Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A Fidesz tudatosan szaggatta darabokra a magyar társadalmat

A Fidesz tudatosan szaggatta darabokra a magyar társadalmat

A választások utáni közéleti polémiák egyik legfőbb témája a kistelepülések és a városok közötti hatalmas különbségek kidomborodása volt. Ahelyett azonban, hogy a Fidesz akaratának megfelelően egymásnak esnének az inkább kormányváltást akaró városiak és a kormánypárt bántóan primitív demagógiával szimpatizáló falusiak, kisvárosiak tömegei, jobb lenne, ha mélyebbre ásnánk a Fidesz elmúlt 8 éves gyakorlatában. Orbán Viktor pártja ugyanis sokkal több törésvonalat vájt a magyar társadalomba, mint amennyi a választási statisztikákból kiolvasható. A kormány minden lépését a hatalom megtartásának rendelte alá, így nem kímélte sem a vidéket, sem a városok népét megosztó politikájával.

oriasorban2.jpg

Fotó: Zilahi Tibor

Voltaire a haladás legfőbb fékezőjének három tulajdonságot nevezett meg: az aljasságot, a butaságot és a mohóságot. Nagyon szeretett volna hinni abban, hogy a történelem értelme az a fejlődés, ami elsősorban az emberek közötti egyenlőség kiteljesedésében, a közös javak minél igazságosabb elosztásában nyilvánul meg. A nagy francia gondolkodónak azonban voltak kétségei ez utóbbi célok töretlen megvalósulását illetően, hiszen az aljasság, a butaság és a mohóság minduntalan felülírták a vágyait. Voltaire a mai Magyarországon sem azt látná, hogy a köz javának szolgálatát tartaná legfőbb küldetésének az a párt, amely ép a köz jóvoltából kapott irdatlan politikai hatalmat.  

Ha az Orbán-kormány legutóbbi nyolc évének politikáját vesszük górcső alá, meg kell állapítanunk, hogy a társadalmi és vagyoni egyenlőtlenségeket nemhogy eltüntetni nem igyekeztek volna, de inkább erősíteni akarták ezeket. Pedig bőséggel álltak rendelkezésre olyan erőforrások, melyek lehetővé tették volna a magyar vidék felemelését, olyan életkörülmények megteremtését, melyek közelítettek volna a magyar nagyvárosokban élők lehetőségeihez. Hatalmas mennyiségű uniós pénzből lehetett volna felzárkóztató programokat, vidékfejlesztési projekteket indítani, de ezek a pénzek, ha el is jutottak a címzettekhez, rosszul használták fel, vagy egyszerűen köddé váltak ezek a támogatások.

Nem pusztán az a baj, hogy a burjánzó korrupció kicsiben a kistelepülésekben is jóvátehetetlen károkat okozott, hanem, hogy egy olyan kormányzati szándék állt e mechanizmus mögött, mely az ott élők kiszolgáltatottságának erősödéséhez vezetett. A helyi kiskirályok, fideszes polgármesterek, kormánypárti kapcsolatokkal hencegő vállalkozók lényegében reprodukálták azokat a feudális viszonyokat, melyeket a vidék még a szocializmus 40 éve alatt sem tudott teljesen felszámolni. A vidéki szavazókat tehát nem szidni kell, hanem sajnálni, ugyanis minden tekintetben a rendszerváltás, de különösen az elmúlt 8 esztendő vesztesei.

És akkor miért szavaztak a Fideszre? Lényegében azért, mert a szocializmus, a Horthy-féle félfeudális rendszer is sokkal mélyebben ágyazódott be ezeken a településeken, mint a nagyvárosokban. Az elhagyatottság, a kilátástalanság, a szegénység felerősítette túlélés ősi ösztönét, így az ilyen helyzetbe került emberek azért a kevés ígéretért is hajlandók a regnáló hatalmat támogatni, amit számára a kormány kínál. Ezek a (köz)munka megtartásának, a segélyek megmaradásának, no és a migránsok  megállításának ígéretei voltak. És ez utóbbit vegyük nagyon komolyan, mert ott, ahol alig van valami a közös kasszában, nagyon is hat az a demagógia, hogy a Soros György által küldött migránsok miatt azt a keveset is elveszik tőlük.

És ez nem az emberi butaság, hanem a kőkemény kizsákmányolás, az emberi kiszolgáltatottsággal való visszaélés következménye, ami nagyon is tudatos kormányzati törekvés volt az utóbbi években. Az egykulcsos személyi jövedelemadó, a devizahitelesek cserbenhagyása, az átfogó vidékfejlesztési stratégia elmaradása bebetonozta a vidéki Magyarországot azon a szinten, ahonnan már alig van lejjebb. Paradox módon, amíg a Fidesz távozását inkább kívánó nagyvárosi lakosok előreléphettek valamennyire anyagi értelemben, munkához juthattak, vállalkozásokat alapíthattak, addig a kisvárosok és falvak lakosai jó esetben is csak vegetáltak. Számukra tényleg megállt az idő, hiszen amit Mészáros Lőrinc és Andy Vajna megyei napilapjaiban olvashattak, és ez utóbbi nagyvállalkozó kereskedelmi rádióiból hallhattak, az alig különbözött a rendszerváltás előtti sajtótól, melyből folyamatosan a nyugati kapitalisták cselszövéseiről értesülhettek.

Eddig csak a vidék és a nagyobb városok közötti szakadék tudatos tágításáról értekeztünk, de a baj ennél sokkal nagyobb. Az Orbán-kormány ugyanis semmitől nem fél jobban, mint a különböző társadalmi csoportok közti együttműködéstől. Ha az eltérő szociális hátterű emberek között újjáéled a szolidaritás, ha nem csak a nagyvárosokban tüntetnek a kormány ellen, hanem vidéken is megjelenik az elégedetlenkedők haragja, akkor valóban bajban lesz a kormány. Az „Oszd meg és uralkodj!” ősi módszerét alkalmazva ugyanis nem csak az egymással veszekedő ellenzéki pártokat, de a különböző sérelmekkel bíró társadalmi csoportokat is távol tudta eddig tartani egymástól.

tuntiaprilis142.jpg

Fotó: Szabó Renáta

Orbán Viktor gyakran kezdi úgy a mondatait, hogy: Mi magyarok… Azért álságosak ezek az általánosítások, mert neki kell a legjobban tudnia, hogy nem vagyunk egyformák mi magyarok, ahogy a franciák, oroszok és brazilok sem azonosak mindenben. Egy nép attól erős, hogy sokféle polgára van, ám amikor közös a baj, össze tudnak fogni a nagy cél érdekében. Orbán Viktor pont attól fél, hogy egyszer eljön az az idő, amikor mindenki félre teszi a különbözőségeit, a vitáit a másikkal, amikor nem számít, hogy vidéken él, nagyvárosban, vagy külföldön, felemeli a szavát egy korrupt és igazságtalan rendszer ellen, és akkor nem lehet befogni senki száját utólagos rezsicsökkentéssel és Erzsébet-utalvánnyal. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „A kutya nem rágja már azt a csontot, ami előtte három másik eb szájában járt.”   

           

79 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A Fidesz tudatosan szaggatta darabokra a magyar társadalmat Tovább
Facebook Tetszik
0
79 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr3713841008

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Narancsos bukta receptje 2018.04.18. 10:25:27

Nem igazán magyar tradicionális recept, mert az inkább hazai gyümölcs alapú lekvárral, vagy gyümölcsízzel készül. A nevét adó narancs Magyarországon nem honos növény, nem igazodik az éghajlati körülményeinkhez. Hiába próbálták többször megtelepíteni, p...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peter Götz 2018.04.17. 15:05:28

fidesz=Maffia
Válasz erre 

karpackie 2018.04.17. 17:40:45

Tony Soprano: Nagyon ügyes.....
Válasz erre 

szárny 2018.04.17. 20:20:19

Be nem állt a pofája az ún. "baloldalnak", hogy ha sokan szavaznak, akkor a Fidesznek annyi.
Részvételi rekord volt, a Fidesz kétharmaddal nyert.
Be nem állt a pofája a "baloldalnak" a választás napján, hogy "akárki nyer is, annak nagyon erős legitimációja lesz!"
A Fidesz nyert. Azóta az úgynevezett "baloldal" zavargásokat szervez és azokra bujtogat.
És ez a szánalmas csürhe különbözteti meg magát a Fidesztől a "demokratikus" jelzővel. Miközben a végén már a díszfasisztákkal is együtt parádéztak, mint Molotov Ribbentroppal.
Nem kellene már levonni a tanulságokat, és visszatakarodni a cloacába, ahonnét 1871-ben kibújtatok? Csak kérdem, úgynevezett "demokratikus" "baloldal".
Válasz erre 

werecke 2018.04.17. 20:50:01

A kóserpecsétet Gyurcsány ütötte rá az Árpádsávos lobogóra innentől tehát nem fasiszta jelkép. :)
Válasz erre 

Árpád a Tóth 2018.04.17. 22:10:57

Csupa lózung, semmi konkrétum.
Ki tiltotta meg azt, hogy a pesti "úri" pártok vidéken is kampányoljanak. Nem nyolc éve, hanem lassan 16 éve képtelenek vidéken szavazatokat nyerni. Ez nem a Fidesz műve.
Ráadásul mindenki elfelejti azt, hogy 8 évvel ezelőtt pont a hatalmas korrupció miatt bukott meg a Gyurcsány (Bajnai) kormány. És most pont ők verik az asztalt?
Az ellenzéknek most is egyetlen programja volt: mi akarunk kormányozni! Minek is?
Szerintem inkább egy kis önvizsgálatot kellene tartani, illetve nem kitalálni, hanem kikutatni (megkérdezni!) mit is szeretne a magyar választó. Ráadásul ezzel, hogy a Fideszre szavazókat bunkó, elmaradott parasztnak aposztrofálják csak távolodnak a szavazóbázisuktól. Pont az ellenzék az, aki a következő 8 évre tutira bebiztosította a Fidesz kormányzását.
Válasz erre 

kublerek · www.vasalobolt.hu 2018.04.18. 05:59:54

@Árpád a Tóth: Ezt a választást nem a FIDESZ nyerte hanem az ellenzék veszitette el.
Válasz erre 

anonymand 2018.04.18. 06:20:42

@Árpád a Tóth:

"Ráadásul mindenki elfelejti azt, hogy 8 évvel ezelőtt pont a hatalmas korrupció miatt bukott meg a Gyurcsány (Bajnai) kormány." - és a jelenlegi, nagyságrendekkel nagyobb korrupció megfelel, elfogadható két és fél millió szavazónak.
"Az ellenzéknek most is egyetlen programja volt: mi akarunk kormányozni!" - a Fidesz-KDNP-nek meg programja sem volt. És ez megfelel, elfogadható két és fél millió szavazónak.
"Szerintem inkább egy kis önvizsgálatot kellene tartani"... - teljes mértékben egyetértek veled, és azokkal akik hasonló véleményen vannak.
Válasz erre 

anonymand 2018.04.18. 06:34:17

Kedves posztoló!

A "divide et impera" mint vezérlő elv, sokkalta inkább az ország teljes ivarérett lakosságának megosztásáról szól. Nem a vidék vs város, hanem magyarok, vagy nem magyarok a szavazásra jogosult állampolgárok.
Hogyan is indult?
"Orbán Viktor a 2002-es választási vereség után a Dísz téren elmondott beszédében valóban kimondta: „a haza nem lehet ellenzékben”" - ölég erős indításnak.
Nem?
"Mi, magyarok 2010-ben úgy határoztunk, hogy minden fontos kérdést megbeszélünk egymással, mielőtt döntéseket hozunk." a folytatás már egészen nyíltan kimondja: aki a Fidesz-KDNPre szavazott az magyar, aki pedig nem...
Ez a megosztás G. Bonsai Duce legnagyobb bűne (félreértés ne essék, nem bocsánatos bűn).
Elévülhetetlen.
Válasz erre 

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.18. 09:35:20

Próbáljátok elfogadni a pluralizmust...
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.04.18. 09:38:33

Hát ehhez már pofa kell gyerekek! Nem is tudom ki kezdett mucsaizásba a választások másnapján :)
Válasz erre 

ulpius66 2018.04.18. 09:42:36

"A FIDESZ TUDATOSAN SZAGGATTA DARABOKRA A MAGYAR TÁRSADALMAT"
... ez így konkrétan nem igaz!

A FIDESZ TUDATOSAN SZAGGATTA DARABOKRA A MAGYAR ELLENZÉKET
... hát ebben van valami!
(azok a hülyék meg hagyták magukat....sőt, mindegyik még örült is, hogy van
SAJÁT SZEMÉTDOMBJA!!!)
Válasz erre 

anonymand 2018.04.18. 09:50:37

@ulpius66:

Konkrétan tévedsz!
Olvasd el, amit odébb írtam.
Válasz erre 

élveteg 2018.04.18. 09:51:29

Namost akkor megkérdeznén Győr elég nagy város neked? Mert én megnéztem a város nem az egész választókerület hanem hangsúlyozom a VÁROS összes szavazókörének az eredményét Az összesben ( belváros, lakótelepek, kertvárosi részek ) nagy fölénnyel nyert a fideszes jelölt
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.18. 09:53:56

Még mindig hazudtok magatoknak.
Azt hazudjátok nincs információja a vidékieknek.
Holott ugyanúgy rendelkezésükre áll a ballib hírhamisító műhelyek széles tárháza, mint számotokra.
Az Rtl, Atv, 444, Index, Hvg, meg a többi hazudozó szarkupac.

Csak ők nem hiszik el, Soros haugságait, mert a racionalitás egyszeri paraszti ésszel, mindig is előrébb járt a megtévesztésnél.

Hogy hihetné, hogy nincs Soros-terv, mikor 2015 óta ott virít a neten ? Hogy hihetné hogy nem erőszakosak a migránsok, mikor szilveszterenként csak Kölnben 1200 nőt erőszakoltak meg ?
Hogy hihetnék, hogy nem kell a kerítés, mikor látták mi volt itt nálunk elötte ?

Az igazság, a ballib Soros féle hazugságok elött jár. Ez van. Ezeket csak a körúton belüli ballib genderszakos idióták hiszik el.
Válasz erre 

ulpius66 2018.04.18. 09:56:03

@anonymand:

Anoním &!

Ja, mán hozzá vagyok szokva, hogy mink mindig tévedünk, veletek, ballibsikkel szemben, akik teljesen természetesen SOHA NEM TÉVEDNEK, NEKTEK MINDIG MINDENBEN IGAZATOK VAN!!

Milyen kár, hogy a magyar választók ennyire hülyék és harmadszor kétharmaddal hajtanak el bennetek melegebb éghajlatra!
Válasz erre 

élveteg 2018.04.18. 09:58:19

Vagy Sopron A régi gazdag polgárváros Az elég lesz városnak Namert én ott sem találtam egy szavazókört sem ahol nem a fideszes jelölt nyert volna nagy fölénnyel
Válasz erre 

ulpius66 2018.04.18. 09:59:47

... és mind e mellett virul a magyar nemzetgazdaság, ÉS NEM HITELBŐL!!!!

Évek óta 4%-al nő a gazdaság, és 10-12%-kal nőnek a bérek!

... és a magyar a hasával is szavaz!
Válasz erre 

haXXor 2018.04.18. 10:02:04

A Fidesz tehet arról, hogy nincs baloldal. Még véletlenül sem Szél Bernadett, Gyurcsány Ferenc, MSZP, Momentum...stb. Mondjuk le is szarom, éljetek ebben a hitben bár az ára újabb 8 év Fidesz kormány lesz.
Válasz erre 

morph on deer 2018.04.18. 10:02:53

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
“Próbáljátok elfogadni a pluralizmust...”
:)
És te olyat hol találsz?
Válasz erre 

ulpius66 2018.04.18. 10:03:35

Anoním&!

Annyira, de annyira édi amikor a ballibsik próbálják megmagyarázni a megmagyarázhatatlant!

Jó olvasgatni az erőlködéseteket!

VISZONT AZ A RETTENTŐ JÓ HÍR, HOGY SEMMIT SEM VÁLTOZTATOK!!!!!!!!!!!
(így már most borítékolható, a 2022-es újabb kétharmad! Hajrá! Csak így tovább!)

JÓ SOKSZOR ISMÉTELJÉTEK EL, HOGY MILYEN BUNKÓ MUCSAI A FIDESZ SZAVAZÓJA!!!!!!
(ettől legközelebb biztos rátok fog szavazni.....)
Válasz erre 

Before · http://azbeszt.blog.hu 2018.04.18. 10:03:55

@anonymand:
Számomra az egész az emlékezetes, TF-en elmondott beszédtől datálódik, amikor is orbán nyíltan felvállalta azt a stratégiát, hogy az ország felét a másik ellen fordítja: "családjainkat, hazánkat kell megvédenünk", ugyebár.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.04.18. 10:10:08

A sátánfajzat Soros terv hívei, a globálisan nyitott társadalom politikailag korrekt gender-diktátorai és a keresztény demokrácia védelmezője,

A FIDESZ

TUDATOSAN SZAGGATTA DARABOKRA A MAGYAR TÁRSADALMAT

És?

Ez a tett csak Soros Gyuri tetszését nem nyerte el.

Ennyi történt.
Válasz erre 

Kivlov 2018.04.18. 10:10:27

Épp a baller ellenzék szaggatta darabokra, azza, hogy orbán bármit mondott, ők az ellenkezőjét szajkózták, még akkor is ha azzal a nép többsége ellen is politizáltak. Lásd: kerítés téma, határvédelem.
Óvodás magatartás.
Válasz erre 

kukko 2018.04.18. 10:15:47

A vagyoni különbségek világszerte nőnek, ez nem magyar jelenség. Tavaly jelent meg erről egy érdekes könyv, a The great leveller, "In a scholarly and ambitious book, Scheidel argues that economic inequalities are usually narrowed most effectively as a result of cataclysmic events: war, revolution, the collapse of states and natural disasters.", tehát a vagyoni különbségek akkor csökkennek, ha háború, forradalom van, az államapparátus összeomlik, vagy természeti katasztrófa következik be.
Persze a baloldal célként fogalmazza meg az egyenlőséget, csak ilyenkor a piacgazdaság teoretikusai Venezuelára mutogatnak, ilyen áron kösz, de nem kell. De valószínűleg idehaza sem azért nem a baloldalra szavaznak a lemaradt térségek, mert elfelejtették, hogy a baloldali kormányok idején mennyire jó volt nekik. Balról kapták a remek megszorító csomagokat például, baloldali kormányok alatt nőtt a munkanélküliség. Ez természetesen nem független a világgazdasági folyamatoktól, de azért a régiótól való lemaradásunkért sem elsősorban ez a kormány a felelős.
Válasz erre 

morph on deer 2018.04.18. 10:16:16

Ami itt a ‘mucsai’ meg ‘nem mucsai’ kitételeket illeti, a mucsai változat hajlandó alávetni magát egy önjelölt uralkodónak, (figyelem: mint ‘uralkodó’ önjelölt!) elfogadja azt, hogy parancsolnak neki, könyöradományként tekint és hálásan fogad minden leeső morzsát az ‘uraktól’, míg a nem mucsai tisztában van vele, hogy ez az egész urizáló, élőskődő patkányhorda (elnézést minden tisztességes rágcsálótól a sértésért!) az ő fizetett alkalmazottjuk, akiknek egyetlen funkciója, hogy a megbízójuk érdekeit kiszolgálják!

Na itt valahol húzódik a megosztó határvonal: azok között akik elfogadják a szolgaságot és azok között akik szabad emberként akarnak élni!

Azok között akik Isten nevében uralkodó védelmezőt látnak orbánban, meg azok között, akik Isten nevével visszaélő, harácsoló bűnözőt.

Én az utóbbit.
Válasz erre 

ulpius66 2018.04.18. 10:21:37

@morph on deer:

Morfondírozó!

TE CSAK NYALD TOVÁBB A LIBERÁL-FASISZTA SOROSS ELVTÁRS SEGGÉT!

AZ VALÓ NEKED!!
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.18. 10:23:05

@morph on deer:

Egyrészt nem önjelölt, hanem demokratikusan választott. Ami egyébként a te összes problémád, tekintve, hogy így a szabadságvágyad összes eszméjét meghatározó Soros féle pénzemberek, mint uraid veszítettek. A legszebb, hogy lehet tényleg nem látod, hogy mucsaiként őket szolgálod minden tetteddel, szavaddal, ennyire ostoba vagy.
Annyira hülye, hogy önként hajtanád rabigába az országot.
Válasz erre 

Ekrü 2018.04.18. 10:25:18

El lehet felejteni ezt a vidék -város ellentét blablát.Ha nem tévedek Budapest kivételével az összes nagyvárosban kizárólag a Fidesz nyert ,kivéve Szeged de ott 90 óta mindig is a szocik nyertek.Még Budapestre sem lehet mondani,hogy tisztán baloldali lenne ,hisz jó pár kerületben a Fidesz nyert ott is.Érdekes módon arról nagyon nem szeretnek beszélni a baloldaliak ,hogy ezek a kerületek Budapest leggazdagabb ,legpolgáribb kerületei,ahol talán a legtöbb értelmiségi lakik.Gondolom ez nem illik bele a "vidéki buta parasztok " képbe.Szóval itt az árkokat kizárólag az ellenzék ássa,mikor megpróbálja szembeállítani a vidéki embereket a városiakkal.
Válasz erre 

2018.04.18. 10:26:05

@Rettegek mert ballib vagyok: Lám-lám!
Ismét megjelent az elmútt nyóc év egyik lánglelkű fideszes kommentcsótánya. Előbújt a sötétségből és a mélységből, mert megérezte a rothadás bűzét. Most kicsit még pörcög, mielőtt csalódottan visszamászik a pincébe, mert úgysem kap semmit pár jelentéktelen morzsán kívül.
Elkártékonykodik a sötétben, aztán pár év múlva ismét megjelenik a többi ízeltlábúval együtt és ha megbukik a mostani banda, akkor kórusban harsogják az új nomenklatúra jelszavait, mint azt felváltva tették az elmúlt 28 év alatt. Ők mindig az épp regnáló győztesre szavaztak és diadalünnepet ültek az eredményhirdetés után. Ha kellett Ormányos Fletót éltettétek és szartátok a vert helyzetben levő fideszt, mert épp Kókával együtt harsogtátok, hogy dübörög a gazdaság és úgy éreztétek kurva jól éltek.Előtte ha kellett akkor antaknyos józsi mdf-je seggét nyaltátok fényesre, vagy épp horn gyuszival nosztalgiáztatok, mert ő majd megmutatja. Aztán most rájöttetek, hogy csak a fidesz a jó és éljen a közmunka meg a böske utalvány. Húú de undorító figurák vagytok ti. A legelvtelenebb gerinctelen férgek.
Válasz erre 

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2018.04.18. 10:26:07

Narancsos bukta receptje
2011. április 13. - IGe • Szerkesztés...

Nem igazán magyar tradicionális recept, mert az inkább hazai gyümölcs alapú lekvárral, vagy gyümölcsízzel készül. A nevét adó narancs Magyarországon nem honos növény, nem igazodik az éghajlati körülményeinkhez. Hiába próbálták többször megtelepíteni, például a rákosi korszakban is, az ültetvények kipusztulnak egy idő után. Ezért többnyire feldolgozott jaffa szörp formában jutott el régebben a magyar emberekhez.

Akit ezek után még érdekel, így néz ki a narancsos bukta és ez a receptje:

Narancsos bukta receptje
2011. április 13. - IGe • Szerkesztés...

Nem igazán magyar tradicionális recept, mert az inkább hazai gyümölcs alapú lekvárral, vagy gyümölcsízzel készül. A nevét adó narancs Magyarországon nem honos növény, nem igazodik az éghajlati körülményeinkhez. Hiába próbálták többször megtelepíteni, például a rákosi korszakban is, az ültetvények kipusztulnak egy idő után. Ezért többnyire feldolgozott jaffa szörp formában jutott el régebben a magyar emberekhez.

Akit ezek után még érdekel, így néz ki a narancsos bukta és ez a receptje:

Gyúrd össze liszttel tésztába a szólás és sajtószabadságot. Majd tegyél bele tölteléknek egyházállami alkotmányt. Hajtogasd megfelelő formába. Süsd meg. A végén a sütőből kivéve a lelkiismereti és vallásszabadságot reszeld rá a tetejére. Kész, ennyi volt. Kisütötték. Megehetik. Nem kérünk belőle.

Abból meg főként nem, hogy a narancs zabálja a törvényeinket.

vilagnezet.blog.hu/2011/04/13/narancsos_bukta_receptje
Válasz erre 

2018.04.18. 10:30:28

@ulpius66: Hát te is ízeltlábú négyévente fényre mászó csótányokhoz tartozol. A jó hír, hogy négy év múlva te kórusban egy másik bandát fogsz a haverjaiddal éltetni, akik ugyanúgy rászarnak a fejetekre. Mondjuk mást nem is érdemeltek.
A szavazók akarata meg le van szarva. Kit érdekel? Majd annyinak lesznek számolva amennyinek szükségesnek találják. Úgyse tudod meg soha, hogy lett A-ból B, vagy fordítva. Ennyiben kifejezetten jó, hogy birkák vagytok, mert bármit elhisztek. Ez még jól jöhet.
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2018.04.18. 10:33:55

@ulpius66:

Agyhalott fideszdroid, 8000 milliárddal nőtt az adósság 2010 óta úgy, hogy csak a nyugdíjjal elloptak 3000 milliárdot amit a hozzád hasonló hülyéknek beadagolva állítólag az adósság teljes felszámolására fordítottak.
Válasz erre 

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.18. 10:34:53

@morph on deer:

Mo. plurális demokrácia: sokszínű vélemények hangoznak el.
Válasz erre 

2018.04.18. 10:35:45

@ulpius66: Bruhaha! Ez k... jó volt!
Ez olyan, mintha ormányos fletó lenne a tiszteletbeli pártelnökötök! Mondjuk ismerve a fideszt ezen meg sem lepődnék.
Hát igen. Ez a béremelkedés, meg a gazdasági növekedés olyan, mint Columbo felesége. Mindenki hallott róla, de soha senki sem látta még. :DDDD
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2018.04.18. 10:36:37

@Ekrü:

Gondolom te is direkt hallgatod el a tényt, hogy a második kerületben csak az LMP-nek köszönhető a fidesz uralom, ha van a rivnyának agya és visszalépnek, akkor a DK kőkeményen veri a fidesztálibot.
Válasz erre 

2018.04.18. 10:38:53

@lenörd hofstadter: Nem vetted észre, hogy ízeltlábú, a csótányok rendjébe tartozó rovar barátunk szándékosan provokál? Inkább figyeld meg, ha kormányváltás lesz, milyen hamar véleményt fog változtatni! Bár ha van csöpp esze (nem nincs neki) akkor másik néven teszi immár.
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.18. 10:45:15

@LebensraumamOsten:

Ez jó, ezen sokat röhögtem.
Már az MSZMP-t se volt egyszerű a jobboldali szavazókra tolni tekintve, hogy az MSZMP utódpártjának neve MSZP, és egyik jelentgető csinovnyikja Gyurcsány.

De most hogy Gyurcsányt magát a nagy elkúrót próbáljátok a Fideszre tolni azt kell mondjam szintet léptetek.
A történelem hamisítás láthatóan felgyorsult, hisz két hete se volt, hogy az elkúróval fogtál össze te és a többi Soros bérenc az ország ellenében.
Válasz erre 

BéLóg 2018.04.18. 10:51:26

Mindazok, akik azért utálják a Fideszt mérlegre tették a kérdést és AZT döntötték, hogy az ellenzék a Fidesznél SOKKAL kártékonyabb.
Válasz erre 

Ekrü 2018.04.18. 10:51:48

@lenörd hofstadter: Nézd ,ez a ti problémátok.Tudod azzal,hogy" lehetett volna" meg "mi lett volna" meg "talán rászavaztak volna" (vagy nem) nem lehet választást nyerni .A tény az hogy a Fidesz nyert.
Válasz erre 

Brix 2018.04.18. 10:54:06

Annyi történt, hogy az elmúlt 16 évben a Fidesz sikeresen kiépítette a hatalmát , jól elkapta a vidéki ember lelkivilágát, és olyan világképet ajánlott, amely beleillett a magyar hagyományokba. A konzervatív, urambátyám, anyagi érdek-összefonódásokra épülő világ, nagyon közel állt a vidéki emberek gondolkodásához...Valaha a baloldaliak is tudták ezt , Kádárék idején, amikor "lopni és lopni hagyni volt" a társadalmi rendezőelv, de aki nem akarta a hatalmat megdönteni, azt békén hagyták...Ma is hasonló a rendszer: van egy állampárt , mindenhová elérő kézzel, van egy központi ideológia , amely elfogadott. és van egy hatalmi hierarchia , ami megdönthetetlen...
Hogy darabokra szaggatták a társadalmat? Anyagi értelemben lehet hogy fokozódtak a különbségek, de másképp meg létrejött a hamis egység társadalma... Mindenki tudja a helyét: a szolga szolga marad leginkább, az úr meg úr... A közember csont nélkül lenyel mindent..
9 % -os társasági adó, ilyen jó dolga kapitalistáknak soha nem volt....Kapják a milliárdos állami- és EU szubvenciókat...Új tőkefelhalmozás ...
Kapitalizmus épül itt , emberek ! A 21-ik századi pártok nem is próbálnak meg "házalni " a stockholmi , riói elvekkel...Úgysem lenne rá fogadókészség...
Válasz erre 

arckönyv 2018.04.18. 10:54:39

a 2000-es éveket ezzel töltötte a fidesz, vannak ők a nemzetiek, meg vannak a hazaárulók aki mindenki más. az államtól függő közmunkások, a nyugdíjasok meg a külhoni magyarok, ők a nemzet, akik meg ezt finanszírozzák a hazaárulók. azért remélem mindenki érzi a helyzet mély ironikusságát.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2018.04.18. 10:57:43

@Ekrü: már Budapest is félvidék Mucsaország szellemi mocsárba süppedő fővárosa, de ott legalább van egy nagyon kevés izgalmas, globalizált, feltörekvő réteg, afrikaiak, ázsiaiak, nem csak a buta jobbágysorba züllöt ostoba magyar maradványnép. Ha városi, tájékozott, nem szolgasorban élő magyarok szavazatait akarnánk figyelni, akkor Londont kellene számítsába venni, nem egy lepukkadt, hitvány kiskakas kis szemétdombját, mint Pécset.

Mi van Pécsen? Semmi nincs. A nagy világban senki sem hallott Pécsről, London számít, Bécs, nem a tespedt, elmaradott magyar rögvalóság.

Nagy reformok kellenek, mert az mégsem járja, hogy az ostoba, informálatlan, földhozragadt magyar és roma szerencsétlen áldozatok, saját értéktelenségük, szegénységük, tehetetlenségük áldozatai dönthessenek az ország sorsáról és nem azok a művelt, européer urbánus személyek, akik Londonban, vagy legfeljebb Budapesten laknak. Jól látható, hogy az Orbántól függő zsellérek, cselédek, csicskák egy zsák krumpliért szavaznak, az ilyen szavazás pedig hiteltelen.
Válasz erre 

morph on deer 2018.04.18. 10:58:12

@Rettegek mert ballib vagyok:
“Egyrészt nem önjelölt, hanem demokratikusan választott.”

Azért nem igazán csodálom, hogy fideszes vagy.
Pontosan erre való tekintettel szerepel a:
“(figyelem: mint ‘uralkodó’ önjelölt!)”
megjegyzés beszúrva, hogy hátha akkor már az igazi hülyék is kezdik kapiskálni, hogy NEM azt mondtam, hogy nem választották meg, hanem azt, hogy URALKODÓNAK már a saját maga véleménye alapján tekinti magát, vagyis uralkodónak nem választotta senki, ő egy választott közszolga!

Látom nem sikerült felfogni...
Amúgy kösz az illusztrációt, erről beszéltem!
Válasz erre 

morph on deer 2018.04.18. 11:02:15

@ulpius66:
“TE CSAK NYALD TOVÁBB”

Köszönöm a tanácsot!
Szerinted valóban az kell(ett) mondjuk egy Soros-ösztöndíjhoz?
Ki gondolta volna, mondjuk a viktorkáról..! Ráadásul akkoriban a megtévesztésig heterónak nézett ki...
Válasz erre 

Soros Forever 2018.04.18. 11:13:35

@morph on deer:
Mindenestre nem veretett még 'uralkodó'-ként tüntető ellenzékieket egyszer sem, mint a magát 'demokratának' tartó Gyurcsány és a ballibek ahogyan azt megtették.
:DDD
Válasz erre 

morph on deer 2018.04.18. 11:16:12

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
“Mo. plurális demokrácia: sokszínű vélemények hangoznak el.”

Hát ez az, hogy “hangoznak el”, aztán mintha mi sem történt volna, haladunk kézivezérléssel az orbáni lázálmok szerint.

A valódi plurális demokrácia azoknak a bizonyos sokszínű véleményeknek a tényleges figyelembe vételével történik, azok összehangolásával, lehetőleg az érdekeltek arányainak megfelelően.

Az, ahol ugyan esetleg elhangozhat (bármi) sok minden, de kizárólag egy szempont érvényesül, inkább a bolsevista és/vagy autoriter rezsimekre jellemző.

Plurális demokráciában nem az a válasz a kritikára, hogy “akkor meghosszabbítjuk Vásárosnaményig” - hogy csak egy példát mondjak.
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.18. 11:20:23

@morph on deer:

Magyarországon ennek hagyományai vannak. Pl a baloldaliak se szavaztak meg soha egy darab módosító indítványt se amit a Fidesz szavazott meg.
Persze megértem hogy e kettősmérce alkalmazása számodra létkérdés, de csaxólok hogy kurva átlátszó.
Válasz erre 

A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!! 2018.04.18. 11:25:17

" A Fidesz tudatosan szaggatta darabokra a magyar társadalmat""

Hat igy jartatok budos lipsik,
"
Válasz erre 

morph on deer 2018.04.18. 11:26:36

@Soros Forever:
“nem veretett még 'uralkodó'-ként tüntető ellenzékieket egyszer sem”

Tüntető ellenzéket Gyurcsány sem “veretett”, ezt rosszul tudod.
Te nem a randalírozó, tankot elkötő meg utcakövet hajigáló csőcselékre gondolsz véletlenül, akik összecsaptak a rendőrökkel?

Csak nem azt akarod mindani, hogy az népség az ‘ellenzék’ lett volna?
Képtelenség..!
Fideszesek ekkora bunkók lennének, hogy törnek, zúznak, kővel dobálják a rendőröket..?
Képes vagy ilyesmivel megvádolni őket?
Hiszen eddig úgy tudtuk, hogy ilyet csak terrorista migránsok tesznek, és ezektől védelmezi orbán az “európai keresztény kulturát” - vagy mit.
Nahát, hogy mik derülnek ki..!
Válasz erre 

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.18. 11:27:29

@morph on deer:

Sokszínű médiák, szabad pártok, választások, szólásszabadság, szervezkedési, gyülkezési szabadság -- mi mást akarsz még?

Miért kellene a dolgoknak úgy menniük, ahogy a kisebbségi akarat mondja? Épp ez lenne a demokrácia mecsúfolása.

Annak idején Csurka mondta: mi értelme van az MSZP és a Fidesz közti harcnak, ha aztán úgyis ugyanazok a döntések jönnek, mert megmondják a "független" "szakértők". Na, ennek vége 2010 óta: megszűnt a "szakértők" diktatúrája.
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.18. 11:30:22

@morph on deer:

Dehogy. Az utcakövet dobáló csőcselék melletted feszített cuki cicás fiúk képében szombaton. Igaz ez a maga mi maradt, már csak rendőrnők fikázására, és heveny cigányozásra volt elég.
www.hirado.hu/belfold/kozelet/cikk/2018/04/16/rendoroket-provokalt-egy-ferfi-a-szombati-tuntetesen

Gyurcsány a békés ünneplőket, és békésen vonuló tüntetőket verette rommá beazonosíthatatlan rendőreivel 2006.10.23-án.
Válasz erre 

morph on deer 2018.04.18. 11:30:47

@Rettegek mert ballib vagyok:
“csaxólok hogy kurva átlátszó”

Csaxólok, hogy szemantikai vitáról van szó - nálam legalább is. Ha odafigyelsz én a ‘plurális demokrácia’ értelmezéséhez szóltam hozzá, mindenféle ‘bezzeg’ és mérce nélkül.
Válasz erre 

Armatúra 2018.04.18. 11:31:42

Ha valóban Orbi tehet erről, akkor szinte földöntúli hatalma van. Második opció, katasztrofálisan széttagolt, kompromisszum képtelen, stratégia nélküli az ellenzéki politikum. Ez a mindenről ő tehet pindurit emlékeztet engem a "mindenről a zsidók tehetnek" magyarázatokra. Az, hogy van széttagoltság egy társadalomban nem tragédia. Ilyen a fejlett demokráciákban is van. Az eltérő adottságú vidékek, a szociológiai különbözőségek, ideák, vonzalmak strukturálódást hoznak létre. A politika feladat bizonyos rétegek, csoportok, érdekek együtt tartása, összehozása. Ebben mutatott bámulatos impotenciát az ellenzéki katyvasz. A dolgok Orvbáncra kenése szellemi szegénységi bizonyítvány. Üdv.
Válasz erre 

morph on deer 2018.04.18. 11:36:14

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
“Miért kellene a dolgoknak úgy menniük, ahogy a kisebbségi akarat mondja?”

Ezért nem is mondtam ilyet.
Korábban te legalább szoktál tudni olvasni. Igaz, az még a választások előtt volt :)

Azt mondtam, hogy “figyelembe vételével”, és nem azt, hogy “helyett”.

Ráadásul nem is kell, de akkor plurális demokráciáról sem kell beszélni, ez ennél nem bonyolultabb.
Csak ahhoz nevén kéne tudni/merni nevezni a dolgokat.
Válasz erre 

DFK 2018.04.18. 11:40:35

Hát, úgy jártatok, mint a győri hetilap címe...
Válasz erre 

Ekrü 2018.04.18. 11:49:56

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Jesszusom,te beteg vagy... No comment...
Válasz erre 

morph on deer 2018.04.18. 11:57:55

@Rettegek mert ballib vagyok:
“melletted feszített cuki cicás fiúk”
:)
Hogy mi van?

Mindenesetre itt például azt is láthatod, hogy a naggyűlés után a józan ész és a többszöri figyelmeztetés ellenére ballag a békés nyáj bele a sűrűjébe, ahol már áll a bál, önként, mert nekik ugyan ne mondják meg, hogy mit csináljanak.
Ez volt az, amikor a rendőrök állítólag “rányomták a békés ünneplőkre” a csőcseléket. Kis híján, ja.

youtu.be/n1fYWaTqKmA

Most még csak diákokat vegzálnak és büntetnek ötvenezerre, akik mindössze mennek az úttesten. Mindjárt más.
Mindenesetre ha a mostani tüntetéseken is tapasztalsz kődobálást, kukagyújtogatást meg autóborogatást, ne felejts el szólni a rendőröknek, hogy te megigérted, hogy senkit nem bántanak.

Na majd onnan folytassuk, mert addig nincs mit hasonlítgatni. Szerencsére.
Válasz erre 

blah 2018.04.18. 12:04:53

ilyenkor mindig eszembe jut a vicc arról, hogy a pokolban a magyarok üstje mellett miért nincs őr.
Válasz erre 

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.18. 12:05:17

@morph on deer:

Egymást kizáró dolgok esetében a "figyelembe vétel" azt jelenti, az egyik lesz, a másik meg nem.
Válasz erre 

Kivlov 2018.04.18. 12:09:28

@kublerek:
"Ezt a választást nem a FIDESZ nyerte hanem az ellenzék veszitette el. "
muhahahahahahaha.
Inkább ha valami földöntúli csoda folytán az ellenzéknek többsége lett volna, ez akkor lenne igaz. Hogy a fityisz vesztette el.
Válasz erre 

A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!! 2018.04.18. 12:50:56

Zene fuleimnek, a libbantak bukas utani vonyitasa. 2006-os sortuzek, tomegbe lovetesek utan orommel rugok belejuk, es taposom meg oket a foldon.
Válasz erre 

A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT 2018.04.18. 13:09:49

@morph on deer: "Most még csak diákokat vegzálnak és büntetnek ötvenezerre, akik mindössze mennek az úttesten. Mindjárt más. "

Igen egy 50 ezres csekk, az pont olyan mint ha valakinek kilövik a szemét, vagy kerítéshez bilincselve vasrudakkal félholtra verik. Az a szerencsétlen akít megvakítotatok, az késöbb öngyilkos lett. Ezért nem érdekel van e korrupció, vagy hogy mekkora a feltételezett média tulsúlya van a kormánynak, mert mindent és BÁRMIT el kell követni, a nemzeti oldalnak, hogy megvédje a hazaáruló, GYILKOS libsiktől az országot.
Válasz erre 

morph on deer 2018.04.18. 14:10:49

@A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT:
“Igen egy 50 ezres csekk, az pont olyan mint ha valakinek kilövik a szemét, vagy kerítéshez bilincselve vasrudakkal félholtra verik.”

Gondolom mind a ketten az úttesten sétáltak. Ja nem.
(Egyébként ‘vasrudakról’ most hallok először. Milyen vasrudak? Honnan vették? Mihez nem volt elég jó a gumibot, vagy ilyesmi? Gondolom tudsz válaszolni!)

“Az a szerencsétlen akít megvakítotatok, az késöbb öngyilkos lett.”

Ő ült a rendőrautóban, amikor “mérget vett be”? Vagy neki volt az a számítástechnikai cége, amelyiket “eladott” az államnak? Esetleg nem tudott megélni, mert “megvédték a nyugdíját”, vagy földönfutó lett, mert “megsegítették”, mivel mindene elúszott a devizahitelen?
Tudod, amelyik bedőlt a forint leértékelése miatt, amin aztán százmilliárdokat keresett a Matolcsy & Co, miközben az összeg elvesztette közpénz jellegét...
Melyik volt a sok öngyilkos közül?
Gondolom ebben is naprakész vagy...

Egyébként csak tájékoztatásul: olyan, hogy “nemzeti oldal” nem létezik!
Itt mindössze egy orbánhitű szekta uralkodása zajlik, aminek messze semmi köze a ‘nemzet’ mint olyan fogalmához!

Ugyanis a ‘nemzet’ nem ér véget a “Felcsút vége” táblánál, meg a Lendvay utcai székház kerítésénél!
Szar ügy, tudom.
Sajnálom is, hogy mindezt tőlem tudtad meg, de majd túl leszel rajta, ne aggódj.
Addig is olvass itána kicsit az orbáni lózungok valódi jelentésének, meg fogsz lepődni, hogy mennyi újdonságot találsz!
Sok sikert!
Válasz erre 

aquaticus 2018.04.18. 14:38:51

Az biztos, hogy a Fidesz a maga brutalitásában nem olyan szívet melengető, nemzeti összeborulást kiváltó ügyekkel kampányolt, mint a 23 millió román és hogy Kövér fel akarja akasztani a ballibeket! Nincs ezekben semmi lelki finomság...
Válasz erre 

konrada 2018.04.18. 14:43:37

..igenis a zorbán tehet még arról is, hogy ilyen szétszakadt az ellenzék!
Még arról is!
...ha legalább megtette volna azt a szivességet, hogy legalább elqrja rendesen a gazdaságot, meg szétvereti az ellentüntetőket - ahogyan az igazi demokraták teszik - mostanra kialakult volna egy olyan egységes ellenzék, mint amilyen az ővéké lett annak idején....

...de egyiket sem, így szerencsétlenek csak egymáson találtak fogást.
...s ez bizony a nagy bűne!
Válasz erre 

konrada 2018.04.18. 14:47:30

@morph on deer:
...nézz utána a neten: vipera.
...s ha megtalálod köztük azt,amelyiknek nem villás nyelve van, s ha megtaláltad, utána megnézel pár képet 2006 október 23-ról, s ott is megtalálod...

...no onnantól kezdve már csak arra kell rákersned - ha nem kigyóbörből és egyéb élő szövetből - akkor milyen anyagból van ez a vipera.
Jó tanulást!;)
Válasz erre 

kublerek · www.vasalobolt.hu 2018.04.18. 15:25:14

Szörnyű ahogy egymást szapuljátok. Orbán addig röhög és szétlopja az országot. És a FIDESZ fiuk ehhez aszisztáltok??? Mára már mindenki az ellensége és mégis!!! Mi az amit nem lehet megérteni? Ti ennek az embernek csak segitetek a lopásban. Őt semmi más nem érdekli, hogyan tudjon még többet eltenni. És a migráncsozással takarja el ezt a lopást. Ehhez én nem adom a nevem.
Válasz erre 

morph on deer 2018.04.18. 15:58:03

@konrada:
“akkor milyen anyagból van ez a vipera.”

Te most kérdezel, vagy válaszoltál?
Ugyanis az a ‘teleszkópos bot’ amire itt utalsz, a meghatározás szerint:
“acélból készült veszélyes kézifegyver”

Erre én kényszer vagy tudatmódosító szerek hatására sem mondanám, hogy “vasrúd”, ahogy a gumibotra sem, hogy “hosszúkás gumidarab”, vagy ilyesmi, - de nem vagyunk egyformák.
Csak mert ha valakit viperával vertek félholtra, akkor tán azt kéne mondani, hogy “viperával félholtra verték”.
Bár ehhez némi nyelvismeret azért már szükséges...
Válasz erre 

aquaticus 2018.04.18. 19:06:50

@morph on deer: Ha Gergényi mondhatta rá, hogy "rendőrbot", akkor bárki elkeresztelheti...
Válasz erre 

A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT 2018.04.18. 19:16:02

@morph on deer: "

gyébként ‘vasrudakról’ most hallok először. Milyen vasrudak? Honnan vették? Mihez nem volt elég jó a gumibot, vagy ilyesmi? )"

A SZADISTA ELMEBETEG VERENGZESHEZ NEM VOLT ELEG JO, A GUMIBOT !!!!!!"

""
Ugyanis az a ‘teleszkópos bot’ amire itt utalsz, a meghatározás szerint:
“acélból készült veszélyes kézifegyver”"""

"Erre én kényszer vagy tudatmódosító szerek hatására sem mondanám, hogy “vasrúd”," ahogy a gumibotra sem, hogy “hosszúkás gumidarab”, vagy ilyesmi, - de nem vagyunk egyformák.
Csak mert ha valakit viperával vertek félholtra, akkor a, akkor tán azt kéne mondani,"

Fontos kulonbseg. Tehat ha egy ACSKAPOCCSAL verlek pofan az nem zavar, csak ha egy teleszkopos, csovekbol rudakbol osszeallitott eszkozel. Oke kiprobalhatjuk,
Válasz erre 

A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT 2018.04.18. 19:24:54

@morph on deer: "Ő ült a rendőrautóban, amikor “mérget vett be”? Vagy neki volt az a számítástechnikai cége, amelyiket “eladott” az államnak? Esetleg nem tudott megélni, mert “megvédték a nyugdíját”, vagy földönfutó lett, mert “megsegítették”, mivel mindene elúszott a devizahitelen?"

Nem. Arra szamitastechnika tanarra gondolok, akit Gyurcsany rendorei megvakitottak, es akinek ettol, erthetoen ugy tonkrement az elete, hogy par ev mulva vegzet magaval.
Es ezert, ha Orban Viktor mostantol, mindennap ellopja a Nemzeti Bankot, 2022-ben, akkor is ra fogok szavazni. Es elore orulok a 2022-es ujabb szopasotoknak.
Válasz erre 

anonymand 2018.04.18. 19:37:55

@ulpius66:

Ezt találtad írni: ""A FIDESZ TUDATOSAN SZAGGATTA DARABOKRA A MAGYAR TÁRSADALMAT"
... ez így konkrétan nem igaz!" - pedig igaz, tehát tévedtél. Megírtam már, hogy az ország szétszakítása hogyan is kezdődött, folytatódott a Fidesz(-KDNP) forgatókönyve alapján.
Szeretett miniszterelnököd szavait idézve.
Ennyi.
Válasz erre 

anonymand 2018.04.18. 19:46:06

@Before:

Az a beszéd nem ugrott be.
Válasz erre 

anonymand 2018.04.18. 20:00:14

@ulpius66:

"Milyen kár, hogy a magyar választók ennyire hülyék és harmadszor kétharmaddal hajtanak el bennetek melegebb éghajlatra!" - más a választók akarata, s más a parlamenti elosztás.
Mintha valami aránytalanság lenne a dologban, mint az volt már 2014-ben ...is.
scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/21753343_1610802978941242_2662539883373468634_o.jpg?_nc_cat=0&oh=33e3425883092615d26fa794b0f0bb64&oe=5B535840
Röviden: nem ti vagytok többen, főleg nem 2/3-nyian.
Csak a parlamenti padsorokban.
Milyen kár, hogy a hazai választási rendszer ilyen aránytalan!
Válasz erre 

Gleccsertetű 2018.04.18. 20:21:58

@anonymand: "Őszintén. Mi, liberálisok pedig képtelenek vagyunk kimondani, amit szerintem valójában érzünk, hogy ti. mi még sokkal jobban: gyűlölünk titeket mint ti minket." Kornis Péter

TÖKFEJ ANONYMAND
Válasz erre 

morph on deer 2018.04.18. 21:44:34

@A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT:
“Fontos kulonbseg”

Bizony az!
Ugyanis van olyan, aki még magyarul is tud, aztán vagy te.
Ez valóban különbség.

Te szerencsétlen primitív geci...

“Nem. Arra szamitastechnika tanarra gondolok, akit Gyurcsany rendorei megvakitottak, es akinek ettol, erthetoen ugy tonkrement az elete, hogy par ev mulva vegzet magaval.”

Azok a rendőrök ugyanazok mint most!
Ha a rendőrők az egyik szemét ‘lőtték ki” akkor ki vakította meg? (Csak hogy tudd: vak az, aki nem lát. Akinek egy szeme van az ‘látáskárosult’, de nem vak.)

Tehát ha visszatérünk az alapkérdéshez, - mi is történt?
A szerencsétlen fidesz szimpatizáns lehajolt a ‘véleményéért’ azaz a kockakőért, eközben véletlenül szemen találták. (Most mondom, hogy a gumilövedékkel NEM lehet célba lőni, tehát a találat csak véletlen lehetett.)
Ez attól még szomorú és sajnálatos, de a szándékosság kizárható, mert lehetetlen.

Most persze nekiállhatsz ágálni, hogy a Gyurcsány személyesen akarta eltávolítani az áldozat bal szemét, (láttam, ne ragozd,) de valahogy ez nem tűnik hihetőnek.
Elsősorban mondjuk a MIÉRT jut az ember eszébe.

Tehát, ha szándékos volt, akkor szerinted miért történt? Mert ezmitől is volt jó
Válasz erre 

morph on deer 2018.04.18. 21:49:10

@morph on deer:
Azaz: ez mitől is lett volna jó Gyurcsánynak?

Ébredj fel szivi inkább, és nézz szembe a valósággal: téged hülyítenek, és te beszopod!
Pontosabban: téged is hülyítenek!
Ébredj már fel!
Válasz erre 

morph on deer 2018.04.18. 22:08:22

@aquaticus:
“bárki elkeresztelheti...“

Hát hogyne!
Csak akkor akár tudomásul is lehetne venni, hogy a “vasrud” definíció nem ugyanazt jelenti!
Én meg ráadásul olyan megrögzött fasz vagyok, aki szó szerint veszi amit olvas.
Jó, ebben lehet része a cirka harminc év külhoni tartózkodásnak, de az ember hajlamos feltételezni, hogy Magyarországon még mindig magyarul beszélnek. Hiba volt, elnézést kérek!
:)
Válasz erre 

anonymand 2018.04.19. 04:05:30

@Gleccsertetű:

""Őszintén. Mi, liberálisok pedig képtelenek vagyunk kimondani, amit szerintem valójában érzünk, hogy ti. mi még sokkal jobban: gyűlölünk titeket mint ti minket." Kornis Péter" - gratulálok szelektív memóriádhoz!
Idézel egy környezetéből kiragadott részt, hogy még csak ne is lehessen sejteni, hogy Korniss véleménye kire, kikre is vonatkozott. Ügyes!

"Arra szokták ezt a torzított idézetet felhozni, hogy a liberális értelmiség jobban gyűlölné a jobboldaliakat, mint a jobboldaliak a liberálisokat.
A sok évvel ezelőtt leírt szöveg azonban így hangzik: "...a szélsőjobb a "Tégy Gyűlölet ellen" mozgalmat utálja a legjobban az összes ellene fellépett irány közül, valamiért zsigerileg idegesíti őket. Ők gyűlölnek. Őszintén. Mi liberálisok pedig képtelenek vagyunk kimondani amit szerintem valójában érzünk: hogy tudniillik mi még sokkal jobban gyűlölünk titeket, mint ti minket."
Kornis tehát nem az ország feléről", a "jobboldalról" beszélt, hanem a szélsőjobbról."
Persze ne zavarjon, hogy az internet nem felejt.

Rólam szóló minősítésedet dicséretnek tekintem.

Ja és ha érdekel a személyes véleményem, akkor én, mint lipsi, csak egy dolgot gyűlölök.
A"gyűlölet" szót.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard