Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A nemzeti konzultációs kormány végre elismerte, hogy nem is érdekli az emberek véleménye

A nemzeti konzultációs kormány végre elismerte, hogy nem is érdekli az emberek véleménye

Egyszerűen nem tud megbékélni Orbán Viktor kormánya azzal a ténnyel, hogy vannak olyan globális problémák a világban, melyekre az emberiségnek közös megoldást kell találnia. A Fidesz számára valamiféle internacionalizmus a klímaváltozás elleni harc, ugyanakkor mindent megtesz annak érdekében, hogy a Föld légkörének melegedése és a migrációs nyomás erősödése közötti összefüggések rejtve maradjanak a magyar választók elől. Sokkal egyszerűbb Soros Györgyöt hibáztatni a menekültáradatért, mint elismerni, hogy a világ bizonyos részei gyakorlatilag élhetetlenné váltak az emberiség nemtörődömsége miatt.

24_hu_107.jpg

Fotó: 24.hu

Suttyomban intézte a kormány az Európai Unió által kezdeményezett, és a tagállamok számára kötelezővé tett társadalmi konzultációt a klímaváltozásról. Nyilván azt szerette volna demonstrálni Orbán Viktor Brüsszel felé, hogy a magyarokat nem igazán érdeklik a globális kérdések, az ország lakossága inkább a bevándorlóktól retteg, mint a jéghegyek és gleccserek megolvadásától. A Fidesz politikájának szerves része ugyanis, hogy az uniót lélektelen, bürokratikus szervezetként mutatja be az ország lakói számára, amely olykor Soros György parancsaira cselekszik, így például az is előfordulhat, hogy a magyarok számára nem tetsző intézkedésekkel kell borzolniuk a honi közönség idegeit.

Ilyennek tartja például a kormány a klímavédelmet is, melynek jelentőségét minden eszközzel igyekszik kicsinyíteni. Nem lát ugyanis érdemi propagandaeszközt egy olyan globális problémában, mely határon átnyúló, évtizedeken, sőt évszázadokon át tarthat, megoldása pedig szolidaritás és empátia nélkül lehetetlen. Orbán Viktor kormánya kifejezetten önző politikát folytat ugyanis, és ezt a magatartást próbálja átplántálni az ország polgáraiba is. Nem akar együttműködni még egy ilyen fontos kérdésben sem olyan politikai erőkkel, civil és szakmai szervezetekkel, melyeket céltáblaként használ más ügyekben. Azt üzeni ezzel a külvilágnak, hogy a bezárkózás, az elutasítás megoldást jelenthet egy olyan probléma esetében, mint a globális felmelegedés.

Egyetlen esélyünk lenne a tragédia elkerülésére: a határozott, egységes fellépés.

Szerencsére a magyar polgárok jelentős többsége nem így látja a világ ügyeit, és többségük tisztában van azzal, hogy hosszútávon ez egy öngyilkos küldetés. Ha elhinnénk, hogy a magyar kormány tízmilliárdokat felemésztő, gyermeteg egyszerűséggel kampányoló nemzeti konzultációi nagyobb hasznot hajtanak, mint a most dugdosott uniós kérdősor, akkor valószínűleg nem üzentek volna Orbán Viktor csapatának október 13-án, az önkormányzati választásokon. Nincs persze közvetlen összefüggés a magyar társadalom fogékonysága az ökológiai problémák iránt, és a Fidesz gyenge szereplése között, de a választók egyre inkább elutasítják azt az agresszív, elutasító, avíttas stílust, melyet Orbán Viktor kormánya képvisel.

A Brüsszellel szakadatlan háborúban álló kormánypárt már nem is igazán próbálja palástolni, hogy a nemzeti szuverenitás ügyét olyankor is előtérbe helyezi, amikor az uniós szövetségnek létkérdés lenne a közös fellépés. Ezt bemutatta több külpolitikai állásfoglalás megtorpedózásánál, emberjogi ügyek bojkottjánál, és most, amikor az EU egységesen kíván fellépni az egész bolygót érintő környezeti probléma ellen. Más kérdés, hogy a szuverenitásnak ehhez semmi köze, hiszen a klímaváltozás nem áll meg a határoknál, nincs értelme kerítéseket emelni ellene, nem lehet rafinált politikai alkukkal térdere kényszeríteni. Egyetlen esélyünk lenne a tragédia elkerülésére: a határozott, egységes fellépés.

kecsup.jpg

Fotó: kecsup

A kormány nemhogy nem propagálta az uniós kérdőív kitöltését, de a létét is igyekezett eltitkolni. Miután lebukott a Fidesz vezérkara, azzal védekeztek, hogy csak azért tették nyilvánossá a kérdőívet, mert kötelező volt. Még azután is azt hajtogatták, hogy tulajdonképpen nem is érdekli őket az emberek véleménye ebben a témában, amikor már 200 ezer magyar kitöltötte a konzultációs ívet.  Valójában se kiköpni, sem lenyelni nem tudja Orbán Viktor kormánya ezt a témát, ezért viselkedik úgy ilyen helyzetekben, mint egy durcás kisgyerek, akinek kötelező megennie a spenótot. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Ha mindig elvered a gyereket, amikor igazat mond, egyszer azt fogod észrevenni, hogy hazudik, mint a vízfolyás.”  

 

211 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A nemzeti konzultációs kormány végre elismerte, hogy nem is érdekli az emberek véleménye Tovább
Facebook Tetszik
0
211 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr7815325488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

2019.11.26. 16:14:19

Emlékezzünk előző "bevándorlóinkra”
"Egyetlen ország sem engedheti meg magának a tömeges és ellenőrizetlen bevándorlást, amely megrengetheti a társadalom alapjait. Fizikailag és másként is veszélyes. Joby Warrick, a Washington Post"
Az adózó nép szegénységének veszedelmesebb forrása nem lehet, mint a zsidók szemlátomást való szaporodása. Mely országban a zsidók megszaporodnak, az vagyoni végromlás szélén áll. (A szatmári adózó nép állapotárul, 1830)*** "Kölcsey Ferenc: Országházi beszédéből!
Oroszország kegyetlenül nyomta a maga kazárjait. A galíciai kormányzat is fölébredt arra a tudatra, hogy a kazárt nem vallási szektának kell tekinteni, hanem antigazdasági elemnek. És ezen az alapon kezdte kezelni. Ellenőrzés alá vette, a kocsmát, a boltot, a hitelt, az üzérkedést. Szervezkedett társadalmilag. Védte a parasztot az élősdiektől. A hol csak lehetett, boykottálta a kazárt. 92. old
Közvállalatban nem részesítette. Üzérkedésének a körmére nézett. Intézményeket alkotott
a bennszülöttek ellenállási képességének fokozására.
Oroszország tehát üldözte őket, Galiczia pedig húzogatta ki a gyékényt lábaik alól.
Amott maradásuk nem volt, itt pedig az élet- feltételeket vonták meg tőlük.
Mert nálunk minden meg van engedve, mihelyt a vétek magára öltheti a szabadság, palástját. Más népeknél a szabadság a nemzeti izmok kifejtésére szolgál. Tehát erőforrás. Nálunk a szabadság: gyöngeség. Mások okosan ragaszkodnak a szabadsághoz; mi majom-szeretettel viseltetünk iránta. Magunkat nem féltjük semmitől. A szabadságot féltjük mindentől. Korlátot, ki mert volna emelni a bevándorlásnak? Hiszen gyér népességünk szaporodik csak, ha bejönnek. Az uzsorát sem korlátozta akkor semmi. Vezéreink a szabadság elméletének védpajzsa alá helyezték az uzsorát. Liberalizmusunk irtózott attól a gondolattól, hogy a forgalom szabadságát bármily enyhe uzsora törvénnyel meggátolja. Összefügg ezzel a felfogással, hogy a csalás és hamisítás mai napig is csak magánvádra üldöztetik. Összefügg a földbirtoknak közönséges áruvá minősítése és ekként való szertelen mozgósítása. Összefügg a végrehajtásoknak és az árverezéseknek az, az istentelensége, mellyel a legnagyobb érték is potom áron csavarható ki a tulajdonos kezéből. Egán Ede Kazárföld szociográfia Kárpátaljáról.

. A zsidók a modernkor mesteri rablói. Ők az emberiség dögkeselyűi...." "Őket a politikai igazságszolgáltatás hatáskörébe kell tenni, nem a polgárié alá. Ők biztosan nem valódi állampolgárok."
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.26. 16:51:43

Felesleges marhaságokhoz jobb nem csatlakozni, a klímahiszti is ilyen dolog.
Válasz erre 

siriq111 2019.11.26. 19:00:56

@MAXVAL bircaman közíró: Köszönjük. Mar várnak a fehér "öltönnyel".
Válasz erre 

siriq111 2019.11.26. 19:41:11

@MAXVAL bircaman közíró: A jógát el kell felejtened. Megmondták!
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.26. 19:46:31

Most a beismerés lesz a műszó?
Eddig hetente vizionáltatok bukást, most majd ez lesz a mantra?
Válasz erre 

agador 2019.11.26. 21:42:24

@MAXVAL bircaman közíró: Magától ennyire iszonyúan sötét, vagy fizeti érte a pártközpont?
Válasz erre 

siriq111 2019.11.26. 21:54:52

@agador: Róla ez a film jut eszembe xd
www.imdb.com/title/tt7798634/
Válasz erre 

chrisred 2019.11.27. 05:14:26

A nemzeti konzultációkon sem az emberek véleménye érdekelte a kormányt, hanem a saját koncepciójához gyűjtött támogatást.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.27. 05:47:59

@agador:

A gyíkemberek fizetik.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.27. 08:25:50

@chrisred: "A nemzeti konzultációkon sem az emberek véleménye érdekelte a kormányt, hanem a saját koncepciójához gyűjtött támogatást."

És itt mi a problémád? Van koncepciójuk bazmeg, ha nem is mindenkinek jó, de valamerre haladnak!
Ha emlékszel, maga Gyurcsány vetette a kongresszus és a sajt szemére is, hogy nem csináltak semmit, tehát ez még neki sem tetszett! És hogy konzultációt tart a Fidesz kormány? Ez az általatok állandóan hangoztatott demokrácia! És hogy a saját koncepciójáról? Úgy gondolod, hogy azt kéne megkérdezni, hogy "na gyerekek, ki, mit szeretne" ?
Válasz erre 

konrada 2019.11.27. 11:32:57

...szvsz úgy lehet, hogy tisztában vannak az adatokkal, és nem akarnak reklámot csinálni egy olyan politikai lobbinak, amely szemmel láthatóan valamely tőkés csoport érdekeit nézi...
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.27. 11:59:30

"Sokkal egyszerűbb Soros Györgyöt hibáztatni a menekültáradatért, mint elismerni, hogy a világ bizonyos részei gyakorlatilag élhetetlenné váltak az emberiség nemtörődömsége miatt."

Ezt a büdös kamudumát! Egyrészt Soros és a globális pénzügyi háttérhatalom éppen most teszi élhetetlenné Európát, tehát egyértelmű, hogy elsősorban emiatt kell aggódni és nem azért, mert felgyullad az esőerdő ott, ahol mi tenni semmit sem tudunk! A világ környezetszennyezése szintén a megvadult gazdaságok és pénzügyi csoportok tevékenységére vezethetők vissza, de a klímahiszti álságos, mert pont ezzel nem foglalkozik, megmarad a hülye szívószál meg hasonló debil problémák szintjén, csak a hülye teátrális húzásokra koncentrál, pl. hogy jár e Meghan és Harry magánrepülővel, vagy hogyan fényképezkedik a Titanic hőse a Greta Thurnberg nevű fogyatékos klímapapnővel!
Válasz erre 

ebella 2019.11.28. 05:01:48

@konrada: Ők a Mészáros és a Garncsi érdekeit nézik, akik a hatalmukban vannak. Nem is kell a földdel foglalkozni! Minek? Abból nincs egy cent haszna sem a Dagadtnak.
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2019.11.28. 09:09:30

@Cycmen: Következő bukta még nagyobb lesz,oszt mehettek azeri barátaitokho.
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2019.11.28. 09:13:51

o1g azt képzeli neki sikerül majd túlélni a zöld-liberális előretörést....putingazda módszereivel,nem fogja fel hogy ez itt nem félázsia.
Válasz erre 

István Tamasi 2019.11.28. 10:25:55

@lényeglátó:
"Egyetlen ország sem engedheti meg a tömeges bevándorlást."
Ezek szerint az Árpád vezette 7 törzs bevándorlása is illegális volt amit meg kellett volna akadályozni, ugye?
Valamint a 150 éves török uralom utáni tömeges sváb/német/, szlovák bevándorlást is meg kellett volna akadályozni, ugye?
Válasz erre 

Szalay Miklós 2019.11.28. 11:31:31

Egy földönjáró elemzése az újabb klímatörténéseknek (ENSZ konferencia, Greta Thunberg, stb...):

egyvilag.blog.hu/2019/10/24/egyeb_2019_klimavaltozas

+ Egy tömör összefoglaló a globális problémákról, a felmelegedésről:

egyvilag.hu/temakep/078.shtml
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 11:43:25

@István Tamasi:

"Ezek szerint az Árpád vezette 7 törzs bevándorlása is illegális volt amit meg kellett volna akadályozni, ugye?"

Nem volt illegális, mert akkor még nem létezett olyan szabály, mely tiltotta volna az agressziót.

S igen, meg kellett volna akadályoznia az itt élőknek. Nem akadályozták meg, így identitásuk meg is semmisült.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 11:44:04

@István Tamasi:

"a 150 éves török uralom utáni tömeges sváb/német/, szlovák bevándorlást is meg kellett volna akadályozni"

Azt éppen a magyar állam szervezte!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 11:45:42

@siriq111:

Sose voltam nagy hívője a jógának.
Válasz erre 

István Tamasi 2019.11.28. 11:50:24

@MAXVAL bircaman közíró:
Tehát Árpádék agresszív migránsok voltak. De akkor ne kritizáld a mai migránsokat!
Nyugodj meg a te agyatlan birka identitásodat nem veszélyezteti senki hacsak az nem ha valaki birka kebabot akar csinálni.
Válasz erre 

István Tamasi 2019.11.28. 11:52:47

@MAXVAL bircaman közíró:
Megbocsátható, hogy nem ismered a magyar történelmet hiszen nem vagy magyar, hanem csak egy agyatlan bulesz birka. A svábok/németek, szlovákok betelepítését nem a magyar állam hanem a Magyarországot gyarmatosító Habsburgok szervezték.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 12:03:41

@István Tamasi:

Nem agresszív migránsok voltak, hanem hódítók.
Válasz erre 

midnightcoder2 2019.11.28. 12:04:08

@Toportyán Zsóti: A gond az, hogy a zöld -iberális elõretörést a zöldek és a liberálisok sem fogják túlélni. És nem átvitt értelemben.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 12:04:27

@István Tamasi:

Ugyanaz. Akkor a Habsburgok voltak a magyar kormány. A magyar parlament döntése alapján.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 12:05:19

@István Tamasi:

"De akkor ne kritizáld a mai migránsokat!"

Szóval mehetek lopni a boltba, mert te is loptál tegnap?
Válasz erre 

2019.11.28. 12:12:39

"az emberiség nemtörődömsége miatt" kollektiv bunosseg. Tudjuk hova vezetnek ezek. Nacik: "a zsidok kolletkiv bunosek" -> milliok haltak meg. Bolsevikok: "a gazdagok kollektiv bunosek" -> milliok haltak meg. Feministak: "az ferfiak kollektiv bunosek" -> milliok nem szulettek meg. Szoval ezzel a szoveggel elmesz am a tudod hova.
Válasz erre 

Ki viszi karigeri után a biciklijét ? 2019.11.28. 12:17:26

A klimahiszti, egy ujabb aljas, ostoba, hazug demagogia.
Válasz erre 

midnightcoder2 2019.11.28. 12:28:58

@Ki viszi karigeri után a biciklijét ?: Alapvetõen a klímahiszti jogos. Csak a rá adott válaszok nem érnek egy rakás szart sem. Kb. olyan a realitása a dolognak, mintha azt mondanánk hogy Viktor 2050-ig stadionok helyett birodalmi csillagrombolókat fog építeni. Ez pedig azért toxikus, mert nem csak hogy nem segítenek vele a probémán, hanem Pl. az atomellenes hisztivel konkrétan rontanak a helyzeten.
Válasz erre 

István Tamasi 2019.11.28. 12:33:47

@MAXVAL bircaman közíró:
Birka, birka, te agyatlan birka! Ebbe belezavarodtál, te agyatlan birka.
1. Békésen kalandoztak, békésen elnyomták, elüldözték az itt lakókat. Olyannyira, hogy az imába se került bele, hogy " a magyarok nyilaitól ments meg uram", ugye?
2. Hol volt magyar parlament a törökök kiverésekor? A magyar parlament kérte fel a Habsburgokat, hogy gyarmatosítsák az országot?
3. Tudom, hogy a bulgár hegylakóknak, mint amilyen te is vagy, nemzetthy szokás a lopás, de én nem vagyok bulesz hegylakó és nem lopok.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 12:43:18

@István Tamasi:

"Békésen kalandoztak, békésen elnyomták, elüldözték az itt lakókat. Olyannyira, hogy az imába se került bele, hogy " a magyarok nyilaitól ments meg uram", ugye?"

Így igaz. Mi ezzel a gond? A kor szabályai ilyenek voltak. Aki erősebb, az támad.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 12:44:11

@István Tamasi:

"elüldözték az itt lakókat"

Nem tettek ilyet. Az ellenállókat megölték, a többit asszimillták.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 12:47:47

@István Tamasi:

"Hol volt magyar parlament a törökök kiverésekor? A magyar parlament kérte fel a Habsburgokat, hogy gyarmatosítsák az országot?"

Az 1547. évi V. tc. 5. paragrafusában a magyar országgyűlés kijelentette, hogy ezentúl a trónt az akkori király – I. Ferdinánd – örökösei fogják elfoglalni. Azaz megmaradt a magyar országgyűlés királyválasztási joga, de az országgyűlés köteles I. Ferdinánd törvényes utódai közül megválasztani a mindenkori magyar királyt. A szabad királyválasztás joga csak abban az esetben száll vissza a magyar országgyűlésre, ha I. Ferdinánd vérvonala kihal.

A királyválasztás jogát az 1687. évi II. tc. tovább szűkítette. Ekkor a magyar országgyűlés örökre lemondott az adddig őt megillető királyválasztás jogáról is, kijelentve, hogy ezentúl I. József király mindenkori elsőszülött fiúleszármazottja külön megválasztás nélkül magyar király, s őt az országgyűlés köteles megkoronázni. Amennyiben nincs ilyen leszármazott, akkor a királyválasztás joga visszaszáll az országgyűlésre az említett 1547. évi V. tc. 5. paragrafusa korlátain belül.

Az 1723. évi II. tc. 7. paragrafusa értelmében pedig Magyarország feloszthatatlanul és elválaszthatatlanul volt kormányzandó Ausztriával együtt mégpedig a mindenkori osztrák uralkodó alatt.
Válasz erre 

2019.11.28. 12:48:24

A globális felmelegedés és a szennyezett óceánok mind Soros kitalációja - bemondták az M1-en, tehát igaz. De ha esetleg igaz volna, akkor a migránsok okozták. Ez a fideszesek megingathatatlan véleménye, ezért kár szót pazarolni rájuk.
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.11.28. 12:49:53

Az a helyzet, hogy Magyarország kicsi, a világ környezetszennyezésének töredék százaléka származik innen, tehát ennek a kérdésnek nálunk nincs gyakorlati jelentősége. Szerintem egyszerűen ezért nem foglalkoznak vele hangsúlyosan.
Válasz erre 

midnightcoder2 2019.11.28. 13:02:15

@roli101: Tudod, az hogy a globális felmelegedés Soros kitalációja pont annyira igaz, mint az hogy a belátható idõn belül rendelkezésre álló technológia mellett a megújulókkal globálisan 2050-ig még csak a közelébe is lehet menni a co2 semlegességnek. Vagy épp az, hogy a mûanyag szívószálak betiltásával meg lehet oldani bármit is. Megy ott a néphülyítés mindkét oldalról, de az egyik oldal csak a másikét látja.
Válasz erre 

2019.11.28. 13:02:18

@Sir Galahad: Ha mindenki azt mondja, hogy ő egyedül jelentéktelen, ezért nem foglalkozik vele és a te meglátásod szerint jogosan, akkor 7 milliárd ember nem fog tenni semmit. Azaz minden marad a régiben. Érdekes módon a kormányunk mindenben ki akar tűnni a világban, de ebben pont lapít. Persze mindez addig tart, amíg nem lesznek nagy beruházások EU-s támogatással, mert ugye abból lehet nagyot lopni. Akkor hirtelen mindenhonnan ez fog szólni. Pedig már lehetne büszkén mondani, hogy élen járunk a túlnépesedés csökkentésében, hiszen egyre kevesebb gyerek születik nálunk.
Válasz erre 

Boycie 2019.11.28. 13:04:52

@István Tamasi: Te tényleg debil vagy. Arra nem is merek gondolni hogy egy kibaszott hazaáruló Soros-ügynök lennél. A hozzád hasonlókat a bloggerrel együtt kellene belőni a Dunába, annyira kártékony gusztustalan söpredék vagytok. Mit írjak még?? Anyád ment volna veled abortuszra, az annyira liberális te darab szar :)))
Válasz erre 

Homyak 2019.11.28. 13:08:59

@MAXVAL bircaman közíró:
"Felesleges marhaságokhoz jobb nem csatlakozni, a klímahiszti is ilyen dolog."

Érdekes módon a migránshiszti ellen nem fröcsögtél, pedig ide aztán kutya nem akar jönni, ellenben az rendben van, hogy szívod a szennyezett levegőt, mert mazochista vagy.
Válasz erre 

Homyak 2019.11.28. 13:10:10

@Homyak: @MAXVAL bircaman közíró:

Mondjuk lehet a migráció ellen azért nem hisztiztél, mert köztudottan te is migráns vagy.
Válasz erre 

steery 2019.11.28. 13:22:41

Egy nappal a határidő lejárta előtt láttam meg egy erről szóló cikket, ellenzéki oldalon. Mert nagyon fontos, hogy mind a kormányzati, mind az ellenzéki hazugsággyárak fércműveit olvassam, hisz a kettő összehasonlításából tudom megbecsülni, hogy kb. mi lehet az igazság. Rögtön ki is töltöttem a kérdőívet és szóltam minden ismerősömnek róla, de csak néhányan kapták meg időben a hírt és tudták még az utolsó órákban kitölteni. Ennek az elhallgatása bizony jó nagy geciség volt a kormányzati félrekommunikációs részleg részéről.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 13:28:42

@Homyak:

A migráció egy létező, embertől függő kérdés. Lehet kritizálni a kérdés eltúlzását, de nem magát a szándékot

A klíma ellen tüntetni kb. mint az ellen harcolni, hogy nyár után ősz lesz.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 13:47:06

@Homyak:

Nem vagyok migráns. De ha az is lennék, ez se változtatna semmin. Egy migráns is ellenezheti a migrációt.
Válasz erre 

comblog 2019.11.28. 13:58:56

Noha a környezetszennyezés problémája nagyon is valós, az, ahogy ezt a témát bölcsészek, politológusok szociológusok és egyéb természettudományokban teljesen tudatlan emberek próbálják kisajátítani jól jelzi az irányt. Mindig is voltak elég gátlástalan emberek akik saját maguk irányító szerepbe navigálásához bármilyen eszközt elfogadhatónak tartottak, sőt még talán hittek is benne, hogy az a felfordulás amit tesznek/tettek az jó és mások érdekeit szolgálja.
Sajnos megint ide jutottunk (pedig legalább két, két és fél diktatúra után ismerősök kellene legyenek a tünetek).
Azt minden normálisan gondolkodó ember látja, hogy a környezet megvédéséért tenni kell, ezzel nem lehet vitatkozni. Viszont a módszerek messze nem egyértelműek, sok esetben csak hosszú idő után derül ki, ha valami hatása nem pont az elvárt, hanem sok esetben ellentétes. Máskor meg nevetségesen jelentéktelen dolgokra megy el messze a jelentőségén felüli energia. Azaz pont azok fogalmaznak óvatosabban, vetik fel a kételyeiket egy-egy bárgyú gondolat kapcsán akik esetleg mélyebben átlátják a témát.
Azok meg akik ebből politikusi karriert akarnak építeni csak nyomják, sőt követelik az ad-hoc (vagy még rosszabb: lobbik által sugallt) ötleteik megvalósítását és persze aki vitatkozni mer az ugye nem elég zöld. Miután levették, hogy a fiatalabbak fogékonyak ebben a témában ebből próbálnak saját hátországot építeni. Konkrét tárgyi tudás ill. tapasztalat hiányában ez az a generáció amit könnyen ki lehet használni mivel nehezeben látják át a buktatókat, könnyű bevinni őket abba a rózsaszín ködbe, hogy mindez értük történik.

Politikus soha semmit se csinált még másokért, csak szavakban.
Válasz erre 

Homo fideszbirkusz 2019.11.28. 14:01:33

Most mi van Homo Fideszbirkuszok, mégis csak kellenek Orbánnak a migrik milló számra??

Orbán Viktor több millió bevándorlót vár
origo.hu

Több millió bevándorlót kellene befogadnia Magyarországnak a következő öt évben, mert így tudja biztosítani a gazdasági növekedés ütemét - jelentette ki tegnap Orbán Viktor kormányfő.

Magyarország akár 14 millió embernek is megélhetést tud biztosítani - mondta tegnap a magyar kormányfő az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) üzleti ebédjén. Orbán Viktor a gazdasági növekedés fenntartását firtató kérdésre reagált úgy, hogy ehhez szerinte több millió külföldit kell foglalkoztatnia az országnak.
Válasz erre 

Homo fideszbirkusz 2019.11.28. 14:05:29

@MAXVAL bircaman közíró: "Egy migráns is ellenezheti a migrációt."

Látom Putyin fizetett trollja, úgy belegabalyodtál a ruszki propagandába, hogy a tudathasadás mély álapotában egészen odáig jutottál, hogy magadat utálod a legjobban. A végén még magad fogod saját magadra hívni a bulgár rendőrt, hogy deportáljon téged az illegális migránst vissza a kerítés túloldalára. Na, te ma nem fogsz Putyintól troll bért kapni!
Válasz erre 

Homo fideszbirkusz 2019.11.28. 14:15:57

@Boycie: "Arra nem is merek gondolni hogy egy kibaszott hazaáruló Soros-ügynök lennél."

Nagyon igazad van Homo Fideszbirkuszom, a kibaszott hazaáruló Soros ügynököket listázni kell, már küldöm is neked a listát SOROS FIZETETT ÜGYNÖKEIről:

Rengeteg pénzt kapott Sorostól a Fidesz és személyesen Orbán
origo.hu

Többször írtunk már mi is arról, hogy a nagyobbik kormánypárt prominensei vagy a Fideszhez közel állónak mondható emberek közül hányan és kik profitáltak Soros György és alapítványa ténykedéséből. Közéjük sorolható Orbán Viktor, Lázár János, de például Schmidt Mária vagy Habony Árpád is.

Az origo.hu most viszont azt is összeszedte, hogy pontosan mennyit köszönhet a párt a milliárdos befektető filantróp tevékenységének.

A Rajk- és a Bibó-szakkollégium, melyekből a Fidesz is kinőtt, összesen 11,8 millió forintot kapott a 80-as évek végén, ami mai értéken számolva nagyjából 231 millió lenne.

A Fidesz maga (még nem pártként) közel 4 millióhoz jutott a Soros Alapítványtól, ami mai értéken majdnem 125 millió. Ebből jutott az országos hálózat kiépítésére is, irodákra, irodaszerekre, berendezésre.

Orbán Viktor 88 áprilisától a Soros Alapítvány támogatásából alapított Közép-Európa Kutatócsoport munkatársa volt, ’89 augusztusában azt nyilatkozta a HVG-nek, hogy 10 ezer forintos ösztöndíjat kap havonta közvetlenül az alapítványtól és még 5-10 ezret a szintén Soros-pénzből alapított Századvég című folyóirat szerkesztéséért. Ha összesen 20 ezerrel számolunk, az ma 310 ezer forint lenne.

1989 szeptemberében Orbán Viktor Soros-ösztöndíjasként Oxfordba utazott, ahol a Pembroke College-ben kutatási témája „a civil társadalom eszméje az európai politikai filozófiában” volt.

Deutsch Tamás szintén Sorosnak köszönhetően járt egy Magyarországon és Angliában működő menedzseriskolába, valamint a University of Tennessee-n.

Kövér László is az alapítvány támogatásával kutatta a közép-európai társadalmi mozgalmakat.

Németh Zsolt és Szájer József Oxfordban tanult.

Schmidt Mária két társával együtt összesen 1,35 milliót, mai értéken több mint 30 millió forintot kapott egy kutatásra. Egy jeruzsálemi konferenciaútját is az alapítvány fizette, majd az Indiana Universityn is tanulhatott.

A ma szintén tele szájjal sorosozó Kósa Lajos 250 dollárért vehetett részt ’88-ban a dubrovniki nyári egyetemen, ezekből a kurzusokból nőtt ki később a CEU maga.

Fellegi Tamás mai értéken számítva 2,5 milliót kapott arra, hogy a Connecticuti Egyetemen PhD-zzen.

Bába Iván, a második Orbán-kormány külügyi államtitkára mai értéken 3 millióból kutatott, majd ő lett a Kelet-Európa Kutatócsoport vezetője.

Hörcsik Richárd, a Fidesz korábbi frakcióvezető-helyettese ’87 és ’89 között havi 5 ezer forintos (ma nagyjából 105 ezer lenne) ösztöndíjban részesült.

Cséfalvay Zoltán harmadmagával végzett palóckutatást, és portugál konferenciára is utazott, összesen – mai értéken – 4 millióból.

Soros-ösztöndíjas volt a lex CEU-t a minap államfőként szignózó Áder János is, de a támogatás mértéke nem ismert.

Habony Árpád a Soros Alapítvány által hétmillióval megtámogatott könyv- és papírrestaurátor-képzésre járt.

Nem apanázst kapott, hanem közvetlenül a szervezetnek dolgozott Mikola István, Stumpf István, Sólyom László, Jeszenszky Géza, Chikán Attila.

A CEU-n tanított Illés Géza, és oda járt Kovács Zoltán kormányszóvivő és Kumin Ferenc New York-i főkonzul. Berzétei Ákos külügyi helyettes államtitkár jelenleg is ott tanul

– emlékeztet az origo.
Válasz erre 

Homyak 2019.11.28. 14:20:46

@MAXVAL bircaman közíró:

"A klíma ellen tüntetni kb. mint az ellen harcolni, hogy nyár után ősz lesz. "

A változást mi okoztuk, ergo nekünk kell tenni ellene. Manapság sokszor nyár után nem ősz lesz, hanem egyből tél, és az ősz max egy kedd délutánra esik. Néha jobban tennéd, ha inkább nem szólalnál meg, akkor talán okosabbnak tűnnél.

Bulgáriában élsz magyarként, tehát gazdasági migráns vagy.
Válasz erre 

comblog 2019.11.28. 14:25:21

@Homo fideszbirkusz: Értelmes, a befogadó ország kultúráját elfogadni képes (integrálható) bevándorlók ellen aligha tiltakozna bárki is. Olvasni-írni alig tudó, bizonytalan hátterű klikkesedő majd a befogadó ország kultúráját megreformálni szándékozó ill. követelőző (mert az neki jár, hiszen ő menekült) bevándorlókat max. agymosottak látnak szívesen. Tudom, nem csak ez a két véglet van, viszont az hogy ki-hol helyezkedik el ezen a skálán nem azonnal derül ki, hanem amikor már nem tudod visszaküldeni őket.
Nem mellékesen a második-harmadik generáció frusztrációja (mivel hogy a helyben lakóknak esetleg jobban megy, könnyedén elfeledkezve arról, hogy ezt generációk alatt érték el) esetleg arra a szintre emelkedik ami rombolási kényszerig fajulhat. Nos ekkor már lehet késő bánat minden gondolat.
A nyugat is eléggé rövidlátó volt amikor Ázsiai országokba helyezte ki a termelést mert az extra profitot hozott rövidtávon.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 14:26:08

@Homo fideszbirkusz:

Van hasznos migráció és káros migráció.

Aki dolgozni megy, legálisan, az ritkán okoz bajt.
A Soros-terv viszont nem ezt írja le, hanem milliós kontrállaltlan betelepítést.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 14:27:16

@Homyak:

Nem okoztunk semmit. 1000 éve melegedbb volt Európában, mint most, pedig akkor alig volt ipari tevékenység.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 14:31:31

@Homyak:

"Bulgáriában élsz magyarként, tehát gazdasági migráns vagy."

1. Nem vagyok gazdasági migráns, ugyanis nem gazdasági okból mentem.
2. Eleve nem lehet az ember migráns az EU-n belül a szabad mozgás elve miatt.
3. Bolgár is vagyok, nem csak magyar. Tudod, mint Gyurcsányné.
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.11.28. 14:37:45

@roli101: Nem mondhatja azt mindenki, mert tényszerűen nem mindenkire igaz (pl. USA, Kína, India).
Válasz erre 

Kivlov 2019.11.28. 14:52:18

"...a világ bizonyos részei gyakorlatilag élhetetlenné váltak az emberiség nemtörődömsége miatt."

Igen, a túlszaporodásuk miatt. Amíg nem lesz újra max. 5 mrd ember a Földön, addig a helyzet nem lesz jobb. Minden elektromos autós, és egyéb klímamentő önmegnyugtató intézkedés felesleges, amíg túlterheljük a bolygót.
Válasz erre 

midnightcoder2 2019.11.28. 14:53:43

@Homyak: "A változást mi okoztuk, ergo nekünk kell tenni ellene."

Ja, lehetne, Pl. olyan anyagot a légkörbe juttatni, ami visszatükrözi a beérkezõ hõ egy részét. Mint a II világháború után, amikor jó sok kén-dioxidot toltunk a légkörbe, csak most valami olyasmi kellene ami nem okoz savas esõt.

Lehet ezen túl atomból fedezni a zsidóráramot, a többit pedig megújulóból, ha pedig épp az nincs, akkor földgázból. És reménykedni a fúziós erõmûben. Vagy csinálni olyan napelemet, ami kb. 10x ennyire hatékony, és tizedennyibe kerül, plusz környezetbarát módon elõállítható és megsemmisíthetõ. Ennek híján lószar lesz itt 2050-re, nem karbonsemlegesség.
Válasz erre 

axolotl77 2019.11.28. 15:22:57

@MAXVAL bircaman közíró: Bár vannak jó meglátásaid, de az ilyen baromságaid miatt mondja mindenki rólad, hogy egy eszeveszett őrült vagy. Neked nem számít, hogy mit mondanak a tudósok, mik a tudomány legújabb megállapítási. Így csak egy agyatlan Fidesz-trollnak tűnsz, aki együtt béget a nyájjal. Most mit vársz ilyen megjegyzéstől? "Nem okoztunk semmit. 1000 éve melegebb volt Európában, mint most, pedig akkor alig volt ipari tevékenység." Ez egyszerűen nem igaz. Honnan veszed?
Én a végzettségemből adódóan nem most találkoztam először ezekkel a dolgokkal. Csak most kezdenek el a szélesebb rétegek is foglalkozni vele.
Válasz erre 

axolotl77 2019.11.28. 15:29:44

@MAXVAL bircaman közíró:
www.st-andrews.ac.uk/~rjsw/PalaeoPDFs/GlaserRiemann2009.pdf
Nézd már meg ennek a 445. oldalát, aztán mondd már meg, hogy mi volt 1000 éve!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 15:33:16

@axolotl77:

A ballibek számára mindenki troll, aki nem fújja a nótájukat gondolkodás nélkül.
Válasz erre 

Homyak 2019.11.28. 15:47:56

@MAXVAL bircaman közíró:

Idézem a migráns definícióját: "Lakóhelyét megváltoztató személy; egy területről elvándorló, illetve más országba betelepülő ember. "

Szóval migráns vagy és kész :)
Válasz erre 

Homo fideszbirkusz 2019.11.28. 16:13:27

@comblog: " Értelmes, a befogadó ország kultúráját elfogadni képes (integrálható) bevándorlók ellen aligha tiltakozna bárki is. Olvasni-írni alig tudó, bizonytalan hátterű klikkesedő majd a befogadó ország kultúráját megreformálni szándékozó ill. követelőző (mert az neki jár, hiszen ő menekült) bevándorlókat max. agymosottak látnak szívesen. "

ja, ezért is szeretné Anglia kipaterolni az integrálódásra képtelen, csak a szoc segélyre áhítózó magyarokat meg lengyeleket! Ellenberger az india meg a pakisztáni bevándorlókat szeretik, mert ők dolgosak és magukává teszik az angol értékrendeket. Ja, a londoni polgármester is arab származású.

Úgyhogy ne erőlködj agymosott Homo Fideszbirkuszom, senkinek az arcára nincs ráírva hogy milyen a jelleme meg mik az életcéljai. Ez csak a mindenkit és mindent utáló fidesznácik propaganda anyaga, hogy ők egész társadalmakat tudnak egy-egy skatulyába berakni, ráadásul mindenki a magyaroknál alávalóbb skatulyába kerül. Mert a magyar Homo fideszbirkuszok ám az igazi atomtudósok és a keresztényi szeretet mintapéldányai!
Válasz erre 

Homo fideszbirkusz 2019.11.28. 16:15:33

@MAXVAL bircaman közíró: "A ballibek számára mindenki troll, aki nem fújja a nótájukat gondolkodás nélkül"

De szép az amikor te, a fizetett ruszki troll sírbakolsz azon hogy miért szólítanak téged trollnak?
Válasz erre 

midnightcoder2 2019.11.28. 16:19:56

@Homyak: A kb. azonos kultúrkörbõl érkezõket inkább expat-nak mondják.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.11.28. 16:28:12

Ha az Avaaz szerű szébalos majmok nem ültek volna rá a témára, és erre hivatkozva nem negligálnának minden a témától teljesen független különvéleményt is, akkor lehet egységesen lehetne fellépni a klímaváltozás ellenében.

Illetve azt sem árt megemlíteni, hogy a Grétát simogató csúcsvezetők egy darab valódi intézkedést se tudtak eddig tető alá hozni, ami az üvegházhatású gázok kibocsátásának valódi csökkentéséről szólna. Mert a profit diktál, és Grátát csak a korosztályok, és politikai oldalak közötti konfliktusok kirobbantására használják.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.11.28. 16:29:14

@MAXVAL bircaman közíró:
"A ballibek számára mindenki troll, aki nem fújja a nótájukat gondolkodás nélkül."

Ez pontosan így van. Gyurcsány hivatásos seggnyalói ezt lépten nyomon bizonyítják is.. ;)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 16:29:22

@Homyak:

Tehát pl. aki elköltözik Miskolcról Bp-re?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 16:29:57

@Homo fideszbirkusz:

Én örülük, ha atrollok trollnak neveznek, ez ugyanis dicséret tőlük.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 16:32:28

@midnightcoder2:

Eleve nem a migránsokkal van gond, hanem az erőszakos, kontrollálatlan miránsokkal.

Semmi gond, ha jönnek idegenek, ha nem tömegesen egyetlen helyről, nem koncentráltan, s jó szándékkal.
Válasz erre 

2019.11.28. 16:36:14

@MAXVAL bircaman közíró: Azért az rendkívül szórakoztató (és egyben persze nagyon szánalmas), hogy kétség nélkül hiszel mindenféle láthatatlan, gyíkemberes, háttérhatalmas összeesküvésekben, ugyanilyen buzgalommal hiszel a mesebeli szakállas felhőnlakó bácsikádban, de abban b+, ami kézzelfogható és érezhető, naponta tapasztalható (gyk az emberi tevékenység hatására változó klíma) na abban nem.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 16:36:23

@Minden ballib bérretteg:

Olyan ez mint a "független" szó, a jelentése "ballib".
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.28. 16:38:59

@Eugene Horse:

Nem szoktam hinni rémhírekben. Különösen óvatos vagyok olyan dolgokkal, melyeket nagyon nyomnak a háttérhatalmista, liberális médiák, ezek nagyon-nagyon ritkán igazak.
Válasz erre 

István Tamasi 2019.11.28. 16:40:12

@Boycie:
További kellemes böfögést és tökvakargatást kívánok.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.11.28. 16:43:13

@Eugene Horse: Kérlek sorold fel, hogy a változó klímáról regélő baloldali csúcspolitikusok milyen valódi lépéseket tettek az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése érdekében.
Ja hogy semmilyet ? És mióta is nem tettek semmit ?
Válasz erre 

midnightcoder2 2019.11.28. 16:47:53

@Minden ballib bérretteg: Igazából ez az egész az amcsi elnökválasztásról szól. Utána a téma Grétike nevû címerállatkával együtt valószínûleg dobva lesz a mainstream médiából. Ami azért szopacs, mert a probléma ettõl még létezik.
Válasz erre 

jágör68 2019.11.28. 16:53:05

Károcsony Kamugeli már megoldotta a Klímavészhelyzetet, nem?
4- 5 alpolgármester minden kerületbe6 klímavédő szlgálati autó és klímavédő szolgálati sofőr mindegyiknek. Ja és, írták, hogy majd 2030- ban (2024- ig szól a mandátumuk) majd valaki csinál valamit.
Tisztára, mint az EP, am ma szintén klímavészhelyzetett hirdetett.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.11.28. 17:00:46

Kezd már nagyon sablonossá válni a “ballib” média. Megtaláltátok a Soros-Migráns-Brüsszel kommnikációs szentháromság “ballib” verzióját?!?
Gratula! Ahhoz külön is, hogy a naív bölcsészek elöszedték a középiskolás földrajz könyvet a padlásról. :)))))
Válasz erre 

axolotl77 2019.11.28. 17:18:35

@MAXVAL bircaman közíró: Látom a szavad is elakadt, mert nem tudsz reagálni a TÉNYEKRE.
Javaslom ennek a definíciónak az elmélyült elemzését: "A vita érvek ütköztetése egy adott témában, célja egy adott hallgatóság meggyőzése egy adott vélemény helyességéről. "
Válasz erre 

oassasa 2019.11.28. 20:50:24

FIDESZ-nek nincs jó koncepciója, amit környezetvédelem címén csinál az egy szar, de nehogy azt higgye valaki hogy amikor mindenki leírja a véleményét, ákombákom betűkkel, amit az írni-olvasni tudó réteg évtizedekig böngészik , megold mindent. Vannak szakértők, mondják el mi a helyzet és én majd szavazok. Dolgozzak helyettük, divat az erdőtelepítés, DE mennyi facsemete kell 1 ha területre. Erdő megoldja a klímaváltozást ? mivel jobb a többi növénytakarónál ?
30 éve tudjuk, szélsőségessé válik az időjárás a Kárpát-medencébe, esős időszakokat hosszú száraz periódusok követik. MI A LÉNYEG ? Itt kell tartani a vizet és nem az a legfontosabb, hogy ne legyen árvíz ! Politikusok szedjék le a választási plakátokat ezt témát , meg hagyják a szakemberekre.
Meghirdették az állami földeket, kialakítottak egy földpiacot, felmérték az árvizek miatt elárasztott területeket, az ember azt hitte történni fog valami végre, de csak lenyúlták azt.
NEM HALLOM A SZAKÉRTŐKET .
Válasz erre 

2019.11.28. 20:54:38

@midnightcoder2:

Mi van vazze? Te is szaporodsz?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 21:40:51

@oassasa: "NEM HALLOM A SZAKÉRTŐKET . "

szerintem te mást se hallasz.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 21:44:56

@nemecsekerno_007: miért, faszfejke, talán nincs globális felmelegedés, és talán nem igaz, hogy az Orbán kormány kurva keveset csinál az ügyben?! de igaz. akkor mit hisztizel itt?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 21:45:58

@jágör68: érved nulla, mint a Fidiótáknak általában.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 21:49:01

@midnightcoder2: mint tudjuk, elmebeteg vagy, ezért lehet az, hogy amiatt is vinnyogsz, ha egy szerinted is létező probléma előtérbe kerül.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 21:51:09

@Minden ballib bérretteg: "baloldali csúcspolitikusok milyen valódi lépéseket tettek az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése érdekében. "

hol is vannak hatalmon, és mióta, te hatökör?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 21:53:34

@Minden ballib bérretteg: "baloldali csúcspolitikusok milyen valódi lépéseket tettek az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése érdekében. "

például:

"Csepelen ne valósuljanak meg élsport-beruházások, az atlétikai stadion megépítésével induljon el a zöldfelületek növelése, valósuljon meg a Csepeli Nagyerdő Program."
infostart.hu/belfold/2019/11/27/dontott-a-fovaros-a-budapesti-atletikai-vb-sorsarol

tudatlan, agyhalott köcsög vagy, mint a Fideszesek általában.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 21:54:31

@Minden ballib bérretteg:

"baloldali csúcspolitikusok milyen valódi lépéseket tettek az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése érdekében. "

például:

"a kormány teljesíti azt a megállapodását, amit még Tarlós Istvánnal írtak alá a közösségi közlekedés fejlesztéséről."
infostart.hu/belfold/2019/11/27/dontott-a-fovaros-a-budapesti-atletikai-vb-sorsarol

tudatlan, agyhalott köcsög vagy, mint a Fideszesek általában.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 21:56:42

@MAXVAL bircaman közíró: az erőszakos magyarokkal sokkal nagyobb baj van, tömegekben vannak Magyarországon, tömegesen jöttek ide.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 21:58:54

@Minden ballib bérretteg: "egy darab valódi intézkedést se tudtak eddig tető alá hozni, ami az üvegházhatású gázok kibocsátásának valódi csökkentéséről szólna."

tudatlan, Fidióta fasz vagy.

metazsul.blog.hu/2019/11/27/europa_a_vilag_elso_klimasemleges_foldresze
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 21:59:51

@Homo fideszbirkusz: :) ja, hát elmebeteg szegény, simán behazudja, hogy sárga az ég és piros a fű.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:01:16

@midnightcoder2: a magyarok és az angolok nem azonos kultúrkörből érkeznek. a náci elvtársaid Angliában utálnak téged.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:03:05

@Szóra kész Szókratész: csökkent az apád fasza, te idióta!

berkeleyearth.org/wp-content/uploads/2018/01/TimeSeries2017.png
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:05:56

@axolotl77: "az ilyen baromságaid miatt mondja mindenki rólad, hogy egy eszeveszett őrült vagy. "

meg egyébként de facto is az. ő maga is elismeri, hogy aspergeres.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:07:29

@MAXVAL bircaman közíró: de migráns vagy. mindenki migráns, aki másik országba költözik. te is az vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:09:59

@MAXVAL bircaman közíró: "1000 éve melegedbb volt Európában, mint most"

egy faszt, hazudozós, Fidióta elmebeteg vagy.

cdn5.nzgeo.com/2016/01/52_Weather_01-1300x926.jpg
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:11:08

@MAXVAL bircaman közíró: nem te mondod meg, melyik a hasznos és káros migráció. te mindenképpen káros vagy, még ha nem migrálsz, akkor is.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:13:41

@comblog: "Értelmes, a befogadó ország kultúráját elfogadni képes (integrálható) bevándorlók ellen aligha tiltakozna bárki is."

a Fidióta náciknak fingjuk nincs, hogy akik ellen tiltakoznak, azok milyenek.

"Olvasni-írni alig tudó, bizonytalan hátterű klikkesedő majd a befogadó ország kultúráját megreformálni szándékozó ill. követelőző (mert az neki jár, hiszen ő menekült) bevándorlókat max. agymosottak látnak szívesen."

ezek a Fidesz szavazók, akiket leírtál. tényleg nem szívesen látják őket, de sajnos itthon teszik tönkre az országot.

ertelemblog.wordpress.com/2017/09/04/a-menekult-kerdesrol/
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:16:21

@comblog: "ahogy ezt a témát bölcsészek, politológusok szociológusok és egyéb természettudományokban teljesen tudatlan emberek próbálják kisajátítani jól jelzi az irányt."

látom, téged csak az zavar, hogy nem te, az utolsó kis selejt mondja meg az irányt.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:17:16

@MAXVAL bircaman közíró: migráns vagy. egy migráns ellenezheti a migrációt, ahogy egy zsidó is lehet náci, meg ilyenek. ha elég elmebeteg. te meg az vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:18:22

@MAXVAL bircaman közíró: "A klíma ellen tüntetni kb. mint az ellen harcolni, hogy nyár után ősz lesz. "

kb olyan, mint a migráció ellen népszavazni.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:19:44

@Boycie: na, ennyit tud a Fidióta.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:20:50

@midnightcoder2: "a mûanyag szívószálak betiltásával meg lehet oldani bármit is."

meg lehet oldani a sok műanyag szívószál szemét problémáját, te idióta fasz!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:22:10

@Sir Galahad: a világ környezetszennyezésének töredéke származik bármelyik egyes embertől, te fasz! ha ilyen ürüggyel egyik se csinál semmit, akkor nem fog semmi sem javulni!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:24:02

@MAXVAL bircaman közíró: "A kor szabályai ilyenek voltak. Aki erősebb, az támad. "

a mostani kor szabálya meg az, hogy a migráns jön, te meg kussolsz!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:25:28

@Szóra kész Szókratész: "nem lehet a légkör üvegházhatású gázainak hozzáadásával vagy kivonásával szabadon változtatni."

de lehet. hülye vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:26:30

@midnightcoder2: Viktor 2050-re egy döglött szar lesz.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:27:06

@Ki viszi karigeri után a biciklijét ?: költözz Bangladeshbe, te megérdemled!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:28:53

@MAXVAL bircaman közíró: "Nem agresszív migránsok voltak, hanem hódítók. "

az rosszabb.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:30:25

@MAXVAL bircaman közíró: "Nem volt illegális, mert akkor még nem létezett olyan szabály, mely tiltotta volna az agressziót."

ma van olyan szabály, hogy Orbánéknak be kell fogadnia migránsokat. ez a szabály. tessék betartani!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:31:32

@Szóra kész Szókratész: nem, a szabály ma az, hogy a Fidiótáknak befogjuk a pofáját, ha sokat ugrálnak!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:32:23

@Szóra kész Szókratész: bambusz szart te furikázol.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:32:58

@Szóra kész Szókratész: dugd fel te, te vagy oda érte!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:33:44

@Szóra kész Szókratész: a faszt mondjátok meg, nincs ilyen szabály, majd beverjük a pofátokat, ha sokat ugráltok!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:34:51

@Szóra kész Szókratész: csökkent az apád fasza, te idióta!

berkeleyearth.org/wp-content/uploads/2018/01/TimeSeries2017.png
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:35:45

@Szóra kész Szókratész: a hőmérséklet most éppen csökken múlt hét óta, ettől még nincs globális lehűlés, te náci fasz!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:36:17

@Szóra kész Szókratész: Vesztésre álltok.Nem veszed észre?:)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:37:17

@Szóra kész Szókratész: ti az összes értelmes tudóssal vitáztok. mindenki szembe megy az autópályán, csak ti vagytok a helikopterek. hasból bemondásra.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:39:19

@Szóra kész Szókratész: "az MTA kutatója."

az MTA hivatalos álláspontja:

qubit.hu/2019/09/24/mta-a-tudomany-allaspontja-szerint-emberi-eredetu-a-globalis-felmelegedes

ti az egész MTA-val vitáztok. mondjuk érvek nélkül.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:50:57

@Szóra kész Szókratész: "az MTA kutatója."

az MTA hivatalos álláspontja:

qubit.hu/2019/09/24/mta-a-tudomany-allaspontja-szerint-emberi-eredetu-a-globalis-felmelegedes

ha bízol az MTA-ban, akkor elfogadod az MTA álláspontját, és kuss!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:51:59

@Szóra kész Szókratész: "Kételkedsz az MTA hivatalos vizsgálatában? "

nem kételkedek. az MTA álláspontja az, hogy van globális felmelegedés és az ember okozza.

qubit.hu/2019/09/24/mta-a-tudomany-allaspontja-szerint-emberi-eredetu-a-globalis-felmelegedes

ha bízol az MTA-ban, akkor elfogadod az MTA álláspontját, és kuss!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 23:00:48

@Szóra kész Szókratész: "Megítélésünk szerint Miskolczi Ferenc tudományos eredményei alátámasztják a széndioxid-kibocsátás globális korlátozására irányuló nemzetközi erőfeszítéseket"

dw99kd9o82oas.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/04/Zagoni_MTA_jelentes-11.pdf?x11502
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 05:01:37

@math0:

Mo. a magyaroké.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 05:03:04

@math0:

A migráció engedése akarat kérdése.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 05:20:58

@math0:

Igen, ilyen szabályt ír elő a Soros.terv, de a népek ellenállnak.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 05:22:06

@math0:

Rosszabb milyen szempontból?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 05:37:03

@math0:

Próbálják ránk erőszakolni ezt a szabályt, de mi ellenállunk.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 05:39:57

@math0:

500 éve meg azt volt a tudomány hivatalos álláspontja, hogy a Föld a világ központja.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:02:56

@MAXVAL bircaman közíró: oszt már miért, te kis elmebeteg?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:03:43

@MAXVAL bircaman közíró: a CO2 kibocsátás megfékezése is akarat kérdése, csak ráadásul még jó cél is.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:04:31

@MAXVAL bircaman közíró: nem Soros írta elé, és idióta nácik hisztiznek csak.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:06:02

@MAXVAL bircaman közíró: az agresszív magyar hódítók sokkal nagyobb kárt okoztak, sokkal erősebbek, az agresszív magyar hódítók fegyverrel, óriási csapatokban, szervezetten, célzottan nekirontottak az itteni népeknek.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:06:58

@MAXVAL bircaman közíró: a népek ellenálltak az agresszív, magyar hódítóknak, ld. Trianon.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:07:31

@MAXVAL bircaman közíró: idióta, náci faszok vagytok.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:08:16

@MAXVAL bircaman közíró: tudom, neked, elmebetegnek gondot okoz az updatelés?
Válasz erre 

axolotl77 2019.11.29. 08:14:40

@MAXVAL bircaman közíró: Ez nem a tudomány, hanem az egyház álláspontja volt (a.k.a. geocentrikus világkép). Kopernikusz "De revolutionibus orbium coelestium" c. műve 1543-ban jelent meg, ahol már heliocentrikus világképet vázolt fel. Ennek 476 éve. Ezt felkerekíthetjük 500 évre? De ha nem, akkor sem baj, mert Alexandriai Hüpátia már az Ókorban megfogalmazta a Napközpontú világ teóriáját.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:33:16

@math0:

Mert amagyarok az ország alapítói, ők vezetik azóta is, ők az országalkotó lakosság zöme.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:33:53

@math0:

A CO2 kibcsátás és a kílmaváltozás közt nincs közvetlen kapcsolat.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:35:19

@math0:

"az agresszív magyar hódítók sokkal nagyobb kárt okoztak"

Így igaz.

"az agresszív magyar hódítók fegyverrel, óriási csapatokban, szervezetten, célzottan nekirontottak az itteni népeknek"

Így igaz. S te ebből azt a tanulságot vonod le, hogy nem szabad ellenállni a cálzott nekirontásnak manapság?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:36:53

@math0:

Nem álltak ellen, hanem asszimilálódtak. A mai magyarság 70-80 %-ban a volt leigázottak utódai, akik identitást váltottak.

Trianon már egy később idegen betelepülés eredménye. Semmi köze az egészhez.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:38:19

@axolotl77:

A tudomány álláspontja volt ez 2000 éven keresztül. Az egyházi álláspont az volt: egyetértés a kor tudományos álláspontjából. Ahogy ma is ez van.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:39:48

@axolotl77:

"Alexandriai Hüpátia már az Ókorban megfogalmazta a Napközpontú világ teóriáját"

Sőt ilyen volt korábban is, de csak marginális siznte. A tudományos világ komolytalannak tartotta, hogy ne a Föld legyen a világ központja mozdulatlan gö9mbként. Ezt támasztotta alá minden tudományos kísérlet is.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:45:15

@MAXVAL bircaman közíró: oszt ha idejön 10ezer szomália és megalapítja Hajdúbazdmegen a Észak-Szomáliát, akkor Hajdúbazdmeg a szomáliaké?!

és a migráns, ha megtanul magyarul, tán nem magyar?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:46:08

@MAXVAL bircaman közíró: ha ezt egy olyan elmebeteg mondja, mint te, akkor valószínűleg az ellenkezője az igaz. az nem vita, hogy sorba szarod ide a baromságokat.
Válasz erre 

axolotl77 2019.11.29. 08:46:09

@MAXVAL bircaman közíró: A-ha! Biztos igazad van, ha úgy hiszed.
hu.wikipedia.org/wiki/Giordano_Bruno
Majd kérdezd Giordano Brunot a túlvilágon a tudomány és az egyház kebelbarátságáról! Sok egyéb tudóssal egyetemben.
"Tanait nem vonta vissza, ezért hosszú per után a 1600. február 17-én a katolikus egyház veszedelmes eretneknek nyilvánította és elevenen elégettette Rómában, a Campo de’ Fiori-n. Bizonyos források szerint kivégzése előtt kivágták nyelvét, hogy ne tudjon lázító szavakat intézni a néphez."
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:47:38

@MAXVAL bircaman közíró: ebből azt tanulságot vonom le, hogy az agresszív magyarok sokkal károsabbak voltak. én egyébként nem vagyok olyan hülye, hogy hódítókat és migránsokat egy kalap alá vonjak. annál is inkább, mert ahogy már megbeszéltük, te migráns vagy, szóval magad ellen uszítasz.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:48:27

@math0:

Az apai nagymamám - színbolgár - tökletesen beszél magyarul. Ezek szerint magyar? Meglepődne, ha ezt mondanád neki...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:48:44

@MAXVAL bircaman közíró: Bulgária a bolgároké, úgyhogy takarodj onnan, büdös migráns!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:49:47

@MAXVAL bircaman közíró: ha valaki magyarul beszél, és magyarnak vallja magát, akkor magyar. ha nem vallja magát magyarnak, akkor nem. semmi akadálya nincs annak, hogy egy migráns magyar legyen.ezt kéne felfognod, kis elmebeteg!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:50:31

@math0:

"ha idejön 10ezer szomália és megalapítja Hajdúbazdmegen a Észak-Szomáliát, akkor Hajdúbazdmeg a szomáliaké"

Ha képesek ezt megtenni, majd megvédeni magukat, akkor igen. Ilyen az emberi történelem, makákóm...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:52:53

@axolotl77:

Brónót eretneksége miatt ítéltek el, te is tudod, nem x vagy y tudományos elmélet miatt.

Amint a heliocentrikus elmélet lett a fősodor, azt az egyházi vezetés is azonnal elfogadta.

Kevered a katolicizmust az újprotestánsokkal, ahol a tudományt hitbéli kérdésnek tekintik. Ez a hozzáállás ismeretlen a katolicizmusban, s perse az ortdoxiában is, ez csakis protestáns jellemző.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:53:21

@MAXVAL bircaman közíró: ti amiatt hisztiztek, hogy attól féltek, képesek megtenni. most akkor döntsd, el, kis aszpergeres elmebeteg, hogy hisztizel, vagy elfogadod! össze-vissza beszélsz már megint.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:56:42

@axolotl77: Brunót többek között azért ítélték el, mert hitt a sok világ létezésében, ami egy tudományos tény. látod, az egyház is változtatja a véleményét, de nem a saját érdeme alapján, hanem csak kullog a tudomány után.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:57:46

@axolotl77: bocs, az előbbi az elmebeteg birkának szólt.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:58:36

@MAXVAL bircaman közíró: Brunót többek között azért ítélték el, mert hitt a sok világ létezésében, ami egy tudományos tény. látod, az egyház is változtatja a véleményét, de nem a saját érdeme alapján, hanem csak kullog a tudomány után. de előtte az egyház még leégeti magát, meg embertelen bűnöket követ el, mint pl. Brunó kivégzése.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:59:32

@math0:

Nyilván károsabb a hódító a migránsnál, hiszen a hódíto azonnal megsemmisíti az áldozata országotm míg a migráns csak kihasználja.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:00:14

@math0:

1. Nem vagyok illegális.
2. Magam is bolgár vagyok félig.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 09:00:36

@MAXVAL bircaman közíró: a magyar lakosság zömének kurvára semmi köze nincs az alapítókhoz. csak megtanulták a nyelvet. a mai magyarok zöme és zömében későbbi migráns származású.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:01:28

@math0:

Szóval akkor vallani is kell magadat. Az előbb még mást hazudtál.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 09:02:04

@MAXVAL bircaman közíró: Bulgária nem a félbulgároké, takarodj onnan, te kis migráns! az, hogy ki a legális migráns, akarat kérdése. ha akarjuk, akkor te egy illegális migráns vagy, ha akarjuk, akkor a szomáliai legális menekült. miért akarnánk pont azt, amit egy olyan elmebeteg selejt akar, mint te? miért nem azt, amit az értelmes emberek akarnak?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 09:02:40

@MAXVAL bircaman közíró: ha valaki magyarul beszél, és magyarnak vallja magát, akkor magyar. ha nem vallja magát magyarnak, akkor nem. semmi akadálya nincs annak, hogy egy migráns magyar legyen.ezt kéne felfognod, kis elmebeteg!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 09:03:46

@MAXVAL bircaman közíró: az országot kihasználó migráns, az te vagy, kis elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 09:13:33

@MAXVAL bircaman közíró: te egy haszontalan, országot romboló, büdös náci migráns vagy, csak akarat kérdése, hogy kitoloncoljunk Bulgáriából és Magyarországról is, a faszomnak sem kell egy ilyen genetikai selejt, mint amilyen te vagy.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:14:43

@math0:

Ez mindig harc kérdés. Ha a migrálni vagy hódítani akaró erős, akkor ő győz. Ha nem, akkor az eredeti lakosság. Mit nem értesz?

A magyarok 1100 éve sikeresne védik a területet.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.11.29. 09:15:56

@math0: Globális felmelegedés van, mint ahogy volt korábban és lesz is a jövőben. A kérdés az, hogy ez milyen mértékben okozza az emberi tevékenység és tudjuk-e csökkenteni... Faszfejkém...

Szedd elő a középiskolás földrajz könyved, mert a vakhitedet a középkori inkvizítorok megirígyelnék. Faszfejkém...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 09:18:42

@MAXVAL bircaman közíró: A románok és szlovákok 100 éve sikeresen védik Trianont. Minden rendben van. És a migránsok is sikeresen meg fogják védeni magukat, ne hisztizz!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 09:20:16

@nemecsekerno_007: nem kérdés, hogy a globális felmelegedés ember okozta. szedd elő a józan eszedet, te kis elmebeteg selejt! ja, hogy neked olyan nincs. akkor dugulj már el a hülyeségeiddel, te kis nyomorék!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:38:28

@math0:

Teológiai követketetései miatt ítélték el.
Válasz erre 

axolotl77 2019.11.29. 09:48:36

@Szóra kész Szókratész: Csak nem mindegy, hogy egységnyi felmelegedés 2millió vagy 200 év alatt történt. Senki sem vitatja közülünk az interglaciálisok létét.
Nem mellesleg természettudományos végzettségem van, tehát elég érdekes, hogy az engem tanító docensek és professzorok munkásságát kérdőjelezitek meg folyamatosan. Nálatok viszont úgy tűnik, hogy közelében sem vagytok ennek a tudományterületnek. Nem tűnik fel, hogy miközben belinkelünk ide mindenféle térképet, megy tanulmányt, nektek az a reakciótok, hogy nem így van? Esetleg reakciók sincsenek.
Szókratésszal takaródzni - ilyen színvonalon? Nagyon érdekes...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:49:09

@math0:

Ugyanezt mondtam. A honfoglaló magyarok magukhoz asszimilálták a mglévő lkaosságot.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:51:43

@math0:

Neked ebbe nincs beleszólásod. Értem, hogy muszlim munjanlküliket szretenél, de a többség nem osztja álláspontodat.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:53:05

@math0:

Ha korlátozott migrácó jön be, az nem szokott baajt okozni. De nem is erről volt szó.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:54:17

@math0:

Egy országot s ehasználok ki.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 10:00:22

@math0:

Hülye vagy.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 10:03:07

@math0:

Így van, sikeresen megvédték. Bár sok helyen még nem magabiztosak.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 10:06:00

@Szóra kész Szókratész:

Ilyen a történelem. Az erős megvédi magát, a gyengét eltapossák.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 10:08:23

@axolotl77:

A tudomány ilyen. Paradigmatikus ugrásokban halad, s minden 2 ugrás között dogmatikussá válik.

Manapság politikai oka van a klímahisztit alátámasztó elméeteknek. Pont ugyanaz, mint a homoszex kivétele a betegségek listájáról.
Válasz erre 

axolotl77 2019.11.29. 10:52:27

@Szóra kész Szókratész: Kérdésidre a válasz ebben a cikkben található:
index.hu/tudomany/til/2019/09/18/70-es_evek_jegkorszak_joslat_lehules_klimaszkeptikus_hoax_felmelegedes_klimavaltozas/
De azok kedvéért akik nem kattintanak: "A második világháború után egészen a nyolcvanas évekig a világ egy átlagnál hűvösebb periódusban volt. ..... legalábbis részben – az ember okozta a fokozódó ipari légszennyezéssel, konkrétan a kén-dioxid légkörbe juttatásával."
"... a hatvanas évek végén még úgy-ahogy tartotta magát kisebbségi véleményként a lehűlés, de a hetvenes évek közepére ez teljesen eltűnt."
Miskolczit meg el fogom olvasni, de 88 oldal azért most nem megy ennyire ripsz-ropsz. (Köszönet a linkért.)
Egyébként a Holnapután című film kapcsán én is elgondolkodtam, hogy mennyire lehetséges forgatókönyv az ott felvázolt jégkorszak. Hiszen hogy kezdődik az egész? A tengerek erőteljes melegedése miatt nem hűlik le a pólusnál kellően a Golf- (Észak-atlanti-)áramlás, és emiatt leáll. Ez olyan instabilitást hoz a fölötte lévő légrétegekben, hogy a sztratoszféra hideg levegője lefelé áramlik és jön az amit mindenki jól ismer a filmből.
Aztán jöttek bennem a kételyek: a sztratoszféra hőmérséklete annyi mint a földfelszíné, sűrűsége elenyésző hozzá képest, és egyébként is - egy jégkorszak beköszönte több százezer évig tart el.
Tuti, hogy sok fejet megzavart annak idején ez a film.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 16:31:40

@Szóra kész Szókratész: "Az ipar megjelenése előtt is voltak a bolygónak felmelegedési periodusai,te kis buta.. "

És ez hol cáfolja azt, hogy az ipar megjelenése óta, a mostani felmelegedési ciklust az ipar okozza?! Te tényleg ennyire agyalágyult vagy, vagy fizetnek érte?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 16:33:17

@MAXVAL bircaman közíró: Brunót többek között azért ítélték el, mert hitt a sok világ létezésében, ami egy tudományos tény. látod, az egyház is változtatja a véleményét, de nem a saját érdeme alapján, hanem csak kullog a tudomány után. de előtte az egyház még leégeti magát, meg embertelen bűnöket követ el, mint pl. Brunó kivégzése.
Válasz erre 

axolotl77 2019.11.29. 16:48:14

@Szóra kész Szókratész: Nem is nagyon értem a kérdésed okát.
Növekedett a hőmérséklet 1910-40 között - ez látnivaló. Az ipari termelés viszont nyilván meg sem közelítette azt a szintet, ami 1940-től a fokozott haditermelés, majd a boldog békeévek féktelen és felelőtlen fogyasztása generált.
A Novaruptával kapcsolatban annyit, hogy nagy mennyiségű láva tört a felszínre, de nem törvényszerű a nagyobb kitörés = több SO2-kibocsátás-elv. Ugyanis egy kitörés hevessége, anyagkilökődésének mennyisége és intenzitása függ attól, hogy milyen típusú kőzetlemezek (óceáni, szárazföldi) milyen módon találkoznak (közelednek, távolodnak, vagy elcsúsznak egymáshoz képest), mindezt milyen mélységben teszik és milyen kőzetolvadék fog a felszínre kerülni (riolit, andezit, bazalt, dácit).
Tanulságul itt egy grafikon a Novarupta-Katmai és a Pinatubo kénkibocsátásáról:
www.researchgate.net/figure/Daily-mass-loading-of-SO-2-and-SO-4-Mt-for-the-three-simulations-of-left-Pinatubo-and_fig2_228632311
Hiába volt a Pinatubo egy picivel kisebb kitörés, a kénkibocsátása mégis a többszöröse a másikénak.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 17:00:37

@math0:

Nem egyházi feladata tudományos kutatásokat folytatni.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 17:30:22

@MAXVAL bircaman közíró: ja persze, csak az emberek kivégeztetése, az egyházi feladat, megint mellébeszélsz, kis vakarék korcs, mert megint nincs igazad, tudod te is. kínos neked, hogy folyton szopsz, de ahelyett, hogy eltakarodnál a kurva anyádba, mellébeszélsz.

Brunót többek között azért ítélték el, mert hitt a sok világ létezésében, ami egy tudományos tény. látod, az egyház is változtatja a véleményét, de nem a saját érdeme alapján, hanem csak kullog a tudomány után. de előtte az egyház még leégeti magát, meg embertelen bűnöket követ el, mint pl. Brunó kivégzése.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.11.29. 17:32:56

@math0: :) Vicces vagy, mint a középkori prédikátorok...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 17:53:59

@nemecsekerno_007: na ennyit tudsz, kis selejt. nulla érv. csak az idiótaság dől belőled. nem kérdés, hogy a globális felmelegedés ember okozta. szedd elő a józan eszedet, te kis elmebeteg selejt! ja, hogy neked olyan nincs. akkor dugulj már el a hülyeségeiddel, te kis nyomorék!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 18:48:15

@math0:

Egyházi feladat a vallási bűnök megállapítása.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.11.29. 20:36:20

@math0: Kellett egy vallás az ateistáknak is. Erre pont jó a klímahiszti. Te vagy az egyik élő példa...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 00:06:52

@MAXVAL bircaman közíró: megint mellébeszélsz, kis vakarék korcs, mert megint nincs igazad, tudod te is. kínos neked, hogy folyton szopsz, de ahelyett, hogy eltakarodnál a kurva anyádba, mellébeszélsz.

Brunót többek között azért ítélték el, mert hitt a sok világ létezésében, ami egy tudományos tény. látod, az egyház is változtatja a véleményét, de nem a saját érdeme alapján, hanem csak kullog a tudomány után. de előtte az egyház még leégeti magát, meg embertelen bűnöket követ el, mint pl. Brunó kivégzése.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 00:07:28

@nemecsekerno_007: na ennyit tudsz, kis selejt. nulla érv. csak az idiótaság dől belőled. nem kérdés, hogy a globális felmelegedés ember okozta. szedd elő a józan eszedet, te kis elmebeteg selejt! ja, hogy neked olyan nincs. akkor dugulj már el a hülyeségeiddel, te kis nyomorék!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.30. 08:38:18

@math0:

Eddig egy vitában se győztél le. Lám, most se vagy képes érvelni, kis trágár makákó...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 10:03:54

@MAXVAL bircaman közíró: figyusz, kis elmebeteg, nézzél körül, te egy olyan versenyen indulsz bénán, hogy mindenki 2 perc után látja rólad, hogy béna vagy. még a Fideszesek is. és miután hátrafelé indulsz el, és le se futod a távot, kijelented, hogy te győztél. mindenki röhög rajtad. nem elég, hogy beteg vagy, még ki is röhögteted magad.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 10:07:54

@Szóra kész Szókratész: attól, hogy olyan szinten vagy tudatlan, és hülye, mint egy lapos Föld hívő, nem lesz igazad.

itt egy tonna bizonyíték:

en.wikipedia.org/wiki/Attribution_of_recent_climate_change

www.nature.com/articles/srep21691
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.30. 10:17:55

@math0: Látom, megint nem vagy normális! ? Menj már be egy bolondokházába te szerencsétlen idegbeteg szarzsák, senki sem kíváncsi a primitív dumádra!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 10:52:19

@Cycmen: Látom, megint nem vagy normális. (A diliházodon kívül ez egy kijelentőmondat.) Menj már be egy bolondokházába, (ide a diliházodon kívül egy vesszőt szoktak tenni) te szerencsétlen, (ide a diliházodon kívül egy vesszőt szoktak tenni) idegbeteg szarzsák, senki sem kíváncsi a primitív dumádra!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.30. 11:11:39

@math0:

Buta vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 11:51:41

@MAXVAL bircaman közíró: buta vagy. figyusz, kis elmebeteg, nézzél körül, te egy olyan versenyen indulsz bénán, hogy mindenki 2 perc után látja rólad, hogy béna vagy. még a Fideszesek is. és miután hátrafelé indulsz el, és le se futod a távot, kijelented, hogy te győztél. mindenki röhög rajtad. nem elég, hogy beteg vagy, még ki is röhögteted magad.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.11.30. 12:53:13

@math0: Földrajz szakra jártam, nem hat rám egy idióta, vallásos fröcsögése. Újra csak azt tudom mondani, hogy kellett egy vallás az ateistáknak. Olyanoknak mint te...
Válasz erre 

axolotl77 2019.11.30. 15:12:35

@Szóra kész Szókratész: Jelentős különbség van abban, hogy a CO2 a légkörbe kerülve tartósan ott marad (évezredekig) és a folyamatos utánpótlás miatt mindig csak akkumulálódik a hatása.
A SO2 viszont pár év alatt eltűnik a vízpárával történő kölcsönhatása miatt. Ennek a hatása tehát jóval rövidebb időszakot fog meghatározni.
Azon kívül tessék megnézni, hogy a halogénezett szénhidrogéneknek milyen brutális kibocsátása kezdődött meg a 60-as évektől!
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%9Cvegh%C3%A1zhat%C3%A1s#/media/F%C3%A1jl:Growth_rates_of_greenhouse_gases_figure1m.jpg
Tehát nem olyan egyszerű a helyzet, mint elsőre gondolod, hogy csak a CO2 és a SO2 szintjét kell nézni. És akkor még ott van a metán és N2O. És hogy bonyolítsuk a helyzetet, ezeknek a globális felmelegedési potenciáljuk (GWP) nagyságrendekkel tér el egymáshoz képest.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 15:22:48

@nemecsekerno_007: " Földrajz szakra jártam"

ezen nem csodálkozok, alibi szak, pont olyan elmebetegeknek való, mint te. de szerintem te csak vécére jártál be az egyetemre. továbbá, mi a faszom relevanciája van ennek, te húgyagyú? na ennyit tudsz, kis selejt. nulla érv. csak az idiótaság dől belőled. nem kérdés, hogy a globális felmelegedés ember okozta. szedd elő a józan eszedet, te kis elmebeteg selejt! ja, hogy neked olyan nincs. akkor dugulj már el a hülyeségeiddel, te kis nyomorék!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 15:24:58

@axolotl77: ez egy ilyen egydimenziós idióta, ő még ott tart, hogy ha meggyújtom a gyufát, akkor tűz lesz, a tüzet a gyufa okozta, egyetlen oka van (ez se igaz), olyanról, hogy a dolgoknak sok okuk van, nem is hallott, olyanról sem, hogy statisztika és korreláció.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 23:32:51

@Szóra kész Szókratész: már egyszer beletöröltem a szarodba az orrod. HAZUDSZ. Miskolci nem mutatta ki,hogy a jelenlegi felmelegedés nem üvegház jellegű felmelegedés,

"Megítélésünk szerint Miskolczi Ferenc tudományos eredményei alátámasztják a széndioxid-kibocsátás globális korlátozására irányuló nemzetközi erőfeszítéseket, "

dw99kd9o82oas.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/04/Zagoni_MTA_jelentes-11.pdf?x11502
Válasz erre 

axolotl77 2019.12.01. 12:07:46

@Szóra kész Szókratész: Szerintem meg nem.
A két vegyület egyféleképp lép reakcióba - speciális körülmények között:
chemequations.com/en/?s=CO2+%2B+H2O+%3D+H2CO3
De mivel a szénsav egy nagyon instabil vegyület, szinte rögtön szét is bomlik:
hu.wikipedia.org/wiki/Sz%C3%A9nsav
A reakciósebességi állandójuk nagyságrendekkel eltér egymástól.
Válasz erre 

axolotl77 2019.12.01. 12:20:08

@Szóra kész Szókratész:
"Ezzel semmiféle magyarázatot nem adtál arra..."
De adtam. Csak nem érted.
Azt írtam, hogy a két időszakot nem hasonlíthatod össze egy az egyben, mert a 60-as évek végétől új gázok is beléptek az üvegházhatás erősítésébe.
Másrészt meg az évszázad első felében nem volt annyi SO2-kibocsátás mint ami a 2. vh. után történt:
wattsupwiththat.files.wordpress.com/2015/05/global-so2-emissions-jsmith.png?resize=700%2C479
Igaz ugyan, hogy ez a grafikon az emberi eredetű kibocsátásra vonatkozik, de azt meg már egy előbbi grafikonon mutattam neked, hogy a Novarupta messze nem bocsátott ki annyi SO2-t mint ami a kitörés nagyságából esetleg következne.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.01. 12:46:40

@Szóra kész Szókratész: már egyszer beletöröltem a szarodba az orrod. HAZUDSZ. Miskolci nem mutatta ki,hogy a jelenlegi felmelegedés nem üvegház jellegű felmelegedés,

"Megítélésünk szerint Miskolczi Ferenc tudományos eredményei alátámasztják a széndioxid-kibocsátás globális korlátozására irányuló nemzetközi erőfeszítéseket, "

dw99kd9o82oas.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/04/Zagoni_MTA_jelentes-11.pdf?x11502
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.01. 13:02:56

@Szóra kész Szókratész:

már egyszer beletöröltem a szarodba az orrod. HAZUDSZ.

" Miskolczi Ferenc eredményei szerint az emberiség széndioxid-kibocsátása összességében nem növeli meg az üvegházhatást, bár más módokon megváltoztathatja az éghajlatot. "

"Megítélésünk szerint Miskolczi Ferenc tudományos eredményei alátámasztják a széndioxid-kibocsátás globális korlátozására irányuló nemzetközi erőfeszítéseket,"

dw99kd9o82oas.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/04/Zagoni_MTA_jelentes-11.pdf?x11502
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.01. 13:14:43

@Szóra kész Szókratész:

"A tudomány álláspontja világos: a felmelegedést jórészt mi okozzuk"

mta.hu/tudomany_hirei/a-tudomany-allaspontja-vilagos-a-felmelegedest-joreszt-mi-okozzuk-de-jelentosen-korlatozhatjuk-109986
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.12.01. 17:02:48

@math0: Olvasd el a földrajz könyvet faszkalap. Lehetőleg értelmezve...
Nem lehetsz annyira kocka, hogy mindent feketének v. fehérnek látsz...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.01. 17:20:26

@nemecsekerno_007: A földrajz könyvet? Miért "A", te csak egy földrajz könyvet ismersz, te korlátolt fasz?! A másik meg, hogy olvasd el te, te elmebeteg selejt, mert láthatóan nem olvastad. És hol a jó édes kurva anyádban érv az, hogy másokkal akarod elolvasni azt, amit te lusta voltál elolvasni?! Nem elég, hogy eltartunk téged, te lusta, ingyenélő kis selejt?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.02. 09:14:39

x
Válasz erre 

2019.12.03. 05:58:47

@MAXVAL bircaman közíró:
Az expressz asszimiláltak!
Faji hiányaikat úgy akarják eltüntetni, hogy faj magyarabbak akarnak lenni a parasztszármazékoknál, előkelőségi hiányaikat úgy, hogy dzsentribbek a valódi nemesnél. Minthogy őseikben nincs magyar vér, szüntelen harsogják a magyarkodó frázisokat. Olyan vendégek ők, akik meg részegedve, a vendéglátók szívességétől, tele szájjal hirdetik, hogy itt tulajdonképpen ők a gazdák és ők, merik »félteni« a magyar fajtát például a faj magyar parasztság választójogától.” Szabó Zoltán, a Cifra nyomorúság írója!

. A törvénykezés monopóliumhelyzetet teremtett az alkohol készítésében és árulásában a nemesség számára, a földesurak pedig zsidóknak adták bérbe azon jogokat, hogy azok főzhessenek és árulhassanak alkoholt. A zsidó bérlők pedig a falusiak általi profiton gazdagodtak meg (akik tehát nem rendelkeztek a nemesek jogaival az alkohol előállítására, se a zsidók összeköttetéseivel, hogy azon jogokat bérbe vehessék), továbbá a sokszor 100 százalékos kamatra adott kölcsön miatt sokaknak elárverezték a megélhetést jelentő telkeit és otthonait, mely szintén nem segítette a zsidó-keresztény együttélést (i. m., 49.

A MAGYAR urak baromsága.(Maguk is zsidók!) A magyar urak ezer éven keresztül mindig szem előtt tartották, hogy hatalmuk csak addig biztos, amíg nincs magyar etnikumú polgárság. Nem szabad követniük a nyugati népek példáját, ahol minden társadalomban volt viszonylag erős, saját etnikumú polgársága. Azt egyetlen királyunk nem engedte meg, hogy a városok polgárai magyarok legyenek, mert azok végül még autonómiát is követelnének.

Hiába, Magyarországon a polgárságot is úgy kell kinevezni, mint ezer fundamen¬umtalan kulturális intézményt: nincs polgárságunk. Ez az ország penészes, feudális, tarthatatlan romlottságát talán legjobban polgárságának szörnyű, silány gyávasága mutatja. Egy zagyva, kevés polgárság, amelynek élelmesei sietnek felkapaszkodni az uralkodó osztály pódiumára. Mely a polgári címet szégyelli.Büszke polgársága csak olyan társadalmaknak van, hol a polgárság forradalmat csinált, s véres kézzel dobálta ki kastélyaik ablakán elnyomóit. A magyar polgárság csinált talpnyalást, üzletet, kalábriászt, (=hazárdjáték) de forradalmat soha, s ezért nincs!
Válasz erre 

axolotl77 2019.12.06. 07:58:21

@Szóra kész Szókratész: "A 60-as évek végétől" --> Igen, mert itt már nem tudta a SO2 sem visszafogni a felmelegedést az új üvegházgázok miatt.
"Co2 sem volt annyi, mivel kisebb volt az ipari kibocsátás." --> De nézd csak meg ezen a grafikonon, hogy 1945-ben micsoda megtorpanás következett be a leamortizált gazdaság miatt az üvegházgázok kibocsátásában! Azért kellett egy pár év (1960-ig), amíg egyáltalán elérte a háború előtti szintet a CO2-kobocsátás.
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%9Cvegh%C3%A1zhat%C3%A1s#/media/F%C3%A1jl:Growth_rates_of_greenhouse_gases_figure1m.jpg
Válasz erre 

axolotl77 2019.12.08. 17:08:57

@Szóra kész Szókratész: Nézd! Úgy látom, hogy nem tudod, vagy nem akarod megérteni a dolgot. Én itt hozhatok neked bármilyen érvet, az neked nem minidig sántít és sántítani is fog.
Kérlek még egyszer veselkedj neki annak az indexes cikknek amit linkeltem arra a felvetésedre, hogy mi volt ez a látszólagos ellentmondás a II. vh. utáni hőmérséklettel! Ne is azt a részét nézd, hogy mi történt, vagy (szerinted) mi nem történt, hanem azt a táblázatot, ami a lehűlés vs. felmelegedés témakörében született!
Ha van egy tudományosan magyarázandó jelenség, amiben (csak a példa kedvéért) 100 tudósból 95 az egyik álláspontot hangoztatja, míg 5 a másikat, akkor én bizony a 95-nek fogok hinni.
A Miskolczi-féle tanulmány Zágoni által írt jelentését átfutottam. Úgy gondolom, hogy nagy vonalakban értem, bár nem vagyok sem fizikus, sem meteorológus. Értem én, hogy hosszabb távon kiegyenlíti a vízpára a CO2 mennyiségét a légkörben és beáll egy egyensúlyi állapot. De könyörgöm! Mennyi idő alatt? Nem azt mondom, hogy kipusztul az emberiség, de a civilizáció jelenlegi formája simán összeomlik.
És az meg nem furcsa, hogy ha beírod ennek az embernek a nevét a Google-ba, akkor egy tudományos igényű oldalt sem ad be? Olyan oldalakra vannak linkek, amik erősen konteo-gyanúsak illetve nyíltan jobboldali, erősen pártpolitikaiak. Magyarán, aki jobboldali, az Miskolczival van, aki hazaáruló libsi, az ellene! (Megjegyzem, sosem voltam liberális.)
Viszont ha ennyire el akarja hallgattatni a neoliberális érdekszféra Miskolczit, akkor hogy a fenében van, hogy az olajlobbi és a szénlobbi nem az ő szekerét tolja? Hiszen az olajlobbinak marha nagy ereje van ám. Emlékezzünk dr. Robert Kehoe-ra, aki "tudományosan" alátámasztotta, hogy semmi baj nincs a benzin ólmozásával, mert ólomterhelés amúgy is ér minket a természetből. (Persze, hisz az Ethyl Corporation alkalmazásában állt.) Ugyanakkor Cameron Pattersont - aki kimutatta az antropogén ólom felhalmozódását a környezetünkben - teljesen kicsinálták. Vagy Herbert Needleman volt az első orvos, aki kiállt az ólmozott benzin betiltása mellett. Hálából 30 évig zaklatták perekkel.

Ezeket csak azért írtam le, mert a tapasztaltak szerint a felállás fordított szokott lenni. Kicsinálják azt, aki a tőkés nagyiparral szemben megy és az emberiség érdekeit nézi. (Szerintetek ők a klímahisztisek.) Aki pedig azt mondja, hogy no para, minden a legnagyobb rendben, az megkap pénzt, paripát, fegyvert.
Válasz erre 

axolotl77 2019.12.16. 08:43:08

@Szóra kész Szókratész: "Egy klímakutatással foglalkozó komoly szakember azt állítja, hogy a globális felmelegedésért nem a CO2 a felelős."
Itt azért nekem komoly problémám van a számokkal. A többi tudós mind meg van vezetve? Ki által? Ők mind baloldali/liberális tudósok? A naperőmű- és szélerőműgyártók megvették őket kilóra? Vagy az atomlobbi?
Szóval, életszerűtlen a sztori.
"Miskolczi Ferenc eredményei szerint az emberiség széndioxid-kibocsátása összességében nem növeli meg az üvegházhatást, bár más módokon megváltoztathatja az éghajlatot." - írja Zágoni. Tehát csak kellene kezdeni valamit azzal a fránya CO2-dal. Még szerintük is.
"A baloldal rátalált nagy témájára, amire politikát építhet." Ez nyilván szúrja a jobbosok szemét, mert addig sem a migrációról beszélünk. (Ami szerintem is egy marha fontos kérdés, és elég radikálisan viszonyulok hozzá.)
Ajánlom a témában:
index.hu/kulfold/2019/12/10/fidesz_klimavaltozas_szelsojobboldal_klimaszkeptikus_populizmus_adelphi_kutatas/
Zanzásítva:
1. A klímapolitika óriási pofont ad a nemzeti szuverenitásnak
2. A klímapolitika megváltoztatja a tájat és az embert
3. A klímapolitika sokba kerül
Válasz erre 

axolotl77 2019.12.23. 08:06:25

@Szóra kész Szókratész: Mint ahogy más pénzügyi-politikai körök is kampányt építenek ilyen -olyan szándékoktól vezérelve a klímahelyzet tagadására.
És visszaérkeztünk oda, ahonnan kiindultunk.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard