Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Továbbra is kormánya népszerűsége a legfontosabb célja Orbán Viktornak

Továbbra is kormánya népszerűsége a legfontosabb célja Orbán Viktornak

Az utóbbi 10 évben először néz szembe Orbán Viktor kormánya egy olyan kihívással, mely egyelőre megoldhatatlan feladat elé állítja. A kormányfő érzékelhetően retteg attól, hogy népszerűtlen intézkedéseket kelljen meghoznia a koronavírus okozta válság kezelése miatt. A most tapasztalható kormányzati óvatosság rövidesen átcsaphat bizonytalanságba, majd akár kapkodásként is értékelhetjük az egymásnak ellentmondó intézkedéseket.

euronews_5.jpg

Fotó: Euronews

Az Orbán-kormány egy nap alatt 75 ezer diplomással ajándékozta meg az országot. Igaz, hogy ennek a közérzetjavító intézkedésnek semmi köze se volt a koronavírus-járvány elleni védekezéshez, de a döntéshozók úgy voltak vele: ha egy rossz hír mellé mindig odaillesztenek egy jót is, akkor kevésbé fognak bosszankodni a polgárok a rájuk váró megpróbáltatások miatt. Ugyanez a szerep jut a jövő évtől fokozatosan visszaépülő 13. havi nyugdíjnak, ami egy prosperáló gazdasági ciklus idején is elég merész ígéret, nemhogy olyankor, amikor mély, elhúzódó válság elé nézünk.

Orbán Viktor továbbra is élvezni szeretné népe (egy részének) megbecsülését, ezért a rossz hírek bejelentését meghagyja minisztereire, illetve az operatív törzs tagjaira. Ő a közhelyek, biztató szavak és jóléti intézkedések bejelentőjeként továbbra is abban a szerepben tetszeleg, mint aki sikerrel emelkedik felül a mindannyiunkat érzékenyen érintő nehézségeken. Gyanítható, hogy folyamatosan tesztelik a háttérben az ország lakosságát, és ha egy döntés nagyon népszerűtlennek tűnik, azt annak ellenére elvetik, hogy hasznos lenne a vírus terjedésének megfékezésében.

Ezért rántják elő a nyelvvizsga elengedésével új diplomások tízezreit, és ígérnek 13. havi nyugdíjat azoknak az időseknek, akik most érthető módon a négy fal között szoronganak a terjedő járvány miatt.

Főként a polgárok mozgásának korlátozása tartozik ebbe a kategóriába, hiszen sokan szívesen vennék ezek enyhítését, illetve feloldását, mások viszont biztonságban érzik magukat a tudattól, hogy minimalizálják az emberi érintkezések lehetőségét. Ennek azonban elsősorban szakmai döntésnek kell lennie, de azt megszokhattuk az Orbán-kormány gyakorlatában, hogy a politikai érdekek rendszeresen felülírják ezeket. Mintha a Fidesz vezetői már egy átmeneti népszerűségvesztést is sorscsapásként élnének meg annak ellenére, hogy a következő nagy politikai erőfelmérő két év múlva esedékes.

Orbán Viktor hibrid rendszere azonban arra épül, hogy még a pártok népszerűségi listáján sem engedik feljebb kúszni az ellenzéket, nemhogy együttműködnének ezekkel a politikai erőkkel, amikor pedig igencsak szükség lenne a nemzeti egység felmutatására. A pillanatnyi népszerűségvesztést tehát akkor is igyekszik elkerülni a Fidesz, amikor nincs igazi tétje ennek, mert úgy gondolják, ezzel némi teret engednének az ellenzéknek. Ezért rántják elő a nyelvvizsga elengedésével új diplomások tízezreit, és ígérnek 13. havi nyugdíjat azoknak az időseknek, akik most érthető módon a négy fal között szoronganak a terjedő járvány miatt.

mandiner_12.jpg

Fotó: mandiner.hu

A társadalom folyamatos szondáztatása természetesen nem ördögtől való dolog, ám nem elsősorban azért fontos tudni az emberek véleményét fontos dolgokról, hogy mindig a többségi álláspontot támogassa a kormány. Olykor olyan döntések meghozatalára is készen kell állnia egy kormányzatnak, melyek hosszú távon hasznosabbnak bizonyulnak, mint a rövid távú, felelőtlen ígérgetések. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Csak olyan lovat kínálj eladásra, amelyikre te magad is fel tudsz ülni.!”

422 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Továbbra is kormánya népszerűsége a legfontosabb célja Orbán Viktornak Tovább
Facebook Tetszik
0
422 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4015600804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (422)
Az utolsó 100 komment:

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2020.04.10. 16:28:34

@kvadrillio:
"a költségvetési hiány emelkedése nem akadályozhatja meg a hatékony kormányzati cselekvést"

Ezek a marhanagy bölcsek, soha semmit nem tudnak kitalálni eladósítás nélkül. Akik közülük a bankoktól kapják a napi betevőt azokat meg is értem. Gyakorlatilag nem többek egy biztosítási ügynöknél
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.04.10. 16:31:39

@Világít a torony:

A kisember nem szégyeli, hogy kiáll az igazságért.
Válasz erre 

enrikokaruszo 2020.04.10. 16:43:25

... fura és ellentmondásos dolog a népszerűségre törekvést egy kormány bűneként fejére idézni, ugyanis magában rejti a választópolgár lehülyézését is...ez pedig öngól
Válasz erre 

HaD 2020.04.10. 16:51:09

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe: azért mert gyurcsány 1gci attól még nem igaz hogy orbán haverja nem az...a hatalom megosztás az ő esetükben a nemzet megosztását jelenti közös előre tervezett terv szerint...miközben meg nem megosztanak hanem osztozkodnak...
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 17:13:18

@enrikokaruszo:
mindenki tudja, hogy azok. :-)
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.10. 17:16:10

@enrikokaruszo:
Hát nem lehet az ember egyszerre felelősségteljes, átgondolt vezető (aki mellesleg mindenhez ért ) és politikai showman aki folyamatosan úgy hazudik, hogy népszerűségét fenntartsa, illetve lehet, sok hülye birkuci között.
Válasz erre 

de let e ... 2020.04.10. 17:46:23

@putris72: Mivel te szerencsétlen marha , azzal , hogy magánúton leteszteltette az idős otthonban élőket ? Ez nem a tisztifőorvos dolga lenne ?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.04.10. 17:51:07

@putris72: Nem csak GDP arányosan számolják te faszfej! Nézd meg az Államadósság kezelő Központ oldalát!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.04.10. 17:52:36

@MAXVAL bircaman közíró: Az orosz ügynökök rubelért dolgoznak.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.04.10. 17:53:26

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ők igen, mi ezzel a gond?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.04.10. 18:00:40

@MAXVAL bircaman közíró: A szent orosz föld vérét, az olajat tékozolják el, hogy debil, a netet fertőző, buzi alakokat pénzeljenek. A Kreml falába forognak a hősök. Soros ujjong.
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 18:02:01

A vezérnek lehet kellett ez az idősotthoni dráma, mint egy falat kenyér?
cimlap.blog.hu/#bloghu/forgokinpad/2020/04/10/karacsony_husvetkor
Amennyiben a konteo félig is beigazolódik, ez a legalja lenne, bár mindig van lejjebb...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.04.10. 18:09:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ha egy orosz nem fizeti meg a saját katonáit, az az ország öngyilkosságra készül.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.04.10. 18:10:03

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ha egy ORSZÁG nem fizeti meg a saját katonáit, az az ország öngyilkosságra készül.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.04.10. 18:12:05

@sóhegy049:

Kari Geri(nctelen) azt hitte az egyetlen feladata egy főpolgármesternek az integetés a perverzbüszkeség meneten. Azóta kiderült: dolgozni is kellene, de ő ehhez sajnos nem ért..
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2020.04.10. 18:13:00

@sóhegy049:
Igen, tényleg az ellenzéki okoskodók színvonalán mindig van lejjebb.

" azonban hogyan tudta volna lezárni a Városliget maradványait?"
Minden harmadik fára kiszögelni, hogy tilos kimenni, és egy rendőrjárőr bicilivel. Aki rommá bünteti azt, aki piknikezik.
"Tehát most az várható, hogy a szép időben többen vagy nagyon sokan kimennek majd piknikezni (kisebb településen ezt meg lehet akadályozni, de egy kétmilliós városban nincs rá mód), ne adja Isten, páran még locsolkodni is fognak, aztán hétfőn, de legkésőbb kedden megugrik a fertőzöttek száma. Persze, a pikniken kapják majd el, azért ott tízezer ember közé elég egy fertőzött vagy vírushordozó, és kész a baj."
A hülyeség netovábbja. Tilos kimenni piknikezni, ugye?
Válasz erre 

putris72 2020.04.10. 18:13:36

@de let e ...: Kistáska! Ugye tudod, hogy Karácsony Gergely a főváros polgármestere? Miért a kormányé lenne a felelőség? Ha szerinted a kormányé, akkor mondjon le az egész bagázs, és adják át a vezetést és ezzel együtt a felelőséget a kormánynak! Emlékszel még a tüntetéseken a "Budapest a miénk, és nem adjuk " szöveget!
Válasz erre 

putris72 2020.04.10. 18:15:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Batya, ugye nem jösz megint a saját magad által kreált "hivatalos adatokkal " ?
Válasz erre 

morph on deer 2020.04.10. 18:20:43

@MAXVAL bircaman közíró:
“ Ha egy orosz nem fizeti meg...”

Majd add át üdvözletem Freud apónak..!
:)
Válasz erre 

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.04.10. 18:22:50

@Amenadiel: Az olaszoknál nem volt kontakt kutatás, és nem szűrték a kritikus helyekről érkezőket. nálunk igen.
Válasz erre 

enrikokaruszo 2020.04.10. 18:25:10

@BiG74 Bodri: a demokrácia meghazudtolása, a népet lehülyézni...az acsarog a népszerűség ellen, aki népszerűtlen...keressen magának olyan helyet, ahun őtet szeretik, naugye
Válasz erre 

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.04.10. 18:25:44

@sóhegy049: Egy feltételezés áll szemben egy ténnyel. A rühességet Geryke nem tudja a járványügyre tolni..:(
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 18:28:08

@putris72:
"Bátya"??? "kistáska"???
Te is itt élsz a fővárosban, román barátom? :-P
K a fasomé a járványügy? A fővárosé? 8-án a Zállam mindent rendben talált, akkor mit reszketsz?
A tesztelést is ki végeztette? Elébe megyek, tudom, Soros pénzén, és?
@teéjesenmindegy:
Te is megtaláltad a mondanivaló lényegét! :-P
Mindemellett egy idióta gondolatmenet a VÉGE!
Válasz erre 

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.04.10. 18:29:27

@inreallife: Ha Demszky alatt akarták volna ugyanígy átalakítani a Városligetet, akkor tapsoltál volna. De ugye mindent opponálni kell, ami nem ballib ötlet. (Persze a ballibsik soha semmilyen tervüket nem voltak képesek kivitelezni, pl. az elhíresült kormányzati negyed a Nyugatinál. Egy építész tervezőirodát azért lenulláztak a hülyeségükkel..)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.04.10. 18:30:09

@putris72: A hivatalos adat faszfejkén az, hogy az államadósság 2010 áprilisában 19900 milliárd forint volt, most meg 29600 milliárd.
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 18:30:20

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK:
Nem akarok pert...
A fővárosban akad 1-2-3 kórház, ahol ma is simán betámad a rüh, rüh, érted, mint a sitten, egy kórházban! :-) Mindemellett kezelés és elkülönítés, ruházatcsere kérdése, nem írom le, olvass utána...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.04.10. 18:31:36

@teéjesenmindegy: vagy a CO2-ből kivált oxigénnel fertőtleníteni, a te eljárásod alapján.
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 18:31:41

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK:
Vidd már innen a Ligetet, vidéken mit érint téged? Tőlem is messze van, nyugodj már le. :-)))
Válasz erre 

birkamenet 2020.04.10. 18:36:04

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe: "Hallottál már hatalommegosztásról? "

Hatalom megosztás te kretén hülye fütyiszes? Hát orbánon kívül más is van a hatalomban???? Még a parlamentet is kizárta orbán diktátorod a látszat demokráciából addig amedidg ő maga jónak látja. Akkor milyen hatalom megosztásról beszélsz te ostoba fidióta?

Látom hogy a troll csapatotok egységes eltünt délután három órára, gondolom eligazításon voltatok. Semmit nem használt, hülyébben jöttetek vissza, mint ahogy elmentetek!
Válasz erre 

birkamenet 2020.04.10. 18:39:49

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe: "Mikor is voltak az önkori választások? Pontosan fél éve. Mit tett a főváros azóta?"

Kretén fütyisz troll, a fidesz bandád még a mai napig is rinyál az elmúlt nyolc éwven, annak pedig már 12 éve volt!
Majd 12 év múlva pofázz, addig meg benntarthatod a nyelved orbán seggében.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2020.04.10. 18:41:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ennyire telik? Nem vagy túl éles kés.
Válasz erre 

birkamenet 2020.04.10. 18:42:14

@putris72:

Hát a te idezavarásoddal csak gyengült a fütyisz troll csapat!
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 18:46:21

Jó lenne, aki itt "idősek otthonázik" venne annyi fáradtságot, hogy előtte utánagóglizik, hogy hogyan is működhet egy ilyen intézmény és milyen szintű engedélyek és folyamatos ellenőrzések szükségesek. Továbbá tisztázná az olvasottak után önmagában, hogy kinek meddig és mi a kötelező feladata. Nem, nem idősek otthonában dolgozom, de van, aki igen és nem a legalsó beosztásban, mint portás, így betűre tudja mi, merre, miért és hogyan. ;-)
Válasz erre 

morph on deer 2020.04.10. 18:48:24

@sóhegy049:
“.... ez a legalja lenne, bár mindig van lejjebb...”

Ne felejtsd el, hogy szeretett vezérünket semmiféle morális gát nem tartja vissza gyakorlatilag semmitől. Érdekinek megfelelően szemrebbenés nélkül át(meg)hág törvényeket és emberi normákat, “oszt jónapot”...
Igazából ebben semmi új, ez a tipikus, teljesen gátlástalan pszichopata viselkedés, bár nehéz tudomásul venni, hogy nálunk egy beteg ember kapott teljhatalmat. Sokadjára, a történelem folyamán, az is igaz.
De az igazán szomorú az, hogy tulajdonképpen mindenki tudja, hogy ennek már megint nagyon rossz vége lesz, de reménykednek, hogy majd ők megússzák, és még jól is járnak a végén!
Akkor most szólok: SENKI nem jár jól! Persze orbán sem, de ez nem vigasz.
Csak az a némileg meglepő, hogy a józan reflexek sem működnek, a lakosság csak néz, mint őzike a reflektorfényben, a kamion meg csak jön, csak jön...

Na most lehet, hogy talán a csattanásra majd páran felriadnak, de az a néhány ezredmásodperc cselekvésre már nem kifejezetten lesz alkalmas...
Válasz erre 

Világít a torony 2020.04.10. 18:49:03

@MAXVAL bircaman közíró: Kisemberről szó sincs. Egy Bulgáriában rekedt bérfirkász kommancs maradékról van szó. Ugye, birka?
Válasz erre 

birkamenet 2020.04.10. 18:49:36

@teéjesenmindegy:

Azért kurva jó világ jár most rárok fütyisz bértrollok! A munkaadótok benyújtaj a bérkiegészítési kérelmet saját magának, akarom mondani az államnak, hivatkozik arra, hogy a ti foglalkoztatásotok nemzetgazdaságilag kiemelt jeletöségü és láss csodát, az elvtársaitok, akarom mondani az állam rábólint, hogy igenis, a fütyiszes trollok, akarom mondeni a közírók tényleg nemzetgazdaságilag fontos melót végeznek, megják az állami bértámogatást!
Válasz erre 

white999 2020.04.10. 18:50:29

Az összes retardát fidesz troll itt vergődik a blogon és amit tudnak mondani. Gyurcsány, Soros Karácsony szombati buszjárat menetrendje miatt hal meg mindenki. Libsik nem tudnák kezelni a helyzetet. Orbán isten géniusz válságkezelő menedzser. stb.
Ezzel szemben a a gazdasági csomag halottnak a csók. Az megvan a fidesz trolloknak, hogy a 70% ami csak mondjuk max 18-35% jó esetben is, feltételhez van kötve. Hogy nemzetgazdaságilag fontosnak kell lenni a cégnek és a termelésnek. Tehát ha összes próbatételt kiállta valaki. Nem ment tönkre idő előtt, csak 15-50% között csökkent a rendelés állománya akkor még mindig meg kell felelni egy meghatározhatatlan feltételnek. A világon az első olyan csomag ami úgy akar megmenteni, hogy nem akar megmenteni de legalább is pénzt nem könnyű szívvel ad rá az biztos.. Max hitelt azt vehetsz fel ha van kedved.
2008 ban sírtam a röhögéstől Gyurcsány kormány bénázásain, a végén már sajnáltam Őket. A bejelentés minisztere meg a többiek most pont ezt a szintet hozzák. Azt hittem, egy minimális szintet csak sikerül megugrani de őszintén meglepett, hogy ennyire inkompetensek.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2020.04.10. 18:52:27

@sóhegy049:
Figyelj. Azért valami kurvanagy elbaszás van abban az otthonban.
1. Ránézésre egy felújított épület, nem valami szétesőben levő szar.
2. Eddig soha senki nem említette, hogy anyagilag szarul állnának.
3. Március elejétől látogatási tilalom van, meg kijárási meg felvételi.
4. Ennek ellenére kijárnak meg a fele fertőzött.

Én nem mondom, hogy a polgármester felelőssége, mert nem az. De nehogy már hátralépjen és másra mutogasson.
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 18:57:34

@white999:
NE!!! A LIGETET kihagytad! :-)
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 19:09:26

@teéjesenmindegy:
1. az épület egy tárgy, amit NORMÁLISAN is rendbe lehet hozni, hosszútávra
2. :-) Egy idősek otthona, ha "ügyesen-ésszel" (törvényesen) gazdálkodik, még demens betegeket is ápol akkor mínuszba rettentő nehéz csusszanni, de mindemellett nem gyenge költségek is vannak. Nos, hogy itt mi és hogyan, összetételben megy, nem tudom, nem ismerem ezt az otthont!!!
3. A látogatási tilalom volt előbb! Az udvarra kimehettek és a "kedves" hozzátartozók meg simán adogadták ám be mindenütt a cuccost. A belső karantén sacc 2 hete van érvényben, tehát a lakók, a személyzet, beszállítók is simán be tudták ezidő alatt akaratlanul is vinni. Fizikailag egy lakóra nem lehet rázárni az ajtót! Az elmúlt 2 hét is odavágott szerencsétleneknek... :-( Mindenütt, mert ugye mindre ugyanaz vonatkozik?!
-
Én nem mentegetem KariGerit, felnőtt férfi, szőrös neki, majd kiáll, ha lesz neki médiatér és akkor nyilván elmondja a sztorit. Hogy megtett-e mindent? 8-án, még minden OK-s volt... Akkor is politikai üldöztetést hallok itt ki a sztoriból, de mint írtam, majd elválik minden, Geri meg kiáll, ha tud valahol?
Válasz erre 

putris72 2020.04.10. 19:12:04

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nem unod ugyanezt a hülyeséget írogatni?
Válasz erre 

rallus 2020.04.10. 19:14:12

@birkamenet: Az sem hatalommegosztás, hogy Karácsony csípőből elutasíthatta a szuperkórházat?
Válasz erre 

putris72 2020.04.10. 19:15:33

@sóhegy049: Szerinted mint fenntartónak, nem a főváros vezetésének kell ezzel foglalkozni? Esetleg, s felelőség nem a fenntartót terheli? Szerintem igen! Nem vagyok fővárosi!
Válasz erre 

putris72 2020.04.10. 19:18:31

@birkamenet: Hát a hülyék közé kell egy-két értelmes! Ezért szoktuk megcáfolni a sok hülyeséget amit összehordtok!
Válasz erre 

morph on deer 2020.04.10. 19:19:29

@birkamenet:
“ hivatkozik arra, hogy a ti foglalkoztatásotok nemzetgazdaságilag kiemelt jelentőségű ”

És most azt hiszed, hogy hülyéskedsz!
Pedig ez legalább ennyire durva:

“ 10 milliárd forint többletforrás jut a "rendkívüli migrációs nyomás kezelére"

Ma jelent meg a Magyar Közlönyben, hogy:

“a Magyarország 2020. évi központi költségvetéséről szóló 2019. évi LXXI. törvény (a továbbiakban: Kvtv.) 16. §-a és 4. melléklet 2. pontja alapján a rendkívüli migrációs nyomás kezeléséhez kapcsolódó feladatok hatékony megvalósításához jóváhagyja a Kvtv. 1. melléklet XIV. Belügyminisztérium fejezet, 20. Fejezeti kezelésű előirányzatok cím, 21. Tömeges bevándorlás kezeléséhez kapcsolódó kiadások alcím további
orinttal történő túllépését;“

Azaz az eddig a tömeges bevándorlások kezelésére szánt összeg 19 360 300 000 forinttal való túllépését jóváhagyták, valamint:

“ a 2. pont szerinti kötelezettségvállalás fedezetének biztosítása érdekében felhívja a pénzügyminisztert, hogy – a belügyminiszter bevonásával – a 2020. évi központi költségvetés terhére gondoskodjon legfeljebb 10 245 200 000 forint többletforrás rendelkezésre állásáról a Kvtv. 1. melléklet XIV. Belügyminisztérium fejezet, 20. Fejezeti kezelésű előirányzatok cím, 21. Tömeges bevándorlás kezeléséhez kapcsolódó kiadások alcím javára”

Tehát MOST a ”tömeges bevándorlás kezeléséhez kapcsolódó kiadások” hirtelen közel 30 azaz harminc milliárd forinttal nőttek!

Mondom MOST, a ”tömeges bevándorlás kezeléséhez kapcsolódó kiadások” !!!

Lehet, hogy véletlenül adtak enni egy afgánnak a tranzitzónában, és hát ugye nincs ingyen ebéd..?
Vagy mi van?
Tömeges bevándorlás????
Hol?
Válasz erre 

putris72 2020.04.10. 19:22:24

@math0: Mazsola, már megint kiszöktél? Bocs nincs kedvem az értelmetlen zagyvaságodra!
Válasz erre 

morph on deer 2020.04.10. 19:26:39

Ez meg a link, ahol egészben van az idézett szöveg:

index.hu/belfold/2020/04/10/10_milliard_forint_tobbletforras_jut_a_rendkivuli_migracios_nyomas_kezelere/
Válasz erre 

hordalek 2020.04.10. 19:41:14

@math0: nem unod? Kopipaszte napok óta. Ráadàsul az állandó gyűlölködő, személyeskedő stìlusod nagyon visszataszító. Megkeseredett ember lehetsz, aki nap mint nap ezeken a blogokon éli ki a kisebbségi érzéséből adódó frusztrációját.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.04.10. 19:53:27

@math0:

Ezt elbukta gerinctelen fenyőfád, hiába szerecsenymosol...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.04.10. 19:55:51

@Világít a torony:

Nem, troll.
Válasz erre 

putris72 2020.04.10. 20:19:41

@math0: Te most benyomtad a közel 2 héttel ezelőtti hülyeséged? Saját Magadból csinálsz megint hülyét!! koronavirus.gov.hu/ Ja nem tesztelnek az Orbánék:29.948 .magyarnemzet.hu/kulfold/a-sved-kormany-passzivan-szemleli-a-virus-terjedeset-7990361/ www.origo.hu/nagyvilag/20200404-rendeletikormanyzast-vezetne-be-a-baloldali-sved-kormany.html Beégtél 2 hete is,és most is,inkább hallgass mert szánalmas vagy! Az ostobaságot a sértő megjegyzésekkel próbálod egyensúlyozni,de ettől csak még hülyébb vagy Kedves Mátyás!!
Válasz erre 

DocBulywood 2020.04.10. 20:34:05

Fékek és egyensúlyok?

Komám, vagy pucoltasd ki a füled, vagy tanuld meg a magyar nyelvet:

Fékek és ellensúlyok.

Szívesen!
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 20:45:26

@DocBulywood:
Mit vársz tőle? Egy vidéki, román bértroll... :-)
Válasz erre 

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2020.04.10. 20:49:20

@math0:
"de tesztelnek.

Sweden 5,416
Hungary 3,100"

Honnan szeded az adataidat? Magyarországon eddig 29948 tesztet végeztek
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.10. 20:51:07

@DocBulywood:
Észre sem vettem. :))
Válasz erre 

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2020.04.10. 21:01:27

@HaD:
Akkor még1szer a hatalommegosztásról, mert látom többen nem tudnak mit kezdeni a fogalommal

Orbán olyan intézkedést jelentett be a hónap elején, hogy a kormány magához vonja a járványügyi rendelkezések jogát az önkormányzatoktól. Lett nagy sivalkodás, erre visszavonta a tervezetet, meghagyta az önkormányzatok kompetenciáját. Most hogy baj van persze azzal jön a Karigeri hogy neki semmi felelőssége. Akkor mit rinyált amikor a kormány le akarta venni a válláról?

Összevissza megy a vergődés, egyik héten egyik szöveg, másik héten az ellenkezője, biztos lesz aki még ezt is elhiszi. Valamit most már csinálni is kéne, nem csak pofázni összevissza
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 21:10:41

A fideszbirkák kedvéért egy összehasonlítási alap, népesség szám alapján:
Egyesült Arab Emirátusok: 92. 3360 eset, 16 halott, 593095 teszt!
Magyarország: 91. 1190 eset, 77 halott, 29948 teszt!
Most nehogy valamelyik troll leírja a pénz szót!
Válasz erre 

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2020.04.10. 21:12:46

@math0:
Annyira hülye vagy, hogy még a saját számaiddal se tudsz boldogulni

Számold már ki hogy hány teszt jut egy pozitiv esetre Svédországban és hány Magyarországon? A tesztek száma 30 ezer Mo.-on, 55 ezer a svédeknél. A pozitiv esetek száma a svédeknél 9685, Magyarországon 1190

Vagyis Magyarországon ötször annyi tesztelés jut egy virushordozóra, mint Svédországban
Válasz erre 

csorsza 2020.04.10. 21:14:48

@math0: virtuális pénz volt. az állami nyugdíjalapból csorgatták át, a privát szférába (ez pl. nem zavart?). Adód egy részét kijátszották a haveroknak, bankoknak.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.10. 21:22:12

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe:
Hány teszt jut egy fertőzőttre? Ezt komolyan gondoltad?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.10. 21:23:45

@csorsza:
Oszt mégis az én számlámon volt, nem a mészárosén, illetve van.
Válasz erre 

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2020.04.10. 21:27:37

@math0:
Ja, Orbánék túl sokat tesztelnek. Az előbb meg az volt a baj hogy túl keveset. Mindig elrontanak valamit
Válasz erre 

putris72 2020.04.10. 21:32:42

@math0: Te egyedül vagy ennyire hülye,vagy segítséged is van? www.worldometers.info/coronavirus/country/sweden/ Ha megnézed amit idelinkeltél,ott már 870 halott van,úgyhogy kb 1 hónapig nem is vizsgálták az elhunytak korelőzményét,és betegséget! Március 19-ig nem is volt igazolt halott náluk, aztán meg hirtelen elkezdet emelkedni! Mivel sok fertőzött lett addigra,így sok kontaktot kell tesztelni! Sehol nem tesztelik random az embereket! Te egy fotelben élsz és fogalmad sincs a való világból! Nálunk a munkahelyen testhő kamerás beléptetés van! A műszakokat elszeparálták ,és a köztes időben fertőtlenítenek! És ez a legtöbb munkahelyen így működik! Tudom nem érted,hiszen az a borsszemnyi agyad,csak az Orbán takarodj-ra indul be! Egyéb információt nem tud tárolni!
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2020.04.10. 21:36:10

@math0: "a 10 éves kisgyerek is tudja, hogy amikor autósokat szondáznak, akkor az nem úgy van, hogy a rendőr előre tudja, ki a részeg, hanem sokszor nagyjából mindenkit szondáztatnak válogatás nélkül."

Aham. Mutass olyan rendőrt aki kedd délelőtt alkoholszondás ellenőrzést tart, megállít mindenkit, aztán fujatja.

Nem a lakosságszámhoz kell mérni a teszteket, hanem a fertőzöttek számához, a fertőzöttek kontaktjait kell tesztelni.
Válasz erre 

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2020.04.10. 21:36:55

@BiG74 Bodri:
Figyusz már, ha egy országban egy fertőzött sincs, akkor hiába végeznek millió tesztet, mind negativ lesz (nem számitva az álpozitiv eseteket)

Ha meg mindenki fertőzött, akkor mindegyik pozitiv lesz, felesleges tesztelni. A legtöbb ország valahol a kettő között van. Minél több az eset, annál több tesztelés szükséges. A kevés magyarországi esettel a kevesebb arányaiban több mint máshol
Válasz erre 

putris72 2020.04.10. 21:44:05

@math0: Na végre! Tudsz te vicces is lenni!De ettől még hülyeséget állítottál!
Válasz erre 

putris72 2020.04.10. 21:46:20

@math0: Nem barátom! a Hőkamera azt mutatja ki,hogy lázas vagy vagy nem! Te biztos elcsúsznál ezen,hiszen csak úgy rotyog a a moslék a fejedben!
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2020.04.10. 21:57:02

@math0: "A fokozott ellenőrzések a megye közútjain a jövőben is folytatódnak, minden nap négy helyszínen két-két órán át."
Te barom, magyarul sem tudsz végigolvasni egy cikket?

Mellesleg: "442 járművezetőt, s közülük 14 esetben jelzett az alkoholszonda. "
Roppant hatásos tényleg. Ha esetleg kimennek péntek este a söjtöri kultúrház elé, akkor 14 esetből 14 szer fog jelezni a szonda.
Válasz erre 

putris72 2020.04.10. 22:01:33

@math0: Na még egyszer és utoljára! Ha megtekinted az általad belinkelt adatbázist akkor a ha Svédországot kikeresed láthatod,hogy március 7-10-igy alig volt kb 10 fertőzött,ugyanis megmondták,hogy nem tesztelnek,hanem a nyájimmunitás mentén indulnak el! Most van 9,685 fertőzött és 54,700 teszt ! Szerinted ez,hogy alakult ki? Mivel nem érted elmondom! ,és igazolt fertőzöttek,családtagjai közvetlen hozzátartozói! Itt hon van igazolt fertőzött 1190 és 29,948 teszt! Szerinted,hol tesztelték le jobban a fertőzöttek hozzátartózóit,barátait? Ott akkor átlagosan 1 eset/6 kontakt teszt. Itthon ez 1 eset / 28 kontakt teszt! Próbálj meg gondolkodni!
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2020.04.10. 22:01:54

@math0:
"az 1M főre jutó tesztek száma

Sweden 5,416
Hungary 3,100"

És ez mégis hol a picsában releváns adat te kotonszökevény?
Nem azért teszteltek ennyit, mert jajj de jó, svédek vagyunk, 10 millióan vagyunk, tesztelgessünk, hanem azért bazmeg, mert van 10 ezer esetük. Meg 870 halottjuk.
Válasz erre 

putris72 2020.04.10. 22:09:46

@math0: Kösz,hogy belinkelted azt amit ma már egy párszor megtettél! A Mai hitelességi produkciód is, csak egy "Gyenge kezdés utáni erős visszaesés volt" Gratula!
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2020.04.10. 22:10:22

@math0: "a 12 nap után már gyakorlatilag nulla a valószínűség. "
Ezt már elmagyaráztuk hatan egy teljes napon keresztül.

A hókotrókról elmagyaráztuk, hogy te összehasonlítgatsz egy utólagosan felszerelt szirszart egy unimoggal.

Attól mert valakit találtál a világban aki ugyanolyan szarul használt egy mondatot mint te, még nem lesz helyes.

És fogd fel, hogy a do you speak english a helyes, nem a do you know english...
Ez van matyi. MÉg mindig szarul tudsz angolul.

Egyébként kurvajó, hogy pont te mered azt mondani bárkire, hogy mindenhez ért.
Pont te, amikor a nagy valagadat kurvára sosem emeled ki a gép elől, nagy pofával kiestél a tévéből, mindenbe beleugattál, és konkrétan mindenkinél okosabbnak hiszed magad.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2020.04.10. 22:14:34

@math0:
"@math0: "a 12 nap után már gyakorlatilag nulla a valószínűség. "
Barta Sylvia 4 hete koronavírusos.

"Immár negyedik hete harcolok a Koronavírussal! 4 nehéz hét van mögöttem tele kétellyel, bizonytalansággal és reménnyel!
Túl vagyok sok lázas napon és egyhetes antibiotikum kúrán. Miután a tüdőt valamilyen szinten elérte a vírus a felülfertőzés veszélye miatt volt szükség antibiotikumra. Miután az kevésnek bizonyult most egy olyan újabb gyógyszert kapok amit a Covid-19 betegek tüneteinek enyhítésére adnak. "

Menj már aztán mondd meg neki, hogy a 12. nap után már nem fertőz, nincs benne vírus, mert a görbéid azt mondták...
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 22:21:39

@putris72:
"Sehol nem tesztelik random az embereket!"
HAZUDSZ!
Dél-Korea, USA, Szingapúr, Izland, Németország, Oroszország, Csehország (volt), Emirátusok, ...
Igaz le nem pippantanak a ribik csak oda kell menned... :-)
Válasz erre 

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.04.10. 22:22:02

@sóhegy049: Nem én hoztam szóba.
Válasz erre 

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.04.10. 22:25:43

@math0:

168ora.hu/itthon/who-magyarorszag-szures-teljes-lakossag-183189

"Lazeri szerint az új számok azt mutatják – Magyarországon 3007 mintavételnél 85 az igazolt fertőzések száma, világszerte pedig már 244 ezer az utóbbiaké –, hogy a hatóságok teszik a dolgukat, képesek észlelni az új eseteket, és tesztet végeznek, ha szükséges."
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 22:26:48

@teéjesenmindegy:
"egy olyan újabb gyógyszert kapok amit a Covid-19 betegek tüneteinek enyhítésére adnak"
A malária valót, amit benyeltek és vakságot okozhat?
A Japán Fuji influenza gyógyszerét, amiből kaptunk, máris engedélyes?
A kínaiak által megírt könyvben lévőt, igen abban a könyvben lévőt? (CTRL+C/CTRL+V)
A szingapúri koktélt?
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2020.04.10. 22:39:12

@sóhegy049:
Honnan a francból tudjam?
De értem én, okosabb vagy, átlátsz a szitán, Barta Sylvia nem is vírusos, nem is beteg, ez csak a fideszmaffia vagy a soros ármánykodása. Nem létezik, hogy a matyi hülyeséget beszéljen..
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 22:43:24

@math0:
...csak mert nem adtak hírül semmit, hogy valamit is osztogatnának!
A kínai dudva nem biztos, hogy árt, még használhat is, ott 11111 fajta giz-gazt használnak. :-)
De nem olvastam, hogy bevetettek volna nagy számban hagyományos cuccokat.
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 22:46:57

@teéjesenmindegy:
Jajj már, ember... Szerinted tőled kérdeztem? Gondoltam te sem tudod, mint senki más, lehet ő sem. :-) A te hozzászólásod alatt volt. Ennyi... Nameg hülyítik itthon is az 1.0-s User-t, hogy van már A, B, C, D gyógyszer is. Na, okosabb lett a nép.
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 22:48:49

@math0:
10 évre vitrinbe zárva, ja.... Meg a migráncsokra még 10 milliárdot, aminek lehet ütni bottal a nyomát.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2020.04.10. 22:48:58

@math0:
Te matyi, te annyira hülye vagy, hogy komolyan röhögök. De tényleg :D:D:D:

1) Nem igazoltad, hogy Budapestnek Unimogja van
2) Az Unimogra is felszerelik a hókotrót.

Igazoljam.:D:D:D Beszarok. Minek? Kinek? Neked? Ki a fasz vagy te, ostoba majom?
hungarokamion.hu/2012/06/07/jol-szolgalnak-a-kistermetu-unimogok-az-fkf-nel/
www.origo.hu/auto/20121121-60-millios-gepek-varnak-a-hora-budapesten.html
De ha kitoltad volna a pofádat valaha is akkor láttad volna.
Ja. Felszerelik. Csak egy kicsit más, mint egy RAM-ra, érted seggfej? Amit te találtál, tudod, a Bosch(!!!!) gépek, azokat felszerelik az általad odavitt Pick-upra. Nem a Pick-up ra .

Angolul meg nem tudsz. Olyan hunglisht nyomsz, hogy beszarás. Két mondatodból bárki megmondja, hogy magyar írta. Gondolom az akcentusod is hasonlóan fos.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2020.04.10. 22:52:45

@sóhegy049:
Hülyítik ja. Ott ez a csaj, valami időjós vagy mi. 4 hete döglődik, megírta, hogy mi történt vele.
Szegénykém biztos sajnálja, hogy tleibeszarta ezzel mátyás okosságait, a "12 nap után már nulla a fertőzés esélye" dumáját.
Válasz erre 

Világít a torony 2020.04.10. 22:58:23

@MAXVAL bircaman közíró:
Kérdés: " Ugye, birka?"
Válasz: " Nem, troll."
Kicsit előre futottál birka. A troll minősítésig nem tudsz eljutni. A trollkodáshoz agy is szükséges, de a birkányi nem elég. Maradj a Prosti Srácok oldalon, ott megértésre találsz.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.10. 22:58:46

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe:
Értem én, hogy vitában vagytok és egy kanál vízben megfojtanátok egymást, de a kijelentés, hogy az egy fő fertőzöttre eső tesztek száma bármit is jelent, eltérő mintázások esetén, azt tagadom. Ez egy nulla értékű mérőszám.
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 23:05:12

@BiG74 Bodri:
Miért, minket nem hülyítenek? Dehogynem... Nincs semmi gyógyszer, legalább is a "Health" honlapján nincs róla hír! ;-) A "hathat" még nem biztos.
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 23:08:31

@sóhegy049:
@BiG74 Bodri:
Nem neked szántam, bocs!
@teéjesenmindegy:
Neked szántam:
Válasz erre 

sóhegy049 2020.04.10. 23:12:09

Építő kommunikáció:
kep.cdn.indexvas.hu/1/0/3246/32465/324652/32465229_ceb130f2d08277fcfecb1656a32ddea5_wm.jpg
De wazze, ezt már tegnap tudta a patás, vagy tegnapelőtt, (?) hogy bejelenti a semmit???
Ezt ki kellett nyomtatni, meg taknyolni.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2020.04.11. 00:16:51

@sóhegy049:
"A "hathat" még nem biztos."

Miért, ha lenne gyógyszer a Health holnapján, akkor boldogan fertőződnél meg? Mennél nyalogatni a korlátot a Pesti útra?

A hathat még nem biztos - ez tény. Ha már két hete fuldokolnál, égne a szemed, lázad lenne, köhögnél akkor nem bevennél bármit ami hathat?

Baszki, fingom nincs, hogy ki a Barta Sylvia, miért így írják a nevét, mik a politikai nézetei. Nem gondolom, hogy pont téged akar hülyíteni, hogy nyugi, van gyógyszer. Szerintem pont el van foglalva a levegővétellel, mint hogy téged jól átverjen. Meg kinek lenne az érdeke?
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2020.04.11. 00:18:05

@math0: Igen, ezt írtam, teljesen felesleges volt idemásolnod. :D:D:D
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2020.04.11. 00:30:14

@BiG74 Bodri:
"az egy fő fertőzöttre eső tesztek száma bármit is jelent, eltérő mintázások esetén, azt tagadom. Ez egy nulla értékű mérőszám."

Hogyne jelentene. A járvány jelenlegi szakaszában ha elkezdesz futkározni és random tesztelni akárkit, akkor van mondjuk egy a százezerhez esélyed, hogy találsz vírusost. Annak van értelme, hogy olyanokat teszteljenek, akik el is kaphatták. Mondjuk, aki olaszből jött, azt érdemes tesztelni, aki meg Kubából azt elég felesleges (példának mondtam)
Ha van egy fertőzött, akkor annak a kontaktjait érdemes felderíteni, nem pedig az osztág ásik végén nekiállni és találomra tesztelgetni. Szóval, ha a fertőzött kapcsolatban volt x emberrel akkor x tesztet kell elvégezni. Ha találnak fertőzöttet, akkor annak is utána kell menni.
A járvány terjed, van egy iránya, nem random szűrés, mintha azt kezdenéd el tesztelni, hogy kinek van lúdtalpa. AZ az egész országban bárhol lehet. Vírust meg olyan tudja megkapni, aki valahol valamilyen kapcsolatban volt fertőzöttel.

Aminek nincs értelme, az az, hogy lakosságszámhoz viszonyítva mennyi tesztet csináltak. Marhára lényegtelen, hogy Kínában 1,3milliárdan élnek, ha Wuhan-t lezárták.
Indiában február elsején egy fertőzött volt, mondjuk Delhiben. Akkor (a belépőkön kívül) az ő akárhány kontaktját tesztelték, nem pedig kétezer embert Kalkuttában.
Válasz erre 

Törpvadász 2020.04.11. 04:15:32

@putris72: A különleges jogrendet akarta OV, hát megkapta. Azzal jár a (különleges) felelősség is. Mellesleg minden jogot magukhoz vontak. Akkor miért is lenne ez K.G. felelőssége és hibája? A doksik szerint pedig nagyon is az optörzs és az eljárásrend hibás.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.04.11. 08:20:04

@math0:

Igen, otthon a sufniban gyárt teszteket.
Válasz erre 

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2020.04.11. 08:32:05

@BiG74 Bodri:
Szerintem mindenütt hasonlók a mintavételi irányelvek. A random tömeges szűrés éppúgy kukázva lett mint a nyájimmunitás, valaki egyszer kitalálta de a gyakorlatban nem megoldható többféle okból. Pár rögeszmés agyában ez ragadt meg és cirkulál, ezek közé tartoznak itt is egyesek, meg a Karigeri is ezt visszhangozta párszor

A tömeges random szűrés pont beleillik az anarchista Alinsky hatalombuktató módszerébe. Követelj valami olyat, amit nem tud teljesiteni az állam vagy a hatóság, ezzel is blokkolod a munkáját, elégedetlenséget szitva az emberekben
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.11. 08:55:11

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe,@teéjesenmindegy:
Én egyáltalán nem vagyok biztos, hogy országok ugyanazon metódus alapján tesztelnek. Ez a teszt dolog is hihetetlenül szubjektív. Nem mondom, hogy így történt, mert miért kellene ilyen híreket kreálni... Csak feltételezem, hogy kezdetben jóformán senkit nem teszteltek, lehet ugye. Aztán hirtelen teszteltek, mert túl sok gyanús eset torlódott, és kiderült, hogy nem is véletlenül gyanús, a fertőzőtt szám megugrott. Fejvakarás, tesztelés tovább de érthetetlen módon olyan személyeknél is akikről inkább biztos az érintettlenség, mint a fertőzőttség. Nos, ez is egy módszer. Persze ez csak kitaláció, de ha igaz is, a járvány szempontjából valójában lényegtelen effekt, játék a számokkal. A járvány akkor is lefutja a maga görbéjét, ha mi a játékszámainkkal nem is tudjuk lekövetni. A görbe pedig eddig laposnak tűnik, annak ellenére, hogy az emberek kezdenek kissé gondatlanul viselkedni.
Válasz erre 

István Tamasi 2020.04.11. 08:59:19

Kipukkadt a fideszmaffia médiacsahosainak és bértollnokainak a hazugságlufija az idősotthon kapcsán és a sok szar visszahullt az elmebeteg és hazaáruló suttyóra.
Válasz erre 

putris72 2020.04.11. 11:04:23

@Törpvadász: Nem egészen, mert pont Karácsony tiltakozott, hogy ő nem hagyja azt, hogy Budapesten az ő jogait, hatalmat csorbítsák! Így az ő felelősége ,hogy mi történt az általa fenntartott intézményben! Azért érdekes a Gergö gyerek. Pesten mindenhez a kormány adjon pénzt, és építsen,fejlesszen azt amit ők akarnak. Természetesen csak azt amit ő akar . De ha valami elcseszodik, az nem az őfelelősége!
Válasz erre 

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2020.04.11. 14:49:35

@Törpvadász: @putris72:
Tót Berci vágta oda a parlamenti felszólalásában, hogy minden felelősség a kormányé. Ezután pár nappal nyújtotta be a kormány koronavirus törvényt, ami pont arról szól, hogy a felelősséghez hatáskör jár. Ja, ezt már nem akarta megszavazni a főmaszopos
Válasz erre 

szúróféy 2020.04.15. 04:34:49

@putris72:
Igazán! Cigány "Népszerű" hazug, lopós népség!
Válasz erre 

kolomparlole1114 2020.06.14. 09:10:25

@math0: mint tudjuk, rasszista alapon a cigányok ölnek meg sorozatban magyarokat. hányszor kell még beleverni a pofádat a zsidó szarotokba, te kis selejt?!

kuruc.info/r/35/210163/
kuruc.info/r/2/210399/
kuruc.info/r/2/211070/

***

"Elvárható, hogy a jogos kritikát, tévedéseit elismerje, és ne hadakozzon a végtelenségig, csak hogy ne kelljen elismernie." - hu.wikipedia.org/wiki/Szerkeszt%C5%91:Math/Civilizalt_Viselkedes

Ugye, Niedemüller felszopója? :DD
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard