Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A Fidesz vezetői elhatározták, hogy mindenképpen lemennek kutyába

A Fidesz vezetői elhatározták, hogy mindenképpen lemennek kutyába

Sosem látott mélységekbe szállnak alád a kormánypárt meghatározó politikusai, megelőlegezve a korábban meglebegtetett kíméletlen választási kampány hangulatát. A Fidesz számára már nincsenek morális fenntartások, etikai aggályok, melyeket figyelembe kellene vennie a korteskedés idején, hiszen totális hatalomra tör, és ennek megszerzéséhez minden eszközt bevethetőnek tart, még olyanokat is, melyek korábban ismeretlenek voltak a magyar politika eszköztárában. A kormánypárt azt szeretné, ha mindenki félne tőle, így a politikai ellenfelek százszor is meggondolnák, hogy egyáltalán kiálljanak-e ellenük.

mno_hu_4.jpg

Fotó: mno.hu

Lassan tolmács után kell kiáltanunk, (akár annak idején Vida Ildikó a Szabadság téren) ha meg akarjuk fejteni Németh Szilárd mondatainak értelmét.  A Fidesz alelnöke, megmondó embere, faltörő kosa (és még sorolhatnánk) egyre gyakoribb sajtótájékoztatóin most már önmagát próbálja ugyanis magyarázni, és mivel az eredeti kijelentésnek sincs igazán értelme, a magyarázatok még inkább zavarba hozzák az embert. A dolgot csak bonyolítja, hogy először Orbán Viktor kijelentéseinek értelmezésével próbálkozik, aztán a saját magyarázatát is próbálja kifejteni az okvetetlenkedő riportereknek.

Legutóbb például megmagyarázta a miniszterelnök, mit kellett azon érteni, hogy Orbán Viktor Tusnádfürdőn félreérthetetlenül megfenyegette a független (illetve szerinte ellenséges) sajtót azzal, hogy a következő kormányzati kommunikációs csapást rájuk méri a hatalom. Ezt Németh tovább görgette azzal, hogy Soros György bérenceinek mutatta be azokat a médiamunkásokat, akik nem hajlandók beállni a Rogán Antal, Mészáros Lőrinc, Andy Vajna és Habony Árpád által alkotott kormányzati kvartett által irányított lakájmédia irányvonalába.

168_ora_1.jpg

Fotó: 168 Óra

Németh azonban kapott még kérdéseket az újságíró jellegüket elveszteni nem hajlandó riporterektől arra vonatkozólag, hogy mit is kell érteni azon pontosan, hogy a kormány ráereszti vérebeit az ellenzéki sajtóra. A mellékállásban a birkózó szövetség elnökeként is funkcionáló Németh Szilárd úgy értelmezte ez a kiemelt figyelmet a téma iránt, hogy az újságírók megsértődtek. Ezt a baráti Echo TV-ben a következőképpen fejtette ki: „Azon megsértődni, hogy egyébként az ember elmondja a véleményét, azon nem lehet megsértődni" Ki az ember, és kinek a véleménye? Mindegy.

Jó akkor nem sértődünk meg, de azért jó lenne tudni, mire készül a kormány szeptembertől. Az biztos, hogy Habony Árpád kommunikációs boszorkányhájában már készül az újabb gyűlöletkampány terve, és ez konkrétan annyit tesz, hogy újabb ellenségeket találnak ki a keményen gyűlölködő magyar polgárok számára. Ma már nem számít különleges eljárásnak, ha minden előzmény nélkül rárepül a kormány propagandagépezete olyan szervezetekre, intézményekre, szakmák képviselőire, akiket elvileg a törvény véd az atrocitások, igaztalan állításokkal szemben, tehát a médiamunkások sem érezhetik magukat biztonságban, ha nincsenek túl jó véleménnyel a regnáló hatalomról.

Az újságírók munkáját így is szinte teljesen ellehetetlenítette a kormány azzal, szinte minden állami felügyelet alá tartozó intézmény vezetőjének megtiltotta, hogy nyilatkozzanak. Hosszas adatigénylési procedúra után lehet fontos információkhoz hozzájutni, hogy lehetőleg olyankor szülessenek meg a korrupciót leleplező cikkek, tudósítások, amikor az adott ügyre már alig emlékeznek az emberek. Az is tény, hogy elszaporodtak a verbális és fizikai atrocitások az újságírókkal szemben az utóbbi időszakban, ám Orbán sanda célozgatása arra, hogy legyalulják a teljes szakmát (a kormánypárti médiákban érdemi szakmai munka már nem folyik) így is rendkívül durva üzenet mindazok számára, akik a szabad tájékoztatás képviselői.

Mindezt azért meri megtenni a hatalom, mert a gyűlöletkampány, az ellenségek üzemszerű kitermelése eredményes számukra, vagyis a Fidesz őrzi előnyét az ellenzéki pártokkal szemben. Mindez azt jelenti, hogy a magyar emberek jelentős része - pontosabban a Fidesz támogatói - tapossák ki a kormány számára az utat az önkény és butaság sötét barlangja felé. Ezért, ha olyan kíméletlen, sőt embertelen kampány köszönt ránk szeptembertől, amelyben sem az emberi méltóságot, sem a vélemény szabadságát, sem a szabad tájékozódáshoz való jogot nem tisztelik, jusson eszünkbe, hogy nem véletlenül kapott vérszemet a kormány.

24_hu_61.jpg

Fotó: 24.hu

Nem véletlenül vert gyökeret az alpári stílus a Fidesz kommunikációjában, nem előzmények nélküli a gyűlöletkampány, nem meglepő, hogy a vezér egyetlen kézmozdulatára százezrek kezdenek köpködni olyanokra, akiknek egyetlen bűne, hogy nem rajonganak Orbán Viktor politikájáért. Mi termeltük a Fideszt, mi csináltunk belőle olyan kíméletlen, és érzéketlen politikai erőt, amely mindenre hajlandó a hatalma megtartásáért, és épp ezért csak mi állíthatjuk meg a kormánypárt hatalmas és félelmetes birodalmi lépegetőjét. Ha akarjuk. Ha nem, akkor álljon itt tanulságként egy ősi dakota közmondás: „Amíg a prérifarkas az ellenségeidet tépi szét, eszed ágában sincs lelőni, de ha váratlanul rád támad, már nem lesz időd elővenni a puskádat.”

      

      

 

69 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A Fidesz vezetői elhatározták, hogy mindenképpen lemennek kutyába Tovább
Facebook Tetszik
0
69 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány
  • Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr2512693737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.07.27. 15:59:20

Némethnek teljesen igaza van.
Van a ballib (Soros) féle sajtó, meg a kormányzati.

Persze a Soros által uralt média előszeretettel hívja magát függetlennek, dehát ezt már az se hiszi el, aki leírja.

Az Index HVG, 444, ... Ugyanúgy egyoldalúan lökik a híreket, mint a Magyar Hírlap, 888, Ripost, ...
Nincs különbség.

Manapság fura mód a Simicska által irányított média a legfüggetlenebb, bár az is erősen elfogult, és csak kényszerből a Jobbik miatt nem áll a ballibek (Sorosék) oldalára egyértelműen.
Válasz erre 

rovid 2017.07.27. 16:00:42

ennyire ne dicsérjük, faltörő kos, meg megmondó ember, simán csak csótány, patkány, habzó szájú véreb!
Válasz erre 

lalolib 2017.07.27. 16:06:36

Légyszíves ne sértegesd a kutyákat. :)
Válasz erre 

exterminador 2017.07.27. 16:15:30

@Ballib cenzúrázók réme 25: csak ennyire futja a központban?
Vagy azért ez már neked is kínos, amit a kedvenceid művelnek?
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.07.27. 16:27:51

@exterminador:

Konkrétan mi nem tetszik az írásban ?

Avagy szerinte melyik ballib média hozta le itthon hogy kik vannak az EP-ből a Soros zsebében, a Sorostól kikerült saját levelezése alapján ?

Erről van szó egyébként, ahol kiderül az EU- harmada eszik Soros tenyeréből:
legacy.gscdn.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf

Szóval miért nem olvashattunk sehol erről a többi médiában ?
Világhálón rákereshetsz, mindenki lehozta, aki nem Soros csicska.
Válasz erre 

NBarbieReloaded 2017.07.27. 16:44:40

Na igen, sokmindent elarul egy kormany pokhendisegerol, amikor mar olyan nevetsegesen sulytalan ugyekbe is beleszolnak, minthogy a Jobbik focicsapata meccselni akart Pusztasehonna csapataval, aztan jott valami fideszes nagykutya telefonhivasa Pusztasehonnanak, hogy ezt a meccset talan nem kene eroltetni. Aztan szepen le is mondtak. Illetve attettek mashova.

Azert ennek a sulya remelem megvan. Mar azert is fenyegetik egy falu vezeteset, mert grundfoci jelleggel jatszananak egy ellenzeki part csapataval. Szanalmas es nevetseges.
Az ember azt hinne, hogy a fidesz mar nem tud a mostani aljassaga ala menni, aztan kiderul, hogy de, tud.

Es akkor ilyenek utan, nagy boci szemekkel benyogi valamelyik fideszes vezeto, hogy hat igen, biztos durva lesz jovore a valasztasi kampany az ELLENZEK MIATT.
Es nem szakadt ra az eg.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.07.27. 17:08:57

@NBarbieReloaded:

Tényleg érdekel.
Soros már jó fejnek számít a Jobbikosoknál ?
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 17:10:03

Nem lesz ennek jó vége, Rezsiszilárd bácsi! Megint túl akarjátok tólni a biciklit?
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 17:10:31

tolni
Válasz erre 

exterminador 2017.07.27. 17:11:46

@Ballib cenzúrázók réme 25: oké, ez volt az utolsó.
A továbbiakban agyirokkant bértrollokkal nem vitatkozom.
Válasz erre 

Lámlenge 2017.07.27. 17:37:09

Mondjon már valaki egy függetlent!
Persze, mindegyik annak állítja be magát, de gusztustalan, amit minden oldalon művelnek.
Persze máshol is ugyanez van, elég megnézni, hogy mindenki találnak magának olyan angol/amerikai/stb. cikket, amit idézhet a hitelességének bizonyítékaként.

Milyen béna ez a középre igazított formázás...
Válasz erre 

ami szabad 2017.07.27. 17:41:10

Tulajdonképpen, ha akarom, értem én a fideszt. Lassan mindent bedarált, mészáros zseni lőrinc ma is vett éppen vagy 3 újságot, de így is még csak 195! újságja van a tv-ket rádiókat nem számolva, melyeket ha vajnáival összeadogatunk, még csak 98% -ban koncentrálódik a média a fidesz kezében. Erre ott van az a maradék 2 % aki nem átallja ugyanúgy megírni, hogy ezer milliárdokat lopnak, sík hülyék egy halom dologhoz, amihez meg nem azt ellopják.. Borzasztó! Nyilván, kizárólag soros- bérencek lehetnek akik ezt látják és el is merik mondani! Nyilván nincs senki, aki az országban járva - kelve maga is szerezhet erről tapasztalást, és esetleg egy szobányi embernél többel is meg tudja osztani. :) Hát, én úgy gondolom, a propaganda gépezet tökéletesen működik, az emberek zöme simán, kanyar nélkül szopja be, hogy ennél nemzetibb érzelmű kormányunk sosem volt tán, orbán meg előzi Széchenyit, Kossuthot, Szent Istvánt is magyarságával! :) Ezt komoly felmérések bizonyítják! Bizony. Ennyire hülyék a népek, ha 10 évig mossák az agyukat, és ma már nem mondom nincs lejjebb, mert minden nap látható: de, ezt is sikerül majd még alulmúlni. És mire a mi generációnk is kihal, a nálunk is fiatalabbak, egyszerűen megszokják, hogy ilyen féldiktatúrában élnek, vagy nem maradnak itthon. Mint ahogy, az ötvenes, hatvanas években is dobbantott aki csak szagolt egy kis friss levegőt. A többi meg legfeljebb csendben - hangosan átkozódott baráti körben, amíg ki nem derült a barártól is, hogy az is feljelentget. Hát, ezt építgetjük itt nerileg kedves elvtársak, és nyilván, boldogan asszisztál hozzá minden nyertese, a vesztesei pedig egyelőre elhiszik, hogy ha legalább nem ekézik, rosszabb tán már nem lesz.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 17:43:42

@Lámlenge:
"Mondjon már valaki egy függetlent!"
Itt eléggé egyértelműen a kormánytól való függetlenségről beszélünk.

"Milyen béna ez a középre igazított formázás."
Az! :o)
Válasz erre 

Csaba121 2017.07.27. 17:47:09

@Lámlenge: Pl az HVG, Index, 444, RTL Klub híradó stb...
Mert ha szerinted az a független, aki orbán faszát szopja, akkor nagyon el vagy tévedve.
Éppen hogy az a független, aki nem ocsmány kormánypropagandát folytat, és valódi újságíró, ennyi...
Válasz erre 

NBarbieReloaded 2017.07.27. 17:48:06

@Ballib cenzúrázók réme 25: Egy kis sorosozas az osszes hozzafuznivalod, ahhoz a kicsinyes, bolsi tempoju sztorihoz, amit irtam? De meglepett, ja, nem.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 17:48:24

@ami szabad:
"Tulajdonképpen, ha akarom, értem én a fideszt."
Persze, mindannyian tudjuk, mire megy ki a játék, ... csak az idő kerekét nem ajánlatos visszaforgatni. Annak idején sem tartott sokáig az egyeduralom, és sokan szívből meggyűlölték az akkori diktátorokat. Orbánék sajnos nem eléggé. Kádár farvizén szörföznek, és egy picit sem zavarja őket az víz átható bűze.
Válasz erre 

Lámlenge 2017.07.27. 17:55:06

@Csaba121:
"Mert ha szerinted az a független, aki orbán faszát szopja, akkor nagyon el vagy tévedve."
Neked sem erősséged a szövegértés. Pont azt írtam, hogy én NEM látok független médiát sehol.

"Éppen hogy az a független, aki nem ocsmány kormánypropagandát folytat, és valódi újságíró, ennyi..."
Ha valaki az ellenzéki propagandát folytatja (kinek pont az állandó fikázás az ocsmány, kinek nem), az ugyanúgy nem független. És ugyanúgy nem valódi újságíró.
Persze tudod te ezt tökéletesen, de ha sokszor elmondod, akkor biztosan úgy is lesz. Tényleg szomorú, hogy ilyen egyértelmű dolgokat is magyarázni kell.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 17:55:26

@Csaba121:
Annak idején a Nők Lapját is a függetlenek közé soroltam volna. Gyerekkoromban már a nagymamám is mindig megvette, aztán az anyukám is, akik mindig lepasszolták nekem, így elmondhatom, hogy évtizedek óta az olvasójuk vagyok/voltam. Tavaly júniusban ugyanis undorodva láttam meg, hogy az egyik oldalt teljes méretében elfoglalta a "Védjük meg Brüsszeltől..." c. kormánypropaganda kék plakátja. Azóta nem olvasom, így anyukám sem látja érdemesnek csak saját magának megvenni.
Még a látszólag független sajtótermékeket is megfertőzik ezek a pojácák. Undormány!
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 17:56:56

@Lámlenge:
"Ha valaki az ellenzéki propagandát folytatja (kinek pont az állandó fikázás az ocsmány, kinek nem), az ugyanúgy nem független. És ugyanúgy nem valódi újságíró."
Még akkor sem, ha csupán az igazat írja le?
Válasz erre 

Netuddki. 2017.07.27. 18:01:03

@Ballib cenzúrázók réme 25: Nem batyuszar! Nincs olyan , hogy "kormányzati sajtó". Tolvajfideszes sajtó van csak.
Válasz erre 

Lámlenge 2017.07.27. 18:03:56

@Attilajukkaja:
Ha az igazat írná, tárgyilagosan és nem egyoldalúan válogatva, akkor az lenne.
De nem. Részigazságokat kiemelve környezetükből, hangulatkeltéssel, csak jó/rossz híreket kiemelve írnak.
Ez mindkét oldalra igaz, minden nap látod a példát, nem kezdem el sorolni. Én elolvasom mindkét oldalt, de rosszul vagyok a fogalmazásuktól. Ezért írtam, hogy én nem látok független médiát (de lehetne felőlem függő is, csak tárgyilagos lenne).
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 18:12:40

@Lámlenge:
"Részigazságokat kiemelve környezetükből, hangulatkeltéssel, csak jó/rossz híreket kiemelve írnak."
Persze, ilyenek is vannak. Hiszen senki nem tudja agyilag kikapcsolni a meggyőződését. De amikor lehoznak egy fotót "soha nem helikoptereztem" Tóniról, az miért nem igaz? Vagy tényfeltáró újságírók tárják fel ennek vagy annak a disznóságait, akkor miért a lapot záratják be és nem a tényekről tájékoztatnak?
Válasz erre 

Pop40 2017.07.27. 18:16:20

Nincs itt újdonság, igen, az egyre gyorsabb ütemben degenerálódó fideszes maffiát pontosan az ilyen pofák képviselik, mint ez a szerencsétlen hülye rezsibunkó.
Ő beszél azon a nyelven, amit a fidesz -még megmaradt - tahó, bunkó, 2 általánost végzett hívei megértenek.
Járulékos előnye, hogy a paranoiás vajdának sincs az ilyen jellegű fehérjehalmazoktól félnivalója: a rezsibunkóhoz hasonló alakok sosem fognak veszélyt jelenteni a pozíciójára, még önálló gondolat se fordul meg soha az ostoba fejükben, nemhogy Vitya megpuccsolásának ötlete.

Normális ember meg vagy undorodva elkapcsol, ha meglátja ezt a férget, vagy kínjában röhög egyet. Tényleg rejtély, hogy a fidesz melyik kanálisból pecázza elő ezeket.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 18:19:43

@Pop40:
"az ilyen jellegű fehérjehalmazoktól félnivalója"
Nana! Ezek főleg vízből és zsírból álló halmazok. Ne túlozzunk itt a fehérjékkel, kérlek alássan!
Válasz erre 

Pop40 2017.07.27. 18:24:35

@Attilajukkaja:

Valami fehérje is lehet benne, mert küzdősportolt. Gyanítom, ez esetében az írást-olvasást jelentette :-)
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 18:32:33

@Pop40:
Persze, hogy van benne fehérje. Mindenkiben van. Az egysejtűben is. :o)
Csak nem nevezném fehérjehalmaznak, mert nem annyira fehér, mint amit ő képzel magáról.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 18:40:35

@Lámlenge:
"tárgyilagosan és nem egyoldalúan válogatva, akkor az lenne."
Értem, amit mondasz, de az a baj, hogy nagyon elmérgesedett a két pólus közötti hangulat. Nem vagyok Gyurcsány hívő, de az ő idejében nem volt ekkora médiaháború és egyoldalú kisajátítása a rádiónak, TV-nek vagy a sajtónak. Még az első Orbán kormány alatt sem.
Az ocsmány kormánypropaganda kissé elszabadult mostanában a kommunikációs felületeken, és erre nem lehet másként reagálni, mint valamiféle visszavágással. Nem gondolod?
Válasz erre 

Pop40 2017.07.27. 18:45:51

@Attilajukkaja:

Ez költői szófordulat volt, bevallom, nem mértem le előtte a testzsírszázalékát :P :P :P

A zsírhalmaz meg olyan magyartalan :-) Akkor már legyen hájpacni. :-)
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 18:54:49

@Pop40:
"A zsírhalmaz meg olyan magyartalan :-)"
Mert a fehérjehalmaz olyan turuli ősmagyar kifejezés lett volna! :o)))))

"Akkor már legyen hájpacni. :-)"
Biológusként megsúgom neked, hogy a víz dominál a szövetekben. Főleg, ha valakinek akkkkkora feje van, mint Rezsiszilárd bácsinak. ;o) A többit már rád bízom. He-he!
Válasz erre 

Pop40 2017.07.27. 18:54:52

@Attilajukkaja:

"Nem vagyok Gyurcsány hívő, de az ő idejében nem volt ekkora médiaháború és egyoldalú kisajátítása a rádiónak, TV-nek"

Ez igencsak enyhe megfogalmazás...

A köztv-ben volt egy szem pártosnak mondható műsor, a Nap-kelte, de oda is rendszeresen meghívták kérdezni az akkor még fidesz-párti Magyar Nemzet munkatársait. Oszt' ennyi.

Jellemző, hogy pl a "Vasárnapi újság" című fideszes agitálós műsor nyíltan mehetett a Kossuthon a balos érában is.
Ja, és a legnagyobb botrány az volt, mikor valamelyik szervilis főnök, hogy jó pontot szerezzen Medgyessynél, felvette a lányát a köztv-hez.

Épp ez volt a gond, és sajnos a balosokra általánosságban is jellemző ez: tartottak a fideszes férgek ajvékolásától, és mindig szélsőségesen enyhén bántak velük, babusgatták őket, és az első nyígásra meghátráltak.
Épp ezért pofátlanodott idáig a fideszmaffia, mert soha senki nem lépett még istenigazán a tökére, mert az eu pl ugyanezt csinálja.
Válasz erre 

Pop40 2017.07.27. 18:57:49

@Attilajukkaja:

Akkor ezt én csesztem el. Francnak irkálok biológusnak fehérjehalmazos szöveget :-))
Válasz erre 

guvat 2017.07.27. 18:59:39

Már az egész ország hypót ivott volna a Fidesz miatt, de szerencsére az ellenzék vezetőit látva mindenki érzi, hogy "Él magyar, áll Buda még!" Melegség önti el a tisztességben megőszült ellenállók szívét, amikor az ellenzéki médiából zseniális agyú polihisztorok vezetik le kristálytiszta logikával Orbánék holnapután garantáltan bekövetkező totális bukását!
Ennyi maradt, de ezt is meg kell becsülni....
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 19:02:35

@Pop40:
"Francnak irkálok biológusnak fehérjehalmazos szöveget :-))"
Jól tetted, hogy szakmailag is ellenőriztetted a beírásodat! Ez a másik oldalon nem szokott előfordulni! Látszik, hogy igényes vagy! :o)
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 19:09:23

@guvat:
"Ennyi maradt, de ezt is meg kell becsülni..."
Pedig nem ennyi maradt. Igaz, hogy Orbánék bezáratták a Népszabit és mindent megtettek azért, hogy a Klub rádiót is bezárassák (ami többszöri próbálkozás után sem sikerült), de még létezik a kormánytól független sajtó. Még igen. Fontos lenne, hogy ez a kevés is megmaradhasson. Ahogy az elmúlt 20 évben is létezett, még akkor is, amikor Orbán kormányzott. Ha még ezt is tönkre akarják vágni, akkor tényleg visszatér a Kádár korszak. Tényleg ezt akarja bárki is?
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.07.27. 19:20:51

Vegyétek már le a zsírdisznó képét! Gyerekek is bármikor idekattinthatnak és súlyos idegrendszeri károsodást okoz fiatal felnőttkorig az udvari bolond látványa!
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.07.27. 19:21:56

@Ballib cenzúrázók réme 25: Kifogytál az anyagból? :D
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 19:26:38

@Punxsutawney Mormota:
"Gyerekek is bármikor idekattinthatnak "
:o))) Reméljük, a szüleik letiltották ezeket a perverz oldalakat!
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.07.27. 19:28:05

@Netuddki.: Hát igen... A játékszabályokat betartva csupán egyetlen lapnak lenne szabad a kormány irányítása alatt állnia, az pedig a Magyar Közlöny.
Viszont az újkori vagy legújbbkori magyar történelemben gyakorlatilag csak egy másfél-kétéves periódus volt, amikor úgy érezted, hogy az aktuálisan hatalmon lévők nem próbálják maguk alá gyűrni a médiát.
A fényességes padisah megtanulta a 2002-es bukásának okát, nem elég az alig nézett közmédiát begyűrni, mindent maga alá kell gyűrni, hogy ne legyen mozgástere az ellenzéknek.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.07.27. 19:32:33

@Attilajukkaja:
Kíváncsi vagyok, hogy mikor viszi el a szíve? Nagy lenne az ijedtség a Fideszben, mert még pénzért is nehezen találni egy ekkora marhát, aki naponta kétszer megy házhoz a pofonért.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 19:34:15

@Punxsutawney Mormota:
"legújbbkori magyar történelemben gyakorlatilag csak egy másfél-kétéves periódus volt, amikor úgy érezted, hogy az aktuálisan hatalmon lévők nem próbálják maguk alá gyűrni a médiát."
Te úgy érzed, hogy mondjuk a 10 évvel ezelőtti legyúrás hasonló mértékű volt a mostanival? Mert én ebben látom a különbséget: az agresszív és türelmetlen, vagyis semmit sem tűrő "legyúrásban".
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.27. 19:41:52

@Punxsutawney Mormota:
"Nagy lenne az ijedtség a Fideszben, mert még pénzért is nehezen találni egy ekkora marhát, aki naponta kétszer megy házhoz a pofonért."
Ebben nehéz gondolkodni, mert Vitya Győzövics nem a helyi kórházban vizsgáltatja ki magát. Agyi és fizikai épségét Gratz és a Honvéd Kórház VIP szalonjai biztosítják.
De valóban érdekes kérdés, hogy mi lenne az egész Fidesszel, ha Vitya bedobná a törölközőt. Őt is lélegeztető gépen tartanák hónapokig, mint annak idején Brezsnyevet, csak hogy össze ne omoljon a rendszer, és legyen idejük megvívni a kis belső harcukat az utódlásért? :o)
Válasz erre 

Budapest a kutyaszar városa 2017.07.27. 19:52:41

@Pop40: Végre személyedben meglátta és megmondta valaki a tutit, mert Gyurcsány és Bajnai idején nem volt médiaháború, nem dőltek milliárdok kizárólagosan egyes médiacézároknak, nem tették lehetetlenné a nem kormánypárti sajtót, nem nyúltak le minden nem kormánypárti rádiót , nem nyomtak köznek csúfolt szenny-TV-ben kormánypropagandát, nem plakátozták ki acsarkodással az országot, MERT NEM VOLT DIKTATÚRA. Akkor, ott a Kossuth téri kordonbontásnál kellett volna csírájában elfojtani a gonoszt, nem pedig puhánynak lenni, mert most látjuk, mivé fejlődött a farkasfog !
Válasz erre 

Budapest a kutyaszar városa 2017.07.27. 19:54:46

@Attilajukkaja: Az Orbán-kormányt megismerve egyre vonzóbb már a Kádár-korszak !
Válasz erre 

guvat 2017.07.27. 19:57:47

Attilajukkaja
Szerencse, hogy bőségesen el vagyunk látva KORMÁNYTÓL FÜGGETLEN sajtóval. Értelem szerűen őket külföldről finanszírozzák és ez is növeli a magyar GDP-t, örömet szerezve ezzel Varga Mihálynak!
Azért kell küzdenetek, hogy a szponzor ne végezzen hatékonyság vizsgálatot, mert akkor elapad az apanázs....
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.07.27. 19:58:30

@Attilajukkaja: Én mondjuk Rezsiszilárd szívéért aggódtam, mert ebben a súlyban már egy galamblelkű kardiológus is leordítja az ember fejét...
De, ha továbbgondoljuk a sztoridat, akkor jönne az összeomlás. Szentkép Zsóti nyilván nem komolyan vehető figura, csak úgy, mint a többi balfék... Rogán úgy korrumpálódott, hogy csak akkor engedik ki szabad levegőre, ha nagyon kell... Lázár lenne a méltó utód, aki akkor geciputtony, hogy már-már szimpatikus a srác. De az utódlás időt venne igénybe és a Fidesz, mint egy vezérelvű párt bukna, hiszen Lázár kurvára nem egyenlől Bourbon Viktorral.
Válasz erre 

sinus67 2017.07.27. 20:11:09

@Attilajukkaja:

Mennyivel jobb volt a '90-es években. Akkoriban a pártok az MTV elnöki pozición harcoltak.
Most meg egyesek komplett média birodalmat vesznek meg.
Egy kib@szott gázszerelő nevére megveszi TUDJUK KI a fél országot és a rájuk szavazók a láthatatlan migránsoktól, meg egy milliárdos öregembertől rettegnek. Csak azért, mert a vízcsapból os ez folyik!
Csodálom, hogy a vízműveket még nem vette meg! :)))
Válasz erre 

sinus67 2017.07.27. 20:14:05

@Pop40:
Ezek nem fehérjehalmazok! Az Orbán, mint tudjuk!
Ezek egyszerűen csak sima fekáliák, mert űrgyűrűből az ürül! :)
Válasz erre 

Lámlenge 2017.07.27. 20:29:46

@Attilajukkaja:
"Persze, ilyenek is vannak. Hiszen senki nem tudja agyilag kikapcsolni a meggyőződését. De amikor lehoznak egy fotót "soha nem helikoptereztem" Tóniról, az miért nem igaz? Vagy tényfeltáró újságírók tárják fel ennek vagy annak a disznóságait, akkor miért a lapot záratják be és nem a tényekről tájékoztatnak?"
És véletlenül minden újságíró pont oda került, ahol a "meggyőződését" nem tudja kikapcsolni? Sajnos nem. Azt nem tudja kikapcsolni, ki fizeti. Ha átigazol, egyből változik a meggyőződése. Ez persze természetes, csak akkor ne csináljon úgy, hogy független. Nem lehet b@szni és szűznek maradni egyszerre.
A "független" tényfeltáró újságírók is érdekes módon mindig csak olyanokat tárnak fel, ami az érdeküket és álláspontjukat szolgálja.
A konkrét példádra azért nem reagálok, mert nem vagyok képben (és nem is ér számomra annyi időt, hogy elolvassam MINDKÉT oldal cikkeit), és rengeteg példát lehetne felhozni arról, melyik média miről írt, amiről a másik kussban volt, vagy hazudott.
Válasz erre 

Lámlenge 2017.07.27. 20:36:24

@Attilajukkaja:
"Az ocsmány kormánypropaganda kissé elszabadult mostanában a kommunikációs felületeken, és erre nem lehet másként reagálni, mint valamiféle visszavágással. Nem gondolod?"
Szerintem ebben lenne a lényeg, jól megfogalmaztad. És ebben kevésbé érdekes, hogy a tyúk, vagy a tojás volt-e előbb.
Számomra undorító a kormánypropaganda, és ugyanúgy undorító a "rosszabbul élünk, mint négy éve" arcú ellenzéki propaganda.
Ha lenne egy normális hírforrás (nekem mindegy, hogy a Fidesz, Simicska, vagy személyesen Soros utalja át az újságírók bérét), amit tárgyilagosnak tudok kezelni azáltal, hogy nem kell a két végletet is elolvasnom a saját köztes álláspontom kialakításához, akkor elég lenne azt olvasnom.
Jelenleg ilyen sajnos nincs.
Válasz erre 

Pyrrhus 2017.07.28. 00:09:47

Gyomor kell ennek a bibircsókos rozsomáknak már a látványához is.
Persze a Fideszpatkányok között még szépségversenyt is nyerhet.
27 %-os kétharmaddal.
Válasz erre 

Bikkfanfutyulo 2017.07.28. 00:25:12

Én úgy látom, valóban egyre nagyobb a távolság a jobbára kétfelé szakadt média két oldala (tábora) között. - Van egy ősi dakota közmondás, hogy minden relatív. - Én azt hiszem, a normális, egyszerű de eléggé művelt, tájékozott emberek, a valódi többség jogértelmezése és társadalom-szemlélete áll hozzám legközelebb, és többnyire ezt képviseli a függetlennek nevezett sajtó is. Hiszen itt lehet tájékozódni Botka vagy az MSZP balfxkodásáról, de a maffia ártalmairól is. Ezzel szemben áll a felvásárolt propaganda gépezet, ahonnan mosolygós emberek nyugtatgatnak, hogy a kormány a helyén van, és a népért áldozza minden erejét, meg hogy megvédjenek engem/minket a gaz ellenségtől, vagyis a ballibsiktől, a média másik felétől, + kijelölt bűnbakoktól (előbb Gyurcsány, most Soros).
Szóval minden relatív, és ha a normális emberek véleménye az alappont, akkor nem a független sajtó tért ki mint egy inga, hanem pont az, amelyik beállt propagandát terjeszteni.
Sokszor hallottam, hogy az üléspont határozza meg az álláspontot. Így nyilvánvaló, hogy a maffia tagjai, vagy akiket megvettek, melyik oldalt fogadják el hitelesnek. Csakhogy valójában nem a másik (független) oldal lengett ki, hanem a sajátjuk, de ez az aktuális üléspontból nem érzékelhető.
Válasz erre 

2017.07.28. 03:33:33

Ha a fidesz megszerzi az összes sajtóorgánumot és elbukja a választásokat, akkor lesz valódi ellenzéki sajtó. :)
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.28. 09:41:05

@Budapest a kutyaszar városa:
"Az Orbán-kormányt megismerve egyre vonzóbb már a Kádár-korszak !"
:o))) Akkor nagy szerencséd van, mert éppen azt igyekeznek restaurálni némi Horthysta fennhanggal.

@guvat:
"Azért kell küzdenetek, hogy a szponzor ne végezzen hatékonyság vizsgálatot, mert akkor elapad az apanázs...."
Szerintem semmi gond a hatékonysággal, nagyon színvonalas az ellenzéki média. Már amelyiket én olvasom vagy hallgatom. :o)
A szponzorok miatt cseppet sem aggódom, inkább a magyar rendőrállamtól kell tartani.

@Punxsutawney Mormota:
"Én mondjuk Rezsiszilárd szívéért aggódtam, mert ebben a súlyban már egy galamblelkű kardiológus is leordítja az ember fejét... "
Ja, tényleg róla írtál! :o)

"Szentkép Zsóti nyilván nem komolyan vehető figura, csak úgy, mint a többi balfék... Rogán úgy korrumpálódott, hogy csak akkor engedik ki szabad levegőre, ha nagyon kell... Lázár lenne a méltó utód, aki akkor geciputtony, hogy már-már szimpatikus a srác."
Egyetértek. De azt hiszem, azokban a körökben a geciputtonyság (he-he!) inkább előnynek számít, mint hátránynak.

"De az utódlás időt venne igénybe és a Fidesz, mint egy vezérelvű párt bukna, hiszen Lázár kurvára nem egyenlől Bourbon Viktorral."
Nem vagyok benne biztos, hogy az utódlás egy napnál többet venne igénybe, Szerintem ezek ott már készülődnek rá Viktorka háta mögött. Az viszont igaz, hogy akármekkora geciputtony is Lázár, Viktor eme tulajdonságának nagyságához nem érhet fel.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.28. 10:12:23

@sinus67:
"
"Mennyivel jobb volt a '90-es években. Akkoriban a pártok az MTV elnöki pozición harcoltak.
Most meg egyesek komplett média birodalmat vesznek meg."
Valami okos ember mondta, hogy a diktatúra és a demokrácia között többek között az a különbség, hogy az elsőben kisajátítják a médiát, a másikban meg megveszik. :o)

"Egy kib@szott gázszerelő nevére megveszi TUDJUK KI a fél országot és a rájuk szavazók a láthatatlan migránsoktól, meg egy milliárdos öregembertől rettegnek. Csak azért, mert a vízcsapból os ez folyik!"
Addig örülj, amíg nem gáz ömlik belőle!

"Csodálom, hogy a vízműveket még nem vette meg! :)))"
Ami késik, nem múlik. Ha azt kapja parancsba, majd megteszi.

@Lámlenge:
"És véletlenül minden újságíró pont oda került, ahol a "meggyőződését" nem tudja kikapcsolni?"
Persze, hiszen egyik tisztességes újságíró sem képes erre, akármelyik oldalon is áll. Aztán van a Bayer Zsóti kategória, aki úgy váltogatja a meggyőződéseit, mint más az alsóneműjét. Na az ilyeneket én mélyen lenézem!

"Azt nem tudja kikapcsolni, ki fizeti. Ha átigazol, egyből változik a meggyőződése."
De miért igazol át? Tudnál ilyenre példát hozni?

"A "független" tényfeltáró újságírók is érdekes módon mindig csak olyanokat tárnak fel, ami az érdeküket és álláspontjukat szolgálja."
Ez is természetes. De ha mindkét "oldalon" vannak ilyenek, akkor már is rendben van a dolog. Nem igaz?

"Számomra undorító a kormánypropaganda, és ugyanúgy undorító a "rosszabbul élünk, mint négy éve" arcú ellenzéki propaganda."
A kettő között az a különbség, hogy az egyiket meg tudod kerülni.

"Ha lenne egy normális hírforrás (nekem mindegy, hogy a Fidesz, Simicska, vagy személyesen Soros utalja át az újságírók bérét), amit tárgyilagosnak tudok kezelni azáltal, hogy nem kell a két végletet is elolvasnom a saját köztes álláspontom kialakításához, akkor elég lenne azt olvasnom."
Ilyet szerintem SOHA nem fogsz találni. :o/
Válasz erre 

2017.07.29. 05:47:24

@Ballib cenzúrázók réme 25:
100 éve ismerk, e jóemberek! Sajtóbandita:

Mérget karmol a szívekre, gyilkolható hazugságokat köp a lelkekbe, gyilkol, de gyilkossága másoknak lesz tragédiája, rabol, de erkölcsbíró marad, hazudik, de igazság bajnokának ünneplik, s a tömegek népszerűsége öleli körül. Ez az ezerarcú véres bohóc, mérhetetlen arányú zsivány: a demokratikus tömegszerelem legcirógatottabb kedvence: a sajtóbandita!
Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális felelőssége! Erkölcstelen, imfámis, és őrült dolog, hogy erre a pályára rászabadulhasson minden analfabéta, morális hulladék, bomlott idegzetű szerencsevadász. Szabó Dezső Virradat 1921. 02. 06.
Válasz erre 

s 2017.07.30. 23:51:54

Bazdmeg, már ahogy kinéz, az egy katasztrófa. Ki a kurva anyja rothadó fasza vesz komolyan bárkit ezzel a vadbarom arcberendezéssel?
Válasz erre 

s 2017.07.30. 23:56:31

"A kormánypárt azt szeretné, ha mindenki félne tőle"

Az emberek pedig nem szeretnek félni Magyarországon. Féltek eddig már éppen eleget a németektől, oroszoktól. Ezeknek a faszszopóknak ez lesz a végzetük. Ha nem, akkor elmondhatjuk hogy rekordot állítottunk be. A legmocskosabb gazemberek voltak hatalmon a legtovább.
Válasz erre 

s 2017.07.31. 00:16:00

@Ballib cenzúrázók réme 25: Soros mindenkinél jó fejnek számít, aki nem akkora vadbarom, mint például te. A hivatalos zsidrák politikával is szembe megy, hogy ne lőjék halomra a palesztin civileket. Van, akinek ez bejön.
Válasz erre 

s 2017.07.31. 00:17:51

@Lámlenge: "Milyen béna ez a középre igazított formázás..."
Kerüli a szélsőségeket. Ebben is. :-)
Válasz erre 

s 2017.07.31. 00:24:35

@Csaba121: "ha szerinted az a független, aki orbán faszát szopja"
Miért ne lehetne független? Mindentől függetlenül orbán faszát szopja. Ez a default beállítása, olyan, mint a Planck-állandó.
Válasz erre 

s 2017.07.31. 00:27:57

@Attilajukkaja: " Kádár farvizén szörföznek"
kádár mögött ott volt a szovjet birodalom. orbán mögött nincs senki. Az oroszok most balhéztak össze velünk a kurva repülő miatt, amit nem engedtünk leszállni Budapesten.
Válasz erre 

s 2017.07.31. 00:32:25

@Pop40: "2 általánost végzett hívei"
1 lesz az. Csak osztály kellett ismételni, így lett végül kettő.
Válasz erre 

s 2017.07.31. 00:33:47

@Pop40: Ja. Mert a számtan már vívás lett volna.
Válasz erre 

s 2017.07.31. 00:40:11

@Pop40: " az eu pl ugyanezt csinálja"
Az eu rövidesen egy kibaszott vasat sem fog az orbán rezsimnek fizetni, csak amennyit feltétlenül muszáj. Akkor pedig a gyerekek elmehetnek a retkes picsába, mert a csőcseléknek nem tudják kifizetni a cirkuszt és a maffiózó társaik is hamar kipicsázzák őket. Pénz beszél, kutya ugat.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.07.31. 11:02:20

@s:
"Az oroszok most balhéztak össze velünk a kurva repülő miatt, amit nem engedtünk leszállni Budapesten."
Nagy ügy, vihar egy pohár vízben. Putyin majd kilöttyinti.
Amúgy sem értem, hogy az orosz gép mit keresett volna Románia légterében vagy Budapesten, ha egyszer Moldáviába akart menni. :o)
Válasz erre 

2017.07.31. 14:05:18

Orbán szereti magát körbevenni a faék egyszerű, tanulatlan és ostoba emberekkel. Nem tudni mi ennek az oka, de emiatt szerepelnehetnek és égethetik az országot és benne a kormányt is ilyen alakok, mitn ez a fenti zsíragy.
Válasz erre 

2017.07.31. 14:08:13

@s: Az eu rövidesen egy kibaszott vasat sem fog az orbán rezsimnek fizetni, csak amennyit feltétlenül muszáj.
Válasz erre: Én ezt a pillanatot várom már. Mert akkor végre elkezdődhetne egy nem pazarló és sokkal átgondoltabb állami berendezkedés, optimalizálás, ahol valóban szükség lesz az értelmes emberekre és ahol végre azok érvényesülhetnek igazán. Mert rá lesz kényszerítve a kormány hogy ésszel kormányozzon.
Válasz erre 

2017.07.31. 16:08:51

@exterminador:
Az expressz asszimiláltak,

közül egyeseknek szerénytelensége és illetéktelen, nagyhangúsága némely magyar ügyekben természetesen nem ismer határt, ugyanúgy, ahogy a születési hibában szenvedő ember előkelősködése sokszor határtalan. Belőlük kerül ki az a dzsentroid típus, mely dzsentribb a dzsentrinél, az a honfi típus, aki hazafiasabb minden ősmagyarnál, belőlük kerül ki a fajmagyarság jogainak minden olyan türelmetlen hirdetője, akinek a fajmagyarsághoz faji alapon pontosan ugyanaz a kapcsolata, mint a tabu fajúnak . Faji hiányaikat úgy akarják eltüntetni, hogy faj magyarabbak akarnak lenni a parasztszármazékoknál, előkelőségi hiányaikat úgy, hogy dzsentribbek a valódi nemesnél. Minthogy őseikben nincs magyar vér, szüntelen harsogják a magyarkodó frázisokat. Olyan vendégek ők, akik megrészegedvén a vendéglátók szívességétől, tele szájjal hirdetik, hogy itt tulajdonképpen ők a gazdák és ők merik »félteni« a magyar fajtát például a fajmagyar parasztság választójogától. Szabó Zoltán
Válasz erre 

2017.07.31. 16:10:51

@s:
Az igazságtól, becsületességtől, tisztességtől!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard