Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Elérkezett a pillanat, amikor a Soros-terv emlegetése már kínos az Orbán-kormány számára

Elérkezett a pillanat, amikor a Soros-terv emlegetése már kínos az Orbán-kormány számára

Elszabadult hajóágyúként tarol le mindent és mindenkit a kormány fedélzetén az úgynevezett Soros-terv. Néhányan ugyanis Orbán Viktor leghűbb szolgái közül nem tudnak mértéket tartani, és a szabadkőműves kártyát is kijátszották az egyre izzóbb kampányban. A legmesszebb mégis Aradszki András KDNP-s honatya ment, aki egyenesen a sátánt látja az amerikai milliárdosban. Rétvári Bence kissé bizonytalanul, de azért még tovább élesztgette a gyűlölet tüzét a képviselői parlamenti felszólalásra adott válaszában. Az ügy ettől még eléggé kínos a Fidesz számára, főleg úgy, hogy az ellenzék egyre kíváncsibb arra, mi is tulajdonképpen az a Soros-terv, amivel a Fidesz vezetői tízmillió magyar polgárt riogatnak. 

zsurpubi_hu_1.jpg

Fotó: zsurpubi.hu

Még csak október eleje van, de a hónap képviselője kétségtelenül az ismeretlenségből sátánozással előbukkanó Aradszki András lett. A kereszténydemokrata politikus kijelentette, hogy a sátán legnagyobb és egyben végső csapása a családok elleni támadás lesz. „Látjuk ezt az abortusz, az egyneműek házassága és a genderelmélet terjedésén is” – mondta Aradszki. A KDNP-s politikus azonban megoldási javaslattal is előállt, kijelentette, hogy: a rózsafüzér a legerősebb fegyver a gonosz ellen, és képes a történelem megváltoztatására, ezt Soros György is meg fogja tapasztalni.

Megszokhattuk, hogy Soros György a lehető legrosszabbat hozza ki a magyar kormánypárti szavazókból és politikusokból, ám Aradszki túlmutat minden eddigi őrületen. Mintha egy időkapszulában szunyókálta volna végig a parlamenti padsorokban az utóbbi éveket, és most megbökött volna a szomszédja a testén egy rejtett gombot, amitől hülyeségeket kezdett beszélni. Ennél még az is jobb lett volna, ha adnak a kormánypárti képviselőknek megy Soros-kézikönyvet, amely tartalmazta volna az Orbán Viktor által elvárt szólamokat. Lényegében ezt a hiányosságot próbálta pótolni Gulyás Gergely azzal, hogy kissé túlzónak nevezte Soros azonosítását a Sátánnal.

A sorosozós kézikönyvben is nyilván lett volna néhány „gyöngyszem”, de a szabadkőművesek, a Sátán és Soros György kapcsolata bizonyára csak az apró betűs részben szerepelt volna. Mert ugye sorosozni se lehet ész nélkül, jól kitalálta annak a menetét Rogán Antal és Habony Árpád, az egyéni akciók csak rontanak a központi propaganda hatékonyságán. Mondjuk ki nyíltan, Aradszki egy vadhajtás (aki egyébként az energiaügyekért felelős államtitkár) a Fidesz csodásan pompázó muskátliján, de durván nem szabad eltávolítani, mert az túl feltűnő lenne.

Épp ezért Rétvári Bence államtitkár sem nyomta nagyon a KDNP-s politikusba a szikéjét, amikor a parlamenti vitában reagálnia kellett frakciótársa sületlenségére. Rétvári Bence ugyanis kifejtette, a katolikus egyház szerint csak a politikai üldözötteknek rendel el védelmet. Azt is részletezte, milyen kötelességük van a menekülteknek, a hatóságok pedig feltételekhez köthetik a menedékjog megadását. A bevándorlóknak tiszteletben kell tartaniuk a hagyományokat, kötelezve vannak a közterhek viselésére, „ezeket a kötelességeket jelenítette meg a kormány a plakátokon”. Az államtitkár szerint a „Soros-terv” inváziót jelent, és a határzárat is lebontaná, megváltoztatva az országok összetételét.

kdnp_hu.jpg

Fotó: kdnp.hu

Az ügy a politika szintjén mutat rá arra, hogy az államilag pénzelt és irányított gyűlöletkeltés milyen zagyvaságokat képes indukálni az emberi agyakban. Ami Őcsényben történt, szintén ennek a gátlástalan, szavazathajhászó politikának a következménye. Mint ismert, a Tolna megyei faluban egy panziótulajdonos szeretett volna vendégül látni Magyarországon befogadott menekült családokat. A tervből azonban nem lett semmi, mert amikor ez kitudódott, összehívtak egy falugyűlést, ahol a helyiek leüvöltötték a vállalkozót, megfenyegették, hogy levágják a fejét. Később a biztonság kedvéért téglát is dobtak a kisbuszára, amellyel szállította volna a Magyarországon legálisan tartózkodó menekülteket. Sajnos, mint arra számítani lehetett, a gyűlölettel fertőzött magyar társadalomból egyre sűrűbben buknak majd ki ilyen szégyellni való reakciók. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha felgyújtod az ellenséged sátrát, számolj azzal, hogy a tűz tovább terjed, és a te sátradat is elemészti majd.”

 

142 komment Közéleti ketrecharc Poéngyáros Tovább
Elérkezett a pillanat, amikor a Soros-terv emlegetése már kínos az Orbán-kormány számára Tovább
Facebook Tetszik
0
142 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr6812948251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (142)
Az utolsó 100 komment:

Jakab.gipsz 2017.10.13. 11:43:07

@BobAlice: Te gy beteges gyűlölködő vagy!

Tanulj meg előbb olvasni, mielőtt vádaskodsz. légyszi ön magadat ellenőrizd le.

Tragédiák esetén épeszű ember, nem ideologizál.

A facebook-on pedig nem vagyok fenn, ostoba dolognak tartom. ( Sokan támadtak már és sokan igazoltak, amiatt az elmebeteg kommentáló miatt).

Számunkra magyarok számára Soros György személye és filozófiája, valóban kínos, azt hiszi önmagáról, hogy az ő fenekéből süt a nap és ő csinálja a tudományt.

Egyetemlegesen felelősek vagyunk érte mi magyarok, tőlünk tanult meg beszélni és gondolkodni, tehát nekünk kell megállítani ezt a "fenevadat meg kell állítani" azaz az általa szorgalmazott, globalizmust, meghaladni.
Azért mert, az egy és oszthatatlan emberiséget, nem szükséges globalizálni, minek ? Pótcselekvés és kontra produktív, ostoba tevékenység.

Viszont a "tudásunkat" kell tudnunk megosztani, ugyanis a tudomány mindenkié.
Válasz erre 

Cicmen. 2017.10.13. 11:56:35

@rasztaszív: olyan manófélék?vagy hobbitok?

Olyan Rosenfeld Manófélék ja! A hobbitok meg amit néhányotokról levágnak születés után? Arra gondolsz?
Válasz erre 

Cicmen. 2017.10.13. 12:03:26

@chrisred: Bárcsak Hitler és Sztálin magánemberként, a karrierje során összegyűjtött vagyonból próbálta volna megvalósítani az elképzeléseit.

Most a Szaroszról beszélsz? Lássuk csak! Karrierje mások nyomorbadöntésével volt kikövezve, világszerte gyűlölik! Jó az analógia a másik két úrral, szó se róla, csak a gondolatmenetet nem értem, miért jobb ugyanazt az aljasságot magánvagyonból elkövetni, de gondolom ezt nevezik libsilogikának!
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 12:09:36

@chrisred:

Soros a felhalmozott vagyonát (ez is megérne egy külön misét) tartja megfelelő eszköznek, hogy az elképzelést a nyitott társadalomról másokra kényszerítse, akik a hátuk közepére se kívánják esetleg azt. Ez a probléma vele. Túl sok a hulla, ami ezt a kísérletet követi (még akkor is, ha az Európába csalogatott, pénzelt, sok tengerbe fulladt szerencsétlen számolnánk össze, persze ebben osztható a felelősség )
Mások, más eszközökkel operálnak.
Válasz erre 

gyurmicsek 2017.10.13. 12:32:41

@6.Lenin: Igen valahol meg a közpénz elveszíti közpénz jellegét és az így felhalmozott tőkéből kényszerítik rá az elképzeléseiket a társadalomra. És a hataolmba Soros hátán kerültek, de mára már sátán lett. Fasza.
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 12:44:53

@gyurmicsek:

Jövő tavasszal választhatsz, senki nem kényszerít senkit. Soros elképzeléseiről hol szavazhatsz?
Soros hátán? Vagyis voltak TERVEI Orbánnal, és a Fidesszel?
Rossz befektetésnek bizonyult. Van ilyen.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 12:58:18

@6.Lenin:
"az elképzelést a nyitott társadalomról másokra kényszerítse, akik a hátuk közepére se kívánják esetleg azt. "
Mit értesz kényszerítés alatt? Esetleg hozott valami kényszerintézkedéseket vagy törvényeket, ami miatt muszáj bárkinek is elfogadnia a véleményét? Talán szűk körben kitalált valamiféle alaptörvényt, ami rád és rám nézve mától fogva kötelező? Talán leépítette bármelyik ország oktatását és egészségügyét, hogy egyre kevesebbet gondolkodjanak önállóan az állampolgárok? Talán elvette bárki jogát a döntéshozataltól? Talán megpróbált bárkit is lejáratni hülye nyilatkozatokkal és hazug plakátokkal? Szóval miből is áll ez a KÉNYSZER?
Válasz erre 

Cicmen. 2017.10.13. 12:59:56

Soros klasszikus titkosszolgálati befolyásszerző manővereket hajt végre. Előélete alapján erre kényszerítik, hiszen az érdeklődési köre a spekulációban merült ki! Valószínűleg egy régebbi disznóságát engedték megúszni ha a nevét és a pénzét adja és strómanként szerepel a nagyvilág előtt mint filantróp! Ez kb. hasonló, mint ha egy vegaboltnak krokodil lenne a kabalaállata! Tehát: Soros-CIA-USA kormány-pénzhatalom, mint legfőbb irányító!
Válasz erre 

chrisred 2017.10.13. 13:03:47

@Cicmen.: Nem, Hitlerről és Sztálinról beszéltem.
Válasz erre 

chrisred 2017.10.13. 13:08:07

@Cicmen.: Annyiban jobb, hogy kisebb hatásfokú, ha előtte vagyont kell gyűjtenie és utána abból gazdálkodnia. Megfordítom a kérdést, tetszene neked, ha Soros az elképzeléseit mondjuk Putyin székében ülve, a világ egyik legnagyobb hadseregével, kimeríthetetlen ásványkincsekkel és atomfegyverekkel megtámogatva próbálná elérni?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.13. 13:08:30

@6.Lenin: Szasz, öreg munkásőr! Má+int a metalkó beszél belőled? 30 évvel ezelőtt az imperialisták terveiről is így beszéltél, pufajkában, davajgitárt markolva. Csak akkor a komcsik seggét nyaltad.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.13. 13:10:52

@Cicmen.: Látom nem értetted benne az elrejtett célzást. De hát téged nem is az eszedért fizetnek. :-))
Válasz erre 

deneskata 2017.10.13. 13:10:56

Olvasom a hozzászólásokat és csak ámulok és bámulok: mennyi mindent tudnak mások Soros Györgyről! Az mindenesetre kiderül, hogy velejéig gonosz, világszerte gyűlölik, rosszat akar nekünk és Európának.... Édes Istenem, hogy lehet ennyi hülye egy országban?
Én egyben vagyok biztos: "Ha Soros György nem lenne, ki kellene találni. " (Hitler után szabadon....)
Bár ezt itt kevesen fogják mgérteni.
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 13:11:34

@Attilajukkaja:

Te nem követed az uniós eseményeket ?
1000-el dolgoznak rajta.

A magyar kormány, és parlament mögött van valamilyen legitimáció, hiszen választások következményei alapján vannak hatalmon, ami jövő tavasszal vissza is vonható.
Milyen legitimáció van Soros mögött ? A által pénzelt szervezetek hány országban próbálják/próbálták a legitim hatalmat megdönteni?

Sorold fel azokat az országokat, ahol a politikai pártok választás ígéretei nem az egészségügy, és az oktatás rendebtételéről szólna? Vagy ahol évtizedek óta tökéletesen működnek.
Az egészségügy, és oktatás rendbetételéről szóló szöveg üres hablaty, soha senki nem fogja rendbe tenni csak esetleg változtatni. A jellegénél fogva soha nem lehet ezeket rendbe tenni, hiszen az elvárások, igények, feltételek állandóan változnak.
Szándékosan keversz össze dolgokat?
Válasz erre 

gyurmicsek 2017.10.13. 13:17:51

@6.Lenin: Van igazság, abban, amit mondasz de ilyen értelemben az USA/Oroszország a legnagyobb ellenségünk, akik ránk szabadították a kiképzett felfegyverzett terroristákat és döntöttek meg hatalmakat a maguk kénye-kedve szerint, nem Soros.
Válasz erre 

pulsarito 2017.10.13. 13:18:09

Kedves cikkíró és liberális hozzászólók be kellene fejezni a hazudozást!
Íme a szerintetek nem létező Soros terv. Maga George Soros jegyzi a cikket!
www.marketwatch.com/story/george-soros-heres-my-plan-to-solve-the-asylum-chaos-2015-09-29
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.13. 13:19:42

@pulsarito:

Az ostoba és átvert ballibeket minek kéred bármire is ?

Ha Soros úgy parancsolja letagadják az anyjukat is.. Mit nekik..
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 13:24:25

@6.Lenin:
"Te nem követed az uniós eseményeket ?
1000-el dolgoznak rajta."
Min? Amit Orbánék Soros-tervnek titulálnak? Vagy egyszerűen csak követik a józan eszüket?

"Milyen legitimáció van Soros mögött ? "
Miért kérsz rajta számon valamiféle legitimációt? Miért lenne ilyesmire szüksége?

"Szándékosan keversz össze dolgokat?"
Mit is mivel? Vagy egyszerűen csak nem tudsz válaszolni a kérdésemre, hogy mennyiben is kényszerít rá téged Soros György bármire is az életedben?
Mondjuk nem csodálom, hogy erre nincs válaszod. :o)))
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 13:25:23

@Ballib cenzúrázók réme 25:
"Az ostoba és átvert ballibeket minek kéred bármire is ?
Ha Soros úgy parancsolja letagadják az anyjukat is.. Mit nekik.."

Mindenki magából indul ki. Ez már csak így van!
Válasz erre 

pulsarito 2017.10.13. 13:27:17

@Attilajukkaja: Szóval akkor ez nem létezik ugye?
www.marketwatch.com/story/george-soros-heres-my-plan-to-solve-the-asylum-chaos-2015-09-29
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 13:34:03

@gyurmicsek:

Ezt nem is cáfolom. Nyilván ugyanezt teszik nagyhatalmak is, Soros is, de mögötte semmilyen legitimáció nem létezik. Magánszemély, aki abban tévhitben ringatja magát, hogy mivel elegendő pénze van, amivel le tud fizetni bárkit, bárhol beavatkozhat bármibe, hogy a saját elképzelését rákényszerítheti másokra. Mivel ő egy zseni, messiás, akit a világ nem képes megérteni.

Vajon mi történne, ha a szervezeteinek anyagi támogatást visszavonnák? Érdekelne valakit is a nyitott társadalom?
Válasz erre 

chrisred 2017.10.13. 13:34:14

@pulsarito: Hálistennek eszerint nem vagyok se egyik, se másik, mert pont az ellenkezőjét állítottam. Soros már legalább kétszer állt elő valamilyen "plan"-szerűséggel, igaz, egyik alkalommal sem az volt benne, ami a konzultációs kérdőívben. A második sokkal jobban hasonlított Orbán migrációs válság kezeléséről szóló tíz pontos akciótervére, mint arra, amit a kormány terjeszt a Soros tervről. Mondhatni, a valódi Soros tervet a magyar kormány próbálja ráerőszakolni Európára. :)
Válasz erre 

deneskata 2017.10.13. 13:35:03

@pulsarito: Jó cikk. Jó terv - bár elég régi. Gondolom, mára már módosult. Majdnem egészében egyet is értek vele. Kösz, hogy megosztottad! XD
Válasz erre 

pulsarito 2017.10.13. 13:37:32

@deneskata: Ha egyetértesz vele, akkor fogadj be te a házadba egy családot, de ne írd elő, hogy más is tegyen így! Ez ennyire egyszerű!
Válasz erre 

chrisred 2017.10.13. 13:37:51

@pulsarito: Tessék egy másik 2016-ból.

www.google.hu/amp/s/www.cnbc.com/amp/2016/07/20/soros-lays-out-his-plan-for-europe-to-avoid-george-migrants.html

"Protect borders"
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 13:39:26

@Attilajukkaja:

"Mondjuk nem csodálom, hogy erre nincs válaszod. :o))) "
Miért ne lenne?
Már régóta tudom, tapasztalom, hogy simán képes vagy totál hülyének tetetni magad.
Engem nem zavar, pláne ha te valamilyen örömet találsz benne (hiszen tátott szájjal röhögsz magadon, még alá is támasztod)
Válasz erre 

deneskata 2017.10.13. 13:39:40

@pulsarito: Szerintem el kellene olvasnod még egyszer, talán gondosabban a cikket. :D
Válasz erre 

sas70 2017.10.13. 13:46:05

@pulsarito:
Ha hugyos Jóska a kocsmában előadná neked a nagy tervét, hogy ingyen legyen a sör és ezt úgy kellene elérni, hogy minden sörgyár, minden embernek biztosítana havi 1 liter sört, akkor te már ma elmennél a Heinekenhez, hogy hol van a söröd? A Jóskát meg kitüntetésre javasolnád és kormányzati reklám hadjáratot indítanál?
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 13:50:07

@pulsarito:
"Szóval akkor ez nem létezik ugye?"
Nincsen terv! Vannak elgondolások és néhány cikk. Ennyike.

@6.Lenin:
"Már régóta tudom, tapasztalom, hogy simán képes vagy totál hülyének tetetni magad."
Személyeskedésből, gúnyolódásból ismét jeles, a kérdésre viszont továbbra sincs válaszod. Ez van.
Válasz erre 

sas70 2017.10.13. 13:50:22

@pulsarito: Ha egyetértek azzal, hogy a munkanélkülieknek munka lehetőséget kell biztosítani, akkor az azt jelenti, hogy már ma fel kell vennem az összes munkanélkülit dolgozni, és erre kell más munkaadókat is kényszerítenem?
Te végig is gondolod azt amit leírsz vagy csak idevágsz valami hülyeséget?
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 13:57:17

@Attilajukkaja:

Milyen kérdésre nincs válaszom?
Hogy hányan haltak meg már az utóbbi években Soros Gy. és szervezeteinek áldásos tevékenységéből kifolyólag?
Nézz körül a neten, és ezrével találsz -példákkal alátámasztott cikkeket, videókat Soros Gy-ről, hány országban nemkívánatos személy, stb. Mit kéne még válaszolnom?
Kevered a legitim- választásokon nyert kormányokat -egy spekuláns zagyvai eszméinek terjesztésével.
Komolyan gondolod, hogy ezekre válaszolni kéne.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 14:26:03

Elment a válaszom?
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 14:29:07

@Attilajukkaja:

Inkább megszökött, már ő sem bírta tovább.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 14:43:59

@6.Lenin:
Akkor újra leírom.

"Milyen kérdésre nincs válaszom?"
Tényleg azt kéred tőlem, hogy újra és újra leírjam????
Na jó. Ma nehéz napod lehet, ... . Szóval miben és hogyan is kényszerít Soros bárkit is (például téged), hogy az eszméi szerint élj? Hogy az EU-ban vagy a nagyvilágban sokan belátják, hogy Sorosnak bizonyos dolgokban igaza van, egyetértenek vele és aszerint formálják a politikájukat, az nem érv a nemlétező "soros-terv" mellett. Kérdeztem, hogy Soros milyen kényszerintézkedéseket, törvényeket vagy alkotmánymódosításokat hozott, amelyek bárkit bármire is köteleznének.

"Hogy hányan haltak meg már az utóbbi években Soros Gy. és szervezeteinek áldásos tevékenységéből kifolyólag?"
Nem tudom. Nyilván te sem. De ha tudnám, az mennyiben lenne válasz a kérdésemre?

"ezrével találsz -példákkal alátámasztott cikkeket, videókat Soros Gy-ről, hány országban nemkívánatos személy, stb."
Nem csoda, hogy a demokrácia és az emberi jogok sokaknak szemet szúr. Sajnos ma már nálunk is ez a helyzet. Nyilván "ezrével" találnék Sorost elítélő videókat és egy másik ezret az ellenkezőjéről. Nem tagadom, hogy sok helyen nemkívánatos személy. De mondjuk ez benne van a pakliban.

"Kevered a legitim- választásokon nyert kormányokat -egy spekuláns zagyvai eszméinek terjesztésével."
Szerintem meg te kevered a dolgokat. Egy filantróp filozófus, pénzügyi mogul és egy állam kormányának a funkciója, felelőssége teljesen más. Nem is értem, miért kérsz számon olyan legitimációt Soroson, amihez semmi köze. Ő nem egy, a szavazóinak esküt tett és számadással tartozó köztisztviselő, mint amilyenek egy kormány tagjai. Mi köze neki a legitim választásokhoz?
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 14:44:38

@6.Lenin:
"Inkább megszökött, már ő sem bírta tovább."
:o)))
De én igen!
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 14:55:22

"Hogy hányan haltak meg már az utóbbi években Soros Gy. és szervezeteinek áldásos tevékenységéből kifolyólag?"
Nem tudom. Nyilván te sem. De ha tudnám, az mennyiben lenne válasz a kérdésemre?"

Ennyi? És ezzel el is van intézve több ezer gyerek, nő, férfi halála? Nyomor, káosz, csupán azért, hogy egy pénzéhes vénembernek több legyen a számláján?
Most tapsolnom kéne?
B+.

Tényleg nem tudod, hogy mi a különbség egy legitim, VÁLASZTOTT kormány, és egy önjelölt messiás közt?
2xB+.
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 15:09:40

@Brix: Csak egy kis szösszenet ha nem emlékeznél rá: nincs két éve, hogy a kormány ellenőrizetlenül engedte Németország felé a migránsokat. Rémlik még a Keleti-Pu melletti tábor? Az M1-es autópályán vonulás? Aztán az osztrák és német hatóságok kifejezett ellenkezése ellenére a határig buszoztatott menekültek? Ezekre emlékszel-e még pajtás?
Az Európai Unió területére jogosulatlanul belépő embereket az illetékes (vagyis ahol a belépés megtörtént) ország szerveinek kötelessége regisztrálni, és gondoskodni a további intézkedésig. Erről feledkezett el nagyvonalúan orbánovics és a teljes Muppet-show.
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 15:16:40

@vanRob:

"Az Európai Unió területére jogosulatlanul belépő embereket .."

Miért is kéne jogosulatlanul belépőkkel azon kívül, hogy kidobni, visszaküldeni, bármit is csinálni?
Mi hívtuk őket ide?
Akinek kellenek, nincsenek szállító járműveik?
Miért is kell őket gyalogoltatni olyan országokon keresztül, akik nem kívánják őket még látni sem?
Valami itt nagyon nem kóser.
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 15:17:30

@6.Lenin: Például Kim Dzson Un vagy Rodrigo Duterte is nemkívánatos személy egy rakás országban. Meg mondjuk a részegen randalírozó orosz vagy angol fiatalok.
Most éppen Soros a Nagy Nemzeti Ellenség, miközben a kommunista párt minden erővel igyekszik elslisszolni a kérdés elől, hogy akkor pontosan mi is az a "Soros-terv" amiről milliárdokat sem sajnálva nemzeti konzultációt szervez. Személy szerint én egy olyan kérdésre szívesen válaszolnék, hogy pl: miként értékeli azt a miniszterelnököt aki a korábban neki és az akkor még liberális vonalon mozgó pártját10 milliókkal segítő személy ellen keresztes hadjáratot hirdet röpke 14 évvel később?
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 15:18:45

@6.Lenin:
"És ezzel el is van intézve több ezer gyerek, nő, férfi halála?"
Semmi sincs elintézve, mert te sem igazán tudod, miről beszélsz. Ha tudod, hozz fel rá valós példákat, tényeket, hogy én is sopánkodhassak.

"Most tapsolnom kéne?
B+."
Nem értem a káromkodásod okát.

"Tényleg nem tudod, hogy mi a különbség egy legitim, VÁLASZTOTT kormány, és egy önjelölt messiás közt?
2xB+."
Dupla káromkodás? Mert nem mered bevallani, hogy Soros tevékenységének semmi köze egy kormány funkciójához? És azt hiszed, hogy a B-pluszok majd segítenek ezen?
Éppen azt írtam le (nem is egyszer), hogy az "önjelölt messiás" és egy választott kormány közötti funkcióknak, feladatoknak, felelősségének semmi, de semmi köze egymáshoz. :o)
Bocsika.
Válasz erre 

kvadrillio 2017.10.13. 15:19:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: :)))))))))))))))))....sztem te..., DUGJÁL FÖL A SEGGEDBE EGY RÓZSAFÜZÉ.RT...ÉS NAGYON LASSAN HÚZZAD KIFELE.....ÉS UTÁNA NEKEM..., NEKEM...MESÉLD EL, HOGY MEKKORÁT ÉLVEZTÉL KÖZBEN !!! :o)))))))))...TE KIS IDIÓTAHHHHH.....
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 15:24:43

@kvadrillio:
"LASSAN HÚZZAD KIFELE"
Szerintem a rózsafüzér erre nem alkalmas, hacsak Aradszki úr nem hoz ki egy új típust, ami a gésa golyóknál egy milliméterrel nagyobb szemekkel rendelkezik, hogy ne legyenek szabadalmi problémák Japánnal. Az új találmány talán a papok pedofíliával kapcsolatos eseteit is csökkentené! Én mellette vagyok!!!
Válasz erre 

2017.10.13. 15:27:02

@6.Lenin: Ezeket simán mondhatta volna akár Orbán is.
Mert gyakorlatilag ő is messiásnak tartja magát (mindenki más hülye, csak ő villamos).
Tervei neki vannak ám igazán. És a hatalommal való befolyásolásra már az első 4 évük is elég jó példa, a mostani 7 pedig tankönyvekbe fog kerülni, elrettentésül.
Válasz erre 

2017.10.13. 15:27:02

@6.Lenin: Ezeket simán mondhatta volna akár Orbán is.
Mert gyakorlatilag ő is messiásnak tartja magát (mindenki más hülye, csak ő villamos).
Tervei neki vannak ám igazán. És a hatalommal való befolyásolásra már az első 4 évük is elég jó példa, a mostani 7 pedig tankönyvekbe fog kerülni, elrettentésül.
Válasz erre 

A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT 2017.10.13. 15:27:24

@Látens Inszinuáció: Nem kell a HULYE duma, mindenki latta, hallotta amikor Europa parlamentben Junkerrel olelkezzes es csokolozas utan eloadta a tervet. Hogy magyarorszagra evi 1 millio arab menekultet akar behozni. Ha aranyossan felszorozzuk egesz europara, akkor az azt jelenti, hogy evi 50 millio arabot es negert akar europaba importalni. Vagyis 10 ev alatt annyian lesznek, mint az europai oslakosok, illetve a szaporulattal egyutt biztosan tobben. EZ A SOROSTERV. Es ezzel a manussal csokolozik Junker.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 15:35:42

@A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT:
"ha aranyossan felszorozzuk egesz europara, akkor az azt jelenti, hogy evi 50 millio arabot es negert akar europaba importalni. "
:o)))) Ennél viccesebbet régen olvastam! Hi-hi-hi!!!!
Az a baj, hogy van, aki ezt el is hiszi. Na ez nem vicces!
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.10.13. 15:36:23

Ez a Soros a messiás és Jim Jones atya egy személyben.

Sokkal komolyabb ügy mint sem gondolnátok.

Itt nem a csak a pénzről van szó, itt a hatalom a lényeg,

Kié a hatalom?

A Soros-féléké?
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 15:37:50

@6.Lenin: Nem mi hívtuk őket ide, sem te sem én. Egy részük az életét féltve indult el nyugalmasabb vidékre. Ahogy te is tennéd, ha a gyerekeid életét csak úgy tudnád megóvni, ha Izlandig gyalogolnál.
Az is tény, hogy ezek között az emberek között nagyon sok, hogy is fogalmazzak politikailag korrektül, szóval sok kétes szándékkal próbált és próbál beslisszanni Európa nyugati felére. Még mielőtt elkezdenél terroristázni, az eddigi európai merényletekért többségében európai állampolgárok, több éve, évtizede vagy akár generáció óta Európában élők vagy leszármazottaik követték el.
Az pedig egy érdekes kérdés, hogy kinek áll érdekében Európa felé terelni emberek millióit. Amikor még nógrádi álprofesszor nem volt az aktuális kommunista rendszer egyik kedvenc biztonságpolitikai "szakértője", mert olyat mondani, hogy a Közel-Keleti válságban érdekelt felek: USA, Oroszország. Putyin felelősségét egyébként többször is felvetették, de érthető, ha a mai magyar politikai irányvonalba ez a lehetőség nem fér bele.
Oroszországnak amúgy érdeke, hogy a közel keleten bizonytalanságot generáljon, ezzel segítve olajtartalékainak gazdaságos kitermelését és értékesítését. Eléggé fájó lehetett Putyinnak, amikor Irán a vele szembeni olaj export embargó után 2015-ben visszalépett az olajpiacra és azonnal csúcsra járatta a kitermelését. Persze azonnal bepróbálkoztak az OPEC-en (vagy mi is a nevük most) keresztül a kitermelés drasztikus csökkentését elérni. A sikerek inkább vegyesek, mivel a kiesett termelést Irán és olyan országok, melyek nem tagjai a (nevezzük) OPEC-nek inkább fokozták. Közöttük éppen Oroszország.
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 15:38:02

@Ylim:

Mutass egy videót, ahol Orbán azt mondja magáról, hogy zseni, és messiás.
Orbán egy választott tisztségviselő, akit le lehet váltani.
Jövő tavasszal van is rá esély.
Mellesleg, ha valakinek, valakiről az a véleménye, hogy messiás, az csak annyit jelenthet, hogy az illető ezt vonta le róla, de nem biztos, mások is annak tartják, vagy tényleg az is lenne.
Ha valaki azt mondja magáról, hogy ő egy zseni, messiás, és a világ őt tévesen ítéli meg, az talán már orvosi eset is lehetne.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 15:39:09

@Jakab.gipsz:
:o))))
Te melyik Gipsz vagy? A kicsi vagy a nagy?
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 15:41:59

Azt tudja valaki, hogy az origó miért nem meri a cikkeit kommentelni...?
Válasz erre 

abdul hackeem 2017.10.13. 15:42:21

@vanRob: Ja, ma reggel a Keletinél két embernek látszó nyugdíjas osztogatott "Védjük meg Magyarországot" szórólapot. Amikor megkérdeztem, hogy mitől is?, a mondandó úgy kezdődött, hogy "emlékszem-e még amikor itt táboroztak a migráncsok?" Elképesztő a propaganda arcátlansága.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.13. 15:44:12

Valahol szánalmas, hogy az agyatlan ballibek még ma is azt a Soros tervet tagadják, amit 2015-ben írt meg és nyílvánosan publikált a Soros nevű főnökük.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.13. 15:45:09

@abdul hackeem:

Nem értem.. Mi ebben az arcátlanság.
Valóban meg kell védeni a muszlim hordától az országot, és valóban itt dekkoltak amíg nem volt kerítés.
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 15:48:03

@6.Lenin: Orbán szeretne egy kelet-nyugat összekötő lenni. Próbál okosan taktikázni, azt is mondhatnám keveri a kártyát, csak azt nem veszi észre, hogy a pókert már régóta egy másik asztalnál játsszák. Szeretné a hatalmát még hosszú ideig megtartani, ami pénzügyileg mindenképpen érthető.
Orbánnal kapcsolatban hadd jegyezzek meg annyit, hogy szerintem neki az a baja a kommunizmussal, hogy kimaradt belőle.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 15:48:42

@Ballib cenzúrázók réme 25:
"az agyatlan ballibek még ma is azt a Soros tervet tagadják, amit 2015-ben írt meg és nyílvánosan publikált a Soros nevű főnökük."
Egy publikáció, egy vélemény mióta számít tervnek? Amióta Orbán ezt használja fel ellenségképzésre.
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 15:49:27

@vanRob:

Bocs, de nem olvastam végig mert az elején már tévedésben vagyol.
Azt se mi idéztük elő, hogy embereknek menekülniük kell a hazájukból.
Azért ezt is érdemes lenne tisztázni, kik is felelősek ezért.

De, OK!
Menekülnek, mert veszélyben az életük.
Elmennek egy legális határátkelőhöz, és menedéket kérnek, papírokkal alátámasztva.
Sehol nincs olyan jogszabály, hogy a menekült válogathat egy étlapról.
Ez nem erről szól, és itt jön a képbe Soros úr, és a szervezetei.
A céljuk is tisztázott már, hiszen elmondta, leírta.
Egy olyan világban élhess "normálisként":

Normálisnak lenni annyit jelent, hogy felveszed a ruhádat, melyet a munkádhoz vásároltál, végighajtasz a városi forgalomban az autóddal, melynek részleteit még mindig fizeted – mindezt azért, hogy megtartsd az állásodat, ami ahhoz kell, hogy ki tudd fizetni a ruhádat, az autódat és a házadat, melyet üresen hagysz egész napra, hogy megengedhesd magadnak, hogy benne élj."

És tök mind1, hogy mi, vagy ki vagy, úgysem érsz semmit.
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 15:50:19

@Ballib cenzúrázók réme 25: Nyílvánosan? Linket kérek.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 15:51:40

@vanRob:
" szerintem neki az a baja a kommunizmussal, hogy kimaradt belőle."
Van benne valami! ;o)
És most újra akarja teremteni hozzá a feltételeket némi népnemzeti álmagyarkodással, tulipán sújtásos ködmönben.
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 15:54:19

@vanRob:

Orbán Magyarország megválasztott miniszter elnöke, felelős az ország, és lakósainak a biztonságáért(is)
Ez új neked?
Ha nem jól végzi a feladatát le kell, és le lehet váltani.
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 16:06:22

@6.Lenin: "Elmennek egy legális határátkelőhöz, és menedéket kérnek, papírokkal alátámasztva." Na pontosan ezt csinálták. Elmentek egy legális átkelőhöz, azon átmentek, aztán jöttek tovább. Magyarországnak pedig joga és kötelessége, mint az Európai Unió déli határát felügyelő országnak a területére belépni szándékozókat, ha származásukat egyértelműen igazolni nem tudják, regisztrálni, és további intézkedésig gondoskodni róluk. Amikor beléptünk az Unióba nem csak azt vállaltuk, hogy kétmarékkal harácsoljuk ki a pénzt, hanem azt is, hogy az Európai Unió normái szerint "viselkedünk". A másodikkal vannak gondok idehaza.
Az Unió nem szent és sérthetetlen szerv, sokat hibáznak, és sajnos minden ország a saját érdekeit próbálja érvényre juttatni. Orbán már rájött, hogy egy folyton problémázó és nyavalygó, rendre elégedetlenkedő, kétarcúként viselkedő személyként az Unióban egyre inkább a perifériára került. Valakihez pedig dörgölőzni kell, mert önmagunkban jelentéktelenek vagyunk. Hogy aztán ez a Putyin felé nyitás tényleg jó-e nekünk, azt majd az idő fogja eldönteni. De kétséged ne legyen, Putyin nem azért engedi a kiskutyát a lábához dörgölőzni, mert az kutyának jó...
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 16:09:39

@6.Lenin: Hajrá, váltsuk le! De szerinted ennek van reális esélye...? :) Ugye hogy nincs.
Amúgy a miniszterelnököt nem választják, legalábbis nem úgy, ahogy a választást ebben a kontextusban értjük. Orbánt az általa irányított párt egyedüliként jelöli a miniszterelnöki posztra. Azért ez nagyon másik kávéház.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.10.13. 16:10:37

a Soros terv mukodesben van.

A ballib szokas szerint a vallalhatatlan ugy melle allt bar mar minden mind+ elore megbuktak.
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 16:12:42

@6.Lenin: Tévedésben lennék? Nem hiszen, hogy éppen te vagy az, akinél ott mindentudás bársonykötete. Más a véleményünk, a körülöttünk vagy a tágabb világban zajló eseményeket talán máshogy látjuk, de, hogy máshogy értelmezzük, az biztos.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.10.13. 16:15:07

@Attilajukkaja: véletlenül kaptam ezt a nevet, már vagy öt-hat éve, tehát helyesen,@Jakab.gipsz

Úgy tűnik ragályos, mert már találkoztam, ilyenekkel : Gipsz.Ferenc, gipsz, Jakab stb.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.10.13. 16:16:08

@vanRob: :"Magyarországnak pedig joga és kötelessége, mint az Európai Unió déli határát felügyelő országnak a területére belépni szándékozókat, ha származásukat egyértelműen igazolni nem tudják, regisztrálni, és további intézkedésig gondoskodni róluk."

Koszonjuk a szakvelemenyt, majd ertesitjuk.
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 16:16:09

@vanRob:
Igen? Jé, és mindenki szír , és jan. 1-én született.
Ha németeknek valamiért szükségük van rájuk, nincsenek hajóik, repülőik, vasút hálózatuk?

Miért kell ezeknek a szerencsétlen soxorosan kihasznált embereknek végiggyalogolniuk olyan országokon, ahol úgysem maradnának?
ERRE MÁR VALAKI EGY ELFOGADHATÓ MAGYARÁZATOT!

Akkor nem lenne szükség SOROS Györgyre és szervezeteire?
Csaknem?
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 16:16:16

@Willkommenskultur: Kérlek, mond már el nekem, hogy pontosan mi is az a Soros-terv, milyen főbb lépései vannak. Mik a terv sarokpontjai, a végrehajtásuk határidejei. De elég, ha küldesz egy linket, a pártirodán biztosan megvan.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 16:16:59

@vanRob:
"kétséged ne legyen, Putyin nem azért engedi a kiskutyát a lábához dörgölőzni, mert az kutyának jó..."
Ez tetszett!! :o)
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 16:18:30

@Jakab.gipsz:
"véletlenül kaptam ezt a nevet, már vagy öt-hat éve"
Köszi a választ.
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 16:19:43

@vanRob:

Nehogy már mások hülyesége miatt is Orbán legyen a felelős. Volt 8 év.
Olyan nehéz meggyőzni 15 millió éhező, nyomorgó magyart, hogy zavarják már el a fenébe Orbánt?

Közel 6 millióan nem szavaztak a Fideszre. Hagyjuk már a süketelést.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.10.13. 16:21:55

@vanRob: hogy jon ide a soros terv?

hazudtal vmi marhasagot hogy szerinted mivel tartozik magyarorszag a negereknek en meg kirohogtelek

itt tart a tarsalgasunk jelenleg
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 16:26:21

@6.Lenin: "Akkor nem lenne szükség SOROS Györgyre és szervezeteire? Csaknem? " Ezt nem értem. Vagy esetleg a Vöröskereszt, ami menekültek ezreit menti ki a Földközi-tengerből, az is Soros szervezet? Beteg ez a világ, ha ezeknek a szerencsétleneknek a szenvedéseit és halálát annyival intézzük el, hogy "Soros-terv".
Félreértés ne essék, nem akarom védeni a migránsokat. Van okuk, hogy eljönnek onnan, mint ahogy arra is van okuk, hogy úgy viselkedjenek, ahogy. Arra viszont nekünk van jogunk, hogy ennek határt szabjunk vagy nemet mondjunk rá. És itt teljesen mindegy, hogy melyik hatalom generálta, milyen arcot talált ki hozzá a habonyművek. Ez magasan a fejünk felett zajlik. Ahogy írtam, a pókerparti másik asztalnál zajlik, nem ott, ahol orbán a paklit keveri.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.10.13. 16:28:33

@vanRob: Két bites baromság amit Orbánról össze hadoválsz.

Én sem vagyok megelégedve Orbán politikájával, tutyimutyi, béna, hagyja magát nyóc osztályos Schulz féle melldöngető, pancserektől szívatni.

Oxfordban az Orbán agyát is össze zsugorították, azért küldte oda soros a Soros.

Nem kell hasra esni a nyugati teoretikusok ellőtt, időnként még Mr. Hawking is badarságokat beszél a fizikáról, mit várjunk a többiektől.
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 16:33:44

@6.Lenin: Szerintem ugyanarról beszélünk. Jelenleg a fidesz biztos szavazóbázisa által szállított fix mennyiségű, a képességeikhez képest jó helyre rakott ikszek száma dönti el a választást. Bal oldali alternatíva nincs, ezt szétzúzták, részben magukat lőtték tökön. Inkompetens banda. A választásra jogosultak fele simán leszarja, a nem-megjelénésével fejezi ki az érdekeltségét. A maradék meg szétoszlik az életképtelen alternatívák között.
Orbán csak azokért felelős, amik az "elmúltnyolcévben" történtek. Semmi többért. De amit orbánék kúrtak el, azt ők kúrták el. Nem kicsit, nagyon. Volt sok évük kezdeni valamit az egézségüggyel, az oktatással. Lett helyettük egy rakás stadion, meg kisvasút. Biztos ezek is fontosak, csak még nem látszik, hogy miért is...
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 16:37:31

@vanRob:

"Beteg ez a világ, ha ezeknek a szerencsétleneknek a szenvedéseit és halálát annyival intézzük el, hogy "Soros-terv"."
Igen, de az egy másik betegség, ha azt mondjuk, hogy a pacáknak semmi köze hozzá.
Gyógyteák, rózsafüzér nem ellenszer ellenük.
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 16:38:27

@Willkommenskultur: Te írtad, ha már nem emlékeznél rá: "a Soros terv mukodesben van."
Mit írtam arról, hogy mivel tartozunk a négereknek?
Szerinted én Soros ügynök lennék, aki éppen végrehajt valamit? Lehet, hogy Soros-ügynök van minden sarkon. És már be is szivárogtak a kormányba. Lehet, hogy Rogán is Soros-ügynök...? Ezért állították félre? De, hogy Navracsics Soros-ügynök, az tuti. Hát nem a kenyéradó gazdája kezébe merészelt harapni?
Tények nélkül fröcsögsz, nem tudlak komolyan venni.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 16:39:25

@6.Lenin:
"Gyógyteák, rózsafüzér nem ellenszer ellenük."
Csak a 800 milliárdos kerítés. Na az megold minden problémát!
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 16:39:29

@6.Lenin: Honnan tudod, hogy köze van hozzá? Mitől vagytok ebben biztosak? Attól, hogy sokan mondanak sokszor valamit, attól az még nem igaz. Mitől vagytok biztosak abban, hogy nem Putyin-terv az a terv...?
Válasz erre 

conchita wurst 2017.10.13. 16:42:08

@vanRob: hagyjuk mar a baromsagokat

oktatast, egeszsegugyet korrupciot mindig lehet emlegetni mint a kocsmaban, ahhoz nem kell semmi esz

se jobb nem volt korabban se rosszabb sok helyen nyugaton rosszabb az egeszsegugy az oktatas

es/vagy a korrupcio

az h ez a tema jelzi vilagosan h semmi problema nincs az orszaggal kihozzak belole amit lehet

nameg az h beton stabil a kormany orban meg kb. europa legsikeresebb politikusa es minden idok legbefolyasosabb valasztott magyar miniszterelnoke

szoval a qrva jo kerdes az hogy ha csak a mult4 evben tobbet ment fel az atlag realjovedelem mint az az elotti 20ban akkor minek cserelnem le orbant

kire
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 16:42:54

@vanRob:

"A választásra jogosultak fele simán leszarja, a nem-megjelénésével fejezi ki az érdekeltségét. A maradék meg szétoszlik az életképtelen alternatívák között."

Vagy 1etért a jelenlegivel, és úgy gondolja biztos a győzelem, az én szavazatomra már nincs szükség. (vagy sokféle más verzió) Nekem még nem sikerült mindenkivel elbeszélgetni erről, de rajta van a listámon.
Válasz erre 

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.10.13. 16:49:00

A kommentek szaporodnak, a választási kampány elkezdődött, indul a csata a kétharmad megakadályozása ellen: narancskomcsi állampárt, mérséklődő szélsőjobb és a ballib törpepártok...
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 16:49:49

@Jakab.gipsz: @conchita wurst: Szerintem hagyjuk a baromságokat.
"sok helyen nyugaton rosszabb az egeszsegugy az oktatas es/vagy a korrupcio". Erre tudsz mondani tényeket és adatokat is?

"semmi problema nincs az orszaggal kihozzak belole amit lehet" Ez igaz, ezt Lőrinc barát is tudja igazolni. Bár én nem is mondtam, hogy bármi baj lenne az országgal, annyit írtam csak, hogy lett volna lehetőségük, és főleg pénzük, kezdeni valamit az említett területekkel.

"mult4 evben tobbet ment fel az atlag realjovedelem mint az az elotti 20ban akkor minek cserelnem le orbant". Volt nem is olyan rég egy cikk arról, hogy miért nem használják komoly statisztikai kimutatásokban a reál vagy átlagjövedelem mutatóit. Helyettük a medián jövedelmet szokás kimutatni, kiváltképp olyan környezetben ahol a bérolló annyira nyitott, mint nálunk. Medián jövedelem tekintetében sajnos már messze nem állunk olyan jól, hogy abból a habony propaganda művek bármi pozitívat ki tudjon hozni.
De, hogy valami pozitívat is tudjak neked mondani: nálam ma este lép életbe a Sörös-terv.
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 16:50:49

@vanRob:

Látod, ezen érdemes lehet elgondolkodni. Ha belegondolunk, hogy Putyin átverte a amcsikat, és meghekkelte a választásokat (nagy penge a pacák). Ezek szerint az amcsik nagy része hülye, ha 1 köcsög ruszki így simán átverte őket.
Egy helyen Soros is elmondja, hogy nem egy logikus típus, tehát ő is lehet simán akár 1 köcsög is, és beszopta a putyin - hekket.
Nem lehet kizárni ezt a lehetőséget sem.
(vagy az Orbán kavar a háttérben ott is)
Válasz erre 

conchita wurst 2017.10.13. 16:53:48

@vanRob: miert te milyen tenyeket soroltal idiota
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 16:54:02

@6.Lenin: Igen, az is benne van, hogy "az én szavazatom már úgyse számít". A baloldalon keltett (részben fidesz által generált, részben a saját balfaszságuk által okozott) zűrzavarban eloszlik a nem fideszre szavazók tömege. Hogy ez tudatos-e? Igen. Gyurcsány éppen most fejezi le a baloldalt, a baromfiudvarban csak egy kakasnak van hely. Kicsit későn ébredt az öreg, sokunk életéből elment jó pár év erre a felismerésre...
Válasz erre 

6.Lenin 2017.10.13. 16:56:13

@Attilajukkaja:

Mo-on, Izrelben,Spanyolországban, Bulgáriában, Törökországban , Franciaországban, USA-ban sok mindent megoldott, vagy enyhítette a nyomást, de mindenképpen ellenőrizhetővé tette a folyamatot.
Nem elhanyagolható.
Válasz erre 

conchita wurst 2017.10.13. 16:56:17

@vanRob: median jovedelmet soha senki sehol nem hasznalt meg semmilyen statisztikaban sehol semmikor, atlagot hasznalnak mindenhol

persze az is egyutt emelkedett az atlaggal a matematika altalanos szabalyai szerint
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 17:00:03

@conchita wurst: Ha képes lennél megérteni, akkor sorolnék. Rosszabb a korrupciós helyzet?
index.hu/gazdasag/2017/01/25/tovabb_csuszott_lefele_magyarorszag_a_korrupcios_vilagranglistan/
www.transparency.org/news/feature/corruption_perceptions_index_2016
mno.hu/belfold/felulrol-vezerelt-a-korrupcio-magyarorszagon-1382826

Rosszabb az oktatás színvonala?
www.google.de/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwix-pn17e3WAhWGaVAKHXECCCoQFgg9MAM&url=http%3A%2F%2Fhvg.hu%2Fkultura%2F20151130_Ujabb_nagyon_szomoru_adatok_a_magyar_okta&usg=AOvVaw1x1dMEqF5sWOOuV3YiMbXQ
www.google.de/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwix-pn17e3WAhWGaVAKHXECCCoQFghMMAY&url=http%3A%2F%2Feletmodszer.com%2Fhirek%2Fhiba-nem-az-gyermekeben-van.html&usg=AOvVaw1HOPgi5YPIUc5BOoMc2_bb

Azt, hogy orbán mennyire sikeres politikus, azt ne a falkája döntse el. Szerintem nem az. Egyre szűkebb az az ösvény, ahol navigálni próbál, Ha csak a saját farkával játszana, leszarnám. Mindenkinek joga van hülyének lenni.

Te jössz.
Válasz erre 

vanRob 2017.10.13. 17:03:21

@conchita wurst: "median jovedelmet soha senki sehol nem hasznalt". De...

www.origo.hu/gazdasag/20160303-kereset-jovedelem-median-decimalis-atlagkereset-minimalber-ksh-eurostat.html

www.napi.hu/magyar_gazdasag/szegenynek_erzi_magat_ez_az_oka.622415.html

A matematika általános szabályai szerint? Jézus! Azért ennek olvass utána.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 17:07:20

@6.Lenin:
"Mo-on, Izrelben,Spanyolországban, Bulgáriában, Törökországban , Franciaországban, USA-ban sok mindent megoldott, vagy enyhítette a nyomást, de mindenképpen ellenőrizhetővé tette a folyamatot."
Aki enyhítést keres, az kerítést épít. Aki megoldást, az a menekülteknek segít.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.10.13. 17:10:09

@Cicmen.: a haverod varázsvilága csak röhelyes,a tiéd még aljas is.
Válasz erre 

conchita wurst 2017.10.13. 17:20:40

@vanRob: soros szervezetek korrupcios mereseit hagyjuk
Válasz erre 

conchita wurst 2017.10.13. 17:24:13

@vanRob: ja median kereset kinaban meg amerikaban is kisebb mint az atlag

ugyhogy nyogd ki mit akartal ezzel elmondani
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.10.13. 17:33:55

@vanRob: Mond te minden szakértői süketelést benyalsz elhiszel és nem keresed az ok okozati össze függést.

Először is azért lett szétverve Magyarország önellátásra berendezkedett ipara mezőgazdasága, mert a "libbancsok" SZDSZ es hülyék hisztériáztak, (a csehek szlovákok kivártak), "mert az állam rossz gazda majd a piac megoldja, jelszavakat mantrázva, ma ők ugatnak veszélyben a jog-állam.

Tehát a verseny szférában a bérek piacosítva vannak, kereslet kínálat határozza meg a béreket, miért fizessenek többet a munkáltatók, amíg van melós.

A kormányok csak közvetett módon szólhatnak ebben, a neoliberális piac alapú gazdaság-filozófiába .
Ami egy igen gondosan és sunyin kidolgozott politikai-filozófia, hármas jelszó köré csoportosul, dereguláció, privatizáció, liberalizáció, szemfényvésztő és megalapozatlan áltudományos hablaty sajnos a zsidó-filozófusok könyékig benne vannak. Ezért hisztériáznak.

Te pedig a szakértők statisztikáját böngészve szidod a kormány, az alacsony bérek miatt, eszednél vagy?
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.10.13. 17:58:45

@Jakab.gipsz:
"azért lett szétverve Magyarország önellátásra berendezkedett ipara mezőgazdasága, mert a "libbancsok" SZDSZ es hülyék hisztériáztak"
Azt hittem, ezt még az Antall kormány intézte el nekünk. Lehet, hogy rosszul tudom, de az biztos, hogy ők kezdték el az ország kiárusítását.

"A kormányok csak közvetett módon szólhatnak ebben, a neoliberális piac alapú gazdaság-filozófiába ."
És ezzel mi is a baj? A lényeg, hogy beleszólhatnak, ...csak nem mindegy, hogyan.

"Te pedig a szakértők statisztikáját böngészve szidod a kormány, az alacsony bérek miatt, eszednél vagy?"
Mégis milyen alapon kellene valakinek véleményt alkotnia, ha nem a szakértők leírásai alapján? Talán Németh Sziszi vagy Kósa Lala mondja majd meg nekünk a tutit, attól függően, hogy milyen lábbal keltek fel aznap? Akkor leszünk eszünknél, szerinted?
Válasz erre 

KunnHalmiAgnes 2017.10.14. 03:09:07

@6.Lenin: "Miért kell ezeknek a szerencsétlen soxorosan kihasznált embereknek végiggyalogolniuk olyan országokon, ahol úgysem maradnának?
ERRE MÁR VALAKI EGY ELFOGADHATÓ MAGYARÁZATOT!"

Mert mindenki nem johet, valahogy ki kell valogatni oket. Europanak csak eros, talpraesett, elszant menekultekre van szuksege.
Válasz erre 

KunnHalmiAgnes 2017.10.14. 03:10:11

Ja most jut eszembe, nincsennek is menekultek, az egesz egy alproblema.
Válasz erre 

Éhesló 2017.10.14. 20:06:13

www.marketwatch.com/story/george-soros-heres-my-plan-to-solve-the-asylum-chaos-2015-09-29
Saját szavai szerint is van terve.
A többi blabla.
Válasz erre 

Éhesló 2017.10.15. 18:06:32

tuzfalcsoport.blogstar.hu/2017/10/12/igy-mukodik-soros-veszelyes-terve-a-gyakorlatban/43512/
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard