Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Kiforgatott történelem, ellenzéki remények

Kiforgatott történelem, ellenzéki remények

Csak hihető hazugságokkal érdemes kampányolni. A politikai marketing e kikezdhetetlen törvényét meg lehet sérteni, de annak súlyos következményei lesznek. A Fidesz most úgy tűnik, hogy a politkai sci-fi és hitelesség közti szűk mezsgyére tévedt, és ha nem térnek vissza a hihető hazugságok világába, akkor a párt leveszítheti a 2022-es választást. A kormányzati többség érzékeli a veszélyt, ám Márki-Zay Pétert most olyan elánnal igyekeznek ellehetetleníteni, hogy az átlátszó hazugságok világában keresnek eszközöket az ellenzék miniszterelnök-jelöltje ellen.

hvgjo.jpg

Fotó: hvg.hu

Az idei október 23-i megemlékezések lassan már nem is az 1956-os eseményeket idézik fel, hanem sokkal inkább a 2006-osokat. Legalábbis kormányzati oldalról erősen átüt az a szándék, hogy ne a szovjet csapatok által vérbe fojtott forradalmi eseményekről szóljon ez a nap, hanem az egykori Gyurcsány-kormány ármánykodásai és az ellene fellépő tömeg demonstrációiról. Az Orbán-adminisztráció ezzel egyrészt kikerüli azt a problémát, hogy az oroszok dicstelen szerepéről kelljen beszélni az '56-os események kapcsán, másrészt hamis történelmi mítoszt vetít a 2006-os utcai megmozdulások köré.

Orbán Viktor régóta próbálja úgy átformálni a közelmúltat a magyar polgárok tudatában, hogy abban kiemelkedő szerepe legyen saját pártjának. Ezt láttuk a rendszerváltás eseményeinek átfazonírozása kapcsán, és most ez a szándék köszön vissza a 2006-os utcai zavargások átértelmezése kapcsán is. Orbán fekete-fehér világképet kínál választóinak, melyben csak rajtunk múlik, hogy a sötét oldat vagy a Fideszt választják. Mert nála minden, ami nem a „polgári oldal” értékrendjét tükrözi, az vagy kommunista csökevény, vagy Soros György ármánykodása, és most megismerjük Gyurcsány Ferencet is új szerepkörében, aki jelenleg az ügyeletes gonosztevő Magyarországon.

A Fidesz kommunikációs hadserege most olyan hihetetlen erősségű zárótüzet küld ugyanis a volt miniszterelnökre, mintha attól tartana, hogy az ellenség kiugrál a lövészárkokból, és lerohanja a Fidesz védővonalait. A taktika egyszerű, és általában hatékony: kijelölni a főkolompost a másik oldalon, és mindenkit az ő vazallusának kell beállítani, aki a Fidesz legyőzésére szövetkezik. Ez egy hihető hazugság volt mindaddig, amíg meg nem nyerte az ellenzéki előválasztást Márki-Zay Péter. A Fidesz ugyanis betárazta fegyvereit Dobrev Klára és Karácsony Gergely ellen, erre jött a hódmezővásárhelyi polgármester, és a maga kiszámíthatatlanságával újratervezésre kényszerítette a kormánypárt kommunikációs csapatát.

Ha meg tudja győzni az embereket egy harmadik út lehetőségéről, akkor nagyot hasíthat akár a kormánypárti szavazók köréből is, a bizonytalanokat pedig egészen biztosan maga mellé tudja állítani.

Ám a Fideszt enélkül is annyira bosszantotta az előválasztási csatározás, hogy alig várták, hogy visszavegyék a kezdeményezést az ellenzéktől. Ezért történhetett meg az a meglehetősen suta fordulat, hogy a gonosz háttérhatalomként funkcionáló Gyurcsány mellé Karácsony és Dobrev helyére egyszerűen bemontírozták Márki-Zay Pétert. Ez amellett, hogy kevés fantáziáról árulkodik, azt is jelenti, hogy a Fidesz egy percet se akar elvesztegetni abból az időből, amit a vásárhelyi polgármester karaktergyilkosságára szán. Ez a fegyver azonban visszafelé sülhet el, hiszen csak a leghűségesebb kormánypárti szavazók hihetik azt, hogy Márki-Zay is Gyurcsány köpenyegéből bújt elő.

Kétségtelenül, sokkal egyszerűbb egy kommunikációs kampányt felépíteni arra, hogy a gonosz visszatérésre készül, és bárki is vezeti majd a közös ellenzéki listát, az Gyurcsány Ferenc bábja lesz. Márki-Zaynak nehéz dolga van olyan szempontból, hogy mindenképpen együtt kell majd működnie a legerősebb ellenzéki párttal, így Gyurcsánnyal nyilvánosan vagy zárt ajtók mögött egyeztetnie kell, ugyanakkor kellő távolságot is kell tartania a volt kormányfőtől és a DK-tól. A Fidesz majd azon lesz, hogy Gyurcsány személyén keresztül hiteltelenítse Márki-Zay Pétert, és abszurd módon akár még a 2006-os eseményeket és az öszödi beszédet is felhasználják ellene.

A kormánypárt most úgy látja, hogy a Gyurcsány és állítólagos köre elleni hajtóvadászat a legjobb módja annak, hogy egyben tartsa saját szavazótáborát, és elbizonytalanítsa azokat, akiknek ugyan elegük van a Fidesz országlásából, de Gyurcsányt se sírja vissza. Nem túl merész állítás ezért az, hogy Márki-Zay ügyességén és politikai érzékén múlik az, hogy a kormánypárti agitátorok eredménnyel járnak-e. Ha meg tudja győzni az embereket egy harmadik út lehetőségéről, akkor nagyot hasíthat akár a kormánypárti szavazók köréből is, a bizonytalanokat pedig egészen biztosan maga mellé tudja állítani.

444_17.jpeg

Fotó:444.hu

Orbán Viktor is érzi, hogy kemény dió lehet számára az ellenzék miniszterelnök-jelöltje. Egyrészt, mert egy legitim ellenzéki előválasztáson győzött nagy fölénnyel, másrészt nehéz lesz rásütni, hogy valamilyen háttérhatalom érdekeit szolgálja. Hogy Márki-Zay valóban leváltotta-e az ellenzéket, rövidesen kiderül, de ha netán sikkel jár, akkor Orbán Viktornak össze kell kapnia magát, mert egy politikától megcsömörlött országban egy harmadik utas civil még akkor is jó eséllyel száll vele szembe, ha mögötte civakodó pártok sokasága áll. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha kocsmai verekedésbe keveredsz, a legnagyobb pofont annak tartogasd, akitől a legjobban tartasz.”

167 komment Tovább
Kiforgatott történelem, ellenzéki remények Tovább
Facebook Tetszik
0
167 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Az új nemzeti konzultáció már az első pontjánál elbukott Az új nemzeti konzultáció már az első pontjánál elbukott
  • Magyar diktálja a tempót, Orbán igyekszik felvenni vele a lépést Magyar diktálja a tempót, Orbán igyekszik felvenni vele a lépést
  • A Tisza Párt a Fidesz sarkát tapossa A Tisza Párt a Fidesz sarkát tapossa
  • Forró ősz vár a Fideszre Forró ősz vár a Fideszre

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9116733504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2021.10.23. 17:38:37

A válasz igen, csak ő nem tugggya. Ő lessz az a balekkh, akinek a hátán vissza jutokkh a hatalombahh. Karácsony jobbb lett volnahh, de akkkorrr Pest veszikkh.
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.23. 18:35:15

@ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: Nyugi,az eszedért nem lopnak el!!
Válasz erre 

gmihaly621 2021.10.23. 19:23:13

Egy újabb "Á, dehogy"-ot "sugalmazó agitprop, hiába sorolja a "Pedig, de"-ket Frédi hülyelvtárs.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.10.23. 20:11:16

Az ultraliberális MZP egyszerűen őszintább Gyurcsánynál: nem hazudja magát baloldalinak és nem rejti véka alá, hogy a CIA kiképzett talibánvezetője.
Válasz erre 

gigabursch 2021.10.23. 20:46:28

Már nem tudtam szavazni...
Mind a kettő sokat gondol magáról.
Az egyik egy alkoholista triumfátor, a másik meg egy döglött porszívó ügynök.

Más:
Az elmúlt másfél hétben naponta három blog jön, hogy rettegnek a neres fiúk.
Ez végülis miből is látszik?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.23. 21:07:27

Szívemből kívánom minden ellenzéki szavazonak, hogy nyerjenek a választáson. Megerdemlik amit kapni fognak. Ti balliberális szavazók lesztek a mi gazdasejtjeink:) úgy fogjátok értéken alul árulni a a fidesz alatt osszesirt vagyonotokat bagoert mint a huzat:) öröm lesz elvenni az utolsó gatyatokat is. Persze dobjuk a kukába egyből csak hogy ti szopjatok. Nekünk ennyit meger:)))
Válasz erre 

ulpius66 2021.10.23. 21:20:17

TÖBB SZÁZEZREN A BÉKEMENETEN, NÉHÁNY EZREN A BALLIBSI MEGEMLÉKEZÉSEN!
Válasz erre 

ulpius66 2021.10.23. 21:24:36

Persze teljesen érthető, hogy ennyien voltak a ballibsik, hiszen nekik október 23.-a NEM ÜNNEP!

JELLEMZŐEN EGÉSZ BUDAPESTEN EGYETLEN MAGYAR ZÁSZLÓ SEM VOLT KITŰZVE!!!!!!!!!
(mán amelyik Kamugerin múlott........ennél még a pufajkás Horn alatt is több magyar zászló volt..)
Válasz erre 

sóhegy049 2021.10.23. 22:09:12

@ulpius66: Miért ünnep neokomcsi?
Emléknap, nem? :-)
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.23. 22:25:15

@a nagy hohohorgász: nyugi. Jövőre te is ellenzéki szavazó leszel! :)
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.23. 22:28:04

Viki meg valójában fecőtól fosik.
Amúgy ma szerencsémre láttam a Kedves Vezetőt!
Válasz erre 

élveteg 2021.10.23. 23:08:35

" ha nem térnek vissza a hihető hazugságok világába, akkor a párt leveszítheti a 2022-es választást."

Akkor minden rendben is van ugye ? A fidesz veszít te meg örülsz
Válasz erre 

Ekrü 2021.10.23. 23:11:18

A mai összellenzéki tüncibukás megmutatta,hogy az emberek mit is gondolnak erről az ellenzékről.Mert az milyen,amikor egy állítólagos választási győzelem után a saját szavazótáborod nem megy el a gyűlésedre? Ennél a Dobrev gyűlésénél is többen voltak a két forduló között. Egy dolog végül is kiderült.Marki-Zay nem ,hogy nem fogja tudni elhitetni az állítólagos "Fidesz árvákkal" ,hogy ő nem a Gyurcsány embere,hanem még a saját szavazóival sem tudta elhitetni.Nem lehet Gyurcsányozni úgy,hogy közben ott vigyorog mellettem a színpadon.Illetve lehet,csak akkor nem kell csodálkozni rajta ha senki sem hisz nekem.
Válasz erre 

Ekrü 2021.10.23. 23:14:04

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
"Viki meg valójában fecőtól fosik.
Amúgy ma szerencsémre láttam a Kedves Vezetőt! "-Csak nem eljöttél megnézni a Békemenetet? Akkor ezért voltak annyira kevesen az ellenzéki tüncikén,hogy nagyítóval kellett keresni a részvevőket? :))))))))))))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.10.23. 23:42:43

Jó volt a mai békemenet. Jó nagyokat fingtam a tömegbe.
Válasz erre 

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.23. 23:55:50

@Ekrü:

A mai Orbán imádó tüncibukás megmutatta,hogy az emberek mit is gondolnak erről a kormányról. Mert az milyen, amikor már az ezrével importált román birka testvérekkel is csak annyi tömeget összeverbuválni, hogy még a Felcsúti stadionba is beférnének.

Ráadásul 90%-ban megint taroltak a nyuggerek, sokukon látszott, hogy ha Rákosi képet adtak volna a kezükbe, azzal is olyan boldogok lettek volna mint az Orbánt imádó transzparenseikkel.

Az egyébként praktikus volt, hogy Fideszék előre legyártották a plakátokat, különben a sok vidékről felbuszoztatott falusi fideszes birka azt se tudta volna, hogy most mi ellen is tüntetnek.
Válasz erre 

dare 2021.10.23. 23:56:53

@Ekrü: Hírtv békemenet: 65 ezer megtekintés
Partizán ellenzéki megemlékezés: 76 ezer megtekintés.
Eddig.

Attól még, hogy nem buszoznak a helyszínre érdekelt azért pár embert.
Meg nem is szeretnek sokan ilyen megemlékezésekre járni, én se szoktam.
Pláne úgy, hogy 3 km-el odébb egy százezres létszámú tömeg éppen miattuk parázik a jövőn, nem csodálnám ha sokan pl emiatt maradtak volna otthon.
Tavasszal majd kiderül, hogy ki mit is gondol.
Válasz erre 

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.24. 00:01:32

@Ekrü:

800 ezer ellenzéki szavazó ellen most felvonult mintegy 10 ezer fideszes birka. Ráadásul azt játszották, hogy aki elöl volt, az a mellékutcákban visszaosont a sor végére, hogy még többenk látszódjon az a pár ezer összebuszoztatott Bérmenetelő. Hát nagyon kevesek vagytok picinyem, egyre fogytok, mint Orbán körül a családtagjai.
Válasz erre 

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.24. 00:10:14

@dare: "Hírtv békemenet: 65 ezer megtekintés"

Egyre fogynak a fideszes szekta tagok! A Hír TV Bérmenetelése az olyan volt a fideszes szektatagoknak, mint a foci drukkereknek a VB döntő. Azt él és mozog, az mind megnézi. Csak hogy a foci VB döntőjét Magyarországon megnézik 4 millióan, eközben a Fidesznek az év eseményét csak 65 ezer hívő? Hát ez bukta a javából - bruhaha!

Rákosi Philip egymillió tüntetöjéből mára már alig 10-20 ezer maradt, ehhez jön 65 ezer hívő a TV elött, hát ez akkora bukás a Fidesznek, hogy holnap Orbán többi gyereke is lép le külföldre, mert láthatóan tavasszal már késő lesz.
Válasz erre 

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.24. 00:11:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Te meg Orbánod meg azt nem rejtitek véka alá, hogy Putyin által kiképzett illibant komcsik vagytok, az EU bomlasztásáért tart titeket Putyin gazdátok.
Válasz erre 

Ekrü 2021.10.24. 00:30:45

@dare: @Az a baj....hogy be se jöttek:
Szerintem ne égessétek magatokat,mert csak egyre szánalmasabbak lesztek.
Hogy egy baloldali publicista (Hont András) szavaival éljek:
"Szóval előfordul, hogy valami nem sikerül
Ám ilyenkor nem kezdjük el letagadni, nem bizonygatjuk az ellenkezőjét, nem magyarázza meg két tucat együgyű, hogy nem is azt látja, amit lát. A feladat megpróbálni megérteni, és legközelebb nem úgy csinálni. És nem is az a lényeges, hogy kevesen vannak egy demonstráción, pont ma raktam ki egy Berzsenyi-idézetet erről, hanem az, hogy itt effektíve nem voltak. Egy többszáz ezres előválasztást követően, győzelmi jelentések özönében
pár százan mentek ki az összellenzéki megmozdulásra."
mandiner.hu/cikk/20211023_szoval_elofordul_hogy_valami_nem_sikerul
Talán megfogadhatnátok a tanácsait.Mert ugye:
A publicista azt írta: „És akkor most ismertetjük, hogy kik jelentek meg az ellenzéki tüntetésen. Név szerint.” (Hont András)
Meg ugye:

"Dévényi István is ledöbbent azon, milyen kevesen voltak az ellenzék tüntetésé. A publicista a Facebook-oldalán úgy kommentálta mindezt, hogy „3 békemenetes busznyi »tömeg«”.

S levonta a konklúziót, hogy a Fidesz KO-zta az Összefogást."

Az meg,hogy hányan nézték meg a Partizánt érdektelen.Aki az ellenzéki tüncikén akart egyet röhögni,gondolom az is oda kattintott. :)))))
Amúgy milyen 800ezerről is beszéltek? Ha jól tudom az első fordulóban részt vettek 633ezren.A másodikban 662ezren.A kettő közti különbség pedig csak 29ezer. Tehát vagy ennyi új állítólagos szavazó lett csak,vagy pedig az első forduló után elege lett kb 200ezernyi embernek a baloldali bagázsból...:))))))))
Válasz erre 

havrilla 2021.10.24. 00:32:50

@Az a baj....hogy be se jöttek: 0
Tényleg ekkora barom vagy?
Válasz erre 

Etniez 2021.10.24. 01:48:03

@ulpius66: A képek alapján 100 sem volt... A békemenet hozta a kötelezőt, ennyi. Már ez is leszállóágban van, voltak ott már többen is és voltak lelkesebbek is.

Ha én lennék fideszes inkább aggódnék. Ti tudjátok.
Válasz erre 

Etniez 2021.10.24. 01:48:54

@sóhegy049: ő neki ünnep, hogy levertek minket a NER példaképei.
Válasz erre 

Etniez 2021.10.24. 01:52:59

@Ekrü: Még mindig nem érted.

Nem megy el, mert leszarja. Nem értük szavaz, hanem Orbán ellen. Ti tényleg azt hiszitek, hogy a Fideszt az ellenzék lebírja váltani? Lófaszt, hülye aki mögöttük áll. A 2022 arról fog szólni, hogy mennyire gyűlöli Magyarország Orbánt. Ennyi.
És nektek is jót tenne, ha pihenne Orbán egy kicsit, tanulna belőle és lehetne belőle a magyarok miniszterelnöke, nem a NER maffiáé.
Válasz erre 

Etniez 2021.10.24. 02:41:29

dotoho.atlatszo.hu/2018/03/19/bekemenet-2018-milyen-szazezrek-hatvanezer/

400.000-ről kb. 50.000-re olvadt a békemenet létszáma kb.

2018-ban is többen voltak a fotók szerint.
Válasz erre 

Lesz még Magyar Köztársaság 2021.10.24. 05:56:05

"Ha meg tudja győzni az embereket egy harmadik út lehetőségéről, akkor nagyot hasíthat akár a kormánypárti szavazók köréből is..."

Márki-Zay böfffent valami irtózatos baromságot, a fellelkesült blogger pedig zölden kiemelve adja vissza.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.24. 06:04:21

@gigabursch: "Az elmúlt másfél hétben naponta három blog jön, hogy rettegnek a neres fiúk.
Ez végülis miből is látszik?" - abból hogy állandóan itt teremtek bizonygatni, hogy ti nem fostok és az ellenzéknek nincs esélye.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.24. 06:05:45

@Etniez: "És nektek is jót tenne, ha pihenne Orbán egy kicsit, tanulna belőle és lehetne belőle a magyarok miniszterelnöke, nem a NER maffiáé."
Ez esélytelen.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.10.24. 07:33:00

@Etniez:
Tényleg nem értik. De azt se ami vérlázító, hogy mindig egy agresszív kisebbségre támaszkodva akarják terrorizálnia békés tömeget ( nem a rozmár félét).
A munkahelyemen tegnapi nap volt egy mihazánkos selejt, meg egy mihazánkfideszesszíriuszos, és volt négy tucat átlagos, igazából se fidesz, se ellenzék, bár jelenleg inkább az ellenzék párti. A két selejt ment tüntetni, a négy tucat meg haza, család, hétvége, nyugi. Ezek az emberek itt már elzavarták a nyomi fidesznyikeket.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.10.24. 07:41:55

Régen tényleg többen voltak ám. Jobban beee voltunk tömörülve, közelebb voltak az öregasszonyok és tatterek, amikor befingtam közéjük. De azok se maradtak adósok. Vót ott minden, még román sipítófing is.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.10.24. 08:31:34

@Az a baj....hogy be se jöttek:

Így igaz. Putyin fontos szövetségesünk a liberális vadállatok elleni küzdelemben. Ahogy a népi Kína is.
Válasz erre 

Ekrü 2021.10.24. 08:40:29

@Etniez:
"Nem megy el, mert leszarja. "-Hát azt láttuk. Leszarja bizony Gyurcsányostul,Marki-Zayostul.Márpedig olyan emberekkel,akik ennyire leszarják a saját vezetőiket nem fogtok választást nyerni.:)))))))))))))))))))))))))))))))

"Nem értük szavaz, hanem Orbán ellen"-Miért,Orbán részt vett az előválasztáson? NEM.Hát láthatóan egymás ellen szavaztatok. A Jobbikos nem akarja a DK-t.A Momentumos és a Párbeszédes a DK-t és a Jobbikos. A Marki-Zay egyiket sem,de ugye orrbefogva...:)))))

Ha nem vetted volna észre a saját vezetőiteket szavaztátok le,lásd Jakab és Mr 3% Fegyőr.

Persze ,ha tényleg részt vett rajta 600ezer ember.Mert ugye mennyire életszerű az,hogy lelkesen elmegy 600ezer ember szavazni,azt a végeredmény ünneplésére meg nem megy el még az 1%-k sem?

"A 2022 arról fog szólni, hogy mennyire gyűlöli Magyarország Orbánt. "-Hát tegnap kiderült. Az Ország nem Orbánt hanem az ellenzéket gyűlöli. :)))))))))))
Válasz erre 

Ekrü 2021.10.24. 08:46:22

@Etniez: @BiG74 Bodri: @Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Komolyan mondom sajnállak benneteket.Nagyon szar lehet mikor szembejön a valóság egy hatalmas pofon (tömeg) képében,de neked még mindig a saját oldal hazugságait kéne szajkóznotok.
Tudom,földön fekvő emberbe nem illik belerúgni,de azért had figyelmeztesselek benneteket.Ha továbbra és tagadjátok a valóságot 2022-ben hatalmas pofonba fogtok beleszaladni.
Az meg amit most csináltok komolyan szánalmas....
Válasz erre 

nyerafidesz 2021.10.24. 08:51:08

Baromira kell félnie a Fidesznek. Bizonyítja ezt az a hatalmas tömeg, mely epedve várta MZP forradalmi beszédét.
Kiváló hangulatban, mindenki ismert mindenkit, ez tette meghitté a találkozót. Mind a 2-3000 ember lelkesen tapsolt a miniszterelnökjelölt szavaira, amikor kétharmados ellenzéki győzelemről beszélt.
A kormánypárti békemenet 300.000 részvevője ijedten kapkodta a fejét amikor a kivetítőkön meglátta az ellenzéki elsöprő tömeget.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.10.24. 09:01:16

@Ekrü:
Csak kiröhögni tudlak, a tömegeddel, meg a szembejövő valóságoddal.
Válasz erre 

istvankah 2021.10.24. 09:04:15

@Ekrü: Nem véletlen a Mohács és a turáni átok!Nektek már az is elég,ha a geci rendelettel megállítja a 4.hullámot!persze a 31 ezer halott hol van még a közel 1millió halotthoz a 2.hábórban!Ne haragudj,de azért kíváncsi leszek,mikor valamelyik család tagod megkapja a kinai "ajándék-vírust" kire fogsz szájat nyítni ?Gondolod már van a jelölted?Amióta felegyenesedtél nem sok fényt engedtél a sötétséged helyére!
Válasz erre 

midnight coder 2021.10.24. 09:12:01

"Az Orbán-adminisztráció ezzel egyrészt kikerüli azt a problémát, hogy az oroszok dicstelen szerepéről kelljen beszélni az '56-os események kapcsán"

Az ellenzék pedig azt a problémát kerüli ki, hogy milyen része volt a történetben az MSZMP-nek amibõl aztán MSZP majd DK lett. 2006-nak pedig annyi köze van a dologhoz, hogy az egész történet a TV székházas provikációtól a 23-i szemkilövésig kb. arról szólt, hogy 1956 októbar 23. ötvenedik évfordulóján ne arról cikkezzen a nyugati média, hogy lám most annak az MSZMP-nek az utódpártja van hatalmon, aki beavatkozásra kérte a szovjet baráti hadsereget.
Válasz erre 

midnight coder 2021.10.24. 09:15:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Az ultraliberális MZP egyszerűen őszintább Gyurcsánynál: nem hazudja magát baloldalinak és nem rejti véka alá, hogy a CIA kiképzett talibánvezetője. "

Birkuci, a füvet legelni kell, nem szívni!
Válasz erre 

ben2 2021.10.24. 09:18:02

Aki Gyurcsánytól függ, az Gyurcsány bábja, akár hajlanó-e ezt beismerni a magában és nyilvánosan, akár nem. Medgyessy is az MSZP-SZDSZ bábja volt és ez rögtön nyilvánvalóvá is vált, amint nem engedte az SZDSZ-t eleget lopni.
Márki-Zay-nak egyetlen szerepet szántak a kampányban: kaparja ki a gesztenyét Fletóék számára, aztán mehet a levesbe.

Ami a tömeget illet: egyetlen ünnepi rendezvényre Orbán több embert tudott kivinni, mint ahányan az előválasztás során összesen Márki-Zay-ra szavaztak egy teljes hét alatt.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 09:21:55

@a nagy hohohorgász:
Jól bebasztál a brekimeneten, anyabaszó nyomi.:DDDD
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 09:24:01

@ulpius66:
Aha....

Ez u8gye te vagy, kiabáló nyuggergeci?

telex.hu/uploads/img-cache/1/6/3/5/0/1635010127-temp-kpgkdi-20211023-3240-0-90-cr.jpg

:DDDD
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 09:28:30

@Az a baj....hogy be se jöttek:
A delta variáns legalább jól érezte magát a bulin.
Beszéltem vele, mondta, hogy köszike a sok friss husit.:DDDD
Válasz erre 

Heptihopter 2021.10.24. 09:29:06

Nagyon nagy égés volt a tegnapi nap az ellenzéknek. A DK nyugdíjasok nem mentik meg a bulit, alig lett volna valaki a rendezvényen. Hol a forradalmi kormányváltó hangulat gyerekek? Egy esküvőn többen vannak.. ez nagy égés.. kipukkant a márkizajlufi?
Válasz erre 

sóhegy049 2021.10.24. 09:29:19

Milyen egy köcsögduda ország lettetek, wazze... :-(
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 09:37:14

@Heptihopter:

Heptihopter
0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2020.11.25. óta tag.

Há' te kijafaszom vagy habonygeci?:)
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 09:51:28

Igen korán kellett kelni a sok köcsögnek, hogy ezt az igen szánalmas fröcsögést megpróbálják itt eladni.
Tavaszig mit fogtok csinálni, ha már most is csak ennyire bárgyú a szöveg?
Egy "jobboldali kereszténynek" kell megmenteni a ballib oldalt?
Ez még agyrémnek is fertelmes.
Ennyire lent vagytok már a pöcegödör alján?
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 10:00:20

Ha már ilyen korán keltek a köcsögök, lenne egy kérdésem.
Mit ünnepeltetek okt. 23-án?

A ruszkik csak nov. 4-n jöttek be.Már a naptárt se ismeritek?
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.24. 10:01:29

"Hogy Márki-Zay valóban leváltotta-e az ellenzéket, rövidesen kiderül, de ha netán sikkel jár, akkor Orbán Viktornak össze kell kapnia magát, mert egy politikától megcsömörlött országban egy harmadik utas civil még akkor is jó eséllyel száll vele szembe, ha mögötte civakodó pártok sokasága áll."

1. Az ellenzéket akkor váltja le, ha az új parlamentben nem a DK lesz a legerősebb párt a balliberális oldalon.

2. Harmadik utas, ismert politikus ma Magyarországon Schiffer András. Harmadik utas vagy pláne konzervatív politikus nem tolja a DK szekerét, ahogy ezt MZP teszi.

3. A választást végső soron a kormányzóképesség dönti el. Ennek szükséges feltétele az egységes, hatékony fellépés. Ebben a kormánypárt magasan jobb, mint a kényszerkoalíció.(lásd civakodó pártok) Ha az ellenzék át akarja venni az ország vezetését a kormánypárttól, azt kell bizonyítania, hogy kormányképesebb a kormánypártnál. Felkészültebb, összeszedettebb és erősebb, és legalább 10 évre szólóan egységes víziója van arról, mit szeretne tenni az országgal. Ez az, ami nincs meg. Most meg már kevés az idő a választásokig annak a feladatnak az elvégzésére, amire rendelkezésre állt 4, de inkább10 év!
Válasz erre 

Etniez 2021.10.24. 10:03:14

@Ekrü: Nagyon szerencsétlen vagy.

Tények:

1. A fidesznek van két millió szavazója. Ezt akkor is lehet tudni, ha a "békementen" 400.00-en vagy 50.000-en vannak. Nem értem milyen valóság vágott minket pofán...
2. A "békemenet" is leszállóágban van, hiába ment a Stop-os hülyítés meg a buszoztatás Romániából, fogy a létszám, csökken a lelkesedés. (ez a valóság, ami új)
3. Az ellenzékre több, mint 600.000-en szavaztak, kétszer is. (ez a valóság, ami új)

Már megmondtam párszor, hogy az ellenzék mögött nem állnak sokan. Orbán ellen állnak baromi sokan. Ha az ellenzék be tudja csatornázni a választáson az Orbánt utálókat, akkor vége a dalnak. Mert Orbánt többen utálják, mint a teljes fideszes tábor. Ezen nem változtat semmilyen "tüncikézés" (khm).

Aki 2022-ben az ellenzékre fog szavazni, az nem azért megy el, mert annyira szeretnék azt a koalíciót. Azért mennek el, mert Orbánt már el akarják küldeni a fszba.

Szóljál, majd ha megértetted. Köszi.

Nekem tetszik egyébként a lelkesedésed, bár nem tudom mire vélni, de cuki vagy.
Válasz erre 

Etniez 2021.10.24. 10:06:34

@BiG74 Bodri: Most ezt kell nyomnia, ez van kiadva. Origó szerint többszázezren voltak :D
A képek alapján a félszáz a valószínű, de egyébként mindegy, csak megy ez a szokásos barokkos túlzás. Mondjuk én csodálkoztam, hogy ilyen szerények, én 2 millió embert vártam a "békemenetre".
Válasz erre 

Etniez 2021.10.24. 10:08:36

@hoplita: Szegény néni. Táblát sem tud írni, maszkot sem tud viselni. Kicsit túllelkesedte, kérhetett volna egy Stop Gyurcsány táblát is, úgy is le volt gyártva egy csomó feleslegesen.
Válasz erre 

Etniez 2021.10.24. 10:09:24

@hoplita: Valamelyik idomított droid, aki azt hiszi számháborút játszunk.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 10:12:40

@Etniez:

Komolyan érdekelne egy ennyire elvakult honfitársam véleménye, hogy ha nyerne az ellenzék 22-ben, hány hónap alatt bukik meg utána?
A színpadon csak bukott politikusokat láttam, ti tényleg elhisztek nekik mindent?
az elmúlt 30 évben csak két baloldali/libsi kormány bukott, miért is lenne ez másként ezek után is?
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 10:31:24

@6.Lenin:
Megemlékezünk arról, hogy a náthás pinájú, szanaszétbaszott, kurva anyád kiszart erre a búvalbaszott világra, szarfaszú, spicli nyuggergeci.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 10:36:22

@Etniez:
"...Már megmondtam párszor, hogy az ellenzék mögött nem állnak sokan. Orbán ellen állnak baromi sokan. .."

Pontosan ez a helyzet.
Mindegy ki volt, mindegy ki lesz,
Mindegy már, csak ne a fidesz.
Ilyen eccerű ez.:)
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 10:37:40

@Etniez:
Nem a zeszüké' szereti őket a gazdájuk.:)
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 10:41:09

@hoplita:

Mint volt Jobbikosnak, milyen érzés komcsi segget nyalni? Kicsit összezavart amint látom. Meséld el a komcsi haveroknak, hogyan is úsztad meg a börtönt 2006-ban? Beköpted az akkori haverokat, majd simán beköpöd őket is.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 10:47:57

@6.Lenin:
A kurva anyád retkes pináját köptem tele, te kibaszott, spicli nyuggergeci.
Ugye emlékszel még mit mondtam pár éve?
Tartsd ahhoz magad, mert csinálok egy szabadnapot , de te akkor nem jössz ki az idén az intenzívról, anyabaszó.
Válasz erre 

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.24. 10:56:56

@Ekrü:

Szerintem ne égesd magat ezzel a szánalmas Orbán seggnyaló életeddel, mert egyre szánalmasabb vagy a a hazudozásiddal.
Hogy Simicska Lajos, Orbán egykori elsö számú strómanjának a szavaival éljek:

"Arról nem volt szó, hogy Orbán eladja az országot Putyinnak és Oroszország gyarmata leszünk. Orbán egy geci!!
Válasz erre 

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.24. 10:59:29

@6.Lenin:

Fideszkomcsiként milyen érzés Putyin seggét nyalni te hazaáruló?

Hát pesze hogy jó, végre visszaérkeztetek oda ti fideszes besúgó és munkásőr banda, ahonnan 30 éve elindultatok.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 11:00:31

@hoplita:

Ott van a Török Gábor blogján, akit érdekel visszakeresheti. Te dicsekedtél vele.
Az is ott van, hogy mekkora jobbikos voltál, most meg Gyurcsány seggét nyalod. A Jakabodból meg sima hülyét csinált. Miért találnék ki magamtól ilyesmiket. Szar emberek sose érdekeltek.

Ti szeretnétek egy jobb Mo-ot? Én megértelek, hogy ez kurvára kellemetlen egy ilyen seggfejnek, de ez a TE DOLGOD B+, ne másokat ócsároljál azért, mert te egy szar ember vagy.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 11:01:42

@Az a baj....hogy be se jöttek:

Te is hasonló nyomorult vagy, mint ez a hoplita nevezetű?
Válasz erre 

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.24. 11:02:04

@Etniez:

Ha lett volna a Bérmenetelésen 50 ezer ember, akkor a sor Óbudáig ért volna! Ez a kb. 10 ezer, mindenhonnan felbuszosztatott bérmenetelő meg épp hogy meg tudott tölteni egy hosszabb utat.
Egy stadinonba berakva maximum B-közepes huhogók lehetnének.
Válasz erre 

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.24. 11:02:33

@6.Lenin:

Te is hasonló nyomorult hazaáruló vagy, mint Orbán?
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 11:06:31

@Az a baj....hogy be se jöttek:

Megértelek, hogy jobbikosként Gyurcsány seggét nyalni, több, mint kellemetlen, de ezért miért másokra hárítod a nyomorod?
Még annyi gerinc sincs bennetek, hogy ezt beismerjétek.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 11:07:42

@6.Lenin:
Igen, anyabaszó féreg, ott van és bárki visszakeresheti, hogy magamra tettem terhelő vallomást, te rohadék.

Na rendben.

Szerinted mostantól mennyi odő, míg kiderítem a neved. címed?
Válasz erre 

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.24. 11:09:50

@atomic power 1986DucaDuca: "Az ellenzéket akkor váltja le, ha az új parlamentben nem a DK lesz a legerősebb párt a balliberális oldalon."

Te, az élet esmeményeiről 10 évvel lemaradt fidelitaszos troll, az új parlamentben nem lesz balliberális oldal! Hanem egy darab közös ellenéki frakció lesz, egységes közös célokkal.

A DK meg nem a legerősebb párt lesz ebben a közös frakcióban, hanem egy kb. 25%-os párt, amelyik ezért pont annyira nem tudja adni a parnacsot a többség ellen, hogy mi legyen, mint ahogy a 0,1%-os KDNP nem tud ugatni a saját közös frakciójában.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 11:12:12

@hoplita:

Most is hazudsz, ha magadra tettél terhelő vallomást, akkor miért úsztad meg? ebben semmi logika nincs.
Ha megtudod a nevem, attól te még szar ember maradsz.

Nem válaszoltál arra, hogy milyen érzés volt jobbikosként Gyurcsány seggét nyalni? Azzal foglalkozzál, hogy ezt magadban miként játszod le.

Fenyegetsz?
Válasz erre 

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.24. 11:13:52

@6.Lenin:

Megértelek, hogy te a Kádár rendszerből visszamaradt munkásőrként Orbán seggét nyalni a túlélésesdet jelenti az elszámoltatás elől, de ezért miért másokra hárítod a nyomorod?
Még annyi gerinc sincs benned, hogy ezt beismerjed, hazudsz reggel-délben-este. mert ti fideszes komcsik csak hauzudni tudtok. Meg svájci számlákra elutalni a lopott pénzteteket.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 11:18:25

@Az a baj....hogy be se jöttek:

Én 94 óta Orbánra szavazok, de nem vagyok a párt tagja, nem is leszek soha, egyiknek sem.90-ben az SZDSZ-re szavaztam, mert azt hittem tényleg liberális, komcsi ellenes párt, de hazudtak, el is tűntek a picsába.

Te, mint jobbikos, behunyod a szemed amikor Gyurcsány seggét nyalod?

De ezért miért mások a hibásak? Ezt magadban kellene lerendezned. Nekem mi közöm hozzá?
Válasz erre 

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.24. 11:20:18

@6.Lenin:

Elárulom neked te fideszes munkásőr, hogy Jakad azért állt le Gyurcsány elutasításáról, mert rájött, hogy Karácsony elszabotálná a Fidesz elszámoltatását és a fegyházba vágásukat. Budapesten is elszabotálta Karácsony és a szövetségesei, miközben pont azért választották meg őket, hogy legyenek fideszes bebörtönözöttek.

Ezért Jakab leállt arról, hogy Gyurcsányékat elutasítsa. Viszont mivel Márky-Zay szintén bebörtönzés párti és ezért az elszámolást esetleg elszabotálók teljes kisebbségbe szorultak az Összefogásban, így most megint helyreállt a világ rendje, mindenki támogat mindenkit, amíg a Fideszesek közül akárcsak egy tolvaj is szabadlábon van még.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.24. 11:21:29

@Etniez: "Szóljál, majd ha megértetted. Köszi."
Na arra várhatsz! Sosem fog fény gyúlni a pontszerű agyában.
Válasz erre 

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.24. 11:21:59

@6.Lenin:

Te büdös komcsi hazudozó, régebben meg azt írtad, hogy soha nem szavaztál a Fideszre. Húzzal Moszkvába, a gazdádhoz, te hazaáruló bolsevik!
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.24. 11:22:27

@hoplita: szerintem a rendőrség hamarabb kideríti a tiedet.

vérgőzbe borult agyú proli vagy, aki nem tudja, hol a határ.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.24. 11:22:51

@6.Lenin: 90-ben gyorsan ledobtad a munkásőr egyenruhát.
Válasz erre 

Boldeone2 2021.10.24. 11:23:04

A Fidesz 1956- os " forradalomról szóló " megemlèkezèse silány választási propagandává fajult , eklatáns pèldája hogyan torzul el az államilag szervezett emlèkezetpolitika a kicsinyes hatalompolitika oltárán . Orbánèk teljesen kiforgatták az 56-os megemlèkezèst : többet beszèltek 2006- ról , meg Gyurcsányból mint magukról az 56- os hősökről , mert hogy "15 èves èvforduló volt " , valójában pedig egy autoriter hatalmi kurzus törtènelemhamisítasát láthattuk, sőt, ha így haladunk 2006 nevesebb ünnep lesz ,mint 56 ...Orbánèk lerendezik...
A törtènelemtorzítás mellet a durva , irracionális populizmus jellemezte Orbánt, ès a szokásos ellensègkèp kijelölèse :
" A baloldalnak az a cèlja , hogy Mária kezèből Brüsszel lábaigoz tegyèk le Magyarországot "- felsejlik a 30- as èvek irredenta retorikája , a társadalom alsó nèprètegeinek megvezetèse, a gyűlölet szórása ...
Ehhez kapcsolódott a gyűlölet menete , ahol a megjelentek egy jelentős rèsze haragos, gyűlölködő ember volt, de legalább funkcionális analfabèta...
A legtöbben állami pènzből , vidèkről jöttek jelentős számban, a helyi vezetők által szervezve. Voltak akiket megkèrdezett a riporter , ès azt sem tudták hol vannak ( borsodi romák )
Erdèlyből szintèn sokan jöttek, akiket megint központilag szerveztek Orbán támogatására, hozták magukkal a coronavírust ! Romániában majd 19 ezer embert szűrnek ki egy nap alatt! De, a hatalomnak nem számít az birka embertömeg sem , amely mellette demonstrál !

Az 56- os megemlèkezèsek tisztán megmutatták miről szól ez a rezsim: a kizárólagos egypárti hatalomról , Orbán tekintèlyelvű , premodern , törtènelemhamisító- historizáló rendszerèről- ahol minden a hatalom kisajátításáról , az emberek manipulálasáról szól. Ezèrt kellenek az ilyen államhatalom rèszèről megszervezett tömegdemonstrációk , a vidèki fanatikusok ès a határon túliak beszervezèsèvel
Válasz erre 

Az a baj....hogy be se jöttek 2021.10.24. 11:23:18

@6.Lenin:

Te, mint fideszes, behunyod a szemed amikor Putyin seggét nyalja Orbán gazdád?
Dehogyis, még örülsz is neki, hogy visszatértetek a régi gazdátokhoz!
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 11:28:18

@Az a baj....hogy be se jöttek:

Magyarázkodsz? Gyurcsány simán hülyét csinált Jakabból, még Miskolcon is rávertek.
Én soha nem állnék le komcsikkal egyezkedni, ha a Fidesz megtenné, a büdös életben nem támogatnám őket.
Mit Putyinozol te fasz, a nyugat is simán kereskedik velük. Nagyhatalom. Ti kis faszok benyaltok mindent.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 11:28:34

@6.Lenin:
Anyád retek pináját úsztam meg, te hazug, spicli, nyuggergeci.
Kaptam 5 hónapot 2 évre ffelfüggesztve, te szarfaszú takony
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 11:30:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Valszeg az volt és komcsi is.
A 70-es években külfüldre települt legálisan, aztán haza.
Nekem 85-ben egy kék útlevél 3 hónapmba került, pedig csak a török tesókhoz mentem Sztambulba.:)
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 11:31:17

@Boldeone2:

Felvonultak a moslék koalíció tagja is, a Kutyapárt is, milyen egypártról hadováltok?

Mi a faszt ünnepeltek ti okt 23-ábn? A magyarok legyilkolását?

Találjatok már valami elfogadható magyarázatot is, mert így csak sima hullagyalázók lesztek.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 11:32:18

@alöksz róz:
Ne fáradjanak, Nagy Sándor, Túrkeve Kupa Á. 3

A tied mi, verjem a gyáva geciivó anyádba?
Na, ki vele nagy hősgeci.:)))
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 11:33:57

@alöksz róz:
Hehe... a következő habonygeci.

alöksz róz
0 bejegyzést írt és 7552 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2018.08.11. óta tag.
alöksz róz ezekben a blogokban publikált: Admin Tag
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 11:36:22

@hoplita:

Egyszer tényleg visszakeresem a Török Gábor blogján miket írtál erről az esetről. akkor nem említetted, csak azt, hogy az ügyésszel megegyeztetek. Tulajdonképpen az se érdekelt, te hoztad szóba. De ne játszd itt a tisztességes magyart, másokat gyalázva.

Ha van valami szar az életedben, intézd el magadban. Azt hiszed, ha nagy a pofád, vagy másokat fenyegetsz, te ettől jobb ember leszel? Kurvára tévedsz ebben.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 11:47:05

@6.Lenin:
2009 november 1. Új be. szabályok, a lényege, hogy beismerem, lerövidíti az eljárást, cserébe egyezkedhetek az ügyésszel...egyébként nem én egyezkedtem, hanem Judit, az ügyvédem.2 perc volt, meg 10 a tárgyalás és mindenki ment a dolgára, én meg leszartam a felüggesztettet.:)
Nem kellett senkit beköpnöm, nem is volt kit, te nyomorult, hugyos kis nyuggergeci.:D
Válasz erre 

Boldeone2 2021.10.24. 11:49:06

@6.Lenin: A rezsim kvázi egypárti , amely egyre inkább autoriterrè válik, a tegnapi "ünnepsèg " is ezt bizonyítja: az Orbán - rendszer magát ünnepelte, nem 56- ot!
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 11:55:22

@hoplita:

Csoportosan elkövetett garázdaság, egyedül., amit beismertél. Ez 1re érdekesebb, de írtam, hogy nem érdekelt akkor sem, most sem, de ne játszd itt a tisztességeset.
Mások gyalázása nem mentesít ezek alól.
Hoplita, engem nem érdekel, hogy téged hogy hívnak, hol lax. Elég elolvasni a kommentjeidet, és.....mit kell ezen még magyarázni? Magadról állítasz ki bizonyítványt, te szerencsétlen.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 11:59:32

youtu.be/2VOiZPbT2qo
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 12:01:39

@6.Lenin:
Ezt majd IRL megdumcsizzuk.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 12:02:09

@Boldeone2:

Én meghallgattam a beszédet, te nyilván egy másikat hallottál. Vagy nem értetted amit mond. Elolvastam az ellenzéki felszólalók miket mondtak (index, telex). Szerintem velük keverted össze Orbánt, ők tényleg csak magukról beszéltek.

szerintem ezért se válaszolt még senki arra a kérdésre, hogy mit is ünnepeltek 23-án.

Nézd, nekem tök mind1 is, de olyan nevetséges olvasni az itteni kommenteket, ahogy próbáljátok gyalázni a másik oldalt. ATTÓL EGYIK SE LESZ KÜLÖNB.

Sok bukott ember hány jó embert tesz ki?
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 12:03:06

@6.Lenin:
Még a tényállás se stimmel, te nyomorult nyuggergeci...de majd elmagyarázom.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 12:03:59

@hoplita:

Nem dumcsizok én veled le semmit, te egy szar ember lehetsz csak, ilyenekkel nekem semmi dolgom.

Csak el kell olvasni, hogy milyen stílusban írsz, és miket. Én személy szerint leszarlak.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.24. 12:10:39

@hoplita: mi közöd hozzá, suttyó paraszt

feljönnél budapestre csak elszédülnél a sok magas háztól
Válasz erre 

ebella 2021.10.24. 12:12:59

@Boldeone2: Pontosan. Mintha lenne mit ünnepelnie.
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.24. 12:23:43

@6.Lenin: Azért van egy bája annak,hogy egy párttitkár hülyére vert fia szidja a komcsikat,közbe apukáját milliárdossá tette.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 12:28:18

@alöksz róz:
Sajnos lényegesen több időt töltöttem és töltök a melómból kifolyólag Pesten, mint ami egészséges lenne.
Na, hol keresselek, te szánalmas kis gecihuszár?
Szólj a nyomi anyádnak és megbaszlak a hátán.:DDD
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.24. 12:36:02

@hoplita: mit hőbörögsz, zsírdisznó
ismerem a fajtádat
pont olyanok vagytok mint a cigányok, ha egyedül vagytok, csak messziről mertek kiabálni. csak akkor vagytok bátrak amikor kondában vagytok
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.24. 12:40:04

@alöksz róz: Most ugye a fideszröl beszélsz!!!
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.24. 12:47:09

@Sancho12: dehogy. a tipikus jobbikosokról. nagyhangú paraszt mind.
ez a példány meg még egy zsírdisznó is.l mellé. és hiányzik egy vagy két metszőfoga.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.10.24. 12:57:46

@hoplita:
Van dolog amit nem kellene leírni!
Ha most azt a nyomorék komcsit valaki tényleg lerendezi, előfordulhat, hogy téged nyomoznak le, aztán mehet a magyarázkodás.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 13:01:33

@alöksz róz:
Zsírdisznó?????
188 vagyok és 92 kiló..:)))))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.10.24. 13:02:06

@6.Lenin: az helyes, szarni jó.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 13:05:55

@BiG74 Bodri:
Ezen én nem aggódok, te se foglalkozz vele.:)
Okkal-móddal és főleg ésszel minden megoldható, a (i)gazságszolgáltatás meg jöhet a seggemre lyuknak.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.10.24. 13:11:18

@hoplita:
Nem aggódok. Viszont megjegyezném, hogy bár amúgy se vagyok erőszakpárti, de retardáltat ütni, az már majdnem szégyen, hacsak fizikálisan nem kihívás!
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 13:15:24

@BiG74 Bodri:
Nos, ez a nyuggergeci olyan 75 körüli, tehát nyilván szégyen lenne ököllel megcsapkodni...de pár nyitott tenyeres pofont még kibírna...és az bizony csak könnyű testi sértés, mégha roppant megalázó is.:)
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 13:16:36

@BiG74 Bodri:
Másrészt meg, sajnos évtizedes tapasztalat, hogy a fajtája csak a bunkóságból és az agresszívitásból ért. Ez van.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 13:19:09

@alöksz róz:
Na...kemínyfaszú anyabaszó, hol a neved és címed?
Aztán megdumcsizzuk, becsszó, hívok mentőt.:)
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 13:19:42

@BiG74 Bodri:

Ez jó. Igazi komcsi tempó. Nem kell mondani semmit, este meglesni az elvtársakkal, és csendben agyonverni azokat, akik nem tetszenek.
Te se figyelsz arra amit írsz.

Tudod, én még emléxem 56-ra. A pufajkás elvtársak éjjel lövöldöztek az utcán, hogy az emberek ne merjenek kijönni, és ne zavarják meg őket abban, hogy közben lopnak.

44-45-ben az elhurcolt zsidók holmijait vitték haza, 56 után meg a nyugatra menekültekét.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 13:21:33

@6.Lenin:
Arra sem emlékszel hová hugyoztál, nyomi komcsi nyuggergeci.:)
Megsúgom...anyádba.:)))
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 13:29:42

Egy bukott politikus merengése a bukásra szánt elvtársairól.

index.hu/velemeny/2021/10/24/ot-probatetel-amibe-belebukhat-az-ellenzeki-osszefogas/
Érdemes elolvasni.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 13:32:49

@hoplita:

Ez nálatok családi szokás, talán a te anyád se bírta ezt sokáig, ha jól emléxem. Igaz én ennek ellenére elsőként nyilvánítottam a részvétemet neked, de így utólag talán már megbántam, de ebben nem vagyok biztos, nem ismertem, lehet, hogy neki is nagy terhet jelentettél.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.10.24. 13:47:04

Há de milyen jó ötlet mán, verjük meg a lenint! Székrekedéses vén gec, a végén még összefossa magát
Válasz erre 

Andy73 2021.10.24. 13:54:50

Már az első mondat is jellemző a baloldalra. A valóság ehelyett az, hogy nem szabad hazugsággal kampányolni. Sőt, hazudni sem szabad, de ezt a baloldaliak sajnos nem tudják. A hazug embert hamarabb utolerik, mint a sánta kutyát. Ez történt 2006-ban is, de azóta sem tanultak belőle.
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.24. 14:01:07

@Andy73: Az azért ne zavarjon,hogy o1g-nek 2010 óta nem volt egy igaz mondata.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.24. 14:19:12

@hoplita: persze persze malac...

csak hőbörögsz itt, de minek?
mondtam h ismerem a fajtádat, olyanok vagytok ti nagy paraszt jobbikosok, mint a cigányok. akkor vagytok bátrak, ha sokan vagytok vagy ha messze vagytok.
mire vered itt magad, puhos paraszt...
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.24. 14:34:47

@BiG74 Bodri: ennek hiába mondod, buta mint a főd.

és nem is kell hogy baja essen, már amit itt művel az is bőven elég...
Válasz erre 

Lesz még Magyar Köztársaság 2021.10.24. 15:04:05

"Hogy Márki-Zay valóban leváltotta-e az ellenzéket, rövidesen kiderül..."

Szarhányás. Nem váltott le semmilyen ellenzéket. A most szövetkező pártok lesznek ott a következő Országgyűlésben. Nem lesz külön alakulat a 6 párt mellett, az új Országgyűlésben nem lesz az MMM-nek frakciója.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 15:12:45

@alöksz róz:
Mily bájos, amikor egy netcigány parasztozik...
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.24. 15:23:45

@hoplita: pont olyan ostoba paraszt vagy, mint az összes jobbikos.

a nagy eszeddel most nyalhatod a ferenc testvér seggét, kezet csókolhatsz a kommunistáknak, csicskázhatsz a cigányoknak, hajbókolhatsz a zsidóknak. azok meg nagy kajánul még a szemedbe is röhögnek.

annyira telik csak a nagy eszedből, hogy a neten hőbörögj és egy öregembert fenyegess, csicska szolga paraszt... őseid is szolgáltak, te is szolgálsz, leszármazottaid is szolgálni fognak.
Válasz erre 

Etniez 2021.10.24. 15:31:52

@6.Lenin: Ne haragudj, de politikai beszédeket hallgatni szerinted mennyire okos dolog?
Mindegyik hazudik, szociopata az összes.

Különösen Orbánt hülyeség, nyomatja a lózungokat és hazudozik folyamatosan.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 15:32:14

@alöksz róz:
:DDDDD
Pikáns, amikor a csuti gecigány faszszopója csicskázik.:))

A felmenőim jó része kun, te proligeci, még adót sem fizettünk, amíg ide nem ette a fajtádat a fene.
De mit tudhatsz te erről, nyomoronc prolifajzat.:)))))

Ott a címem, szívesen dumcsizok veled, netcigány
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 15:35:01

@Etniez:
Nem nekünk nyomják a süket dumát, hanem a lenineknek, rózoknak, hohóknak...etc.:)
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.24. 15:41:55

@hoplita: az én őseim jóval hamarabb itt voltak, paraszt... mi urak maradtunk, ti meg jobbágyok lettetek. jobbágyok is maradtatok mind a mai napig.

kamu. öreg vagy már te ahhoz, hogy nekem itt vagánykodj, paraszt.
te is tudod, meg én is tudom, hogy úgyse mernél odaállni. annyira telik a bátorságodból, hogy a neten fenyegetőzz
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 16:10:09

@Etniez:

Akkor mi a faszért foglalkozol politikával, ha minden politikus hazudik?

Természetesen én nem csak azt nézem, mit mond, hanem azt is, amit csinál. Egy színpadon 6 db bukott politikus mi a faszt tudna nekem mondani? Vagy a Fletó, kirúgták a sajátjai félidőben, vagy egy kis Jakab, akit még a kocsmájában is hülyére vettek, netán KamuGeri akinél nagyobb balfasz jelenleg nincs Bp-en. De a többiek se egy reményt keltő banda.

Azt elfogadom, hogy nektek nem jó Orbán valamiért, de nekem a másik oldal nem jó, mert eddig mindig csőd jött utánuk. Engem csak ennyi érdekel az egészből.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 16:33:32

@alöksz róz:
Ja, itt vótak az őseid, a szláv rabszolgák, akiket az ősapáim basztak habosra, korcs geci.:)

56 vagyok, de az a fajta, akitől beszarsz, nyomi, mert ott tör el, ahol a legvastagabb vagy, proligeci.

Na, ott a címam, rajta, kpróbálod, fosos majompöcs?
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.24. 16:59:27

@hoplita: lassan 60 éves vagy, mit emberkedsz, öreg... a te őseid az én őseim csizmáját csókolgatták, jobbágy. a földig hajoltak előttük, mint te most a gyurcsányiak előtt. hajbókolj nekik, hajbókolj a jöttmenteknek, hadd röhögjenek rajtad
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 17:03:50

@alöksz róz:
Toljad még geci, hadd röhögjek.:))))

Vén fasz vagyok, akkor mitől fosol szarcsimbók?
Na, melyik nyóckeres szuterénben tengeted a szánalmas életed, te kis anyabaszó recskamaki?:DDD
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.24. 17:26:36

@hoplita: olyan ostoba vagy, hogy fel se fogod, milyen hülyét csinálsz magadból.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 17:46:14

@alöksz róz:
Mondanám, hogy óvatosabban, mert lehet én vagyok a zapád lúkl...de nemigen, mert anyádra a lőtéri kutyának se állna fel a fasza.:)
Válasz erre 

Etniez 2021.10.24. 17:50:56

@6.Lenin: Én azért foglalkozom a politikával, mert a politika foglalkozik velem, belemászik az életemben.

Főleg ez az álkeresztény képmutató bagázs akarja előírni, hogyan kell élni és gondolkodni és a totális politika miatt nem is tudok elmenekülni előlük sajnos.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 17:51:09

@hoplita:

Remélem a gyerekeid is olvassák a a hozzászólásaidat és utána telehugyozzák az anyjukat.
Ez valami népszokás nálatok?
Közben szabad alkoholt fogyasztani?
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 17:55:07

@Etniez:

Én se vagyok vallásos, és kutyám sincs, hogy távol tartsam a politikát.
Nyilván az ember nem élhet a környezete nélkül, de az hogy mennyire engedem be a magánéletembe a politikát, az egyedül tőlem függ.
Még a Rákosi, Kádár se tudta lényegesen befolyásolni a magánéletem, Orbán se, Gyurcsány még annyira sem.
Miért nem változtatsz?
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 17:55:47

@6.Lenin:
Fingod sincs vén komcsigeci, hogy mennyire rühellik a szemét, képmutató fajtád.
A fiam spec. olyat aládrúgna, hogy mire leesnél beköpnének a legyek, te szarhalom.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 17:57:56

@hoplita:

Nem esett messze a fától a jelek szerint. Gondoltam, ilyen környezetben csak bunkó lehet.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 17:58:33

@Etniez:
Nenenene... a meztelencsigákat nem fogdossuk, nem simizzük, eltapossuk, aztán a cipőt is a kukába basszuk.
Válasz erre 

Etniez 2021.10.24. 17:59:36

@6.Lenin: Az én munkahelyemet a Fidesz tette tönkre. Akkor költöztem külföldre.
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 18:00:43

@6.Lenin:
Hát persze, te anyabaszó, hát persze.:)
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.24. 18:12:29

@hoplita: mondtam hogy fel se fogod, te ostoba...

közel hatvanévesen a neten hőbörögsz h milyen kemény vagy, öregeket fenyegetsz, anyázol és mocskolódsz, mert egy igazi jobbágy vagy, aki tehetetlen kínjában már csak fröcsögni nyáladzani tud... közben meg hajlongsz a szemedbe röhögők előtt
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 18:14:28

@hoplita:

Utálod a fajtám, ez rendben van, nem érdekel, de én se ülnék le veled egy asztalhoz, sőt egy helységbe se, de miért kéne nekem ehhez bunkónak lennem? Akkor nem utálnálak?
Mi a fene az összefüggés mások utálata, és a bunkóság közt?
Valami másnak érzed magad olyankor? Miért nem mész valamilyen pszihomókushoz?
Vertek gyerekkorodban, vagy molesztált a nagypapa? Valami oka csak van.
miért nem nézel utána. Ma már sok minden lehetséges. Hátha te is lehetnél normális ember.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 18:21:23

@Etniez:

Így kezdelek érteni, de nem megérteni. Igaz én magánzó voltam néhány évet kivéve.De, ha nem tetszett, váltottam, vagy én is elmentem külföldre, igaz nősülni. De visszajöttem és vállalkozó lettem. Most meg már nyugger. Mindent úgy alakítottam, hogy erre az időszakra (nyugger) már tényleg ne függjek senkitől sem.
De tulajdonképpen akkor most elégedettnek kéne lenned, hiszen független vagy a hazai politikától.
Én amikor kint éltem tojtam a hazai politikusokra, az hazámra, nemzetemre nem. Az más tészta.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.10.24. 18:59:47

Könyörgöm basszuk fejbe...
Válasz erre 

hoplita 2021.10.24. 19:22:44

@alöksz róz:
Na, hol talizunk recskamaki? Megetetem veled a szaromat és repetát kérsz...garantálom.
Válasz erre 

ulpius66 2021.10.24. 19:28:36

@Etniez: " Az én munkahelyemet a Fidesz tette tönkre. Akkor költöztem külföldre."

... és azóta kibaszott jól élsz!

Háromszoros hozsanna a Fidesznek, hogy ilyen jó irányba befolyásolta az életed!!!!!!!!
(egyebekben hol "dolgoztál" előtte itthon, amit tönkretett a Fidesz.....úgy nagyvonalakban)
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.24. 20:11:16

@hoplita: nagyon erős vagy névtelenül a neten, jobbágy...

élőben meg úgy elvernélek, hogy beszarnál. sírva mennél haza.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.24. 20:23:22

@ulpius66: sofőr volt.
de hogy hol, azt nem tudom.
kiment angliába, rögtön megokosodott.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2021.10.24. 20:28:11

@alöksz róz: @hoplita: mindegy ki ver meg kit, de valaki mostmár szarja össze magát vagy a másikat és etesse meg!
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.24. 20:45:25

@ulpius66: Te szerencsétlen,vajon kiszámoltad más,hogy geci mennyivel nyúlt le?De ez szól annak a szerencsétlen lennin fasznak is!!!!
Válasz erre 

ulpius66 2021.10.24. 20:59:58

@Etniez: "Az én munkahelyemet a Fidesz tette tönkre. Akkor költöztem külföldre."

A családod is ment veled (ha van neked olyanod) vagy egyedül mentél?

Egyebekben meg azzal, hogy elköltöztél mindenki nyert!!!!!!!!

te sokkal jobban élsz, mi meg megszabadultunk egy naplopótól!

Csak félve kérdem: tervezed a hazaköltözésed????
(remélem, legalább a kinn keresett pénzeket hazautalod......)
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.24. 21:05:00

@Sancho12:

Ha körülnézek az országban, hát nem sokat. Talán a te fizetésed is emelkedett, pedig neked nem adnék egy lyukas kanyit se.
22-től bevezetném a név szerinti szavazást, aki valamit elbasz, azt mindenkin bevasalnám. Akkor nem lehetne így pofázni feleslegesen minden söpredéknek.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2021.10.24. 22:13:35

Don't feed the troll, ó ó.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.25. 06:42:51

@Sancho12:

"Te szerencsétlen,vajon kiszámoltad más,hogy geci mennyivel nyúlt le?"

Egy kicsit konkrétabban. Tegye már közkinccsé a számításait, hogy mások is okuljanak belőle!
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2021.10.25. 06:53:22

Háromszoros ébresztőfing!
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.25. 08:41:43

@atomic power 1986DucaDuca: Akkor egy kis adalék.hogy kit is szivatnak!
www.napi.hu/magyar-vallalatok/nyugdijpremium-nyugdij-nyugdijkorrekcio-orban-viktor.738897.html?utm_source
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.25. 08:44:14

@6.Lenin: Munkásőr elvtárs menj idd a kannás borodat addig is kussba vagy!!!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.25. 09:12:55

@Sancho12:

"Te szerencsétlen,vajon kiszámoltad más,hogy geci mennyivel nyúlt le?"

Nem mindenki számolta ki, mint Ön, ezért legyen szíves ossza meg velünk a számításait!
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.10.25. 09:49:49

@6.Lenin:
Leszarom a pufajkás múltat, ha valójában csak az számít neked is, hogy kiken van éppen a pufajka. Most a kedvenceiden, tehát rendben van.
Ráadásul tök feleslegesen basztatjátok a jelenlegi, meg a volt jobbikosokat is, mert amelyiknek csak egy pici esze volt az rájött, hogy a fideszes jobboldalon is csak addig van helyük, ameddig nekik asszisztálnak. Ha nem akkor máris hazaáruló szemétládák gyülekezete, a sötét barmoké. Most meg csodálkoztok, hogy miután átszorítottátok őket az ellenzéki oldalra, ott súlyukat és jobbos agresszívitásukat a fidesz, és a fidesznyikek ellen fordítják.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.25. 09:59:47

@BiG74 Bodri:

Fideszesek lövöldöznek éjszaka pufajkában? Észnél vagy? Én megértelek, ha múlt kellemetlen neked, de héát azok szeretnének visszajönni akik a múltat képviselik.

A Jobbik a Gyurcsányi politika ellen alakult (vagy létrehozták őket a komcsik már akkor), most meg ölelgetik? Hazataláltak. Átszorították őket? B+, te se vagy már teljesen magadnál.

ekkora elvtelenség neked smafu?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.10.25. 16:31:15

@6.Lenin:
Jaj te nekem ne magyarázz elvtelenségről, fidesznyik! Te elvhűnek hiszed magad, mert az elvet fidesznek hívják, meg alaphangon elmehetsz a pics@ba ezekkel a szövegekkel, mikor nagyobb tolvajabb, hazugabb bandát még nem hordott a hátán magyar föld, mint az általatok sztárolt fidesz.
A jobbikot pedig a fidesz alakította és tartotta el mindaddig amíg túl nem nőtt. A recept az lett volna, hogy ilyenkor szét kell verni, és létrehozni az utódját, lásd miép. Ez lenne a mihazánk degeneráció, fidesz talpnyaló.
A jobbik pont, hogy most nem nyal segget, hanem önálló politikát visz, de mit tudhatsz te erről, mikor valójában te vagy a nyalonc, egy bérenc. Remélem az elmúlásig lesz mindig egy hazabarát fidesznyik akinek tövig lehet a hátsójában a nyelved.
Na pá, kb annyira vagy értelmes, és párbeszédre alkalmas, mint a birka, mondjuk ő lexikálisan legalább értelmes.
Nyomorult fideszes panelekben értekező, gyűlölet huszár vagy, aki aljas módon nyilvánul meg az ország másik feléről. Innentől kurvára nem fogok foglalkozni a te pofázásoddal sem, és bár nagyon nem helyeslem az előttem fenyegetőző akárkit, de mélyen megértem.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.25. 16:59:29

@BiG74 Bodri:

Úgy látszik néhány dolog neked túl bonyolult. Akkor a helyzet a következő.

Mivel inkább liberális felfogású lennék, ha már elvekről van szó, ezért 90-ben az SZDSZ-re szavaztam, majdnem beléptem a párba is, de nagyon hamar kiderült, hogy gazemberek . 90 előtt nem nagyon foglalkoztam napi szinten a politikával.

Mivel a Fideszben én is, mint Soros Gyuri bácsi fantáziát láttam 94-ben már rájuk szavaztam, azóta is.Gyuri bácsinak nem jöttek be, nekem igen. Lényegesen könnyebb lett az életem, és soha senki nem kérdezte , hogy kire is szavazok.
Támogatom őket a szavazatommal, MERT NINCS MÁSIK akiket szívesen támogatnék, ha lesz, rájuk szavazok, de gazemberekre soha többé.

A Fidesz sem tökéletes, ahogy sehol a világon nem létezi tökéletes kormány, és tökéletesen elégedett polgárokkal.

A Jobbik szerintem mindig is egy kreált párt volt, és most hazatalált. Egy elvtelen párt, mint a nácik, komcsik, libsik, ezek egy banda. Csak néha nevet változtatnak, a helyzetnek megfelelően.

Megértelek, nem tudod cáfolni azokat, amit írtam, és ezt nekem teszed szóvá, mint az én hibámat. Tipikus eset a ballib oldal híveinél.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.25. 19:27:59

@hoplita: XD
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.25. 19:28:49

@BiG74 Bodri: jóreggelt!
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2021.10.25. 23:14:46

Vi lenin ízű cáfolatfing...
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2021.10.26. 15:37:05

Kifingtam basszátok meg.
Válasz erre 

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2021.10.29. 21:06:23

@Sancho12: Nézze.
Össszefogáásunkbann még így iss ÉN VAGYOK A LEGÉRTELMESSEBBB.
Válasz erre 

horex · http://horex.uw.hu/ 2021.11.10. 22:35:57

@gigabursch:
Nem szokásom a tuggyukkit ekézni, de a harmadik ki, kicsoda, honnan jött ki a szüleje, volt-e liberális alelnök vagy konzervatív jobbközép köpönyegpörgető?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard