Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Csak kapkodjuk a fejünket a kormány intézkedései láttán

Csak kapkodjuk a fejünket a kormány intézkedései láttán

A máskor oly határozott és következetes Orbán-adminisztráció a koronavírus-járvány kapcsán meglehetősen ellentmondásos intézkedésekkel jelzi, hogy válságos pillanatokban megremeg a döntéshozók keze. Az igazi baj mégis az, hogy nem a szakmai szempontok vezérlik a kormány intézkedéseit, hanem a politikai érdek dönti el, mi a jó nekünk, és mi nem. A következőkben csak néhány intézkedés színét és visszáját mutatjuk be, de a példákat sorolhatnánk még napestig.

index_1.png

Fotó: index.hu

Magyarországon három főbb településtípus van: a milliós nagyváros, a 100-150 ezer lakos körüli megyei jogú városok, valamint a néhány ezres kisvárosok és kistelepülések. Budapestet egyértelműen elvesztette az októberi önkormányzati választáson a Fidesz, a megyei jogú városok közül közel a fele került ellenzéki vezetés alá, az ezeknél kisebb településeken többnyire továbbra is a kormánypárt akarata érvényesül.

Ez a felosztás azt is jelzi, milyen a helyhatóságok kapcsolata a kormányzati szervekhez, illetve, miként használja ki a hatalom a járvány miatt kialakult rendkívüli helyzetet arra, hogy megbüntesse a rebellis településeket. Budapest esetében például folyamatosan azt sulykolja a kormánymédia, hogy az ellenzéki városvezetés hanyagsága miatt nagyobb a fertőzöttek aránya, mint vidéken. Hiába köztudott, hogy a zsúfolt nagyvárosokban minden járvány gyorsabban terjed (lásd London New York, Moszkva stb), mint a gyérebben lakott vidéken, a kormány igyekszik bűnbakot csinálni Karácsony Gergely főpolgármesterből és az ellenzéki kerületi polgármesterekből.

A korlátozó intézkedések vidéki lazításával is azt üzeni a kormány, hogy van egy rosszabbik Magyarország, és egy jobbik, és ez utóbbi lakói megérdemlik, hogy most már beülhessenek egy étterembe, vagy megihassanak egy kávét egy cukrászda teraszán. Budapest persze úgy van büntiben, hogy maga a városvezetés sem kívánja a lazításokat, ugyanis a járványügyi helyzet ezt nem is indokolja. Az más kérdés, hogy ezzel a mesterséges megosztással a vidékiekben azt az érzetet keltik, hogy a kórt a pestiek terjesztik, ezért jobban teszik, ha még akkor se hagyják el a fővárost, ha vidéken ingatlanuk vagy nyaralójuk van, esetleg szeretnék meglátogatni a rokonaikat.

Ezekből a következetlen döntésekből látszik, hogy a járvány elleni védekezést nem érdemes politikai szempontoknak alárendelni.

A helyzet tarthatatlanságát felismerve most a kormányt képviselő Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentette, hogy a budapestiek mégis elmehetnek vidéki ingatlanjaikba. Mindezt azután jelentette ki, hogy vidéken már jól behergelték az embereket, így a fővárosiak háromszor is meggondolják, hogy leugorjanak-e hétvégére a nyaralójukba. Hasonlóan következetlen lépés a külföldi mezőgazdasági idénymunkások beutazásának váratlan engedélyezése. Pedig a lezárt határok eddig a kormány kommunikációjának egyik sarokpontját jelentették. 

Mintha csak most kezdené feltérképezni a kormány, hogy miként működik az irányítására bízott ország. Ha nem mennek például a pestiek a Balatonhoz a főszezon kezdetétől, akkor az ott működő strandok, szállodák, vendéglátóhelyek tönkremennek. Ha nem engedik be az ukrán, román, szerb idénymunkásokat, akkor a magyar mezőgazdasági vállalkozások mennek csődbe. És ki beszél itt már egészségügyi szigorító intézkedésekről? Ezekből a következetlen döntésekből látszik, hogy a járvány elleni védekezést nem érdemes politikai szempontoknak alárendelni.

mandiner_14.jpg

Ftó: mandiner.hu

A kormány álláspontjának sűrű váltakozása a pillanatnyi gazdasági érdekeken felül annak is köszönhető, hogy a Fidesz szinte naponta szondáztatja a közvéleményt, és igyekszik mindig olyan döntéseket hozni, melyek népszerűek. Ha azt tapasztalják, hogy a lakosság döntő többsége a korlátozások fenntartását tartja helyesnek, akkor minden marad a régiben, ha viszont az emberek már unják a home office-t, a szájmaszkot, a vásárlási idősávokat, akkor változtatnak. Olyan ez, mint egy össznépi kívánságműsor, csakhogy a koronavírust nem igazán érdekli, hogy ki mit szeretne. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha jó lóra van szükséged, ne etesd cukorral minden csutakolás után.”

218 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Csak kapkodjuk a fejünket a kormány intézkedései láttán Tovább
Facebook Tetszik
0
218 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr3615668660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (218)
Az utolsó 100 komment:

VT Man 2020.05.09. 19:17:05

A cikkbõl nem derül ki, hogy a Szegedi Kattintósnak az a baja, hogy túl lazák az intézkedések Szegeden (vidéken), vagy az, hogy túl szigorúak?

Bár gondolom már mindkét variációra elõre be van készítve a fikacikk.
Válasz erre 

VT Man 2020.05.09. 19:18:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Miért nem jössz a britekkel, akik már több tucat 5G-tornyot gyújtottak fel, rongáltak meg, mert szerintük a koronavírust terjesztik?"

Ott még hiányzik a magyarázat, hogy a britek azért gyújtották fel az 5G tornyokat, mert: Orbán.
Válasz erre 

Világít a torony 2020.05.09. 19:18:46

@antiinternáci:
Ne keveredj ilyen képi zavarokba. Sok ez neked....
Válasz erre 

röf 2020.05.09. 19:22:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
kb szótagról szótagra ezt sugalmaztam, csak van aki eszi, van aki nem... :)
Válasz erre 

törppicur 2020.05.09. 19:26:38

@math0: te megint faszságokat írsz
news.google.com/covid19/map?hl=hu&gl=HU&ceid=HU:hu
ezek szerint Ausztriában pl kétszerese a magyarnak a halálesetek száma
milyen iagolásod van arról, hogy a többi EU orszábban nem lesznek már halálesetek?
Válasz erre 

törppicur 2020.05.09. 19:30:45

@math0: nemrég a mortalitáson lovagoltál, akkor nem volt fontos mutató a ténylegesen elhunytak száma. Most már az is fontos. B+ boldogok ugyan nem vagyunk a statisztikáktól, de rossznak semmiképpen nem értékelem a helyzetet.
Válasz erre 

Emmett Brown 2020.05.09. 19:49:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten.
Válasz erre 

röf 2020.05.09. 19:53:00

@math0:
"mi a jó édes kurva anyádat kellett volna a Karácsony Gergelynek tennie szerinted, amit nem tett meg, te elmebeteg mongolFidióta fasz?"
Mit? Hát például mint abszolut alkalmatlannak, el sem indulni a főpolgi címért, ha már Gyurcsány szepi oda-vissza meszoptatta Olga Kálmán ügynökkel, de ennek a sivár Gerinek olyan vastag szalonnabőr van az orcáján, hogy neki ez is belefért. Aztán például lehetne már néhány önálló elképzelése arról is, hogy mi a fszt kéne csinálni, ha már fél éve tök váratlanul megnyerették vele az "Orbán takarodj" fővárosi különversenyt... most meg vakaródzik, hogy hol is zárta le reggel a "Tihany" egysebességes kerékpárját...
Válasz erre 

törppicur 2020.05.09. 19:58:30

@math0: a tetves kurva anyád mongolidióta, te ebből az idiótát örökölted. Orbánnál tudod mi a kétharmad, A választás eredménye 10 éve
Az Ausztriáról ideszart jóslatod is tévedés.
Ahhoz képest, amennyi eü személyzetet adtunk neki kölcsön még szarabb a képletük.
Válasz erre 

törppicur 2020.05.09. 20:03:18

@math0: te sgghülye idióta
Az osztrák/magyar mutató 1,619047619
Ez láthatóan közelebb van a kettőhöz, mint az egyhez. Már ha ismered a törtszámokat.
Jogod van véleményt formál, lehetsz elégedetlen Orbánnal, de a realitásokat ne engedd el.
Válasz erre 

CCnick 2020.05.09. 20:14:39

Az valami fergeteges amikor az Utólag Okos Kapitány elárulja: felesleges volt drága ajtót és jóminőségű zárat venni a házra hiszen oda nem tört be senki csak a szomszédokhoz.

Ps.: A Brendelszűrő prímán működik, tisztább szárazabb érzés vele a blog.hu
Válasz erre 

inreallife 2020.05.09. 20:30:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Kackac, nyuggerek hemzsegnek mindenhol, kijarasi tilalom ide vagy oda. Pont ok szarjak le a legjobban az egesz virusosdi korlatozasosdi jatekot. Mert ok 56-ban golyozaporban is el tudtak menni kenyeret venni. Kb ennyire veszik komolyan. Meg az a par hulye, aki barikadot emelt a bejarati ajto el. A tobbinek nem gond. Kepzeld, ujra beindult a termeles es az emberek DOLGOZNI is jarnak! Szentsegtores mi? Mar csak az a kerdes, hogy lelojjuk oket, vagy inkabb akasszunk?

Egyesek nagyon felultek ennek a panikrollernek a tetejere. Le kene mar jonni onnan. Ha mindenki meghal a nyaron, akkor mi marad az influenzanak?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 20:30:35

@math0:

Nem gondoltam volna, hogy egyszer még egyetértek veled.
Válasz erre 

0dzsud0 2020.05.09. 20:34:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ""Bizony letezik egy olyan dolog, hogy biztositasi matematika."

Ezt alkalmazhatja egy magánbiztosító, az állami azonban nem."

Itt annyi kiegészítést tennék, hogy ha a biztosítási matematika alatt vitapartnered esetleg az aktuárius szakma képviselőire gondolt, akkor az ő tudásuk nagyon is alkalmazható a biztosítási szektoron kívül felmerülő egyéb problémák esetében is. A járvány idején a kormánynak tanácsot adó matematikusokkal egy kategóriába tartoznak. De persze valószínűleg ő nem erről beszélt, nem tűnik túl értelmesnek.
Válasz erre 

inreallife 2020.05.09. 20:45:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Azt ugye vagod, hogy a virus halalozasi aranya 0,5%? Az a magyar lakossagra vetitve 50.000 ember. Azoknak 98%-a amugy sem eri meg a telet. Eddig 2000 milliard forint valt fustte, vedekezes cimszoval. Ez 5 darab penztaros lorinc. Hatha igy erted a nagysagrendet. A 800 millios kezeles az lofasz, ehhez kepest. Tenyleg elo kene venni azt a kockas papirt, es meg kene probalni a nullakat nemcsak leirni, hanem fel is fogni.

Bekeidoben siman lemondotok a gyerekekrol, mert tul draga a kezeles, mostmeg semmi sem draga, amikor fideszes nyuggereket kell menteni. Egy 5 eves gyerek elhet meg crika 70 evet. Egy mai 70 eves nyugger mar tulelte azt, amit az atlagnak dobott a gep. Ne a nyuggerekre dobaljuk mar ki a penzt, ha olyan sok van. Tegyuk mar melle a megmentett eleteveket is, ha mar koltsegvetesi tetel. Sose lattam, hogy a NEAK nyilvanossagra hozott volna ilyet. Vagy olyat, hogy a varolistak miatt hanyan halnak meg ido elott, mert arra persze nem volt penz. A toredeke eleg lett volna, hogy eltoroljek a varolistakat, es kifizessek a beszallitoi tartozasokat. Ketszinuek vagytok. Azaz nem, ti ugyanugy politikai szempontok szerint ertekeltek, ahogy a kormany.

Mosdatjatok a szerecsent, aki a valsagkezeloi szaktudasaval kerkedik. Aztan latjuk mit csinalt, romba dontotte magyarorszagot. Ekkorat meg gyurcsany sem hibazott, csunya szamok es emberi sorsok lesznek ebbol. A kozfelhaborodast kivalto bokros csomag 1300 milliard volt annak idejen. Akkor sem erdekelte az embereket, hogy miert kell annyi penzt beszedni toluk, most sem fogjak. Volt valami viruspara 1-2 eve, de ez meg kifogasnak is keves.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.09. 20:56:22

@inreallife: Remélem amikor ilyen öreg leszel, akkor a gyerekeid is osztanak, szoroznak aztán kibasznak az utcára, hogy ott dögölj meg!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.09. 21:13:20

@antiinternáci: Te faszkalap! Olvasni nem tudsz? Hol írtam hogy jó volt a manyup? Sosem értettem egyet vele, pont azért amit írtál. A megszüntetésével is egyetértettem. de hol a pénz? Érted, te barom?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.09. 21:17:55

@antiinternáci: Semmit nem cáfoltál te faszfej! A kilót hasonlítod, a hőmérséklethez kb.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 21:29:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

+1

@inreallife:

Talán elgondolkodhatnál azon, hogy olyan egymástól politikialag fényévekre álló emberek, mint Kurt úrfi és én egyaránt nem értünk egyet veled - és akkor még finoman fogalmaztam.
Válasz erre 

inreallife 2020.05.09. 21:46:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Ugy csinalsz, mintha a vilag minden dolgaban tok mast kene gondolnia a kulonbozo politikai taborokba tartozoknak. Hallo emberek vagyunk! Nem vagyunk egyformak. De az sokatmondo, hogy nehez racionalisan elmagyarazni, hogy miert kell a gazdasagot rombadonteni egy virus miatt. Virusok mindig is voltak es lesznek is. Ettol meg nem kell barlangban lakni.

Ez sokkal inkabb generacios ellentet, mint politikai. Az oregek felnek a virustol, es ezert mindenkit bezaratnanak. Termeszetesen a fiatalabbaknak meg vannak egyeb gondjaik is, nem csak az, hogy ki fogja megetetni a csirkeket az udvarban. A virus csak egy sok kozul. Par nap tappenz es az elet megy tovabb. Ugyse menekultok meg a virustol, elobb utobb mindenki elkapja. Csak addig sok embernek megy tonkre az elete. Mert a realitas most az, hogy minden harmadik embernek veszelyben a munkaja, egy olyan panikroham miatt, ami ra szinte nulla hatassal lenne. Vagy elmeselned, hogy hova kell rakni az 5 meg 7 eves gyereket, amikor mindket szulo munkahelye beindul? Meg nyaron nem lehet taborba kuldeni a gyerkocoket? Mert a nagyszulokhoz nem lehet vinni oket a virus miatt. Az iskolaba nem lehet vinni oket a virus miatt. Nyaralni sem lehet vinni oket a virus miatt. Semmit sem lehet, mert a nyugdijasok felnek a virustol. Ja, a gyerekek fociedzese ujraindult, mert a vezir szerint a foci jo. Furcsa egy virus ez...
Válasz erre 

Wildhunt 2020.05.09. 21:53:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szerintem valaki feltörte a profilját. Ilyet brendel NEM írhat, ennek egyrészt értelme van, másrészt nincs benne fröcsögés.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 22:42:06

@Wildhunt:

:DDD
Válasz erre 

Cuhavidéki 2020.05.10. 00:06:26

Nem könnyű dönteni, nyilván Gulyásnak és Karácsonynak kellene egyeztetni, és közös felelősséget vállalni az elvárt lazítás miatti többlet halottak miatt.
Ha nincs egyeztetés, marad az iszapbirkózás az öregotthonok körül, és a további várakozás.
(Ma este is hallottam itt 3 mentöszirénázást,)

privatbankar.hu/cikkek/kozerdeku/gulyas-a-budapestiek-is-elutazhatnak-videkre.html
Válasz erre 

birkamenet 2020.05.10. 01:58:39

@inreallife: "nehez racionalisan elmagyarazni, hogy miert kell a gazdasagot rombadonteni egy virus miatt. Az oregek felnek a virustol, es ezert mindenkit bezaratnanak. "

Pontosabban: orbán nagyon jól tudja a birkatáborának az átlagéletkorának az alapján, hogy ha a vírus rászabadulna az országra, akkor a fideSS szavazók 99%-a megsemmisülne.

Bár neki az is jó lenne, mert akkor meg arra hivatkozna, hogy a vírus milyen veszélyes már, ezért az egyeduralmát a következő 100 évre meghosszabbítja.

Azért milyen frankó már fideSS szavazónak lenne, minden állapotban a führert szolgálják.
Válasz erre 

birkamenet 2020.05.10. 02:05:08

@törppicur: "Orbánnál tudod mi a kétharmad, A választás eredménye 10 éve"

Én azért inkább titkolnám, hogy 10 éve konstans kétharmadra állt be a segghülye, primitív cselédnépség aránya.

Még ha nyugati típusú demokrácia lenne, akkor lehetne a kétharmaddal büszkélkedni, Na de egy kretén illiberált rendSSerben a putyini, lukasenkoi, erdogani és orbáni kétharmadokkal csak a degeneráltak büszkélkednek!
Válasz erre 

birkamenet 2020.05.10. 02:10:11

@röf:

TARLÓS ELMÚLT NYOLC ÉVÉT NEM LEHET MÉG NYOLC ÉV ALATT SE HELYREHOZNI!

A lényeg az Karigeritöl, hogy elzavarta a fIdess MaFfiát (gy-k. IMF-et)
Válasz erre 

birkamenet 2020.05.10. 02:19:27

@antiinternáci: "Azt hiszem, bármely tárgyilagos szemlélő megállapíthatja, hogy ennyire nagyon tehetségtelen, semmihez sem értő, a tagadáson kívül semmit sem nyújtó kormány több nem létezik."

Egyetértek!
Válasz erre 

n3spr3ss0 2020.05.10. 05:23:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tudod, ittas vezető sincs húsvétkor, szilveszterkor, ha nem szondáznak. Ja, nálunk van a legtöbb halott a bejelentett fertőzöttek számához viszonyítva.
Válasz erre 

n3spr3ss0 2020.05.10. 05:28:15

@röf: Röföghetsz itt napestig, a metró szakértő Tarlós akkor is el lett zavarva a picsába.Tudod a kis kockájával együtt.
Válasz erre 

Matyika pszichiátere 2020.05.10. 05:30:36

@Wildhunt: A gyógyszereléstől függ, meg hogy a guminőjét jól megragasztotta.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.10. 07:15:05

zsurpubi.hu/cikk/7312-orban--amig-en-vagyok-a-fidesz-elnoke-addig-egy-nemzeti-elkotelezettsegu-mersekelt-liberalis-part-marad/
Válasz erre 

röf 2020.05.10. 07:21:56

@birkamenet:
Tarlóst már most visszasírjátok, és mi minden nem fog még elkészülni....
Válasz erre 

Andy73 2020.05.10. 08:21:27

Kapkodd csak a fejed, ahogy a sorozatos kétharmados bukták után.
Válasz erre 

Andy73 2020.05.10. 08:30:27

@birkamenet: A DK rajongók átlagos életkora is bőven plusz hetven, de ők biztosan immunisak a vírusra.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 09:07:55

@birkamenet:
Figyu bolsimenet, pont ennyit tudtok, amit itt csináltá: csalni, hamisítani. Meg lopni, korruptkodni.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.10. 09:25:17

@birkamenet:

"orbán nagyon jól tudja a birkatáborának az átlagéletkorának az alapján, hogy ha a vírus rászabadulna az országra, akkor a fideSS szavazók 99%-a megsemmisülne.
"

Orbán keze nagyon messze elér, biztos ezért védekeznek az egész világon a főleg idősekre veszélyes vírus ellen.
Válasz erre 

birkamenet 2020.05.10. 09:41:41

@röf:

A bukott Tarlós eftársad nem is attól kapta a legnagyobb traumát, hogy a budapestiek kivágták a picsába, hanem attól, hogy bezabálta a fidióta kampánystábja összes ajánlásait és ennek köszönhetően bukott akkorát mint az ólajtó. Te meg ennek a kampánygépezetnek vagy a bértrollja, úgyhogy hatalmas röhej, amikor az általatok sikeresen megbuktatott Tarlóspityu után sírbakolsz.
Válasz erre 

birkamenet 2020.05.10. 09:57:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

De jól védekezik orbán, a vírus idősotthonok tucatjaiban tarol, kórházban dolgozni meg felér egy halálos ítélettel. A blog képei is remekül ilusztrálják az illibbant állam álapotát.
Válasz erre 

birkamenet 2020.05.10. 09:59:29

@antiinternáci:

Hamisítani, lopni, korruptkodni? Már megint szidod az orbánt?
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:01:02

@math0:

Gyenge képességeiddel nem tudod felfogni: Karácsonynak be kellett volna tartatnia az otthonokban az elkülönítést, a higiéniai és tisztasági szábályokat, orvost kellett volna tartani, stb...
Nem tűnik fel, hogy rühesek voltak a Pesti úti gondozottak? Hogy a kórházak arra panaszkodtak, hogy iylen állapotban kerültek onnan be betegek? És miért nem különítette el a kórházakból visszatérőket? Hiszen bizonyított tény, hogy a járvány elleni védekezés egyetlen módja a potenciális fertőzöttek karanténozása, a távolságtartás.
Karácsony ismét megbukott, eddig is förtelmes és undorító botrányai voltak.
De EZT nem úszhatja meg, el kell takarodnia a bolsevista sleppel együtt! A főpolgármesterség nem a pénzosztásról szól ám, hogy az elvtársakat pozíciókba kell helyezni.
Válasz erre 

röf 2020.05.10. 10:03:01

@birkamenet:
Te ostoba, én vidéken élek egy kellemes családi házban, a szomszéd nagyvárosban dolgozom, és úgy tojom le Pestet, mint a huzat.
Felőlem úgy szptjátok magatokat ezzel a rakás szerencsétlenséggel, ahogy csak jólesik.
Már kellett ez a Gerigyerek nektek, ideje volt öngólt rúgnotok, hogy kicsit tisztuljon a zagyatok :)
Válasz erre 

röf 2020.05.10. 10:07:29

@math0:
Ti tudjátok.....
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:09:59

@röf:
Könnyű neked. Én viszont bp-i vagyok, itt is születtem, és szégyenkezem elsősorban a 25% butapesti miatt, akik ezt a csürhét a nyakunkra ültették, meg perzse Karácsony, Gréci, Neandermüller, meg a többi csikefogó, tehetségtelen semmihez sem értő csirkefogó miatt is.
De a 75% nem rájuk szavazott, remélem, szétkergetjük a bolsevistákat egy-két éven belül, mert ha Karácsony ámokfutása 5 évig tartana, az visszabombázna minket a kőkorszakba.
25% irigy, tehetségtelen proli, meg bűnöző, drogos, aberrált, perverz, felforgató, hivatásos forradalmár egyszer győzni tudott. Egyszer tudott győzni. Kurva nagy szerencséjük van ezzel a vírussal, hiszen a tömegek nem tudnak ellenük az utcára vonulni. Nem véletlen, hogy annyira drukkoltak a vírusnak... Együtt vannak.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:11:47

egyik "csirkefogó" törölve
Válasz erre 

röf 2020.05.10. 10:17:10

@antiinternáci:
Az viszont tagadhatatlan, hogy a fidesz úgy elqrta ezt az önkormányzati választást, mint annak a rendje.
Pont azt csinálták, amit az ellenzék szokott.
Nem azzal foglalkoztak, hogy mi épült Tarlós alatt, hanem ezt az amúgy is balfasz Karácsonyt gyalázták. Hagyni kellett volna a fenébe, úgyis tudja mindenki, hogy hányszor kötötte Gyurcsány szívóágra, mit kell még rugdosni. No nesze nektek...
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:17:23

@math0:
Magyarországnál a 27,5-ből csak 7-8 EU-tagállamnak van kedvezőbb száma, tehát a tagállamok 2/3-a mögöttünk van.
Szóval már megint beszéltél.
Válasz erre 

ulpius66 2020.05.10. 10:18:41

Későn ébredőknek:

matyiszuro.blog.hu/2020/05/04/miert_es_hogyan_426#comment-form
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:22:34

@röf:
Egyetértünk. A Fidesz kommunikációja kurva gyenge, inkább nulla.
Persze a 85%-os bolsevista médiatúlsúlyban egy jó kommunkáció is kevés hatást tudna elérni.
Itt van példának az Isztambuli Egyezmény körüli cirkusz. A bolsevisták egy világos, rövid, velejéig aljas és hazug üzenetet fröcsögnk millió csatornán, hogy a fidesz a nők ellen van, nem akarja megvédeni őket.
Mit állít ezzel szembe a Fidesz? A nagy semmit. Hiába igaz, hogy a gender és migránsaljasság miatt nem ratifikálják. Ezt a bolsevisták lehazudják, és érvénytelenítik a Fidesz hosszú, részletekbe menő kommunikációját.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:36:40

@math0:

Felesleges letesztelni, hiszen az nem gyógyítja a vírust, csak a bolsevista idióták hazudják mint te is, hogy napi három teszt sok vízzel bevéve gyógyítja a Covid-ot.
Akármilyen tesztje van, akkor is karanténba kell tenni két hétre, mert kintről jött az otthonba. És ha szigorúan be van tartva a karantén, akkor mindegy, hogy fertőzött -e. Mert vagy fertőzött (tünetekkel vagy nélkül), vagy nem fertőzött. De mivel el van különítve, nem adhatja át a fertőzést másnak. Tehát a közösség meg van védve a potenciális fetőzöttségétől.
Hiába tesztelnék, hogy egy adott pillanatban negatív. Utána is megfertőződhet, amíg elkészül az eredmény. Úton hazafelé is megfertőződhet a mentősöktől, akik ugye számtalan emberrel érintkeznek.
Ergo nem számít semmit, ha a kórházban mondjuk még elvben negatív is volt.
Képtelen vagy felfogni, hogy a távolságtartás, a higiéniai intézkedések alkalmasak a fertőzés terjedésének lassítására, korlátozására. Az elkülönítés elmulasztása mellett BIZONYÍTOTTAN a higiénia is nulla volt Karácsonyéknál. "Koszos bolsevisták."- nem véletlenül hívja őket így a köznyelv.
Szóval olyan hülye vagy, mint az atom. Javaslom, próbáld ki a tesztet sok vízzel erre is, hátha az agybajt is gyógyítja. A fekete lyuk hozzád képest szellemi csillagszóró.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:47:24

@math0:
Neked kéne, hogy a gender- meg a migránszar beiktatódjon a magyar jogrendbe.
Másnaptól a Soros-terroristák tömegesen hoznák be a Hasszán , meg Ali által "bántalmazott" muszlim nőket, akiknek kötelező lenne beengedni. Aztán két hét múlva közölnék, hogy mégis csak szeretik Hasszánt meg Alit, és tévedtek, amikor azt hitték, hogy bántalmazták őket, és a Soros-terroristák vezérletével követelnék, hogy engedjék be az országba Hasszánt is, meg Alit is családegyesítés címén, meg még másik 43 rokont is.
Azt hiszem, ennél sokkal nagyobb aljaságokat is ténylegesen megvalósítottak a Soros-terroristák, pl. 30-40 éves férfiak, aki 16 évesnek mondják magukat, mindenkinek elvesztek az iratai, de a mobiltelefonja mindenkinek megmaradt, tömegesen vallják magukat homoszexuálisnak, stb, stb...
És akkor ugyanezt majd eljátsszák azzal is, hogy a transgender Oszmánt bántalmazta a férje, Hafez...
Ezt szeretnéd, tudjuk. De a normális és tisztességes emberek meg nem.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:57:44

@math0:
Ja, tényleg. Karácsony a bolsevista sajtóban számtalanszor kért segítséget, hogy "nem férnek el a karanténban tartandó, visszatérők, segítsetek!"
Itt valszeg 5-10-15 ember lehetett, akit a kritikus időszakban kórházból tért vissza , és el kellett volna különíteni. Már ha egyáltalán kórházból visszatértek vitték be a vírust, hiszen erre semmi bizonyíték sincs. Az pedig, hogy Karácsony és a büdös lábú, civilizálatlan bolsevisták fújják ezt, az normális emberben kifejezetten gyanakvást kell hogy ébresszen.
Tehát, ami TÉNY: Karácsonyéknák KOSZ, RÜH, azaz NULLA HIGIÉNIA volt, és SZARTAK az ELKÜLÖNÍTÉSRE.
Ezt NEM ÚSZHATJA MEG!!!
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 11:09:49

@math0:
Ha veri bárki a feleségét az büntetőjogi tényállás jelenleg is. Ja, nem is.
Hiszen mint tudjuk a bolsevista szarfészkektől, a parlamentet is bezárta Zorbán, igaz?
Aki erőszkot alkalmaz azt le lehet, le kell csukni ha bizonyított az ügy. Ez jelenleg is biztosítva van.
Mi is változna azon kívül, hogy az egyezményre hivatkozva be lehetne erőltetni több százezer migránst?
Csak annyi, hogy bekerülne a belső jogba pár alávalóan aljas szempont, amire hivatkozva a most is igen nagy számban garázdálkodó bolsevista bírók még súlyosabb terrornak vetnék alá a társadalmat. Ennyi lenne az eredmény, nem kérünk belőle.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 11:15:14

@math0:
Honnan veszed ezt a baromságot, hogy egy 500 fős otthonban nincs 10-20 ember elkülönítésére hely?
De ez mindegy is. A lényeg az, hogy ezzel elismered: el kellett volna különíteni ("csak nem volt hely...")
A tényállást majd a BÍRÓSÁG tisztázza.
Az már hit kérdése, hogy szerintem ezt nem úszhatja meg. Szerinted meg igen.
Érthetetlen, hogy miért véditek ezt a szerencsétlen félkegyelműt, aki botrányt botrányra halmoz, akiről senki sem tudja, hogy "mi a faszért vállalta el" a képességeit ezerszeresen meghaladó feladatot.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:16:32

@antiinternáci: nem látod, hogy mekkira baromságot beszélsz? Karácsony Gergelyen kéred számon egy 100-ad rangú beosztottjának a döntéseit?

Ha holnap egy kiskatona kirabol egy bankot, akkor a hadügyminisztert fogod elővenni?

Fogalmad sincs mi történt az otthonban, fogalmad sincs ki és milyen döntéseket hozott, fogalmad sincs az általános intézményi szabályokról, törvényekről, felelősségi viszonyokról.

Annyira ostoba dolog az, amit csináltok.
Nulla információval, manipulált hírek alapján nyomjátok az értelmetlen karaktergyilkosságot, de az jól látszik, hogy az értelmes emberekről lepattan.
Teljesen feleslegesen erőlködsz, nem Karácsonyt, hanem magadat járatod le
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:18:43

@antiinternáci: bíróságon :D

Milyen bíróságon? Mi a vád? Ki a vádlott?

Légyszíves, nee. Hülyét csinálsz magadból.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 11:21:43

@antiinternáci:
Tudod, neked meg nekem a járvány egy új dolog.
De egy otthonban erre TERVnek ell lennie, ott ez nem olyan mint nekünk, hogy a hírekben egy nap egyszer csak elolvastuk hogy pándémia van. Ott máskor is lehettek fertőző betegek, akiket el kellett különíteni. Karácsonyék sosem arra hivatkoztak, hogy nem tudnak 10-20 ember elkülöníteni, hanem arra, hogy tesztelni kellett volna őket. Amit tisztáztunk: semmit sem ért volna.
Ők szartak az elkülönítésre, abban bíztak, hogy a bolsevista média segítségével majd a Zorbánra kenik a dolgot. csak nem jött be neki, értelmes ember számára nyilvánvaló, hogy Karácsonyék a legelemibb dolgokat sem tartották be.
Arról egyébként nem írtál semmit, hogy miért voltak nagy számban rühesek az idősek, és hogy ez mit sejtet az alapvető higiéniás és fertőtlenítési szabályok be nem tartásáról.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:22:36

@Etniez: majd a bíróságon kiállnak a fidesz képviselői, hogy tesztelés nélkül küldtek vissza koronavírusos betegeket, az idősek otthonába, hogy ott jó sokan, haljanak meg és ezzel Karácsony Gergelyt karaktergyilkolják?

Érdekes per lenne :)
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 11:29:34

@Etniez:
Pontosan tudod, hogy politikai ügyről van szó.
Nyilván, amikor majd a beosztottját esetleg elítélik a bíróságon, az a valóságban Karácsony elítélését fogja jelenteni. Olyankor talán illik majd lemondani.
Nincsenek manipulált hírek: Karácsony saját maga mondta el, hogy nem különítették el a visszatérőket, "mert a tesztelés lett volna a megoldás". Ami egy nyilvánvaló ostobaság. Az esetében ez politikai számítással súlyosbítva, hiszen ezzel a gazsággal a kormányra akarta nyomni a felelősséget.
Nem tudom, milyen értelmes emberekről beszélsz? A matyi???
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:32:53

@antiinternáci: Nem kell tervnek lennie...

Miből gondolod? Hasraütésből?

Senkinek nem volt terve a koronavírusra, ha nem tűnt volna fel neked, egész Európa itt áll letolt nadrággal. Még ma sincs elég ffp3 maszk sehol, pedig február óta megy a, balhé. Még mindig nincs elég teszt, csak Németországban és UK-ban.
Ha kormányok nem tudtak felkészülni, akkor egy gazdaságilag leharcolt intézményen kéred számon. Ne viccelj már...

Honnan tudod, hogy kórházból visszaküldött beteg vitte be?
És ha valamelyik dolgozó? Esetleg több dolgozó? Esetleg mind a, két lehetőség egyszerre?

Te kurvára nem veszed észre, hogy teljesen hülyére vagy véve.
Becsibészeltek, mint egy kutyát. Állj le és kezdjél el kicsit gondolkodni!

Magyarországon közel 30 idősek otthonába bejutott a vírus! Érted?

A tetű - rüh érdekes. Tetű eltud bújni egy ideig, a rühesség nem.

Kérdés, hogy milyen beteg kapta el? Aki önmaga tisztálkodik, az sokáig rejtve tudja tartani, ha nem vakarózik nagyon.
Akit segítségre szorul személyes higiéniában, annál észre kell venni a személyzetnek.
Erről nem tudok látatlanban nyilatkozni, tudni kellene a részleteket.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:34:05

@Etniez: sok vesző a szar telefon miatt van.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:35:06

@Etniez: vessző
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 11:37:45

@math0:
Minden otthonnak van járványügyi terve, többek között annak a nagy otthonnak is, ahol rokonom él, és NULLA az igazolt fertőzöttek száma. Ott is jöttek vissza emberek kórházakból , és azokat sem tesztelték, hiszen nem voltak tüneteik, és nem érinteztek bizonyítottan fertőzöttel. Elkülönítették őket.
Ennyi. A többi faszság, amiket delirálsz. Az otthonokban mindig vannak járványok, hol influenza, hol hányás-hasmenés. 10-20 visszatérőt, de leht, hogy még kevesebbet kellett volna elkülöníteni, ismétlem. Ha ők hozták be a vírust egyáltalán, mert erre egyébkéntsemmi bizonyíték. Az általános mocsokban bármi lehetséges volt.
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2020.05.10. 11:38:35

nagyon sok okos van. foleg utolag, ha lehet ilyenrol mar beszelni. felszerelteted otthon az ajtoracsot, masnap betornek a szomszedba. mint mond az utolag okos? mekkora penzkidobas volt az ajtoracs, hiszen nem is ide tortek be. ugye?
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:47:57

@antiinternáci: Karácsony nyugodtan lemondhat, miután bármelyik megbukott fideszes lemond végre.

Orbántól-Kövérig akármelyik. Tudod, szálka - gerenda.

Budapesti 2/3-a támogatja Karácsonyt, hiába karaktergyilkoltok.
Pesten képzettebb, intelligensebb a lakosság, mint felétek, ilyesmivel nem sokra mentek.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:49:55

@Etniez: pár hónapja olvastam, hogy 2 rendőr saját zsebre bírságolt az autópályán. Pintér lemondott már? :)
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 11:50:58

@Etniez:
Figyelj, értsd meg: minden ilyen létesítmények általános terve van fertőző betegek kezelésére.
Mert mindig vannak az otthonokban a dolgok természetéből adódóan ilyen-olyan fertőző betegségek. Ők ehhez értenek elvben, és a nagy otthonokban folyamatos orvosi felügyelet van, jelenteniük kell, statisztikákat adnak el, stb... Az orvos tudja, mi a teendő járvány esetén.
Az otthonoknak nem úgy jött a járvány, mint nekünk. Vannak, voltak általános ismereteik mit kell ilyenkor tenni.
Nem tudom, ez átmegy -e neked...

De akkor megkérdezném: szerinted az otthonban el kellett volna különíteni a kórházból visszatérőket, HA lett volna negatív eredményük a kórháztól?
A részemről ez az utso amít írok, kérdezek. Irdatlan időt fordítottam erre a meddő vitára, akkor sem fogok válaszolni, ha azt írod, hogy "Nem."
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:55:34

@antiinternáci: ha az orvos tudja, hogy mit kell tenni, akkor hogy jön ide Karácsony?
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2020.05.10. 11:55:55

@Etniez: a budapestiek alig otodresze szavazott karacsonyra. (ballib matek)
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 11:58:47

@Etniez:
Én nem szavaztam rá, annak a 75%-nak vagyok a része, aki nem tartozik a 25% butapesti közé.
Ugye emlékszel, hogy a számítási módot kiktől állt módomban ellesni?
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:59:34

@math0: ráadásul a mai napig nem tudjuk pontosam, hogyan terjed a vírus.
Nálunk a covidos betegekkel foglalkozók 40%-a kapta el a vírust úgy, hogy viselt védőeszközöket.
És ezzel az a baj, hogy nem csak elkaptuk, hanem tovább is adtuk a betegeinknek.

Ezért felesleges ez a hiszti a pesti út körül, nem lesz belőle semmi, mert bíróságon bizonyítani kell és nem feltételezni...
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 12:03:43

@math0:
Népszara... Azt is szedted, nem csak a vírustesztet?
Mindent értek már, nem kell semmit sem mondanod...
Érdekes, milyen különböző módokon hat az emberekre a bolsevista métely. én szinte kizárólag csak a bolsevista hazugság-eés gyűlöletmédiát olvasom, nézem, hallgatom, mint az ÁVÓ Rádió, index, hvg, stb, még sem tud megfertőzni.
Te meg így jártál...
Válasz erre 

CCnick 2020.05.10. 12:10:42

@Etniez: "Budapesti 2/3-a támogatja Karácsonyt,"

Ez milyen matek szerint jött így ki?

Karácsony Gergely - Szavazatok száma: 353 593 Szavazatok aránya: 50,86%
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 12:19:31

@CCnick:

És az azóta sztem ez drasztikusan visszaesett..
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.05.10. 12:21:18

@math0: Oké, akkor számolgasd a Patás hibáit, én meg számolgatom a kétharmadokat. Muhahahahahahaaa :))))))))
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 12:24:31

@math0:

Szóval akkor újabb fontos tényt ismertél be: a jelenlegi törvények alkalmasak arra, hogy szankcionálhatók legyenek a Balogh által elkövetett cselekmények.
Tehát nincs szükség a migránsok importjára ehhez. Köszi a támogatást.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 12:27:44

@math0:
Ha nincs üres szoba, akkor Karácsonynak gondoskodnia kellett volna róla, hogy legyen. Konténerekkel, stb... módon is megoldhatta volna. Arról, hogy impotens, és nem volt képes kezelni a krízist, nem más tehet, hanem ő.
Válasz erre 

Barkalot 2020.05.10. 12:44:23

@math0:

Puzsérra kellett volna szavazni!!!
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 12:52:03

@math0:
Jó, belátom: Karácsonynak semmit sem kell csinálni. Neki két dolga van: biztosítani a Facebook látogatottságát, gondolom részvényes lehet már ennyi munkával... Meg működtetni a bolsevista kifizetőhelyet segghülye kommunisták, mint a bukott Drazsé, meg hivatásos forradalmárok számára, mint Misetics.
Tényleg igazad van: a legjobb mindenki számára, ha semmit sem csinál, hiszen a legkevesebb bajt azzal okozhatja.
Az általad írt jogszabályok fals értelmezése pedig a te dolgod, majd meglátjuk, mit mond ezekről a bíróság.
Szerintem ezt nem úszhatja meg...
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 13:05:44

@droid_: and what about 2/3? :)
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 13:08:42

@antiinternáci: hogyan lett szankcionálva az asszonyverés?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.10. 13:45:11

@birkamenet:

"De jól védekezik orbán, a vírus idősotthonok tucatjaiban tarol, kórházban dolgozni meg felér egy halálos ítélettel."

Mondom én, hogy Orbán keze az egész világon mindenhová elér, csakis ez lehet az oka annak, hogy az egész világon tarol a vírus az idősotthonokban, és az egész világon hasonló arányban fertőzöttek az eü. dolgozók.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.10. 13:52:25

@antiinternáci:

"Magyarországnál a 27,5-ből csak 7-8 EU-tagállamnak van kedvezőbb száma, tehát a tagállamok 2/3-a mögöttünk van."

A járvány jelen szakaszában szerintem már van értelme a lakosságarányos halálozást is nézni - sőt főleg azt. Ez nálunk elég jól alakul - mármint a körülményelhez képest, mert a legjobb az lenne, ha senki nem halna meg.

A napi átlag 10 új halott azt jelenti, hogy stagnál a járvány, ezután pedig már inkább a lecsengés várható. Ha ez így marad, akkor jó eséllyel Ausztriánál jobbak leszünk a végén, talán Németországnál is. Ez szép eredmény lenne é és remélem, így is lesz.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 13:54:55

@Etniez:
Melyik asszonyverés? Tudtommal például börtönbe csukták a győri kalapácsos asszonyverőt, de egy bolsevista bíró -a társszervek tiltakozása ellenére- kiengedte, és akkor megölte két gyerekét.
Tudtommal sok esetben, amikor a bizonyítékok megfelelőek, elítélik a tetteseket.
Matyi azt írja fentebb, hogy a komondoros ügy is ügyészi szakba került.
Ez pedig azt jelenti, hogy akkor ezek szerint van törvényi hely, ami alapján szankcionálni lehet a bizonyított eseteket. Szavaidból arra következtetek, hogy a komondoros ügyben (még?) nincs ítélet. De egyébként minden bűncselekmény, amit elveben szankcionál a jog, büntetéssel végződik? Mindig van bizonyíték? Soha sem vonják vissza a feljelentést? Vagy mire akarsz kilyukadni?
Egyébként valamennyien tudjuk, hogy az ilyen ügyek esetében a fő gond nem az, hogy nem lehetne büntetni, hanem a látencia. Vagyis nagyon gyakran nem derülnek ki az ilyen ügyek. És nem csak nálunk, sehol a világon. A magam részéről minden bűnelkövetést is elítélek, így a nők elleni kapcsolati, vagy szexuális zaklató, kizsákmányoló jellegűeket is. Ha minden eset a hatóságok tudomására jutna az ilyen bűncselekmény, nagyban javulhatna az ellenük való fellépés.
Korábban kérdeztem tőled valamit, nem válaszoltál.
Most ezt kérdezem: mit is változtatna a problémán a genderizmus illetve a migránsimport erőltetésének beemelése a belső jogba?
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 14:04:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Az általam írt 8-9. hely adat pont azon alapul: a millió főre eső halottak számát vettem figyelembe.
Az utóbbi 3 napban emelkedett a napi új fertőzések száma, és még csak most kezdődnek a bulizások, megnyitottak az edzőtermek, ahol a fertőzés veszélye sokkal nagyobb, mégis csak 1,5 méter távolság van előírva. Én nem értek egyet a lazítással, hiába egész Európában csinálják, így nálunk is. Szerintem ismét nőni fog a fertőzöttség, de lehet, mást nem is lehet tenni.
Abban biztos vagyok, hogy a kormány a lehető legjobbat akarja kihozni a dologból. Hiszen ez az érdeke politikai szempontból is. Ha elrontják a járvány kezelését, abba bele lehr bukni. Eddig jelsre vizsgáztak irdatlan alávaló ellenzéki akadályozás, gyalázkodás közepette is, innen felfelé már nem vezet út. Vagy stagnálnak, vagy lefelé mennek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.10. 14:16:53

@Etniez:

"Ha holnap egy kiskatona kirabol egy bankot, akkor a hadügyminisztert fogod elővenni? "

Nem fogod elhinni, de demokráciában egy akármilyen alacsony rangú beosztott hasonló hibájánál a hadügyminiszter fel szokta ajánlani a lemondását. Nem közvetlenül azért, mert a kiskatona kirabolta a bankot, hanem azért, mert ha rendet tartott volna a saját istállójában, akkor a rablás be sem következhetett volna.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.05.10. 14:33:42

@math0:
1. Nem az EP-ben döntik el a magyarországi választást
2. Az a szómágia és szőrszálhasogatás amit a kamu 2/3-os szavazásukkal koronáztak meg, csak őket járatta le.
3. KariGeri 2/3-a meg inkább vicc, persze nektek muszáj minden apróságnak örülni, különben becsavarodnátok
4. Külföldön azért nem értik a magyar helyzetet, mert nekik nincs olyan hazaáruló ellenzékük mint nekünk
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.10. 14:55:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Mondom én, hogy Orbán keze az egész világon mindenhová elér, csakis ez lehet az oka annak, hogy az egész világon tarol a vírus az idősotthonokban" - vagy a Karácsonyé, nem?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.10. 15:19:05

@Etniez:

"Nem kell tervnek lennie... [...] Senkinek nem volt terve a koronavírusra"

A koronavírusra konkrétan nem, de járványügyi terve minden országnak volt, mert járványok szoktak lenni. És az a minimum, hogy egy 500 fős intézménynek legyen legalább néhány elkülönítőként használható helyisége.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.10. 15:20:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A Karácsony szóba sem jöhet, hiszen köztudott, hogy orbánahibás.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.10. 15:26:27

@Etniez:

"Ezért felesleges ez a hiszti a pesti út körül, nem lesz belőle semmi, mert bíróságon bizonyítani kell és nem feltételezni..."

A bíróságon valószínűleg tényleg nem fog megállni a dolog, már ha lesz belőle bírósági ügy - amit erősen kétlek, mert az ügyész sem akar vesztett ügyet kezdeményezni.

Azt azonban elé kell ismerned, hogy ahol a lakók tetvesek és rühesek, ott komoly gondok vannak a higiéniai szabályok betartásával. Ahol pedig ilyen gondok vannak, ott a vírus is könnyebben terjed.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 18:10:27

@math0:

Puzsér nem lett volna olyan rossz, mint Karácsony: őt nem tudta volna az ÁVÓ Párt ide-oda ráncigálni.
Márpedig, akinek az ÁVÓ Párthoz bármi köze van, az csak kártékony lehet és szégyellje magát.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.05.11. 09:08:57

@math0: Szenvedj gyökér!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.11. 10:37:44

@nemecsekerno_007:

Fenét szenved, minden percét élvezi. :D
Válasz erre 

Etniez 2020.05.11. 10:43:30

@antiinternáci: én csak kérdeztem.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.11. 10:45:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: mikor mondott le bármelyik fideszes a lopás miatt?
Néhányban még ítélet is született, néhány ügyészségen van, Orbán lemondott már?
Vagy nem tart rendet az akolban?

Érzed te is, hogy most nincs igazad. :)
Válasz erre 

Etniez 2020.05.11. 10:52:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a pesti úttal kapcsolatban igaza van.
Vagy véletlenül vagy szándékosan előidéztek egy ilyen helyzetet, utána politikai akciót kezdeményeztek Karácsony ellen ahelyett, hogy közösen kezelni próbálták volna a helyzetet.

Ez minden nem fidesz fanatikus így látja, sőt most csináltok Karácsonyból mártírt.

Azt nem értem, hogy mindegyikőtök tényként kezeli, hogy kórházból visszaküldött beteg vitte be a vírust, holott ez egyáltalán nem bizonyított.
Lehet, hogy egy vagy több dolgozó fertőzte meg a betegeket...
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.11. 13:53:06

@Etniez:

"mikor mondott le bármelyik fideszes a lopás miatt?"

Mikor mondott le bármelyik nem fideszes a lopás miatt?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.11. 13:57:18

@Etniez:

"ahelyett, hogy közösen kezelni próbálták volna a helyzetet. "

A közösen kezelés megvalósulásához Karigerinek a levélírásnál kicsit többet kellett volna tennie.

"Azt nem értem, hogy mindegyikőtök tényként kezeli, hogy kórházból visszaküldött beteg vitte be a vírust, holott ez egyáltalán nem bizonyított. "

Éppen a te imádott Karigerid mondja, hogy a fertőzés a kórházakban igen gyakori. Most akkor vagy egyetértesz Karigerivel, mely esetben komoly a valószínűsége annak, hogy kórházból visszaküldött beteg vitte be a vírust, vagy nem értesz egyet vele, mely esetben ne mazsolázd ki a neked tetsző állításait.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.05.12. 18:46:29

@antiinternáci: XD
Hülye vagy!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.05.12. 18:50:49

Faszom,az összes fideszbirka idejött propagandát nyomni?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard