Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán Viktor megadta az alaphangot pártja 2022-es kampányához

Orbán Viktor megadta az alaphangot pártja 2022-es kampányához

Nem akar járt utat járatlanra cserélni Orbán Viktor, ezért a koronavírus-járvány harmadik hullámának ellaposodásával régi, jól bevált politikai szlogeneket vett elő. A Fidesz vezérének meggyőződése ugyanis, hogy saját szavazótábora azt várja tőle, amit a 2018-as kampányban mutatott, vagyis a rasszizmust felülről súroló nacionalista retorikát. Bizonyára többet tud saját szavazói irányultságáról, mint mi, de a belső felmérések eredményeinek ismeretei nélkül is állíthatjuk, hogy a fiatal választóknak ezúttal nagyobb súlyuk lesz a politikai versengés végkimenetelében, mint 2010 óta bármikor. Nekik viszont ennél többet kell kínálnia.

hvg_85.jpg

Fotó: hvg.hu

Orbán Viktor alig várta, hogy visszazökkenhessen a régi kommunikációs gyakorlatába, hiszen a járványkezelés láthatóan nem az ő terepe volt. Azért nem hazudtolta meg magát akkor sem, amikor keleti vakcinákat kellett népszerűsítenie, hiszen orosz és kínai szövetségesei komoly kormányzati segítséget kaptak tőle mind az oltóanyagok eladásában, mind azok lakossági propagálásában. A kormányfő nyilván felhasználja majd az országgyűlési választás kampányában a „sikeres védekezésben” rejlő kommunikációs lehetőségeket, ám valószínűleg érzi, hogy ez kevés lesz az egyre elszántabban és egységesebbnek tűnő ellenzéki összefogással szemben.

Ki is használta az éppen induló labdarúgó EB-t arra, hogy olyat üzenjen saját táborának, amit a járvány elleni védekezés idején nem igazán lett volna hatásos. Egyrészt nem hagy kétséget afelől, hogy nélküle (pontosabban az általa biztosított milliárdos támogatás nélkül) nem sikerült volna kijutni a kontinensbajnokságra a magyar csapatnak, másrészt a nemzeti 11 nem áll bele a rasszizmus elleni harcba, amit más válogatottak a térdelés gesztusával jeleznek a világ felé. Ne legyen kétségünk, hogy a Magyar Labdarúgó Szövetség az ő instrukciói alapján utasította a játékosokat, hogy ne csatlakozzanak a homofóbia elleni kampányhoz.

Felpörög majd a menekültellenes retorika is, hiszen Orbán ezt a vonalat akkor sem volt hajlandó elengedni, amikor a magyar polgárokat a járvány sokkal jobban érdekelte, mint a határkerítésnél feltartóztattak néhány migráns.

Orbán odáig ment, hogy a magyar-ír barátságos felkészülési mérkőzés előtt térdelő szigetországiakat kifütyülő szurkolókat is védelmébe vette. A rasszizmus elleni gesztust lényegében nemzetidegennek titulálta, és arra célzott, hogy a térdelést a rabszolgatartók találták ki. Ezt a nyilvánvaló badarságot cáfolni sem érdemes, hiszen fekete bőrű amerikai futballisták vezették be a tiltakozásnak ezt a fajtáját 2016-ban. Orbán újra elkezdte saját tábora összekovácsolását olyan rasszista indíttatású hazugságok felhasználásával, melyeket egy jó érzésű konzervatív szavazó kikérne magának. De a miniszterelnök tudja, hogy mindig bejött neki, ha a kurucos mentalitású magyarokat karakteresen szembefordította a megalkuvó nyugatbarát labancokkal, még ha ez a megkülönböztetés durva és sértő sok fideszes szavazó számára is.

Miután megszabadult az európai kereszténydemokrata pártcsalád (EPP) gyámságától, Orbán sokkal nyíltabban kritizálja a nyugati világból érkező ideológiákat. A magyar parlament elé épp most benyújtott úgynevezett pedofiltörvény például nem elsősorban a kiskorúakat zaklató bűnözők ellen irányul, hanem a különböző nemi identitásokról szóló felvilágosítást kriminalizálnák. Ez az orosz mintára elkészített törvénytervezet ékes példája annak, miként lehet két különböző dolgot úgy összekeverni, hogy abból a választó csak annyit értsen, hogy végre itt egy kormány, amelyik jól odacsap a pedofiloknak. Pedig ez csak az álca, a valódi célt jól elrejtették a törvény szövegébe, amit persze a választópolgárok nem fognak átnyálazni.

Kezdenek tehát kirajzolódni a Fidesz legfontosabb kampánytémái, melyek reményeik szerint újra elhozzák számukra a kétharmadot. Az egyre szélsőségesebbé váló retorika mellett persze majd bőszen "gyurcsányoznak" a kormánypárti politikusok és médiumok, hogy így próbálják távol tartani a rezsimmel elégedetlen választókat attól, hogy az ellenzék közös jelöltjeire, illetve listájára szavazzanak. Felpörög majd a menekültellenes retorika is, hiszen Orbán ezt a vonalat akkor sem volt hajlandó elengedni, amikor a magyar polgárokat a járvány sokkal jobban érdekelte, mint a határkerítésnél feltartóztattak néhány migráns.

444_hu_3.jpeg

Fotó: 444.hu

Orbánnak szüksége is lesz egy ütős kampányra (reméljük nem szó szerint), mert pártja az utóbbi hónapokban a fáradtság jeleit mutatta. Érdekes folyamat ugyanis, hogy párhuzamosan a politikai, közéleti és gazdasági térnyeréssel a Fidesz hitelessége egyre mélyebbre süllyed. A központi szlogeneket szolgaian mantrázó kormánypárti politikusok és médiumok ugyanis már kevés innovációt tudnak belevinni a teljesítményükbe, így gyengítik saját üzeneteiket is. Kérdés persze, hogy milyen produkcióra lesz képes az ellenzék, és fenn tudja-e tartani a szavazás napjáig azt az érzetet a választókban, hogy a Fideszt akár választások útján is el lehet távolítani a hatalomból. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Csodák igenis vannak, de előtte mindig ébresszetek fel.”

106 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán Viktor megadta az alaphangot pártja 2022-es kampányához Tovább
Facebook Tetszik
0
106 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5416591906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (106)
Az utolsó 100 komment:

Tzp 2021.06.14. 01:25:16

@Dont forget to bring a towel: Kb igen.
Válasz erre 

ulpius66 2021.06.14. 09:51:39

"Kérdés persze, hogy milyen produkcióra lesz képes az ellenzék, és fenn tudja-e tartani a szavazás napjáig azt az érzetet a választókban, hogy a Fideszt akár választások útján is el lehet távolítani a hatalomból."

hahaaahhhhaaaaaaa........

Én bírom a vicceket!

A választók az USA-tól az EU-n át Franciaország, Németország, Hollandia, stb, stb keresztül mindenütt nagy ívben le vannak szarva!

A politikát mindenütt a vezető nagytőkések (oligarchák) irányítják!!!!!!

Mindegyik politikus a zsebükben van, és a politikusok természetesen olyan döntéseket hoznak, amilyeneket a gazdijuk parancsol, a választók meg le vannak szarva!

LÁSD BIDEN AZ USÁ-BAN!!!!! EGY ÖNÁLLÓ GONDOLATA, EGY ÖNÁLLÓ DÖNTÉSE NINCS!
AZT TESZI, AMIT AZ OLIGARCHÁI KÖVETELNEK TŐLE!
=persze ugyanez a helyzet nyugat-európában is......)

ÖSSZEGEZVE: A NAGYTŐKÉSEK IRÁNYÍTJÁK A NÉP ÁLTAL VÁLASZTOTT POLITIKUSOKAT,....
A NÉP MEG NAGY ÍVBEN LE VAN SZARVA!!!!!!!

EZT NEVEZIK LIBERÁLIS DEMOKRÁCIÁNAK!!!!!!!!!
Válasz erre 

ulpius66 2021.06.14. 09:57:16

Mindennek a fordítottja van Magyarországon, Lengyelországban, Oroszországban,
Törökországban, stb......

Ezekben az országokban a NÉP ÁLTAL VÁLASZTOTT POLITIKUSOK A NÉP ÉRDEKÉBEN IRÁNYÍTJÁK AZ ORSZÁGOT, SZEMBEN AZ OLIGARCHÁKKAL!!!!!!

A LIBERÁLIS DEMOKRÁCIÁK SZERINT, AZAZ A NEMZETKÖZI NAGYTŐKE SZERINT:
ezekben az országokban tombol a fasizmus, diktatúra van, stb.....

PERSZE HOGY FÁJ NEKIK, HOGY EZEKBEN AZ ORSZÁGOKBAN NEM ŐK PARANCSOLNAK, ÉS NEM AZ VAN AMIT ŐK KÖVETELNEK!!!!!!!
Válasz erre 

ulpius66 2021.06.14. 10:02:49

.... és máris itt vagyunk a 2022-es választások tétjénél:

TOVÁBBRA IS A NÉP ÁLTAL VÁLASZTOTT POLITIKUSOK IRÁNYÍTJÁK A NÉP ÉRDEKÉBEN MAGYARORSZÁGOT, AVAGY A NEMZETKÖZI OLIGARCHÁK????????

Mindent, de mindent megtesznek ezek a liberális demokraták, hogy Magyarországot is a nemzetközi tőke igája alá hajtsák!

SZÁMUKRA IDEÁLIS JELÖLT AZ ANGOLUL SEM TUDÓ, SEMMIHEZ SEM ÉRTŐ KARÁCSONY,
AKI MINDENRE ALKALMATLAN!!!!!

EGY DOLOGRA KIVÉTELESEN ALKALMAS:
HOGY VÉGREHAJTSA A NEMZETKÖZI NAGYTŐKÉSEK AKARATÁT, KÖVETELÉSEIT.

NA, KB. ERRŐL SZÓL A 2022-ES VÁLASZTÁS!
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.06.14. 10:28:17

@ulpius66: Mindennek a fordítottja van Magyarországon, Lengyelországban, Oroszországban,
Törökországban, stb......
Ezekben az országokban a NÉP ÁLTAL VÁLASZTOTT POLITIKUSOK A NÉP ÉRDEKÉBEN IRÁNYÍTJÁK AZ ORSZÁGOT, SZEMBEN AZ OLIGARCHÁKKAL!!!!!!"

Te elmebeteg kretèn! Sem Törökországban sem Oroszországban nincs is szabad választás , hogyan választhatná meg ott vezető politikusait a nèp???? Az ellenzèki pártokat betiltják, ellehetetlenítik, az ellenzèki aktivistákat bebörtönzik, vagy akár meg is ölik!
Ezek diktatórikus rezsimek , semmi közük a demokráciához , hiszen annak minden szempontból tökèletesen ellentmond működèsük: nem lètezik fèkek ellensúlyok rendszere, sem a hatalmi ágak szètválasztása, üldözik a civil szervezeteket , az ellenzèket, betiltják az ellenzèki sajtót , korlátozzák a mèdiat, ès bebörtönzik a máskèpp gondolkodókat
Erdogan ès Putyin maga az oligarcha- rendszer kvintesszenciája : ez egyik 1150! szobás elnöki palotában lakik, az összes rokonát jól fizető állami pozícióba tette , Putyin detto: dollármilliárdos vagyona van, de mèg a lanya is mesès vagyont birtokol , az állami közforrások által gazdagodik

Te iskolapèldanya vagy ez elvakult, elmebeteg , embertelen idótáknak !
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 10:58:08

@Boldeone Bull:

" Sem Törökországban sem Oroszországban nincs is szabad választás"

Mind a 2-ben van.
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.06.14. 11:17:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Szerinted van, valójában nincs , sőt a helyzet fokozatason romlik :
" Kedden tárgyalta az orosz törvényhozás alsóháza, az Állami Duma azt a törvénytervezetet, amely megtiltja a választásokon való indulást minden olyan személy számára, aki valaha is bármilyen felelős tisztséget töltött be ”szélsőségesnek” nyilvánított szervezetben."
Navalnijt èvek óta eltiltják a választáson való elindulástól, milyen demokrácia az, ahol a hatalom mondja meg , ki indulhat el a politikai "versenyben" ????
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 11:28:19

@Boldeone Bull:

Az USA-ban vajon indulahtnak terroristák, idegen ügynökök választáson?

Ott aki nincs benne a 2 állampárt valamelyikében, az eleve csak jelképesen indulhat el.
Válasz erre 

citrix 2021.06.14. 11:32:42

"a térdelést a rabszolgatartók találták ki" A tésasszony ezek szerint még nem járt így, hihető...
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.06.14. 11:35:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ott aki nincs benne a 2 állampárt valamelyikében, az eleve csak jelképesen indulhat el."

Az USA- ban legalább le lehet cserèlni a főmajmot, Putyin viszont úgy módosította az orosz alkotmányt , hogy 2036 - ig akár elnök legyen. Ahogy Erdogán is , persze...
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.06.14. 11:51:06

@Boldeone Bull: meg is látszik, amióta putyin van Oroszország újra felkerült a térképre. A demokraták nagy bánatára.... hahaha
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 11:52:36

@Boldeone Bull:

Mivel csak egy báb, így cserálhető. De az igazi hatalom birtokosairól nincs semmilyen választás.

Míg Oroszországban az elnök tényleg a hatalom birtokosa.
Válasz erre 

2021.06.14. 11:52:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A zsidó bolgár migránsok irtása szintén helyes cselekedet, egyúttal Istennek tetsző lépés. Akár vérdíj kitűzésével is.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.06.14. 11:52:57

a "magyar" demokraták legnagyobb szégyene pedig az hogy 2019ben azért szívoztak mert el merték énekelni a himnusz után a "nélküledet", 2021ben meg azért hogy miért nem térdepelnek.... És akkor felteszik a kérdést hogy miért mondjuk hogy hazaárulók?????? hahaha
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.06.14. 12:02:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Míg Oroszországban az elnök tényleg a hatalom birtokosa." A demokrácia nem a hatalom birtoklásáról szól , hanem az aktuális hatalom elszámoltathatóságáról , az időnkènti hatalmi rotációról, pluralizmus èrvènyre jutásától!
Az persze lehet, hogy a premodern társadalmi viszonyok között egy teljhatalmú diktátor nèpszerű lehet , hiszen a birkavakokat folyton a külső veszèlytől rettegtetik ...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 12:09:37

@LebensraumamOsten:

Ne félj, majd a zsidóirtást is felveszi programjába a Ballibbant Összefogdosás, ha kell.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 12:10:28

@Boldeone Bull:

Hogyan fogod elszámoltatni a hatalmat, ha semmi hatásod rá?
Válasz erre 

kartoffel 2021.06.14. 12:14:45

@a nagy hohohorgász:

Senki nem "szívózott" a nélküled-gajdoláson, páran megjegyezték, mennyire ciki, amitől az összes félanalfabéta "atólvagyokIgaziMagyarhogykárpátiáthalgatok" idióta ('no offense') hisztériás rohamot kapott, lévén ez számukra a kultúra éppen hogy elérhető csúcsa.
A nem-térdepléssel sincs gond (persze egy ilyen félanalfabéta nem meglepő, hogy funkcionális analfabéta is), a térdepelgetős színház sok mindenki szerint ultraciki, a "mások kínos, de ártalmatlan szokásainak kifütyülése, illetve gyalázása" munkacímű dolog a khm, magyarosch.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.06.14. 12:16:01

@Boldeone Bull: te mi a faszról beszélsz bölcsészkém? a karigeri úgy elszámoltatta Tarlóst hogy az első napon kitüntette.... Az elmúlt 8 évet meg úgy elszámoltatta hogy berakott mindenkit felügyelőbizottságba..... Bmeg te hülye vagy?????
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.06.14. 12:23:45

@kartoffel: írhattál volna "krumplit" is te fogyatékos...... bár tudom az ciki :))))) érdemi hozzászólásod nulla bmeg. Tudod te is hogy szar van a palacsintában és azért nem szaladtál még ki a demokráciába nyugatra mert bedarálnak mint a szart.... csak a magyar olyan hülye hogy a hazaárulókat nem lövi főbe, ezért baszhatod itt a rezet te "kartoffel"........ örülj neki és reménykedj hogy nem lesz "demokrácia" magyarországon is. Mert a kedvenceid fognak először bedarálni!!!! okádék vagy
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 12:32:43

@mіdnight coder:

Seggtánc lesz?

Mész a Kossuth téri tüntire a kaleták jogaiért?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 12:33:43

@mіdnight coder:

" isten nem ismerte a dohányt?"

De, ismerte.
Válasz erre 

moloy 2021.06.14. 12:37:04

Nem szeretném, ha a jelenlegi országvezetés átvenné az ellenzéki technikákat, mint "bajai videó", "köteles beszéd", "Korózs-videó", "Teller levél", "Vatikáni infó", usw...
Ellenben, jó lenne már olyan törvényt, rendeleteket hozni, ami végre gátat szabna a hazugságoknak, rágalmazásoknak, csalásoknak. Szerintem, a jelenlegi pénzbüntetéseknek nem sok hatása, értelme van: a közügyektől való eltiltás sokkal hatásosabb lehetne. Pl.: nem szólalhatna fel a Parlamentben, vagy demostráción, a visszaeső nem indulhatna akár választáson sem. stb.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 12:43:41

@mіdnight coder:

Azt hittem, a gyerekbaszós seggtáncodra hívja fel a figyelmet. Szóval tévedtem...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 12:44:33

@mіdnight coder:

Az újgurok vagy a régigurok jobban pincébezuhanásban?
Válasz erre 

Dont forget to bring a towel 2021.06.14. 14:23:58

@Tzp: hát nem tudom, ennyire nem szeretek általánosítani
Válasz erre 

chrisred 2021.06.14. 14:24:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A szabad választás Oroszországban és Törökországban: szabad országban szabad polgár arra szavaz, akire szabad.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 14:43:44

@chrisred:

S akkor miért van sok párt, köztük ellenzékiek?
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.14. 14:45:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A néger rasszizmust támogató térdepelés kifütyülése helyes, keresztény cselekedet." - Most inkább eltekintek attól a ténytől, hogy gyakorlatilag kebledre ölelted a B-közép ostoba, agresszív, bugris bunkóit, akik amúgy is főleg verőlegényekből állnak. Amit csináltak, viszont kereszténynek cseppet sem mondható. Amúgy meg hithű komcsiként mit szónokolsz a kereszténységről egyáltalán?

"A homofóbia ellen pedig nem fellépni kell, hanem támogatni a homofóbiát." - Igazán? És ha ma a homoszexuálisokat viszik el, akkor holnap kiket fognak elvinni? A szakállasokat? Vagy a szemüvegeseket? Ja de persze, könnyű neked Bulgáriából ugatni, ahonnan amúgy se vinnének el....
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.14. 14:47:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Mind a 2-ben van." - Ja, persze. Épp csak apró "szépséghiba" a dologban, hogy hogyha valaki ellenzéki pártot alapít arrafelé, akkor elviszik, esetleg (az oroszoknál ugyebár) "megöngyilkolja magát"....
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 14:53:48

@CoolKoon:

Ez csak álhír, egy rakás orosz ellenzéki van, az állami tv-ben is szoktak szerepelni vitaműsorokban.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 14:54:49

@CoolKoon:

Nem vagyok focihuligánpárti, de ebben speciel igazuk volt.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 14:56:12

@CoolKoon:

"Amit csináltak, viszont kereszténynek cseppet sem mondható."

De, az volt. Egy erőszakos elnyomás ellen fellépni bátor, keresztényi tett.

"Amúgy meg hithű komcsiként mit szónokolsz a kereszténységről egyáltalán?"

Nem vagyok komcsi.

Egyébként meg lehet egyszerre komcsinak és kereszténynek lenni.
Válasz erre 

chrisred 2021.06.14. 14:56:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Gondolom azért, hogy a főnök egóját simogassa, milyen sok pártot képes legyőzni a választásokon.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 15:03:16

@chrisred:

A kemény liberális ellenzék egyszerűen népszerűtlen Oroszországban. S persze az is van, hogy a liberálisok 3-4 egymást utáló pártban vannak.

Ha egyesülnének, bekerülnének, országosan van kb.5-6 % támogtaásuk, a két fővárosban 10-15 %-on állnak.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.06.14. 16:40:04

@mіdnight coder: Kínlódsz Brendel Matyi? :-)) A magyaurról gyorsan kibasztalak, te szerencsétlen! Elbasztad az éjszakádat vele, senki észre sem vette, aztán reggel élvezettel kipucoltam a hülyeségeid, másodpercek alatt. :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.06.14. 16:40:48

@mіdnight coder: Kínlódsz Brendel Matyi? :-)) A magyaurról gyorsan kibasztalak, te szerencsétlen! Elbasztad az éjszakádat vele, senki észre sem vette, aztán reggel élvezettel kipucoltam a hülyeségeid, másodpercek alatt. :-))
Válasz erre 

pincébezuhanási tudományok doktora · http://youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640 2021.06.14. 16:41:12

@mіdnight coder: Kínlódsz Brendel Matyi? :-)) A magyaurról gyorsan kibasztalak, te szerencsétlen! Elbasztad az éjszakádat vele, senki észre sem vette, aztán reggel élvezettel kipucoltam a hülyeségeid, másodpercek alatt. :-))
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.14. 16:41:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "egy rakás orosz ellenzéki van, az állami tv-ben is szoktak szerepelni vitaműsorokban." - Csaknem Zsirinovszkijra és sleppjére gondolsz?

"ebben speciel igazuk volt" - Nem volt igazuk. Akár síri csenddel is kifejezhették volna a véleményüket, amivel elkerülhették volna a nagyobb botrányt. De persze az úgy nem lett volna igazi, a futballhuligán csürhéhez méltó lépés....

"Egy erőszakos elnyomás ellen fellépni bátor, keresztényi tett." - Na azt szeretném én látni, hogy ilyen prosztó pfújolást az egyházak képviselői közül valaki nyíltan támogasson....

"Nem vagyok komcsi." - Dehogynem, te magad vallottad be többször.

"lehet egyszerre komcsinak és kereszténynek lenni" - Ja, persze, kb. úgy, mint ahogy fából vaskarikát csinálni. Tehát sehogy...
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.14. 16:44:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Az USA-ban vajon indulahtnak terroristák, idegen ügynökök választáson?" - Ha amerikai állampolgárok, akkor alapesetben igen. És Oroszországgal ellentétben ott nem az "állampártok" mondják meg, hogy ki a"terrorista" meg "ügynök", hanem a mindenkori hatalomtól független bíróságok. Na ez az az intézmény, ami Oroszországban nem létezik.
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.14. 16:47:19

@mіdnight coder: Mi van, agyadra ment a sok mértéktelenül fogyasztott varázsgomba? Ezúttal nem szólítottam fel a blog szerzőjét az eltakarításodra, de nem is kell, mert itt amúgy is megállás nélkül garázdálkodni szoktál. De nem baj, majd Kurt úrfi kitakarít utánad....
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.14. 16:49:55

@mіdnight coder: Mi van, beakadt a lemez? Még újat se tudsz kitalálni? Veled ellentétben én nem azért járok ide, hogy komplett szétbasszam a blogok kommentszekcióit, a te húzásaidra viszont mindenki szánalommal tekint és azon csodálkozik hogy hogy engedhettek ki a zártosztályról téged.
Válasz erre 

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2021.06.14. 17:46:37

Úgy néz ki a szekablog is befordult választási kampány finisébe, mert ennyi bugyuta tévedést és meg nemértést ritkán hoznak össze egy posztban.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 18:31:53

@CoolKoon:

Persze, bejegyzik őket, aztán el vannak lehetetlíneve.

Az amerikai médiáknak egyenesen tilos részletes beszámolni a 2 állampárton kívüliekről.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 18:32:24

@CoolKoon:

"És Oroszországgal ellentétben ott nem az "állampártok" mondják meg, hogy ki a"terrorista" meg "ügynök", hanem a mindenkori hatalomtól független bíróságok."

Nem, hanem a nemzetbiztonsági szolgálatok.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 18:33:31

@CoolKoon:

Zsirinobszkij ellenzéki, de nem kérdőjelezi meg magát a rendszert.

Én a kemény ellenzékre gondoltam.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 18:34:07

@CoolKoon:

"Akár síri csenddel is kifejezhették volna a véleményüket, amivel elkerülhették volna a nagyobb botrányt. "

Cllunk, hogy LEGYEN botrány, vedd észre.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 18:34:36

@CoolKoon:

""Nem vagyok komcsi." - Dehogynem, te magad vallottad be többször"

Kérek ehhez linket.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.14. 18:35:37

@CoolKoon:

""lehet egyszerre komcsinak és kereszténynek lenni" - Ja, persze, kb. úgy, mint ahogy fából vaskarikát csinálni. Tehát sehogy..."

Ez azonban nem fából vaskarika. Mi gond azzal, ha valaki istenhívő, s ezzel együtt helyesnek tekinti a marxi politikai megoldást?
Válasz erre 

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.06.14. 19:08:10

Ki az az orbánc Viktor? Túl sok szó esik erről a senki geciről. Oda kéne helyezni, ahova való: a pöcegödörbe.
Válasz erre 

pincébezuhanási tudományok doktora · http://youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640 2021.06.14. 22:04:38

@mіdnight coder: Mi van Brendel Matyi? Őrjöngsz? De jó ezt látni!
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.14. 22:43:12

@mіdnight coder: "minek találjak ki újat?" - Hogyhogy minek? Például azért, mert akkor pl. kevésbé tűnnél egy megszállott dilinyósnak...
"Te jöttél ide szétbaszni a blogokat" - Magadból indultál ki, ugye?
"mert értelmeset még életedben nem írtál" - Az nem baj, elég, ha én értem. Hogy a te értelmi képességeidet meghaladja, az engem egy cseppet sem zavar.
"csak uszítasz és fröcsögsz" - Nem, én kizárólag ellened uszítok. Kizárólag téged ért ez a "megtiszteltetés".
És hiába is erőlködsz, a körbe-körbe ismételt fröcsögéseidről érkező értesítő e-mailek javarészt továbbra is olvasás nélkül mennek a kukába.
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.14. 22:44:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Persze, bejegyzik őket, aztán el vannak lehetetlíneve." - Ami azt illeti, ebben abszolút fején találtad a szöget, igen. Még Zsirinovszkij is szinte csak a verekedései miatt kerül be a hírekbe, pedig az aztán tényleg egy echte keményvonalas komcsi.

"Az amerikai médiáknak egyenesen tilos részletes beszámolni a 2 állampárton kívüliekről" - Ezt honnan tudod? Szoktad nézni/olvasni a helyi szintű amerikai sajtót is, vagy csak az országosat?
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.14. 22:46:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Nem, hanem a nemzetbiztonsági szolgálatok." - Ja igen, meg azok. Csak nem azt akarod mondani hogy azok rossz munkát végeznek? Vagy esetleg számodra nem elég érdekesek, mert nem mérgezés, politikai gyilkosságok meg szabotázsakciók alkotják a fő profiljukat?
Válasz erre 

frikazojd · http://kocs.ma 2021.06.14. 22:47:06

Tehát a fidesz programja '22-ben is: magyargyűlölet, nemzetellenesség, hazaárulás, vörös megszállás előkészítése. A lopás annyira nyilvánvaló hogy még a "folytatjuk" szlogen sem kell.
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.14. 22:49:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Én a kemény ellenzékre gondoltam." - Milyen kemény ellenzékre? Azok vagy börtönben vannak, vagy "megöngyilkolták magukat", vagy inkább megpattantak külföldre. Hiába is tagadnád, mert mindenki tudja, hogy mi megy ott.
Válasz erre 

bóvli ország jobban teljesít 2021.06.14. 23:16:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

ELKÚRTUK. Nem kicsit, nagyon.

Európában ilyen böszme járványkezelést még ország nem csinált mint mi. Nem csináltunk mást az elmúlt egy évben mint hazudtunk reggel, délben, este. Közben meg az Adriára jártunk luxus jachtolni, Svájcba a bankszámláinkat ellenőrizni, a Felcsút meccseire meg villogtatni magunkat. És közben meg egy oltást se tudunk beadni ebben a kurva NER országban!

Nem tudtok mondani olyan járványkezelési intézkedést, amire büszkék lehetünk. És használt volna. Rajtunk kívül. Azon kívül, hogy belőlem és a gázszerelőmből multimilliárdost csináltunk. Ha el kell számolni a ránk szavazóknak, hogy miért nem ők kapták az EU milliárdokat, miért mi, akkor mit mondunk?

Nincs tovább gyerekek, ennyi a tudásunk.
Amit össze lehetett hazudni az orosz meg kínai vakcinákról az elmúlt hónapokban, azt megtettük. Amit az azt megelőző hónapokban titokban lehetett tartani, hogy miféle oltásra készülünk az EU vakcinák helyett, azt megtettük. Úgy őriztük a titkot, nehogy kiderüljön, miután minket Pfizerral már rég beoltottak.

Ha őszinte vagyok hozzátok, akkor azt se tudom megmondani, hogy miből vannak ezek az orosz meg kínai szerek. Meg mire jók. Csak azt tudom, hogy mennyit kaptam értük. Meg azt, hogy ha kényszerrel is, de be kell oltani a magyarokba az összes orosz meg kínai ampullát. De legalábbis a kétmillió hívőnkbe. Ha kell 10-szer is, hogy egyszer végre legyen hatása. Akkor talán az isteni gondviselés meg az EU még nem elzárt pénzcsapjai megmentenek minket. Különben bukunk és mehetünk a börtönbe. És akkor ott ki kellene tanulnunk valami szakmát. És dolgoznunk kellene! Hát csinált már valaki közületek ilyet? Na ugye!

Gyerekek. Nem vagytok tökéletesek. Egyáltalán nem. Nem is lesztek. Nem tudom nektek azt mondani, hogy minden rendben lesz veletek, ha bukjuk a válaszást. Azt tudom nektek mondani, amit mondtam az utolsó 30 évben. Hogy ami tisztességgel megcsinálható, az nem a mi terepünk. Mi az energiáinkat nem arra fordítjuk, hogy egymással szarakodjunk, mert nincsenek külön érdekek, csak az enyéim.

És akarok most egyetlenegyszer mondani nektek három percet. Ezt legfeljebb még egyszer fogom elmondani nektek, mielőtt végleg elrepülök Moszkvába a kormányváltás után. Fantasztikus dolog hülyéket irányítani. Fantasztikus. Fantasztikus egy országnyi hülyét az orránál fogva vezetni. Az utolsó 30 évet azért tudtam én személy szerint csinálni, mert egy dolog ambicionált és egy dolog fűtött: visszaadni magamnak mindazt ami nekem jár. Hogy nem kell beszarni az EU-tól, meg a Néppárttól és tanulja most már meg magát a világ nem ő hozzájuk mérni, hanem énhozzám. Ez adta a hitet, hogy miért érdemes ezt csinálni. Nagy dolog volt. Imádom. Folytatom.

Kell-e még mondanom valamit Vladimir?
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.15. 01:14:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Cllunk, hogy LEGYEN botrány, vedd észre." - Ez szinte a kezdetektől világos volt számomra. Csakhogy a nemzetközi botrány igencsak kétélű fegyver. Ugyanis ha eleged piszkálják a gazdijaid a nyugati nagyhatalmakat akkor annak személyre szabott szankciók is lehetnek a vége. Ugye emlékszel a kitiltási botrányra?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 05:52:41

@CoolKoon:

Nem. Persze nyilván zajlanak harci cselekmények is. Ilyen egy háború.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 06:36:48

@bóvli ország jobban teljesít:

De mik a tények? Mindenki látja a sikeres járványkezelést.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 06:38:29

@CoolKoon:

Igen, szoktam. S alig van hír bárki másról az állampárton kívül.

Aki Amerikában politizálni akar aktívan, az kénytelen belépni valamelyik állampártba.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 06:39:35

@CoolKoon:

A kitiltási botrány nem tudott kárt okozni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 06:41:22

@CoolKoon:

Te pl. láthatóan nem tudod mi megy ott.

Az, hogy van pár idegen ügynök, akik nem népszerűek - ez tény. Dehát ennek mi a jelentősége?

Az orosz nép sose emelne hatalomba Nahalnij féléket. Ez azt jelenti, nincs demokrécia?
Válasz erre 

Andy73 2021.06.15. 08:57:42

A blogger is besétált az ellenzék csapdájába: a migránsok és a melegek propagálasaval csak szavazatokat veszíthetnek. Nem csak a szélsőségesek szavazatait vagy a jobboldaliaket, hanem a bizonytalanoket, sőt a baloldaliaket is. Ezzel csak a szélső balról remélhetnek támogatást, de azok így is rájuk szavaznak. A Jobbik táborát viszont elveszíthetik. Ez pedig döntő lehet.
Válasz erre 

chrisred 2021.06.15. 09:02:18

@Andy73: A Jobbik rasszistái már így is a mihazánkban vannak, tehát a kormány oldalán.
Válasz erre 

Andy73 2021.06.15. 09:37:52

@chrisred: Az lehet, de ez csak az egyik része a dolognak. A másik a meleglobbi, amelynek a propagálásából nem jöhet ki az ellenzék. Persze lehet, hogy nekik fontosabbak az elvek, mint a győzelem. Ezzel még a saját, baloldali táborukból is veszíthetnek szavazót, mert nem hinném, hogy az emberek többsége vevő lenne pl. az iskolai "érzékenyítésre", a gyerekek nemi identitásának a befolyásolására, amit a blogger által kritizált törvény most megtilt.
Válasz erre 

birka menet 2021.06.15. 10:41:38

@Andy73: "mert nem hinném, hogy az emberek többsége vevő lenne pl. az iskolai "érzékenyítésre", a gyerekek nemi identitásának a befolyásolására, "

Ezek a témák a kutyát se érdeklik, ráadásul minden épeszű ember tudja, hogy ez csak a Hír tv kretén műsorcsinálóinak az állandó FAKE propagandái. Azok gyártják nagyüzemben az álhireket miszerint pl. "Kanadában ha a 10 éves gyerek nem akar buzi lenni, akkor kitiltják az országból" meg hasonló bayer féle kretének és kreténségek.
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.15. 10:48:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Nem. Persze nyilván zajlanak harci cselekmények is. Ilyen egy háború." - Igen, zajlanak. De egyrészt a háború az más (sose egy-két ember ellen szokott menni), másrészt pedig az Amerikaiak legalább nem mutogatnak "szabadságon lévő zöld muzsikokra", ami - valljuk be - azért eléggé szánalmas mutatvány volt.

"gen, szoktam. S alig van hír bárki másról az állampárton kívül." - Ez nem igaz. Szoktak írogatni meg beszélni a helyi önkormányzati képviselőkről is.

"Aki Amerikában politizálni akar aktívan, az kénytelen belépni valamelyik állampártba. " - Nem muszáj, de sokkal nagyobbak az esélyei. És ha már ennyire állampártozol: láttál te valaha Oroszországban olyat, hogy BÁRMILYEN posztra szavazással jelöltek volna valakit? Gyakorlatilag a Szu. megalakulása óta a Politbüro volt az egyetlen szerv, amelynek szavazati joga volt lényegi dolgokban. Egyébként van a világban még egy ország, amely hasonló (bár az orosznál is sokkal fasisztoidabb) gerontokrácia: Irán.

"A kitiltási botrány nem tudott kárt okozni. " - Már akinek. Szerintem Takonyárpit eléggé érzékenyen érintette. És ha az amerikaiak egyszer eljutnának Vityacsászárodhoz meg udvari strómanjához, nevezetesen Pénztáros Lőrinchez, akkor őket is eléggé érzékenyen érintené a dolog. Ugyanis a számlabefagyasztásokon kívül ez pl. a SWIFT nemzetközi banki clearing-rendszerből való kitiltást is jelent általában, vagyis az offshore számláikon tartott pénzhez is sokkal nehezebben jutnának hozzá. És hogy ez nem tudna kárt okozni? Ó dehogynem, mert az éhes oligarchákat nem lenne miből kifizetni.

"Az, hogy van pár idegen ügynök, akik nem népszerűek - ez tény. Dehát ennek mi a jelentősége?" - Az, ahogy bánnak velük és az, hogy a Szov..izé Oroszországban BÁRKIBŐL lehet "idegen ügynök", elég, ha aznap reggel az ő nevét mondják be a tévében.

"Az orosz nép sose emelne hatalomba Nahalnij féléket. Ez azt jelenti, nincs demokrécia?" - Egyrészt ne keverd össze a gátlástalan orosz oligarchákat a néppel. Másrészt pedig nem, annak, hogy Oroszországban nincs demokrácia a legszembetűnőbb jele az, hogy Putyin elvtárs leválthatatlan. Még ha borzasztó népszerűtlen, akkor is. És nem tudom, hogy mi megy ott? Ó dehogynem, nagyon is jól tudom, és azt is jól tudom, hogy ott soha a büdös életben nem lesz még demokráciára hasonlító dolog sem.
Válasz erre 

Boar. 2021.06.15. 10:50:10

@ulpius66: Gratulálok. Újra és újra bebizonyítod, hogy agy nélkül is lehet élni.
Persze most már megdögölhetnél, kell az oxigén a magasabrendű életformáknak.
Válasz erre 

Andy73 2021.06.15. 10:52:52

"A magyar parlament elé épp most benyújtott úgynevezett pedofiltörvény például nem elsősorban a kiskorúakat zaklató bűnözők ellen irányul, hanem a különböző nemi identitásokról szóló felvilágosítást kriminalizálnák."

Ez a blogger tévedése, vagy inkább szándékos csúsztatása, az utóbbi rész csak kiegészítése a törvénynek. Viszont ha a baloldal még jobban beleáll a meleglobbi támogatásába, ráadásul a gyerekre is rá akarja szabadítani őket, azzal aligha nyer további szavazatot, inkább veszíteni fog. Az egy dolog, ha valaki melegként él, de ha a gyerekeket is meg akarja rontani, akkor azzal kiváltja a társadalom önvédelmi reflexióját.
Persze nyilván azzal védekeznek, hogy ők nem akarnak senkit megrontani, csak felvilágosítani, "érzékenyíteni". Nos, ezt ne óvodás vagy iskolás gyerekkel tegyék, ne a mi gyerekeinkkel.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 10:57:34

@CoolKoon:

A mostani orosz rend nem a szovjet. Ma szavazás van szinte mindenre.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 10:58:53

@CoolKoon:

" Szerintem Takonyárpit eléggé érzékenyen érintette. És ha az amerikaiak egyszer eljutnának Vityacsászárodhoz meg udvari strómanjához, nevezetesen Pénztáros Lőrinchez, akkor őket is eléggé érzékenyen érintené a dolog. Ugyanis a számlabefagyasztásokon kívül ez pl. a SWIFT nemzetközi banki clearing-rendszerből való kitiltást is jelent általában, vagyis az offshore számláikon tartott pénzhez is sokkal nehezebben jutnának hozzá."

Nem, az amerikai kitiltás csak az USA-dollár utalásokat nehezíti meg, minden mást nem. Az ofsórhoz meg semmi köze.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 11:00:13

@CoolKoon:

Aki idegen pénzekből finanszírozza magát, az idegen ügynök. AKi nem, az nem az. Ez az orosz szabály.

Képzeld el, mekkora vbotrány lenne, az USA.ban egy politikust oroszok pénzelnének!
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.15. 11:01:08

@Andy73: "a migránsok és a melegek propagálasaval csak szavazatokat veszíthetnek" - Egyrészt melyik mo-i párt propagál migránsokat? Mert szerintem ez csak pártunk és kormányunk kényszerképzete. Másrészt pedig a homofóbia fasiszta találmány, és ne feledd, hogy ha ma a melegeket pécézik ki, akkor holnap te kerülsz sorra.
"Nem csak a szélsőségesek szavazatait vagy a jobboldaliaket" - Akik azon az aljaszinten vannak, hogy szerintük oké, ha bármilyen társadalmi csoportba jó nagyot rúgnak, azoknak már most ott van a Mi Hazánk nevű újnyilas mozgalom.
"a bizonytalanoket, sőt a baloldaliaket is" - A bizonytalanok leginkább azért bizonytalanok, mert adott esetben jobboldali érzelműek lennének, de a tökük tele van a magát jobboldalinak hazudó Fidesszel. Ezek viszont egységes fellépéssel abszolút megnyerhetők.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 11:01:19

@CoolKoon:

"Egyrészt ne keverd össze a gátlástalan orosz oligarchákat a néppel. Másrészt pedig nem, annak, hogy Oroszországban nincs demokrácia a legszembetűnőbb jele az, hogy Putyin elvtárs leválthatatlan."

Az orosz nép sose szerette a hazaárulókat, a kisember se.

Putyin bármikor leváltható.
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.15. 11:28:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A mostani orosz rend nem a szovjet. Ma szavazás van szinte mindenre. " - Nem tudom, hogy emlékszel-e, de az átkosban is volt szavazás, méghozzá kötelező. Aztán valahogy csak diktatúra volt az egész mégis a javából.

"Nem, az amerikai kitiltás csak az USA-dollár utalásokat nehezíti meg, minden mást nem. Az ofsórhoz meg semmi köze." - Istenem, olvass már utána annak, hogy mi az a SWIFT rendszer, mielőtt elkezdesz hülyeségeket írogatni! Akit kitiltanak a SWIFT-ből, az meg van lőve, gyakorlatilag csak magángéppel tud országok között pénzeket mozgatni, és pitiáner pénzmosási trükkökkel tudja csak legalizálni.

"Aki idegen pénzekből finanszírozza magát, az idegen ügynök. AKi nem, az nem az." - És hogy ki finanszírozza magát idegen pénzekből, azt az orosz hatóságok a hasukra csapva mondják meg (illetve az alapján, hogy mennyire "felforgató"=Putyinellenes az illető tevékenysége, és hogy mennyire van esélye a győzelemre). Igen, én is teljesen tisztában vagyok az orosz államaparátus minden képzeletet felülmúló cinizmusával.

"mekkora vbotrány lenne, az USA.ban egy politikust oroszok pénzelnének!" - Lett is. Csakhogy ott különben is lobbistákon meg fedőcégeken keresztül működik az egész, az ítéleteket pedig nem koholt vádak alapján szokták hozni, mint Oroszországban.

" Az orosz nép sose szerette a hazaárulókat, a kisember se." - Politovszkaja nem volt hazaáruló, mégis lepuffantották Putyin emberei, mint egy kutyát. Ezt az aljasságot senki sem mossa le Putyin rezsimjéről.

"Putyin bármikor leváltható." - Te is tudod, hogy ez nem igaz.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 11:32:44

@CoolKoon:

Volt szavazás, de tétje nem. A magyar alkotmány szerint az MSZMP volt hatalmon, te meg a parlamentre szavaztál, mely eleve csak évente 4-5 napot ülésezett. Plusz a parlamentre szavazáson EGY pártra szavazhattál csak.

Azaz rossz a párhuzamod.

A mai Oroszországban a tényelges hatalomra szavaznak az emberek. S több jelölt közül.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 11:33:38

@CoolKoon:

Nézz utána, a SWIFT-et az is használahtja, akit kitiltottak az USA-ból. Csak dollárban nem tud utalni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 11:35:41

@CoolKoon:

Lehetsz putyinellenes, ez nem tilos. Rendszeresen szerepelnek pl. az állami tv-ben is putyinellenesek, pl. vitaműsorokban.

Amiért szankció jár: idegen pénzből működsz, de ezt letagadod.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 11:36:23

@CoolKoon:

Politkovszkaját a maffia ölte meg, nincs politikai ok.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 11:37:09

@CoolKoon:

""Putyin bármikor leváltható." - Te is tudod, hogy ez nem igaz."

De, igaz. Csak valakinek több szavazatot kellene szereznie nála.
Válasz erre 

birka menet 2021.06.15. 12:43:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: """Putyin bármikor leváltható." - Te is tudod, hogy ez nem igaz."

De, igaz. Csak valakinek több szavazatot kellene szereznie nála. "

Meg nem szabad polóniumos teát innia, meg nem szabad kiesni a lakása ablakán, meg nem szabad az utcán sétálnia nehogy Putyin bérgyilkosai lemészárolják, meg nem szabad megszólalnia, nehogy büntetötáborban végezze, ahol Putyin garantálja, hogy nem éli túl.

Igen te Putyin által fizetett bértroll, ha mindezek teljesülnek és még a választási eredményt se hamisítják meg Putyin gazdádék, akkor Putyin leváltható fegyver nélkül. Magyarul, sose.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 12:55:56

@birka menet:

Be kell tartani a tv-eket, ennyi az egész.
Válasz erre 

Andy73 2021.06.15. 13:11:33

@CoolKoon: olvasd el az egész kommentet. Nem a melegekkel van gond, hanem azzal, ha az iskolába viszik a témát. Nem csak fizikai megrontas van, hanem szellemi és lelki is.
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.06.15. 13:24:30

@Andy73: Az sem jó viszont, ha tabu tèmakènt kezelik a homoszexualitás kèrdèsèt, ès nem tájèkoztatják a 14 èvet betöltött fiatalokat. Az átkos rendszerben már a nyolcadik osztályban volt erről felvilágosítás
Válasz erre 

konrada 2021.06.15. 15:24:45

zorbán egy szemétláda, mert tudja, ha azt akarja, hogy az ellenzék kútba ugorjon, akkor hozat egy törvényt a kútba ugrás tilalmáról, és azok tülekedni fognak a kávánál, hogy ugorhassanak.

...most például azért hozta be ezt az ökörséget, mert a Jobbiknak és közönségének ez tetszik - azok meg is szavazták - így qrva nehéz dolog lesz a jobbikos politikusoknak azok mellett kampányolni, akik most verik a tamtamot, hogy hatalomra kerülésük esetén egyik első pontja ennek a törvénynek a hatályon kívül helyezése lesz.

...már előre nevetek hogyan tudják ezt az összefogásban lerendezni.;))
Válasz erre 

chrisred 2021.06.15. 15:31:57

@konrada: Ne hidd, hogy Orbán az egyetlen a magyar politikai életben, aki megszavaz valamit, majd másnap szemrebbenés nlkül kiáll az ellenkezője mellett.
Válasz erre 

chrisred 2021.06.15. 15:36:12

@Boldeone Bull: Hát igen. Ha valamit a népszerűvé akarsz tenni a fiatalok között, akkor a legbiztosabb módja, ha betiltod az iskolákban.
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.15. 15:49:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Be kell tartani a tv-eket, ennyi az egész. " - Azon kívül, hogy ez a gazdáid aljas és cinikus érvelése és hogy a szovjet időket idézi (azok voltak ennyire cinikusak), az benne a legaljasabb, hogy a nácik is egytől egyig azzal érveltek Nürnbergben, hogy ők bizony az ország összes törvényét betartották. Szóval ezek szerint ha pártunk és kormányunk holnap megszavazza, hogy helyben karóba lehet húzni a buzikat, akkor mo-i látogatásod során két párban lévő férfit vagy nőt ott helyben karóba húzol, igen?
Válasz erre 

CoolKoon 2021.06.15. 15:55:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Nézz utána, a SWIFT-et az is használahtja, akit kitiltottak az USA-ból. Csak dollárban nem tud utalni. " - Én ezzel tökéletesen tisztában vagyok. Ezért írtam, hogy a szankciók általában a SWIFT rendszerből való kitiltással IS együtt járnak!

"Lehetsz putyinellenes, ez nem tilos. Rendszeresen szerepelnek pl. az állami tv-ben is putyinellenesek, pl. vitaműsorokban." - Ja, de csak addig, amíg a támogatottságuk marginális.

"De, igaz. Csak valakinek több szavazatot kellene szereznie nála. " - Ja. Csak épp akkor kezdődnek a gondok, amikor az illető támogatottsága nőni kezd, és vészesen közelíteni kezd Putyin elvtárs támogatottságához. Olyankor szoktak a "balesetek", az "öngyilkosságok" meg a súlyos börtönbüntetések beütni. És -micsoda véletlen- ilyenkor szokott az is kiderülni az illetőről, hogy nyugati kém, aki amúgy is seprűnyélen lovagol...

"Politkovszkaját a maffia ölte meg, nincs politikai ok." - Ezt még el is hinném, ha nem Putyin elvtárs piszkos ügyeit firtatta volna a halála előtt szegény és kivizsgálták volna a halálának körülményeit. De végül is az üzenet átment: azóta az egész világ tudja, hogy Oroszországban az aljas és gátlástalan maffia uralkodik. És hogy vagy Putyin az egésznek a feje vagy Putyin is az ő emberük, de ez igazából lényegtelen.
Válasz erre 

s 2021.06.15. 17:19:54

@a nagy hohohorgász: Hanem úgy, hogy itt van orbángeci egy raklap euró, told fel mészároslölö valagába (a saját pénztárcádba), mi neg kussolunk. Ha van az EU-nak hibája, akkor ez az.
Válasz erre 

s 2021.06.15. 17:23:18

Egyébként a kurva anyját orbánnak, továbbá az egész magyar parlamentnek. A döntéseiket nem fogadom el, mert nem vonatkoznak rám. Csak azért nem baszom fejbe egy vascsővel egyiküket sem, mert nem jönnek velem szembe, ahhoz pedig túl kényelmes vagyok, hogy magam eredjek utánuk.
Válasz erre 

s 2021.06.15. 17:24:58

Basszátok szájba a kurva rohadt fogatlan tripperes anyátokat!
Válasz erre 

Vén motoros 2021.06.15. 20:50:01

A bloggertől kérdezném: miért engedélyezi a kommentelést, ha a kommenteket az elmebeteg, pszichopata, narciszitikus trollok MINDEN EGYES blogbejegyzés után szétverik?
Akkor már jobb, ha letiltod a kommnetelési lehetőséget.
Innen csak menekülni szabad.
Bár lehet, hogy a blogger mazochista, és direkt ezt élvezi!
Ez a vicc jut eszembe:
"Üss!", mondja a mazochista a szadistának.
"Nem ütlek!" válaszolja a szadista.
A Farkasréti temető egyik sírfelirata (ismert ember sírján olvasható):
"Bocsássátok meg nekem, amit ELLENEM vétkeztetek""
Ez a sírfelirat Rólatok szól.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 21:04:29

@CoolKoon:

S hogy jön ide Nürnberg?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 21:05:09

@CoolKoon:

" a szankciók általában a SWIFT rendszerből való kitiltással IS együtt járnak"

Hülyeség.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 21:06:33

@CoolKoon:

"csak addig, amíg a támogatottságuk marginális"

Akkor mindig lehet, Oroszország egy liberális politikus sose lesz igazán támogatott.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 21:08:40

@mіdnight coder:

Seggtánc lesz?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 21:09:44

@CoolKoon:

"ha nem Putyin elvtárs piszkos ügyeit firtatta volna a halála előtt"

Politkovszkaja féléből van több száz, s élnek.

Hülye lenne Putyin megöletni.

Csak azokat öleti meg, akik tényleges hazaárulást követtek el., s tényleg veszélyteztetik az osrzágot. Lásd Litvinyenko, akit halálra ítéltek, majd látványos kivégzést kapott polónium deszerttel.
Válasz erre 

pukancs 2021.06.16. 00:00:01

@mіdnight coder:
Annyira kézzel foghatatlan az elmúlt 11 év hogy arra szavak nincsenek
egyébként van egy másik homi akit tájföldrül zavartak haza már a rendőrség meg egy pedó is akit ki kellett menekíteni a braziloktól. ennyit a fidesz buzi pedós törvényéről.
Meg még amiről nem tudunk. Borkai csak a jéghegy csúcsa lehet, véletlenül volt egy rossz akarója és kiderült. a többi több száz, ezer ügy amiről csak kaprigásznak, hogy itt ott utazott feltűnt, gyanús ügyek már távolról is.
De hogy most jön a kínai szarakodásuk. Nah nem, azt nem. Én ismerem hogy dolgoznak gondolkodnak a kelet ázsiaiak, kínaiak. Nah nem, abból nem kérünk. Ha azok ide bebasznak, vissza sírjátok trianont. kilóra megvesznek átjátszanak mindent. aki zsidózik jobb oldalon, az tanulja meg, hogy az kutya fasza a kínaiak hatalom éhségéhez képest. Kilóra szisztematikusan, és minden ajánlatuk, szerződésük csapda, átbaszás.
Nincs olyan opció hogy te nyersz.

És nagyon sok eset van ahol multi cégek, országok megégették magukat a kínai vegyesvállalattal vagy hitelekkel, a kínai állammal. Vigyorogva hajlongva átbasznak.
2022 után ha nyer a fidesz, jobban teszi minden ellenzéki ha megy külföldre.
Ha ez azzal jár hogy 5 millió kimegy akkor azzal jár, hogy majd az 5 millió fideszes, eltartja a fideszt, importálhatja a vendégmunkást.
Nem voltunk fontosak számukra.
A történelem könyvbe is így fog bekerülni, orbán aki szét kurta az országot, ahol 5 millió ki menekült és meggyengült az ország.
A sok fideszes meg eleint csak röhögni fog menjetek csak. sok buzi libsi..aztán már sírni meg könyörögni, hogy valaki termeljen fizessen adót, működjön bármi.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard