Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Magyarország hátrafelé megy: Vissza a kályhához!

Magyarország hátrafelé megy: Vissza a kályhához!

Egyre abszurdabb ötletekkel rukkol elő a kormány az energiatakarékosság ügyében. Ez annál is szembeötlőbb, mivel néhány hete még azokon élcelődtek a fideszes politikusok, akik a spórolás szükségességére hívták fel a figyelmet. A kapkodás annak a jele, hogy a kormány legfelsőbb szintjein sem voltak tisztában a helyzet súlyosságával, ami az egyszemélyi vezetés egyik legkirívóbb sajátossága. A felelősség ezért leginkább Orbán Viktor vállát nyomja, de ő inkább az amerikai republikánusoknak osztogatott tanácsokat rról, hogyan szerezzék meg, majd betonozzák be a hatalmukat.

pannon_rtv_1.jpg

Fotó: PannonRTV

A friss törvényi lazítások lehetővé teszik, hogy Magyarországon a jövőben akár természetvédelmi területekről is ki lehet termelni a tűzifának valót. Ezt a kormány a most induló kályha- és kazánprogramja miatt lépték meg, így teremtve meg a lehetőségét annak, hogy például az oktatási intézményekben átálljanak a fatüzelésre. Ezt valószínűleg ostoba viccnek vélte volna kormánypárti és ellenzéki szavazó egyaránt néhány napja is, ám most ez a komor valóság. A rendelkezés ilyen rapid bevezetése arra utal, hogy tényleg nagy a baj energiafronton, ám a kormányzati kommunikáció továbbra is az ellenzékre kívánja hárítani a felelősséget.

Aki volt katona, ismeri a dobkályhák világát, így el tudja képzelni talán azt is, hogy ezeket a könnyen mozgatható, kicsi, ám nagy meleget biztosító fűtőberendezéseket is aktiválja rövidesen a kormány. Most kissé ironikusnak tűnik ez a feltételezés, de az állami erdőterületek megcsonkítása és a fatüzelésű kályhák csatarendbe állítása is viccnek tűnt néhány napja, és most mégis itt tartunk. Csak most nyer értelmet a főispánok és a vármegyék reaktiválása, hiszen az új kormányzati irányvonal előhírnökei voltak. Magyarország ugyanis most már biztos, hogy hátrafelé megy, és nem előre.

A magyar kormányfő egy olyan mintaországként mutatta be hazánkat az amerikai konzervatívoknak, ahol neki dolgozik az ügyészség, az alkotmánybíróság, a köztársasági elnök, az állami pénzből kitömött jogvédő és civil szervezetek, és ahol a túlságosan keményen fogalmazó újságírókat, szerkesztőségeket meg lehet félemlíteni, esetleg meg lehet venni a kiadóikat.

Mindeközben Orbán Viktor okítja a világot, elmagyarázza a republikánusok válogatott csapatának, miként kell elkerülni a keveredést más fajokkal, hogyan semlegesítsék a genderproblémát, miként tartsák távol a határaiktól a migránsokat. Mindenről beszélt a CPAC résztvevőinek, csak arról nem ejtett szót, hogy miként szakadt ketté Magyarország társadalma az utóbbi 12 évben mind szociálisan, mind ideológiailag, miként hagyta kormánya elúszni a lehetőséget, hogy a kedvező világgazdasági időszakban megerősítse az ország pénzügyi alapjait, illetve csökkentse az államadósságot. Azt se nagyon boncolgatta, miként lett Putyin foglya az ország amiatt, hogy az energiafelhasználásunk nagyon nagy mértékben az orosz kőolajra és földgázra épül.

Orbán azzal sem kérkedett, hogy a tragikus járványkezelésnek köszönhetően az ország lakosságához képest kiugróan magasak voltak a halálozási mutatók a koronavírus tombolása idején, illetve hogy még a vakcinák beszerzésén is nyerészkedtek a kormányhoz közel álló oligarchák. A magyar kormányfő egy olyan mintaországként mutatta be hazánkat az amerikai konzervatívoknak, ahol neki dolgozik az ügyészség, az alkotmánybíróság, a köztársasági elnök, az állami pénzből kitömött jogvédő és civil szervezetek, és ahol a túlságosan keményen fogalmazó újságírókat, szerkesztőségeket meg lehet félemlíteni, esetleg meg lehet venni a kiadóikat.

amerikai_nepszava_3.jpg

Fotó: Amerikai Népszava

Nem említette persze a most induló kazán- és kályhaprogramot sem, ami egy teljesen elhibázott szociális- és energiapolitika eddigi legfurább kitüremkedése. Hatósági árszabással ugyanis egyre nagyobb terhet tett az állami költségvetésre, rászabadította az inflációt a lakosságra, majd mindezt ráfogta az orosz-ukrán háborúra. A propaganda azonban nem tudja hosszasan elfedni a valós problémát, ugyanis a mesterségesen alacsonyan tartott jövedelmek miatt a lakosságot sokkolná a szembesülés a valós piaci árakkal. Így aztán az amerikai republikánusok épp úgy átverte Orbán Viktor, mint a választások előtt a legtöbb magyar állampolgárt. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ne a szemedet dörzsöld, amikor az ellenség sokkal nagyobb, mint arra számítottál, hanem gyorsan találj ki egy új haditervet!”

454 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Magyarország hátrafelé megy: Vissza a kályhához! Tovább
Facebook Tetszik
1
454 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr3417901927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (454)
Az utolsó 100 komment:

Az a nevem senki 2022.08.09. 20:05:45

Bazdmeg a
zoroszokat.

józsinéni.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 20:05:49

@sancho13:

Sajnos ezek a hülye emberek komoly befolyással bírnak az EU politikájára. Örülök, hogy ezt is elismerted.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.09. 20:06:34

@sancho13:

"Az oroszok vissza mennek 20,századba az ukránok meg a 19,századba.nyertes nincs."

A vesztesek közül kihagytad a legfontosabbat: úgy hívják, hogy EU.

Az EU, miután számára fontosabb kiszolgálni az USA politikusainak és üzletembereinek családi érdekeit Ukrajnában, tönkreteszi saját nemzeteit, polgárait. Európa hanyatlása, térvesztése tovább folytatódik egy hamis, álszent ideológia miatt.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 20:07:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem én azt szeretném,hogy legyen vége,itt nem lehet győztest hirdetni.Egy szétbaszott országnál hirdetnél győztest???
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 20:13:55

@atomic power 1986DucaDuca: Na látod olyanokról beszél amihez semmi köze az egészhez.Köpködsz az EU-ra de amikor tolták ész nélkül a lovét kussba voltál,most,hogy légyszi mond már mire költöd és nem adok akkor a szemetek.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.09. 20:33:57

@sancho13:

a nyertese, néhány amerikai befektető. kisebb mértékben az oroszok, mert önállóak lesznek, vannak közös érdekeik Kínával, ők is inkább nyerhetnek ezen. Amerika, mint ország, birodalom a vesztesek közt lesz.
A legnagyobb vesztes az ukrán nép. Évszázadokra rabszolgák maradnak a sok adósággal.
Az amerikaiakat kiszolgáló korrupt európai vezetők is vesztesek lesznek és az eu-s polgárok még nagyobb mértékben.

Az igazi okok közt van, hogy a demokraták, haladók, otthon soha nem képesek megoldani semmit. Mindig mások kifosztásával szeretnének meggazdagodni (gyarmatosítás), mások leigázásával, elpusztításával.

Te csak a felszint nézed, pedig a politikában a lényeg mindig a láthatatlan zónában van.

Zelenszkinek már megírták a halálos ítéletét az amerikai, európai barátai. Én nem kötnék vele életbiztosítást az tuti. Várjuk meg az amerikai választásokat novemberben. Sok minden akkor fog eldőlni.

Ti meg nyugodtan orbánozzatok.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.09. 20:40:04

@sancho13:

"Köpködsz az EU-ra de amikor tolták ész nélkül a lovét kussba voltál,most,hogy légyszi mond már mire költöd és nem adok akkor a szemetek."

Azt, hogy "szemetek", azt te írtad, nem én. Én csak annyit írtam, hogy nem az európai emberek érdekeiért politizálnak. Ebből mindenki olyan jelzős szerkezetet hoz ki rájuk nézve, amit a stílusa, ízlése megenged.

Azt, hogy az Egyesült Királyság kilépett az unióból, ennek a balliberális vezetésnek köszönhetjük.

Azért, hogy az unió katonailag a nullához konvergál, s emiatt úgy kell muzsikálnia, ahogy az óceán túloldaláról írják a kottát, szintén az EU vezetés a felelős.

Azért, hogy egy Lisszabontól Vlagyivosztokig terjedő, az olcsó nyersanyagokra, energiára és a nyugateurópai know-how-ra épülő, a térség lakosainak egyedülálló perspektívát nyújtó gazdasági térség nem jöhet létre, szintén az unió vezetése a felelős.

Azért, hogy ehelyett a hanyatlás, térvesztés, versenyképesség, csökkenés, romló életszínvonal vár Európa lakosaira, szintén ez a vezetés a felelős.

Azért, hogy a nemes klimapolitikai célok helyett évtizedekre vissza kell menni, fosszilis energiát kell használni, a környezetet tönkretenni, a jelenlegi uniós vezetés a felelős.

Azért, hogy elhitették az emberekkkel, hogy az OF veszélyt jelent az európai biztonságra, mikor a NATO katonai ereje a sokszorosa az OF katonai erejének, szintén a jelenlegi európai vezetők a felelősek.

Itt nem az aprópénzről van szó, hanem ezerszer fontosabb dolgokról, ami miatt tönkremegyünk a kontinensen!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 20:47:28

@sancho13:

Szépen hangzik, hogy itt nem lehetnek győztesek, csak vesztesek, ám nem igaz. Az a győztes, aki a másiknál kevésbé rosszul jön ki belőle. És ebben az ukránok akkor is vesztesek lesznek, ha minden elvesztett területüket visszaszerzik - persze ez esetben mégis győzni fognak, mert a mostaninál jobb helyzetbe kerülnek.

De józan ésszel látni kell, hogy az ukránok nem fogják visszaszerezni az elvesztett területeiket. Az oroszok annektálják az eddig elfoglalt területeket, majd ha ezeket utána ukrán támadás éri, akkor jön a taktikai atombomba, hiszen saját területüket érte támadás.

Az újjáépítést pedig úgyis mi, az EU fogja fizetni, ahogy a háborút is már mi fizetjük. Nemcsak a gazdasági veszteségünkkel, hanem azzal is, hogy az EU hitelt tervez felvenni, hogy tovább pénzelhesse Ukrajnát, az ukrán maffiát. És elhiheted, ha elhúzódik a háború, lesz több hitelfelvétel is.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 20:50:43

@sancho13:

Ne feledd, a szóban forgó hülyék egyike egy EU-tagállam miniszterelnöke. A másikat nem nevezi meg a cikk, de az is vezető.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 21:15:55

Közben megtaláltam: a két hülye Észtország és Finnország miniszterelnöke. Az ötletgazda pedig nem más, mint Vlagyimir Zelenszkij, az EU de facto miniszterelnöke. Kíváncsi vagyok, hányan csatlakoznak hozzájuk az elkövetkező napokban.
Válasz erre 

élhetetlen 2022.08.09. 23:12:03

@6.Lenin: Aha, csak nem értem. Ez a legegyszerűbb válasz, erre még tőled is telik. Aha, jó vicc volt, amit még egy elérhetetlen cikkel is alátámasztottál, és egy kapcsolaton belüli pozíció kérdését feszegetted. „így vagytok ti a nácizással, buzizással, mindennel. szerintetek vannak jó nácik, és jó buzik is”. Ez is vicc? Egy kalap alá venni a nácizást és a buzizást?
„Sok kérdésben én döntök A SAJÁT ÉLETEMRE VONATKOZÓ KÉRDÉSEKBEN.”. Ezzel a legtöbb ember így van, de így volt Gyurcsány alatt is. Még az is saját döntés volt, hogy vesz-e fel valaki devizahitelt, vagy sem, legfeljebb rossz döntés volt. Az már nem saját döntés, hogy valaki 500 birkát tart, aztán elveszik a bérelt legelőjét, csináljon, amit tud, ehhez már a jelenlegi kormány kell.
A problémák itt kezdődnek, „A TE NYOMOROD A TE ÜGYED.”. Te is azok közé tartozol, akik nem is néznek tovább az orruknál, nagy magyarok, de tesznek az ország sorsára, csak nekik legyen jó. Pitiáner, és önző vagy. Csak egy példa, téged nem zavart a devizahitelesítések megsegítése, amikor annak, akinek volt annyi forintja, mint a deviza hitele, annak adtak frankonként 75 forintot, pedig ők spekulatív céllal vették fel a hitelt. Aztán felhúzták Ócsát, használhatatlan terepen, de Orbán előre látta, hogy ez jó lesz… az építkezési vállalkozónak. Téged meg ez nem érdekelt, mert más nyomora.
„Van mit vennem, hová mennem pihenni, kikapcsolódni, van rá pénzem is. Mi kellene még?”. Például észrevenni, hogy hogyan él az ország másik fele. Tudomásul venni, hogy egy kezdő pedagógus pár albérletben egyszerűen szegény. És az, hogy most kevés az iparos, az nem apropó arra, hogy ezután ne képezzünk kiművelt emberfőket. (Gimnázium vs. szakiskola, ahonnét nincs felfelé út). Nem tudod, de nincs te országod, meg az ellenzék országa, egyetlen országunk van, és, ha azt lekotorják a pöcegödörbe, akkor te is mész.
Tudom, feleslegesen írtam, mert bár szerinted értelmesebb vagy, mint én, akár értheted is a mondandómat, de ez semmin nem változtat. Befejeztem.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.08.10. 05:10:36

@élhetetlen: be ne fejezd már, e! A végére eljutottál a pöcgödörig. Na, azt nagyon szereti a lenin.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.08.10. 08:34:57

Márki-Zay Péter: Amíg az ellenzék nem akarja leváltani Orbán Viktort, nem lesz változás

mi
kor kezd
tek má
a
karni
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.08.10. 09:23:29

@ez a nevem senki: szíp testvírem, akarni a vécén kell!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 09:40:36

@élhetetlen:

Szerintem nem érted te az egészet. Leírtam ezt a dolgot (tényleg viccnek szántam, hiszen az is)
nézd meg a válaszokat, világos, hogy léteznek a a ballibsi oldalon a jó buzik, nácik, a jobboldalon meg a rosszak, szerintetek.

Nem vagyok közömbös az ország sorsa iránt. 94 óta a Fideszre szavazok, be is jött. A kormány megteremtette annak lehetőségét, hogy jól élhessen az, aki arra képes is.. Tanulj, dolgozz. Add el a tudásod az értékén.

Mindig voltak, vannak, lesznek akik képtelenek a maguk életét berendezni. Most itt azokra gondolok, akik nem akartnak tanulni, dolgozni, csak a markukat tartják.

Nincsenek messiás hajlamaim, hogy az ilyenek sorsáért aggódjam. Minden ember joga szabadon dönteni a saját életéről, de vállalnia is kell a döntéseiért a felelősséget.
Én nem szeretnék másokra kényszeríteni olyan dolgokat, amit ő nem akar.
Sok mindent félreértesz, félremagyarázol, de ez a te hibád.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 10:03:33

@Androsz: Ha egy vitában igazam van, hogyan fogadhatnám el, hogy nincs?

Bár egyszerűbb lenne, az tuti.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 10:12:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Oroszország nem fog atomot ledobni, mert azzal neki is vége van.
Olyan embargót kap a világtól, hogy vége lesz.

Ukránoknak jó esélyük van visszaszerezni területeket még, de nem az összeset. Ahhoz egyedül nem elég erősek.

Nah, kikerülted a kérdést, ahogy szoktad, amikor Orbán-kormányról kellene kimondani az igazságot, nem lepődtem meg.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.08.10. 10:13:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró :
zajos ma
kinak ozd az észt
nemakarásnak meg nyög
és a vég
e
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 10:15:22

@Etniez: Kedvenc Orbánod azt mondta, hogy nem akar fajkeveredni.
Az oka, hogy nem akar keveredni az, hogy azokat alacsonyabb rendűnek gondolja, ezzel defacto kijelenti, hogy mi pedig magasabb rendűek vagyunk.

Azzal, hogy a valóságot tagadod nem leszel előrébb. Azzal, hogy az én vélt jellemhibáimat emlegeted, azzal sem.

Egyszerűbb lenne, ha belátnád: ordas rasszista szöveget nyomott Orbán.

Telexesek elolvasták azt a fos könyvet, amiből Orbán idézett: rasszista szar könyv.

telex.hu/belfold/2022/08/10/jean-raspail-szentek-tabora-orban-viktor-rasszizmus-fajkeveredes

Tessék.

Majd gyere vissza és kérj elnézést tőlem később. Köszi.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.08.10. 10:55:07

tej
jes zavar a liber
nyákokn
ál
má nikket se vál
tanak
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.08.10. 14:54:43

@ez a nevem senki: itt van pl lenin, nem bír szarni azt nyög összevissza. A maki is szorúlásos, úgy lehet.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 16:17:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ukránok végre megrakétázák a Krímet. Az már hivatalosan orosz föld. Taktikai atom sehol.

Pampogtak az oroszok, mint a Széll Kálmán cirkáló tengeralattjáróvá alakításakor, de a show megy tovább. Ideje elvinni a háborút orosz földre.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 16:22:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: én a helyedben megkérdezném az ottani magyarokat, kivel vannak. Figyelj, mutatok valamit:

444.hu/2022/08/10/karpataljai-navajok-ugy-hasznalja-az-ukran-hadsereg-a-magyarul-beszelo-katonainak-szuperkepesseget-mint-az-amerikaiak-a-legendas-kodbeszelok-nyelvtudasat

Slussz poén: "Azért, hogy lefordíthassák, amit Fedir professzor magyarul mond, az oroszoknak el kell küldeniük az üzenetet Moszkvába, aztán tovább Budapestre. Mire Szijjártó lefordítja, a rádióüzenetben elküldött parancsokat már végre is hajtották."

Oroszok sem bánnak jobban a kisebbségeikkel, mint az ukránok. Ideje lenne átgondolnod az álláspontod.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 16:24:44

kaviareskalasnyikov.hvgblog.hu/2022/08/10/ezert-fontos-a-novofjodorovkai-legibazis-elleni-tamadas/

Szépen és lassan, de remélem végre fordul a kocka.

Csokifaszfej, elfoglalták már Ukrajnát az oroszok? Háromszor jósoltad, utoljára májusban. Te szerencsétlen hülye.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.10. 17:38:49

@Etniez:

"Taktikai atom sehol."

Csak nem hiányolod?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 17:50:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Neki lehet, hogy hiányzik, de sajnos sok értelmes ember is rámenne. Én őt is sajnálnám, szükség van rá is a mosogatáshoz, wc tisztításhoz is kellenek emberek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.10. 18:02:36

@Etniez:

Gondolod, hogy minden ukrán harci egységnél (bármit jelentsen is ez) vannak magyarok?

Gondolod, hogy a besorozott magyaroknak van választásuk?

Az oroszok kisebbségei kulturálisan sokkal távolabb vannak tőlük, mint mi magyarok. Az oroszok befogadók, nem nacionalisták, mint az ukránok - persze tisztelet a kivételnek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.10. 18:03:31

@6.Lenin:

Bizony így igaz!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.10. 18:28:30

@Etniez:

"Az oka, hogy nem akar keveredni az, hogy azokat alacsonyabb rendűnek gondolja, ezzel defacto kijelenti, hogy mi pedig magasabb rendűek vagyunk."

Ez egy olyan kijelentés, amit bizonyítani tudni kell! A beszéd melyik része bizonyítja, hogy az előadó hierarchiát állított fel a különböző emberfajták között? Csak, mert te így gondolod?

Amikor hozzászólásaidban "hülyemagyarokról" beszélsz, akkor azt kell gondolni a "logikád" szerint, hogy magyargyűlölő rasszista vagy?

Amikor képzeletben ukrán elnök vagy, és elzárnád az olajcsapot Magyarország felé, akkor hazaáruló vagy?

Egyszerűbb lenne, ha belátnád: magyargyűlölő, magyarellenes szöveget nyomsz!
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 18:49:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: te meséltél róla. Én meg mondtam, hogy nem lesz.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 18:55:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Az oroszok befogadók, nem nacionalisták, mint az ukránok - persze tisztelet a kivételnek."

Azok bm :) Hallod, neked fogalmad sincs a kisebbségek helyzetéről Oroszországban, az tuti. Lesz időm, elkőkeresek híreket neked.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 18:59:57

@atomic power 1986DucaDuca: omg, még egy hülye.

Figyelj, attól hogy nem vagy hajlandó végigmenni a gondolatmeneten, hanem féltúton megállsz és széttárod a kezed, még nem lesz igazad. Két dolog van:

1. vagy hülye vagy és nem tudsz gondolkozni logikusan
2. Nem vagy hülye, csak játszod

Részemről befejeztem a beszélgetés erről a témáról, mert ki akartok fárasztani.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 19:08:06

@Etniez:

"Részemről befejeztem a beszélgetés erről a témáról, mert ki akartok fárasztani."

Ez hatalmas!

Mi fáraszt jobban, mások igazsága, vagy a saját hazugságaid?
A vita azokat fárasztja, akik nem tudják védeni a igazuknak véltet.

Ezekért szeretem az ilyen felületeket.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.10. 19:21:21

@6.Lenin: B+ munkásőr látjuk az ígazatokat most fogjuk fizetni az árát.!!!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.10. 19:31:21

@Etniez:

"Figyelj, attól hogy nem vagy hajlandó végigmenni a gondolatmeneten, hanem féltúton megállsz és széttárod a kezed, még nem lesz igazad."

Na! Menjünk végig a gondolatmeneten (ha van egyáltalán), s bebizonyítom, hogy nincs igazad, csak zsigeri véleményed!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 19:33:00

@sancho13:

Mo kezdte az ukrán háborút? Ne bassz!
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 19:33:47

@atomic power 1986DucaDuca: oks.

Miért nem akar Orbán más "fajokkal" keveredni?
Válasz erre 

sancho13 2022.08.10. 19:37:52

@6.Lenin: Te fasz,még sehol sem volt a háború már akkor elszálltak az árak,vedd be a gyógyszert vén geci!!!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 19:43:02

@sancho13:

Néha kifelejtesz 1-2 évtizedet az okok közül.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.10. 19:44:54

@6.Lenin: Mesélj, mert igy amit irsz nulla!!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.08.10. 19:52:05

Btw minek neked vécépuculó, te vén geci, hát 10 éve nem bírtál szarni egy jót!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.10. 19:53:23

@Etniez:

"Miért nem akar Orbán más "fajokkal" keveredni?"

Mert a multikulturalizmus megbukott Nyugat-Európában. és nem akarja ezt megismételni!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 19:53:48

@sancho13:

Tudod az egész dolog úgy kezdődött, hogy a villám belecsapott egy 1sejtűbe, az kettévált, aztán később felvette a gatyáját és angolul kezdett énekelni, utána meg kimet a meccsre.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.10. 19:58:10

@atomic power 1986DucaDuca: Hu b+,már a Kádár korba is keveredtünk akkor mi a faszról beszélsz????
Válasz erre 

sancho13 2022.08.10. 20:00:34

@6.Lenin: Te megmaradtál az egy sejtűnél!!!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.10. 20:03:56

@sancho13: Kikkel keveredtünk?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 20:04:09

@sancho13:

Bocs, most szólt a szomszéd, hogy nem a villám miatt lett az ember, hanem valamilyen Isten Lajos kezdett vele baszakodni és nem angolul énekelt hanem valamilyen keleti nyelven. Ja, és csinált olyat is, akin repedés volt, de pont belestimmelt az elsőnek elkészült szerszáma.
De ezt későbbiek elkezdték összekeverni.
Most már mindenhová dugnak , mindent, nincs jelentősége.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 20:07:19

@sancho13:

Te se dicsekedhetsz, hogy I. Lajos volt az apád. I. Lajos ekkora selejteket nem szokott csinálni még részegen sem, mint te vagy.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 20:07:54

@atomic power 1986DucaDuca:

1. Mi köze a multikultizmusnak a fajkeveredéshez?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 20:10:45

Amúgy becsapott a villám, mert rajtam is van egy ilyen szép repedés. Vagy székrekedés?
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 20:13:33

@Etniez: mielőtt válaszolsz, felhívom a figyelmed, hogy Orbán nem kultúra keveredésről vagy vallás keveredésről, hanem fajkeveredésről beszélt.

Sőt, konkrétan azt is kimondta, hogy mi ilyen közép-európai faj vagyunk, amit én mondjuk nem értek. Nem értem, miben vagyunk mi külön faj, mint mondjuk a svájciak vagy az észtek.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.10. 20:14:37

@atomic power 1986DucaDuca: Amennyibe a történelem gyengeséged ne terjeszd!!Vajon hány kubai,vietnámi kogoi diák tanult itt aki csak úgy elszorták a magvaikat,ja az nem keveredés csak baleset!!!
Válasz erre 

sancho13 2022.08.10. 20:16:11

@6.Lenin : Azt tudjuk hisz azóta is hülye vagy de oda se neki!!
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.08.10. 20:16:42

Lányok! Lányoook! Én is elszórnám a magjaimat. Csak csókolják meg a makomat.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.10. 20:27:03

@Etniez:

"1. Mi köze a multikultizmusnak a fajkeveredéshez?"

Az eltérő kultúrájú tömegeket nem lehet integrálni. Egy országon belül párhuzamos társadalmak alakulnak ki, ha a kulturálisan gyökeresen különböző etnikumokat egy államba tömegesen betelepítjük, keverjük az őshonos lakosokkal. Azokban az országokban, ahol egy bizonyos kritikus tömeget meghalad az eltérő kultúrájú bevándorlók száma ott szakadás megy végbe etnikai, faji és vallási töréspontok mentén. Ezért nem célszerű nagy tömegekben ilyen etnikumokat betelepíteni egy államon belül.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.10. 20:55:49

@atomic power 1986DucaDuca:

Elrettentő példa erre az USA. Párhuzamos társadalmak alakultak ki: fehérek, négerek, ispá... akarom mondani hispánok.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 20:57:10

@atomic power 1986DucaDuca: USA, Római Birodalom, középkori Magyarország, Belfium,mind eltérő kultúrájú népek alkotják, alkották
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 21:17:22

@atomic power 1986DucaDuca: Orbán fajokról beszélt.
Nem kultúráról.

Újra ismétlem. A kultúrás dolgot két nappal később mondta. Ő azt mondta, hogy mi közép európai faj vagyunk és semmilyen keveredést nem akar. Én meg nem értem, hiszen például be voltak telepítve például svábok, itt voltak a törökök 150 évig, befogadtuk a kunokat, jászokat és még sorolhatnám.
Ezek szépen beolvadtak, pedig az elején szegregáltan éltek, konkrétan külön megyét kaptak.

Szóval, mi már elég kevert "faj" vagyunk és nem látom, 100 év múlva miért lenne más nyugaton a helyzet. Asszimiláció fog végbemenni.

De attól még nem vagyunk külön faj. Sem jobbak, sem rosszabbak, mint bárki más.

Szóval, ha már többször is sikeresen keveredtünk, most mitől lenne más a helyzet? Miért lenne probléma?
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 21:24:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: az Usa pont jó példa erre. 1600-tól vándoroltak be az emberek, mindenki megcsinálta a maga kis szegregált részét. Magyarok Clevlandben, írek Bostonban, ázsiai népek New Yorkban és így tovább. Mára ezek már mind amerikaiak.
Most éppen a mexikóiak jönnek nagy számban, 200 év múlva már ok is amerikaiak lesznek, mint az összes többi "faj" be fognak olvadni.
Ez a természetes rend. Asszimiláció.

Tehát hülyeség, amit Orbán mondott. Magyarok már kevert "faj" vagyunk alapból, csak másokkal keveredtünk. Sem jobbak, sem rosszabak nem vagyunk senkinél.

Látom, nem fogunk egyetérteni. Szerintetek ez sima veszélyfelhívó szöveg, szerintem pedig negatívan diszkrimináló fajvédő süketelés.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.10. 21:51:21

@Etniez:

"Orbán fajokról beszélt. Nem kultúráról."

A kultúrát nagymértékben meghatározza az etnikum.

"Ő azt mondta, hogy mi közép európai faj vagyunk és semmilyen keveredést nem akar."

Európán kívüli tömegek betelepítését nem akarja, mert ez a civilizációk konfliktusához vezet.

"Én meg nem értem, hiszen például be voltak telepítve például svábok, itt voltak a törökök 150 évig, befogadtuk a kunokat, jászokat és még sorolhatnám. Ezek szépen beolvadtak, pedig az elején szegregáltan éltek, konkrétan külön megyét kaptak."

Asszimilálódtak, mert nem voltak olyan nagy számban jelen a többségi társadalomhoz képest. Abban az időben nem számítottak a kulturális különbségek olyan nagy mértékben, mint jelenleg.

"Szóval, mi már elég kevert "faj" vagyunk és nem látom, 100 év múlva miért lenne más nyugaton a helyzet. Asszimiláció fog végbemenni."

A hidegháború után, főleg napjainkra a világ egyre inkább sokpólusúvá vált (válik). Ez azt is jelenti, hogy sokpólusúvá vált (válik) a civilizáció is. Ebben az új korszakban az etnikumok közötti különbségek nem ideológiaiak, politikaiak, gazdaságiak, hanem kulturálisak. A kulturális értelemben vett nem nyugati társadalmak egyre erőteljesebben hangoztatják a saját kulturális értékeiket, mintegy öntudatra ébredtek, és elutasítják azokat, amelyeket a Nyugat a korábbi befolyásuk idején rájuk oktrojált. Ez a kulturális szembenállás nem csökken, inkább fokozódik. Az, hogy mi lesz száz év múlva, nem tudom, csa a mai tendenciákból lehet következtetéseket levonni.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 21:58:59

@atomic power 1986DucaDuca: süket duma. A keresztény Magyarországon a kunok olyan idegenek voltak akkor, mint ma egy nigériai muszlim.

A múltban megtörtént dolgokat tapasztalatnak nevezzük. Tehát a tapasztalat az, hogy a bevándorlók asszimilálva lesznek a többség által. Ez a történelmi tapasztalat a világon mindenhol. Magyarországon is.

Tehát továbbra is tartom, hogy a negatív diszkriminációnak, azaz a rasszizmusnak kerestek szép kabátot.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.10. 22:46:28

@Etniez:

"mint az összes többi "faj" be fognak olvadni."

Így igaz, az őslakos európai népek is be fognak olvadni az őket túlszaporodó muzulmán tengerbe.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.08.11. 07:16:33

Az a lényeg ha jól értelek titeket hogy a négerek. Szarok.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.11. 07:52:20

@Etniez:

"A keresztény Magyarországon a kunok olyan idegenek voltak akkor, mint ma egy nigériai muszlim."

Nem fogok veled arról vitatkozni, hogy egy rokon, de pogány nép és a nígériai muszlimok között mi a különbség, mert ez nagyon messzire vinne. Annyit azonban megjegyzek, hogy a kunok nagy része már akkor felvette a kereszénységet, amikor még a mai Moldova területén éltek. A pogánynak megmaradt kunok pedig az ország határán a király jelenlétében keresztelték meg, elismerve annak hatalmát, mikor bebocsájtást kértek az országba menekülés közben.

"A múltban megtörtént dolgokat tapasztalatnak nevezzük. Tehát a tapasztalat az, hogy a bevándorlók asszimilálva lesznek a többség által. Ez a történelmi tapasztalat a világon mindenhol. Magyarországon is."

Asszimiláció akkor lehetséges, ha az egyik fél erős többségben van. Ez a minimum feltétel. A nyugat-európai második-harmadik generációs iszlám bevándorlók jelentős része a mai napig nem asszimilálódott. Nem vagy képes megérteni a problémát. Ha egyazon társadalmon belül a kereszténység feladja értékeit, az iszlám viszont ragaszkodik a sajátjához, akkor az utóbbi felülkerekedik. Erre halad Nyugat-Európa, ez az eddigi tapasztalat. Ebben az iszlámot a szaporodási ráta is megtámogatja. Azt meg tudjuk, hogy a radikális iszlám mennyire ellenséges az európai keresztény kultúrával, ezért sem asszimilálhatók.

"Tehát továbbra is tartom, hogy a negatív diszkriminációnak, azaz a rasszizmusnak kerestek szép kabátot."

A tömeges, illegális migrációval van a baj, nem az ellenőrzött, korlátozott bevándorlással.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.11. 08:01:42

@atomic power 1986DucaDuca: az Árpádházi királyok iszmaelitáiról hallottál már? Azok muszlimok voltak, azt' mi baj lett belőle? Semmi.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.11. 08:36:01

@Etniez

"az Árpádházi királyok iszmaelitáiról hallottál már? Azok muszlimok voltak, azt' mi baj lett belőle? Semmi."

Beolvasztották őket szigorú törvényekkel. Nem hagyták őket, hogy telepeket hozzanak létre. Vegyesházasságra, keresztény templomok építésére, hagyományaik felhagyására kényszerítették őket, állásokat nem tölthettek be, így "asszimilálódtak".

:
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.11. 10:01:57

Mit mondanak ma a legeurópaibb, leghaladóbbak? Egy HÁBORÚ közben?

Egy népet (fajt) KI KELL ZÁRNI EURÓPÁBÓL. Miért is?
Mert nem fogadja el, hogy mindenki felett CSAK Amerikai tehet igazságot?
CSAK az isten kiválasztott népének van joga bárkit, bárhol legyilkolni?
Vagy ugyanezt csak Amerika teheti meg? Miért is

CSAKNEM CSAK Ők képviselik az EGYEDÜLI, IGAZ EMBERI FAJT, a többiek csak alávalók lehetnek?

MI A FASZOMRÓL IS VITÁZTOK?
NEM INDENKI ISMERI EL HALADÓÉK FELSŐBBRENDŰSÉGÉT? JÖGAIT (amik csak nekik lehetnek)

ÉSZNÉL VAGYTOK?
Válasz erre 

Etniez 2022.08.11. 11:16:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Így igaz, az őslakos európai népek is be fognak olvadni az őket túlszaporodó muzulmán tengerbe."

Igán, tipikus rasszista duma.

Túlszaporodnak a cigányok, a muzulmánok, mindenki... Csak a szegény fehér nem akar túlszaporodni..

A valóság az, hogy már a második generációs bevándorlók is ugyanannyi gyereket szülnek, mint a helyi átlag. Legalább is itt az UK-ban.

Senki nem szaporodik túl senkit.

Mondom, ti rasszisták vagytok, hiszen számotokra egy muszlim ember csak és kizárólag kockázat.
Veszélyes, mert nem olyan, mint ti. Hiszen ti jobbak vagytok.
Minden gondolatotokból süt a rasszizmus és észre sem veszitek :D

Az igazság az, hogy a nyugati no-go zónák nem rosszabbak, mint egy szabolcsi vagy egy nógrádi no-gó zóna, pedig itt aztán nincsenek muzulmánok Magyarországon.

A helyzet ugyanaz.

Nem érdekes számotokra, hogy az keresztény gyökerű white scum, a muszlim gyökerű francia gettólakó és a borsodi szegregált ugyanúgy él és viselkedik?

Lehetséges, hogy ez nem vallási, kulturális probléma, hanem szegénységi? Nem fura, hogy ezek a teljesen különböző emberek ugyanazzal a problémával küzdenek?

Nem tűnik fel nektek? :)

Ami gáz, hogy még magatoknak sem ismeritek be, hogy alacsonyabb rendű embernek tekintitek őket, helyette jöttök itt a kulturális veszéllyel, meg hasonlókkal. Önmagatokkal lennétek tisztában legalább, ha mással nem.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.11. 11:23:34

@atomic power 1986DucaDuca: "A nyugat-európai második-harmadik generációs iszlám bevándorlók jelentős része a mai napig nem asszimilálódott"

A jelentősebb részük pedig asszimilálódott. Tudod, Budapest külsőről ez te nem tudhatod, nem éltél itt. A bevándorlók túlnyomó többsége csak élni akar, mint bárki más.

Egyébként, nem csak a muszlimok egy része nem asszimilálódott, bármelyik népcsoportra igaz.

Itt UK-ban is 150.000 magyar él, ezek egy része elangolosodott, egy része hagyományőriz, a többség pedig leszarja ezeket a kérdéseket és csak él, mint ahogy otthon tenné.

Na, rasszistáim, ebben a témában is berekesztettem az írásokat, mert felesleges.

Végezetül:

"A rasszizmus olyan gondolkodásmódot jelent, amely az emberek külső vagy belső tulajdonságait kiemeli, ezekhez morális, társadalmi vagy politikai különbségeket rendel hozzá, és az így létrehozott csoportok között – feltételezett tulajdonságaik vagy értékeik alapján – hierarchiát állít fel"

Szóval Orbán kibaszott rasszista szöveget nyomott, amikor fajkeveredésről és annak a veszélyeiről beszélt.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.11. 11:24:25

@Etniez :

Etniez
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Nah, mi van retardált, zavar hogy le vagy szarva és keresed a 10 perc hírnevet?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.11. 11:39:51

@Etniez:

"Ami gáz, hogy még magatoknak sem ismeritek be, hogy alacsonyabb rendű embernek tekintitek őket, helyette jöttök itt a kulturális veszéllyel, meg hasonlókkal. Önmagatokkal lennétek tisztában legalább, ha mással nem."

ezek szerint te sem dicsekedhetsz azzal, hogy érted a problémát amiről írsz. Csak neked az a meggyőződésed, hogy CSAK neked van igazad.

19=20-1

Mellesleg gondolkozzál már végre el azon, hogy miről is szól az emberiség történeleme. Mit is mond az evolúciós törvény?
Mindig az életképesebbnek KELL életben maradnia.

Olvass sok történelmi leírást. Mindig , mindenki a másik fölé szeretne emelkedni, MOST IS. Ez a program van belénk írva, és ezért létezünk még.

Míg 2 ember lesz a földön mindig le szeretné győzni a másikat. Nagy szerencse, hogy ez -mivel az élet MINDENKINEK véges-tartósan egyik oldalnak sem jött össze. Szerintem nem is fog.

Azoknak sem, akiknek a gondolatait te is képviseled.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.11. 13:10:44

@6.Lenin: annak kell életben maradni, aki a leginkább képes a változásra, darwin azt mondta. A változás sokféle lehet, az idő eldönti, melyik volt a jó.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.11. 13:28:46

@Etniez :

Miért is életképesebb egy pöccsel született nő, aki nem képes utódot szülni?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.11. 13:47:26

@Etniez:

"Igán, tipikus rasszista duma."

Értelek: a demográfia egy rasszista tudomány. Ha valaki le merészeli írni szt a triviális tényt, hogy a nagyobb fertilitású népcsoport túlszaporodja a kisebb fertilitásút (a fehérek reprodukciós rátája bőven a szinten tartáshoz szükséges kb 2.1 alatt van), akkor az rasszista. Ahogy az EU-ban Orbánt is raszistának titulálták, amiért arab és néger migránsgyerekek importálása helyett a magyar párok gyermekvállalását támogatja.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.11. 14:07:08

@Etniez:

"Túlszaporodnak a cigányok, "

Cáfold! Nézz utána a cigány népesség arányának 40 éve és ma.

"már a második generációs bevándorlók is ugyanannyi gyereket szülnek, mint a helyi átlag. Legalább is itt az UK-ban."

Igazold!

"Az igazság az, hogy a nyugati no-go zónák nem rosszabbak, mint egy szabolcsi vagy egy nógrádi no-gó zóna, pedig itt aztán nincsenek muzulmánok Magyarországon."

Ezt Szabolcsban ne nagyon hangoztasd, mert péppé vernek ezért a cigányok. :)
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.11. 14:35:53

@Etniez:

"A jelentősebb részük pedig asszimilálódott. Tudod, Budapest külsőről ez te nem tudhatod, nem éltél itt."

Látod, ez a baj veled. Saját gondolataid és a valóság közé egyenlőségjelet teszel.Te azt is tudod, hogy én hol lakom.

"A bevándorlók túlnyomó többsége csak élni akar, mint bárki más."

Ezzel egyetértek. De élni is kell hagyni őket! Ez pedig kölcsönös. Egy dolgot elfelejtesz: a nyugati nagyhatalmak mindent megtettek annak érdekében, hogy maguk ellen hangolják az arab világot. Kezdődött a Sykes–Picot egyezménnyel, amely mind a mai napig az arab világ legnagyobb kollektív sérelme. A második nagy sérelmük az 1917-es Balfour deklaráció volt, majd jöttek a közel-keleti háborúk, melyek a nagyhatalmak behatolásával jártak a térségben. Ezek után mi volt a válaszreakció? Fokozódó terrorizmus Nyugat-Európában, mely cselekmények elkövetői francia, brit földön nevelkedtek, mégis oly heves gyűlölet ébredt bennük az őket befogadó társadalom iránt, hogy annak elpusztítását tűzték ki célul. Mindezt az tette lehetővé, hogy a különböző kulturális háttérrel rendelkező emberek mindennemű integrálódás nélkül telepedhettek le Nyugat-Európában.

A baloldali értelmiség hajlamos arra a leegyszerűsítésre, hogy a bevándoroltak problémái csak látszólag kulturális problémák: tulajdonképpen lényegében a gazdasági és szociális dimenzióra vezethetők vissza. S e gondolatmeneten haladva megfogalmazódik az az álláspontja is, hogy a beilleszkedés kudarcaiért kizárólag a többség a felelős.

A UK-ban nagyon sokan a bevándoroltak közül elérték a jómódú középosztály státusát, nem is kevesen pedig a legvagyonosabbak köreibe emelkedtek. Ez a felfelé ívelő mobilitás azonban az ő esetükben sem oldotta meg a kultúrák együttélésének a dilemmáit, sőt, bizonyos értelemben még jobban ki is élezte. Kiderült ugyanis, hogy a sikeresnek bizonyuló (etnikai) kisebbségi csoportok még kevésbé próbálnak asszimilálódni, a brit kulturális tradíciókba beilleszkedni, mint a társadalmi megkapaszkodásra képtelenek vagy csak kis mértékben képesek.

Magyarország is leszűrhet egynémely következtetést. Egyrészt azért, mert a népességcsökkenés miatt napirenden a munkaerő-utánpótlás kérdése, másrészt pedig azért, mert a roma kisebbség kapcsán is sok tekintetben hasonló – kulturális alapú – konfliktusokkal kell szembenézni.

"Egyébként, nem csak a muszlimok egy része nem asszimilálódott, bármelyik népcsoportra igaz."

A UK-ban a társadalom etnikai törésvonalak mentén fragmentálódik az asszimiláció elmaradása miatt. A munkáspárti Trevor Phillips, a Faji Egyenlőség Bizottságának (Racial Equality Commission, CRE) elnöke a BBC-nek adott interjúban úgy fogalmazott, hogy: " amikor a béke és nyugalom uralkodik, működik a „passzív egymás mellett élés”, ha viszont gondok, netán krízishelyzetek adódnak, a közösségek egymás ellen fordulhatnak." Erre volt példa a Katrina-hurrikán nyomán az Egyesült Államokban szerzett tapasztalatok. Ott összeomlott a rend, az utcákat ellepték az egymásra és a mentőegységekre is azonnal tüzet nyitó bandák. Mindez a társadalmi méretű szegregációról, s nem a kohézióról tanúskodik. Márpedig az UK-ban a kisebbségek fiatalabb korosztályai még nagyobb hajlandóságot mutatnak a szegregációra, mint az idősebbek. Nem véletlenül fejtette ki aggodalmát Margaret Thatcher már egy 1978-as tévényilatkozatában, hogy a brit kultúrát „elnyelik” az „idegen kultúrák".

A brit baloldal a multikulturalizmus jegyében eleve nem számol a nem fehér bevándorlók asszimilálódásának a lehetőségével, ez ugyanis óhatatlanul azt a benyomást kelti, hogy a nem európaiakat valójában nem is tartja képesnek az asszimilálódásra. Történetileg a baloldal progresszív folyamatnak tekintette az asszimilációt, a XX. század végére viszont az asszimiláció követelését egyre inkább a jobboldal karolta fel.

""A rasszizmus olyan gondolkodásmódot jelent, amely az emberek külső vagy belső tulajdonságait kiemeli, ezekhez morális, társadalmi vagy politikai különbségeket rendel hozzá, és az így létrehozott csoportok között – feltételezett tulajdonságaik vagy értékeik alapján – hierarchiát állít fel""

Ez az, amit sem a ME, sem én nem állítottunk. Viszont tudnák idézni a közelmúltból brit politikusoktól olyan nyilatkozatokat, amire biztosan ráakasztanád a rasszsta jelzőt.

Nekem te ne mondd azt, hogy rasszista vagyok, mikor a menyem dél-kelet ázsiai származású, akivel nagyon jó, szeretetteljes kapcsolatban vagyok. A te családodban van nem európai származású? Akkor beszélj!
Válasz erre 

Etniez 2022.08.11. 15:34:38

@6.Lenin: miért is lenne? Furcsa ötleteid vannak az életképességröl. Vagy szerinted én állítottam ilyet?

De igen, a világ változik, azt feltételezésként el tudom képzelni, hogy életképesebb az olyan társadalom, ami gyorsabban alkalmazkodik a szexuális viselkedési minták változásaihoz, mint ami nem. Mielőtt nekem ugranál, nem az aberrációra gondolok, de Londonban az a kutyát nem érdekli, hogy ki meleg, meg ki nem. És lehetnek a köpcösnek mindenféle víziói a hanyatló nyugatról, egyelőre sokkal kényelmesebb itt az élet, mint az eszményi fideszes ugaron.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.11. 16:17:03

@Etniez :

Néhány éve volt a tv-ben egy film, patkányokról.300db Egy adott környezetben, minden biztosítva volt a számukra. Rövid idő alatt kipusztultak.
A Föld története során hány faj pusztult már ki? Érezzük a hiányukat?
Ha az ember kipusztulna, bánatos lenne utánuk valamilyen más faj?

Az a bajod, hogy csak igen rövid léptékekben vagy képes gondolkodni. az idő végtelen. Vannak folyamatok (pl állatok esetében), ha a szaporulat átbillen egy kritikus szinten, a faj megállíthatatlanul kipusztul. az ember miért lenne más?

Tudod pontosan, hogy az emberi faj mennyi aberráltat képes még túlélni? Logikus, hogy a számuk csak növekedni fog, hiszen senki nem végez pontos felmérést, de azért az tudható, hogy a született beteg egyedek száma nő.

Ehhez annak semmi köze, hogy én elfogadom/nem fogadom el, ki homokos , ki nem. ez a része számomra lényegtelen. A folyamat érdekes minden esetben.
Nyilván nem 1-2 évtizedről van szó.

Hány nagy birodalom nem létezik már, nemzetek sokasága szűnt meg nyomtalanul. Ma már lazán vesszük, hogy 4-500 év alatt tűntek el, 2-3 ezer év alatt.

Még egy, az a nyugat még olyan, mint ami 50 évvel ezelőtt volt? És, ha a muszlimok lesznek többségben, lassulni fog a változás, vagy gyorsulni?

Amerikában anno a bevándorlók kipusztították az őslakókat. A most bevándorlók is simán megtehetik majd a jelenlegiekkel, vagy nem is kell, hiszen maguktól kipusztulnak majd.

Mi köze ehhez a köpcösnek? Azon kívül, hogy előre látja a film végét. Szólt is.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.08.11. 18:29:17

@6.Lenin: azembermárnem
természetilény
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.11. 18:44:27

@ez a nevem senki:

Az ember olyan lény, amelyik képes elpusztítani a saját életterét, ráadásul értelmetlen célok miatt.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.08.11. 18:48:29

Herekongató faszadékok, kitomboltátok magatok végre?!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.11. 21:53:15

@6.Lenin:

"A most bevándorlók is simán megtehetik majd a jelenlegiekkel, vagy nem is kell, hiszen maguktól kipusztulnak majd."

Inkább az utóbbi, nézd a fehér lakosság reprodukciós rátáját. A "progresszívek" válasza erre az idegen kultúrákból származó emberek importja, a nácirasszista Fideszé a családok gyermekvállalási kedvének serkentése - sajnos nem túl nagy sikerrel.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.08.12. 06:15:49

Máris tojtam egyet. Azon gondolkoztam közben, hogy mennyire hiányozna nektek ez a nick, ha lehúznám a vécén.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.12. 09:59:53

@6.Lenin: Te most tényleg regisztráltál egy nicket a nevemmel, hogy tudj velem beszélgetni?

Nagyon beteg.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.12. 10:01:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A bevándorlók nélkül összeomlana az angol egészségügyi ellátás.

A magyar éppen a határon van. Vagy importáltok "más fajokat" vagy nem lesz aki anyád infúzióját bekösse.

Nyugaton ezt már felismerték, ti még félúton sem vagytok. Drága dolog rasszistának lenni.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.12. 10:02:51

Oroszország szokás szerint figyelmen kívül hagyva a nemzetközi szerződéseket és a józan észt egy újabb ukrajnai atomerőművet szállt meg és harcol a környének.
Nehogy felrobbanjon aztán Magyarországot is elérje a sugárzás, szóljatok már a retardált Putyinotoknak, hogy ácsi.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.12. 10:09:26

@atomic power 1986DucaDuca: Én már megmondtam, hogy vagy nekiáll Magyarország a cigánykérdésnek vagy el lesz veszve.

Nincs az a CSOK meg egyéb csodaszer, ami megfordítja a magyarok szaporodási kedvét. Ment a propaganda, hogy milyen sok gyereket hoz a CSOK, de az évek alatt kiderült, hogy csak előrehozta a szüléseket az ingatlan reményében.
Tehát az elején nőtt a szülésszám és harsogta a propaganda, majd visszaesett nagyon (ezt már nem harsogta a propaganda).

Most pedig ott tartunk, hogy CSOK és 3 gyerek nélkül esélye sincs lakást venni a mai fiataloknak, ez még inkább szűkíteni fogja a születésszámot.

Szóval: ez a verseny elveszett. Ti még nem láttátok be, de ennek annyi. Ha akartok munkaerőt a szar munkákba, akkor ideje kinyitni. Mert most még tudtok válogatni, hogy kit engedtek be.

Később már csak a maradék jut majd Magyarországra.

Nem tűnik fel, hogy teljes foglalkoztatás mellett például óriási hiány van tanárból, rendőrből, egészségügyi személyzetből és még sorolhatnám? Már régen nincs annyi magyar munkáskéz, amennyire szükség lenne és már nem is lesz.

Minél előbb belátjátok, annál jobb lesz nektek és Magyarországnak is.

Addig meg marad a rasszimzus.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.12. 10:23:06

"Kozelebbi pelda Nagybritannia esete. Eloszor ott voltak a keltak, akiket reszben kiszoritott, reszben kiirtott, reszben integralt a romai birodalom. Reszben megmaradtak Irorszagban es a fal tul oldalan Skociaban. A romaiak jelentos mennyisegu germant telepitettek be, reszben katonakent, kesobb telepeskent. Aztan jottek a szaszok (ugyancsak nemetek), ok adjak mai angliai es wales-i "oslakossag" nagyreszet, angolszaszok neven. Jottek meg a vikingek, de inkabb csak shoppingolni. Aztan jottek a normannok a mai Franciaorszag teruleterol, foleg del es kozep Angliaba. Aztan a brit birodalom osszeomlasa utan jottek foleg delre, London kornyekere a pakisztaniak/indiaiak es a kulonbozo afrikai es szigetorszagbeli nepek. Mostanra a nagy angliai iparvarosokban is kezdenek tobbsegbe kerulni. A romai hoditas kezdeti par evet leszamitva nem volt soha tomeges celzott nepirtas, akkor is csak foleg modern angol kifejezessel counter insurgency csapasokat mertek a romaiak a kelta felkelokre. Egyszeruen jottek az ujabb nepek es tobb gyerekuk szuletett, igy az uj nepek lakhelyei korul feloldodtak a korabbi nepek."

És ettől függetlenül az UK él és virul. Gondoltam szólok.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.08.12. 11:05:44

ver
gő
dikk
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.12. 11:12:59

@Etniez:

Nem tudom, tényleg nem érted, vagy csak azért hajtogatod, mert így rasszistának stb. állíthatsz be.

"A bevándorlók nélkül összeomlana az angol egészségügyi ellátás."

A dolgozni tudó, akaró, kellő képzettséggel rendelkező, ténylegesen is munkát vállaló bevándorlókkal a legtöbb jobboldalinak sincs baja. Magyarországra is hoznak vendégmunkásokat - dolgozni, nem segélyen élni. Ha a briteknek derogál kukát vagy ágytálat üríteni, taxit vezetni stb., akkor elvégzi azt Juszuf, a hat gyereke, a harminckettő unokája, a 192 dédunokája...

Gond azokkal van, akik képzetlenek, nem tudnak és nem is akarnak dolgozni. Akik a social welfare-en élősködnek. Akik menekültnek hazudják magukat, de csak gazdasági menekültek. Akik embercsempészekkel érkeznek, újabban már lövöldöznek is a határon, átvágják a kerítésdrótot stb., hadd ne folytassam.

Ők doha nem fognak integrálódni. Nuszuf és a gyerekei nagyjából fognak, csak az unokák fognak radikalizálódni. De ez már legyen a britek gondja, amiért olyan social welfare-jük van, hogy a white trashnek jobban megéri segélyen tengődni, mint elvégezni az alantasabb munkát.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.12. 12:01:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: telex.hu/belfold/2022/08/12/a-kormany-elismerte-az-eu-nak-hogy-nagy-a-baj-a-magyar-egeszsegugyi-ellatasban

Ha nem akarsz keveredni, ki fogja ellátni anyád?
Válasz erre 

Etniez 2022.08.12. 12:25:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Orbán nem arról beszélt, hogy szelektíven akar keveredni. Orbán arról beszélt, hogy egyáltalán nem akar keveredni.

Most akkor mi a helyzet? Keveredünk vagy nem? Kicsit össze vagyok zavara, de ahogy látom, te is.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.08.12. 12:34:59

Viktort be
le
zavarják a 4per5
be
a liber
nyákok
Válasz erre 

Az a nevem senki 2022.08.12. 12:56:18

Viktort de
le
szopom a 24per7
be
a li
vederci
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.12. 13:18:55

@Etniez:

Gyere haza dolgozni, és akkor a tiéd lesz a megtiszteltetés, hogy cserélheted alatta az ágytálat.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2022.08.12. 14:20:32

Józsi nénit meg kék baszni de csak akkor ha lány.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.12. 20:19:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Én nem megyek, úgy hogy te fogod.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.08.12. 20:22:54

Nembiztos, hogy kelleni fog, me lenin is vén hülye pl,de sose szarik be.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2022.08.13. 12:38:43

Na mi van? Senki? Csak a szádban olvad, nem a kezedbe.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.08.13. 13:09:44

Na drágáim még egy utolsó, szívleljétek meg:

Fosás ellen igen hatásos a banán. Csak nem szabad kihúzni.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard