Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Szijjártó Péter azt szeretné, ha sikeres magyar exportcikké válna a sorosozás

Szijjártó Péter azt szeretné, ha sikeres magyar exportcikké válna a sorosozás

Úgy tűnik, a tuti recepten semmit sem változtat az Orbán-kormány, sőt, amit főzött, szeretné a határainkon kívül is megkóstoltatni másokkal. Nagyon úgy tűnik, hogy az illiberális eszmeiség terjesztésén túl az itthon szabadalmaztatott Soros-tervet is eladná külföldön Orbán Viktor csapata. Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter már meg is tette az első lépést, hiszen kioktató stílus kíséretében magyarázta el a Soros-terv lényegét az osztrák államfőnek.

index_126.jpg

Fotó: index.hu

Minél nagyobb hülyeségnek tűnik valami, annál többször kell elmondani. Ezt a kommunikációelméleti alaptézist nagyon komolyan veszi a magyar kormány, ezért a gyakorlatban igen buzgón alkalmazza is. Itt van például az úgynevezett Soros-terv. Igazából semmi logika nincs abban, hogy egy amerikai üzletember migránsok európai betelepítésén fáradozna, hiszen gazdasági érdeke nem fűződik hozzá, nem politikus, ráadásul nem is él Európában. Ezen felül még számos érvet hozhatnánk fel amellett, hogy a magyar kormány által milliós büdzséből propagált Soros-terv csak egy politikai termék, amit saját tervei megtámogatására használ fel.

Szijjártó Péter például annyira beleélte magát a Soros-terv segítségével elért választási sikerbe, hogy most nagykanállal akarja beadagolni az osztrák államfőnek azt, ami a magyar emberek számára már napi betevő.

Igen ám, de Bözsi néni nem tudja, hogy Szijjártó Péter vagy Rogán Antal rapid üzemmódban böfögi ki magából az ilyen és hasonló álhíreket, és el sem tudja képzelni, mért állítana valótlanságokat ez a két szimpatikus fiatalember. Ellenben Soros György vigyori képe rendszerint feltűnik az óriásplakátokon, az M1 esti, délután, déli és reggeli híradóiban, és az ő aljas tervéről harsog a Kossuth Rádió is, akárhányszor kapcsolja be a készüléket főzés közben. Igen, Bözsi néni a legklasszikusabb élő példája annak, hogy a kétszáz éve született Karl Marx egy dologban biztos nem tévedett: A mennyiségi változás egy idő után átcsap minőségi változásba. Vagyis, ha Bözsi néninek annyiszor mondták volna el, hogy az egyébként rendes embernek tűnő körzeti orvos szabadidejében csecsemőket eszik, mint ahányszor a Soros-tervet ecsetelték számára Rogánék, akkor azt is készpénznek venné.

És ezzel nem Bözsi nénit akarjuk cikizni, és nem is akarunk azon lovagolni, hogy miért a kistelepülések lakói nyerték meg a Fidesznek a választást. Ez a hajó már elment, ám a hülyeség itt maradt. Szijjártó Péter például annyira beleélte magát a Soros-terv segítségével elért választási sikerbe, hogy most nagykanállal akarja beadagolni az osztrák államfőnek azt, ami a magyar emberek számára már napi betevő. A pökhendiségéről elhíresült magyar külügyminiszter ugyanis  megküldte az osztrák államfőnek a Soros-terv pontjait, mert Alexander Van der Bellen a közelmúltban azt állította, hogy Soros Györgynek nincs köze az Európába irányuló bevándorlási hullámhoz. Na, majd a mi Petink jól elmagyarázza ennek a gyöpös agyú sógornak, hogy jobb félni Soros Györgytől, mint megijedni tőle.

Egyszóval, az osztrák államfő is megkapta a sorvezetőt, akárcsak néhány éve Bözsi néni. Szijjártó számára sem cifrázta túl a tényeket, melyeket valószínűleg az internetről vadászott össze. A magyar külügy vezetője ugyanis a következőket állítja:

1. Soros György maga használja a terv szót. Igen, ez megesik mással is, például a magyar kormány is gyakran áll elő különböző akciótervekkel, mégsem állította róla senki, hogy végveszélybe szeretné sodorni az országot, Európát, vagy akár az egész Univerzumot. 

2. Soros György részletesen leírja, hogy migránsok millióit akarja behozni Európába, majd szétosztani. Hol írja le? Valami orosz trollgyár oldalán? A Facebookon egy kommentben? Azért kicsit fontosabb ügy ez annál, minthogy internetes bejegyzésekre hivatkozva építsünk fel egy ellenségképet. Egy felelős külügyminiszter hogy járathatja le magát ennyire? Persze a kérdés költői volt. 

3. Soros György fel akarja számolni a nemzeti határokat. Ismét csak azt kérdezzük: Miért lenne az neki jó? Vagy egyszerűen csak annyira gonosz ember, hogy csak az számít neki, hogy másokkal rosszat tegyen? Szóval, ha valaki ilyen erős állításokkal operál, nem árt, ha azt meg is magyarázza, de legalábbis érvekkel próbálja alátámasztani ezeket.

4. Soros György szerint az Európai Uniónak jelentős összeggel kell támogatnia a migránsok betelepítését, és ezt a pénzt a tagállamoktól kell elvonni. A kérdések, melyeket ez az állítás generál, megint csak nagyon elemiek: Soros Györgynek ebből mi haszna lenne? Ő az Európai Unió egyik vezető politikusa? Miért kéne pénzt elvonni a tagországoktól erre a célra?

24_37.jpg

Fotó: 24.hu

Lényeg, hogy minél hülyébb egy állítás, annál egyszerűbb kérdéseket vált ki belőlünk. Ne felejtsük el, hogy Szijjártó sorosozós sorvezetője már a második kioktató húzás a sógorokkal szemben, hiszen Lázár János bécsi kalandozása, és az arról készült videó már egyszer kiverte a biztosítékot a labancoknál. Ausztriában – ahol egyébként több százezer magyar migráns él és dolgozik – a kultúrák együttélése, az integrációs kérdések mindennapos, gyakorlati ügyek, és nem elméletiek, mint nálunk. A dallamos nevű Alexander Van der Bellen tehát köszöni szépen a továbbképzést, de kikéri magának: Ő nem Bözsi néni, aki csak a tévében látott menekülteket, és attól fél, akire Szijjártó Péter rámutat: Mert, ahogy egy ősi dakota közmondás tartja: „Ha a tévében látsz egy másnapos embert, attól nem fáj a fejed, de ha te húztál le egy üveg tüzes vizet előző este, a madár a te fejeden fog ülni.”

145 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Szijjártó Péter azt szeretné, ha sikeres magyar exportcikké válna a sorosozás Tovább
Facebook Tetszik
0
145 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr2913902308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (145)
Az utolsó 100 komment:

Alick 2018.05.12. 09:35:46

@math0: Így van, ezért célszerű az eredeti szöveget elolvasni.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.05.12. 09:37:40

Igen, így igaz!

A keresztény demokrata kormányunk is és Szíjártó is, az igazságot exportálja.

Éspedig azért mert, a globalista sátánfajzat ateista-zsidó Sorossal nincs alku!

Ez a diplomáciai manőverezés pedig egy tudomány-filozófiai háború, egy kis csatája, egy olyan háborúban, amit csak a tárgyaló asztalok mellett lehetséges megvívni. (így a legolcsóbb).
Válasz erre 

tireless treehugger 2018.05.12. 09:42:28

@midnightcoder2:

Európa MERKANTILISTA birodalom. Az ereje nem abban van hogy katonákkal eltipor másokat hanem hogy kereskedelmi-politikai-kultúrális képességeit használja, csellel igérettel lehetőséggel előnyökkel manipulál. Mindig mindenből előnyt csinál, még az ellenségei által okozott károkból is!!!

Ma mindenki európát másolja, minket irigyel, nekünk gazsulál, velünk akar üzletelni, tőlünk lopkodja az ideákat, ide járnak tanulni és továbbtanulni, .....

És amikor úgy szükséges akkor "európa" odacsap, előveszi a támadó kutyáját (usa) vagy a saját haderejét (nato) vagy a pénzfegyvert (imf, ecb, bis, wb), vagy a szövetségeseit (afrika únió, mercosur), vagy csak lefizeti az ellenségeit (irán, orosz), vagy csak az ezernyi lehetőséget az ereje érdeke érvényesítésérei. De nagyon okosan csak akkor fordul nyers erőszakhoz amikor feltétlen szükséges.

Tudom tudom, neked a számítógép behozza a világot és te ott mást látsz, így tiszta lelkiismereted és legjobb tudásod szerint írod. Volna megoldás egy teljesebb nagyobb reálisabb világképp kialakítására, de tényleg akarod-e látni, vagy inkább elvagy a kényelmes hazugságaid világában?.
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2018.05.12. 09:43:16

@midnightcoder2:
Az is volt és az is maradt. Ellenben az MSZP sem volt már kommunista.
Igazság szerint az MSZP-t és az SZDSZ-t az MDF hozta össze, afféle ellenségem ellensége alapon. Ahogy most a Fidesz hozta össze a Jobbikot az LMP-vel, meg egy kicsit még az MSZP-vel is.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 09:46:26

@Alick:

"de egyébként ki nem szarja le az idős tőzsdecápa utópiáit"

Pl. az EU idióta vezetői, élülön Merkellel és Micronnal, akik égnek a vágytól, hogy megvalósíthassák a Kalergi-tervet. Vagy az európai liberráltak en bloc.

Így - és az eddig történtek alapján - már nem is tűnik annyira utópiának. A pénzháttér meg megvan hozzá. Persze Soros pénze eltörpül a valóban szükséges pénzek mellett, na de ő nem is adja a tervhez a pénzt, hanem csak keresni akar és fog rajta - nem is keveset. A költségeket ténylegesen az EU polgárai fogják kifizetni, kamatostul.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 09:52:46

@Lord_Valdez:

Az etimológia levezetésében 100%-ig igazad van. Én - és rajtam kívül is még sokan - azonban nem akarok a libsi szóval a zsidóságra utalni, a szó származásától függetlenül. Ha visszaolvasod a zsidókkal vagy az antiszemitizmussal kapcsolatos kommentjeimet, akkor láthatod, hogy nem szoktam bántani a zsidókat, sőt.

(Ettől persze még egyesek simán lenáciznak, de ez őket minősíti, nem engem.)

Pl. én dunai sváb vagyok. Ennek ellenére soha senkitől nem vettem sértésnek, ha a csótányt svábbogárnak hívja. Időnként én is ezt a szót használom.

(Tudom, én is egy fideszes csótány vagyok. így hanyagolni lehet ezt a poént.)
Válasz erre 

Alick 2018.05.12. 09:56:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "az EU idióta vezetői, élülön Merkellel és Micronnal"

Ezek szerint felesleges Sorost ostorozni, viszont Merkel és Micron megérdemelt volna néhány kokit és sallert, amit Viktor nem volt elég bátor kiosztani. :)
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2018.05.12. 10:06:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem áll szándékomban sértegetni. Te egyébként értelmes vagy, csak vannak hülye mániáid :)
De tényleg. Ez a sorosozás az egyik.

Soros elég világosan leírja, hogy mit akar: www.georgesoros.com/2016/09/12/saving-refugees-to-save-europe/
Válasz erre 

anyadmajma 2018.05.12. 10:35:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: én sem akarlak sértegetni, de hát akkor is egy hazaáruló bolsevik geci vagy.
Ja, és a gazdád szerint húzzá vissza a konyhába, ahonnan csak akkor mássz elő, ha rádjön az ellés. De utána spuri vissza! ostoba liba.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 10:38:56

@Lord_Valdez:

"Nem áll szándékomban sértegetni..."

Ezt őszintén tisztelem is benned. Noha gyakran eltér a véleményünk, mindig korrekt módon és soha nem sértőn vagy személyeskedve vitáztál velem.

"First, the EU must take in a substantial number of refugees directly from front-line countries in a secure and orderly manner. This would be far more acceptable to the public than the current disorder"

Egy korábbi szövegében még évi egymilliót ajánlott, masszív hitelfelvételekkel együtt.

"If the EU made a commitment to admit even a mere 300,000 refugees annually, most genuine asylum-seekers would view their odds of reaching their destination as good enough to deter them from seeking to reach Europe illegally"

Ez egyszerűen nem igaz. Az évi 300 ezres keret hamar betelne, mondjuk az év első hetében. Utána nyilvánvalóvá válna, hogy a legtöbb leendő bevándorló sem a következő, sem az azt követő években nem fog bekerülni az évi 300 ezres keretbe, és ekkor ugyanúgy az illegális bevándorlás mellett döntene.

Továbbá az EU is a képzett embereket szeretné befogadni. Ezzel szemben kiderült, hogy az illegális bevándorlók túlnyomó többsége képzetlen, nem kis részük meg egyenesen analfabéta. Ezeknek eleve esélyük sem lesz bekerülni a 300 ezer közé, így ők már eleve illegálisan fognak próbálkozni - ahogy eddig is.

Vagyis Soros ezen javaslata elősegítené évi 300 ezer képzett ember befogadását - vagyis nevén nevezve a dolgot: agyelszívását -, de a túlnyomórészt képzetlen emberek illegális bevándorlását nem csökkentené.

Kétlem, hogy Soros annyira hülye lenne, hogy nem látná be azt, amit fentebb leírtam. Sorost lelkiismeretlen gazembernek tartom, de hülyének semmiképpen. Ha viszont látja, hogy a javaslata működésléptelen, akkor ugyan miféle okból ragaszkodik hozzá?

Tovább most nem is olvastam, mert ez a nyilvánvaló marhaság a szövegében is eléggé felbosszantott. Talán majd később.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 11:15:40

@Lord_Valdez:

Még az előzőeklhez:

Az érintett országokban olyan durva a népszaporulat, hogy évi egymillió ember befogadása csepp lenne a tengerben. Hát még évi 300 ezeré. Afrika lakossága évente 31 millióval nő, a 300 ezer ennek az 1%-a:

www.worldometers.info/world-population/africa-population/

Az utóbbi kb. 10 évben évi 2.5% körül nőtt Afrika lakossága. S bár a népszaporulat üteme százalékosan kissé csökkeno fog az elkövetkező évtizedekben, a növekvő alap miatt 2050-re 43 millió lesz az éves szaporulat.

Tovább olvastam, csak a legdurvábbakra reagálok:

"This means creating jobs in refugees’ home countries, which would reduce the pressure to migrate to Europe."

Reménytelen vállakozás. Az érintett afrikai államokban olyan mértékű a korrupció, hogy minden "befektetett" pénz rossz helyre kerülne.

Emellett a népszaporulat (lásd, amit az elején írtam) olyan mértékű, hogy a munkahelyteremtés nem lenne képes lépést tartani a szaporulattal. Ha évi 30 MILLIÓ munkahelyet teremtene az EU (eleve reménytelen), még az is csak a szinten tartásra lenne elég.

Látható tehát, hogy Soros ezen érvelése is butaság. Mivel továbbra sem tartom Sorost hülyének, nyilván hátsó szándékai vannak, amikor egy kis ismerettel is láthatóan semmit sem érő javaslatot próbál lenyomni az EU torkán.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 11:41:14

Nem mellesleg az évi 300 ezerrel ia hazudik Soros, mert a szintén elvárt családegyesítések után az évi 300 ezerből évi másfél-kétmillió lenne.

Ennek az évi másfél-kétmilliónak a legnagyobb hányada Németországban telepedne le, mivel szintén Soros írja, hogy

"The EU cannot coerce member states to accept refugees they do not want, or refugees to go where they are not wanted."

Évi másfél-kétmillió FIATAL ember már rövid idő alatt drasztikusan megváltoztatja Németország etnikai összetételét. Ui. nem a teljes kb. 82 milliós lakossághoz kell viszonyítani őket, hanem csak a szporodóképesekhez, mondjuk a 35 év alattiakhoz. Azok között viszont a FIATAL bevándorlók sokkal nagyobb arányt fognak képviselni, azaz a következő generációban már ilyen arányban lesznek jelen az amúgy is sokkal fertilisebb bevándorlók.

Anti-racist Hitler:

www.youtube.com/watch?v=ut82dDp-n3g

(Érdemes odafigyelni a pár beillesztett részletre is.)
Válasz erre 

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.05.12. 11:49:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Math volt a magyar Wikipédia egyik első kitiltott szerkesztője is, szerintem szociopata vagy autista...
Válasz erre 

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2018.05.12. 11:58:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @Online Távmunkás:@math0: Ezé' nem halad rendesen az önvezető autók fejlesztése, mert Matyi minden idejét trollkodással tölti..:))

Matyi, húzz bele, mert színvakként már nagyon várom már a teljesen önvezető autókat, amikhez nem kell jogsi !!!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 11:59:30

@Online Távmunkás:

Ezt nem is tudtam. Eddig csak a Brendel Mátyás nicket ismertem, annyira nem érdekelt a fószer, hogy próbáljak egyezést keresni más nickjeivel.

Az autizmus tüneteit nem negyon ismerem, de annyi biztos, hogy szociopata lehet. Ahhoz képest, milyen intelligensnek és nagy műveltségűnek tartja magát, igen sok időt tölt az ő intellektusa mellett eltörpülő itteni kommentelők között. :) A való életben bizonyára egy huszadrangú kis senki, és itt próbál kompenzálni.
Válasz erre 

felső határ nincs 2018.05.12. 12:04:40

@Alick: Nem kell személyeskedni.

Orbán még mindig El Presidente lesz amikor Soros már halott, Merkel vmi diliházban lesz öregasszony, Mikron meg elmenekül Franciaországból vmi migrimentes övezetbe mint Alain Delon v. Depardieau.
Válasz erre 

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2018.05.12. 12:10:46

@felső határ nincs: Hogyan jutottál ilyen bizalmas információhoz??? Csak a felesége hívja mikronnak..:)))
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 12:17:31

@tireless treehugger: a merkantilizmus egy speciális, 17. századi gazdaságpolitika. ne dobálózz olyan nagy szavakkal, melyeket nem értesz, te fasz!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 12:20:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: tehát európa vezetői akarnak valamit megvalósítani, akik idióták. és erre az az érved, hogy azért idióták, mert ezt te mondod a 4 elemiddel Mucsaröcsögéről. ennyi. hát bazdmeg, te elmebeteg vagy!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 12:24:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: az egész összeesküvés-elméleted egy idióta zagyvaság.

1) azt mondod, az EU politikusai akarják megcsinálni. azaz Sorosra nincs szükségük.
2) hacsak a pénze miatt nem, de azt mondod, hogy az EU polgárok fizetik (nem te, meg nem a magyarok, akik segílykén élnek), és Soros gazdagszik rajta

ezek után miért lenne ehhez szükség Sorosra? szerinted a politikusok akarják, és az EU polgárai fizetik. Soros tök felesleges ehhez.

ostobaság az egész ágybavizelős rémálmod
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2018.05.12. 12:25:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Érdemes alaposabban olvasni és kevesebb előítélettel.
Az első idézet második mondata megmagyarázza az elsőt: azért, mert a szervezett, biztonságos mód, sokkal elfogadhatóbb a közvélemény számára, mint a kaotikus.

A második feltételes móddal indul: Ha az EU mindössze 300 ezret vállalna, már az is segítene, hogy ne illegálisan induljanak.
Az a javaslat lényege, hogy ha az egyszeri migráns látja, hogy van esélye legálisan is bejutni, akkor nem motivált megpróbálni a sokkal veszélyesebb illegális utat.

Lehet naivnak nevezni, de ha megnézed a javaslatot, akkor ennek célja egyértelműen nem Európa elpusztítása, évi x millió betelepítés és hasonló marhaságok, hanem a káosz elkerülése.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 12:28:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Ezzel szemben kiderült, hogy az illegális bevándorlók túlnyomó többsége képzetlen, nem kis részük meg egyenesen analfabéta. "

nem, az rólad derült ki, meg a Fidesz szavazókról.

index.hu/belfold/2017/05/16/integrity_lab_kutatasa_a_diplomasok_sorra_fordulnak_el_a_fidesztol/

"Kétlem, hogy Soros annyira hülye lenne, hogy nem látná be azt, amit fentebb leírtam. Sorost lelkiismeretlen gazembernek tartom, de hülyének semmiképpen."

veled szemben, aki még hülye is. te azt hiszed, hogy ha te hasból hazudsz valamit a 4 elemiddel Mucsaröcsögéről, az érv.
Válasz erre 

Alick 2018.05.12. 12:29:25

@felső határ nincs:
mandiner.hu/cikk/20180328_george_friedman_interju
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 12:30:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: kicsimókus, 2050-re Afrikában a népszaporulat sem lesz ennyi, meg kelleni fog kurva sok napelem. Afrika lesz a világ legfontosabb energiaterlmelője.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 12:30:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: egyébéknt te ugyanaz a személy vagy, mint midnight coder, vagy ugyanúgy szopjátok Orbán ugyanazon faszát.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 12:31:52

@csentecsa: nem. Kurz többször is pofán csapta azóta Orbánt.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 12:34:01

@csentecsa: te egy graffitit akarsz összehasonlítani sok tízmilliárdos plakátkampánnyal?! meg vagy te veszve?! ja igen. ilyenek a jobberek.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 12:35:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "az ő intellektusa mellett eltörpülő itteni kommentelők között"

beleértve téged. na, ez legalább őszinte volt.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 12:36:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ja, és van ez így, állatkertbe is eljár az ember. ez is az. te is egy szép darab vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 12:37:04

@felső határ nincs: úgy őszintén, szerintem Orbán 10 éven belül meghal infarktusban. csak rá kell nézni.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 13:41:27

@Lord_Valdez:

"a szervezett, biztonságos mód, sokkal elfogadhatóbb a közvélemény számára, mint a kaotikus."

Ez igaz, de erősen kétlem, hogy csak a kaotikus betelepítés irritálja a német vagy a svéd közvéleményt. Az egyre szaporodó bűncselekmények, zaklatások nem kevésbé eredményezik ezt.

"Ha az EU mindössze 300 ezret vállalna, már az is segítene, hogy ne illegálisan induljanak."

Épp azt fejtegettem fentebb, hogy a szaporulat 1%-ának befogadása SEMMIT nem segítene.

"Az a javaslat lényege, hogy ha az egyszeri migráns látja, hogy van esélye legálisan is bejutni, akkor nem motivált megpróbálni a sokkal veszélyesebb illegális utat."

Na de épp fentebb írtam, hogy bejutni csak a képzett migránsnak van esélye, a képzetlen továbbra is illegálisan fog próbálkozni. Márpedig a képzetlenek vannak erős többségben.

"Lehet naivnak nevezni, de ha megnézed a javaslatot, akkor ennek célja egyértelműen nem Európa elpusztítása, évi x millió betelepítés és hasonló marhaságok, hanem a káosz elkerülése."

Az első verzióban évi egymillió állt. Továbbá azt is írtam fentebb, és neked is be kell látnod, hogy 300 ezer migrivel jár még legalább másfél millió családtag is.
Akár Európa elpusztítás a cél, akár nem, a következmány ez lesz. A végén Soros majd azt mondja, mint Hitler a fentebb belinkelt videó végén:

No one could've foreseen that.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 13:48:58

@Lord_Valdez:

Lehet, hogy az elképzelés jószándékú, de naiv és inkompetens. Márpedig a jószándéktól függetlenül egy inkompetens, semmire sem jó elképzelés megvalósítása bizony romba döntheti Európát.

A kommunizmus is egy jószándékú elképzelés volt, mégis mi lett belőle.
Válasz erre 

tireless treehugger 2018.05.12. 14:26:05

@math0:

>>....te fasz!
Szokás szerint butaságot beszélsz..

Az ideológiák nem halnak ki, tovább élnek tovább fejlődnek, így a merkantilizmus sem halott. Amibe már emberek millióinak gondolata élete konvertált bele az már körülöttünk marad mindörökre. A merkantilizmust tanítják alkalmazzák beleillesztik a politika-külpolitika-gazdasági tudományokba, része a mindennapjainknak, abban élünk. Egyes helyeken jelentősebb, pl az eu és elődjei pontosan erre épülnek.

Nyugi, tudom hogy nem tudod megérteni, ez a szép a dologban, ez a szép az egész világban, és én ezért szeretem így ahogy van. Mindenki a legtökéletesebben értelmes és okos, pedig csak az általa megérthető és belátható pici részlet az ő "teljes" világképe..

ps: hanyagolj most már, én sem szoktam hozzád szólni bármekkora ökörséget is írsz, (bottal sem piszkálnálak meg).

Belém kötöttél, válaszoltam, remélem lezárhatjuk.

Best

Z
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 14:45:27

@tireless treehugger:

Milyen gyönyörködtető látni, ahogy két ballibbant marja egymást...
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2018.05.12. 15:50:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Egyrészről, nem nő annyira a bűnözés, mint ahogy az orosz és szövetséges média terjeszti.
Másrészről, a bevándorlás évtizedek óta zajlik, de gond mégis most volt vele, mert most történt kaotikus módon.

Nem a szaporulatot kell befogadni.

Mivel kétkezi munkásból is hiány van, ezért nem csak a képzettnek van esélye.

Még egyszer: ez egy feltételes módú mondat: "ha az EU vállalná". Mivel a családegyesítés nem egy jog, ezért nem jár együtt.
Természetesen, Európa nem pusztul el attól, hogy ha bekerül pár millió extra ember. Valószínűleg túlságosan még csak át sem alakul. Azért az EU elég nagy.

Fel kell tenni a kérdést, hogy mi károsabb: a káosz, vagy rend. Mert itt igazából nem arról beszélünk, hogy történjen-e, vagy sem, hanem, hogy rendezett módon történjen-e vagy rendezetlenül.
Egyébként meg Magyarországnak nagyjából mindegy, mert ide nem akar jönni jóformán senki. Ide csak papíron jönnek, hogy mozoghassanak az EU-ban.

Egyébként Orbánnak a valódi baja Sorossal nem ez, hanem a nyílt társadalom, de ez egy másik történet.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 17:23:31

@Lord_Valdez:

Nem tudom, mit terjeszt az orosz média. Az adott ország hivatalos statisztikái elég meggyőzőek még akkor is, ha nem bontják fel származás szerint. Ugyanis a német lakosság kb. másfél százalékának megfelelő számú migráns ment Németországba, de a bűnözés nem másfél százalékkal nőtt. Ezt nem tudom/akarom most statisztikákkal alátámasztani, mert eleve csak egyes bűncselekmények száma nőtt. Pl. a gazdasági bűnözés nem nőtt a migrációval, míg a nemi erőszakok száma igen.

"Nem a szaporulatot kell befogadni."

A szaporulat számának megfelelő mennyiségről van szó. A szaporulatot nyilván nem lehet befogadni, mert az újszülöttekből áll. :D

"Mivel kétkezi munkásból is hiány van, ezért nem csak a képzettnek van esélye."

Errenem kéápzetlen idegenek importálása a megoldás, hanem a német szoc. rendszer o lyan átalakítása, hogy ne érje meg segélyen élni.

"Mivel a családegyesítés nem egy jog, ezért nem jár együtt."

Az ENSZ épp most akarja alapvető joggá nyilvánítani. És mivel ezt támogatják a befogadó országok is, el fogják fogadni. Pl. a német szocdemek is támogatják, és a meggyengült Merkel bele fog menni. Neki már minden mindegy, csak hatalmon akar maradni bármi áron.

"Természetesen, Európa nem pusztul el attól, hogy ha bekerül pár millió extra ember."

Tévedés. évente pármillióról van szó. És még egyszer: ez a pár millió fiatal, fertilis ember, akik pár évtized alatt teleszülik a befogadó országot. Nem kell abszolút többséget elérniük ahhoz, hogy teljesen átalakítsák az országot.

"Fel kell tenni a kérdést, hogy mi károsabb: a káosz, vagy rend."

Azt a kérdést kell feltenni, vajon feltétlenül szükséges-e lecserélni az ország lakosságát. Vagy akár csak durván megváltoztatni az etnikai és kulturális összetételét. Segíteni a határokon kívül is lehet.

Nem tudsom,. észrevetted-e, hogy eddig - azaz jó sokáig - csak háborús menekültek ideiglenes befogadásáról volt szó. Most viszont már gazdasági bevándorlók szervezett betelepítésről.

"Egyébként meg Magyarországnak nagyjából mindegy, mert ide nem akar jönni jóformán senki."

Ne hidd. Ahogy megtelik pl. Németország, ide is fognak jönni, mert még itt is sokkal jobb, mint odahaza. És EU-tagállam polgáraként szabadon jöhetnek is.

"Egyébként Orbánnak a valódi baja Sorossal nem ez, hanem a nyílt társadalom, de ez egy másik történet."

Lehet, az IS. De a közvetlen veszély nem a nyílt társadalom - amely persze Soros olvasatában a szabad bevándorlást is jelenti -, hanem a szervezett vagy szervezetlen bevándorlás.

"
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 18:54:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Épp azt fejtegettem fentebb, hogy a szaporulat 1%-ának befogadása SEMMIT nem segítene." Ez egy ostoba, náci pszichopata barom hamis számítása. A magyar lakosság biztos kevesebb, mint 1%-a homeless. És a befogadásuk, vagy más segítság nagyon sokat segítene rajtuk.

"Na de épp fentebb írtam, hogy bejutni csak a képzett migránsnak van esélye, a képzetlen továbbra is illegálisan fog próbálkozni. Márpedig a képzetlenek vannak erős többségben."

Mind a két állításod hazugság, és Orbán faszából szoptad.

"300 ezer migrivel jár még legalább másfél millió családtag is."

Ez is hazugság,és Orbán faszából szoptad.

"Akár Európa elpusztítás a cél, akár nem, a következmány ez lesz."

Viszont egészen máshogy mutat az az állítás, hogy Sorosnak nem célja Európa elpusztítása, hanem csak egy 4 elemis, hazudozós, hülye, műveletlen nácikurva gondolja ezt így Mucsaröcsögén.

" A végén Soros majd azt mondja, mint Hitler a fentebb belinkelt videó végén:

No one could've foreseen that. "

Ezt Orbán fogja mondani. De mi láttuk előre, hogy durva bukás lesz a vége.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 18:56:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az inkompetens te vagy. Ha tehát te valamit inkompetensnek mondasz, az jó eséllyel kompetens. Te még arra is képtelen vagy, hogy egy IQ tesztet megoldjál, vagy, hogy egy felvételi tezsztet kitalálj, ami nincs fent az interneten.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 19:01:20

@csentecsa: nem szigorította, hazudsz.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 19:04:01

@csentecsa: ha szerinted ez a plakátokhoz hasonló jelentőségű, akkor te elmebeteg vagy
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 19:04:58

@tireless treehugger: a merkantilizmus nem mai közgazdasági ideológia, hazudsz. ostoba, köcsög pszichopata elmebeteg vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 19:17:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Az adott ország hivatalos statisztikái elég meggyőzőek"

faszt. hazudsz. Orbán faszból szopod a hazugságokat. nem tudsz mást, egy ostoba nácikurva vagy.

"Ezt nem tudom/akarom most statisztikákkal alátámasztani"

erről van szó. hazudsz, nácikurva! és még be is vallod.

"Errenem kéápzetlen idegenek importálása a megoldás, hanem a német szoc. rendszer o lyan átalakítása, hogy ne érje meg segélyen élni."

Németországban gyakorlatilag már nincs munkába állítható ember, te agyalágyult nácikurva!

"Az ENSZ épp most akarja alapvető joggá nyilvánítani."

Terelsz. Nem az ENSZ volt a kérdés. Egyébként az ENSZ semmi olyat nem akar, amiből bármiféle kötelező dolog lenne. A menekültek családegyesítési joga a genfi egyezményben is benne van, de ettől még nem kötelező gyakorlat.

"Tévedés. évente pármillióról van szó."
Nem pár millióról, és Soros nem mondta, hogy meddig, te barom!

" És még egyszer: ez a pár millió fiatal, fertilis ember, akik pár évtized alatt teleszülik a befogadó országot. Nem kell abszolút többséget elérniük ahhoz, hogy teljesen átalakítsák az országot."

Ez nem tény, hanem csak egy elmebeteg náci ágybavizelős rémálma.

"Azt a kérdést kell feltenni, vajon feltétlenül szükséges-e lecserélni az ország lakosságát. Vagy akár csak durván megváltoztatni az etnikai és kulturális összetételét. "

Senki nem változtat meg durván semmit. A kulturális szokásokat ti, faszfej nácik változtatjátok meg. A faszom sem kér a ti idegen "kultúrátokból"!

"Ne hidd. Ahogy megtelik pl. Németország, ide is fognak jönni, mert még itt is sokkal jobb, mint odahaza. És EU-tagállam polgáraként szabadon jöhetnek is."

Megint a hülye náci ágybavizelős rémálma.

Semmi mást nem tudsz, nácikurva, csak hazudozni.
Válasz erre 

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.05.12. 22:26:13

@math0: A képzetlen szíriai menekültekre panaszkodnak a németek is és nem a doktori képzés alacsony arányáról van szó, hanem analfabétákról és legfeljebb 8 általánost végzettekről, akik ráadásul semmilyen európai nyelvet nem beszéltek az érkezésükkor...
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 23:25:23

@Online Távmunkás:

Te tájékozatlan ostobenko! Hát nem tudod, hogy a szír menekültek átlagos képzettsége magasabb, mint a magyar népességé? Ebből egyenesen következik az is, hogy NINCSENEK köztük analfabéták! Érted? Nincsenek!

Aki mást állít, az nácifasisztarasszista.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 23:27:10

@math0:

Jé, most látom csak, hogy válaszoltál a kommentemre. Ugye nem baj, hogy nem olvastam el és nem is fogom?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 00:31:31

@csentecsa:

Nem szigorította. Trollkodás helyett, néha olvass újságot ! Herbert Kickl belügyminiszter április 18-án törvényjavaslatot nyújtott be, azaz törvényt még nem hoztak. Egyébként az a javaslat nem túl szigorú.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 00:32:34

@csentecsa: A törvényjavaslat benyújtása ugyebár nem szigoríthat semmit, mivel nem egy érvénybe lépett törvény. Ennyikeh.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 00:33:49

@csentecsa: mint mondtam, ostoba elmebeteg vagy. megmondtam azt is, hogy miért. az, hogy ismételgeted magad, ezen nem változtat. amit írsz oltári ostobaság.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 00:35:17

@Online Távmunkás: az anyád panaszkodott alacsony végzettségről, mert még mindig csak a kisegítőiskolába jársz.
A szír menekültek képzettebbek a Fidesz szavazóknál.

ertelemblog.wordpress.com/2017/09/04/a-menekult-kerdesrol/
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 00:36:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem meglepetés, hogy nincsenek érveid, és fosol. tipikus náci Fideszes.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 07:16:47

@csentecsa: Mégsem olyan nagy Kurz és Orbán barátsága

nepszava.hu/cikk/1151988-megsem-olyan-nagy-kurz-es-orban-baratsaga
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 07:17:54

@csentecsa:

Orbanisztán egyre inkább zsidóellenes

24.hu/belfold/2018/04/05/megvertek-egy-kanadai-rabbit-az-egyik-budapesti-plazaban/
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.13. 08:01:19

Késes támadás Párizs belvárosában, két halott:

"Hírügynökségi jelentések szerint egy férfi késsel a kezében őrjöngött Párizs belvárosában. Nyolc embert szúrt meg, ketten a helyszínen életüket vesztették.... Szemtanúk szerint a merénylő Allahu akbár! kiáltással támadt a járókelőkre..."

index.hu/kulfold/2018/05/12/keseles_parizsban_egy_halott/

Nyilván ez is egy túlképzett szír menekült volt.
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2018.05.13. 09:18:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Az orosz média terjeszti, hogy nyugaton apokalipszis van és polgárháború készül.
Történetesen, a német statisztikai hivatal adatai elérhetőek:
www-genesis.destatis.de/genesis/online/logon?sequenz=tabelleErgebnis&selectionname=24911-0002&language=en
Jól láthatóan 2014 és 2015 között volt számottevő romlás, de a külföldiek által elkövetett bűncselekményekben általában.
www-genesis.destatis.de/genesis/online/logon?sequenz=tabelleErgebnis&selectionname=24311-0001&sachmerkmal=STAT01&sachschluessel=STGBOV-20,STGBOV-21,STGBOV-22&language=en
Ugyanez nem mondható el a nemi erőszakról.
A tapasztalatok szerint a bűnözés nem a bevándorlástól függ, hanem leginkább a munkanélküliségtől. Bár ez utóbbi viszont összefügghet a bevándorlással. Jelenleg össze is függ.

De még úgy is marhaság. Csak azért, mert megszületik valaki, nem fog egy másik valaki kivándorolni.

Nincs annyi német munkaerő.

"És még egyszer: ez a pár millió fiatal, fertilis ember, akik pár évtized alatt teleszülik a befogadó országot."
Ez egy igazi klasszikus még a 20-as, 30-as évekből itt maradt mém.
Egyrészről, feltételezi, hogy ezek az emberek ott is annyira fognak szaporodni, mint a kiinduló országban. Másrészről, elfeledkezik arról a tényről, hogy a gyerekek száma nem emelkedik a harmadik világban, azaz a népességnövekedést állandó számú gyerek biztosítja. Ebből következik, hogy ha tényleg a fertilis emberek távoznak onnan, akkor az ottani szaporulat visszaesik.
Ez kicsit olyan, mint Kásler egyik hülyesége, hogy a nigériaiak 80% HIV-a fertőzött. Ha így lenne, akkor kár aggódni. Ennyi embert képtelenség egy életen át kezelni, a kezeletlen HIV viszont 10 év és megöl.
Itt nem egy modelleken és előre jelezéseken alapuló valamit látunk, hanem egy racionalizált rettegést.

"Azt a kérdést kell feltenni, vajon feltétlenül szükséges-e lecserélni az ország lakosságát."
Ezt a kérdést felesleges feltenni, mert mindenki tudja, hogy nem. És nem az a kérdés, hogy kell-e, maximum az, hogy meg fog-e történni.

"Segíteni a határokon kívül is lehet."
Az ilyesmi világosan mutatja a racionalizációs mechanizmus működését. Egy picivel korábban azt írtad, hogy:
"Reménytelen vállakozás. Az érintett afrikai államokban olyan mértékű a korrupció, hogy minden "befektetett" pénz rossz helyre kerülne."

Soros egyébként a főleg menekültekről beszél, de valóban ki van egészítve azzal, hogy az ottmaradók is termelnek hasznot.

Nincs olyan, hogy egy ország "megtelik". Az nem egy üveg. De, ha létezne is olyan, akkor is Magyarországot az utolsó helyek egyike lenne az EU-ban, közvetlenül Bulgária és Románia előtt.

Orbánra nézve a nyílt társadalom eszméje a közvetlen veszély. A nyílt társadalomban ugyanis a hatalom transzparens és elszámoltatható.

Ez egy hír. Próbáld meg megérteni, hogy mitől hír a hír. Hír-e, ha a kutya megharapta a postást? Nem. Hír-e, ha a postás harapta meg a kutyát? Igen. Miért? Mert a második ritka esemény. A bulvársajtó invertálja az események gyakoriságát és láthatóságát.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:26:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: francia állampolgár. csecsen származású. kösz, Putyin!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:29:42

@csentecsa: Kurz bizonyos dolgokban egyetért Orbánnal, bizonyos dolgokban meg kurvára nem. nem fog csatlakozni a V4-hez. Kurz egy teljesen átlagos, kicsit szélsőjobboldali politikus, aki még inkább szélsőjobbos koalícióban van. de ettől még nem fog a V4-hez csatlakozni, ettől még ellene lesz PAKS II-nek, ettől még szigorít a magyaroknak járó családi kedvezményen is.

teljesen felesleges eszement módon rá hivatkozni, amikor legalább annyi kérdésben lehet rá hivatkozni Orbán ellenében is.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:31:38

@csentecsa: " hány év alatt is történik egyetlen ilyen eset Magyarországon?"

szerintem nem ritkábban, és nem sűrűbben, mint bárhol máshol. ha a statisztikákra akarsz hivatkozni, nézd meg a statisztikádat, cáfolni fognak!

"úgy lehet tálalni,mintha Magyarországon ugyanolyan veszélyben lennének a zsidók mint számos ny-európai országban."

ugyanolyan "veszélyben" vannak, mint máshol. hülye nácik mindenhol vannak.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:32:11

@csentecsa: " hány év alatt is történik egyetlen ilyen eset Magyarországon?"

szerintem nem ritkábban, és nem sűrűbben, mint bárhol máshol. ha a statisztikákra akarsz hivatkozni, nézd meg a statisztikádat, cáfolni fognak!

"úgy lehet tálalni,mintha Magyarországon ugyanolyan veszélyben lennének a zsidók mint számos ny-európai országban."

ugyanolyan "veszélyben" vannak, mint máshol. hülye nácik mindenhol vannak.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:32:43

@csentecsa: tehát elismered, hogy hazudtál, kis hülyém!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:33:50

@csentecsa: "Már a rendőrség meghamisítja a bűnügyi statisztikákat."

hú, amikor a náci még paranoiás is!:) hasból hazudik, a tények cáfolják, de megmagyarázza, hogy ő jobban tudja, mint a tények. elmebeteg vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 13:36:46

@csentecsa: magyarul a menekültek 99,999%-ának semmi nem változik. mert belenéznek a telefonjába, nem találnak semmit, és kész. vagy mert fizetnie kell annyit, amennyi pénze van. na bumm!

ez neked az a nagy szigorítás?! te faszfej?! ez cirkusz a népnek, az olyan hülyének, mint te. de ettől legfeljebb annyi változik, hogy 3 menekülttel többet utasítanak el, és az osztrák állam költségvetésének hoz 1%-ot. ez az osztrákoknak két garas, de hogy te ettől miért maszturbálsz, az érthetetlen.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.13. 14:04:18

@Lord_Valdez:

A statisztikád az elítélt bűnözők (defendants convicted) számát adja meg, nem a bűnesetek számát. A kölni erőszakolás tetteseinek túlnyomó részét sem találták meg, így a statisztikádban ezek meg sem jelennek. Nemhivatalos rendőri forrásokból az is köztudott, hogy a rendőrség igyekszik eltussolni a migránsok által elkövetett bűneseteket, így a statisztikák eleve hazudnak. Persze erről hivatalos nyilatkozat nincs, de épp elég rendőr beszélt már erről ahhoz, hogy el lehessen hinni.

Továbbá a statisztikád 2016-ig szól. Ha a büntetőeljárás időtartamát is figyelembe veszem (már ha egyáltalán volt ilyen), akkor a 2015-16-ban beözönlött tömeg épp nincs még benne.

"A tapasztalatok szerint a bűnözés nem a bevándorlástól függ, hanem leginkább a munkanélküliségtől. Bár ez utóbbi viszont összefügghet a bevándorlással. Jelenleg össze is függ."

Na ugye.

"Csak azért, mert megszületik valaki, nem fog egy másik valaki kivándorolni."

Dehogynem. Csak épp nem a most, hanem a 15-20 évvel ezelőtt megszületett miatt vándorol ki. Aki miatt romlottak a munkalehetőségei, az életkörülményei.

"És nem az a kérdés, hogy kell-e, maximum az, hogy meg fog-e történni [a lakosság lecserélése]."

NEM! A kérdés az, hagyjuk-e megtörténni!

>>"Segíteni a határokon kívül is lehet."
Az ilyesmi világosan mutatja a racionalizációs mechanizmus működését. Egy picivel korábban azt írtad, hogy:
"Reménytelen vállakozás. Az érintett afrikai államokban olyan mértékű a korrupció, hogy minden "befektetett" pénz rossz helyre kerülne."<<

Eddig főleg pénzzel vagy élelmiszerrel segítettek, ezeket szépen ellopták vagy a hadsereg élelmezésére fordították - persze k özben azért építettek egy Patyomkin-kórházat is. De segíteni nem csak így lehet, hanem pl. a szaporulatot növelő gyógyszerek és kórházak helyett kotonokkal. Ezekről nem lehet szép statisztikákat mutatni, de jobban csökkentik a szaporulatot.

Érdekes, hogy Soros sem ejt szót arról, hogy az USA is tehetne valamit a migráció dolgában, mert csak Európát emlegeti. Nem vicces???

Továbbá tudomásul kell venni, hogy nem Európa feladata Afrika gondjainak megoldása. Nem is az ENSZ-é, bár ugye ott többségben vannak az ún. "fejlődő" országok, amelyek ezt elvárnák, lásd pl. a Magyarország által épp a napokban elutasított ENSZ-határozatot a migráció alapjoggá nyilvánításáról. Afrika gondjait oldja meg Afrika, oldja meg a mértéktelen túlszaporodást is. Ne hozzánk exportálják a fölösleges tömeget.

"Nincs olyan, hogy egy ország "megtelik". Az nem egy üveg."

Nigéria.

"Nincs annyi német munkaerő."

Van, csak a szociális rendszer nem ösztökéli Hans "Arbeitslos" Müllert arra, hogy segély helyett dolgozzék.

"A nyílt társadalomban ugyanis a hatalom transzparens és elszámoltatható."

A Soros-féle nyílt társadalom multikulti társadalom. Gyökértelen, identitás nélküli, egymással ellentétes érdekű miniközösségek és etnikumok halmaza. Ez könnyen irányítható, könnyen gerjeszthetők bennük konfliktusok, amelyeket majd a jólelkű és bölcs hatalom megold.

Köszönöm szépen, én Magyarországon magyarok között akarok élni. Fehér emberek között. Keresztény emberek között - még akkor is, ha épp nem vallásos, mert akkor is a keresztény kultúra ivódott belé, hatott rá. Nem kérek a multikultiból, nem kérek az idegen kultúrájú bevándorlókból. És mivel egyelőre az én véleményemet képviselők vannak többségben, ez egy ideig így is marad.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 15:43:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"A kölni erőszakolás"

Kölnben senki nem erőszakolt meg senkit, csak a kurva anyádat.

" Nemhivatalos rendőri forrásokból az is köztudott, hogy a rendőrség igyekszik eltussolni a migránsok által elkövetett bűneseteket, így a statisztikák eleve hazudnak."

Jajj, a másik náci, aki paranoiás is egyben. Ez a két betegség erősen összefügg. Ezek a nácik azt hiszik, hogy ők Mucsaröcsögéről a szaros tyúkólból jobban tudják, mi van nyugaton, és ha a nyugati hírek, statisztikák ellentmondanak nekik, akkor nem számítanak a tények, mert ők jobban tudják, mint a tények.

"NEM! A kérdés az, hagyjuk-e megtörténni!"

Ki fogtok halni.

"De segíteni nem csak így lehet, hanem pl. a szaporulatot növelő gyógyszerek és kórházak helyett kotonokkal. Ezekről nem lehet szép statisztikákat mutatni, de jobban csökkentik a szaporulatot."

Vannak ilyen segélyprogramok. a Fideszes náci Mucsaröcsögén persze erről nem tud.

2Érdekes, hogy Soros sem ejt szót arról, hogy az USA is tehetne valamit a migráció dolgában, mert csak Európát emlegeti. Nem vicces???"

Egyrészt Szíria és Amerika között ott van egy nagy óceán, de Fideszes nácikurva hülye, és ezt nem tudja. Másrészt Soros Amerikában is tesz, és felszólal bevándorlók befogadása érdekében, csak azt a hülye Fideszes nácikurva nem tudja:

www.geopolitica.ru/en/article/us-organisation-sponsored-soros
en.wikipedia.org/wiki/The_Paul_%26_Daisy_Soros_Fellowships_for_New_Americans
www.opensocietyfoundations.org/topics/immigration-united-states
bigthink.com/paul-ratner/why-does-the-right-hate-george-soros

"Továbbá tudomásul kell venni, hogy nem Európa feladata Afrika gondjainak megoldása."

Némi segítség elvárható. Persze kivétel, ha olyan szociopata geci valaki, mint te, vagy Orbán.

"Van, csak a szociális rendszer nem ösztökéli Hans "Arbeitslos" Müllert arra, hogy segély helyett dolgozzék."

NINCS: Fingod nincs erről.

"A Soros-féle nyílt társadalom multikulti társadalom. Gyökértelen, identitás nélküli, egymással ellentétes érdekű miniközösségek és etnikumok halmaza."

Ostoba vagy. És ez már a kommentedből is látszik. Te azt hiszed, hogy "ellentétes érdekű" közösségekről van szó. Amivel elismered, hogy olyan közösségekről van szó, akiknek van gyökere és identitása. Na most a nyitott társadalom arról szól, hogy ezt a sokszínű identitást lehet tolerálni. A te ostoba ideológiád meg arról, hogy te ahhoz hülye vagy, hogy felfogd, ami más, tehát inkább utálod azt, ami más.

"Köszönöm szépen, én Magyarországon magyarok között akarok élni. Fehér emberek között. Keresztény emberek között"

Magyarország nagyobb része nem keresztény. Úgyhogy egyre kevesebb keresztény között fogsz élni, és egyre többen nem fognak akarni vele élni, te keresztény, náci köcsög!

"Nem kérek a multikultiból"

Azért nem kérsz, mert hülye vagy ahhoz, hogy feldolgozd. Azért vagy náci, mert hülye vagy, és mert tudatlan vagy. A ffenti kommentedben egyetlen valós tény sem volt, csupa olyan dolgot állítottál, ami hamis, és ami a tudatlanságodból fakad. EZÉRT VAGY NÁCI, MERT HÜLYE VAGY.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 15:48:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Én sok tucat ilyen és olyan bőrű munkatárssal dolgozok együtt, sok tucat muszlimmal, hinduval és ateistával. Több barátom van, akinek nem fehér a színe, és nem keresztény a vallása. A barátaim többsége ilyen. Abszolút érdekes dolog.

Te meg ülcs Mucsaröcsögén, a hülye kis fehér keresztény náci barátaiddal, a szánalmas kis életedben, és fosol a másságtól, csak azért, mert hülye vagy ahhoz, hogy feldolgozz.

Szánalom vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 15:50:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ja még valami. Nigéria fele keresztény, te sötét, náci köcsög!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 17:48:42

@csentecsa: Mivel a dublini szerződést nem hajtják végre, ezért az útvonal alapján nem tudnak senkit elutasítani, te baromarc! Pár éve például a geci kis Orbánod százezrével vitte az osztrák határhoz a menekülteket, tudták, hogy Magyarországról jönnek, befogadták őket, pedig tudták, hogy honnan jönnek. Ja, és btw. Ausztriába egyébként is totál biztosan EU, sőt, schengeni államon át jönnek a menekültek, mert az EU közepén van, te náci faszfej! Kurvára sötét vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 17:50:06

@csentecsa: e hazudsz folyamatosan, illetve nem olvasol híreket. Te náci fasz. Azt se tudtad, hogy még nem nyújtották be a törvényt, te idióta! HAZUDTÁL.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 17:51:10

@csentecsa: HAZUDSZ, náci idóta fasz vagy, aki belehazudik az ember pofájába. A jó édes kurva anyád, te Down kóros, náci fasz! Azért vagy náci, mert elmebeteg vagy, és pszichopata.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 17:51:59

@csentecsa: jó, tehát nem mondtál semmit. az állításod egy megfoghatatlan dolog, kb annyit jelent, hogy szívesen leszopnád Kurzot, de objektív tartalma nincs.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.14. 09:00:54

@math0: ha már Ausztriáról van szó. Mikor csinálnak muszlimok ilyen pszichopata dolgokat?! Magyar nőket magyarok és osztrákok ölnek és erőszakolnak meg. És te, hülye náci ennek örülsz.

www.blikk.hu/aktualis/belfold/a-blikk-megtudta-ki-volt-a-ferto-toba-dobott-foldarabolt-magyar-no/nvynp35
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.14. 09:01:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

@math0: Mikor csinálnak muszlimok ilyen pszichopata dolgokat?! Ez egy magyar nő, nem egy ismeretlen francia! Magyar nőket magyarok és osztrákok ölnek és erőszakolnak meg. És te, hülye náci ennek örülsz.

www.blikk.hu/aktualis/belfold/a-blikk-megtudta-ki-volt-a-ferto-toba-dobott-foldarabolt-magyar-no/nvynp35
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.14. 11:11:44

@csentecsa: hazudsz, nácigeci, törvényJAVASLATOT nyújtottak be, nem törvényt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.14. 11:13:17

@csentecsa: nem fognak mindig mindenben automatikusan együtt szavazni, és nem pont ugyanolyan az álláspontjuk. fogd fel, büdös náci! hiába keresed a hülyeséged erőltetett támogatását más országokban, más országok nem annyira hülyék, mint Orbán!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.14. 11:13:51

@csentecsa: kemény az apád fasza volt, amikor a szádba tette. hazudsz, nácigeci!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.14. 11:18:03

@csentecsa: az igazán nagy helyzetváltozás az, hogy a Balkán felől nem jönnek akkora tömegek, Merkelnek köszönhetően. más tekintetben nem sok változás van. ami van, az csak az olyan hülye nácik átbaszása, mint amilyen te vagy. te attól élvezel, ha a bevándorló fizet, és átnézik a telefonját. na bazz, akkor nézzék át! legyél boldog! ténylegesen ettől nem változik szinte semmi. lezárták a Brennert? nem zárták le. (egyébként igen durva lenne, ha lezárnák). akkor meg, mi a faszod változott, te náci barom?!
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2018.05.14. 20:09:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Attól ez még nagyon is releváns. A német rendőrszég elég eredményes.

Kölnben nem történt tömegeses erőszakolás. Tömeges zaklatás történt.

Annyira tudtam: ha a statisztikák nem mutatják az előítéletet, akkor a statisztikák hazudnak. Ez egy annyira előrelátható fordulat volt.

Frissebb még nincs kint.

Abban a tévedésben vagy, hogy azt hiszed, hogy az ottani gazdaság nem fejlődik. Ahogy nő a létszám, úgy egyre rosszabbul élnek. A statisztikák (amik nyilván hazudnak) viszont azt mutatják, hogy az életszínvonal emelkedik.

Történetesen, vannak családtervezési programok is a segélyprogramokban.

Baromi egyszerű: az USA-t nem fenyegeti felbomlás, az EU-t igen.

Valóban nem feladata, de ez a "valaki más csináljon már valamit" hozzáállás a tökéletes zsákutca. Ebből soha nem született még semmi.

Nigéria megtelt volna? Nem fér el benne több ember? Baromság. Egy ország akkor telik meg, ha már minden négyzetméteren 4 ember él. Nigéria csak a 20. a legnagyobb népsűrűségű országok listáján.
Nigériával nem az a baj, hogy "megtelt", hanem nem nagyon fejlődik a gazdasága. A környező országok szépen fejlődnek, Nigéria meg alig.

Németországban munkanélküliből sincs annyi, hogy csak a szociális rendszerre lehessen fogni.

A Soros-féle nyílt társadalom nem nyilatkozik a multikultiról, gyökértelenségről stb. Ő a demokratikus intézményekről nyilatkozik. Pont ezért utálják annyira Oroszországban, és mostanában Izraelben is.
Nem árt, ha tudsz róla, de ez az egész migrációs hiszti csak egy mellékhadszíntér. A fő hadszíntér Orbán Viktor szuverenitása. Itt van a konfliktus Orbán és Soros között, valamint Orbán és az EU között.

Magyarországon rettegni a bevándorlástól a racionális ember számára abszurd. Kb. mint amikor amikor az eszkimó retteg a homokvihartól. Ettől még csinálhatják sokan, csak nincs reális alapja.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.14. 22:34:22

@Lord_Valdez:

"Kölnben nem történt tömegeses erőszakolás. Tömeges zaklatás történt."

A zaklatás nem bűncselekmény???

Hollywoodban több évtozedes karrierek dőlnek össze percek alatt, mert kiderül a színészről, hogy 20 éve zaklatott egy nőt vagy férfit. Erre most megtudom, hogy a zaklatás nem is bűncselekmény. :(

Mellesleg volt jópár erőszak is.

"ez a "valaki más csináljon már valamit" hozzáállás a tökéletes zsákutca. Ebből soha nem született még semmi."

Nem kell senkinek semmit csinálnia. Az afrikai országok oldják meg a bajaikat önállóan. De ne az embereik exportálásával.

"Nigéria megtelt volna? Nem fér el benne több ember? Baromság. Egy ország akkor telik meg, ha már minden négyzetméteren 4 ember él."

NEM! Egy ország akkor telt meg, ha már nem tudja tisztességesen eltartani a lakosságát. Nigéria itt tart.

A tartály sem akkor telt meg gázzal, amikor már tele van, mert mindig tele van, hanem akkor, amikor felrobban.

"Ő a demokratikus intézményekről nyilatkozik."

Amiből demokratikusan levezeti a multikultit és a bevánsorlást. Lécci, nem most jöttem le a falvédőről. :)

"A fő hadszíntér Orbán Viktor szuverenitása. Itt van a konfliktus Orbán és Soros között, valamint Orbán és az EU között."

Túlbecsülöd Orbánt. Sorosnak Orbán csak a pain in the ass. A fő hadszíntér Európa, a cél meg Európa lakosságának lecserélése. Tudom, nem hiszed el, de amikor megtörténik, akkor már késő lesz.

"Magyarországon rettegni a bevándorlástól a racionális ember számára abszurd."

Magyarországon NEM rettegni a bevándorlástól a racionális ember számára abszurd.
Válasz erre 

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.05.14. 22:41:05

@math0: A szír menekültek a Fidesz szavazókhoz és anyádhoz hasonlóan képzetlenek.
Egyébként volt már olyan, hogy egy hozzászólást emberi stílusban leírtál?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.14. 23:44:35

@Online Távmunkás: természetesen volt, ha emberhez szóltam, és nem olyan állathoz, mint te. Ez teljesen logikus, nem csoda, hogy te magadtól nem jöttél rá.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.14. 23:52:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"A zaklatás nem bűncselekmény???"

De az, viszont ha valaki nem olyan falusi paraszt, mint te, akkor tudja, hogy Németországban minden nagyobb fesztiválon történik egy csomó zaklatás, és általában a németek követik el.
Csak úgy, mint ahogy ugyebár a magyar asszonyokat sem a migránsok erőszakolják meg, hanem inkább az osztrákok.

"Hollywoodban több évtozedes karrierek dőlnek össze percek alatt, mert kiderül a színészről, hogy 20 éve zaklatott egy nőt vagy férfit. Erre most megtudom, hogy a zaklatás nem is bűncselekmény. :("

Ha már az azonos mércénél tartunk, ezek az osztrákok még kannibálok is, és állati gyilkosok is.

www.kisalfold.hu/soproni_hirek/ferto_tavi_gyilkossag_30_eves_magyar_no_az_osztrak_ferfi_aldozata/2559310/

A hülye náci mégsem az osztrákokat akarja kitiltani Európából.

"Mellesleg volt jópár erőszak is."

Hazudsz, nácikurva, Kölnben azon a nevezetesn szilveszter éjszakán nemi erőszak nem történt.

"Nem kell senkinek semmit csinálnia. Az afrikai országok oldják meg a bajaikat önállóan. De ne az embereik exportálásával."

Remélem, hogy apádat 1956-ban a kommunisták felakasztották! Megérdemled!

"A fő hadszíntér Európa, a cél meg Európa lakosságának lecserélése. Tudom, nem hiszed el, de amikor megtörténik, akkor már késő lesz."

Mondja ezt egy olyan magyar, akinek az ősei nem európaiak.

"Magyarországon NEM rettegni a bevándorlástól a racionális ember számára abszurd. "

Mondod ezt te, a 4 elemiddel, Mucsaröcsögéről. Honnan a faszomból tudnád te, hogy egy racionális ember mit gondol, te húgyagyú?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.15. 00:01:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Európa lakosságának lecserélése."

Ebben az egy fél mondatban is mennyi hazugság van! Sőt, ebben az egy szóban, hogy "lecserélés".
1) Mert a csere az ugye azt jelentené, hogy valaki jön, és valaki megy. De szó sincs arról, hogy bárki menne. Senki nem öl meg téged, sem a gyerekeidet, annyi gyereked lehet, amennyit akarsz, a gyerekeidnek is annyi gyereke lesz, amennyit akarnak. Senki nem is akar kitoloncolni. Bár az ilyen ostoba, integárlódni képtelen náci állatokat, mit te kéne inkább kitoloncolni Európából. Nem vagy te Európába való. De a lényeg, hogy kurvára semmiféle bajod nem lesz. Te egész egyszerűen csak azért fosol, mert hülye vagy, és csak azon az alapon utálkozol, mert a hülyeséged nem bírja elviselni, hogy körülötte valami változik, mert hülye vagy ahhoz, hogy felfogd, és kezelni tudd.
2) A lecserélés ugye egy cselekvést jelent, azaz, hogy valaki aktíven cserél. Ilyenről sincs szó. Amikor a bevándorló Európába jön, akkor az egyetlen aktív fél ebben a bevándorló. Viszont a többi bevándorlót nem ő hozza be Európába, hanem mindenki külön. Európa senkit nem cserél, legfeljebb befogad.

És befogadásra egyébként szükség van, de ezt már a 4 elemis, Fideszes agyhalott úgysem fogja fel. Ha Orbán sokáig marad, akkor neked az lesz a büntetésed, hogy nemsokára egy kórházban fogsz megdögleni, mert se ápoló, se orvos, se gyógyszer, se kezelés, se ellátás, se semmi. Meg is fogod érdemelni, te húgyagyú náci fasz!
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2018.05.15. 07:31:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
De bűncselekmény, csak nem nemi erőszak, ergo nem a statisztika hazudik, ha nincs benne, hanem rossz helyen keresed.

Ugye, tudod, hogy kívülállóként szórakoztató látni a hívő elmét, amint küzd a hitéért és ezért feláldozza a logikát.
Szóval: Senkinek nem kell semmit csinálnia, kivéve az afrikai országokat, akik oldják meg, és ez nem még véletlenül sem azonos, a teljesen nem produktív csodavárással :)

Ezen definíció szerint minden ország tele van. Viszont, ha fele ennyien lennének benne is tele lenne, de ha kétszer ennyien lennének benne, akkor is tele lenne. Jelent akkor bármit is a tele szó?

Ezért kellene olvasni Soros esszéit, hogy ne hittel töltsd a lyukakat a tudásban.

Sorosnak valóban nem fontos Orbán, de nem is Soros harcol Orbánnal, hanem Orbán harcol Sorossal. Orbánnak fontos, hogy senki se gyakorolhasson ellenőrzést felette.
Sorosnak semmi haszna nem lenne ilyesmiből. Amellett, hogy ő már foglalkozik a vagyona gyarapításával, hanem jó ideje filantróp vackokkal foglalkozik. Alighanem készül arra, hogy már nincs sokáig a földön.

Ezzel az erővel az ufóinváziótól és zombiapokalipszistől is racionális lenne rettegni. Miért lenne fontosabb az egyik fiktív probléma, mint a többi? Miért nem félsz inkább attól, hogy titokban androidokra cserélik az embereket? Ha már túl sokan lesznek, akkor már késő lesz.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.15. 10:29:20

@csentecsa: hazudsz
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.15. 10:29:51

@csentecsa: Tudják a munkahelyeden, hogy ilyen náci vagy? Na, majd meglátjuk..;)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.15. 10:30:25

@csentecsa: tehát még nincs törvény, elismered, hogy hazudtál.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.15. 10:30:56

@csentecsa: Tudják a munkahelyeden, hogy ilyen mocskosszájú kis görény vagy? Na, majd meglátjuk..;)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.15. 10:31:23

@csentecsa: nem pont olyan. Ausztria fogad be menekülteket.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.15. 10:32:38

@csentecsa: "Az osztrák és német migrációs politika és belügyi szabályok a választások óta különösen szigorodtak,"

hazudsz.

" Olaszországban pedig készül felállni egy migrációellenes, Brüsszellel szemben kritikus kormánykoalíció. Kénytelen leszel ezeket a tényeket tudomásul venni..:)"

a "Készül felállni", azt mint tudjuk, a te privát életedben sosem jelenti azt, hogy tényleg.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.15. 10:33:42

@csentecsa: azért nincs senkid, mert mindig azt hazudod, hogy "készül felállni", aztán nem sikerül.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.15. 16:22:42

@Lord_Valdez:

"De bűncselekmény, csak nem nemi erőszak, ergo nem a statisztika hazudik, ha nincs benne, hanem rossz helyen keresed."

"Offences against sexual self-determination"
Ebbe bőven belefér a szexuális zaklatás, tehát benne van. Abban igazad van, hogy rossz helyen keresem, mert te is írod, hogy nincs frissebb.

"Szóval: Senkinek nem kell semmit csinálnia, kivéve az afrikai országokat, akik oldják meg, és ez nem még véletlenül sem azonos, a teljesen nem produktív csodavárással :)"

Ez a természetes reakció arra, amikor egyes mindentudók Európát teszik felelőssé Afrika minden bajáért és Európától várják ezek megoldását. Egyik véglet a másikat szüli.

"Ugye, tudod, hogy kívülállóként szórakoztató látni a hívő elmét, amint küzd a hitéért és ezért feláldozza a logikát."

Nem célom a szórakoztatás, de az sem, hogy hülyére vegyenek. Magyarországnak az égadta világos semmi felelőssége nincs Afrika bajaiért. Még csak gyarmataink sem voltak. Így senki ne akarjon bűntudatot belénk sulykolni.

"Ezen definíció szerint minden ország tele van."

Egy hasonlat nem definíció.

"Amellett, hogy ő már [NEM] foglalkozik a vagyona gyarapításával"

Azt hiszem, kihagytál egy NEM-et. De tévedsz, foglalkozik vele, csak másokkal végezteti.

"hanem jó ideje filantróp vackokkal foglalkozik."

A gyereket meg a gólya hozza. :DD

"Miért lenne fontosabb az egyik fiktív probléma, mint a többi?"

Attól, hogy Európa iszalmizálása és az európai fehér lakosság lecserélése SZERINTED fiktív probléma, még nem feltétlenül az.

"Miért nem félsz inkább attól, hogy titokban androidokra cserélik az embereket? Ha már túl sokan lesznek, akkor már késő lesz."

Majd ha másfél év alatt másfél millió android özönli el Európát és több tízmillió android áll készenlétben, akkor ettől is fogok félni.
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2018.05.15. 19:29:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Szó nem volt bűntudatról, vagy felelősségről, még arról se, hogy kinek a hibája, de akárkié is, naivitás azt várni, hogy majd a dolgokat majd más fogja megoldani.

Ha azt mondod, hogy "Egy ország akkor telt meg, ha már nem tudja tisztességesen eltartani a lakosságát.", akkor azzal definiálsz, nem hasonlatot mondasz és ez szinte minden országra igaz.

Valóban kimaradt egy "nem", de Soros a vagyonának kétharmadát az alapítványaira hagyta. Ami azért elég sokat elmond a preferenciák változásairól.

Az a baj, hogy a tények nem támasztják alá, hogy Európát iszlamizálnák, vagy lecserélnék a fehér lakosságát. Még a spontán iszlamizáció, vagy lecserélődés is igen erős túlzás, mert nagyon kisebbségben van és nem nő látványosan.

Nem tudom, hogy feltűnt-e, de ez a hullám lecsengett. Természetesen, a jövőben lehetséges hasonló, de miből gondolod, hogy több tíz millió? Miért nem egyből milliárdok? Pl. India sokan is vannak, nyomor is van.
Az a baj, hogy amiket hangoztatsz azok nem saját gondolatok, hanem lényegében a kormány kommunikáció egy az egyben.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.15. 19:46:51

@Lord_Valdez:

"naivitás azt várni, hogy majd a dolgokat majd más fogja megoldani."

Ez minden joggal mondható az érintett afrika országoknak is. :DDD

"de Soros a vagyonának kétharmadát az alapítványaira hagyta. Ami azért elég sokat elmond a preferenciák változásairól."

Adózás.

"Az a baj, hogy a tények nem támasztják alá"

Vihar előtti csend. Várd ki az EU és az ENSZ idevágó határozatait.

"miből gondolod, hogy több tíz millió"

Ki és miből gondolta volna előre a 2015-16-os másfél-kétmilliót?

"Az a baj, hogy amiket hangoztatsz azok nem saját gondolatok, hanem lényegében a kormány kommunikáció egy az egyben."

Kérlek, ne sértegess. Talán csak az van, hogy a tényekből ugyanazt a következtetést vonom le, mint a kormány. Te meg mást.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.16. 07:36:39

Hazajárnak nyaralni a menekültek, a németek mégsem tesznek semmit

"Súlyos hiányosságokat tárt fel a menedékjogi eljárásoknál egy belső vizsgálat a német bevándorlási és menekültügyi hivatalnál (BAMF). A kiszivárgott dokumentumról a Die Welt írt kedden.
A szúrópróbaszerű ellenőrzések jelentős részénél a kérelmezők eljárási hibák vagy a tények nem elég alapos feltárása miatt kapták meg a német állam védelmét – állapította meg a lap szerint a BAMF belső ellenőrzése.
A sokáig egyértelműen befogadáspárti német menekültügy az egész európai politika homlokterében van, így különösen érzékeny, hogy még az illetékes német hatóság is súlyos problémákat állapított meg az utólagos ellenőrzéseknél. Méghozzá a menekültstátusz felülvizsgálatával és a menedékkérők személyazonosságának megállapításával kapcsolatban is alapvető hiányosságokat állapítottak meg a Die Welt tudomása szerint.
Eszerint sokan csúsztak át hamis személyazonossággal, a szíriai vagy iraki menekültként elismert kérelmezők körében „más országok, például Törökország állampolgárai is vannak”. A BAMF-nél kialakult gyakorlat azzal fenyeget, hogy a hatóság a mulasztásaival hozzájárul bűnözői szervezetek kialakulásához, mint az úgynevezett ál-libanoni klánok, amelyek a kilencvenes években szerveződtek meg menedékkérőkből, akiknek identitását nem tisztázták megfelelően - figyelmeztettek a hatóság minőségellenőrei. Még mindig nem sikerült például visszatoloncolni Törökországba a klánok esetenként súlyos bűnöket elkövető tagjait sem, annak ellenére, hogy személyazonosságukat időközben megállapították.
A menedékjogi eljárás lezárása után elvileg legkésőbb három évvel felül kellene vizsgálni az esetet, hogy megállapítsák, az illető továbbra is rászorul-e a német állam védelmére. Azonban ez a vizsgálat rendszerint elmarad, vagy ha mégis elvégzik, nem is mérlegelik a németországi tartózkodásra feljogosító státusz visszavonását. A BAMF 2017-ben a túlterheltség miatt mindössze 2527 felülvizsgálati eljárást indított, és mindössze 421 esetben vonta meg a menedékjogi státuszt. Az idei első negyedévben 29 509 ilyen eljárást végeztek el, de csak 201 esetben vonták meg a menedékjogi státuszt.
A konzervatívnak számító német lap úgy tudja, hogy iraki menekültek rendszeresen járnak Irakba szabadságra vagy rokonlátogatásra, mégsem vonják vissza a menekültstátuszukat, pedig az otthoni nyaralások alapján nyilván nem áll fenn a veszélyeztetettség."

index.hu/kulfold/2018/05/15/hazajarnak_nyaralni_a_menekultek_a_nemetek_megsem_tesznek_semmit/

Szegín menekültek, rettegnek az otthon dúló háborútól, de azért hazajárnak nyaralni. :DDD
Válasz erre 

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.05.16. 18:10:50

@math0: Szevasz, olvasgass, felfogni úgyse tudod: index.hu/kulfold/2018/05/15/hazajarnak_nyaralni_a_menekultek_a_nemetek_megsem_tesznek_semmit/
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.16. 20:11:12

@Online Távmunkás:

Eggyel feljebb bemásoltam az egész cikket. :)

De mindegy, úgysem fogja fel, mert ha a tények ellentmondanak a véleményének, hát annál rosszabb a tényeknek. :D
Válasz erre 

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2018.05.16. 20:11:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Abban a tévedésben vagy, hogy azt hiszed, hogy ez nekik probléma, illetve hogy tudnak vele mit kezdeni. A magyar kormány se tudott mit kezdeni az itteni kivándorlással, csak a tagadásig, meg a Túró Rudiig jutott.

Vicces. Soros azon csodabogárszámba menő milliárdosok közé tartozik, akik nemhogy nem kerülik ez az adókat, hanem lobbiznak azért, hogy a gazdagok fizessenek több adót.

Tehát jövendőbeli tények alapján. Értem.

Nyilván, senki se gondolta előre, de ez alapján se teljesen racionális feltételezni, hogy ez gyakran meg fog ismétlődni. A történelem tele van eseményekkel, amik nem ismétlődtek meg.

Te meg azzal ne sértegess, hogy azt hiszed, hogy ezt beveszem. Nem ismerheted azokat a tényeket, amikre a kormány alapozza a kommunikációját, mert titkosak. Valahányszor szóba kerül, hogy árulják el, hogy ezt mégis mire alapozzák, csak sejtelmesen mosolyognak.

Ez a hír rá kellene, hogy világítson, hogy a németek miért erőltették annyira, hogy a többi ország segítsen be a kérelmek feldolgozásába. Mert ennyi idő alatt képtelenség alapos munkát végezni.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 22:50:33

@Online Távmunkás: nem tudom, mit akarsz ezzel. a német bevándorlási hivatal pár évig nyilván túl volt terhelve, most kezdik utolérni magukat. Németország messze rendesebb ország, mintMagyarország, meglesz az ilyen vizsgálatoknak az eredménye. Németországban lehetségesek is ilyen vizsgálatok. Orbanisztánban mindebből semmi nem lenne, mert Orbanisztán egy silány diktatúra.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 22:55:49

@Online Távmunkás: most 4 hónap alatt majd 30 ezer vizsgálatot folytattak le. ez azért nem kevés!
Válasz erre 

Nzoltan 2018.06.07. 08:01:34

@math0: a diplomások éttermiségimrésze. De ők amúgy sem hasznos tagjai a társadalomnak. Egy ároktakarító közmunkás is többet ér.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.06.07. 08:59:06

@Nzoltan: árokásásnál az árokásó többet ér, de véleménymondásban például kurva szar. maradj az árokásásnál, te paraszt!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard