Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Milyen meglepő: A kormány az ünnepeket is riogatásra használta fel

Milyen meglepő: A kormány az ünnepeket is riogatásra használta fel

Finoman szólva sem a következetességükről ismerhetjük meg a fideszes politikusokat. A karácsonyi ünnepeket például arra használják fel, hogy politikai üzeneteket küldjenek, mecsetekkel riogassanak, az ellenzék harciasságát, Európa gyengeségét hangsúlyozzák, ugyanakkor a kormány kommunikációja szinte minden elemében a harcra, a társadalom megosztására épül. A következetesség helyett tehát marad az álszentség azoknak, akik biztos fölényük tudatában is mindent elkövetnek annak érdekében, hogy lejárassák a másként gondolkodókat és tovább fűtsék híveik lelkében a gyűlölet kohóját.

bonumtv.jpg

Fotó:BonumTV

Csoda, hogy az egri minaretet vagy a pécsi dzsámit még senki sem akarta lerombolni a kormánypárti politikusok vagy a Fidesz szimpatizánsai közül. Bár Törökországgal feltűnően szívélyes a magyar kormány viszonya, azt nem lehet garantálni, hogy a karácsonyi videóüzenetekbe szőtt muszlimellenes kirohanások nem járnak majd a hódoltság idejéből itt maradt oszmán emlékek megrongálásával.

A Belvárosi Nagyboldogasszony Főplébánia kormánykedvenc plébánosa például a kormánypropaganda zászlóshajójának számító M1-en például azt találta mondani, hogy egyes adventi naptárakban már mecsetek képe jelenik meg. Osztie Zoltán szerint szándékosan próbálják kiüresíteni Jézus születésének ünnepét, de azt nem pontosította, hogy személy szerint kikre gondolt.

Nem lenne meglepő, ha Soros Györgyöt és bandáját sejtené a plébános e nagymérvű kiüresítés szándéka mögött, és valószínűleg az amerikai milliárdos megrendelésére készülnek a mecsetes naptárak. Elég életszerű törekvés egy zsidó származású milliárdostól. Ezek az ellentmondások azonban úgy tűnik, Magyarországon legalább két és félmillió embert egyáltalán nem zavarnak.

miskolc_hu.jpg

                Fotó: Miskolc.hu

A másik nagy jövendőmondó Kriza Ákos, Miskolc fideszes polgármestere. A sorosozásban, civil szervezetek elleni hadjáratokban Németh Szilárd magaslataiba emelkedő városvezető karácsonyi videóüzenetében riogatott azzal, hogy keresztény világunk rövidesen veszélybe kerül. Nem nevezi nevén sem a muszlimokat, sem az őket betelepíteni szándékozó Soros Györgyöt, de a kormánypropaganda már olyan szépen megágyazott ennek az üzenetnek, hogy Krizának nem kellett szájbarágós stílusban hintenie az igét, ahhoz, hogy a célközönség értse, mire, illetve kire gondolt.

hirado_hu_4.jpg

Fotó: Hirado.hu

Kriza persze semmi mást nem tett, mint engedelmes pincsi módjára követte gazdáját. Orbán Viktor ugyanis az ünnepek előtti szokásos péntek reggeli észosztásán hasonlóan apokaliptikus vízióval riogatta népét. A kormányfő szerint el akarják venni tőlünk a keresztény értékeinket, le akarják igázni azokat a népeket, melyek ragaszkodnak a tradicionális Európához. Úgy tűnik, nem kellenek sem muszlimok, sem mecsetek ahhoz, hogy egy kis antiszemitizmussal fűszerezett rasszizmust nyújtsanak át pártunk és kormányunk vezetői az ünnepek alkalmával saját alattvalóiknak. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Amíg csak mesékből ismered a sápadarcúakat, addig a mesélőn múlik, hogy milyen véleményed lesz róluk.”  

   

44 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Milyen meglepő: A kormány az ünnepeket is riogatásra használta fel Tovább
Facebook Tetszik
0
44 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr8313524925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.12.26. 16:39:21

Mi a következetesség, ha nem az, ahogy folyamatosan nyomatják a propagandát?
Válasz erre 

guvat 2017.12.26. 17:03:54

Buták! Észre kellene venniük, hogy a globális tőke, az EU bürokratái, a migránsok és a hazaszerető ellenzék is csak jót akar! Általában mindenkinek, de Magyarországnak kiemelten.
Inkább merjünk kicsik lenni és bízzuk magunkat a jóindulatukra!
Válasz erre 

Európai téridő 2017.12.26. 17:22:47

Egyelőre a török iszlamisták mérsékeltek az arab, perzsa és legfőképpen a dzsihadista muszlimoknál. Atatürk óta azért elég sok megmaradt európai kötődésükből, Erdoganék minden igyekezete ellenére.
Válasz erre 

kunzoo 2017.12.26. 17:31:02

A pápa is a migránsokkal foglalkozott karácsonykor akkor neki már nem lehet csak azért mert más állásponton van?
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2017.12.26. 18:07:51

és még ez lesz minimum 4 évig
Válasz erre 

rasztaszív 2017.12.26. 18:18:14

a feltett kérdés a sunnyogás iskolapéldája.ma ebben az országban,vallási témában ezer jobb,és lényegesebb kérdést fel lehetne tenni.még csak nem is vicces.
Válasz erre 

midnightcoder2 2017.12.26. 18:18:45

Azért liberóskáim, az iszlamistáknak meg van az a kellemetlen tulajdonságuk, hogy nem csak a keresztényeket utálják:

index.hu/i2/#bloghu/fegyvertelen/2017/12/26/ateofob_torvenykezes_egyiptom_harom_ev_bortonnel_sujtja_az_ateistakat

danubeinstitute.blog.hu/2017/12/21/uj_antiszemitizmus_terjed_svedorszagban
Válasz erre 

István Hámori 2017.12.26. 20:18:54

Milyen meglepő, hogy még ilyen ünnep alkalmából is folyik a rosszindulatú publikáció
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.12.26. 21:10:58

Utáljátok ti is a niggereket és kecskebaszó arabokat, csak biológiai fegyverként használjátok őket az emberek ellen.
Válasz erre 

bzsoa 2017.12.26. 22:41:32

Vszeg. nem Soros Gyuri bácsi találta ki de a hír igaz létezik a mecset alakú adventi naptár! Tehát nem csak azt találta mondani a kormányhoz közeli plébános aki nem hiszi annak javaslom klikkeljen az alábbi hírre ahol képet is láthat erről:
napimigrans.info/88vegre-mar-hianyzott-itt-a-mecsetet-abrazolo-adventi-naptar/

Persze lehet hogy az egészet csak Habony találta ki és terjeszti Németországban.
Válasz erre 

bkkzol 2017.12.27. 01:57:33

Mind a két oldal a végletekig elmegy. Az egyik oldal szerint minden migráns terrorista, gazdasági menekült , parazita és Soros terv része. A másik oldal szerint minden migráns üldözött agysebész, németországi családját látogató, szerény, szorgalmas ember akit a gonosz Orbán állít meg.
A német országi törökökkel nem volt hatalmas probléma. Többé kevésbé világi iszlám hívei. Még dolgoznak is, mert ugye annak idején azért is mentek oda. Generációk óta van munkás példa a családokban.
Az új migráns hullám viszont már nyiltan azért megy Európába, hogy a szerintük őket megillető juttatásokat igényeljék.
Érthetetlen, hogy a "liberálisok" nem látják át, hogy első körben az ő értékeiket (emberijog, nők egyenjogúsága, melegjogok, erőszakmentesség...) fogják sárba tiporni a mostani migránsok és ennek szaporulata.
Az usa azért halgat illetve támogatja Sorost ebben ,mert addig se ott csinálja az "istent játszó" elmebeteg színjátékát és egy gyenge Európában érdekelt.
Az meg egy ostobaság, hogy antiszemita hangulatot támaszt a Soros ellenes kampány. A világ szinte minden zsidó közössége megveti, látja kártékony hatását Soros tevékenységének.
Válasz erre 

babbaba 2017.12.27. 03:53:11

@bkkzol: Én ezt (már, hogy megvetik a Sorost) a zsidóktól másként tudom. Első kézből.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyeIemző · http://bircahang.org 2017.12.27. 05:50:58

A szavazás állása megint sokat elárul.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyeIemző · http://bircahang.org 2017.12.27. 05:53:05

@VaradiJanos: Örülj neki, így téged nem fenyeget veszély!
Válasz erre 

Hozzászólok 2017.12.27. 08:01:27

Rossz a végén a szavazás. Nem arról kéne megkérdezni hogy szerintem épül e, hanem hogy szerintem épüljön-e.
Csak ilyet nem mer ugye a bátor szabadvéleményű blogger feltenni.
Válasz erre 

bkkzol 2017.12.27. 08:13:38

@babbaba: Igen, pontosítanom kell. Az izraeli zsidók rühellik Sorost. Legalábbis júniusban még ezt tapasztaltam.
Válasz erre 

bkkzol 2017.12.27. 08:15:24

@Hozzászólok: Amikor így kérdezték pár hónapja az egyik balos tv csatornában akkor nagyot buktak az építkezést támogatók.
Válasz erre 

babbaba 2017.12.27. 08:18:46

@bkkzol: Az a baj, hogy vannak akiknek más a tapasztalatuk. nekem van két izraeli üzleti partnerem, meg sok magyar zsidó gyerekkori haverom. Namost ezek közül egyik se utálja Sorost. De azt se hallottam tőlük, hogy ők kivételek lennének és a többiek általában utálják.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.12.27. 08:47:51

@babbaba: még zsidóból is kamuk vagytok
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.12.27. 08:49:18

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyeIemző: ok, kurt úrfi, ügyes vagy, de le ne nyeld a fogvédődet
Válasz erre 

babbaba 2017.12.27. 08:50:46

@VaradiJanos: Hogyne Jánosom, hát hogyne!
Válasz erre 

midnightcoder2 2017.12.27. 08:58:48

@bkkzol: Bár amennyire én tudom, a németországi törökök sem annyira javítják az ottani bűnözési és munkanélküliségi statisztikákat, ők többé-kevésbé valóban beilleszkedtek.

Csakhogy, ők két dologban különböznek az átlag muszlim migritől:
1. Abban az időszakban érkeztek, amikor Törökország szinte ateista volt. Azóta már arrafelé is más szelek fújnak. ha az Erdogant hatalomra segítő mai törökök érkeznének, más lenne a leányzó fekvése.
2. Nem az átlagpolgár érkezett, hanem a viszonylag képzett, nyugati kultúrára nyitott fiatal.
Válasz erre 

midnightcoder2 2017.12.27. 09:02:51

@babbaba: Nem tudom. Azért Soros bácsit a politikai tevékenységétől eltekintve is elég nehéz szeretni. És nem azért, mert zsidó. Einstein is zsidó volt, Neumann is, Rejtő is, és őket azért szeretjük.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.12.27. 09:07:52

@midnightcoder2: ne mondj ilyeneket, elveszed a kenyerüket!
Válasz erre 

Andy73 2017.12.27. 09:52:47

MILYEN MEGLEPŐ: Nem meglepő a blogger kormányellenessége, hiszen minden posztja erről szól. Nem meglepő a blogger egyházellenessége sem, hiszen sajnos ez is gyakori a baloldalon, az ateista pártállam maradék képviselőitől és propagandistáitól. Az már inkább meglepő, hogy még karácsonykor is ezt nyomatja, fullba.
Válasz erre 

2017.12.27. 10:06:14

@bzsoa: Főleg, hogy mostanában a taposóakna biznisszel van elfoglalva.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.12.27. 11:00:38

Na, írok plusz egyet, mert ikyen csekély látogatottság mellett nem jár szegény hülyegyerek posztolónak a píz az ópenszoszájetitől
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.12.27. 12:14:34

@midnightcoder2:

Csak egy kis pontosítás, a mondandó lényege igaz, csak felületes vagy.

Neumann János korántsem véletlenül, nevezte meg önmagát a nyugati tudományos világba John von Neumann- nak, azaz egy kikeresztelkedett magyarul gondolkodó emberről van szó.

Ezt a tény viszont a zsidók, a zsidó-hit elhagyását, sohasem bocsájtják meg Neumann Jánosnak, nincs is olyan jó sajtója, mint például Einsteinnek.

Hol ott Neumann tudományos munkásságához viszonyítva Einstein még csak tisztes iparosnak sem mondható.

Ezt teszi az ateista-zsidó dezinformációs propaganda.
Válasz erre 

$pi$ 2017.12.27. 12:52:26

@Jakab.gipsz: "Hol ott Neumann tudományos munkásságához viszonyítva Einstein még csak tisztes iparosnak sem mondható. "

Ez baromság. Nyilván fogalmad sincs a témáról. Neumann matematikus volt, közhazdaságtani vonatkozásai is voltak a munkájának. Sem a matematika nem a közgazdaságtan nem természettudomány. Einstein fizikus volt, természettudós. Egy év alatt írt négy cikket, amik átrendezték a tudományágat, később megalkotta az általános relativitáselméletet, ami azóta is a világról alkotott képünk egyik leglényegesebb eleme. Nem véletlenül emlegetik a nevét folyamatosan, igen nagyot alkotott.

Ráadásul Einstein zsidó volt és gyakorlatilag ateista. Soha nem hitt személyes, emberszerű istenben.
Válasz erre 

midnightcoder2 2017.12.27. 13:05:35

@Jakab.gipsz: "Hol ott Neumann tudományos munkásságához viszonyítva Einstein még csak tisztes iparosnak sem mondható. "

Azért Einstein bácsi leiparosozásához kell némi önbizalom, hacsak nem volt már általánosban is felmentésed a testnevelés mellett fizikából is.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2017.12.27. 13:38:40

Gyerekek, inkább dolgoznátok! Ez a lúzer sipákolás nem segít. Ha nem működne a Habony-propaganda nem is lenne mit csinálnotok?! Nem tudom melyik szánalmasabb; a Fidesz propaganda v. a rá adott válaszol? Most komolyan, így akartok ti bármit is a politikában elérni?!!!
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.12.27. 14:01:53

@$pi$: Valami új gondolatod, az nincs, csak az amit a Blikk-ben olvasgatsz.

Aki pedig megmerte kérdőjelezni zseniális Einstein elméletét ami "csak egy paradigma", azt az ateista zsidó-filozófus lobbi minden honnan páros-lábbal ki rúgatta.
Így a konkurens elméletek nem kerülhettek napvilágra, ez nem valami demokratikus, hol ott nincs benne politika.

Itt valami nem stimmel!
Válasz erre 

citrix 2017.12.27. 14:12:38

A fideszes miskolci polgármester(helytartó) pont úgy néz ki mint a szocializmusban a tanácselnökök. Buta, kifejezéstelen bárgyú tekintet, öltöny-nyakkendő etc. azt sugallja: teljesítem a párt utasításait, ellentmondás nélkül.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.12.27. 15:04:17

@Jakab.gipsz: Nem szívesen vagyok ugyanazon a platformon, mint pi$i$, de most igaza van.

Einstein elméletét - vagy akármilyen tudományos elméletet - megkérdőjelezheted, de akkor kell találnod benne egy hibát vagy ellentmondást, vagy ellene szóló jelenséget kell felmutatnod, vagy jobb elméletet kell készítened.

A jelenlegi elméletek a világegyetemről biztosan hibásak, mert pl. nem tudják megmagyarázni a sötét anyagot és energiát. De ezek a legjobb elméletek, ezek vannak - jobb híján - széles körben elfogadva.

Az étert feltételező elmélet is működik, de van nála jobb, így a támogatói kihaltak. Beléphetsz helyettük.
Válasz erre 

$pi$ 2017.12.27. 15:39:01

@Jakab.gipsz: "Aki pedig megmerte kérdőjelezni zseniális Einstein elméletét ami "csak egy paradigma", azt az ateista zsidó-filozófus lobbi minden honnan páros-lábbal ki rúgatta."

Okés, tehát tudod, hogy a relativitás elmélet nem is elmélet csak "paradigma", de nem tudod, hogy az igekötőt mikor kell egybeírni és mikor külön. Jó.

"Így a konkurens elméletek nem kerülhettek napvilágra, ez nem valami demokratikus, hol ott nincs benne politika."

Te nem ismered a komkurrens elképzeléseket? Van egy csomó youtube videó, ahol ezeket sorra veszik csak sajnos egyik sem áll olyan szilárd lábakon, hogy "elméletnek" lehessen nevezni őket. Ennek ellenére lehet, hogy a későbbiekben finomítani kell a relativitás elméleten, csak cirka 100 éven keresztül nem sikerült jobbat kitalálni.

A relativitás elmélet amúgy az egyik legjobban alátámasztott elmélet a fizikában.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.12.27. 16:39:20

@$pi$: "tudod, hogy a relativitás elmélet nem is elmélet csak "paradigma", de nem tudod, hogy az igekötőt mikor kell egybeírni és mikor külön"

:))
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyeIemző · http://bircahang.org 2017.12.27. 16:44:49

@Jakab.gipsz: Szánalmas hülye vagy és még mindig nem tudsz helyesen írni.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.12.27. 17:02:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Egyelőre a sötét anyag és energia csak elmélet, óriási hibával mért csillagászati adatokból sejtik.
De pont egy ilyen idiótával mint @Jakab.gipsz: akarjátok ezt megvitatni?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.12.27. 17:03:00

@Jakab.gipsz: Ne szaladjunk előre! Tisztázzuk előbb hogy kell szavakat átnevezni!
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.12.27. 17:21:23

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "a sötét anyag és energia csak elmélet"

Igen, mivel a fizikában csak elméletek léteznek. Axiómák híján nem lehet bizonyítani semmit. Az a matematika, amire te gondolsz.

A sötét anyagot gravitációs hatása alapján ismerjük. Lehet arra elméleteket gyártani, hogy az valóban valamilyen anyag-e, és hogyan került oda. A sötét energiát taszító hatása alapján ismerjük. Erre is lehet elméleteket gyártani. Elmélet ide vagy oda, a megfigyeléseket nem tudjuk a jelenlegi ismereteink (azaz széleskörben elfogadott elméleteink) alapján megmagyarázni.

--

Én egy ilyen egy(agy)sejtű miatt, mint ez a gipszes, nem "ragadok tollat". A kommentjeim a széles látogató közösségnek szólnak.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.12.27. 17:47:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hát.. eléggé kétes csillagászati megfigyelések alapján feltételezik a sötét anyagot. Távoli galaxisok viselkedéséből. Én még a távolság becsléseket is kétségbe vonom, mert a szupernova elméletek több ponton hibásak. Az Ia szupernovák alkalmazását mint standard gyertyát pedig már sokan vonják kétségbe.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.12.27. 17:49:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Én azért neveztem csak elméletnek, mert csak csillagászati spekulációk vannak mögötte.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.12.27. 18:39:17

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Távoli galaxisok viselkedéséből."

A 0 méter nem olyan távoli. Itt helyben a Tejútrendszer sem maradhatna egyben sötét anyag nélkül.

A sötét anyagot először a galaxisok viselkedésének vizsgálatával "bizonyították", de manapság a gravitációs lencse hatás alapján térképezik fel.

"a távolság becsléseket is kétségbe vonom"

A csillagászat egyik legnagyobb problémája a távolság meghatározása. Evvan.
Válasz erre 

$pi$ 2017.12.27. 18:45:02

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Az Ia szupernovák alkalmazását mint standard gyertyát pedig már sokan vonják kétségbe."

Az jó, mert standard gyertyának ott vannak a Cefeid változócsillagok (nem tudom, hogy ez -e a helyes magyar név, "Cepheid variable"). Már Hubble is ezeket használta, nem a szupernóvákat.

A sötét anyag hipotézis nem függ a galaxisok távolságától és a világegyetem tágulási sebességétől, az a sötét energia. A sötét anyag legfontosabb megfigyelése a galaxisokban a csillagok keringési sebessége és a gravitációs lencsehatás (ezeket is csak próbálom magyarra fordítani) ahol a galaxis középpontja nem esik egybe a tömegközépponttal (galaxisok ütközése). Ezek igen erős érvek.

Igazad van, a sötét energia mintha kevésbé lenne megtámogatva megfigyelésekkel, de én úgy veszem észre, hogy a csillagászok nagy része azért elég biztos benne. Nekem sem tetszik túlzottan, de én persze nem értek hozzá. Nekem még az ősrobbanást is nehéz elfogadni, mindig azon töröm a fejem, hogy hol van benne a tévedés.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard