Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Lassan minden szociális intézkedéséhez hozzá kell nyúlnia a kormánynak

Lassan minden szociális intézkedéséhez hozzá kell nyúlnia a kormánynak

Várható volt, hogy a kormány lépésről lépésre számolja fel a saját maga által hozott szociális intézkedéseket, és a szombaton bejelentett üzemanyaggal kapcsolatos megszorítások sem tekinthetők véglegesnek. Hasonlóan a rezsicsökkentés csökkentéséhez a kedvezményes benzinvásárlásra jogosultak körének szűkítése is csak kismértékben orvosolja a jelenleg fennálló gazdasági problémákat. A kormánypárt célja most az időnyerés, főként azért, hogy legyen lehetősége egy kommunikációs kampánnyal a felelősséget áthárítani a felelősséget az Európai Unióra és Ukrajnára.

vg_2.jpg

Fotó: vg.hu

Még nem esett el teljesen a benzinár-stop, de komoly sebet ütöttek rajta. Egyelőre a céges autók esnek el a kedvezményes üzemanyag megvásárlásától, ám ez az intézkedés lényegében csak arra jó, hogy az ellátási gondok látványos jelentkezését időben hátrébb tolják. Heteket, talán hónapokat nyert a kormány és természetesen a MOL a kedvezményezettek körének szűkítésével, ám nyilvánvaló, hogy hosszabb távon fenntarthatatlan a hatósági ár ezen a területen is. A kormány ezzel amellett, hogy igyekszik féken tartani az indulatokat, az inflációt felpörgető áremeléseket is fokozatosan akarja végrehajtani, hogy ezen a területen se érzékeljenek állampolgárok sokkoló következményeket.

A mostani rapid bejelentéssel már csak az alapvető élelmiszerek némelyikére vonatkozó árstop maradt érintetlen, ami egyébként inkább csak kirakat, hiszen minden másért sokkal többet kell fizetnünk, mint néhány hónappal ezelőtt. Jól érzékelhető, hogy a kormány igyekszik apránként adagolni a mérget a lakosságnak, nehogy az indulatok hullámai felerősítsék egymást. Közben kommunikációs kampányokkal igyekszik előkészíteni a megszorításokat, hogy a lehető legkevesebben hánytorgassák fel Orbán Viktornak és körének: nem ezt ígérték a kampányban.

Most azonban szó sincs arról, hogy a rászorulók bármiféle segítséget kapnának, inkább az várható, hogy a katások után újabb társadalmi, szakmai csoportokat pécéz ki magának a hatalom, melyektől újabb bevételekre számít a kormány.

Ma már szinte senki se gondolja komolyan, hogy a korábban meghozott jóléti intézkedések fenntarthatók egy romló nemzetközi politikai és gazdasági környezetben, de sokan még reménykednek abban, hogy bekerülhetnek azok körébe, akik számára továbbra is maradnak bizonyos kedvezmények. A követendő eljárás viszont az lenne ilyenkor, hogy a megszorítások bejelentését követően a kormány olyan programokat kínálna a társadalom számára, melyek elsősorban a hátrányos helyzetben lévő polgároknak nyújtana támogatást a nehéz időkben. Most azonban szó sincs arról, hogy a rászorulók bármiféle segítséget kapnának, inkább az várható, hogy a katások után újabb társadalmi, szakmai csoportokat pécéz ki magának a hatalom, melyektől újabb bevételekre számít a kormány.

penzcentrum_2.jpg

Fotó: pénzcentrum.hu

Nem túlzás azt vizionálni, hogy az előttünk álló időszakban hetente lesznek újabb és újabb megszorításokról szóló bejelentések, melyek nyomán szép lassan minden választási ígéretét felszámolja a kormány. Az Orbán-kabinet azonban nem retteg, mert úgy gondolja, mindent meg tud majd magyarázni, hiszen ellenségépítésben hatalmas rutint szerzett magának az utóbbi években. Az azonban kétséges, hogy az árstopok felszámolásával felpörgő infláció hatásait mennyire hajlandó eltűrni a lakosság, ugyanis amikor a fizetés, a nyugdíj, a banki megtakarítás meredeken veszít az értékéből, az emberek már nem az EU-t, Soros Györgyöt vagy az ukrán vezetést veszik elő, hanem a saját kormányukat. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha egy apacs nyila sebesít meg, nem a sziúkat fogod okolni ezért”

306 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Lassan minden szociális intézkedéséhez hozzá kell nyúlnia a kormánynak Tovább
Facebook Tetszik
0
306 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr617894255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

taga20 2022.07.30. 18:53:50

na fityeszfajtájuak, lehet örömködni!:)))

uploads.disquscdn.com/images/39d3f4abcf8e06ff1d9bde521db44b682a9da06d9a01dc7a09c2b7315993cd30.jpg
Válasz erre 

taga20 2022.07.30. 18:57:44

atomic, tiltsál, nevem csicska, ulpius666, és a többi fityeszjobbágy jöhet örömködni!

a moslék kurvaanyátokat nyomorult fityeszorkok!!!

uploads.disquscdn.com/images/7392e97c2d69ddaccd9f48b2120743ebde564d9e3c3309e9adbec54d2e4103b3.jpg?w=800&h=450
Válasz erre 

istvankah 2022.07.30. 19:33:28

@taga20: A mai fideSSes szavazók a feljelentők unokái!
Válasz erre 

taga20 2022.07.30. 19:40:11

@istvankah:

lehet, a fasz tudja!

én inkább a tettei után ítélek meg bárkit, mint a felmenői után.
Válasz erre 

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.07.30. 21:41:00

"LASSAN MINDEN SZOCIÁLIS INTÉZKEDÉSÉHEZ HOZZÁ KELL NYÚLNIA A KORMÁNYNAK"

Lassan?!
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.07.31. 05:21:40

több gyúr
csányi
több tag
a s meg
lészzöön Viktor 4per5
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 06:05:28

Nem látom a narancskomcsik kétharmad feletti örömködését.

"Idén már 2000 milliárd forintba kerül az országnak a rezsicsökkentés." - szerintetek nem fogjátok kifizetni valamilyen formában? Például fennálló államadósságban? Vagy 5 havi nyugdíj hiányzik a nyugdíjkasszából?

Helló narancstálibok! Ébredés van! Az istenetek hazudott.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 06:07:29

Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha egy apacs nyila sebesít meg, nem a sziúkat fogod okolni ezért”

Ugyanmár! Simán elmagyarázzák hogy a Soros volt és a nyílvesszőt a Gyurcsány faragta személyesen az elmúlt nyolc évben.
Válasz erre 

Boldeone2 2022.07.31. 11:01:20

Alig egy ève mèg az elmúlt 100(ezer) èv legjobb tíz èvèről beszèltek, ma pedig újra, már sokadszorra , válságország lettünk...
Előre prognosztizálható volt az óriási bukás, gyakorlatilag mindent rosszul csináltak Orbánèk

Gazdasági hibák:

- A korábbi prociklikus gazd. pol. miatt, mára semmi mozgastere nem maradt a fiskális ès monetáris politikának, az alapkamat a gazdasággyilkos 10% - felett , ezermilliárdokat osztották szèt a nemzeti burzsujok között.
- èvekig tolarálták, sőt segítettèk a gyengülő forint árfolyamot, ès annak következmènyeit, az implicit inflációt
- Egy eleve láthatóan rossz ikerdeficites helyzetre választási pènzszórásba kezdek

A háborút már letolt gatyával várták ...

Külpolitikai hibák:

- A 70-es èvek óta ismert problèmája az országnak a külső energia-függősèg. A cserearányok romlása most is pusztítja az országot , brutális mèrtèkben. Hány èvtized kell mèg ahhoz, hogy ebben valami előrelèpès törtènjen? Az egyoldalú ruszki -függősèg totális tèvút! Ezért (is) Orbánèk felelnek!

- Az EU- val folytatott politika totális csődje: gyakorlatilag 1,5 ève sem a 7 èves ciklus pènzei nem jönnek, sem az újjáèpítèsi alap.
A lengyelek meg tudtak egyezni , Orbánèk ezzel szemben bevèdtèk Kirill pátriárkát ,a háborús uszítót , miután rögtön gyengült is a forint ...

Orbán persona non grata lett az unión belül , egy nem kívánatos pária ( egy nagy G!) Putyin- csicskának tekintik, aminek az árát közösen fizeti meg az ország A feketeleves mèg csak ezután jön..
A 3 millió birkavak is szenvedni fog ..
Egy hosszú tèvúton van most Magyarország ..Innen korrigálni sem egyszerű , tragèdia kèszül...
Válasz erre 

chrisred 2022.07.31. 11:39:08

A régi nóta (őszödi melódia), a választás előtt osztogatnak, aztán a választás után ugyanazt visszaveszik. És még mindig el lehet adni.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 12:35:14

Nem feltűnő hogy a semmitmondó kommenteket beokádó @ez a nevem senki: -n kívül egy narancskomcsi sem próbálja itt védeni ezt a nagy kupac szart amit o1g összehordott?
Válasz erre 

Zelenszkij védi egész Európát! 2022.07.31. 12:53:21

@taga20: "én inkább a tettei után ítélek meg bárkit, mint a felmenői után."

Nagy hiba! Öreg MSZMP-s komcsik megszülték a fiatal Fideszes komcsi gyerekeiket. Semmi kevert genetika, csak fajtiszta családi fennmaradás. Orbán, Kövér, Matolcsy és az összes többi.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 13:01:12

Azonnali felvétellel keresünk:
kazánfűtő-földrajz szakos és
kazánfűtő-kémia szakos pedagógus kollégákat!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 13:03:20

Nem látom azokat a Fideszt ünneplő posztokat ami Május-Április jellemzője volt!
Fideszesek!
A Kedves Vezér úgy átbaszott titeket, hogy a Holdról, de a lila ködötök mögül is látszik!
Válasz erre 

white999 2022.07.31. 13:49:42

Azt szeretem magamban a szerénység mellett, hogy ezt

www.zsiday.hu/blog/benzin%C3%A1rmiz%C3%A9ria

már a tegnapi sajtótájékoztató alatt hvg komment szekciójába leírtam. Lehet nekem kellene a gazdaságot irányítani. Semmi nem változik csak megy a fohász, hogy okt 31.-ig kihúzzák. Akkor legalább nem kell visszavonni szégyen szemre "csak" eltörlik a háborús inflációra és Brüsszel szankciós politikájára hivatkozva. Vitya már készítette elő a terepet, hogy októberben tisztábban lát. Bár addigra már az is kiderülhet hogy nincs lóvé és akkor elkezdik a padlás söprést már előbb minden fillérét már a csőd elkerülése érdekében.
Válasz erre 

midnight coder 2022.07.31. 14:24:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ""Idén már 2000 milliárd forintba kerül az országnak a rezsicsökkentés." - szerintetek nem fogjátok kifizetni valamilyen formában? Például fennálló államadósságban? Vagy 5 havi nyugdíj hiányzik a nyugdíjkasszából?"

Fletóék pont ezt csinálták két cikluson át. Annak is csúnya vége lett, ennek is az lesz, ha a két Szovjetunió még fél év múlva is szívat minket.
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.07.31. 15:21:47

@Boldeone2:
- A 70-es èvek óta ismert problèmája az országnak a külső energia-függősèg. A cserearányok romlása most is pusztítja az országot , brutális mèrtèkben. Hány èvtized kell mèg ahhoz, hogy ebben valami előrelèpès törtènjen? Az egyoldalú ruszki -függősèg totális tèvút! Ezért (is) Orbánèk felelnek!"
Megepulhetett volna a Nabucco, johetne Iranbol, Közép-Azsiabol is, csak egyeseknek ez nem tetszett..
Csokolj kezet Putyinnak, hogy csak most teszi ezt!!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.07.31. 15:34:02

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Miért is kéne agyalágyult ballipsi kommentekhez bármit is hozzáfűzni?
Ha valamilyen értelmes indokot esetleg ha kipréselnél a fonnyadt agysejtjeidből.

Bukás, bukás hátán már 12. éve. Mit kéne ezen még megmagyarázni? Netán, hogy mindenre alkalmatlanok vagytok? Fel tudnád ezt dolgozni?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 15:49:44

@midnight coder: Hol volt rezsicsökkentés Gyurcsány alatt? Nem jó az összehasonlításod, mert Gyurcsány a 8 éve alatt 10 milliárd eurót kapott, o1g meg 45-öt. Plusz gyurcsányék félretettek 10 milliárd eurót a nyugdíjpénztárba, amit o1g-ék feléltek. Nézzél már utána a számoknak!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 15:50:47

@6.Lenin: Te hülye pelenkázott vén seggfej! Ki kíváncsi rád? Át vagytok baszva, te vén munkásőr!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 15:53:53

@6.Lenin: A gerontológián elvették a gépet tőled, mert amilyen demens vagy már a laptoppal törölted a segged ha nem volt rajtad pelenka. :-)) Ezért hiányoztál másfél hónapig? Ja, nem. Nekünk nem hiányoztál. :-))
Válasz erre 

6.Lenin 2022.07.31. 15:54:19

Segítségnek:
Az 50-es években (gyerekként) hallottam egy remek meghatározását a ballipsi gondolkodásmódnak.

A bányában (munkahelyen) a kefélésről beszéltek, otthon meg a munkáról. Aztán csodálkoztak, hogy a kedves feleségek ezt valahogy képtelenek voltak normálisként kezelni.

(lefordítva: kormányon hülyék, ellenzékben meg mintha mindenhez tökéletesen értenének)
Válasz erre 

6.Lenin 2022.07.31. 15:56:33

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ettől okosabbnak érzed magad? Tényleg ekkora gyökér vagy?

Értelmes indokot kértem.
Csak ilyen szánalmas faszságokra vagy képes, még mindig?
Válasz erre 

Tényelek 2022.07.31. 16:03:50

@6.Lenin: uram, uram, uram. A kurva életbe. Ön nyilvánvalóan homoszexuális. És még buzi is.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 16:05:07

@6.Lenin: Te kötöttél belém te vén faszfej, úgy hogy semmi értelmeset nem írtál. Ahogy sose. úgy hogy hívd a nővért szedáljon le téged újra, mert itt csak okádsz, te fonnyadt nyugger!
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 16:08:07

@6.Lenin:
Megvagy még, anyabaszó húgyosgeci?
Toljad, szeretünk rajtad röhögni...:))
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2022.07.31. 16:09:43

Mindent megtesztek, hogy még ilyen körülmények között se legyen kedve az ellenzékre szavazni az embernek :)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 16:10:01

@6.Lenin: Arról volt szó te faszfej, hogy minden szociális hazugsághoz hozzá kell nyúlni. Az volt a kérdés miért nem tudjátok védeni. Nem sajátod az értő olvasás igaz?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 16:11:59

@eßemfaßom meg áll: Valami hozzáfűzni való a szociális juttatások, ársapka, rezsicsökkentés megnyirbálásához? Nem az ellenzékről van szó, hanem a választás előtti o1g hazugságcunamiról.
Válasz erre 

Kivlov 2022.07.31. 16:13:27

Úgy legyen.
Az Állam nem szeretetszolgálat.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.07.31. 16:14:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Kértem tőled egy értelmes indokot arra, hogy miért is kéne válaszolni bárkinek is az itt leírt ballipsi ökörségekre.
Nem tudtál magadból semmi értelmeset kipréselni, csak a régi mantráidat: ha másokra megalázónak szántat írsz, attól egy hülye esetleg téged okosabbnak vél.
Szerintem ez még senkinek sem jött be, kár vele erőlködni. Neked se lesz sikered ettől.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 16:20:38

@6.Lenin: Te faszfej! Olvasd már el mit írtam! Miért nem tudjátok védeni, hogy a választások előtti hazugságok után ilyen szociális megszorítások kellenek? Még mindig te vagy aki egy sort nem tudtál erről írni, te hülye demens vénember.

@Kivlov: Akkor mit hazudoztak a választások előtt?
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 16:23:29

@Kivlov:
Majd ezt a sok proligecinek magyarázd télen, üres has, hideg lakás relációba'.:))))
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 16:31:30

Mán csak pár évet kell kihúznunk és összeomlik a haldokló nyugat és mi leszünk a királyok....vagy nem?:)))))))))))
Addig meg meg nem fajkeveredünk...:DDD
Válasz erre 

6.Lenin 2022.07.31. 16:32:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Egy a bibi te gyökér, hogy hazudsz, és lényeges részeket kihagysz.
Miben hazudott a kormány?

Hogy az EU vezetésében idióták ülnek? Ezt már régen tudja minden értelmes ember. Mo-on.
A te kedvenceid az Újhelyi Pityu féle lángelmék?

Fizetek egy rekesz hideg sört annak, aki 1 db értelmes embert nevét leírja az ellenzéki oldalról.
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 16:37:50

@6.Lenin:
Anyádat kibasztad mán a deszkái közül?
Nem? Akkor húzzá' bele, svábgeci....vagy mi is vagy te, fajkeveredett buzzancs.:)))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 16:57:03

@6.Lenin: "Megvédjük a rezsicsökkentést." - rémlik, te barom?

www.csepel.hu/hireink/kozelet/item/13930-tiz-eve-vezettek-be-a-rezsicsokkentest-es-mukodik

888.hu/ketharmad/megvedjuk-a-rezsicsokkentest-2-4335751/
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 16:58:16

@6.Lenin: Te vén pelenkába szaró! Már ennyire demens vagy hogy nem emlékszel?

kormany.hu/hirek/nem-lesz-a-lakossagot-sujto-adoemeles
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 16:59:13

@6.Lenin:
www.portfolio.hu/gazdasag/20220408/maris-megjott-a-kormany-igerete-nem-lesz-megszoritas-es-lakossagi-adoemeles-538567
Válasz erre 

Zelenszkij védi egész Európát! 2022.07.31. 16:59:36

@6.Lenin:

Mi van vén fideszkomcsi, már most nem kapcsoltok be semmit ami áramot fogyaszt, hogy augusztus 1-től ne kelljen a híd alatt laknotok? Legalább tudjuk, hog ezért maradnak távol a fideszes trollok, nem futja már kifizetnbi az internetet.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.07.31. 17:01:41

@Zelenszkij védi egész Európát!:

Írtam már , hogy ne erőlködj. Te ezekhez hülye vagy.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 17:02:25

@6.Lenin:
nepszava.hu/3159991_extraprofit-orban-kormany-cegek-lakossag-kulonado
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 17:04:01

@6.Lenin: Na! Írsz már valami értelmeset amivel véded ami történik? Arra nem futja, igaz te vén szaros pelenkás? Erőltessél már ki valamit magadból amit nem a nővérkének kell kimosnia!
Válasz erre 

Zelenszkij védi egész Európát! 2022.07.31. 17:04:48

@midnight coder: "Annak is csúnya vége lett, ennek is az lesz, ha a két Szovjetunió még fél év múlva is szívat minket. "

Putyin és Orbán. A két komcsi, így van, szünet nélkül szopatnak titeket. Szerintem egy Soros plakát hat milliárd forintért segítene rajtatok, az a megoldás. Kérdezzétek meg erről Orbánt.
Válasz erre 

Zelenszkij védi egész Európát! 2022.07.31. 17:07:13

@6.Lenin:

Ha bevonulnak az oroszok akkor harcolsz majd ellenük? Vagy inkább kitárod a fenekedet nagy kéjjel az orosz (csecsen) katona felé, hogy oda lőjön? Te is jól jársz, ő is.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.07.31. 17:08:17

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ki ellenében is kell megvédeni az embereket? Ezt valahogy mindig elfelejtitek részletezni.
Szerinted egy amerikai demokratának mennyit ér egy ukrán muzsik élete? Vagy a tiéd?
Az EU-ban tényleg téged védenek?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.07.31. 17:13:15

@Zelenszkij védi egész Európát!:

Te szerencsétlen hülye, hogyan jönnének ide az oroszok, ha te elpicsázod őket a sztyeppén?
Megígérted. Vagy kamuzol?

B+, te kurva nagy gyökér vagy.
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 17:20:15

@Zelenszkij védi egész Európát!:
A kurva anyját mán szétbaszta a vereshaccsereg 44-ben...már alig várja az orosz faszt a seggébe.
Válasz erre 

kunzoo 2022.07.31. 17:20:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Bizony a ketharmadnak hátránya is van. Nem lehet szétkenni....
Válasz erre 

sóhegy049 2022.07.31. 18:00:32

12 év kókányságát eszitek otthon és ez nem fog változni, állítólag ezt kérte az ország, kösz, én már nem fogok belőle kérni, igaz lassan két éve eljöttem. Az azért vicces, hogy Szingapúrban sincs annyi a gáz, mint nálatok, OK, a villany van vagy 40 Ft? A fizetésekről ne is beszéljünk. Csak így tovább! Emellé tudom, hogy Ukrajna és a világ a bűnös, csak a világ másik része ezt pont fordítva látja. :-)))
Válasz erre 

6.Lenin 2022.07.31. 18:07:01

A világ másik fele vegyen szemüveget.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2022.07.31. 18:20:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: személy szerint leszarom
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 18:23:39

@kunzoo: Ez jó! :-))

@eßemfaßom meg áll: Ahogy én is téged. Csak pöckölgetlek.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 18:24:39

@6.Lenin: Ne dumálj mellé, vén részeges! A választási hazugságokról volt szó.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 18:25:48

@Zelenszkij védi egész Európát!: Erre sosem mernek válaszolni. Mert vagy elismerik hogy gyáva férgek, vagy elismerik Ukrajna jogát az önvédelemre.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.07.31. 18:30:07

@Zelenszkij védi egész Európát!:

Láttam a jövőd. Az ősszel valahol aknára fox lépni, vagy csak simán kinyírnak az amerikai barátaid.
Túl sok lehetőséged nem lesz lelépni a buliból.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.07.31. 18:31:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ma az átlagosnál is gyengébb vagy, gyökér.
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 18:37:35

@6.Lenin:
Bezzeg te, vén húgyosgeci....:)))
Na, kussolsz és döglesz, gecihalom.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 18:46:19

@6.Lenin: Mi van te roggyant szaros? Nem tudsz semmit írni? Kérj egy beöntést a nővértől, nagyon szenvedsz az erőlködéstől! :-))
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 18:46:25

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Mi van fogyatékos rájöttél már, hogy mi a relatív csökkenés fogalma?:)
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 18:47:23

A lippschikék megint pofára estek, hisz a magán tulajdonú autók továbbra is az olcsóbb üzemanyagot tankolhatják.:)
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 18:49:34

@CSOKKI MÁLNA:
Te is itt vagy cigány? Anyád kivel keveredett a cigánysoron?:)))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 18:49:42

@CSOKKI MÁLNA: A múltkor még nem relatív csökkenésről beszéltél, hanem hogy a rendszerhasználati díjat csökkentették. Ne hazudozz! Odaégtél, csúnyán!
A poszthoz lesz valami?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.07.31. 18:50:09

@CSOKKI MÁLNA:

Csak az a baj, hogy ők is.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 18:50:28

Jaksity szakértői kormányt!

Első intézkedések: a rezsicsökkentés teljeskörű eltörlése, az ársapkák megszüntetése, a déli határzár megnyitása..
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 18:50:52

@CSOKKI MÁLNA: Na és mesélj! Azt ki fogja fizetni?
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 18:52:48

@CSOKKI MÁLNA:
A magántulajdonú egy szó, hatelemis fityiszgyökér.:DDDD
Írni sem tudsz magyarul, anyabaszó?:))))
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 18:53:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Még olvasni sem tudsz. Azt írtam, hogy a rezsicsökkentés alapja a kökzművek államosítása. Házi feladat neked te retardált: hasonlítsd össze, hogy mennyit nőttek a rezsiköltségek, és mennyit a munkabérek 2002-2010, illetve 2010-2018 között..
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 18:53:54

@CSOKKI MÁLNA:
Anyád niggerfaszra éhezik, a cigányt mán unja.:)))))
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 18:54:30

@hoplita: Nem érdekel a nyomorult családod elbaszott élete..
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 18:55:37

@hoplita: Anyád is szoplita volt, te is az maradtál..:)
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 18:56:25

@CSOKKI MÁLNA:
Hehe.....na, hány szó a magántulajdon, trollgeci?:)))))))))
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 18:57:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ne mesélj, miket okádnál most, ha azt is felemelik, te kis kettős mérce bajnok..
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 18:58:13

@CSOKKI MÁLNA:
De szellemes vagy, majomfasz....anyádat a temetőbe' baszták teli a cigányok?:
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 18:58:39

@CSOKKI MÁLNA: És akkor mit csökkentettek? Mesélj!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 18:59:58

@CSOKKI MÁLNA: Most dolgom van te kis hazudós. majd jövök! Most akkor csökkentették a fizetendő összeget vagy sem? Addig ötöld ki mit hazudsz ismét!
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 19:07:29

@hoplita:

"hoplita 2022.05.25 10:57:07
@littke:
Nem, hanem a sok rászavazó, igénytelen, faszparaszt prolié.:)
Ha sok legyet kell eltartanom, akkor gyártok sok szart...drágán.:)

Hehe miért írod egybe a "rá szavazó"-t, te balfasz..? :)
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 19:08:09

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Még mindig nem sikerült e relatív csökkenés fogalmát megértened.:(
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 19:09:02

@hoplita: Anyádat próbáltad megbaszni a temetésén, de túl magasan volt a ravatal. Sámli kellett, nehogy elmaradjon a show..:)))
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 19:11:01

@CSOKKI MÁLNA:
Mert egybe kell, majomgeci...:DDDDD
Na, uzsgyi, turkálj még.:DDDD
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 19:17:15

@CSOKKI MÁLNA:
Vicces cigány vagy te, majomgeci...
Válasz erre 

white999 2022.07.31. 19:49:44

@CSOKKI MÁLNA: A lippschikék megint pofára estek, hisz a magán tulajdonú autók továbbra is az olcsóbb üzemanyagot tankolhatják.:)

Még vagy egy hónapig max. Mert import ugyanúgy nem lesz és a cégautók sem járnak kevesebbet. Ennyi. amihez nyúlnak az szarrá válik.
Válasz erre 

white999 2022.07.31. 19:53:41

@CSOKKI MÁLNA: A relatív csökkenést azt úgy kell elképzelni, hogy 2000 milliárddal több folyik be az államkasszába de relative az embereknek elmagyarázzák, hogy ez nem emelés hanem csökkentés?
Ja kérem elmúltak a szép idők amikor a sok agyhalott beszopta, hogy 2015-212 között a piaci ár felett vásároltak de csökkenésnek volt beállítva. Szerintem az az igaz relatíve csökkenés, Olyan mint ha de nem.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.07.31. 19:55:24

Többi fideszkomcsi?
Ez így kevés.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.07.31. 20:21:00

Én is amihez nyúlok, szarrá válik.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.07.31. 20:25:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Hol volt rezsicsökkentés Gyurcsány alatt? Nem jó az összehasonlításod, mert Gyurcsány a 8 éve alatt 10 milliárd eurót kapott, o1g meg 45-öt. Plusz gyurcsányék félretettek 10 milliárd eurót a nyugdíjpénztárba, amit o1g-ék feléltek. Nézzél már utána a számoknak!"

Először számold már össze, hogy hány betű az anyád, utána okoskodj :D:D:D
Gyurcsány csak annyit kapott? És, mesélj mit is épített? Mondjál már három dolgot a síkságon alagutakon kívül. Félretettek? Szerintem eladtak mindent, aztán még az adósságot is növelték ugye?
A patásék meg mondjuk visszavették a molt meg a gáztárazókat meg közműcégeket.
Válasz erre 

#szájbergyerek# 2022.07.31. 20:27:39

Lassan a bérekhez is hozzányúlhatnának de nagyon, hogy ne kelljenek szociális intézkedések.

Lassan nyugat EU is rájön, hogy nem érdemes télen megfagyni Ukrajnáért. Akkor inkább legyen EU/USA/Ruszkik/BRICS közös gyarmata de az sem baj, ha felosztják egymás közt.

Lassan Trombitás Frédi is megérthetné, hogy hasztalan áskálódni a regnáló kormány ellen, mert akik lehetnének helyettük már "bizonyították rátermettségüket".

Egyszól qvabetyárvilággyün.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.07.31. 20:30:14

Ja, most akkor egyébként volt csökkentés, és mostantól nincs, vagy nem is volt?

Most akkor voltak szociális intézkedések vagy nem voltak?

Azt észrevettétek gyökerek, hogy az egész unió éppen szopik, mint a torkosborz?
Örültök, hogy milyen dolog, hogy 730 a benzin, csak szólok, hogy fél euróval olcsóbb még így is, mint osztrákban.
Ja, drága a gáz? És ha kocsis ceke olivió elzárja február végén?
Drága az áram? De azért atomerőmű sem kell, ugye?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 20:50:08

@CSOKKI MÁLNA: Még mindig hazudsz, mert csökkentésről beszéltél. Ha már relativizálod akkor azt akarod mondani nem is volt rezsicsökkentés?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 20:54:34

@tiltsál ki te gyökér:
www.napi.hu/magyar-vallalatok/mnv-zrt-allami-vagyon-veszteseg-kozvagyon-ingyenes-atadasa-mcc-alapitvany.756760.html

"Meghökkentő adat: ezer milliárd forintos vagyont vesztett az állam
Tavaly a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. 486 milliárd forintos mínuszt hozott össze. A rekordmértékű hiány oka főként a közvagyon ingyenes átadása különböző alapítványoknak. Az állami vagyongazdálkodás az elmúlt három évben összesen több mint ezermilliárdos vagyonvesztést mutatott."
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:00:52

@tiltsál ki te gyökér: A közműcégeket visszavették. Ja, és most állják az ezermilliárdos veszteséget. Inkább dugass fel magadnak egy ágyúcsövet a tüzérekkel az 10 betűs ezredfürdőben. :-))
Az a te szinted.

Ja és:
www.szogenerator.hu/a_betuvel_kezdodo_5_betus_szavak :-)) "anyád"
Csak hogy tanulj!
Válasz erre 

Lehetnék én is 2022.07.31. 21:01:50

Jól értem, mocskos szószátyár bekattant, hogy azt sérelmezed, hogy az eddigijuttatások egy részét nem tudod zsebretenni?
Jól értem, hogy az fáj neked, hogy a százoldalról megköpködött juttatássok egy részéhez nem férhetsz hozzáÉrted juttatás, nem járandóság?).
Jól értem, hogy zavarnak az esetenként a szentésges piacihoz közelítő feltételek?
Jól értem, hogy azon a hangyafasznyi agyadon minimális ingert sem generáltak a világpolitika utóbbi 1 évében bekövetkezett változásai? Nem vetted észre baxi, hogy Európa az energiapolitikában tavly ásott egy gödrött, az idén meg jozzá ásott szankciók terén további 3 szintet?
Jól értem, hogy O1G a hibás azért, mert az utóbbi 3 hónapban kevés csapadék esett és ezért CR7 nem talál csaptot magának?
Válasz erre 

Lehetnék én is 2022.07.31. 21:04:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: AZ, ha a piaci ár töredékét fizeted - rezsicsökkentés (valaki, mondjuk az állam kizeti helyetted).
Ha 100 forint helyett 40-et fzetsz - az is az, ha 90-et - az is. Nyilván rossz 90-et fizetni, de jobb, mint 100-at.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:13:16

@Lehetnék én is: Rosszul érted. Az a baj hogy elkábították ezzel az embereket, hazudtak a választásokon.
Nem sikerült idáig eljutnod a szövegben?

"Nem túlzás azt vizionálni, hogy az előttünk álló időszakban hetente lesznek újabb és újabb megszorításokról szóló bejelentések, melyek nyomán szép lassan minden választási ígéretét felszámolja a kormány. "
Válasz erre 

2022.07.31. 21:13:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: „ közvagyon ingyenes átadása különböző alapítványoknak. “

Értem, és az alapítványok ezt kivitték az oerszagbol, teszem azt mint a multik a profitot.?
A kérdés teoretikus mert ha válaszadó egy multicegnel “dolgozik” irdatlan devizában történő fizetésért , akkor egy objektív valasz lehetősége a nullával egyenlő
Válasz erre 

Etniez 2022.07.31. 21:15:22

Jót röhögök, ahogy a fidesz szavazók maguknak megmagyarázzák.

ÁT LETTETEK BASZVA, MINT A SZAR :D

De nektek ez is jó. Meg is érdemlitek.
Válasz erre 

2022.07.31. 21:15:45

@Lehetnék én is: “ valaki, mondjuk az állam kizeti helyetted).“

Nem az állam hanem részben te magad, mert ez az adófizetők pénze.
Válasz erre 

Etniez 2022.07.31. 21:15:54

Minden kormányinfo előtt sorok lesznek a kutaknál mostantól :D
Válasz erre 

2022.07.31. 21:16:20

@Etniez:
De jó hogy megjottel
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:17:30

@Lehetnék én is: Nem tudod a vita elejét. A faszkalap CSOKKI MÁLNA azt írta hogy a rendszerhasználati díjat csökkentették, de az nem igaz. Az maradt. Most meg már össze-vissza magyarázkodik.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 21:18:43

@hoplita:

,, hoplita 2022.03.04 07:01:18
@6.Lenin:
A ravatalozó ajtaján nyissá' mán be, oszt feküggyé' is rögtön fel....majd elkapar valaki, nyuggergeci.,,

“Feküdjél”..te bunkó paraszt. Így kell írni. Suksükölsz is? :)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:20:13

@Tellinghovon: Eladták, azért pénzt kaptak. Az alapítványokba tuszkolásért még pénzt sem kaptak. Tudod a jól fizetett multi alkalmazottak különbséget tudnak tenni az eladás és az elkótyavetyélés között.
Válasz erre 

2022.07.31. 21:21:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: “ Nem túlzás azt vizionálni, hogy az előttünk álló időszakban hetente lesznek újabb és újabb megszorításokról szóló bejelentések, melyek nyomán szép lassan minden választási ígéretét felszámolja a kormány. "”

A politikai realitás előbb utóbb rákényszeríti a kormányt, mert amíg volt rá pénz lehetett játszani az adakozot, most hogy nincs egy igazi dilemma: hogyan vegyek mindent vissza anélkül, hogy a renomem csökkenne.
A józan Fidesz szavazó is utalta a sorozást, az állandó harcban állást, és tudta a választási ígéretek nem tarthatók.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:21:34

@CSOKKI MÁLNA: Te hülyegyerek! Ez szándékosan hibásan írás a részéről. Ájjá má le!
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 21:21:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Tényleg nem érted, te fogyatékos? A háztartások jövedelmük egyre kisebb hányadát költötték rezsire Orbánék alatt. Így sem érted, te debil? :)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:22:51

@Tellinghovon: Na, látod tudod te! Akkor minek k5sz bele egy jól fizetett multi alkalmazottba? :-))
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 21:23:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Persze, persze..:)
Válasz erre 

2022.07.31. 21:23:42

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: “ udod a jól fizetett multi alkalmazottak különbséget tudnak tenni az eladás és az elkótyavetyélés között.”

Szeretném hinni, hogy nem nekem akarod elmagyarázni a különbséget
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.07.31. 21:23:50

@Tellinghovon: :))
Tuttam én, hogy fideszkomcsi vagy! :))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:24:03

@CSOKKI MÁLNA: Az nem rezsicsökkentés! Akkor nem csökkent a rezsi szerinted? Ugyanannyit fizettek az emberek? Még ebben is hazudott o1g? :-))
Egyre jobban belezavarodsz.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.07.31. 21:24:51

@Tellinghovon: :))))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:25:08

@Tellinghovon: "Értem, és az alapítványok ezt kivitték az oerszagbol, teszem azt mint a multik a profitot.?"

Te kezdted. :-))
Válasz erre 

Etniez 2022.07.31. 21:26:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Amikor én voltam iskolás, még papírt gyűjtöttünk. A mai fiatalok rőzsét fognak :D
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 21:26:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: De, mert a jövedelem egyre kisebb hányadát kellett elkölteni erre. Ez csökkenés.
Válasz erre 

Etniez 2022.07.31. 21:27:01

@Tellinghovon: Részemről a szerencse!
Válasz erre 

2022.07.31. 21:27:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: “ Na, látod tudod te! Akkor minek k5sz bele egy jól fizetett multi alkalmazottba? :-))”

Nem kötöttem beléd, csak tisztázni akartam az alapallast.
Hamar az elkótyavetyélni szót használtad, hogyan ertelmezned a Gyurcsány idejében történt eladásokat?
Válasz erre 

Etniez 2022.07.31. 21:28:56

@eßemfaßom meg áll: Neked nem is kell az ellenzékre szavazni, jó lesz neked a fidesz!
Szereted, meg is érdemled, vigyed, egyed.
Válasz erre 

2022.07.31. 21:29:42

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: “ Tuttam én, hogy fideszkomcsi vagy! :))”

Igazán? Komoly? Ezt eddig nem tudtam, de ha te mondod
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:31:49

@CSOKKI MÁLNA: Akkor a rezsicsökkentésre vonatkozó törvényben hazugságot írtak?

www.kormanyhivatal.hu/download/e/de/66000/T%C3%A1j%C3%A9koztat%C3%B3%20a%20rezsics%C3%B6kkent%C3%A9sr%C5%91l%20sz%C3%B3l%C3%B3%20t%C3%B6rv%C3%A9nyben%20meghat%C3%A1rozott.pdf

"A szolgáltatókat tehát két, egymástól eltérő tájékoztatási kötelezettség terheli.
Míg az első esetben előírt tájékoztatásnál a fogyasztót arról szükséges
tájékoztatni, hogy az ő adott konkrét számlája tekintetében is érvényesült a 10
% kedvezmény, addig a 2013. július 1-jét követő szabályozás a megtakarítás
mértékéről való informálást teszi kötelezővé, meghatározott módon.
Az adott hónapban elért, valamint göngyölített megtakarítás összegének színes
mezőben történő feltüntetése még nem igazolja maradéktalanul a
rezsicsökkentés teljesülését, tekintettel arra, hogy ezen adatokból a 10 %-os
csökkentés megvalósulása nem állapítható meg kétséget kizáróan. Ugyanakkor
azt is szükséges kiemelni, hogy a törvényi kötelezettségének akkor sem tesz eleget
a szolgáltató, amennyiben a fogyasztóknak mindössze egy általános, a
rezsicsökkentés teljesítéséről szóló, a törvényszöveget megismétlő nyilatkozatot
bocsájt a rendelkezésére."
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:32:29

@Tellinghovon: Eladták, mert veszteségesek voltak és kellett a bevétel.
Válasz erre 

2022.07.31. 21:33:19

@Etniez: “ Részemről a szerencse!”
Mi újság London országban? Ki lesz az új miniszter elnök?
Válasz erre 

Etniez 2022.07.31. 21:34:38

@#szájbergyerek#: "Lassan nyugat EU is rájön, hogy nem érdemes télen megfagyni Ukrajnáért. Akkor inkább legyen EU/USA/Ruszkik/BRICS közös gyarmata de az sem baj, ha felosztják egymás közt."

Akkor te nem nagyon érzed a nyugati emberek hangulatát. Tudomásul vették, hogy a biztonságnak ára van és nem Ukrajnát támogatják, hanem a saját biztonságukat.
És ez így még mindig olcsóbb, mint pár év múlva egy olyan háború, ahol a fiaik halnak meg, nem az ukránok fiai.

Orbánon kívül senki nem okolja az ukránokat semmiért.
Ezért is van Orbán egyedül egész Európában, már a lengyelek sem barátok.
Válasz erre 

Etniez 2022.07.31. 21:36:10

@Tellinghovon: Nem tudom, nem is érdekel, nem vagyok Tory szavazó. Boris után úgy is csak jobb jöhet. Brexit párti szarházi, remélem a pokolra jut az egész Tory párttal együtt.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:37:26

@CSOKKI MÁLNA: Akkor ezen a számlán a 65 ezer forint rezsicsökkentés hazugság?
profitline.hu/Gazszamla-On-erti-hogy-mi-van-rajta-Most-elmagyarazzuk-Lakossagi-gazszamla-ertelmezo-I.-resz-402683

Még meddig fogsz összehordani minden hülyeséget?
Válasz erre 

2022.07.31. 21:37:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: “ Eladták, mert veszteségesek voltak és kellett a bevétel.”

Értem. Eladás a piaci értéken. Tehát először le kell vinni az értéket a minimumra, veszteségessé teszed hogy eladhasd. Azért a provizio jól jön.
Az első amit nyugaton megtanultam: ha nem tudod a konkurenciát legyőzni akkor vásárolt fel
Válasz erre 

2022.07.31. 21:40:30

@Etniez: “ remélem a pokolra jut ”

Jó meleg van csajok és a haverok is ott vannak
Válasz erre 

2022.07.31. 21:42:45

@Etniez: “ Tudomásul vették, hogy a biztonságnak ára van és nem Ukrajnát támogatják, hanem a saját biztonságukat.”

Nálunk pont ugyanezek okok alapján a nagy többség pont ellenkezőleg látja
Válasz erre 

Lehetnék én is 2022.07.31. 21:47:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nem megszorítás, hanem támogatásmérésklés?
Érted a különbséget?
Marad támogatás, de kevesebb.
Ettől sokkal rosszabb, ha nem marad támogatás.
És még rosszabba a megszrítás, ha külön adüt fizetsz azért mert gáz//villanyt fogyasztasz (pl. azért, hogy megvásárolt gázunkat odaadhassuk annak, akinek nem jututt eszébe, hogy lesz tél - tücsök és hangya mese megvan?)
Válasz erre 

Etniez 2022.07.31. 21:47:50

@Tellinghovon: Melyik országban?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:48:18

@Tellinghovon: Most felmondod a leckét ahogy a fideszesek megszereznek mindent?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:52:25

@Lehetnék én is: Szóval hazudott o1g a választások előtt és mégis lesznek megszorítások, mert kevesebbet támogat. Hiába próbálod kimagyarázni!
Válasz erre 

2022.07.31. 21:52:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: “ Most felmondod a leckét ahogy a fideszesek megszereznek mindent?”

Nem ez politikailag független, érdekes módon aki valamikor a Marx Károly egyetemen meg mást tanult, az is percek alatt atallt
Válasz erre 

2022.07.31. 21:53:40

@Etniez: “ Melyik országban?”

A sajtok országa
Válasz erre 

Lehetnék én is 2022.07.31. 21:55:34

@Tellinghovon: azt tudom, hogy én fizetem az adómból a rezsicsükkentést.
Nem ez a kérédés, mert kb. mindenhol fizetnek adót, de nagyon nem mindenhol van rezsicsökkentés.
Azzal, hoyg 201-ben először levettek a visszavett közszolgáltatók áraiból, majd befagysztották, látszott, hogy nagyon nem piackonform, de nem is akart az lenni.5-20-100% mozgásig pumpálták bele az adónkat, de egyszer azt kellett mondani, nem mehet ÍGY tovább. Két lehetőség, vagy különadó ennek a fenntartására, vagy valahol megvágni a támogatást. Ők ezt választották. Nagyjából magyarázható
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.07.31. 21:55:37

@Etniez:
"Minden kormányinfo előtt sorok lesznek a kutaknál mostantól :D"

Mint Angliában?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:56:55

@Tellinghovon: Akkor még sincs különbség a fidesz és a szocik között. Ja, de. Van. Gyurcsiék eladták, a fideszesek rátették a kezüket.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:57:45

@Lehetnék én is: Ez rendben. De akkor o1g hazudott a választások előtt, ugye?
Válasz erre 

Etniez 2022.07.31. 21:58:22

@Tellinghovon: Az nem tudom melyik. Eszem a francia, olasz és svájci sajtot.

Ha már étel, elvileg mustár hiány lesz, bevásároltam négy üveggel a biztonság kedvéért.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.31. 21:58:48

Most megyek. Fideszesek! Ma nagyon gyengén teljesítettetek. Persze amin történik azt nehéz is védeni, sőt lehetetlen.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.07.31. 21:59:02

@Etniez:
"kor te nem nagyon érzed a nyugati emberek hangulatát. Tudomásul vették, hogy a biztonságnak ára van és nem Ukrajnát támogatják, hanem a saját biztonságukat.
És ez így még mindig olcsóbb, mint pár év múlva egy olyan háború, ahol a fiaik halnak meg, nem az ukránok fiai."
JA, hogy akkor ez az okos nyugati narratíva.
A biztonságnak ára van? Minek a biztonságának?
Ha a nyugatiaknak annyira marhára jó, hogy felment a rezsi, a benzin meg a minden, akkor miért nem örültök, hogy itt is felmegy?
Válasz erre 

Lehetnék én is 2022.07.31. 22:00:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: korábban, ha akartál, tudtál különbséget tenni fogalmak között. Ha karod, most is sikerülhet.
Megszorítás - elvesz tőled (rosszul esik).
Támogatás csökkentés - racionalizálja a kiadásait (ez is).
Ha tervezel fel szoktál készülni nehézségekre, akadályokra, stb. Arra nem tudsz felkészülni, hogy irracionális szankciópolitika 300-500%-kal mozgatja a piacot - ami így már nem is piac, hanem energialottó.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.07.31. 22:00:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Tudod, van ipad-em, de a szúnyogot az újsággal csapom agyon. Rátok sem kell túl sokat áldozni.
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 22:02:02

@CSOKKI MÁLNA:
:DDDDDD

Na, már nyaltad a tököm eleget bolhás, takaroggyá' a helyedre...izé, fityiszesen a hejedre.:)))))))))
Válasz erre 

Etniez 2022.07.31. 22:02:55

@tiltsál ki te gyökér: Én azért nem örül neki, mert a fizetésem egy részét haza kell utalnom azért, hogy a családom télen is meleg lakásban tudjon enni.

Amúgy leszarnám. Én elvagyok így is, annyira nem feszes a családi költségvetésem, hogy megérezzem a drágulást.
Válasz erre 

2022.07.31. 22:02:58

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: “ Tuttam én, hogy fideszkomcsi vagy! :))”

Jaj, felismertek!
Nem kellene ár ezt a cedulazast abbahagyni, azért mert esetleg másképp gondolkodsz én nem aggasztó rad jelzőket. Az eltérő szemléletnek inkább gazdagítják a társadalmat, mondhatnak jó dolgokat is. Mindig bosszantott ha beosztottak igazat adtak nekem. Valahogy ezen a sárdobálás ön kellene felülemelkedni
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 22:05:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
:DDDDD
Ezekhez képest a faszom egy észkombájn.:)
Válasz erre 

2022.07.31. 22:06:35

@Etniez: “ Eszem a francia, olasz és svájci sajtot.”

Én a gruyere-t preferalom
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 22:08:05

@tiltsál ki te gyökér:
Tetved sincs neked, fityiszes faszszopó.....illetve fityiszesen fasszopó...netán faszopó.:DDDDDDDDD
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.07.31. 22:09:53

@Etniez:
"Én azért nem örül neki, mert a fizetésem egy részét haza kell utalnom azért, hogy a családom télen is meleg lakásban tudjon enni."
Talán dolgozzon a családod.

"Amúgy leszarnám. Én elvagyok így is, annyira nem feszes a családi költségvetésem, hogy megérezzem a drágulást."
Aham. Amikor semmid nincs, akkor tényleg nem érint semmi. A 8% inflációtok tényleg nagy bizakodásra ad okot..
A norvégok januárban segélyt osztottak, szerintem a britek is fognak.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.07.31. 22:16:32

@hoplita:
"Tetved sincs neked"
Ez így van. Örülj neki, hogy neked van. Engem ez nem lep meg.
Válasz erre 

Etniez 2022.07.31. 22:20:37

@tiltsál ki te gyökér: "Talán dolgozzon a családod."

Úgy érzem, hogy 40-40 év munkaviszony elegendő volt mind a kettőjüknek.
Válasz erre 

Etniez 2022.07.31. 22:21:33

@Tellinghovon: Vettem Dijont is meg egész magosat is 2-2-t.

Ha már sajt, ma csináltam carbonara spagettit, ment bele finom parmenzán :)
Válasz erre 

Etniez 2022.07.31. 22:25:58

@Tellinghovon: Szóval a svájciak nem boldogok. Mondjuk nem is csoda, olyan ország, ami kimaradt mind a két világháborúból, nekik mindegy mi zajlik keleten.

Gruyere-t fogtam már a kezemben egészben, volt vagy negyven kiló. Egyébként nagyon finom.

Nekem a kedvencem a Comté a kemény sajtok közül. Puha sajtoknál camambert, brie, burrata.

Na, ideje aludni, jó éjt mindenkinek!
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.07.31. 22:26:48

@Etniez:
Ne ossz már meg több ilyen infót. Annyira szánalmas vagy, hogy a vasárnapi kajád spagetti bazmeg. :D:D:D:
Megérdemled, tudjuk, hogy belül zokogsz, de akkor is.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 22:33:40

@hoplita: Jó hülyének lenni?
Válasz erre 

Etniez 2022.07.31. 22:38:24

@tiltsál ki te gyökér: :)

Örülök, ha te ki vagy akadva.
Válasz erre 

#szájbergyerek# 2022.07.31. 22:41:12

@Etniez:
Valahogy nekem is az a tippem, hogy amíg szájkaratézni kell a ruszkival meg fegyvert küldeni ellenük, addig oké. De gondolom nem szívesen fáznak télen, vagy mennek ukrán földre harcolni a ruszki ellen.
Válasz erre 

Etniez 2022.07.31. 22:42:26

@#szájbergyerek#: Neked ez a tipped, én meg mást látok. UK-ban fázni nem fogunk, mivel ide nem jött soha orosz gáz.

Na, tényleg megyek.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.07.31. 22:49:32

@Tellinghovon: egyszer azt mondtam nem mi kezdtük. Erre az volt a válasz mindegy ki kezdte.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.07.31. 22:50:42

@Etniez:
Én nem ki vagyok akadva, hanem röhögök rajtad. Szánalmas vagy

"mivel ide nem jött soha orosz gáz."

In 2021 imports from Russia made up 4% of gas used in the UK, 9% of oil and 27% of coal. In 2021, imports of gas, oil and coal from Russian to the UK were worth a combined £4.5 billion.

A tények ne zavarjanak sofőr...
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.07.31. 22:51:20

@Etniez:

Viszont..

hungliaonline.com/az-utobbi-evtizedek-legdurvabb-eletszinvonal-csokkenese-jon-a-nagy-britanniaban-elok-szamara/

"Martin Lewis, aki a Money Saving Expert weboldalt üzemelteti, azt mondta, hogy „leesett az álla”, amikor meghallotta a kancellár „korlátozott” energiával kapcsolatos intézkedését, és hozzátette: „Ez nem fogja érinteni a háztartások többségét, akik várhatóan átlagosan évi 1300 GBP-os növekedést fognak tapasztalni jövő októberre az idei számlákhoz viszonyítva.”"
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.07.31. 22:59:00

@Tellinghovon: ha már Gyurcsányozás.
Azért 2009-2010- Ben sem az első Orbán kormányt szidtuk.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.07.31. 23:22:39

Olyan jó öblöseket fingok. Szerintem még az éjjel produkt lesz.
Válasz erre 

hoplita 2022.07.31. 23:29:23

@CSOKKI MÁLNA:
Ennek eldöntésében a tefajtád a kompetens, fityiszparaszt.:DDDD
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.08.01. 06:59:51

@hoplita: már a négeróvoďában is kompetencia volt a jelem, te proliparaszt :))))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.08.01. 06:59:59

@tiltsál ki te gyökér: Négy százalékra vered magad? Most ez komoly?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.08.01. 07:02:57

@Tellinghovon: Kivételesen nem kellett gályáznom éjszaka. Vasárnap éjjel szoktuk újraindítani a banki rendszereket. Egy másik ügyfélnél hétfő hajnalban. Most egyik sem volt, kihasználtam.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.08.01. 07:18:01

@tiltsál ki te gyökér: Neked nincs is miből áldozni. Ne erőltesd meg azt a pár agysejtedet, mert helyére betuszkolják a gerincvelődet az ezredfürdőben. Ami 10 betű, kétszer annyi mint az anyád. :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.08.01. 07:20:14

@Lehetnék én is: "Megszorítás - elvesz tőled" - elveszi a támogatást. Lovagolj csak a szavakon! :-)) o1g és csapata hazudott.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.08.01. 07:21:19

@Lehetnék én is: "Arra nem tudsz felkészülni, hogy irracionális szankciópolitika 300-500%-kal mozgatja a piacot"

Öcsike! A gáz ára 2021 októberében már az egekbe szökött.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.08.01. 07:22:27

@tiltsál ki te gyökér: Ki írta hogy jó? Ez az áldozat azért hogy a mocskos Putyint megállítsák.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.08.01. 07:28:48

Megjött a produktum! Ú Leninke, ezt csipázni fogod. Konkréten a könnyem kicsordul.
Válasz erre 

munkásőrkék felnőttpelenka 2022.08.01. 07:41:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Végre! Ez az értelme létezésemnek!
Válasz erre 

munkásőrkék felnőttpelenka 2022.08.01. 07:49:26

"Szép csendben megemelte a kormány az egyik különadót
A magyar kormány szombaton nemcsak a hatósági áras tankolást igénybe vehetők körének szűkítéséről döntött, de közben 25 százalékról 40 százalékra emelte a kőolajtermék-előállító cégek különadóját."

www.napi.hu/magyar-gazdasag/koolaj-feldolgozas-kulonado-mol-tankolas-uzemanyag.757071.html
Válasz erre 

munkásőrkék felnőttpelenka 2022.08.01. 07:50:31

Vajon mikor lesz benzinjegy?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.01. 08:31:51

@Boldeone2:

" A 70-es èvek óta ismert problèmája az országnak a külső energia-függősèg. "

Az ország energiafüggőségének oka, hogy alig van felhasználható saját energiaforrásunk. Éppen ezért az energiafüggőségünket nem tudjuk megszüntetni, maximum megválaszthatjuk, hogy kitől akarunk függeni. :(
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.01. 08:45:14

Tegnapi hír, hogy Németországban is bevezetik a rezsicsökkentés sajátos, német verzióját: mostantól a fogyasztók az amúgy is magas áron felül ún. gázilletéket is kötelesek fizetni, nehogy csődbe menjenek a gázszolgáltatók.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 09:01:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Azért egészen elképesztő egy brigád vagytok.
Az egyik hülye közli, hogy ide aztán soha egy csepp gáz nem jött, ott a tény, hogy 4%, erre jössz, hogy 4% az semmi.
Gondolom a 27% szén se kell ahhoz, hogy ne fázzanak...

" Ami 10 betű, kétszer annyi mint az anyád."
Tehát a tíz az kétszer annyi, mint négy. Bravó kiskancsó.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 09:05:21

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Ez az áldozat azért hogy a mocskos Putyint megállítsák."
Na, és akkor, miután az ábécével meg az alapműveletekkel sem vagy tisztában várom a fejtegetést, hogy mitől is fog megállni a mocskos Putyin, ha Európa megfagy?

Mert úgy néz ki, hogy pont ugyanannyi gáz meg olajat ad el, mint eddig, csak némileg drágábban.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.01. 09:07:40

Szar. Nyami-nyami.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.08.01. 09:10:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: budi ki
tömítve szappany fel
töltve?
gj gij
Válasz erre 

#szájbergyerek# 2022.08.01. 09:36:20

@Etniez:
No hát akkor júkéjben nincs miért aggódni ugye?
Válasz erre 

midnightcoder2 2022.08.01. 10:23:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Hol volt rezsicsökkentés Gyurcsány alatt? Nem jó az összehasonlításod, mert Gyurcsány a 8 éve alatt 10 milliárd eurót kapott, o1g meg 45-öt."

Nem recsicsöki volt, hanem szociális osztogatások amire rohadtul nem volt fedezet. Illetve az ország tőkevonzó képessége volt a béka segge alatt, azért mentek a beruházások a szlovákokhoz és nem hozzánk. Plusz Fletóék elindultak egy kb. feleakkora államadóssággal mint amivel 2010-ben átadták a stafétát - ami persze azt is jelenti, hogy az adósságszolgálat is annyival lett több. Illetve többel, mert azonos körülmények között minél több az adósságod annál drágábban kapsz újabb hitelt.
Válasz erre 

midnightcoder2 2022.08.01. 10:24:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Ez az áldozat azért hogy a mocskos Putyint megállítsák."

Ezzel csak az EU gazdaságát lehet megállítani.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 10:31:24

@CSOKKI MÁLNA: és? Ki fogják fizetni.
Válasz erre 

chrisred 2022.08.01. 10:35:04

@CSOKKI MÁLNA: Milyen kancellárról van szó?
Válasz erre 

birkamenet 2022.08.01. 10:42:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Józsi néni te birka vallású, ha az az eltékozolt 10 miliárd forint (manyup, stadionok, tao, Mér$zaros lenyúlt pénzei, fidernyák agymosó média impérium, rezsicsökkentés kárai) az elmútt 12 évben a 21. századnak megfelelő energia takarékos és alternativ rendszereknek a támogatásába ment volna, akkor ma jót röhögnél a vén szaros putyinon.

Csak hát orbán főispánod lenyúlta eteket, Birkanisztánt meg a ruszkik energia gyarmatává tette.

Sz.opik a kétharm birka.
Válasz erre 

birkamenet 2022.08.01. 10:46:30

@midnightcoder2:

N
Mer ugyebár a rezsicsökkentés nem fedezet nélküli szavazatvásárlás volt, te észkombánny?
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 10:47:13

@tiltsál ki te gyökér: oh, 4 egész százalék? Most mi lesz velünk, jaj-jaj elvesztünk.

Bájdövéj, miért gondolod, hogy számít mit gondolsz rólam vagy az ebédemről?
Értéktelen propagandista vagy, semmi több.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 10:54:49

@#szájbergyerek#: nincs. Köszönjük az aggódást. Inkább ti aggódjatok, miből fogjátok fizetni a 800-as benzint augusztustól.
Válasz erre 

chrisred 2022.08.01. 11:02:00

@birkamenet: Amikor a rezsicsökkentett díj magasabb volt a világpiaci árnál, akkor éppen nem.
Válasz erre 

#szájbergyerek# 2022.08.01. 11:20:15

@Etniez:
Látom képben vagy. Aug. 1-jét írunk és még mindig 480 a benzin.
Aztán ha ennyire függetlenek vagytok ott júkéjben Putyin gázától, akkor a "nyugati ember" (júkéjben élő ember?) miért is félti a biztonságát?
Válasz erre 

Sir Gombóc 2022.08.01. 11:43:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Gyurcsány 4 és fél évig volt kormányon, csak a tények kedvéért.
Válasz erre 

birkamenet 2022.08.01. 12:16:47

@#szájbergyerek#:

Tudod mi a világpiaci ár kisfidernyák? Amikor orbánod a 2010-es 265 forintoe euro helyett 2022-ben már 405-ön számlázza neked ugyanazt a litert. Meg köbmétert.
Válasz erre 

midnightcoder2 2022.08.01. 12:29:04

@birkamenet: "Mer ugyebár a rezsicsökkentés nem fedezet nélküli szavazatvásárlás volt, te észkombánny?"

Alapvetően nem. Anno valakik elkövették azt a hazaárulást, hogy monopolhelyzetben lévő energiaszolgáltatókat magánkézbe helyeztek. Ezzel a lakossági fogyasztókat eléggé kiszolgáltatott helyzetbe hozták. Itt avatkozik be állam bácsi, hogy a fák ne nőjenek az égig, és ezt nevezték el Orbánék hangzatosan rezsicsökkentésnek. De itt igazából az árat a szolgáltatók fizetik, nem állam bácsi. És persze az előbbieket sem kell nagyon félteni ezért.
Válasz erre 

midnightcoder2 2022.08.01. 12:31:33

@birkamenet: "az elmútt 12 évben a 21. századnak megfelelő energia takarékos és alternativ rendszereknek a támogatásába ment volna, akkor ma jót röhögnél a vén szaros putyinon."

A németeknél senki nem költött többet zöldenergiára (és persze nekik volt is miből) még is be fog fagyni a seggük télen.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.08.01. 12:41:56

@birkamenet: Német barátaid mintha nem nevetgélnének, max. kínjukban..:)
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.08.01. 12:42:52

@Etniez: Hát ti, brit lakosok..
Válasz erre 

Sir Gombóc 2022.08.01. 12:45:20

@midnightcoder2: hát igen, biztos ezért volt növekedés az első két negyedévben, de ha jól olvastam, legrosszabb esetben is 4 %-os visszaesést prognosztizálnak az EU gazdaságnak, míg az orosz visszaesés ennek többszöröse már most.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.08.01. 12:45:44

@Etniez: 1300 fonttal magasabb rezsiköltségre készülj októbertől..
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.08.01. 12:47:29

@Sir Gombóc: Viszont nem fognak 15 fokos szobákban ücsörögni decembertől márciusig..
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.08.01. 12:50:25

@midnightcoder2: Gyakorlatilag azt a kártékony helyzetet szüntették meg, hogy a közműszolgáltatások monopolhelyzetben lévő multik kezében voltak..
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.08.01. 13:05:01

@munkásőrkék felnőttpelenka: lesz még repeta!

Lenin hol van? Torkán akadt?
Válasz erre 

sancho13 2022.08.01. 13:08:59

@CSOKKI MÁLNA: Gondolom,hogy tudod miről is ugatsz vagy csak nyomod a mantrát??
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.08.01. 13:13:31

Berlin elkezdi kikapcsolni a történelmi műemlékeit megvilágító reflektorokat, hogy az orosz gázhiány miatt energiát takarítson meg
A német főváros tisztviselői a héten közölték, hogy mintegy 200 épület és nevezetesség – köztük a berlini, vörös téglából épült városháza, az állami operaház és a Charlottenburg-palota – fog sötétbe borulni éjjelente.
Egy másik német városban, Hannoverben az orosz gázválság miatt minden középületben lekapcsolták a fűtést és hideg zuhanyzásra váltottak.

ami
kormárcsak a hol
lo
emlék
hej
eken lesz világ
ítás
Válasz erre 

sancho13 2022.08.01. 13:15:34

@ez a nevem senki: Várj,gyökér hol van még a tél,na majd akkor ugass!!!!
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 13:46:38

@#szájbergyerek#: bocsi, szeptembertől.

Miért? Mert volt két vh aminek a része volt ez az ország.
Tudják, agresszív nagyhatalmak nem állnak le addig, amíg le nem állítják őket. Ennek ára van, jaj 1200 Font éves szinten, jaj-jaj fél havi bérem.
Valakinek annyi sem.

Armageddon.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 13:47:42

@midnightcoder2: melyik európai államban van állami kézben az energiaszolgáltató?
Válasz erre 

Sir Gombóc 2022.08.01. 14:15:45

@sancho13: dehogy tudja..
Válasz erre 

#szájbergyerek# 2022.08.01. 14:25:54

@Etniez:
Csak a "nyugati ember" hiszi azt, hogy kicsit több pénzzel bármi megoldható.
Felőlem nyugtathatod magad azzal, hogy ha ugyanazt a gázt júkéj megveszi valaki mástól drágábban, akkor Putyin hirtelen összekulázza magát és "leáll".
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.08.01. 14:57:26

@#szájbergyerek#: nem kulázza az. Széprepedéses a lelkem, azért olyan szigorú.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 15:28:44

@#szájbergyerek#: dehogy is. Fegyverekkel és hírszerzéssel kell támogatni ukrajnát, hogy minél több orosz katonát öljenek meg.
Drága, de megéri.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 15:30:52

@Etniez: én részemről azt tartanám kívánatosnak, ha a háború évekig elhúzódna teljesen kifacsarva Oroszországot. Egy második Afganisztán, az lenne jó.
Válasz erre 

Sir Gombóc 2022.08.01. 16:32:36

@#szájbergyerek#: danubeinstitute.blog.hu/2022/08/01/oroszorszag_nem_tud_minden_energiat_eladni_azsiaban
Válasz erre 

GyMasa 2022.08.01. 16:47:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Szerintem csak cáfolta a hamis állítást (akarom mondani, a TÉVEDÉST)...
Pont te írtad pár éve valakinek, hogy azért kell vigyázni az ilyen általános kijelentésekkel (senki, mindenki, stb) mert elég csak egy példát hozni rá, hogy megcáfold.
Nos, Etinez most tévedett egy alaposat azzal, hogy azt állította, hogy a britek SEMMIT nem importálnak az oroszoktól.
Ráadásul 4,5 milliárd font azért elég sok pénz.
Olyan 2 153 596 131 450.00 HUF.
Nyilván, neked ez csak apró, de én szívesen elfogadnám.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.01. 16:51:11

@Etniez:

"én részemről azt tartanám kívánatosnak, ha a háború évekig elhúzódna teljesen kifacsarva Oroszországot."

Folyjék a háború az utolsó ukránig - ugye erre gondoltál?
Válasz erre 

GyMasa 2022.08.01. 16:51:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Igen, igen!!!
Én már dörzsölöm is a tenyeremet, úgy várom, hogy kifizethessem azt a 700EUR negyedét idénre, megm ajd a 700 EURt jövőre is!
A 2 EUR-os benzin, és a 60 centes villany mellé!
2 gyereket egyedül nevelve, a családi pótlékon kívül bármiféle támogatást kapva, hiszen "túl jól keresek".
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 16:54:25

@GyMasa: "egy alaposat azzal, hogy azt állította, hogy a britek SEMMIT nem importálnak az oroszoktól."

Alaposat. 4%-ot. Az sem csövön jött, hanem hajón, mivel ide nincs vezeték. Majd jön ide máshonnan hajón.

Ez legyen életem legnagyobb tévedése...
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 16:59:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem, egy háború nem lehet olyan intenzív. Az intenzív szakasznak már vége, az oroszok kimerültek.
Tüzérséggel jöttek már csak előre, de a nyugati fegyverekkel már ez is meg lett akadályozva.
Egy olyan konflikuts lenne kívánatos, ahol helyi összecsapások történnek, nem engedve az orosz hadsereget kivonulni, viszont a kimerültség miatt előretörni sem tudnak.
Ez a legjobb szcenárió. Tudod miért? Mert Oroszország nem tudja eladni a gázt sehova.

Pánikoltat a sok orosz agitprop oldal, de nincs vezeték, nincs hajó. Kínával megegyeztek egy vezetékről, ami a tervek szerint 2030-ban lesz üzembe helyezve és ennyi.
És addig mit csinálnak a gázzal? Feldugják a seggükbe? :DD

Kénytelenek lesznek eladni Európának előbb vagy utóbb. Csak ezt kell kivárni és meg is törtük az oroszokat. Nem kell beszarni, télen már lesz orosz gáz, akárhogy alakul a helyzet.

Az energiahordozók ára sem lehet évekig az egekben, mert akkor világméretű recesszió lesz és majd az korrigálja az árakat.
Lesz maximum egy kemény telünk, ki kell bírni és jól meg kell fingatni az oroszokat.

Thats it.
Válasz erre 

GyMasa 2022.08.01. 16:59:50

@midnightcoder2:
Az hagyján, de a néemetek, a szokásaikhoz híven a falig is elmentek ezügyben, méghozzá Pellworm szigetén, ahol indítottak egy pilot projektet a szuperzöld mennyország megvalósítására.
Pénzt nem kímélve az összes épületet átalakították, csak időjárásfüggővel termelték az áramot, meg még tárolókapacitást is építettek ki.
200 000 EUR költség jutott minden egyes házra a szigeten az átalakítási költségből.
Ezzel sikerült elérni, hogy az idő 90%-ában a szigeten CSAK az időjárásfüggők által termelt áramot használták!

Kiváló eredmény!
Magyarra lefordítva:
Házanként mai áron 80 millió HUF-ért elérték, hogy naponta csak 2,4 órán keresztül lenne áramszünet.
Szerintem ez egy bölcs, sikeres projekt volt, amit azonnal kötelezővé kellen tennie az egész EU-nak!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.01. 17:01:53

@Etniez:

"Mert volt két vh aminek a része volt ez az ország."

Melyek közül egyiket sem Oroszország ill. a Szovjetunió indította. Így a mostani háborúra, amelyet az oroszok indítottak, ne akarj messzemenő következtetéseket levonni az előzmények alapján.
Válasz erre 

GyMasa 2022.08.01. 17:05:47

@CSOKKI MÁLNA:
Nem a monopólium volt a probléma, hanem a Hornék által garantált 8%-os megtérülés.
Azaz, ha egy ilyen szolgáltató BÁRMI okból veszteséges lett volna, a magyar állam vállalta, hogy kipótolja a veszteséget, ÉS ezen felül fizet nekik évente 8% "nyereséget".
Ez, ugye azonnal beindította mindenkinek az agyát, és egyből kétkézzel baszák el a pénzt az összes szolgáltatónál, hiszen pont az volt a lényeg, hogy minél minuszosabbak legyenek (mert akkor lett itt helyben plusz pénz) mert ugye az állam majd fizet...
Ennek isszuk a mai napig a levét olyanokkal, hogyha építkezel, akkor a szogáltató elvárja, hogy csak a villanyóraszekrényed félmillió forintba kell kerüljön, és emiatt járt pl mindenki a DÉMÁSZnál Land rover defenderekkel (mert a főnök unokaöccsénak éppen Land Rover kereskedése volt), ezért lett minden kiadva alvállakozóknak, akik egy-egy csvart 50 000-ért húztak meg...
Válasz erre 

GyMasa 2022.08.01. 17:08:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Basszus, nekem is pont ez jutott eszembe!
Mekkora egy csupaszív filantróp!
Válasz erre 

GyMasa 2022.08.01. 17:09:33

@Etniez:
ANNYIRA örülök neki, hogy magaddal szemben ennyire megbocsátó vagy!!!
Jó látni, hogy vannak még ilyen nagylelekű emberek a Földön!
Válasz erre 

GyMasa 2022.08.01. 17:36:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Mondjuk, Zöld Vladimir már a háború első napjaiban meghirdette az "utolós emberig" stratégiát a háborúban. Szóval, kik vagyunk mi, hogy felülbíráljuk őt?
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 17:48:52

@GyMasa: Beismertem, hogy tévedtem, nem pubi? Én nem vagyok fideszes, nekem nem fáj.

De a 4% az semmi, bárhonnan pótolható, ami nem cáfolja az alaptézisem, hogy lesz itt gáz, nem lesz gáz :D.

Nektek is lesz, legkésőbb tavasszal.

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Biztos vagy te abban, hogy Oroszország nem volt ott az első világháború elindítói között? :D Kicsit felületes a történelem tudásod.

A másodikat pedig valóban nem Szovjetunió indította el, mert Németország megelőzte.

De ezek után is volt az un Hidegháború, aminek Szovjetunió és személyesen Putyin is a részese volt.
Nem kell beszarni az orosz medvétől, jól meg kell fogni a tökeit és kész. Nekünk meg kényelmes a helyzet, némi pénzbe és hadianyagba kerül az egész balhé, de legalább nem kell odaküldeni fiainkat meghalni. Ti könnyen beáldoznátok Ukrajnát, ami azért furcsa, mert egy olyan országnak vagytok a fiai, akit 1944-ben és 1956-ban is beáldoztak a nagyhatalmak. Nekünk kellene ezen rossz hagyomány ellen harcolni, de rátok nem nagyon lehet ebben számítani. Orrotokig sem nagyon láttok...
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 17:54:42

eremitha.blog.hu/2022/07/31/orosz_magyar_baratsag_a_tortenelmunkben

"Pedig az orosz külpolitika mindig is terjeszkedő és támadó volt a kezdetektől a mai napig. IV. Ivántól Nagy Péteren át Nagy Katalinig hódító harcokban szerezték meg Szibériát, Közép Ázsiát és a Kaukázust is. Ezalatt pedig népeket igáztak le és irtottak ki. Terjeszkedés jellemezte őket a XIX. századba is (háború Törökországgal és a nyugati hatalmakkal [Krími háború]) és bár sokan nem tudják, de még a II. világháborúban is. Sztálin ugyanis mind Finnországot mind Lengyelországot lerohanta a vörös hadsereggel még a háború kezdetén teljesen jogtalanul. (Lásd: Lengyelország felosztása Hitler és Sztálin által.) Ráadásul ma már történészek által igazolt, hogy az oroszok Európa ellen készültek támadásra 1939-ban, csak Hitler megelőzte őket. Mind Viktor Szuvorov orosz, mind pedig John Keegan brit hadtörténész erre a következtetésre jutottak kutatásaik során."
Válasz erre 

Sir Gombóc 2022.08.01. 18:28:19

@Etniez: a II. világháború: Téli háború fejezetet javasolnám tanulmányozásra azoknak, akik szerint az oroszok/szovjetek nem indítottak háborút.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.08.01. 19:18:04

@Etniez: az a baj, hogy csak egy oroszt kellene likvidálni.
Az odaküldött katonákat sajnálom, hogy egy vén impotens fasz miatt kell meghalniuk.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.08.01. 19:20:18

@Etniez: ezeknek a fideszkomcsi muszkafasszopó tetveknek tetszik ez a hozzáállás.
Persze ha Gyurcsány csinálná ezt....
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 19:38:27

@Etniez:
Tehát közlöd, hogy oda nem megy egy csepp sem, aztán ott a tény, hogy de bizony, akkor meg jajj, az csak 4%. Gondolom a 27% szén sem fog hiányozni.
Eddig csak azért adott ki ángyélusország 4,5 milliárd fontot, hogy segítsen Putyinnak.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 19:44:46

@Etniez:
"@Kovacs Nocraft Jozsefne: Biztos vagy te abban, hogy Oroszország nem volt ott az első világháború elindítói között? :D Kicsit felületes a történelem tudásod."

Hát, te ezt is nyilván jobban tudod. Az okj-n hogy tanultátok?
Szerintem Németország üzent hadat Oroszországnak 14 aug 1-én, a Monarchia pedig 5-én.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 19:54:23

@Etniez:
Tényleg annyira jó, hogy semmihez nem értve böfögöd a sok hülyeséget. Minden mondatod marhaság :D:D

"Az intenzív szakasznak már vége, az oroszok kimerültek."
Persze. Ahogy már mondtad egy hónapja, kettő, három négy öt hónappal ezelőtt is.

"Tüzérséggel jöttek már csak előre, de a nyugati fegyverekkel már ez is meg lett akadályozva."
:D Persze. Mivel menjenek előre?

"Egy olyan konflikuts lenne kívánatos, ahol helyi összecsapások történnek, nem engedve az orosz hadsereget kivonulni, viszont a kimerültség miatt előretörni sem tudnak."
Igen, az oroszok ellen ez minden géniusznak bevált. Napóleon, Hitler tudna mesélni, hogy mennyire ki tudtak merülni a ruszkik. NEM ENGEDVE KIVONULNI? TE HÜLYE VAGY?

"Ez a legjobb szcenárió. Tudod miért? Mert Oroszország nem tudja eladni a gázt sehova."
És akkor mi van? Neki van.

"Pánikoltat a sok orosz agitprop oldal, de nincs vezeték, nincs hajó. Kínával megegyeztek egy vezetékről, ami a tervek szerint 2030-ban lesz üzembe helyezve és ennyi.
És addig mit csinálnak a gázzal? Feldugják a seggükbe? :DD"
Berobbantják a gázkutat, tehát kevesebb lesz a világpiacon, tehát felmegy az ára, és kevesebbet adnak el drágábban. A gáz jó lesz jövőre is.
Ja, idén rekordot döntött az orosz export, szóval tényleg nagyon fényesen megy a terv..

"Kénytelenek lesznek eladni Európának előbb vagy utóbb"
Megint: MIÉRT? Miért lenne kénytelen? Megromlik?

. "Csak ezt kell kivárni és meg is törtük az oroszokat."
Az pont két nappal később lesz, miután megfagytunk.

"Nem kell beszarni, télen már lesz orosz gáz, akárhogy alakul a helyzet."
:D:D:D

"Az energiahordozók ára sem lehet évekig az egekben, mert akkor világméretű recesszió lesz és majd az korrigálja az árakat."
Jaaa, és ennyi? :D::D

Lesz maximum egy kemény telünk, ki kell bírni és jól meg kell fingatni az oroszokat.

Thats it.
Igen. Thats it. Egy idióta vagy, aki tényleg nem lát az ágytálnál messzebb.
Válasz erre 

chrisred 2022.08.01. 20:04:25

@tiltsál ki te gyökér: És azt nem tanították, hogy Szerbia az orosz cár felhívására utasította el a Monarchia ultimátumát, és a két érintett államon kívül Oroszországban rendelték el először a teljes mozgósítást? (Erre válaszul érkezett a német hadüzenet, mert nem akarták megvárni, amíg az orosz haderő felvonul a keleti határaiknál.)
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 20:05:00

@Etniez:
"én részemről azt tartanám kívánatosnak, ha a háború évekig elhúzódna teljesen kifacsarva Oroszországot. Egy második Afganisztán, az lenne jó."

Tudod, van egy Henry Kissinger nevű faszi. Talán nem akkora szakértő, mint te, de az iq-ja kb. annyi mint a te egész családodnak együtt.
Kapott is némi Nobel-díjat, meg ilyen hasonlókat. Ő nagyon mást gondol.
Válasz erre 

chrisred 2022.08.01. 20:07:50

@Etniez: "A másodikat pedig valóban nem Szovjetunió indította el, mert Németország megelőzte."

Nem megelőzte, hanem a Molotov-Ribbentrop paktumban megállapodottak szerint először lépett. Attól még megegyeztek egymás között Lengyelország felosztásában.
Válasz erre 

chrisred 2022.08.01. 20:09:04

@tiltsál ki te gyökér: A Kissinger nevű faszi mondta a hetvenes évek végén, hogy a szovjet rendszer valószínűleg még évszázadokig fenn fog állni.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 20:18:22

@chrisred:
Mutasd, én ezt nem láttam.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.08.01. 21:06:19

Bamba seggfing.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 21:44:17

@tiltsál ki te gyökér: Általában nem szoktam az ostobaságaidra reagálni, amikor fullba nyomod a kretént, de most már unlak te kis majom.

"Persze. Ahogy már mondtad egy hónapja, kettő, három négy öt hónappal ezelőtt is."
Akkor nézd meg a térképeket, te kis majom, mennyit haladtak előre az oroszok nyáron. Segítek, szinte semmit. Annak a területnek, amit most a kezükön tartanak a 80-90%-át május végéig foglalták el. Tehát kimerültek. Fasz vagy, 1-0 ide.

"Mivel menjenek előre?" Páncélosokkal, gyalogsággal, ahogy szokták a rendes hadseregek. Ehhez képest az oroszok csoportosítják a tüzérséget, ronggyá lőnek egy területet, majd miután nem maradt ott semmi, előre mennek. Tudod mi ez? Első világháború bazdmeg. Ennyit tud a fos orosz hadsereg. Hol vannak a repülőgépek, helikopterek, Speznaz, anyámfasza. Sehol. Nulla. 100 éves technológia és felfogás. Fagy vagy, 2-0 ide.

"NEM ENGEDVE KIVONULNI? TE HÜLYE VAGY?"
Nem, folyamatosan zavarni őket, mint a Vietkong vagy Taliban. Így kénytelenek hatalmas haderőt feleslegesen idegen földön állomásoztatni és egy csomó pénz és energiát elpazarolni. Fasz vagy, 3-0

"És akkor mi van? Neki van."
És akkor mi van? Ha nem adja el, akkor csődbe megy az egész gazdaság, előbb vagy utóbb kénytelen lesz eladni, mert a gázt megenni nem lehet. Fasz vagy, 4-0 ide.

"Ja, idén rekordot döntött az orosz export, szóval tényleg nagyon fényesen megy a terv.."
Az igen érdekes lenne, mivel Európa a legnagyobb vásárlója, máshova pedig nemigen tud gázt eladni. Ebben is hülye vagy, 5-0 ide.

"Megint: MIÉRT? Miért lenne kénytelen? Megromlik?"
Mert abból van a bevételük. Fasz vagy, 6-0 ide.

"Az pont két nappal később lesz, miután megfagytunk."
Nem fogunk megfagyni, nem Oroszország a világon az egyetlen, aki ad el gázt... Fasz vagy, 7-0 ide.

"Jaaa, és ennyi? :D::D"
És annyi. Ne aggódj, te ki leszel fizetve akkor is, amikor már a tanároknak nem jut.

"Igen. Thats it. Egy idióta vagy, aki tényleg nem lát az ágytálnál messzebb."
Menjél szépen vissza játszani és hagyd a felnőtteket beszélgelgetni.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 21:45:32

@chrisred: Bónuszként megtámadták a Finneket is, csak a vicc kedvéért. Mindenki tudja, hogy Oroszország-Szovjetunió egy agresszor. Csak a nagyon hülyéknek és tudatlanoknak kell bizonyítani az ellenkezőjét.
Válasz erre 

GyMasa 2022.08.01. 21:46:48

@tiltsál ki te gyökér:
"Jaaa, és ennyi? :D::D "
Hát, hogyne lenne ennyi!
Megmondták az okos EU-s politikusok, (tudod, akik az autóiparral kapcsolatban már évek óta a fizika törvényeit akarják felülírni jogszabályokkal) hogy "Kell egy vásárlói ársapka az olajra, meg a gázra, és senki nem adhatja el annál drágábban"
Ami valóban egy kiváló ötlet, csak annyi pici probléma van vele, hogy teljességgel életidegen ötlet. Azaz soha nem fog működni, legalábbis, szabadpiaci körülmények között.
(Mert, olyat lehet, hogy lerohanjuk az összes OPEC országot, és akkor a felállított, "demokrata, a z USA segítséggel a "zsarnokok ellen küzdeni akaró, szabad kormány" majd aláírja az egyezményt, és önként adja oda olcsón az olajat meg a gázt. És, akkor persze, majd az EU meg az USA emberek becccó' megígérik, hogy nagyon takarékoskodni fognak az olajjal, meg a gázzal!
Tiszta agyrém, mintha egy óvodűscsoportot hallanék a tízórai előtti játék órában...
(Bár, az óvodásoknak lehet, hogy küzelebbi kapcsolata van a valósággal, mint ezeknek...)
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 21:48:45

@Etniez: "Ja, idén rekordot döntött az orosz export, szóval tényleg nagyon fényesen megy a terv.."

Az idénnek december 31-én van vége, majd térjünk vissza erre a számadatra akkor.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.01. 21:53:04

@Etniez:

"nincs vezeték, nincs hajó."

Hajó 2030-nál hamarabb lesz. India is erősen érdeklődik.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 21:53:06

@GyMasa: "majd aláírja az egyezményt, és önként adja oda olcsón az olajat meg a gázt."

Meglesz az egyensúly, minek pánikolsz? Volt már olyan, hogy nem talált magára a világgazdaság?
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 21:54:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Érdeklődjön. A világnak ugyanannyi gáz kell, mint a háború előtt és ugyanannyi is áll rendelkezésre.
Maximum kicserélődnek a vásárlók és az eladók. India vesz oroszoktól, mi veszünk attól, akitől India vett.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 21:58:53

@tiltsál ki te gyökér: Szerintem meg úgy volt, hogy Osztrák-Magyar Monarchia hadat üzent Szerbiának, de mivel Szerbiának volt szövetségesi szerződése Oroszországgal ők is mozgósítani kezdtek, erre a Német Császárság is mozgósítani kezdett és meg is volt a háború.

Tudod, ha az oroszok hagyták volna szépen eltiporni Szerbiát, megspóroltak volna egy világégést. Nagyon-nagyon hiányosak az ismereteid, de annál nagyobb seggfej vagy. OKJ-s Megafonos bm.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 22:00:50

A Kissingeres duma meg kit érdekel? Mazsolázgatás. Van 1001 ember, aki mást mond, kiválasztja azt, aki azt mondja amit ő hallani akar és fáklyaként tartja, mint az új Jézust.

Kissinger is ember, ő is tévedhet.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 22:12:59

@Etniez: Jó okj-s sofőrt kell minden kormányba! ::D:D:D
"Akkor nézd meg a térképeket, te kis majom, mennyit haladtak előre az oroszok nyáron. Segítek, szinte semmit. Annak a területnek, amit most a kezükön tartanak a 80-90%-át május végéig foglalták el. Tehát kimerültek. Fasz vagy, 1-0 ide"
Persze ki. AZ nem zavar, hogy konkrétan a világ összes fegyverét tolják oda az ukránoknak, és ennek ellenére az orosz szépen jövöget előre?

" Első világháború bazdmeg. Ennyit tud a fos orosz hadsereg. Hol vannak a repülőgépek, helikopterek, Speznaz, anyámfasza. Sehol. Nulla. 100 éves technológia és felfogás."
::D:D Te mint a haditechnika nagy tudója inkább küldenéd előre az élőerőt, mint, hogy megsemmisítsd az ellenállást? Bravó. Neked tényleg semmi agyad nincs.

" Ha nem adja el, akkor csődbe megy az egész gazdaság, előbb vagy utóbb kénytelen lesz eladni, mert a gázt megenni nem lehet. "
Igen, az oroszoknak tényleg nagy problémájuk, hogy nincsen ennivalójuk. Mondjuk a világ legnagyobb gabona exportőre de nyilván nem tudják megenni sem a baromfit, se a disznót, sem a halat, amit szintén exportálni szoktak.
Annyira nagyon buta vagy, mint a segg.

Van egy ország, aminek mindene van. Érted baszod? Már Marx megmondta, hogy mindennel rendelkezik. És ezt akarják a hozzád hasonló balfaszok kiéheztetni.
Baszod, hülyegyerek, nézz már rá az orosz gazdaság szerkezetére: Kaja importja 5-10%. Energiahordozó import semmi. Az orosz akkor is enni meg fűteni fog, ha soha az életben nem is néz arra senki.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 22:14:15

Wikipédián elég felületesen van leírva, de a lényeg benne van:

"A merényletet követően megélénkültek a diplomáciai kapcsolatok a nagyhatalmak között, mely időszak „júliusi válság” néven ismert. Ennek végén az Osztrák-Magyar Monarchia hadat üzent Szerbiának július 28-án. Oroszország azonban Szerbia segítségére sietett és augusztus 4-re a konfliktusba belépett Németország, Franciaország és Nagy-Britannia is"
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 22:14:17

@Etniez: "Kissinger is ember, ő is tévedhet."
Az a lényeg, hogy te nem. :D:D:D
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 22:16:51

@tiltsál ki te gyökér: Az teljesen nyilvánvaló, hogy a haditechnikához, stratégiához, taktikához és a hadtörténelemhez is nulla a tudásod, pedig a tornából felmentettek is tudnak olvasni, neked sem esne nehezedre.
Az OKJ Megafon-tanfolyamon ilyen tudást nem fogsz felcsipegetni, reménytelenül tudatlan vagy.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 22:17:31

@Etniez: Hogy sietett Szerbia segítségére Oroszország? Odafutott?
AZ megvan, hogy Orosz/Francia/Angol szövetség?
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 22:17:41

@tiltsál ki te gyökér: A lényeg az, hogy én is.

De attól még, hogy Kissinger mondja nem biztos hogy igaz. Érvelési hiba, "tekintélyre hivatkozás".

Látod, ezt sem tanítják a Megafon OKJ-szakkörön.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 22:20:13

@Etniez:
A német hadüzenetet küldött. A Monarchia is. Ennyi.
Hülyeség, a 'ha az orosz hagyta volna a szerbeket" duma. Nem volt ott. Nem volt Szerbiában hadserege, nem tudott semmit csinálni. Sötét vagy ismét.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 22:20:26

@tiltsál ki te gyökér: "Az orosz akkor is enni meg fűteni fog, ha soha az életben nem is néz arra senki."

Erre már az ősember is képes volt. Micsoda fejlődés, szinte vágyom Oroszországba.
Amit te mesélsz, az duma. A modern embernek nem kaja kell meg tábortűz, hanem számítógép, autó, meg mobiltelefon. Ebből mit is gyárt Oroszország? :D
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 22:22:29

@tiltsál ki te gyökér: Oroszország mozgósítani kezdett a hadüzenet után nyilvánvalóan azzal a szándékkal, hogy megtámadja a Monarchiát, konkrétan Magyarországot. Már akkor is közös határunk volt azokkal a barbár semmirekellőkkel sajnos, ezért jó, hogy most van Ukrajna például.
Erre a Németek is mozgósítani kezdtek. Ha Oroszország nem hepciáskodik, nincs első VH.

Mondom, számomra nagyon vicces olvasni a vergődésed, ami a tudás hiányából adódik.
Te szerencsétlen Megafonos.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 22:24:56

@Etniez:
Ez Kissinger esetében nem tekintélyre való hivatkozás, hanem szakértelemre.
Te még ehhez is ostoba vagy, hogy értsd, hogy mit jelent a tekintélyre való hivatkozás, mint érvelési hiba. Az mondjuk azt jelenti, hogy egy világhírű szívsebész nem feltétlenül ért a makroökonómiához.
Az viszont elvárható, hogy a szívsebész a szívről szakértelemmel beszél.

Na, most Kissingernek van külügyi tapasztalata, nem kevés, Nobel díjat kapott ebben a témában meg úgy 70 éve ennek a szakértője.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 22:28:01

@Etniez:
"Ha Oroszország nem hepciáskodik, nincs első VH."
Hát persze sofőr. :D:D
Az oroszok kezdték, azért először Németország lerohanta Luxemburgot, meg megtámadta Belgiumot. Biztos rossz térképet néztek

Figyelj, nem véletlenül vagy te az ágytálcserélgető...
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 22:30:57

@GyMasa: Na igen. AZ tök jó lesz, amikor majd azt mondják a Katari szultánnak vagy sejknek, hogy figyelj, ennyi az olaj ára, és nem több. Az meg majd azt mondja, hogy jó.
Válasz erre 

GyMasa 2022.08.01. 22:38:34

@Etniez:
"Meglesz az egyensúly, minek pánikolsz? Volt már olyan, hogy nem talált magára a világgazdaság? "
Jaja, MAJD meglesz!
De nem attól, amit a te oldalad megoldásnak gondol!
Ez az ársapka egy életidegen hülyeség, és szégyanteljes, hogy azok az emberek, akiknek meg kellene ezt a problémát oldani, ilyen értelmetlen szarokkal töltik az időt a megoldás keresése helyett.
TE mondhatod, hogy "majd megoldódik". Ők nem, mert nekik a kötelességük tenni érte!
Azért kapják a nem kevés fizetésüket!
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 22:45:54

@Etniez: Jajj, tényleg fájdalmas, hogy minden egyes hozzászólásod baromság....

"Érdeklődjön. A világnak ugyanannyi gáz kell, mint a háború előtt és ugyanannyi is áll rendelkezésre."
Hát kurvára nem. Mivel vannak új technológiák adott esetben kellhet kevesebb, és kellhet több is jóval. Mondjuk, hogy az okos németek bezárták az atomerőműveket, és esetleg tényleg érdekelné őket a környezet, akkor több gáz kellene nekik mint atom mellett.. De ha esetleg Kína is bezár még pár szénerőművet, akkor kelleni fog a gáz nekik is.

"Maximum kicserélődnek a vásárlók és az eladók. India vesz oroszoktól, mi veszünk attól, akitől India vett."
És akkor ebben hol is szerepel az oroszok térdrerogyása? Mert azt azért vágod, hogy akitől eddig India vett, annak leginkább valahogy ide kell, hogy juttassa a cuccot. Szerinted olcsó tartályhajókon? Meg mennyire biztonságos?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.08.01. 22:48:28

Toldi mozis szenvelgőfing.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 22:49:21

@tiltsál ki te gyökér: Még mindig nem érted, te szerencsétlen. India és Oroszország között nincs vezeték, sem tenger.

Hiába érdeklődik India, ha nem tudja hol megkapni a gázt.

Az orosz támadásra meg annyit még, hogy jobb hadseregek összefegyvernemmel támadnak.
Légierő, gyalogság, páncélosok, tüzérség.

A szánalmas orosz hadsereg is ezzel próbálkozott az elején, de miután ronggyá lőtték a páncélosokat és a légierőt, maradt a 100 éves technika. Az orosz hadsereg 1914-ben tart, a különbség csak annyi, hogy már nem ló húzza az ágyút.

Na mára ennyi, unalmas a tudatlanságod.

Többieknek jó éjt!
Válasz erre 

Etniez 2022.08.01. 22:49:59

@GyMasa: Ha nem az ársapka, akkor más. Volt már pár válság, lesz még pár válság. Nincs új a nap alatt.
Válasz erre 

GyMasa 2022.08.01. 22:58:22

@tiltsál ki te gyökér:
Igen, elképzelem ezt a beszélgtést...
Főleg, ahogy a Kanadai Trudó gyerek megy oda ezt kijelenteni...
Válasz erre 

GyMasa 2022.08.01. 23:00:06

@Etniez:
Jaja, te se' vegyél levegőt 15 percig...
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 23:03:04

@GyMasa:
Azért, mert ilyen Etniez félék odaszavazták őket.

Mert annyi esze nincs a nyomorultnak, hogy olyan apró dolgokon elgondolkodjon, hogy baszki eddig hoztuk 9% olajat meg 27% szenet, akkor most honnan hozzunk. Meg mivel.
Mert a bányákban nem áll a szén folyamatosan, pont úgy, ahogy LNG szállító hajók sem strichelnek üresen fuvarra várva...
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 23:10:37

@Etniez: Te ostoba majom! Már most is vásárol gázt bazmeg :D:D:D
Nincs tengeri összeköttetés Oroszország meg India között? Ennyire tényleg ne égesd már magad.

"Az orosz támadásra meg annyit még, hogy jobb hadseregek összefegyvernemmel támadnak.
Légierő, gyalogság, páncélosok, tüzérség."
Persze, mind egyszerre, hogy egymást lőjék szanaszét, ugye? :D:D:

"A szánalmas orosz hadsereg is ezzel próbálkozott az elején, de miután ronggyá lőtték a páncélosokat és a légierőt, maradt a 100 éves technika. "
Ja, szarrá. Főleg a légierőt. Annyira, hogy ukrán gép nem maradt egy sem :D
Jajj, te buta fasz
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 23:14:36

@GyMasa: A izé német Scholz meg a mesekönyvíró ment oda.
A sejk meg leültette szépen lábhoz őket, aztán meghallgatta a hülyeséget.
Azért egy maszkot felvett, hogy ne lássák, hogy röhög.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.01. 23:20:22

@GyMasa:
Aztán lepasszolta a majmot az energiaügyi miniszternek, aki lassan és érthetően elmondta, hogy nekik hosszútávú szerződéseik vannak, és az nem úgy van, hogy beesik Németország, hogy "szállíccsatok mán gázt" és már töltik is a hajókat...
Válasz erre 

GyMasa 2022.08.01. 23:39:55

@tiltsál ki te gyökér:
"Mert annyi esze nincs a nyomorultnak, hogy olyan apró dolgokon elgondolkodjon, hogy baszki eddig hoztuk 9% olajat meg 27% szenet, akkor most honnan hozzunk."
Jaja, mert pl, én azt vettem észre, hogy a hozzá hasonlóaknak már a felsős matekkal is nagyon komoly (ijesztően) problémája van!
Tehát, jelen esetben nem tudja felfogni annak a jelentőségét, hogy 27% szén az a teljese fogyasztás 1/4-e. Ők az a fajta réteg, akiknek teljesen felesleges bármiféle, számokkal alátámasztott példákat hozni, ugyanis kb egy óvodás szintjén van a számfogalmuk (Tudod, 1, 2, SOK)
A saját határuk felett már meg sem próbálják kontextusba helyezni a számokat, csak keresnek egy "szakértői véleményt" és azt fogják szajkózni, vagy, ahogy ő is csinálja, egyszerűen figyelmen kívül hagyja, amikor átszámolod neki a "csak" 4,5 milliárd GBP-t HUF-ra...
Láttad, egyszerűen képtelen felfogni egy ekkora összeg mértékét.

" Meg mivel."
Bizony! Ma nem termelési hiány van, hanem keresleni hiány.
Alapesetben ugye mindenki a legközelebbi elérhető forrásból szerez be MINDENT, hiszen az a legolcsóbb. Ha ebbe beleszarik ideológiai alapon az EU és az USA kiváló, brilliáns elmével rendelkező vezetősége, akkor amikor messzebbről kell az EU-ba szállítani, annak az a következménye, hogyha 2x annyi ideig tart egy kanyar egy LNG tankernek, akkor egy év alatt csak fele annyit tud elfuvarozni.
Ezek már ezt sem értik.
De, tegyük fel, hogy vesznek még hajót.
Ha most mindenki 100% kihasználtsággal keresi magát gennyesre a hülye EU-n, akkor csak új hajó vásárlása marad.
Amivel az a baj, hogy azt meg kell építeni, ami kb 3 év.

"Mert a bányákban nem áll a szén folyamatosan, pont úgy, ahogy LNG szállító hajók sem strichelnek üresen fuvarra várva... "
Igen, de ez egy olyan koncepció, amit nem tudnak felfogni, és ezt helyettesítik a mindenhonnan összeolvasott sületlenségekkel. (Mint pl hogy az a zöld fordulat fog segíteni, amivel a Németek az elmúlt bő 20 éveben, jóval 1000 milliárd EUR eltapsolása után sincsenek a közelében sem, hogy akárcsak enyhítse a problémát)
Válasz erre 

GyMasa 2022.08.01. 23:41:04

@tiltsál ki te gyökér:
Jaja, ezt hallottam.
De a vicces az volt, hogy hazajöttek, és elújságolták, hogy "Megoldották a problémát!"
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.08.02. 00:10:34

@GyMasa: A monopólium mindig problémás, különösen alapvető szükségletek esetén.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.08.02. 06:36:53

@CSOKKI MÁLNA: Mi van már azzal a rendszerhasználati díj állítólagos csökkentésével?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.08.02. 06:44:36

@tiltsál ki te gyökér: "Persze, mind egyszerre, hogy egymást lőjék szanaszét, ugye? :D:D:"
Az sem tudod mi a tüzérség, ne ugass bele!
Zárótűzről hallottál már? A mostani hagyományos tüzérség szórás 20-25 km-es távolságban 100 méteres szórású.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.08.02. 06:46:33

@tiltsál ki te gyökér: "Nincs tengeri összeköttetés Oroszország meg India között?"
Nem ezt írta, te barom.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.08.02. 07:09:54

Tűzérségi zárófing. 25 km-ről is majdnem pontosan betalál.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.02. 09:35:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Tudjuk, te értesz a hadászathoz, szerinted ki lehet lőni a pilótát a gépből...
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.02. 09:47:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Én értem, hogy hülye vagy, meg hogy a méghülyébbet próbálod védeni.
Nem azt mondta, hogy nincs tengeri összeköttetés India és Orosz között? DE. Pont ezt mondta. Azt mondta, hogy érdeklődhet India az orosz gáz iránt, akkor sem tud venni.
"Hiába érdeklődik India, ha nem tudja hol megkapni a gázt."
Hiszen nincs közöttük tenger. Tehát Németország sem importál Kínából semmit, hiszen nincs közöttük tenger. A haverod még sofőrnek is buta.

De értem, elvtársad, olyankor annyira nem számít a matek, 4% nem százalék, a 10 a négy duplája, az ny nem betű.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.08.02. 09:58:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Még mindig nem sikerült megértenéd a relatív csökkenés fogalmát, kisbutus?
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.08.02. 10:09:17

@Etniez: ,,.. sem tenger.,,

Óceán?

www.google.com/amp/s/www.portfolio.hu/global/20220618/hatalmasat-ugrott-india-orosz-szen-vasarlasa-551421%3famp
Válasz erre 

Sir Gombóc 2022.08.02. 11:11:54

@GyMasa: "Ez az ársapka egy életidegen hülyeség, és szégyanteljes, hogy azok az emberek, akiknek meg kellene ezt a problémát oldani, ilyen értelmetlen szarokkal töltik az időt a megoldás keresése helyett."

Ilyeneket írni Orbánról és kormányáról, nem lesz ebből baj..?
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.08.02. 11:50:09

Alien fing.
Válasz erre 

GyMasa 2022.08.02. 14:54:42

@Sir Gombóc:
"Ilyeneket írni Orbánról és kormányáról, nem lesz ebből baj..? "
Egyrészt, NEM orbánról írtam, de semmi baj, tudom, hogy nehézségeket okoz értelmezni is mindazt amit elolvasol, hiszen, mire kibetűzöd a végét, mér elfelejtetted az elejét.
Nincs ezzel semmi baj, nem kell mindenkinek okosnak lennie!
Egyébként, ha emlékeznél rá, én már a rezsicsökkentés legelején is elleneztem ezt az egész hülyeséget!
De nem baj, siekrült egy jót orbánoznod megint!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.08.02. 19:43:27

@CSOKKI MÁLNA: Ne hazudozz! Nem relatív csökkenést írtál, hanem hogy a rendszerhasználati díjat csökkentették.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.08.02. 19:45:21

@tiltsál ki te gyökér: "Még mindig nem érted, te szerencsétlen. India és Oroszország között nincs vezeték, sem tenger." - ezt írta, te barom. Közöttük szárazföld van.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.08.02. 20:08:52

@GyMasa: ti szidjátok folyton! :))
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.08.02. 20:18:34

@Etniez: XD
Nagyon szép volt!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.08.02. 20:19:27

@Sir Gombóc: hagyd! Láthatóan nem érti! XD
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.02. 21:11:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ezért nem tud Oroszország szállítani a tengeren, ugye? :D:D
Magyarázod a hülyeséget.

Na, hogy kell kilőni a pilótát a gépből?
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.08.03. 02:13:00

@tiltsál ki te gyökér: mekköll hekk
elina kata
pultot
Válasz erre 

Maxval Balfácán Bircaman 2022.08.03. 09:20:35

Tönkrefingom az életem. Pedig még mindig vihetném valamire.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2022.08.03. 09:20:49

@birkamenet: "21. századnak megfelelő energia takarékos és alternativ rendszereknek a támogatásába ment volna" Mindeközben a németek elkezdik a fatüzelést "felmelegíteni" www.dw.com/en/germany-stockpiling-wood-in-fear-of-gas-shortage/a-62601419 "Germany: Stockpiling wood in fear of gas shortage
In search for alternatives to heating with gas, Germans are increasingly turning to wood. Wood-burning stoves are subsidized by the government, but experts warn of serious health repercussions"
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.03. 09:55:00

@eßemfaßom meg áll:
A kormány az Otthon Melege Program keretében eddig több mint 320 ezer háztartásnak nyújtott támogatást mintegy 35 milliárd forint értékben, ezek eredményeként évente 300 millió kilowattórányi energia-megtakarítás köszönhető, ami mintegy százezer háztartás éves fogyasztásával egyenértékű. A háztartások átlagosan 10 és 180 ezer forintnak megfelelő összeget spórolnak a programnak köszönhetően, évente mintegy 10 milliárd forint értékben.
2018as cikk.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.08.03. 13:15:17

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Idézzed már be, hogy mit írtam, csak hogy a fejedben kalimpáló kis démonokat elűzzük végre..(Azt egyébként megnézted már te ostoba, hogy Detroit milyen messze van a nyugati parttól..?:))
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.08.03. 13:15:57

Cigánybűnözés Gerygrádban:

mandiner.hu/cikk/20220803_budapest_villamos_garazdasag_utes_vedtelen_no
Válasz erre 

sancho13 2022.08.03. 13:45:53

@CSOKKI MÁLNA: Gyökér Gerinek mi köze hozzá,talán kérdezd meg a szőke sanyi bácsit majd ő válaszol!!!
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2022.08.03. 14:39:40

Az én faszom tömlő szerű.
Válasz erre 

tiltsál ki te gyökér 2022.08.03. 14:47:06

@MAXVAL bircaman közbaszó:
Akkor verd bele anyádba.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2022.08.03. 14:55:14

@tiltsál ki te gyökér: ne irígykedjél! Anyád is megvolt, úgy is maradt terpeszben.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.08.03. 19:27:19

@sancho13: A Kozma gyilkosság idején ki is volt a belügyminiszter? Na ugye..
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.08.04. 14:51:37

Néger bazdmeg, nem halt meg csak odakozmált!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard