Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Magyarország hátrafelé megy: Vissza a kályhához!

Magyarország hátrafelé megy: Vissza a kályhához!

Egyre abszurdabb ötletekkel rukkol elő a kormány az energiatakarékosság ügyében. Ez annál is szembeötlőbb, mivel néhány hete még azokon élcelődtek a fideszes politikusok, akik a spórolás szükségességére hívták fel a figyelmet. A kapkodás annak a jele, hogy a kormány legfelsőbb szintjein sem voltak tisztában a helyzet súlyosságával, ami az egyszemélyi vezetés egyik legkirívóbb sajátossága. A felelősség ezért leginkább Orbán Viktor vállát nyomja, de ő inkább az amerikai republikánusoknak osztogatott tanácsokat rról, hogyan szerezzék meg, majd betonozzák be a hatalmukat.

pannon_rtv_1.jpg

Fotó: PannonRTV

A friss törvényi lazítások lehetővé teszik, hogy Magyarországon a jövőben akár természetvédelmi területekről is ki lehet termelni a tűzifának valót. Ezt a kormány a most induló kályha- és kazánprogramja miatt lépték meg, így teremtve meg a lehetőségét annak, hogy például az oktatási intézményekben átálljanak a fatüzelésre. Ezt valószínűleg ostoba viccnek vélte volna kormánypárti és ellenzéki szavazó egyaránt néhány napja is, ám most ez a komor valóság. A rendelkezés ilyen rapid bevezetése arra utal, hogy tényleg nagy a baj energiafronton, ám a kormányzati kommunikáció továbbra is az ellenzékre kívánja hárítani a felelősséget.

Aki volt katona, ismeri a dobkályhák világát, így el tudja képzelni talán azt is, hogy ezeket a könnyen mozgatható, kicsi, ám nagy meleget biztosító fűtőberendezéseket is aktiválja rövidesen a kormány. Most kissé ironikusnak tűnik ez a feltételezés, de az állami erdőterületek megcsonkítása és a fatüzelésű kályhák csatarendbe állítása is viccnek tűnt néhány napja, és most mégis itt tartunk. Csak most nyer értelmet a főispánok és a vármegyék reaktiválása, hiszen az új kormányzati irányvonal előhírnökei voltak. Magyarország ugyanis most már biztos, hogy hátrafelé megy, és nem előre.

A magyar kormányfő egy olyan mintaországként mutatta be hazánkat az amerikai konzervatívoknak, ahol neki dolgozik az ügyészség, az alkotmánybíróság, a köztársasági elnök, az állami pénzből kitömött jogvédő és civil szervezetek, és ahol a túlságosan keményen fogalmazó újságírókat, szerkesztőségeket meg lehet félemlíteni, esetleg meg lehet venni a kiadóikat.

Mindeközben Orbán Viktor okítja a világot, elmagyarázza a republikánusok válogatott csapatának, miként kell elkerülni a keveredést más fajokkal, hogyan semlegesítsék a genderproblémát, miként tartsák távol a határaiktól a migránsokat. Mindenről beszélt a CPAC résztvevőinek, csak arról nem ejtett szót, hogy miként szakadt ketté Magyarország társadalma az utóbbi 12 évben mind szociálisan, mind ideológiailag, miként hagyta kormánya elúszni a lehetőséget, hogy a kedvező világgazdasági időszakban megerősítse az ország pénzügyi alapjait, illetve csökkentse az államadósságot. Azt se nagyon boncolgatta, miként lett Putyin foglya az ország amiatt, hogy az energiafelhasználásunk nagyon nagy mértékben az orosz kőolajra és földgázra épül.

Orbán azzal sem kérkedett, hogy a tragikus járványkezelésnek köszönhetően az ország lakosságához képest kiugróan magasak voltak a halálozási mutatók a koronavírus tombolása idején, illetve hogy még a vakcinák beszerzésén is nyerészkedtek a kormányhoz közel álló oligarchák. A magyar kormányfő egy olyan mintaországként mutatta be hazánkat az amerikai konzervatívoknak, ahol neki dolgozik az ügyészség, az alkotmánybíróság, a köztársasági elnök, az állami pénzből kitömött jogvédő és civil szervezetek, és ahol a túlságosan keményen fogalmazó újságírókat, szerkesztőségeket meg lehet félemlíteni, esetleg meg lehet venni a kiadóikat.

amerikai_nepszava_3.jpg

Fotó: Amerikai Népszava

Nem említette persze a most induló kazán- és kályhaprogramot sem, ami egy teljesen elhibázott szociális- és energiapolitika eddigi legfurább kitüremkedése. Hatósági árszabással ugyanis egyre nagyobb terhet tett az állami költségvetésre, rászabadította az inflációt a lakosságra, majd mindezt ráfogta az orosz-ukrán háborúra. A propaganda azonban nem tudja hosszasan elfedni a valós problémát, ugyanis a mesterségesen alacsonyan tartott jövedelmek miatt a lakosságot sokkolná a szembesülés a valós piaci árakkal. Így aztán az amerikai republikánusok épp úgy átverte Orbán Viktor, mint a választások előtt a legtöbb magyar állampolgárt. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ne a szemedet dörzsöld, amikor az ellenség sokkal nagyobb, mint arra számítottál, hanem gyorsan találj ki egy új haditervet!”

416 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Magyarország hátrafelé megy: Vissza a kályhához! Tovább
Facebook Tetszik
1
416 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Lassan minden szociális intézkedéséhez hozzá kell nyúlnia a kormánynak Lassan minden szociális intézkedéséhez hozzá kell nyúlnia a kormánynak
  • Orbán Viktor szinte semmit sem tanult, és majdnem mindent elfelejtett a történelemből Orbán Viktor szinte semmit sem tanult, és majdnem mindent elfelejtett a történelemből
  • Nagyon nem tetszik az Orbán-kormánynak, ha zsarolják Nagyon nem tetszik az Orbán-kormánynak, ha zsarolják
  • Úgy tűnik, eljött az igazság pillanata a Fidesz számára Úgy tűnik, eljött az igazság pillanata a Fidesz számára
  • Ha nem sikerül átformálnia, akár el is hagyhatja az Európai Uniót Orbán Viktor kormánya Ha nem sikerül átformálnia, akár el is hagyhatja az Európai Uniót Orbán Viktor kormánya

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr317901927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (416)
Az utolsó 100 komment:

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 17:49:08

@sancho13:

B+, azért, mert zárolták az eurószámláikat, amelyekre ment volna a pénz a gázért. És most szintén a szankciók miatt nem tudja utalni a tranzitdíjat. Ahogy az államadósság törlesztését sem tudja utalni. Nem azért, mert nincs pénze, hanem mert letiltották az utalásait.

Tudod, ez olyan, mint ha a bank visszautalná a hiteltörlesztésemet, majd nemfizetés miatt elárverezné a házamat. Még szerencse, hogy nincs semmilyen hitelem.

Esetleg elolvashatnád a belinkelt cikket, abból mindez kiderül. De persze mindezt te is jól tudod, csak véded a kis kedvenceidet, akik hálából téged is szájba koitálnak.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 17:53:15

@atomic power 1986DucaDuca: Szóval gyökér barátom elvárom,hogy adjon de közbe meg lehet,hogy megszívatom na ez az ígazi logika!!!
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 17:57:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nyugi,szóval letarolom az országodat és még tapsolok is neki,hát ritka nagy paraszt vagy.Nem szeretem az ukránokat az oroszokat de egyenlőre a az oroszok a hunyok mind az mellet,hogy szopod őket!!!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 17:58:42

@atomic power 1986DucaDuca:

Nem tudom. A lengyelek most nagyon mélyen bele vannak bújva az ukrán rektumba, ezért a javaslatod csak akkor működne, ha a lengyelek az így kieső gázt nem tudják pótolni.

Na meg az ukránok papír szerint jogszerűen járnak el, csak éppen ezzel belesz@rnak az őket támogatók szájába. Pedig a tranzitszerződés egész biztosan nem KÖTELEZI őket az olajcsap elzárására. Az viszont szerződésszegés lenne, ha mi elzárnánk a gázcsapot.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 18:04:34

@sancho13:

"ritka nagy paraszt vagy."

Azon vitatkozhatunk, melyőnk a ritka nagy paraszt. Biztos nem vetted észre, hogy a vitánk során én nem mocskollak, nem sértegetlek téged, csak te teszed ezt velem.

Egyszer végre rájöhetnél: lehet kulturált hangnemben is vitázni. Horribile dictu olyasvalakivel is, akivel nem értesz egyet.

Persze érthető az eljárásod, hiszen érveid nincsenek, csak szitkozódni tudsz.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 18:08:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A lengyelek leszarják az orosz gázt nagy ívbe!!!Az,hogy ki hogy járt el kezdjük talán az oroszokkal,hány szerződést szartak le???
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 18:11:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Lehet,de az,hogy valaki csak egy síkuan csak mantrát nyomja és nem lát mást azt nagyon sajnálom!!!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.09. 18:11:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"A lengyelek most nagyon mélyen bele vannak bújva az ukrán rektumba, ezért a javaslatod csak akkor működne, ha a lengyelek az így kieső gázt nem tudják pótolni."

Az európai gázhiány miatt nem biztos, hogy pótolni tudnák.

"Na meg az ukránok papír szerint jogszerűen járnak el, csak éppen ezzel belesz@rnak az őket támogatók szájába."

Én arra az esetre gondoltam, ha nem jogszerűen járnak el. Az uniónak kell a szankciókon finomítani, mint a Kalinyingrádi exklávé esetében.

"Pedig a tranzitszerződés egész biztosan nem KÖTELEZI őket az olajcsap elzárására."

Biztos nem tiltja a szerződés, hogy gratis átengedjék a kőolajat.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 18:26:48

@atomic power 1986DucaDuca: A lengyelek már most leszarják az orosz gázt.Újabb gázfogadókat épitenek,szenük van rogyásig,nagy ívbe szarnak az oroszokra,úgyse a szívük csücske!!!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.08.09. 18:29:15

Szóval az a lényeg, hogy itt volt lenin, de ma is szétpicsáztam.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 18:37:01

@atomic power 1986DucaDuca:

Senki nem kéri, hogy gratis, a Mol át is akarja vállalni a tranzitdíjat. Csak éppen lehetett volna annyi tisztesség az ukránokban az őket támogató országokkal szemben, hogy először tárgyalnak velük.

Én Csehország, Szlovákia és Magyarország helyében azonnali hatállyal megszüntetnék minden támogatást Ukrajna részére azzal az indokkal, hogy az olajszállítás leállása miatt nincs üzemanyag a segélyek Ukrajnába szállítására Ez vonatkozhatna a humanitárius segélyekre is.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 18:39:17

@sancho13:

Minden szerződéses szállítási kötelezettségüknek eleget tettek eddig. A gazdaságit meg ne keverd a politikaival. Az EU most éppen e keverés miatt szív, mint a torkos borz.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.09. 18:41:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró :

????
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 18:42:19

@sancho13:

Felőlem úgy sajnálsz, ahogy akarsz, de ettől még nem kell ócsárolni, mocskolni, sértegetni a másikat. Ezzel csak Brendel Matyihoz válsz hasonlóvá. Persze lehet, épp ez a célod; ez esetben csak gratulálni tudok, jó úton jársz.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 18:43:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ezt most komolyan írtad????
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.09. 18:43:58

@sancho13:

"A lengyelek már most leszarják az orosz gázt.Újabb gázfogadókat épitenek,szenük van rogyásig,nagy ívbe szarnak az oroszokra,úgyse a szívük csücske!!!"

Úgy sza ......ják le, hogy Németország felől visszafordított gázszállítások fedezik a gázszükségletük egy részét a Jamal-Európa gázvezetéken keresztül, csak éppen ellnirányban.

Az ellenirányú gáz mennyisége, napi 30 millió köbméter, egyezik a Gazprommal kötött szerződésben szereplő mennyiséggel.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 18:47:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem csak kezd egy kicsit unalmas lenni,hogy csak uránok a hunyok az oroszok meg a fasza gyerekek.Tudod ez olyan,hogy átmegyek a szomszédomhoz és pofán vágom szétverem a lakását és még én vagyok a jani!!!
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 18:52:15

@atomic power 1986DucaDuca: Értem csak az a baj,hogy pont ez miatt szivnak a németek május óta.

infostart.hu/kulfold/2022/05/13/elovette-a-jamal-gazpisztolyt-oroszorszag#
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 18:53:19

@sancho13:

Félre ne érts, nem zavar a mocskolódásod, sértegetésed. Épp elég régóta vagyok a neten ahhoz, hogy megtanuljam: ne törődjek az effélékkel. Pl. taga20-ra és a pár hozzá hasonlóra egyáltalán nem is reagálok, ők menthetetlenek.

Téged másként ismertelek meg, már amennyire valakit itt meg lehet ismerni. Aztán ha marad a stílusod, akkor téged is besorollak a taga20- és Brendel-félék közé. Ez természetesen csöppet sem fog zavarni téged, ahogy engem sem, de sajnálnám, mert szokták értelmes dolgokat is írni.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.09. 18:54:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Csak éppen lehetett volna annyi tisztesség az ukránokban az őket támogató országokkal szemben, hogy először tárgyalnak velük."

Mit várhatunk egy olyan országtól, amelynek a vezetése még az Amnesty-vel is összerúgja a port?!

"Én Csehország, Szlovákia és Magyarország helyében azonnali hatállyal megszüntetnék minden támogatást Ukrajna részére azzal az indokkal, hogy az olajszállítás leállása miatt nincs üzemanyag a segélyek Ukrajnába szállítására Ez vonatkozhatna a humanitárius segélyekre is."

Még erre is sor kerülhet, először azonban keresni kell a mindenki számára elfogadható megoldásokat. Ha ezek kimerülnek, akkor jöhetnek a fentiekhez hasonló intézkedések.

Egyébként úgy tudom, ahhoz, hogy Ukrajna EU tag legyen, a magyar parlamentenk is ratifikálni kell a szerződést.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 19:03:19

@sancho13:

"kezd egy kicsit unalmas lenni,hogy csak uránok a hunyok az oroszok meg a fasza gyerekek."

Nem látom értelmét minden nap újra meg újra leírni, higy az oroszok támadtak, ők kezdték a háborút, ők is ölnek civileket ok nélkül, ahogy az AI jelentése is elismeri. Avagy nálatok minden reggel ima helyett ezt kell elmondani?

Az ukránokat meg azért szapulom, mert az egész nyugati sajtó veletek együtt ártatlan báránykáknak tünteti fel őket, holott semmivel nem jobbak az oroszoknák, csak most épp ők vanak a pénisz rossz végén. Ezért most az egész Nyugat sajnálja őket; az évtizedeken át elnyomott donbaszi oroszokat ugyanez a Nyugat mikor sajnálta? És a jogfosztott kárpátaljai magyarokat?
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 19:03:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nekem semmi bajom veled,csak az zavar,hogy nyomod a mantrát és csak egy oldalról nézed.Nem védem az ukránokat de egyenlőre őket támadták meg és nem fordítva te mit is csinálnál a helyükbe?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 19:09:17

@atomic power 1986DucaDuca:

"Ha ezek kimerülnek, akkor jöhetnek a fentiekhez hasonló intézkedések."

Ezt még Orbán/Szijjártó sem merné meglépni. Amúgy meg egyetértek, először tárgyalni kell. Sokat azért nem remélek Az ukránok nem fogják elfogadni, ha a Mol fizet, arra fognak hivatkozni, hogy ez a szabjciók megkerülése lenne.

Sajnos ugyanez áll az EU-tagságra is. Szerencse, hogy ez még jó ideig nem lesz aktuális.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 19:10:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az oroszoknak elnézték a Krimet azt hitték,hogy megusszák nem jött össze.Volt a világon már nem is olyan rég hasonló.Mond valamit a németek cseh foglalása??
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 19:17:08

@sancho13:

Pl. semmiképpen nem használnám a saját népemet élő pajzsként Pl. nem ártanék az engem segítő országoknak. Emlékezz, az ukránok nyomatékosan felszólították Kanadát, hogy tagadja meg Németország kérését és ne adja vissza az Északi Áramlat üzeméhez szükséges turbinát. Pl. nem engedném, hogy a berlini nagykövetem sértődött májashurkának nevezve sértegesse azt a német kancellárt, akinek sok-sok segélyt köszönhetek. Aki a kedvemért feladta azt az évtizedes doktrínát, hogy háborús országnak nem szállít fegyvert. És még dokáig folytathatnám, mit nem tennék a helyükben.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.09. 19:23:30

@sancho13:

"Nem védem az ukránokat de egyenlőre őket támadták meg és nem fordítva te mit is csinálnál a helyükbe?"

Az USA domináns NATO vezette be a nemzetközi gyakorlatba azt a precedenst, hogy a nemzeti önrendelkezés felülírja a nemzeti szuverenitást. Lásd Koszovó esete. Az orosz ajkú ukrajnai kisebbség hasonló helyzetben van, mint voltak a koszóvói albánok.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 19:29:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Aha ehelyett mennél a vágóhídra mint a marhák!!!
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 19:32:11

@atomic power 1986DucaDuca: Szerinted azok az országok (balti államok)ahol legalább annyi orosz van miért nem tombolnak az oroszokért???
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 19:33:02

@sancho13:

"és csak egy oldalról nézed."

Tévedsz. Csak ismételhetem, amit az előbb írtam: Szerinted minden reggel el kellene imádkoznom, hogy az oroszok támadtak, ők az agresszor? Ez annyira világos, hogy szükségtelen újra meg újra ad nauseam ismételgetni.

Viszont arról már kevés szó esik, hogy az oroszoknak jogos biztonsági igényük volt az, hogy a NATO ne nyomuljon, ne vegye szinte körül őket. Igaz, amit sz USA mond, hogy bármely ország szabadon eldöntheti, mely katonai szövetséghez kíván csatlakozni, ám az is igaz, hogy a NATO nem köteles felvenni egy jelentkezőt, ha ez pl. az oroszok biztonsági érdekeit sérti.

Szerinted mit lépne az USA, ha pl. Mexikó és Kanada katonai szövetségre léone Oroszországgal? Jó, ez pesze pol-fi, de akkor is gondold el.

Aztán nézd csak az elemi erejű mély hallgatást (értékeld az oximoront) arról, hogy kiderült, az ukránok épp olyan mocskosak, mint az oroszok.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 19:37:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Akkor most miért nem visitanak a svédek és a finnek ellen???
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 19:40:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Utálom mind kettőt,bár volt pár kollégám ukrajnából aki normális volt.

Aztán nézd csak az elemi erejű mély hallgatást (értékeld az oximoront) arról, hogy kiderült, az ukránok épp olyan mocskosak, mint az oroszok.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 19:43:48

@sancho13:

Persze engem az is befolyásol, amit szintén sokszor leírtam, miszerint a kárpátaljai magyar kisebbség ukrán elnyomása, jogfosztása miatt én orosz győzelemnek örülnék. Te pedig valamiért inkább ukrán győzelemnek.

De engem ez nem akadályoz abban, hogy lássan az oroszok bűneit is. Azért nem emlegetem ezeket nsp mint nap, mert az egész nyugati sajtó ezekkel vsn tele, nem hiányzik onnan az én hangom.

Az ukránok mocsokságait azonban a Nyugat elhallgatja. Az oroszoknak nincs lehetőségük bemutatni a saját álláspontjukat, mert az irosz média be van tiltva. Márpedig még a gyilkosnak is joga van beszélni a bíróságon vagy a sajtónak. Ez a jog az oroszokat is megilleti. Akkor is, ha bűnösök.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 19:49:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem én annak örülnék ha vége lenne nem érdekel,hogy ki győz itt nem lehet győztes.Csak vesztesek vannak mind két oldalon.Az oroszok vissza mennek 20,századba az ukránok meg a 19,századba.nyertes nincs.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.09. 19:52:33

@sancho13:

De van nyertes, akik kiprovokálták. Nyertes mindig van.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 20:00:12

@sancho13:

Amúgy mit szólsz ahhoz, hogy

telex.hu/kulfold/2022/08/09/zelenszkij-beutazasi-tilalmat-vezetne-be-az-osszes-orosz-allampolgarra

és

"Észtország és Finnország vezetői arra kérték kedden az EU tagországait, hogy függesszék fel a turistavízumok kiadását orosz állampolgároknak, mert szerintük az oroszoknak nem lenne szabad Európában nyaralniuk, miközben tart az orosz kormány Ukrajna elleni háborúja – írja az MTI.

„Európa meglátogatása kiváltság, nem pedig emberi jog” – írta kedden Kaja Kallas észt miniszterelnök Twitteren, illetve hogy „most van itt az ideje, hogy lezárjuk az Oroszországból érkező turizmust”."

Szerinted a hàborúban részt nem vevő orosz civilek szabad mozgása nem alapvető emberi jog?

Másfelől azt, hogy "Európa meglátogatása nem emberi jog, hanem kiváltság" a milliószámra beengedett illegális bevándorlókra miért nem vonatkozik? Avagy csak Európába LÁTOGATNI tilos sz oroszoknak, fe a bevándorlásuknak nem lenne akadálya!

Próbálj egyszer elfogulatlanul tekinteni ezekre a visszásságokra. Nekem az orosz néppel szembeni rasszizmus jut eszembe.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 20:00:14

@6.Lenin: Akkor mesélj ki a nyertes,tudom szerinted az USA de tévedsz,mások sokkal többet nyertek.A vesztesek a halottak!!!
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 20:02:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Erre a válaszom csak annyi hülye emberek mindig voltak!!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 20:03:54

@sancho13:

Örülök, higy implicite kimondtad: örülnél az orosz győzelemnek is.

Ezzel félig máris egyetértünk, mert én inkább orosz győzelmet szeretnék. Leírtam, miért.
Válasz erre 

Az a nevem senki 2022.08.09. 20:05:45

Bazdmeg a
zoroszokat.

józsinéni.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 20:05:49

@sancho13:

Sajnos ezek a hülye emberek komoly befolyással bírnak az EU politikájára. Örülök, hogy ezt is elismerted.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.09. 20:06:34

@sancho13:

"Az oroszok vissza mennek 20,századba az ukránok meg a 19,századba.nyertes nincs."

A vesztesek közül kihagytad a legfontosabbat: úgy hívják, hogy EU.

Az EU, miután számára fontosabb kiszolgálni az USA politikusainak és üzletembereinek családi érdekeit Ukrajnában, tönkreteszi saját nemzeteit, polgárait. Európa hanyatlása, térvesztése tovább folytatódik egy hamis, álszent ideológia miatt.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 20:07:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem én azt szeretném,hogy legyen vége,itt nem lehet győztest hirdetni.Egy szétbaszott országnál hirdetnél győztest???
Válasz erre 

sancho13 2022.08.09. 20:13:55

@atomic power 1986DucaDuca: Na látod olyanokról beszél amihez semmi köze az egészhez.Köpködsz az EU-ra de amikor tolták ész nélkül a lovét kussba voltál,most,hogy légyszi mond már mire költöd és nem adok akkor a szemetek.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.09. 20:33:57

@sancho13:

a nyertese, néhány amerikai befektető. kisebb mértékben az oroszok, mert önállóak lesznek, vannak közös érdekeik Kínával, ők is inkább nyerhetnek ezen. Amerika, mint ország, birodalom a vesztesek közt lesz.
A legnagyobb vesztes az ukrán nép. Évszázadokra rabszolgák maradnak a sok adósággal.
Az amerikaiakat kiszolgáló korrupt európai vezetők is vesztesek lesznek és az eu-s polgárok még nagyobb mértékben.

Az igazi okok közt van, hogy a demokraták, haladók, otthon soha nem képesek megoldani semmit. Mindig mások kifosztásával szeretnének meggazdagodni (gyarmatosítás), mások leigázásával, elpusztításával.

Te csak a felszint nézed, pedig a politikában a lényeg mindig a láthatatlan zónában van.

Zelenszkinek már megírták a halálos ítéletét az amerikai, európai barátai. Én nem kötnék vele életbiztosítást az tuti. Várjuk meg az amerikai választásokat novemberben. Sok minden akkor fog eldőlni.

Ti meg nyugodtan orbánozzatok.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.09. 20:40:04

@sancho13:

"Köpködsz az EU-ra de amikor tolták ész nélkül a lovét kussba voltál,most,hogy légyszi mond már mire költöd és nem adok akkor a szemetek."

Azt, hogy "szemetek", azt te írtad, nem én. Én csak annyit írtam, hogy nem az európai emberek érdekeiért politizálnak. Ebből mindenki olyan jelzős szerkezetet hoz ki rájuk nézve, amit a stílusa, ízlése megenged.

Azt, hogy az Egyesült Királyság kilépett az unióból, ennek a balliberális vezetésnek köszönhetjük.

Azért, hogy az unió katonailag a nullához konvergál, s emiatt úgy kell muzsikálnia, ahogy az óceán túloldaláról írják a kottát, szintén az EU vezetés a felelős.

Azért, hogy egy Lisszabontól Vlagyivosztokig terjedő, az olcsó nyersanyagokra, energiára és a nyugateurópai know-how-ra épülő, a térség lakosainak egyedülálló perspektívát nyújtó gazdasági térség nem jöhet létre, szintén az unió vezetése a felelős.

Azért, hogy ehelyett a hanyatlás, térvesztés, versenyképesség, csökkenés, romló életszínvonal vár Európa lakosaira, szintén ez a vezetés a felelős.

Azért, hogy a nemes klimapolitikai célok helyett évtizedekre vissza kell menni, fosszilis energiát kell használni, a környezetet tönkretenni, a jelenlegi uniós vezetés a felelős.

Azért, hogy elhitették az emberekkkel, hogy az OF veszélyt jelent az európai biztonságra, mikor a NATO katonai ereje a sokszorosa az OF katonai erejének, szintén a jelenlegi európai vezetők a felelősek.

Itt nem az aprópénzről van szó, hanem ezerszer fontosabb dolgokról, ami miatt tönkremegyünk a kontinensen!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 20:47:28

@sancho13:

Szépen hangzik, hogy itt nem lehetnek győztesek, csak vesztesek, ám nem igaz. Az a győztes, aki a másiknál kevésbé rosszul jön ki belőle. És ebben az ukránok akkor is vesztesek lesznek, ha minden elvesztett területüket visszaszerzik - persze ez esetben mégis győzni fognak, mert a mostaninál jobb helyzetbe kerülnek.

De józan ésszel látni kell, hogy az ukránok nem fogják visszaszerezni az elvesztett területeiket. Az oroszok annektálják az eddig elfoglalt területeket, majd ha ezeket utána ukrán támadás éri, akkor jön a taktikai atombomba, hiszen saját területüket érte támadás.

Az újjáépítést pedig úgyis mi, az EU fogja fizetni, ahogy a háborút is már mi fizetjük. Nemcsak a gazdasági veszteségünkkel, hanem azzal is, hogy az EU hitelt tervez felvenni, hogy tovább pénzelhesse Ukrajnát, az ukrán maffiát. És elhiheted, ha elhúzódik a háború, lesz több hitelfelvétel is.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 20:50:43

@sancho13:

Ne feledd, a szóban forgó hülyék egyike egy EU-tagállam miniszterelnöke. A másikat nem nevezi meg a cikk, de az is vezető.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.09. 21:15:55

Közben megtaláltam: a két hülye Észtország és Finnország miniszterelnöke. Az ötletgazda pedig nem más, mint Vlagyimir Zelenszkij, az EU de facto miniszterelnöke. Kíváncsi vagyok, hányan csatlakoznak hozzájuk az elkövetkező napokban.
Válasz erre 

élhetetlen 2022.08.09. 23:12:03

@6.Lenin: Aha, csak nem értem. Ez a legegyszerűbb válasz, erre még tőled is telik. Aha, jó vicc volt, amit még egy elérhetetlen cikkel is alátámasztottál, és egy kapcsolaton belüli pozíció kérdését feszegetted. „így vagytok ti a nácizással, buzizással, mindennel. szerintetek vannak jó nácik, és jó buzik is”. Ez is vicc? Egy kalap alá venni a nácizást és a buzizást?
„Sok kérdésben én döntök A SAJÁT ÉLETEMRE VONATKOZÓ KÉRDÉSEKBEN.”. Ezzel a legtöbb ember így van, de így volt Gyurcsány alatt is. Még az is saját döntés volt, hogy vesz-e fel valaki devizahitelt, vagy sem, legfeljebb rossz döntés volt. Az már nem saját döntés, hogy valaki 500 birkát tart, aztán elveszik a bérelt legelőjét, csináljon, amit tud, ehhez már a jelenlegi kormány kell.
A problémák itt kezdődnek, „A TE NYOMOROD A TE ÜGYED.”. Te is azok közé tartozol, akik nem is néznek tovább az orruknál, nagy magyarok, de tesznek az ország sorsára, csak nekik legyen jó. Pitiáner, és önző vagy. Csak egy példa, téged nem zavart a devizahitelesítések megsegítése, amikor annak, akinek volt annyi forintja, mint a deviza hitele, annak adtak frankonként 75 forintot, pedig ők spekulatív céllal vették fel a hitelt. Aztán felhúzták Ócsát, használhatatlan terepen, de Orbán előre látta, hogy ez jó lesz… az építkezési vállalkozónak. Téged meg ez nem érdekelt, mert más nyomora.
„Van mit vennem, hová mennem pihenni, kikapcsolódni, van rá pénzem is. Mi kellene még?”. Például észrevenni, hogy hogyan él az ország másik fele. Tudomásul venni, hogy egy kezdő pedagógus pár albérletben egyszerűen szegény. És az, hogy most kevés az iparos, az nem apropó arra, hogy ezután ne képezzünk kiművelt emberfőket. (Gimnázium vs. szakiskola, ahonnét nincs felfelé út). Nem tudod, de nincs te országod, meg az ellenzék országa, egyetlen országunk van, és, ha azt lekotorják a pöcegödörbe, akkor te is mész.
Tudom, feleslegesen írtam, mert bár szerinted értelmesebb vagy, mint én, akár értheted is a mondandómat, de ez semmin nem változtat. Befejeztem.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.08.10. 05:10:36

@élhetetlen: be ne fejezd már, e! A végére eljutottál a pöcgödörig. Na, azt nagyon szereti a lenin.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.08.10. 08:34:57

Márki-Zay Péter: Amíg az ellenzék nem akarja leváltani Orbán Viktort, nem lesz változás

mi
kor kezd
tek má
a
karni
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.08.10. 09:23:29

@ez a nevem senki: szíp testvírem, akarni a vécén kell!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 09:40:36

@élhetetlen:

Szerintem nem érted te az egészet. Leírtam ezt a dolgot (tényleg viccnek szántam, hiszen az is)
nézd meg a válaszokat, világos, hogy léteznek a a ballibsi oldalon a jó buzik, nácik, a jobboldalon meg a rosszak, szerintetek.

Nem vagyok közömbös az ország sorsa iránt. 94 óta a Fideszre szavazok, be is jött. A kormány megteremtette annak lehetőségét, hogy jól élhessen az, aki arra képes is.. Tanulj, dolgozz. Add el a tudásod az értékén.

Mindig voltak, vannak, lesznek akik képtelenek a maguk életét berendezni. Most itt azokra gondolok, akik nem akartnak tanulni, dolgozni, csak a markukat tartják.

Nincsenek messiás hajlamaim, hogy az ilyenek sorsáért aggódjam. Minden ember joga szabadon dönteni a saját életéről, de vállalnia is kell a döntéseiért a felelősséget.
Én nem szeretnék másokra kényszeríteni olyan dolgokat, amit ő nem akar.
Sok mindent félreértesz, félremagyarázol, de ez a te hibád.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 10:03:33

@Androsz: Ha egy vitában igazam van, hogyan fogadhatnám el, hogy nincs?

Bár egyszerűbb lenne, az tuti.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 10:12:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Oroszország nem fog atomot ledobni, mert azzal neki is vége van.
Olyan embargót kap a világtól, hogy vége lesz.

Ukránoknak jó esélyük van visszaszerezni területeket még, de nem az összeset. Ahhoz egyedül nem elég erősek.

Nah, kikerülted a kérdést, ahogy szoktad, amikor Orbán-kormányról kellene kimondani az igazságot, nem lepődtem meg.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.08.10. 10:13:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró :
zajos ma
kinak ozd az észt
nemakarásnak meg nyög
és a vég
e
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 10:15:22

@Etniez: Kedvenc Orbánod azt mondta, hogy nem akar fajkeveredni.
Az oka, hogy nem akar keveredni az, hogy azokat alacsonyabb rendűnek gondolja, ezzel defacto kijelenti, hogy mi pedig magasabb rendűek vagyunk.

Azzal, hogy a valóságot tagadod nem leszel előrébb. Azzal, hogy az én vélt jellemhibáimat emlegeted, azzal sem.

Egyszerűbb lenne, ha belátnád: ordas rasszista szöveget nyomott Orbán.

Telexesek elolvasták azt a fos könyvet, amiből Orbán idézett: rasszista szar könyv.

telex.hu/belfold/2022/08/10/jean-raspail-szentek-tabora-orban-viktor-rasszizmus-fajkeveredes

Tessék.

Majd gyere vissza és kérj elnézést tőlem később. Köszi.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.08.10. 10:55:07

tej
jes zavar a liber
nyákokn
ál
má nikket se vál
tanak
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.08.10. 14:54:43

@ez a nevem senki: itt van pl lenin, nem bír szarni azt nyög összevissza. A maki is szorúlásos, úgy lehet.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 16:17:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ukránok végre megrakétázák a Krímet. Az már hivatalosan orosz föld. Taktikai atom sehol.

Pampogtak az oroszok, mint a Széll Kálmán cirkáló tengeralattjáróvá alakításakor, de a show megy tovább. Ideje elvinni a háborút orosz földre.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 16:22:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: én a helyedben megkérdezném az ottani magyarokat, kivel vannak. Figyelj, mutatok valamit:

444.hu/2022/08/10/karpataljai-navajok-ugy-hasznalja-az-ukran-hadsereg-a-magyarul-beszelo-katonainak-szuperkepesseget-mint-az-amerikaiak-a-legendas-kodbeszelok-nyelvtudasat

Slussz poén: "Azért, hogy lefordíthassák, amit Fedir professzor magyarul mond, az oroszoknak el kell küldeniük az üzenetet Moszkvába, aztán tovább Budapestre. Mire Szijjártó lefordítja, a rádióüzenetben elküldött parancsokat már végre is hajtották."

Oroszok sem bánnak jobban a kisebbségeikkel, mint az ukránok. Ideje lenne átgondolnod az álláspontod.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 16:24:44

kaviareskalasnyikov.hvgblog.hu/2022/08/10/ezert-fontos-a-novofjodorovkai-legibazis-elleni-tamadas/

Szépen és lassan, de remélem végre fordul a kocka.

Csokifaszfej, elfoglalták már Ukrajnát az oroszok? Háromszor jósoltad, utoljára májusban. Te szerencsétlen hülye.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.10. 17:38:49

@Etniez:

"Taktikai atom sehol."

Csak nem hiányolod?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 17:50:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Neki lehet, hogy hiányzik, de sajnos sok értelmes ember is rámenne. Én őt is sajnálnám, szükség van rá is a mosogatáshoz, wc tisztításhoz is kellenek emberek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.10. 18:02:36

@Etniez:

Gondolod, hogy minden ukrán harci egységnél (bármit jelentsen is ez) vannak magyarok?

Gondolod, hogy a besorozott magyaroknak van választásuk?

Az oroszok kisebbségei kulturálisan sokkal távolabb vannak tőlük, mint mi magyarok. Az oroszok befogadók, nem nacionalisták, mint az ukránok - persze tisztelet a kivételnek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.10. 18:03:31

@6.Lenin:

Bizony így igaz!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.10. 18:28:30

@Etniez:

"Az oka, hogy nem akar keveredni az, hogy azokat alacsonyabb rendűnek gondolja, ezzel defacto kijelenti, hogy mi pedig magasabb rendűek vagyunk."

Ez egy olyan kijelentés, amit bizonyítani tudni kell! A beszéd melyik része bizonyítja, hogy az előadó hierarchiát állított fel a különböző emberfajták között? Csak, mert te így gondolod?

Amikor hozzászólásaidban "hülyemagyarokról" beszélsz, akkor azt kell gondolni a "logikád" szerint, hogy magyargyűlölő rasszista vagy?

Amikor képzeletben ukrán elnök vagy, és elzárnád az olajcsapot Magyarország felé, akkor hazaáruló vagy?

Egyszerűbb lenne, ha belátnád: magyargyűlölő, magyarellenes szöveget nyomsz!
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 18:49:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: te meséltél róla. Én meg mondtam, hogy nem lesz.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 18:55:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Az oroszok befogadók, nem nacionalisták, mint az ukránok - persze tisztelet a kivételnek."

Azok bm :) Hallod, neked fogalmad sincs a kisebbségek helyzetéről Oroszországban, az tuti. Lesz időm, elkőkeresek híreket neked.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 18:59:57

@atomic power 1986DucaDuca: omg, még egy hülye.

Figyelj, attól hogy nem vagy hajlandó végigmenni a gondolatmeneten, hanem féltúton megállsz és széttárod a kezed, még nem lesz igazad. Két dolog van:

1. vagy hülye vagy és nem tudsz gondolkozni logikusan
2. Nem vagy hülye, csak játszod

Részemről befejeztem a beszélgetés erről a témáról, mert ki akartok fárasztani.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 19:08:06

@Etniez:

"Részemről befejeztem a beszélgetés erről a témáról, mert ki akartok fárasztani."

Ez hatalmas!

Mi fáraszt jobban, mások igazsága, vagy a saját hazugságaid?
A vita azokat fárasztja, akik nem tudják védeni a igazuknak véltet.

Ezekért szeretem az ilyen felületeket.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.10. 19:21:21

@6.Lenin: B+ munkásőr látjuk az ígazatokat most fogjuk fizetni az árát.!!!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.10. 19:31:21

@Etniez:

"Figyelj, attól hogy nem vagy hajlandó végigmenni a gondolatmeneten, hanem féltúton megállsz és széttárod a kezed, még nem lesz igazad."

Na! Menjünk végig a gondolatmeneten (ha van egyáltalán), s bebizonyítom, hogy nincs igazad, csak zsigeri véleményed!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 19:33:00

@sancho13:

Mo kezdte az ukrán háborút? Ne bassz!
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 19:33:47

@atomic power 1986DucaDuca: oks.

Miért nem akar Orbán más "fajokkal" keveredni?
Válasz erre 

sancho13 2022.08.10. 19:37:52

@6.Lenin: Te fasz,még sehol sem volt a háború már akkor elszálltak az árak,vedd be a gyógyszert vén geci!!!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 19:43:02

@sancho13:

Néha kifelejtesz 1-2 évtizedet az okok közül.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.10. 19:44:54

@6.Lenin: Mesélj, mert igy amit irsz nulla!!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.08.10. 19:52:05

Btw minek neked vécépuculó, te vén geci, hát 10 éve nem bírtál szarni egy jót!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.10. 19:53:23

@Etniez:

"Miért nem akar Orbán más "fajokkal" keveredni?"

Mert a multikulturalizmus megbukott Nyugat-Európában. és nem akarja ezt megismételni!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 19:53:48

@sancho13:

Tudod az egész dolog úgy kezdődött, hogy a villám belecsapott egy 1sejtűbe, az kettévált, aztán később felvette a gatyáját és angolul kezdett énekelni, utána meg kimet a meccsre.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.10. 19:58:10

@atomic power 1986DucaDuca: Hu b+,már a Kádár korba is keveredtünk akkor mi a faszról beszélsz????
Válasz erre 

sancho13 2022.08.10. 20:00:34

@6.Lenin: Te megmaradtál az egy sejtűnél!!!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.10. 20:03:56

@sancho13: Kikkel keveredtünk?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 20:04:09

@sancho13:

Bocs, most szólt a szomszéd, hogy nem a villám miatt lett az ember, hanem valamilyen Isten Lajos kezdett vele baszakodni és nem angolul énekelt hanem valamilyen keleti nyelven. Ja, és csinált olyat is, akin repedés volt, de pont belestimmelt az elsőnek elkészült szerszáma.
De ezt későbbiek elkezdték összekeverni.
Most már mindenhová dugnak , mindent, nincs jelentősége.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 20:07:19

@sancho13:

Te se dicsekedhetsz, hogy I. Lajos volt az apád. I. Lajos ekkora selejteket nem szokott csinálni még részegen sem, mint te vagy.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 20:07:54

@atomic power 1986DucaDuca:

1. Mi köze a multikultizmusnak a fajkeveredéshez?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 20:10:45

Amúgy becsapott a villám, mert rajtam is van egy ilyen szép repedés. Vagy székrekedés?
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 20:13:33

@Etniez: mielőtt válaszolsz, felhívom a figyelmed, hogy Orbán nem kultúra keveredésről vagy vallás keveredésről, hanem fajkeveredésről beszélt.

Sőt, konkrétan azt is kimondta, hogy mi ilyen közép-európai faj vagyunk, amit én mondjuk nem értek. Nem értem, miben vagyunk mi külön faj, mint mondjuk a svájciak vagy az észtek.
Válasz erre 

sancho13 2022.08.10. 20:14:37

@atomic power 1986DucaDuca: Amennyibe a történelem gyengeséged ne terjeszd!!Vajon hány kubai,vietnámi kogoi diák tanult itt aki csak úgy elszorták a magvaikat,ja az nem keveredés csak baleset!!!
Válasz erre 

sancho13 2022.08.10. 20:16:11

@6.Lenin : Azt tudjuk hisz azóta is hülye vagy de oda se neki!!
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.08.10. 20:16:42

Lányok! Lányoook! Én is elszórnám a magjaimat. Csak csókolják meg a makomat.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.10. 20:27:03

@Etniez:

"1. Mi köze a multikultizmusnak a fajkeveredéshez?"

Az eltérő kultúrájú tömegeket nem lehet integrálni. Egy országon belül párhuzamos társadalmak alakulnak ki, ha a kulturálisan gyökeresen különböző etnikumokat egy államba tömegesen betelepítjük, keverjük az őshonos lakosokkal. Azokban az országokban, ahol egy bizonyos kritikus tömeget meghalad az eltérő kultúrájú bevándorlók száma ott szakadás megy végbe etnikai, faji és vallási töréspontok mentén. Ezért nem célszerű nagy tömegekben ilyen etnikumokat betelepíteni egy államon belül.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.10. 20:55:49

@atomic power 1986DucaDuca:

Elrettentő példa erre az USA. Párhuzamos társadalmak alakultak ki: fehérek, négerek, ispá... akarom mondani hispánok.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.08.10. 20:57:10

@atomic power 1986DucaDuca: USA, Római Birodalom, középkori Magyarország, Belfium,mind eltérő kultúrájú népek alkotják, alkották
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 21:17:22

@atomic power 1986DucaDuca: Orbán fajokról beszélt.
Nem kultúráról.

Újra ismétlem. A kultúrás dolgot két nappal később mondta. Ő azt mondta, hogy mi közép európai faj vagyunk és semmilyen keveredést nem akar. Én meg nem értem, hiszen például be voltak telepítve például svábok, itt voltak a törökök 150 évig, befogadtuk a kunokat, jászokat és még sorolhatnám.
Ezek szépen beolvadtak, pedig az elején szegregáltan éltek, konkrétan külön megyét kaptak.

Szóval, mi már elég kevert "faj" vagyunk és nem látom, 100 év múlva miért lenne más nyugaton a helyzet. Asszimiláció fog végbemenni.

De attól még nem vagyunk külön faj. Sem jobbak, sem rosszabbak, mint bárki más.

Szóval, ha már többször is sikeresen keveredtünk, most mitől lenne más a helyzet? Miért lenne probléma?
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 21:24:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: az Usa pont jó példa erre. 1600-tól vándoroltak be az emberek, mindenki megcsinálta a maga kis szegregált részét. Magyarok Clevlandben, írek Bostonban, ázsiai népek New Yorkban és így tovább. Mára ezek már mind amerikaiak.
Most éppen a mexikóiak jönnek nagy számban, 200 év múlva már ok is amerikaiak lesznek, mint az összes többi "faj" be fognak olvadni.
Ez a természetes rend. Asszimiláció.

Tehát hülyeség, amit Orbán mondott. Magyarok már kevert "faj" vagyunk alapból, csak másokkal keveredtünk. Sem jobbak, sem rosszabak nem vagyunk senkinél.

Látom, nem fogunk egyetérteni. Szerintetek ez sima veszélyfelhívó szöveg, szerintem pedig negatívan diszkrimináló fajvédő süketelés.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.08.10. 21:51:21

@Etniez:

"Orbán fajokról beszélt. Nem kultúráról."

A kultúrát nagymértékben meghatározza az etnikum.

"Ő azt mondta, hogy mi közép európai faj vagyunk és semmilyen keveredést nem akar."

Európán kívüli tömegek betelepítését nem akarja, mert ez a civilizációk konfliktusához vezet.

"Én meg nem értem, hiszen például be voltak telepítve például svábok, itt voltak a törökök 150 évig, befogadtuk a kunokat, jászokat és még sorolhatnám. Ezek szépen beolvadtak, pedig az elején szegregáltan éltek, konkrétan külön megyét kaptak."

Asszimilálódtak, mert nem voltak olyan nagy számban jelen a többségi társadalomhoz képest. Abban az időben nem számítottak a kulturális különbségek olyan nagy mértékben, mint jelenleg.

"Szóval, mi már elég kevert "faj" vagyunk és nem látom, 100 év múlva miért lenne más nyugaton a helyzet. Asszimiláció fog végbemenni."

A hidegháború után, főleg napjainkra a világ egyre inkább sokpólusúvá vált (válik). Ez azt is jelenti, hogy sokpólusúvá vált (válik) a civilizáció is. Ebben az új korszakban az etnikumok közötti különbségek nem ideológiaiak, politikaiak, gazdaságiak, hanem kulturálisak. A kulturális értelemben vett nem nyugati társadalmak egyre erőteljesebben hangoztatják a saját kulturális értékeiket, mintegy öntudatra ébredtek, és elutasítják azokat, amelyeket a Nyugat a korábbi befolyásuk idején rájuk oktrojált. Ez a kulturális szembenállás nem csökken, inkább fokozódik. Az, hogy mi lesz száz év múlva, nem tudom, csa a mai tendenciákból lehet következtetéseket levonni.
Válasz erre 

Etniez 2022.08.10. 21:58:59

@atomic power 1986DucaDuca: süket duma. A keresztény Magyarországon a kunok olyan idegenek voltak akkor, mint ma egy nigériai muszlim.

A múltban megtörtént dolgokat tapasztalatnak nevezzük. Tehát a tapasztalat az, hogy a bevándorlók asszimilálva lesznek a többség által. Ez a történelmi tapasztalat a világon mindenhol. Magyarországon is.

Tehát továbbra is tartom, hogy a negatív diszkriminációnak, azaz a rasszizmusnak kerestek szép kabátot.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.08.10. 22:46:28

@Etniez:

"mint az összes többi "faj" be fognak olvadni."

Így igaz, az őslakos európai népek is be fognak olvadni az őket túlszaporodó muzulmán tengerbe.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard