Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Novák Katalin utolsó hete

Novák Katalin utolsó hete

A köztársasági elnök lemondása sokkal többről szól, mint egy elhibázott döntésről. Megmutatja ugyanis, hogyan üresedett ki az a tisztség, amely a rendszerváltáskor még komoly súllyal bírt. Arra is rávilágít, hogy egy autoriter hatalom milyen szándékkal emel fel embereket, és milyen megfontolásokból taszít a mélybe. Novák Katalin tipikus fideszes káderként megtapasztalhatta a gyors siker ízét, ugyanakkor egy hét alatt rá kellett döbbennie, hogy csak egy sakkfigura egy olyan táblán, melyet teljes egészében a saját játékterének tart Orbán Viktor. És az sem mellékes, hogy ebben a játszmában Novákot egyszerű gyalogként feláldozták egy olyan tisztért, akinek a kilétét nem is tudhatjuk.

telex_10.jpg

Fotó: telex.hu

Vajon tisztában volt azzal Novák Katalin a kegyelmi botrány kirobbanásakor, hogy ebbe akár bele is bukhat? Ha van érzéke a politikai belharcok jellegének kipuhatolására, akkor Schmitt Pál tündöklése és bukása egyértelművé tehette számára, hogy Orbán Viktor hűvös logikája fog dönteni a sorsáról. Talán még bízott abban, hogy a pedofíliát mélyen elítélő szavai megmentik a végső bukástól, és talán az is ott motoszkált a fejében, hogy a kormányfő méltányos lesz vele, hiszen régóta hűséges fegyverhordozója Orbánnak.

Ám a köztársasági elnöknek meg kellett tapasztalnia, hogy a méltányosság nem kenyere a fideszes politizálásnak, és akkor is neki kell elvinnie a balhét, ha csak mások utasításait követte. A NER lényege ugyanis az, hogy mindent a hatalmi centrumból irányítanak, ami történetesen a Karmelita kolostor, és ha zavar támad az erőben, mindenkinek ezt a központot kell védenie. Orbán Viktor ezért az ügy kirobbanása óta folyamatosan tolja el magától ezt a problémát, mintha fogalma sem lett volna, kinek adott kegyelmet Novák, és a kezdetben ódzkodó Varga Judit miért ellenjegyezte ezt.

Novák és Varga persze a végsőkig védik azt a gépezetet, amely kivetette őket, mert nem tehetnek mást, hiszen a Fidesz nélkül légüres térbe kerültek, és őket sem az ellenzéki pártok, sem a közvélemény nem fogja megvédeni semmitől, és senkitől.

Aki tehát Orbán akaratából emelkedett ki a fideszes káderek masszájából, azt maga a kormányfő bármikor leránthatja a sárba, ha az érdekei úgy kívánják. Ha Novák ezzel nem volt tisztában akkor, amikor megválasztotta a kormánypárti parlamenti többség, akkor naiv, ha pedig ennek tudatában vállalta el a pozíciót, csak abban bízhatott, hogy nem bukik le egy véletlennek köszönhetően, ahogy annak idején a plagizáló Schmitt Pál. A szerencse tehát forgandó a Fideszen belül is, és ehhez még komoly, meghatározó erejű ellenzék sem kell, amely nyomást gyakorolna a kormányra.

Novák esete figyelmeztetés minden kormánypárti politikus számára, hogy a lojalitás egy dolog, ám ennél sokkal fontosabb, hogy a főnök feltétlen engedelmességet vár olyankor is, amikor vásárra kell vinniük a bőrüket Orbán érdekében. A kormányfő valószínűleg azért akarta ilyen gyorsan lezárni az ügyet, mert egyrészt nem szeretett volna szavazókat veszteni a nyár elején esedékes önkormányzati és uniós választások előtt, másrészt abban reménykedik, hogy így már senkit sem fog érdekelni, valójában ki kezdeményezte K. Endre kegyelmét.

Pedig így is kilóg a lóláb, hiszen, ahogy Varga Judit egykori férje fogalmazott: „Az igazi felelősök nők szoknyája mögé bújnak.” Magyar Péter valószínűleg nem egyszerűen volt feleségét védte ezzel a megjegyzéssel, hanem igyekezett felnyitni azok szemét, akik úgy gondolják, hogy a NER hibáit egyetlen csavarhúzóval ki lehet javítani. Magyar arra célzott ugyanis, hogy maga a rendszer a bűnös, nem azok, akiket pellengérre állítanak olyankor, amikor valami félresiklik. Novák és Varga persze a végsőkig védik azt a gépezetet, amely kivetette őket, mert nem tehetnek mást, hiszen a Fidesz nélkül légüres térbe kerültek, és őket sem az ellenzéki pártok, sem a közvélemény nem fogja megvédeni semmitől és senkitől.

168_13.jpg

Fotó: 168ora.hu

Az eset legszomorúbb tanulsága mégis az, hogy rávilágít arra a tényre, mely szerint teljesen súlytalanná váltak azok az intézmények, melyek valaha garantálták a demokrácia zavartalan működését Magyarországon. Nem csak a köztársasági elnöki funkció lett súlytalan ugyanis, de az alkotmánybíróság, az ügyészség, a jegybank és nagyrészt a sajtó is a rendszer kiszolgálójává vált, holott ezek a hatalmi ágak arra voltak hivatottak, hogy kontrollálják a mindenkori kormány működését. Ezért aztán valószínűleg egy Novákhoz hasonló csinovnyik ül majd be a köztársasági elnöki székbe, mert az emberek ugyan változnak, de a NER rendszerének logikája ugyanaz marad. Ahogy egy dakota mondás tartja: „A céllövölde és a csatatér között csak annyi a különbség, hogy a vurstliban hurkapálcikára lövünk.”

1441 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Novák Katalin utolsó hete Tovább
Facebook Tetszik
0
1441 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9318323887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (1441)
Az utolsó 100 komment:

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.23. 17:13:27

@6.Lenin: "Annyit tudok, hogy annak semmi köze az intelligenciához amit ti itt műveltek."
Hát pedig DE:
"„Az intelligencia egy általános mentális képesség, amely magába foglalja a következtetést, a tervezést, a problémamegoldást, absztrakt gondolkodást, komplex gondolatok megértését, a gyors tanulást és a tapasztalatokból tanulás képességét.”

Pont ezt csináljuk, szemben veled, akinek úgy vannak gondolatai, hogy lopja azokat.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.23. 17:15:18

@6.Lenin: "Egy biztos, neked semmi közöd az intelligenciához. Te egy beteges hazudozó vagy"

Pont nem zárja ki egyik a másikat.
Látod, annyira fogalmatlan vagy, hogy nem tudsz levonni egyetlen helyes következtetést.
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.23. 17:19:05

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"A hazudozás ès az intelligencia között nem áll fenn kapcsolat."
ezt te írtad.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.23. 17:19:43

@6.Lenin: "
Pontosan, ezért nincs semmi közöd hozzá"

Látod, nem érted.
Aki beteges hazudozó, az lehet kiemelkedően intelligens.
Pont úgy tudja becsapni a másikat, hogy intelligrns hazugságokat gyárt.
Például itt vagy te. Te nem vagy hazudozó, mert annyira buta vagy, hogy nem tudsz kitalálni egy hazugságot se, csak olyat, ami butaságodat mutatja.
Vicceltem! Nem értitek a viccet!
Gondolod, nem látjuk, hogy csak tekeregsz, mimt giliszta a kapa alatt?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.23. 17:21:58

@6.Lenin: igen, ezt én írtam.
Egy intelligens is lehet hazudozó, és egy segghülye is lehet őszinte. És fordítva, egy intelligens is lehet őszinte, és egy
hülye is lehet hazudozó.

Tehát, nincs közte kapcsolat.

Felfogod?
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.23. 17:24:05

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"Aki beteges hazudozó, az lehet kiemelkedően intelligens."
Az bunkó, mert miért kéne hazudnia? A másikat becsapnia?
Mert azt gondolja, hogy a másik esetleg hülye felismerni a bunkóságát?
B+, te baromi nagy állat vagy.
Válasz erre 

birkamenet 2024.02.23. 17:25:14

@6.Lenin:

Urnás Lenyin, aki már 13 évesen kizúgott az oktatási rendszerből, egész nap küzd azért, hogy a világgal megértesse, hogy mi az az intelligencia!!

Húbammeg te betanított majom, neked új mutatványod van!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.23. 17:25:42

@6.Lenin: te, ennyire nem lehetsz segg.
A legnagyobb szélhámosok pont az intelligenciájuk révén tudnak becsapni embereket.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.23. 17:28:09

@6.Lenin: Orbán azt mondta: ne azt figyeljék, amit mondok, hanem amit teszek.

Azaz, amit mond, az nem feltétlen igaz. Ha valamit kimonfasz, amiről tudod, hogy nem igaz, azt hazugságnak nevezzük.
Akkor Orbán bunkó szerinted?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.23. 17:32:03

@6.Lenin: te, lenyin, szerinted minden politikus bunkó?
Miért kell becsapni az embereket, ha egyszer intelligensen el lehet nekik magyarázni dolgokat?
Állítsuk meg Brüsszelt!
Válasz erre 

birkamenet 2024.02.23. 17:36:35

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Na most tévedtél, Lenyin igenis olyan mélyhülye mint egy bödön és mivel annyit felfog a vegetetív idegrendszerével hogy minden vitában alulmarad, ezért belemenekül a hazudozásba ( valóság tagadásba), hátha akkor majd győztes lesz egy vitában. Ha meg nem akkor majd beírja az óvodás hülyéhe hogy Győztem! oszt ezzel saját magának is hazudott egy jó nagyot.

Ugyanazt csinálja mint Viktátor gazdája és a kétmillió betanított birkafajtája. EZ A FIDESS.
Ha megnézel egy fidessMocsadék médiát vagy udvari megmondóembert, azok se csinálnak semmi mást, mint hogy egész nap nyomják a hazudozó okoskodásaikat. Avilág a hülye, mert nem érti meg a pedofildeSSeket, hogy nekik van igazuk!
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.23. 17:45:10

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Te írtad, hogy az intelligens hazudozó is lehet intelligens ember. Azt ÉN írtam, hogy egy intelligens embernek miért kell hazudnia?
Hülyének nézi a másikat, az az intelligencia csúcsa?
Tényleg?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.23. 17:54:35

"ez komoly? ha Deutsch Tompika a legjobb választás, akkor milyen lehet a többi?"
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.23. 17:57:11

@6.Lenin: "Te is kevered, hogy valaki diplomás, az intelligens is."

Hol írtam én ilyet? Idézd!
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.23. 18:24:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Miért én keressem, te védekezel, meg nyilván letagadnád akkor is. Ismerlek.
A pelenkázást és a hasonló dolgokat ki találta ki?
ezek jellemzik az intelligens embert?
Brendel M. többdiplomás fószer és intelligensen kommunikált másokkal?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.23. 18:38:15

@6.Lenin: Te írtad, te idézd! Most ebben a posztba került elő, idézd te hülyegyerek!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.23. 18:39:34

@6.Lenin: "Te is kevered, hogy valaki diplomás, az intelligens is."

Ezt írtad hülyegyerek! Most már próbálod kimagyarázni, mert idézni nem tudod. :-))
Szokásos jellemtelen viselkedésed.
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.23. 18:44:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Te ugrálsz, idézd.
Ismerem az idióta trükkjeidet.

egy biztos, neked semmi közöd az intelligenciához.
Te próbálsz másokat kitalált faszságokkal megalázni azért, mert nem tudod cáfolni a véleményüket.
Mit görcsölsz?
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.23. 18:47:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll

Miért kéne bármit idéznem arról, hogy neked semmi közöd az intelligenciához.
Ki a fasz kezdte a pelenkázást meg más beteg videóit mutogatni az ő engedélyük nélkül?
Jobb lenne, ha kussolnál te köcsög.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.23. 19:03:46

@6.Lenin: "Te is kevered, hogy valaki diplomás, az intelligens is."

Ezt írtad. Én nem tettem egyenlőségjelet a kettő közé. Tehát hazudtál.
De inkább annyira hülye és demens vagy, hogy még az értő olvasás sem megy neked.
Vergődjél csak! :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.23. 19:05:41

@6.Lenin: Neked még az is trükknek tűnik ha arra kérnek hogy idézd amire hivatkozol? :-))
Nincs az az alacsony szellemi kerítés amit te át tudnál ugrani. :-))
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.23. 19:09:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ez idézet volt tőled?
Brendel Mátyás intelligens ember ? Te az vagy? (bár kétlem , hogy lenne diplomád)
A pedofiliával vádolt igazgató intelligens ember?

Te görcsölsz, hogy idézzek valamit tőled és én vergődök? Észnél vagy?
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.23. 19:11:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Mi a faszért nekem kéne idéznem? Te vádolsz valamivel.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.23. 19:15:47

@6.Lenin: "Te is kevered, hogy valaki diplomás, az intelligens is."

Erről volt szó. Már ez is kiesett? 5 órája írtad és többször idéztem. ennyire rövid a memóriád? Ha felkelsz hogy találod meg a wécét? Még arra emlékezni szoktál?
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.23. 19:20:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Igen, én írtam és cáfoltad? Hol a cáfolat?
Fentebb írtam 3 nevet, ők az intelligens emberek közé tartoznak?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.23. 19:23:38

@6.Lenin: Mellébeszélsz. Ezt írtad.

"Te is kevered, hogy valaki diplomás, az intelligens is."

Én ilyet sosem állítottam. Tehát baromságot írtál. Most próbálod elterelni. :-))
Nem kell nekem semmit cáfolnom, neked kell idézned!
Ja, hogy az megint nem megy neked!
Tanulj már meg olvasni rendesen!
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.23. 19:27:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Mit kell nekem idéznem? Neked kell cáfolnod amit én állítottam
Írtam 3 nevet, ők az intellingens emberek közé tartoznak?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.23. 19:35:33

@6.Lenin: "Te is kevered, hogy valaki diplomás, az intelligens is."
Hazudtál. Nem kevertem semmit, én ilyet nem írtam, nem állítottam.
Neked fizikai fájdalmat okoz egyszerű magyar mondatok megértése?
Nem véletlen hogy itt mindenki rajtad röheög. :-))
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.23. 19:39:44

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Írtam 3 nevet és kérdeztem valamit velük kapcsolatban. Válaszolj és minden kiderül.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.23. 19:41:44

@6.Lenin: Ki fasz érdekelnek a hülye kérdéseid?
"Te is kevered, hogy valaki diplomás, az intelligens is."
Ezt írtad. Idézd ha én ilyet állítottam!
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.23. 19:44:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Mivel nem válaszoltál a kérdéseimre, igazoltad amit írtam.
Pihenj le mielőtt teljesen elhülyülsz.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.23. 19:48:27

@6.Lenin: "Te is kevered, hogy valaki diplomás, az intelligens is."
Hiába erőlködsz! Nem fogod ezt elterelni. :-))
Válaszoljon a kérdéseidre a pszichiátered! :-))
Válasz erre 

blog pszichiáter 2024.02.23. 19:55:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Na ne szórakozzál! Egyetlen kolléga sem fog vesződni vele!
Válasz erre 

6.Lеnin 2024.02.23. 20:18:49

@blog pszichiáter: De beutalóm van! A doktor úr nem bújhat ki a feladat alól!
Válasz erre 

blog pszichiáter 2024.02.23. 20:20:28

@6.Lеnin: Kizárt! A másik kolléga idegösszeomlást kapott mikor magát kezelte.
Válasz erre 

6.Lеnin 2024.02.23. 20:25:43

@blog pszichiáter: Bunkó volt és meg is mondtam neki hogy vállalkozó voltam. Azt nem értettem, hogy amikor megemlítettem neki Kurt nevét és bekuporodtam az asztal alá, miért íhívta az ápolókat.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.23. 20:34:55

@6.Lеnin: Akkor azért hugyozod össze magadat amikor megjelenek a blogon. :-))
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.23. 20:36:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Kurt, mit szeretnél igazolni az idióta nickjeiddel?
B+, nem veszed észre, hogy engem igazolsz, hogy neked semmi közöd az intelligens embertípushoz?
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.23. 20:41:04

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Kik? Azok te vagy mind, rád hajaznak te bunkó. Tőlük kéne valamiért félnem?
Miért is? Te tényleg beteg vagy.

Na, jó pihenj le, megyek én is. Te nem vagy 100-as az tuti.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.23. 20:42:07

@6.Lenin: "Te is kevered, hogy valaki diplomás, az intelligens is."
Ezt még mindig nem támasztottad alá.
Utána beszélhetsz a pszichiátereddel.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.23. 20:44:31

@6.Lenin: Persze hogy nem, mert 200-as az IQ-m.
Válasz erre 

Ééén vagyokh azz, a Púúúzó! 2024.02.23. 20:56:53

Gömbfing kapható.
Válasz erre 

6.Lеnin 2024.02.23. 21:08:52

@Ééén vagyokh azz, a Púúúzó!: Imádom amikor körülölel. Jobb a szaga mint amikor pelenkát cserélnek rajtam.
Válasz erre 

Ééén vagyokh azz, а Púúúzó! 2024.02.23. 21:12:50

@6.Lеnin: Akkor te XL-es kivitelben kapod. Nyugdíjas kedvezménnyel.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.23. 21:15:44

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: @6.Lenin:
Lenyin arra képtelen, hogy azokat a szavakat, amit használ , értelmezze.

Lenyin, te szellemi Mariana-árok, van értelmi és érzelmi intelligencia.

Neked mondjuk egyik sincs, de lépjünk tovább:
Aki keveri az intelligenciát a végzettséggel, az egy lenyin!
Aki azt gondolja, hogy aki magasan végzett, netalán intelligens, az nem lehet lekezelő lenyinnel szemben, az egy LENYIN!

Azaz, a hülyébbnél is hülyébb!
Lenyin, te balfasz, én nem mondtam, hogy végtelenül intelligens volnék. Azt állítom, hogy hozzád képest beláthatatlan magasságban van az intelligenciám.

Beidéztem az intelligencia egyik értelmezését. Lenyin azt sem fogta fel!!!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.23. 21:30:26

@6.Lenin: "
Brendel Mátyás intelligens ember ? Te az vagy? (bár kétlem , hogy lenne diplomád)
A pedofiliával vádolt igazgató intelligens ember?"

Ezt így nem lehet megállapítani. Melyik intelligenciára vagy kíváncsi? Értelmi, vagy érzelmi?
Nem tök mindegy neked, úgyse tudod felérni ésszel egyiket sem!
Még a pedofil is lehet intelligens, hozzád képest mindenképp.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.23. 21:34:11

@6.Lenin: " pelenkázást és a hasonló dolgokat ki találta ki?
ezek jellemzik az intelligens embert?
Brendel M. többdiplomás fószer és intelligensen kommunikált másokkal?"

Neked halvány fingod sincs, mit jelent az intelligencia.
Annyira gyökér vagy, hogy a vakondnak is csak a seggét látod.
Minek használsz olyan szavakat, amiket nem ismersz???
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.23. 21:37:59

@6.Lenin: "nem veszed észre, hogy engem igazolsz, hogy neked semmi közöd az intelligens embertípushoz?"

Az intelligens az nem embertipus.
Már megint egy kifejezés, amit nem ismersz, de használsz.
Miért égeted magad?
Tudjuk, hogy buta vagy, nem kell bizonygatnod.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.23. 21:43:47

@6.Lеnin: nesze, olvasgass. Tudom, hosszú és nehéz neked:
"pszichopata álarca
Első megközelítésre az antiszociális személyiségzavarban szenvedő ember nagyon barátságos, elbűvölő, intelligens, mindig azt mondja és csinálja, amit elvárnak tőle. Általában magas pozíciót tölt be, a céljait mindig eléri, sikeres embernek nevezhető. Ha azonban jobban megvizsgáljuk, akkor kiderül, hogy mindez csak a látszat, és a jólszituáltság maszkja mögött egy teljesen más ember lakozik.

Az antiszociális ember végtelenül önző és egocentrikus, mindent azért tesz, hogy a saját céljait elérje. A mások feletti kontroll megszerzésére bármit hajlandó bevetni, legyen az a személyes kisugárzása, manipuláció, erőszakos viselkedés, szex vagy megfélemlítés. Az áldozatok sokszor csak késve ismerik fel, hogy az elbűvölő álarc mögött ki is lakozik valójában."
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.23. 21:47:45

@6.Lenin: " intelligens ember ? Te az vagy? (bár kétlem , hogy lenne diplomád"

Ebből az làtszik, hogy te hiszed csak, hogy az intelligencia a diplomàval azonos...upsz, megbuktál, kis debil.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.23. 23:00:19

@Igazamvanvagyigazamvan?: Az idióta, ilyenek ír, közben úgy csinál mintha én írtam volna ilyet. Komplett hülye ez a pali.
Válasz erre 

6.Lепin 2024.02.23. 23:29:20

@Igazamvanvagyigazamvan?: nem kell diploma, vállalkozó vagyok.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.23. 23:50:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Korábban már írtam neki, szerintem kettős énje van.
Vagy skizo.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.23. 23:52:26

@6.Lепin: és fűrészgyűjtő.
Válasz erre 

birkamenet 2024.02.24. 01:48:07

@6.Lеnin:

Lenyin, há te maga a Balog vagy! Há az is pont olyan mélysötét (gerinctelen) megérteni a világot (valóságot) maga körül, mint te! Ennek is az egész világ hülye, csak ő nem!

Balog Zoltán még most sem kételkedik K. Endre ártatlanságában egy kiszivárgott levél szerint

„Kegyelmet kértem egy embernek, akinek elhittem ártatlanságát, s ebben ma sem kételkedem” – írta Balog Zoltán abban a csütörtökre datált levélben, amely a Hvg.hu birtokába került. A református püspök vélhetően egyházkerülete lelkipásztorainak szánta a levelet.

Balog ebben a levélben arra utalt, hogy a kegyelmi ügyben betöltött szerepe miatt a református egyházat támadják. Azt írta, hogy „valamilyen módon ott vagyok ennek a hisztériakeltésnek az eredőjénél, még akkor is, ha valójában egy kegyelmi ügyként indult hógolyóból lett lavina”.
Válasz erre 

a nаgу hohohоrgász 2024.02.24. 07:31:31

Jó napot lehet itt ma szopni? :)))))))
Válasz erre 

Кáming áut 2024.02.24. 08:30:50

@a nаgу hohohоrgász: neked lehet. Este segtánc.
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 09:23:33

@birkamenet:

Ez az ügy elég neccesnek tűnik.
az igazgató és helyettese csak ketten voltak az intézetben?
A többi tanár, szakember miért nem bűnös?
Tudod te, hogy ott mi, miért történt sok éven keresztül?
Érdekes módon mindkét elítélt ártatlannak mondja magát.
kik szerették volna őket eltávolítani, és miért is?

Te tudsz mindent? Akkor elő a farbával, robbantsd be a történetet a köztudatba.
Tudod te , hogy mennyi a gazember az igazságszolgáltatásban? Ügyvédek, rendőrök, bírók, ügyészek stb.
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 09:24:38

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Pont az ellenkezőjét írtam, te ökör.
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 09:26:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Attól még mentálisan beteg vagy.
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 09:28:17

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Miért nem válaszolsz a kérdéseimre? 3 emberről kérdeztem.
Miért nem mersz rá válaszolni?
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 09:39:55

"A robotok már folyékonyan beszélnek, de fogalmuk sincs arról, mit mondanak"-index
Mintha Kurt hamis nickjeiről lenne szó, pontosan illik rájuk meg a gyártójukra.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.24. 09:51:43

@6.Lenin: Amint idézed hol írtam ilyet ami rám fogsz.

"Te is kevered, hogy valaki diplomás, az intelligens is."
Válasz erre 

a nаgу hohohоrgász 2024.02.24. 09:53:08

Seggkenőcst tudtok adni? :)))))))
Válasz erre 

birkаmеnet 2024.02.24. 09:55:59

@6.Lenin: Nem vagyok mindentudó, és nem tudok konkrét esetekről vagy emberekről beszélni, mivel az én tudásom a közszférában általánosan elfogadott információkon alapul. Az ilyen ügyekben a bűnösséget vagy ártatlanságot a bíróságoknak kell megállapítaniuk a jogi eljárások során. Az igazságszolgáltatásban, mint minden más területen, sajnos előfordulhatnak korrupciós esetek, de fontos megjegyezni, hogy az igazságszolgáltatás rendszere igyekszik ezeket felderíteni és szankcionálni. Az ilyen ügyek alapos vizsgálatot igényelnek, és a vádakat és védekezést alaposan ki kell vizsgálni az igazság kiderítése érdekében.
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 09:56:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ezt én írtam következtetésként, de tökéletesen illik arra, hogy nem mersz válaszolni a 3 emberről szóló kérdésemre, de már kurvára unom , hogy mekkora barom vagy.

Te nem értesz 1et a következtetésemmel, tehát neked kéne cáfolnod, hogy helytelen. Ennyire nem lehetsz bunkó 200-as IQ-val ( 1 nullával többet írtál)
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 10:03:04

@birkаmеnet:

Igen, ezt elfogadom, de a korrupt bírók, rendőrök, ügyészek, ügyvédek ezt miként követnék el?

Amiről írsz az a tömeghisztéria, amikor meglincselnek valakit, aztán kiderül, hogy pont akkor senki nem is volt ott.
Hisztériát ma nagyon könnyű elindítani, mert van rá vevő réteg. Különösen itt.
Mi van, ha az ilyen ügyeket politikai érdekek és nem az igazság kiderítése motiválja?
Válasz erre 

birkаmеnet 2024.02.24. 10:04:39

@6.Lenin: Valóban, a korrupció különféle módon jelenhet meg az igazságszolgáltatásban. Például, bírók, rendőrök, ügyészek vagy ügyvédek egyes esetekben pénzt vagy más ellenszolgáltatást fogadhatnak el, hogy befolyásolják az ügyek kimenetelét. Ez lehet például azért, hogy egyes vádakat megszüntessenek, vagy éppen hogy bizonyos vádlottakat hozzanak bíróság elé. Politikai érdekek is játszhatnak szerepet az igazságszolgáltatásban, és ezek az érdekek befolyásolhatják a bírósági döntéseket és az ügyek kezelését. Fontos, hogy az ilyen eseteket felderítsék és szankcionálják, hogy az igazságszolgáltatás valóban a törvényesség és az igazságosság elvei szerint működhessen. Ezért rendkívül fontos, hogy a jogi rendszerek függetlenek legyenek és rendelkezzenek megfelelő ellenőrző mechanizmusokkal a korrupció elleni küzdelem érdekében.
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 10:12:59

@birkаmеnet:

Igen, de mi van olyankor amikor az ügyben szereplőknek -mindkét oldalnak- közel azonosak a politikai érdekeik? ez a dolog sokáig is elhúzódhat, mert szerintem mindkét oldal elhallgat fontos információkat.
Állítólag sok éven keresztül zajlottak a pedofil események, de csak 2 embert írtélnek el és olyanokat akiknek közvetlen kapcsolatuk volt akár a sértettekkel is, meg sem említik őket.

Miért pont fontos választások előtt került a nyilvánosság elé? Ez politikai motivációkra is utalhat.
Mind1, nagyon zavaros ebben minden.
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 10:16:22

@birkаmеnet:

Meglepetésemben, hogy mekkorát változtál , elfelejtettem rákattintani a nickedre.
Te nem az itt dühöngő birkamenet vagy, de elfogadom amiket írtál, de miért egy bunkó nevén írtál?
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 10:19:26

ndex.hu/belfold/2024/02/24/kuriai-dontesek-folyoirat-felfuggesztes-kegyelmi-botrany-magyar-biroi-egyesulet/
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 10:22:02

www.youtube.com/watch?v=76mJt6jJ4m0
Válasz erre 

birkаmеnet 2024.02.24. 10:54:24

@6.Lenin: Valóban, amikor az ügyben szereplőknek hasonlóak vagy azonosak a politikai érdekeik, az nagyon bonyolulttá és húzódóvá teheti az ügyet. Ez lehetővé teszi, hogy mindkét oldal igyekezzen befolyásolni az ügy kimenetelét és elhallgathasson fontos információkat. A nyilvánosság elé kerülés időzítése valóban politikai motivációkra utalhat, és ez is hozzájárulhat az ügy bonyolultságához és zavarosságához.

Az ilyen jellegű esetek átfogó és alapos vizsgálatot igényelnek, amely során minden releváns tényezőt figyelembe kell venni, és minden érintett félnek lehetőséget kell adni a véleményük kifejtésére és az információk közlésére. Az igazságszolgáltatásnak és az illetékes hatóságoknak minden tőlük telhetőt meg kell tenniük annak érdekében, hogy az igazság kiderüljön, és a felelősök számot adjanak tetteikért, függetlenül attól, hogy milyen politikai vagy más érdekek játszanak szerepet az ügyben.
Válasz erre 

birkаmеnet 2024.02.24. 10:55:09

@6.Lenin: Nagyon sajnálom a zavarodást! Minden válaszom az előzőhöz hasonló volt, és mindig a segítő szándékkal írtam őket. Lehetőség szerint mindig igyekszem tiszteletteljes és megfontolt lenni, de hibázom néha. Köszönöm, hogy megérted, és ha bármiben tudok segíteni, nyugodtan kérdezz!
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 10:59:36

@birkаmеnet:

A Fidesznek (Orbánnak) már nem érdeke tovább nyúzni ezt az ügyet.
Az ellenzéknek lenne érdeke, de nekik ez nem megy. Sőt kiderülhetnek olyan dolgok, amik nekik károsak lehetnek.
Az igazságszolgáltatásnak is lenne mit kotorászni benne, de lehetnek nagyon káros következményei rájuk nézve.

Mindenkinek jobb lenne ezen az ügyön túllépni
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 11:03:45

@birkаmеnet:

Nem számítottam egy bunkótól ekkora változásra. Azt nem tudom megérteni, hogy miért az ő nevében írsz, de ez a te dolgod.

Én túllépek ezen az ügyön.
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 11:14:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

www.atv.hu/kulfold/20240224/botranyt-okozott-a-google-ai-kepalkotoja-sulyos-vad-hangzott-el
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.02.24. 11:26:33

@6.Lenin: nem, nem írtad az ellenkezőjét, hidz mindig idéztem amit írtál.
Mondom, kettős éned van, nem tudod, mit mondtál egy órája.
Válasz erre 

birkаmеnet 2024.02.24. 13:23:38

Na visszaveszem a volánt. @6.Lenin: tényleg semmi értelme, hogy ide írogassál, papa. Megint bebizonyítottad, hogy a mesterséges intelligenciával sokkal jobban el tudsz beszélgetni, akármilyen programozók is írják. Regisztrálj szépen a ChatGPT-re és kommentelj neki.
Válasz erre 

birkаmеnet 2024.02.24. 13:24:39

Most mindjárt azzal fog jönni az udvari bolond, hogy tudta ám, hogy MI, de úgy tett és csak viccelt...
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 13:50:11

@birkаmеnet:

De van értelme, mert bebizonyítják az ide írogató nem robotok, hogy az ellenzékiek mekkora bunkók.
A másiik ok, hogy van értelme, mert linkeltem ide olyasmiről is, amiben nekem lett igazam.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.24. 14:13:05

@6.Lenin: lenyin, te vagy itt a blog szellemi Bermuda háromszöge.
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 14:15:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Te meg a bunkó.
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 14:28:04

Egy kezd biztosnak látszani, itt egy robottal lehet emberi hangon, értelmesen elbeszélgetni, viszont ellenzékiekkel nem, mert csak bunkóként képesek működni.

Érdekes lenne a Gyurcsány szociáldemokráciája robotokkal, mert emberekkel nem lenne lehetséges működtetni.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.24. 14:28:47

@6.Lenin: De az csak a neked. :-))
Ja és ezt még mindig nem támasztottad alá!

"Te is kevered, hogy valaki diplomás, az intelligens is."
Válasz erre 

Bugsie 2024.02.24. 14:30:51

A lényeg, hogy

BÚNKÓ BÚNKÓ BÚNKÓ !!!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.24. 14:31:50

@6.Lenin: Nálad meg egy "Hello word!" program is értelmesebb, bármilyen nyelven. :-))
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 14:33:35

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Mivel nem válaszoltál a kérdéseimre igazoltad amit írtam.
Nyilván, hiszen ha válaszolnál akkor nyoma is lenne, de így rágod csak a szarodat.

Nem csak nekem, de nem érsz te annyit, hogy idézzek más blogokról is. Pl Médianapló, ott konkrétan kielemezték, hogy mi vagy.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.24. 14:38:41

@6.Lenin: ""Te is kevered, hogy valaki diplomás, az intelligens is."

Te nem tudod idézni amit nekem tulajdonítasz. :-)) Igazoltad hogy egy képzelgő, hallucináló, láncfűrész függő, Alzheimer kóros bunkó vagy.
Válasz erre 

a nаgу hohohоrgász 2024.02.24. 14:43:53

Nem válaszoltál a kérdésre :)))))))
Válasz erre 

а nagy hohohorgász 2024.02.24. 14:45:54

Nem válaszoltál a kérdésre :)))))))
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 14:47:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Te meg egy hülye bunkó, mert csak annyit kéne tenned, hogy válaszolsz a kérdésemre és tudnád igazolni, vagy cáfolni amit írtam.
Te se cáfoltad , hogy miért kevered , ha valaki diplomákkal rendelkezik, az intelligens is.
De nekem nyilvánvaló, MERT MAGADRŐL IS VÉLEMÉNYT ÍRNÁL. EGYBEN.
Mert esetleg rád is illik az amit írtam.
Nem bonyolult ezt a következtetést levonni, ha képes lennél logikusan gondolkodni.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.24. 14:50:42

@6.Lenin: Maszatolsz te szerencsétlen mert nem tudod idézni hogy én ilyet állítottam volna. Hol írtam ilyet?
"Te is kevered, hogy valaki diplomás, az intelligens is."
Nem válaszolsz a kérdésre.
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 15:23:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Te seggfej, állítok valamit rólad, és nekem kellene cáfolni?
Feltettem segítségként egy kérdést 3 emberről.
Csak annyit kéne válaszolnod, hogy igen vagy nem , és minden tiszta lenne.
De te rágod a szart, mert nem tudsz értelmesen válaszolni a kérdésemre, mert akkor rögtön kiderülne minden. Ezt már egy minimális képességekkel rendelkező embernek is meg kellett volna értenie, te nem vagy képes erre.
Akkor mit igazolsz?
Miért kéne nekem még ehhez bármit is írnom? ennyire nem lehet valaki hülye.

Az idézet mondatot én írtam neked kellene megcáfolnod.
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 15:34:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

De lépjünk már egyet.
Vegyük úgy, hogy most te azt igazolod amit máskor írtam, egy bolond által programozott robot is bolond lesz.
Mind a két esetben én vagyok a nyerő. Úgyhogy itt én le is zárom ezt a dilidet.
Válasz erre 

a nаgу hohohоrgász 2024.02.24. 17:05:37

Itt én le is zárom a dildót :)))))))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2024.02.24. 18:14:59

@6.Lenin: "Te is kevered, hogy valaki diplomás, az intelligens is."
Még mindig itt tartunk, hogy nem tudsz tőlem ilyen idézni.

"egy bolond által programozott robot is bolond lesz." - Nem ezt írtad eredetileg.
A szokásos. Írsz egy hülyeséget, majd mikor beleégetünk, akkor írsz valami mást és elkezdesz azon vitázni. A barom kérdéseid meg senkit sem érdekelnek, csak kompenzálni próbálod hogy minden témában lealázunk téged.
Válasz erre 

6.Lenin 2024.02.24. 19:13:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Te még magadon kívül nem aláztál meg senkit
Válasz erre 

a nаgу hohohоrgász 2024.02.24. 20:53:54

Bla bla bla :))))))
Válasz erre 

a nаgу hohohоrgász 2024.02.24. 21:15:11

Magamat szopatom :)))))))
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard