Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A vakcinaháború megnyerésében látja a jövő politikai sikereit az Orbán-kormány

A vakcinaháború megnyerésében látja a jövő politikai sikereit az Orbán-kormány

Hosszú ideig tartott, de a kormány kommunikációs csapata végül kialakította azt új stratégiát, mellyel a Fidesz ráfordulhat 2022-es választások kampányára. Erre azért volt szükség, mert a koronavírus-járvány miatt semmi értelme nem volt továbbra is Soros Györggyel és a migránsokkal riogatni a magyar népet. Az új irányvonal szerint csak egy masszív, nagy tapasztalatokkal rendelkező politikai erőnek van esélye hatékonyan védekezni a járvány ellen, ezért az az ország érdeke, hogy Orbán Viktor és csapata megtartsa a hatalmát. Igen ám, de ezt a rátermettséget most kéne bizonyítani.

civilhetes_12.jpg

Fotó: civilhetes.hu

Dolgoztasson profikkal, és akkor a vesztett helyzetből is győztesen tud kijönni! Ez a mottója Orbán Viktornak, mióta hatalomra került 2010-ben. A magyar miniszterelnök körül sündörgő kommunikációs szakemberek néhány megingástól eltekintve valóban minden helyzetből kihozták a legtöbbet eddig, de a járvány keltette bizonytalanság az ő teljesítményükre is rányomta a bélyegét. Érezhető volt, hogy nehezen engedték el a migránsozó, sorosozó sorvezetőt, amely ugyan nagyon jól egyben tartotta a Fidesz szavazótáborát, ám a koronavírus pusztítását látva az embereket már nem igazán érdekelték ezek a témák.

A kommunikációs csapat dolgát nehezítette, hogy a kormány tagjai finoman szólva sem álltak a helyzet magaslatán, amikor új vezérszólamok után kellett nézniük. Maga Orbán Viktor se tudott használható iránymutatással szolgálni, hiszen számára sokkal fontosabb volt külföldi csatáit megvívni az Európai Néppárttal, illetve az Európai Parlamenttel. A magyar jogállamiságról szóló nemzetközi vita tehát nem igazán kedvezett a belpolitikai pozíciók erősítésének, de mivel lényegében a kormány teljesen elszakadt egykori szövetségeseitől, a kérdést lezártnak tekinti.

Így aztán most már Orbán Viktornak van ideje és energiája az egy év múlva esedékes parlamenti választásokra koncentrálni. Olyan üzenetet szeretne küldeni a választópolgároknak, mellyel egyértelművé teszi, hogy az eddigi irányvonal folytatása az ország számára létkérdés. Az elhibázott járványkezelés és a kórházakban kialakult kritikus helyzet miatt lényegében cenzúrát vezetett be a kormány az egészségügy területén, ugyanakkor hihetetlen dinamikával sulykolja a sikerpropagandát ami egy másik területre tereli a figyelmet. A hatalmas mennyiségű vakcinamegrendeléseknek köszönhetően ugyanis az oltások tekintetében az ország a világ élmezőnyébe került, így már csak az a kérdés, hogy ennek gyümölcsét mikor arathatja le a kormány.

A lakosság átoltottsága tehát a kulcsa annak, mikor esnek vissza látványosan a járványügyi adatok. Ezt nem kétli senki, hiszen lényegében a világ összes országában ezt az utat járják, ám épp ezért furcsa, hogy a kormány azzal kampányol, ami a kötelessége. A magyar kormány az úgynevezett vakcinaháború megnyerését tartja a legfontosabbnak, így tudja kampányeszközzé tenni a vírus elleni védekezést. Ennek lényege, hogy fel kell gyorsítani a szakmai engedélyeztetési eljárásokat, így lényegében a világ minden tájáról beszerezhetők lettek a különböző vakcinák, és így lépéselőnybe lehetett kerülni más országokkal szemben.

Orbán Viktor számára többek között azért volt fontos, hogy minél előbb engedélyezzék az orosz és kínai oltóanyagot Magyarországon, mert így komoly üzleti lehetőséghez juttatta keleti szövetségeseit.

Igen ám, de épp ez a rohamtempó váltott ki bizalmatlanságot sok magyar polgárból. Az Orbán-kormány ugyanis olyan nyíltan kampányolt az orosz és kínai oltóanyagok mellett, hogy az már gyanút ébresztett sokakban. Az a szemlélet, mely szerint a legfontosabb, hogy oltakozzunk, és mellékes hogy mivel tesszük ezt, minimum két kérdést vetett fel. Egyrészt, hogy mi értelme van egyáltalán az engedélyeztetési procedúrának uniós és tagállami szinten, ha úgyis a politikusok döntik el, mely vakcinákat használhatjuk? Másrészt, hogy más uniós országok miért ódzkodnak annyira az orosz és a kínai vakcináktól?

A kormány tudatosan bagatellizálja azt a tényt, hogy ha valaki elkötelezi magát egy vakcina mellett, annak a jövőre nézve is komoly következményei lehetnek. A lehetséges mellékhatások és hatásosság időtartamának tekintetében ismertek a különbségek, de azt is szem előtt kell tartanunk, hogy az első oltástól kezdve „márkafüggők” leszünk, vagyis onnantól kezdve nagy valószínűséggel csak azzal az oltóanyaggal kezelhetnek bennünket, melyet először beadtak nekünk. Ezért fontos a gyártóknak, hogy betörjenek minél több piacra, hiszen az oltások sora itt nem áll meg, így ez egy hosszú távú üzlet minden cég számára. Orbán Viktor számára többek között azért volt fontos, hogy minél előbb engedélyezzék az orosz és kínai oltóanyagot Magyarországon, mert így komoly üzleti lehetőséghez juttatta keleti szövetségeseit.

mandiner_16.jpg

Fotó: mandiner.hu

A magyar társadalom többsége azonban továbbra is bizalmatlan a kínai és orosz termékekkel szemben, ugyanakkor meglepő módon az EU támogatottsága nálunk az egyik legnagyobb az unió országai közül. Fontos szempont az is, hogy a keleti vakcinákat még sok nyugati országban nem engedélyezték, ezért az orosz vagy kínai oltásról szóló igazolás birtokában kétséges, hogy átléphetjük-e a jövőben a nyugati országhatárokat. Ennek tudatában jogos a felvetés, hogy nem volt-e elhamarkodott hatalmas tételeket rendelni keletről, amikor a kormány ismerhette a magyar polgárok fenntartásait ezekkel az oltóanyagokkal szemben? Mert ahogy egy dakota közmondás tartja: „Azért mert megtetszett egy mokaszin, ne rendelj a szomszédodnak egyből hármat, mert nem biztos, hogy ugyanaz a lábméretetek.”

164 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A vakcinaháború megnyerésében látja a jövő politikai sikereit az Orbán-kormány Tovább
Facebook Tetszik
0
164 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr1616490726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

ulpius66 2021.04.05. 11:27:20

"A VAKCINAHÁBORÚ MEGNYERÉSÉBEN LÁTJA A JÖVŐ POLITIKAI SIKEREIT AZ ORBÁN-KORMÁNY"

Lécci! Lécci! Lécci!

Írd már le azt is, hogy az ellenzék miben "látja a jövő politikai sikereit"?
(gondolom mindent másként csinálni, mint az Orbán-kormány......AMI SIKER AZ ORBÁN-KORMÁNYNAK, AZ SIKERTELENSÉG AZ ELLENZÉKNEK, ÉS FORDÍTVA..........)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.05. 12:01:22

Ez tény: a sikeres járványkezelés hatalmas előnyt fog adni Orbánnak a jövő évi választáshoz.
Válasz erre 

midnight coder 2021.04.05. 12:06:27

Orbánék valóban veszíthetnek a népszerûségükbõl a járványhelyzet miatt. De azt kétlem, hogy az ellenzék túl sokat tudna nyerni ezen. Pl. lehet mondani, hogy az egészségügy szar, de 30 éve szar és ez alatt volnak bõven szoci kúrmányok is. És ez ügyben az egyetlen érdemi lépés részükrõl a kórházbezárások, várólisták, illetve Hordágy Ágica kasszalehúzási kísérlete volt. Aminek a bukása után az SZDSZ csalódottságában ki is lépett az élcsapatból - ezzel persze a létezésbõl is.

Azt is látni kell, hogy Orbárnék mostani intézkedései mögött elsõsorban a népszerûség hajhászása van. Nem véletlenül akarnak nyitni minden áron: sokaknak tele van már a hócipõjük ezzel. Az megint más kérdés, hogy ezzel csak elhúzzák a járványt, valójában akkor tennék jó, ha zárnának még legalább egy-két hónapig. Csak hát Orbánék is csak politikusok, és a rövid távú népszerûségért hajlamosak beáldozni a hosszú távú érdekeket.
Válasz erre 

midnight coder 2021.04.05. 12:07:01

@MAXVAL birсaman közíró: Sikeres már biztosan nem lesz, max. az a kérdés, hogy mennyire lesz sikertelen.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.05. 12:09:36

@midnight coder:

Nosza!

Akkor halljuk az EU-27 országok közül ki kezelte sikeresen (legalábbis sikeresebben) a járványt, mint a Patás..........
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.05. 12:12:39

Jól kezelte: Egyesült Királyság, Svájc, Norvégia, Szerbia......

Milyen érdekes!!!!!

ŐK NEM BRÜSSZELEN KERESZTÜL SZEREZTÉK BE A VAKCINÁKAT!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.05. 12:20:37

@midnight coder:

Relatív értelemben nézendő ez nyilván.

S nyilván jövő tavasszal sokkal jobb lesz a járványhelyzet, mint most.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.05. 12:30:37

@Honóriusz:

S mit szeretnél, egyszemélyes VIP-oltópontot helikopterrel?
Válasz erre 

midnight coder 2021.04.05. 12:42:31

@ulpius66:

"Akkor halljuk az EU-27 országok közül ki kezelte sikeresen (legalábbis sikeresebben) a járványt, mint a Patás"

Ez alapján nekem úgy tûnik, hogy szinte mindenki.

ourworldindata.org/covid-deaths?country=IND~USA~GBR~DEU~FRA~HUN~AFG~ALB~DZA~ASM~AND~AGO~AIA~ATG~ARG~ARM~ABW~AUS~AUT~AZE~BHS~BHR~BGD~BRB~BLR~BEL~BLZ~BEN~BMU~BTN~BOL~BIH~BWA~BRA~VGB~BRN~BGR~BFA~BDI~KHM~CMR~CAN~CPV~CYM~CAF~TCD~CHL~CHN~CXR~COL~COM~COG~CRI~CIV~HRV~CUB~CYP~CZE~COD~DNK~DJI~DMA~DOM~ECU~EGY~SLV~GNQ~ERI~EST~SWZ~ETH~FRO~FLK~FJI~FIN~GUF~PYF~GAB~GMB~GEO~GHA~GIB~GRC~GRL~GRD~GUM~GTM~GIN~GNB~GUY~HTI~HND~HKG~ISL~IDN~IRN~IRQ~IRL~IMN~ISR~ITA~JAM~JPN~JEY~JOR~KAZ~KEN~KIR~KWT~KGZ~LAO~LVA~LBN~LSO~LBR~LBY~LIE~LTU~LUX~MAC~MDG~MDV~MWI~MYS~MLI~MTQ~MEX~FSM~MRT~MUS~MDA~MCO~MNE~NLD~NCL~NPL~MAR~MOZ~MMR~NAM
Válasz erre 

Géza néni 2021.04.05. 12:56:41

Miért nem kérdezi meg senki, hogy a kinai és az orosz vakcináknak amelyek már itt vannak mi a szavatossági idejük?
Válasz erre 

midnight coder 2021.04.05. 13:54:46

@Géza néni: Pl. mert nemigen van idejük megromolni.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.05. 14:38:09

Na, ne már!

Az ellenzéknek nincs semmi mondanivalója?

Odáig süllyedt, hogy ugyanazt mondja, mint a Fidesz?????????

EZ HALLATLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

""Az összefogott ellenzéki pártok vezetői közös videóban buzdítanak az oltás felvételére. A filmet a Facebookon osztották meg a pártok.

A videón Kunhalmi Ágnes, az MSZP társelnöke, Fekete-Győr András, a Momentum elnöke, Szabó Tímea, a Párbeszéd, Kanász-Nagy Máté, az LMP társelnöke, valamint Gyurcsány Ferenc, a Demokratikus Koalíció elnöke mondja el gondolatait."

EZ A VIDEÓ MÉRT NEM 2-3 HÓNAPPAL EZELŐTT JELENT MEG??????????????????????????????
Válasz erre 

Billy Hill 2021.04.05. 17:16:17

@midnight coder: Pedig nem is kell még annyira rohanni a nyitással. A legtöbb választó memóriája választáskor az előző kb. 6 hónapra terjed ki, szóval elég lenne elkezdeni a népsimogatást mondjuk szeptemberben... :-)
Válasz erre 

midnight coder 2021.04.05. 18:54:26

@Billy Hill: Ez pontosan így van. És ezt amúgy Orbánék is tudhatnák, lásd duplázott minimálbér vs 2002-es bukta.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.04.05. 19:40:18

@midnight coder: mondom én hogy a középosztályt akarjátok kicsinálni :) a középosztálynak nem elég egyszeri krumlpiszsák, vagy egy olyan 2002es fizuemelés ami kamatostul fizet vissza az ember. Az a durva hogy a fidesz kormány nagyon sok mindent szarul csinál, viszont mindent jobban csinál mint az elődei vagy az összefosás!!!
Válasz erre 

Rodney_2 2021.04.06. 00:07:03

A poszt szakmai szempontból értelmezhetetlen baromságok gyűjteménye, a "politikai" része meg a szokásos wishful thinking és rosszindulatú feltételezések kombinációja. A szokásosnál is gyengébb. Jobb lenne törölni és újrakezdeni miután beszélt a poszter egy hozzáértő orvossal :)))
Válasz erre 

hederg 2021.04.06. 00:11:07

Nem értem Orbánt miért csinálja ezt az egész felelőtlen cirkuszt! Nem oltással van bajom! Orbán igen rossz és káros politikát csinál,olyan minr egy gyerek aki mindenbe belköt, ocsárol és ellenségeket kreál! Oltás! Nagy bajt látok mert úgy gomdolom ez a "verseny" igen rossz végú lesz! A mutánsok megmutatták nem elég lejárt,elavult vkciákkal oltani! Kinai,orosz ezért rossz! El kell olvasni azokat a szakértőket akik elmondják a hátrányokat! A modern rns vakcinák képesek átálni a mutációkra! Félév után mire végez félig-meddig Orbán kezdheti előlről! Ki fog derülni kinai és más vakcinák nem jöhetnek számításba mert addigra végkép elavultak! Más! Nem elég az oltés! Fertőzőtt emberek nincsenek kiszürve,nics is semmi ami szervezetté tenné! Pénz,vizsgálópontok!
Válasz erre 

hederg 2021.04.06. 00:14:57

@Rodney_2: nem kell olvasnod! Ha vitatkozni akar nyiss vitát,pélákat mutass be,mondj saját véleményt!Ez így nulla vélemény!Bocs!
Válasz erre 

Tzp 2021.04.06. 08:10:03

@a nagy hohohorgász: A Fidesszel kapcsolatban az egyik fő kritika épp az, hogy sokkal rosszabb hatékonyságú, mint a korábbi kormányok. Még a rosszul kormányzó MSZP-SZDSZ is hatékonyabban használta fel a pénzeket, mint a Fidesz most. Csak most sokkal több az elpazarolható pénz a több EU támogatás, a magánnyugdíj államosítása, a devizatartalékok elhasználása, az adóztatások és a megszorítások miatt, mint korábban. Ellenben semmi olyan eredményt nem értek el, amit bármely más politikai erő ne tudott volna elérni. Például államadósság terén bárki jobban csinálná, mint a Fidesz. És ilyen hozzá nem értéssel nem lehet országot vezetni. Hosszú távon ennek katasztrofális következményei vannak. Az államadóssági elleni harc elleni totális vereség, vagy a rossz járványkezelés már most súlyos gondokat okoz.
Válasz erre 

istvankah 2021.04.06. 09:47:21

@Géza néni: A kinai egyetem,ha megépül könnyebben tudja terjeszteni a vírust és az ellenanyagot!Házhoz jön!Hajrá tömeggyilkos magyar hitler!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.04.06. 09:55:15

@Tzp: ezt a sok hazugsagot el is hiszed???? Hahaha
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.04.06. 09:57:50

@istvankah: na a másik agysebesz... kínai egyetem vírust terjeszt.... bmeg behalok rajtad... a sziriai menekültek meg háborút terjesztenek? Az afrikai menekültek meg ebolat mi? Édes isten....
Válasz erre 

István Tamasi 2021.04.06. 10:17:23

Az elmebeteg suttyó a "baloldal oltásellenes" c. hazugságkampánnyal próbálja elterelni a figyelmet a saját vétkeiről, bűneiről, hazaárulásáról:
- a második és a harmadik hullámban több hetet késlekedett zárás elrendelésével és ezzel emberek ezreinek a halálát okozta
- a rendőrségével, tekjével, bakáival nem ellenőrizteti szigorúan a maszkviselést
- közpénz tíz- és százmilliárdjait önti élsportra, külföldre, egyházakba, soha meg nem térülő beruházásokba, vadászati kiállításra (ahol nem lesznek turisták, látogatók), motogpre, strómanjaira, de csak aprópénzt szór a járványban munkájukat elveszítőknek és a hazai egészségügynek.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.04.06. 10:48:18

@István Tamasi: ez még igaz is lehet, de jó lenne ha egy szakmai stáb előre meg tudná mondani mikor kell zárni és nyitni. Amúgy szerinted mi lenne a megoldás azon kívül hogy akasszuk fel Orbánt és a sleppjet???? Mert ez eddig csak hoborges sajnos
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 11:19:00

@midnight coder: ha korán nyitnak, nagyobb bajban lehetnek. Visszajöhet a járvány, mint a franciáknál.
Már az oltás sem pörög annyira, sok helyen már a negyvenes korosztályt oltják és még sincs meg a 2.5 millió oltott.
A biztonságot pedig 6-8 millió jelentené. Ráadásul a kínai vakcina szar a jelek szerint, 50%-nál nem termelődik antitest.
A vakcinaigazolványt nyugaton nem biztos, hogy elfogadják majd, a kínait biztosan nem. UK-ba jelen állás szerint be sem engedik a magyarokat majd.
Halottak számában már európai második helyen vagyunk és korai nyitással nem elérhetetlen az aranyérem sem.

Előbb kellett volna zárni, nagyobbat és rövidebbet.

A járványkezelést Orbán végül teljesen elbaszta, már csak ennek a mértéke a kérdéses.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 11:22:08

@hederg:

Hány 65 feletti magyar halt meg koronavírusban?
kb. 20.000 emberke.

hány olyan 65 feletti magyar halt meg, aki megkapta az oltást
Nulla, azaz nulla emberke!!!!!

KÉRDÉS?
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 11:23:18

Az is sokat elárul, hogy ismert fidesztálib nickek terjesztik az oltásellenes véleményt, pontosan megmutatva a fidesz propaganda hatékonyságát. Még a saját híveik sem hiszik el.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 11:24:34

@ulpius66: olvasnád el legalább azt, amire válaszolsz, te szerencsétlen.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 11:25:31

@ulpius66: Csehországon kívül mindenki.
Második helyen állunk a halálozási statisztikában.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 11:30:51

@Etniez:

"Előbb kellett volna zárni, nagyobbat és rövidebbet."

Húúúú... de kibaszott okos vagy... így utólag!!!!!!

bezzeg februárban másról sem szólt az egész ballibsi siserehad, hogy NYITNI, NYITNI, NYITNI!!!!!

SOKKAL NAGYOBB NYITÁS KELL, MINT AMEKKORÁT ORBÁN TERVEZ!

Most így utólag: "Előbb kellett volna zárni, nagyobbat és rövidebbet."

TIK BALLIBSIK TÉNYLEG KIBASZOTT OKOSAK VAGYTOK ÍGY UTÓLAG!!!
(egyebekben Londonországban mán nyitnak?)
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 11:33:28

@Etniez: Itt a link: www.bbc.co.uk/news/world-51235105

Death per 100.000 people.

Első hely csehek 254, második Magyarország 226, harmadik Bosnia 210.

És ez négy napos, nem is teljesen friss. Na, ezt hozta össze Orbán.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 11:36:42

@ulpius66: Az ellenzék kormányoz vagy Orbán?
Az ellenzéknek van kétharmada vagy Orbánnak?
Az ellenzéknek van egy éve rendkívüli felhatalmazása vagy Orbánnak.

Teljesen mindegy, mit mond az ellenzék, egyrészt nem ők irányítanak, másrészt Orbán soha nem hallgatott rájuk.

Szóval térjünk vissza a tényekre, Orbán elbaszta. Már csak ennek a mértéke a fontos.

Igen, Londonban nyitnak, hétfőn már étterembe is lehet menni.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 11:36:43

""Ha a tavalyi évet nézzük, akkor azt látjuk, hogy Magyarországon 8,7%-kal haltak meg többen, mint 2019-ben. Ha ezt az elmúlt 5 év év átlagához nézzük, akkor a 2015-2019 közötti 5 év átlagához képest 8331-el többen haltak meg tavaly, ami 6,3%-os növekedést jelent. Az EU országaiban 2020-ban 10,6%-kal többen haltak meg, mint 2019-ben"

Ennél csak 5 EU-s országban kevesebb a "többlethalálozás" 2020-ban!

2021-ről majd akkor beszéljünk, ha véget ért az év!

EGYEBEKBEN AZ TISZTÁN LÁTSZIK, HOGY ONNAN LONDONORSZÁGBÓL MENNYIRE ÖRÜLSZ ENNEK A SOK MAGYAR HALOTTNAK!
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 11:38:10

@ulpius66: a covidról beszélünk, nem a többlethalálozásról.

A halottaknak meg nem örülünk. Ma a szokásosnál is butább vagy.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 11:39:28

@Etniez:

Aztán milyen érzés Londonországból szidni a magyar rendszert?

Gondolom könnyű, rizikó semmi, ott még a kolbász is kerítésből van!
(vagy valami ilyesmi......)
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 11:41:08

@ulpius66: Ennek semmi köze ahhoz, hogy Orbán mennyire rontotta el a covid kezelését.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 11:41:11

@Etniez: "A halottaknak meg nem örülünk."

NE HAZUDOZZ!

CSÖPÖGSZ A KÉJTŐL MINDEN EGYES TÖBBLETHALÁLOZÁSKOR!

DE TUDJUK!

AMI ROSSZ A MAGYAROKNAK, AZ JÓ A MAGYARGYŰLÖLŐ BALLIBSIKNEK!!!!!!!!!!
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 11:42:38

Tudom, hogy elvakultságod és értelmi korlátaidat nem fogod ma sem legyőzni, de ma rossz napod van, nem hagyom hogy teleszemeteld ezt az írást.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 11:44:47

@ulpius66: Vajon miért Magyarországon haltak meg a második legtöbben Európában.
Orbán azt mondta, hogy a sikert a halottak számában mérjük.

"Én a halálozások számát nézem elsősorban. Tehát a védekezés sikerét Magyarország emberéletekben méri" – érvelt Orbán Viktor tavaly szeptember 4-én.

Te miben méred?
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 11:44:51

Ha meg nem tetszik a magyar halálozás, akkor mért jössz állandóan ezekkel!

Kb. ilyen gyakran hivatkozz arra, hogy az EU-n belül MAGYARORSZÁGON A MÁSODIK LEGNAGYOBB AZ ÁTOLTOTTSÁG!

Ahogyan nagyapám mondotta volt:
"Ugatnyi könnyű!"

EZ TÖKÉLETES BEMUTATÁSA ABLLIBSIKNEK!

AMELLETT, HOGY ÁLLANDÓAN UGATNAK, MÉG HÁTRÁLTATJÁK A VÉDEKEZÉST!
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 11:46:51

@Etniez: "Te miben méred?"

ÉN ABBAN MÉREM, HOGY A BALLIBSIK OLTÁSELLENES KAMPÁNYA MIATT TÍZ ÉS TÍZEZREK HALNAK MEG!

MONDJUK EZEK A VADBARMOK HALLGATNAK A BALLIBSIKRE, ÉS SAJÁT DÖNTÉSÜKBE HALNAK BELE!
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 11:46:54

@Etniez: ez pedig a manipulatív többlethalálos statisztikád: www.szabadeuropa.hu/a/visszamenoleg-is-szazaval-jelennek-meg-uj-halottak-a-statisztikaban/31155526.html
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 11:49:18

AZ OLTÁSELLENESEK, OLTÁSMEGTAGADÓK KÖZÖTT 87% AZ ELLENZÉKI!

ÚGY KELL NEKIK!
(ez nem reprezentatív, de az ismerősi körömben csak és kizárólag ballibsik nem vették fel az oltást...)
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 11:49:28

@ulpius66: tehát akkor te nem is a járvány áldozatait számolod, hanem a fantomjaiddal hadakozol.

De térjünk vissza a tárgyra, második legtöbb halott európai átlagban az elkésett lezárások miatt.
Az is elég perverz volt, hogy nyitásról konzultál, miközben belobban a járvány.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 11:50:01

@ulpius66: "Én a halálozások számát nézem elsősorban. Tehát a védekezés sikerét Magyarország emberéletekben méri" – érvelt Orbán Viktor tavaly szeptember 4-én.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 11:51:58

Aki annyira hülye, hogy a ballibsikre hallgatva nem regisztrált, vagy nem veszi fel az oltást, azt nem tudom sajnálni!

AKI HÜLYE, AZ DÖGÖLJÖN MEG!

Hány 65 feletti magyar halt meg koronavírusban?
kb. 20.000 emberke.

hány olyan 65 feletti magyar halt meg, aki megkapta az oltást
Nulla, azaz nulla emberke!!!!!

KÉRDÉS?
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 11:54:59

@Etniez:

MEGMONDTAM MÁR, TALÁN EGYSZER ILLENE FELFOGNOD!

ORBÁN SEMMIT SEM TEHET AZON VADBARMOK ELLEN, AKIK FELVEHETTÉK VOLNA AZ OLTÁST, DE NEM VETTÉK FEL, ÉS AZTÁN A KORONÁBA JÓL BELEHALTAK!
(egyebekben te mit tennél????? kötelezővé tennéd az oltást???? akkor bezzeg ez lenne a baj...)
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 11:56:11

@Etniez:

Abban meg végképp nincs igazad, hogy az ellenzék azt mond amit akar, semmi relevanciája nincs!

DE VAN!!!!!

EZRÉVEL, ÉS EZRÉVEL HALNAK MEG OLYANOK, AKIK HALLGATTAK AZ ELLENZÉKRE!
Válasz erre 

István Tamasi 2021.04.06. 11:57:43

@a nagy hohohorgász: Az elmebeteg suttyó azt (is,) mondta, hogy neki Ausztria a példapép a víruskezelésben. Csak azután elvakíthatta a látását a romlott narancslé. A halálozási arányok nálunk és Ausztriában már történelem.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 12:10:06

"Suttyomban eltüntették a DK oltásellenes petícióját!"

A kétkulacsos baloldali járványpolitika újabb bizonyítéka: Gyurcsányék nagy dérrel-dúrral elindított petíciója, amellyel a keleti vakcinák alkalmazása ellen hergeltek, hirtelen eltűnt a párt honlapjáról."

EGYEM A SZÍVÜKET!

MIKOR MÁR PÁR EZREN BENYALTÁK... AZTÁN "ÉN MOSOM KEZEIMET" ......
...HOGY STÍLUSOS LEGYEK!
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 12:11:12

@ulpius66: látod, ilyenek az ellenzéki szavazók, meghalnak, csak hogy ártsanak szegény drágalátos MINISZTERELNÖK ÚRNAK.

Egyenként nincsenek barátaid, ne kábíts plz.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 12:12:01

@ulpius66: "Én a halálozások számát nézem elsősorban. Tehát a védekezés sikerét Magyarország emberéletekben méri" – érvelt Orbán Viktor tavaly szeptember 4-én.

Akkor Orbán tévedett?
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 12:13:49

@ulpius66: A DK 5%-nyi ellenzék. Nem reprezentálja az ellenzéket.

Ausztria a labor Orbánnak, ott negyezer ember halt meg, Magyarországon 22.000.

"Én a halálozások számát nézem elsősorban. Tehát a védekezés sikerét Magyarország emberéletekben méri" – érvelt Orbán Viktor tavaly szeptember 4-én.

Te miben méred?
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 12:15:12

Ulpius, látod, mint a sakkban a fekete gyalog, úgy állsz te itt nekünk.

Ez a csata már régen elveszett, de te megrohamozol a zászlóval a kezedben :D
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.04.06. 12:16:39

@István Tamasi: bocika ez nem válasz... vagy az a válaszod hogy csatoljanak minket Ausztriahoz???? Milyen jó volt nekünk akkor amikor oda tartoztunk....
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.04.06. 12:17:15

@Etniez: bocsika de aki itt vesztett az te vagy.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 12:20:39

@Etniez:

Jajjjjj, látom beleőrültél már örömödben a sok magyar halálesetbe!

ÉLJEN A SOK MAGYAR HALOTT!!!!!!!!!!!!!!!

EZ IS CSAK ORBÁN ALKALMATLANSÁGÁT BIZONYÍTJA!!!!

ÉLJEN! ÉLJEN! ÉLJEN!!!!
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 12:23:21

24.hu/kulfold/2021/04/06/koronavirus-vakcina-astrazeneca-osszefugges-verrogkepzodes-gyogyszerugynokseg-ema/
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 12:24:01

@ulpius66: én csak röhögök a szánalmas produkciódon.

Te miben méred a sikert?
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 12:25:02

@a nagy hohohorgász: ha te mondod :D
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 12:34:51

@Etniez: "Te miben méred a sikert?"

Én a sikert a megmentett magyar életek számában mérem!

AZ ORBÁN KORMÁNY MILLIÓK ÉLETÉT MENTETTE MEG AZZAL, HOGY JÓL DÖNTÖTT A VAKCINA-BESZERZÉSNÉL!

JÓL DÖNTÖTT AKKOR, AMIKOR A LEGVESZÉLYEZTETETTEBB KOROSZTÁLYT, A 65+-OSOKAT OLTOTTA BE!

AZ, HOGY ILYEN A MAGYAR BALLIBSI ELLENZÉK, NA EZ MAGYARORSZÁG SZERENCSÉTLENSÉGE, ÉS SIKERTELENSÉGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 12:40:21

Amit a magyar ballibsi ellenzék tett a magyar emberekkel a koronavírus idején az gyomorforgató!

Minden egyes pillanatban saját kis politikai játékukkal voltak elfoglalva!!

Nagy ívben szartak a magyar emberekre, semmi sem volt drága a ballibsiknek!

MIATTUK HALTAK MEG TÖBB TÍZEZREN!!!!!!
Válasz erre 

István Tamasi 2021.04.06. 12:48:51

@a nagy hohohorgász: Bocika, önnek súlyos szövegértési problémái vannak. Sehol sem írtam, de még csak nem is céloztam arra, hogy csatlakozzunk Ausztriához
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 12:50:27

@Etniez:

Aztán ottan a NAGY LONDONYORSZÁGBAN minden rendben?

Olyan szívesen fikáználak bármiért!

"Éles fordulatot jelez az EMA korábbi álláspontjához képest."

"Európai Gyógyszerügynökség: van összefüggés az AstraZeneca vakcinája és a vérrögképződés között!"

Már több tucat országban tiltották be az Asztra Zenekart!
Válasz erre 

István Tamasi 2021.04.06. 12:55:03

@ulpius66: Amit az elmebeteg suttyó tett amagyaremberekkel az hazaárulás: Magyar és EU-s közpénzeket nem a járvány elleni védekezésre, nem a járvány miatt munkájukat elveszítők segítésére használja, nem a hazai egészségügyre fordítja, hanem a strómanját, családtagjait tömi, élsportra, egyházakra, soha meg nem térülő beruházásokra, motogpre, vadászati kiállításra költi, külföldre talicskázza.
Az elmebeteg suttyó minden egyes pillanatban a saját politikai játékával van elfoglalva és késlekedett a zárás elrendelésével ami miatt emberek ezrei halnak meg.
A csüngőhasú disznó nagy ívben sz..ik amagyaremberekre, semmi sem drága a fideszmaffiának!
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 12:55:07

"A Központi Statisztikai Hivatal március végi felmérése szerint Magyarországon a megkérdezettek 55,6 százaléka beoltatná magát, míg a 19 százaléka még nem döntötte el. A virológus szerint ez az arány viszont egyáltalán nem elég a nyájimmunitás eléréséhez.

Ami a vakcinák számát illeti, már most több van, mint ahányan jelentkeztek az oltásra, és a következő hetekben is érkeznek a szállítmányok, így az is előfordulhat, hogy bőven lesz oltóanyag, de nem lesz kit oltani vele."

MINDEZT KÖSZÖNJÜK MEG AZ OLTÁS ELLEN HANGOLÓ BALLIBSI ELLENZÉKNEK!
(magukat bezzeg mán rég beoltatták....)
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 12:58:32

Jajj, de jó!

Kikerült az index.hu címlapjára a blog!!!!!

Mindjárt itt lesz az a vadbarom Berendel Matyika!

Én lépek.......
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 13:10:20

@ulpius66: Vagy köszönjük annak, hogy Péter engedélyez vakcinákat és nem a gyógyszerfelügyeleti hatóság.
Így vehettünk aranyáron hatástalan kínai vakcinákat. De ez is az ellenzék hibája :D
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.04.06. 13:10:28

@István Tamasi: te Pityu, tisztában vagy azzal hogy az eus pénzeket mire adják?????? A rohadt kormány az autópálya fejlesztésre adott pénzt nem költötte egészségügyre.... te csak hazudsz vagy hülye is vagy?????
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 13:11:18

@ulpius66: Akkor nem értem, hogy a második legrosszabb halálozási statisztikával boldog vagy.
Ha itt lenne a legtöbb, te akkor sem szomorkodnál, ugye? Halálpárti vagy.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 13:12:10

@ulpius66: Nem, a rossz kormányzati döntések miatt haltak meg tízezren, hiába adta a bátor 133 ember Orbán kezébe a TEJHATALMAT, így is össze tudta hozni Európa második legtöbb halottját, de még a legtöbb is meglehet, hamarosan kiderül.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.04.06. 13:12:41

@Etniez: az ellenzék hibája az hogy nem jobban akarja csinálni hanem a hatalmat akarja ugyanúgy ahogy a fidesz....
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 13:13:20

@ulpius66: Igen, itt most minden rendben van, köszönjük az érdeklődésed.
Válasz erre 

Galerida 2021.04.06. 13:33:32

Két hét múlva magától Gyurcsánytól fogjuk megtudni, hogy Orbán ki akarta írtani az ország lakósságát, de szerencsére ő és Gy Németh Erzsébet tudott szerezni orosz és kínai vakcinát, amivel megmentett bennünket....
És még vannak, akik hisznek neki...
Válasz erre 

Ekrü 2021.04.06. 13:37:46

Mai hír:
index.hu/kulfold/2021/04/06/ema-astrazeneca-verrog-osszefugges/
"Az összefüggésről szóló kijelentés éles fordulatot jelez az EMA korábbi álláspontjához képest. "
Ha ehhez hozzávesszük azt,hogy az ellenzék pont arra építette a mondandóját,hogy az OÉGYI nem független,parancsra dolgozik és CSAK az Európai Gyógyszerügynökség által elfogadott vakcina biztonságos,akkor kijelenthetjük ,hogy az ellenzék bizony csúfosan megbukott.Mert a fentiek fényében bizony a szavazóik fejében megfordul majd, hogy miért is kellett nekik visszautasítani a keleti vakcinákat,amivel már lehet rég megszerezték volna a védettséget,hisz láthatóan nem a magyar hanem pont az európai gyógyszerügynökség az aki dilettáns módon dolgozik.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.04.06. 13:41:34

@Galerida: és az unió Orbán miatt nem tudott szerződést kötni eddig a kinaiakkal meg az oroszokkal, mert szét akarja verni az eut! Már csak a magyarok nagy asszonyaiban bizhatunk ( na nem szűz Máriaban) hanem qurcsanyneban meg csehkatkaban. Buzuljunk együtt:)
Válasz erre 

Ekrü 2021.04.06. 13:43:17

@Honóriusz:
"Hogyne! Egy hét múlva megyek a zsúfolt oltópontra. "-Szerintem meg fogsz lepődni.Én hétfőn voltam,munkatársam ma reggel.Minden flottul ment,sor sehol,pedig 2-3 percenként oltották a következőt.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 13:43:53

@Ekrü: A kínaival nem szerezhetnek védettséget, 50% körüli hatásfokkal üzemel. Ezt mutatják a braziliai és szerb adatok.

Az Astrzenica és a Sputnik V pedig ugyanolyan oltások.

De ügyes próbálkozás.

Az igazság az, hogy jelenleg a legbiztonságosabb oltások a Pfizer és a Moderna.

Az AZ hatásos, de okozhat halált, a kínai hatástalan, a Sputnik V még nem ismert.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 13:44:38

@Galerida: Orbánnak is hisznek sokan, pedig minden nap hazudik valamit. Ez ilyen, sok a buta ember.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.04.06. 13:59:01

@Etniez: és hol van a Pfizer meg a moderna????
Válasz erre 

Boar. 2021.04.06. 14:01:25

@ulpius66: "hány olyan 65 feletti magyar halt meg, aki megkapta az oltást
Nulla, azaz nulla emberke!!!!!"
Oszt ezt honnan szedted te húgyagyú istembarma?
Ja, cilikenénike nem mondta ezért nincs is?
De van. Nem kevés. És elsősorban azok, akik kínai vakcinát kaptak.
Persze ezt hivatalosan nem ismerik be, a kórházi dolgozóknak pedig meg van tiltva, hogy nyilatkozzanak bárkinek de a nyelvüket még nem tépték ki és beszélnek ismerősnek, családtagnak.
Nem véletlen a cenzúra, nem véletlenül nem engednek be tudósítókat sehová.
Válasz erre 

Boar. 2021.04.06. 14:04:02

@a nagy hohohorgász: Hol van a pfizer meg a moderna?
Baszod, annyit kaptunk belőle, hogy még a cseheknek is tudtunk adni 40000 pfizer vakcinát. Mert jófejek vagyunk. Mert a magyar adófizetőnek jó a kínai is.
Egy dunántúli kisvárost be lehetett volna oltani ennyi vakcinával.
Úgyhogy fogd be a mocskos pofádat és szégyenkezz a führered helyett is...
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.04.06. 14:09:01

@Boar.: te fasz:) igazi csicska vagy!!!!
Válasz erre 

konrada 2021.04.06. 14:10:47

@Etniez:
..mondjuk a brazilok sinovacot használnak, a szerbeknél és nálunk sinopharm van, aminek hatásosságát 86%-ra teszik, ...de már "50 százalék körüli hatásossággal megakadályozó SinoVac vakcina is gyakorlatilag minden esetben megakadályozza a súlyos esetek kialakulását."

...mindenesetre ügyes próbálkozás volt.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.04.06. 14:11:08

@Boar.: És a többi európai országban miért nincs???? Azt is a náci Orbán adta oda Izraelnek????? Hahaha
Válasz erre 

Boar. 2021.04.06. 14:17:06

@a nagy hohohorgász: Ezt érvnek szántad buzikám?
Na, a kurva anyádat, akkor mesélj, miért kell másoknak adnunk a modern vakcinákat és a magyar adófizetőket a hatástalan de legalább kurvadrága kínai szarral oltani?
Talán azért, mert azon keresnek a csüngőhasúék egy valag pénzt a közvetítő cégen keresztül?
Erre makogj valamit fideszcsicska...
Válasz erre 

Ekrü 2021.04.06. 14:17:48

@Etniez:
"A kínaival nem szerezhetnek védettséget, 50% körüli hatásfokkal üzemel. Ezt mutatják a braziliai és szerb adatok."-Kár,hogy az NEM az a kínai amelyikkel mi oltunk,hanem a Sinovac...De azért ügyes próbálkozás....:))))
"Az Astrzenica és a Sputnik V pedig ugyanolyan oltások."-Az ,hogy azonos elven alapul az NEM jelenti azt,hogy ugyanaz.De értékelem az igyekezeted.:))))
Ugyanakkor a TÉNY az az,hogy miközben az ellenzék a magyar gyógyszerengedélyeket támadta,aki rosszul végezte a dolgát az bizony az EMA volt,hisz a baj egy az európai gyógyszerügynökség által bevizsgált vakcinával van.
"Az igazság az, hogy jelenleg a legbiztonságosabb oltások a Pfizer és a Moderna."-Miután már látható,hogy az EMA hogyan "végzi" a dolgát,egyáltalán nem vagyok erről meggyőződve....
Válasz erre 

midnight coder 2021.04.06. 14:20:49

@Boar.: "Persze ezt hivatalosan nem ismerik be, a kórházi dolgozóknak pedig meg van tiltva, hogy nyilatkozzanak bárkinek de a nyelvüket még nem tépték ki és beszélnek ismerősnek, családtagnak."

Meg a gyíkemberek is mondták. Amúgy egyébként itt a pesti kínai negyedben az egyik ismerõsünk oltakozási ponton dolgozik, és említette hogy az itteni kínaiak csak kínai vakcinával engedik oltani magukat. Lehet, hogy õk meg olyat tudnak, amit te nem...
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.04.06. 14:20:59

@Boar.: hahaha. Hol van a Pfizer??????
Válasz erre 

István Tamasi 2021.04.06. 14:22:47

@a nagy hohohorgász:
Maga titokban megitta a lábmosó vizemet és azért tegez. Kérem ne tegye.
Az Eu egyébként idén azért is ad külön pénzt, hogy a tagországok abból kezeljék a járvány költségeit. Másrészt még ha nem is lenne az EU külön pénze a járvány miatt akkor is hazaárulás ahogy az elmebeteg suttyó a közpénzeket költi a járvány idején.
Válasz erre 

Boar. 2021.04.06. 14:24:58

@midnight coder: Lehet. Meg az is lehet, hogy amerre a kínait használják, mindenhol panasz van rá. Meg az is, hogy maguk a kínaiak is beismerik, hogy probléma LEHET a hatékonysággal és kell egy harmadik oltás is. Csak azt nem teszik hozzá, hogy a harmadikat akkor térítésmentesen biztosítják, ha már egyszer így átbaszták a kedves vásárlókat.
Mindenesetre elég beszédes, ha már a kínai gyártó is elismeri a problémát, nem igazán szokás ez tőlük.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.04.06. 14:27:02

@István Tamasi: jól van Pityu. Edd meg a napi farhát adagodat és hányd tovább az epét... jót fog tenni a prosztatadnak....
Válasz erre 

Galerida 2021.04.06. 14:27:54

@Boar.: Tudományoskodj te is bátran, aztán majd ha feldobod a bakancsot, az elvtársaid gyorsan törlik a hozzászólásaidat!
Jól képzett szakembereitek vannak erre a célra....de ennyit megér nektek, hogy szidhattátok Orbánt....még ha fogytok is a hősiességetek miatt ...is.
Válasz erre 

Galerida 2021.04.06. 14:32:05

@István Tamasi: Imádkozz, hogy ha elkapjátok egymást a Coviddal, akkor ne mérlegelje senki, hogy az adófizetők pénzén érdemes e téged gyógyítani....Nagyot csökkennének a túlélési esélyeid már egy felületes felmérés esetén is...
Ha akarod, átírod önözésre.....
Válasz erre 

Boar. 2021.04.06. 14:38:02

@Galerida:
Elvtársaim? Na sorold kisköcsög, kik azok?
Ha feldobom a bakancsot? Simán megtörténhet, nem az orbánc féle járványkezelés fog megmenteni.
Elvileg pozitív voltam. Tünetmentes de pozitív. Mindezt egy gyorsteszt igazolja, ugyanis akiknek az pozitív lett, azokon a rendes tesztet már nem végezték el. Így viszont nem kaphatok oltást hónapokig, hiába regisztráltam már rég és hiába oltják lassan a nálam fiatalabbakat is(konkrétan az öcsém és a sógornőm is be lettek már oltva).
Akkor mi a kurva anyádról büfögsz te mocskos állat? Inkább a saját elvtársaid között nézz körül...mondjuk az ottani "szakemberek" csak lopásból meg hazudozásból tudnak eredményeket felmutatni...
Válasz erre 

konrada 2021.04.06. 14:38:19

@Boar.:
...mert ez o1g azt hiszi, hogy neki figyelni kell az EU-szolidaritásra is, ezért nem lehet minden olyan jóból kimaradni, mint ahogy például a migrik betelepítéséből. Így ha nem akar még jobban elszigetelődni, akkor néha az ejus vadbaromságokban is részt kell venni.

...mondjuk abból a szempontból mázli, hogy van még oltás más beszerzésből is, így nem úgy kell szolidárisnak lenni, mint az osztrákoknak, németeknek, hollandoknak a jóval alacsonyabb szintű átoltottságukból kell átadniuk.

...szóval ha most azért szidod zorbánt, mert úgy tesz, mint a többi eu ország vezetői, akkor jogos.
...csak hát így meg magad lövöd tökön!;))
Válasz erre 

Boar. 2021.04.06. 14:53:02

@konrada: EU szolidaritás?
Bazdmeg, lakosságarányos a vakcinaelosztás. Másrészt amíg a legrosszabb halálozási mutatókkal írtja a saját népét orbánc(nem a cigányokra gondolok hanem a magyar adófizetőkre) addig ne szolidáris legyen hanem vegye elő azt a nemzeti öntudatot amiről mindig pofázik.
Válasz erre 

Galerida 2021.04.06. 14:54:45

@Boar.: Akkor mindannyiunk érdekében óvd drága életedet, mert borzasztó lenne, ha egy hülye vírus miatt veszítenénk el egy finom modorú, szerető édesanya gondos nevelése mellett felnőtt kultúrembert!
Válasz erre 

Tamás András György 2021.04.06. 14:58:02

@Boar.: "a legrosszabb halálozási mutatókkal írtja a saját népét orbánc" Csoda, hogy még élsz, bazdmeg! :D
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 15:07:53

@a nagy hohohorgász: Ha kérdés arra irányul, hogy jobb-e oltani egy hatástalan oltóanyaggal, mint a semmivel, akkor a kérdés filozófiai.

Az viszont biztos, hogy felesleges az oltottak számát nézni, ha placebóval is oltanak.

Modernát kapott a kismama ismerősöm, tehát az is elérhető odahaza.
Én Pfizert kaptam, de itt az UK-ban, tehát irreleváns.

Egyébként én az AZ-t sem szidom, vérhigítóval kellene adni. De a kínait holnap leállítanám, mert semmire nem jó.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 15:09:36

@konrada: www.napi.hu/nemzetkozi-vallalatok/sinopharm-vakcina-hatasossag-harmadik-dozis-szerbia-orvos-nyugdijas-vizsgalat.726279.html

A tiéd volt ügye próbálkozás...
Válasz erre 

morph on deer 2021.04.06. 15:11:43

@a nagy hohohorgász:
“ És a többi európai országban miért nincs????”

Hol nincs micsoda?
Mindenhol oltanak, és érdekes módon nincs lényegesen kevesebb oltott sem, lélekszámarányosan, halott meg mindenhol kevesebb van, ahol az EU által engedélyezett vakcinával oltanak!

Ehhez mit szólsz?

Nálunk orbán görcsöl a 2,5 millió oltási szám eléréséért, miközben 22 000 fölé nőtt a halottak száma, eközben a svédeknél (ezt naponta nézem) a halálesetek ma érték el a 13 533 számot úgy, hogy a nyár elején volt valamivel több mint 12 000 halott, az első körben!

Úgy néz ki, tanultak belőle, bár most sincsenek vad lezárások, pl van tanítás, helyi hatáskörben függesztik fel, ha kell.

Szerinted?
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 15:16:02

Hol a Pfizer?

index.hu/belfold/2021/04/06/operativ-torzs-koronavirus-magyarorszag-oltas/?fbclid=IwAR0m933RHOVQoMPgKN0sLkff1RqE6fgN3TaxR1W9xvWejU0myA3nb3mw4TI
Válasz erre 

Boar. 2021.04.06. 15:22:42

@Galerida: Ugye?
Imádkozzatok is értem szorgalmasan!
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 15:22:53

@morph on deer: Gyurcsány a hibás! :)
Válasz erre 

morph on deer 2021.04.06. 15:47:11

@konrada:
“ Így ha nem akar még jobban elszigetelődni”

Ha akarna sem tud.

“ ...mondjuk abból a szempontból mázli, hogy van még oltás más beszerzésből is”

Qrvanagy mázli, tényleg.
A “közvetítő” strómanoknak.

Arról van fogalmad, hogy az orbán által mantrázott 2,5 millió oltás - amire rettentően nagy a mellverés, és jár az aranyérem - valójában hány beoltott embert is jelent?

Csak mert például a mai svéd statisztika szerint - ott csak EU-s vakcina van - a teljesen beoltottak száma, azaz svédül

Färdigvaccinerade
540 288
6,6%)

Egy adagot kapott

Påbörjade (svédül elkezdett)
1 271 799
(15,5%)

Ez azt jelenti, hogy ott jelenleg 2 352 375 embert oltottak be kizárólag EU-s vakcinákkal, ha az orbáni módon számol valaki, és ott úgy számolnak, hogy kábé nyár végére lesz meg az átoltottság.
Egy hasonló lélekszámú ország.

Azaz nem egészen értem, hogy mire a hencegés, meg a hiszti, - te tudod?
Válasz erre 

Etniez 2021.04.06. 15:50:10

444.hu/2021/04/06/nemcsak-most-az-egesz-jarvanyban-kimagaslo-a-magyar-halalozas

"A kormány ősz óta rendszeresen változtatja a halálozással kapcsolatos kommunikációját aszerint, hogy éppen melyik mutatja kedvezőbbnek a helyzetet. Először a halálozást jelölték meg a sikeres járványkezelés mérőszámaként, majd a második hullám felfutásakor az összesített adatokra hivatkoztak, elhomályosítva az aktuális helyzetet. Most már az összkép is nagyon rosszul fest, az utóbbi hetekben át is értek egy újabb mutatóra, a többlethalálozásra. "

Meg az oltás. Mindig kell találni valamit.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.06. 15:55:15

@andras_13: Szia matyika! Látom az eculti blogon egy pillanatok alatt törölve lettél, pedig még csak egy x betűt írtál be. Akkor most itt fogod kiélni gyerekes keresztes hadjáratodat?
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 15:56:05

Az Európai Unió Fő- Fő- fő valakije kimondta:
"Az AstraZeneca miatt nem sikerült elég embert beoltani"

Egyesült Királyság: oltottság: 45,6%

USA oltottság: 35%

EU oltottság 12%

Hát ehhez csak gratulálni tudok!
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 15:57:24

Na, végre itt a DK-s Berendel Matyika!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.06. 16:00:04

@andras_13:

Ezt mint pedofil gazember mondod vagy mint mongolballibióta?
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 16:01:21

@andras_13:
"mongolFidiótáknak kuss!

1) Orbán világcsúcs elbaszta a járványkezelést
2) az orosz és kínai vakcinát csak ennek elfedésére erőlteti
3) nem jött be, így is világcsúcs elbaszta
4) plusz még nem tudjuk, hogy mik a kínai vakcina mellékhatásai, mert azt senki nem vizsgálta

ilyen népirtó köcsög fasznak életfogytig a börtönben a helye!

én halálbüntetés ellenes vagyok, de ha a lámpavason végzi, nem fogok érte sírni."

Hát mondom, hogy dk-s!!!!!

AZOK EKKORA BARMOK!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.06. 16:02:12

NA ITT A FŐBAROM DK-S BERENDEL MATYIKA!!!!

ÉN LÉPEK.......
Válasz erre 

Ekrü 2021.04.06. 16:05:07

@Etniez:
Ha már harmadik oltás...
hvg.hu/kkv/20210209_BionTech_Harmadik_vedooltasra_is_szukseg_lehet
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.06. 16:12:58

@andras_13: Szia matyika! Látom az eculti blogon egy pillanatok alatt törölve lettél, pedig még csak egy x betűt írtál be. Akkor most itt fogod kiélni gyerekes keresztes hadjáratodat?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.06. 16:13:31

@andras_13:

Te nem fogod lámpavason végezni, ne aggódj. Mivel beszámíthatalan elmeállapotú vagy, így mentesülsz a pedofil és nekrofil bűncselekményeid alóli felelősségtől, csak kényszerkezelésre leszel beutalva egy alaposan lezárt intézménybe.
Válasz erre 

Boar. 2021.04.06. 16:13:43

@Ekrü: "Az igazgató arra hívta fel a figyelmet, hogy a vírus mutánsai miatt lehet, hogy harmadik oltásra is szükség lesz, netán egy teljesen új oltóanyagra. "
Ezt valahogy kifelejtetted buzika...
Annyira szeretem, amikor el sem olvassátok a cikkeket amire hivatkoztok aztán lövitek az öngólokat... :-)
Az megvan, kisköcsög, hogy a kínai nem csak a mutációk de semmi ellen nem véd megfelelően és ezért kell belőle a harmadik(aztán majd kiderül, hogy az sem elég mert a vakcina egész egyszerűen nem jó)? Érzed a különbséget?
Válasz erre 

Boar. 2021.04.06. 16:16:17

@MAXVAL birсaman közíró: Pedig úgy elnéznélek kettőtöket ahogy násztáncot jártok a lámpavason miközben a talpatok alatt fütyül a szél...
(Mit elnéznélek...meghirdetném, belépőt szednék, rommá keresném magam).
Van az a pénz(két forint) amiért a sámlit is kirúgnám alólatok...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.06. 16:17:51

@andras_13: Szia matyika! Látom az eculti blogon egy pillanatok alatt törölve lettél, pedig még csak egy x betűt írtál be. Akkor most itt fogod kiélni gyerekes keresztes hadjáratodat?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.06. 16:18:57

@MAXVAL birсaman közíró: A zoofiliáját elfelejtetted megemlíteni. Azért arról szerencsétlen kecskéről is tegyünk említést!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.06. 16:19:07

@Boar.:

Soros emberei egyre gyengébbek, lám ma már kénytelenek dühöngő elmebetegeket alkalmazni...

A lámpavasakat ácsoló kezet pedig mi idő előtt levágjuk kisbaltával, aztán majd meglátjuk hogyan fognak kéz nélkül akasztani...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.06. 16:19:55

@andras_13: Szia matyika! Látom az eculti blogon egy pillanatok alatt törölve lettél, pedig még csak egy x betűt írtál be. Akkor most itt fogod kiélni gyerekes keresztes hadjáratodat?

@MAXVAL birсaman közíró: "A lámpavasakat ácsoló kezet" :-))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.06. 16:22:01

@Boar.:

Sámlit pedig a fajtád majd csak az átnevelő táborban rúghat esetleg. Kínjában.

Pár év, s ti nem lesztek többé szabadlábon.

Lám, Kínában alaposan elbánnak ottani újgur, régigur, s faszgur elvtársaiddal. Szoktatjék őket a lelkes munkához. Aki pedig nem dolgozik, annak megvan az éhségsztrájk opció: szabadon megdögölhet éhen.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.06. 16:23:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Igen, de ez nem számít bűncselekménynek jogilag.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.06. 16:23:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Nagy költő vagyok, ugye?
Válasz erre 

Rodney_2 2021.04.06. 16:29:04

@andras_13: Brendelszar, téged fognak előbb utóbb lámpavasra húzni és meg is érdemled :)
Válasz erre 

nincs1agy 2021.04.06. 16:32:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ez végső menedéke..:)
Válasz erre 

white999 2021.04.06. 16:41:53

@MAXVAL birсaman közíró: A vállalhatatlanul szar és elfogadhatatlan között van. A sikerestől nagyon messze. Küldjek linket halálozási statisztikáról vagy megy magadtól is.
Válasz erre 

white999 2021.04.06. 16:43:53

@ulpius66: Cseheken kívül mindenki ha halálozást tekintjük a mércének, amit a miniszterelnök úr tavaly szeptemberben állított fel SAROKPONTNAK.
Válasz erre 

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.04.06. 16:43:54

A csuti csüngőhasú dülledt tomporú, ólábú pszichopata elkúrta. Nem kicsit, nagyon. Annyi lesz az oltóanyag, hogy nem tudja majd mit kezdjen vele. Főleg a szutykos kínai meg sputnyik, ami olyan mint halottnak a csók. Szerintem szúrja a saját pöcsébe, de ez magánvélemény. Mivel semmi hatásuk nincs ezért sok baja nem lesz tőle, esetleg a merevedéstől köszönhet el örökre.
Válasz erre 

white999 2021.04.06. 16:45:03

@Géza néni: Mi a szavatossági idejük?
Válasz erre 

white999 2021.04.06. 16:48:47

@ulpius66: hány olyan 65 feletti magyar halt meg, aki megkapta az oltást
Nulla, azaz nulla emberke!!!!!

KÉRDÉS?

Ezt honnan tudod?
Válasz erre 

Boar. 2021.04.06. 16:55:21

@MAXVAL birсaman közíró: "Lámpavasakat ácsoló kezet"
Birka, ma már ne igyál...kezdesz nagyon hülye lenni.
Látom, az nagyon tetszik, hogy miközben a gazdád(a kisgazdád) tövig ereszti a seggébe a kínaiak faszát, elegánsan megfeledkezik arról, hogy az agyonsanyargatott ujgurok szegről-végről a rokonaink...
Mert így, hogy nem szavazhatnak orbánra, nem is számítanak. Mint ahogy a nagy kereszténymentők akik irdatlan mennyiségű közpénzt égetnek el a kereszténység védelmében(úgy, hogy erre senki nem kérte őket) simán az azeri barbárokat támogatják a keresztény örményekkel szemben. Mert a magyarság és a kereszténység csak egy árucikk nekik.
Ahogy te is. Ha lejár a szavatosságod, kidobnak.
Válasz erre 

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.04.06. 16:56:25

A veszélyeztetett csoporthoz tartoznak a csüngőhasú, kínai vakcinával beoltott elmebetegek. Hogy lehet az, hogy a csuti Döbrögi még köztünk van?
Válasz erre 

midnight coder 2021.04.06. 17:03:16

@andras_13: Szegény brendel matyika! Lassan akkora közhülye lesz, hogy behívják valamelyik TV showba szerepelni. Mondjuk én az Észbontók címût javasolnám, az áll a legközelebb a profiljához.
Válasz erre 

Boar. 2021.04.06. 17:03:18

@white999: Cilikenénike nem mondta neki így biztos nem is volt ilyen...
A targoncásomat meg sírva hívja fel a lánya, hogy Ő nem erre szerződött, Ő dialízises betegeket kezelne. Aztán elmeséli, hogy két oltás ide-két oltás oda, sorra halnak a betegek. Általában olyanok, akik kínait kaptak.
Nyilván Ők már csak a legrosszabb állapotban lévőket látják akik között 90% a halálozás de meglepően sok van köztük aki már be lett oltva.
Válasz erre 

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.04.06. 17:03:45

Ma is elokádja a geci a tévéiben vagy százszor a járványreklámjait, járványkezelési dicshimnuszait, fizet is a seggnyalóinak ezért EU pénzt, azok a médiák pedig herén is csókolgatják érte. És ez így megy nap nap után, egyre több járványhalottat számlálva.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.06. 17:13:23

Még szerencse, hogy Dr. Orbán Viktor Fitymatyi miniszterelnöke, rendelt a kiváló kínai vakcinából, és nem várta meg az Eu által bevizsgált és jóváhagyott silány minőségű Astra oltást, amitől sokan meghaltak.
"A Demokratikus Koalíció politikusának, Bősz Anettnek a szíve választottja például szilveszterkor(!) még arról írt, hogy „és reménykedhetünk, hogy egyre több, az európai hatóságok által ellenőrzött, engedélyezett vakcina érkezésével és – ha végre tényleg beindul – az oltási kampánnyal vidámabb lesz a következő felvonás.”

Miközben pedig Csőzik elfogadta a Szputnyik V-vakcinát, aközben talán az ő postaládájukban is ott figyel nejének DK-s oltásellenes kampánykiadványa. Tudják, ez az, amelynek harmadik oldalán olvasható a következő aljas szöveg:

„A DK polgármesterei levelet írtak Kásler Miklós miniszternek, hogy a kerületeikbe csak olyan vakcinákat küldjenek, amelyeket engedélyezett az Európai Gyógyszerhatóság”.
Fitymatyi, megint szopni jöttél ide mi, te perverz ostoba állat :D
Válasz erre 

konrada 2021.04.06. 17:45:22

@Etniez: A Napi. hu bulvár sem merte leírni, hogy a szerbeknél 1 millió kinaival öltött ól 500 ezernél nincs reakció, csak azt, hogy több esetnél. Azaz sehol sem írta, hogy 50%.

Mondom, ügyes próbálkozás volt! ;))
Válasz erre 

konrada 2021.04.06. 17:47:41

@konrada: Oltottból
Válasz erre 

konrada 2021.04.06. 17:49:44

Hajrá Matyi! Csak meglesz a szekánál 3 ezer 1 témához!
Válasz erre 

Sir Gombóc 2021.04.06. 18:02:38

@Etniez: ez egy rosszindulatú hazug görény.
Válasz erre 

élveteg 2021.04.06. 18:23:32

Na ennek szerintem nem sok ideje van már hátra . Úgy fogja végezni .hogy egyszer csak magában is felfedezi a nácit és hogy egyel kevesebb legyen öngyilkos lesz
Válasz erre 

Sir Gombóc 2021.04.06. 18:27:26

@Ekrü: nem olvastad el rendesen a cikket, ahogy látom. Egész másról van szó benne, mint amit gondolsz.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.06. 18:52:37

@Boar.:

A rokon terrorista is terrorista.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.06. 19:10:40

@andras_13:

Csodálkozom, hogy eddig még egy blogtulaj se keresett fel téged egy kis megleckéztetési céllal... szerintem előbb-utóbb eléred ezt, Pedó Matyi...

Engem nem tudsz sarokba szorítani, hiába próbálkozol.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.06. 19:11:11

Még szerencse, hogy Dr. Orbán Viktor Fitymatyi miniszterelnöke, rendelt a kiváló kínai vakcinából, és nem várta meg az Eu által bevizsgált és jóváhagyott silány minőségű Astra oltást, amitől sokan meghaltak.
"A Demokratikus Koalíció politikusának, Bősz Anettnek a szíve választottja például szilveszterkor(!) még arról írt, hogy „és reménykedhetünk, hogy egyre több, az európai hatóságok által ellenőrzött, engedélyezett vakcina érkezésével és – ha végre tényleg beindul – az oltási kampánnyal vidámabb lesz a következő felvonás.”

Miközben pedig Csőzik elfogadta a Szputnyik V-vakcinát, aközben talán az ő postaládájukban is ott figyel nejének DK-s oltásellenes kampánykiadványa. Tudják, ez az, amelynek harmadik oldalán olvasható a következő aljas szöveg:

„A DK polgármesterei levelet írtak Kásler Miklós miniszternek, hogy a kerületeikbe csak olyan vakcinákat küldjenek, amelyeket engedélyezett az Európai Gyógyszerhatóság”.
Fitymatyi, megint szopni jöttél ide mi, te perverz ostoba állat :D
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.06. 19:32:31

Még szerencse, hogy Dr. Orbán Viktor Fitymatyi miniszterelnöke, rendelt a kiváló kínai vakcinából, és nem várta meg az Eu által bevizsgált és jóváhagyott silány minőségű Astra oltást, amitől sokan meghaltak.
"A Demokratikus Koalíció politikusának, Bősz Anettnek a szíve választottja például szilveszterkor(!) még arról írt, hogy „és reménykedhetünk, hogy egyre több, az európai hatóságok által ellenőrzött, engedélyezett vakcina érkezésével és – ha végre tényleg beindul – az oltási kampánnyal vidámabb lesz a következő felvonás.”

Miközben pedig Csőzik elfogadta a Szputnyik V-vakcinát, aközben talán az ő postaládájukban is ott figyel nejének DK-s oltásellenes kampánykiadványa. Tudják, ez az, amelynek harmadik oldalán olvasható a következő aljas szöveg:

„A DK polgármesterei levelet írtak Kásler Miklós miniszternek, hogy a kerületeikbe csak olyan vakcinákat küldjenek, amelyeket engedélyezett az Európai Gyógyszerhatóság”.
Fitymatyi, megint szopni jöttél ide mi, te perverz ostoba állat :D
Válasz erre 

HG5GZ 2021.04.06. 20:14:21

Ajjaj... Ismét nem érdemes semmit írni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.06. 21:00:31

@andras_13:

Mi van, pedofil, még folytatódik a rohamod?
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.07. 06:49:52

Még szerencse, hogy Dr. Orbán Viktor Fitymatyi miniszterelnöke, rendelt a kiváló kínai vakcinából, és nem várta meg az Eu által bevizsgált és jóváhagyott silány minőségű Astra oltást, amitől sokan meghaltak.
"A Demokratikus Koalíció politikusának, Bősz Anettnek a szíve választottja például szilveszterkor(!) még arról írt, hogy „és reménykedhetünk, hogy egyre több, az európai hatóságok által ellenőrzött, engedélyezett vakcina érkezésével és – ha végre tényleg beindul – az oltási kampánnyal vidámabb lesz a következő felvonás.”

Miközben pedig Csőzik elfogadta a Szputnyik V-vakcinát, aközben talán az ő postaládájukban is ott figyel nejének DK-s oltásellenes kampánykiadványa. Tudják, ez az, amelynek harmadik oldalán olvasható a következő aljas szöveg:

„A DK polgármesterei levelet írtak Kásler Miklós miniszternek, hogy a kerületeikbe csak olyan vakcinákat küldjenek, amelyeket engedélyezett az Európai Gyógyszerhatóság”.
Fitymatyi, megint szopni jöttél ide mi, te perverz ostoba állat :D
Válasz erre 

ebella2 2021.04.07. 07:13:42

Ménár Atya:

Te persze nem csinálsz politikát, az oltásból. Szánalas vagy.

Én oroszt kaptam és semmi bajom vele, hogy azt. Pedig sem, balos, sem a kommunista, majd liberális Orbán híve nem vagyok.

Az oroszoktat meg tiszta szívből utálom (tudod, akiket Orbán meg a vakhívei mostanában imádnak), hiszen minden alkalommal amikor csak adódott rá lehetőség a magyarok ellen voltak és nem utolsó sorban a háború előtt az olaszokkal azonos gazdasági színvonalon álló magyarokat az olasz harmadára szegénytették a megszállás alatt. De ez nem vakcina téma, nem erősíti vagy cáfolja a vakcina szükségességét.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.07. 07:49:13

@andras_13:

Rohamod van, pedofl és nekrofil elmebeteg?
Válasz erre 

konrada 2021.04.07. 08:04:54

@andras_13:
Matyi, Matyi!
Egy dologban egyetértünk: én is halálbüntetés ellenes vagyok.
Így többiekkel egyetértve azt tanácsoljuk - amivel magadnak is jót tennél:
kössed fel magad sajátkezűleg.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.07. 09:31:19

@andras_13:

Neked van kuss, Pedó Matyi, egyre kevésbé tűrnek meg a bloggerek. A helyedben vigyáznék, mert előbb-utóbb személyesen is felkereshet egy-két idegesebb típusú ember, s a kurva anyádat meg téged picit felpofoz. A párodat ne féltsd, őt nem bántják, senki se akarna kiskorút bántalmazni.
Válasz erre 

Tamagucsi 2021.04.07. 14:00:55

Ez a szegény barom azért nyitott 311 elhunyttal az élen, mert a mai napon kellett jeleznie, hogy a foci EB-n lehetnek nézők! Ezt a hülyét csak a lopás és a foci érdekli, semmi más!
Válasz erre 

ebella2 2021.04.07. 14:29:02

@Tamagucsi: Mondjuk a középiskolák kinyitását semmi nem indokolja. Érettségizni, szakmai vizsgázni kell (arra van is elég hely, ha elültetik a gyerekeket egymástól), de hogy a többiek midnek ülnek vissza erre a gyakorlatilag szűk másfél hónapra (az utolsó két hétben már senki sehol nem tanul, nincs érdemi munka), mikor gyakorlatilag egész évben nem jártak? Ráadásul az érettségizőket, vizsgázókat is veszélyeztetik a többiek. Azért az nagy kibaszás, hogy a covid és a beengedett gyerekek miatt kellene nem kevés embernek pótvizsgáznia, pótérettségiznie.
Válasz erre 

ebella2 2021.04.07. 14:29:43

@MAXVAL birсaman közíró: Te sem vagy sokkal különb, ha szájalsz vele egész nap.
Válasz erre 

Tamagucsi 2021.04.07. 14:41:41

Orbánt, ahogy írtam, csak a foci és a lóvé érdekli. De...minden ország olyan vezetőt kap, amilyet megérdemel. Ez is egy nagy igazság, nem tőlem származik. A birka magyar meg tűri...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.07. 17:27:13

@ebella2:

Láttál már engem bemásolni többszáz azonos kommentet, vitát gátolni, embereket sértegetni?
Válasz erre 

ebella2 2021.04.07. 17:31:39

@MAXVAL birсaman közíró: Az általa alkalmazotthoz hasonló stílust viszont naponta nem egyszer alkalmazod. Hidd el az már nem őt minősíti!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.07. 17:32:04

@ebella2:

Sose teszek ilyet.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.07. 18:38:57

@ebella2:
Értem, tehát, ha egy idióta balos gyalázkodik, baromságokat ír, az normális, ha szembesítem ezzel akkor az felháborít.
Ok, fáj a valóság ezt megértem,
Viszont te nem érted ,hogy mi a gond Fitymatyival.
Ideológiai alapon vakcinaellenes, tehát van a jó nyugati, és a rossz keleti, ami persze marhaság, és ezt próbálja elsütni mindenhol.
Mondjuk van eredménye, legalább fogy a sok egybites Dk-s birka a saját hülyeségük miatt.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard