Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Ha Magyarországra jössz, hozd magaddal a cipőpucoló felszerelésedet!

Ha Magyarországra jössz, hozd magaddal a cipőpucoló felszerelésedet!

Nem is olyan régen még azon háborogtunk, hogy a bécsi Mariahilferstrasse egyes boltjainak kirakataiban a következő felirat jelent meg: Magyarok, ne lopjatok! Most visszaadjuk a megaláztatást, igaz nem a derék sógorokon verjük el háromszor, hanem az országunkon keresztül menekülő szíreken, irakiakon és afgánokon. A magyar kormány idegenellenes kampánya ugyanis elért egy olyan szintet, amely nem pusztán pökhendiségével hivalkodik, hanem a rabszolgatartók arroganciáját idézi.

cipopucolo.jpg

Fotó: nol.hu

Azok a plakátok, melyek most kezdik fertőzni Magyarország köztereit, valamint a magyar polgárok gondolatait nem pusztán ostobák, rosszindulatúak és félrevezetők. A legkifejezőbb jelző rájuk, hogy arrogánsak. Azt sugallják, hogy bárki is vagy, aki az országhatárainkhoz közelítesz, hajolj meg előttünk, add fel minden egyediségedet, sajátos értékedet, kultúrádat, vallásodat, nyelvedet, legyél a mi engedelmes alattvalónk, és akkor kaphatsz egy szelet zsíros kenyeret. Képzeljük el, milyen érzés uralkodna el az Angliába, Németországba vagy Ausztriába igyekvő magyarokon, ha olyan tegeződő, nem magyar nyelven megírt fenyegető és kioktató szövegekkel fogadnák őket, mint amilyen például ez lenne: „Ha Németországba jössz, tiszteletben kell tartanod a kultúránkat!” Olyan leplezetlen felsőbbrendűségi gőg cseng ki ebből a mondatból, mintha egyértelműnek vennénk, hogy hazánk kultúrája minden más népé fölött áll.

Mintha bárki is rárontott volna a kultúránkra, mintha nem tisztelnék a törvényeinket azok, akik eddig abban a megtiszteltetésben részesültek, hogy magyar állampolgárságot kaptak. Tudjuk, nagy a baj a Fidesz háza táján, de nem úgy lehet a népszerűséget növelni, hogy arrogánsabban ütjük a háború elől menekülőket, mint az Iszlám Állam. Az egész hecckampányból persze egy fontos szereplő hiányzik, amit a plakátok nyelve és stílusa is elárul. Magyarul, tegeződve szólítja meg a járókelőket, vagyis nem a menekülttáborban élő, a nyelvünket nem beszélő néhány száz szerencsétlen az üzenet címzettje, hanem mi, keményen dolgozó kisemberek, akik néha láttunk már néger orvostanhallgatót, vagy palesztin fogorvost. Az igazi baj az, hogy olyan bunkó módon szólítják meg a kormány kampánystratégái saját polgáraikat is, mintha a 10 millió Kunta Kinte országa lennénk.

Csak azt nem írták ki még a plakátokra, hogy ha ide akarsz jönni, akkor pucold ki a cipőnket, és akkor elgondolkodunk, hogy nem küldünk vissza a bombák földjére. A tőlünk kivándorolt 600 ezer gazdasági menekült esete taníthat bennünket szerénységre. Nem kellett nekik elmagyarázni, hogy egy másik országban élnek és dolgoznak, tudták ők, hogyan éljenek Ausztriában, Belgiumban vagy Franciaországban úgy, hogy közben magyarok maradnak. Ha eleve arrogánsan közelítünk a külföldiekhez, akkor ne csodálkozzunk, ha senki sem fog szeretni bennünket Európában. Befelé forduló, önző, kivagyi népként tekintenek majd ránk, és hiába emlegetjük majd a legendás magyar vendégszeretetet, a kutya nem jön ide sem pénzt költeni, sem tanulni.

arpad.jpg

Fotó: index.hu

A Szegedi Tudományegyetem kancellárja a napokban arról beszélt, hogy szeretné, ha a közeljövőben 400 kínai diák tanulna az intézményben. Ha fizetnek jöhetnek csőstül, akár Kínából, Malajziából vagy Burkina Fasoból is, de aki az életét menti azt fenyegető plakátokkal és pucolásra váró lábbelivel fogadjuk. Olyan viselkedés ez, mint amikor a Fradi szurkolók kemény magja huhog az ellenfél sötét bőrű játékosa láttán, amikor azonban az ő fekete játékosuk lép pályára, tapsolnak, mondván: „Ez a mi négerünk.”

A Fidesz kommunikációs csapata ezúttal nem csak melléfogott, de plakátjaival olyan színben tüntette fel az ország polgárait, mint akik eleve minden újnak ellenállnak, nincs irgalom a lelkükben, és szolgai módon követik kormányuk irányvonalát. Nézzünk magunkba, és döntsük el, hogy ilyenek vagyunk-e, és ha netán mégis igaza van Orbán Viktornak és csapatának, akkor készítsük elő a félcipőinket, mert lesznek olyanok, akik örömmel kisuvickolják azokat egy kis könyöradomány fejében. És miközben fényesítik a lábbelinket a menekültek, eltölt bennünket a jó érzés, hogy vannak nálunk szerencsétlenebb népek is. Nehogy akkor vegyük észre, hogy a skinhead bakancsunkat vettük magunkra...

53 komment Közéleti ketrecharc Tovább
Ha Magyarországra jössz, hozd magaddal a cipőpucoló felszerelésedet! Tovább
Facebook Tetszik
0
53 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr657522004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.06. 12:03:16

Szánalmas balliba gágogás.
Válasz erre 

fay rodisz 2015.06.07. 11:07:37

Sok lúd csúti disznót győz.
Válasz erre 

midnight coder 2015.06.07. 11:25:42

Valóban, hozza csak a jó kis kultúráját. Pl. hogy aki felrobbant egy zsidó gyerekekkel teli iskolabuszt, az tuti a paradicsomba jut, ahol 77 huri fogja kényeztetni őt mindörökké, és addig kell irtani a hitetleneket amíg mindenki a Saria szerint fog élni. Aztán le lehet rombolni a katedrálisokat, zsinagógákat és létre lehet hozni itt is a vallási rendőrséget.

Amúgy Orbánék kampánya tényleg hülye egy picit. A bevándorlók nem fogják elvenni senkinek a munkáját. El kell tartani őket. Márpedig ilyenből már így is van egy millió az országban.
Válasz erre 

evil demon satan devil 2015.06.07. 11:28:49

2 dolgot kevertek! akik innét kimennek "gazdasági" menekültként, azok normális, európai kultúrlényként viselkedtek itthon is, meg kint is(na jó a nagy részük...). akik idejönnek és mennének tovább, azok ált. muszlim, a miénktől teljesen eltérő kultúrájú országokból jönnek és hozzák magukkal az ottani "színvonalat"
Válasz erre 

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2015.06.07. 11:29:24

@maxval bircaman szerkesztő: Azért valljuk be nem ez a legintelligensebb megmozdulása a kormánynak. Mármint, ami a plakátokat illeti.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.07. 11:32:40

@flash.gordon:

Ez tény. A plakátok egy része demagóg ostobaság. Ennél ostobább már acsak a ballibák reakciója.
Válasz erre 

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 11:34:17

Arrogáns dolog betartatni a törvényeket a vendégeinkkel....

A kontraszelektált beltenyésztett kazár diaszpóra szerint.
Válasz erre 

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 11:36:49

@flash.gordon: A politikai kommunikáció nem építhet intelligens emberekre, ez evidens.

DE+VISZONT az intelligens emberek plakát nélkül sem akarnak koloncot a nyakukba a bevándorlással.
Válasz erre 

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 11:38:27

Az Együtt bevándorlóit például már el is kapták a derék rendőrök:

index.hu/belfold/2015/06/07/hajnalban_bevittek_a_rendorok_az_idegenellenes_plakatok_rongaloit/
Válasz erre 

Aston Kanál 2015.06.07. 11:43:23

@maxval bircaman szerkesztő: kenytelen vagyok meghajolni a szarnyalo ervrendszered elott... Az, hogy a baloldal hulye es demagog, nem mentseg arra, hogy a Fidesz hulye es demagog.

@evil demon satan devil: te pedig azzal nem vagy tisztaban, hogy nem minden muzulman akar robbantani. Vannak, akik csak elni akarjak az eletuket. Nem fordult meg meg a hatalmas agyadban, hogy miert uldozik oket megis, ha ok is olyanok, amilyennek te gondolod? Vannak orszagok, ahol nagyon is jol megfernek egymas mellett a kulonbozo vallasu nepek, es senki sem akar felrobbantani senkit. A szelsoseges az szelsoseges, mindegy, hogy kereszteny, zsido vagy eppen muzulman.
Válasz erre 

aleb19 2015.06.07. 11:49:36

es ismet bebizonyosodott, hogy a libsik meg viktatornal is demagogabbak
Válasz erre 

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2015.06.07. 11:53:06

@Tiszteltetem Brüsszelet: Én ezzel nem értek egyet. A Kádár rendszerben sem folytattak nemzeti konzultációt arról, hogy kényszerfürdessék és tetvetlenítsék a cigányokat. Vannak dolgok, amit nem ordítunk ki a nyilvánosságnak.
@maxval bircaman szerkesztő: De mi a célja? A Jobbiktól elvenni szavazókat? A választás 18-ban lesz. A baloldalról bebizonyítani, hogy nekik mindenki fontosabb a magyaroknál? Ezt eddig is tudtuk.
Válasz erre 

Rák úr 2015.06.07. 12:42:44

pozsonyiadam.blogspot.hu/2015/02/tablak.html
Válasz erre 

athumra 2015.06.07. 12:54:53

Én is sajnálom őket - bevándorlókat - különösen ha üldözik őket a saját hazájukban. De azt gondolom, az EU demagógiájával van a legnagyobb gond! Nem foghatjuk el és zárhatjuk táborba a menekülteket, viszont ha tovább szöknek innen, ők amint elfogják vissza is küldik hozzánk, mert itt léptek sengeni területre, és nekünk kellett volna kellő gondossággal megvizsgálni őket!
Aztán nem ártana ha végre definiálná valaki a menekült fogalmát! mert menekült az aki a határon jelentkezik, hogy ugyan nincs vízumom, de az életem veszélyben van otthon, engedjetek be. Aki viszont a zöldhatáron jön, kihasználva a határőrizet hiányosságait: BŰNÖZŐNEK tekintendő! És azonnal vissza kell fordítani ahonnan jött!
Miért kell nekünk humanitáriusabbak lennünk a muszlimokhoz, mint amennyire ők humánusak a saját hittestvéreikkel?
Malajzia és Indonézia - mindkét ország muszlim - nem engedett a parthoz egy burmai muszlim menekültekkel megrakott hajót, adtak nekik vízet, üzemanyagot és visszaterelték őket a nemzetközi vizekre. - ez partiőrség, ezt a hadi tengerészetet valóban fenn kell tartani!!!! A NATO-ét meg feloszlatni!
Válasz erre 

athumra 2015.06.07. 12:58:50

@Rák úr: Respekt!
Válasz erre 

lezsír (törölt) 2015.06.07. 13:09:30

Mondjuk a vendéglátó kultúrájának ès törvényeinek tiszteletére felhívni alap, ez nem náczizmus. Anyám is erre tanított, pedig nem volt fasiszta. Ha vendégségbe mész, akkor is viselkedj jól.
A munkát Magyarországon nem veszik majd el a magyaroktól, ellenben nyugaton elvehetik a munkát az odaköltözött kelet-európaiaktól. Én németországi, svédországi, angliai magyaroktól is sok rosszat hallottam a harmadik világbeli bevándorlókról. Ez a néger-arab tömeg a legális, unión belül mozgó munkavállalókra is negatívan hat, irritálja a befogadó országokat, akik majd mindenkit eg kalap alá vesznek, aki külföldi. Ez nem jó. A britek már kezdik is kiútálni a kelet-európaiakat. Pedig a paki, afgán, indiai, nigériai söpredék az igazi problémaforrás. Illegálisok, hamis tanulóvízummal stb.

A plakátkampány hülyeség, a plakátok rongálása szintén pótcselekvés. A menekülteket vagy be se kell engedni az EU-ba, vagy Magyarországnak mindent meg kell tennie, hogy mielőbb a céljukhoz érjenek:Angliába, Svédországba stb. Úgyis oda tartanak, akkor meg ne tartsuk fel őket. Menjenek. Ja és Magyarországon ne regisztrálják őket menedékkérőként, így ide nem lehet majd őket visszatoloncolni Németországból, Svájcból, Angliából.

Az a vicc, hogy az agyatlan EU miatt kellett eltörölni a menekültügyi őrizet intézményét, így a magyar rendőr vissza se tarthatja őket, mennek is nyugatra, a nyugatiak meg visszadobják őket. Erre van pénz... Az USA és Ausztrália bezzeg koncentrációs táborba zárja az illegális bevándorlókat. Az mekkora demokrata megoldás má'! De működik.
Válasz erre 

lezsír (törölt) 2015.06.07. 13:20:28

@athumra: "itt léptek sengeni területre, és nekünk kellett volna kellő gondossággal megvizsgálni őket!"

Mióta pont az EU miatt nincs lehetőség menekültügyi őrizetbe venni őket, nem lehet el se bírálni a kérelmüket, elszublimálnak egy perc alatt, a rendőr tehetetlen. Köszi EU!
A menedékkérők nagy része paírok nélkül jön, pont azért, hogy ne tudják hova visszatoloncolni. Jó részük körözés alatt álló köztörvényes bűnöző illetve nem az, akinek mondja magát. Pakisztániak következetesen afganisztáninak hazudják magukat, mert ott háború van így könnyen kapnak menekült státust. Az afrikaiak mindig azt mondják ők abból az országból jönnek, ahol èppen polgárháború van. Papírokat, útlevelet eldobják még az EU-s határ előtt, így azt hazudnak, ami akarnak, ami az érdekükben áll.
Moldáv illegálisok következetesen román papírokkal akarnak munkát vállalni Angliában. Simán működik ez a módszer.
Szerbek, ukránok meg magyar útlevelet szereznek egykönnyen, pár ezer euróért... Ez is nyílt titok.
Aki a fél világot átutazza egy könnyebb élet reményében az kreatív és szemérmetlenül hazudik a saját érdekében.
Én is így csinálnám...
Válasz erre 

athumra 2015.06.07. 13:51:15

@lezsír: Az olaszoknak egyetlen csónakot kéne szétlőniük és megállna az áradat! Nekünk sem kellene többet, egy zöldhatáron sompolygót megsorozni egyből megértenék, hogy nem látjuk szívesen!
De hát olyan puha pöcsűen intézzük, az EU-val karöltve, hogy szinte biztatásnak érzik!
De van más ötletem: Mint az Idegen Légióban, ha harcolsz öt évet akkor állampolgárságot kapsz! Adunk fegyvert, menj és vess véget a polgár háborúnak otthon, vagy küzdj az is ellen!
Nem kéne összemosni a magyar "menekültekkel" őket, mert az EU-ban teljes joggal jövünk-megyünk!!! Van vízumunk minden eus országba!!!!! Nem ekll szöknünk a zöld határon!!!!!!!
Válasz erre 

midnight coder 2015.06.07. 14:03:45

@Aston Kanál: Ilyen max. ott van, ahol a társadalom vasbeton és acél. De egy liberós Európában erre esélyed sincs. Itt az fog történni, hogy az iszlamisták jönnek, látnak és győznek. Mire pedig a liberósok kettőt számolnak már vágják is le a fejüket.
Válasz erre 

VHB 2015.06.07. 14:12:33

A menekült kérdésben a baloldal már megint elköveti azt a hibát, mint a rezsicsökkentésnél.
Orbánnak az a mondata, hogy Mo-ra nem érkezhetnek üldözöttek - teljesen igaz. Szerbiában, Makedóniában, Görögországban béke és nyugalom van. Ukrajnában frankó háború van, onnan nulla darab menekült érkezett.
Válasz erre 

sutyerák 2015.06.07. 14:18:37

@midnight coder: Ha nem jön el,akkor megölik,vagy beáll az iszlámállamhoz harcolni és akkor majd fegyverrel jön ide.
Válasz erre 

sutyerák 2015.06.07. 14:23:15

Mondjuk a be kell tartani törvényeinket az a plakátok gazdáira a politiqsokra is vonatkozhatna.
Válasz erre 

aleb19 2015.06.07. 14:38:25

@sutyerák: Ha nem jön el,akkor megölik,vagy beáll az iszlámállamhoz harcolni és akkor majd fegyverrel jön ide"
japerszevilagvegemegakokalipszis

amugy csak copizni kellene az ausztral modszert aki illegalisan lep be azt ausztraliatol tavoli videkre szallitjak amig elbiraljak a kerelmet...es mukszik azota kb harmadara csokkent a szamuk
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.06.07. 16:16:25

@maxval bircaman szerkesztő: Mé?
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.06.07. 16:18:14

@midnight coder: Hm, a tunéziai egyhetes all inclusive nyaraláson lettél iszlám-szakértő? Vagy még addig sem jutottál el, csak a szuperinfó felett gubbasztasz és vagdosod ki az utazási kuponokat?
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.06.07. 16:19:21

@maxval bircaman szerkesztő: Mé?
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.06.07. 16:27:22

@aleb19: Majd ha megtalálod az ékezetes betűket a klavin elmagyaráznád a "demagóg" jelentését? Amíg megnézed az Idegen Szavak és Kifejezések szótárát, addigra talán Te is tisztába leszel a jelentésével.
Válasz erre 

jjoey 2015.06.07. 17:36:56

"ha magyarországra jössz, el kell viselned a felcsúti törpét", "fociznod kell" -> ja, azt nem, mert akkor ugyebár, hány idegenlégiós van a felcsútnál? magyarisztán, banana republic., bár igaz, ha szilárd leót, vagy szent györgyi albertet nem engedik be az usa-ba, ma nem lenne hidrogénbomba, de c-vitamin felfedezés sem..., "csesszék meg az amcsik." ja, és rambo se lenne...mozibiztos
Válasz erre 

midnight coder 2015.06.07. 17:41:14

@Punxsutawney Mormota: Jártam ilyen országokban, valóban mint turista. De ezzel szerintem már messze jobb vagyok, mint az ide postoló liberósbolsik 90%-a. Pl. az, hogy egy ország egyetlen nagy szemétlerakóhely, ahol csak a szállodák környéke van takarítva elég sokat elmond az ott élők civilizációjáról.
Válasz erre 

jjoey 2015.06.07. 17:42:12

@Tiszteltetem Brüsszelet: "elbujunk és büntetünk és plakátokat felügyelünk", bezzek betöréses lopásnál 2 nap, mire kijöttek a helyszinelők, majd 30 napra a "felfüggesztem, mert nem találtunk senkit", NAV meg nem fogadja el a betörésből eredő kárt, merthogy "nem életszerű", (elfogadtuk, valóban nem életszerű a rendörők munkája), nade majd most. igaz, beléptünk a klubba majd a ganyés cipönkkel végigmentünt a tiszta szönyegen és nem tetszik, hogy szóltak, "ezt nem illik"
Válasz erre 

midnight coder 2015.06.07. 17:42:58

@sutyerák: Így meg idejön, csinál 20 gyereket, akik majd szépen idehaza, helyismeret és anyagiak birtokában fogják felrobbantani alattad a buszt. Az ISIS harcosainak egy része most is második-harmadik generációs európai iszlamista.
Válasz erre 

jjoey 2015.06.07. 17:44:52

@midnight coder: és arra gondoltál, azzal, hogy odamentél, még meg is támogattad azt a rezsimet, ami azt eredményezte, amit láttál? ha láttál volna ehte arab kultúrkört, vagy bármi mást, tudnád, nem feltétlen az európai a legtisztább és ganyémentesebb...különben is, milyen népnemzeti vagy te, hogy nem itthon költöd a pénzedet???
Válasz erre 

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 17:45:12

@jjoey: Persze, ez van.

Várható volt hogy az Együtt támadni fog, előre bejelentették. Remélték nagyon, hogy kapnak két pofont vagy megcipőzik őket kicsit az őrszobán, abból tellett volna még 3 év diktatúrázásra.

De így se rossz, az Együtt fogja állni a gyülölt plakátok árát...:DD
Válasz erre 

jjoey 2015.06.07. 17:46:27

@midnight coder: ja, vagy 3., 4. hazait, "mer van rá adókedvezmény", nyja, ennyit az intelligens népnemzeti anyukákról és apukákról, adókedvezményért csinál csereket. remélem 1szer el kell mondania majd neki, hogy "téged a zséért csináltunk".
Válasz erre 

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 17:59:30

@jjoey: Lehet irigykedni, libsi. Nem 1%-on lennétek ha adtatok vón zsét a gyerekért.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.06.07. 18:16:11

@midnight coder: Ferenc pápa szavait idézném, mielőtt még nagyon elgaloppíroznád magad: Ki vagyok én, hogy megítéljek egy embert?

Nézd, én havonta általában egyszer 1 - 1,5 vagy akár 2 hetet is Afrikában vagy a Közel-Keleten töltök. De jártam már a legszegényenyebb ázsiai országokban is néhány alkalommal. Ezeknek az embereknek lövésük sincs arról, hogy hol van Magyarország. És már a Puszkász-kultuszt sem ismerik. Zambiában nagyon jó a földrajz-oktatás, na, ott 10/7 azoknak az aránya, akik tisztában vannak azzal, hogy hol van a Carpatian-basin és van ott, egy magát magyarnak nevező nép. :) Nem mi vagyunk a célország, hanem az egykori gyarmattartók és persze a nagy kedvenc, Németország.
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.07. 18:28:04

@Punxsutawney Mormota:

OLvas el.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.06.07. 18:31:21

@maxval bircaman szerkesztő: Már eleget olvastam tőled. Most, ebben a kérdésben specifikálnád a problémáidat?
Válasz erre 

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.07. 18:39:17

@Punxsutawney Mormota:

Az egész nyugat problémája a féktelen bevándorlás. Ezt MINDEN politikai erő tudja. A magyar ballibek is tudják, de direkt úgy csinálnak, mintha nem tudnák. Ez tehát masszív demagógia.

A ballibek csak azért elleneznek valamit, mert azt a Fidesz mondja. Ez gyerekesség.

Mit mondhatna az ellenzék, ha normális volna? Pl. azt: "Orbánék legtöbb szövege a bevándorlásról csúsztatás és ostoba demagógia, viszont tény, hogy valós probléma Európában a bevándorlás, s helyes, ha Mo. nem köbveti el a nyugat hibáit". Ez igaz is lenne, de az ősbuta ballibák képtelenek gondolkodni...
Válasz erre 

wolves84lb 2015.06.07. 18:43:47

@evil demon satan devil: te magad írod...mennének tovább. Akkor mi a fenéről is van szó? Ki veszi el a magyarok munkáját? Mármint a közmunkát...mert másról a kormány nem nagyon beszélhet.

Mennének tovább. Én a kormány helyében még segítenék is nekik, átcsempészném a sógorokhoz, vagy a tótokhoz. Bomlasszák csak tovább a rothadó nyugatot, nekünk úgyis keletre van dolgunk.

Ebből a 300M-ból hány irakit, szíriait meg pakisztánit tudtunk volna átnyomni a nemlétező határokon? Sztem az összeset...

Plusz, adhatnánk minden cigónak 1M-t kp-ban, meg egy vonatjegyet Bp-ÚjDelhi vonalra, csak oda...és milyen jó lenne itt élni. Nem?

Szaros 5milliárdból megvan az egész, cakkumpakk.
Válasz erre 

wolves84lb 2015.06.07. 18:47:50

@athumra: aki 2004 előtt ment külföldre dolgozni, akkor ő még gazdasági menekült volt ezek szerint?
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.06.07. 18:49:59

@maxval bircaman szerkesztő:
Meg kellene nézni, hogy ezek az emberek miképpen lehetnének hasznára a gazdaságnak.
Immáron másfél hónapja keresek angolul megbízhatóan beszélő munkerőt, két főt. Jóval magasabb fizetségért, mint a hivatalos magyar átlagjövedelem.
Utoljára hat évvel ezelőtt kerestem, meglehetősen stabil csapattal dolgozok itthon s két nap alatt kb. 90 megfelelő cv-t kaptam. Most egy hónap alatt kaptam összesen 12-t. Ebből 9 rögtön kuka. A 10. akinek állítólag felsőfokú nyelvvizsgája volt csak makogott angolul A 11., akinek amúgy remek volt az angolja, csak éppen a válását ecsetelte zokogva és a teljes kiegyensúlyozatlanság egyéb jeleit mutatta A 12. meg nettó 400,000-at kért.
Holnap felhívom a kistarcsai menekülttábort :)
Válasz erre 

wolves84lb 2015.06.07. 18:50:08

@aleb19: mármint ausztrália olyan részére, ami távol van a lakott, civilizált résztől?

Bakker, tőlük távol pl mi vagyunk, de nem hiszem, h ide hoznák azokat, akik ott akarnak élni :)
Válasz erre 

wolves84lb 2015.06.07. 18:52:30

@midnight coder:
"Jártam ilyen országokban, valóban mint turista. De ezzel szerintem már messze jobb vagyok, mint az ide postoló liberósbolsik 90%-a. Pl. az, hogy egy ország egyetlen nagy szemétlerakóhely, ahol csak a szállodák környéke van takarítva elég sokat elmond az ott élők civilizációjáról."

Vicces vagy. Az ide írogató liberóbolsik 90%-ánál viccesebb :) Mármint, ha ezt viccnek szántad.
Válasz erre 

wolves84lb 2015.06.07. 18:56:36

@maxval bircaman szerkesztő:
"Az egész nyugat problémája a féktelen bevándorlás."

Eddig a liberális gondolkodást adtad meg, mint első számú ok a Nyugat bomlásának-romlásának.

Olyan vagy, mint viktor...épp a témához igazítod azt a baromságot, amiért fizetnek. Ha csak sima napi téma, akkor libsik...ha menekült téma, akkor a menekültek. Ha meleg téma, akkor a melegek.

A hívő fasz fideszesek soha nem hibásak.
Válasz erre 

athumra 2015.06.07. 19:36:30

@jjoey: Legalább olvass utána mit beszélsz!!!! Szilárd Leó az atombombát "találta fel" és szabadalmaztatta! A hidrogén bomba atyja bár szintén magyar, de őt Teller Edének hívják! Szentgyörgyi Albert pedig Magyarországon, Szegeden fedezte fel a "C" vitamint! Sőt a Nobel.dijat is Magyarországon élve kapta - eddig egyetlenként!
Válasz erre 

athumra 2015.06.07. 19:42:07

@wolves84lb: Igen, szorosan nézve az volt! Sajnálom, ha személyesen érintett vagy és ezt bántónak érzed;-)
Válasz erre 

lezsír (törölt) 2015.06.08. 03:14:34

@wolves84lb: elnézést, hogy beleugatok, de Ausztrália pont nem a saját területén tart fenn menekülttábort hanem bérel egy szigetet egy óceániai államtól, majd mindjárt megkeresem neten a nevét, az nem ausztrált terület így a menekülők nem tudnak menekültstátusért se folyamodni az ausztrál hatóságokhoz, mert ahhoz ausztrál területre kellene lépniük
(ez egy ilyen joghatóságon kívüli terület, mint Guantanamo az USA-nak, nagyon kényelmes jogi szempontból)
Ott táborban tartják az Ausztráliát megcélzó, de tengeren elkapott szerencsétleneket. Soha nem léphetnek Ausztrál földre, addig tartják ott őket sátrakban, amíg maguk nem kérik, hogy visszavigyék őket a kiindulási országukba. Kritizálja ezért mindenki Ausztráliát, de ők szarnak rá, joguk van védeni az országukat.

Az USA is addig tartja őrizetben (börtönszerű táborok) az illegálisokat, amíg azok vissza nem akarnak menni Mexikóba.

Ez kellene Magyarországon is. Ha az USA, Ausztrália megteheti, akkor mi is.
Válasz erre 

lezsír (törölt) 2015.06.08. 03:27:03

@wolves84lb: nézz utána Manus Island-nek. Ausztrália off-shore koncentrációs tábora, amit Pápua Új-Guineától bérel Ausztrália kormánya. Cél: a menekültek soha ne léphessenek ausztrál földre, így soha nem kérhetnek menedékjogot Ausztráliában. Okos, de brutális megoldás. A koncentrációs tábor jelző nem túlzás, a körülmények elég ridegek. Aki oda kerül egyetlen kiutat kap, ha kéri, hogy visszavigyék a kiindulási országába. Ausztráliába nem mehet tovább onnan.
Ez egy racionális, de illiberális megoldás. Joghatóságon kívül, off-shore elhelyezni a bevándorlókat, így azok se az ausztrál törvények védelmét nem élvezik, se semmi joguk nincs. Mint Guantanamo.
Ez a jövő, ezt kellene az európaiaknak is meglépni. Lampedusa szigetét off-shore, joghatóságon kívüli területté nyilvánítani vagy bérelni egy területet Észak-Afrikában egy tábor céljára és ott fogva tartani ezeket az illegálisokat, amíg önként haza nem térnek. Nincs más út. Illetve van: hadihajók szétlövik az európai partokat ostromló illegálisokat. Ez is hatékony, de ma ez még nagh felháborodást váltana ki.
Válasz erre 

athumra 2015.06.08. 08:32:44

A nagy bővítési őrület miatt nem maradt eun kívüli sziget... Az elsüllyesztés jobban tetszik! Ráadásul csak egyet kellene.. Még csak lőni sem kéne, simán el lehetne "gázolni" egy naszáddal.
Nem is értem miért tartanak fenn az olaszok meg a franciák hadi tengerészetet.. Az angolok is küldenek őrhajót az olaszok megsegítésére, hogy még több menekültet tudjanak partra segíteni Európába... Nem értem! Amikor mi csatlakoztunk, mindenkiévekre védelmet kért a frissen csatlakozott országok munkavállalóitól..Ezekkel szemben miért nem védekeznek? Amikor a fogyatékos magyar kislányt ki akarták utasítani a svédek, hol voltatok nagy pofájú menekült barátok?????
Válasz erre 

lezsír (törölt) 2015.06.08. 08:55:58

@athumra: az a vicc, hogy nemrég egy myanmari muszlim csoport, akiket valóban üldöznek, hajón megközelítette az indonéz partokat, erre az indonéz haditengerészet visszafordította őket a nyílt tengerre, aztán a malajziai haditengerészet ugyanezt eljátszotta

Érdekes, ez a kétvállam muszlim, mégse kellettek nekik a muszlin menekültek... De Európa fogadjon be minden szennyet. Vicc az egész.
Persze majd Lengyelország meg Magyarország kap pár százezer menekültet nyugatról, mert ezek viszonylag ritkábban lakott országpk... Elfér pár százezer muszlim. Az olaszok már nem kérnek többet és a görögök se. Az EU szét fogja osztani a muszlimokat a tagországok közt, lesz nagy öröm ballibáéknál! Lehet befogadni a Gyurcsány villába 8-10 szomáliai pasast.
Válasz erre 

athumra 2015.06.08. 09:44:13

@lezsír: A szétosztás külön szépsége, hogy abba nem fogják bele számolni azokat akik nálunk léptek zöld határt és visszaküldik őket. A kvótát csak az olaszokhoz, Máltára érkezők szétosztásánál fogják számolni. Amit itt sokan nem értenek, hogy hiába hivatkoznak a tavalyi 500 menekültre, amikor megváltozott a törvényi környezet és nem lehet elfogni őket! Így viszont azt sem tudjuk, hányan szöktek keresztül az országon. Akik persze amikor lebuknak rögtön azt mondják Magyarországról jöttek... Az egyenlet kb. így néz ki: a kvóta ami 300-1200 között van valahol + a hozzánk érkezők, akiket valami csoda folytán elkapnak az ország területén + azok akiket nem fognak el és tovább jutnak az EU-ba, de ott lebukva visszaküldenek = 20.000 és 50.000 között bárhol lehet az összeg. Most hagyjuk a munkát, hol fognak lakni, mit fognak enni, hogyan fogjuk integrálni őket? Minden településre küldünk lakosság arányosan néhányat? Az állam megvásárolja az elnéptelenedő falvak üresen álló házait és oda telepíti őket? Miből vásárolj meg? Szolidaritási adót (isten ments, hogy ötletet adjak) fognak kivetni? Aztán ott van, a "szaporulat" velük mi lesz? Majd az identitásukat keresve elmennek az óhazába kiképzésre... Lásd CH gyíkosságok!
Válasz erre 

lezsír (törölt) 2015.06.08. 09:59:41

@athumra: igen, azt hiszem jól látod, kelet-európai csatlósként mi leszünk az EU gazdag országainak Manus Island-ja. Ki van ez találva!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard