Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A nemzeti konzultációs kormány végre elismerte, hogy nem is érdekli az emberek véleménye

A nemzeti konzultációs kormány végre elismerte, hogy nem is érdekli az emberek véleménye

Egyszerűen nem tud megbékélni Orbán Viktor kormánya azzal a ténnyel, hogy vannak olyan globális problémák a világban, melyekre az emberiségnek közös megoldást kell találnia. A Fidesz számára valamiféle internacionalizmus a klímaváltozás elleni harc, ugyanakkor mindent megtesz annak érdekében, hogy a Föld légkörének melegedése és a migrációs nyomás erősödése közötti összefüggések rejtve maradjanak a magyar választók elől. Sokkal egyszerűbb Soros Györgyöt hibáztatni a menekültáradatért, mint elismerni, hogy a világ bizonyos részei gyakorlatilag élhetetlenné váltak az emberiség nemtörődömsége miatt.

24_hu_107.jpg

Fotó: 24.hu

Suttyomban intézte a kormány az Európai Unió által kezdeményezett, és a tagállamok számára kötelezővé tett társadalmi konzultációt a klímaváltozásról. Nyilván azt szerette volna demonstrálni Orbán Viktor Brüsszel felé, hogy a magyarokat nem igazán érdeklik a globális kérdések, az ország lakossága inkább a bevándorlóktól retteg, mint a jéghegyek és gleccserek megolvadásától. A Fidesz politikájának szerves része ugyanis, hogy az uniót lélektelen, bürokratikus szervezetként mutatja be az ország lakói számára, amely olykor Soros György parancsaira cselekszik, így például az is előfordulhat, hogy a magyarok számára nem tetsző intézkedésekkel kell borzolniuk a honi közönség idegeit.

Ilyennek tartja például a kormány a klímavédelmet is, melynek jelentőségét minden eszközzel igyekszik kicsinyíteni. Nem lát ugyanis érdemi propagandaeszközt egy olyan globális problémában, mely határon átnyúló, évtizedeken, sőt évszázadokon át tarthat, megoldása pedig szolidaritás és empátia nélkül lehetetlen. Orbán Viktor kormánya kifejezetten önző politikát folytat ugyanis, és ezt a magatartást próbálja átplántálni az ország polgáraiba is. Nem akar együttműködni még egy ilyen fontos kérdésben sem olyan politikai erőkkel, civil és szakmai szervezetekkel, melyeket céltáblaként használ más ügyekben. Azt üzeni ezzel a külvilágnak, hogy a bezárkózás, az elutasítás megoldást jelenthet egy olyan probléma esetében, mint a globális felmelegedés.

Egyetlen esélyünk lenne a tragédia elkerülésére: a határozott, egységes fellépés.

Szerencsére a magyar polgárok jelentős többsége nem így látja a világ ügyeit, és többségük tisztában van azzal, hogy hosszútávon ez egy öngyilkos küldetés. Ha elhinnénk, hogy a magyar kormány tízmilliárdokat felemésztő, gyermeteg egyszerűséggel kampányoló nemzeti konzultációi nagyobb hasznot hajtanak, mint a most dugdosott uniós kérdősor, akkor valószínűleg nem üzentek volna Orbán Viktor csapatának október 13-án, az önkormányzati választásokon. Nincs persze közvetlen összefüggés a magyar társadalom fogékonysága az ökológiai problémák iránt, és a Fidesz gyenge szereplése között, de a választók egyre inkább elutasítják azt az agresszív, elutasító, avíttas stílust, melyet Orbán Viktor kormánya képvisel.

A Brüsszellel szakadatlan háborúban álló kormánypárt már nem is igazán próbálja palástolni, hogy a nemzeti szuverenitás ügyét olyankor is előtérbe helyezi, amikor az uniós szövetségnek létkérdés lenne a közös fellépés. Ezt bemutatta több külpolitikai állásfoglalás megtorpedózásánál, emberjogi ügyek bojkottjánál, és most, amikor az EU egységesen kíván fellépni az egész bolygót érintő környezeti probléma ellen. Más kérdés, hogy a szuverenitásnak ehhez semmi köze, hiszen a klímaváltozás nem áll meg a határoknál, nincs értelme kerítéseket emelni ellene, nem lehet rafinált politikai alkukkal térdere kényszeríteni. Egyetlen esélyünk lenne a tragédia elkerülésére: a határozott, egységes fellépés.

kecsup.jpg

Fotó: kecsup

A kormány nemhogy nem propagálta az uniós kérdőív kitöltését, de a létét is igyekezett eltitkolni. Miután lebukott a Fidesz vezérkara, azzal védekeztek, hogy csak azért tették nyilvánossá a kérdőívet, mert kötelező volt. Még azután is azt hajtogatták, hogy tulajdonképpen nem is érdekli őket az emberek véleménye ebben a témában, amikor már 200 ezer magyar kitöltötte a konzultációs ívet.  Valójában se kiköpni, sem lenyelni nem tudja Orbán Viktor kormánya ezt a témát, ezért viselkedik úgy ilyen helyzetekben, mint egy durcás kisgyerek, akinek kötelező megennie a spenótot. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Ha mindig elvered a gyereket, amikor igazat mond, egyszer azt fogod észrevenni, hogy hazudik, mint a vízfolyás.”  

 

211 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A nemzeti konzultációs kormány végre elismerte, hogy nem is érdekli az emberek véleménye Tovább
Facebook Tetszik
0
211 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr7015325488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (211)
Az utolsó 100 komment:

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:34:51

@Szóra kész Szókratész: csökkent az apád fasza, te idióta!

berkeleyearth.org/wp-content/uploads/2018/01/TimeSeries2017.png
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:35:45

@Szóra kész Szókratész: a hőmérséklet most éppen csökken múlt hét óta, ettől még nincs globális lehűlés, te náci fasz!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:36:17

@Szóra kész Szókratész: Vesztésre álltok.Nem veszed észre?:)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:37:17

@Szóra kész Szókratész: ti az összes értelmes tudóssal vitáztok. mindenki szembe megy az autópályán, csak ti vagytok a helikopterek. hasból bemondásra.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:39:19

@Szóra kész Szókratész: "az MTA kutatója."

az MTA hivatalos álláspontja:

qubit.hu/2019/09/24/mta-a-tudomany-allaspontja-szerint-emberi-eredetu-a-globalis-felmelegedes

ti az egész MTA-val vitáztok. mondjuk érvek nélkül.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:50:57

@Szóra kész Szókratész: "az MTA kutatója."

az MTA hivatalos álláspontja:

qubit.hu/2019/09/24/mta-a-tudomany-allaspontja-szerint-emberi-eredetu-a-globalis-felmelegedes

ha bízol az MTA-ban, akkor elfogadod az MTA álláspontját, és kuss!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 22:51:59

@Szóra kész Szókratész: "Kételkedsz az MTA hivatalos vizsgálatában? "

nem kételkedek. az MTA álláspontja az, hogy van globális felmelegedés és az ember okozza.

qubit.hu/2019/09/24/mta-a-tudomany-allaspontja-szerint-emberi-eredetu-a-globalis-felmelegedes

ha bízol az MTA-ban, akkor elfogadod az MTA álláspontját, és kuss!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.28. 23:00:48

@Szóra kész Szókratész: "Megítélésünk szerint Miskolczi Ferenc tudományos eredményei alátámasztják a széndioxid-kibocsátás globális korlátozására irányuló nemzetközi erőfeszítéseket"

dw99kd9o82oas.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/04/Zagoni_MTA_jelentes-11.pdf?x11502
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 05:01:37

@math0:

Mo. a magyaroké.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 05:03:04

@math0:

A migráció engedése akarat kérdése.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 05:20:58

@math0:

Igen, ilyen szabályt ír elő a Soros.terv, de a népek ellenállnak.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 05:22:06

@math0:

Rosszabb milyen szempontból?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 05:37:03

@math0:

Próbálják ránk erőszakolni ezt a szabályt, de mi ellenállunk.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 05:39:57

@math0:

500 éve meg azt volt a tudomány hivatalos álláspontja, hogy a Föld a világ központja.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:02:56

@MAXVAL bircaman közíró: oszt már miért, te kis elmebeteg?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:03:43

@MAXVAL bircaman közíró: a CO2 kibocsátás megfékezése is akarat kérdése, csak ráadásul még jó cél is.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:04:31

@MAXVAL bircaman közíró: nem Soros írta elé, és idióta nácik hisztiznek csak.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:06:02

@MAXVAL bircaman közíró: az agresszív magyar hódítók sokkal nagyobb kárt okoztak, sokkal erősebbek, az agresszív magyar hódítók fegyverrel, óriási csapatokban, szervezetten, célzottan nekirontottak az itteni népeknek.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:06:58

@MAXVAL bircaman közíró: a népek ellenálltak az agresszív, magyar hódítóknak, ld. Trianon.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:07:31

@MAXVAL bircaman közíró: idióta, náci faszok vagytok.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:08:16

@MAXVAL bircaman közíró: tudom, neked, elmebetegnek gondot okoz az updatelés?
Válasz erre 

axolotl77 2019.11.29. 08:14:40

@MAXVAL bircaman közíró: Ez nem a tudomány, hanem az egyház álláspontja volt (a.k.a. geocentrikus világkép). Kopernikusz "De revolutionibus orbium coelestium" c. műve 1543-ban jelent meg, ahol már heliocentrikus világképet vázolt fel. Ennek 476 éve. Ezt felkerekíthetjük 500 évre? De ha nem, akkor sem baj, mert Alexandriai Hüpátia már az Ókorban megfogalmazta a Napközpontú világ teóriáját.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:33:16

@math0:

Mert amagyarok az ország alapítói, ők vezetik azóta is, ők az országalkotó lakosság zöme.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:33:53

@math0:

A CO2 kibcsátás és a kílmaváltozás közt nincs közvetlen kapcsolat.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:35:19

@math0:

"az agresszív magyar hódítók sokkal nagyobb kárt okoztak"

Így igaz.

"az agresszív magyar hódítók fegyverrel, óriási csapatokban, szervezetten, célzottan nekirontottak az itteni népeknek"

Így igaz. S te ebből azt a tanulságot vonod le, hogy nem szabad ellenállni a cálzott nekirontásnak manapság?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:36:53

@math0:

Nem álltak ellen, hanem asszimilálódtak. A mai magyarság 70-80 %-ban a volt leigázottak utódai, akik identitást váltottak.

Trianon már egy később idegen betelepülés eredménye. Semmi köze az egészhez.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:38:19

@axolotl77:

A tudomány álláspontja volt ez 2000 éven keresztül. Az egyházi álláspont az volt: egyetértés a kor tudományos álláspontjából. Ahogy ma is ez van.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:39:48

@axolotl77:

"Alexandriai Hüpátia már az Ókorban megfogalmazta a Napközpontú világ teóriáját"

Sőt ilyen volt korábban is, de csak marginális siznte. A tudományos világ komolytalannak tartotta, hogy ne a Föld legyen a világ központja mozdulatlan gö9mbként. Ezt támasztotta alá minden tudományos kísérlet is.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:45:15

@MAXVAL bircaman közíró: oszt ha idejön 10ezer szomália és megalapítja Hajdúbazdmegen a Észak-Szomáliát, akkor Hajdúbazdmeg a szomáliaké?!

és a migráns, ha megtanul magyarul, tán nem magyar?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:46:08

@MAXVAL bircaman közíró: ha ezt egy olyan elmebeteg mondja, mint te, akkor valószínűleg az ellenkezője az igaz. az nem vita, hogy sorba szarod ide a baromságokat.
Válasz erre 

axolotl77 2019.11.29. 08:46:09

@MAXVAL bircaman közíró: A-ha! Biztos igazad van, ha úgy hiszed.
hu.wikipedia.org/wiki/Giordano_Bruno
Majd kérdezd Giordano Brunot a túlvilágon a tudomány és az egyház kebelbarátságáról! Sok egyéb tudóssal egyetemben.
"Tanait nem vonta vissza, ezért hosszú per után a 1600. február 17-én a katolikus egyház veszedelmes eretneknek nyilvánította és elevenen elégettette Rómában, a Campo de’ Fiori-n. Bizonyos források szerint kivégzése előtt kivágták nyelvét, hogy ne tudjon lázító szavakat intézni a néphez."
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:47:38

@MAXVAL bircaman közíró: ebből azt tanulságot vonom le, hogy az agresszív magyarok sokkal károsabbak voltak. én egyébként nem vagyok olyan hülye, hogy hódítókat és migránsokat egy kalap alá vonjak. annál is inkább, mert ahogy már megbeszéltük, te migráns vagy, szóval magad ellen uszítasz.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:48:27

@math0:

Az apai nagymamám - színbolgár - tökletesen beszél magyarul. Ezek szerint magyar? Meglepődne, ha ezt mondanád neki...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:48:44

@MAXVAL bircaman közíró: Bulgária a bolgároké, úgyhogy takarodj onnan, büdös migráns!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:49:47

@MAXVAL bircaman közíró: ha valaki magyarul beszél, és magyarnak vallja magát, akkor magyar. ha nem vallja magát magyarnak, akkor nem. semmi akadálya nincs annak, hogy egy migráns magyar legyen.ezt kéne felfognod, kis elmebeteg!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:50:31

@math0:

"ha idejön 10ezer szomália és megalapítja Hajdúbazdmegen a Észak-Szomáliát, akkor Hajdúbazdmeg a szomáliaké"

Ha képesek ezt megtenni, majd megvédeni magukat, akkor igen. Ilyen az emberi történelem, makákóm...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:52:53

@axolotl77:

Brónót eretneksége miatt ítéltek el, te is tudod, nem x vagy y tudományos elmélet miatt.

Amint a heliocentrikus elmélet lett a fősodor, azt az egyházi vezetés is azonnal elfogadta.

Kevered a katolicizmust az újprotestánsokkal, ahol a tudományt hitbéli kérdésnek tekintik. Ez a hozzáállás ismeretlen a katolicizmusban, s perse az ortdoxiában is, ez csakis protestáns jellemző.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:53:21

@MAXVAL bircaman közíró: ti amiatt hisztiztek, hogy attól féltek, képesek megtenni. most akkor döntsd, el, kis aszpergeres elmebeteg, hogy hisztizel, vagy elfogadod! össze-vissza beszélsz már megint.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:56:42

@axolotl77: Brunót többek között azért ítélték el, mert hitt a sok világ létezésében, ami egy tudományos tény. látod, az egyház is változtatja a véleményét, de nem a saját érdeme alapján, hanem csak kullog a tudomány után.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:57:46

@axolotl77: bocs, az előbbi az elmebeteg birkának szólt.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 08:58:36

@MAXVAL bircaman közíró: Brunót többek között azért ítélték el, mert hitt a sok világ létezésében, ami egy tudományos tény. látod, az egyház is változtatja a véleményét, de nem a saját érdeme alapján, hanem csak kullog a tudomány után. de előtte az egyház még leégeti magát, meg embertelen bűnöket követ el, mint pl. Brunó kivégzése.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 08:59:32

@math0:

Nyilván károsabb a hódító a migránsnál, hiszen a hódíto azonnal megsemmisíti az áldozata országotm míg a migráns csak kihasználja.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:00:14

@math0:

1. Nem vagyok illegális.
2. Magam is bolgár vagyok félig.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 09:00:36

@MAXVAL bircaman közíró: a magyar lakosság zömének kurvára semmi köze nincs az alapítókhoz. csak megtanulták a nyelvet. a mai magyarok zöme és zömében későbbi migráns származású.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:01:28

@math0:

Szóval akkor vallani is kell magadat. Az előbb még mást hazudtál.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 09:02:04

@MAXVAL bircaman közíró: Bulgária nem a félbulgároké, takarodj onnan, te kis migráns! az, hogy ki a legális migráns, akarat kérdése. ha akarjuk, akkor te egy illegális migráns vagy, ha akarjuk, akkor a szomáliai legális menekült. miért akarnánk pont azt, amit egy olyan elmebeteg selejt akar, mint te? miért nem azt, amit az értelmes emberek akarnak?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 09:02:40

@MAXVAL bircaman közíró: ha valaki magyarul beszél, és magyarnak vallja magát, akkor magyar. ha nem vallja magát magyarnak, akkor nem. semmi akadálya nincs annak, hogy egy migráns magyar legyen.ezt kéne felfognod, kis elmebeteg!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 09:03:46

@MAXVAL bircaman közíró: az országot kihasználó migráns, az te vagy, kis elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 09:13:33

@MAXVAL bircaman közíró: te egy haszontalan, országot romboló, büdös náci migráns vagy, csak akarat kérdése, hogy kitoloncoljunk Bulgáriából és Magyarországról is, a faszomnak sem kell egy ilyen genetikai selejt, mint amilyen te vagy.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:14:43

@math0:

Ez mindig harc kérdés. Ha a migrálni vagy hódítani akaró erős, akkor ő győz. Ha nem, akkor az eredeti lakosság. Mit nem értesz?

A magyarok 1100 éve sikeresne védik a területet.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.11.29. 09:15:56

@math0: Globális felmelegedés van, mint ahogy volt korábban és lesz is a jövőben. A kérdés az, hogy ez milyen mértékben okozza az emberi tevékenység és tudjuk-e csökkenteni... Faszfejkém...

Szedd elő a középiskolás földrajz könyved, mert a vakhitedet a középkori inkvizítorok megirígyelnék. Faszfejkém...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 09:18:42

@MAXVAL bircaman közíró: A románok és szlovákok 100 éve sikeresen védik Trianont. Minden rendben van. És a migránsok is sikeresen meg fogják védeni magukat, ne hisztizz!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 09:20:16

@nemecsekerno_007: nem kérdés, hogy a globális felmelegedés ember okozta. szedd elő a józan eszedet, te kis elmebeteg selejt! ja, hogy neked olyan nincs. akkor dugulj már el a hülyeségeiddel, te kis nyomorék!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:38:28

@math0:

Teológiai követketetései miatt ítélték el.
Válasz erre 

axolotl77 2019.11.29. 09:48:36

@Szóra kész Szókratész: Csak nem mindegy, hogy egységnyi felmelegedés 2millió vagy 200 év alatt történt. Senki sem vitatja közülünk az interglaciálisok létét.
Nem mellesleg természettudományos végzettségem van, tehát elég érdekes, hogy az engem tanító docensek és professzorok munkásságát kérdőjelezitek meg folyamatosan. Nálatok viszont úgy tűnik, hogy közelében sem vagytok ennek a tudományterületnek. Nem tűnik fel, hogy miközben belinkelünk ide mindenféle térképet, megy tanulmányt, nektek az a reakciótok, hogy nem így van? Esetleg reakciók sincsenek.
Szókratésszal takaródzni - ilyen színvonalon? Nagyon érdekes...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:49:09

@math0:

Ugyanezt mondtam. A honfoglaló magyarok magukhoz asszimilálták a mglévő lkaosságot.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:51:43

@math0:

Neked ebbe nincs beleszólásod. Értem, hogy muszlim munjanlküliket szretenél, de a többség nem osztja álláspontodat.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:53:05

@math0:

Ha korlátozott migrácó jön be, az nem szokott baajt okozni. De nem is erről volt szó.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 09:54:17

@math0:

Egy országot s ehasználok ki.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 10:00:22

@math0:

Hülye vagy.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 10:03:07

@math0:

Így van, sikeresen megvédték. Bár sok helyen még nem magabiztosak.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 10:06:00

@Szóra kész Szókratész:

Ilyen a történelem. Az erős megvédi magát, a gyengét eltapossák.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 10:08:23

@axolotl77:

A tudomány ilyen. Paradigmatikus ugrásokban halad, s minden 2 ugrás között dogmatikussá válik.

Manapság politikai oka van a klímahisztit alátámasztó elméeteknek. Pont ugyanaz, mint a homoszex kivétele a betegségek listájáról.
Válasz erre 

axolotl77 2019.11.29. 10:52:27

@Szóra kész Szókratész: Kérdésidre a válasz ebben a cikkben található:
index.hu/tudomany/til/2019/09/18/70-es_evek_jegkorszak_joslat_lehules_klimaszkeptikus_hoax_felmelegedes_klimavaltozas/
De azok kedvéért akik nem kattintanak: "A második világháború után egészen a nyolcvanas évekig a világ egy átlagnál hűvösebb periódusban volt. ..... legalábbis részben – az ember okozta a fokozódó ipari légszennyezéssel, konkrétan a kén-dioxid légkörbe juttatásával."
"... a hatvanas évek végén még úgy-ahogy tartotta magát kisebbségi véleményként a lehűlés, de a hetvenes évek közepére ez teljesen eltűnt."
Miskolczit meg el fogom olvasni, de 88 oldal azért most nem megy ennyire ripsz-ropsz. (Köszönet a linkért.)
Egyébként a Holnapután című film kapcsán én is elgondolkodtam, hogy mennyire lehetséges forgatókönyv az ott felvázolt jégkorszak. Hiszen hogy kezdődik az egész? A tengerek erőteljes melegedése miatt nem hűlik le a pólusnál kellően a Golf- (Észak-atlanti-)áramlás, és emiatt leáll. Ez olyan instabilitást hoz a fölötte lévő légrétegekben, hogy a sztratoszféra hideg levegője lefelé áramlik és jön az amit mindenki jól ismer a filmből.
Aztán jöttek bennem a kételyek: a sztratoszféra hőmérséklete annyi mint a földfelszíné, sűrűsége elenyésző hozzá képest, és egyébként is - egy jégkorszak beköszönte több százezer évig tart el.
Tuti, hogy sok fejet megzavart annak idején ez a film.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 16:31:40

@Szóra kész Szókratész: "Az ipar megjelenése előtt is voltak a bolygónak felmelegedési periodusai,te kis buta.. "

És ez hol cáfolja azt, hogy az ipar megjelenése óta, a mostani felmelegedési ciklust az ipar okozza?! Te tényleg ennyire agyalágyult vagy, vagy fizetnek érte?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 16:33:17

@MAXVAL bircaman közíró: Brunót többek között azért ítélték el, mert hitt a sok világ létezésében, ami egy tudományos tény. látod, az egyház is változtatja a véleményét, de nem a saját érdeme alapján, hanem csak kullog a tudomány után. de előtte az egyház még leégeti magát, meg embertelen bűnöket követ el, mint pl. Brunó kivégzése.
Válasz erre 

axolotl77 2019.11.29. 16:48:14

@Szóra kész Szókratész: Nem is nagyon értem a kérdésed okát.
Növekedett a hőmérséklet 1910-40 között - ez látnivaló. Az ipari termelés viszont nyilván meg sem közelítette azt a szintet, ami 1940-től a fokozott haditermelés, majd a boldog békeévek féktelen és felelőtlen fogyasztása generált.
A Novaruptával kapcsolatban annyit, hogy nagy mennyiségű láva tört a felszínre, de nem törvényszerű a nagyobb kitörés = több SO2-kibocsátás-elv. Ugyanis egy kitörés hevessége, anyagkilökődésének mennyisége és intenzitása függ attól, hogy milyen típusú kőzetlemezek (óceáni, szárazföldi) milyen módon találkoznak (közelednek, távolodnak, vagy elcsúsznak egymáshoz képest), mindezt milyen mélységben teszik és milyen kőzetolvadék fog a felszínre kerülni (riolit, andezit, bazalt, dácit).
Tanulságul itt egy grafikon a Novarupta-Katmai és a Pinatubo kénkibocsátásáról:
www.researchgate.net/figure/Daily-mass-loading-of-SO-2-and-SO-4-Mt-for-the-three-simulations-of-left-Pinatubo-and_fig2_228632311
Hiába volt a Pinatubo egy picivel kisebb kitörés, a kénkibocsátása mégis a többszöröse a másikénak.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 17:00:37

@math0:

Nem egyházi feladata tudományos kutatásokat folytatni.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 17:30:22

@MAXVAL bircaman közíró: ja persze, csak az emberek kivégeztetése, az egyházi feladat, megint mellébeszélsz, kis vakarék korcs, mert megint nincs igazad, tudod te is. kínos neked, hogy folyton szopsz, de ahelyett, hogy eltakarodnál a kurva anyádba, mellébeszélsz.

Brunót többek között azért ítélték el, mert hitt a sok világ létezésében, ami egy tudományos tény. látod, az egyház is változtatja a véleményét, de nem a saját érdeme alapján, hanem csak kullog a tudomány után. de előtte az egyház még leégeti magát, meg embertelen bűnöket követ el, mint pl. Brunó kivégzése.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.11.29. 17:32:56

@math0: :) Vicces vagy, mint a középkori prédikátorok...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.29. 17:53:59

@nemecsekerno_007: na ennyit tudsz, kis selejt. nulla érv. csak az idiótaság dől belőled. nem kérdés, hogy a globális felmelegedés ember okozta. szedd elő a józan eszedet, te kis elmebeteg selejt! ja, hogy neked olyan nincs. akkor dugulj már el a hülyeségeiddel, te kis nyomorék!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.29. 18:48:15

@math0:

Egyházi feladat a vallási bűnök megállapítása.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.11.29. 20:36:20

@math0: Kellett egy vallás az ateistáknak is. Erre pont jó a klímahiszti. Te vagy az egyik élő példa...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 00:06:52

@MAXVAL bircaman közíró: megint mellébeszélsz, kis vakarék korcs, mert megint nincs igazad, tudod te is. kínos neked, hogy folyton szopsz, de ahelyett, hogy eltakarodnál a kurva anyádba, mellébeszélsz.

Brunót többek között azért ítélték el, mert hitt a sok világ létezésében, ami egy tudományos tény. látod, az egyház is változtatja a véleményét, de nem a saját érdeme alapján, hanem csak kullog a tudomány után. de előtte az egyház még leégeti magát, meg embertelen bűnöket követ el, mint pl. Brunó kivégzése.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 00:07:28

@nemecsekerno_007: na ennyit tudsz, kis selejt. nulla érv. csak az idiótaság dől belőled. nem kérdés, hogy a globális felmelegedés ember okozta. szedd elő a józan eszedet, te kis elmebeteg selejt! ja, hogy neked olyan nincs. akkor dugulj már el a hülyeségeiddel, te kis nyomorék!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.30. 08:38:18

@math0:

Eddig egy vitában se győztél le. Lám, most se vagy képes érvelni, kis trágár makákó...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 10:03:54

@MAXVAL bircaman közíró: figyusz, kis elmebeteg, nézzél körül, te egy olyan versenyen indulsz bénán, hogy mindenki 2 perc után látja rólad, hogy béna vagy. még a Fideszesek is. és miután hátrafelé indulsz el, és le se futod a távot, kijelented, hogy te győztél. mindenki röhög rajtad. nem elég, hogy beteg vagy, még ki is röhögteted magad.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 10:07:54

@Szóra kész Szókratész: attól, hogy olyan szinten vagy tudatlan, és hülye, mint egy lapos Föld hívő, nem lesz igazad.

itt egy tonna bizonyíték:

en.wikipedia.org/wiki/Attribution_of_recent_climate_change

www.nature.com/articles/srep21691
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.30. 10:17:55

@math0: Látom, megint nem vagy normális! ? Menj már be egy bolondokházába te szerencsétlen idegbeteg szarzsák, senki sem kíváncsi a primitív dumádra!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 10:52:19

@Cycmen: Látom, megint nem vagy normális. (A diliházodon kívül ez egy kijelentőmondat.) Menj már be egy bolondokházába, (ide a diliházodon kívül egy vesszőt szoktak tenni) te szerencsétlen, (ide a diliházodon kívül egy vesszőt szoktak tenni) idegbeteg szarzsák, senki sem kíváncsi a primitív dumádra!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.30. 11:11:39

@math0:

Buta vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 11:51:41

@MAXVAL bircaman közíró: buta vagy. figyusz, kis elmebeteg, nézzél körül, te egy olyan versenyen indulsz bénán, hogy mindenki 2 perc után látja rólad, hogy béna vagy. még a Fideszesek is. és miután hátrafelé indulsz el, és le se futod a távot, kijelented, hogy te győztél. mindenki röhög rajtad. nem elég, hogy beteg vagy, még ki is röhögteted magad.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.11.30. 12:53:13

@math0: Földrajz szakra jártam, nem hat rám egy idióta, vallásos fröcsögése. Újra csak azt tudom mondani, hogy kellett egy vallás az ateistáknak. Olyanoknak mint te...
Válasz erre 

axolotl77 2019.11.30. 15:12:35

@Szóra kész Szókratész: Jelentős különbség van abban, hogy a CO2 a légkörbe kerülve tartósan ott marad (évezredekig) és a folyamatos utánpótlás miatt mindig csak akkumulálódik a hatása.
A SO2 viszont pár év alatt eltűnik a vízpárával történő kölcsönhatása miatt. Ennek a hatása tehát jóval rövidebb időszakot fog meghatározni.
Azon kívül tessék megnézni, hogy a halogénezett szénhidrogéneknek milyen brutális kibocsátása kezdődött meg a 60-as évektől!
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%9Cvegh%C3%A1zhat%C3%A1s#/media/F%C3%A1jl:Growth_rates_of_greenhouse_gases_figure1m.jpg
Tehát nem olyan egyszerű a helyzet, mint elsőre gondolod, hogy csak a CO2 és a SO2 szintjét kell nézni. És akkor még ott van a metán és N2O. És hogy bonyolítsuk a helyzetet, ezeknek a globális felmelegedési potenciáljuk (GWP) nagyságrendekkel tér el egymáshoz képest.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 15:22:48

@nemecsekerno_007: " Földrajz szakra jártam"

ezen nem csodálkozok, alibi szak, pont olyan elmebetegeknek való, mint te. de szerintem te csak vécére jártál be az egyetemre. továbbá, mi a faszom relevanciája van ennek, te húgyagyú? na ennyit tudsz, kis selejt. nulla érv. csak az idiótaság dől belőled. nem kérdés, hogy a globális felmelegedés ember okozta. szedd elő a józan eszedet, te kis elmebeteg selejt! ja, hogy neked olyan nincs. akkor dugulj már el a hülyeségeiddel, te kis nyomorék!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 15:24:58

@axolotl77: ez egy ilyen egydimenziós idióta, ő még ott tart, hogy ha meggyújtom a gyufát, akkor tűz lesz, a tüzet a gyufa okozta, egyetlen oka van (ez se igaz), olyanról, hogy a dolgoknak sok okuk van, nem is hallott, olyanról sem, hogy statisztika és korreláció.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.30. 23:32:51

@Szóra kész Szókratész: már egyszer beletöröltem a szarodba az orrod. HAZUDSZ. Miskolci nem mutatta ki,hogy a jelenlegi felmelegedés nem üvegház jellegű felmelegedés,

"Megítélésünk szerint Miskolczi Ferenc tudományos eredményei alátámasztják a széndioxid-kibocsátás globális korlátozására irányuló nemzetközi erőfeszítéseket, "

dw99kd9o82oas.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/04/Zagoni_MTA_jelentes-11.pdf?x11502
Válasz erre 

axolotl77 2019.12.01. 12:07:46

@Szóra kész Szókratész: Szerintem meg nem.
A két vegyület egyféleképp lép reakcióba - speciális körülmények között:
chemequations.com/en/?s=CO2+%2B+H2O+%3D+H2CO3
De mivel a szénsav egy nagyon instabil vegyület, szinte rögtön szét is bomlik:
hu.wikipedia.org/wiki/Sz%C3%A9nsav
A reakciósebességi állandójuk nagyságrendekkel eltér egymástól.
Válasz erre 

axolotl77 2019.12.01. 12:20:08

@Szóra kész Szókratész:
"Ezzel semmiféle magyarázatot nem adtál arra..."
De adtam. Csak nem érted.
Azt írtam, hogy a két időszakot nem hasonlíthatod össze egy az egyben, mert a 60-as évek végétől új gázok is beléptek az üvegházhatás erősítésébe.
Másrészt meg az évszázad első felében nem volt annyi SO2-kibocsátás mint ami a 2. vh. után történt:
wattsupwiththat.files.wordpress.com/2015/05/global-so2-emissions-jsmith.png?resize=700%2C479
Igaz ugyan, hogy ez a grafikon az emberi eredetű kibocsátásra vonatkozik, de azt meg már egy előbbi grafikonon mutattam neked, hogy a Novarupta messze nem bocsátott ki annyi SO2-t mint ami a kitörés nagyságából esetleg következne.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.01. 12:46:40

@Szóra kész Szókratész: már egyszer beletöröltem a szarodba az orrod. HAZUDSZ. Miskolci nem mutatta ki,hogy a jelenlegi felmelegedés nem üvegház jellegű felmelegedés,

"Megítélésünk szerint Miskolczi Ferenc tudományos eredményei alátámasztják a széndioxid-kibocsátás globális korlátozására irányuló nemzetközi erőfeszítéseket, "

dw99kd9o82oas.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/04/Zagoni_MTA_jelentes-11.pdf?x11502
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.01. 13:02:56

@Szóra kész Szókratész:

már egyszer beletöröltem a szarodba az orrod. HAZUDSZ.

" Miskolczi Ferenc eredményei szerint az emberiség széndioxid-kibocsátása összességében nem növeli meg az üvegházhatást, bár más módokon megváltoztathatja az éghajlatot. "

"Megítélésünk szerint Miskolczi Ferenc tudományos eredményei alátámasztják a széndioxid-kibocsátás globális korlátozására irányuló nemzetközi erőfeszítéseket,"

dw99kd9o82oas.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/04/Zagoni_MTA_jelentes-11.pdf?x11502
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.01. 13:14:43

@Szóra kész Szókratész:

"A tudomány álláspontja világos: a felmelegedést jórészt mi okozzuk"

mta.hu/tudomany_hirei/a-tudomany-allaspontja-vilagos-a-felmelegedest-joreszt-mi-okozzuk-de-jelentosen-korlatozhatjuk-109986
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.12.01. 17:02:48

@math0: Olvasd el a földrajz könyvet faszkalap. Lehetőleg értelmezve...
Nem lehetsz annyira kocka, hogy mindent feketének v. fehérnek látsz...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.01. 17:20:26

@nemecsekerno_007: A földrajz könyvet? Miért "A", te csak egy földrajz könyvet ismersz, te korlátolt fasz?! A másik meg, hogy olvasd el te, te elmebeteg selejt, mert láthatóan nem olvastad. És hol a jó édes kurva anyádban érv az, hogy másokkal akarod elolvasni azt, amit te lusta voltál elolvasni?! Nem elég, hogy eltartunk téged, te lusta, ingyenélő kis selejt?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.02. 09:14:39

x
Válasz erre 

2019.12.03. 05:58:47

@MAXVAL bircaman közíró:
Az expressz asszimiláltak!
Faji hiányaikat úgy akarják eltüntetni, hogy faj magyarabbak akarnak lenni a parasztszármazékoknál, előkelőségi hiányaikat úgy, hogy dzsentribbek a valódi nemesnél. Minthogy őseikben nincs magyar vér, szüntelen harsogják a magyarkodó frázisokat. Olyan vendégek ők, akik meg részegedve, a vendéglátók szívességétől, tele szájjal hirdetik, hogy itt tulajdonképpen ők a gazdák és ők, merik »félteni« a magyar fajtát például a faj magyar parasztság választójogától.” Szabó Zoltán, a Cifra nyomorúság írója!

. A törvénykezés monopóliumhelyzetet teremtett az alkohol készítésében és árulásában a nemesség számára, a földesurak pedig zsidóknak adták bérbe azon jogokat, hogy azok főzhessenek és árulhassanak alkoholt. A zsidó bérlők pedig a falusiak általi profiton gazdagodtak meg (akik tehát nem rendelkeztek a nemesek jogaival az alkohol előállítására, se a zsidók összeköttetéseivel, hogy azon jogokat bérbe vehessék), továbbá a sokszor 100 százalékos kamatra adott kölcsön miatt sokaknak elárverezték a megélhetést jelentő telkeit és otthonait, mely szintén nem segítette a zsidó-keresztény együttélést (i. m., 49.

A MAGYAR urak baromsága.(Maguk is zsidók!) A magyar urak ezer éven keresztül mindig szem előtt tartották, hogy hatalmuk csak addig biztos, amíg nincs magyar etnikumú polgárság. Nem szabad követniük a nyugati népek példáját, ahol minden társadalomban volt viszonylag erős, saját etnikumú polgársága. Azt egyetlen királyunk nem engedte meg, hogy a városok polgárai magyarok legyenek, mert azok végül még autonómiát is követelnének.

Hiába, Magyarországon a polgárságot is úgy kell kinevezni, mint ezer fundamen¬umtalan kulturális intézményt: nincs polgárságunk. Ez az ország penészes, feudális, tarthatatlan romlottságát talán legjobban polgárságának szörnyű, silány gyávasága mutatja. Egy zagyva, kevés polgárság, amelynek élelmesei sietnek felkapaszkodni az uralkodó osztály pódiumára. Mely a polgári címet szégyelli.Büszke polgársága csak olyan társadalmaknak van, hol a polgárság forradalmat csinált, s véres kézzel dobálta ki kastélyaik ablakán elnyomóit. A magyar polgárság csinált talpnyalást, üzletet, kalábriászt, (=hazárdjáték) de forradalmat soha, s ezért nincs!
Válasz erre 

axolotl77 2019.12.06. 07:58:21

@Szóra kész Szókratész: "A 60-as évek végétől" --> Igen, mert itt már nem tudta a SO2 sem visszafogni a felmelegedést az új üvegházgázok miatt.
"Co2 sem volt annyi, mivel kisebb volt az ipari kibocsátás." --> De nézd csak meg ezen a grafikonon, hogy 1945-ben micsoda megtorpanás következett be a leamortizált gazdaság miatt az üvegházgázok kibocsátásában! Azért kellett egy pár év (1960-ig), amíg egyáltalán elérte a háború előtti szintet a CO2-kobocsátás.
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%9Cvegh%C3%A1zhat%C3%A1s#/media/F%C3%A1jl:Growth_rates_of_greenhouse_gases_figure1m.jpg
Válasz erre 

axolotl77 2019.12.08. 17:08:57

@Szóra kész Szókratész: Nézd! Úgy látom, hogy nem tudod, vagy nem akarod megérteni a dolgot. Én itt hozhatok neked bármilyen érvet, az neked nem minidig sántít és sántítani is fog.
Kérlek még egyszer veselkedj neki annak az indexes cikknek amit linkeltem arra a felvetésedre, hogy mi volt ez a látszólagos ellentmondás a II. vh. utáni hőmérséklettel! Ne is azt a részét nézd, hogy mi történt, vagy (szerinted) mi nem történt, hanem azt a táblázatot, ami a lehűlés vs. felmelegedés témakörében született!
Ha van egy tudományosan magyarázandó jelenség, amiben (csak a példa kedvéért) 100 tudósból 95 az egyik álláspontot hangoztatja, míg 5 a másikat, akkor én bizony a 95-nek fogok hinni.
A Miskolczi-féle tanulmány Zágoni által írt jelentését átfutottam. Úgy gondolom, hogy nagy vonalakban értem, bár nem vagyok sem fizikus, sem meteorológus. Értem én, hogy hosszabb távon kiegyenlíti a vízpára a CO2 mennyiségét a légkörben és beáll egy egyensúlyi állapot. De könyörgöm! Mennyi idő alatt? Nem azt mondom, hogy kipusztul az emberiség, de a civilizáció jelenlegi formája simán összeomlik.
És az meg nem furcsa, hogy ha beírod ennek az embernek a nevét a Google-ba, akkor egy tudományos igényű oldalt sem ad be? Olyan oldalakra vannak linkek, amik erősen konteo-gyanúsak illetve nyíltan jobboldali, erősen pártpolitikaiak. Magyarán, aki jobboldali, az Miskolczival van, aki hazaáruló libsi, az ellene! (Megjegyzem, sosem voltam liberális.)
Viszont ha ennyire el akarja hallgattatni a neoliberális érdekszféra Miskolczit, akkor hogy a fenében van, hogy az olajlobbi és a szénlobbi nem az ő szekerét tolja? Hiszen az olajlobbinak marha nagy ereje van ám. Emlékezzünk dr. Robert Kehoe-ra, aki "tudományosan" alátámasztotta, hogy semmi baj nincs a benzin ólmozásával, mert ólomterhelés amúgy is ér minket a természetből. (Persze, hisz az Ethyl Corporation alkalmazásában állt.) Ugyanakkor Cameron Pattersont - aki kimutatta az antropogén ólom felhalmozódását a környezetünkben - teljesen kicsinálták. Vagy Herbert Needleman volt az első orvos, aki kiállt az ólmozott benzin betiltása mellett. Hálából 30 évig zaklatták perekkel.

Ezeket csak azért írtam le, mert a tapasztaltak szerint a felállás fordított szokott lenni. Kicsinálják azt, aki a tőkés nagyiparral szemben megy és az emberiség érdekeit nézi. (Szerintetek ők a klímahisztisek.) Aki pedig azt mondja, hogy no para, minden a legnagyobb rendben, az megkap pénzt, paripát, fegyvert.
Válasz erre 

axolotl77 2019.12.16. 08:43:08

@Szóra kész Szókratész: "Egy klímakutatással foglalkozó komoly szakember azt állítja, hogy a globális felmelegedésért nem a CO2 a felelős."
Itt azért nekem komoly problémám van a számokkal. A többi tudós mind meg van vezetve? Ki által? Ők mind baloldali/liberális tudósok? A naperőmű- és szélerőműgyártók megvették őket kilóra? Vagy az atomlobbi?
Szóval, életszerűtlen a sztori.
"Miskolczi Ferenc eredményei szerint az emberiség széndioxid-kibocsátása összességében nem növeli meg az üvegházhatást, bár más módokon megváltoztathatja az éghajlatot." - írja Zágoni. Tehát csak kellene kezdeni valamit azzal a fránya CO2-dal. Még szerintük is.
"A baloldal rátalált nagy témájára, amire politikát építhet." Ez nyilván szúrja a jobbosok szemét, mert addig sem a migrációról beszélünk. (Ami szerintem is egy marha fontos kérdés, és elég radikálisan viszonyulok hozzá.)
Ajánlom a témában:
index.hu/kulfold/2019/12/10/fidesz_klimavaltozas_szelsojobboldal_klimaszkeptikus_populizmus_adelphi_kutatas/
Zanzásítva:
1. A klímapolitika óriási pofont ad a nemzeti szuverenitásnak
2. A klímapolitika megváltoztatja a tájat és az embert
3. A klímapolitika sokba kerül
Válasz erre 

axolotl77 2019.12.23. 08:06:25

@Szóra kész Szókratész: Mint ahogy más pénzügyi-politikai körök is kampányt építenek ilyen -olyan szándékoktól vezérelve a klímahelyzet tagadására.
És visszaérkeztünk oda, ahonnan kiindultunk.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard