Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Azt gondolnánk, hogy a számok nem hazudnak, de a Fidesz tett arról, hogy ne így legyen

Azt gondolnánk, hogy a számok nem hazudnak, de a Fidesz tett arról, hogy ne így legyen

Csúcsra járatja a kormány bizonyos tények elhallgatását, a számsorok manipulálását, a járványügyi adatok kozmetikázását. Most már attól sem riad vissza, hogy csúsztatásokkal elérjen olyan dolgokat, melyeket a valóság bőven megcáfolna. Teszik ezt azért, hogy az emberek bizalmatlanná váljanak a nyugati gyártmányú vakcinákkal szemben, ugyanakkor sokkal jobban elfogadják a keleti gyártmányokat, mint korábban. Ez azonban kiváltotta azoknak a szakembereknek a dühét is, akik eddig meglehetősen visszafogottan reagáltak a kormány eddigi víruskommunikációjára, pedig korábban is érzékelték a visszásságokat.

vastagbor-atlatszo.jpg

Fotó: vastagbőr-átlátszó

A modern politikai kommunikáció egyik leghatásosabb fegyvere, hogy a kellemetlen valóság mellé termet egy alternatív világot, amelyet olyan nagyra épít, hogy teljesen eltakarja a valós tényeket. Ezt a módszert szinte művészi szintre emelte a magyar kormány a járvány elleni meglehetősen nyögvenyelős védekezés ellensúlyozása érdekében. Most, hogy fontos mutatókban tetten érhetők a hozzá nem értés, az elbizakodottság és az arrogancia elegyének siralmas eredményei, az Orbán-kormány olyan alternatív valóságot tár elénk, melyet csúsztatásokkal, félrevezető magyarázatokkal, pontatlan adatközléssel kíván megtámogatni.

Pedig a számok világában elég egyértelműen kirajzolódnak a tendenciák, amennyiben nem piszkálják meg azokat manipulatív szándékkal. Itt van például a szomorú tény, hogy Magyarország továbbra is vezeti a világranglistát, ha lakosságarányosan nézzük a koronavírus áldozatainak számát. Már több mint 26 ezren vesztették életüket a járvány következtében, ez 2719 halálesetet jelent egymillió emberhez viszonyítva. A franciáknál ugyanez az adat: 1562.

Mivel hatalmas a nyomás a kormányon, hogy végre enyhítsen a korlátozásokon, a döntéshozók a beoltottak számára hivatkozva lépcsőzetes nyitást irányoztak elő. A kormánypropaganda ezért folyamatosan közli az oltási adatokat, ami úgy hangzik, mintha egy autópálya építésénél minden elkészült egy kilométer után ünnepélyes szalagátvágásra kerülne sor. A cél most a 4 millió beoltott, és ha ez meg lesz, akkor jöhet a nyitás a kulturális intézményeknél, szórakozó helyeken, sportlétesítményekben.

Ez azért is gond, mert a szombati terasznyitáson tapasztalható tömegjelenetek jórészt annak köszönhetők, hogy a kormány elhitette az emberekkel: az oltásoknak köszönhetően végre következmények nélkül mehetnek olyan helyekre, melyek eddig zárva voltak.

De tényleg elérjük rövidesen a 4 millió beoltottat? A kormány hivatalos tájékoztatása szerint eddig 3 millió 680 ezren kapták meg a vakcina első adagját. Ez a lakosság 37 százalékát jelenti. A második dózissal eddig valamivel több mint 1,7 millió embert oltottak be. Ehhez hozzá kell tenni, hogy mindkét dózis esetében több napig tart, amíg a vakcina kifejti a hatását, tehát bizonyos fajta védettséget csak az oltást beadását követő hetekben érnek el az emberek. Vagyis jelentős számot kell levonnunk mind az első, mind a második adatból, ha a védettség elérését vesszük alapul.

Ennél is fontosabb, hogy igazán védettnek csak a második vakcina beadását követő hetekben nevezhetünk valakit (több esetben akkor sem), így durván számolva ma Magyarországon mintegy másfél millió ember számít optimális értelemben védettnek. A kormány kommunikációja tehát, hogy igen jól haladunk a nyájimmunitás kialakulása felé, meglehetősen megtévesztő. Ez azért is gond, mert a szombati terasznyitáson tapasztalható tömegjelenetek jórészt annak köszönhetők, hogy a kormány elhitette az emberekkel: az oltásoknak köszönhetően végre következmények nélkül mehetnek olyan helyekre, melyek eddig zárva voltak.

A másik hatalmas csúsztatás az oltások utáni fertőzés és halálozási adatokat tartalmazó táblázat publikálása volt. Ennek egyértelmű kormányzati üzenete volt, hogy a nyugati vakcinák beadása után több ember hal mint a keletiek esetében. Karikó Katalin, a Pfizer–BioNTech és a Moderna által gyártott oltások fejlesztésében részt vevő magyar kutató, a BioNTech alelnöke Facebook-oldalán reagált a nyilvánosságra hozott adatokra. „Még kutatónak sem kell lenni ahhoz, hogy valaki realizálja, hogy megfelelő kontrollal lehet csak összehasonlítani valamit, vagy historic kontrollal. A betegségek mellett a beoltottak és elhunytak korát is fel kell tüntetni, különben ez teljesen félrevezető információ. Azt kellett volna feltüntetni, hogy Magyarországon négy hónap alatt százezer idős, krónikus beteg emberből hányan haláloznak el az öregek otthonában. Illetve krónikus betegséggel nem rendelkező százezer emberből hányan halnak meg négy hónap alatt.” – írta a kutató.

index_201.jpg

Fotó: index.hu

A szakma felháborodását követte az ellenzék kritikája, és ennek nyomán érzékelhető a társadalmi elégedetlenség is a kormány félrevezető kommunikációjával kapcsolatban. A kérdés csak az, hogy miért éri meg az Orbán-kabinetnek behajózni egy ilyen sekély vizű öbölbe csak azért, hogy népszerűsítse a kínai és orosz oltóanyagot. A magyar kormány elkötelezettsége a kínai kommunista és az orosz autoriter vezetés felé eddig is egyértelmű volt, de az oltási számok manipulálása olyan bűn, ami miatt más országokban megbukik a politikai elit. Nálunk azonban marad a mérgelődés az arcpirító hazugságok miatt. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ne a mérleget törd szét, ha túl súlyosnak mér, hanem kezdj el fogyókúrázni!”

244 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Azt gondolnánk, hogy a számok nem hazudnak, de a Fidesz tett arról, hogy ne így legyen Tovább
Facebook Tetszik
1
244 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9316514490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.27. 14:00:12

Аz adatok, sajnálatos módon, nem igazolják a ballib narratívát.
Válasz erre 

Emmett Brown 2021.04.27. 14:13:30

@MAXVAL birсaman közíró: ez a táblázat mintapélda arra, hogy mire való a sztenderdizálás.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.04.27. 17:13:43

" Itt van például a szomorú tény, hogy Magyarország továbbra is vezeti a világranglistát, ha lakosságarányosan nézzük a koronavírus áldozatainak számát. Már több mint 26 ezren vesztették életüket a járvány következtében, ez 2719 halálesetet jelent egymillió emberhez viszonyítva. A franciáknál ugyanez az adat: 1562."

Hamis a baba!

2020. 02. 15-től 2020. december 31-ig 584 604 fő -ig fő halt meg Franciaországban.

2021. 01. 01-től 2021 03.28-ig pedig 175 888 fő

www.insee.fr/fr/statistiques/4923977?sommaire=4487854#tableau-figure2

A két időszakban összesen meghaltak száma 760 492 fő.

Franciaország lakossága 65 391 794 fő.

Az egymillió főre jutó halálozás:

86 fő/egymillió lakos

2020 02. 17-től 2021. 03. 28 –ig Magyarországon meghalt 178 721 fő.

www.ksh.hu/stadat_files/nep/hu/nep0065.html

Magyarország lakossága 9 660 351 fő.

Az egymillió főre jutó halálozás

54 fő/egymillió lakos

59,3%-al többen haltak meg lakosság arányosan Franciaországban 2020 február 15 és 2021. március 28 között, mint Magyarországon!
Válasz erre 

chrisred 2021.04.27. 18:29:54

@atomic power 1986DucaDuca: Milyen számrendszerben? Nekem 11628 és 18801 jött ki.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.04.27. 19:27:32

@chrisred:

Igazad van! Ezt elszámoltam! A többlet halálozásokat kellett volna összehasonlítani.
Válasz erre 

11 Favágó 2021.04.27. 20:05:38

Bocsi kedves kattintós, de a kormány kék táblájának valószínű minden adata megállja a helyét. Az valószínű, hogy az igazság minden részletét nem fejtette ki, ahogy tanult ellenzékiek is mondják, de a számok valósak.
Karikó doktornő egy másik koordinátarendszerbe pakolta a számokat, neki meg abban van igaza.
Ez a szép a statisztikában
Válasz erre 

Pyrrhus 2021.04.28. 00:54:05

@atomic power 1986DucaDuca:

Az a baba hamis, amelyik összemossa az összes halott és a coronavírusban elhunytak számadatait.

A Magyarországi adat nagyon magas, tekintve hogy évente 120-140 ezer haláleset történik az országban bármely okból.
Még az sem pontos, ha a napi haláleseteket hasonlítanánk össze a lakosság számához képest, hiszen a vírusfertőzöttség más és más stádiumban van országonként, azon belül területenként is.
Válasz erre 

ebella 2021.04.28. 03:19:13

@atomic power 1986DucaDuca: Csak a kormány szerint kell összehasonlítani az összes halottat (az se jó számszakilag), de midneki más szerint a koronavírus halálos áldozatait, nem az összes halott száma, vagy annak többlete mutatja meg. Egyre nyakatekertebb kiforgatása kell a valóságnak ahhoz, hogy a híveik csendben maradjanak.
Válasz erre 

Pénztáros Lőrincz 2021.04.28. 05:58:49

"A kormánypropaganda ezért folyamatosan közli az oltási adatokat, ami úgy hangzik, mintha egy autópálya építésénél minden elkészült egy kilométer után ünnepélyes szalagátvágásra kerülne sor. "
Marha jó hasonlat, nagyon tetszik!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.04.28. 07:48:46

@ebella:

"".....de midneki más szerint a koronavírus halálos áldozatait, nem az összes halott száma, vagy annak többlete mutatja meg...."

Hanem? Melyik az az objektívabb módszer a többlethalálozás számításán kívül, ami objektívabb?
Válasz erre 

gmihaly621 2021.04.28. 08:03:30

Frédi, internáci hülyeelvtárs csicska blogger álfirkász, amióta Gyurcsány beismerte, hogy ők tényleg hazudtak, azóta a hazugság, mint "vádpont", vajmi keveset ér.
Válasz erre 

chrisred 2021.04.28. 08:09:32

@atomic power 1986DucaDuca: Nem az objektivitás, hanem a pontosság kérdéses. Mivel senki sem tudhatja, hogy az adott időszakban mennyi lett volna a halálozások száma a járványban meghaltak nélkül, nincs mihez mérni a többlethalálozást.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.04.28. 09:14:22

@chrisred:

"Mivel senki sem tudhatja, hogy az adott időszakban mennyi lett volna a halálozások száma a járványban meghaltak nélkül, nincs mihez mérni a többlethalálozást."

Szerintem jelenleg nincs más, pontosabb kimutatás jelenleg, mint a sokévi átlagok összehasonlítása a járvány időszak adataival, s ebből többlet halálozás számítása. Évek is kellhetnek még ahhoz, hogy ennél pontosabb adatok készülhessenek. Ezért nem lenne szabad átpolitizálni a statisztikát.
Válasz erre 

chrisred 2021.04.28. 09:29:44

@atomic power 1986DucaDuca: Ezzel az a baj, hogy nem a covid miatti, hanem csak a covid alatti áldozatok számát lehet becsülni. A kijárási tilalom, a maszkviselés, a home office, a közoktatási intézmények bezárása sok más potenciális halálok mennyiségére is hatással van. Számomra mérvadóbbak az országok egészségügyi intézményei által közölt adatok. Ha mondjuk Magyarországon egy hónapon keresztül 1500 körül van a lélegeztetőgépen kezeltek száma a békeidőben megszokott 100-200 helyett, inkább pontosabb képet ad a pandémiás helyzet súlyosságáról, mint az, hogy milyen ütemben és időpontban érkeznek a halálozási jelentések a központi nyilvántartásba a leterhelt szolgálatoktól.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.04.28. 09:42:27

@chrisred:

"Ha mondjuk Magyarországon egy hónapon keresztül 1500 körül van a lélegeztetőgépen kezeltek száma a békeidőben megszokott 100-200 helyett, inkább pontosabb képet ad a pandémiás helyzet súlyosságáról, mint az, hogy milyen ütemben és időpontban érkeznek a halálozási jelentések a központi nyilvántartásba a leterhelt szolgálatoktól."

Egy konkrét, a járvány viszonylag rövidebb periódusára, annak súlyosságára nyilván jelzés értékű. A pandémia azonban nem egy-két hétig tart, hanem akár évekig, amit kezelni kell. Ekkor már szerepe lehet a hosszabb távú statisztikáknak.
Válasz erre 

ebella2 2021.04.28. 10:12:05

@atomic power 1986DucaDuca: A koronavírusban meghaltak száma a legkorrektebb, amit eddig is számítottak. A Fidesz is. De mivel nagyon rossz lett, kitaláltak mást. Te meg hiszed (biztos?), hogy így jó, eddig teljesen hülyék voltak. Ezek szerint a kormányban is.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.28. 10:43:58

"Csúcsra járatja a kormány bizonyos tények elhallgatását, a számsorok manipulálását, a járványügyi adatok kozmetikázását."

"Már több mint 26 ezren vesztették életüket a járvány következtében, ez 2719 halálesetet jelent egymillió emberhez viszonyítva."

Szegedi bekattant!

EZ A KETTŐ MOST HOGY JÖN ÖSSZE????????????????

MI LENNE MAGYARORSZÁGON, "HA A KORMÁNY NEM MANIPULÁLNÁ, KOZMETIKÁZNÁ A JÁRVÁNYÜGYI ADATOKAT"???????????????

EGYMILLIÓ LAKOSRA SZÁZEZER HALOTT?????

TÍZMILLIÓ MAGYAR HALOTTNÁL AKKOR SEM LEHETNE TÖBB, BÁRMENNYIRE IS EZT SZERETNÉ A MAGYAR ELLENZÉK!!!!
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.28. 10:50:02

Ha én lennék a fő-fő akárki, akkor én RENDELETBE ADNÁM,
HOGY CSAK AZT A 65 ÉV FELETTIT LEHET KÓRHÁZBAN ÁPOLNI, AKI BEOLTATTA MAGÁT, DE MÉGIS ELKAPTA A VÍRUST!

AKI NEM OLTATTA BE MAGÁT, ÉS JÓL ELKAPTA A VÍRUST, AZ OTT DÖGÖLJÖN MEG AHOL VAN!!!!!
Válasz erre 

ebella2 2021.04.28. 11:24:33

@ulpius66: Mit üvöltesz? Azt hiszed akkor igazad lesz? Megjegyzem, így is a legtöbb halott van itthon aki koronavírusba halt meg. A világon a legtöbb.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.28. 11:52:30

@11 Favágó: A gond az ha a statisztika téves alapokon nyugszik. A Pfizerrel az időseket oltották, az orosz és kínaival meg akit éppen értek. Így az eredmények összehasonlíthatatlanok. Az almát hasonlítod az uborkához.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.28. 12:05:53

@ebella2: "Megjegyzem, így is a legtöbb halott van itthon aki koronavírusba halt meg."

Úgy kell nekik!

Mért nem oltatták be magukat!
(aki beoltatta magát, azok közül szinte senki sem halt meg.....)
Válasz erre 

ebella2 2021.04.28. 12:10:49

@ulpius66: A kétszer oltottak közül is majdnem háromszázan haltak meg. Meg jópárezren az oltás lehetősége előtt. Egy ismerősöm, meg az első után egy hónappal. Gyakorlatilag két oltást (ami még nem a biztonság, ahogy látjuk), három hónapja kapta meg az első adag ember és az egy az meg annyira se biztonság, mint a kettő. Egyáltalán nem biztos, hogy aki nem oltatott, az halt meg. Nagyon leegyszerűsíted.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.28. 12:11:42

Egyebekben meg, minél több "idős, krónikus beteg hal bele a koronavírusba, mert nem oltatta be magát"... az a TÁRSADALOM SZEMPONTJÁBÓL KIMONDOTTAN HASZNOS!

HULLJON A FÉRGESE!!!!!

LEGALÁBB NEM FOGLALJÁK EL TOVÁBB A RENDELŐINTÉZETI VAGY A KÓRHÁZI HELYEKET!

A NYUGDÍJFOLYÓSÍTÓ SZEMPONTJÁBÓL: TÖBB TÍZEZER NYUGGERNEK NEM KELL NYUGDÍJAT FIZETNI!

TISZTA HASZON!
Válasz erre 

chrisred 2021.04.28. 12:11:58

@ulpius66: Talán mert tegnapelőttig senki sem választhatta meg, hogy mikor oltsák be. MIndenki akkor kapott oltást, amikor sorra került. (Már ha regisztrálta magát.)
Válasz erre 

ebella2 2021.04.28. 12:13:01

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Sőt az orosszal inkább azt, akinek nem voltak bizonyos betegségei, mert azt az oroszok leírták milyen betegségeknél ne használják! Én azt kaptam, a másodikat szombaton. Addig se volt semmi bajom, most sincs.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.28. 12:14:27

@ebella2:

Nekem meg több száz olyan ismerősöm van, aki beoltatta magát, és nem halt meg!

Ha nem oltatta volna be magát, akkor meg is halhatott volna......
Válasz erre 

ebella2 2021.04.28. 12:14:39

@ulpius66: Megint kiabálsz. Ha annyi millióm lenne, ahány beoltottan halt meg, azonnal abbahagynám a munkát.
Válasz erre 

ebella2 2021.04.28. 12:17:37

@ulpius66: Ne hülyéskedj! Száz az mi? Maga a Fidesz közölte, hogy a második után is meghalt háromszáz.

Én meg nem hiszem meghaltam volna, mert átestem a bajon, de semmit nem éreztem, csak egy vizsgálat mutatta ki. A feleségem is. A fiam is. De az esetek számosság miatt ez, mint a te századnál semmit nem mond.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.28. 12:19:44

@chrisred:

Én végig olyanokról beszéltem, akit beoltottak volna, de ő nem kérte az oltást.
(... és jól belehalt a kovidba.....)

Minden részvétem azoké, akik kérték az oltást, regisztráltak, de mielőtt beoltották volna őket, belehaltak a kovidba!!!!!

Ők szívták meg legjobban!

MÁRA GYAKORLATILAG MINDEN 65 ÉV FELETTI, AKI REGISZTRÁLT BE VAN OLTVA!!!!!

AKI NEM REGISZTRÁLT, NEM KÉRTE AZ OLTÁST, AZ MEG..............VÁRJA A SZEBB JÖVŐT!
Válasz erre 

chrisred 2021.04.28. 12:23:06

@ulpius66: Ilyen is volt, de hogy pontosan mennyi, nem tudhatni.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.28. 12:24:18

@ebella2: "Maga a Fidesz közölte, hogy a második után is meghalt háromszáz."

Tudjuk ez is a Fidesz hibája!

A közel 4 millió beoltottból meghalt 300......

Következtetés: KÁR OLTAKOZNI, HISZEN ÍGY IS MIND MEGHALUNK!
(a közel 6 millió BE NEM OLTOTTBÓL MEG MEGHALT 27.000 EMBERKE.......)
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.28. 12:27:27

Szabad országban élünk, mindenki szabadon eldöntheti, hogy oltakozik-e avagy sem......

Aztán a munkáltató meg megmondja, hogy nem kötelező oltakozni,
viszont NEM KÖTELEZŐ ITT DOLGOZNI SEM!
Válasz erre 

ebella2 2021.04.28. 12:29:55

@ulpius66: Hogy a legtöbben haltak meg a világon lakosságarányosan, az más hibája nem lehet, nekik van tejhatalmuk, akárki akármennyit ugat. Azért is próbálnak most terelni és másképpen nézni a tényeket.

Egy egész hattized millió van beoltva teljesen, nem négy. Az oltástól számított kb két héttel teljes a védettség. Ha négymilliót veszel (3,7), akkor sokkal magasabb a szám mint háromszáz, de az nem lenne korrekt, arról a Fidesz nem közölt adatokat: Hogy téged az unfairség nem zavar, az engem arra ösztönöz, hogy befejezzem a vitát.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.28. 12:30:47

A KORMÁNY HELYÉBEN ÉN KÖTELEZŐVÉ TENNÉM AZ OLTÁST AZOK KÖRÉBEN, AKIK EMBEREKKEL ÉRINTKEZNEK!!!!!!!

Pl. pedagógusok, eladók, pincérek, st, stb......

AKI PEDIG NEM OLTAKOZIK AZ KI VAN RÚGVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.28. 12:35:51

@ebella2:

Jól van na!

MINDENÉRT IS A FIDESZ A HIBÁS!

(remélem megnyugodtál..............fogd rá nyugodtan az impotenciádat is a Fideszre!)
Válasz erre 

11 Favágó 2021.04.28. 12:37:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nem hasonlítottam semmit össze, mivel nem is szerepelt adatként a beoltottak "jellege" - ld. nem bontotta kiaz igazság minden részletét. Én csak azt állítottam, hogy a kék táblázat önmagában vélhetően helyes adatokat tartalmaz, és az érintett feltételek alapján a megállapításai is helytállóak. Ez önmagában egy statisztika, kicsit irányított, de az.
Ugyanakkor Karikó doktotrnő bevezet új paramétereket, emik más megvilágításba helyezik a számokat. Úgy neki is igaza van. Az is statisztika.
Válasz erre 

ulpius66 2021.04.28. 12:51:49

@ebella2:

MINDENÉRT IS A FIDESZ A HIBÁS!

Azokért a tízezrekért is, akik a ballibsikre hallgattak és NEM OLTAKOZTAK, AZTÁN MEG JÓL BELEHALTAK A VÍRUSBA!

MÉGIS, EZ ESETBEN MIT KELLETT VOLNA TENNIE A FIDESZNEK?????
Válasz erre 

István Tamasi 2021.04.28. 13:09:42

A média azt harsogja, hogy horrorisztikus a COVID járvány Indiában. Viszont ha lakosságszám arányosan nézzük, akkor hasonló volt a helyzet Nemzetthy Szotyialista Mutyisztánban is 1-2 héttel ezelőtt a harmadik hullám csúcsán.
Válasz erre 

István Tamasi 2021.04.28. 13:16:42

@ulpius66:
1. Az operett törzs élén az elmebeteg suttyó minden hatalmat, intézkedést magához vont a járvánnyal kapcsolatban. Azzal együtt viszont minden felelősség is az övé.
2. Az elmebeteg suttyó a "baloldal oltásellenes" c. hazugságkampánnyal próbálja elterelni a figyelmet a saját bűneiről és hazaárulásáról: a. A második és a harmadik hullám elején heteket késlekedett a zárás bevezetésével és ezzel emberek ezreinek a halálát okozta. b. Elhanyagolta a tesztelést és a kontakt követést amivel szintén a járvány terjedését okozta. c. A járvány alatt is közpénzekből tíz- és százmilliárdokat szórt el élsportra, egyházakra, külföldre, soha meg nem térülő beruházásokra, vadászati kiállításra, de a járvány miatt munkájukat elveszítőknek és a hazai egészségügynek csak morzsákat vetett oda.
Válasz erre 

Tzp 2021.04.28. 13:29:31

@atomic power 1986DucaDuca:

Franciaországban ugyanúgy számolják a covid halottakat, mint Magyarországon, vagyis Magyarország valóban messze rosszabbul teljesít a járványkezelés terén. Az éves halálozás változása pedig nem ezt mutatja, mert rengeteg egyéb tényező is befolyásolja.
Válasz erre 

Tzp 2021.04.28. 13:31:12

@11 Favágó:

A számok valósak a táblázatban, de nem egészen ugyan azokat hasonlítják össze. Tehát a számok valósak, de a statisztika hamis.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.04.28. 14:26:36

@Tzp:

"Franciaországban ugyanúgy számolják a covid halottakat, mint Magyarországon...."

www.larecherche.fr/covid-19-coronavirus/compter-les-cas-de-covid-19-dimensions-m%C3%A9thodologique-et-culturelle-de-la

Kiemelés a cikkből:

"D’autres, en revanche, comme la France, ne communiquent dans leurs bilans quotidiens que les décès se produisant à l’hôpital ,,,"

Magyarul:

Mások viszont, Franciaországhoz hasonlóan, csak a kórházban bekövetkezett halálesetekről számolnak be napi jelentéseikben.
Válasz erre 

11 Favágó 2021.04.28. 14:55:29

@Tzp: Fradi-Dózsa 4:3
Ez az eredmény ez lesz a statiszktikában

Szintén ismert részlet Félidő 3:0 (Ha csak a második félidőt hasonlítom össze, a Dózsa nyert , amúgy meg nem. Ja és a Dózs a tartalékkal állt fel.) Lehet aról írni, hogy egész jó kis második csapata van a Dózsának, ....
Válasz erre 

ebella2 2021.04.28. 15:12:22

@11 Favágó: Te kommunista vagy, vagy mit dózsázol? Kinizsi is jó, csak bolsi név legyen?
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.04.28. 18:00:59

@Tzp:

telex.hu/koronavirus/2021/04/22/koronavirus-halalozas-tobblethalalozas-statisztika-ksh-modszertan-nemzetkozi-osszehasonlitas
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.04.28. 18:03:02

@ebella2:

telex.hu/koronavirus/2021/04/22/koronavirus-halalozas-tobblethalalozas-statisztika-ksh-modszertan-nemzetkozi-osszehasonlitas
Válasz erre 

11 Favágó 2021.04.28. 19:28:04

@ebella2: komolyan, szépségem, mi a francot akrsz itt a kommunistázásoddal. A bejegyzésemmel igyekeztem bemutatni, hogy milyen az, ha egy rövid stat adatot (Fradi-Dózsa 4:3) mutatunk be, neked meg beugrott róla a kummunistázás,
Dózsa meg Kinizsi párttagkönyvszámát tudod? Az enyémet biztos nem.
Figyelj, Bellácska, 41-es cipőt hordok, erről mi jut eszedbe?
Válasz erre 

white999 2021.04.28. 20:42:55

@11 Favágó: telex.hu/koronavirus/2021/04/27/vakcina-hatekonysag-kormany-tablazat-kutatok-szamitasok-megbetegedes-halalozas-halottak-kinai-sinopharm-pfizer

Még ettől is szebbek vannak a statisztikában ezért nem érdemes annak belefogni aki nem ért hozzá.
Igaz nem is az értőket akarta meggyőzni vele a kormány.
Válasz erre 

white999 2021.04.28. 20:49:45

@atomic power 1986DucaDuca: Hanem? Melyik az az objektívabb módszer a többlethalálozás számításán kívül, ami objektívabb?

Esetleg a covid halálozásnál a covid halálozás. India példája elég jól mutatja, hogy amúgy veszélyes dolog tud lenni és nem egy nátha. Valamint az is kiderül belőle, hogy viszonylag könnyen ellátatlanul bele lehet halni, tehát nem igaz az az a narratíva, hogy csak a krónikusok halnak meg benne és a kónikusság miatt.. Amúgy volt olyan stat is, hogy alapbetegség nélkül annyian haltak meg mint akiknél rákos betegség fel volt tüntetve.
Válasz erre 

white999 2021.04.28. 21:09:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:@atomic power 1986DucaDuca: @ebella2:
@Tzp: @chrisred:
telex.hu/koronavirus/2021/04/27/vakcina-hatekonysag-kormany-tablazat-kutatok-szamitasok-megbetegedes-halalozas-halottak-kinai-sinopharm-pfizer
Ugyanazt a számhalmazt teljesen másképp is lehet értelmezni, ami ráadásul összhangban van a nemzetközi megfigyelésekkel. Gondolom hasonló lehet a többlethalálozással is a végeredmény. A trükk a többlethalálozásban az, hogy kitolja az értékelés határidejét amikor már politikai értelemben senkit nem érdekel és nem okozhat károkat.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.29. 08:46:57

Pedó Matyinak rohama kezdődik megint, mindenki legyen óvatos, nehogy Matyi magával rántsa.
Válasz erre 

Halibuli 2021.04.29. 09:14:33

A határon belül élőkre erőltetik a túlárazott kínai és orosz fost, míg a markukat tartó határon túli
Fidesz szavazók rövidesen ingyen kapják Orbitól a beérkező nyugati vakcináinkat.
Ki van ez találva.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.29. 09:33:49

A Fidesz úgy politizál, hogy a cél szentesíti az eszközt.
"Hazudunk is, csak oltakozzatok. "
Válasz erre 

Etniez 2021.04.29. 09:35:08

@atomic power 1986DucaDuca: Nem baj, azért jár a krumpli.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.29. 09:38:23

@ebella2: ja, tökéletes statisztika volt, amikor jók voltunk benne. Amikor meg rosszak, akkor már nem olyan jó.
Fideszes gondolkodás.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.29. 09:39:31

@ebella2: ő elmebeteg. Elolvasni sem érdemes, nem hogy válaszolni.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.29. 09:46:33

Az oltásokról annyit, hogy az ismerőseim nagy része már oltott, keletit szinte senki sem kért, ketten Sputnik, kínait senki.
Én nem tudom, kibe oltják azokat. Fideszes nyugdíjasokba?
Válasz erre 

Ekrü 2021.04.29. 09:47:58

"A kormány hivatalos tájékoztatása szerint eddig 3 millió 680 ezren kapták meg a vakcina első adagját."-Azért ha valaki ír egy blogot,akkor vegye a fáradságot ,hogy utánanéz az adatoknak.Ez kb 2 napos adat.Jelenleg 3 890 ezernél tartunk,miután napi 95-96 ezer embert oltanak.Ez is azt mutatja hiába az ellenzék riogatása a keleti vakcinákkal szemben,az emberek bizony mennek és oltatják magukat.
Ami pedig a nyitást illeti,nálunk sokkal kisebb átoltottságú országok is nyitnak,elég csak "bezzeg" hollandokra gondolni,ahol ugye az adatok éppen ,hogy meredeken emelkednek ,de mégis a nyitás mellett döntöttek.Gondolom a holland kormány ki akarja nyírni a lakosságot. :))))
Válasz erre 

Etniez 2021.04.29. 09:54:47

@Ekrü: ezzel szemben az igazság:
24.hu/kozelet/2021/04/29/heti-vakcinaosszegzo-koronavirus-friss-hirek-magyarorszag-pfizer-sinopharm-astrazeneca-szputynik-v-moderna-statisztika/

Nem baj, azért a krumpli jár, ne keseredj el.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.29. 09:55:58

Jobb lenne, ha a Fidesz befejezné az oltásellenes kampányt.

24.hu/tudomany/2021/04/29/kormany-vakcinatablazat-kulfoldi-szakemberek-science-gyogyszergyarto/
Válasz erre 

2021.04.29. 09:56:52

Mi a baj a számokkal? Ha elkérem a számát az a baj, Ha nem kérem el a számát, az a baj
Ha 20-as vagyok az a baj Ha 30-as vagyok, az a baj
Ha 70-es vagyok az is baj Ha 80-as vagyok, az nem lehetek, az is baj.
Ha iskolát zárnak, az a baj. Ha teraszt nyitnak az is baj.
Válasz erre 

Ekrü 2021.04.29. 10:02:52

@Etniez:
"Az oltásokról annyit, hogy az ismerőseim nagy része már oltott, keletit szinte senki sem kért, ketten Sputnik, kínait senki."-Ez kb olyan mint amikor a 2018-as választások után felháborodva írtátok a Facebookon ,hogy ti nyertetek mert az ismertségi körötökben mindenki az ellenzékre szavazott.Ezt pedig miniszavaztatással kívántátok bizonyítani. :))))))
Had világosítsalak fel.Véleménybuborékban élsz.
Nekem nagyon sok ismerősömet kínaival oltották.60 +-kat is és fiatalabbakat is.Pl nagyon sok 30-as ismerősöm ezt kérte az EU által engedélyezett Astra helyett.
Válasz erre 

Ekrü 2021.04.29. 10:07:43

@Etniez:
"Nem baj, azért a krumpli jár, ne keseredj el. "-Szerintem se...:)))))))
index.hu/belfold/2021/04/29/koronavirus-magyarorszagon-jarvany-adatok-covid-19-egeszsegugy-fertozottek-oltas-vakcina/
Tudod okos ember nem csak egy helyről tájékozódik és főleg nem a kamuhíreiről híres 24.hu-t választja.Ennél már csak a 444 van lejjebb.
Na ezért van az,hogy véleménybuborékban élsz,és kerek szemekkel csodálkozol ha szembejön a valóság.:)))
Válasz erre 

Etniez 2021.04.29. 10:29:29

@Ekrü: Nem baj, ha magadat cáfolod :D
Ma tényleg ilyen hülye vagy?

Nem kell a kínai senkinek, csak arra lehet időpontot foglalni jelenleg:

"Mint megírtuk, jelenleg is működik az online időpontfoglaló a koronavírus elleni oltásokra, a regisztráltak a mai napra és a következő napokra a Sinopharm-vakcinával történő oltásokra foglalhatnak időpontot. Május 3-tól május 7-ig AstraZeneca-vakcinával történő oltásra is lehet időpontot foglalni."

Olyan édes, amikor ennyire harcolsz azért a kis krupmliért.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.29. 10:30:32

@Ekrü: Az ugye nem zavar, hogy a számok nem téged igazolnak? :D Te kis buborékos!
2x annyi Pfizert oltottak el, mint kínait Magyarországon, csak a tények kedvéért.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.29. 10:34:27

Azért elég beszédes, hogy elméletileg 2.5m Fidesz szavazó van, de csak 1.1m kínait oltottak el. Há' kérem, hol itt a párt fegyelem? :D
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2021.04.29. 12:28:11

"Mivel hatalmas a nyomás a kormányon, hogy végre enyhítsen a korlátozásokon,"

Amikor a nyitás miatt nyavalyog valaki, akkor gondoljon erre. Már megint az a helyzet, hogy vannak, akik ezt követelik dühödten, és vannak, akik az ellenkezőjét, hasonló dühödten. Valaki végül tele fogja rinyálni a sajtót.

A Nyitás egyébként elméletileg úgy volt előírva, hogy távolságtartás továbbra is kötelező, és az étel- és italfogyasztás idejét leszámítva masz viselése továbbra is kötelező. Nem maszk nélkül hemzsegő bulivágyók tömege volt a terv, csak ők tesznek a szabályokra.
Válasz erre 

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.04.29. 12:32:23

@Ekrü: Nekem is nagyon sok ismerősöm kínaival oltották. Attól még az kutyaszar, hiába oltják be magukat vele. A fosós Orbán birkák rohantak oltakozni amikor még csak ez a kutyaszar kínai volt, ez az eredménye. A führerük beoltotta vele magát, hát ők is seggbe szuratták maguk vele. Ha utána a führer a kútba ugrott volna, oda is követték volna. Magánvéleményem, hogy csuti paraszt dugja a heréjébe a maradék kínait, a szputnyikot meg a szíjgyártó dugja fel magának az összeset. Ha ennyire ragaszkodnak hozzá, uccu, rajta, ne késlekedjenek!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.04.29. 12:38:03

@Ekrü: a pártszolgák között nyilván a kínai a menō.
Bár szerintem nem találsz olyan hithû fideszest, aki bevallaná, hogy a kínait visszautasította.
Válasz erre 

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.04.29. 12:43:15

Egyébként a kínait és ruszkit azért utasítják el sokan, mert a csuti barom annyira görcsösen szajkózza, már-már befosik közben, míg hirdeti. Mint egy rossz üzletkötő, aki a kutyaszar portékáját akarja eladni, betöri az ajtót is csak hallgassák meg, vegyék meg termékét. No a csuti köpcös elmebeteg pont ugyanezt csinálja. Biztos vagyok benne, ha nem tukmálnák olyan görcsösen annyira, nem gyanakodna senki, és jobban megbíznának benne. Így viszont csak a birkáknak kell.
Válasz erre 

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.04.29. 12:48:11

Remélem az összes kínai kutyaszar a nyakukon marad, mint a lélegeztető. Utána majd gondolkodásnak azon, hogy a csuti súrja-e tökön magát mind az egymillióval, vagy a tarajos Petike, esetleg az ar-rogán-s anti lop.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 12:53:40

@Kurt úrfi tеutonordikus vеzértroll:
Kedvenc részem amikor Brendel Mátyást elsüllyesztik. :-))
www.youtube.com/watch?v=mymvU1Yydvw&t=652s
Válasz erre 

micimate 2021.04.29. 13:06:25

@atomic power 1986DucaDuca: Szamárság! Tetszik tudni az úgy van a világ minden sarkában, hogy a reggel hat, vagy hét órai osztályátadásokon a covid, és a covid intenzív osztályokon, amelyekre egyededül, és kizárólag pozitív teszttel, és manifesztálódott covid tünetekkel lehet bejutni (protekció nincs!) a főnővér megszámolja, hogy az előző osztály átadás óta hányan haltak meg. Ezt a számot felírja egy cédulára. A kórházak a maguk számait elküldik saját Operatív törzsüknek (ha van olyanjuk), aztán ott nehéz szellemi munkával összeadják, majd feltöltik az EU e célra létrehozott platformjára. Nem csinálnak évtizedekre visszamenő statisztikát, nincs ez a többlethalálozás ökörség, kutya közönséges elemi harmadik osztályos "technológia". Pártunk, és kormányunk találmánya, hogy nálunk nincs is sok halott, sőt még büszkék is lehetünk kiváló járványvédelmünkre! Frászt! Parasztvakítás!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 13:09:32

@Kurt úrfi tеutonordikus vеzértroll:

Kedvenc részem amikor Brendel Mátyást elsüllyesztik. :-))
www.youtube.com/watch?v=mymvU1Yydvw&t=652s
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 13:12:42

@Kurt úrfi tеutonordikus vеzértroll:

Kedvenc részem amikor Brendel Mátyást elsüllyesztik. :-))
www.youtube.com/watch?v=mymvU1Yydvw&t=652s
Válasz erre 

micimate 2021.04.29. 13:18:22

@Kurt úrfi tеutonordikus vеzértroll: Butaság! Orbán járványkezelését kizárólag a választási számtan vezérli. Tegyük fel, hogy meghal szükségtelenül 100.000 ember. Nos, legalább a fele úgysem ment volna el szavazni jövőre. A maradék fele másra szavazna. Nettó szavazat vesztesség 25.000. Nem nagy dráma. A vírus, és járványtagadók, az oltás szkeptikusok, a buli, és majális elvonási Ilyen egyszerű a képlet.tünetekben szenvedők, no meg a korlátozások valódi , és kárpótolatlan vesztesei a személyi szolgáltatók, vendéglősök, boltosok, és még sok munkáját vesztő ember is szavazó. A halálozások, a járvány visszaszorításában sikeres országok tömeges tesztelési, rigorózus kontakt kutató, kőkemény korlátozó, és betartást kikényszerítő személyi, és közösségi karanténok gyakorlata itthon nem követhető, hiszen, ha ezek a tömegek szembefordulnak pártunkkal és kormányunkkal, ugrik a jövő évi választási nyereség. Ilyen egyszerű a a mesék, csúsztatások, szakemberek véleményének folyamatos politikai felülírása. És a tömeg lelkesen tapsol, és el is hiszi a hülyítést.
Válasz erre 

odamondó 2021.04.29. 13:26:21

Védjük az egészséget! Erre viktor az életvédő: "vár a pofa sör"... nem ám egy kis mozgás esetleg faragás a kolbászt eltakaró sörhasból. ááá. Oltassad magadat, hogy mindenki visszatérhessen sörözni meg chipset zabálni.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 13:32:55

@Kurt úrfi tеutonordikus vеzértroll:
Kedvenc részem amikor Brendel Mátyást elsüllyesztik. :-))
www.youtube.com/watch?v=mymvU1Yydvw&t=652s
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 13:34:32

Bocs! Nem láttam h közben kitakarították a nicktolvajt! Nem rakom be többet.
Válasz erre 

nincs1agy 2021.04.29. 13:45:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Lehet, hogy itt esett fejre, és nem a születésekor? :D
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.04.29. 13:48:39

@micimate:

"......a reggel hat, vagy hét órai osztályátadásokon a covid, és a covid intenzív osztályokon, amelyekre egyededül, és kizárólag pozitív teszttel, és manifesztálódott covid tünetekkel lehet bejutni (protekció nincs!) a főnővér megszámolja, hogy az előző osztály átadás óta hányan haltak meg."

Tehát megszámolják és összeadják a covidban elhunytak és a covid poztivitással rendelkező elhunytak számát.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 13:49:12

@nincs1agy: Ha születéskor ilyen állapotban lett volna, a doki a biológiai hulladékgyűjtőbe dobja egyből.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 13:50:47

@atomic power 1986DucaDuca: Mivel az a beteget is a covid számlájára kell írni, akinek csak egy nappal is megrövidítette az életét.
Válasz erre 

11 Favágó 2021.04.29. 15:35:03

Kaptam többekkel együtt több azonos üzenetet, amiben magát egy kommenttársunk normálisnak tartja és vegzálja a bloggert.
Most keresem, de nem találom. Kurt úrfi, szerinted mi lelte őt?
Válasz erre 

pireza 2021.04.29. 15:52:01

@ulpius66: én sok baromságot olvastam már, de hozzád hasonló undorító, ostoba, rosszindulatú féreggel ritkán találkoztam. Nagy szerencsénk, hogy nem vagy fő-fő akárki (nem mintha a jelenlegi sokkal jobb lenne nálad) :)
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2021.04.29. 16:05:36

@11 Favágó: Még nem ismered meg írásáról Brendel Mátyást, a gőzfürdők és blogok nagyhatalmú urát, számolatlan nicknevével? Ő úgy döntött, hogy ő tudja a tutit, és aki nem ért vele egyet, az náci. A bloggereknek pedig értelemszerűen kötelessége minden náci kitiltása, és amiért ezt nem teszik, ő fog büntetni mindenkit. És folyamatosan ismételgeti a korábbi kommentjeit, meg a hitvallását az egyetlen igaz önmaga iránt, akár ezerszer, és ez a szám nem költői túlzás. Ez már egy súlyos pszichés állapot, ami pár hónap alatt alakult ki nála, látható folymatként. Pillanatokra már sajnálom kicsit, de ezek a pillanatok el szoktak röppenni. Sajnos vannak kommentelők, akik nem tudják megállni, és a többiek rovására is hergelik ezt a kretént, akit aztán a jóérzésű és gondos bloggazdák kénytelenek valahogy kiseperni, válogatva a szemétben.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2021.04.29. 16:08:49

@11 Favágó: Évekkel ezelőtt math0 nicknévvel gyakran tűnt fel a közéleti, politikai blogokban, erősen kötekedő és agresszíven anyázó stílussal. Ez a mostani állapota ahhoz képest megmagyarázhatatlan.
Válasz erre 

11 Favágó 2021.04.29. 16:14:09

@Androsz: de ismerem Matyót. Csak Kurt úrfi alá akartam lovat adni, hogy milyen jó a szellem- és Matyi irtásban. Ami igaz is.
Válasz erre 

Valldemossa 2021.04.29. 16:28:28

@Androsz: Nagyon tetszik a megfogalmazás, szebben le sem írhattad volna. :)
Válasz erre 

arthurthedent 2021.04.29. 16:32:51

@Androsz: "Ez a mostani állapota ahhoz képest megmagyarázhatatlan."

A fenéket megmagyarázhatatlan, nyilvánvalóan teljesen tipikus, kiterebélyesedő, súlyosbodó, paranoid személyiségzavar. Semmi furcsa vagy megmagyarázhatatlan nincs benne.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.04.29. 16:42:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

telex.hu/koronavirus/2021/04/22/koronavirus-halalozas-tobblethalalozas-statisztika-ksh-modszertan-nemzetkozi-osszehasonlitas
Válasz erre 

6.Lenin 2021.04.29. 16:53:55

Kariko táblázata se felene meg mindennek. Lehetne még rengeteg más szempontot is figyelembe venni. A lényeg, hogy mindegyik vakcina hatásos.Életet ment.

Csak a hülyék rendezhetnek ezekből bajnokságot, versenyt. Nem látom semmi értelmes célját.
Majd esetleg, ha lecseng lehet mindenféle statisztikákat készíteni, kiknek mi a célja vele.
Egyik se lesz tökéletes mert mindig fognak benne találni hibát főleg azok, akikre nézve esetleg tartalmazna kedvezőtlen részeket, mint most is.

Az orosz , kínai vakcina ellenségeit bántotta, hogy úgy néz ki, mintha az ő vakcinájuk rosszabb lenne

Különben is csak az a statisztika jó, amelyiket én hamisítottam. Azt hiszem ez közismert.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2021.04.29. 17:05:36

@ebella2: "A koronavírusban meghaltak száma a legkorrektebb, amit eddig is számítottak"

Jaja, tök korrekt koronaáldozatként nyilvántartani a 96éves szív és veseelégtelenségben szenvedő bácsit vagy 94 éves vesebeteg magasvérnyomásos nénit hiszen kimutatták náluk a koronavírust tehát mi más is vihette volna el őket.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2021.04.29. 17:08:46

@ebella2: "nekik van tejhatalmuk" Boldogok a sajtkészítők...
Válasz erre 

Sir Gombóc 2021.04.29. 17:27:41

@eßemfaßom meg áll: Van arra egzakt válaszod, hogy a koronavírus nélkül meddig élhettek volna még? Gondolom nincs, ahogy senkinek sem. Az pedig teljesen megalapozott lehetőség, hogy a vírus miatt rosszabbodott annyira az állapotuk és emiatt mentek el.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.04.29. 17:33:57

@Sir Gombóc:

De vannak idióták akik valamiért mindenből versenyt csinálnak, mert valamit szeretnének bizonyítani.
Válasz erre 

nincs1agy 2021.04.29. 17:34:21

@Sir Gombóc: Csakhogy nálunk bekerülnek a covid halálozási statisztikába mindenképp, máshol meg nem feltétlenül. Németországban a romló koronavírus helyzet miatt például már megkülönböztetik a coviddal elhunytakat és a covidban elhunytakat. Nálunk a két csoport egy mutatóban van nyilvántartva..
Válasz erre 

body_andras 2021.04.29. 17:46:00

B*meg, ezt a számháborút. Majd kereken egy év múlva, amikor világszerte mind a 6-7 féle vakcinából (amit addig használtak) sok-millió főnyi adatunk lesz, akkor lehet arról pofázni, melyik mennyire hatékony. Addig csak spekuláció és hazudozás van. Nemcsak az számít, védett vagy-e a vakcinától (pláne, ha 65 év feletti dagadt szívbeteg vagy...), hanem az is, meddig. Még nem telt el az a bizonyos meddig, egyik oltóanyag esetében se.
Amúgy meg elég egyetlen dolgot hozzáfűzni a NER ominózus táblázatához: az első rendelkezésre álló anyaggal (Pfizerrel, aztán Modernával) az egészségügyisek után rögtön az öregeket kezdték oltani. Akik statisztikailag vírus nélkül is közelebb állnak a halálhoz, mint bárki.
Válasz erre 

Sir Gombóc 2021.04.29. 17:46:11

@6.Lenin: Orbánra gondoltál? Neki van folytonos versenyzési kényszere.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.04.29. 17:50:24

@Sir Gombóc:
Kik őrjöngenek a táblázat miatt? Miért is? Mit is szeretnének bizonyítani?
Válasz erre 

nincs1agy 2021.04.29. 17:53:55

@body_andras: Az idős krónikusok mellett az összes kötelezően oltandó foglalkozási csoportot is Pfizerrel vagy Modernával(ua.) oltották. Akik azért közel sem a legelesettebb réteg..
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 17:59:47

@nincs1agy: És miért? Csak nem nem bíztak az orosz és kínai cuccban? :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 18:00:52

@eßemfaßom meg áll: Ha csak egy nappal megrövidítette az életét, akkor covid áldozat.
Válasz erre 

body_andras 2021.04.29. 18:01:51

@Etniez: Azok már rég be vannak Pfizerezve.
Én speciel tegnap kaptam kínait. Két dologra jó: nem fogok 33 évesen covidban megdögleni, és másfél hónap múlva (2 héttel a 2. dózis után) mehetek nyugodtan nyaralni.
Várhattam volna még hónapokig, amíg a múmia háziorvos méltóztatik behívni.
Eddig is tudtam vigyázni magamra, felhúztam a maszkot a pofámra, nem járkáltam retkes kézzel mindent összefogdosni (sőt, meg is mostam). Ha a kínai az egyéni védekezésemre még rádob 60% plusz sanszot hogy nem betegszem meg, attól bajom nem lehet.
Nem szeretem amit a kormány csinál, de ez a keleti oldal / nyugati oldal cirkusz tök értelmetlen.
Senki se tudja, mi lesz 12- év múlva. Addig meg minek okoskodni?
EMberek, semmi értelme ennek a csörtének. Nem a kormány tehet a vírus terjedéséről meg a halálozásokról. Igen, f*szkalap egy kormányunk van, a hithű követőikről nem is beszélve, de nem ez a lényeg. Az emberek terjesztik a fertőzést és élnek olyan mocsok egészségtelenül hogy még 30-60 évesen se élik túl a vírust, nemhogy idősebb korban. Elég, ha ezer fegyelmezett, maszkot hordó, távolságtartó, mosott kezű ember közé besétál egy, maszkot tokára toló, szaros-faszos kezű gyökér. Sajnos megtörténik nap mint nap. Ezek miatt tart a járvány ott, ahol. De ha még a szaros-faszos ezredik is beállna fegyelmezetten a többi közé, akkor is lenne 1.0 alatti terjedési mutató, ha a fejünk tetejére állunk akkor is.
Egy dolgot b*szott el "Szeretett Vezérünk": nem a nyugdíjasokat kellett volna előre engedni a sorban, hanem a gazdaságilag aktívakat. Sokkal hamarabb elindult volna lefelé az a bizonyos görbe. Gazdaságilag ez lett volna a helyes döntés de erről senki se szeret beszélni.
Válasz erre 

body_andras 2021.04.29. 18:02:52

@nincs1agy: jó jó, de csak miután 2.5 millió öreg megkapta. akkor ocsúdtak fel hogy "ja, nyitnánk a sulikat, ezek a kockás ingesek meg hullanak mint a legyek!"
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 18:04:43

@11 Favágó: És én imádom Matyit froclizni. :-))
Válasz erre 

n3spr3ss0 2021.04.29. 18:14:16

@ulpius66: Annyit a hőbörgésedhez, hogy 2020.03.04 óta (kezdet) egyetlen jó intézkedése, és egyetlen igaz szava nem volt a kormánynak.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2021.04.29. 18:28:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "És én imádom Matyit froclizni."

Ami a te magánügyed lenne, ha nem mások posztjai alatt, sok más ember esetleg néha értelmes kommentje között szórakoznál ezzel.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2021.04.29. 18:33:30

@body_andras: "Elég, ha ezer fegyelmezett, maszkot hordó, távolságtartó, mosott kezű ember közé besétál egy, maszkot tokára toló, szaros-faszos kezű gyökér."

Ma a villamoson láttam ilyet vagy ötöt, az utcán meg rengeteget. Ezek a bunkók fel sem fogják, hogy mit művelnek.
Válasz erre 

taga20 2021.04.29. 18:41:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

haver, neked volt igazad matyival kapcsolatban.
elnézést, ha vitatkoztam néha miatta veled.
Válasz erre 

nincs1agy 2021.04.29. 18:51:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Akkor nem oltottak volna időseket Sinopharmmal. Sőt beszéltem egy egyhe autoimmunos kommentelővel, aki szintén ezt kapta.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.29. 18:58:52

Ez marhaság, a kormány nem a keletieket propagálja, és véletlenül sem sugallja, hogy a nyugati az rossz lenne.
Max felhívja a figyelmet, hogy ne hallgassanak az elmeroggyant ellenzéki vezetőkre, mert belehalnak a vírusba, mint az agitátoraik némelyike, aki hülyeségbőlnkább meghalt, minthogy beoltatta volna magát.
Mindenki oltasson,épp ami van, most már mindenből eleget beadtak, hogy az összeesküvés elmélet hívők is lássák semmi félnivaló nincs, működik bármelyik.
Aki meg inkább megbetegszik, vagy meghal, az nettó hülye.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.29. 19:00:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Szerintem fel sem fogja ,hogy már senki nem veszi komolyan az ostobaságait.
Ez megkattant teljesen.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.29. 19:02:06

@Androsz: Hidd el jó ez így, inkább ez, mint Fitymatyi agymenései.
Válasz erre 

taga20 2021.04.29. 19:06:43

@Ménár Atya:

miért hazudozol fityeszdroid?
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.29. 19:11:13

@Török törp hörcsögöt bökő bögöly:
Apám, te sem vagy a legélesebb kés a fiókban..............
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.29. 19:13:56

@taga20: Hogy bosszantsam a sötét ellenzéki szavazót.
Valójában az a helyes, ha semmivel nem oltat senki, mert chipet ültetnek beléd orbánék,és a kapitalisták, meg mérget! És ez úgy igaz,mint fletó a nácivezér minden szava!
Na mivan , te is szivárványos fasiszta lettél már? :D
Válasz erre 

taga20 2021.04.29. 19:16:18

@Ménár Atya:

én maradtam libsibolsi, 90 óta, amikor a zistened is az vot még!:)))
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.29. 19:25:35

@taga20:
$$$? Az én istenem ez volt mindig :D
De mostanában a libsibolsik inkább langyinácik lettek :D
Szóval úgy lettél buszi, hogy észre sem vetted ,és még örülsz is neki :D
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.29. 19:26:21

@taga20:
Rég láttalak erre csak nem dolgoztál?
Kovidot megúsztad?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 19:30:00

@taga20: Semmi gond. Matyikának van egy nagy érdeme. Összekovácsolja a kommentelőket. Képzeld, bircát is megkedveltem!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 19:31:35

@Androsz: Ááááá. csak akkor csinálom ha spermatyi floodolja az adott posztot.
Válasz erre 

taga20 2021.04.29. 19:32:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

mit kedveltél meg ebben a ruszkiügynökben? érdekelne;)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 19:34:06

@Androsz: Mellesleg az örülünkvincent blog kommentelésének lezárása spermatyi miatt szerintem valahol kiverte a biztosítékot, mert nagyon eltűnt.
Válasz erre 

taga20 2021.04.29. 19:35:24

@Ménár Atya:
én lassan 35 éve melózok atyám;)

a kínaivírust legyűrtem pár nap alatt novemberben, és várom a fájzeromat.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 19:36:23

@taga20: Felvette a kesztyűt spermatyival szemben, ahogy több jobbos is. Becsülöm azokat a jobbosokat akik leírták hogy ez a bolond pont a bal és liberális oldalnak árt.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.29. 19:38:30

@taga20:
Értem fiam, van munkád, tehát az orbáni gazdaságpolitika működik! :D:D
Akkor szerencséd volt, hogy még azt a változatot kaptad el.
A mostani már neccesebb, volt pár ismerősöm aki kifeküdt tőle, meg 2 halott is.
Válasz erre 

tiItsál ki te gyökér 2021.04.29. 19:38:50

Beszarok, letörölték a spermatyi nickemet! Ehhez van esze a blog.hu-nak? Arra nincs hogy eltakarítsa ezt a szemetet?
Válasz erre 

tiItsál ki te gyökér 2021.04.29. 19:43:29

Még az avatart is letörölték, amit komoly munkával nyertem ki Brendel Mátyás elsüllyesztésének videójából.
Válasz erre 

taga20 2021.04.29. 19:43:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

annyi minden faszságot leírtak ezek a "jobbosok" már, hogy dunát lehet velük rekeszteni.

szarba se nézem a fityeszorkokat, mégha egyszer egyszer a kedvem szerint nyilatkoznak.
Válasz erre 

taga20 2021.04.29. 19:45:53

@Ménár Atya:

atyám, magának fasza a humora:)))

coub.com/view/2aiwpd
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 19:46:57

@taga20: Nem mindenki fityiszork, aki jobboldali nézeteket vall.
Válasz erre 

taga20 2021.04.29. 19:49:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

ez igaz, de pl. birkának semmi köze a jobboldalhoz.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.29. 19:50:04

@taga20:
:D
Válasz erre 

AvéCézárVavan 2021.04.29. 19:51:01

@ulpius66: Mert te is ráfogod?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 19:59:57

@taga20: De nem is hülye.
Válasz erre 

taga20 2021.04.29. 20:04:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

aki putyin, vagy a csutigeci szekerét tolja, az hülye. maradjunk ennyiben.
Válasz erre 

dare 2021.04.29. 20:18:21

Azért népszerűsítik nagyon a keleti vakcinákat, mert ezzel tematizálják jelenleg a közbeszédet.
Oltáspárti a kormány-oltásellenes az ellenzék.
Ha majd egyszer lesz elegendő elérhető vakcina, akkor onnantól kezdve már nem a kormányon fog múlni a védekezés sikere, hanem az ellenzéken.
A halottakat is az ő nyakukba fogják majd varrni.
-Az ellenzék miatt nincs elegendő beoltott személy.
-Hiába van elég vakcina, ha az ellenzék miatt nem kérnek oltást az emberek.
Jól látszik, hogy erre fut ki a sztori.
És az a szomorú ebben, hogy az ellenzék (elsősorban a Dk) saját maga vezette ki a lovat a karámból, és ültették is rá fel a Fideszt.
Nem lett volna szabad oltóanyagok ellen hatékonysági mutatók alapján hergelni.
A beszerzésük körülménye bőven elég lett volna a hergeléshez, ezt kár volt más síkra is terelni.
Tényleg csak a lovat adják a kormány alá, az pedig már most olyan szinten tolja ezt az oltásellenességet, hogy lezsibbadunk tőle.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.04.29. 20:23:26

@dare:

"Tényleg csak a lovat adják a kormány alá, az pedig már most olyan szinten tolja ezt az oltásellenességet, hogy lezsibbadunk tőle. "

Ezek szerint az ellenzék vagy direkt ilyen hülye, vagy alapjáraton?
Te is a Fidesz szekerét tolod?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.29. 20:27:32

@taga20: Vagy fizetik.
Válasz erre 

dare 2021.04.29. 20:34:44

@6.Lenin: Nem férek oda. Annyian tolják a Fidesz szekerét, hogy nem férek hozzá.
Tolnám én is szívesen,csak nem abba az irányba, mint a többiek.
Válasz erre 

taga20 2021.04.29. 20:39:01

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

ha fizetnék, akkor nem bulgáriában egy panelban baszná a rezet, és nem kolcenteres kisasszonyt játszana évtizedek óta.

szerintem csak egy matyi a másik oldalról, csak lájtosabb kiadásban;)
ennyi.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.04.29. 20:39:50

@dare:

Csak itt tolod?
Vagy csak simán, zsigerből csinálsz hülyét az ellenzékből?

"Ha majd egyszer lesz elegendő elérhető vakcina, akkor onnantól kezdve már nem a kormányon fog múlni a védekezés sikere, hanem az ellenzéken."

Ma már itt tartunk, mit fog csinálni az ellenzék? Ja, és ki, közülük?
Válasz erre 

Etniez 2021.04.29. 21:15:49

@6.Lenin: Az oltási versenyre gondolsz? 4 milliónál újabb buksi simit kapd majd a lakosság.

Vagy nem erre?
Válasz erre 

Etniez 2021.04.29. 21:19:00

@Androsz: Én nem hiszek a közterületi maszkviselésben. Itt Angliában nem is volt ilyesmi, a tudomány mai állása szerint beltérben terjed a covid, utcán elég kicsi az esélye.
Válasz erre 

Etniez 2021.04.29. 21:21:33

@dare: Ja, DK az összefogás ballasztja, Klárával az élen. Ha valamilyen szerencsétlen csillagállás következtében megnyeri az előválasztást, akkor marad a Fidesz.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2021.04.29. 21:38:57

@Etniez: "Én nem hiszek a közterületi maszkviselésben. Itt Angliában..."

Nem szükséges, hogy higgyenek benne. ELŐÍRÁS. És nem Orbán személyes szórakoztatására, hanem a mi védelmünkre. Igaz, hogy sok bunkó minden intézkedés és határozat mögött a kezét elégedetten dörzsölő Orbánt véli felfedezni, de ezek ugyanezt fogják majd nyomni Madárfejű Klárika hatalmának idején is, sajnos ez így működik.
Válasz erre 

Sir Gombóc 2021.04.29. 22:12:49

@nincs1agy: ami lehet, hogy még visszaüt. Ugyanis az elején valószínűleg nem véletlenül volt az elérhető leírásban, hogy 60 év felett a hatásosság csökkenhet, lletve Kínában ezt a korosztályt nem oltották ezzel a vakcinával. Hogyhogy nem, ez az infó később eltűnt a leírásból.
Válasz erre 

birka menet 2021.04.30. 00:28:25

Jaj má megint egy újabb bukta orbán kamuvakcináinak: Brazilia most éppen a Kreml Sputnik nevezetű szerkóját vágta ki a szemétdombra. A kinai kamuvakcina mellé.
Válasz erre 

birka menet 2021.04.30. 00:29:56

@Sir Gombóc:

És nem csak ezek tűntek el, hanem a kinai járványügyi guru is, aki beismerte a világnak, hogy fos a kinai szer minősége.
Válasz erre 

birka menet 2021.04.30. 00:40:47

@nincs1agy:

Tudjuk, csak Magyarország jelent minden covid halottat covid halottnak, de még azt is annak jelenti akit a vibrátorának az árama ütött agyon. Mert ilyen becsületes ez az illibernyák Magyarország. Eközben meg mindenhol máshol másként jelentik le a covid áldozatomat, például üzemi balesetnek, eutanáziának meg öngyilkos tálib terroristának és csak ezért állnak jobban azok a nyugatiak, ahol az egészségügy amúgy már rég összeomlott, még ingyenes tesztelésre sincs egy vasuk sem.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.30. 06:10:39

@andras_11:
Mi van kis náci ivadék?
3. óra11-ig volt zsetonod a villanyórádhoz Aztán megint leejtett a gép? :D
youtu.be/mymvU1Yydvw?t=643
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.30. 06:12:29

@Etniez:

Drukkolunk Gyurcsánynénak!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.30. 06:14:04

@Ménár Atya:

3-kor elszenderült, mert végre sikerült addigra a farkát beletenni a gumifiúcska seggébe.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.30. 06:16:09

@andras_11:
www.facebook.com/watch/?v=552076919091249
:D
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.30. 06:23:14

@MAXVAL birсaman közíró: Vagy addigra tudott bebicskázni a gerinctelenje, és elszórakoztatni önmagát orális abuzálással :D
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.04.30. 07:22:36

Ki kellene nyírni ezt a görényt!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.30. 07:30:26

Na! Hogy elmentem aludni, spermatyi előmerészkedett.
Néha kacagjunk is! :-))
www.youtube.com/watch?v=mymvU1Yydvw&t=652s
Válasz erre 

konrada 2021.04.30. 07:46:17

@MAXVAL birсaman közíró:
Hajrá Klára!

De szép is lesz, amikor a Jobbikosok sorban állnak, hogy Gyurcsánynéra leszavazzanak!;))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.30. 07:56:58

@konrada: Az ellenségem ellensége a barátom. Ez ennyire 1*ű. Bármi áron le kell váltani ezt a maffiát!

Ja!

Néha kacagjunk is! :-))
www.youtube.com/watch?v=mymvU1Yydvw&t=652s
Válasz erre 

midnight coder 2021.04.30. 08:03:03

@andras_11: "tök normális kommentelõt". Persze. Csak mindenki szembemegy az autópályán. A vicces, hogy még az Örülök Vincent blogot is ki tudtad csinálni, pedig az aztán echte internáci blog volt, ahol nem internácit meg sem tûrtek.
Válasz erre 

gmihaly621 2021.04.30. 08:08:31

A kormány nem azt kommunikálta, amit te hadovlsz össze-vissza, drágalátos internáci hülyeelvtár csicska blogger Frédi!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.30. 08:31:23

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Váltsuk le akkor Pedó Matyit!
Válasz erre 

konrada 2021.04.30. 08:33:13

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Nohát, nohát! Ezek szerint birca, meg batyu is barátod lett, hogy matyi kikattantatta őket is???;)))

...mert addig jó, hogy esetleg matyi eltűnik a színről, de mi lesz akkor, amikor a "barátaid" határozzák meg, hogyan adózz, hogyan élj???
Válasz erre 

konrada 2021.04.30. 08:34:35

@MAXVAL birсaman közíró:
Gyorsabb voltál, én még nem is olvastam mit válaszoltál a barátodnak!;)))
Válasz erre 

midnight coder 2021.04.30. 08:47:51

@konrada: Azt, hogy hogyan adózz és hogyan élsz nem a Birca fogja meghatározni, és nem te, és nem én. Viszont a Matyi igazi nemzetegyesítõ: õt egyként utálja mindenki.
Válasz erre 

Kivlov 2021.04.30. 10:12:30

"az oltásoknak köszönhetően végre következmények nélkül mehetnek olyan helyekre, melyek eddig zárva voltak."

Eddig is mehettek volna következmények nélkül, ha nem zárják be ezeket a helyeket.
Amúgy meg tök egyszerű lenne: aki oltatni akar, oltasson. Aki nem, az is mehessen mindenhová, de előtte írjon alá egy covid esetére szóló állami eü ellátási lemondó nyilatkozatot. És akkor mindenki eldönti, mit szeretne.
Válasz erre 

konrada 2021.04.30. 10:31:04

@midnight coder:
Az előzmény azt írta, hogy barátai: Jakab, meg Dobrev...
(A többi meg szemelvény a baráti köre többi tag(j)áról!;)))
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 10:40:13

jahhh.... a karácsonyi-szilveszteri lazításoknak köszönhetően, ami a kormánynak ugye belefért !!!!! MIBE IS ???! A GYILKOLÁSI ÖSZTÖNEIBE ?!!! AZTÁN HÓNAPOKIG AGONIZÁLTAK EZREK !+++ BASSZAMEG !
A KSH azt is kiemelte, hogy az idei első három hónapban a halálozások száma a születésekénél jelentősebb mértékben emelkedett, ennek következtében a természetes fogyás a 2020 első három havi 12 418-cal szemben 19 473 fő volt, ami 57 százalékos, a szökőnaphatást is figyelembe véve 59 százalékos emelkedést jelentett az előző év azonos időszakához képest. Csak márciust nézve annyival többen haltak meg idén, hogy a természetes fogyás 85 százalékkal nőtt, és a 2020. márciusi 4650-nel szemben 8620 fő volt.
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 10:44:05

@kvadrillio: LAZÍTÁS KARÁCSONY-SZILVESZTERKOR !!!!! Utoljára 38 éve haltak meg annyian márciusban, mint idén
Koronavírus

2021. április 30. – 10:22
Flachner Balázs
Flachner Balázs

Másolás
Vágólapra másolva

A Központi Statisztikai Hivatal frissen megjelent jelentése szerint idén márciusban 16 379 ember halt meg Magyarországon, ilyen nagymértékű halálozásra az 1983-as, rendkívül magasan tetőző influenzajárvány óta nem volt példa. 2021-ben 40 százalékkal haltak meg többen márciusban, mint tavaly, ennek hátterében pedig alighanem a koronavírus-fertőzés okozta halálozások megnövekedett száma állhat – olvasható a KSH honlapján.

Idén márciusban Magyarországon sok áldozatot szedett a járvány, 5763 ember halt meg a koronavírussal összefüggésben, a többlethalálozás viszont ennél alacsonyabb volt, tavalyhoz képest 4644-gyel haltak meg többen. Ez a különbség valószínűleg annak köszönhető, hogy a járvány ellen bevezetett intézkedések miatt az idei influenzaszezon gyakorlatilag elmaradt. Mint azt a Portfolio kiemelte, áprilisban ennél is többen haltak meg, így nincs kizárva, hogy a tavaly decemberi 17 ezres halálozásnál is nagyobb számra lehet majd számítani.

A KSH azt is kiemelte, hogy az idei első három hónapban a halálozások száma a születésekénél jelentősebb mértékben emelkedett, ennek következtében a természetes fogyás a 2020 első három havi 12 418-cal szemben 19 473 fő volt, ami 57 százalékos, a szökőnaphatást is figyelembe véve 59 százalékos emelkedést jelentett az előző év azonos időszakához képest. Csak márciust nézve annyival többen haltak meg idén, hogy a természetes fogyás 85 százalékkal nőtt, és a 2020. márciusi 4650-nel szemben 8620 fő volt.

Jó hír ugyanakkor, hogy 7759 gyermek született, ami majdnem tíz százalékkal több a tavalyinál, így 2010 óta ez volt a legmagasabb márciusi születésszám. A házasságkötések száma is nőtt, 5135 pár lépett frigyre, ilyen sokan 1986 óta nem léptek frigyre márciusban.

CSODÁÁÁÁÁÁÁÁS GYILKOLÁSI STATISZTIKA !!!!!!!4 GARATULA ORBÁN-KURMÁNY !
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 10:45:57

Belföld - Karácsonyra bő egy hét lazítás jöhet - Index
index.hu › belfold › 2020/12/01 › koronavirus_...
2020. dec. 1. — Karácsonyra bő egy hét lazítás jöhet - A szeretet asztalánál ott ülünk mindannyian? Szerdán kiderül.

Állítják a szakértők: Nagy bajt okozhat a lazítás karácsony éjjel ...
24.hu › karacsony-kijarasi-tilalom-szakerto
2020. dec. 21. — Az RTL Klub Híradója kérdezett meg néhány orvost arról, mit szól ahhoz, hogy a kormány karácsony éjjelre felfüggeszti az éjszakai kijárási ...

Ha lesz lazítás karácsonykor, akkor a 8 órai kijárási tilalom és ...
privatbankar.hu › cikkek › makro › ha-lesz-lazitas-...
2020. dec. 10. — A kormány még nem döntött a közfoglalkoztatotti bér emeléséről, ahhoz meg kell várni a megállapodást a minimálbérről - derült még ki ...

Belefért a kormánynak a lazítás karácsonykor: Jó döntés volt ...
www.youtube.com › watch
Videotalálatok erre: lazítás karácsonykor
11:39
Az Egyenes Beszéd vendége Szlávik János infektológus főorvos, Dél-Pesti Centrumkórház.IRATKOZZON FEL ...
2020. dec. 24. · Feltöltötte: ATV Magyarország

Itthon: Megbosszulhatja magát a karácsonyi lazítás a ... - HVG
hvg.hu › itthon › 20201221_karacsony_korona...
2020. dec. 21. — Megbosszulhatja magát a karácsonyi lazítás a szakemberek szerint. járványhelyzet +. Ne együnk együtt, ne ölelkezzünk, de tulajdonképpen ne .
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 10:48:19

@kvadrillio: NU, EZÉRT EZ..., ORBÁNNAK IS BELEFÉRNE MOST !!!
A kék bálnának van a legnagyobb pénisze, átlagosan 3,4 méter hosszú. "A világ legnagyobb péniszével rendelkező állat a kék bálna:

3,4 m hosszú (a vastagságáról nem találtam adatokat)"
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 10:52:50

@kvadrillio: GYÜNA NEGYEDIK HULLAÁÁÁÁM.....!!!

Jakab Ferenc: Borítékolható, hogy lesz negyedik hullám
Balogh Krisztina
Balogh Krisztina
követés
2021.04.30. 10:36

Két szakember is úgy látja, hogy nem lesz elkerülhető a koronavírus-járvány negyedik hulláma. Jakab Ferenc virológus szerint borítékolható, hogy lesz, ő maga azon is csodálkozna, ha a vírus eltűnne. Oroszi Beatrix epidemiológus szakember azért tart tőle, mert világszinten magasak az esetszámok – hangzott el Nyitás, vakcinák, hullámok című online Facebook-beszélgetésben.

Jakab Ferenc abban bízik, hogy ha jönnek új mutánsok, akkor 60-70 százalékos védettséget talán nyújtanak a jelenlegi oltástok. Az ATV-nek amúgy ezzel kapcsolatban azt mondta, hogy a vakcinakészítők a variánsok megjelenéséhez tudják igazítani az oltóanyagot, és emiatt nem kell aggódni. Aláhúzta: még mindig mi futunk a vírus után és nem a vírus utánunk.

Oroszi Beatrix szerint Magyarország kifejezetten jól állt a harmadik hullám előtt, megkezdődött az oltási kampány, egy új variáns mégis tudott harmadik hullámot csinálni és ebből az epidemiológus szerint tanulnunk kell. Jakab Ferenc ehhez hozzátette, hogy ezért lenne fontos a globális oltási stratégia. Azok lesznek a világban a gócpontok, ahol kevés az oltás – fogalmazott.

A beszélgetésben szóba került a nyitás is. Éppen India példája, ahol azután lett igencsak súlyos a helyzet, hogy már nyitni kezdett. A szakértők abban egyetértettek, hogy nyitni kell, nem lehet bezárva élni, ugyanakkor okosan kell nyitni. India apropóján Jakab Ferenc arról beszélt, hogy ott valóban nagyon rossz a helyzet, de az „nem írható száz százalékban az új variáns számlájára”.

Oroszi Beatrix az indiai helyzetre reagálva még azzal kiegészítette, hogy nagyon fel kell készülni és folyamatosan készenlétben kell lenni, mert akár pár nap alatt rohamosan meg tud változni a járványhelyzet. Egy szuperterjesztő esemény nagy kockázat lehet, ilyen például egy tömegrendezvény, vagy egy fesztivál. A nyitás szerinte is fontos, mert mint mondta, bezárva nem lehet élni, viszont a fontosnak tartja, hogy a döntéshozók és a teljes társadalom között legyen konszenzus. Szerinte 2022-ben lehet majd hátradőlni.
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 10:53:28

@kvadrillio: LAZUJJJJÁMÁÁÁÁÁÁELLLL...NEMMEGMONTAORBÁNVIKTOR ???!!!!!!!!! :o))))))))) BASSZAMEG !
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 10:54:32

MENNNNYA FESZTIVÁLOKRA ! HGÁTHA BEGYÖN ! ....MÁMINT A KETTŐSINDIJJJAI......
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 10:56:31

"""... ha jönnek új mutánsok, akkor 60-70 százalékos védettséget talán nyújtanak a jelenlegi oltástok. ..."""....JA..., ÉRTYÜK !!!!!
DEAZÉÉÉÉ LAZUJJJUNKKKK.....FASZOMTELE ORBÁN NYITÁSAIV AL !
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 10:57:48

@kvadrillio: édettséget talán nyújtanak a jelenlegi oltástok......JAHHHHH..., TALÁÁÁN..... HA NEM, AKKOR KAMPÓ ! ORBÁN MEG RÖHÖG A MARKÁBA .....
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 10:59:00

@kvadrillio: MER...
Orbán Viktor: Szombattól este 11-ig nyitva lehetnek a vendéglátóhelyek

A kínai vakcinával beoltottak is szabadon utazhatnak a nyáron. ...JAHHH....., MER NEKI AZTÁN SEMMI SEM DRÁGA ! FŐ A BEVÉTEL !!!!! A HALOTTAK MEG ÚGYIS MENNEK A HAMVASZTÓÓÓÓBA !
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 11:01:56

JAH, DE DEMCSÁK ZSUZA INDIAI FÉRJE MEG INGÁZIK INDIA-MAGYARO KÖZÖTT MI ???! OCCT BEHOZZA A VÍRUS Ő IS ! BASSZAMEG !
Megtiltja a beutazást Ukrajna az Indiából érkezőknek

Utazási tilalmat vezet be Ukrajna. Az Indiából érkezők nem mehetnek az országba május 2-ától – írja a Reuters. Ukrajnában több mint kétmillióan kapták el a koronavírust, eddig 44 085-en haltak meg a kórban.
#külföld
#ukrajna
#utazás
#tilalom
Németh Anna
3 órája
New York polgármestere: Július elsejétől feloldjuk a korlátozásokat
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 11:03:01

@kvadrillio: ORBÁN MEG MEGENT LAZÍT, LAZÍT ÉS LAZÍT.....
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 11:06:24

ÉS ÁLLÍTÓLAG...., NEKIK VAN A LEGMAGASABB IQ-JUK !!! (legalábbis szerintük !)Ooo......

Tömegpánik az izraeli vallási fesztiválon, több tucat ember meghalt
Balogh Krisztina
Balogh Krisztina
követés
Ágoston Zoltán
Ágoston Zoltán
követés
2021.04.30. 06:02

Izraeli sajtóhírek szerint 44 ember fulladt meg vagy taposták halálra, 150-et pedig kórházba kellett vinni, amikor péntek hajnalban tömegpánik tört ki a lág báómer izraeli vallási fesztiválon. A helyszínen, az észak-izraeli Meron-hegyen több tízezer ultraortodox hívő zsidó gyűlt össze a II. századi rabbi, Shimon bar Yochai emléke előtt. Eli Beer, az angolul United Hatzalah nevű jeruzsálemi mentőszolgálat igazgatója a katonai rádiónak azt mondta, négyszer-ötször annyian gyűltek össze, mint ahány embernek egy ilyen helyszínen szabad lett volna. Rendőrségi közlések szerint a tömeg akár százezer fős is lehetett.
000 9922JL
Fotó: David Cohen / AFP

A koronavírus-járvány miatti korlátozások feloldása óta ez volt az első nagyobb tömegrendezvény Izraelben.

A Magen David Adom mentőszolgálat korábban legkevesebb 28 halálos áldozatról beszélt, a 12-es tévécsatorna azonban már 38 halottról számolt be, egyes lapok pedig 44 áldozatról írnak. A rendőrség lezárta a környéket, több tízezer résztvevőt pedig buszokkal igyekeznek elszállítani a helyszínről.

A hatóságok először azt közölték, hogy leszakadt egy emelvény, és ez okozta a tragédiát, de később kiderült, hogy a zsúfoltság miatt halt meg több tucat ember. Az áldozatok többsége megfulladt vagy agyontaposták. A Haárec legalább 44 halottról ír, és úgy tudja, a tömegpánik amiatt tört ki, mert többen megcsúsztak és elestek egy lépcsőn, a mögöttük lévők pedig átestek rajtuk.

Benjámin Netanjahu izraeli kormányfő tragédiának nevezte a történteket, és Twitter-üzenetében azt írta, hogy imádkozik az áldozatokért. Reuven Rivlin izraeli elnök szintén azt üzente: imádkozik azért, hogy a sérültek minél előbb felépüljenek.

Meron városában van Shimon bar Yochainak, a zsidó miszticizmus egyik vezéralakjának a sírja. A hagyományok szerint ezen a napon került közel Istenhez, ami egyben a halálának is a napja. Ehhez kapcsolódik a lág báómer nevű ünnep. Ilyenkor rendszeresen hatalmas tömeg gyűlik össze, máglyákat gyújtanak, táncolnak és imádkoznak a zsidók.

Ebben a cikkben a téma érzékenysége miatt nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését.
Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 11:19:20

Jakab Ferenc: gyorsan terjed az indiai mutáns, kisebb lehet az oltások hatékonysága
Balogh Krisztina
Balogh Krisztina
követés
2021.04.29. 19:40

Már Angliában és Amerikában is gondot okoz a koronavírus indiai mutánsa is, de már 19 másik országban is kimutatták a jelenlétet – erről beszélt Jakab Ferenc virológus az ATV Híradónak. Hozzátette, a mutáns gyorsabban terjed és feltételezhetően súlyosabb betegséget is okoz, ráadásul nagyon úgy tűnik, hogy valamilyen szinten az immunrendszert is képes kijátszani.

Jakab Ferenc szerint a most meglévő oltások hatékonysága valamelyest kisebb lehet az indiai variánssal szemben, de ez nem jelenti azt, hogy az oltások egyáltalán nem védenek ellene. A szakember úgy véli, nincs ok az aggodalomra, mert az oltásokat a mutánsok megjelenéséhez lehet igazítani. Az mRNS-vakcinák előnye ugyanis az, hogy ezekbe szinte minden olyan mutáció benne lehet, amelyek ellen védekeznünk kell – magyarázta.
Kapcsolódó
Amit az indiai mutánsról tudni érdemes
Amit az indiai mutánsról tudni érdemes

A mutáns nem csak Indiát fogja leteríteni.

RÁADÁSUL AZ INDIAI ÚGY VAN MEGCSINÁLVA, HOGY ÁLLATOKRA, MACSKÁRA FŐLEG, KUTYÁRA, HÖRCSÖGRE...STB.., DEA SZÁLLÍTOTT ÁRUKRA IS, CSOMAGOLÁSUKRA IS RÁTERJED....
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 11:19:56

@kvadrillio: a macskák KÜLÖNÖSEN ÉRZÉKENYEK RÁÁÁ !!!
Válasz erre 

kvadrillio 2021.04.30. 11:32:52

@kvadrillio: AZT GONDOLTÁK, HOGY A GAZDAG ORSZÁGOKAT KELL ELŐSZÖR OLTANI ? NEM, A SZEGÉNYEBB ORSZÁGOKAT KELLETT VOLNA, MERT ONNAN JÖNNEK FOLYAMATOSAN A UTÁNPÓTLÁSKÉNT AZ ÚJABB ÉS ÚJABB MUTÁNSOK !!!!!
Válasz erre 

konrada 2021.04.30. 12:12:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: (Ide írom, mert Tögyessi Et. nem szereti, ha tényeket leírnak blogjában, az őt zavarja)
"Hogy is áll most a hiány, a GDP, az államadósság? "

Hiány: 2020 (előzetes) 8%.
2010-20 között átlag 3,1% (2010 átmeneti időszak nélkül)
2002-10 között átlag 6,3% (2002 és 2010 átmeneti időszak nélkül)

GDP változás:
2002-10 között: 39% (€-ban)
2010-19 között: 47% (€-ban)

GDP arányos adósság változása:
2010-2020 között (előzetes) növekedés 2%pont(arányaiban +2,5%)GDP arányos adósság változása: 2002-2010 között növekedés 26%pont (arányaiban +47%)

Kérdésedre a válasz.
Tényleg elqrták gyurcsányék.
(Inflációra is kíváncsi vagy?:
2010-20 között: 32%
2002-10 között: 50%
Gondoltam hátha ezzel sem vagy tisztában!;)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.30. 12:13:41

@Kivlov: Már megint kiderül milyen hülye vagy. Az oltott is terjesztheti a vírust, csak nem lesz beteg.
@kvadrillio: Te idióta! Spermatyi babérjaira törsz és bemásolgatsz minden szart?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.30. 12:19:35

@konrada: Rengeteg eszed van. Egy pénzügyi világválság után észhez térést hasonlítasz a válsághoz. Ráadásul ömlött az EU támogatás 2010 után.
A 47%-os GDP növekedésből meg vond szépen le azt a három százalékot, ami minden évben jön EU támogatásként!
Érdekes a 270 forint euró kontra 370 forintos euró miért maradt ki az összehasonlításodból?
Mi van a 400 forint feletti benzinárral?
Ja és most mennyi az infláció?
Válasz erre 

konrada 2021.04.30. 12:46:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
...valahogy a kérdésből kimaradt, hogy te is egy pénzügyi válság közepén (nem után!) keletkező számokból akartál kiindulni!;))
ha úgy gondolod, én is kihagyom a válságot mindkét sorból, de az még rosszabbul fog mutatni a legtöbb mutatóban. (Hiszen az észhez térés 2012-től kezdődik, és tart 2019 elejéig.)

De nem menekülök a kérdéseid elöl:
Mint láthatod, az infláció 2002-10 között 50% volt, az € inflációja 15%. A 2002-es 235 Ft/€ - 270 lett, azaz ha az inflációs különbséget nézzük: a reálárfolyam cca. 310 helyett cca. 15-18%-ot értékelődött fel a forint.
Szóval jó hogy említed, mert újabb adalék az elqrásra, amikor egy gyenge gazdaság a saját exportlehetőségeit rontja, és a behozatalt támogatja meg. (Meg is látszott a külgazdasági deficit változásán!
Egy reálgazdaságpolitikus viszont követi a nemzeti valutája árfolyamával a fő piacainak reálparitását: azaz annyival értékeli le, amennyi a 2 infláció közötti különbség (érthetően 1 egységnyi terméket annyiba kerüljön 10 év múlva is, mint az adott piacon 10 év elteltével.)

Benzinár: 2010 január 320 Ft/l, most 428 Ft.
Átlag nettó fizetés 2010: 133 ezer, most 266 ezer.
Szerintem a 320 forint akkor több volt, mint most a 430.
Vagy te másképpen gondolod?;)
azaz a forint ezalatt az időszak alatt
Válasz erre 

Kivlov 2021.04.30. 12:47:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
" Az oltott is terjesztheti a vírust, csak nem lesz beteg. "

Lényeget ki is mondtad. Ezért lehet őket bárhová engedni, a nem oltottakat pedig nem. Kivéve aláírják az általam felvetett lemondót.
Válasz erre 

Az apokalipszis lovasa 2021.04.30. 14:16:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "A 47%-os GDP növekedésből meg vond szépen le azt a három százalékot, ami minden évben jön EU támogatásként!"

Akkor az 44.

Mert ugye nem hiszed, hogy minden évben le kell vonni? Ha azt hinnéd, akkor biztos nem tudnád, mit jelent a "növekedés" szó :)
Válasz erre 

Fikalnyik Eugén 2021.04.30. 16:27:16

@konrada:
2004. november 8:
Orbán Viktor, a Fidesz elnöke, volt miniszterelnök a Hír TV-nek adott exkluzív interjújában a Jegybanktörvény módosításának, illetve a forint árfolyamának kérdésében is kifejtette érdekesnek mondható véleményét (...) A forint gyengülése Orbán eszmefuttatása szerint azt jelenti, hogy tulajdonképpen "ellopják a pénzt az emberek zsebéből", mivel a bérből, fizetésből és egyéb járulékokból élők gyengébb forint esetén kevesebb árut tudnak megvásárolni a boltokban, a nyugdíjasok juttatása is kevesebbet ér. A pártvezető szerint a kormánynak a forint gyengítését célzó utalásai és kísérletei a középkori királyok módszeréhez hasonlíthatóak, amikor is az uralkodók a pénzek nemesfémtartalmát próbálták meg minimálisan csökkenti, elcsalva azok értékéből.

Orbán leszögezte: "a gyengébb forint egyértelműen ellentétes az emberek érdekeivel, a gyengébb forint gyengébb államot jelent, és gyenge forintot csak gyenge emberek akarhatnak."

Konrada telefon a Lendvai utcába:
Konrada: - Elvtársak, a kurva életbe, ezt tényleg mi mondtuk Gyurcsány alatt?
Habony: - Háááááát, ja.
Konrada: - De basszameg, erről én miért nem tudtam, most ég a pofám a blog.hu-n?!
Habony: - Mert akkor még MSZP szavazó voltál, azért bmeg...
Válasz erre 

Etniez 2021.04.30. 17:12:38

telex.hu/velemeny/2021/04/30/orban-viktor-es-a-tomeges-oltaskaosz

Nem kellenek a keleti vakcinák senkinek, jobb lenne ha többet nem is rendelnének, mert úgy fogunk járni, mint a lélegeztető gépekkel.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.30. 17:15:55

@Fikalnyik Eugén: Ez nagyon jó!
Válasz erre 

énisfélek 2021.04.30. 17:16:47

A szavazási lehetőségek közül kimaradt a legkézenfekvőbb lehetőség: az orosz és a kínai vakcina gyártói csúsztatják a legmagasabb jutalékot a kedves megrendelő zsebébe, ezért nyomatják az ő termékeiket akár trükkökkel, félrevezetéssel, hazugsággal, minden lehetséges módszerrel.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.30. 17:19:01

@Az apokalipszis lovasa: Te sötét! A 47% az összes növekmény. Minden évben jön 3% GDP-nyi EU-s lové. Érted már? Te milyen algebrát tanultál? Korlátozott pontosságút?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.30. 17:21:12

@Kivlov: Még mindig nem érted. Az oltottak megfertőzik egymást és terjesztik tovább a vírust. Mit nem lehet ezen felfogni?
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.04.30. 17:59:46

@Etniez: "úgy fogunk járni, mint a lélegeztető gépekkel."

Pedig azokat nem is kell mínusz 72 fokon tárolni. :))

De az a lényeg, hogy "Mi vagyunk az egyetlen ország, ami olyan állapotba jutott, hogy ha valaki vakcinát szeretne, regisztrál, odamegy és megkapja."

Ja, nem, mi vagyunk az egyetlen olyan ország, ahol nem lehet regisztrálni, mert még erre is balfasz a kormány. :))
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.04.30. 18:01:51

@Fikalnyik Eugén: :)))))
Ez tetszett!!
Válasz erre 

Etniez 2021.04.30. 19:43:04

@Fikalnyik Eugén: tusé
Válasz erre 

6.Lenin 2021.04.30. 20:02:44

@Fikalnyik Eugén:

Mentsd le, hogy jelenleg mit mond az ellenzék, aztán, ha netán kormányra kerülnének valaha, mutasd meg nekik. Te is meg ők is letagadnak majd mindent.
Válasz erre 

konrada 2021.04.30. 20:09:10

@Fikalnyik Eugén: baszki, én soha nem mondtam, hogy zorbán nem mond hülyeségeket.

Amit leírtam, saját ismereim, s az elemi matek alapján írtam.

MSZmP-re meg soha nem szavaztam, és elég baj az, hogy ezt a csutit csak olyannal lehet lecserélni, amelyben ők vannak, mert rájuk sose fogok szavazni, csak ellenük.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.30. 20:16:55

@6.Lenin: Óóóóó! Én is lementettem pár ilyet. Emléxel még? "megvédjük a nyugdíjakat"! "az egészség nem üzlet" "aki gyenge forintot akar az gyenge ember" Folytassam?
Válasz erre 

6.Lenin 2021.04.30. 20:18:07

@konrada:

2002-2010 között miért mondott volna Orbán hülyeséget? Meg akarták buktatni a Gyogyósokat.
A 2002-es választás után mondta, hogy neki CSAK kétharmaddal szabad győznie.
2010-ben össze is jött, sőt azóta háromszor is. A seggfejek ellen van esély egy 4.-re is.
ezek őszre egymást fogják kinyírni.
A politika=taktika
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.30. 20:18:10

@konrada: "s az elemi matek alapján írtam." - háááát... eleminek elemi, az biztos. :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.30. 20:19:17

@6.Lenin: Orbán politikája, hazudozás és lopás.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.04.30. 20:20:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

És? 3x buktatok egy nagyot. Megyót, Ferit kirúgták. Esélytelen hülye banda.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.04.30. 20:21:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
De közben az ország fejlődik, gyarapodik. Az ellenzék meg a bányászbéka seggénél dagonyázik. Én nem dicsekednék vele.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.30. 20:23:10

@6.Lenin: Ha neked gyarapodás az hogy Mészáros összelop mindent!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.30. 20:24:43

@6.Lenin: Tévedés. A szavazatok kevesebb mint felével csinálja ezt Orbán mert megváltoztatta a választási rendszert. A 3.-at meg egyértelműen elcsalta.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.04.30. 20:30:17

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Mészáros milliókkal támogat tehetséges fiatalokat, beteg gyerekeket.Az egészségügyi dolgozóknak ingyenes hétvégét biztosít a szállodáiban. Te is élvezhetnéd azokban, amit összelopott.
tudtad, hogy a covid is fideszes? Tizedeli a DK-sokat. Lehet, hogy 22-re nem is maradnak, csak a gazember góréik.
B+, te is beveszel mindent? Fáj, ha gondolkodnod kell? Miért nem kérsz meg egy muszlimot? Tudnának rajtad segíteni.Nyugaton már többeknek is segítettek, hátha idejönne, és nem kéne oda utaznod.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.04.30. 20:34:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Miért, még a felénél egy kicsit többet se tudtok összekaparni? Talán ki kéne jönnötök a pöcegödörből egyszer. Egy próbát talán megérne, legalább látnátok ezt a szép országot, milyen is amikor süt a Nap.
Tényleg szép.

www.youtube.com/watch?v=rEv1Rx52f4Q
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.04.30. 20:59:37

@6.Lenin: Ez nagyon zagyva volt. Ittál? Megárt az a sok metalkó ám!
Válasz erre 

Etniez 2021.04.30. 21:06:56

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Volt, amikor a halottak számában is mért valamit, amire már senki sem emlékszik.

Igazából Orbán folyamatosan hazudik. Ezt csak a nagyon degeneráltak nem látják így.
Válasz erre 

taga20 2021.04.30. 21:11:47

@6.Lenin:

egy szerencsétlen demens fasz vagy fityeszork. és ezen még az sem segít, hogy van egy szerencsétlen nő, aki száz éve elvisel!:)))
Válasz erre 

taga20 2021.04.30. 21:14:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
munkásőr olyan patent, mint kósalala, vagy mint a mai oltásgeciség a csutigecitől.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.30. 21:43:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Gyurcsányt akartál írni, csak gondolom állandósult orbán fixációd van :)
Majd nézz körül holnap a mélyszegény magyarok hogy tobzódnak mindenfelé .......
Mert ugye éheznek a szegény kifosztottak :D
B+ El is hiszed amit írsz, vagy diktálják és csak leírod ide?
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.30. 21:47:28

@taga20:
Ne hisztizzél szivárványos náci! :)
Az a lényeg, hogy holnap is úgy kelsz fel, hogy Orbán a főnököd, és hiába húzol pink miniszoknyát, meg uv sárga melltartót, akkor is csak gréczy elftársadtól kapsz fütyis képeket :D:D
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.30. 21:49:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ja és kinyírtad a kedvencemet is!
youtu.be/mymvU1Yydvw?t=644
:D:D
Válasz erre 

taga20 2021.04.30. 21:50:14

@Ménár Atya:

cigánytezsvérem, ebben a kommentedben benne van az egész szánalmas szar életed!:))

u.i.: én drukkolok neked, hogy kitugy menni a fradi-mezökövesd mecsre:))) a csutigecivel!
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.30. 21:59:52

@taga20:
:D:D
Jaja , kurva szar nekem :D
B+, ti úgy lettetek fasiszták, meg buszik, hogy még tapsoltok is hozzá .......
Na ez a szánalmas amikor lenyomják a torkotokon a brét, aztán még örültök is neki :)
Na majd megnézlek a kamionon hogy rázod magad ,ne aggódj cicafiú, én vállalom hogy buszik vagytok! :D
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.30. 22:00:54

@taga20:
Ui:
Addig állj féllábon, amíg engem meccsen meglátsz :D
Válasz erre 

6.Lenin 2021.04.30. 22:05:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Csodálkoztam volna, ha megérted.
Válasz erre 

taga20 2021.04.30. 22:09:30

@Ménár Atya:

szájerdzsozefina pusziltat atyám!:)))
Válasz erre 

taga20 2021.04.30. 22:10:36

@6.Lenin:
csodálkoztam volna, ha egyszer értelmes kommentet írtál volna munkásőr!:))
Válasz erre 

taga20 2021.04.30. 22:11:41

@Ménár Atya:
ha eszt a csutigeci főnököd meklátja, neked annyi krumpli!:)))
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.30. 22:12:52

@taga20:
Jól van, látom testközelből ismered :D
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.30. 22:14:35

@taga20:
Már bocs, de a munkásőr oldal a tiéd, bár most már inkább vagytok jobbikos buszi nácik :D
Válasz erre 

6.Lenin 2021.04.30. 22:16:11

@taga20:

Láttam, hogy a másik blogon beégtél. Az nem a B1. Nem neked való. Te ahhoz bunkó vagy.
Bedumálsz magadnak valamit, amit még te sem hiszel el.Nem eszel te meg soha senkit. De nehogy félreérts, nem sajnállak.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.04.30. 22:17:53

Na megyek majd reggel írd meg, hogy voltál e valamelyik balos bárban, már mehettek buszulni a jobbikosokkal, azt együtt énekelhetitek, hogy Szá jer kismadár. :D:D
Na szeva!
Válasz erre 

taga20 2021.04.30. 22:25:49

@6.Lenin:
mesélj demens fityeszmunkásőr, hol égtél má megint be?:)))

nyugdíjadat küldik márkában, vagy rubelben?:)))
Válasz erre 

taga20 2021.04.30. 22:27:10

@Ménár Atya:
ti duktok a leninnel, vagy mi a pálya fityeszretek?:)))
Válasz erre 

taga20 2021.04.30. 22:27:51

@Ménár Atya:
fuss te bátor szőrrobin!:)))
Válasz erre 

6.Lenin 2021.04.30. 22:31:40

@taga20:

Még dicsexel is vele, hogy mekkora bunkó vagy?
Elképesztő.
Euróban, és nézz már utána, mielőtt teljesen leégeted magad
Miért jó ez neked?.
Ilyennek szokott meg a családod?
Válasz erre 

taga20 2021.04.30. 22:42:57

@6.Lenin:
téged is így szokott meg a családod, pedig szerintem má rég meg akartak szökni!:)))
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.05.01. 05:10:06

@taga20:
Hát persze, és így születtél meg te, kisfiam!
Kicsit puha ,és barna lettél, és ellenszélben is megtalálnak a legyek, de csak a mi gyerekünk vagy te is! :D:D
Válasz erre 

chrisred 2021.05.01. 06:59:12

@konrada: "Átlag nettó fizetés 2010: 133 ezer, most 266 ezer."

qubit.hu/2019/06/26/nem-annyian-vannak-es-nem-annyit-keresnek-a-magyar-munkavallalok-mint-amennyit-a-ksh-adatai-sugallnak

"Minden munkajövedelemet, vagyis a teljes és részmunkaidő után járó munkabért is beleszámolva csak 298.229 forint. Bruttóban."

Ennek a nettója 198.323.
Válasz erre 

Kivlov 2021.05.01. 10:33:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
És? Az oltottnak nem lesz baja. Ezért nem kell a nem oltottat engedni tömegbe.
Amúgy meg ha oltással sem lehet élni, akkor minek az oltás???
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.05.01. 13:13:34

@chrisred:

"A szakszervezetek és a Policy Agenda mindezek miatt saját statisztikát készített?"

Az EUROSTAT, az Európai Unió statisztikai hivatalának adatai miért nem jók? Ezek egyezetett módszertanok, meghatározások, osztályozások alapján készülnek, együttműködve a tagállami statisztikai hivatalokkal. és így összehasonlíthatók az egyes országok európai szintű statisztikái, mutatói, és ami fontosabb, a tendenciák adott országon belül és országok közötti relációban.

A módszetan egységes abban, hogy a munkavállalók számát, a munkajövedelmeket hogyan kell figyelembe venni.

Mivel a tendenciák a fontosak, az EUROSTAT tatisztikáiból kiindulva a következők állapíthatók meg a magyarországi medián bérekkel kapcsolatban 2005-2010 és 2013-2018 közötti gazdaságpolitikai ciklusokra vonatkozóan:

2005-2010 között Magyarországon a medián bérnövekedés minden képzettségi kategóriában 58-67 százalékkal maradt el a versentársak bérdinamikájától.

2013-2018 között a hazai medián keresetek minden kategóriában legalább annyira növekedtek, mint a régiós versenytársaknál.

www.oeconomus.hu/irasok/hol-maradtak-a-magyar-berek/
Válasz erre 

chrisred 2021.05.01. 13:38:00

@atomic power 1986DucaDuca: "A szakszervezetek és a Policy Agenda mindezek miatt saját statisztikát készített?"

Ez az idézet kitől származik?

A százalékos alapon számított változásnak akkor lenne értelme, ha az országok ugyanarról az alapról indultak volna.
Válasz erre 

taga20 2021.05.01. 14:44:20

@Ménár Atya:
atyám ma hány ministráns fijukát fog megrontani? mennyi a terv?:)))
Válasz erre 

6.Lenin 2021.05.01. 14:48:15

@chrisred:

Bármilyen összehasonlításnak azonos rajtvonalról indulókat szabadna összehasonlítani. Pontosan ebből látszik, hogy egy összehasonlítás se állja meg a helyét. Politikai propaganda a célja egyedül.
Hülye gyerekek szórakozása, mert mindkét fél tudja, hogy a közölt adatok hamisak, a készítője is, akinek szánták, az is.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.05.02. 08:11:29

@chrisred:

"A százalékos alapon számított változásnak akkor lenne értelme, ha az országok ugyanarról az alapról indultak volna."

Gondolod, hogy a finneket is hidegen hagyják a százalékos számítások, akkor is, ha nem azonos a kiindulási bázis? A százalékos alapon számított változásnak köszönhetik azt, hogy 1969 környékén lehagyták az Egyesült Királyságot az egy főre jutó GDP-ben. Pedig a britek magasabb bázisról indultak, viszont a finnek nagyob százalákokkal növekedtek.

data.worldbank.org/indicator/NY.GDP.PCAP.KD?locations=GB-FI

Van még jó pár példa arra, hogy milyen jelentősége van a százalékoknak eltérő bázis esetén is.
Válasz erre 

chrisred 2021.05.02. 14:26:15

@atomic power 1986DucaDuca: Biztos vagyok benne, hogy nem a százalékos arány foglalkoztatja őket.
Válasz erre 

n_dy 2021.05.20. 21:21:20

@birka menet: a who elfogadta... hallottál róla?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard