Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Jaj, ez történik, ha Orbán Viktor elmegy a falig

Jaj, ez történik, ha Orbán Viktor elmegy a falig

Már a kívülállók számára is egyértelmű, hogy komoly a vita a Fideszen belül az elmúlt hetek szabadságharcos akcióinak értelmével és hangnemével kapcsolatban. Sem a lex-CEU, sem a civilek vegzálásra szóló törvénytervezet nem váltott ki osztatlan örömöt sem a pártvezetésből, sem a rajongótáborból, pedig a nyugat e kemény arculcsapása éppen a szavazótábor harci moráljának erősítését, az egység elmélyítését szolgálta volna. Akik eddig vakon követték Orbán Viktort az illiberalizmus veszélyes dzsungelébe, most visszafelé tekingetnek, van-e visszaút ebből a szorult helyzetből?

bontas.jpg

Fotó: Szegedi Kattintós

Magyarország kormánya nem enged a lex-CEU ügyében, hiszen a törvényt megvizsgálták az illetékes kormányzati szervek, és mindent rendben találtak. Végül is csak arról van szó ebben a törvényben, hogy utólag olyan jogszabályokat hozott a magyar országgyűlés, melyben foglaltakat lehetetlen teljesítenie a kipécézett egyetemnek, így arra lesz kárhoztatva, hogy elhagyja az országot. Nem számít, hogy eredményeit tekintve a nemzetközi mezőnyben legmagasabban jegyzett felsőoktatási intézmény hazánkban, hogy egy politikai ámokfutásban feláldoznak olyan oktatókat, diákokat, akiknek eszük ágában sem volt politizálni, hogy a kormány magára haragította a hazai akadémiai és egyetemi elitet, nem mellékesen újabb kötelezettségszegési eljárást provokált ki az Európai Uniótól, ráadásul az konfliktus semmiféle kézzel fogható politikai hasznot nem hozott a kormánynak.

Pedig néhány napja már mutatkoztak olyan jelek, hogy a kormányon belül is sokasodnak a kételyek a CEU-üggyel és a módosítani szándékozott civil törvénnyel kapcsolatban. A Soros György és Brüsszel ellen vívott nemzeti függetlenségi háború főként olyan nyugdíjasokat tudott csak megszólítani, akiknek a paplanügynökök is bármilyen bóvlit el tudnak adni, ha azzal kecsegtetik vevőiket, hogy ettől a garnitúrától elmúlik az isiászuk. Orbán Viktor olyan szinten levitte kutyába a pártját, hogy nem csodálkoznánk, ha a Kétfarkú Kutya Párt már névváltoztatáson gondolkodna. A Fideszen belül is egyre többen döbbennek rá arra, hogy a kormányfő már csak a Bözsi nénik számára agyalja ki játszópajtásaival (Habony Árpáddal, Rogán Antallal, esetleg Andy Vajnával) a kampányokat, így a jobbközép politika elkötelezettjeit odaveti a középre húzó Jobbiknak, esetleg egyenesen a balliberális ellenzéknek.

Orbán Viktor azonban nem hallgat meg semmilyen ellenvéleményt, a jövőbe látók magabiztosságával vezeti el pártját, kormányát és országa népét a falig, ahol állítása szerint meg akar majd állni. Most azonban úgy tűnik, túl nagy lendületet vett a kormányfő, és pontosan nem is tudta felmérni a távolságot önmaga és a fal között. Ráadásul eléggé kiismerték már a nemzetközi porondon, így tudják, hogy mindent el fog követni annak érdekében, hogy látszólag győztesként szállhasson ki ebből a játékból. Ezért szeretne mindenáron kipréselni az amerikai szövetségi kormányból valamiféle együttműködési nyilatkozatot, ezért nem éri be New York állam kormányzójának együttműködési szándékával. Számára az a fontos, hogy erősnek mutathassa magát a hazai közvélemény előtt, így legalább valami szimbolikus engedményt szeretne kicsikarni az USA kormányától, holott az már jelezte, hogy nem illetékes az ügyben, és nem is szándékozik semmit sem lépni az ügyben.

A magyar kormányfőnek lényegében soha nem voltak olyan külpolitikai céljai, melyek csakis a magyar diplomácia érdekeit szolgálták volna, csakis a hazai közönségnek játszott, mindig csak az érdekelte, hogy milyen színben tudja felmutatni önmagát választói előtt a nemzetközi színpadon. Most épp az Egyesült Államok kormányát próbálja felhasználni ahhoz, hogy a magyar polgárok előtt meghatározó nemzetközi szereplőként mutassa magát, Putyinhoz is azért dörgölőzik, mert egy erős hatalom vezetőjével parolázhat. A klasszikus értelemben vett magyar külpolitikai elhalt Szijjártó Péter regnálása alatt, aki lényegében utazó ügynökként árulja Csányi Sándor és más magyar oligarchák portékáit a közép-ázsiai országokban. Orbán ebben a súlytalan magyar diplomáciai térben vívja szabadságharcát az Európai Unióval, riogat Soros Györggyel, és üzletel egy magyar egyetemmel.

mti_6.jpg

Fotó: MTI

A magyar kormányfő személyisége tökéletesen meghatározza a magyar politika minden szegmensét, mert nincs olyan terület, melyről levenné a kezét. Konfliktust konfliktusra halmozó politikájának következményeit azonban az ország polgárainak kell viselniük, így ha ő beáldozza a demokrácia néhány építményét a saját sikere érdekében, azokat nekünk kell majd újjáépítenünk, ha elüldöz befektetőket, egyetemeket, ha csökkentik az uniós támogatásunkat, azokat nekünk kell majd visszaszereznünk, ha nem akarunk Dzsibuti szintjére süllyedni. Valakinek tehát meg kell állítania ezt a rombolást, mert a következő magyar generáció lassan kezdhet mindent elölről. És nem 1990-től, hanem 1945-től. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha egyszer megszerezted a világ legjobb tomahawkját, ne add át senki másnak, csak a saját gyerekeidnek.”  

179 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Jaj, ez történik, ha Orbán Viktor elmegy a falig Tovább
Facebook Tetszik
0
179 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése
  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr8312545685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

midnight coder 2017.05.28. 11:12:20

Kellett volna egy olyan pont is a szavazásnál, hogy "ki a faszt érdekel?". Még ha valami értelmes felsőoktatási intézményről lenne szó, ami matematikusokat, mérnököket, fizikusokat, esetleg orvosokat oktat... De egy N+1. bölcsészképző ?
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.28. 11:16:30

Egy jó politikus határozott, s kiáll az értékekért. S iegnis elmegy a falig. Mi ezzel a gond?

Ha az ellenség túlerőből támad, mindig vissza lehet vonulni. De ez mindig jobb, mint eleve feladni a csatát.
Válasz erre 

VT Man 2017.05.28. 11:20:01

Valahogy mindig "elfelejtõdik", hogy ugyanezen oldal tapsolt ahhoz, amikor Gyurcsány Putyinnal vacsorázott (fotó is van róla).

De biztos Gyurcsány belülrõl bomlasztotta az oroszokat, így védte az EU-t.
Válasz erre 

John Doe3 2017.05.28. 11:22:38

@MaxVal BircaMan HJCD: sőt, győzni is lehet. Ld. pürrhoszi győzelem.
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 11:26:19

@midnight coder:

Ez bizony így van. Igaz, hogy a komplett tudományos világ, az összes Nobel-díjazott, az összes neves lista az ellenkezőjét mondja (sőt még a fidesz saját értelmisége is), a CEU-n végzettek 3 mp alatt kapnak állást a világon bárhol, de ez nem érdekes. A vajda, és a nemzetközileg jegyzett Rezsiszilárd azt mondta, hogy a CEU szar. És ha ők azt mondják, szar, akkor szar is.

Nehogymár pont a kétbites alkesz fideszesek ne tudják, mennyit ér egy nívós egyetem! :D
Válasz erre 

Netuddki. 2017.05.28. 11:28:53

Az egész handa-banda csak a figyelem elterelését szolgálja. Minél nagyobbat szól, annál kisebb a veszélye, hogy a zellenzék és a nép a lopásokkal foglalkozik. Bármibe is kerül mindez az országnak, a tolvaj orbán bandának semmi se drága.
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 11:29:44

@MaxVal BircaMan HJCD:

"Egy jó politikus határozott, s kiáll az értékekért."

Akkor Vitya nagyon jó politikus, ő minden értékért abszolút kiáll. Sőt, még azt is kicsavarja a kezedből, amit eszedben nem volt odaadni neki.

A vajda meg a sleppje közelében maximum az az érték marad meg, amit lebetonoztak. :D
Válasz erre 

Netuddki. 2017.05.28. 11:30:19

@Pop40: Haggyad mán az agyatlan fidesztrollt! Falra hányt borsó...
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.05.28. 11:31:12

@Törölt felhasználó.: aha!
Ugyanolyan gumicsont mint az illegális bevándorlás!
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 11:41:55

@Törölt felhasználó.:

Tudom, de attól még jólesik :-)

Igazán élvezem, ahogy soha, egyik hazaáruló se tudja megmagyarázni, hogy az ő "nemzeti" kormányuk milyen nemzeti érdeket is képvisel akkor, mikor sikeresen eléri, hogy az eddigi 1 magyar egyetem helyett, amelyik tudott elismert amcsi diplomát adni, mostantól majd 0 magyar egyetem legyen erre képes.

Ahelyett, hogy a többit is felfejlesztenék erre a szintre, lehúzzák azt az egyet is.
Mert ugye ez a "nemzeti érdek", fideszbolsiéknál.

Mindenki másnál meg a hazaárulás minősített esete.
Válasz erre 

2017.05.28. 11:43:07

@MaxVal BircaMan HJCD: A miniszterelnök olyan értékek mellett áll ki mint a Tótékban Varró őrnagy és ami még ijesztőbb kb olyan módon.
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 11:47:21

@Sexual Harassment Panda:

Letelepedési kötvények megvannak? Amivel kb bárki bejöhetett, persze a befolyó pénzt a fidesz szokás szerint offshore cégeken keresztül ellopta?

Nemigen van még egy társaság, amelyik annyi migránst importált be az Eu-ba, mint a fideszmaffia.

Persze amíg a kétbites agyhalott hívei beveszik, hogy Vitya a sörhasával egymaga állítja majd meg az apokaliptikus népvándorlást, addig nincs is ezzel gond. :-)
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.05.28. 11:52:30

@Pop40: ööö, javíts ki ha tévedek, de a letelepedési kötvényhez hasonlò opció a Európa összes országában létezik, és semmi köze az illegális migrációhoz.
Válasz erre 

sírjatok 2017.05.28. 11:58:26

@Pop40: "Amivel kb bárki bejöhetett"
amivel kb. bárki bejöhetett, feltéve ha volt pár százezer eurója, erkölcsije, születési anyakönyvi kivonata, vállalkozása, és a többije, de azért elég valószínű hogy bűnöző, lássuk be

szemben a zöldhatáron átkúszó "no fingerprint, germany germany" Alival, akit az ellenzék preferál, akivel ugye soha semi baj nem lehet, mert menekült szegény
Válasz erre 

Visceroid 2017.05.28. 11:58:45

Ki a halált érdekli a CEU ügy, amikor ez a barom kivezeti az országot az EU-ból!
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 12:00:06

@Sexual Harassment Panda:

Javíts ki, ha tévednék, de arrafelé szerintem nem azonosítatlan offshore cégeken keresztül bonyolítják a bizniszt, amit aztán a kormánypárt haveri köre egyszerűen ellop.

Persze biztosan nagyon szűrik, kit engednek be, az ilyen akadálytalanul az országban tartózkodó Pharaon-ok a garanciák erre. Meg persze a fidesz közismert alapossága, hozzáértése, és becsületessége.
Válasz erre 

sírjatok 2017.05.28. 12:02:04

@Sexual Harassment Panda: nem tévedsz

www.forbes.com/sites/ceciliarodriguez/2013/09/29/want-to-live-in-europe-buy-a-residency-permit/#27eefcdd8d7b

www.independent.co.uk/life-style/eu-residency-easiest-cheapest-countries-a7474571.html
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 12:02:40

@sírjatok:

Igaz, meggyőztél. Ez mind olyasmi, amivel pl egy Iszlám Állam-jellegű terrorszervezet nem tudja ellátni a terroristáit.

Pharaon is pl a zöldhatáron szökött be, ugye. :-)
Válasz erre 

illaim 2017.05.28. 12:03:39

@Sexual Harassment Panda: Ja. Létezik, csak hasonlítsd össze a feltételeket is, és az adott ország jogi környezetét is.Az pedig önmagában nonszensz hogy a parlament ellenőrző szerepe nem érvényesül olyan bevétel felett, amit később adóforintokból kell visszafizetni!
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.05.28. 12:05:08

@Pop40: Abban hogy a Fidesz ellopja, teljesen igazad van.
De az hogy összemosod a letetelepedési kötvényesek pàr 10k-s számát akik papírokkal érkeznek, tudjuk kik, meddig maradnak, mi döntjük el mennyien jöjjenek, fizetnek, nem terhelik or a szó ellátórendszert, az illegális álmenekültekkel, akik milliószám können, mindenért papírok nélkül ellenőrizetlenül, valszeg örökre segélyre adorable, teljesen abszurd.
Válasz erre 

2017.05.28. 12:05:10

@midnight coder: "Kellett volna egy olyan pont is a szavazásnál, hogy "ki a faszt érdekel?""
Akit nem érdekel, az nem szavaz, sőt el sem olvassa végig, de főleg nem kommentel.
Téged is azért esz itt a fene állandóan, mert érdekel.
Vagy azért, mert ezért fizetnek.
Az előző azért gáz, mert szemenköpöd vele magad.
Az utóbbi meg azért, mert midnenkit szemenköpsz vele.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.05.28. 12:08:24

@illaim: újra.
A kötvényesek ellenőrzött keretek között jönnek, mi döntjük el meddig maradnak, nem segélyen élnek, nem milliósz vannak.
Apró különbség.
Válasz erre 

sírjatok 2017.05.28. 12:08:42

@Pop40: Párszázezer euróval? Szerinted ha az iszlám államnak lenne párszázezer eurója minden terroristájára, akkor műtrágyás bombákkal, AK-47-esekkel meg kályhacsőrakétákkal harcolnának? :D

Pharaon nem terrorista volt, semmi köze nem volt az ISIS-hez, gazdasági bűncselekményei voltak, persze ettől még az USA is szívesen üzletelt vele.
Válasz erre 

2017.05.28. 12:09:43

@Sexual Harassment Panda: A menekültek nem ide menekülnek. Egyik sem akar ittmaradni, ahogy a magyarok is elhúznak ebből a pöcegödörből. Még egy fidesz ciklus és már csak a ner kompatibilis csököttagyúak maradnak és az ország államformáját át is lehet írni idiocracy-re.
Arányait tekintve a kötvényesek között valószínűleg több a bűnöző, mint a zöldhatáron átjövők között. Arról nem is beszélve, hogy a pár tízezer kötvényes többe kerül az országnak, mint az összes zöldhatáron átjövő az ellenük folytatott kampánnyal együtt.
Válasz erre 

morph on deer 2017.05.28. 12:10:04

@MaxVal BircaMan HJCD:
"S iegnis elmegy a falig. Mi ezzel a gond?"

Hát ez az!
Tényleg, mi is a gond?
Ceaușescu Is pont ugyanezen merengett a falnál, de valahogy nem ért a gondolatmenet végére.
Nem érte meg, hogy odaérjen...
Válasz erre 

sírjatok 2017.05.28. 12:10:25

@illaim: értem, csak akkor ne a mossátok össze az illegális migrációval. A pénzügyeket vagy a fidesz gyakorlatát lehet kritizálni, de a letelepedési kötvényest összemosni a "no fingerprint" kecskepásztorokkal akkor is óriási csúsztatás.
Válasz erre 

spityeg 2017.05.28. 12:10:29

Mutasson valaki jobb alternatívát Magyarországon! Gyurcsány vagy a többi nem lopott?
Válasz erre 

sírjatok 2017.05.28. 12:14:26

@Ylim: "A menekültek nem ide menekülnek." Biztos hallottál már ilyen kvóta-félékről, tudod amik ilyen kvantumállapotban vannak, mert egyszerre vannak és nincsenek.

"a kötvényesek között valószínűleg több a bűnöző"
ha állítasz valamit akkor legyél szíves bizonyítsd

"magyarok is elhúznak ebből a pöcegödörből"
Magyarországra nagyobb a bevándorlás, mint a ki.

knoema.com/atlas/Hungary/topics/Demographics/Population/Net-migration-rate
www.indexmundi.com/hungary/net_migration_rate.html

Ezen kívül erős az elvándorlás minden volt keleti blokkos országból, ott is mindenhol az orbán miatt van? MO-n pl. Lengyelországhoz képest nem túl magas az elvándorlás.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.05.28. 12:14:27

@Ylim: hiába nem ide jönnek ha ide kvótázzák ki őket.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.05.28. 12:16:47

@sírjatok: kik azok akik Magyarországra jònnek?
Válasz erre 

sírjatok 2017.05.28. 12:20:15

@Sexual Harassment Panda: Amennyire tudom a 4 nagy csoport: Határontúli magyarok, visszaköltözők, távol-keletiek (kína, vietnam), nyugati nyugdíjasok.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.28. 12:20:27

@John Doe3:

Minden lehetséges,

Mégis: aki meg se próbál harcolni, az biztosan veszít. Aki meg megpróbálja, az esetleg nem veszít.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.28. 12:22:17

@je suis chauve:

Nem, hanem olyanokért, hogy a magyaroknak is lehessen szavuk, s a magyar érdek is lehessen érdek.
Válasz erre 

morph on deer 2017.05.28. 12:23:34

@sírjatok:
"Pharaon nem terrorista volt, semmi köze nem volt az ISIS-hez, gazdasági bűncselekményei voltak, persze ettől még az USA is szívesen üzletelt vele."

Na meg a terroristák is.
Amiért keresték az pont fegyverkereskedemmel összefüggő "gazdasági" bűncselekmény volt.
Annak a finanszírozása többek között.

Nehogy azt hidd, hogy Abdul a zsebéből fizeti az RPG-t! Ezek mögött kivétel nélkül támogató körök állnak, amelyek vagy elvből, vagy haszon reményében finanszírozzák a háborúskodást, meg a merényleteket. Másképpen nem működne. Ebben a nagyságrendben már nem a bankrablás a bevételi forrás, mint a BRF idején.

Maga a "terrorista" már csak a végtermék, akinek legtöbbször fogalma sincs róla, hogy konkrétan kinek is dolgozik.

Tehát nem kell személyesen robbantgatni az "ügy" vagy a haszon érdekében, ha valaki erre adta a fejét.
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 12:23:42

@Sexual Harassment Panda:

Tudjuk kik? Jó neked, ha te tudod, én nem tudom.

Én csak azt tudom, hogy Pharaon is bejött valahogy. Illetve azt tudom, hogy nekem, ha Iszlám Állam lennék, a szebb napjaimban tuti megért volna ilyen 50k körüli összeget, hogy a terroristám legálisan, leellenőrizhető papírokkal kerüljön be az eu-ba, és ne azon kelljen imádkozni, hogy agyon ne verjék a görög-török-szerb rendőrök valamelyik zöldhatáron.
Válasz erre 

sírjatok 2017.05.28. 12:26:57

@Sexual Harassment Panda: itt egy tanulmány pl, PDF, 36. oldalon van egy pie chart a MO-n élőkről, itt ugye nyilván a "román" meg az "ukrán" az valójában túlnyomórészt határontúli magyar:

www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjzrJyGr5LUAhWBbxQKHY7WAOsQFghOMAY&url=http%3A%2F%2Fdemografia.hu%2Fen%2Fpublicationsonline%2Findex.php%2Fworkingpapers%2Farticle%2Fdownload%2F318%2F571&usg=AFQjCNFsKxBjslgtwRsNGSqXoxTDGUqymA&sig2=nzOarst5TXQeX4lOND9IBQ
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.05.28. 12:27:35

@Pop40: lehet , mindenesetre eddig inkább a "menekültek" (Muhaha!) Voltak terroristák.
De szakadjunk el a tenorizmustól, a jihadista vademberek milliói semmilyen hasznot nem hoznak európának mert használhatatlan a 80%.
Válasz erre 

morph on deer 2017.05.28. 12:29:31

@spityeg:
"Gyurcsány vagy a többi nem lopott?"

Te biztosan ismered Gyurcsány gázszerelő haverját is, nem?
Meg gondolom az ő anyja is vett pár kastélyt, földbirtokot, ezt-azt, a gyerekei meg a saját lábunkon állnak, pereputtyostól..!

Ha így van, akkor nyilván igazad van.
Ha meg nem, akkor... :)
Válasz erre 

sírjatok 2017.05.28. 12:30:02

@morph on deer: ehhez képest Európában mégis a kurvaolcsó műtrágyás szögesbombás módokon robbantanak amit két délután alatt sztem még én is össze tudnék rakni, meg kamionokkal meg baltákkal meg AK-47-esekkel. Semmifajta "gazdag" fegyverrel, ami valami gazdag támogatót feltételezne.

Szíriában lehet máshogy megy, de ilyenekre célozgatni, hogy aki kötvényekkel jön be, az tuti terrorista támogató, elég nagy hülyeség.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.05.28. 12:30:03

@sírjatok: azt nem èrtem hogy a bevándorláspolitikàt mièrt mossák össze a menekültekkel??
Mi köze a legális úton érkezőknek az illegális álmenekültekkel??
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.28. 12:30:35

@morph on deer:

S hol a párhuzam? Orbánt egy demokratikus vezető. Ha majd nem tetszik atöbbségnek, nem lesz megválasztva, s kész.
Válasz erre 

zoszil 2017.05.28. 12:30:58

A csuti patkány lefejelhetné már rendesen a falat, hogy ott is maradjon.
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 12:31:09

@sírjatok:

"Minden" terroristájára? Ezt meg ki mondta neked? Bőven elég, ha arra a 10-20-ra jut, akiket garantáltan célba akarnak juttatni. Mondjuk azokra a kiképzett emberekre, akik a majdani terrorista sejteket vezetni fogják.
Mellettük nyugodtan jöhetnek a talpasok is a zöldhatáron, ahol ha az embereim 50%-a eljut oda, ahova kell, terrorszervezetként már nyerő vagyok.

Szóval Pharaonnak "csak" gazdasági bűncselekményei voltak?
Ez tényleg szuper hír. Nagyon alapos és szakszerű ellenőrzés lehet, amin egy "csak" gazdasági bűnöző ilyen simán átcsúszik.
Vagy esetleg meg van húzva valami limit, hogy gazdasági bűnöző még jöhet, terrorista már inkább ne, vagy maximum csak felárral?
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 12:33:01

@zoszil:

Ez is egy kellemes megoldás, de inkább csak végszükség esetére.

Első körben ismerje meg szépen valamelyik kellemes bv-intézet vendégszeretetét úgy a következő 10000 évre.
Válasz erre 

sírjatok 2017.05.28. 12:34:15

@morph on deer: nem, én azt ismerem, hogy 2005-2008 közt brutálisan leszakadtunk a térségtől GDP növekedésben, ennek megfelelően válságkor sokkal durvábban estünk vissza. De legalább az adósságunk nőtt egy csomót, és ennek a vége lett a leváltott Gyurcsány, a szerencsétlen szerepbe belekényszerített, többre érdemes Bajnai, az államcsőd réme meg az IMF hitel.

De igaz, gázszerelője lehet hogy nem volt. Bár lett volna.
Válasz erre 

JohnDoeTheReal 2017.05.28. 12:34:30

Szép Orbánellenes uszító fikció, minimális valóságtartalommal. Sokat elárul a szerzőről.
Válasz erre 

sírjatok 2017.05.28. 12:36:37

@Sexual Harassment Panda: Mert ez egy szalmabáb-érvelés, egy retorikai fogás.

Ha valaki azt mondja, nem kérjük az illegális migriket, akkor legegyszerűbb egy eltorzított állásponttal vitatkozni: "akkor te EGY MIGRIT sem akarsz?"

Mert ez egy könnyen támadható álláspont, szemben a nehezen támadható "nem kell _illegális_ migri"-vel.
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 12:37:14

@sírjatok:

"ha állítasz valamit akkor legyél szíves bizonyítsd"

Erre ugye a sorosozós-civilezős hírhamisító fideszes pártsajtóval szemben is ennyire érzékeny vagy? :-)
Válasz erre 

sírjatok 2017.05.28. 12:39:45

@Pop40: ha én terrorista lennék, biztos inkább észrevétlen szeretnék maradni, nem pedig azt, hogy nyolcan vizsgáljanak át, meg kérdezgessék hogy honnan van pénzem meg nézegessék hogy egyezik-e az aláírás.
Válasz erre 

JohnDoeTheReal 2017.05.28. 12:40:06

@Pop40: Az egyetemnek használható tudást és nem amcsi diplomát kell adni.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.05.28. 12:41:27

@sírjatok: azt nehéz felfogni, hogy minden országnak szüksége van bevándorlókra akik hasznot hoznak, de nem ellenőrizetlen, kontrollâlhatatlan, képzetlen milliókról, akik csak target jelentenek az ellátórendszerre?
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 12:43:13

@Sexual Harassment Panda:

Egy szóval nem mondtam, hogy támogatom a merkeli értelemben vett wilkommenkulturt.

Csak ne az a vajda pofázzon ellene, aki isten tudja, kiket enged be az országba, offshore cégeken keresztül.
Válasz erre 

sírjatok 2017.05.28. 12:44:12

@Sexual Harassment Panda: Nem is az, hogy nehéz felfogni, hanem ez egy ilyen pszichológaiai nyomás: "Utálom X oldalt, ezért nem vagyok hajlandó elfogadni hogy összetett és értelmes álláspontja van, ezért eltorzítom és leegyszerűsítem az álláspontját, hogy azt érezhessem, hogy ő hülye és a következetlen."

Tök sokszor beleesik ebbe mindenki, csak ugye nem mindegy, hogy mi múlik rajta :D
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 12:45:01

@sírjatok:

Aha, igen, erre a "kurvaolcsó" módszerre épp a mostani merénylet a legjobb példa, ahol 2 perc volt kimutatni, hogy ezt a bombát tuti nem a srác szerelte össze hátul a sufniban.
Válasz erre 

JohnDoeTheReal 2017.05.28. 12:46:21

@Pop40: Az az "összes" azért kicsit erős, a valóságban valószínűleg az egy ezreléket sem éri el. Még a Soros támogatottak többsége sem emelte fel a szavát. Ez pont akkora hazugság, mint hogy a CEU a legjobb magyar egyetem. A legismertebb négy minősítő közül háromnál az első ezerbe sem fért be, ellenbe vagy tíz magyar egyetemmel. Csak hogy kicsit visszakanyrodjunk a valósághoz.
Válasz erre 

morph on deer 2017.05.28. 12:48:02

@Pop40:
"Én csak azt tudom, hogy Pharaon is bejött valahogy"

Én még azt is, hogy a párizsi/brüsszeli merénylők többször is jártak előzőleg Magyarországon!

Hát vagy a magyaros vendégszeretet vonzotta őket, vagy valami "szakmai" oka volt a látogatásnak.
Arról fogadjunk, hogy te sem hallottál, mégis kik is vásárolták mázsaszám a SIM kártyákat és hogyan fizettek érte? Mert ilyen méretű valutaváltást vagy pénzmozgást már szabad szemmel is látni lehetne, hacsak nem állna rendelkezésre forint készpénzben..!
Az meg itthoni 'kapcsolatot' feltételez.
Mármint nálam, nem a TEK-nél, de engem nem is azért fizetnek mint amiért őket. ;)
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 12:50:26

@sírjatok:

Lehet, hogy újdonságot mondok, de az imf-et a vajda is vissza akarta hívni. Ismerősek az "Imf a mi bankunk"-szövegek?

Államadósságban meg nem látom azt a veszett nagy javulást, bocs.
www.portfolio.hu/img/upload/2017/05/debttogdp170503-20170503.png

Pláne 3000 milliárd manyup-pénz nyom nélküli ellopása után.
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 12:54:14

@sírjatok:

Teljesen igazad van. Ide csak olyan legális migrik kellenek, mint pl Pharaon, akiket Vitya offshore cégei bizonyára a szokott fideszes szakértelemmel szelektáltak. :-)
Válasz erre 

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.05.28. 12:56:10

@sírjatok: Nyugati nyugdíjasok? Az egy elenyésző csoport, pár száz fő. A Balaton körül is egyre többen adják el a házukat az utóbbi években, inkább nem akarnak itt élni...

@morph on deer: Ott az anyós és a feleség gazdagodott és nehogy azt mondd, hogy nem ismersz MSZP-közeli milliárdosokat az akkor gazdaglisták élmezőnyéből. A különbség annyi, hogy most 7 év alatt pofátlanabbul megy a lopás, gyorsan be akarják pótolni a kommunizmust, a privatizációt és a 4 ellenzéki időszakot...
Válasz erre 

midnight coder 2017.05.28. 12:57:22

@Pop40: Mondjuk ez a bárhol a világon leginkább ott van, ahol az állam bácsi és ilyen-olyan alapítvány csöcsén sok-sok főállású köldöknéző tud tevékenykedni. De ez nem lesz így az idők végezetéig, különösen itt Európában nem.
Válasz erre 

sírjatok 2017.05.28. 12:59:06

@Pop40:
"Államadósságban meg nem látom azt a veszett nagy javulást, bocs."
hát ja, a hitelt felvenni mindig sokkal gyorsabb, mint visszafizetni. De érted, nem azt a meredeken emelkedő trendet kifogásolod, ami 2010-ig vezetett, hanem azt, hogy most _nem csökken eléggé_ :D Ecsém...

@morph on deer: "a párizsi/brüsszeli merénylők"
mert ezt aztán gecikönnyű lett volna Schengenen belül megakadályozni, valójában minden országnak sikerülni szokott, csak nekünk nem. Ja várj nem is :D Hallod, ha egy budapesti bűnöző átmegy Szegerde, akkor azért a szegedi rendőrség a hibás, ha nem kapja el azonnal?

Érted, olyan dolgokat kérsz számon meg vársz el, amivel gyakorlatilag egy ország sem tud megbírkózni, és ha természetesen Magyarország sem, abból meg levezeted, hogy mert a zorbán. Ez annyira elfogult.
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 12:59:31

@sírjatok:

Aha. És ha te terrorista lennél, gondolom, rábíznád a vakszerencsére, hogy agyonvernek e a zöldhatáron, s ha épp nem, akkor melyik országba kerülsz.

Én azért maradok amellett, hogy ha én egy olajmilliók fölött diszponáló terrorszervezet lennék, nekem biza megérne 40-50k-t, hogy a főbb embereim nyugodtan jussanak be, oda, ahova kell. Nekik ugye még robbantani sem kell, csak irányítani a terrorista sejtet. A maffiában sem a keresztapa, vagy a consigliere robbant, hanem a mezei talpasok.
Válasz erre 

morph on deer 2017.05.28. 13:00:15

@MaxVal BircaMan HJCD:
"S hol a párhuzam? Orbánt egy demokratikus vezető."

Szerintem inkább igyál valamit :)

A párhuzam a falnál van, tudod?
Aki mindenáron el akar menni a falig az jobb ha arra is gondol, hogy lehet, hogy a visszaút a faltól már nem garantált!

Értelmes politikus és intelligens vezető tárgyal és megállapodik, és nem úgy viselkedik, mint az elefánt a porcelánboltban!
Miért?
Mert az ország érdeke nem egy hülye, értelmetlen konfliktus, hanem egy mindkét fél számára kedvező megoldás!

Csak az a baj, hogy ilyesmi a felcsuti focista agyával felfoghatatlan.
Válasz erre 

sírjatok 2017.05.28. 13:00:34

@Online Távmunkás: "Balaton körül is egyre többen adják el a házukat az utóbbi években,"

Én azt hittem, hogy az eladáshoz kell egy vevő is. Tehát ha egyre többen adják el, akkor egyre többen is veszik meg. Olé...
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 13:02:02

@JohnDoeTheReal:

Na ne mondd.

Nyilván a komplett amcsi munkaerőpiac azért kap két kézzel a ceun végzettek után, mert használhatatlan tudással rendelkeznek.

Vagy gondolom, minden Ceus végzőst személyesen helyez el Soros, ugye?
Válasz erre 

sírjatok 2017.05.28. 13:03:14

@Pop40: "ha én egy olajmilliók fölött diszponáló terrorszervezet lennék" akkor nem lennék szarrá verve éppen

"ha te terrorista lennél, gondolom, rábíznád a vakszerencsére, hogy agyonvernek e "

Igen, ha vallási fanatikus, az öngyilkosságig hűséges, robbantani kész, harcos terrorista lennék, akkor hétszentség, hogy nagyon félnék attól, nehogy megverjenek, mert akkor nem is tudom mi lesz :D
Válasz erre 

2017.05.28. 13:03:27

@MaxVal BircaMan HJCD: A magyar érdek elsősorban az lenne, hogy eltűnjenek azok, akik a nép polarizálásán dolgoznak. A jelen parlament egésze. És akik arra törekednek, hogy oda kerüljenek. Talán Krassó György volt az egyetlen hiteles politikus eddig. Neki a magyar érdek volt az első és nem az öncélú politikai érdek.
Válasz erre 

midnight coder 2017.05.28. 13:05:33

@Pop40: "Mellettük nyugodtan jöhetnek a talpasok is a zöldhatáron, ahol ha az embereim 50%-a eljut oda, ahova kell, terrorszervezetként már nyerő vagyok."

Ez a történet nem erről szól. Pár ezer terroristával még nem csinálsz Európai Iszlám Államot. Ehhez pár millió embert kell bejuttatni, akik a hátországot adják. Lehetőleg olyanokat, akik már itt születtek, és nem lehet hazatoloncolni őket.

Ugyanezért az IS-nek nem igazán érdeke ma szervezett, nagy pusztítást végző terrorakciókat véghezvinnie. 50-100 embert ki lehet végezni, de még jobbak a kis, pár tíz embert érintő gyilkosságok. Ezek még nem rendítik meg nagyon a mai nyugati liberális politika elitet.

Aztán, ha már van itt pár tízmillió iszlamista hitben nevelkedett ifjú állampolgár plusz van van 20 millió menekülttáborban dekkoló migri, ráadásul az EU gazdasága is bedől ami azt jelenti, hogy az európai fiatalnak sem nagyon lesznek kilátásai (ez ügyben esetleg még be is lehet segíteni egy-két célzott támadással), na akkor jöhet az aktív tevékenység.
Válasz erre 

morph on deer 2017.05.28. 13:08:31

@sírjatok:
"ha nem kapja el azonnal? "

Rosszul látod!
Nem arról van szó, hogy miért nem kapták el, hanem hogy mi volt/lehetett az oka annak, hogy többször is itt jártak!

Ez nekem azt is jelenti, hogy van/volt itteni kapcsolatuk.
Ez meg azt is jelenti, hogy igazából fingunk sincs arról, hogy ki kicsoda!
És itt nem a mezőn futkosó gyalogosokra gondolok, hanem a jó kapcsolatokkal megáldott helyi rezidensekre.

És ez a valódi gond!
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 13:10:16

@JohnDoeTheReal:

Ja, lassan kiderül, hogy a Ceu a legszarabb egyetem a világon :-)
Azért áll a komplett tudományos világ a fideszes csürhe mellett, beleértve még a saját értelmiségüket is, ugye? :-)

m.portfolio.hu/gazdasag/a_vilag_legjobb_fiatal_egyetemei_kozott_a_ceu.246979.html
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.05.28. 13:12:21

A CEU egy Politikusz Fukisz kamu egyetem, a belőle kikerülők, pedig Politikusz Mekk-Elekek , persze agyon dicsérik egymást, mert Európa népei mind hülyék, rasszisták, xenofóbok, ez fontos antiszemiták, homofóbok, stb.
Igen el kell menni a falig, de azt nem a fejünkkel kell áttörni, hanem az eszünkkel, erre az áttörésre, pedig a csak a magyar tudomány képes. Ennyi.
Válasz erre 

morph on deer 2017.05.28. 13:15:28

@sírjatok:
"akkor hétszentség, hogy nagyon félnék attól, nehogy megverjenek, mert akkor nem is tudom mi lesz :D"

Dehogynem tudod: nem fogod tudni elvégezni a feladatodat, és a negyven szűz kénytelen lesz tovább maszturbálni, mert nem kerülsz a paradicsomba!
Azon túl, hogy nyilván lefokoznak a szervezetben, ahova tartozol, szégyellni fogja az apád magát Kabulban, hogy még ezt is elcseszted, stb.

Szóval nem akarsz összetűzést, mielőtt vígan cafatokra robbantanád magad, ez tuti!
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 13:15:30

@morph on deer:

Nem érTEK én ehhez, de engem tökéletesen megnyugtat, hogy Orbán megvédi Európát, ahogy mondta. :-)

Ha az offshore cégei olyan alapossággal kezelik a biztonságot, mint ahogy a pénz elszámolását meg Pharaon átvilágítását kezelték, akkor nem lehet itt semmi gond. :-)
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 13:21:19

@midnight coder:

Persze, biztosan ott van.
A Ceun nyilván a semmihez nem értő bürokraták végeznek.

Nem vagyok informatikus, de ezen is ránézésre látszik, hogy csak valami semmire nem jó, haszontalan hülyeség lehet:

www.napi.hu/magyar_vallalatok/big_data_kepzest_indit_a_ceu.580544.html

De ÜV Diána is csak valami baromságot oktathatott díjnyertes klímakutatóként.

Minek kutatni a klímát, nem? Fölösleges hülyeség.

Már csak azt nem értem, hogy a fidesz Ceun végzett emberei, pl a kormqnyszóvivő, miért nem mondanak le gyorsan egy csaló egyetem alibi diplomájáról.
Biztos ebben is a Soros keze van.
Válasz erre 

inteligencs elenzeki 2017.05.28. 13:25:21

@Pop40:

"a CEU-n végzettek 3 mp alatt kapnak állást a világon bárhol, de ez nem érdekes."

Hmm...
Nyilván olajozottan működik az a kapcsolatrendszer, amely ezt biztosítja.
De itt nem erről van szó, hanem arról, hogy képeznek e ott szakmérnököket, orvosokat fizikusokat ?
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 13:25:30

@sírjatok:

"De érted, nem azt a meredeken emelkedő trendet kifogásolod, ami 2010-ig vezetett, hanem azt, hogy most _nem csökken eléggé"

Igazad van, velem van a gond.
2008-2009-ben, egy világgazdasági válság csúcsán, minimum csökkenteni kellett volna az államadósságot.

Bezzeg a fidesz, minden elismerést megérdemel, hogy 3000 milliárd ft ellopása után, egy pénzben tocsogó, zéró kamatszintű nemzetközi környezetben, 7 év teljhatalom után elérte, hogy az államadósság alig lett magasabb, mint a szocik alatt! :-)

Hol kell gratulálnom?
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 13:29:52

@Comte de Gippaud:

Igen, csakis ez lehet az oka. Egy olajozottan működő kapcsolatrendszer.
Egy big data-képzést, vagy egy nobel-díjas klímakutató fémjelezte oktatást a világ egyik legjobb egyeteméről nyilván csak kapcsolatrendszerrel lehet eladni a munkaerőpiacon. :D

Rezsiszilárd-jellegű tajbunkókra van egyedül kereslet, jól látod. :-)
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.05.28. 13:34:17

@midnight coder:

esetleg megnézhetnéd, mit oktatnak ténylegesen a CEU-n, mielőtt okoskodsz.
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 13:34:56

@sírjatok:

Nem te, lángeszű barátom. A SZERVEZETED.

Te, az IS helyében, dollármilliõs bevételekkel, ugye megkockáztatnád, hogy egy merénylet (ami további bevételt és embereket hoz) azért nem sikerül, mert valamelyik szereplőt lecsapják a zöldhatáron?

Bár igaz, életszerű, amit írsz. A szervezet helyében biztos én is úgy lennék vele, hogy semmi gond, igaz, hogy meghiúsult a merénylet, de legalább az emberemet nem zavarta, mikor lecsapták! :D
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 13:38:01

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Minek?
Az eddigi összes fideszes nyilatkozó remekül tudott okoskodni a ceuról enélkül is.

Itt az ideje megtanulni, hogy a fideszes Béla Mucsajpuszta-alsón sokkal jobban tudja, mit oktat a Ceu, milyen minőségben, és azt mire lehet használni, mint maga a Ceu. :-)
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.05.28. 13:40:46

@MaxVal BircaMan HJCD:

a többségnek most sem tetszik. az, hogy kihasználja, hogy a magyar tompa, cselekvésképtelen birka, még se jó vezetővé, se demokratává nem teszi. (a demokráciának amúgy meghatározott objektív ismérvei vannak, ha egy nép, tegyük fel, többé-kevésbé demokratikusan megválaszt vezetőnek valami elmeháborodott despotát, mondjuk Dutertét vagy épp Orbánt, azok pusztán ettől még nem válnak demokratikus politikussá.)
Válasz erre 

JohnDoeTheReal 2017.05.28. 13:43:19

@morph on deer: Egyelőre a Gyurcsány, Orbán kettősből BIZONYÍTOTTAN csak a Gyurcsány miliárdos. Mondani könnyű bármit...
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.05.28. 13:43:52

@Pop40:

a tények ugye eleve az Ördögtől vannak, ahogy azt lényegében bármely vallástól megtudhatjuk. :) a te dolgod, hogy ne a bűnös szemednek higgy, hanem a te Uradnak.
Válasz erre 

sinus67 2017.05.28. 13:44:47

@sírjatok: Az államadósság nem attól magas még mindig, mert azemútnyócév. Orbán büszkén hangoztatta, hogy az IMF hitelt visszafizették. Igen aám, de a 2010-es hatalomátvétel után 2-3 alkalommal megzihintották a forintot, másrészt azóta vettek fel ők is, csak éppen piaci kamatra. Az állami értékpapírok árverésén (tán 2015-ben?) fel kellett függeszteni az árverést, mert az 1000,- Ft-os névértékű papírért 900,- Ft. alatt akart adni mindenki. Előtte és azóta is jóval 1000,- Ft alatt adták el a papírikat. A visszafizetésnél nem csak a 6-7 % kamatot kell visszaadni, hanem a vásárlási ár és az 1000,- Ft közti különbséget. Ez mind növeli az adósságot.

morph on deer nem a megakadályozásról beszélt! Miért nem Szlovákiába, vagy Szlovéniába, esetleg Ausztriába jelentek meg ezek az elkövetők SIM kártyákért, pénzért és egyebekért. Azért, mert a letelepedéi kötvény által van az országunkban olyan személy/személyek, akik eltudják látni ezekkel a merénylőket. Miért? Azért, mert a kötvénynek köszönhetően legálisan vannak itt, és elvileg a titkosszolgálatok leellenőrízték őket (le mi?)!
Nekik van forintjuk legálisan. Ezt nem tudják terrorista szervezetekhez kötni, mert 20 kézen keresztül jön, kerülőúton a pénz a letelepedési kötvénye számlájára! Honnan? "Biztonságosnak" mondott országból.
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 13:45:01

@midnight coder:

"Pár ezer terroristával még nem csinálsz Európai Iszlám Államot."

Miért akarna Európai Iszlám Államot csinálni? Bőven elég neki az arab. Amíg itt vannak merényletek, addig a renoméja, az utánpótlása, meg a fizetett támogatói megvannak.

Abban biztos lehetsz, hogy annyira nem hülye az IS, hogy azt hiszi, hogy majd milliók támogatják itt. Még otthon sem támogatják milliók. Az gondolom megvan neked is, hogy attól, hogy te irányítasz egy területet, ez még nem jelenti azt, hogy mindenki a automatikusan a híveddé válik, akit meghódítottál. Sőt.

Még a Közel-Keleten is sokkal többen rühellik az IS-t, mint amennyien szeretik.
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.05.28. 13:52:35

@JohnDoeTheReal:

ahhoz meg ugye nyálcsorgató, retardáld mocsári orknak kell lenni, hogy valaki tényleg bevegye: Orbánnak 720 ezer forint az összmegtakarítása, de ezt csak így egymás közt, sértődés ne legyen belőle...
Válasz erre 

morph on deer 2017.05.28. 13:57:54

@JohnDoeTheReal:
"BIZONYÍTOTTAN csak a Gyurcsány miliárdos. Mondani könnyű bármit..."

Bizonyítottan a bevallott, adózott, stb. jövedelme után, és már akkor is az volt, mielőtt miniszterelnök lett!

De ez nyilván elkerülte odaadó figyelmedet...
Miért, van ilyen!
Válasz erre 

Pop40 2017.05.28. 14:00:20

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Orbánnak tényleg annyi.

Az a néhány ezermilliárd, amit emellett stikában összelopott, az ország megtakarítása, nem az övé.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2017.05.28. 14:02:49

Aztakurvahahaa...csak futtában olvastam bele a hsz-ba......mégis dobtam egy hátast hehee....úgy hirdettük meg anno,hogy a :"NAP HÜJÉJE"címet csak naponta egyszer adjuk ki az orbáseggszolgálatosoknak...mégis akkor mire fel ez a nagy tülekedés...hehee..
Válasz erre 

sinus67 2017.05.28. 14:10:29

@morph on deer: Az őket nem érdekli! Visszamutogatni csak akkor ér, ha így valami negatív jön ki az "ellenségekre" a féligazságokból.
Válasz erre 

sinus67 2017.05.28. 14:14:53

Narancskomcsik! A CEU elleni kormány-hadjárat történhetett volna bármelyik felsőoktatási intézmény ellen, ugyanekkora ellenállást váltott volna ki.
De Ti ezt soha nem fogjátok megérteni, hogy miért! Annyira mélyen van a fejetek Orbán valagában, hogy csak azt a szart teszitek magatokévá, ami ott van. A világ nem ott van a vastagbélben!
Válasz erre 

JohnDoeTheReal 2017.05.28. 14:16:03

@Pop40: Melyik szakon végzettekre gondolsz?
Válasz erre 

JohnDoeTheReal 2017.05.28. 14:30:52

@Pop40: Csak ismételni tudom magam: 1) A legtöbb elismert listán sehol sincs a CEU. Aki járt valaha egyetemre, tudja, hogy nem összehasonlítható a magyar IGAZI egyetemekkel. Ha elolvasos az angol wikipédián a "University ranking" szócikket, meg fogod érteni, hogy miért nem rúg labdába a CEU még a Miskolci Egyetem mellett sem, hogy a nagyokról ne is beszéljek. 2) A tudományos világ szerencsére nem abból apár tíz Sorosnak hálás opportunistából áll, akik megszólalta. Bónuszként egy plusz adalék: Gyurcsány több tucat kutatóintézet megszüntetéséről döntött. Elvette az állami támogatásukat és átadta őket a vagyonügynökségnek privatizációra. Érdekes módon akkor az általad teljes tudományos világnak titulált pár lefizetett tudós nem hallatta a hangját. Szerintem te se. Csak azért, hogy okulj, milyen is ez a Gyurka rendszer.
Válasz erre 

sinus67 2017.05.28. 14:37:05

@JohnDoeTheReal: Nem is rúghat labdába, mert a CEU-n nincs alapképzés! Így azok a mérőszámok, amik alapján össze lehetne hasonlítani, nem léteznek. Ellenben, ha a szakok szerint, akkor:

m.eduline.hu/felsooktatas/2017/3/9/QS_rangsor_2017_Kozepeuropai_Egyetem_ZT0NX1
Válasz erre 

JohnDoeTheReal 2017.05.28. 14:38:35

@Pop40: Klímakutatásban nem osztanak Nobel díjat!
Válasz erre 

JohnDoeTheReal 2017.05.28. 14:46:17

@Pop40: Te tudod, hogy mit és kik oktatnak a CEU-n? Esetleg azt is, hogy a többi egyetemen mit és kik. Tán még azt is, hogy mik a hiányszakmák, vagy hogy az ELISMERT nemzetközi ranglistákon hol áll a CEU a többi magyar egyetemhez képest. Érdemes lenne tanulmányoznod ezeknek a rangsorolásoknak a módszertanát/szempontrendszerét és akkor nem írnál ilyen butaságokat!
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.05.28. 14:51:00

A cigányok mindig elmennek a falig.
Válasz erre 

JohnDoeTheReal 2017.05.28. 15:09:23

@sinus67: Ami szerintem önmagában meg kellene, hogy kérdőjelezze az egyetemiségét. Az, hogy nincs alapképzés magyarázat arra, hogy kevés a publikáció, a tudományos kutatás, alacsony a tudomáányos fokozattal rendelkezők aránya, hogy az akadémikusokról ne is beszéljek, minimális az egyetem által lefedett tudományágak száma (és még hosszan sorolhatnám a minősítési szempontokat)? Ezektől egyetem az egyetem.
Válasz erre 

morph on deer 2017.05.28. 15:10:51

@Sörös Mérenc:
"A cigányok mindig elmennek a falig."

Náá, az csak a ló!
Tudod: " ... nem vak ez, hanem vakmerő!"
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.28. 15:16:17

@morph on deer:

Az ország által termelt profitot elrabolják a brüsszeliták, ez ellen fel kell lépni. Ez az érdeke az országnak.
Válasz erre 

Brumm Brumi 2017.05.28. 15:22:53

Már megint ez a CEU nevű kamugyárat siratják errefelé?:P
Következmények? Megnéztem: a forint erősödött, a CDS kockázat csökkent, a GDP nőtt, munkanélküliség csökkent, foglalkoztatoittság nőtt, közmunkások egyre többen mennek vissza a rendes munkaerőpiacra. Úgyhogy ha ezek a következmények(no meg hogy némi hiszterolibsi hálózat megpukkad itthon és világszerte), akkor azt mondom: már megérte. Olyan ez is mint néhány éve az IMF kipaterolása: jaj és ajvé mi lesz velünk, most aztán petschnigmáriaziták lőtték magukat naponta a Dunába.
Kivonulás? Fogadjunk hogy nem fognak még csak kivonulni sem.

Mert van a Közép-európai Egyetem hivatalosan létezik, csupán egy CEU néven futó amerikai diplomagyár, mely kizárólag Amerikára érvényes "diplomákat" bocsátott ki, Budapesten- na annak ment fuccsba a biznisze.
A Közép-európai Egyetem, mely egy hivatalosan akreditált magyarországi egyetem, és melynek diplomáit Magyarországon és az Európai Unióban automatikusan elismernek- az bőven elég lesz mindenkinek.

Baloghnak igaza volt: „Nem kell kertelni, nem kell bujkálni, ki kell mondani: ebben a formában nem szeretnénk, ha működne a CEU”.
Válasz erre 

staropramen 2017.05.28. 15:26:13

" elmegy a falig"
A falusi rendőr kmb bringával megy a kocsmába.. A megállást elvéti és nekirohan a falnak.Elesik,elterül a földön.Néhányan hangosan sajnálkoznak.Erre a rendőr::- Kuss én így szoktam leszállni!
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.28. 15:27:53

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Elmeháborodott despota = politikus, aki nem a nyugati zenére táncol.
Válasz erre 

werecke 2017.05.28. 15:28:57

@Törölt felhasználó.: Ez a drágabolgárúr dumája.
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.28. 15:29:53

"Magyarország kormánya nem enged a lex-CEU ügyében, ...így arra lesz kárhoztatva, hogy elhagyja az országot. "

A Lex CEU a 2004/LXI törvény neve, maga Soros is ezt használta amikor megköszönte Magyar Bálintnak hogy csinált neki egy ilyen testre szabott kivételező törvényt. Ha ezt a kormány visszavonná, akkor be kéne zárni a CEU-t de még KEE néven se működhetne tovább, mivel alapvetően nem felel meg a Felsőoktatási tv.-ben foglalt feltételeknek. Mint ahogy nem felelt meg már 1993-ban sem, 2005-ben sem, és a jelenleg hatályos 2011.évi törvényváltozatnak sem (ez utóbbit banális tévedés Lex CEU-nak nevezni)

De NEM tervezi a kormány a 2004/LXI visszavonását. A 2011-es törvény mostani módosítása pedig nem teszi szükségessé a KEE bezárását. A CEU-n meg nincs mit bezárni, mivel nem is létezik, csak egy postaláda valahol New Yorkban
Válasz erre 

morph on deer 2017.05.28. 15:30:19

@Pop40:
"A Ceun nyilván a semmihez nem értő bürokraták végeznek."

Ja! Tele is van velük a munkaközvetítő, meg ezrével vannak a CEU-t végzett közmunkások..!
A puding meg az ő próbája, ugye?

Az egyik tüntetésen láttam egy táblán, szerintem verhetetlen:
-------
CEU
EU
U
-------
- ebben a sorrenben következik, ez most már nyilvánvaló...
Ti is, bamba orbánhitűek, csak ti ezt még nem látjátok, de az is eljön :)
Válasz erre 

Brumm Brumi 2017.05.28. 15:37:10

@Nyomortelepy: "De NEM tervezi a kormány a 2004/LXI visszavonását. A 2011-es törvény mostani módosítása pedig nem teszi szükségessé a KEE bezárását. A CEU-n meg nincs mit bezárni, mivel nem is létezik, csak egy postaláda valahol New Yorkban "

Innen adódtak a "szerzett jogok", amiket aztán soros george és agyar bálintka bebetonoztak a dicsőséges mszp-szdsz gyurcsányi korszakában...
Most van két jogi személy, a CEU és a KEE.
Itt a bibi. Hogy a CEU az pusztán egy "jogi személy", ami Budapesten konkrétan két irodahelyiségből és egy titkárnőből áll, Amerikában meg egy postafiókból fedez.Viszont ámerikai diplomát azt bezzeg ad.No, ezt a csalást/visszaélést akarta/akarja megszüntetni a jogalkotó.
Ugyanis azt amire a tényleges MAGYAR akreditálás szól, a Közép -Európai Egyetem,a KEE amely Magyarországra szóló és a teljes Unió területén elfogadott diplomákat bocsát ki, tényleges oktatókkal, képzésekkel etc...
az változatlanul megmarad, azt nemhogy Orbánék de a kutya nem akarja "bezáratni".
Pusztán a sorosan/akciósan egyet fizet kettőt kap -féle kreatív mutyinak kívánnák véget vetni.
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.28. 15:41:07

@Pop40:
Alapvetően téves amit írsz. Az Iszlám Állam szimpatizánsainak nagyobb az aránya az Európában állomásozó arabok között, mint az iszlám országokban, Szíriát kivéve

Hogy miért van így azt nem nehéz megérteni. Nyilván azért, mert a legtöbb iszlám országban nem maradt keresztény lakosság, akiket el lehetne pusztítani. Ezért most Európa vált az új a célponttá, miközben persze folyik tovább az utolsó nagyobb keresztény közösség, az egyiptomi koptok lemészárlása
Válasz erre 

Brumm Brumi 2017.05.28. 15:46:35

A képzések egyik fele eleve a Soros gárda zsoldosjelöltjeinek szól. A másik fele a hallgatóknak viszont fizet, a kettő egyenlege a CEU biznisz titka. Úgy térítjük a bennszülötteket, hogy még pénzbe se kerüljön, vagy legalábbis ne sokba. Egy kis ideológia, egy kis biznisz, jól megférnek ezek egymás mellett a "gyuribá" fejében .

A vicc az hogy a Magyarországra+a teljes Európai Unióra érvényes sorosi diplomagyárat senki és semmi nem veszélyeztette/veszélyeztetni.

Az elmebeteg dühüket azt váltottra ki hogy elvesztenék azt a kiváltságukat hogy Ámerikára is érvényes diplomákat adjanak ki...
Tényleg vazze,egy olyan "egyetemtől" ami az USA-ban egy postafiókból, Magyarországon meg két irodahelyiségből és egy titkárnőből áll, már az eddigi több tízezer diploma is remek teljesítmény:)
Igaz, ők a "licenc tulajdonosok", a KEE( Central European University, gondosan lefordítva, ehhez a trükkhöz képest az Igazi Csíki Sör= Ciuc Premium módszere a fasorban sincs) meg a végrehajtó :P
Persze, egy csomó európai országban, pl. Németországban a helyi tv-ek szerint a CEU nem is működhetne . Minden államnak joga és kötelessége szabályozni hogy kik és mit oktatnak az országon belül.
Elképzelhetetlen pl. ha egy teheráni postafiók cég nyitna egy magyar "egyetemet", ahol a szabályos akreditáláson kívül még egy "párhuzamos licenc alapján" folyó oktatást is végeznének, mondjuk csakis bizonyos arab államokban érvényes diplomákkal...
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.28. 15:47:11

@Brumm Brumi:
Jogilag teljesen nyilvánvaló még egy jogi félanalfabétának is, hogy ha a kormány célja az egyetem bezárása volna akkor elég lenne visszavonni a 2004/LXI törvényt, az igazi lex CEU-t. Ezt egyébként többségi szavazással a kormány bármikor megtehetné, és akkor nincs tovább, semmilyen néven

A mostani történet pont nem erről szól, csak az értelmetlen libsi gágogás elnyom minden józan gondolatot (már amennyire képes egy liba gondolkodni)
Válasz erre 

élhetetlen 2017.05.28. 15:49:57

@MaxVal BircaMan HJCD: Zúg a cserebogár, nekimegy a falnak, nagyot koppan akkor, azután elhallgat. Tehát az a jó politikus, akinek annyi esze van, mint egy cserebogárnak. Jó!
Válasz erre 

Pipas 2017.05.28. 15:53:05

@Pop40: "De ÜV Diána is csak valami baromságot oktathatott díjnyertes klímakutatóként."

Az olyan mint az időfizikus? :D
Válasz erre 

élhetetlen 2017.05.28. 15:55:07

@midnight coder: Érdemes lenne újra elmagyarázni, hogy mi a különbség az alapképzés, és a posztgraguális között? Ugye nem? Már többen, többször megtettük, nem értetted, nem is fogod. De akkor legalább fog be! Ne beszélj bele olyanba, amiről fogalom szinten sem tudsz semmit.
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.28. 15:57:00

@élhetetlen:
Eddig azt hallottuk, Orbán épít egyedül falakat Európában. Most meg kiderül hogy más épít, ő meg nekimegy. Nem könnyű eligazodni ha nincs a zember beavatva a romkocsma-zsargonba
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.28. 16:00:21

@Brumm Brumi:
"Egy kis ideológia, egy kis biznisz, jól megférnek ezek egymás mellett a "gyuribá" fejében .
"

Hát még ha az OTP-t is sikerült volna a bácsinak megszerezni. Nem hogy önnfenntartó biznisz, hanem egyenest eldorádó
Válasz erre 

indeksz isis al kaida mind CIA projekt 2017.05.28. 16:02:21

Mijaf@szom az a CEU?
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.28. 16:06:19

@élhetetlen:
Úgy tűnik a CEU alapítói sem voltak tisztában a különbséggel az alap- és posztgraduális képzés között. A magyar jogi szabályozás mindig is alapképzéshez kötötte az egyetem fogalmát. Tehát a Középeurópai Egyetem a lex CEU nélkül nem is hívhatná magát egyetemnek alapképzés híján (de még CEU-nak sem)

Milyen véletlen szerencse, hogy meghozták azt a törvényt ...
Válasz erre 

élhetetlen 2017.05.28. 16:12:50

@Sexual Harassment Panda: @sírjatok: Tedd már magad üresbe, mért van toll a füledben? Máshol is van letelepedési kötvény, csak az állam árulja, és ellenőrzi a vásárlót. Na, most nálunk „megbízható cégek” kapják diszkont áron, és adják el teljes áron, a különbözet az övék, nem kis összeg, és az államnak teljes áron kell majd visszafizetni. Már kp sem kell, hitelre is árulták, mert a jutalék akkor is az övék. Ki nézte meg a vevőket? A „megbízható haveri cégek”? Hogy jött ki az az info, hogy több kötvény kelt el, mint ahányan be akartak jönni? Ja, valaki csak fizetett, aki ide sem akarta tolni az orrát, vagy a cégek fektettek be jó haszonnal, fiktív vásárlókkal? Mert az eladási haszon az övék?
Válasz erre 

indeksz isis al kaida mind CIA projekt 2017.05.28. 16:20:36

@élhetetlen:
Nyugodjál már le, nagy felderítő, a titkosszolgálat le tud ellenőrizni 30.000 személyt.
Ez kb annyi, mint amennyien 4, azaz NÉGY szebb napon, full illegálban, átrohamoztak a zöldhatáron, hordába verődve a katonakorú, háborús övezetből jött, sorkatonaságot- vagy terroristaképzést megjárt- fiatal férfi "menekültek" 2015. augusztusában.
Eleve, a letelepedési kötvényt vevő nőkre nem is kell nagyon rámozdulni a szolgálatoknak. Aztán ott van még, hogy 50%- uk kínai vevő. Ők meg aztán gyakran szoktak csoportos nemi erőszakot elkövetni, meg robbantgatni, lövöldözni.
Válasz erre 

val 2017.05.28. 16:28:09

" Végül is csak arról van szó ebben a törvényben, hogy utólag olyan jogszabályokat hozott a magyar országgyűlés, melyben foglaltakat lehetetlen teljesítenie a kipécézett egyetemnek, így arra lesz kárhoztatva, hogy elhagyja az országot"

Valaki nem is oly régen felvetette, hogy nincs olyan, hogy független médium. Mindegyik nyalonc, félrehajlik, pénzt remél stb, egyszerűen nincs és kész. Ezzel lehet vitatkozni napaestig, de az élet márpedig őt igazolja. Még ha eltekintünk is attól az apróságtól, hogy egy liberális hírportál főoldalán linkelt n+1 ballib blog mit is ír, a fenti ténymegállapítás bizony igaz. Összefoglalva: úgy hazudtok, hogy az ember nem is érti, miért nem szakad rátok a plafon azon melegébe'?

Már hogy a fenébe ne lehetne teljesíteni? Egyszerű: nem fantomként kell működnie a drágalátos CEU-nak (vö. cégtemető).
Válasz erre 

élhetetlen 2017.05.28. 16:50:47

@Nyomortelepy: Az egyszerűbb kérdés. Orbán a saját maga épített falnak nem tud nekimenni? De, most éppen azt csinálja CEU ügyben. A másik, b+, elég fárasztó alapinformációkat újra, meg újra előkeresni, mert valaki úgy gondolja, hogy tudja, és nem néz utána, érvel vele, másra tolva a keresés munkáját. „Egyetem. (Wikipédia). " Oktatási tevékenysége keretében alapképzési, mesterképzési vagy doktori fokozat (oklevél) megszerzését teszi lehetővé.”. Van mester és doktori képzés tanárokkal, diákokkal. Vagy-vagy. Mi nem passzol? Most ne kezd, hogy keressem meg a törvényt is! Egy dologban igazad van, nem véletlen, hogy meghozták ezt a törvényt, de az nem az, amire te gondolsz.
Válasz erre 

Pipas 2017.05.28. 16:56:59

@élhetetlen: "Egyetem. (Wikipédia)."

Szerintem jobban teszed, ha elolvasod a törvényt, nem a wikipédiát. :)

A csávónak igaza van! Ennyi a vonatkozó rész:

"(2) Az Egyetem alapképzést nem folytat, egyebekben a nem állami egyetemekre vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint működik."

Az egész nem több pár mondatnál: mkogy.jogtar.hu/?page=show&docid=a0400061.TV

Egyébként pikantériája a következő: "amelyet a New York-i székhelyű Central European University nonprofit társaság"

Nonprofit társaság!
Válasz erre 

élhetetlen 2017.05.28. 17:04:03

@indeksz isis al kaida mind CIA projekt: Teljesen nyugodt vagyok. „a titkosszolgálat le tud ellenőrizni 30.000 személyt”, ha akar. Ja, de Pharaon professzort sem tudták leellenőrizni, mert Lázár szerint nincs ujjlenyomata, ahogy Lázár szerint neki sincs. Na, hagyjál már!
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.28. 17:08:07

@élhetetlen:
Wikipédiában lehetne egyetem a CEU, jól mondod

Csak halkan megkérdeném: Wikipédia az valami olyan ország, mint Utópia?
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.28. 17:13:43

@élhetetlen:
Segítek neked, hogy ne kelljen megkeresni a törvényt:

"2011. évi CCIV. törvény
a nemzeti felsőoktatásról1
...
4. A működési engedély
7. § (1) A felsőoktatási intézménynek rendelkeznie kell állandó székhellyel,
...
9. § .
...
3)15 Egyetem az a felsőoktatási intézmény, amelyik
a) legalább nyolc alapképzési és hat mesterképzési szakon jogosult képzésre, valamint doktori képzésre és doktori fokozat odaítélésére,"

Ha előveszed a korábbi, 1993. évi és 2005. évi törvényeket, akkor is ugyanezt találod, de azt már gúglizzad ki magadnak
Válasz erre 

élhetetlen 2017.05.28. 17:26:23

@Pipas: Most mi van? Idézted a kettes pontot. Jogosult használni az egyetem nevet. Az, hogy az állam pénzeli, vagy egy nonprofit társulás, az mit változtat? Nem tudom, egy magánegyetem miért kéne, hogy rosszabblegyen, mint egy állami. Mit akartál mondani, mi a pikantéria? Esetleg többet költenek, mint amennyi a bevétel, a jó cél érdekében, valaki pénzéből, ösztöndíjak, stb? Bezzeg, az összes fociklub megél TAO nélkül, ja, nem, de arra érdemes költeni, de felháborodsz, ha valaki oktatási célokra költ.
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.28. 17:37:01

@Pipas:
A 2004-es lex CEU valóban felmentette a KEE-t a mindenki másra kötelező alapképzés alól. Bármikor vissza lehetne vonni, és akkor következne be az, amiről most minden sorosrajongó jajong
Válasz erre 

élhetetlen 2017.05.28. 18:16:36

@Nyomortelepy: Na, nézem, nézem a törvényedet, és gondol, gondol, mint micimackó. Úgy tűnik, hogy a CEU rendelkezik állandó székhellyel, itt Budapesten. Na, azért lefárasztottál. Belecsúsztam, pedig csak az általad idézett mondatra kellett volna figyelnem, „legalább nyolc alapképzési és hat mesterképzési szakon jogosult képzésre, valamint doktori képzésre és doktori fokozat odaítélésére". Tudod mi a különbség a jogosult megtenni valamit, vagy kötelező megtenni valamit között? Egyébként Pipas besegített, „Az Egyetem alapképzést nem folytat, egyebekben a nem állami egyetemekre vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint működik.", és mkogy.jogtar.hu/?page=show&docid=a0400061.TV , úgy hogy békén hagyhatsz a hülyeségeiddel.
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.05.28. 18:59:58

A Fidesz bázisa elég nagyot változott az idők során. A mostani törzsszavazók azok, akik eleve bunkók voltak, illetve azok, akiknek sikerült gyors tempóban leépíteni egykori szellemi kvalitásaikat. Ez a párt a selejtek pártja lett, nem csoda, hogy zavarja őket egy egyetem. A minden hájjal megkent cigány vajda nekik játszik, bár időnként kétségeim támadnak szellemi állapotát illetően.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.28. 19:49:46

@nu pagagyí: Rasszista e vagy?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.28. 19:55:13

@Nyomortelepy: De akkor visítani kezdenének, hogy "utólagos törvénykezés". Ezt arra az esetre értik értik, hogyha a saját uralmuk alatt összehoztak valami disznóságot, majd az új kormány változtatni akar rajta.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.28. 20:28:35

@Pipas: A klímakutató az, aki megmagyarázza, hogy miért kell napelemeket és szélkerekeket telepíteni olyan helyekre, ahol nem süt a nap és nem fúj a szél..:)
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.28. 20:46:45

@élhetetlen:
Micimackóra hivatkozol, pedig ő okosabb volt. És legalább dalban
adta elő, hogy hull a hó és hózik

A CEU-nak nincs budapesti székhelye, hanem csak NYC-ben, ami viszont nem felel meg az általános részben foglalt székhely fogalomnak. Egy trükkös offshore biznisz, pont olyan amilyen egy spekuláns fejéből kipattanhat

A feltételes mód a Ftv-ben nem azt jelenti, hogy ha kedve szottyan valakinek alapképzést folytatni akkor folytathat, egyebekben meg nem kötelező. Hanem azt, hogy legalább nyolc szakon akkreditálva van, vagyis megkapta az engedélyt hogy folytathasson. A CEU-nak nincs ilyen nem is akar alapképzést folytatni, mivel az sokkal macerásabb és távol áll a fő céltól, amiért létrehozták: az agymosástól

A lex CEU felmentette valóban az alapképzés alól, de az ilyen törvényt egy pillanat alatt hatályon kívül lehet helyezni. Sokszor csináltak ilyet szadeszék amikor hatalmon voltak
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.28. 20:50:05

@EU zászlót mindenhova!:
Még csak nem is visszahatólagos törvénykezés a lex CEU visszavonása, hanem a türelmi idő lejártát jelző anterográd változtatás
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.05.28. 20:58:21

@EU zászlót mindenhova!: Csak annyira, mint te.
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.05.28. 21:00:25

@Nyomortelepy: A CEU törvény egy szabadságjog adminisztratív ellehetetlenítése. Olyan országokban élnek ilyesmivel, ahol a hatalom nem tiszteli saját népét.
Válasz erre 

Zoltan Hazafi 2017.05.28. 21:11:13

@JohnDoeTheReal: A kettő együtt már elképzelhetetlen? Gyötörd meg egy kicsit a fantáziád...
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.28. 21:14:18

@nu pagagyí:
Javaslom fuss neki mégegyszer.

Először tisztázd magadban, melyik a CEU törvény, aztán a többi vonatkozó tövényt is vedd sorba. Nem írom le még egyszer, ha akarod elolvasod, de ne használd pajzsként a tudatlanságodat
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.28. 21:18:05

@nu pagagyí:
Nincs olyan szabadságjog, hogy illegális migránsként abba az országba megyek ahová akarok. Olyan szabadságjog sincs, hogy ha találtam egy joghézagot, akkor az ebből szerzett folytatólagos jogok mindörökre megilletnek

Csak addig illetik meg Sorost, amíg el nem varrják a törvényhozók a joghézagot
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.05.28. 21:22:26

@Nyomortelepy: Az még nem lenne gond, ha Magyarország ostoba kormánya nem tekintené egyetemnek a CEU-t és így csak amerikai diplomát kapának az ott végzők. De sajnos pontosan lehet tudni mik a mögöttes célok. A primitív sorosozás jegyében szarták ide a törvényt és mindent megtesznek majd, hogy elzavarják valahogy az egyetemet. Másképp nem megy, mert közpénz nincs benne, így nem tudják benyomni valamelyik káderüket károkozási célból, ahogy Mocsay "professzort" a TE-re, vagy a nettó fasiszta Lánczyt a Corvinusba.
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.05.28. 21:33:02

@Nyomortelepy: Ez egy posztgraduális képzést nyújtó magánintézmény. Minőségét nemzetközileg is elismerik, nem Matolcsy-féle diplomagyárról beszélünk. Eddig is jól működött, miért ne működhetne ugyaígy tovább. A magyar kormánynak egy fillérjébe nem kerül. Nem áll tehát az ország érdekében egy olyan szabályozás, ami mesterségesen megfojtaná. Ez az egész, csak és kizárólag a sunyi hatalom érdeke, amely kizárólag olyan hülye alattvalókat szeretne látni, amilyen például te vagy.
Válasz erre 

Kicsilulu 2017.05.28. 22:00:43

A CEU, mint legjobb magyar egyetem...
Röhögnöm kell, baszki! Ennyire hülyék azért nem lehettek.
A fasorban sincs, ráadásul olyan diplomákat ad nagyobbrészt, amikre igazából semmi szükség nincs.
Azt meg hagyjuk, hogy milyen törvényt hoztak, a Gyurcsánynál sírt ki a Soros külön előjogokat, most azt hozzák helyre.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.28. 22:05:41

@Kicsilulu: "A CEU, mint legjobb magyar egyetem..."

Azt mondják. Egyébként szerinted milyen jónak kell lennie egy egyetemnek, hogy a csúti geci ne tiltsa be?

"olyan diplomákat ad nagyobbrészt, amikre igazából semmi szükség nincs."

Hát a kormányszóvívő úr ott kapta a diplomáját, de ettől még olyan paraszt, hogy kilóg a kapanyél a szájából.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.28. 22:07:53

Ha a Matolcsy kurváját, vagy a PoltPot lányát, feleségét havi ötmillióért alkalmaznák a CEU-ban, mingyárt nem szüntetnék meg.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.28. 22:09:45

@nu pagagyí: "A magyar kormánynak egy fillérjébe nem kerül. "

Ez a baj, nem ültethetnek a nyakukba egy politikai komisszárt, mint minden egyetemre. A Bonsai Duce nem örül, hogy ha valamit nem irányíthat. Venni kéne neki egy terepasztalt.
Válasz erre 

morph on deer 2017.05.28. 22:12:28

@Brumm Brumi:
"ehhez a trükkhöz képest az Igazi Csíki Sör= Ciuc Premium módszere a fasorban sincs"

Ha jól értem ott cseszték el az egészet, hogy nem hoztak forgalomba sört "Igazi Central EUropean Sör" néven, - mondjuk sörfőző diploma minden korsó mellé - mert akkor Lázár hétszentség, hogy megvédte volna őket!
Pláne akkor, ha még pár holland-román-magyar szakembert is alkalmaztak volna..!

Tehetségtelen egy bagázs, hát nem?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2017.05.28. 22:25:36

Még mindig vannak ganajtúró fityisztrollok?
Válasz erre 

morph on deer 2017.05.28. 22:33:53

@MaxVal BircaMan HJCD:
"Az ország által termelt profitot elrabolják a brüsszeliták, ez ellen fel kell lépni. Ez az érdeke az országnak."

Mi van?
Talán a gonosz Juncker kitépi az áldottjó orbán zsebéből az általa már korábban lenyult lóvét valami félreeső helyen?
Vagy mi van?

Mert ha a befektetők által a saját befektetéseik által termelt profitra gondolsz, ahhoz orbánnak semmi köze!
Ráadásul nem az "ország" termelte, hanem az a néhányszáz/ezer/tízezer általuk alkalmazott dolgozó, aki ezért fizetést kapott!
Ha pedig a magyar törvények által megkövetelt adókat, stb. rendesen kifizetik, a világon senkinek semmilyen beleszólása nincs abba, hogy mit csinálnak a saját pénzükkel!
Viktorkának sem!

Valaki is számon kérte mondjuk az M. Lőrinc nevű honi tenyésztésű multimilliárdoson, hogy mit csinál a pénzével?
Mondjuk hány yachtot, focicsapatot vagy szállodát vesz az országon kívül?

Vagy az nem "az ország által megtermelt profit", csak a Tescoé, meg a Mercedesé?

Mondd szivi, nem tudnád rábeszélni azt a zakkant agyú faszt, hogy ne terjesszen már ilyen hülyeségeket, mert még téged is lejárat vele, amikor terjeszted?
Komolyan!

Vagy álljon össze a Botkával és közösen sarcolják a pénzesebb cégeket - a proletár internacionalizmus jegyében - ugyanis lényegében ugyanazt a faszságot nyomják.

Te is rájössz, csak gondold végig!
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.28. 22:48:37

@nu pagagyí:
Ezután is mehet tovább, no persze nem a CEU nevű offshore, hanem a KEE Budapesten. Legfeljebb kicsit romlik az üzleti környezet, és többet kell beletolni Sorosnak

De nem lep meg a reakció, egy spekulánsnak az üzleti ráfizetés olyan mint a zsebtolvajnak a lebukás
Válasz erre 

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.05.28. 22:53:23

@JohnDoeTheReal: A CEU a nemzetközi rangsorokban előrébb áll, mint a többi magyar egyetem. A CEU tanárairól nem árt tudni, hogy a többségük máshol is tanít, a magyarok többsége másik magyar egyetemen...

@Comte de Gippaud: A magyar felsőoktatási intézmények többségében nem képeznek mérnököket és orvosokat. Zárjuk be őket?

Az mit bizonyít, hogy Orbánnak nincsenek legálisan szerzett, adózott milliárdjai, de a másik pojácának vannak? Az illegális vagyonokról ez semmit se mond, az állami rendelésekből vagyonokat gyűjtő apjáról, vejéről és szomszédjáról nem is beszélve...
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.28. 22:55:54

@nu pagagyí:
Azért nem lehet benyomni a mostani politika holdudvarát a CEU-ra, mert már minden helyet elfoglaltak a Szadesz bukott politikusai és megmondóemberei

„A Politikatudományi Tanszék konyhájában néha nagyobb volt az egy négyzetméterre eső SZDSZ-es parlamenti képviselők száma, mint az Országgyűlés üléstermében.”
Válasz erre 

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.05.28. 23:04:26

@sírjatok: Egyre több házat adnak el a külföldiek a Dunántúlon, ez nem jelenti, hogy egyre többet vesznek a külföldiek.

@nu pagagyí: A populizmus ezzel jár, az értelmiség sose vevő rá...

@EU zászlót mindenhova!: A németeknél annyit se süt a nap, mint nálunk, mégis vígan termelik a napenergiát a háztetőkön...

@Nyomortelepy: Azt ugye tudod, hogy eddig akár az ELTE is alapíthatott volna egy papíron USA-ban bejegyzett egyetemen, amin keresztül amerikai diplomát adhatnak ki? Persze ehhez nem ártana, ha 1%-nál több tanáruk beszélne angolul és nem lennének teli még mindig pártfőiskolát végzettekkel, nem kapnának egyesek egyetemi tanár és MTA doktora címet olyan nulla tudásra, ami 40 éves pályafutás alatt egyetlen külföldi konferencia poszter szekciójára volt elég..
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.28. 23:23:54

@Online Távmunkás: És okádják a CO2-meg a rákkeltő anyagokat a levegőbe a hőerőműveikkel. Európa 5 legszennyezőbb ligniterőműve közül 4 Németországban van..
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.28. 23:26:05

@nu pagagyí: És mit szólnak ehhez a libsi elvbarátaid? Bocsánatos bűn..? ;)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.28. 23:29:09

@nu pagagyí: A CEU létesítése az ország törvényeinek semmibe vételével történt. Ezt korigálni kell.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.28. 23:33:09

@staropramen: Ti hanyadjára is álltok bele a falba jövő tavasszal, a választásokon? Zsinórban harmadjára, ha jól számolom.:)))
Válasz erre 

ROLEXLACI megvéd minket a gazdagoktól 2017.05.29. 03:16:42

" Konfliktust konfliktusra halmozó politikájának következményeit azonban az ország polgárainak kell viselniük, így ha ő beáldozza a demokrácia néhány építményét a saját sikere érdekében, azokat nekünk kell majd újjáépítenünk "

2006-ban amikor liberalis balodal agyba fobe verte, halomra lovette az embereket a nemzeti unnepen, latta az orszag, milyen demokraciat epitenek a diktaturabol magukat atmento liberalisok.

Az orszag soha tobbe nem ker a kommunistak demokraciajabol.
Válasz erre 

na4 2017.05.29. 04:17:44

Ostoba poszt.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.29. 05:46:28

@morph on deer:

Azaz azt mondod, semmi gond azzal, ha egy terület gazdasága nem az adott terület lakosságát gazdagítja? Hát, akkor te a gyarmatosítás pártján állsz. A történelmi tapasxtalat pedig azt mondja, soha sehol nem vezetett eredményre a gyarmatosítás.

Gondold csak el kicsiben: jóllaksz-e attól, ha nézed, hogyan ebédel a szomszédod?
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.29. 05:50:20

@morph on deer:

S mi ez a kettős mérce? A Mercedesnek szabad, Mészarosnak nem?
Válasz erre 

midnight coder 2017.05.29. 07:09:25

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "esetleg megnézhetnéd, mit oktatnak ténylegesen a CEU-n, mielőtt okoskodsz"
Megnéztem. Kisebbségpolitika, Társadalmi nemek tanulmánya, Filozófia, Környezetpolitika és mendezsment... Csupa olyasmi ami úgy kell nekünk, mint egy falat kenyér.
Válasz erre 

midnight coder 2017.05.29. 07:12:59

@Pop40: "Miért akarna Európai Iszlám Államot csinálni?" Mert az iszlám alapvetően ugyanolyan térítő vallás mint a kereszténység, csak "picit" agresszívebb. Pedig anno ez utóbbi hívei is műveltek elég érdekes dolgokat a különféle kontinensek meghódítása közben.
Válasz erre 

midnight coder 2017.05.29. 07:16:38

@élhetetlen: "Érdemes lenne újra elmagyarázni, hogy mi a különbség az alapképzés, és a posztgraguális között?"

Mi köze ennek ahhoz amiket én írtam ?
Válasz erre 

kvadrillio 2017.05.29. 07:46:36

az égbe.
Több mint 440 ezer embernek nincs állandó háziorvosa

Több mint 350 háziorvos hiányzik Magyarországon....HMMMM.......AZ EMBERÜGYI BALOGH LELKÉSZMINISZTER CSAK ENNYIRE KÉPES ????? EZÉRT KAPJA A HAVI FIZETÉSÉT, HOGY LECSÖKKENTSE A HÁZIORVOSOK SZÁMÁT ??? ÉS EZT A FASZ, TEHETSÉGTELEN, EGÉSZSÉGÜGYET LEROMBOLÓ MINISZTERT MÉG KI IS TÜNTETGETIK EZÉRT A SZAR MUNKÁÉRT ???
Válasz erre 

kvadrillio 2017.05.29. 07:52:05

3,5 millió magyar él a létminimum alatt | Híradó - RTL Klub
rtl.hu/rtlklub/hirek/3-5-millio-magyar-el-a-letminimum-alatt
2017. máj. 16. - Minden harmadik magyar, három és fél millió ember a létminimum alatt él – ez derül ki abból a felmérésből, amely a szakszervezetek ...
3,5 millió magyar él a létminimum alatt 17-05-16 - YouTube
Videotalálatok erre: 3,5 MILLIÓ A LÉTMINIMUM ALATT ÉL
▶ 2:27
www.youtube.com/watch?v=k5886l-PuJQ
2017. máj. 18. - Feltöltötte: RTL Klub
rtl.hu/rtlklub/hirek Minden harmadik magyar, három és fél millió ember a létminimum alatt él – ez ...
Létminimum alatt él a magyarok harmada - Magyar Nemzet - Mno
mno.hu/belfold/letminimum-alatt-el-a-magyarok-harmada-2398975
Létminimum alatt él a magyarok harmada. Wiedemann Tamás. 2017. május 15., hétfő 16:50, frissítve: kedd 09:29. 3,5 millió honfitársunk él a létminimum alatt.
Minden harmadik magyar a létminimum alatt él - NLCafé
www.nlcafe.hu/csalad/20170516/magyarok-szegenyseg-letminimum-felmeres/
2017. máj. 16. - Minden harmadik magyar, három és fél millió ember a létminimum alatt él – ez derül ki abból a felmérésből, amely a szakszervezetek ...
A SAJÁT MELLÜKET FOLYAMATOSAN DÖNGETŐ POLITIKUSOK EZT TUDTÁK ELÉRNI MAGYARORSZÁGON 27 ÉV ALATT ??????????? 3,5 MILLIÓAN TENGŐDNEK A LÉTMINIMUM ALATT ????? ÉS JELENLEG VAGYUNK VAGY 9 MILLIÓAN 15 MILLIÓ HELYETT ??? jahh...de a mészáros meghússzorozta a vagonát ????? TÉLLEG EZ KELL A MAGYAR NÉPNEK ??? MEDDIG MÉG ?!
Válasz erre 

kvadrillio 2017.05.29. 07:56:55

Merkel: Európa nem számíthat az USA-ra
JaK
JaK követés
2017.05.28. 18:24
Kapcsolódó cikkek (3)

Gigászi játszma része lehet Trump adóreformja
Semmitmondással ment végig a G7 csúcstalálkozó
Trump beszélgetett emberekkel, és alakul a véleménye klímaváltozás-ügyben

Európának saját kezébe kell vennie sorsát - erről tartott beszédet az MTI összefoglalója szerint Angela Merkel német kancellár egy nappal a G7 csúcstalálkozó vége után, vasárnap, a CDU és a testvérpárt CSU közös rendezvényén, München Trudering városrészében. Azt mondta: elmúlóban van az a korszak, amelyben Németország és az Európai Unió teljes mértékben támaszkodhatott partnereire.

Merkel a BBC szerint megjegyezte: az elmúlt napokban alkalma volt ezt megtapasztalni. A G7 csúcsra utalt ezzel. Merkel szombaton lesújtóan nyilatkozott a klímamegállapodással kapcsolatos vitáról, amely Donald Trump miatt nem hozott eredményt. Az amerikai elnök azt ígérte a Twitteren, hogy a jövő héten hoz végleges döntést az ügyben.
Angela Merkel
Angela Merkel
Fotó: Matthias Balk

Merkel szerint "nekünk, európaiaknak tényleg saját kezünkbe kell vennünk sorsunkat", és ugyan meg kell őrizni a barátságot az Egyesült Államokkal és az EU-ból távozni készülő Nagy-Britanniával, valamint jó viszonyra kell törekedni Oroszországgal és más államokkal, de

tudnunk kell, hogy nekünk kell megharcolnunk a saját jövőnkért......JAHHHHH.....EURÓPA NEM SZÁMÍTHAT AZ USA-RA ! CSAKIS ABBAN AZ ESETBEN, HA AZ ARAB TERÜLETEKEN KÍVÜL MÉG 6 MÁSIK TERÜLETEN IS HÁBORÚKAT INDÍT, OCCT ONNAN IS JÖNNEK MAJD EURÓPÁBA A MENEKÜLTEK....UGYEHHH !!!
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.29. 09:19:36

@Online Távmunkás:
"az ELTE is alapíthatott volna egy papíron USA-ban bejegyzett egyetemen, "

Nyissanak inkább kávéházat Bécsben, papírforma szerint annak sincs akadálya
Válasz erre 

Pop40 2017.05.29. 10:40:21

@JohnDoeTheReal:

Ennyi hülyeséget nem lehetett könnyű egyetlen kommentbe belenyomni.

Azt, hogy a CEU milyen szar, ti szajkózzátok egyedül. A munkaerőpiac, a full tudományos világ meg röhög rajtatok. A CEU kb minden listát vezet, amelyiken rajta van, mert van olyan szakja.

" A tudományos világ szerencsére nem abból apár tíz Sorosnak hálás opportunistából áll, akik megszólalta"

Bolsikám, ezt a veretes baromságot még Vitya is megtapsolná:-)
Ki is állt ki mellettetek, egyetembezárató bolsik mellett? Ja, hogy senki? Beleértve még a fidesz saját (még létező) értelmiségét is.

Néhány tíz? :D A FULL, TELJES, KOMPLETT TUDOMÁNYOS ELIT HÜLEDEZIK A TOLVAJ KOMCSI HORDÁDON, ELVTÁRS. Akkor is, ha napi 23 nicken szajkózzátok az ellenkezőjét.
Válasz erre 

Pop40 2017.05.29. 10:55:33

@Brumm Brumi:

Hát persze, hogy nem szeretnétek, bolsikám. Mint minden egyetembezárató, hazaáruló komcsi. Pechetekre a vajdádnak pont Mo egyik legsikeresebb, legnívósabb egyetemét sikerült megtalálnia, ráadásul Trump se állt mellé annak ellenére, hogy fényesre nyalta a valagát.

Azért ízlelgessük egy kicsit a sztorit.

Mo-nak van 1 nemzetközileg jegyzett, amcsi diplomát adni tudó egyeteme.

Mit tenne egy valóban nemzeti kormány? Mindent megtenne, hogy a többi egyetemet is felhozza erre a szintre.

Mit tesz ellenben a hazaáruló fideszes söpredék? Tönkreteszi azt az egyet is, ahelyett, hogy a többit felhozná.
Innentől fogva majd 0 nívós magyar egyetem tud amcsi diplomát adni.

Mert ez a "nemzeti érdek", ugyebár. Legalábbis az országot szétlopó, hazaáruló fideszbolsi söpredéknek.
Válasz erre 

Pop40 2017.05.29. 11:13:02

@ROLEXLACI megvéd minket a gazdagoktól:

"2006-ban amikor liberalis balodal agyba fobe verte, halomra lovette az embereket a nemzeti unnepen"

Szokásos fideszes hazugság, de ez az első, amire azt mondom, hogy kár, hogy az.

Ha valóban halomra lövették volna a hazaáruló bolsi csürhédet anno, ma nem itt tartana az ország. Sajnos nem tették. Öreg hiba.
Válasz erre 

Kicsilulu 2017.05.29. 12:01:30

@Pop40:
Mit bolsizol itt te kis liberálkomcsi söpredék?!
Tudod ki a komcsi?
Pl. a Fletó elvtársad, aki a KISZ KB főkomcsija volt, aztán még 2008 környékén megegyezett a Soros barátoddal, hogy úgy alakítják át a felsőoktatási törvényt, hogy az a CEU számára különösen előnyös legyen.
Na most ezeket az igazságtalan előjogokat piszkálta meg Orbán és ez aztán persze hogy nem tetszik a magadfajta liberálkomcsi sorosbérenc söpredéknek.
Válasz erre 

ROLEXLACI megvéd minket a gazdagoktól 2017.05.29. 13:36:45

@Pop40: "Szokásos fideszes hazugság, de ez az első, amire azt mondom, hogy kár, hogy az.

Nagyon szerentne lemosni magarol 2006-ot a ""libearlis, demokratikus" baloldal, de hat a tenyeket nem lehet megvaltoztatni, hogy utottek, vagtak, LOTTEK az embereket. Felnotet, gyereket, civilt, parlamenti kepviselot, kulfoldi turistakat.
11 eve szeretnek lehazudni, megnem tortente tenni, vagy ha mar azt nem lehet akkor kiprovolkalni, valami hasonlo brutalitast, de ebben a szornyu fasiszta autokrata diktaturaban, 11 ev alatt sem sikerult szazad olyan merteku brutalitast szadizmust kiprovokalni a hatalombol.
Az Orban valahogy tomegbe lovetes, sortuzek nelkul is fenntudta tartani a rendet.
Válasz erre 

élhetetlen 2017.05.29. 14:22:34

@midnight coder: Á, semmi, csak ezt sikerült írnod. „Még ha valami értelmes felsőoktatási intézményről lenne szó, ami matematikusokat, mérnököket, fizikusokat, esetleg orvosokat oktat...”. Mert sehol a világon nem képeznek 9 hónap – 2 év alatt orvosokat, mérnököket. Az egész világ hülye, kivéve téged, mert elfogadják a posztgraduális képzés létjogosultságát. Ja.
Válasz erre 

élhetetlen 2017.05.29. 15:37:08

@midnight coder: Tudom, kár veled vitatkozni, mert úgy is tudod, de azért nézzük. Kisebbségpolitika. Teljesen felesleges, nincs is kisebbség az országban, ugye? Képzeld el, ha egyszer valaki úgy az alapoktól hozzáértően nyúlna a témához. Nem kell az nekünk. Társadalmi nemek tanulmánya, szintén felesleges, a nő szüljön, és kész, nincs mit beszélni a nők, férfiak társadalomban betöltött szerepéről. Filozófia, már évezredek óta felesleges, ideje, hogy eltűnjön. Környezetpolitika. Minek, van már elég okos emberünk, aki meg tudják mondani, hogy nem kell balneológiát oktatni, mert nincs is tengerünk. Törvényt hoznak, hogy vizeinken lehalászni nem szabad, a horgász meg nem adhatja el, amit fogott, aztán Orbán meglepődik, hogy nincs a Balatonnál balatoni hal. Nem baj, kiadja a pénzügyminiszernek, hogy intézkedjen, aki másnap jelentette, hogy megoldotta a problémát. Ja. Arról már ne is beszéljünk, hogy hogy nézne már ki, ha egy főorvos, mire eléri az igazgató főorvosi posztot, elvégezne egy menedzser képzőt is! Még átlátná a kórháza működését is. Teljesen felesleges, majd a kancellár, mi köze egy igazgatónak a kórházához. Tényleg semmi szükség ezekre a képzésekre.
Válasz erre 

Pop40 2017.05.29. 15:57:52

@Kicsilulu:

Látom, magadra ismertél, hazaáruló féreg. Igen, a magadfajta büdös bolsi férgek teszik tönkre az országot, miközben a vajdád dumáit meg sem lehet különböztetni Kádárétól.
index.hu/belfold/2017/04/21/kadar_janosnak_is_elege_lett_az_ellenzeket_tamogato_soros_alapitvanybol/

És még egyszer, tetves bolsi, a fő kérdés:

Mo-nak van 1 nemzetközileg jegyzett, amcsi diplomát adni tudó egyeteme.

Mit tenne egy valóban nemzeti kormány? Mindent megtenne, hogy a többi egyetemet is felhozza erre a szintre.

Mit tesz ellenben a hazaáruló fideszes söpredék? Tönkreteszi azt az egyet is, ahelyett, hogy a többit felhozná.
Innentől fogva majd 0 nívós magyar egyetem tud amcsi diplomát adni.

Mert ez a "nemzeti érdek", ugyebár. Legalábbis az országot szétlopó, hazaáruló fideszbolsi söpredéknek.

Szóval dugd vissza a szaros nyelved a vajdád valagába, te hazaáruló retek, és maradj is ott.
Válasz erre 

Pop40 2017.05.29. 16:06:31

@ROLEXLACI megvéd minket a gazdagoktól:

" Az Orban valahogy tomegbe lovetes, sortuzek nelkul is fenntudta tartani a rendet."

Nem csoda, mert neki nem Orbán az ellenzéke, aki anno felheccelte a focihuligán csürhét.

Ellenzék 2006:
m.cdn.blog.hu/pi/piroslapok/image/tv_ostrom.jpg
img2.hvg.hu/image.aspx?id=5e6acb3d-12f4-40a9-b57a-1d63a8071365&view=7fcefbf8-ac48-4ee6-aef5-32203afa118c
propeller.hu/images/cikk/2016_09/2006_2014.jpg

Ellenzék 2017:
Megdobtak lemosható vízfestékkel egy épületet. Ennyi.

Erre vagy annyira büszke, hogy a vajdád ezek ellen a "nagyon agresszív" tüntetők ellen fenn tudta tartani a rendet? (Már amennyiben rend az, ami a fidesz maffiaállamában zajlik.)
Válasz erre 

élhetetlen 2017.05.29. 16:42:52

@Nyomortelepy: Igazad van, legalábbis abban, hogy nem olvastam el a törvényt. Hiszek neked.
„A lex CEU felmentette valóban az alapképzés alól, de az ilyen törvényt egy pillanat alatt hatályon kívül lehet helyezni.”. Igen, de akkor repül a KEE is, mert az sem folytat alapképzést. Nézzük egyszerűen a dolgokat. A CEU nem egyetem, mert nincs budapesti székhelye, csak telephelye, nincs rektora, mert csak a KEE-nek van, vagy a KEE-nek nincs, mert a CEU-nak van, mert fizikailag egy intézményről van szó. (A rektort meg a köztársasági elnök nevezte ki úgy, hogy nem tudta, minek a rektorát nevezi ki.) A CEU Amerikában érvényes diplomát ad ki, a KEE európait, és vannak képzések, amik mindkét területen érvényes diplomát adnak ki. Na, most, a CEU-t bezáratni nem tudja a kormány, legfeljebb a magyarországi működési engedélyét vonja vissza. Megy a CEU. Miből gondolod, hogy marad a rektor, maradnak a külföldi oktatók, és marad a színvonal? És úgy tudom, a Magyarországon akkreditált képzések tört része az amerikainak, ezért a tört részért miért maradna talpon a KEE? Vagy majd beolvasztják a közszolgálatiba? És akkor igaz lesz, hogy nem szüntettek meg egyetemet? Ennyit arról, amit naponta elmondotok, hogy a KEE-t nem érinti az eset. Na, mindegy.
Válasz erre 

JohnDoeTheReal 2017.05.29. 22:36:02

@Pop40: Barátom! Neked aztán tényleg elgurult! Fideszes is, komcsi is lennék, mert kijavítom a hülyeségeidet? Fogadjunk, neked az összes általános iskolai tanárod fideszes komcsi volt, mert megbuktatott. Na akkor pontosítsunk: hol szidtam én a CEU-t? Én csak azt a Soros bérenc hazugságot cáfoltam, miszerint a CEU Magyarország legjobb egyeteme. Ha idegbeteg módjára ordítod az ellenkezőjét, attól még az nem válik igazzá! És mégegyszer: nem a teljes tudományos világ állt ki a CEU mellett. Még csak a fele sem, de még az ezrede sem, miközben a kormánypárt változatlanul vezet a közvéleménykutatásokban. Persze ezek mind hülye fideszes komcsik. Nézd! Az a te bajod, hogy számolni sem tanultál meg az általánosban, de ha már hozzászólsz, vitatkozol, megkérdőjelezel, akkor bizonyíts is!
Válasz erre 

JohnDoeTheReal 2017.05.29. 22:40:54

@Pop40: Töröld már ki a pici agyadból ezt a CEU imádatot! Ha már nem adatott meg, hogy egyetemre járj, legalább ballagj el valamelyibe és nézz körül! Ez már olyan szinzű ordas baromság amiket írkálsz, hogy nem csak a magyar egyetemeket, magyar embereket, de az egész egyetemi világot sérti. Ökör.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard