Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán a digitális térbe kényszerült, ahol egyelőre nem mozog túl otthonosan

Orbán a digitális térbe kényszerült, ahol egyelőre nem mozog túl otthonosan

Alaposan átírta a hazai kormányzati kommunikáció elképzeléseit a koronavírus elleni küzdelem. Mivel a fél ország a digitális térbe kényszerült, a politikusoknak is ezen a terepen kell bizonyítaniuk. A Fidesz vezérhangyái egyelőre nehezen birkóznak meg a feladattal, hiszen a járvány hírei mellett eltörpülnek a durván migránsozó, szoftosan cigányozó és közepesen liberálisozó propaganda jelmondatai. Orbán Viktor ugyan rátelepedett a facebookra, de az üzenetei messze nem jönnek át olyan élesen, mint a nagy közszereplései alkalmával.

168_11.jpg

Fotó: 168ora.hu

Mintha idegen terepen mozognának a kormányzati kommunikáció kommandósai, hiszen a napi politika hírei teljesen a margóra szorultak az utóbbi két hétben, így bármi is legyen az üzenete a Fidesznek a migrációról, a börtönlakókról, vagy a kártérítési pert nyert romákról, az most elég kevés embert érdekel. A nagy közös baj persze még nem hozta közelebb egymáshoz a politikai szekértáborokat, de az biztos, hogy nemzeti konzultáció ide, Törökországból megindult migránskaraván oda, most sokkal inkább a magyar egészségügy állapota izgatja a népeket.

Mivel a miniszterelnök jelenleg csak az operatív törzs egyik közkatonája, kissé beleszürkült a kialakult helyzetbe. Egyre világosabb ugyanakkor, hogy amikor döntéseket kellett hoznia, nem állt a helyzet magaslatán, így például az iskolabezárásokkal kapcsolatban egy napon belül kénytelen volt revidiálni a nézeteit. Amikor végül este negyed 10-kor a facebookon keresztül feltűrt ingujjban bejelentette, hogy hétfőtől távoktatás lép életbe, úgy nézett ki, mint egy fáradt bányász, aki a műszak végén leült egy sötét kocsmasarokba meginni egy fröccsöt.

Mintha Orbán érezné a helyzet fonákságát, ezért inkább kissé a háttérbe húzódik, ami elég idegen a mentalitásától, de valószínűleg tudja, hogy amíg nem tud jó hírekkel szolgálni, csak erodálná a népszerűségét a túl sok szereplés.

Még az sem teljesen világos, hogy mennyire sikerült előznie a kormánynak a bajokat. A fokozatosan életbe lépő korlátozó intézkedések ugyanis nem tűnnek elegendőnek ahhoz, hogy elkerüljük a tömeges megbetegedéseket. Arról nem is szólva, hogy a Fidesz fő kommunikátorai olykor nehezen lépnek ki korábbi szerepükből, és olyanoknak szólnak be, akiknek éppen hálálkodniuk kéne, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek a válságos időkben. Eklatáns példa erre Kovács Zoltán, aki csípőből beleköt mindenkibe, aki nem a Fidesz vezérvonalát követi, így a Magyar Orvosi Kamara ajánlásait politikai akciónak minősítette.

Épp egy kommunikációval úgymond profi módon foglalkozó embernek nem kéne úgy viselkednie ilyen helyzetben, mint egy elefántnak a porcelánboltban. Ezek az esetek is rávilágítanak arra, hogy a kormánypárti politikusok csak feketében és fehérben képesek gondolkodni, ami egy mostanihoz hasonló veszélyhelyzetben rendkívül káros következményekkel járhat. Mintha Orbán érezné a helyzet fonákságát, ezért inkább kissé a háttérbe húzódik, ami elég idegen a mentalitásától, de valószínűleg tudja, hogy amíg nem tud jó hírekkel szolgálni, csak erodálná a népszerűségét a túl sok szereplés.

Update: Addig is van elég baja azzal a fránya digitális technológiával, hiszen egyszer akart igazán népszerű bejelentést tenni, máris beütött a mennykű. Orbán ugyanis Néma Leventét játszott szerda délutáni bejelentésekor, amikor a hiteltörlesztések felfüggesztésével akarta megörvendeztetni nemzetét. Érdemes ezt a kis magánszámot többször megnézni, és előre borítékolható, hogy rengeteg mém születik majd az esetből.  

a_nap_izeja_blog.jpg

      Fotó: a napi izé-blog

Így tehát egy teljesen szokatlan helyzetben találtuk magunkat március közepére, hiszen a közbeszédet nem azok uralják, akiknek mindehhez elegendő hatalmuk pénzük, és befolyásuk van. A magyar társadalom döntő többsége teljesen immunis most mindenfajta jól megkomponált politikai propagandával szemben, mert saját maga és a szerettei biztonságának megteremtésével van elfoglalva. Mert, ahogy egy dakota bölcsesség tartja: „Ha tűz van a faluban, inkább hazalovagolnak a harcosok, mint a csatába.”

197 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán a digitális térbe kényszerült, ahol egyelőre nem mozog túl otthonosan Tovább
Facebook Tetszik
0
197 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése
  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5115532640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.03.18. 11:44:09

Már megint megbukott Zorbán???
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.18. 12:22:47

Szeka már megint Orbán bukását haluzza!!!!! Meglepő és mulatságos! ! Na akkor most a digitális térben is a szokásos veresége következik be és kétharmaddal nyer?????
Válasz erre 

2020.03.18. 14:26:23

Miért FIDESZ Isten Orbán? Azzal az Isten-definícióval kezdődik, hogy “akinél nagyobbat nem lehet kigondolni.” Mindenkinek van lelkiismerete. A gyilkosság, hazugság, lopás és erkölcstelenség majdnem mindenhol el van utasítva. nem létezik, akkor azt csinálhatunk amit csak akarunk, nem kell aggódnunk Isten ítélete miatt. EZT GYAKOROLJA ORBÁN PRÓFÉTA!
"Elfelejtve mellékesen a református Orbán apjának zsidó származását: Orbán Viktor Mihály; a második utónevét nagy apja után kapta. Orbán Mihály, az 56osrendteremtő akciók ÉSZAK –Dunántúli főparancsnoka! Forrás ÁVH ról szóló sorozat!

a szabó dezsői görénykurzus, mely szerint a görény: sunyi, lop, és büdös) Az ország vezetés, miután az országot adós rabszolgaságba taszította, most a lakosságon van a sor. A családot alapítani, lakáshoz jutni óhajtó fiatal, egész életét megalázó adós rabszolgának eladja, hogy lakáshoz jusson, és azt is elveszíti, (jelzálog útján) mihelyt az állása megszűnik, vagy zsarolhatóvá válik, az állásvesztés pallosával a feje felett!
Válasz erre 

illaim 2020.03.18. 14:54:34

2008. pénzügyi és gazdasági világválság. Épeszű ember nem tételezi fel, hogy azt Gyurcsány okozta! De az országot mélyebben érintette mert a korábbi tékozló gazdaságpolitika, a szükséges reformok elodázása, mélyítette a válságot! A fidess,-"konstruktív ellenzékként,"- akkor minden reformlépést megtorpedózott, " minél rosszabb az országnak annál jobb a fidessnek" jelszóval! Egy figyelemre méltó megjegyzése volt egy fidesses potentátnak! Az a miniszterelnök, akinél az Euró- Forint árfolyama meghaladja a 300 Forintot, az nem alkalmas miniszterelnöknek! Ma 350 Forint felett van az árfolyam! Talán meg kellene fogadni a fidessnek az akkori "bölcsességét" mert a végén a kettős mérce vádjával lehet illetni őket! LOL
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.18. 15:35:08

@kőőrlő: @illaim: @szegedi kattintós
Fiúk ez a vesztes, általatok egyfolytában rágalmazott és átkozott semmirekellő Viktor állandóan szénné szopat benneteket! Szerintetek ez mit mond el rólatok? :DDDDDD
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.18. 16:56:17

@Grimbusz Makszimusz: Mi van csicska,jöttél segget nyalni?
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.18. 16:57:55

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Van hiteled proli? Nem kell fizetned!
Válasz erre 

illaim 2020.03.18. 17:00:40

@Grimbusz Makszimusz: Tehát ha egy fidesses fogalmazott meg ellenzékben jogos, vagy jogtalan bírálatot az építő jellegű bírálat, ha a mostani ellenzék tesz ugyanezt ,az rágalom.
Ezért is vagytok hiteltelenek Szabó Márk! LOL
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.18. 17:04:02

@Grimbusz Makszimusz: Nincs de azért megbaszhatod szájba a jó édes kurva anyádat te féreg!
Válasz erre 

2020.03.18. 17:06:20

@Grimbusz Makszimusz:
Fejtő Ferenc: (József Attilával, Szép szó, szerkesztője)

„”A Kelet-Közép-Európai államok politikai sorsa, és a lakosság civilizációs színvonala szorosan összefügg! A Népi. Demokráciák. története 1954!
Értsd saját bunkóságunk, (választásunk) következményeit szenvedjük, tűrjük el, kollaboráns uraikkal, uraiktól!

Tiborc Ő csorda számra tartja gyűlevész
szolgáit, éppenséggel mintha minden
hajszála egy őrzőt kivánna; sok
meránit, ollykor azt hinné az ember,
hogy tán akasztani viszik, úgy körül
van véve a léhűtőktől;
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.18. 17:11:13

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: A tiédet szoktam díjazás fejében, azért tudtad törleszteni a hiteledet! :D
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.18. 17:18:17

@Grimbusz Makszimusz: Az a sajátod volt faszparaszt!Vegyél szemüveget!
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.18. 17:23:16

@illaim: Semmi jónak nem vagyok az elrontója, löklyed tezsvérem azzokat az intézkedéseket, amiket a jótevőink elterveztek de a Fidesz megakadályozta!
Epedve várom tételesen természetesen!
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.18. 17:24:21

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: jól van proli, lazítsál!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.18. 17:29:19

@Grimbusz Makszimusz: Nem én dolgozok hat nicken nyolc blogon öcsi!
Válasz erre 

tireless treehugger 2020.03.18. 18:47:13

A plakát unalmas, tolakodó, undorító. Ugyanilyen hatástalan a netes jelenlét.

(Orbán személye túlexponált, képe/neve automatikus ellenreakciókat vált ki.)

Kár erőltetniük.
Válasz erre 

19540511 2020.03.18. 20:48:06

Már karácsony óta mondom a férjemnek, hogy olyan nincs, hogy valakinek mindig szerencséje legyen, tehát várható, hogy hamarosan vége lesz Orbán szerencséjének és olyan balszerencse zúdul rá, amivel nem fog tudni megbirkózni. Hát, igazam lett. Inkább a lottón nyertem volna.
Válasz erre 

19540511 2020.03.18. 20:52:53

Hatalmas hiba volt az egészségügyet leamortizálni. Amit az oktatással csináltak, az meg egyenesen gyalázat. Most pont ezt fogja megszívni az ország és akár tetszik, akár nem az itt gyalázkodó fideszes ficsúroknak, de Orbán ezt a hibát nem fogja tudni kiküszöbölni, ahhoz túl messzire ment a rombolásban. Még az sem kizárt, hogy belebukik. Ha szerencséje van, elkapja a koronavírust, azzal jobban járna.
Válasz erre 

ulpius66 2020.03.18. 21:34:34

@19540511: "Amit az oktatással csináltak, az meg egyenesen gyalázat."

Na, te kis okostojás, aztán meséljél mán, mit csináltak az oktatással?

Érdeklődéssel várom válaszod!
(vigyázz a válasszal, a nejem és én is az "oktatásban" dolgozunk, ......persze ezt is jobban tudod, mint mi)
Válasz erre 

ulpius66 2020.03.18. 21:37:24

@19540511: " Ha szerencséje van, elkapja a koronavírust, azzal jobban járna."

Én is hasonló szerencsét kívánok Neked!!!!!
(Világátlagban a 65 év felettiek fele belehal a koronavírusba....remélem téged sem kímél....)
Válasz erre 

törppicur 2020.03.18. 22:09:50

@19540511: Orbánfóbiás vagy, Margit.
Ezt a vírusválságot OV balszerencséjeként látni (amibe belebukik) nem csak szimplán butaság, de aljas dolog is.
Válasz erre 

tireless treehugger 2020.03.18. 22:21:34

Nem szerencse volt ez, hanem ....

A "szembe az autópályán" azért működött mert mindenki kitért előlünk. Viszont a sok ugribugrival és az únió elleni lázítással nagyon sok ellenséget szereztünk. Nem fognak víz alá nyomni, de arra nem lehet számítani hogy bajtársnak tekintsenek.

Például a gazdasági mentésből az eurózónán kívüliek kimaradnak, kapnak egy fix összeget (mi ~20mrd€-t), de nem lesznek benne a kölcsönös segítségnyújtási körben.
Az euró menekülővaluta és világkereskedelmi valuta, a forint nem az! Ahogy a (bizalmi)válság mélyül, forintban már nem lehet üzletet kötni, mert az árfolyamkockázati biztosítékok olyan drágák hogy elviszik a hasznot. Így a forint jelentős mértékben kiszorul a gazdaságból (eurós elszámolás és csak a fizetéskor/átutaláskor konvertálnak).

A válság változást fog hozni, mert új lehetőségek nyílnak meg a gyengék/sérülékenyek helyén. Az euróövezeti gazdaságok előnyben vannak az erős és elfogadott pénzük, egységes gazdaság és elszámolási rend, egységes szabályozás és képzett munkaerő tömeg által.
Hogy példa nélkül ne maradjon: Tesla gyár, berlinben épül, magas bérek, erős szabályozás, magas adók, jelentéktelen korrrupció, erős verseny környezetben. Pedig 40mrd forint körül költöttünk közvetlenül lobbizásra, százmilliárdos hozzájárulást, ezermilliárdos adókedvezményeket, olcsó béreket, teslára szabott törvényeket/rendeleteket, elnéző hivatalokat, kedvező bíróságot, megvehető politikusokat tuképpen mindent beajánlottunk. És mégis Berlin!!! És pontosan azért, mert pont arra nem volt szükségük ami nekünk van.

A modern kényelmes élet modern működőképes gazdaságon alapul. Minden, minden,.... a tudomány a kultúra a társadalom is a gazdaságon alapul. De milyen alapon lehet azt állítani hogy a magyar gazdaság működőképes?

Mert nem értitek a világot és már a világ sem ért titeket.
Válasz erre 

2018 Obánék Moszkva fele menekülnek! 2020.03.18. 22:23:56

Nicsak nicsak betanított fideSS trollok, nicsen már semmi offenzíva, nincsen se migráns, se Soros, se Brüsszel???? Csak a sarokba szorítottt húgyagyú fideSS bandátok nyivákolós védekezése, zokogása meg jajveszékelése, hogy Jaj, ne báncsátok már a gazdinkat?!

Mi van felszopó fideSSbanda az euró árfolyammal? A ballibek 265-ön adták át, ti sötétmarhák, ezen a héten már 365-öt fogtok belöle kihozni. Mert Jobban teljesít a kretén fideSS banda!

Hol van most az orbán gazdátok a "Világrekorder magyar növekedéssel", hol van hogy "A fél világ minket irigyel", meg "Megvédjük a magyar embereket a vírustól" handabandájával? Az orbáni féldiktatúra, a Lopás alapú társadalom látványosan beszart, egy vírus kiütötte, a magyar melósára újra a tömeges munkanélküliség, hitelbedölés, kilakoltatás és a "Rosszabbul élünk mint 2008-ban" vár. A lámpavasak ilyenkor szoktak egyre többször szóba kerülni a pór nép ajkán.
Válasz erre 

Gleccsertetű 2020.03.18. 22:40:57

@illaim: igazából nem mondott ilyet az euróról, de ezt te is tudod, csak okád a hazudsz mert erre vagy képes
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.18. 23:09:32

Azt hallottátok, hogy sok magyarnak megszűnt a munkája Ny-Európában és jönnének haza?!?! Ebbe a szar országba?!?? Erről is írtok majd?!?? :))))))
Válasz erre 

sóhegy049 2020.03.19. 00:30:33

Azért ez a mai fészes erőlködésnek beszarás lett a vége.
Mindenki gondoljon csak bele, hogy ezek vigyáznank ránk.
Mindjárt drámai, ha egy snassz videó nem megy nekik.
@nemecsekerno_007:
Hova menjen, ember? Pénze van, több, mint akinek itt szűnt meg a munkája és még a forint is hozzájuk fog lejteni, na ezt kapd ki.
Válasz erre 

sóhegy049 2020.03.19. 00:35:07

@Gleccsertetű:
Mondott bizony, mondott a parkolási díjról és mondott sokmindenről sokat, keresd vissza, ha nem hiszed, de szerintem most nem az a helyzet van, amin érdemes marakodni. Mondjuk több kommunikáció elmenne, de mindig van, aki megossza, ha már ők nem.
Válasz erre 

sóhegy049 2020.03.19. 00:43:10

Ha már kommunikáció... Ennyi nem fért bele, mint plusz info?
pandemia.hu/
Esetleg egy messzi példa, ahol minden működik, ahonnan lehetne plagizálni:
www.gov.sg/article/covid-19-cases-in-singapore
Válasz erre 

élhetetlen 2020.03.19. 01:51:38

@ulpius66: És élvezitek mindketten a KLIK áldásos működését! Jó nektek, akik szerint mit aptyuk tész, mindig jó az. A barátnőm a KLIK miatt inkább visszament az egyetemre tanítani a gimnáziumból.
Válasz erre 

élhetetlen 2020.03.19. 02:03:17

@Grimbusz Makszimusz: “Van hiteled proli? Nem kell fizetned!”. De, kell fizetnie, csak csúsztatással. Ne csak prolizni legyél képes, hanem pontos fogalmazásra is. Csak sajnos nem vagy képes rá.
Válasz erre 

morph on deer 2020.03.19. 02:12:11

@törppicur:
Pedig jobb lenne elmerengeni kicsit a történet lehetséges kimenetelén, mert lenne miért.

Ugyanis eljött az az idő, amikor a havi több millióval kitömött falábú népségnek - akik névleg a foci nevű társasjátékot űzik - a világon semmi haszna, a százmilliárdokért épített csilivili stadionok csak viszik a pénzt, közben aki minderre számolatlanul herdálta a közvagyont, most az alulfinanszírozott egészségügyben nevetséges összegekért dolgozó emberek munkájára és tehetségére számíthat CSAK!

Azoktól az orvosoktól és ápolóktól vár el emberfeletti erőfeszítéseket a rosszul, hiányosan, gyengén felszerelt intézményekben, akik a tizedét sem kapják egy gyepen szaladgáló, és teljesen használhatatlan ripacs fizetésének!

Most bezzeg rájuk van szorulva, és imádkozhat, hogy bírják valahogy, mert heteken belül nincs az a mellébeszélő tisztifőorvos meg kétszínű szóvivő, aki továbbra is el tudja hazudni a valóságot!

Mindeközben kormánypropagandára 150 milliárd forint van, a közmédiára - ami lényegében ugyanaz, - további 100 milliárd, a kórházak 35 milliárdos adósságát meg nem akarja kifizetni, sőt, alkudozik a beszállítókkal a nekik jogosan járó kifizetésekről!

Mindeközben nemzeti maszturbáció készül a migránsokról, mialatt százával, ezrével válnak munkanélkülivé az emberek!

Szerinted meddig fog ez így menni? Erre még nem gondoltál?
Válasz erre 

chrisred 2020.03.19. 03:41:20

@Gleccsertetű: m.atv.hu/belfold/20140221-navracsics-2009-a-300-forintos-euro-jol-jelzi-a-kormanyzati-politika-kudarcat
Válasz erre 

chrisred 2020.03.19. 03:42:44

@nemecsekerno_007: Jellemző rád, hogy ennek örülsz.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.19. 04:04:20

@ulpius66: "vigyázz a válasszal, a nejem és én is az "oktatásban" dolgozunk," - na! Itt az egyik oktatással elkövetett gyalázat!
@nemecsekerno_007: Na mi is van a libsi pánikolással? Ha megszűnt a magyar munkája odakint mégis hova menne? Gusztustalan vagy.
@Gleccsertetű: A Navracsics mondta.
Válasz erre 

n3spr3ss0 2020.03.19. 05:31:15

@MAXVAL bircaman közíró: Ami késik, az nem múlik.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.19. 06:13:48

@élhetetlen: : "“Van hiteled proli? Nem kell fizetned!”. De, kell fizetnie, csak csúsztatással. Ne csak prolizni legyél képes, hanem pontos fogalmazásra is. Csak sajnos nem vagy képes rá."

Jelen időben írtam retorikai és stilisztikai professzor buzim és a mondatomban semmi nem utal a hitel megszűnésére, azt a "kifizetned" jelentette volna! Érted te pojáca?
Egyébként csak unaloműzésből és jobb híján válaszoltam, mert ez már annyira szánalmas és a kényszeredett ostobáskodáson alapuló kötözködés volt.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 06:37:27

@illaim: "De az országot mélyebben érintette mert a korábbi tékozló gazdaságpolitika, a szükséges reformok elodázása, mélyítette a válságot! "

kamuzol
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.19. 06:37:33

@ulpius66:
"Érdeklődéssel várom válaszod!
(vigyázz a válasszal, a nejem és én is az "oktatásban" dolgozunk, ......persze ezt is jobban tudod, mint mi)"

Ez lófasz! Még egy kommunikációs, vagy gender társadalomtudományi diplomát sem voltatok képesek összeszedni? Vagy ha már te ilyen hülye vagy, legalább ne tanárnőt vettél volna el, hanem egy esztétika-ruhatárisztika szakos meleg fiatalembert! Így igazi liberális értelmiségi nem veszi komolyan amit írsz!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 06:38:05

@illaim: "De az országot mélyebben érintette mert a korábbi tékozló gazdaságpolitika, a szükséges reformok elodázása, mélyítette a válságot! "

hazudsz
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 06:39:06

@Grimbusz Makszimusz: "Viktor állandóan szénné szopat benneteket!"

ja, azért Karácsony Budapest főpolgármestere, mi, te kis Fidióta hazug patkány?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 06:40:46

@Grimbusz Makszimusz: "azzokat az intézkedéseket, amiket a jótevőink elterveztek de a Fidesz megakadályozta"

egészségügy reformja, kis Fidióta elmebeteg!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 06:41:49

@19540511: ja. eljött az igazság pillanata.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 06:42:41

@ulpius66: "mit csináltak az oktatással?"

a központosított hülye irányítás, náci NAT, stb. PISA teszteket állandóan bukja Magyarország, amióta Orbán van.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 06:47:12

@Gleccsertetű: mondott ilyet, te kis hazug, Fidióta fasz!

444.hu/2018/06/28/a-miniszterelnok-csere-a-megoldasa-a-forintvalsagnak-mondta-orban-274-ft-nal-2008-ban
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.19. 06:48:17

@Grimbusz Makszimusz: Mi a helyzet Cycmen? Mi van a ballibsi pánikkal? Örülsz mi? Nem kell fizetned a személyi hiteled amiből a gumipasit vetted a barátnődnek, a bircának? :-))
Na, hogy van az hogy a ballibsik pánikolnak?
Gondolom a világválságnak itt nem lesz hatása, hiszen az illibsi unortodoxia ez kivédi, nem lesz elqurás mint Gyurcsiéknál. Munkanélküliség sem lesz.
Hitelválság sem. Ja, nem, lesz. Van pár bankos ismerősöm. Máris durván szigorítottak a hitelbírálatokon. Most jön ám a hitelválság!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 06:48:18

@nemecsekerno_007: "sok magyarnak megszűnt a munkája Ny-Európában és jönnének haza?!?! Ebbe a szar országba?!?? "

ez ugye nem vet jó fényt Orbanisztánra, viszont a hazatérő migránsok hoznak betegséget, és problémát, szar lesz ez Orbánnak.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 06:49:12

@sóhegy049: ja, olyan selejtek vezetik az országok, akik egy videót nem tudnak rendesen elkészíteni. szánalom.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.19. 06:50:38

@math0: Ezt a Navracsics mondta, nem az Orbán. Egy 2018-as 444 cikk minden csak nem hiteles forrás.
Válasz erre 

rallus 2020.03.19. 06:50:51

"Orbán ugyanis Néma Leventét játszott szerda délutáni bejelentésekor, amikor a hiteltörlesztések felfüggesztésével akarta megörvendeztetni nemzetét. Érdemes ezt a kis magánszámot többször megnézni, és előre borítékolható, hogy rengeteg mém születik majd az esetből."

Most nem jut eszetek amit papagájként idéztetek tőle: ne azt nézzétek amit mond, hanem amit csinál!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.19. 06:56:02

@rallus: Lopja a GDP? Elmesélnéd neked hogy lehet lopni a GDP-t? Még ugyanis mindig nem értem. :-))
Válasz erre 

ProjectMayhem 2020.03.19. 06:58:04

még az a szerencse (sic!), hogy a vírus nem pártszimpátia alapján fertőz, egyel ahogy akar.

a rezsim amúgy hozza a minimálisan elvárhatót.
ez nem a néppárti bolhacirkusz, főni ezért valóban háttérbe tolódott, a Habony Árpád Művek (H.Á.M.) pedig még nem találta meg a hatékony kommunikációs módot és módszert, írhatnám: ellenszert. ez pedig azt bizonyítja, hogy a békeidőben (haha) terjesztett propaganda krízishelyzetben mutatja meg abszolút irracionalitását.
Válasz erre 

sóhegy049 2020.03.19. 07:08:18

@math0:
Már megdumálták akit lehetett, hogy a Fészbúk a hunyó, meg a távoktatás, terhelt a net...
Ne szivass! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Nincs a várban optika???
Attól max. szaggat wazze, de a hanggal együtt, ez nem VHS video, hogy külön volt a szalagon a hangsáv. DRÁMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-P
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 07:09:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: fasznak égeted magad olyannal, hogy belekötsz olyanba, amivel 2 perc alatt lebuksz?

@math0: "A forinttal nincsen nagyobb baj, a forinttal akkor lesz baj, hogy ha nem tudjuk a bizalmi válságot megoldani. A miniszterelnök-csere a megoldása a forintválságnak"

www.origo.hu/itthon/20081021-orban-viktor-a-miniszterelnokcsere-a-megoldas-a-forintvalsagra.html
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 07:10:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"A forinttal nincsen nagyobb baj, a forinttal akkor lesz baj, hogy ha nem tudjuk a bizalmi válságot megoldani. A miniszterelnök-csere a megoldása a forintválságnak. "

index.hu/belfold/orb3937/
Válasz erre 

Gösser söralátét 2020.03.19. 07:16:44

Jól láthatóan minden blogra ráuszították a fideSScsicskákat, szinte azonnal megjelennek és kezdik a gyalázkodást.
Nagy a fejetlenség és a félelem, hogy nem kapják meg a napi kattintós júdáspénzt, küzdenek keményen, hogy megmutassák a gazdinak, ők ott vannak a gáton és gyaláznak mindenkit aki látja a valóságot.
Válasz erre 

sóhegy049 2020.03.19. 07:19:12

Én a TV-zés etalonjának tartom, nemzetközi szintéren:
www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/live/
Aki elfogulatlan hírekre vágyik.
Ja és nem szaggat, HD és van hang! ))) LOL (((
ON:
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.19. 07:21:17

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Hitelválság sem. Ja, nem, lesz. Van pár bankos ismerősöm. Máris durván szigorítottak a hitelbírálatokon. "

Úristen, akkor most nem adnak olyannak hitelt, aki nem tudja majd törleszteni és a bank a végén nem tudja kitenni a lakásából az utcára? Ezt ne tekintsük már válságnak, hanem jó folyamatnak vazze, a világválságok állandóan agyatlan hitelezések által keletkezett buborékok miatt alakulnak ki nemdebár? Emlékszem én még a nulla forintos kocsihitelezésre is, amikor minden ruppótlan új autóban feszített, aztán kurvára megszopták a faszt!
Válasz erre 

sóhegy049 2020.03.19. 07:21:55

@Gösser söralátét:
Legalább alapvető kritikát fogadnának el, amit még jószándékkal tesz valaki, de ugyan, nehogymár...
Ezt a réteget kitermelték 10 év alatt, rendesen, de ez inkább szomorú, szánalomra méltó, mint dühítő.
Válasz erre 

HaD 2020.03.19. 07:22:28

a tetves krva anyját ezeknek az operatív törzsnél...meg a főnöküknek is....össze vissza hazudoznak a tesztekről meg arról hogy szükségtelen de pl. örömmel tudatták hogy pintér és tsai (valszeg a kormánytagok ) negatív tesztet produkáltak...akkor mi a fsznak csinálták meg náluk??? vagy honnan az anyjukból tudják h az egész ország érintett?? A who ajánlása meg leszarva
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 07:22:35

@Grimbusz Makszimusz: bedőlt a forint, de a Fidióta fasz szerint nincs válság.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.19. 07:34:31

Ezek a hülye libsi németek meg tesztelnek.
"Németország: 11 ezer beteg mellett 28 halálos áldozat
Templomok helyett a boltok nyithatnak ki vasárnap, és még azt is tesztelik koronavírusra, akinek csak kapar a torka. Szakértők szerint éppen emiatt tudják kordában tartani a helyzetet."
Válasz erre 

Gösser söralátét 2020.03.19. 07:36:07

@Grimbusz Makszimusz:

Azért azt az apróságot sem árt elfelejteni, hogy az agyatlan hitelezésre és főleg a ruppótlanok hitelfelvételére bármennyire is fájdalmas neked az igazság, a gazdád, I. orbán viktor cigánykomcsikirály teremtette meg a lehetőséget az első 1998-2002 közötti etapjában.
Abban igazad van, hogy a ruppótlanok elbukták a verdát, de én ruppótlankénr még most is abban a ruppótlanként vett nullásban feszítek, használom még legalább 10 évig és ennek köszönhetően a teljes élettartama alatt garantáltan jobban jövök ki a végelszámolásnál mint azok a "gazdagok" akik évente ültek mellettem új (nekik új , telefingott használt fosokat cserélgettek) autóba és volt olyan okostojás amelyik a figyelmeztetés ellenére is beült az "új" prémiumba mert az neki jár. (jár = nagyobb mint a szomszéd cigányé) Aztán fél év alatt bukott a szar pémiumon másfél millát, annyit amennyit én több mint 10 év alatt még megközelítően sem költöttem el a nullás verdára.
Ostoba vagy mint minden orbáncsicska.
Válasz erre 

Gösser söralátét 2020.03.19. 07:38:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A fidióta törzs viszont tegnapi délutáni agymenésében elmagyarázta, hogy a nagy számú tesztre semmi szükség mert nincs értelme.
És lőn taps, fidióták tapsikolva döglenek meg a vezérükért. Mondjuk ha csak ők döglenének senkit nem zavarna a járvány.
Válasz erre 

megvagyhadnagy 2020.03.19. 07:38:26

@Gösser söralátét:
"Jól láthatóan minden blogra ráuszították a fideSScsicskákat, szinte azonnal megjelennek és kezdik a gyalázkodást."
Van annak valami diszkrét bája, hogy egy ilyen gyalázkodó felütéssel kezdve vádolsz bárkit is gyalázkodással.
Muhahahaaaaa!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.19. 07:38:50

@Grimbusz Makszimusz: Megint kiderül, hogy alapvetően nem érted a dolgokat. A hiteltörlesztési moratórium a bankoknak nagyon fáj, egy csomó pénz nem fog beérkezni. Ezért korlátozzák a hitelkihelyezést. Így ez az intézkedés segíti azt aki gyenge és pont ki kellene hullania a rostán és betesz annak aki még működőképes lenne, de nehezebb feltételek mellett kap hitelt. Tényleg, csak az volt a felvételednél a vizsga, hogy egy Orbán képet meg tudsz csókolni hányinger nélkül?
Válasz erre 

Gösser söralátét 2020.03.19. 07:41:22

@megvagyhadnagy:

Mutasd már meg, mi volt ebben a gyalázkodás?
Ha már gyalázkodásról van szó, ugye nem csinálsz hülyét magadból a Sorosozás, ballibsizés és a többi után ami nálatok csak kötőszó?
Válasz erre 

megvagyhadnagy 2020.03.19. 07:48:48

@Gösser söralátét:
" a gazdád, I. orbán viktor cigánykomcsikirály"
"fideSScsiska"
"ruppótlan"
Hirtelen ennyi, biztos van több is, de szkippelem a hozzászólásaidat.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.19. 07:48:58

@math0: "azzokat az intézkedéseket, amiket a jótevőink elterveztek de a Fidesz megakadályozta"

egészségügy reformja, kis Fidióta elmebeteg!"

Ezzel az a baj judeobolsevik hitgyalázó szemét, hogy a nemzetközi pénzügyi válság Magyarországra gyakorolt hatásának a kivédésére tett szocialista intézkedések fideszes elgáncsolásáról volt szó! Egyrészt a válságot nem egészségügyi reformmal szokás megoldani, tehát ismét mongolidióta voltál, aztán ha visszagondolunk a hatalmas reformokra, akkor abban kórház bezárások, ágyszám csökkentések voltak, ami leépítés és rombolás, kórházi széfek, ami meg baromság, és az egyetlen bevétel, amit tényleg megfúrt a fidesz, az a vizitdíj, de bazmeg, az meg egyrészt piti összeg, másrészt aljas húzás, hiszen mindenkivel fizettetik a járulékot, de azt ugye még TE sem állítod, hogy megmentett volna minket az IMF hiteltől, mert erről beszéltünk, amikor beleugattál!
Válasz erre 

Gösser söralátét 2020.03.19. 07:49:32

@Grimbusz Makszimusz:

Azért az sem ártana ha végig tudnád gondolni a szitut.
Banknak bevétele nem lesz ebben az évben. Adókat viszont fizetnie kell. Ha megteszi bedőlhet, ez csak szerinted jó, a hiteled ettől nem fog megszűnni, csak másnak fizeted vissza.
Adót bevétel nélkül a meglévő állományából fizet, gondolom akkor is tapsikolva fogod vityát éltetni ha a bank kijelenti, hogy másnaptól nem vehetsz fel 3 kenyér áránál többet egy hét alatt.
Ha bedől a gazdaság, bedől a bankszektor, vityának nem lesz pénze amiből a propagandagépezetét fenntartsa, ahhoz nyúl amit talál, probléma nélkül fogja lenyúlni a banki betétállományt ahogy azt a nyugdíjjal is megtette, gondolom akkor is tapsikolni fogsz amikor közlik, hogy a számládon lévő összeg viktor és fenektelen zsebű maffiája zsebébe vándorolt.
Az egyszerű fajtád nemigazán fogja fel, hogy mostantól biza nem ér semmit orbánvezéred ánuszlenyomata az ajkadon, attól még te is beledögölhetsz a vírusba és ugyanolyan ruppótlan senki lehetsz a vezéred tollvonására mint bárki más.
Azon ne aggódj, vezéred nem fog nélkülözni, a legkisebb probléma nélkül dönt téged is a nyomorba, hogy az ő életszínvonala megmaradjon.
Válasz erre 

megvagyhadnagy 2020.03.19. 07:50:40

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Az a baj, hogy benyalsz mindent, amit külföldről VALAKIK mondanak, VALAKIRE hivatkozva.
Viszont ha itthon azt mondanák, hogy mindenkit letesztelnek, aki akarja, akkor meg itt óbégatnál, hogy hazudnak.
Válasz erre 

Gösser söralátét 2020.03.19. 07:52:20

@megvagyhadnagy:

Cigány is, komcsi is, királynak is képzeli magát.
fideSScsicska = pártelnevezés, utalás a mentalításra az elmúlt évszázad közepe alapján, a csicska szó jelentésének meg nézz utána ha nem érted, fájni fog ha megérted, de ez a te bajod.

A ruppótlant meg komcsi haverod említette, vele beszéld meg.

Örülök, hogy segíthettem, még valami amit nem értesz?
Válasz erre 

megvagyhadnagy 2020.03.19. 07:52:40

@Gösser söralátét:
Ígérem utolsó példa a "hol láttál engem gyűlölködni" kérdésedre:
"Az egyszerű fajtád nemigazán fogja fel, hogy mostantól biza nem ér semmit orbánvezéred ánuszlenyomata az ajkadon, attól még te is beledögölhetsz a vírusba és ugyanolyan ruppótlan senki lehetsz a vezéred tollvonására mint bárki más."
:D
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.19. 07:56:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ez öcsém már csak a zsidó duma amit nyomsz! Bankok, bankok, bankok! Az összes válságot azok okozzák, utána lehet őket konszolidálni közpénzből, elmulasztva a felelősök megbüntetését, de ha nekik kapják el a torkukat, hogy ők is tegyenek valami erőfeszítést, akkor megy a sírás! A banki ismerősöd mennyi lóvét nyal fel jó időkben, hányszor megy nyaralni síelni, milyen órája, kocsija, háza van? Nekem is van hasonló ismerősöm, azt sem tudja, milyen magasan hordja az orrát, gondolom az is sír, mint a fürdőskurva, hogy most veszélybe kerül a habzsidőzsi!
Válasz erre 

Gösser söralátét 2020.03.19. 07:57:05

@megvagyhadnagy:

Stimm.
Ha elkezdeném kigyűjteni azokat a gyalázkodó szavakat amiket a fajtád használ mindenkire aki nem nyalintja veled együtt orbán komcsikirályod ánuszát, a Háború és béke terjedelmével vetekedne.
Érdekes jelleme a fajtádnak, hogy ha a te almod gyaláz másokat azzal sosincs bajod, de ha vezéredről vagy a csicskáiról mer valaki rosszat mondani attól egyből farokfelvágva rohansz, hogy hülyét csinálj magadból a kettős mércéddel.

Folytasd, mulattat az erőlködésed.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.19. 08:02:50

@Gösser söralátét: Nincs hitelem, nem saját érdekből örömködök, a másik pedig az, hogy átlátom a veszélyeket is ebben az intézkedésben, de a válság mindenkinek legyen válság, a pénzügyi szféra rendszerint következmények nélkül ússza meg a saját maga által előidézett válságokat is ( tudom, hogy ez most nem az) és már most érkeznek hírek a válságot kihasználó pénzügyi nyerészkedésekről!
Válasz erre 

megvagyhadnagy 2020.03.19. 08:07:47

@Gösser söralátét: Megnevettetsz. Ne általánosíts, tőlem idézz hasonlóan gyűlöletmentes hozzászólásokat, mint a tiéd.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.03.19. 08:14:18

@n3spr3ss0:

Már bukásban a liberalizmus.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.19. 08:21:50

@megvagyhadnagy: Ha hozol olyan hivatkozást ami szerint a németeknél nem tesztelnek, akkor van mint vitázni. Addig az én állításom az igazodási pont.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.19. 08:25:27

@MAXVAL bircaman közíró: birka már megint mondanivaló nélkül kérődzik.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.19. 08:25:52

Amúgy meg megy a kínlódva előadott fikázás, mert Orbánnak megint sikerült valami populista, közmegelégedésre szolgáló intézkedést hoznia, amivel államférfiúi mivoltát bizonyította! Sajnáljátok a bankokat, ők a fontosak, a válság miatt munkáját vesztett hitelfelvevő meg dögöljön éhen, vagy etesse az állam, miközben zsidrákék kamatos kamatot, meg tőzsdeindexeket számolgatnak!
Persze vannak jó gazdagok, a bankok, akikért kiállnak a libsik, meg rossz gazdagok, mint Lölö, akinek az indeksz átszámolta rizsszemre a vagyonát, de szerintem az idejáró hasznosidióták már olvasták a számukra készült újabb prolitakarmányozás céljából előállított demagóg faszságot!
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.19. 08:30:46

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Mi van ratyesz, te is otthon maradtál, bezárt a kutatóintézeted, ahol elmondásod szerint anális obszervációkat végzel a seg(g)édeiddel? Ilyenkor már nem szoktál kommentelni (saját nicken! :DDDDDDDDDDDD ) Homo offisz rulez! Höhö!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.19. 08:33:10

@Grimbusz Makszimusz: Hűha! Bocs, nem tudtam hogy már komcsi is lettél. Ilyen sokat volt a birca az ánuszudban?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.19. 08:36:03

@Grimbusz Makszimusz: A freudi elszólás. A proktológia neked kutatóintézet. :-))
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 08:47:47

@Grimbusz Makszimusz: hazudsz, kis idióta féreg!

1) az egészségügy refomrja a válság előtt, 2008-ban indult volna el, ha a Fidesz nem gáncsolja el
2) mindig könnyű azt mondani, hogy neked pont az nem jó, amit a kormány akar csinálni, ezt én az összes Fidesz intézkedésről elmondhatom. tehát itt nincs erősebb érved, mint nekem
3) nekem viszont van egy erősebb érvem: a Fidesz azóta se csinált egészségügyi reformot, azaz nem tud jobbat. 10 éve, te kis selejtes Fidióta geci! 10 éve. és most a járvánnyal kurva nagy szívás lesz, ha akkora lesz, mint akárcsak Auzstriában. Orbán selejtes egészségügye nem fog tudni vele megbirkózni. remélem, te beledöglesz, te megérdemled!

hazug vagy, Fidióta vagy, elmebeteg vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 08:50:19

@megvagyhadnagy: Németországban tényleg kurva sokat tesztelnek, minden híroldalon ez olvasható. az is egy tény, hogy relatíve Németországban nagyon kevés a halott. tehát valamit jól csinálnak, nem tudod megmondani, hogy mit, ha nem azt, hogy kurva sokat tesztelnek.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.19. 08:57:35

@math0:
" az egészségügy refomrja a válság előtt, 2008-ban indult volna el, ha a Fidesz nem gáncsolja el"

Ezért nem értettem, hogy mi a kurva anyádért hozod be a válságra hozott bölcs szocionista intézkedések témájához!
Amúgy meg kár, hogy elgáncsolta, hiszen szokásuk szerint ki akarták privatizálni a jövedelmező részeket, az meg nagyon jól szokott sikerülni nekik, látható manapság is számos területen! Most vásárolhatnánk ki a befektetőket, ahogy az autópályákból, vízművekből, MOL-ból, faszom tudja még miből, mert azokkal is csak rábaszott az ország!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.19. 08:58:23

@Grimbusz Makszimusz: Való igaz, ilyenkor általában már dolgozom, mint te, vagyis én nem vagyok fent a neten, te pedig ezerrel. :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.19. 08:59:55

@Grimbusz Makszimusz: Ez egyre komcsibb szöveg.
Válasz erre 

István Tamasi 2020.03.19. 09:02:17

A csúti suttyó nem mozog otthonosan a digitális térben, ő a grazi pszichiátrián mozog otthonosan.
Válasz erre 

István Tamasi 2020.03.19. 09:05:50

Az operett törzs a félinformációival, információk visszatartásával és csúsztatásaival csak a hisztériát növeli.
Válasz erre 

degreen 2020.03.19. 09:23:35

Ha értenél a kommunikációhoz, akkor nem fáradt bányászoznál. A MOK meg egy katasztrófa intézmény, nem az orvosokról szól.
Válasz erre 

rallus 2020.03.19. 09:25:27

@István Tamasi: Az utolsó potens operatív törzs 2006 augusztus 20.-án mutatta ki oroszlánkörmeit...
Azóta sem sikerült senkinek még csak imitálni sem...
Válasz erre 

degreen 2020.03.19. 09:31:30

@math0: Németországban a laborok napi 12e tesztet tudnak végrehajtani. (Közleményük szerint a németországi laboratóriumok kapacitása napi 12 ezer teszt elvégzésére elegendő.). Ha 9.800.000 (bocs nem tudom a lakosság számot pontosan) magyarországi lakosra elvégezzük, csak egyszer (ami nem elég, mert min kétszer kell), akkor 816,7 napig tartana a teszt. És ez a németországi teljesítménnyel számol. Plusz kijelölnek mondjuk 1000 helyszínt, odatódul fű, fa, virág (hogy a 816 napot betartsuk :D), akkor ott aztán lesz vírus terjesztés.
infostart.hu/kulfold/2020/03/10/koronavirus-sokkolo-szamok-olaszorszagbol-es-nemetorszagbol
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.19. 09:34:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ez egyre komcsibb szöveg.................

Megint nem tudsz arányokban és árnyalatokban gondolkodni, csak végletekben és úgy hozod meg az ítéletedet! Nincs bennem, sem a szövegemben semmi komcsi, mindössze az államkapitalizmusban és a helyi tőkésekben látom a megoldást, nem a parttalan, mindent felprédáló és kiárusító, globális liberalista gazdaságban!
Válasz erre 

white999 2020.03.19. 09:37:58

Megmentendő szektorok. Turizmus, vendéglátás, kultúra, sport, taxi. Turizmus vendéglátásnál vegyük észre, hogy ez leginkább a klán. Lőrincnek nincs pénze kibekkelni a pát hónapot. Ha ezek külföldiek lennének lehetne hagyni veszni aztán olcsó pénzért az államnak felvásárolni. Taxisok pedig a régi szép emlékű taxisblokádra gondolva veszélyforrás valószínűleg, hiszen semmivel nincs rosszabb helyzetben mint egy fodrász, vagy műkörmös. A sport a vicc kategória abban az országban ahol egy focista átlag keresete havonta több mint másnak az éves fizetése és eddig sem adóztak meg állami pénzt kaptak ott tényleg úgy kell neki a támogatás mint a falat kenyér. Szegények nem bírtak félre tenni. Képzeljük el, hogy Merkel bejelenti hogy támogatják Bayern Münchent, gondolom elég szürreális de azért nem lennék meggyőződve abban hogy másnap Merkel lenne még a főnök. Hogy mennyire furcsa országban élünk ez után a bejelentések után (amiben egyébként volt jó és szükséges is ezek mellett) 120000-el nőt a lájkok száma, Ez viszont tökéletesen igazolja Orbánt. Kedvező és populista hírek bejelentése fáradt gondterhelt arccal a facebook-on a részéről. Az egyre kellemetlenebbé váló operatív törzsből híreiből meg kivonulni. A kijárási tilalmat pedig jelentsék be ők.
Válasz erre 

István Tamasi 2020.03.19. 09:44:30

@degreen:
Amennyiben a vírus hazai indulásakor elegendő tesztet végeztek volna - és nem küldik el például az Olaszországból érkezett és tesztre jelentkezőt - akkor jól körül lehetett volna határolni a potenciális /tünetmentes/ vírushordozókat és akkor ma sokkal kevesebb lenne a karanténba zárt és a fertőzött emberek száma.
Válasz erre 

degreen 2020.03.19. 09:55:34

@István Tamasi: az a gondom, hogy ha elkezdesz tesztelni, nézd pánik vásárlás, akkor az emberek pánikszerűen odacsődülnek, hogy nekem is-nekem is (fertőzés, laborok leterhelés). ha lenne otthoni teszt az ok.
Válasz erre 

Fikalnyik Eugén 2020.03.19. 09:56:11

@white999: Minden szavad igaz, a taxisnál már nálam is rezgett a léc, a sport megemlítése pedig mindent vitt. Ez az ember nem ebben az országban él, a valósághoz való kapcsolata nulla. Jól mutatja ezt, hogy a nemzethy megmentő szavaira 360 ig ugrótt az ajró, a dollár is 330.
Válasz erre 

István Tamasi 2020.03.19. 10:02:04

@degreen: Az a helyzet, hogy kevés teszt mellett olyan pánik vásárlás tört ki, hogy üresek a polcok noha a kereskedők hatalmasat emeltek az árakon. 3-6 hónap múlva mindenki palacsintát fog enni.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 10:05:58

@math0: Mellébeszélsz. Annyira nem szar ez az ország. Úgy látszik. Az itthon hagyott nyuggereiket is mi tartottuk el.
Válasz erre 

degreen 2020.03.19. 10:06:15

@Fikalnyik Eugén: Érdekes a horvát kuna, a cseh korona szintén leértékelődött, csak sokkal erősebb görbén... pedig ott semmit nem jelentett be a főnök.
Válasz erre 

Kataj 2020.03.19. 10:07:47

Másik bloghoz küldtem, de azt utána hamar levették az Index címlapról, ezért megismétlem:
Rendetlen állapot
A hazaáruló diktátorunk már 20 éve, első kormánya idején pedzegette a rendkívüli állapotot, mert ugye a "haza nem lehet ellenzékben", és persze ő személyesen a "haza". Akkor még nem volt érett a helyzet, túl váratlanul vesztette el a választást 2002-ben. Most itt az alkalom, hogy próbálgassa, milyen lesz a fegyveres diktatúrája, ha elvesztené a következő választást. Mert inkább ezt fogja tenni, és bármi mást is, semhogy börtönbe vonuljon a tettei miatt.
Ne felejtsük el, hogy 2 éve a választások estéjén, amikor "elromlott az informatikai rendszer", egészen addig nem közölt adatokat, amíg biztos nem lett, hogy össze tudja csalni a "kétharmadot" is! Tízezres nagyságrendben parancsolta a rendőrséget Budapestre azon az estén. Miért is? Arra az esetre, ha nem sikerült volna a csalás. Amire volt esély, hiszen például a csalás során "csökkent" részvételi adatokat elszúrták, de még ezt is bevette a nép.
Nem hagyhatjuk, hogy a következő választást is elcsalja! Tudatosítsuk a bűneit, és azt, hogy ez most a fegyveres diktatúrájának a főpróbája, hogy most is az Európai Unió eurómilliárdjaiból "jótékonykodik" azzal, hogy most nem lopja el az összes pénzt! Ne akkor ébredjünk, amikor a távközlési központokban lekapcsolja a blogokat, azután a teljes netet, azután a telefonjainkat! Levélcenzúrát vezet be, és letartóztat minden, öt főnél nagyobb csoportot. Készen vannak a tervei, amiket most fog finomítani.
A józan szakértők már 10 éve mondják, amióta Kedves Vezérünk a magyar népnek küldött eurómilliárdokat rabolja strómanjai zsebébe, hogy mindennek akkor fogjuk igazán megélni a következményeit, amikor egy igazi válság jön. Hát most itt van!
Most a hazug propagandavezérnek nem kitalált démonokkal kell harcolnia, és azoktól "megvédenie" minket, hanem igazi veszéllyel kellene küzdenie. Ami egy saját hatalmába tébolyodott, gonosz rablóvezérnek nem fog menni. Főleg úgy nem, hogy minden amit tett és minden amit nem tett, az most fogja benyújtani a számlát - csakhogy nem neki, hanem a kisemmizett magyar népnek. Mert most fog igazán hiányozni az elrabolt és idiótaságokra pazarolt sok milliárdnyi EU-s eurómilliárd, most üt vissza az euróbevezetés aljas szándékú elodázása, a lebutított oktatás, a lepusztított egészségügy, az összeszerelésre alapuló gazdaság, a haza érdekeinek elárulása Putyin gazda szándékai szerint.
Egy reményünk lehet csak: ha ilyen súlyos áron is, de végre fölébred a józan többség, és maradéktalanul kifejezi "háláját" a Kedves Vezérnek és rablóbandájának! Ha az események után kullogva, ha rongyosan is, de végre a szabad Nyugathoz csatlakozunk, hátat fordítva Kedves Vezérünknek és moszkvai gazdájának.
Válasz erre 

felső határ nincs 2020.03.19. 10:18:51

Hat, en meg azt mondom, hogy Orban 2022es megvalasztasi eselyei a napokban tovabb nottek.
Válasz erre 

felső határ nincs 2020.03.19. 10:24:58

Orban bukasat az is mutatja, hogy az ex-ballipsi alternativ koztarsasagi elnok DOPEMAN

Orban-fan lett
Válasz erre 

degreen 2020.03.19. 10:37:58

@Kataj: úgy tudtam, a gyógyszertárak még nyitva vannak.
Válasz erre 

morph on deer 2020.03.19. 11:04:46

@Grimbusz Makszimusz:
“ semmi komcsi, mindössze az államkapitalizmusban és a helyi tőkésekben látom a megoldást,”

Ahogy pl a kádári időkben is, sans helyi tőkések.
Attól, hogy most másképp nevezed, az még ugyanaz marad.
A “helyi tőkével” jelenleg az a baj, hogy pár ritka kivételtől eltekintve* nem organikus úton, mondhatni nem természetes kiválasztódással jött létre, hanem egy mesterséges csinálmány, ami abban a pillanatban életképtelenné válik, amint a hatalom kilép mögüle.

Kíváncsian várom, hogy hány közpénz-milliárd támogatás megy majd el a családi-baráti “nemzetthy” nagytőkének, hogy viktorunk kihúzza őket a jelenleg sűrűsödő szar helyzetből...

* Például Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója - na ilyen az, amikor valaki a saját tehetsége következtében válik valakivé.
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 11:09:18

Nekem tetszett a Kovács Zoli, többet kellene szerepelnie.

Válaszolt mindenre, nem minősítette a kérdéseket, megnyerő volt.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 11:09:52

@chrisred: Ők meg gondolom annak örültek eddig, hogy fizettük a nyugdíjasaikat.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 11:12:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Hova menne?!?! Bárhova, csak ne ebbe a szar országba, ahol Orbán minden elbaszott. Ahol a Bajszos Szar a köztársasági elnök, lábbal tiporjákk az emberi jogokat és ellopnak mindent. És én lennék gusztustalan. Ilyen amikor visszanyal a fagyi, meg az európai értékek. Muhahahahahahaha. Komolyan, olyanok vagytok mint egy hisztis kamasz, akinek elöszür volt korai magömlése.
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 11:13:20

@nemecsekerno_007: hol olvastad?
Vigyázz, mert a rendőrség kimegy a fake news terjesztőkhöz.

Ha hazamennek, úgy lenyomják a, béreket, hogy belerokkantok.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 11:14:10

@nemecsekerno_007: attól, hogy munkanélküliek átmenetileg hazajönnek, simán szar.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 11:14:10

@nemecsekerno_007: attól, hogy munkanélküliek átmenetileg hazajönnek, simán szar.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 11:14:30

@sóhegy049: Hova menjen?!?! Bárhova, csak ne ebbe a szar országba, ahol a patás Orbán mindent tönkretett és egy Bajszos Szar a köztársasági elnök.
Válasz erre 

degreen 2020.03.19. 11:15:12

@morph on deer: én se örülök neki, de a mai piaci környezetben egy magyar vállalkozó iszonyú hátrányban indul(na). ha nem segíted, sosem lesz itt nagyvállalat. és miért a külföldi vigyel e magyar pénzt folyton? Orbán megmondta, saját tőkéseket csinál, helyes. Amerikában ezt régebben ügyesben oldották meg a vadnyugaton. Ez kicsit durva hasonlat, de manapság senki nem kérdezi az ottani gazdagoktól, hogy komám, dédnagyapád hogy szerezte a pénzét?
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.19. 11:16:06

@morph on deer: Biztos vagyok benne, sőt (többről tudok jómagam is) hogy rengeteg jó képességű hazai kapitalista van és szükséges feléjük bizonyos protekcionizmussal lenni, hogy az erős idegen óriáscégek le ne nyomják őket! Nevetséges amit felhoztál, a nem természetesen kiválasztódott iparosok a kedvenceid alatt teremtek, kiszes, meg bölcsész képzettséggel így lehetett alumínium iparos a csótányotok!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 11:17:30

@degreen: tehát azt mondod, te okosabb vagy, és meg tudod mondani, hogy ami Németországban jól működik, az nem is működhet. csak a valóság nem zavar, ugye, te idióta?!
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 11:19:18

@Etniez: Ezt ki mondta?!?! Vértes András vagy Lengyel László?!?!

Muhahahahhahahahahahahahaaa :)))))))))))))))))))
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 11:20:33

@math0: Nem baj. Kapják a német munkanélküli segélyt és itt költik el. Nekünk csak jó. Legalább nem nekünk kell eltartani őket.
Válasz erre 

felső határ nincs 2020.03.19. 11:20:50

@Etniez: Mar a virus elott is recesszioban volt a nemet gazdasag.

A magyar meg a csucson volt.

Az lesz, hogy nyilvan mindenki megerzi majd, de 2008cal ellentetben, most nem Magyarorszag fog a legrosszabbul kijonni ebbol, hanem inkabb a legjobban.

1 pelda: az gyori Audi, ahol eddig is magas berek voltak, most (mar a virus utan) megegyezett a szakszervezettel, hogy 3 ev alatt 36% beremelest ad fokozatosan. Nemetorszagban meg 1szamjegyu lesz ez, ha egyaltalan lesz. Azon nem valtoztat a krizis, hogy itt eri meg gyartatni.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.19. 11:22:03

@math0: attól, hogy munkanélküliek átmenetileg hazajönnek, simán szar...............

Ja! Egy másik blogon már valaki bekommentelte, hogy olaszból hazatért a falujukba az összes rodázó cigánykurva!
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 11:26:11

@Grimbusz Makszimusz: a felelős Matolcsy és a Fidesz, ők írták az új hitelezési törvényt, Matolcsy pedig minden józan ésszel szembemenve tartotta alacsonyan a kamatot gyengítve a Forintot és növelte az emberek hitelfelvételi kedvét.
Most nagyobb a lakosság hitelállománya, mint 2008-ban, ezért kezdte ezzel Orbán.
Tudja, hogy geci nagy a baj, vége a patyomkin királyságnak, most lesz rendesen megmérve unortodoxia.

Én örülök, mert az elmúlt 8 évbe spóroltam, nulla hitelem van, viszont lakást akartam venni idén.

Nekem jó idők jönnek, sajnos a otthoni magyaroknak nem, elhitték a sok hülyeséget, amit a propagandisták nyomtak (köztük te is).
Válasz erre 

felső határ nincs 2020.03.19. 11:31:09

@Etniez: "Most nagyobb a lakosság hitelállománya, mint 2008-ban"

Meg a jovedelme a duplaja, meg az ingatlanja a 2-3xosat eri. Csak ezt mar nem teszik hozza a liberalis szakertok....:)

Mert szerintuk az allamadossagnal is a nominalis ertek a lenyeg.
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 11:32:05

@nemecsekerno_007: nincsenek otthon hagyott nyuggerek, hanem járulékot fizető, szolgálati időt ledolgozott emberek vannak, akik az államtól kapják a nyugdíjukat ellenszolgáltatásként a befizetett járulékokért.

Ma is tanultál valamit, ne gyűlöld az időseket.
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 11:35:46

@nemecsekerno_007: ha nem tűnt volna fel neked, Magyarország neve nem Orbánisztán, minden magyar akkor megy haza, amikor akar.

Nyugodtan verd a segged a földhöz, de mindenképpen vedd fel videóra vagy streameld, ha szórakozzunk egy kicsit.
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 11:39:43

@felső határ nincs: az ingatlan lufi most pukkad, a munkanélkülinek milyen jövedelme is lesz?
Segítek, 3 hónap minimálbér, utána közmunka. Utána eladhatja az értéktelen lakását, indul az infláció, stb.

Ne játszd a hozzáértőt plz :)

Sokan felvették a csokot meg a nagycsaládos kocsit, lakáshitelek 15-20m átlagban, jó lesz.
Majd csak várd ki a véget barátom.
Válasz erre 

felső határ nincs 2020.03.19. 11:43:09

@Etniez: Ez amit mondasz minden europai orszagban igy lesz. Es mindenhol a vendegmunkast fogjak kirugni eloszor.

Emelkedni fog a munkanelkuliseg, persze. De nem itt lesz baj, hanem ott ahol eddig is magas volt, ezert utott be 2008 olyan durvan.
Válasz erre 

felső határ nincs 2020.03.19. 11:44:05

@Etniez: A lakashiteleket ev vegeig nem kell fizetni.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.19. 11:44:48

@Etniez: "Én örülök, mert az elmúlt 8 évbe spóroltam, nulla hitelem van, viszont lakást akartam venni idén.
Nekem jó idők jönnek, sajnos a otthoni magyaroknak nem, elhitték a sok hülyeséget, amit a propagandisták nyomtak (köztük te is)."

Veled ellentétben én nem emigráltam nyugatra mosogatni, hanem itthon is megálltam a helyem,, nincs hitelem, saját lakásban élek. Nem tudom milyen idők jönnek rám, de te egy barom vagy és nevetséges ezzel a "Nekem jó idők jönnek, sajnos a otthoni magyaroknak nem" kijelentéseddel.
Tök jó, hogy elmentél innen a getzibe, ilyen férgekre nincs is szükségünk!
Válasz erre 

morph on deer 2020.03.19. 11:45:42

@felső határ nincs:
“ Hat, en meg azt mondom, hogy Orban 2022es megvalasztasi eselyei a napokban tovabb nottek.”

Bizony, bizony, ahogy mondod:

“ Csütörtökön vehetik át közel 140 érintett vállalat irányítását a honvédelem csapatai, péntektől több katonát láthatunk majd az utcákon a koronavírus miatt. ”

index.hu/belfold/2020/03/18/benko_tibor_honvedelem_katonak_koronavirus_magyarorszag/
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 11:46:08

@Etniez: Ti nevezitek Magyarországot Orbánisztánnak már 10 éve. Jó vastag bőr van a pofátokon. Azt meg kell hagyni.
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 11:50:14

@felső határ nincs: így van, világválság jön.
Orbán vagy csinál rendes szociális ellátást és adósítja el az országot újra, vagy százezrek kerülnek munkanélküli státuszba évekig.

Jó, hogy mondod az Audit, olyan autóipari recesszió jön, hogy csuda, nem fog autót venni szerinted?
Győrben is jön a lassú leépítés, nem fog oda annyi munkás kellene, Debrecen is megszívja.
Ti teljes álomvilágban éltek, idén még nem, de jövőre egy 2-4 éves válság kezdődik.
Majd most kiderül, mennyire volt jó Orbán politikája, nem lesz kire fogni a 10 év kétharmad után.
Válasz erre 

felső határ nincs 2020.03.19. 11:53:05

@Etniez: Mit adosit el Orban? ...:) Viccelsz?

Ha autoipari recesszio lesz, akkor szerinted az olcso (magyar, cseh, lengyel) melost fogja leepiteni az Audi vagy a 3x annyit kereso nemetet?

Van neked agyad?
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 11:53:52

@felső határ nincs: ja, csak a válság nem addig fog tartani.
Ráadásul holnaptól megszűnik a hitelkihelyezés, abban biztos lehetsz.
A bankok nem fognak pénzt adni senkinek, hiszen a befolyó pénzekre szükségük lenne. Ha elzárod a csapot kicsi lesz a vízszámlád, de szomjas maradsz. Ez nem csodaszer.
Válasz erre 

felső határ nincs 2020.03.19. 11:57:23

@Etniez: Tehat az a baj hogy a magyarok tul sok lakashitelt vettek fel Zorban miatt, de amugy az a baj hogy holnaptol mar nem adnak a bankok meg tobb hitelt.

Miii van?
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 12:00:46

@Grimbusz Makszimusz:

Én sem mosogatok, hanem covid-19-el harcolok, de köszi az aggódást.
"
Tök jó, hogy elmentél innen a getzibe, ilyen férgekre nincs is szükségünk!"

Tehát ha valaki nem volt hülye és nem hittel el az unortodoxia maszlagját, az, egyből geci?

Persze, hogy neked nincs hiteled, hiszen te is a ner része vagy, közpénzből kitömött szarházi tolvaj, aki élősködik a, hazáján és ideológizálva nap-nap után.

Persze neked jó az élet napfényes oldalán, most jön az ébresztő.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 12:01:31

@Etniez: Ezt a pofátlan csúsztatást. Gyűlölöm az időseket mi. Na az ilyen gondolkodás miatt nem fogjátok ti soha leváltani a Patást.
Én nem idősekről beszéltem, hanem azokról a nyugdíjasokaról, akiknek külföldön dolgozik a gyereke, unokája. Ugyanis a nyugdíjat (is) 80%-ban a mostani járulékokból fizetjük. Mert szociális ellátás és nem biztosítás mivel a szocializmusból örököltük. Az EÜ ellátás ugyanez a kategória.
De ugye a hazai ballibák sosem értettek a gazdasághoz, csak pénzszóráshoz.
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 12:02:07

@felső határ nincs: ne erőlködj, láthatóan teljesen inkompetens vagy, gazdasági kérdésekben.

Offollak is mostantól, te is csak trollkodsz.
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 12:03:56

@nemecsekerno_007: az ország nem a tiétek. Jobb megtanulni még most.

Egyébként honnan veszed, hogy bárki hazamegy? Munkanélkülinek is jobb lenni nyugaton, szerintem túl sok fake news oldalt olvasol.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 12:06:43

@Etniez: Ez aztán a pofátlan hazudozás :)))))) Persze kitértél a kérdésem elől. Ki is nevezi 10 éve Mo.-ot, Orbánisztánnak?!?!

Szánalmasak és aljasak vagytok.
Válasz erre 

Fikalnyik Eugén 2020.03.19. 12:09:14

@degreen:
"Érdekes a horvát kuna, a cseh korona szintén leértékelődött, csak sokkal erősebb görbén... pedig ott semmit nem jelentett be a főnök."

Zlotyi, Lej, Leva viszont egyáltalán nem, a Korona is megállt már, csak mi zuhanunk még mindig. 363/335.
Mondjuk én nem örülök ennek, ne egy válságba bukjon Orbán, mert azt mi is szívjuk.
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 12:12:01

@nemecsekerno_007: jogilag Orbánisztán.

Ezt kell felszámolni, visszaállítani a demokratikus berendezést.

Minden hazatérő +1 ellenzéki szavazó, remélem tényleg költöznek haza, bár kétlem.
Gondolom néhányan hazamentek, hogy ne az olasz és osztrák karanténban legyenek, májusban visszamennek. Sajnos.
Válasz erre 

felső határ nincs 2020.03.19. 12:15:34

@Etniez: "Minden hazatérő +1 ellenzéki szavazó"

Mindenki aki nem megy szavazni, szinten ellenzeki.

Csak hat, attol meg a Fidesz nyer, a jarvany miatt immar megint 2/3-dal
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.19. 12:20:50

@Etniez: Tehát ha valaki nem volt hülye és nem hittel el az unortodoxia maszlagját, az, egyből geci?

Nem neveztelek gecinek, hanem elküldtelek oda, ez a nüansznyi különbség! Te egyébként tényleg egy merő szánalom vagy a kétforintos dumáddal, ilyet még egyik libsi idióta sem mondott, hogy az unortodoxia miatt menekült el! Mivan, baszta a csőröd a rezsistop, nem emelkedett eléggé a gáz számlád? Ökör! :DDDDDD
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 12:25:08

@felső határ nincs: "Arra kérte a Bankszövetséget, hogy a babaváró hitelek kihelyezését ne érintse a moratórium, azaz ne forduljon elő, hogy nem folyósít egy bank. Az ilyen eseteket kivizsgálják, szigorú büntetést kér a hatóságoktól Gulyás."

Több százezer munkanélkülit vár a kormány. Kicsit updateld a propaganda anyagot a fejedben.

Értelemszerűen nincs hitel kihelyezés, ha nincs törlesztés. Ezzel ideiglenesen segít, hosszú távon meg ront a helyzeten. 2022 a cél gondolom, 3 évre az Isten pénze nem lesz elég.
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 12:26:10

@Grimbusz Makszimusz: a gáznak az ára harmadára csökkent 3 éve, mennyivel lett neked olcsóbb? Semmivel? Jah, bocs, tapsikolj.
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 12:26:41

@felső határ nincs: majd meglátjuk :)
Válasz erre 

felső határ nincs 2020.03.19. 12:27:30

@Etniez: Mikor allitottam hogy nem emelkedik a munkanelkuliseg?

Beidezed, hogy tovabbra is kihelyezik a babahitelt, de azt is mondod hogy mostantol nincs hitel. Nem ertem. Mit szeretnel mondani ezzel?
Válasz erre 

morph on deer 2020.03.19. 12:27:46

@degreen:
“ Orbán megmondta, saját tőkéseket csinál, helyes.“

Csak a módszer kissé magyaroschan beteg.
Mert nem az amúgy is ígéretes cégeket és tehetséges embereket karolta fel, és segítette a felemelkedéshez, hanem rokon-barát-szerető alapon dőlt el, hogy kinek “kell” multimilliárdosnak lennie, még akkor is, ha amúgy semmi ok nem volt rá.
A leginkább szembeötlő az Elios-féle mondvacsinált biznisz, ami csak azért volt, hogy lehessen a nemzet vejét kicsit megtámogatni. Aztán, amint kiderült, hogy ez akár bukta is lehet, gyorsan ingatlan- meg szállodamágnássá avanzsált a drága rokon.
Ami annál is inkább indokolttá vált, mivel kis feleség is átvette a kapcsolódó területeket, após meg törődött vele, hogy az ilyen-olyan eseményekből ne legyen hiány az országban, mindig legyenek vendégek a kiccsalád érdekeltségeihez tartozó szállodákban.
Csak nézd meg, hogy hogyan is működött ez eddig...

“Amerikában ezt régebben ügyesben oldották meg a vadnyugaton.“

De ez még ott is rátermettségi alapon zajlott, mert legalább lőni kellett jobban, mint a többieknek, nem a felcsúti nepotista üzleti modellt alkalmazták, nem gondolod?

Itt ez a kontraszelektált, az állam nélkül életképtelen nemzeti tőkés a legnagyobb probléma!
Mert itt most te tartod el a milliárdost az adóforintjaidból, ellenszolgáltatás nélkül, és nem az van, hogy a milliárdos teremti meg a te pénzkereseti lehetőségedet, hogy cserébe ő is gazdagodjon!

Ez a kártyavár a legkisebb gond esetén is akkorát bír hasalni, hogy ha nincs ott az állam, hogy felvásárolja az elcseszett bizniszt, akkor borul az egész!
Most pedig sajnos minden esély megvan az utóbbira.
:(
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 12:32:33

@Grimbusz Makszimusz: "a válságra hozott bölcs szocionista intézkedések témájához!"

nem volt a téma válságra szűkítve, visszanéztem, hazudsz, Fideszköcsög!

mindig könnyű azt mondani, hogy neked pont az nem jó, amit a kormány akar csinálni, ezt én az összes Fidesz intézkedésről elmondhatom. tehát itt nincs erősebb érved, mint nekem
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 12:39:08

@nemecsekerno_007: "nem biztosítás mivel a szocializmusból örököltük. "

meg mert már akartunk másik lábat, de a köcsög Orbán kirúgta alólunk, és ellopta.
Válasz erre 

morph on deer 2020.03.19. 12:39:29

@nemecsekerno_007:
“ Mert szociális ellátás és nem biztosítás mivel a szocializmusból örököltük. Az EÜ ellátás ugyanez a kategória.”

És a fideszes barmok óbégattak teli torokból az ellen, amikor Gyurcsány idején piaci alapokra próbálták volna helyezni mindkettőt! Mert kellett a botrány, meg a népszavazás!
Barmok!

Mert ugye, ha lett volna jobb ötlet a megoldásra, akkor azzal elő lehetett volna jönni már akkor is, de akkor sem a megoldás volt orbán célja, hanem a hatalom.
Ahogy mindig.

Szocialista örökség? Harminc éve nem ciki erre hivatkozni?
Ráadásul annak több mint egyharmadában ez a pöffeszkedő kis pöcs uralkodott, akinek esze ágában nem volt ezen a rendszeren változtatni!

Te ezt mid elfelejtetted, vagy csak abban bízol, hogy mindenki más hülye?
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 12:43:03

@nemecsekerno_007: teljesen irreleváns, hogy hol dolgozik a gyereke, nem alapja sem a járulékfizetésnek, sem a folyósításnak.
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 12:45:46

@morph on deer: látod? Állami nyugdíj nem jó, magánnyugdíj se. Vajon mi a faszt akarhat?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 12:47:30

@nemecsekerno_007: "Ti nevezitek Magyarországot Orbánisztánnak már 10 éve. Jó vastag bőr van a pofátokon. Azt meg kell hagyni. "

MIért, tán nem Orbán a főmufti? Nem Erdogan az egyik nagy barátja? Nem kipcsák vér folyik az ereiben, te kis Fidióta elmebeteg?!
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.19. 12:48:02

@math0:nem volt a téma válságra szűkítve, visszanéztem, hazudsz, Fideszköcsög! illaim2020.03.18. 17:00:40
@Grimbusz Makszimusz: Tehát ha egy fidesses fogalmazott meg ellenzékben jogos, vagy jogtalan bírálatot az építő jellegű bírálat, ha a mostani ellenzék tesz ugyanezt ,az rágalom.
Ezért is vagytok hiteltelenek Szabó Márk! LOL"

De le volt az szűkítve, viszont egy másik poszton kezdtük illaimmal, csak ez a barom áthozta ide és így nem derül ki! Tehát részben igazad van, illetve nem tudhattad, viszont én ezzel szemben elmondtam párszor hogy mi a témakör, azt miért nem fogtad fel, illetve fogadtad el?
Ja, mert te vagy a Brendeldoktor buzinagyképű faszfej ugye?
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 12:49:19

@morph on deer: így van, kíváncsi vagyok, hogy lop-e tovább a bandájaval vagy inkább szociális hálót feszít, kettő nem fog beleférni 2-3 évnyi recesszióba.

Szerintem lop tovább, a munkanélkülieket meg kizárja a szavazásból.

Orbán nem államférfi, ezt már sokszor láttuk tőle.
Vajon bekajálja-e a nép, ez a kérdés?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 12:50:08

@nemecsekerno_007: akit most kirúgtak, az valószínűleg feketén dolgozott, és annyi munkanélküli segélyt kap, mint a kurva anyád az út szélén.

azt, hogy Orbanisztán szar, akkor megbeszéltük.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 13:37:56

@Etniez: Történjen bármi, a mantra ugyanaz. Még vészhelyzet idején s.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 13:43:44

@math0: Nem tudsz lejönni a szokásos manyup mantráról, pedig már ezerszer megbeszéltük. Ha valóban magán lett volna, akkor a Patás nem tudta volna elvenni. Nevezhettük volna Bélának is, csak a költségvetési defcitet növelte. A ballibák alapvető gazdaságpolitikai összefüggéseket nem értenek, ez kiderült a 8 éves ámokfutásukból. Ellenzékben meg az utóbbi 10 évükből.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 13:45:57

@morph on deer: Hülyeségeket beszélsz és alapvető gazdasági folyamatokkal nem vagy tisztában.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 13:48:06

@Etniez: Beleírhatod az alkotmányba, hogy mindenkinek jár a 150 ezer Ft-os nyugdíj, ha nincs aki megtermelje. Ilyenkor szokott jönni az IMF hitel a ballibeknél, meg a munkabérek fossá adóztatása.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 13:59:05

@nemecsekerno_007: nagy mongolidióta fasz vagy te, rinyálsz, hogy a nyugdíjas rendszer szolidaritás alapú, de repkedsz, hogy Orbán szétverte és ellopta az egyetlen jelentősebb alternatívát, amely már működésben volt. és Orbanisztán olyan szarul teljesít, hogy még a manyup rendszert sem bírja a költségvetése, te kis elmebeteg fasz?!

a MAnyup pedig magán. benne van a nevében, te kis mongolidióta, de amilyen pszichopata selejt vagy, azért letagadod.

ilyen kis selejtek vagytok, ti Fidióta szarok!
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 14:23:48

@math0: Ha hülyebb lennél, KariGeri símán elültetne a Ligetbe, hogy növekedjen a zöldterület.
Ha téged átneveznénk Orángutánnak akkor egyből tudnál a fákon ugrálni mint egy majom?!?! Na a Manyup is annyira volt magán mint te, ha átneveznénk.
2010-ben annak is örülgettünk, hogy nem lett államcsőd nemhogy még a Manyup nevű agyrémet is finanszírozzuk.
Válasz erre 

wolves84lb 2020.03.19. 14:49:34

@ulpius66: igazi szarházi fideszcsicska vagy te...véded a főnit, mindhalálig, ugye? Mármint a te nyomorult kis csicska életed végéig :D
Válasz erre 

HaD 2020.03.19. 14:52:24

Amennyiben nem megalapozott a kormány mai kijelentése mely szerint százezerek lehetnek munkanélküliek akkor ez rémhírkeltés! Amúgy mire alapozzák?? Hogy jött ki a 100 ezer ami lehet több százezer is... ami sanszosabb hogy ezzel a zavarkeltéssel valszeg megágyaznak valaminek aminek majd egy két éven belül isszuk meg a levét. A felkészült a banda időben kinyilatkoztatáshoz annyit hogy mondjuk mire alapozták azt hogy nem lesz világjárvány és Mo.-ot nem éri el amikor novemberben a kínai haveroknál már bevallották(azaz kb ott tavaly nyár vége óta tudták hogy megjelent a vírus).Ha erre nincs válasz akkor monnyon le!!! Alapvető felelőtlenség(nem csak a magyar kormánytól) ha azt feltételezték hogy ez Kínán belül marad...persze ha van jó válasz akkor meg az tévedés volt:). Amennyiben nem mulasztották volna el a felkészülést akkor most nem kéne futkosni pl. védőfelszerelések után hanem már mi exportálhatnánk azt. Ez csak a legkisebb baj:(... a járvány kezelésnek alapvető és a világban a múltban (akár a közel múltban is) megvannak a szabályai. Ilyen pl. a "tele has" szabály. Fel kell leltározni IDŐBEN!!! azt hogy ha beüt a nyavalya akkor az alapellátások hogyan és miből lesznek megoldva és főleg kik azok akikre ehhez szükség van.Akikre szükség van az élelem víg és energia biztosításához azokat felkészíteni arra hogy külön eljárásban kell dolgozniuk. Pl. elkülönítetten és folyamatosan kontrollálva azt hogy nem e fertőzöttek((TESZT!!!). Amennyiben el kell rendelni a szükségállapotot(mindenki aki nem az alapellátásban érdekelt otthon marad és várja a leadott rendelésének kiszállítását...kenyér gyógyszer alapélelem stb)ez esetben az alapellátásban((ide értve a szállítást a gyógyászatot és a rendfenntartást is) érintettek tesztje után részt vehetnek a napi munkában. Ha kell a szálláshelyeket bevonni az alapellátáshoz szükséges személyek elszállásolására ...illetve ha nagy számú a beteg akkor azok elkülönítésre(és erre kifizetni állami forrásokat a szállodásoknak inkább)....ugyan ez a vendéglátó helyekre ahol a szakácsok bevonhatók a alapellátásban résztvevők illetve a betegek étkeztetésére...a taxisok is bevonhatók az alapellátmányok kiszállításában!! Meg kellett volna kérdezni orvosokat kutatókat hogy fertőzött tünet mentes emberben a vírus meddig fertőzőképes(mikor győzi le az immunrendszer). Ekkor talán nem kellene hadoválni arról hogy fogalmuk sincs mikor lesz vége a járványnak...persze ehhez be kellett volna tartani a fentieket bmeg orbánéstársai meg a tetű "ellenzék" és úgy általában az "elit"!!!...esteleg akkor azt is megtudhatnánk a borzos nénitől aki állítólag orvos hogy mafasznak tesztelik ezt a pintért ha szerinte semmi értelme...azt mondjuk valamiért mellőzi az orvosasszony hogy a WHO a tesztekben(is) látja a megoldást,joggal..és hogy pl.ahol a teszteket csinálták ott vagy nem alakult ki járvány vagy gyorsan lezavarták... tekintve hogy ezeket az alapvető dolgokat sem hajtották az urak hölgyek végre ezért joggal mondható el hogy nemzetellenes a mulasztásuk....és veszélyeztették az magyar állampolgárok életét...szerintem.
Válasz erre 

wolves84lb 2020.03.19. 15:02:13

@megvagyhadnagy: van annak valami diszkért bája, amikor egy fideszcsicska próbálja elsütni a van annak valami diszkért báját...

MUHAHAHAHAHAHA
Válasz erre 

wolves84lb 2020.03.19. 15:16:47

@Etniez: akkor javaslom, vedd mélytorokra a kovácszolit is, ne csak birkának okozz örömet...
Válasz erre 

wolves84lb 2020.03.19. 15:19:39

@degreen: te miről beszélsz? Szerinted a Vadnyugaton annó egy valaki döntött arról, egyszemélyben, kik lesznek majd a tőkések/nagytőkések az országban? Vagy hogy jön a két dolog össze, a te kis okos fejecskédben?
Válasz erre 

tireless treehugger 2020.03.19. 15:29:22

Államcsőd veszély sohasem volt,(még 90-ben sem) 30mrd € tartalék volt az mnb-nél, (10+20imf)., és a fizetési kötelezettségek 6mrd $-t tettek ki, nehéz lenne úgy értelmezni hogy államcsőd közeli. (További soktízmilliárdos zéró kamatozású ECB hitel állt rendelkezésre, de nem leszünk gyarmat országnak az nem kellett, inkább fizettük a szabadpiaci kamatot és cds prémiumot.)

A fidesz a riogatással és mindenszar propagandával került hatalomra. A valóságot nem illik összekeverni a manipulált érzetekkel. Államcsőd veszély sem akkor sem most sincs, végszükség esetén nagyösszegű(korlátlan) euró hitel érhető el.

_Orbánia csődje nem pénzügyi hanem politikai._

Az emberek ellenállása, szabotázs, tudatlanság, alkalmatlanság, tehetetlenség, külső ellenségek, hamis barátok, hamis biztonság, pocsékolás, korrupció, .... az államapparátus (tervező/irányító/végrehajtó/törvényhozó/ellenőrző) működésének eredménytelenségét jelenti. Az eddigi sikertelenségekre újabb sikertelen válaszok születnek, egyre erősítik a sikertelenséget, az ország állandósult és mélyülő társadalmi/kultúrális/gazdasági válságban van.
Egyetlen dolog szárnyal a "GDP", de ez teljesen független az ország állapotától. Kb olyan mint megtanulni egyetlen feladatsort, szuper jó végeredmény mutat kis tudás mellett.
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 15:57:22

@wolves84lb: irónia nem ment át?
Válasz erre 

wolves84lb 2020.03.19. 16:06:03

@Etniez: nem, nem jött...utána már láttam, h nem vagy zombi...:)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.19. 16:09:35

@nemecsekerno_007: Nem az a baj, hogy megszüntették a manyupot. Helyes volt, lásd most van olyan alap amit 60 százalékot vesztett. A gond az hogy akkor a manyup nem az adósság csökkentésre lett fordítva, hanem felélték.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.19. 16:10:37

@nemecsekerno_007: te hülyegyerek, gdp arányosan ugyanannyit adózol. nem vagy képes megjegyezni?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.19. 16:12:09

@nemecsekerno_007: "A ballibák alapvető gazdaságpolitikai összefüggéseket nem értenek, ez kiderült a 8 éves ámokfutásukból." - Majd most megnézzük egy hasonló válságot hogy kezel a Patás. Mert ugye euro már 356 Ft.
Válasz erre 

morph on deer 2020.03.19. 17:09:02

@nemecsekerno_007:
“ Hülyeségeket beszélsz és alapvető gazdasági folyamatokkal nem vagy tisztában.”

Úgymint?
Tedd már meg, hogy azt cáfolod, amit írtam, mert a személyeskedés ehhez édeskevés.
Szóval?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 17:34:39

@nemecsekerno_007: Te elmebeteg vagy. A manyupot a törvényben is MAGÁNNyugdíjnak nevezték, tehát magán. Nem lesz attól nem magán, hogy ideszarsz az asztal közepére, te kis mongolidióta! Mellesleg az I Orbán kormány egy teljes cikluson át nem bántotta, és az ő idejük alatt kezdődtek el növekedni.
És a magántulajdont el lehet venni, fizikailag nem lehetetlen. Azt, amikor a magántulajdont elveszik, azt LOPÁSNAK nevezik. Orbán egy utolsó, senkiházi tolvaj.
Válasz erre 

Etniez 2020.03.19. 19:44:32

@wolves84lb: nope
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 20:11:50

@morph on deer: Már ezerszer elmondtam. Szociális ellátás, 80%-ban a mostani járulékokból fizetjük. Persze a kegyes hazugságokat könnyebb elhinni.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.19. 20:13:35

@math0: Mátol a neved legyen orángután. Na, indulj az erdőbe ugrálni mint a majmok. Szólj majd, hogy sikerült-e!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.03.19. 20:15:39

@nemecsekerno_007: Te elmebeteg vagy. A manyupot a törvényben is MAGÁNNyugdíjnak nevezték, tehát magán. Nem lesz attól nem magán, hogy ideszarsz az asztal közepére, te kis mongolidióta! Mellesleg az I Orbán kormány egy teljes cikluson át nem bántotta, és az ő idejük alatt kezdődtek el növekedni.
És a magántulajdont el lehet venni, fizikailag nem lehetetlen. Azt, amikor a magántulajdont elveszik, azt LOPÁSNAK nevezik. Orbán egy utolsó, senkiházi tolvaj.
Válasz erre 

morph on deer 2020.03.19. 21:44:45

@nemecsekerno_007:
“ Már ezerszer elmondtam. Szociális ellátás, 80%-ban a mostani járulékokból fizetjük”

Pontosan ezen a rendszeren akartak változtatni Gyurcsányék, de ezt is sikerült megtorpedózni.
Ebben az akkori elvtársak is segítettek, mert nem mertek belevágni a változtatásba!
(Belevágni a Gyurcsányba mertek csak.)

És például ez az a terület, amit a kétharmad birtokában orbán viszont gyönyörűen el tudott volna kezdeni átszabni, mert minden lehetősége meg lett volna hozzá!
A tudáson kívül, mondjuk.

De még csak fel se merült a téma, pedig már most lehet tudni, hogy belátható időn belül ez a rendszer borulni fog, de ez viktorkát nem igazán érdekli, az ő nyugdíjával nem lesz gond...

Ahogy az egészségügyi ellátással is biztosan teljesen elégedett!
És igaza is van, mert az valóban jó! A Kastanienhof klinikán.
Válasz erre 

élhetetlen 2020.03.20. 02:06:35

@Grimbusz Makszimusz: Elnézve ezt a kommentfolyamot, ez tényleg apróság, de én is ráérek leírmi, hogy a “nem kell fizetned”-ben nincs időhatározó, pl. a most, tehát akármeddig érvényes, akár száz évig is. Érted te pojáca? És ez részemről csak egy fricska volt, hogy még ennyit sem tudsz megfogalmazni. Na, pá.
Válasz erre 

élhetetlen 2020.03.20. 02:20:58

@Grimbusz Makszimusz: “akkor most nem adnak olyannak hitelt, aki nem tudja majd törleszteni”. Hozod az észt. Ki tudja megmondani, hogy MAJD ki nem fog tudni törleszteni? Adott cég közel millás fizetsű dolgozókat rúgott ki százasával, (500 volt, de ebben voltak alacsonyabb jövedeműek is), ezt a banknak szerinted előre látni kell? Miért nem próbálsz meg gondolkodni? Lehet, hogy nem megy, de legalább próbáld meg!
Válasz erre 

élhetetlen 2020.03.20. 03:11:20

@nemecsekerno_007: “Az itthon hagyott nyuggereiket is mi tartottuk el.”. Megpróbálom mégegyszer elmagyarázni, hogy mi van. Ha egy bankba negyven éven keresztül beraksz havonta adott összeget, azt a pénzt nem teszi félre a bank a számodra, csak nyilvántartja, és kiadja másnak. Ha elkezded kiveszegetni a pénzedet, akkor azt az új betétesek pénzéből kapod, nem a negyven éve trezorban tárolt pénzedből, ugye, ezt azért tudod (bár már ebben sem vagyok biztos). Na most, akkor téged, mikor kiveszed a pénzedet, az új betétesek tartanak el? Csak úgy kapod a pénzt, jogtalanul? A nyugdíj járulékot ugyanúgy fizettük, ahogy egy bankba fizettünk volna be, és ugyanúgy kapjuk vissza, mintha kivennénk a bankból, csak a kamatozást számítják másképp. Csak egy csipetnyi ész kéne ahhoz, hogy ezt felfogd, és abba hagyd ezt az én tartom el a nyugdíjast dumát. Tudom, ezt sem érted, de megpróbáltam.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.20. 06:49:44

@élhetetlen: "Elnézve ezt a kommentfolyamot, ez tényleg apróság, de én is ráérek leírmi, hogy a “nem kell fizetned”-ben nincs időhatározó, pl. a most, tehát akármeddig érvényes, akár száz évig is. Érted te pojáca? És ez részemről csak egy fricska volt, hogy még ennyit sem tudsz megfogalmazni. Na, pá."

SzűzMáriaidesanyám! Na ide figyelj hülyeúr! Időhatározó nincs de jelen időben van attól függetlenül, és az alapbajod eredetileg az volt, hogy úgy hangzik, mintha elengedték volna a hitelt. De nem is ettől szánalmas ez az álnyomorod, hanem attól, hogy Orbán bejelentéséről szólt, tehát ha neked
"a la nature" nem is érthető amit írtam, akkor járj utána mit mondott Orbán! Ha meg nem fogod fel amit írok, akkor arra kérj meg, hogy precízebb és körülményesebb, minden más értelmezést kizáró fogalmazással segítsem a hozzád hasonló mongolidiótákat, aminek részemről semmi akadálya, de ne TE magyarázd már meg, hogy ÉN hogy értettem valamit, amit leírtam! Oksa?
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.03.20. 07:00:44

@élhetetlen: “akkor most nem adnak olyannak hitelt, aki nem tudja majd törleszteni”. Hozod az észt. Ki tudja megmondani, hogy MAJD ki nem fog tudni törleszteni?"

Miután a bankok hitelezési metodikájáról van szó, ezért már egy közepes képességű kommentolvasó is tudja, hogy kockázatelemzési módszereket használnak! Ismét megfeledkeztem a hozzád hasonló horpadt fejű Pistikékről, akiknek az esélyegyenlőség jegyében mások által triviálisnak ható információkat is kell prezentálni, hogy eligazodjanak! Nem bazmeg, nem lehet tudni, nem jóslásról beszélek, még ha neked úgy is tűnt!
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.20. 10:11:23

@élhetetlen: Nem vagy képes felfogni. Én értem a bankbetétek működését, ezzel kár volt vergődnöd. A nyugdíjrendszer nem így működik. NEM ÍGY MŰKÖDIK!!!
Még akkor se ha ezt beleírod az alkotmányba. A ballibek ezt csinálnák, mert a lényeg a jogbiztonság, aztán ha elfogyott a pénz akkor néznek bután és mennek az IMF-hez, meg elkezdenek adót emelni. A manyup akkor működött volna ha nem kötelező, aki mégis belép az viszont vállalja, hogy később nem kap állami nyugdíjat. Így akkor kb. annyi ember lépett volna be mint amennyi a megszűntetés után bent maradt, ami egyébként a pénzügyi realitás lett volna.
Válasz erre 

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.03.20. 10:15:06

Nem ám a kommunikáció a lényeg, hanem a fingás.
Válasz erre 

élhetetlen 2020.03.20. 22:13:47

@nemecsekerno_007: Nem vagy képes megérteni a párhuzamot. Ha valaki 40 éven át befizetett, azért hogy utána visszafizessenek, az ha már visszafizetnek is neki, attól még nem eltartott, ahogy az sem eltartott, aki most veszi ki a befizetett pénzét a bankból. Ennél egyszerűbben nem tudom megfogalmazni a lényeget. És akkor a hülyeségeid. “aztán ha elfogyott a pénz akkor néznek bután és mennek az IMF-hez”. Igen, de kifizették a nyugdíjakat. Mennyivel jobb volt, a Quaestor botrány, ugye, ahol a” Külgazdasági és Külügyminisztérium egy nappal a botrány kirobbanása előtt mentette ki a Magyar Nemzeti Kereskedőház tőkéjét a Quaestortól, ami többekben bennfentes információval való visszaélés gyanúját keltette”
.k-monitor.hu/adatbazis/cimkek/quaestor-botrany?gclid=Cj0KCQjw09HzBRDrARIsAG60GP8MWc9ifYIrHoT6Ou9M0PaRM02fNQPxrsUT2LVvVvHmnFRp2Y4z-GAaAoptEALw_wcB , a kicsik meg maradtak a sz.rban.
A MANYUP csak a kezdőknek volt kötelező, ezzel lehetett volna 40 év alatt kimászni a FEKI-ből. Aki már húsz évet fizetett a FEKI-be, és újabb, közel húsz év múlva megzsarolták, hogyha nem lép vissza, akkor elveszti húsz év befizetését, azoknak a száma nincs összefüggésben azzal, hogy hányan léptek be önként, és, hogy a zsarolás után hányan maradtak. Még egy fél mondat: “aki mégis belép az viszont vállalja, hogy később nem kap állami nyugdíjat.”. Nem zavar, hogy nem így lett meghírdetve? Azt hiszem, nagyon sok mindent nem értesz.
Válasz erre 

élhetetlen 2020.03.20. 23:08:44

@Grimbusz Makszimusz: Jaj, de okos vagy! “kockázatelemzési módszereket használnak!”. Igen, de abban nincs benne az, hogy két jól kereső ember is elveszítheti az állását egyszerre egy vírus miatt. Te vagy a horpadt fejű Pistike, aki ezt nem érti. www.portfolio.hu/bank/20200320/hirtelen-nagyot-szigoritott-lakossagi-hitelein-az-otp-420919?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link . Tehát, ha két jól kereső embernek határozott idejű szerződése van, nem kaphat hitelt, mert más a helyzet, mint volt. Tehát a kockázatelemzési módszer annyiban változik, hogy vagy az kap kölcsönt, akinek határozatlan idejű szerződése van, és nem úgy néz ki a cég, hogy bezárják, vagy befuccsol, vagy akinek van annyi ingatlana, ingósága, hogy be lehessen hajtani a tartozást. A kockázatelemzés az változik, ahogy láthatnád, ha akarnád, tehát elmehetsz a ….
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.21. 14:14:49

@élhetetlen: A hülyeséget tekergeted jobbra-balra.

- a nyugdíjkassza nem olyan mint egy bank
- amit befizettek, annak nagy részéből az akkori nyugdíjakat fizették
- mit nekünk IMF hitel, lényeg, hogy a nyugdíjakat kifizettük. Gratulálok!!!
- adósítsuk el a következő generációt, nem baj majd kimennek külföldre dolgozni
- ilyen egy negatív visszacsatolás

Csak gratulálni tudok a hülyeségeidhez. Hiába bonyolítjátok hülyére a rendszert, hogy a többség ne értse, attól még az finanszírozhatatlan.
Válasz erre 

morph on deer 2020.03.21. 17:23:52

@nemecsekerno_007:
“ - adósítsuk el a következő generációt, nem baj majd kimennek külföldre dolgozni”

Te most itt a Paks2 ellen kampányolsz? Hogyhogy?
:)
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.03.21. 18:42:00

@morph on deer: Te is nyomod a ballib humort?! Hehehehehere

nyugdíjrendszer = feneketlen kút

Paks2 = a villanyáram 60%-a
Válasz erre 

élhetetlen 2020.03.21. 22:19:20

@nemecsekerno_007: Akkor újra. A bankba befizetsz, aztán kiveszed a pénzt. A nyugdíjkasszába befizetsz, aztán visszakapsz pénzt. Egyik a párhuzam. “amit befizettek, annak nagy részéből az akkori nyugdíjakat fizették”. Igen, de a bankból sem azt a pénzt veszed ki, amit befizettél, mert azt kiadták kölcsönbe, a mostani betétesek pénzéből veszed ki a pénzedet. Ez a másik párhuzam.
A MANYUP már húsz éve ketyegne, aki most megy nyugdíjba, annak is csak fele nyugdíját kéne az államiból fizetni, akit meg kezdőként kötelezően beléptettek, az mire nyugdíjas lesz, már a MANYUP pénzt kapná. Ez lehetett volna a váltás, ezt rúgták szét, és most nyígtok, hogy maradt a FEKI, ami, ugye fenntarthatatlan. Nem olyan bonyolult ez, nem értem, miért nem tudod felfogni.
Az IMF hitel meg nem csak ezért kellett, de ha csak ezért kellett volna, akkor is megérte volna, már leírtam, hogyan csökkent volna az állami kifizetési kötelezettség, de ehhez átmenet kellett volna. Az csak a te erkölcsi képedbe fér bele, hogy, ha valaki 20-40 évig fizetett, az ne kapjon vissza semmit. Ne az én gondolataimat minősítsd hülyeségnek, inkább a sajátjaidat nézd végig, hogy melyik etikus, melyik kivitelezhető, stb.
Válasz erre 

élhetetlen 2020.03.21. 22:43:02

@nemecsekerno_007: Te is humorizálhatnál! Visszavághattál volna a kínai vasúttal kölcsönből, egy részét visszafizetjük munkabérként, a másik részét Mészárosnak, aztán adóból vissza kell fizetni az egészet. Ez jó kölcsön! Mekkora is a garantált haszon? Ez is “Hehehehehere”. “Paks2 = a villanyáram 60%-a”. Ennyi fért bele az agyadba, de mit gondolsz arról, ha a segged alá építenek egy atomhulladék temetőt, aminek 300 ezer évig kell bírnia? Mert a Várkert bazár egy év után már ázik, mállik le a vakolat, a kivitelezőink meg ugyanazok. Az majd jobban sikerül?
Válasz erre 

chrisred 2020.03.22. 06:01:34

@nemecsekerno_007: Pont fordítva. Attól, hogy az államnak lesz egy Paks 2-je, neked még nem lesz áramod, csak ha fizeted a díjat. Amit akkor is fizetnél, ha az áramot a külföldi piacról szerezné be a szolgáltató. Viszont a befizetett nyugdíjjárulék (most már szociális adó) rögtön hasznosul a lakosság nyugdíjasainál. Tehát Paks 2 költségét a lakosság az államnak fizeti, míg a nyugdíjat saját magának.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard