Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Ha szereznek WC-ülőkét, szívathatják Ságvárit

Ha szereznek WC-ülőkét, szívathatják Ságvárit

32 neve volt, mára csak egy maradt, azt is el akarják venni

A szegedi Ságvári gimnáziumnak nem az elnevezése a legnagyobb és legsürgetőbb problémája. Azonban ez sem a minisztériumból, sem a Jobbik irodájából nem látszik. Vendégszerzőnk most viszont megírja.

kép: Ne nevezzék át a Ságvárit Facebook csoport:  >5000 kedvelés

A napokban sokadszorra merül föl, hogy a Szegedi Tudományegyetem „gondozásában lévő” elit gimnázium, a Ságvári nevet váltson. Az egyébként jogosnak is tekinthető igény azonban a legritkább esetben valamelyik érintett (fenntartó egyetem, tanár, volt, vagy jelenlegi diák) részéről merült föl, hanem évek óta a Jobbik maroknyi helyi képviselője forszírozza a témát, mindeddig sikertelenül.

Most sem történt ez másként, azonban a szegedi Jobbik már nem érezte elegendőnek a 4-6 fős, ám transzparensekkel és sajtójelenléttel jól megtámogatott demonstrációt az iskola előtt, hanem a párt országgyűlési képviselőjéhez, Szávay Istvánhoz fordult a (szerintük) tarthatatlan állapot megszüntetése érdekében.

Szávay - akinek életrajzában nem sikerült sem Szegedhez, sem a gimnáziumhoz köthető momentumot felfedezni - rácsapott a népszerű témára. Valószínűleg, hogy ezzel szépítsen nevének még a HÖK-ös időkből származó internetes találati arányán. Szávay tehát Balog Zoltánnak és lánynevű (EMMI) minisztériumának írt, hogy hatalmi szóval töröljék végre Ságvári nevét az oktatási intézmény pecsétjéről. A miniszter úr a feladatot a kereszténydemokrata Rétvári Bencéhez delegálta, aki rekord gyorsasággal helyezkedett azonos platformra a kérdésben a Jobbik kezdeményezésével, bár az MTA sem tiltja (??), hanem csupán „nem javasolja” Ságvári Endre nevének szájunkra, valamint iskolára vételét. És manapság ennyi bőven elég.

Szomorú a történetben a megcsorbított autonómiájú és költségvetésű, lefokozott egyetemi tanáccsal, rektorkinevezéssel, és legújabban a zalaegerszegi foci, valamint a MÁV világából érkezett doktor - nem doktor kancellárral megnyomorított Szegedi Tudományegyetem reakciója. E szerint  „az átnevezést illetően a szegedi intézményre vonatkozó esetleges feladatokban együttműködik az államtitkársággal.” Na ja, ezek után pont a doktori címmel valóban rendelkező Ságvári mellett állnának ki harcosan.

A SzeKa (Szegedi Kattintós) nem reprezentatív felmérése szerint, amit alátámaszt a Facebook aktivitás is, az érintettek döntő többsége az éppen aktuális történelmi megítéléstől függetlenül megtartaná az intézmény nevét, hiszen az elmúlt bő 50 évben a „Ságvárizmus” az itt végzetteknek, és tanulóknak az iskola által képviselt értékek mellett az összetartozást is jelenti. Arról nem is beszélve, hogy például a Központi Egyetemi Gimnázium –izmus nehezebben kiejthető.

A poszt viszont nem a fenti "öregdiák nosztalgiázás és kamasz nyavalygás" miatt született, hanem hogy végre valaki írja le: az intézményben nem az elnevezés a legnagyobb és legsürgetőbb probléma! Ez persze nem látszik sem a pesti minisztériumból, sem az Országházból, a helyi Jobbik meg valószínűleg kapun belül még sosem került. Mert ha bármelyikük vette volna a fáradságot, hogy bemenjen Szeged és az ország egyik, oktatását tekintve legsikeresebb gimnáziumába, látná, hogy a diákok télen gyakran kabátban ülnek az órákon, mert fáznak. A WC-k egy részén nincsen ülőke, így ha valaki nem akar a hideg fajansszal érintkezni, pottyantósként kénytelen azt használni. Már ha vitt magával budipapírt és szappant, hogy a kötelező tisztálkodási rutint el tudja végezni.

Az épület olyan rossz állapotban van, hogy a közelmúltban kiesett egy komplett üveg ablaktábla a legfölső emeletről a forgalmas utcára, és csak a vak szerencsének volt köszönhető, hogy Aba-Novák ismét láthatóvá tett freskóján Horthy nem lett tanúja további emberhalálnak. Amikor igazolni próbáltuk a hallottakat, másik informátorunk csak annyit mondott, hogy ez nem az első eset volt, de nem kell a továbbiakban aggódni, a problémás ablakok már be vannak szögelve.

Ilyen feltételek mellett próbálnak a tanárok és a diákok a Ságváriban az elitgimnáziumi elvárásoknak, de még inkább a felvételi követelményeknek megfelelni.

Hát ez itt a probléma elsősorban, nem az intézmény neve.

Siposvölgyi Ármin

42 komment Szeged Tovább
Ha szereznek WC-ülőkét, szívathatják Ságvárit Tovább
Facebook Tetszik
0
42 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Orbán a pácban Orbán a pácban
  • Orbán három bukott embere lassan visszaszivárog a közéletbe Orbán három bukott embere lassan visszaszivárog a közéletbe
  • Magyar diktálja a tempót, Orbán igyekszik felvenni vele a lépést Magyar diktálja a tempót, Orbán igyekszik felvenni vele a lépést
  • Forró ősz vár a Fideszre Forró ősz vár a Fideszre

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr157199313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vezér01 2015.02.22. 20:19:47

Nyugalom,senki se veszi el Ságvári igazi nevét. A többi 31 meg úgyis csak egy kommunista firkász kitalációja. Ságvári apja dúsgazdag ügyvéd volt Budapesten,kiváló belügyes kapcsolatokkal. Tisztában volt azzal,hogy mi vár fiára,ha háborús időkben kommunista szabotázs-akciók közben elfogják,ezért ő kérte fia "védő őrizetbe vételét",és talán a hűvösvölgyi találkahelyről is ő súgott. Ha fiacskája nem lő le négy rendőrt,simán letartóztatják és a börtönben még az ostromot is túlélhette volna.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.02.22. 21:16:18

Nem nagyon értem mit kell ezen rugózni? Hitler nevét sem viselheti egy iskola. Ságvári egy rendőrgyilkos komcsi volt, ráadásul hazaáruló, Sztálinék embere.
Válasz erre 

Shed 2015.02.22. 21:41:28

@♔bаtyu♔:
Így van. Sima rendőrgyilkos volt, kár mentegetni. Lehet köré legendákat szőni,de nem nyilasokkal, nácikkal harcolt, hanem simán lelőtte azokat a pesti nyomozókat, akik el akarták fogni.
Nem is értem hogy milyen elv alapján védik Ságvárit, meg a nevét.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.02.22. 21:42:28

@♔bаtyu♔: nu ! SAJNOS ...26 ÉVE ...ILYEN NAGYONHÜLYÉKKEL VAN TELE EZ AZ ORSZÁG...MINT TE ! :)

..de..., .ez is csak történelem....lesz...:O)..
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.02.22. 21:43:42

@Shed: Azért védik, mert még mindig sok a kommunista.
Válasz erre 

Reszelő Aladár 2015.02.22. 21:43:56

A szitu az, hogy nácinak lenni tilos, lassan minden élő német katonát be fognak perelni. Komcsinak lenni pedig nem az. Ha Nyirő Józsefről lenne elnevezve, akkor a Washinton Post is erről cikkezne.
Válasz erre 

ZON 2015.02.22. 22:01:31

Jól van ez! A szemét Dózsa,Thököly,Rákóczi,ezek a rebellis szemetek, mind a fennálló, törvényes rendre támadtak, erőszakosan. Máglyára a neveikkel!
Válasz erre 

Alick 2015.02.22. 22:16:04

@♔bаtyu♔: igazából ezen az alapon Churchill szobrát is teljesen jogos eltüntetni közterületről.
Válasz erre 

septem 2015.02.22. 22:24:52

kommunista szardarab volt, lehetett volna náci, azaz nemzeti szocialista is, mivel ugyanaz a lelkület kell mind a kettőhöz.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.02.22. 23:06:59

Tetszik, hogy a boldog-boldogtalant lebüdöskomcsizó libsik most édes gyermekükként oltalmaznak egy kommunista terroristát:D
Válasz erre 

nevetőharmadik 2015.02.23. 03:02:56

Mondanám, hogy nicsak, mennyi náci, de valójában csak egy rakás szerencsétlen hülye :P
Válasz erre 

Adam Feldmann 2015.02.23. 06:10:54

Ki nem szarja le, hogy mi a neve! Fűteni kéne, meg wc deszka , szappan és wc papír! Nem a neve adja az értékét, hanem a benne levők! Felőlem átnevezhetik, de a névadó szervezetet kötelezném a fenntartási költségekhez való hozzájárulásra.
Válasz erre 

midnight coder 2015.02.23. 07:27:47

Ságvári egy kommunista volt. Ami azt jelenti, hogy gyilkosabb ideológia híve mint Hitler. Mert hogy Hitlerék kivégeztek úgy 6 millió civilt, míg a kommunizmusnak alsó hangon is 100 millió áldozata volt.

Ezért aztán igen, talán nem kellene semmit elnevezni róla.
Válasz erre 

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2015.02.23. 08:03:05

Az ilyesmikért jó, hogy kaptak egy pofont Veszprémben. Ságvárira nem kommunista volt -elsősorban- hanem antifasiszta. Ha megélte volna a Rákosi-érát, az ellen is szervezkedett és harcolt volna. Hős volt, nem vátesz.
kenyszerbagoly.blog.hu/2015/02/23/a_jo_harcot_megharcoltam
Válasz erre 

Muad\\\'Dib 2015.02.23. 08:11:56

A legendagyártás ebben balkáni koszfészekben remekül megy mindenkinek.
Induljunk ki a tényekből, amit tudunk. Ez pedig az, hogy kommunista mozgalom tagja volt, szovjet kapcsolatokkal. Mint ilyen nem hős ellenálló, hanem az egyik elnyomó rezsim képviselője, aki harcolt egy másik kvázi elnyomó rezsim ellen.
Akik szerint ő hős, azok szerint nyilván az IS tagjai is hősök, hiszen harcolnak az Aszad rezsim ellen.
Válasz erre 

Andy73 2015.02.23. 09:21:12

"Mi legyen a Ságvári új neve?"

SZTE Szent-Györgyi Albert Gyakorló Gimnázium

Egyébként ha korrekt, reprezentatív felmérést szeretnétek végezni, akkor nem ezeket a neveket kellene megadni. Ez egy nyilvánvalóan komolytalan, blőd névsor. amelyben Ságvári mellett megadott nevek nem jelentenek komoly alternatívát.
Minimum egy olyan opciónak kellene szerepelni, hogy "valami más" vagy "egyéb történelmi személy/ tudós /művész után".
Válasz erre 

camilló 2015.02.23. 09:27:08

Nem csodálkozom, hogy viktorunk, még mindig hatalmon van. A háború idején volt egy egységfront, ahol jobboldaliak, meg baloldaliak együtt küzdöttek a barna veszedelem ellen. A németek kiszolgálói voltak a magyar rendvédelmi szervek élükön a VKF 2. osztályával. Nyilván a történelem hamisítóknak nem tetszik, hogy egy kisgazda vállvetve harcolt a komcsikkal, szocdemekkel, parasztpártiakkal és had ne soroljam. Két ember harca vált híressé. Bajcsy-Zsilinszkiy Endre és Ságvári Endre.
Válasz erre 

Muad\\\'Dib 2015.02.23. 09:31:52

@camilló:
Ba-rom-ság.
Nekem nem hős egy kommunista - értsd, aki le akarja cserélni a diktatúrát egy másikra - azért, mert szabadságszerető emberekkel harcolt együtt valami ellen. Neked nyilván az IS katona is hős, mert a demokratikus erőkkel együtt kezdte a harcot Aszad ellen. Ízlések és pofonok...
Válasz erre 

vargánya 2015.02.23. 09:34:47

@Kényszerbagoly: "Ságvárira nem kommunista volt -elsősorban- hanem antifasiszta. Ha megélte volna a Rákosi-érát, az ellen is szervezkedett és harcolt volna."
Igen? És ezt maga honnan tudja ilyen biztosan? Megidézte a szellemét és megkérdezte tőle?
Válasz erre 

vargánya 2015.02.23. 09:38:13

@Andy73: " Ez egy nyilvánvalóan komolytalan, blőd névsor. amelyben Ságvári mellett megadott nevek nem jelentenek komoly alternatívát."
Komolytalan, mert provokatív.
Válasz erre 

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2015.02.23. 09:38:32

Nem, csak simán a jelleméből indulok ki. Tiszta pszichológia :)
Válasz erre 

Aston Kanál 2015.02.23. 09:43:01

@midnight coder: azert az a helyzet, hogy a kommunistaknak sokkal hosszabb ido allt a rendelkezesukre. Ha a nacik nyerik a haborut, vajon akkor is igy allnanak a szamok? Pusztan szamokra hagyatkozni kurva veszelyes am.
Válasz erre 

Aston Kanál 2015.02.23. 09:45:16

@midnight coder: azert az a helyzet, hogy a kommunistaknak sokkal hosszabb ido allt a rendelkezesukre. Ha a nacik nyerik a haborut, vajon akkor is igy allnanak a szamok? Pusztan szamokra hagyatkozni kurva veszelyes am.
Válasz erre 

Andy73 2015.02.23. 10:09:37

@vargánya: Idővel majd nyilván komolyabb nevek is előkerülnek majd névadóként. Legkésőbb a nyári szünetben.
Válasz erre 

dmwd 2015.02.23. 10:10:39

Az a baj, hogy akik át akarják nevezni, valószínűleg nem jártak egy ilyen elit gimnázium közelében sem. Ha én valahol azt hallom fél füllel, hogy ' ... fazekas ...', akkor se nem a foglalkozás, se nem a költő jut róla eszembe, hanem 'A Fazekas' gimi. Ugyanis, ez számomra már egy fogalom. Gondolom a Ságvárisok is így vannak ezzel, ők erre, mint márkanévre asszociálnak és nem a politikára, pláne nem a napi virtuskodásokra. Egy ilyen, vagy hasonló márkanév pedig számít, néha egy állás is múlhat rajta, a bizalom pedig megfizethetetlen.
Válasz erre 

gigabursch 2015.02.23. 10:10:53

Hihetetlen, hogy mennyi emberszabású lény császkál még ebben az országban. Véres szájjal védenek egy emberileg és erkölcsileg tarthatatlan állapotot. Szégyen, hogy még mindig tele van az ország Ságvárikkal és társaikkal a közetreületeken és közintézményekben.

Ha meg az elmeroggyantak képtelenek felfogni, hogy miért kell tk.- egy közintézménynek a nevét egy ilyen szarháziról átnevezeni, nagyon egyszerű a válasz.
Azért mert a név kötelez és ilyen esetben is fenáll az, hogy egy egészségtelen és torzult lelkületet ad tovább az intézmény a benne dolgozóknak és az ott tanulóknak.

Kórházat sem neveznek el Frankeinsteinről, Mengeléről, Darth Vaderről és még sorolhatnám.
Ellenben világszerte elég sok kórházat nevezetk el tk. Szent Erzsébetről, vagy épp Bethesdáról, stb, stb.
Az előbbi csoporttal nem lehet gyógyítani, míg az utóbbi magában hordozza azt a szellemiséget, amivel a győgyítás lehetősvé tehető.

Akinek ez nem megy, hogy felfogja, azt mélységéesen sajnálom.

@Muad\\\'Dib: Az első rövid és tömör összefoglalól Ságváriról.
Válasz erre 

Metálkóc 2015.02.23. 10:48:18

Biztos, hogy a legfontosabb az a kérdés, hogy ki volt Ságvári? Persze, Peter Falknak szobrot állítani nem gáz. Ugyan már! Azokat, akik ott tanultak, tanulnak, vajmi keveset érdekelte, hogy a történelem mocskos színpadán milyen helyet foglalt el ő maga, hogy mikor, miért üldözték, lett persona non grata vö. Tormay Cécile. Akik oda jártunk, nekünk szellemiség, presztizs. Nem a név tette a Ságvárit Ságvárivá, hanem az ott tanítók, tanulók. Az erősen felháborító tény viszont az, hogy egy maroknyi ember tudatlansága, rendszerszolgálata többet ér, mint sok-sok évtized munkája. Még egy apróság, vajon miért nem cirkuszol a helyi jobbik, hogy az Aba-Novák freskót tüntessék el. Hoppá, milyen szép szimbólum: a Ságvári körülöleli a Hősök Kapuját. Na ezen kellene elgondolkodni. Ságváris és szegedi voltam, vagyok, leszek. Míg sem Rétvári Bencéről, sem a többi nimandról nem fognak semmilyen intézményt elnevezni, de még csak emlékezni sem rájuk.
Válasz erre 

the.man · http://rivercottagenyomaban.blogspot.com/ 2015.02.23. 11:05:17

Legyen mondjuk Szálasi Grün Manó elvtárs iskola
Válasz erre 

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.23. 11:48:27

Nem biztos, hogy rendőrgyilkosokról kell gimnáziumokat elnevezni.
Válasz erre 

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.23. 11:50:23

"A WC-k egy részén nincsen ülőke, "

Feljelentés LOPÁS alapos gyanúja miatt, ismeretlen tettes ellen megvolt?
Válasz erre 

werecke 2015.02.23. 11:50:43

A kommunizmus nyomainak az eltüntetése a cél. Amíg név van, remény is van és építeni lehet rá.
Amúgy szerintem terrorista volt, az hogy komcsi az másodlagos. Hogy zsidó családból származott meg huszadlagos.
Válasz erre 

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.23. 12:07:28

@gigabursch:

"Véres szájjal védenek egy emberileg és erkölcsileg tarthatatlan állapotot. Szégyen, hogy még mindig tele van az ország Ságvárikkal és társaikkal a közetreületeken és közintézményekben."

Ráadásul a Holokauszt-hisztéria jegyében védik a rendőrgyilkos ateista kommunistát.

Holott Ságvári - eredeti nevén Spitzer - Endre ELSŐSORBAN kommunista volt, azon belül gyilkos és terrorista, és csak mellékesen volt zsidó, a származása révén, hite szerint viszont vallástalan, istentagadó ateista ember.
Válasz erre 

Muad\\\'Dib 2015.02.23. 12:20:52

@Metálkóc:
Roppant IQ gazdag hozzászólás. Mindegy is, hogy Ságvári, Sztálin, Hitler, te büccke'löszel'mer'avvót a neve mikor ott voltál. Ha neked ennyi a szellemiség, akkor tényleg hülye mindegy, hogy tömeggyilkosokról, vagy tudósokról nevezzük el az országunk kellékeit.
Válasz erre 

Metálkóc 2015.02.23. 12:36:32

@Muad\\\'Dib: nem szerettem volna ennél jobban belebonyolódni ebbe a történetbe. Jól érzékelhetően az IQ nem belőlem hiányzik. Én Ságváris voltam és nem érdekelt 14-18 évesen a politika, mint ahogyan a mai diákokat sem érdekli, hogy pártállástól, politikai nézetektől megittasultan, ki hogyan értékeli őt. Ők is Ságvárisok, nem politikai ellenállók. Gyerekek, akik tetteikkel, tanulmányi eredményeikkel érnek el sikereket. Nem azzal, hogy habzó szájjal acsarkodnak teljesen lényegtelen dolgokról. És már megbocsásson, mert az én intelligenciámba nem fér a tegezés, ismeretlenül meg pláne, de akkor, amikor a Horthy szobrot a napokban felavatták a református templomban, akkor is az IQ-val dobálózott. Vagy az ő személyisége elfogadható? És még annyit, Ságvári nem volt tömeggyilkos, ellentétben Hitlerrel és Sztálinnal. Nem egy a súlycsoport. Az iskola szellemisége pedig soha nem a névadón múlott.
Válasz erre 

Muad\\\'Dib 2015.02.23. 12:41:13

@Metálkóc:
Télleg? Nekem a tanulmányaim során a szellemiséget a tanáraim, és diáktársaim képviselték. Nem egy degenerált név, hanem az ott dolgozók, és tanulók. aki számára az elnevezés bír jelentőséggel az pont, hogy legitimálja a Sztálinvárosokat, meg Gömbös Gyula utcákat. Én viszont nem óhajtok legitimálni egy kommunista ellenállót csak azért, mert történetesen nem a demokráciát akarta megdönteni, hanem egy másik rezsimet.
Válasz erre 

Metálkóc 2015.02.23. 13:38:38

@Muad\\\'Dib: Hát éppen ez az, hogy a Ságvári Gimnáziumot nem Ságvári Endre személye tette az ország egyik legjobb gimnáziumává, hanem az ott dolgozó tanárok és az ott tanuló diákok. Számukra éppen huszadrangú, hogy milyen politikai nézeteket vallott. És az öregdiákok, az ott oktatók zöme pontosan ugyanezt vallja. Tehát, mondhatnám azt is, egyről beszélünk. Az Ön legitimációján múlik? Biztos? Nem hinném, pontosan annyira nem, mint ahogyan az enyémen sem. Netán Ságváris volt, vagy még az?
Válasz erre 

camilló 2015.02.23. 13:49:35

@Muad\\\'Dib: A két dolgot nem szabad összekeverni, mer nem ugyanaz. Asszad rendszere lehet hogy nem volt a mi fogalmaink szerint demokratikus, de még mindig sokkal nagyobb vallási szabadságot adott, mint sok más arab ország. Ha nem csak a hivatalos propagandát hallanád meg, lehet nem így beszélnél a szír helyzetről. Az egész Amerika érdeke, de mint annyiszor, most is visszanyalt a fagyi. Én nem értem annyira az arab népek kultúráját, mentalitását, hogy el tudjam dönteni, jó-e nekik az IS hatalma. Azt viszont el tudom dönteni, hogy Ságvári azon kevés emberek egyike volt, aki tevőlegesen is harcolt a fasizmus ellen. Jó-e a diktatúra? Amennyiben a kizsákmányolt többség kezd el diktatúrát gyakorolni a kizsákmányoló kisebbség felett, akkor jó! Sokan összekeverik a kommunizmust a Sztálinizmussal, a Rákosizmussal. Nagy tájékozatlanságra vall!
Válasz erre 

werecke 2015.02.23. 16:17:14

@Metálkóc: Csinálják azt amit a szocik a vörös csillagból. Szétvágták és szegfűként rakták össze újra. Legyen a gimi neve Szegedi Sivárság Gimnázium és akkor mindenki azt kedvel belőle vagy arra emlékszik ami neki jólesik. Uff én beszéltem !!!
Válasz erre 

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.23. 18:18:51

@werecke:

A Ságvári Endre névből képezhető anagrammákra gondolsz? :)))

Pár tipp hasonlóan nehéz helyzetben lévő intézményeknek, a majomkodó anglománság ma úgyis menő:

1. Agenda Rivers Gyakorlógimnázium

2. Arranged Vise Rendészeti Szakközépiskola

3. Sangria Verde Borászati Technikum

4. Rained Graves Kegyeleti Szakértői Képzés

és... khmmm...

5. Vaginas Erred Leánykollégium

-

via wordsmith.org/anagram/advanced.html
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2015.02.23. 22:14:40

Képzeljétek!
Oda a kétharmad
Válasz erre 

gigabursch 2015.02.26. 11:37:25

@werecke: @beszélő majom:
Szellemesek és ötletesek.
Válasz erre 

Serathis 2015.03.11. 17:51:43

@beszélő majom: nem elég drága cucc, még talán szabálysértés se lenne.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard