Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Minél nagyobb a nyomás Orbán Viktoron, annál inkább durvul a Fidesz kommunikációja

Minél nagyobb a nyomás Orbán Viktoron, annál inkább durvul a Fidesz kommunikációja

Orbán Viktor politikája a folyamatos terjeszkedésre épül, így a legnagyobb félelme az, hogy védekezésre kényszerítik. Mivel jelenleg több tényező is akadályozza az expanzióját politikai és gazdasági téren, mindenképpen változtatni szeretne ezen a helyzeten. Erre utal, hogy több befolyást akar szerezni az ENSZ-ben, illetve hogy újra nekiment az Európai Bizottságnak amiatt, hogy a testület bírságot szabott ki Lengyelország ellen, amiért egy kormány által felügyelt fegyelmi tanáccsal tartja sakkban az országban működő bíróságokat. A magyar kormányfő érzi a döntés súlyát, hiszen Magyarország számára is hamarosan érkezhet egy ilyen komoly figyelmeztetés, ami védekezésre kényszerítheti a kormánypártot.

24_59.jpg

Fotó: 24.hu

Orbán Viktor pontosan tudja, hogy egy siker értékét az mutatja, hogy milyen jelentős ellenféllel szemben éri azt el. Ha például Magyarország labdarúgó válogatottja nagy gyötrelmek árán legyűri hazai pályán Andorrát, azért ugyan jár a három pont, de a focistáink nem lesznek büszkék a teljesítményükre. Ha azonban sikerült volna megverni az Angol válogatottat, az bizony fényes sikernek minősült volna. Ez utóbbi nemhogy nem sikerült, de csúfos vereség lett a vége, amit az sem szépít, hogy Schmidt Mária, Orbán Viktor kedvenc történésze a következőket üzente a brit miniszterelnökének: „Boris Johnson, maga egy kis, széteső ország élén áll. Törődjön bele és söprögessen a saját háza táján. Van mit”

Amellett, hogy Schmidt szavaiból nagyfokú frusztráció sugárzik, a Fidesz aktuális kommunikációjától alig tér el. Olyan kioktató, agresszív, sőt gyűlölködő hangvétel uralkodott el a kormánypárt soraiban, ami az egész politikai közösség lelkiállapotára utal. Nehezen tudja feldolgozni ugyanis a Fidesz, hogy az a politika, melyet Orbán Viktor iránymutatásával folytat immár 11 éve, folyamatos harcba, sokszor reménytelen küzdelembe hajszolta a kormányt. Ez persze elsősorban a külpolitikára igaz, idehaza eddig a lekezelő stílus volt a Fidesz sajátossága, ahogy néha odaszólt a lesajnált ellenzék politikusainak.

A magyar kormányfő aggodalma tehát megalapozott, hiszen a bírság már olyan szankció, amit nehéz itthon kommunikálni, hiszen kormányzati mulasztás eredményeként kell befizetni a közös kasszába.

A helyzet azonban mindkét fronton változóban van. Magyarországot és Lengyelországot már nem csupán bírálják az EU vezetői, de komoly következményekkel is fenyegetik a renitenseket, amennyiben nem tartják be az unió alapvető irányelveit. A lengyelek esetében már odáig fajultak a dolgok, hogy az Európai Bizottság bírság kiszabásáról döntött, mivel a lengyel kormány az igazságszolgáltatás függetlenségét korlátozta a Legfelsőbb Bíróság Fegyelmi Tanácsának működése miatt. Az Európai Bizottság még a nyáron szólította fel Lengyelországot a kifogásolt rendelkezések visszavonására, de a lengyel kormány ezt eddig nem tette meg, csak jelezte, hogy szándékában áll megfelelni a Bizottság utasításának.

Ez az eljárás jelzés Magyarország számára is, hogy a jövőben már nem lehet ígéretekkel húzni az időt, újabb és újabb kibúvókat keresni annak érdekében, hogy a döntéshozó szervek ne tudják érvényesíteni az akaratukat. Nem csoda hát, ha a magyar kormány azonnal reagált, és a Magyar Közlönyben ítélte el az EU lépését. Mivel többfrontos harc dúl az EU különböző intézményei és a magyar kormány között, az uniós szerveknek több terepen is módjuk van a lengyelhez hasonló intézkedést hozni az Orbán-kormány ellen. A magyar kormányfő aggodalma tehát megalapozott, hiszen a bírság már olyan szankció, amit nehéz itthon kommunikálni, hiszen kormányzati mulasztás eredményeként kell befizetni a közös kasszába.

nepszava_27.jpg

Fotó:Népszava

Tovább növeli Orbán és közvetlen környezetének frusztrációját az a tény, hogy itthon se alakulnak túl jól a dolgok számára. A közvélemény-kutatók friss eredményei alapján az ellenzéki összefogás partiban van a Fidesszel, ugyanakkor vannak olyan közéleti témák (Fudan Egyetem, Pegasus-botrány, járványkezelés stb.) melyek komoly muníciót jelenthetnek a kormánypárt kihívói számára. Orbán vállán most hatalmas a felelősség, hiszen főleg az ő konfrontatív politikája vezetett idáig, ugyanakkor hívei a megoldást is tőle várják. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha túl messzire hajítasz egy követ, eltalálhatsz olyanokat is, akikkel nem akartál ujjat húzni.”

301 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Minél nagyobb a nyomás Orbán Viktoron, annál inkább durvul a Fidesz kommunikációja Tovább
Facebook Tetszik
0
301 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5716685938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (301)
Az utolsó 100 komment:

Rodney_2 2021.09.13. 05:57:35

@otunde: Brendelszar, pont te vagy az aki a buzi szót sértésként használod, miközben egy kibaszott buzeráns genetikai hulladék vagy. Ettől még egészséges hetero undorodhat a hozzád hasonló természetellenes perverz állatoktól, mert nem vagy normális sem szexualitásodban, sem a gondolkodásodban. Egészséges társadalomban téged ránézésre agyonvernének az utcán :))) Neked egyetlen értéked a fűtőértéked, remélem hamarosan sikerül felszabadítani :)))
Válasz erre 

Bambano 2021.09.13. 06:05:55

@Zionnépe: a partizános interjúban gm rákérdezett fegyőrnél, hogy miért nincs kint a párt támogatásokkal való elszámolása a webjükön. és fegyőr 10 percig hebegett, habogott, de nem bírta kinyögni, hogy bocs, hibáztam, javítani fogom. ilyen pszichopata hajlamokkal felvértezett miniszterelnök jelöltre biztosan nem fogok szavazni.
a másik probléma, hogy jól látta, aki írta: azokban a kerületekben, ahol polgi választáson a mostani ellenzék nyert, pontosan ugyanott folytatták a lopást meg a mutyit, mintha nem is múlt volna el 10 év nekik ellenzékben.
a harmadik, hogy amilyen döntéseket meg rendeleteket hoz mostanában az eu, egyáltalán nem magától értetődő, hogy a jelenlegi euhoz, annak változatlan formájához érdemes erőlködni.
Válasz erre 

Bambano 2021.09.13. 06:08:45

@Zionnépe: "És anno borszasztó rossz szja rendszert tartottak fönt, ahol ha átestél akár pár forinttal is a következő adósávba, fizetthettél nagyságrendekkel több adót !": ilyen sose volt, mint az közismert.
Válasz erre 

Bambano 2021.09.13. 06:20:41

@CSOKKI MÁLNA: jaja, a kkv szektor adóterhei annyira csökkentek, hogy például idéntől 40%-os büntetőadót fizetnek a katások után, ha nem állami cégnél dolgoznak, mert államiban szabad járulékot csalni.
egyébként nyilvánvaló mindenféle statisztika nélkül is, hogy jobb állapotban kellene legyen a gazdaság két okból is:
1. brutál mennyiségű zsetont kaptunk az unióból, amit fletóék nem nagyon
2. az orbán kormánynak az a gazdaságpolitikája, hogy egyetlen szektor sem kapja meg a neki járó pénzt, mind alulfinanszírozott, és amikor kitör a balhé, akkor valamit pacsmagolnak. lásd: a kórházak minden évben összeszednek 50-60 milliárdnyi adósságot. hogy? a közoktatás azért tart ott, ahol, mert oda sem adnak elég pénzt. az egész klebersberg kúnó történet arról szól, hogy hogyan ne fizessenek eleget az iskoláknak.
pontosan ugyanezen tények okozzák, hogy az államháztartás papíron jobbnak tűnik.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.09.13. 06:43:38

@MAXVAL_birca geci:

Akkor se ontanál ki semmit, ha a szomszédom lennél. Esetleg kiöntenél egy pohár vizet, remegő kezeid miatt.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.09.13. 06:58:52

@MAXVAL_birca geci: szardarab? Hm, remek ötlet. Megyek, kitolom.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 08:24:18

@alöksz róz:

szeka.blog.hu/2021/06/28/most_mar_az_eu_vezetoi_is_tudjak_hogy_a_korrupcio_leleplezesevel_lehet_sarokba_szoritani_orban_vikto?full_commentlist=1#c40754434

te szavazol a legnagyobb tolvajra Magyarország történetében. a gázszerelőre. a legnagyobb marhák közé tartozol a magyar történelemben.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 08:36:57

@atomic power 1986DucaDuca:

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik?full_commentlist=1#c40809798

A Sinopharmot sem validálták, ezért csak elmebeteg Führerek engedélyezték. Meg tudod mutatni a CDC ajánlását a Sinopharm vakcinára? Ja, nem. Csak egy ostoba, mongolFidióta selejt vagy, aki pofán fossa magát.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 09:06:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

meltanyossag.blog.hu/2021/07/26/mivel_teszunk_jot_a_nemzeti_jelkepeknek?full_commentlist=1#c40814784

nagyon frusztrált vagy, ha még a hírekben is csak azt keresed, hogy miképpen tudnál valami erőltetett, ostoba módon beszólni nekem. miért zavarna engem az, ha egy Tomanovics Gergely ellen vádat emelnek, mert egy scripttel kitöltetett egy csomó nemzeti konzultációt?

1) versenyzek én ezzel a Tomanovics Gergellyel? Nem.
2) mondtam valaha, hogy én vagyok a legnagyobb hacker a világon? nem. nyilván nem vagyok, nem is akartam az lenni. én nagyon kevés időt fektettem ebbe a témába.
3) irigylem én azt, hogy a Tomanovics Gergelynek bíróságra kell járnia, engem meg meg se vádolnak, mert egész biztosan nem törvénytelen, amit csinálok? nem.
4) igazad lesz neked attól, hogy Tomanovics Gergelyt megvádolták? nem
5) több leszel te attól, hogy Tomanovics Gergelyt megvádolták? nem. ugyanaz a kis nyomi maradsz, mint aki eddig voltál.
6) te vagy valahol bármiben is hozzám képest? nem, semmiben nem vagy sehol, ami kicsit is számítana.

7) ja, és a kormányzati oldalon a hír szerint még recaptcha se volt, és az egész cikk arról szól, hogy milyen primitív volt a kitöltögető algoritmus. de ugye ez is a kormány kritikája. a hackelők megelégedtek egy olyan algoritmussal, ami épp ellátja a feladatát. ez az, amit neked soha nem sikerül felfognod. én is csak olyan scriptet írtam, ami működik. feleslegesen nem tud sokat. de te nullát se tudsz, szóval nincs mit ugrálnod.

szóval, mit erőlködsz, te kis selejt?!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.13. 10:06:16

@Zionnépe: " ahol ha átestél akár pár forinttal is a következő adósávba, fizetthettél nagyságrendekkel több adót" - ez baromság. sosem töltöttél ki adóbevallást?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.13. 10:07:48

@otunde: Mi van a scripttel?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.13. 10:09:10

@Rodney_2: Ez jó, ez tetszett. :-))
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 10:14:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik?full_commentlist=1#c40809178

50 percig senki nem kommentelt. tehát a script sem. már elmagyaráztam. azt is elmagyaráztam már, hogy ne akarj abból érvet csinálni, hogy hülyébb vagy a scriptnél is. állandóan ezt csinálod: nem értesz valamit, aztán bekommenteled, hogy az úgy nem lehet, mert te nem érted. de lehet, attól, hogy te hót sötét vagy, attól még a világ nem fog alkalmazkodni ehhez a szinthez.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.13. 10:40:36

Ti tényleg agyhalottak vagytok... az emberek tehettek arról hogy elhasalt a pannon puma...... Ez még Matyitól is durva lett volna, pedig az nem semmi.
Válasz erre 

konrada 2021.09.13. 10:43:33

@Boldeone Bull: "A statisztikák is azt támasztják alá, hogy az egyik legrosszabbul teljesít Magyarország...ha a V4 országokhoz, Romániához hasonlítjuk
A fent említett Szlovákiában "

Akkor nézzük csak:
PPP( Egy főre jutó GDP, vásárlóerő-paritás alapján) USD
Magyarország 2002 - 16 152, 2009 - 21 476, 2020 33 030
Lengyelország 2002- 12 613, 2009 - 20 300, 2020 - 34 103
Szlovákia 2002 -13 972 2009 -23 273, 2020 - 32 710
Románia 2002 - 9 861 2009 - 17 441 2020 - 30 526

...hát én úgy látom, az általad leírt nagy fejlődési előny a többi országnál 2002-2009 között volt, amikor Magyarország cca. 25%-os növekedéséhez képest 70-80%-kal (3x akkora mértékben nőttek), azóta közel azonos a pálya az általad oly kiemelt Szlovákia kivételével, amely visszalassult Magyarország mögé.

A számok persze azt mutatják, hogy a gazdaságpolitikánk tán lehetne jobb is, de azt is, hogy 2002-2010 közöttinél rosszabb viszont nem akadt.
...de értem én: az ember amíg él, bízik. De azért engedd meg, hogy feltételekkel abban az esetben, amikor ugyanazok akarnak Fletó vezetésével visszajönni, és a fővárosban már bizonyították, hogy ugyanúgy is jönnének vissza.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.13. 10:48:35

A 40%os KATA bünti amúgy nálam is kiverte a biztosítékot. Ahelyett hogy a NAV kimenne és megbüntetné azokat akik bújtatottan dolgoznak KATA alatt , hoz egy kamu intézkedést ami csak a katásoknak szar. Éves szinten a mai árak mellett nagyon alacsony az éves 3 millió forint... Az elmúlt 8 évben is az volt a baj a sávos adózással hogy egy kezdő multis dolgozó szuperbruttója bőven a felső sávban volt. Az út egyértelműen a fekázás felé terelte az embereket.
Válasz erre 

konrada 2021.09.13. 10:54:20

@Bambano: Akkor nem értem a kirohanásodat az előre hozott választási kampány ellen, aminek kőkemény - tematizálásra szánt - része az előválasztásos kampány.
...hiszen most meg azt írtad, hogy még sincs bajod az előrehozott kampánnyal.

(Nekem viszont van, akármelyik fél csinálja, szóval egyetértek a józanabbik feleddel:
" tényleg el kellett már hetek óta kezdeni a jövő évi választási kampányt?
rohadt korai, és rohadtul idegesítő, hogy már augusztusban háború van, mert jövő tavasszal választunk. rohadjatok meg ezért. "

Mindkét oldal rohadjon meg ezért, mert nekem mindkettőjével van, nincs gerenda a szememben.)
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 10:54:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A kudarcod totális. Itt imserted el azt, hogy mit tekintesz kudarcnak.

"Előzetes moderáció van. Matyi elérte célját. Többet nem is kattintok a mentális deficitre."

mentalisdeficit.blog.hu/2020/10/13/hany_koronas_halal_kell_ahhoz_hogy_vegre_elkezdjunk_vedekezni/full_commentlist/1#c39076530

Márpedig nagyon sok blogon vagy kikapcsolták kommentelést, vagy előzetes moderáció van, vagy az van, amit én akarok.
Válasz erre 

konrada 2021.09.13. 10:57:45

@Bambano: ""És anno borszasztó rossz szja rendszert tartottak fönt, ahol ha átestél akár pár forinttal is a következő adósávba, fizetthettél nagyságrendekkel több adót !": ilyen sose volt, mint az közismert.
Szmájlit kirakhattad volna a végére, mert van itt nem egy olyan amnéziás, aki azt hiszi, a sosem volt kitételt komolyan gondolod, nem pedig szarkazmus.;)
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.13. 10:59:49

kurt urfi és matyika tökéletes bemutatja mi vár ránk ha az összefosás nyer :)))) Egyben ők is egyetértenek akasszuk a fidessnyikeket és a patást!!! de utána????? :)))))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.13. 11:00:42

@otunde: Tehát akkor ha nem ír senki, akkor nem tudod a posztot teleönteni a hülyeségeiddel. :-))
Szarban vagy lopott scriptestül.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 11:03:25

@konrada:

"mi a tököm van"

fegyvertelen.blog.hu/2021/04/18/nem_annyira_szabad_europa?full_commentlist=1#c40159280

a jobber selejt őszinte pillanata, amikor fel se fogja, hogy mi zajlik körülötte a világban. miért nem mész szőlőt kapálni? azt még talán felfogod.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 11:12:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Robbanó fejek száma"

optimum.blog.hu/2020/11/06/trump_vs_biden_kivel_jarnak_jobban_az_amerikaiak/full_commentlist/1#c39194594

A robbanó fejek száma, az 1. A te fejed. Ami a nukleáris rakétában van, azt úgy írják magyarul, helyesen, azok, akik nem olyan totális selejt elmebetegek, mint te, hogy "robbanófej".

Egyébként Kína simán képes a nukleáris erejével elpusztítani 100 millió amerikait, az pedig bőven elég elrettentő erő. Ők felfogják azt, amit te tipikusan nem, hogy minek többet erőlködni, ha megvan az, ami elég.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 11:20:22

@konrada:

"mi a tököm van"

fegyvertelen.blog.hu/2021/04/18/nem_annyira_szabad_europa?full_commentlist=1#c40159280

a jobber selejt őszinte pillanata, amikor fel se fogja, hogy mi zajlik körülötte a világban. miért nem mész szőlőt kapálni? azt még talán felfogod.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 11:29:02

@a nagy hohohorgász:

szeka.blog.hu/2021/08/22/egy_konyv_amit_kisse_keson_vett_a_kezebe_orban_viktor/full_commentlist/1#c40862294

Karácsony Gergely eddigi tevékenysége: metró felújítása folytatódik, Lánchíd felújítása elkezdődött. messze többet tett a járványkezelésben is a különféle tesztekkel. például a fővárosi felmérésből tudjuk, hogy a Sinopharm, amivel Orbán több millió embert beoltatott kurva drágán, az milyen szar.

és mindezt úgy, hogy Orbán elvett a fővárostól egy csomó pénzt. nem 10 éve, hanem most. 10 éve bassza szét az országot, de még most is bassza. ez nem elmúltnyócévezés, ami 10 éve volt, te kis mongolFidióta fasz, ez a geci Orbán még most is bassza szét az országot!
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 11:37:57

@konrada:

fegyvertelen.blog.hu/2021/05/25/elfogadhato_hogy_a_mi_penzunkbol_keszitik_a_propagandat?full_commentlist=1#c40673850

tényleg szomorú, hogy neked csak az idióta, Fideszes agymosó panelok ragadtak meg a fejedben.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.13. 11:45:27

@otunde: Karácsony Gergely eddigi tevékenysége: metró felújítása folytatódik, Lánchíd felújítása elkezdődött. messze többet tett a járványkezelésben is a különféle tesztekkel. például a fővárosi felmérésből tudjuk, hogy a Sinopharm, amivel Orbán több millió embert beoltatott kurva drágán, az milyen szar

ez komoly?????????????????????????????????????????????

szóval KAri Geri részéről az teljesítmény hogy az előtte baloldal részéről 100* "igazolt" szar M3as felújítás folytatódik ugyanúgy. A Lánchíd meg drágábban kevesebb tartalommal? ja és a slusszpoén hogy megkérdeztek 5 ellenzékit hogy ugye szar a kinai oltás?????

Nagyokos vagy b+
Válasz erre 

Bambano 2021.09.13. 11:51:06

@konrada: nekem az is jó, ha mindkét oldal elkussol a sok szemetjével... :)
de alapvetően az a gond, hogy a fidesznek most nincs választási időszaka, tehát minek kampányol? az ellenzéknek van, mégis kormánypárti reklámot látok nagyságrendekkel többet. és annyira uncsi már folyton ugyanazt az egy hazugságot látni a kormánytól.
Válasz erre 

Bambano 2021.09.13. 11:53:37

@konrada: talán azért nem raktam ki szmájlit, mert nem kell. és tényleg nem volt olyan adórendszerünk soha, hogy pár forint béremelkedéstől nagyságrendekkel több adót kelljen fizetni. A szoci progresszív adórendszerben sem az volt, hogy átléptél egy sávhatárt, akkor az összes, a sáv határ alatti jövedelmedet is a sávhatár feletti adókulccsal kellett leadózni.
elismerem, a matematika a magyarok zömének bonyolult és szitokszó.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 11:54:09

@konrada:

fegyvertelen.blog.hu/2021/05/25/elfogadhato_hogy_a_mi_penzunkbol_keszitik_a_propagandat?full_commentlist=1#c40673850

tényleg szomorú, hogy neked csak az idióta, Fideszes agymosó panelok ragadtak meg a fejedben.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 11:59:47

@a nagy hohohorgász:

jog-asz.blog.hu/2021/06/11/az_en_nemzeti_konzultaciom_560/full_commentlist/1#c40714564

ellenvéleményt a rendszerváltás óta csak a náci Orbán tiltott. két facebookozót be is vitt a rendőrség, csak mert más volt a véleménye.

ennyit tudtok, mongolFidióták, hazudtok, nácik vagytok, elmebeteg pszichopaták vagytok.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 12:04:11

@a nagy hohohorgász:

zarralszemben.blog.hu/2021/07/03/foci_terdeles_naculas?full_commentlist=1#c40767568

@a nagy hohohorgász: 1) a bűnözőnek is van olyan joga, hogy ne térdeljenek a nyakára. a konkért ügyről a bíróság úgy ítélte, hogy a fehér rendőr volt a bűnöző, és 22.5 év börtönre ítélték. de azért, te kis náci selejt ugrálsz. 2) mondom, a fütyülés nem jogi kérdés, hanem pszichopata kérdés. nem fogtad fel, mert egy elmebeteg, pszichopata selejt vagy. ezért vagy náci. ti vagytok a magyar genetikai selejt.
Válasz erre 

Etniez 2021.09.13. 12:05:54

@Ekrü: ezért vitte el a provokátort a rendőrség és nem a "verőlegényeket".
Ne rúgdosd az öngólokat.
Válasz erre 

Etniez 2021.09.13. 12:08:13

@élhetetlen: Azért hívja így, mert tetszik neki és sosem volt nője. A legszebb csaja a bal tenyere volt életében.
Válasz erre 

konrada 2021.09.13. 12:11:10

@Bambano: Nem kell annyi királyit nézned!;))
"fidesznek most nincs választási időszaka, tehát minek kampányol? "
Látom, nem sokat tudsz a kereskedelmi kampányról: Ha egy cég (a párt is az) belekezd egy kampányba, hogy kóstolja meg a diétás, és nem diétás termékét, aztán azok közül válasszon, úgy a konkurens - vele kemény piaci harcot vívó - cég - ha nem akarja, hogy a közvélemény a másik cég termékeinek próbálgatásával az övét hátrasorolja, úgy kampányolnia kell, hogy se nem diet, se nem hagyományos másik, hanem ő terméküket kell választani.

Abban viszont egyetértünk, hogy a fideszé elég fárasztó és döngölős (sőt undi.). De ezt ők a világ legjobb reklám analitikusaitól tanulták: ők profik.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 12:16:39

@konrada:

euculti.blog.hu/2021/04/26/teraszozas_a_szolidaritas_szembe_kopese?full_commentlist=1#c40184814

a valóság az, hogy a dolgot Kurt úrfi kezdte, aki igazi nevén Lencsés István. Ő vette fel az én polgári nevemet, egy trükkel módosítva azt, de úgy, hogy nehéz legyen észrevenni. Úgyhogy ő a hunyó, te meg pofád befogod! És nem ugrálsz a nevében!
Válasz erre 

konrada 2021.09.13. 12:28:06

@Bambano: Tudom, te most belekapaszkodtál a nagyságrendbe, mert az matamatikailag 10x-es hatványok. De tudod mit? Még így is igaz, ha veszünk egy olyan keresetet, mely az adómentesség határát pár forinttal ugrotta meg. (De ha belekötsz, hogy a pár=2 akkor tovább ne is olvasd!;))
Ha ez az emberke az év közben megkapta a reálemelést (évi átlag 6% körüli infláció mellett) úgy valóban befigyelt a nagyságrend is, mert az 1-2 ezres jövedelemadója ez esetben a 18-as kulcs mellett is 10-20 ezer fölé ugrott, szóval volt azért nagyságrend is!

...de hogy az előzményed szerencsétlen fogalmazását tompítsam, saját példa: volt olyan év, amikor úgy nézet ki a sávozás, hogy a 0 kulcs x forintig fokozatosan szűnt meg, viszont egy határ átugrása után az adót a 0 kulcs eredeti határáig kellett fizetni, az átlagbér elérése meg már a legmagasabb kulcsba tartozott.
A delikvensnek meg kellett határozni januárban, hogy eléri-e 0 kulcs x forintig határt, mert az alapján szedték be a jövedelemadót. Ezt viszont januárban nehéz volt tervezni, mert az előző évi jövedelmet ismerte, nem láthatta előre sem az emelést, se a mozgót, se esetleges betegséget, munkanélküliséget.
Viszont ha a delikvensnek jó éve volt, mert nem betegedett meg, nem rúgták ki, megkapta az inflációnak megfelelő béremelést, és még mozgót is, láthatta azt a csodát, hogy a havi mozgóbéréből (mivel év végével átugrotta a 0% x forintig határt, meg a mozgó a felső kulcsot, mert azzal elérte az átlagbért, azzal szembesülhetett, hogy abból a havi bér bruttójából alig 10-20% körülit utaltak át.

...és ilyenkor elgondolkodott: vagy átmegy kétkezi adócsalónak, ahol még segélyt is kap a 2-3 háza, meg a nagy autója mellé, vagy elküldi a csába a legközelebbi választáson ezeket a gazdasághoz nem értő hülyéket.
Válasz erre 

Bambano 2021.09.13. 12:31:05

@konrada: sajnos a tecsőt is ellepte a fideszes szemét. azt is meg merném kockáztatni, hogy már hamarabb, mint az előválasztási kampány. kb. azóta megy a karácsony lejáratás, amióta karigeri bejelentkezett kormányfőjelöltnek.
régen, amikor hosszabb útra mentem kocsival, előfordult, hogy a petőfi rádió szólt, mert nem volt más. azon is folyton ment az agymosás, minden műsorban, folyamatosan. falra másztam tőle.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.13. 12:33:01

az a legszebb hogy Ti azt ordibáljátok hogy Orbán utálatra nevel, de a Ti főmondatotok ROHADT ORBÁN!!!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.13. 12:34:06

@Bambano: akkor halgass rtl klubot, azon nem megy az agymosás :)))))
Válasz erre 

Bambano 2021.09.13. 12:35:17

@a nagy hohohorgász: jaja, az csak simán sz.r :)
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 12:38:35

@konrada: számok persze azt mutatják, hogy a gazdaságpolitikánk tán lehetne jobb is, de azt is, hogy 2002-2010 közöttinél rosszabb viszont nem akadt."

Közben azért ne feledjük , volt egy valós gazdasági világválság , 2009- ben, a jelenleginèl jóval magasabb nemzetközi kamatlábak , ami azért nem kedvezett a gazdasági fejlődèsnek, mivel alapjaiban egy eladósodott ország Magyarország, a riválisaihoz kèpest.
Magyarországon a potenciális növekedès maximális szintje nem sokkal több, mint 5% . Ezt Orbanèk sem nagyon sokkal tudták meghaladni , pedig èvek óta folyik a forintleèrtèkelès , amely növeli a nominál GDP- t ès valóban jelentős EU- támogatások jöttek a GDP- hez mèrten, 2009 után
Az egy főre jutó GDP helyett szerintem a reálbèrek többet mutatnak: Szlovákia már megint visszaelőzött, a legutóbbi adatok szerint ,( mèg paritáson számítva is ahogy nèztem )
A minimálbèr Szlovákiában sokkal magasabb, ahogy a nyugdíjak is ...
Nagy csodák nem törtèntek Orbán alatt sem, mert 11 èv forint - gyengítő, az utóbbi èvekben már inflációs politikája megtette hatását . Matolcsy már szigorít, de lassan pusztító infláció van Magyarországon
Ennèl lehetett volna jobban is csinálni , azokkal a lehetősègekkel amelyek rendelkezèsre álltak, 10 ève európai prosperitás , ès majdnem zèró hitelkamatláb mellett..
Ehelyett alig több mint 300 euró nettó a minimalbèr , ami hatalmas szègyen , ès rettenet nyugdíjak vannak , mèg Szlovákiához kèpest is
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 12:41:51

A tènyszámok azt mutatják , hogy elèg pocsèk a jövedelmi helyzet Magyarországon:
en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_European_countries_by_minimum_wage
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 12:43:26

en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_European_countries_by_average_wage

A reálbèrek tekintetèben sem rózsás a helyzet....
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.13. 12:43:44

@Bambano: na én meg fordítva gondolom :)))) a petőfi rádió a szar szimplán a retek klub meg a többi libsi adó meg ontja a gennyet... Kérlek szólj ha egyszer valami libsi adón lesz valami tudományos vagy ismeretterjesztő műsor.... A való világ meg a barátok közt az nem az csak szólok.....
Válasz erre 

konrada 2021.09.13. 12:45:50

@Bambano: Sajnos profik (ebben is, de a lopásban is, mielőtt..). Így ahogy vége lett a választásnak - amikor a bukott ellenzék egyből megkezdte a felkészülést az eu-sra, önkormira, illetve a következőre, ők nem várták meg letolt gatyával - ahogyan 2002-ben - hogy átvegyék tőlük a tematizálást, hanem előre futottak.

Szerintem sem jó, és szerintem is túltolják, de ez nem nekünk szól, hanem azoknak, akik attól függően vesznek dízeles, vagy léviszes gatyát, mit tolnak a képükbe, és isznak olyan kólát, amelyikről azt hiszik, az a menő, mert azt látják az utcán és a reklámokban.

...mi meg legfeljebb köpünk egyet, aztán gondolkodunk-elemzünk, melyik termék lesz számunkra a jobb. A reklámnak nem mi vagyunk a célpontjai.
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 12:45:55

Több mint egymillióan lehetnek azok , aki a minimálbèrt vagy a bèrminimumot keresik :
www.portfolio.hu/gazdasag/20210203/kiderult-mennyien-dolgoznak-minimalberert-magyarorszagon-468148
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 12:48:13

@konrada:

fegyvertelen.blog.hu/2021/05/25/elfogadhato_hogy_a_mi_penzunkbol_keszitik_a_propagandat?full_commentlist=1#c40673850

tényleg szomorú, hogy neked csak az idióta, Fideszes agymosó panelok ragadtak meg a fejedben.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.13. 12:49:59

@Boldeone Bull: és azt tudod te paraszt hogy a sávos adózás mellett mennyien dolgoztak minimálbéren?????????????? ott rohadj meg ahol vagy
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 12:51:07

@a nagy hohohorgász: kormanykommentek.blog.hu/2021/08/30/elovalasztas_de_ki_es_kit_valaszt?full_commentlist=1#c40881784

fingod nincs a világról. Merkel eleve nem döntött egyedül semmiről, mert Németország szövetségi köztársaság. egy csomó dolog állami szinten van, más dolgokban az államok miniszterelnökei döntöttek. és Németországban jóval kevesebb ember halt meg arányaiban.

sosem kurt baromfi inkább a te barátod, te elmebeteg. legalábbis a blogfüggőségben azonos veled, és az idiótaságban is.
Válasz erre 

konrada 2021.09.13. 12:59:02

@Boldeone Bull: Most komolyan tegyem be neked a 2007-es számokat is (a válság 2008 volt), hogy végre rájöjj arra, Fletónak abban tökéletes igaza volt, hogy elqrták????
Ahogyan gondolod:
Lengyel ppp 2002-höz képest +46%
Román: 61%
Szlovák 62%
Magyar 36%
Még a leglassabban fejlődő lengyelekhez képest is 10% ponttal lassabban nőttünk, a románok, szlovákok majdnem dupla mértékben, és ezt a 36%-ot is úgy, hogy eladósodott közben az ország, é kivitel helyett a behozatal pörgette még ezt is. Ezért érte Magyarországot a 2008-as válság letolt gatyával. (Teszem hozzá, indoklásnak jó a válság, de elég hülyén jön le, amikor olyan másokhoz van hasonlítva, akik szintén ugyanezen időszakon mentek át!;)))
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 12:59:20

@a nagy hohohorgász: kormanykommentek.blog.hu/2021/08/30/elovalasztas_de_ki_es_kit_valaszt?full_commentlist=1#c40881784

fingod nincs a világról. Merkel eleve nem döntött egyedül semmiről, mert Németország szövetségi köztársaság. egy csomó dolog állami szinten van, más dolgokban az államok miniszterelnökei döntöttek. és Németországban jóval kevesebb ember halt meg arányaiban.

sosem kurt baromfi inkább a te barátod, te elmebeteg. legalábbis a blogfüggőségben azonos veled, és az idiótaságban is.
Válasz erre 

konrada 2021.09.13. 13:07:21

@Boldeone Bull: "Több mint egymillióan lehetnek azok , aki a minimálbèrt vagy a bèrminimumot keresik"
Tudom. Az éttermekbe - ahová járni szoktunk - meg a kisvállalkozók - akik javítanak-építenek, ők és az alkalmazottaik szinte mind minimálbért, vagy bérminimumot keresnek. És én qrvára sajnálom is őket egész addig, amíg a számlát be nem nyújtják. Mert utána valahogy az az érzésem, hogy ők az adóhatóságot - meg azokat, akik elhiszik nekik - hülyének nézik. (S ilyen mondatok beírása után azt mondom, jól is teszik.;))

...de ne legyünk azért vakok: valóban többszázezren vannak, akik kézbe sem kapnak többet. De az mindenesetre tény, hogy mostanra kevesebb hülyére vevő maradt, mint akkor, amikor 2 milliónál többen voltak minimálra jelentve, mert az adórendszer kifejezetten őket támogatta.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 13:07:38

@konrada:

szeka.blog.hu/2021/05/24/tenyleg_a_nep_egyszeru_fia_orban_viktor?full_commentlist=1#c40674476

még a saját, igazolatlan számaid szerint is nulla volt a bérnövekedés vásárlóerő értéken az elmúlt tíz Fideszes évben, te kis szerencsétlen mongolFidióta. pofán szartad magad.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 13:16:00

@konrada:

euculti.blog.hu/2021/04/26/teraszozas_a_szolidaritas_szembe_kopese?full_commentlist=1#c40184814

a valóság az, hogy a dolgot Kurt úrfi kezdte, aki igazi nevén Lencsés István. Ő vette fel az én polgári nevemet, egy trükkel módosítva azt, de úgy, hogy nehéz legyen észrevenni. Úgyhogy ő a hunyó, te meg pofád befogod! És nem ugrálsz a nevében!
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 13:24:58

@a nagy hohohorgász:

zarralszemben.blog.hu/2021/07/03/foci_terdeles_naculas?full_commentlist=1#c40767568

@a nagy hohohorgász: 1) a bűnözőnek is van olyan joga, hogy ne térdeljenek a nyakára. a konkért ügyről a bíróság úgy ítélte, hogy a fehér rendőr volt a bűnöző, és 22.5 év börtönre ítélték. de azért, te kis náci selejt ugrálsz. 2) mondom, a fütyülés nem jogi kérdés, hanem pszichopata kérdés. nem fogtad fel, mert egy elmebeteg, pszichopata selejt vagy. ezért vagy náci. ti vagytok a magyar genetikai selejt.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 13:33:44

@konrada:

fegyvertelen.blog.hu/2021/05/25/elfogadhato_hogy_a_mi_penzunkbol_keszitik_a_propagandat?full_commentlist=1#c40674014

...hát a te esetedben nem is csodálom: ha azt tekintjük, hogy amilyen állapotban voltál 2010 előtt, bárki jó időben felkötötte volna magát a helyedben. te sajnos túlélted.
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 13:36:23

@konrada: Még a leglassabban fejlődő lengyelekhez képest is 10% ponttal lassabban nőttünk, a románok, szlovákok majdnem dupla mértékben, és ezt a 36%-ot is úgy, hogy eladósodott közben az ország"
...ès most mi törtènik ? Újra eladósodik az ország , miközben 11 èv alatt nem èrtünk be egyik riválisunkat sem , sőt, itt vannak a legrosszabb bèrviszonyok
Emlèkezzünk csak vissza : az első Orbán- kormány alatt szó szerint pokoli közszèra bèrek voltak, ezèrt kellett 40-50%- al átlagosan megemelni a közszfèra bèreit, mert tarthatatlan volt a helyzet. Arra viszont nem számoltak , hogy pár èv alatt 4-5-6% - ra megy a Libor , ès hogy jön egy gazdasági világválság!
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 13:37:56

@konrada: de ne legyünk azért vakok: valóban többszázezren vannak, akik kézbe sem kapnak többet. "
Akkor, ha ez így van , igen szar a helyzet!
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 13:42:14

@a nagy hohohorgász: Primitív , tanultam fèreg vagy , aki a társadalom legalját kèpviseli! Nem tudsz èrtelmesen sem kommunikálni ! Fene azt a mocskos szádat !
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 13:42:40

@konrada:

fegyvertelen.blog.hu/2021/05/25/elfogadhato_hogy_a_mi_penzunkbol_keszitik_a_propagandat?full_commentlist=1#c40673888

Én átéltem, és azt akarom vissza, ami 2010 előtt volt. Sokkal kurvára jobb volt minden tekintetben. Sajnálom, hogy te egy agybeteg idióta vagy, de a Fideszesek már csak ilyen genetikai selejtek, mint te.

Nektek az kell, ami most van, amikor embereket a véleményükért visz be a rendőrség, amikor Orbán megöl 30 ezer embert, csak mert egy pszicopata hülye, amikor mindent szétlopnak, amikor a gázszerelő az ország leggazdagabb embere a semmiből, amikor álszenteskednek, de Borkai kurvázik, Szájer buzipartikon tobzódik. Amikor ellopják a magánynyugdíjamat, amikor kiürítik a kórházban a betegeket, mert befostak, nem a betegek, hanem Orbán. És emberek halnak meg emiatt, de a koronában meg tízezerével. Nem Orbán, hanem sajnos mások. És ez csak a jéghegy legeslegcsúcsa.

Bazdmeg, te gyagyás, agyhalott, mi a faszom jó neked ebben? És mi a faszom bajod van neked ehhez képest azzal, ami 2010 előtt volt? mert még ha a legelvakultabb Gyurcsány-gyűlölő fasz vagy is, el kell ismerned, hogy Gyurcsány nem lopott százmilliárdokat, és nem ölte meg az emberek tízezreit, meg nem jött a rendőrség érted egy facebook post miatt, te idióta, faszbarom!

Soha a magyar történelemben kormány nem lopott annyit, mint Orbánék, és Horthy óta senki nem csinált akkora népirtást, mint Orbánék. Ez a qrmány egy diktatúra, egy történelmi elbaszás, te agyhalott, gyagyás fasz!
Válasz erre 

konrada 2021.09.13. 13:45:34

@Boldeone Bull: Valóban az. De félek, ezt nem fogja az sem megoldani, ha újra az elqrók kerülnek hatalomba, mert ez akkor még több is volt, hiszen a munkanélküliségi ráta közel duplája volt, miközben a foglalkoztatottság közel millióval kisebb, így nem volt ennyire feszített a munkaerőpiac, azaz jóval többen voltak azok, akiket így ki lehetett használni.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 13:46:57

@a nagy hohohorgász:

zarralszemben.blog.hu/2021/07/03/foci_terdeles_naculas?full_commentlist=1#c40767568

@a nagy hohohorgász: 1) a bűnözőnek is van olyan joga, hogy ne térdeljenek a nyakára. a konkért ügyről a bíróság úgy ítélte, hogy a fehér rendőr volt a bűnöző, és 22.5 év börtönre ítélték. de azért, te kis náci selejt ugrálsz. 2) mondom, a fütyülés nem jogi kérdés, hanem pszichopata kérdés. nem fogtad fel, mert egy elmebeteg, pszichopata selejt vagy. ezért vagy náci. ti vagytok a magyar genetikai selejt.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 13:52:56

@konrada:

euculti.blog.hu/2021/04/26/teraszozas_a_szolidaritas_szembe_kopese?full_commentlist=1#c40184814

a valóság az, hogy a dolgot Kurt úrfi kezdte, aki igazi nevén Lencsés István. Ő vette fel az én polgári nevemet, egy trükkel módosítva azt, de úgy, hogy nehéz legyen észrevenni. Úgyhogy ő a hunyó, te meg pofád befogod! És nem ugrálsz a nevében!
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 13:59:49

@konrada: De, nem az " elkúrók " kerülnek hatalomra ! Sem a Jobbik, sem a Momentum, sem az LMP , PM eddig nem volt hatalom . Hagyjuk már a Fidesz narratíváját , amely mindent egybe akar mosni.
A munkahelyek 90%- át a nyugati multik teremtik, az európai prosperitás , azaz nem Orbán erènye. Ha van külső kereslet , befektetès ès ingyenpènz , akkor pörög a gazdaság, kb ennyi..
Válasz erre 

konrada 2021.09.13. 14:01:13

@Boldeone Bull: Ez is igaz.
...de az is, hogy a covid válság miatt a többi is: 210-hez képest 2020 végére a szlovák eladósodottság pl. 40-ről 60%-ra, a román 38-ról 47%-ra, a lengyel 53-ról 59%-ra, míg a magyar gyakorlatilag ugyanannyi maradt, 80% körüli.

Szóval ez még mindig nem indok. (Az tény, hogy qrva magas volt a többihez képest a 2010. évi, mert elqrták, nem kicsit, nagyon.)
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 14:01:46

@konrada:

"mi a tököm van"

fegyvertelen.blog.hu/2021/04/18/nem_annyira_szabad_europa?full_commentlist=1#c40159280

a jobber selejt őszinte pillanata, amikor fel se fogja, hogy mi zajlik körülötte a világban. miért nem mész szőlőt kapálni? azt még talán felfogod.
Válasz erre 

konrada 2021.09.13. 14:04:01

@Boldeone Bull: Ez most komoly??? Felsoroltad a mókus-örsöket, amiből 3 be sem jutna a parlamentbe - kettő meg még a támogatási küszöböt sem érné el - azt feltételezve, hogy ők fújják majd a passzát szelet. (Miközben a budapesti önkormin is látszik, hogyan kebelezi be a DK őket.;)
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 14:05:33

@konrada: Az EU ad kb 2500 milliárd forint fejlesztèsi pènzt az újáèpítèsi alapból, forrásokból , ès az új kormány felveheti a közel nulla százalèk kamatozású kb 3500 milliárdos hitelt is , így jó perspektívák lehetnek . Fudan és a Budapest - Belgrád bukik , ami több milliárd euró megtakarítást jelent az országnak ...
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 14:08:48

@konrada: Ez most komoly??? Felsoroltad a mókus-örsöket, amiből 3 be sem jutna a parlamentbe"

Ne viccelj már ! A Jobbik a legerősebb ellenzèki párt , a Momentum a fiatalok között a legerősebb , de nem tűnt el az LMP , PM sem ...
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 14:10:10

@konrada:

euculti.blog.hu/2021/04/26/teraszozas_a_szolidaritas_szembe_kopese?full_commentlist=1#c40184814

a valóság az, hogy a dolgot Kurt úrfi kezdte, aki igazi nevén Lencsés István. Ő vette fel az én polgári nevemet, egy trükkel módosítva azt, de úgy, hogy nehéz legyen észrevenni. Úgyhogy ő a hunyó, te meg pofád befogod! És nem ugrálsz a nevében!
Válasz erre 

konrada 2021.09.13. 14:11:18

@Boldeone Bull: Teszem hozzá, egyetértünk abban, hogy valóban a nyugati termelőtőke pörgeti a gazdaságot.

...ellentétben azzal, amikor szándékosan olyan alacsonyan tartották a forintot, hogy a gazdaságot a bevonuló szolgáltatók, kereskedő cégek pörgették azzal, hogy évente átlagosan a 4-5% feletti import-többletüket hitelre adták el, ezzel megfojtva a hazai ipart.

...mondom, az elqráshoz komoly hozzá nem értés, vagy még rosszabb, olcsón megvásárolható döntéshozók kellenek. (De legalább a Főhadnagy Elvtárs megkapta a francia becsületrendet a kereskedelem, energiaszolgáltatás, cafettéria szolgáltatók kiszolgálásának francia nemzeti érdekekbe közreműködésért.)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.09.13. 14:14:42

Délben is fostam.
Válasz erre 

konrada 2021.09.13. 14:15:17

@Boldeone Bull:
...hát biztos a legerősebb, de az utolsó tisztán listás szavazáson 2,5x kevesebb szavazatot kapott, mint a DK. És hogy miből jön le neked, hogy ez mostanra úgy megváltozott hogy a DK-t veri, szabad a gazda.
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 14:15:35

@konrada: míg a magyar gyakorlatilag ugyanannyi maradt, 80% körüli."

A nominál adósság folyamatosan nőtt , a " GDP - arányos " először kicsit csökkent , majd tavaly nőtt. Ne feledjük : közben változott a GDP- számítás módszertana , ès folyt a forint gyengítő, inflációs politika is ...
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 14:18:21

@konrada:

szeka.blog.hu/2021/05/24/tenyleg_a_nep_egyszeru_fia_orban_viktor?full_commentlist=1#c40674476

még a saját, igazolatlan számaid szerint is nulla volt a bérnövekedés vásárlóerő értéken az elmúlt tíz Fideszes évben, te kis szerencsétlen mongolFidióta. pofán szartad magad.
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 14:22:05

@konrada: A teljes nèpessègen belül 11% - ra mèrik a Jobbikot 10% - ra a DK- t ( idea ) , de persze az közvèlemènykutatás...Viszont, a Jobbik szavazótábora fiatalabb , így jogos gondolni , hogy 2022- re erősebbek lesznek , ahogy a Momentum is..
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 14:26:57

@konrada:

fegyvertelen.blog.hu/2021/05/25/elfogadhato_hogy_a_mi_penzunkbol_keszitik_a_propagandat?full_commentlist=1#c40674014

...hát a te esetedben nem is csodálom: ha azt tekintjük, hogy amilyen állapotban voltál 2010 előtt, bárki jó időben felkötötte volna magát a helyedben. te sajnos túlélted.
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 14:28:09

@konrada: " ellentétben azzal, amikor szándékosan olyan alacsonyan tartották a forintot, hogy a gazdaságot a bevonuló szolgáltatók, kereskedő cégek pörgették azzal, hogy évente átlagosan a 4-5% feletti import-többletüket hitelre adták el, ezzel megfojtva a hazai ipart."

Ennek pont ellenkezője igaz! A forint brutál erős volt , amíg nem jött a 2009- es nagy világválság előszele , így ha egy nyugati befektető vásárolt , azt csak drágán tudta megtenni . Volt 150ft\ 1 dolláros árfolyam is , ma meg 300 ...
A forint " olcsítás " - amit Orbánèk csinálnak csak rövid távú előnyöket hoz ( ha hoz ) hosszú távon káros!
Válasz erre 

Sancho12 2021.09.13. 14:33:26

@Boldeone Bull: Ennyit a dübörgő gazdaságról.
www.atv.hu/belfold/20210913-devizakolcson-felvetelere-keszulhet-a-kormany
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 14:43:35

@konrada:

"mi a tököm van"

fegyvertelen.blog.hu/2021/04/18/nem_annyira_szabad_europa?full_commentlist=1#c40159280

a jobber selejt őszinte pillanata, amikor fel se fogja, hogy mi zajlik körülötte a világban. miért nem mész szőlőt kapálni? azt még talán felfogod.
Válasz erre 

konrada 2021.09.13. 15:07:28

@Boldeone Bull:
Valóban, én €/Ft-ban értettem.
Nos ezek szerint nem érted: 2002-ben 245 Ft volt 1 €, az átlagbér bruttó 122 500 Ft.
2010- áprilisában az € 265 Ft, az átlagbér cca. 202 ezer Ft, adott időszakban a két fizetőeszköz közötti inflációs különbség cca. 35% volt.
Azaz míg 1 egységnyi termék előállításhoz szükséges jövedelem átlagban 65%-kal nőtt, az inflálódás miatt a az energia, alapanyag és egyéb árak 35%-kal, addig azonos termékért forintálisan 8%-kal többet adtak a világpiacon. (Lefordítva magyarra: ha egy bugyit 240 Ft-ért állítanak elő nullszaldósan, az - ha csak az inflációt nézzük - nullszaldósan 300 Ft az előállítási költség minimum, viszont a piac azonos euró áron 10%-ot azaz 265 forintot adott érte.
Ez annyit jelent, hogy tisztán ráfizetéses lett a gyártása, külföldre nem eladható, illetve a hazai piac sem adta meg érte az árat, inkább onnan hozott be, ahol az 1€-ós bugyi 265 forint.

(Tudom, túl egyszerűsítem, mert hatékonyság, meg ugye az EU fizetőeszköze is 10% felett inflálódott, de még azzal is bőven a hazai előállítási ár alatt marad az importárú. Nem véletlen, hogy a leértékelés infláció követésének elmaradása taccsra tette a hazai ipart, és külker-mérleget. Ez qrva nagy elqrás volt!)
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 15:07:58

@Sancho12: A jogállamisági aggályok miatt , eddig nem hagyták jóvá Magyarország fejlesztèsi pènzeit sem . Nèmetországban ès Franciaországban is választás jön , így egyre kemènyednek a magállamok.
Az Orbánnal szemben megengedő Merkel helyett egy kemènyebb kancellár jöhet Nèmetországban .
Ha a nèmetek akarják , akkor meg tudják regulázni Orbánt, aki leginkább az erő nyelvèn èrt. Valójában ő egy gyenge ember , egy pávatáncos , aki meghajol az erő előtt, így máskèpp nem is lehet vele az európai politikában beszèlni ..
Emelett persze mindenkinek el kell menni szavazni 2022- ben...Az a veszèly ,hogy Orbán csalni fog óriási, sajnos..
Válasz erre 

laci_52 2021.09.13. 15:09:49

2010 óta kiderült, hogy a fideszesek profi módon csinálják a kommunikációt, ahhoz nagyon értenek - ha már sok máshoz nem...
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 15:12:58

@konrada:

euculti.blog.hu/2021/04/26/teraszozas_a_szolidaritas_szembe_kopese?full_commentlist=1#c40184814

a valóság az, hogy a dolgot Kurt úrfi kezdte, aki igazi nevén Lencsés István. Ő vette fel az én polgári nevemet, egy trükkel módosítva azt, de úgy, hogy nehéz legyen észrevenni. Úgyhogy ő a hunyó, te meg pofád befogod! És nem ugrálsz a nevében!
Válasz erre 

konrada 2021.09.13. 15:13:41

@Boldeone Bull: Igen, jogosan gondolták így 2019-ben is a jobbikosok, aztán szembe jött a valóság.

(És azért egy kis pszichológia: a fiatalabbak sokkal kevésbé pragmatikusak, mint az öregek. Egy DK-s nyugger hamarabb leszavaz egy cipőbe köpködő fasisztára - ha átszavazni kell - , mint egy olyan fiatal akinek még maradt valamennyi elvhűsége, és tudja, hogy ki verette meg őket gumibottal. Szóval a választásokon pont úgy nem lesz tiszta a matek, mint 2019-ben sem.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 15:19:21

@konrada: kormanykommentek.blog.hu/2021/08/30/elovalasztas_de_ki_es_kit_valaszt?full_commentlist=1#c40880496

a következő fél évben el lehetne lőni minimum 6 millió Pfizert harmadik oltásként az embereknek. de hát a hógyagyú Orbánod miatt már csak 2,5 millió van rendelve.

ennyit tudtok, ti totálkáros, kretén elmebeteg mongolFidióták, a geciparaszt genetikai selejt Führeretekkel együtt.
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 15:21:30

@konrada:

euculti.blog.hu/2021/04/26/teraszozas_a_szolidaritas_szembe_kopese?full_commentlist=1#c40184814

a valóság az, hogy a dolgot Kurt úrfi kezdte, aki igazi nevén Lencsés István. Ő vette fel az én polgári nevemet, egy trükkel módosítva azt, de úgy, hogy nehéz legyen észrevenni. Úgyhogy ő a hunyó, te meg pofád befogod! És nem ugrálsz a nevében!
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 15:23:30

@konrada: ha egy bugyit 240 Ft-ért állítanak elő nullszaldósan, az - ha csak az inflációt nézzük - nullszaldósan 300 Ft az előállítási költség( .....)
Ez annyit jelent, hogy tisztán ráfizetéses lett a gyártása, külföldre nem eladható, illetve a hazai piac sem adta meg érte az árat, inkább onnan hozott be, ahol az 1€-ós bugyi 265 forint."

Ezèrt kell minèl hamarabb átállni a magasabb hozzáadott èrtèket termelő iparágakra. Bugyit csak Kínában, Pakisztánban vagy Törökországban èri meg gyártani .
Az erős forint a gazdasági szerkezetátalakulást segíti , ès azt, hogy a termelők egyre hatèkonyabban termeljenek ( gèpesítsenek )
Az akkori erős forint , a magasabb forint kamatoknak volt köszönhető, ami pedig a külső nemzetközi kamat ès inflációs környezettől függött ! Most is kènyszerű kamatemlèsi ciklus van !
Tèveszme: az , hogy a csúszóleèrtèkelès , leèrtèkelès összgazdaságilag, hosszú távon, stratègiailag jó! Csak rövidtávú előnyei lehetnek! Konzerváljuk vele az elmaradott gazdasági szerkezetét, ès az átlag dolgozók buknak vele a legtöbbet !
A csehek vagy a lengyelek - ahol nem volt pènzrontó politika - köszönik jól vannak!
Válasz erre 

Boldeone Bull 2021.09.13. 15:29:04

@konrada: azért egy kis pszichológia: a fiatalabbak sokkal kevésbé pragmatikusak, mint az öregek. "

Ez nem feltètlenül van így! Èppen a minèl fiatalabb ès kèpzettebb korosztályban a leggyengèbb a kormánypárt , a kistelepülèsi , elmaradott, iskolázatlan közegben a legerősebb a " párt " ahol egy zsák krumpli mindent eldönthet...Ez lenne a pragmatizmus?
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 15:30:45

@konrada:

euculti.blog.hu/2021/04/26/teraszozas_a_szolidaritas_szembe_kopese?full_commentlist=1#c40184814

a valóság az, hogy a dolgot Kurt úrfi kezdte, aki igazi nevén Lencsés István. Ő vette fel az én polgári nevemet, egy trükkel módosítva azt, de úgy, hogy nehéz legyen észrevenni. Úgyhogy ő a hunyó, te meg pofád befogod! És nem ugrálsz a nevében!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.13. 15:30:54

Brendel képe környezetszennyezés.

kereszteny.mandiner.hu/attachment/0108/107993_brendel_matyas.png
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.13. 15:33:21

Színesben még rosszabb.

m.blog.hu/vi/vilagnezet/image/Brendel%20M%C3%A1ty%C3%A1s%202.jpg
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 15:39:24

@konrada:

euculti.blog.hu/2021/04/26/teraszozas_a_szolidaritas_szembe_kopese?full_commentlist=1#c40184814

a valóság az, hogy a dolgot Kurt úrfi kezdte, aki igazi nevén Lencsés István. Ő vette fel az én polgári nevemet, egy trükkel módosítva azt, de úgy, hogy nehéz legyen észrevenni. Úgyhogy ő a hunyó, te meg pofád befogod! És nem ugrálsz a nevében!
Válasz erre 

otunde 2021.09.13. 15:48:16

@konrada: kormanykommentek.blog.hu/2021/08/30/elovalasztas_de_ki_es_kit_valaszt?full_commentlist=1#c40880496

a következő fél évben el lehetne lőni minimum 6 millió Pfizert harmadik oltásként az embereknek. de hát a hógyagyú Orbánod miatt már csak 2,5 millió van rendelve.

ennyit tudtok, ti totálkáros, kretén elmebeteg mongolFidióták, a geciparaszt genetikai selejt Führeretekkel együtt.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.09.13. 20:42:15

Én vagyok a kisebbik középső púzó
Válasz erre 

Rodney_2 2021.09.13. 22:40:47

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ezért él Németországban. Ott a sok buzi és majomember között elfér. Szerintem egyébként a munkahelyén is azért tartják, mert amikor jön a liberálfasiszta gondolatrendőrség ellenőrizni, hogy milyen degeneráltak és perverzek vannak a payrollon (kvóták!!!) akkor mindig a Brendelt mutogatják. Ő jó buzinak is, transznak is, genderfluidnak is, niggernek is, nőnek is (azt mondják, hogy ő annak érzi magát és ezt el kell fogadni, különben fasizmus és nincs jogállamiság) Ilyen ez a fejlett nyugat :)))
Válasz erre 

Maxval Balfácán Bircaman 2021.09.14. 06:49:34

Kanos vécé PC.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.09.14. 17:04:01

Megszagútam a alsógatyám. Basszátok meg, dúrva!
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2021.09.15. 21:20:58

Beporzom a bibéjét!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard