaban-qpr.jpg

      Fotó: nepszava.com

Lázár János szavaival élve érdekházasság köttetett a magyar és az orosz fél között a Nemzeti Együttműködés Rendszerének hajnalán. Már csak az a kérdés, kinek az érdeke ez a pragmatikus nász? A magyarok egyelőre nem sokat profitáltak abból, hogy egy ágyba feküdtek az egykori ősellenséggel, hiszen se Déli Áramlat, se gigantikus olajüzlet, se rubelkölcsön (szerencsére) és egyelőre Paks II is lebeg, mint mérgezett hal a lúgos vízen. Persze, ha nem titkosították volna örökre plusz 20 évre a paksi szerződés részleteit, elképzelhető, hogy kirajzolódnának a magyar érdekek is ebben a kusza történetben, ám a titok lényege az, hogy csak a bennfentesek profitálhatnak belőle.

Abban mindenesetre biztosak lehetünk, hogy az amerikai hírszerzés bármelyik magyar képviselőnél többet tud a paksi szerződés lényegi elemeiről, és nyomásgyakorlásuk intenzitásából arra lehet következtetni, hogy ez az üzlet sem az amerikaiaknak, sem az EU-nak, és valószínűleg a magyaroknak sem lehet előnyös, így kizárásos alapon az oroszok profitálnak belőle egyedül. Önmagában az is egy felháborító tény, hogy mi magyar polgárok annyit sem tudhatnak erről a szerződésről, mint Kósa Lajos az új-zélandi szórványmagyarságról, miközben Paks II évtizedekre meghatározza a magyar energiapolitikát, az államadósságunk mértékét, valamint hazánk régiós politikai irányvonalát. Ha van valami, ami életbevágóan fontos döntés napjainkban, akkor ez az. Ezért rémisztő, hogy az oroszok egyre elképesztőbb sebességgel haladnak a gazdasági összeomlás felé, és ha igaz, hogy a paksi szerződésre alapozta az Orbán-kormány a következő évtized energia- és gazdaságpolitikáját, akkor most egy orosz rulett végjátékának szereplői vagyunk, és csak az a kérdés, hogy a halántékunkhoz szorított pisztoly ravaszát mikor kell meghúznunk.

Hogy a tárban lévő egyetlen töltény milyen veszélyes ránk nézve, azt a szerződés aláírásának körülményei jelzik. Amikor januárban megkötötték az egyezséget, Orbán Viktor rémülten és zavarodottan fészkelődött Putyin mellett a díszes székében. Egészen biztos, hogy erősen izzadt a tenyere, amikor a nagy orosz medve mancsába csapott, és valószínűleg, azóta is szorongva emlékszik vissza erre a pillanatra. A pókerarcú Orbán vonásain látszott, hogy most olyan hazárdjátékba vág bele, melyből, ha nyer, nagyot kaszálhat, ám ha bukik, akkor úgy kell majd felsöpörni őt és kormányát, mint a konfettit egy szilveszteri buli után. Lassan egy éve ennek a jelenetnek, de a mai napig ennek a zavarodottságnak a mibenlétét keresgélik az elemzők. Ha a sok titkolózás, mellébeszélés, elterelés mögött egy elhibázott stratégiai döntés áll, akkor szinte mindegy, hogy kik lesznek a miniszterelnökök Magyarországon a következő húsz évben, a magyar lakosság a saját bőrén fogja érezni ennek tragikus hatását. Bős-Nagymaros bukása ehhez képest kutyagumi.

Előfordulhat persze, hogy még ki lehet farolni ebből az üzletből, ám az oroszokat ismerve nyilván elég sok garanciát építettek be a szerződésbe annak biztosítására, hogy ők ne járjanak rosszul. Az is elképzelhető, hogy az amerikaiak a háttérben ki tudják kényszeríteni a paksi szerződés visszavonását, annak viszont ára lesz az oroszok és az amerikaiak felé egyaránt. Egyre valószínűbb, hogy Orbán olyan csapdába navigálta magát, melyből a maga erejéből nem tud kikászálódni, és akik a kezüket nyújtják felé, nem biztos, hogy segíteni szeretnének, inkább csak még mélyebbre akarják taszigálni ebben a gödörben. Ezért sem érdemes háborút vívni a fél világgal, hiszen ha baj van, csak a barátok tudnak segíteni, az ellenségekké tett egykori szövetségesek legjobb esetben is kárörvendve nézik, amint Putyin Dugovics Tituszként rántja magával a mélybe Orbán Viktort.

Trombitás Alfréd

115 komment Orbán Viktor Tovább
Ezért izzad Orbán Viktor tenyere Tovább
Facebook Tetszik
0
115 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr376994575

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tudtad, hogy Goodfriend egy frissen kirobbantott polgárháborúból érkezett Budapestre? 2014.12.18. 16:32:56

Más országból már rég kizavarták volna ezt az idegen belügyekbe avatkozó felforgató ügynököt, aki korábbi állomáshelyén, Szíriában az "Arab tavasz" nevű szörnyszülött tutujgatásában vett részt. Mi is megtehetnénk, amit a nálunk józanabb török, német, o...

Trackback: "Lehet tüntetni a Parlament előtt, előbb-utóbb megunják, hazamennek" 2014.12.18. 16:26:14

Ismételjük át az Őszödi beszéd leghíresebb, szállóigévé lett sorait, ha már a mi Ferink akkora vehemenciával próbál az ál-civil ellenzéki mozgalmak élére állni, mintha abban bízna, hogy senki nem emlékszik rájuk. Pedig a stílus ugyanaz. Ez az ember a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (115)
Az utolsó 100 komment:

1349973572759 2014.12.18. 17:15:54

Szerintem Orbán vezeti Putyint, csak ezt még kevesen látják, mert sokkal erősebb és elfogadottabb vezető, akit az USA összes államában csak retteghetnek, mert olyan gazdasági növekedést, amit ő elért pár év alatt, senki nem tudna utána csinálni, miközben a személyes vagyona sem nagy, csak annak tüntetik fel.
Aki ezzel nem ért egyet, azt mindet az USA fizeti.
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.18. 17:19:28

@Ma Baker: Ja, mert a gonosz terroristákat kínzó amcsik fúj, bezzeg a SAJÁT ÁLLAMPOLGÁRAIT radioktiv anyaggal megmérgeztető Putyin az tetszik neked?

Csak tudnám akkor az ilyen fene nagy usa ellenes miért egy USA ÁLLAMPOLGÁR NEVÉT HASZNÁLJA nicknevkent, mondjuk Berija helyett (az való neked)
Válasz erre 

1349973572759 2014.12.18. 17:19:53

Azt se felejtsétek el, hogy Oroszországnak nagy fekete termőföld tartalékai is vannak, és ha azt exportálják, itt két-három, vagy még négyszeres búzatermés is lehet.
Válasz erre 

sanyix 2014.12.18. 17:20:02

@maxval birca szerkesztő: :DDD ez jó volt
Válasz erre 

1349973572759 2014.12.18. 17:21:59

Az sem lehetetlen, hogy a közmunkában dolgozókat kiexportáljuk Szibériába, ahol mezőgazdasági munkával növelhetik a központi költségvetést, ami most sem kicsi.
Válasz erre 

profilo 2014.12.18. 17:22:17

@sanyix:

Mintha lett volna már olyan,hogy egy,az előbbiekben emlegetett ország tetemes tartozása miatt,a gonosz oroszok csapokat tekergettek de nem a "nyit" felirat irányába. Akkor mintha akadozott volna valami...
De lehet,hogy igazad van. Most pont ehhez az országhoz érkezett az IMF és gondolom a megszokott eljárás szerint gyorsan rendbe teszik az ország gazdaságát és pénzügyeit,mert eddig ők is gazdaságilag nullák voltak.( hogy megint egy szófordulatodat használjam...)
:)
Válasz erre 

1349973572759 2014.12.18. 17:30:15

Az orosz kapcsolatot magyar modellnek nevezzük, és olyan, mint egy dongó. A tudósok szerint súlya, mérete és szárnyfesztávolsága miatt a dongó nem lenne képes repülni, de mégis repül
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.18. 17:30:35

@maxval birca szerkesztő: "Szerintem Orbán vezeti Putyint, "

Vegul is igazad lehet.

HANYADIK DIKTÁTOR IS PUTYIN AMIT AZ ORBAN-ÁTOK CSINÁL KI? ;-)))))
____

orulunkvincent.blog.hu/2014/03/30/ujra_lesujtott_az_orban-atok

______
Válasz erre 

1349973572759 2014.12.18. 17:30:44

A bankok önmagukban is erősek, bátrak és ravaszak. Ravaszak, mint a példázatban a denevérek. Ha denevérekre vetik ki az adót, akkor a fogukat mutatják, ha az egerekre vetik ki, akkor a szárnyukat"
Válasz erre 

sanyix 2014.12.18. 17:32:24

@profilo: tessék, akkor nem volt háború meg nagyobb konfliktus még is tekergették a csapokat. Most kb háború van, még is működik az ellátás.
Miért tenne bármit rendbe az imf? Itt sem tett semmit rendbe, azt egy normális kormánynak kellene...
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.18. 17:32:31

@maxval birca szerkesztő: B+ te tenyleg fizett propagandista vagy!

Orban előjött ezzel a baromsággal, nem is igaz a tudósokra való hivatkozás, de ezt hangoztatod mint sajat vélemény...

index.hu/tudomany/2014/12/15/miniszterelnok_ur_a_dongo_pont_a_fizika_miatt_tud_repulni/
Válasz erre 

1349973572759 2014.12.18. 17:33:03

Orbán simán elbánik nemcsak az unióval, de az oroszokkal is, vagy az amcsikkal. Vagy bárkivel. Így kell élni, harcolni kell, nem kell a békés élet. Előre, utána, gondolkodás és ellenvélemény nélkül, ez a magyar katolikus út, kövessük őt mindhalálig.
Válasz erre 

Netuddki. 2014.12.18. 17:34:31

Na és mi van akkor ha a fideszt a maszop kormányzás 8 éve alatt a ruszkik pénzelték? És most kamatostul vissza kell nekik fizetni a "kölcsönt"?
Válasz erre 

Netuddki. 2014.12.18. 17:35:31

@maxval birca szerkesztő: Beeeee! Beeeeee!
Válasz erre 

1349973572759 2014.12.18. 17:36:55

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: És ha az oroszok pénzelték? Biztos így volt. Neked mi közöd van hozzá?
Válasz erre 

sanyix 2014.12.18. 17:37:27

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: nem ők pénzelték végig, 2007-ben még nem. Lásd akkor még gyűlölte a viktor a ruszkikat. Úgyhogy később találták meg.
Válasz erre 

1349973572759 2014.12.18. 17:39:12

Nagy liberálisok, mi közötök van ahhoz, hogy Orbán Úr a Putyin Úrtól kapott pénzt. Adta, elfogadta, kuss van nektek.
Válasz erre 

H2 bomba 2014.12.18. 17:41:12

@maxval birca szerkesztő: Szerintem Orbán vezeti Putyint, csak ezt még kevesen látják, mert sokkal erősebb és elfogadottabb vezető, akit az USA összes államában csak retteghetnek, mert olyan gazdasági növekedést, amit ő elért pár év alatt, senki nem tudna utána csinálni, miközben a személyes vagyona sem nagy, csak annak tüntetik fel.
Aki ezzel nem ért egyet, azt mindet az USA fizeti.

Öregem ez nem semmi. Ezzel bekerülsz a Guinness rekordok könyvébe az tuti. Szerintem ekkora baromságot nemhogy Európában de még a bolygón se mondott senki. Pataki Atis kajmánufós villamos hablatya kutya fasza ehhez képest. Talán a Széles féle " ki lehet kapcsolni a gravitációt hiszen az ufok kiszokták" lenne ekkora. Azért gratulálok nyertél, ez ellen nincs ellenérv.
Válasz erre 

rezícökkentész 2014.12.18. 17:42:01

Orbán Viktor Miniszterelnök Úr soha sem izzad ő egy mekfontolt nyugot ember aki tudja mi a jó magyarországnak csak az atlantista kommunista libsibolsik eszt nen tuggyák elviselni nő a gdp és rezsicsökkentés volt magyarországon annyira jól tejjesít a gazdaság
a számot tuggyátok

2/3 (KÉT-HAR-MAT) lassabban mondom hogy minfdenki megércse a bunkó gyurcsányista libsibolsik is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!44444
Válasz erre 

1349973572759 2014.12.18. 17:42:58

Ez a kommentelgetés is csak azért lett kitalálva, hogy Orbánt szidjátok. Libsi dolog ez a net is.
Válasz erre 

1349973572759 2014.12.18. 17:45:39

Orbán azt is megengedi, hogy ilyeneket írjatok róla, mert még bízik abban, hogy kikapcsoljátok ezt a gondolkodásos izét, és akkor nagy dolgokat lehet ám elérni.
Válasz erre 

dr. Bértollnok 2014.12.18. 18:18:57

Tegnap Róna Péter által adott interjút az ATV-n. Mondott néhány érdekes dolgot.

1.
Azt állította Orbán Viktor, hogy "megversenyeztették" a pénzpiacot, hogy a paksi bővítés költségeire milyen feltétellel kapnánk hitelt. Az oroszoké volt a legkedvezőbb...
RP szerint ez elég érdekes állítás, mert van olyan kapcsolatrendszere a pénzvilágban, ami miatt tudnia kellene volna ilyenről.

2.
Az oroszokkal kötött szerződés ugyan titkos, leginkább a magyar kormány részéről. Amit tudunk róla, azt szinte kizárólag az oroszok hozták nyilvánosságra, vagy szivárogtatták ki.

3.
Az egyik ilyen kiszivárgott info szerint a magyarok olyan feltételekkel kapják a hitelt, amellyel az oroszok tudják, tudnák felvenni. Itt elég fontos lenne tudni, hogy milyen időben fogalmazódott a klauza, mert mostanság ez nem a létező legjobb business lenne.

4.
A paksi bővítést maguk az oroszok fogják felmondani, vagy lesz a magyar kormánynak (kijózanodás napján) lehetősége felmondani a szerződést. Kizárt, hogy az oroszok momentán 10 milliárd dollárt a paksi bővítés kapcsán hosszútávú hitelt adjanak, mondjuk a saját tartalékaikból. Ahhoz, hogy megmeneküljön az EU-tól való kölcsönös függőségtől, minimum 100-150 milliárd USD-t kellene vezetéképítésre költenie az elkövetkező években, ezzel érhetné el gázzal-olajjal pl. Kínát. Még ennek a fedezete is kérdéses. Ha mégis rászánja magát, hogy utolsó tartalékait erre a menekülésre költi, akkor pláne dobni fogja a paksi projektet.
Válasz erre 

Egéridomár 2014.12.18. 18:22:07

Fiugg!! Erről a posztról mindenki meneküljön!! Itt térdig ér a bircaszar!!
Birca: neked komolyan problémáid vannak. De csak irogass nyugodtan. A kutya se kiváncsi a hablatyolásodra :)
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.18. 18:24:16

@dr. Bértollnok: Mar Putyin is csak azzal jon hogy akkor a baj hogy 2 ev mulva fognak csak kikaszalodni!

index.hu/kulfold/2014/12/18/putyin_a_valsag_alatt_is_rutinbol_lenyomta/

Birka meg hangoztatja a győzött Putyin, hanyatlik a Nyugat mantrat. Gondolom ugyanolyan orosz pénzből mint a Jobbik es más szélsőjobbos partok az EU-ban

,
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.18. 18:28:48

@Egéridomár: Nezd amikor szénné ég akkor kénytelen tuljátszani a hülyét, mert azt hiszi akkor vicces lesz. Pedig csak egy fizetett külföldi putyinista.

bircahang.blog.hu/2014/05/20/a_nyugat_bukasa_793
Válasz erre 

J.László 2014.12.18. 18:38:00

Várjátok ki a végét libsik:)
Válasz erre 

ogli dzsí 2014.12.18. 18:47:31

Amíg Merkel putyinizál addig mi is, nincs mese.
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2014.12.18. 19:13:05

@ogli dzsí: Khm. Elemezned kerlek mekkora a hatalma es rahatasa a vilagpolitikara, illetve ezzel parhuzamosan az erdekervenyesitesi kepessege Merkelnek es mondjuk Orbannak?
Válasz erre 

ogli dzsí 2014.12.18. 19:15:32

@Szelid sunmalac: Eddig ugyanannyira ment mind2vel a Gutfrend. A cekkerét bepakolta, leváltották, ennyi. Merkel februárban jön pestre.
Válasz erre 

Túrós (törölt) 2014.12.18. 19:16:23

@maxval birca szerkesztő: Egyre szarabbakat írsz te is. Lassan kinyúlsz majd az oroszokkal együtt
Válasz erre 

midnight coder 2014.12.18. 19:21:03

@Toportyán Zsóti: Ja. Kár, hogy azt a szerződést anno még Fletóék készítették elő. Amúgy kb ez is volt az egyetlen értelmes lépésük a 8 év alatt.
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2014.12.18. 19:25:04

@ogli dzsí: Te most egy kirendelt helyi ugyvivot hasonlitottal a nemet kancellarhoz?
Válasz erre 

midnight coder 2014.12.18. 19:30:58

@sanyix: Igazából a probléma ott kezdődik, hogy az amcsik minden követ megmozgatnak hogy megbuktassák Putyint. Orbán igazából példának kell a többi "szövetséges" számára, hogy így jár aki rosszul.

Ami igazán érdekes ebben, az az hogy mi a fenéért kell annyira Oroszország az amcsiknak, hogy atomháborút kockáztatnak a kedvéért ? Mert hogy Putyin után jó eséllyel nem egy amcsibarát kleptokrata fog hatalomra kerülni, és a hatalomváltás sem biztos hogy csendben zajlik majd.
Egy esetleges orosz polgárháborúban pedig az a legkevesebb, hogy pár atombomba terroristák kezére kerül majd. Ez esetben csak remélni lehet, hogy nem európai lesz a célpont.

És mindez miért ? Ha tényleg igaz, hogy az amcsiknak végtelenített olajcsapjuk van, akkor semmi szükségük Oroszországra, Putyinéknak a világon semmijük nincs csak az olaj meg a gáz.
Márpedig nagyon úgy néz ki, hogy élet-halál kérdésnek tekintik ezt. És ennek biztos hogy semmi köze az ukránokhoz - ők eleve csak casus bellinek kellettek. Valami nagy-nagy kaki lehet itt a háttérben szerintem, amihez képest huszadrangú kérdés a magyar belpolitika.
Válasz erre 

jet set 2014.12.18. 20:48:58

Hol van itt a nagy összeborulás az oroszokkal?
Eddig is tőlük vettük az olajat és a gázt, ezután is. Paks1-et is ők építették, Paks2-t is ők fogják. A Déli Áramlatot nem csak a magyarok akarják, hanem már Merkel is úgy nyilatkozott, hogy az fasza dolog lenne.
Melyik országban nyilvános egy atomerőmű szerződés?
Válasz erre 

vajdasagi 2014.12.18. 21:58:25

@jet set: A paksi erőmű építésénél a beszállítók listáját ne titkosítsák már, ember. Hát enélkül is virágzik a korrupció. Képzeld, ha nem lesz ismert hogy ki mennyiért mit szállít oda! Ezermilliárd feletti pénzt fognak úgy ellopni Tőled és tőlem. Nehogy már ez normális legyen.
Válasz erre 

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.12.18. 22:11:53

Az a baj a ballib majmokkal hogy nem tudnak kettőig számolni.

Nem az a gond ugyanis hogy Putyint basztatják.
Hanem az, hogy ott buktatnak kormányt, ahol akarnak.
Ahol az adott ország polgárai demokratikusan megválasztották a vezetőiket.

Mindeközben egy rohadt szájbakúrt helyet se tudnak mondani, ahol ne lett volna ezerszer rosszabb a helyzet, mint amilyen az amcsik kormánydöntése előtt volt.

Egyiptomtól, Szerbián keresztül, Ukrájnáig. Irakról, Afganisztánról nem is beszélve.
Az amerikaiak egyetlen célja a káosz. Káoszban olcsón lehet bevásárolni ugyanis.

Persze a ballib tetvek tudják, hogy a magyarok maguktól a seggbéne elkúróikat sosem hoznák vissza.
Ezért örülnek minden külföldi nyomásnak, ami a komcsi MSZMP-s maradványukat hozná vissza Gyurcsánytól, Mesterházin keresztül, az MSZP maradékáig.
Válasz erre 

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.12.18. 22:18:05

@jet set:

Konkrétan Paksot mindig az oroszok tartották eddig karban.

Egyetlen egy esetet leszámítva.
Amikor is a francia–német Framatome nevű cég végezte a felújítást 2003-ban.

Erről csak annyit érdemes tudni, hogy kis híján felrobbant az egész kóceráj.
hvg.hu/gazdasag/20120411_paksi_atombaleset_2003_Perger_Energiaklub/
Válasz erre 

sanyix 2014.12.19. 00:02:15

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: már visszahozták a komcsi MSZMP maradványt, Fidesz a neve. Több az MSZMP-s benne mint magában az MSZP-ben :)
Annyira komcsik, hogy még az orosz megszállásra is nosztalgiával gondolnak vissza, szeretnék ha úgy lenne. Bár ezt nem kell neked magyarázni hiszen te is ilyen vagy.

Egyébként a csernobili atomerőmű nem csak majdnem felrobbant, hanem tényleg felrobbant, szóval még mindig jobban kezelték a franciák a dolgot mint az oroszok ;)
Válasz erre 

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2014.12.19. 01:16:28

A páncélautójában erősen szorongatja a majré vasat "ezért izzad Orbán Viktor tenyere".
Válasz erre 

monddazigazatmar 2014.12.19. 01:40:15

"se gigantikus olajüzlet, se rubelkölcsön (szerencsére)"
A világ legjobb üzlete lett volna 4 hónapja felvenni akármennyi rubelkölcsönt, amit most visszafizetnénk féláron.

"Nyomásgyakorlásuk intenzitásából arra lehet következtetni, hogy ez az üzlet sem az amerikaiaknak, sem az EU-nak, és valószínűleg a magyaroknak sem lehet előnyös"
Nem, kisfiam, nem. Arra lehet következtetni, hogy az amcsiknak nem előnyös. Ha az EUnak nem lesz előnyös, akkor majd ők lépnek. Hogy a magyaroknak meg mi előnyös azt meg ne tudják már máshol, jó?

"de a mai napig ennek a zavarodottságnak a mibenlétét keresgélik az elemzők. "
Jujj, te idióta. Amikor már ott vannak, és aláír két főmufti, az már csak formaság. Ott már nem fészkelődik senki, meg nem zavarodott, mert ezer egyeztetés és tárgyalás volt előtte. Ha fészkelődött orbán akkor az aranyere lehet a ludas, nem a "veszélyes játszma".

Egyszerűen kétségbeejtő ez az egész. Van a fidesz, bénázik. Ok. Unom, elegem van belőlük. És akkor meghallgatom az ellenzéki okosokat, elolvasok néhány ilyen blogot, és rájövök, hogy az ellenzék még hülyébb, mint a fidesz
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2014.12.19. 04:40:45

@jet set:

Barátság kőolajvezeték, testvéri gáz, meg Paks egy olyan függési rendszerben jött létre, melyet egyáltalán nem kell fenntartani, vagy újra építeni Mindezekhez hozzá lehet jutni úgy is, hogy egy átlátható rendszeren belül, gazdasági érvrendszerre támaszkodunk.
Melyik országban nyilvános egy atomerőmű szerződés. ki nem szarja le. Melyik országban megengedett az, hogy a minidiktátora elmegy bratyizni, oszt komolyabb felvezetés nélkül gyorsan aláír egy, az ország erejéhez mérten bődületes anyagi terhet jelentő szereződést? Tudod hol működik az a rendszer, hogy: látja milyen nagyszerű az ajánlat? de csak most, amíg itt ül az asztalnál, ha feláll innen már nem, most kell dönteni stb.
Szó volt róla, hogy Paks ügyében van elvi döntés a bővítésről, mely döntés mentén, meg kell kezdeni a lehetőségek feltárását, de idő van rá bőven. A lehetőségekről a főszámokat bőven lehet közölni a nagyérdeművel, annak a tudatában, ha az ország népe ( bután vagy okosan mindegy) de vétózni kíván, akkor egy demokráciában a választott kormány ezzel az akarattal nem mehet szembe. Erre valaki úgy jön vissza külföldről, hogy mellesleg aláírtam a szerződést és, hogy mi van benne az nektek kuss. Hát egy ilyen böszmeségre a fityisz ellenzékből máris forradalmat szervezett volna autentikus székházfoglalással és autóparázson sütéssel.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2014.12.19. 04:48:47

@monddazigazatmar:
""de a mai napig ennek a zavarodottságnak a mibenlétét keresgélik az elemzők. "
Jujj, te idióta. Amikor már ott vannak, és aláír két főmufti, az már csak formaság. Ott már nem fészkelődik senki, meg nem zavarodott, mert ezer egyeztetés és tárgyalás volt előtte. Ha fészkelődött orbán akkor az aranyere lehet a ludas, nem a "veszélyes játszma"."

Pedig pont itt lőttél mellé. Az ezer egyeztetés, meg tárgyalásról semmi hír, semmi támpont. A kiutazásnál sincs szó semmilyen véglegesítésről. Oszt egyszer csak robban a bomba, aláírt szerződés. Hogyan? Szerény véleményem szerint is, ott akkor kikerülhetetlen ultimátumot kapott a viktorka, melyet annak ellenére, hogy látta a veszélyeit, alá kellett írnia, bízva abban, hogy ez talán még jól fog elsülni. Ennek jelei igen jól láthatóak ődiktátorsága vonásain.
Válasz erre 

ogli dzsí 2014.12.19. 04:50:45

@BiG74:' Mindezekhez hozzá lehet jutni úgy is, hogy egy átlátható rendszeren belül, gazdasági érvrendszerre támaszkodunk.'

Az jó mert a balliberál sajtó egyetlen egy példát sem hozott fel nyugaton sem ahol egy vezeték-épités vagy atomerőmü beruházás projektje nyilvános lett volna.

Úgyhogy ez rizsa. Az is riizsa, hogy hirtelen irták alá. Olyan hirtelen hogy már orbánék előtt is ezen az üzleten dolgozott a kormány.

Az hogy az ország népe vétózni kíván szintén rizsa. Miafaszomrólbeszélsz? Paks buli óta 3x lett 4/3-os a fidesz.
Válasz erre 

kristoof 2014.12.19. 05:03:43

@Ma Baker: Úgy érzem, hogy egy kicsit erős lesz, de úgy gondolom, hogy az USA túlságosan is humánus volt a tálibokkal szemben! Olyan embereket akik kisiskolásokat ölnek halomra, igen is vízbe kellett volna fojtani...
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.19. 05:12:34

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Nagyon anális hangulatban vagy mostanság. Mi van Putyin már nem elégszik meg az orális dolgokkal? ;-)))

"Ezért örülnek minden külföldi nyomásnak, ami a komcsi MSZMP-s maradványukat hozná vissza "

_______
MARTONYI (FIDESZ) :""Magyarországnak külső jogállami kontrollra van szüksége"

mno.hu/migr/martonyi-hazanknak-kulso-jogallami-kontrollra-van-szuksege-468084

"Magyarországnak külső jogállami kontrollra van szüksége, mert "önmaga lábán nem tud megállni". Ez az ország a jogállami kontrollt, a demokratikus intézmények tartalmi működését saját erejéből megvalósítani nem tudja - jelentette ki Martonyi János az Európai identitás - Nemzeti identitás címmel rendezett konferencián Budapesten.
_______

Komcsizásról meg elég ennyit

Schmitt Pál - MSZMP kormánytag
Martonyi János MSZMP tag, Kormánytag, Spontán privatizáció biztosa
Járai Zsigmond: III/II-s bejelentő, MSZMP kormánytag
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2014.12.19. 05:39:24

Orbán azért egyelőre nem izzad olyan nagyon. A tavaszi újraválasztása olyan sima volt, amilyet 25 éve nem látott a nagyérdemü publikum. Bár sok gondot okoz az urizálás és az adóemelési bénázás, még bőven van honnan zuhannia a népszerüségének.

A baloldalon új alakulat vagy új arcok továbbra sincsenek. A kádárista sajtó meg továbbra is lelkes, nincs itt semmi különös. Orbán mondjon le! Ha 2018ban esetleg nem fidesz kormány alakul majd, akkor Jobbik kormány lesz. Még oroszbarátabb, még EU és multiellenesebb, mint eddig. De azért milyen jó már azt írni hogy mongyon le? Ennél mondjuk reálisabb egy újabb fidesz kormány, vélhetően nem Viktorral.
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.19. 05:50:33

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Ilyen amikor a hülye szektatagok nyomjak a rémhíreket:

1, HirTV-s természettudományos lehetetlenségeit
___
2003. Május

" ...bokáig áll a radioaktív víz a Paksi atomerőmű egyik mérőlaborjában. ... nem tudják ellenőrizni, mi folyik a sérült tartály mélyén, mert a 600 fokban elolvadnak a kamerák (is) "
____
2, Fideszes Illés atomrobbanásos baromságait,
3, Fideszes Bencsik habzó atombombáját!

index.hu/velemeny/eheti/eheti0526/
_____
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.19. 05:54:05

@dunántúli gyerek: Komolyan annyi az érved Orbán mellet hogy ha bukik akkor Jobbik lesz?

Mondjuk a Simicskátol betojt Török Gábor is csak annyit tud, hogy maradjon Orbán mert ha bukik a 300 ezer tüntető híve polgárháborút csinálna :-0
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2014.12.19. 05:55:04

@s:

Igen, ez bevált amerikai módszer, lásd Irak, Líbia.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2014.12.19. 05:55:55

@egy igazi Ténytár: ez pont eggyel több érv mint amivel az Orbánmonnyonle-t alátámasztják.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2014.12.19. 05:56:16

@egy igazi Ténytár:

Az igazság igazság marad akkor is, ha nem népszerű.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2014.12.19. 05:57:32

@egy igazi Ténytár:

"Schmitt Pál - MSZMP kormánytag
Martonyi János MSZMP tag, Kormánytag, Spontán privatizáció biztosa
Járai Zsigmond: III/II-s bejelentő, MSZMP kormánytag"

Melyik MSZMP-kormánynak voltak tagjai? Milyen miniszterek voltak?
Válasz erre 

midnight coder 2014.12.19. 07:12:09

Az igazi kérdésre pedig senki nem tudja a választ. Mi a fenének kell az USA-nak annyira Putyin trófeája, hogy még az atomháborút is kockáztatja emiatt ? Pedig ez könnyen lehet hogy fontosabb kérdés kis hazánkban, hogy Fletó lesz-e hatalmon a következő 4 évben vagy Orbán.
Nagyon elkúrni már Fletó sem tudja, mert nincs kölcsön amit felvehet hogy osztogasson, és mostanság Orbán is kezd olyan hülyeségeket csinálni ami Fletónak is becsületére vált volna. Lásd Internatadó, vasárnapi bolt nyitvatartás. És őszintén szólva, én FIDESZ-es szavazóként is nagyon örülnék annak, ha több kurva stadion nem épülne már az országban.
Válasz erre 

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.12.19. 07:17:58

@egy igazi Ténytár:

Bizonyára hallottad, hogy az MSZP az MSZMP utódpártja...
A teljes párttagságát, és lopott pénzét örökölték, miután kibaszták azokat a reform kommunistákat, akiknek a rendszerváltást köszönhettük.

Nem véletlent, hogy Orbánt és minden ellenzéki vezetőt, a komcsi ügynökök, (mint pl Gyurcsány aki a Dialógus csoportról jelentgetett), megfigyeltek, lehallgattak ezidőtájt.

Persze hazánkban ma is az exmunkásőr, exügynök MSZP-s törzsszavazói gárda komcsizik legbőszebben. ebben semmi furcsaság nincs.
Világ életükben a saját szarukat kenték szanaszét a komcsik az MSZP-ből.
Válasz erre 

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.12.19. 07:21:11

@egy igazi Ténytár:

Bizonyára elkerülte a figyelmed, hogy az erősen ellenzékiek kedvében rendszeresen hazudgáló hvg-ből raktam be cikket, nem a Hír-TV-től.

Megjegyzem ettől még a tény az tény marad, miszerint egy alkalommal mikor nem az oroszok végezték Pakson a karbantartást, akkor állt be az eddigi legnagyobb üzemzavar.

Mert a Francia-Német cég nem ért hozzá.
És Paks nem kísérletezgetési terület béna nyugati alibi gyakornakoknak, hanem egy működő atomerőmű, mely hazánkban helyezkedik el.
Válasz erre 

midnight coder 2014.12.19. 07:42:26

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Na igen, ez a vicc állandóan előjön a vörösnáci oldalról. Pedig hát ugye az MSZP eredetileg 100%-ban MSZMP volt, csak a becsületes kommunisták léptek ki belőle a Thürmer pártjába. A gazemberek meg maradtak. Innentől kezdve aztán ugyan hígultak valamennyit, de aki hozzájuk csatlakozott az tudta hova lép be.
Válasz erre 

toportyánzsóti 2014.12.19. 07:46:53

@midnight coder: Titkosítva van a szerződés így hát hülyeséget trollkodsz.Pont a titkosítás ami miatt illegitim a szerencsétlen ocianalfabéta csuti orálmuzsik és analfabéta offshorkkjai.
Válasz erre 

toportyánzsóti 2014.12.19. 07:49:55

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Bircaszar amit összetrollkodtál,érleld még a szart úgy többet ér úgy jobban rávetül a nemzetgázszerelőjének figyelme,jobb árat kaphatol érte.
Válasz erre 

toportyánzsóti 2014.12.19. 07:54:37

@maxval bircaman szerkesztő: Kevered a vágyaiddal az igazságot homofób KGB bérenc,csak égeted tartótisztjeidet.Az egész világ putinkán röhög úgy belesült a blöffjébe,nem volt még orosz vezető aki így szétqrta volna a ubelt és az orosz anyácska rezuméjét.Vegyél magadhoz polóniumot és lenyugodsz.
Válasz erre 

torró 2014.12.19. 08:05:45

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Ez bizony sajnos igaz! Már ami Paksot illeti. Az is igaz, hogy a történtekről csak minimális igazságokat hoztak nyilvánosságra. De ez nálunk már bevett szokás. Féligazságok, majd ilyen olyan kiszivárogtatás, aztán a nagyérdemű rágódjon rajta.
Putyint meg bepalizták, mert bíztak a kapzsiságában Ukrajnával kapcsolatban. A bűne az volt, nem tudom ki emlékszik arra a beszédére, amikor kijelentette, hogy Oroszországban, ne próbáljanak egyesek maguknak külön törvényeket kibulizni.Ott csak az Orosz törvények szerint lehet működni. Nem is tudom melyik érdekcsoportokról beszélt!? Szerintem olyanok akik Zuschlágot is lenyomták? Mert ott sem sem az a pár milla volt a hunyó, mert mások milliárdos síbolásért is szabadon élvezkednek.
Válasz erre 

hosaka 2014.12.19. 08:17:15

@maxval birca szerkesztő: "Az sem lehetetlen, hogy a közmunkában dolgozókat kiexportáljuk Szibériába, ahol mezőgazdasági munkával növelhetik a központi költségvetést, ami most sem kicsi."

Elegendő csak Orbán urat. Kevesebb adminisztrációval jár.
Válasz erre 

hosaka 2014.12.19. 08:36:33

@egy igazi Ténytár: "Mondjuk a Simicskátol betojt Török Gábor is csak annyit tud, hogy maradjon Orbán mert ha bukik a 300 ezer tüntető híve polgárháborút csinálna :-0"

A "harci szellem" az első NATO drón becsapódásáig tartana. Aztán az EU hirtelen 300 ezer (mínusz tíz főkolompos) mintapolgárral bővülne.
Válasz erre 

hosaka 2014.12.19. 08:54:16

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "És Paks nem kísérletezgetési terület béna nyugati alibi gyakornakoknak, hanem egy működő atomerőmű, mely hazánkban helyezkedik el."

Jézusom, bazmeg. Orbán feltalálta a nyomottvizes reaktort is? Ebből a reaktortípusból csak háromszázkilencvenkilenc darab NEM helyezkedik el hazánk területén.
Válasz erre 

high up! 2014.12.19. 09:18:14

Orbaneszku eftárs, a Szovjet Ügynök már lebukott. Egy alapos pártfinanszírozási és magánvagyon átvilágításnál kibukkannának a Putini pénzek. Persze a NAVida Ildikó bandája fedezi őt is.

Ez a törpe MSZMP komcsi párttikár kölyke azért van fizetve a ruszkik által, hogy bomlassza az EU-t.

ORBANESZKU AZ EU BOMLASZTÁSBAN MINDENKINÉL JOBBAN TELJESÍT!

És amíg Magyaro a 80%-nyi Átlaghülyemagyar országa marad, addig mindig lesznek hívei, akik seperc alatt képesek felvenni a szovjet vallást.
A cél azonban az, hogy az eddig veszített 900 Ezer szavazója mellé az új m,ozgalmak 2015-ben újabb 500 ezret vegyenek el Orbaneszku birka seregéből. És akkor az alig több mint 1 milliós táborral már csak a maszop szintjén fog mozogni.

És akkor az Orbaneszkui "Nömzöti" Szovjetunió rendszere végleg összeomlik. Az Orbaneszku klánnak a Janukovocsi útovonalon kell amjd menekülnie.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.12.19. 09:43:47

lehet jönni fideszbarmok!

Bircát meg kijafasz parodizálja?
Válasz erre 

ex-dr. vuk 2014.12.19. 09:50:14

@Ma Baker: egy olyan orszaggal, aki a 21. szazadban elveszi mas orszag teruleteit, valamint mas orszagban szeparatistakat tankokkal es fegyverrel tamogat, azzal elvbol nem kene uzletelni. Errol szolnak a szankciok.
ad 2 - ha eddig nem derult volna ki: az Oroszoknak adosa maradni veszelyes. Mint Brick Top.
Válasz erre 

ex-dr. vuk 2014.12.19. 09:52:00

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: ha ugyanennyi penzt fektetnenk megujulo energiakban, nemsokara nem lenne szuksegunk sem paksra sem deli aramlatra...
De valamelyik nagyon okos fideszes megmondta hogy egyik sem jo mert mi van ha este van es nem fuj a szel, valamint ha kiapadnak a folyok is. Gondolom uran es gaz viszont orokke lesz :D
Válasz erre 

monddazigazatmar 2014.12.19. 10:14:24

@BiG74:
"Az ezer egyeztetés, meg tárgyalásról semmi hír, semmi támpont. A kiutazásnál sincs szó semmilyen véglegesítésről."
Még a szocik kezdték el a tárgyalásokat ugye? Olyan híreket 70ben lehetett látni, hogy "tudósok egy csoportja elutazott vizsgálni a lehetőségeket. Soha az életben nem hallottam olyat, hogy előre tudtuk volna, hogy mit fog aláírni a miniszterelnök mondjuk a portugál miniszterrel.
Válasz erre 

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.12.19. 10:24:47

@egy igazi Ténytár: "B+ te tenyleg fizett propagandista vagy!"

Akkor pont olyan, mint te.
norvegcivilalap.hu/hu/tamogatott/3652
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2014.12.19. 10:28:56

"Meddig cseresznyézik még egy tálból Orbán Viktor és Vlagyimir Putyin? Valószínűleg addig, amíg valaki le nem vizeli a cseresznyét, így sem az orosz elnöknek, sem a magyar miniszterelnöknek nem lesz kedve a tálba nyúlkálni."

Szeged környékéről származó régi "történet":

Az anyának dolga volt, és otthon kellett hagynia a gyekrét egyedül, de mivel tartott tőle, hogy az megeszi a szilvát, ezért gyorsan lepisilte, majd elment. A gyereknek egy ideig nem volt kedve szilvát enni, majd elkezdte nézegetni, hogy ez sem pisis, az sem pisis. Végül mind megette.:D
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.19. 10:40:40

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Külföldi, nem magyar néven irogalni és dumálni az idegen támogatással, hát pofa kell...

legalább akkora mint az usat fikazni úgy hogy a nick ami meg amerikai állampolgár nevet használja arra (M. B.)
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.19. 10:45:11

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Igen

Csernobil,
Tomsk,
Jaslovské Bohunice
es Kyshtym
mind nagyon jol mutatja milyen az amikor az oroszok ÉRTENEK hozzá.
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.19. 10:46:48

@hosaka: Szo sem igaz, csak a szájuk nagy a mi nemzeti hőseinknek. Mint a garda is ami megígérte hogy mennek Felvidékre megvédni a magyarokat aztán határ előtt tele lett a mucsai bogatya.
Válasz erre 

2014.12.19. 10:50:25

@monddazigazatmar: A világ legjobb üzlete lett volna 4 hónapja felvenni akármennyi rubelkölcsönt, amit most visszafizetnénk féláron."

Sajnos ez nem így működik. Amit tudunk a szerződésről, természetesen az oroszoktól, az az, hogy először a magyar félnek kell beletolni az önerőt, aztán megkapja a hitel esedékes részét, amit kifizet az orosz beruházónak....
Nioncs lehetőség a hitel visszafizetésére. Mert akkor az önerő elvész, bekerül az orosz kivitelező zsebébe, onnan meg nem lehet visszacsalogatni. Mert nem lehetséges visszafizetni a hitelt, beruházásra kell fordítani. Ha nem, az orosz fél felmondhatja a szerződést, és visszakövetelheti a hitelt.... Kérdés, rubelben, vagy dollárban számolunk-e el? Nekem van egytippem....
Válasz erre 

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.12.19. 10:50:40

@egy igazi Ténytár: Gyenge. Ha már csak a nickneveken tudsz lovagolni...
De próbáljuk meg. Beregisztrálok egy Nagy István nevet és leírom ugyanezt. Akkor?
Ettől még te bizonyíthatóan kapsz idegen támogatást.
Válasz erre 

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.12.19. 10:55:57

@egy igazi Ténytár: Ez is borzasztó gyerekes.
Simi völgy
Goiânia
Windscale
Three Mile Island

Ha hasonlóan demagóg lennék leírnám, hogy az amerikaiak nem értenek hozzá.
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.19. 10:58:52

@maxval bircaman szerkesztő: Most komolyan?

Schmitt Pál 1983 és 1986 között miniszterhelyettesi rangban az Országos Testnevelési és Sporthivatal elnökhelyettese.

magyarnarancs.hu/belpol/volt_kormanytagok_ugynokmulttal_hivatalbol_haritok-62580

MSZMP Spontán privatizáció időszaka

Járai Zsigmond - 1989-1990 Pénzügyminisztérium
miniszter-helyettes, bankfelügyelet vezetője.

www.origo.hu/itthon/20020816jarai.html

Martonyi János - 1985-1989 a Kereskedelmi Minisztérium osztályvezetője. 1989-ben privatizációs kormánybiztos, MSZMP tag.

fn.hir24.hu/itthon/2007/04/26/martonyi_megis_ugynok_volt
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.19. 10:59:55

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Na és? Amerikaiak akartak építeni Paksot vagy oroszok?
Válasz erre 

J.László 2014.12.19. 11:04:08

@egy igazi Ténytár:
"Schmitt Pál - MSZMP kormánytag
Martonyi János MSZMP tag, Kormánytag, Spontán privatizáció biztosa
Járai Zsigmond: III/II-s bejelentő, MSZMP kormánytag "

Mely MSZMP kormánynak voltak tagjai a fent említett urak? Mely tárcát vezették?
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.19. 11:04:27

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: jaj ja új nick bemondja a tutit!

raz sierpem raz mlotem czerwona holote 2014.11.03. óta tag.
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.19. 11:09:29

@J.László: Akkor nem is volt MSZMP hatalomátmentés, spontan privatizáció? Hogy változik a történelem, ugye? ;-))))

_______
Németh Miklós - A Magyar Népköztársaság minisztertanácsának 13. elnöke.

A Németh-kormány a Magyar Népköztársaság utolsó kormánya volt, 1988. november 24-étől 1990. május 23-áig volt hivatalban.
______
Válasz erre 

J.László 2014.12.19. 11:12:42

@egy igazi Ténytár:
Ez mellébeszélés.

"Schmitt Pál - MSZMP kormánytag
Martonyi János MSZMP tag, Kormánytag, Spontán privatizáció biztosa
Járai Zsigmond: III/II-s bejelentő, MSZMP kormánytag "

Mely MSZMP kormánynak voltak tagjai a fent említett urak? Mely tárcát vezették?
Válasz erre 

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.12.19. 11:14:54

@egy igazi Ténytár: Oroszok. A paksi erőmű orosz rendszerű.
Ettől függetlenül hülyeség azt szajkózni,hogy nem értenek hozzá.
Válasz erre 

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.12.19. 11:20:51

@egy igazi Ténytár: :) Zseniális érv!
Miben befolyásolja ez azt, amit leírtam?
Én nem kapok pénzt kommentelésért, bár szeretnék. Neked ebben nagyobb a tapasztalatod.
Válasz erre 

J.László 2014.12.19. 11:28:19

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:
Innen lehet felismerni az ÁVH-s porontyokat: kényszeresen kopizgatja a hozzászólásaiba, hogy X. és Y. mióta tag, hány hozzászólást írt eddig, satöbbi.

Ezen felül természetesen onnan, hogy orrba-szájba lekommunistáz mindenkit, aki a szem elé kerül:)
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2014.12.19. 11:34:44

@egy igazi Ténytár:

Martonyi belügyes volt, ezt tudom biztosan. Apámtól, aki szintén külkeres volt. De kormánytag ő sem volt.
Válasz erre 

Gordiusz 2014.12.19. 11:51:25

"...azóta is szorongva emlékszik vissza erre a pillanatra. .." Ez szinte kizárt, a pszichopaták ugyanis egyik fontos jellemvonása, hogy soha nem szoronganak.
Válasz erre 

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.12.19. 11:55:52

@J.László: Ez azért is humoros, mert nem egyszer láttam olyan beszélgetést, amikor kiderült, hogy a nicknév új voltát firtató tag tiltotta ki a másikat.
Válasz erre 

Túrós (törölt) 2014.12.19. 12:17:38

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: nemtom de jól csinálja
Válasz erre 

Vidéki László 2014.12.19. 14:39:24

@maxval bircaman szerkesztő:
"Martonyi belügyes volt, ezt tudom biztosan. Apámtól, aki szintén külkeres volt. De kormánytag ő sem volt. "

Szóval te is az egykori pártnomenklatúra leszármazottja vagy? Eklszóltad magad, kis haver Ma egy kicsit túl sokat nyomhattál abból a cuccból.

Így viszont már rögtön érthető, mit kerestél te a Havannában az egyetemen. Most meg abból a Bulgáriából osztod az észt, aminek a lakói annak idején büszkén vallották, hogy ők a Szovjetunió 18. tagköztársasága.
Válasz erre 

Vidéki László 2014.12.19. 14:47:45

@maxval birca szerkesztő:
"Ez a kommentelgetés is csak azért lett kitalálva, hogy Orbánt szidjátok. Libsi dolog ez a net is. "

Akkor mi a fasznak vagy itt. Vagy valamiből meg kell élni?
Olyan vagy, mint a viccbéli Kovács, aki a nyilasok alatt verőlegény volt, aztán a komcsik alatt is. Mikor aztán a szomszédja, akit a nyilasok is bevittek egy kis verésre meg az ávósok is és rácsodálkozott, hogy "maga ezeknek is dolgozik, Kovács?", azt felelte:
Mit csináljak kérem, ehhez értek.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2014.12.19. 15:11:24

@Vidéki László:

A SZU-nak 16 tagköztársasága volt.

Definiáld ki tartozott a pártnomeklatúrába, hogy meg tudjam mondani apám oda tartozott-e!
Válasz erre 

Vidéki László 2014.12.19. 15:24:21

@maxval bircaman szerkesztő:
"A SZU-nak 16 tagköztársasága volt." Vagy 15 vagy 17, attól függ, hogy számítjuk. Ld: hu.wikipedia.org/wiki/Szovjetuni%C3%B3#A_Szovjetuni.C3.B3_tagk.C3.B6zt.C3.A1rsas.C3.A1gai
De ugye te is tudod, hogy nem ez a lényeg, hanem a pánszlávizmus.

Nagyon jól tudod te is, hogy bizonyos állások és pozíciók betöltésének annak idejéén előfeltétele volt a párttagság. Pl. ilyenek voltak a külügyérek is. Persze ha az apád portás volt a Külügyben, az más.
Aztán külföldi egyetemre sem engedték ki akárki fia-borját, saját bőrömön tapasztaltam meg.
Na de akkor mégis hogy jutottál ki Havannába? Csak nem Soros-alapítványból? :)
Válasz erre 

Vidéki László 2014.12.19. 15:26:27

@Vidéki László: És a külkeresek is.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2014.12.19. 16:15:25

@Vidéki László:

A SZU tagköztársaságainak a száma: 4-16. 17 sosem volt.

Apám párttag volt, sosem dolgozott a Külügyben, külkeres volt.

Kubában dolgozott az apám, így kerültem ki.
Válasz erre 

rezícökkentész 2014.12.19. 19:33:00

@J.László: így van az ávhs atlantista ballibsi csürhe gerlyeszti a rémhireket a FIDESZ jobboldali( Orbán Viktor miniszerelnök ÚR is így szokta mondani beszédejiben márpedig ő tudja!!) párt így komcsiknak ott heje nincs

jó lene a kusolnátok rohatt ballibsi férgek mert be lesz verve a pofátok!!!!!!!!!!!!!!
Hajrááá FIDESZ! Hajrá Orbán úr!!!!
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.25. 16:55:17

Drágul a Vodka - izé palesz!

index.hu/kulfold/2014/12/25/vajon_mi_masrol_is_szolhatna_putyin_karacsonyi_uzenete/
Válasz erre 

igazi Ténytár 2014.12.29. 05:57:28

@ex-dr. vuk:
________

Lázár: A szabadságból és a demokráciából ad fel, aki az oroszokhoz közeledik

www.168ora.hu/itthon/lazar-szabadsagbol-es-demokraciabol-ad-fel-aki-oroszokhoz-kozeledik-122717.html

Aki Oroszországhoz közeledik, lehet, hogy gazdasági értelemben ennek a közeledésnek, ennek a korrekt kapcsolatnak nyertese, győztese, zsebeink gyarapítója lesz, de fölad valamit a demokrácia, a szabadság, a szabadságjogok gyakorlása tekintetében. (...) Egy dolog soha nem jött keletről. A keleti szelek Európának ebbe a térségébe demokráciát és szabadságjogokat soha nem fújtak.”

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jlXJncJ1PuQ
____________
Válasz erre 

ex-dr. vuk 2014.12.29. 10:42:11

@egy igazi Ténytár: ezen egyaltalan nem vagyok meglepve. persze nincs itt semmi ellentmondas: a fidesz eppen a demokraciat s a szabadsagjogokat akarja leepiteni, igy az orosz kozeledes teljes mertekben beleillik a kepbe.
Válasz erre 

igazi Ténytár 2015.01.25. 15:57:30

@ex-dr. vuk: Igaz!

hvg.hu/itthon/20150108_Orban_tovabb_feszitene_a_hurt
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard
Mobil