Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Egészpályás letámadás helyett most egészpályás védekezésre készül Orbán Viktor?

Egészpályás letámadás helyett most egészpályás védekezésre készül Orbán Viktor?

Most olyan választás jön, amelyet akkor is a Fidesz nyer, ha elveszíti azt. Körülbelül így lehetne megfogalmazni azt a vélekedést, amely mostanában ugyanúgy megjelent mind ellenzéki körökben, mind kormányoldalon. Nem alaptalan ez a felvetés, hiszen a Fidesz látványosan építi azt a gépezetet, amely akkor is neki dolgozik majd, ha a kormányrudat esetleg az ellenzéki összefogás ragadja magához jövő tavasszal. Az ellenzéki narratíva is főként arról szól, hogy miként lehet lebontani a NER építményét, és hogyan lehet kipöckölni a helyükről a Fidesz által bebetonozott pártkatonákat, akik pozíciójuknak köszönhetően blokkolhatják egy új kormány intézkedéseit.

hvg_86.jpg

      Fotó: hvg.hu

Még soha nem beszéltek olyan sokat egy lehetséges kormányváltás következményeiről az elmúlt 30 évben, mint most. Ez a fejlemény egyrészt zavarja a kormánypártot, ugyanakkor igyekszik megnyugtatni a híveit arról, hogy nem eszik olyan forrón a kását. Egyrészt ismét lehet olyan szerencséje a Fidesznek, mint 2015-ben, amikor a menekültválság keltette bizonytalanságot meglovagolva az ország megmentőjeként emelte pajzsra vezérét. Másrészt Orbán Viktornak vannak olyan kommunikációs szakemberei, akik szinte a semmiből képesek elővarázsolni olyan ellenségeket, akik ellen csakis a mostani kormány védheti meg a magyar embereket.

Egyelőre azonban nincs jele semmilyen komolyabb fordulatnak, hiszen jelenlegi állás szerint a fő üzenet az, hogy nem szabad visszaengedni a hatalomba a szemkilövető Gyurcsány Ferencet és szövetségeseit. Ez alkalmas a tábor egyben tartására, ám ennek növeléséhez, kiszélesítéséhez kevés. A Fidesz attól sem riad vissza, hogy teljesen átfazonírozza a 15 évvel ezelőtti eseményeket, és úgy állítsa be a volt kormányfőt és feleségét, mint akik az erőszaktól sem riadnak vissza, ha a hatalom megtartása a cél. Mostanában azonban az emberek inkább arról beszélnek, hogy Orbán Viktor sem finnyáskodik, amikor 12 éves regnálását kellene meghosszabbítani erősen megkérdőjelezhető módszerekkel.

Olyan stratégiai pozíciókat erősített meg, mint az ügyészség vezetése, vagy a médiahatóság irányítása, és nem beszéltünk még arról, hogy még a választások előtt köztársasági elnököt választ a parlamenti többség, és az Alkotmánybíróság is szinte kivétel nélkül a Fidesz delegáltjaiból áll.

A Fidesz köreiben sokan úgy látják, hogy kezd a párt hátrányára válni az, hogy kiváló kommunikációja révén szinte bármit képes volt elhitetni az emberekkel. Lényegében teljesen egybemosták a valóságot és a kommunikációs gépezet által felépített fikciót az emberek tudatában, így bármi történt a világban, azt a Fidesz a saját javára tudta fordítani. Mostanra azonban a valóság kezd önálló arculatot ölteni, főként a koronavírus-járvány miatt. A kormány kommunikációja a vírussal kapcsolatban azért válik el végletesen a valóságtól, mert egyrészt elbeszél mellette, másrészt az emberek elég szoros kapcsolatba kerültek a járvánnyal, így a fikciókból hazugságok lesznek.

Érezhető tehát a Fidesz berkein belül is, hogy a régi módszerek már nem működnek megfelelően, a párt kommunikációját kétkedve fogadják az emberek nem csupán a járvánnyal kapcsolatban, de más témákban is kezd elpárologni a kormány hitele. Látják azt is jobboldali körökben, hogy Orbán biztonsági játékba kezdett, vagyis saját kádereinek hosszú évekre történő bebetonozásával már egy ellenzéki győzelmet sem zár ki a jövő tavaszi országgyűlési választásokon. A mindig magabiztos kormányfő ezzel elég rémisztő üzenetet küld a sajátjai felé: Készüljetek, mert elképzelhető, hogy ellenzékbe fogunk vonulni.

Persze, Orbán Viktort nem abból a fából faragták, mint aki csak úgy meghátrál egy ellenzéki összefogást látva. A körkörös védelem kialakítása annak is szól, hogy nem érdemes kormányváltásban gondolkodni, mert a győztes mindenképpen ő lesz. Olyan stratégiai pozíciókat erősített meg, mint az ügyészség vezetése, vagy a médiahatóság irányítása, és nem beszéltünk még arról, hogy még a választások előtt köztársasági elnököt választ a parlamenti többség, és az Alkotmánybíróság is szinte kivétel nélkül a Fidesz delegáltjaiból áll.

nepszava_29.jpg

Fotó: nepszava.hu

A kormányfő tehát arra számít, hogy mindenképpen alkupozícióban lesz a választás után, így a hatalmat részben vagy egészben meg fogja tartani. Valószínű, hogy egészpályás letámadás helyett egészpályás védekezésbe fogott, így reményei szerint mindenképpen egyben tudja tartani a táborát, pártja vezetői és a most bebetonozott káderei pedig nem lesznek együttműködők egy új kormánnyal. Mert, ahogy egy nem dakota jéghokis, Wayne Gretzky mondta: „Egy jó jégkorongozó ott játszik, ahol a korong van. Egy nagyszerű jégkorongozó ott játszik, ahol a korong lesz.”

322 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Egészpályás letámadás helyett most egészpályás védekezésre készül Orbán Viktor? Tovább
Facebook Tetszik
0
322 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5116737780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

midnight coder 2021.10.28. 11:27:25

Semmi perc alatt változtatni tudnak a vírussal kapcsolatos kommunikáción. Ráadásul ez ügyben annyira nem is lógnak ki a sorból, a dokik is ugyanezt tették, lásd kell maszk nem kell maszk, mennyire véd a maszk, egy oltás elég, egy oltás nem elég de kettõ az már tuti, de mégiscsak kell a harmadik, de mégsem kell a harmadik, de mégis kell, vakcinákat nem szabad keverni, de igen szabad.
Válasz erre 

GyMasa 2021.10.28. 12:09:50

Az a mondás megvan, hogy "A sas nem kapkod legyek után!"?
Ha már itt mondásokkal dobálózunk...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.10.28. 15:42:12

LALALA harcifíng
LALALA harcifíng
Én vagyok heló
Én vagyok heló
Válasz erre 

ulpius66 2021.10.28. 16:01:42

"EGÉSZPÁLYÁS LETÁMADÁS HELYETT MOST EGÉSZPÁLYÁS VÉDEKEZÉSRE KÉSZÜL ORBÁN VIKTOR?"

Húúúúúúúúúú...........

Te nagggggyon hülye!

Az egész pályás letámadás, az maga az egész pályás védekezés!
Válasz erre 

evilwolf 2021.10.28. 16:02:20

Voksom:
Nem is lesz választás
Attól tartok, hogy marad a covid, marad a migráció, és ehhez tartozóan marad a szükségállapot, a vészhelyzete, a rendkívüli állapot, akár orbáni élethossziglan, és ha úgy dönt a vezér, akkor nem lesz választásunk.
Válasz erre 

midnight coder 2021.10.28. 16:43:56

@evilwolf: Hülye lenne nem választást tartani. Az ellenzéknek kb. annyi esélye van, mint a hógolyónak a Nap feszínén. Másrészt, amúgy Orbánnak kimondottan jól jönne ha az ellenzék nyerne. Ez garantálna neki további 20 év kormányzást.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.28. 17:18:04

@GyMasa: Ezt mondjuk úgy Nagy Blanka esetében kellett volna alkalmazni ahelyett, hogy rámozdult volna a fél pártmédia.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.28. 17:24:37

Vitya meg nyerő helyzetben is ugyanúgy tud fosni, mint vesztes helyzetben.
Válasz erre 

19540511 2021.10.28. 19:39:06

ybMeg kell szüntetni az Orbánék által kreált intézményeket, másnak kell hívni, a feladatok átszervezésével és akkor simán kitehetik a fideszes betonokat, mivel megszűnik a munkahelye. (Orbánék is valami ilyesmit csináltak, tehát kutyaharapást szőrével.) Esetleg fel lehet kínálni pl. egy takarítói állást nekik az új intézményben, mivel jobbára olyanok vannak úgyis kinevezve, akiknek sem végzettségük, sem tapasztalatuk nincs, mivel nem az a fontos Orbánéknak, csakis a lojalitás a bunkó vezérhez.
Válasz erre 

GyMasa 2021.10.28. 20:54:46

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Hát, azt a szitut nem követte, nagyon szorosan, szóval még akár igazad is lehet, de az akkor volt, ez meg most van.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.28. 21:07:53

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: nagy Blanka bmeg, ki is ment a fejemből hogy volt ilyen messiasotok is.... egy dologra jó volt hogy még a vak is látta hogy szar az oktatás...
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.28. 21:11:36

@19540511: Budapesten láttuk hogy milyen szakértők ülnek az Orbán seggnyalok helyébe:))))
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.10.28. 22:15:36

Szeka bammeg, vicces, de sokkal több szófosó idióta fidesznyiket vonzol be, mint ellenzékit. Persze ez nem jelenti, hogy nem olvasnak, csak igen szar a társaság.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.28. 22:47:00

@BiG74 Bodri: igazi demokrata vagy.... poszter tiltsd már ki a mashogy gondolkozokat. Es te akarsz demokraciat???? Ti 2/3dal mar eladtatok volna a parlamentet :) de hulye vagy te bodri:)
Válasz erre 

white999 2021.10.28. 23:20:33

@19540511: Pont erre gondoltam én is. Orbánék is kiüresítették a jogot. Papíron mindennek megfelelnek csak az eszmeiségnek nem. Ki kell nevezni még vagy 10 alkotmánybírót és akkor megvan a többség. Az állami számvevőszék megmarad de nem lesznek feladatai és jogköre hanem majd az állami számvevőszék plusznak. a 100 leggazdagabb 98%-os adó alá fog esni és az első nem fizetésre a nav lefoglalja a teljes vagyont. Gusztustalan de hatásos ahogy vityáék is azok voltak. Ami tragédia, hogy ez innentől kezdve minden kormányváltásnál így lenne. Pont ezért volt életveszélyes amit Orbán csinált. Innen nagyon nehéz visszamenni már egy normális demokráciába.
Válasz erre 

white999 2021.10.28. 23:22:05

@BiG74 Bodri: Azért ebben benne van, hogy matyi elég rendesen széttúrta a komment szekciót rendszeresen.
Válasz erre 

white999 2021.10.28. 23:23:31

@a nagy hohohorgász: Most rezsi szilárdra gondolsz?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.28. 23:28:24

@white999: na bmeg megjott a fény az éjszakában.... tanuljatok már a mi hibánkból..... szerinted milyen elszamoltatas lesz???? Mint Budapesten, kituntette karácsony Gergő a tarlost meg a Demszkyt. Jól elszamoltatta mondhatom. Antal elszamoltatta a komcsikat? Horn antalekat? Orbán hornekat? Megyo es qurcsany Orbánt? Orbán qurcsanyt???? De hülye vagy te munkasőr....
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.28. 23:39:04

@GyMasa: vitya tíz éve nyeregben van és folyamatosan harcol.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.10.29. 01:01:58

@a nagy hohohorgász:
Én demokrata vagyok, te meg szimpla hülye, mutasd hol írtam, hogy tiltsanak ki bárkit is? Ja, hogy magadból indulsz ki?
@white999:
Lehet. Remélem már bentlakásos valamelyik vigyorgóban.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.10.29. 01:04:13

@a nagy hohohorgász:
Tényleg nem tudsz olvasni! Hol írt @19540511, vagy @white999 elszámoltatásról?
Válasz erre 

érintett 2021.10.29. 06:01:07

szerintem az ügyészség, vagy a médiahatóság éppolyan, mint más munkahely. A munkáltató az állam (kormány). Amikor belépsz, kineveznek, teszel egy esküt (a közszolgálatban), hogy minden döntéseddel a közt szolgálod. Nem nehéz bebizonyítani Poltról, vagy a médiahatóság vezetőiről, hogy nem a közt, hanem pártérdekeket szolgáltak. Ezért egy új kormány minden további nélkül nemcsak kirúghatja őket, hanem még büntetőeljárást is kezdeményezhet. Akárhány évre akarja a fidesz bebetonozni őket.
Válasz erre 

Tzp 2021.10.29. 08:08:01

Magyarországnak Orbánnal nincs jövője.
Válasz erre 

ursus artos 2021.10.29. 08:22:25

@Tzp: "Magyarországnak Orbánnal nincs jövője."
Ez pont olyan mint az államcsőd. Na jó idén még nem, de jövőre biztosan...
Válasz erre 

GyMasa 2021.10.29. 08:35:13

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Az, ugye megvan, hogy a "harchoz" legalább két félre van szükség...
Tudod, a "harc" addig tart, amíg van, aki "visszaharcol".
Válasz erre 

ben2 2021.10.29. 08:43:57

@érintett:

"Nem nehéz bebizonyítani Poltról, vagy a médiahatóság vezetőiről, hogy nem a közt, hanem pártérdekeket szolgáltak. "

Az ellenzéki véleménybuborékban élők számára talán nem, mert mindent hit alapon kezelnek, de a bíróság előtt jogi érvekkel ... hát sok sikert hozzá.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.29. 09:00:01

@Tzp:

"Magyarországnak Orbánnal nincs jövője."

A közös ideológia, közös vízió nélküli, egymással marakodó politikusokból álló, kormányzásképtelen ellenzékkel milyen jövő vár Magyarországra?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.10.29. 09:05:31

TOLJÁTOK! TOLJÁÁÁTOK!
Válasz erre 

Muzsikok közt 2021.10.29. 09:26:56

Szerintem akkora vilagszintu gazdasagi kaosz jon, hogy a Fidesz mar bukni akarja a valasztast

Nincs ra mas magyarazat, h 1 hettel azutan, hogy Orban bejelenti szart se er a maszk, kotelezove teszik. Meg a vakcinat is a leheto legsunyibb modon. Rengeteg szavazojuk fog emiatt otthon maradni
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.10.29. 10:18:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró :

Korán reggel kender?
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.10.29. 10:22:28

"vagyis saját kádereinek hosszú évekre történő bebetonozásával már egy ellenzéki győzelmet sem zár ki a jövő tavaszi országgyűlési választásokon. "

Az lenne a ti kurva nagy szerencsétek, ha biztos lenne a győzelemben. A hasonló felállású 2002-es, 2006-os választásokat, ha kevéssel is, de elvesztette a Fidesz. Óriási különbség viszont, hogy akkor még brutális balos médiafölény volt az országban..
Válasz erre 

Fikalnyik Eugén 2021.10.29. 10:58:23

@CSOKKI MÁLNA:
"Óriási különbség viszont, hogy akkor még brutális balos médiafölény volt az országban.. "

Ja ja, olyan kibaszott fölény volt, hogy Kondor Katalin rádió elnök lehetett, az M1 híradó műsorvezetője a Pálfy G, Orbán meg évente 4-5 alkalommal kapott nagyinterjút hol a Reggelben Bethlennél, hol a Szólás szabadságában vagy az Estében Balónál és még 2005-ben a napkeltében is fél órát elmélkedhetett, 2005-ben és 2006-ban Gyurcsány-Orbán vita élőben stb.
OV egymaga egy alkalommal többet beszélhetett anno az állami médiában, mint a teljes ellenzék az elmúlt 12 évben...
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.29. 11:29:28

@Fikalnyik Eugén: + volt azért egy seszták ágnes is a pártkeltében.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.29. 11:32:05

@GyMasa: ;) ja. Mint pl. Marian Cozma esetében?
Ki ellen is megy a harc?
Soros ellen, aki pénzt adott, vagy Brüsszel ellen aki most adja a pénzt.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.29. 11:35:24

@GyMasa: ha 5%-nyi lenne az egész ellenzék, akkor is el menne többszáz milliárd az ellenük folytatott kampányra.
Amúgy ha én köpködök valakire aki vissza sem szól az hogy "harcol vissza"?
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.29. 11:36:04

@Fikalnyik Eugén: és? attól hogy tudsz néhány ilyen példát mondani, még nyugodtan lehetett balos médiafölény.
ez a tipikus pofátlan hazug komcsi stílus, amit itt előadsz.

(egyébként pálfi g az mdf idejében volt híradós. kondort meg a fidesz idejében választották meg és nem sikerült lecserélni. az ellenzékiek meg nem önként mondtak le a diktatúra propagandatévéjében való szereplésről? vagy nem jól emlékszem?)
Válasz erre 

havrilla 2021.10.29. 11:36:38

@evilwolf:
Ritka nagy marha vagy édes fiam. Tanultad, hogy ennyire hülye lettél?
Válasz erre 

havrilla 2021.10.29. 11:38:49

@white999:
Te biztos nem leszel már normális. Még visszamenőleg sem.
Válasz erre 

havrilla 2021.10.29. 11:41:30

MIért csodálkozom, valahányszor a firkász újabb ostobaságát olvasom? Pedig megszokhattam volna.
Válasz erre 

Heptihopter 2021.10.29. 11:42:59

Ha kétharmaddal nyer az ellenzék akkor bármit megváltoztathatnak, ilyen egyszerű.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.29. 11:46:29

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Amúgy ha én köpködök valakire aki vissza sem szól az hogy "harcol vissza"?" - ezt szeretnétek, mi? hogy úgy köpködhessetek hogy a másik vissza se szólhasson
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.29. 12:00:36

@alöksz róz: de legalább úgy pofázol bele, hogy fingod sincs miről van szó! :)
Látom most kezdted csak a műszakot. :)
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.29. 12:02:31

@Heptihopter: úgy legyen!
Ámen!
Válasz erre 

Kivlov 2021.10.29. 12:07:06

Remélhetőleg az ellenzéki csürhe hoppon marad megint.
Válasz erre 

sírjatok 2021.10.29. 12:43:35

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Amúgy ha én köpködök valakire aki vissza sem szól az hogy "harcol vissza"? "

o1g, orbán viktória, felcsúti per, börtön
kicsit messze van ez a vissza sem szólástól
Válasz erre 

Szalay Miklós 2021.10.29. 12:47:49

Az előválasztás elemzése:

www.egyvilag.hu/index.shtml#PT109_elovalasztas

+ Ez is aktuális. Mi történik a magyar gazdaságban? (Infláció, kamatok és a közelgő választás)

www.egyvilag.hu/index.shtml#PT109_gazdasagpolitika
Válasz erre 

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2021.10.29. 13:33:43

A seggszopó elmebetegek megint vezényszóra tombolnak :D Bár hiányzik még pár agyhalott, nem lesz ebből igazolatlan a cap-on? :DDDD
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.10.29. 14:27:10

ISZOMM!

És fingok is.
Válasz erre 

Fikalnyik Eugén 2021.10.29. 15:07:28

@alöksz róz:

"egyébként pálfi g az mdf idejében volt híradós"
Jogos, a g nélküli KDNPsre gondoltam

"kondort meg a fidesz idejében választották meg"
tehát nem tették lapátra az akkor ellenzéki rádióelnököt, hanem maradhatott évekig
ahogy a vasárnapi újságtól kezdve egy rakás műsor. csak 1 ellenzékit mondj most, még a takarítónőnek is fel kell esküdni orbán oltárán :)

"az ellenzékiek meg nem önként mondtak le a diktatúra propagandatévéjében való szereplésről? vagy nem jól emlékszem?)"
nem.
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 15:44:55

@havrilla: Akkor mi az anyádnak jössz ide olvasgatni?
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 15:49:10

@BiG74 Bodri: Tudod, az a helyzet, hogy a fizetett egyagysejtű trolloknak ez a munkája. Aki meg normálisan gondolkodik, az szép lassan megunja itt a céltalan és meddő vitát.
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 15:52:28

@a nagy hohohorgász: Csak jelzem, hogy "De"-vel nem kezdünk mondatot. Anyád lehet munkásőr volt és azért nem szereted őket, amiben egyébként igazad van. Nálunk családi hagyomány hogy ellenzékiek vagyunk, akkor is amikor Pannonhalmán tanultunk az átkosban. Nálatok ifjú kommunistáknál van az, hogy egyszer nyilasok vagytok egyszer meg komcsik és egyszer keresztény turul madár hívők.
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 15:56:13

@BiG74 Bodri: Tényleg sehol nem írtam róla, viszont igény lenne rá kétségtelen. A fidesz trollt onnan a legkönnyebb felismerni, hogy egyrészt diszlexiás, másrészt a tények nem nagyon zavarják a véleményük kifejtésében.
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 15:58:32

@ben2: Az ellenzéki véleménybuborékban élők számára talán nem, mert mindent hit alapon kezelnek, de a bíróság előtt jogi érvekkel ... hát sok sikert hozzá.

Tiborc csodálatos lámpatendereinél akkor miért fizette vissza az euz-nak a pénzt, ha minden teljesen törvényes volt. Véleménybuborék, mi?
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 15:59:56

@Muzsikok közt: Nincs ra mas magyarazat, h 1 hettel azutan, hogy Orban bejelenti szart se er a maszk, kotelezove teszik. Meg a vakcinat is a leheto legsunyibb modon.

10 éve ezt csinálják csak eddig nem tűnt fel sokaknak. Eddig is ennyit tudtak.
Válasz erre 

birkamenet 2021.10.29. 16:01:42

Egész birkamenetnyi fidernyák börtöntöltelékkel telnek meg tavasszal ex-Orbanisztán stadionjai! Mármint helyhiány miatt oda lesznek a fidess-rabok bepaterolva.
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 16:02:38

@alöksz róz: Médiafölény volt de közel sem olyan pofátlan mint most.
Válasz erre 

nyerafidesz 2021.10.29. 16:05:25

@19540511: Atyaég! És még neked is van szavazati jogod...
Válasz erre 

nyerafidesz 2021.10.29. 16:06:38

@white999: Mást sem olvasok, minthogy a kormánypárti médiát a kutya sem nézi. Ha igazat hazudtok, akkor mi a jelentősége az állításodnak?
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 16:07:19

@nyerafidesz: Nem tetszik a felvázolt forgatókönyv? Rinyáljatok csak!
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 16:08:56

@nyerafidesz: Figyelj, te nagyon hülye! Az ország igen jelentős részének nem jut más, csak a királyi TV meg a Kossuth rádió, vagy valamelyik KESMA förmedvény. Miről röfögsz itt?
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 16:09:09

@havrilla: Pont leszarom, hogy mit gondolsz de ha nem értesz egyet vele akkor biztos, hogy jót mondok. Függetlenül attól, hogy azt normálisnak tartod vagy sem.
Válasz erre 

birkamenet 2021.10.29. 16:10:08

@sírjatok:

Mesélj féleszű, milyen vótt szombaton az importált többezernyi COVID-román birkával menetelni?
Olvasom, hogy azóta exponenciálisan felfutott a fertőzöttek száma, a szakik meg csak tátják a szájukat, hogy há mégis mitől?

Mondd má meg nekik, hogy ti agysorvadt fidernyák birkák miatt. Akik olyan gyönyörűen meneteltetetek 20 ezren orbán gazdátok parancsára a saját megünneplésére maszk nélkül, egymás p.csét fogva, hogy azt a Covod vírusnak öröm volt nézni.

Persze nézzük a dolgok jó oldalát, szerencsére ti agysorvadt orbán birkák legalább most csak egymást irtjátok, ennyi áldozatot meg meg köll hozni a vezírért, nemde?
Válasz erre 

birkamenet 2021.10.29. 16:11:15

@nyerafidesz:

mi van agysorvadt pedó bulgár birka, aktiváltad a 79-ik fikanickedet?
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 16:17:44

@nyerafidesz: Rengeteg de mivel nem érted a problémát ezért nehéz egy ilyen kreténnek elmagyarázni. Kedvedért pontokba szedem.
1, Kurva sok pénzért nem nézi senki aminek lenne hasznosabb helye.
2, Maga az elv, hogy demokráciában nem szokás teljesen kisajátítani a teljes állami mediumot és rengeteget a magánból állami pénzzel, mert az onnantól kezdve nem demokrácia, hanem legjobb esetbe autokrácia vagy 100% hatásfoknál diktatúra.
3 A fenti kettőből következően az a problémás, hogy rengeteg agyhalottnak mint amilyen te is vagy a képzete támad, hogy jól mennek a dolgok. PL 30.000 covid halott az teljesen jó járványkezelés pedig nem. Vagy a külügyminiszter kínai vakcina engedélye kifejezetten 60 év felettieknek, minden döntések legjobbika. Pedig nem. Ezekkel a mediumokkal pont az agyhalottakat lehet elérni, akiknek kellene a szellemi mankó. Nos ezért van itt vakcina bőség hatására 60%-os átoltottság, nyugaton pedig a rengetegszer megénekelt impotens vakcina beszerzésük ellenére 80% felett.
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 16:25:42

@white999: Szerintem teljesen feleslegesen próbálkozol. Ennek az állatfajtának ez olyan magas, mint a Himalája.
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 16:29:24

@Gábor Révész: Tudom de olyan jó végigolvasni, amikor nulla észérvük van és beégnek.
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 16:33:29

@white999: Szerintem még azt sem fogják fel, hogy égnek, mint a rongy.
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 16:40:00

@Gábor Révész: Igaz de hát ki megy el fizetett trollnak egy védhetetlen álláspont képviseletére. Aki meg magától kretén, attól mit lehet elvárni?
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 16:44:21

@white999: Tudod, van az a pénz...
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.10.29. 17:51:20

@Fikalnyik Eugén:

Aha persze. És a nagy nézettségű kereskedelmi tévék? A kereskedelmi rádiók? A már szárba szökkent hírportálok kinek az oldalán álltak? Hát a több százezres olvasói táborral bíró-azóta megboldogult: Népszabi? A HVG? A megyei lapok többsége?
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 18:01:24

@CSOKKI MÁLNA: Milyen megyei lapokról beszélsz, te szerencsétlen? Mind be van integrálva a KESMA-ba! Milyen Népszabi? Hiszen az már történelem. Milyen hírportál? Az egyszeri fidesz-szavazó azt sem tudja, mi az a számítógép, nemhogy hírportálról tájékozódjon! Az RTL-en kívül minden kereskedelmi TV fidesz-harsona. Melyik kereskedelmi rádió? Az egyetlent tavaly szántotta be a fidesz!
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.10.29. 18:08:13

@Fikalnyik Eugén:

Az állami médiát kb. a lakosság 5-10%-a nézte már akkor is, ahogy a legtöbb országban. A szintén durván balos Napkelte pedig az első Orbán kormány idején nem is az m1-en volt látható, hanem az ATV-n, ha jól emlékszem. 2002 után persze visszamásztak az állami csatornára. Ennyire voltak jóban a Fidesszel..
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.10.29. 18:10:05

@Gábor Révész: Felfogod okoska, hogy a 2002-es és 2006-os választások időszakáról beszéltünk?? Ha már belepofázol, vedd a fáradságot, és pörgesd vissza a vitát..
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.10.29. 18:12:40

@CSOKKI MÁLNA:
Tisztán a vita miatt, a pártosság elég szubjektív dolog mindaddig, amíg valaki létre nem hoz egy olyan médiabirodalmat ahol kötelező mindenkinek egyszerre lépni, ugyanazt mondani.
Ráadásul érdekes módon kritika kormánypártot nem érhet. És itt nemm egy-egy újságról, felületről beszélünk, hanem az összesről.
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 18:19:32

@CSOKKI MÁLNA: Okoska! A médiatúlsúlyról beszélünk, persze ez neked már magas...
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 18:22:30

@CSOKKI MÁLNA: "@white999: Mást sem olvasok, minthogy a kormánypárti médiát a kutya sem nézi. Ha igazat hazudtok, akkor mi a jelentősége az állításodnak?"
Innét indultunk, okoska!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.29. 18:46:24

@Gábor Révész: Csokika azt hiszi azért mert barna, csokiból van,. Pedig...
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.10.29. 18:50:21

@Gábor Révész:

Figyelj te barom! Én azt állítottam, hogy 2002-ben és 2006-ban komoly balos médiatúlsúly volt. Erre te elkezdesz a jelenlegi helyzettel jönni. Olyan fárasztó vagy, hogy nyugágy kell hozzád..
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.10.29. 18:51:49

@Gábor Révész: Nem, ezt nem én írtam. Én azt írtam, hogy:

"Az lenne a ti kurva nagy szerencsétek, ha biztos lenne a győzelemben. A hasonló felállású 2002-es, 2006-os választásokat, ha kevéssel is, de elvesztette a Fidesz. Óriási különbség viszont, hogy akkor még brutális balos médiafölény volt az országban.. "
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.29. 19:00:59

Akkor már a legjobb védekezés a támadás nem ér?

Vagy a legjobb egészpályás védekezés, nem a legjobb egészpályás támadás, vagy az egészpályás védekezésre készülés nem az egészpályás támadás?

A győzelmi mámor elszivárgása ilyen veszteséget okozhat?

Valami zavar van az erőtlenségben.
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 19:07:55

@CSOKKI MÁLNA: Ha elolvasnád a többi hozzászólást is, akkor követhetted volna a gondolatmenetet. Ennyit a belepofázásról, okoska!
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 19:10:42

@6.Lenin: Szerintem a zavar a te fejedben van...
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.29. 19:15:14

@Gábor Révész:

Előfordulhat, miután itt elolvastam ezt a néhány ellenzék seggét nyaló hozzászólásnak vélt baromságot., bár eddig megvédett, hogy közben Blues-t hallgatok, de kösz, hogy szóltál, majd odafigyelek, hátha valamilyen értelmes hsz is lesz ellenzéki oldalról.
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 19:28:46

@6.Lenin: Számodra bizonyára alapvetés, hogy nyalni kell a gazda seggét. Felvilágosítalak - nehéz feladat - hogy pl. én nem folytatom ezt a tevékenységet. Én simán az ellenzéki eszme képviselője vagyok. Leginkább azért, mert szerintem az országban jelenleg uralkodó állapotok katasztrófához fognak vezetni. Én a rendszerváltás óta nem váltottam nézetet, világképet. Ez a jelenlegi kurzusról nem igazán mondható el. Így én hivatkozhatok évekkel ezelőttre is, nekem nem kell megmagyaráznom korábbi véleményemet, mert nem tartozom senkinek számadással.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.29. 19:53:27

@Gábor Révész: beszélj már azokról az eszmekrol, kíváncsivá tettél... köszi
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.29. 20:00:31

@Gábor Révész: ja és kérlek mutass egy olyan várost vagy falut ahol nincs az alapcsomagban az m1 mellett az RTL klub. Biztosan tudsz hisz te nem hazudsz
Válasz erre 

Etniez 2021.10.29. 20:06:06

@Gábor Révész: Ha semmit nem érne, akkor a Fidesz sem szórná rá a pénzt. Csoki szokás szerint mellé dumál.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.10.29. 20:06:29

@a nagy hohohorgász: Én nem pofáztam bele semmilyen vitába. Leírtam a véleményemet, amelyre Fikalnyik reagált. Ebbe másztál bele úgy, hogy el sem olvastad a korábbiakat. Hisz ha elolvastad volna, felfogod, hogy 15-20 évvel korábbi állapotokról beszéltem, mivel ugye nem vagy fogyatékos..
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.10.29. 20:07:21

@Etniez: Miben dumálok mellé, te másik balfék?
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.10.29. 20:10:22

@a nagy hohohorgász: Bocs mellé ment az előbbi..
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.29. 20:10:52

@CSOKKI MÁLNA: nincs harag:)
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.10.29. 20:11:11

@Gábor Révész: Én nem pofáztam bele semmilyen vitába. Leírtam a véleményemet, amelyre Fikalnyik reagált. Ebbe másztál bele úgy, hogy el sem olvastad a korábbiakat. Hisz ha elolvastad volna, felfogod, hogy 15-20 évvel korábbi állapotokról beszéltem, mivel ugye nem vagy fogyatékos..
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.29. 20:11:35

@Gábor Révész:

ellenzéki eszme= hülyék vagyunk mindenhez, is.

Ezt képviseled, gondoltam az írásaid alapján. egyetértek veled, Dicséretes az őszinteséged.
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 20:12:52

@a nagy hohohorgász: Az Rtl mióta ellenzéki műsor szolgáltató?
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.29. 20:14:44

@Gábor Révész:

"Én a rendszerváltás óta nem váltottam nézetet, világképet."

Ez mióta erény? Ezek szerint 1989-től 2021-ig Ön semmilyen új ismeretanyaggal nem találkozott vagy az átsuhant az agyán, anélkül, hogy feldolgozta volna!

Van egy mondás: semmi sem állandó, csak a változás!

l
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 20:17:50

@atomic power 1986DucaDuca: Ez azóta erény, mióta az embernek van gerince. A fajtádnak nyilván nincs,
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.29. 20:18:26

@Gábor Révész:

"............szerintem az országban jelenleg uralkodó állapotok katasztrófához fognak vezetni."

Ön felett elszállt az idő, nem tartott lépést a korral. és azt hisz, hogy még mindig 2008-ban van. Ezért gondolja, hogy az államcsőd felé halad az ország!
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 20:18:58

@6.Lenin: Bezzeg a fidesz! Ott aztán csak abszolút szakemberek vannak... Ja, nem, csak seggnyalók.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.29. 20:19:59

@Gábor Révész:

A fajtát azt hagyjuk csak ki!
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 20:21:13

@atomic power 1986DucaDuca: Nem, nem szállt el felettem az idő. És nem rémeket látok, hanem a valóságot. De evvel a magázódós stílussal inkább te élsz a múltban.
Válasz erre 

Gábor Révész 2021.10.29. 20:22:16

@atomic power 1986DucaDuca: Sajnos nem tudom kihagyni. A homo fidessius egy új állatfajta, és te az egyik tipikus példánya vagy,
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.29. 20:23:36

@white999: mióta? Mióta anyád pilóta ... ha te így szíved joga, parttalan vitába nem megyek bele. Irhattam volna atvt is az is az alapcsomagban van. Vagy az is fideszes???
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.29. 20:24:23

@Gábor Révész: Matyi Matyi kilog a lóláb....
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.29. 20:25:23

@Gábor Révész:

"A homo fidessius egy új állatfajta, és te az egyik tipikus példánya vagy,"

Itt be is fejeztük a beszélgetést. Néhány perc alatt kiderült, hogy Ön nem képes kultúrált vitára! Az idő meg nekem drága!
Válasz erre 

11 Favágó 2021.10.29. 20:29:14

@white999: 2010 óta ellenzéki, előtte kormánypárti volt
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.29. 20:32:44

@Gábor Révész:

Komolyan kérdezném az utóbbi hozzászólásaid alapján.Itt most valamilyen verseny zajlik, hogy ki lesz ma este a leghülyébb ellenzéki szimpatizáns?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.29. 20:46:23

Olyan szar az egészségügyi ellátás hogy qurcsany elvtárs Olaszországban mutteti magát...
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 20:52:56

@a nagy hohohorgász: Ezek rímek saját kútfő vagy a pajtásban olvastad annak idején?

Amúgy közel jársz a megfejtéshez az ATV vel. Az RTL ről meg van egy rossz hírem, fletó kormány alatt akkor meg ezek szerint fideszes volt mert pont úgy viselkedett velük mint a mostani kormánnyal.
Csak az baj veletek szektásokkal, hogy a szent fétist nem lehet bántani, ha valaki meg meg meri tenni az meg mind köcsög gyurcsányista. Kb. ennyi az egyszerű világotok.
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 20:53:56

@11 Favágó: Rossz megfejtés.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.29. 20:54:25

@white999: bocika, szóval akkor igazam. Köszönöm
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 20:57:51

@a nagy hohohorgász: Olvasni és értelmezni is tudni kellene de olyan vagyok veled mint apa a hülye gyermekéhez. Egyszerűsítem a szintedre. Nincs igazad.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.29. 21:01:27

@white999: ahhh, szerintem meg neked nincs igazad. Mondtam már, szíved joga... sok sikert a választáson.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.29. 21:19:27

Arról volt már szó hogy kunhalmi ajtofejelo agica elszolta magát és Gyurcsány kormányra készülnek??? Csak azért hoztam fel mert látszik hogy laposodik a buli:)
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.29. 21:30:23

@a nagy hohohorgász: ;)
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.29. 21:34:58

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: hol vannak a többiek? Mindenki feriert aggódik vagy mi a fasz van?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.29. 21:37:22

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: fusd át gyorsan a kommenteket aztán harcoljunk mert unatkozom és csak 10 percem van. Holnap megyek az anyoshoz és ő a qurcsanyba öltött Orbán Viktor.... pihenni kell előtte:)
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.29. 21:38:17

@a nagy hohohorgász: én is ezt kérdem tőletek! Senki nincs műszakban?
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.29. 21:40:31

@a nagy hohohorgász: lószart mama! Megyek fürdeni meg kajálni meg fárad a szemem, egész nap a tabletet bámultam. Na jóéjt!
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 21:48:27

@a nagy hohohorgász: Látod tudsz te ha akarsz. Ez már egy értelmes mondat volt. Véleményedet fejezted ki és nem a félreértésedet.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.29. 21:51:18

Skacok! Nem mintha hiányozna, csak aggódom matyiért. Tudtok valamit róla? Túlfújta a guminőjét és felrobbant?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.29. 21:53:56

@a nagy hohohorgász: Te mindenkiben matyit látsz. Ennyire elkapott a pánik hogy az anyóshoz kell menned lábtörlőnek?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.29. 21:54:57

@atomic power 1986DucaDuca: Ne hazudozz! Nem volt semmiféle államcsőd közel.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.10.29. 21:55:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ne csináld már, olyan könnyű megszokni, hogy nincs.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.29. 21:55:54

@atomic power 1986DucaDuca: Egy valódi liberális demokratának nem kell világnézetet váltania.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.29. 21:56:02

@white999: az RTL klub on lehet vitatkozni de azon nem hogy ahol m1 van ott nincs atv meg RTL klub, mert az puszta hazugság. Ez olyan mintha én azt mondom Orbán sosem lopott, én ilyet nem mondtam. Szóval jó éjt. A hazugság csak hazugságot szül. Lásd Ferkó hatása vityara....
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.29. 21:57:18

@BiG74 Bodri: Ja, ja, ez igaz. csak kíváncsi vagyok az okra. Mondjuk volt terheléses támadás a blog.hu-ra. Ha matyi volt akkor szerintem kinyírták a hozzáférését.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.29. 21:59:32

@6.Lenin: Rosszul gondoltad, mert megint beleálmodsz valamit más hozzászólásába, aztán elkezdesz arra hivatkozni. Te minden este részeg vagy?
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 22:03:21

@a nagy hohohorgász: Én meg olyat nem mondtam, hogy nem lehet fogni, viszont az tényszerűen igaz, hogy az RtL nem ellenzéki tehát a saját hülyeségeddel vitatkozol. Amúgy gondolom téged meg Kocsis Mátét érdekel Kunhalmi. Mást meg az, hogy hála csudálatos támogatói programnak 31 évig kell sporólni egy átlag fizetésből Pesten egy lakásra. Micsoda perspektíva. Ha fiúk belehúznak lesz ez még 100 év is csak így tovább.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.29. 22:24:13

@white999: a faszt nem lehet fogni:) hülye vagy bmeg.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.29. 22:26:19

@white999: a Budapesti árakat meg köszönjetek karigerinek. Olyan jól vezeti a várost hogy megnövekedett a kereslet:))))))
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 22:35:43

@a nagy hohohorgász: Rajtad kívül itt mindenki képes értelmezni egy összetett mondatot. Kiragadom szövegkörnyezetéből hátha úgy megy. Amúgy szórakoztató,mert már a elvbarátaid is kínosan feszengenek ekkora kreténség láttán.
Fuss neki még egyszer. A bonyolultságot vélhetőleg az okozza számodra, hogy az angollal ellentétben a magyar nyelv ismeri a kettős tagadás lehetőségét.

"Én meg olyat nem mondtam, hogy nem lehet fogni,"

Egyébként mivel tárgy a faszt is lehet fogni. Szerintem.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.29. 22:37:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: írogat most is, de csak egy nicken
Válasz erre 

white999 2021.10.29. 22:40:03

@a nagy hohohorgász: Miután bebizonyosodott, hogy képtelen vagy tagmondatoktól bonyolultabb szerkezetek értelmezni, talán az ingatlanpiac és annak változásainál sem kellene megnyilvánulnod közgazdasági kérdésekben, mert bármely polgármesternek kevés ráhatása van az ingatlan árakra. Most abba nem mennék bele, hogy mi miért van, mert az neked tökéletesen kínai lenne. Szerintem ezt a pár mondatot se fogod érteni. Na jó éjszakát. Boldog a lelki szegények, mert övék az mennyek országa.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.10.29. 22:54:23

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Részemről le is darálhatják a matyit csak többet ne találkozzunk.

Leninke esetében a részegség jelentős pozitívum lenne.
Válasz erre 

birkamenet 2021.10.30. 00:30:18

@atomic power 1986DucaDuca:

Görögország sorsára jutunk! - jelentette ki Szargyártó és Kósa ránézve a 2020-as, az utolsó 25 év rekordmagasságú államdósságára.

Azóta orbán a választási kasszafosztás során ezt az államadósságot csak négyzetre emelte.

D sebaj, Kína ad kölcsönt, ha meg nem tudná az ország visszafizetni - mint ahogy a görögökkel is megesett - majd legfeljebb Kínának odaadják érte e Margitszigetet.
Válasz erre 

birkamenet 2021.10.30. 00:36:32

@a nagy hohohorgász: "kunhalmi ajtofejelo agica elszolta magát és Gyurcsány kormányra készülnek?"

Az jó, Gyurcsány ugyanis életcéljának tekinti, hogy orbánt és a NER hálózatát fegyházba vágja. Karigeri ezt elsumákolta volna, pont úgy mint ahogy nem nyúlta budapesti fidernyák maffiához.

Még jó hogy ti félkegyelmű covid-birkák megstoppoltátok Karigerit. Most nyugodtam meg, hogy Gyurcsány kormány lesz! Akár már holnaptól is az lehetne!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 00:39:42

@BiG74 Bodri: A darálást leninke esetén is támogatnám.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.10.30. 00:47:03

@CSOKKI MÁLNA: az RTL klub, mint kereskedelmi tv mitől balos? Mert nem kizárólag fidesz propagandát nyom?
Ha a maszop alatt balos volt, mert jóba akart lenni a hatalommal, hisz külföldi tulajdonú, akkor most mitől fordult a kormány ellen?
Ne feledd, a nagy Brüsszelellenesség a német cégekre nem vonatkozik...Ja, tudom, az RTL-t megvette a Gyurcsány!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.10.30. 00:49:48

@white999: kissé hozzászólnék, ha meg nem sértelek. Az angol is ismeri a kettős tagadás intézményét. Nyomatékosításra használják.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.10.30. 00:51:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: de, volt államcsőd közel, csak 2012-ben...
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.10.30. 00:53:46

@6.Lenin: "Komolyan kérdezném az utóbbi hozzászólásaid alapján.Itt most valamilyen verseny zajlik, hogy ki lesz ma este a leghülyébb ellenzéki szimpatizáns"

Ja, "nálatok" ilyen versenynek értelme sem volna.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.10.30. 00:55:47

@6.Lenin: A Blues az melyik banda? Milyen zenét játszanak?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.10.30. 00:59:17

@6.Lenin: amikor Orbán az egészpályás letámadásról beszélt, akkor védekezésre állt be?

Ennyire bizonytalan lenne? Félt volna? Rettegne?
Olyan bizonytalan vagyok, tehát ez tutti?
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2021.10.30. 07:11:04

Piciharcipurci.
Válasz erre 

white999 2021.10.30. 07:44:01

@Igazamvanvagyigazamvan?: OK, adom és kösz a kiegészítést de nem általános mint a magyarban ahol gyakorlatilag a természetes beszédnek alapvetése.
Válasz erre 

white999 2021.10.30. 07:56:49

Az egyik legtökéletesebb mondat Magyarországról.

„Ha Márki-Zay Péter abban kérne segítséget tőlünk, hogy szeretne a a Jobbik, az MSZP és a DK nélkül valamit kezdeni, abban nyilván szívesen segítenénk, de szerintem nincs ebben a helyzetben, hogy ezt megtehetné” - mondta Kovács Gergely, a Kutyapárt elnöke az ATV-ben
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 08:08:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Ne hazudozz! Nem volt semmiféle államcsőd közel."

Vezértroll Úr! Ha már a közgazdászoknak nem hisz, legalább saját főnöke szavait ne hazudtolja meg! Tudja, hazudni csak hihetően szabad!

A következőt nyilatkozta GY. F. 2008. november 2-án a Vasárnapi Híreknek adott interjúban:

"Ezt a hihetetlen veszélyt, ami Magyarországra leselkedett, intenzív munkával - a jegybankelnökkel, a pénzügyminiszterrel, gazdasági miniszterrel közösen - sikerült minden valószínűség szerint elhárítani"

www.napi.hu/kozelet/gyurcsany-allamcsodot-kerultunk-el.386387.html

www.portfolio.hu/gazdasag/20081102/gyurcsany-allamcsod-is-kialakulhatott-volna-105317

Teljesen leállt az állampapír kibocsátás, ennek következtében át kellett volna ütemezni az államadósságot, mert a magyar állam képtelen lett volnaha visszafizetni az állampapírok értékét, ha nem kapjuk meg az IMF-EU hitelt!

A volt miniszterelnök egy ritka pillanatban kimondta az igazságot, de ez Önhöz még a mai napig nem jutott el! Nem várok bocsánat kérést, hogy hazugsággal vádol, mert ezt már Öntől és társaitól megszoktuk. Megszoktuk, hogy a valóságot a saját igényeik szerint igyekeznek alakítani. Lelkük rajta!

Itt van a "jó" gazdaságpolitika következménye:

2005-ös bázishoz képest 2009-re realizálódott GDP növekedés:

Lengyelország: 21,75%, Csehország: 10,3%, Szlovákia: 20%,

V3 átlag: 17,3%

Magyarország: -1,66%

appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/submitViewTableAction.do

Mindez a 2003-2010 közötti 24,6%-os gdp arányos államadósság növekedés mellett!

Égő, mint a rongy!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 09:21:33

@atomic power 1986DucaDuca: Érdekes. Most hirtelen hiszel gyurcsánynak. Azt hogy gyurcsány mit mondott, érdektelen. A számok érdekesek.
2002-ben amikor a fidesz átadta 11 milliárd euró volt a devizatartalék. Akkor nem volt államcsőd? viktorka alatt is volt csak ő nem vallotta be?
2008-ban meg 16 milliárd volt. Csak befagyott a hitelpiac és gyurcsányék bepánikoltak. Ha nem lett volna nemzetközi hitelválság, akkor semmi gond nem lett volna. Ja arról is gyurcsány tehet. meg a Soros. meg Brüsszel. Meg a kipcsakok. Meg a libsik.

www.portfolio.hu/img/upload/2011/04/mnbtartalek110405.png
Jellemző, nem a számokat nézed, hanem amikor neked éppen tetszik, akkor hiszel gyurcsánynak.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 09:32:27

@BiG74 Bodri:

Szerencsétlen hülye.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 09:33:25

@white999:

Igazad van, a kutyáktól első értelmes mondat, amit olvastam tőlük.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 09:35:54

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A politika védekezés, és támadás. Megvédem azt, amit én csináltam, ill. támadom azt, amit a másik csinál, mert én szeretnék hatalomra kerülni.
Ez a normális. A politika erről (is) szól.
Válasz erre 

white999 2021.10.30. 09:41:44

@6.Lenin: Nem feltétlen, mert az ingyen sör és örök élet is előremutató ígéret és ehhez nem is kell naponta háromszor közvéleményt kutatni, hogy felmérjék a populáris igényeket. Már ezért olcsóbb lenne a kormányzásuk.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 09:47:26

@white999:

Én az általad idézett megállapításukat tartottam tök normálisnak, amúgy nem tartom az ilyen pártokat egy normális megoldásnak, sőt inkább károsnak. Nem kínálnak a társadalomnak valós megoldást.
Az okt.23.-i felvonulásuk pedig az életüket áldozók aljas megalázása volt, oldaltól függetlenül.
Válasz erre 

white999 2021.10.30. 10:01:59

@6.Lenin: Békemenet a Romániából importált menetelőkkel az abszolút csúcs. Az ellenzéki választóknak ettől több esze volt, ami látszódott a megjelentek számán.
Valós probléma megoldására tényleg nem alkalmasak a vicc pártok de a probléma megmutatásának lakmusz papírjaként igen. Valamint tökéletesen alkalmas hard resetre amire igen csak nagy szükség lenne Magyarországon. Lerombolni az egészet és valami teljesen új alapon elkezdeni
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.10.30. 10:06:49

@Igazamvanvagyigazamvan?: Az ellenzék ellenzék szekerét tolja jelenleg. De egyébként neked is felhívnám a figyelmedet, hogy 15-20 évvel ezelőtti viszonyokról szól, amit írtam. A 2002-es, 2006-os választások kapcsán, amikor hasonló kétosztatú felállás volt, mint '22-ben lesz, csakhogy akkoriban durván balos médiafölény volt, ami ma már nincs így.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 10:12:28

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Most hirtelen hiszel gyurcsánynak."

Nem én hiszek, hanem Ön! Én a makrogazdasági adatoknak és az elemző közgazdászoknak hiszek. A volt miniszterelnököt azért említettem, mert az Ön főnöke. A főnökének meg csak elfogadja a véleményét! Értem, hogy most a választások miatt a csillagokat is le akarják hazudni az égről! Ez azonban nagyon átlátszó!

"Azt hogy gyurcsány mit mondott, érdektelen. A számok érdekesek. 2002-ben amikor a fidesz átadta 11 milliárd euró volt a devizatartalék. Akkor nem volt államcsőd? viktorka alatt is volt csak ő nem vallotta be?"

2002-ben nagyon messze álltunk az államcsődtől!

Államcsődről akkor beszélünk amikor az állam fizetésképtelenné válik, vagyis kiadási kötelezettségei egy részét vagy egészét nem tudja teljesíteni! A linkelt grafikonon látszik, hogy a rövid lejáratú adósság - fél éven belül lejáró-(bankszektor, kormányzat együtt) 2003-tól folyamatosan nő 2008-ig, miközben a devizatqartalék stagnál. 2008 őszére állt elő az a helyzet, hogy a devizatartalékszint már nem volt elegendő az ország rövid lejáratú adósságának fedezésére sem. A grafikon csak az eredetileg is rövid lejáratú adósságot tartalmazza. A devizatartaléknak ezen felül még fedezetet kellett volna nyújtania az eredetileg hosszú lejáratú papírok éven belül esedékes részére és a fizetési mérleg deficitjére is.

www.portfolio.hu/img/upload/res/th/akk5.png

"Csak befagyott a hitelpiac és gyurcsányék bepánikoltak. Ha nem lett volna nemzetközi hitelválság, akkor semmi gond nem lett volna."

A kormány az ország devizakitettségének növekedését nem követte le a devizatartalékképzéssel. ez volt az egyik bűn a sok közül!

Ráadásul a jegybank a 2004-2007-os időszakban évente 440 és 1100 millió eurónyi devizát vezetett piacra. Így összesen 2,6 Mrd euróval maga is csökkentette a devizatartalékot. Még 2008 első negyedévében is történt euró eladás a jegybank részéről. Erről tehet az államvezetés, nem a hitelválságról!

www.portfolio.hu/img/upload/2011/04/mnbtartalek110405.png

Látszik, hogy az egész problémát nem érti, vagy nem akarja megérteni, mert akkor ezt a grafikont nem rakta volna be!

"Jellemző, nem a számokat nézed, hanem amikor neked éppen tetszik, akkor hiszel gyurcsánynak."

Ne égesse már magát tovább! Nem mindenkinek kell értenie a közgazdasághoz, de akkor legalább ne szóljon bele! Ilyen jól fizetik a vezértrollokat?
Válasz erre 

birkamenet 2021.10.30. 11:18:51

@atomic power 1986DucaDuca: "Én a makrogazdasági adatoknak és az elemző közgazdászoknak hiszek."

Akkor minden rendben: Orbanisztán az elmútt 25 év REKORD ÁLLAMADÓSSÁGÁT csinálta meg, ráadásul ezt a választási kasszafosztás miatt megállíthatatlanul növeli. Minden közgazdász tudja: ebből ÁLLAMCSÖD LESZ 2022-ben!

A forint zuhant 3 hét alatt 4%-ot, a befektetők ugyanis nem hülyék megérteni az 1x1-et.
Örülök tehát hogy végre elhiszed a VALÓSÁGOT, miszerint ORBANISZTÁN-PROPAGANDISZTÁN valójában az EU leggynegébb országává züllött 2010-202 között.

Amúgy mi vagy te, nyugdíjas fidesz székházi portás, hogy mindenkit magázol meg uramnak szólitasz?
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 11:20:41

@white999:

Álmodozol. Próbálj a valósággal foglalkozni. PNe kjisérletezz fideszes fejjel gondolkodni, mert úgysem fog menni. Mindkét oldalnak megvannak a maga érvei, magyarázata mindenre. Te eggyel foglakozz, amit ígérsz, bizonyíthatóan jobb, mint amit a másik kínál, vagy nyújtani képes. Ne azt bizonygasd, amit te beleképzelsz. Az mindig tévút lesz.
Amit meg a Romániából jött néhány száz magyarról írsz az egy sötét aljasság. Ők az akaratukon kívül kénytelenek élni egy másik ország állampolgáraként, de ők született magyarok. Más lenne a véleményed neked is, fordított helyzetben.

Lerombolni, minek, és ugyanazokkal felépíteni? Mi a lófasznak? Más lenne? Meg kell próbálni elfogadni a másikat, és közös érdeket keresni, talán menne, de erre egyre kevesebb a remény.

Talán ezért pusztulnak ki néha teljes civilizációk, hogy lehessen indítani egy új kísérletet a megoldásra, de eddig nem látszik, hogy lenne értelme.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 11:27:10

@birkamenet:

Nagyjából kétféle adós van, aki annyira tehetségtelen, hogy soha nem képes a maga erejéből talpra állni, nála veszély, hogy az adósságát nem is tudja visszafizetni.
aztán van egy másik fajta adós, aki a nyeresége egy részét befekteti, kölcsönnel kiegészítve, és bármikor képes is az adósságát törleszteni
Ezt nem tudod felfogni, nem nem értesz hozzá. Vajon a befektetők melyikben bíznak meg jobban?
Válasz erre 

birkamenet 2021.10.30. 11:35:41

@6.Lenin: "Ne kjisérletezz fideszes fejjel gondolkodni, mert úgysem fog menni. "

Ammá biztos, a te fidernyák fejetek: az üres halmaz!

A külföld naponta próbálkozik Magyarországon az agyelszívással. Nálatok fidesseknél azonban teljes csődöt mondanak.
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 11:37:46

@6.Lenin: B+ aki romániába született az román!!!!!
Válasz erre 

szalmakazal 2021.10.30. 11:38:29

Emberei bebetonozása nem biztos, hogy beválik, ugyanis azokat simán ki lehet pöckölni a helükről.Hogyan? Hát ha lesz új törvény és az nem tetszik mondjuk valamely hajakendnek és nem hajtja végre, máris mulasztást követett el és fel lehet menteni és hasonlók állnak majd rendelkezésre. Úgyhogy nem biztos, hogy jó ez a taktikai lépés.
Válasz erre 

birkamenet 2021.10.30. 11:39:32

@6.Lenin:

fazs abefektetéseket csinál ám orbánod a jövöbeli adósságtörlesztés kitermelésére: 1000 stadionok, 100 milliárdos vasútvonal, 100 milliárdos egyetem a Kínai Komcsi pártnak, NER magánrepülők és luxus jachtok.

Te agysorvadt fidesskomcsi, neked életelemed, hogy napont 600-szor csinálsz magadból komplett hülyét???????
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 12:05:42

@6.Lenin: Aha. Te vagy aki nem értesz hozzá. Hogy lehet hogy gyurcsány alatt volt a legjobb minősítés. A+, míg a fidesz alatt ment bóvliba BB- 2012-ben?
Na ezt magyarázd meg te vén munkásőr, ha kijózanodtál!

cdn.nwmgroups.hu/s/img/i/1111/20111125.jpg
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 12:06:57

@6.Lenin: Te tényleg minden propagandát bekajolsz? Semminek nem nézel utána?
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 12:16:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nevetséges erre hivatkozni. ezt inkább a hitelminősítőknek kellene megmagyarázniuk.
hogy minek segítettek a lufi felfújásában.
és az is érdekes, hogy a felelősségre vonásuk miért nem történt meg.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.10.30. 12:37:55

@atomic power 1986DucaDuca: kedves barátom! Az megvan, hogy Járai Zsigmond 2006-ig volt az MNB elnöke? Az megvan, hogy a jegybanki tartalékról, a forint árfolyamáról az MNB dolga gondoskodni?
Tehát, NEM Gyurcsány , hanem Járai, aki magasan tartotta a jegybanki alapjamatot, aki leépítette a tartalékot.
Gondolkozz ezen ...
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.10.30. 12:39:47

@white999: ráadásul ez valami új huncutság, de a nyelv fejlődik. Ez pont olyan, mint a segédigék elhagyása, az igeidők egyeztetésének elhagyása.
Válasz erre 

white999 2021.10.30. 12:41:31

@6.Lenin: Kezdem azt hinni azon a végen a diszlexia kötelező alapfelszereltség.
Ezt írtam "Békemenet a Romániából importált menetelőkkel az abszolút csúcs"
Hol van ebben, hogy Romániából milyen nemzetiségű vallási felekezetű, néger vagy fehér vagy tököm tudja ki jött.
Ebben az van, hogy egy olyan országból jöttek, hoztak át embereket covid járvány idején ahol éppen összeomlott az egészségügy és 50 beteget már Magyarországra hoztak át intenzív osztályara vagy éppen lélegeztető gépre tenni. A többiek meg akik betegek és nincsenek kórházban azok éppen nem kapnak ellátást. Az átoltottság 30%-os, ami mutatja, egy átlag romániai ember járványhelyzethez való viszonyultságát.

Ez súlyos felelőtlenség a kretén vezír részéről. Ez egyetlen mondat volt olyan jelentés tartalommal, amit neked 3 mondatban részletesen el kell magyarázni.

Fideszes fejjel tényleg nem akarok gondolkodni mert kiégne az agyam.

Einstein relativitás elmélete azért született meg, mert kínzóan nem tudott tovább lépni a fizika. A mai politikai struktúrákat túlhaladta az idő és sajnos vitya megoldása sem visz közelebb semmihez. Szükségszerű, hogy jöjjön valami más. Erre gondolni ma még tényleg álmodozás de ahogy a fizikánál a társadalom tudománynál politikánál is be fog következni változás. Hogy mikor és milyen áldozatokkal az a jövő kérdése. Részemről szkeptikus vagyok. Nagyon sok ember fog meghalni emiatt mire történik valami.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.10.30. 12:44:10

@atomic power 1986DucaDuca:
azért az államcsőd nem azt jelenti, hogy hitelt kapunk.
De , ha így fogalmazod meg, akkor 2012-ben, a fidesz alatt is államcsőd közeli helyzet volt, hisz az állampapírt nem jegyezték le! Ráadásul az nem egy világméretû pénzügy válság következménye volt, viszont a manyup pénz lenyúlása után....
Válasz erre 

white999 2021.10.30. 12:46:26

@Igazamvanvagyigazamvan?: Ja, Sok eretnek dolognak számító épült be a köznyelvbe. Nyilván a rengeteg külföldi használó miatt, akik egyszerűsítenek.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.10.30. 12:47:30

@alöksz róz: "hitelminősítőknek kellene megmagyarázniuk.
hogy minek segítettek a lufi felfújásában"

Most ugyanezt játszák el. Valami oka lehet, nem? Talán, ha tájékozódnál, milyen szempontok alapján kategorizálnak...
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.10.30. 12:49:45

@white999: nyilván. Ettől félek Magyarországon is. Annyi a különbség, hogy itt a gondolkodás hiánya lesz a norma.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.10.30. 12:53:21

@white999: és ez már jól látszik birca kényszeres hozzászólásaiban.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2021.10.30. 13:21:14

@Igazamvanvagyigazamvan?: mi fasz van gecc szóltál?!
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 13:48:25

@white999:

Eddig nem tudtam, hogy volt itt 1 millió kárpáton túli oltatlan román Fidesz szimpatizáns.
Erdélyben pedig lényegesen nagyobb volt az átoltottság, és kb 3-4 magyarról volt szó.
Túlértékeltelek, de te meggyőztél, hogy ebben tévedtem.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 13:49:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Sosekurtazurfi az tuti, hogy neked a büdös életben nem adnék kölcsön, mert az soha nem látnám viszont.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 13:52:03

@Sancho12:

Még akkor se, ha a rokonaid és egyformán játszotok a hegedűn, és a bőrszínetek is azonos.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 13:53:17

@6.Lenin:

3-4 száz
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 13:56:13

1et nem értek, ma Mo-on már szinte minden csecsemő tudja, hogy az ellenzék félig agyhalottak gyülekezete, és mégis harcikutyák hada próbálja erről meggyőzni az embereket,
Mi a faszért, ha mindenki tudja már évek óta?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.10.30. 13:59:40

@atomic power 1986DucaDuca: www.portfolio.hu/gazdasag/20210817/heteves-csucsrol-esett-nagyot-magyarorszag-allamadossaga-496794https://www.portfolio.hu/gazdasag/20210817/heteves-csucsrol-esett-nagyot-magyarorszag-allamadossaga-496794
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 14:02:56

@6.Lenin: Takony össze tévesztesz a főnököddel!!!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.10.30. 14:05:48

@6.Lenin: minden csecsemő tudja....tehát egyenlőségjelet tettél a csecsemők és a magadfajták közé. Pelust cseréltek már?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2021.10.30. 14:06:52

@6.Lenin: adjál kölcsön Mészárosnak, azt tuti viszontlátod!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 14:10:11

@Igazamvanvagyigazamvan?: A nővérke cseréli neki a gerontológián.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 14:11:51

@6.Lenin: Nincs is szükségem kölcsönre. De ez mire volt válasz? Arra hogy odaégtél megint? Na mi van azokkal a - szerinted - államcsőddel?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 14:13:26

@alöksz róz: Na ez mutatja hogy szart sem ér. tehát ne hencegjetek azzal hogy bezzeg a fidesznek adnak kölcsönt.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 14:14:46

@alöksz róz: "és az is érdekes, hogy a felelősségre vonásuk miért nem történt meg."
Már megint tájékozatlan vagy. 800 millió dolláros büntetést fizetett a Moodys.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 14:16:16

@Igazamvanvagyigazamvan?: "és ez már jól látszik birca kényszeres hozzászólásaiban." - a KGB-s magyartanárok nem állnak a feladatuk magaslatán.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 14:19:20

@6.Lenin: Különben meg ami felesleges pénzed van, azt költsd felnőtt pelenkára! :-))
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 15:25:09

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Te lennél a legutolsó, akitől bármiben is tanácsot kénék.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 15:27:02

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

2010 előtt volt államcsőd közeli helyzet.
index.hu/gazdasag/magyar/2010/08/10/hogy_kerultunk_ekkora_szarba/
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 15:42:51

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Az megvan, hogy Járai Zsigmond 2006-ig volt az MNB elnöke? Az megvan, hogy a jegybanki tartalékról, a forint árfolyamáról az MNB dolga gondoskodni?"

2007. 03. 02-ig volt az MNB elnöke J.Zs. Addig rendben is volt a rövid lejáratú adósság és devizatartalék aránya. A devizatartalékok szintje megfelelt a minden befektető által figyelt fontosabb mutatónak, köztük az ország rövid külső adósságát mérő Guidotti-Greenspan szabálynak is.

www.portfolio.hu/img/upload/res/th/akk5.png

Jóval J.ZS. elnöksége után kezdődött meg az a folyamat, amikor a hitelintézetek külföldi tartozásainak futamideje fokozatosan rövidült.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 15:49:35

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: a szociknak meg adtak, akármilyen fasza volt a besorolásuk :D
akkor?
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 15:53:03

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: úgy érzed egy kis gogglézástól már okos vagy, pityu? :D
nem vontak senkit felelősségre.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 15:54:11

@alöksz róz: jav. a szociknak meg NEM adtak, akármilyen fasza volt a besorolásuk
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 15:59:50

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"azért az államcsőd nem azt jelenti, hogy hitelt kapunk."

Ezt nem mondta senki!

"De , ha így fogalmazod meg, akkor 2012-ben, a fidesz alatt is államcsőd közeli helyzet volt, hisz az állampapírt nem jegyezték le!"

A magyar gazdaság fundamentumai erősebbek voltak 2012-ben, mint 2008-ban.
Az adósságállomány öröklötten magas, de többletes volt a folyó fizetési mérlegünk, a külső adósságunkat folyamatosan fizettük visza. a nettó finanszírozási képességünk a külfölddel szemben pozitív volt. Alapvetően az unortodox gazdaságpolitiával kapcsolatos bizalmi krízis determinálta a magas kamatokat és gyengítette az árfolyamot.

"Ráadásul az nem egy világméretû pénzügy válság következménye volt, viszont a manyup pénz lenyúlása után.."

A MANYUP pénz csak fékezte az adósságspirálba került ország eladósódási folyamatát. Ha nem lett volna, akkor az államadósság 90-100 százalékig is elszállhatott volna a turbulens pénzügyi folyamatok miatt.
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 16:09:36

@atomic power 1986DucaDuca: Bocsi,amit ide hánysz az mind el is hiszed,vagy csak nyomod a hülyeségedet?
Válasz erre 

white999 2021.10.30. 16:16:51

@6.Lenin: Temesváron megtelt a kórház. Eddig úgy tudtam, hogy az Erdélyben van. Köszi a felvilágosítást, hogy az már a románok lakta rész akik a fidesz ősi ellensége. Iszom szavaidat. Még még sok okosságot.
Válasz erre 

white999 2021.10.30. 16:20:13

@6.Lenin: Az ellenzékiek iskolázottsága magasabb mint a Fidesz híveké. Ezer kutatás által bizonyítva. A FIDESZ jórészt az iskolázatlan kretének pártja. Ezt öngól volt behozni.
Válasz erre 

white999 2021.10.30. 16:22:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Fidesznek nem, hogy kölcsönt de lassan felújítási ingyen pénzt se adnak.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 16:25:39

@birkamenet:

"Akkor minden rendben: Orbanisztán az elmútt 25 év REKORD ÁLLAMADÓSSÁGÁT csinálta meg,"

Tévedés! 2003-2010 között 24,6%-al nőtt a GDP arányos államadósság. 2010-2021 között 80,2%-ról 77,6%-ra csökkent.

"...... ráadásul ezt a választási kasszafosztás miatt megállíthatatlanul növeli."

Nem növeli! A nominális GDP olyan mértékben növekszik az idén, hogy van mozgástér államkötvény többletkibocsátásra és szociális intézkedések meghozatalára úgy, hogy a GDP arányos adósság ne emelkedjen.

"Örülök tehát hogy végre elhiszed a VALÓSÁGOT, miszerint ORBANISZTÁN-PROPAGANDISZTÁN valójában az EU leggynegébb országává züllött 2010-202 között."

Troll! Ezt már a hülyék sem hiszik el!
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 16:32:17

@atomic power 1986DucaDuca: Te szerencsétlen!!!A 2010.állam adóssága 20 ezer milliárd volt,most vastagon 40 ezer milliárd felett van.Akkor vajon mi a f@szról beszélsz?????
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 16:36:47

@Sancho12:

"Te szerencsétlen!!!A 2010.állam adóssága 20 ezer milliárd volt,most vastagon 40 ezer milliárd felett van.Akkor vajon mi a f@szról beszélsz?????"

2021. 10. 30-án ezt még egy blogon MAGYARÁZNI KELL? Szégyen az ellenzéki trollok közgazdasági műveltsége!!!
Válasz erre 

birkamenet 2021.10.30. 16:40:33

@atomic power 1986DucaDuca: "2010-2021 között 80,2%-ról 77,6%-ra csökkent."

Te beteges hazudozó fidernyák, 2021-nek még vége sincs, GDP eredmény majd csak 2022-ben lesz 2021-ről.

Te fake news gyáros fidess tálib, egyelőre ott vagyunk, hogy orbán a elmútt 25 év legmagasabb államadósságot hozta össze 2020-ban (83%) és azóta is csak strófolja fel az eladósodást, a választási kasszafosztás jegyében.
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 16:40:45

@atomic power 1986DucaDuca: Nem kell, elmagyarázni csak mond meg hol van a pénz,tudod 20 ezer milliárd forint!!!
Válasz erre 

birkamenet 2021.10.30. 16:42:41

@atomic power 1986DucaDuca:

Mesélj te kis matrollcsy mutáns, kik a fidernyák oldal világhírü közgazdászai? a woodoo jós matrollcsy, a báyer zsóti, vagy a többi udvari bolondja orbánnak? Köztük te?
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 16:46:19

@birkamenet: Vajon a birkák mit fognak hozzá szólni,hogy most készülnek felvenni 5 milliárd euró hitelt????
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 16:46:46

@Sancho12: Hűha! ha elmagyaráznám akkor el se olvasná, olyan sokat tudok ról írni! De maradjunk paritásban. Én elmagyarázom, amit kér, Ön meg elmagyarázza, hogy 2002-2010 között hová tűnt az a sokkal több pénz! 24,6%-os adósság növekedés, nullánál is kevesebb GDP növekedés 2005-höz képest! Kezdje Ön! Tartsuk be az időrendi sorrendet!
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 16:48:32

@atomic power 1986DucaDuca: Gyerek azóta eltelt 12 év....miről akarsz még beszélni???
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 16:51:05

@Sancho12: @atomic power 1986DucaDuca: Tudod,hogy mi a GDP ?Nem hiszem!!!!
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 16:53:03

@white999:

Igazad van, ez a jobbikos@Igazamvanvagyigazamvan?: és DK-s tüntetéseken világosan látszik.
ti tényleg ennyire hülék vagytok?

És ez a magasabban iskolázott réteg már 12 éve szopóágon van. akkor szerintem csak hülyébbek lehetnek, ennyi logika sincs bennetek?

Mindenben jobbak vagytok, de az istenért se tudjátok bizonyítani, még magatoknak sem.

ez az egész most itt zajló "eszmecser" olyan alacsony színten van, hogy ciki még elolvasni is.
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 16:56:08

@Sancho12: Tanulj,már ha rá hívatkozól.
hu.wikipedia.org/wiki/Brutt%C3%B3_hazai_term%C3%A9k
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 16:57:32

@birkamenet: nem lesz így jó, matyi.
kevés.
így kell:
Te betegeSS hazudozó fidernyák, 2021-nek még vége SSincs, GDP eredmény majd csak 2022-ben leSS 2021-ről.
Te fake newSS gyároSS fideSS tálib, egyelőre ott vagyunk, hogy orbán a elmútt 25 év legmagaSSabb államadóSSágot hozta öSSe 2020-ban (83%) éSS azóta is csak SStrófolja fel az eladóSSodáSSt, a válaSStáSSi kaSSafoSStás jegyében.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 16:59:25

Legfrisebb államadóssági adatok. Az alulképzett ellenzéki trolloknak!

akk.hu/

Jobbra fent.

77,6%
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 16:59:30

@6.Lenin: Taníts,munkásőr elvtárs,minden tudsz,eldöntőd,hogy mit is gondoljak!!!
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 17:02:58

@atomic power 1986DucaDuca: És? Ezt mind mi fizetjük ki!!!!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 17:21:23

@atomic power 1986DucaDuca: Hazugság.
Az adósság 40 059 milliárd, a 2020-as GDP 47 988 milliárd
Így a GDP arányos államadósság 83,4 százalék
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 17:25:02

@Sancho12:

Felőlem azt gondolsz, amit akarsz, leszarom. Hülyeségek meg nem érdekelnek. Mást meg nem tudsz, vagy legalább eddig nem írtál semmi értelmeset.
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 17:33:56

@6.Lenin: Munkásőr elvtárs,eddig írtam értelmeset csak nem tudod felfogni,gyári hibád,tudjuk.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 17:37:40

@Sancho12:

Ez neked valami értelmes dolog? Van valamilyen lelki, agyi sérülésed, és szeretnéd kompenzálni?
Te sérült ember vagy.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 17:38:02

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

" Hazugság.
Az adósság 40 059 milliárd, a 2020-as GDP 47 988 milliárd
Így a GDP arányos államadósság 83,4 százalék"

Gratulálok Vezértroll Úr!

Sikerült arányba hozni a 2020-as GDP-t a 2021-es nominális adóssággal! Mintha nem is lett volna 2021 első félévében gazdasági növekedés! Javaslom, ne erőlködjön tovább, mert hozzáértők szemében egyre nevetségesebbé válik!
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 17:42:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ééés a goggle-tudós újra lecsap és megszakérti :D

nem 2020 van, az nem tűnt fel, hogy a korábbi gdp-re számolod a későbbi adósságot, zsenikém?
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 17:44:09

@alöksz róz: ehhh elkéstem, már lecsapták
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 18:12:45

@Sancho12:

"És? Ezt mind mi fizetjük ki!!!!"

Naná, nem a pigmeusok! Mehet panaszra a főnökéhez. Ők emelték 24,6%-al az államadósság szintet!

1998: 59,7%
2002: 54,6%
2010: 80,2%
2021. 06. 30: 77,6%
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 18:25:53

@atomic power 1986DucaDuca: Majmoca,sajnos a fele sem ígaz,de mesélj még!!!
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 18:26:25

@atomic power 1986DucaDuca: hvg.hu/gazdasag/20210916_allampapir_deviza_eladosodas
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 18:28:47

@atomic power 1986DucaDuca: @alöksz róz:
Sok eszűek! Mire számoljam? Mennyi a 2021-es GDP? Ti valami jósok vagytok? Direkt 2020-ra számoltam, mert azt tudjuk.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 18:31:28

@atomic power 1986DucaDuca: Hogy te mekkora idióta vagy! A június végi GDP arányos adóssággal jössz, amikor óriási hiteleket vettek fel szeptemberben!
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 18:39:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Az sajnos még nem semmi,most készülnek felvenni egy 5 milliárdos euró hítelt.
Válasz erre 

élhetetlen 2021.10.30. 18:40:05

@a nagy hohohorgász: Ez jó! „Ti 2/3dal mar eladtatok volna a parlamentet„. VOLNA. Ti viszont eladtátok a Párizsi udvart, a Balatont körbe, Agárdnál a partszakaszt, most jön a maradék, Fertő tó, tatai tó, stb.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 18:56:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"A június végi GDP arányos adóssággal jössz, amikor óriási hiteleket vettek fel szeptemberben!"

Soha nem látott mértékú lesz az idei GDP emelkedés. Még az IMF szerint is 7,6%-os reál GDP várható erre az évre. Ez 77%-al több, mint a V3-ak IMF által előrejelzett átlaga!

A gazdaságnak ez a teljesítménye biztosítja, hogy államkötvényt úgy bocsátsunk ki, hogy a GDP arányos államadósság ne növekedjen, sőt tovább csökkenjen. Ez azért is lehetséges, mert a kötvénykibocsátásból befolyó deviza nagy része magas kamatozású, rövid lejáratú devizaadósság visszavásárlására fordítódik, növelve az átlagos visszafizetési időt, ráadásul kamatmegtakarítást eredményez.
Válasz erre 

BOAR 2021.10.30. 18:56:37

telex.hu/koronavirus/2021/10/30/szalagavato-vedettsegi-kozepiskolak-kasler-emmi-level
Aha. Szalagavatóra kell a védettségi. Békamentre nem kellett...az import román vírusterjesztők közé.
Erre mit léptek, fideszbirkák?
Az ugrásszerűen romló járványügyi adatokra vajon mi a magyarázat?
Hogy basznátok telibe azt a népírtó gazdátokat...
Válasz erre 

BOAR 2021.10.30. 19:00:44

@a nagy hohohorgász: Én anyádat adtam el. Kétszáz forintot adott a török kamionos érte.
Hogy mire fogja használni, nem tudom, talán kecskét fejni.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 19:01:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Mennyi a 2021-es GDP? Ti valami jósok vagytok? Direkt 2020-ra számoltam, mert azt tudjuk."

Vezértroll Úr! Ön nem tud a negyedéves GDP számításról? Nem sok köze lehet a közgazdasághoz!
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.30. 19:02:44

@atomic power 1986DucaDuca: Gyerek ekkor kamu,életbe nem hallottam!!!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 19:14:02

@Sancho12:

"Gyerek ekkor kamu,életbe nem hallottam!!!"

Pontosabban?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 19:21:03

@atomic power 1986DucaDuca: Aha, a negyedéves GDP számításról tudjuk h rettenetesen pontatlan.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 19:23:10

@atomic power 1986DucaDuca: Ha valakinek neked nincs fogalma róla, az te vagy, aki itt a féléves adósság adattal jössz. Vagy csak a fidesz propagandából tájékozódsz, vagy direkt hazudozol.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.30. 19:33:19

úgy látszik a buzi balliberális nyomorultak megnyugodtak hogy Ferkó megmarad és megint itt basszák a rezet.... ti mekkora pondrok vagytok, még a minuszos gdpt is a lakosság és az állam eladositasaval értetek el bmeg.... az a baj veletek hogy ilyenkor döntöm el mindig hogy megy a fideszre az x....hahaha
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 19:36:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Ha valakinek neked nincs fogalma róla, az te vagy, aki itt a féléves adósság adattal jössz. Vagy csak a fidesz propagandából tájékozódsz, vagy direkt hazudozol."

Vezértroll Úr! A "hozzászólásai" a varietébe valók.

akk.hu/

Jobbra fent!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 19:39:40

@atomic power 1986DucaDuca: Te olvasni sem tudsz?

Maastrichti adósságráta*
2021.06.30.
77,6%

JÚNIUS 30!!!
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 19:42:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: azért számoltad úgy, mert totál fogalmatlan vagy.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 19:45:27

@alöksz róz: Nem, kispofám én tudok olvasni. Ellentétben veletek.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 19:56:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Tudom, hogy a 06. 30 az magyarul azt jelenti, hogy JÚNIUS 30.!
Van még valami akadémiai szintű észrevétel, Vezér Úr?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 19:58:32

@atomic power 1986DucaDuca: Tehát elismered, hogy hazudtál egy nagyot, mert azóta felvettek egy csomó hitelt. Miért égsz te mindig oda?
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 20:00:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nem tudsz olvasni, ezt már többször is bebizonyítottad. most meg ostobaságot írtál.
tényleg, miért nem megint a 2010-es vagy 2011-es gdp-vel számolsz, ahogy szoktad amikor hazudni akarsz valami nagyot?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.30. 20:01:17

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: te miért égeted magad??? Te magad írod hogy utána vettek fel hitelt... bmeg
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 20:07:19

@a nagy hohohorgász: Te hülyegyerek, ő a 77 százalékos adósságrátával akart hencegni, ami már magasabb.
@alöksz róz: Uncsi vagy.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.30. 20:07:58

Még az a majom feri is beismerte már 2006ban hogy szerkurtak a gazdaságot, és hol volt még 2008-2009hez képest. Bmeg most vagy te hazudsz vagy a feri???? Hahaha
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.30. 20:10:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: de értsd már meg hogy azonos időszaki adatokat hasonlítsd össze!!!!! Én értem hogy mit mondasz de ez nem állja meg sem a közgazdaságtan sem a számvitel kritériumokat sem.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.30. 20:13:08

@BOAR: hát anyámat nem tudod eladni mert ő már eladta magát az ördögnek ( hithű orbanista :))))
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.30. 20:14:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Tehát elismered, hogy hazudtál egy nagyot, mert azóta felvettek egy csomó hitelt. Miért égsz te mindig oda?"

Ezzel a hazudozással nagyon lazán tetszik bánni Öexcellenciája! Igen vettek fel hitelt, de errről már megírtam a válaszomat Önnek. Nem fogom megismételni.

A "hozzászólásai" alapján kezdem azt hinni, hogy Ön a neve melleti kis képben öltött testet! Ez nem baj. Mindenkinek joga van megválasztani az önmagát jelképező képet!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.30. 20:18:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: amúgy félreértés ne legyen én sem szeretem a folytonos hitelfelvetelt külföldről. Nem hiába hapog a Csóri matolcsy meg a Varga akik szerintem az egyetlen igazi szakemberek a fidesz kormányban .... még talán a szargyarto tud néha pozitív meglepetéseket okozni....
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.30. 20:34:24

Még senki nem jött rá, hogy a sosekurtazufi egy rögeszmés, gyogyós? Valamikor beégtek nála bizonyos táblázatok, fogalmak, amihez nagyon szeretett volna érteni, de soha nem jött ez össze nekije, állítólag pont oda járt kezelésre ahová a Matyi I. egyiknek se jött össze, mert a doki is gyogyós volt. Egy javasasszony szerint a legjobb módszer ha hagyják a fószert amíg annyira belegabajodik, hogy hirtelen lelép egy másik blogra. Más értékelhető módszer jelenleg nem ismert.
Mondjuk lehet piszkálni is, de az már se nem árt, se nem használ, de egy idő után kurvára unalmas mások számára.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 20:49:40

@a nagy hohohorgász: vargát azért nem dicsérném annyira.
ha más nem is, az már intő jel kell hogy legyen, hogy a lippsik dicsérik.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 20:51:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: elhiszem, hogy unod h mindig megszopatlak :-)
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.30. 20:56:53

@alöksz róz: a libsik azért dicsérik mert ellent mond Orbánnak tok mindegy hogy jót vagy rosszat csak a lényeg hogy ellent mond. Én meg azért dicserem mert sztem jókor mondta hogy eddig és ne tovább.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.30. 20:59:07

@alöksz róz: ha varga Mihály nem lenne akkor vitya közel qurcsany szinten lenne .
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 21:21:32

@a nagy hohohorgász: a lippsik azért dicsérik, mert pont úgy gondolkodik a gazdaságról, mint ők :-)
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.30. 21:34:00

@alöksz róz: ezt kifejtheted bővebben, mert így kevés... amúgy ha meg így lenne miért az 1eduli miniszter aki végig Orbán mellett van és soha senki sem kostolta be igazán, pedig pénzügyi miniszter!!!
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 21:51:16

@a nagy hohohorgász: és nemzetgazdaságért felelős miniszter.

ugyanúgy a multik feltétel nélküli kiszolgálásában gondolkodik. ezt szeretnéd hogy tovább ragozzam?

matolcsy többször és keményen bekóstolta.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.10.30. 21:51:25

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Leninkének elég a kefe, ha nagyon tapad a fajanszra.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.30. 22:00:12

@alöksz róz: na pont az az ember kostolta be akit még kiemeltem. Én a fideszesekrol meg az osszefosasosokrol beszéltem.... vargarol miért nincs még korrupciós vád se fideszen belülről sem kívülről 16 év kormányzásalatt?
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 22:04:43

@a nagy hohohorgász: lehet nem korrupt :-)
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 22:05:34

@alöksz róz: ingyen megcsinálja amiért másoknak fizetni kell :D
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.30. 22:10:58

@alöksz róz: na látod, és bár matolcsynak sok mindenben igaza van, de varga nem pannon pumat irányít.... tessék már gondolkozni
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 22:14:54

@a nagy hohohorgász: és nem mindegy az eredmény szempontjából, hogy fizettek neki érte vagy nem?

"varga nem pannon pumat irányít" - valóban nem, hanem egy német ipari gyarmatot.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.30. 22:36:31

@alöksz róz: jó lesz neked a drazsé is meg a veres Jancsi Kupa Misivel együtt. Csillag István meg szarjon a sirodra.... a magyarok tényleg hülyék ahhoz hogy lássanak. Hasta la vista , buzika
Válasz erre 

élhetetlen 2021.10.30. 22:43:20

@6.Lenin: "És ez a magasabban iskolázott réteg már 12 éve szopóágon van. akkor szerintem csak hülyébbek lehetnek, ennyi logika sincs bennetek?" Nehéz kérdés ez. Egy régi példát hozok. Országos nagy project, 17 helyről jövő adatokat kellene betölteni egy gépbe. A külföldi partner megvett egy jó nevű cégtől két embert a projekt felügyeletére. Az egyik alkatrész technológus volt, soha nem látott relációs adatbázist, de kitalálta, hogy öt rekordból ragasszanak össze egyet a PC-ken adott hosszúságra, (adatvesztésről azt sem tudta, mi az), mi meg szedjük szét, bár, relációs adatbázisból relációs adatbázisba ment az adat. Attól, hogy ő volt a „főnök”, vagy most ti vagytok többen, ez nem jelenti azt, hogy ti tudtok logikusan gondolkodni. Jöhetsz azzal, hogy ti vagytok többen és sok lúd disznót győz, érvetek lehet, hogy mit aptyuk tész, mindig jó az, ez működik, de hogy te a logikára hivatkozol, az nevetséges.
Galilei. „Eredményei ellentmondtak az uralkodó ptolemaioszi, geocentrikus világképnek, ezért összeütközésbe került a katolikus egyházzal. Az inkvizíció 1633-ban a könyveit betiltotta, Galileit tanainak megtagadására kényszerítette, és házi őrizetben kellett élnie 1642-ben bekövetkezett haláláig.„. Ő is a hülyébbek közé tartozott, aki nem, látta be logikusan, hogy kisebbségben van.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.30. 22:50:17

@élhetetlen: a mi nezeteink meg a világban vannak kisebbségben... na most akkor mi legyen????
Válasz erre 

élhetetlen 2021.10.30. 23:26:52

@a nagy hohohorgász: Okos fiú, én elfogadok tanácsot. Légy szíves, írd meg, hogy hogyan tudok odaugrani, hogy mire válaszoltál, mert sem shifttel , sem ctrl gombbal nem megy, ezek kombinációjával sem. Az megoldás lenne, ha bevágnál egy fél mondatot, ami utal arra, hogy mire válaszoltál. Mert nem hiszem, hogy a mostani kommented az „eladtatok volna a parlamentet”-re vonatkozik. Akkor most mire is válaszolhatnék, ha nem tudom, hogy mi a ti, és a mi nézetünk, és miről?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 23:49:39

@6.Lenin: Hehehe... buta, tanulatlan munkásőr frusztrált vagy attól hogy kisebbségi érzésed van a tanult emberekkel szemben?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 23:52:53

@6.Lenin: Imádlak titeket az adatokkal basztatni. Még soha, semmit nem tudtál cáfolni. Mindig beégetlek titeket velük. :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 23:55:37

@atomic power 1986DucaDuca: Nem írtad meg. Júniusi adatokkal próbáltál itt villogni. Gyere a szeptemberi adatokkal, amikor kb 3 százalék GDP-nek megfelelő hitelt vettek fel. A 77,6-hoz hozzáadva hármat, mennyit kapunk? Fog menni? :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 23:56:38

@atomic power 1986DucaDuca: " Ön a neve melleti kis képben öltött testet" - Hűhűhű... ennyi év után rájöttél? :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.30. 23:57:35

@a nagy hohohorgász: Jé, ilyenkor fletó hiteles lett neked hirtelen. :-))
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 23:58:02

@a nagy hohohorgász: köszönjük ezeket a bölcs szavakat
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.30. 23:59:10

@élhetetlen: nem emlékszel, mit írtál?
Válasz erre 

élhetetlen 2021.10.31. 00:17:29

@alöksz róz: De, emlékszem, vágtam is be belőle egy fél mondatot., csak hohoho válaszának ahhoz nem sok felismerhető köze volt. Amit te írsz, mint ez is volt, azzal nem érdemes foglalkozni, tehát írj, amit akarsz, biztos, hogy egy ideig semmilyen agymenésedre nem válaszolok.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.31. 00:34:41

@élhetetlen: de miért azt a félmondatot? :D

(egy centivel ott van a hozzászólása fölött, hogy mire válaszolt. teljesen egyértelmű. ez már nem az első ilyen eset. látássérült vagy?)
Válasz erre 

élhetetlen 2021.10.31. 01:37:47

@alöksz róz: Na jó. Ez volt a kommentje, amit nekem írt. „a mi nezeteink meg a világban vannak kisebbségben... na most akkor mi legyen????”. Ha nem kitalálnom kellett volna, hogy mire gondol, akkor azt válaszoltam volna, hogy esetleg témánként át kéne gondolni, de már mindegy. Mert az, hogy ami az, ami a világban normálisnak számít, de nálunk nem, az a kommentjéből nem derül ki, akkor mire válaszoljak?
Értem, de a logikát nem írja felül, hogy hányan gondolják azt, kisebbségben, többségben, hogy ők gondolkodnak logikusan.
Kitérő. Mi a logika abban, hogy nem engedélyeik a béranyaságot, hogy bármelyik homó férfi lehessen vér szerinti apa, vagy a spermabank szolgáltatás szingli nőknek, miközben sírnak, hogy fogy a magyar. Hol itt a logika?
Mi legyen? Ne fosszunk meg embereket attól a joguktól, hogy szülők legyenek, ahogy ez már sok országban, akár Ukrajnában is működik. De ezt hohohoval, vagy veled megbeszélni nem lehet.
Nem akartam belemenni a témába, de ilyen szinten, (hogy jaj, nem is tudjuk miről beszélünk, de igazunk van) nem kívánom folytatni a beszélgetést. Kiindulás volt: „a mi nezeteink meg a világban vannak kisebbségben... na most akkor mi legyen????”. Milyen nézetek? Szóval felejts el.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.10.31. 02:36:46

@élhetetlen:
Szegények az egész világ ellenük, tehát igazuk lehet.... :)))
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.31. 02:47:09

@élhetetlen: "Ha nem kitalálnom kellett volna, hogy mire gondol" - pedig kénytelen vagy, mert ő nem tudja.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.10.31. 03:19:51

@élhetetlen:
Szegények az egész világ ellenük, tehát igazuk lehet.... :)))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.31. 06:28:50

@a nagy hohohorgász: "a magyarok tényleg hülyék ahhoz hogy lássanak" - Az ilyen magyargyűlölő mocsok mint te, csak ne pofázzon bele a dolgainkba!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.10.31. 06:40:20

@BiG74 Bodri: na a Bodri kitalalta:)
Válasz erre 

hoplita 2021.10.31. 06:44:48

@a nagy hohohorgász:
De veled sem reklámozzák, faszparaszt.:)
Válasz erre 

Andy73 2021.10.31. 07:08:31

2010-ben legalább ennyit beszéltek a kormányváltásrol, akkor meg is lett, kétharmados többséggel. A kétharmad azóta is maradt. Visszafelé viszont nem lehet fordítani a történelem kerekét.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2021.10.31. 07:54:39

¡Nehéz minden alkalommal újfajta fingot alkotni!
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2021.10.31. 08:41:45

De azért fingot hoztam. Szaga: juhé!

Meg egy ilyen vidám fingot.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.31. 08:46:25

@Andy73: De, visszafelé lehet, ezt pont o1g uralkodása mutatja 2010 óta.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2021.10.31. 09:06:58

Nagyon helyes. A hazaáruló libsi kormány hazaáruló cselekedeteit hátráltatni kell ahogy csak lehet, ha valami csoda folytán hatalomra jutnak.

Közművek eladása, ország gyarmati sorba rugdalása, rommá adósítása, mint cél, az nem program, hanem hazaárulás.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.31. 09:16:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Gyere a szeptemberi adatokkal, amikor kb 3 százalék GDP-nek megfelelő hitelt vettek fel. A 77,6-hoz hozzáadva hármat, mennyit kapunk?"

A hitelfelvétel egy része az adósság futamidő hosszítására ment el, ezért nem lehet 3%-al számolni. Nincsenek meg még az1-3. negyedévi GDP adatok, ezért még nem tudjuk, mennyit kapunk!
Válasz erre 

hoplita 2021.10.31. 09:45:17

@atomic power 1986DucaDuca:
Akkor nem itt enne a fene, köcsög fityiszgeci.:DDDDD
Válasz erre 

hoplita 2021.10.31. 09:48:51

@Minden ballib bérretteg:
Mennyi is a mai magyar államadósság?
Úgy 44 ezer milliárd, plusz a 3 ezer...tudod, az einstandolt nyugdíjzsozsó...
Mennyi is vót a rettenetes gyúcsány végén....18 ezer?
Mijafaszomról vakogsz majomgeci???????
Válasz erre 

hoplita 2021.10.31. 09:58:17

@Sancho12:
Meg a nyomi pöcsöd.:)
Állampolgárság és nemzetiség két külön fogalom, te ostoba gyík.:)
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.31. 10:01:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Imádsz adatokkal basztatni. Engem, te köcsög.

Kurvára unom, amikor seggfejek vitáznak olyasmin, amiről ordít, hogy fingjuk sincs hozzá.

Valamikor a kezdő fizetésem (pl) 700, -Ft volt, tartoztam egy 50-esel, és be voltam szarva.

Hozol itt számokat 2010 előtt kiadás-bevétel, kiragadtok belőle egy-egy kedvező, kedvezőtlen adatot. Aztán összehasonlítod az akkori adatot egy mostanival, de közben egy másikat elhallgatsz.

Főleg a lényeges dolgot. akkor mik voltak a kilátások, és milyenek most. Mi is volt akkor a trend pl lefelé ment a gazdaság, mik most, most meg felfelé.

Két dolog lehetséges: Vagy szándékosan torzítasz, vagy tényleg hülye vagy hozzá. Én az utóbbira tippelek az általad is írtak alapján.

És még egy. ilyen összesített vizsgálatokat az év zárás után szokás csinálni, és minden hozzá szükséges adatot vizsgálva.
Kiragadni adatokat szándékos torzítás , vagy hozzá nem értés miatt lehet leírni.
Ha érted ezeket, vagy eleve segg vagy hozzá, azért kínlódsz itt ezekkel.
Válasz erre 

birkamenet 2021.10.31. 10:13:18

@atomic power 1986DucaDuca: "Ön meg elmagyarázza, hogy 2002-2010 között hová tűnt az a sokkal több pénz! "

Te szerencsétlen orbán seggén csüngő székház portás, az mind ment a te pénztárcádba: 50%-os béremelés, 13. havi nyugdíj, lakáskamat támogatás, minimáladóeltörlés meg minden ingyenesség. De még az autópályákat is neked építették, amit használtak is az emberek (nem úgy mint a stadionokat)

Te meg azt nyögd ki ezután, hogy a jelenleg REKORDÁLLAMADÓASSÁGOT megalapozó 24% GDP-nyi adósságcsinálás az meg hova tűnt? Mert hogy nem az emberek zsebébe, meg nem a közjavakba, azt még Brüsszelben is mindenki nagyon jól tudja.
Válasz erre 

birkamenet 2021.10.31. 10:15:11

@Minden ballib bérretteg:

Bulgár birka 79-ik fikanickje, tavasszal már nem Soros plakátok fognak lógni a kandelábereken, hanem fideszesek.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.31. 10:15:28

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: hé, ez az én szövegem
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.31. 10:23:36

@birkamenet:

-Kedves választó, 2010-ben ön miért szavazott a Fideszre?
-Megmondom az őszintét, én a Gyurcsánykormány alatt kurva jó éltem és már nagyon untam.
-Ezek szerint őn szeretne már szenvedni, éhezni?
-Igen, nagyon, és most erre igen jó lehetőségem van, de....
-Mi az a de?
-Szeretnék Gyurcsányékra szavazni.
-Megőrült? Szeretne megint kurva jól élni? Nem lenn már unalmas?
-Hát izé, nem is tudom már, de valami kurvára hiányzik az életemből.
-Mi lehet az?
-Legyek őszinte?
-Legyen.
-Hát, fingom sincs, de Orbánt már utálom valamiért.
-Miért is?
Na, ezt az egyet ne kérdezze. Nekem ne játssza, hogy okosabb nálam.
-Miért is ne?
-Csak.
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.31. 10:26:55

@hoplita: Te gyík!!A romániába született az román,de attól még lehet magyar nemzetiségű.Így érted már?
Válasz erre 

birkamenet 2021.10.31. 10:38:15

@atomic power 1986DucaDuca: "Soha nem látott mértékú lesz az idei GDP emelkedés. "

Az te bérhazudozó. Tehát elismerted, hogy lebuktal a hazudozásoddal, hogy 2021-re már lenne GDP adat. Eddig tartott a fideSSes hazugsággyár a Tündérmeséről. Míg te itt küzdesz, hogy letagadd orbán rekord adósságcsinálását, eközben a VALÓSÁG jól pofán vág titeket:

ADÓSSÁGVÁLSÁGBA KERÜL MAGYARORSZÁG 2022-ben!

Az Orbán-kormány megállás nélküli osztogatásba kezdett a 2022-es választások megnyerése érdekekében. Mivel az évi 300 milliárd forintos állami propganada kiadások sem segítetenek a kormánypárt sima győzelmi kilátásaiban, ezért Orbán észnélküli, megállíthatatlan osztogatásba kezdett. Ebben teljes egészében a 2002-ben jól bevált osztogatási eszközökhöz nyúl vissza: adóeltörlés, 13. havi nyugdíj bevezetése, erőteljes béremelési ígéretek, családi lakástámogatások mikzben már gyerekek se születnek. A soha nem látott mértékű eladósodás fedezetetére azonban egy forint nem áll rendelkezésre. Már tudható, hogy az EU a jogállamiság megsértése miatt 2022 elején az összes 2021-es támogatást vissza fogja követelni az Orbán-kormánytól. Orbánnak csak a kínai hitel maradhat megmentő övnek. Ennek azonban ára van. Ezért a hitelért ki kell árulni a Kínai Kommunista Pártnak az országot, mint ahogy az Görögország esetében is ez történt: Pireusz kikötőt eladták a kínaiaknak, amikor az adósságszolgálatuknak nem tudtak eleget tenni. Ez a sors vár Magyarországra is 2022-ben. Vagy államcsőd vagy az ország kilóra való kiárusítása Kínának.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2021.10.31. 10:52:11

@birkamenet: tessék mondani: lánybirka?
Válasz erre 

6.Lenin 2021.10.31. 10:54:42

@MAXVAL bircaman közbaszó:

Kergebirka(hülye birka)
Válasz erre 

alöksz róz 2021.10.31. 11:03:13

@Sancho12: az istállóban született egér pedig ló, tudjuk
Válasz erre 

Sancho12 2021.10.31. 11:05:38

@alöksz róz: Azért napra ne menj!!!
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2021.10.31. 11:06:15

@6.Lenin: az nem baj, de lány legyen!
Válasz erre 

hoplita 2021.10.31. 11:53:47

@atomic power 1986DucaDuca:
Ugye tudod, hogy a dzsdípíbe minden beleszámolható, még a taxizás, nota bene a temetkezés költségei is.
A 30 ezernyi kovidos elhantolása jókorát lőtt a dzsídípín...kiszámolod mennyit, anyabaszó:?:)
Válasz erre 

hoplita 2021.10.31. 11:55:49

@alöksz róz:
Mi van....szolgálatban vagy, nyomi, anyabaszó trollgeci:
Na, mi a neved címed, netcigány?
Válasz erre 

hoplita 2021.10.31. 12:01:03

@Sancho12:
Te nem érted.
Állampolgárság, vs: nemzetiség.
Nem magyar a cigány. és nem cigány a magyar....vágod, te hisztimajom?
Válasz erre 

hoplita 2021.10.31. 12:02:43

@6.Lenin:
Jé...itt vagy, te komcsigeci nyuggermajom?
Ki bassza akkor most telibe a kurva anyád sírját:?
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2021.10.31. 13:09:44

@hoplita: én.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.10.31. 15:00:57

Az ellenzék szerint jövőre államcsőd lesz! Ezért nem akarják megnyerni az országgyűlési választásokat!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.31. 23:02:44

@hoplita: az a baj, hogy én már el sem küldöm az anyjába a vén munkásőrt.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2021.10.31. 23:08:10

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: ne is küldd, az anyját éppen én baszom.
Válasz erre 

hoplita 2021.11.01. 07:54:25

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Válasz erre 

hoplita 2021.11.01. 07:59:15

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Sajnos úgy ismerem a fajtáját, mint a tenyeremet. A sunyi, gyáva, alattomos kádárproli archetípusa, itt Kevibe' ha eldobok egy téglát, akkor tuti, hogy ilyet baszok fejbe, sajnos az ilyenek kölykei, unokái is hasonló gerinctelen, szarjancsik....tisztelet az igen ritka kivételnek.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2021.11.01. 17:55:50

Boldog halottak napját, gecik!
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.11.01. 18:36:29

@MAXVAL bircaman közirtó:
Kösz!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard