Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Hét nyomós ok arra, miért ne húzzunk kerítést a szerb határra

Hét nyomós ok arra, miért ne húzzunk kerítést a szerb határra

Merjünk magas kerítést építeni! - adta ki az aktuális jelszót Orbán Viktor, és lelke rajta. A Szegedi Kattintós azonban hét önmagában is nyomós érvet sorakoztat fel amellett, hogy el a kezekkel a vaddisznók természetes élőhelyétől, ami történetesen a szerb-magyar határon lévő susnyásban található. Persze, nem csupán a vaddisznók érdekeiért állunk ki, hanem igyekszünk rávilágítani ennek az agyament ötletnek az értelmetlenségére.

magyar-szerbhatar40jo.jpg

Kübekházi idill szerb őrtoronnyal. A felirat magyar fordításban a következő: Ha Szerbiába jössz, nem veheted el a szerb határőrök munkáját! (fotó: Szincsok György)

1. Most nyár van, ilyenkor a jó idő miatt menekültek száma megsokszorozódik, de mire elkezdődnének a munkálatok, nagy valószínűséggel erősen lecsillapodik a migránshullám, amit már kezelni lehet normál körülmények között is. Ezért teljesen felesleges hergelnie a kormánynak önmagát, az Európai Uniót és a keményen dolgozó magyar embereket, hiszen néhány hónapon belül okafogyottá válik a projekt, főleg, ha végre véget ér a szír polgárháború, az Iszlám Állam pedig nem tud újabb területeket meghódítani.

2. Nyilván sokan hallottak a hölgyek közül is olyan szerszámról, mint a drótvágó olló. Különböző típusai vannak, és csodákra képes. Fontos tulajdonsága, hogy bármilyen magas a kerítés, mindig a föld felett néhány centivel vágja át a kerítést, így nem retten meg a négy méteres magasságtól sem. Most kéne Horgoson barkácsboltot nyitni! Egyetlen ellenszer ellene, ha áramot vezetnek a kerítésbe, de ennek költségeiről és következményeiről Németh Lászlóné nemzeti közműasszonyt, Németh Szilárd rezsibiztost és Németh Zsolt külügyi államtitkárt (jönnek a németek!) kéne megkérdezni, és persze azt a sok ezer őzet, nyulat, szarvast és búbos bankát, melyek áramütést szenvednének egy ilyen kerítéshez érve.

magyar-szerbhatar21jo.jpg

A magyar rendőr rajta tartja a szemét a menekülteken. (fotó: Szincsok György) 

3. Ha már szegény állatokat említettük, nekik nem csak az árammal okoznának kellemetlenséget pártunk és kormányunk vezetői, ha ragaszkodnának drótos elképzelésükhöz. A vidék flórája és faunája ugyanis nem igazán vette eddig tudomásul, hogy az emberek határokat jelölnek ki egymás között. Természetes élőhelyeket és vonulási útvonalakat vágna ketté a kerítés, így beláthatatlan következményei lennének a természetre, ha megvalósulna ez az őrület.

4. Mielőtt Illés Zoltán leadná a drótot, hogy környezetvédelmi szempontból is aggályos az elképzelés, említsük meg, hogy a folyókra, élővizekre nem lehet kerítést építeni, pedig akad ilyenekből bőven Kübekháza és Hercegszántó között. A Tisza árterén például simán át lehetne jutni Magyarországra, mert ugye a folyó az hol szélesebb, hol keskenyebb, kedvező vízállásnál pedig rendőr legyen a talpán, aki meg tudja állítani az ártérben közeledő afgánokat.

magyar-szerbhatar10jo.jpg

Az ásotthalmi tanyák tulajdonosai ilyen feliratokkal riasztják el az arra kódorgó menekülteket. (fotó: Szincsok György)

5. Van azért ennél egyszerűbb megoldás is a drót kicselezésére, hiszen a kerítések ellen létezik egy régi, jól bevált módszer, a megkerülés. A románok még csak levegő után kapkodnak, hiszen nyilván ők sem igazán akarják elhinni, hogy feléjük tereljük a menekülteket, így majd Nagylak, Kübekháza vagy Battonya térségében ütik fel a fejüket a szírek, pakisztániak és szudániak a magyar oldalon. Az ásotthalmiak sem lesznek persze sokkal boldogabbak, hiszen fölöttük magasodik majd egy négy méter magas kerítés teljesen fölöslegesen. Kiadhatják majd a tanyájukat német vagy svájci nyugdíjasoknak azzal a csábító hirdetéssel, hogy lakás kiadó határkerítésre néző ablakokkal.

6. És ha mindez nem lett volna elegendő, vegyük a diplomáciai vonalat! Éppen bratyizni kezdtünk a románokkal, a szerbekkel pedig bimbózik a szerelem, de mi most vastagon beleszarunk az őrtornyukba. Egyáltalán nem mindegy, hogy milyen a viszonyunk a jelentős magyar kisebbségekkel bíró szomszédos országokkal, mi azonban munkagépeket és közmunkásokat küldünk a szerb-magyar közös határra, a románokat pedig igen kínos helyzetbe hozzuk ezzel. Nem beszélve arról a fontos tényről, hogy ha döcögősen is, de zajlanak Szerbia és az EU között a tárgyalások az uniós tagságról, és ha mondjuk 2-3 éven belül a derék rácok is velünk egy akolban találják magukat, elég furcsán fog mutatni a közös határon a gigantikus szögesdrótkerítés.

magyar-szerbhatar36jo.jpg

A kübekházi hármashatárkő a háttérben futó nyúllal. A nyuszi magyar területen pihent az árnyékban, majd illegálisan belépett román területre, végül Szerbiában fújta ki magát. (fotó: Szincsok György)

7. Végül számoljunk egy kicsit! Mennyibe is kerülne ez az egész macera? Közel kétszáz kilométer drótkerítés megépítése nem tréfa dolog. A kormány a hasára ütött, és mondott egy összeget (húszmilliárd forint), ám ez Andersen egyik meséjébe illő becslés. Aki már járt a magyar-szerb határszakaszon, tudja, hogy vad cserjéseken, mocsaras területeken, erdőkön, csatornákon, folyókon keresztül kell keresztülvezetni a négy méter magas építményt. Kérdés, milyen drótot használnak (mindegy, úgyis átvágják), miből lesznek a tartóoszlopok, és melyik kormányközeli oligarcha kapja a megbízást, mert bármelyik is lesz a befutó, tuti, hogy rendes felárral számolja majd a munkát és a nyersanyagot. Nem a veteményes kertünket kell elkeríteni, hanem egy igen hosszú határszakaszt, úgyhogy ne a háztáji árakkal számoljunk. Arra persze ne számítsunk, hogy az unió hozzánk vág ötven milliárdot, hogy tessék, csináljatok kerítést, de aztán használjátok, ne úgy, mint a 4-es metrót! Szóval vicc ez az egész, de sajnos mégsem az. A kormánynak semmi sem drága, nekünk pedig minden az.

Frédi és Béni

210 komment Poéngyáros Tovább
Hét nyomós ok arra, miért ne húzzunk kerítést a szerb határra Tovább
Facebook Tetszik
0
210 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort
  • Ideje, hogy tisztán lássunk az egyetemi alapítványi kuratóriumok ügyében! Ideje, hogy tisztán lássunk az egyetemi alapítványi kuratóriumok ügyében!
  • Ilyen az, amikor visszanyal az EU Ilyen az, amikor visszanyal az EU
  • Orbán Viktor Katarban, az oktatás meg zavarban Orbán Viktor Katarban, az oktatás meg zavarban
  • Orbán és Putyin a békéről beszélnek, ugyanakkor egy szélesebb nemzetközi konfliktus alapjait teremtik meg Orbán és Putyin a békéről beszélnek, ugyanakkor egy szélesebb nemzetközi konfliktus alapjait teremtik meg

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr557559998

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Trombitás Alfréd: Hét nyomós ok arra, miért ne húzzunk kerítést a szerb határra 2015.06.21. 11:26:01

Éppen bratyizni kezdtünk a románokkal, a szerbekkel pedig bimbózik a szerelem, de mi most vastagon beleszarunk az őrtornyukba.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (210)
Az utolsó 100 komment:

belekоtty 2015.06.22. 11:30:04

@mortullus: Azért pár klasszikus ballibsi is áldozatul esett ennek:))))))))
Válasz erre 

_mоst_ 2015.06.22. 11:31:44

Sok magabiztos ballibsi nicknév esett el:)))))
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 11:33:39

@♔batyu♔: Na, ez a butaszélsőjobbos szabványtévedése. Hogy sohasem kerülhet a fasz rosszabbik oldalára. Holott a szélsőjobbnak a legádázabb ellensége valójában nem az idegen, hanem az, aki magyar ugyan, de „nem eléggé”. És ha már a nemeléggémagyarok elfogytak, lapátra kerülnek az eléggémagyarok közül azok, akik nem nagyonnagymagyarok. És így tovább. Előbb vagy utóbb kiesel te is a pikszisből, aranyom!

Amúgy lenne egy baszottul jó tanácsom, fogadd meg, mert ingyen van. Tanulj a másik szélsőségtől, a Rákositól: Rajk, Kállai, Haraszti, Donáth, Kádár stb. el sem tudták volna képzelni, hogy pont őket, a kommunistáknál is kommunistábbakat fogja kicsinálni szeretett Rákosi elvtársuk.

Kurvára ráfizettek a naivitásukra.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 11:35:07

@Nicktolvaj: Mindenkinek jogában áll hülyének lenni, mondta a múlt század kilencvenes éveiben Simicska Lajos, és úgy fest, ez a jog a mai napig él,de te-ti ostoba nemzetthynácik tobzódtok benne..brhüüüüüü....
Ne zsidózz, a vértestvéred zsidózod ,zsidónak lenni nem szégyen vagy dicsőség. Mint ahogy kereszténynek,
mohemedánnak, szőkének, barnának, kék vagy zöldszeműnek sem az.
Mert az előítéleteket a mindig a tudatlanság okozza. Az a tudatlanság, amely tévhiteket szül, félelmet generál, gyűlöletet fokoz.
Egyébként ha nem tudnád a zsidók előbb voltak a Kárpát medencében mint mi,sőt Árpád a kazárok királya is volt olyan 10 évig,akik zsidók voltak,a két nép együtt élt,a véreik keveredtek ,lehet benned is van.
A magyarok és a zsidók közti viszony a honfog­lalás előtti időkre nyúlik vissza, és kezdetben kifeje­zet­ten baráti. A hét törzzsel karöltve nyolcadikként zsidó vallású kabarok is érkeznek a Kárpát-medencébe. Az Árpád-házi királyok idejében sok zsidó menekül hazánkba a nyugat-európai pogromok elől. A magyar nemzet ugyanis csak nagyon lassan enged Róma antijudaista, zsidóellenes követeléseinek. A két nép közti jó viszony a történelmi (katolikus) kereszténységnek a magyar társadalomba való beágya­zó­dá­sá­val kezd rosszra fordulni. Az ország tragédiájához pedig többek között a zsidók meg­bélyeg­zése és szeparációja vezet.

Zsidók tulajdonképpen már a római korban is élnek hazánk területén. Amikor i. sz. 70-ben a rómaiak lerombolják a jeruzsálemi Templomot, megkezdődik a nagy diaszpóra, vagyis a zsidóság szétszóratása a föld minden tájára. Hazánk területének zsidó lakosságát egyrészt Rómából érkező zsidó kereskedők, hivatalnokok, iparosok, másrészt Júdea területéről idehurcolt rabszolgák alkotják. Ez utóbbiak azzal a három légióval érkeznek, akiket 132 és 135 között a Bar Kochba-féle szabadságharc leverésére vezényelnek innét Júdeába.
Magyarok a kazárok között

A történelem során először 830 tájáról olvashatunk feljegyzéseket a magyarokról, akik ekkor Bizánc szomszédságában bukkannak fel. A ?barbár és túlságosan vad s hatalmas népek" - akik a bizánci forrásokban ungr, hun és türk néven ismeretesek - megjelenése félelmet kelt a környező nemzetekben. A Kazár Kaganátus szomszédságában, az első vajdájukról elnevezett Levediában találnak ideiglenes lakhelyet, ekkor kerülnek szoros sorsközösségbe a kazárokkal. Bíborbanszületett Konstantin bizánci császár (913-959) A Birodalom kormányzásáról című művében például azt írja, hogy a magyarok ?együtt laktak a kazárokkal három esztendeig, s minden háborújukban együtt harcoltak".
Talán emiatt nem is nevezhető teljesen légből kapottnak a következő, a magyarok eredetével kapcsolatos feljegyzés: ?Egyébként a magyarokról közismert, hogy egyetértenek azzal a szóbeszéddel, sőt, büszkélkednek is vele, hogy ők a zsidóktól származnak." (Harigerus abbas Lobiensis / Aegidius Aureaevaliensis, kb. 1000/1250)
855 körül a kazár kagán küldöttséget meneszt az etelközi magyarokhoz, s nemzetük fejévé Álmos akkor még kiskorú fiát, Árpádot emeli. E gesztus elfogadásával Álmos tulajdonképpen a kazárok bábfejedelmévé válik, mely kötöttségtől a 870-es években szabadul. Etelközben a magyarokhoz a kazárok nemzetségei közül kiszakadt kabarok (kavarok) csatlakoznak szintén a 850-es években, s 881-ben már együtt is harcolnak. "

Bárki bármit mond, én kedvelem Simicska Lajost, szívem együtt dobban az ... kitartott elvei mellett (?mindenkinek jogában áll hülyének lenni?).
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.06.22. 11:41:23

@a nagy hohoohooo: Hogyne, persze te ostoba. Már amikor bejöttek a magyarok zsinagógák fogadták őket, már akkor mesélgettek az öregek a holokausztról.

A kazárok pedig nem voltak zsidók te történelemtudós:)))))
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 11:46:48

@♔bаtyu♔: Brhüü....már megint leszáradt a pofikádról a szar?

F
Válasz erre 

sanyix 2015.06.22. 11:47:04

@a nagy hohoohooo: te honnan veszed azt hogy ezek széljobberek? Ezek rákosisták, kádáristák, orbánisták, gyurcsányisták. Egyiknek sincs köze a jobbhoz(balhoz se sok, de azért ahhoz még is több), még ha az utóbbi azt is hirdeti magáról. Ezek "kommerek": imádják az aktuális vezérüket, mindenben követik, a lényeg hogy a csürhéjük szabadon fosztogathassa az országot, röviden hazaáruló kis gecik. Csak nézd meg ahogy mentegetik az embereiket a korrupciós botrányoknál.
Válasz erre 

Nicktolvaj 2015.06.22. 11:47:17

@nu pagagyí:

" Látom, '56 sem szíved csücske. Te soha nem leszel olyan bátor, hogy ellenállj az önkénynek, így ilyesmi miatt nem kell menekülőre fognod."

Kussolj, mélyzsidó!
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 11:51:43

@♔bаtyu♔: Republic blog: Republic: Repül a bálna
republicdalai.blogspot.com/2013/06/republic-repul-balna.html
Hallgasd meg a Republic: Repül a bálna dalát. "Kicsi vagyok, kicsi vagyok, Ha megnövök ... a narancs! Repül a bálna! Repül a bálna! Aki hülye az is marad!"

"Alapvetés

Koestler alapvetése igen röviden az, hogy a kelet-európai zsidóság nagy része nem közvetlenül Júdeából, hanem a Kazár Birodalomból származó (török nyelvű) népesség. Koestler maga így ír erről A tizenharmadik törzs című kötetében:

Ha ez így van, ez azt jelentené, hogy őseik nem a Jordán folyótól, hanem a Volgától jöttek, nem Kánaánból, hanem a Kaukázusból, amiről egykor azt hitték, hogy az árja fajta bölcsője volt, és hogy genetikailag közelebbi rokonai a hun, ugor, magyar törzseknek, mint Ábrahám, Izsák és Jákob ivadékainak. Ha beigazolódnék, hogy ez a valóság, akkor az olyan kifejezés, mint „antiszemitizmus”, elvesztené az értelmét, mert olyan tévedésen alapszik, amiben egyaránt osztozik a gyilkos és az áldozat.

(12. oldal)

Vásáry István A régi Belső-Ázsia története című művében Koestler elmélete mellett utal Ananiasz Zajączkowski lengyel professzor két világháború közti elméletére is. Eszerint:

„[A] zsidó kazárok nem tűntek el nyomtalanul a történelemben, hanem a mai karaimokban élnek tovább. A karaimok ma Lengyelországban és Litvániában élő pár ezres kis török nyelvű népcsoport, mely a zsidó vallás karaita vagy karaim ágát vallja magáénak (csak a mózesi Ötkönyvet ismerik el hitük vezérfonalának, szemben a rabbinisztikus zsidósággal, melynek tanításai a Talmudban is le vannak fektetve). A karaimok a késő középkorban, a 14. században és azután kerültek jelenlegi lakóhelyeikre a Krímből való betelepítések révén. Azon túlmenően, hogy a kazárok zsidósága valószínűleg a rabbinisztikus irányzathoz tartozott, a kazárok és karaimok közötti időbeli távolság és az adatok hiánya lehetetlenné teszi, hogy ezt az elméletet bizonyítsuk.” (145. oldal)
www.nyest.hu/hirek/kazarok-zsidok-es-a-tizenharmadik-torzs

Salalalalalaaaa....dalold szépen salallaa...aki hülye az is marad..slalaa....
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 11:54:26

@sanyix: Mint Mórickának mindenről a nő nemiszerv jut eszébe ,neked buta nemzetthyáci a kommunisták ,ebből azt látszik,neked az a bajod a kommunistákkal ,hogy egy ,vagy több komcsi dugta a nődet ,.....tőlük vannak a gyerekek akik most apának szólítanak...
De van benne öröm is ,ők a normálisok az egész családodban..
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.06.22. 11:55:25

@a nagy hohoohooo: Le vagy maradva, már cáfolták.

Elégedj meg azzal, hogy a zsidók menekültként érkeztek ide, (ráadásul nagyrészük 1919 után) őseink pedig befogadták őket. Nem kell hogy hálálkodj, hiszen ősapáink voltak, de holokausztoznod sem kell, mert azok sem mi voltunk.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 11:56:40

@Nicktolvaj:
Ne zsidózz "TE FASZ!" nemzetthynáci,félelmetes ez a sötétség ami a fejekben van.. Mondjuk, ha az IQ-tok nagyobb lenne mint egy gombáé akkor nem nyomnátok ezt a fasiszta baromságot, szóval tudom, ennyi ésszel nehéz felfogni,zsidónak lenni nem szégyen vagy dicsőség. Mint ahogy kereszténynek,
mohemedánnak, szőkének, barnának, kék vagy zöldszeműnek sem az.
Mert az előítéleteket a mindig a
tudatlanság okozza. Az a tudatlanság, amely tévhiteket szül, félelmet generál, gyűlöletet fokoz.
Egyébként ha nem tudnád a zsidók előbb voltak a Kárpát medencében mint mi,sőt Árpád a kazárok királya is volt olyan 10 évig,akik zsidók voltak,a két nép együtt élt,a véreik keveredtek ,lehet benned is van.
Az a baj, hogy a hülyéket nem érdekli a legtudományosabb, legteljesebb cáfolat sem. És bármilyen szólásszabadság is van, kell lennie egy határnak, ahol az igazán káros eszméknek gátat szabnak.
Az, hogy egyesek mindenfele bizonyitottság ellenére azt hiszik h a föld lapos, vagy az evolució nem létezik azzal nem ártanak igazán senkinek. Viszont ha valamit gyűlöletkeltésre alkalmaznak, az már más tészta, mert a legtöbb népirtas is igy kezdődött..

"Pistikéék dolgozatot írnak, címe: Hogyan kezdődik a napom?

Pistike a következőt írja:

Reggel fél hétkor anya felébreszt, sietek a fürdőszobába, megmosdok, fogat is mosok. Gyorsan megreggelizek, letörlöm a tefaszt, azután jókedvűen indulok az iskolába.

Tanító néni nem érti, meglátogatja Pistikééket. A kötelező kávé után megkérdi az anyukát:
- Kedves anyuka, Pistike ezt írta, és én sajnos nem tudom, mi az a tefasz.

- Jaj, drága tanító néni, ön nem is tudhatja! A férjem fidesz-jobbik szimpatizáns, és amióta ez kiderült róla, minden éjjel felfestik a kapunkra, hogy 'Te fasz!'"
Válasz erre 

Nicktolvaj 2015.06.22. 11:59:12

@a nagy hohoohooo:

"Ne zsidózz "TE FASZ!" nemzetthynáci,félelmetes ez a sötétség ami a fejekben van.. "

Mert ha mégis, akkor mi lesz?

:DDDDD
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 12:00:49

@♔bаtyu♔: Aha cáfolták?....és hol van erről egy link?

Nem tudom, említettem-e már, te vagy itt a világ legtudatlanabb és legbutább nickje. Tőled bőven elég, ha csak ennyit mondasz: rohatt dzsipci-bibci nejolibernyalizmus! Így is értjük, mit akarsz közölni.
A fene se akart téged meggyőzni, győzd meg te magad, hogy az a helyes, hogy hibákkal és tévedésekkel bőségesen megvert embereket tévedhetetlennek kezelsz.
Én nem vagyok hajlandó beállni ebbe a sorba, szeretem magam kialakítani a véleményemet, szeretem megosztani veletek, de gyűlölöm, ha valaki odaáll lebaxni azért, mert ő valamit máshogy gondol, persze a konkrétumokat mellőzve.
A pont ott kezdődik, hogy a nagyonmélymagyar mindig szeretette a segget. Legyen az külföldi vagy belföldi... pont 2. Ha valaki jobb v okosabb v van véleménye, esetleg még el is mondja, az eleve hülye v rossz... pont 3. Annyira megtanult félni eme csodás nép, hogy Orbánnak p irtó egyszerű dolga van ezzel meg azzal riogatni a népet....
„Itt igaz a mondás: az én hátamon szántani is lehet, csak nemzetiszínű legyen az eke.” És Orbán az élő isten képe legyen rajta.
Az intelligencia és az ego egymás ellenségei. És amikor ütköznek, akkor az ego kerekedik felül...
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 12:03:25

@Nicktolvaj: Mi lenne?.....oké, grin hangulatjel látod a hangokat is?.....továbbra is szopni fogsz...már függőséged alakult ki annyira rákaptál .....
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.06.22. 12:09:21

@a nagy hohoohooo: "Hol van erről egy link"

Megkeresed. Ha én azt mondom, én vagyok a télapó és te nem hiszed, majd én is azt mondom, hogy hol van egy link, bizonyítsd be, hogy nem én vagyok a télapó.

Ezt a hülyét b+:)))))
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 12:19:27

@♔bаtyu♔: Megtaláltam batyuszar... te vagy Darwinzsóti reinkarnációja a lóval,annak a csodalónak amelyik a világon egyedülálló szenzáció....a hátán hordja a nem szervét .....
Válasz erre 

sanyix 2015.06.22. 12:44:43

@a nagy hohoohooo: nekem csak az a bajom a komcsikkal, hogy szar emberek, lopnak csalnak hazudnak, gyilkolnak fosztogatnak ;)
Válasz erre 

Exploiter 2015.06.22. 12:46:28

@a nagy hohoohooo:

Úgy látom te vagy a mai napon a kerítés-felelős. Minden ugyanolyan cikk alatt van egy ugyanolyan ember.
A mondanivaló is mindig közös: a fidesz szar (oké), orbán szar (oké), a kerítés is szar, bár az sosincs értelmesen megindokolva, de szar, mert fidesz és orbán.
Más opciót nem hoz fel soha senki, mert ugye nincs más opció. De akkor hova ez a nagy igyekezet, miért nem lehet más miatt ekézni őket, naponta elbasznak valamit, ami miatt lehetne...
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.06.22. 12:53:01

@a nagy hohoohooo: Na mi van? Arroganciával pótolod, hogy nem keresed meg a linket faszfej?
Válasz erre 

Zár Balta 2015.06.22. 12:54:04

Kurva jó ötletem van: Elsőre össze kell fogdosni 20ezer határsértegetőt a szerb határ mellett, csinálni nekik menekűttábort, aztán ővelük fel lehet építtetni a falat, de úgy, hogy a tábor is a falon kívülre kerüljön!
Az a pár tíz őr, aki szintén kívül reked a végére, az meg a járulékos veszteség ( köcsög zsaruk úgyis ki nem szarja le őket:)
Válasz erre 

mortullus 2015.06.22. 12:55:19

Nyisson a kormány egy számlát, ahová pénzt lehet utalni a kerítés megépítésére. Aki magyar, utalni fog! Minél hamarabb meg kell épülnie!
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.06.22. 12:57:39

@Zár Balta: Ez zseniális. Kurvára nem hülyeség:)
Válasz erre 

sanyix 2015.06.22. 13:02:22

@mortullus: jó ötlet, így legalább a barmok fizetnék, a normális ember kimaradna az egészből.
Csak az a gáz, hogy a vezéreitek szart se fognak utalni, ti a közmunkából, meg a kis állami fizetésetekből nem tudtok félretenni ilyesmire :)
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.06.22. 13:04:25

@sanyix: A magadfajta viszont azok ellátását fizetné, akik ennek ellenére bejutottak. Na és azokét is, akik itt telepedtek le.
Válasz erre 

mortullus 2015.06.22. 13:05:30

@sanyix: az EU is tol bele pénzt nyugodt lehetsz :)
Válasz erre 

turista a saját országában 2015.06.22. 13:09:11

@BéLóg: "Ezek a menekültek, akik se Istent, se embert nem tiszteltek, de még a saját vallásukat is meggyalázzák (a legsúlyosabb bűn egy muzulmánnak megölni egy másik muszlimot), nem ÉLNI jönnek, hanem pusztítani. "

Ezek a menekültek pont nem gyilkosok és más bűnelkövetők. Szerencsétlen emberek, akik a hazájukban dúló áldatlan állapotok miatt kénytelenek onnan távozni - sokszor valóban az életüket mentve. Többségük rendes ember, akik új életet kívánnak kezdeni; tanulni, dolgozni akarnak- legalább addig, míg otthon rendeződik a helyzet.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 13:19:41

Arról van nagybaszó,hogy amíg ez a kerítés lesz,áll Orbán az uszítással eléri,elérte célját ,hogy addig nem kerül szóba,nem beszél a megvezetett jónép a felcsúti VIP-páholy lelkes törzsszurkolójáról, Tarsoly Csabáról és az ellopott Questor milliárdokról.Ez az egész bevándorlási mizéra azért van, hogy Orbán irányítani tudja a közbeszédet. Buda Cash, Questor, egészségügy helyzete, ápolók helyzete,oktatás helyzete smafu, az a fontos, hogy a bevándorlókat be lehessen varrni, meg hazaküldeni. Ja, meg dumálni róla, mert ez fontos. El kell ismerni Orbán tehetséges ebben, az ellenzék gúzsba kötve, kussol vagy motyog, nem tényezők. A bankok most kapnak lehetőséget, hogy együttműködjenek, remek. Az önkormányzatokat már kilóra megvették, AB,bíróságok, sem szoktak már különvéleményt megfogalmazni. Ez a fránya média még hepciáskodik kicsit, hát irányítani kell a témát.
Tessék, bevándorlás. Rágjátok... dehogy ez mennyire unalmas már.
Fel kellett rázni a tespedt Orbánhívőket,a neonáci Jobbikhoz elkódorgott nyájat,s nem mellesleg begyűjteni az ingadozók,a munkahelyüket féltők,a rasszizmusból megélhetők szimpátiáját,a baloldal elleni uszítással összekötve,lásd Lovaslószar István a Magyar Nemzetben.
Nagyon lehet sikerült,Adolf ezt úgy csinálta,hogy kiállt Nürnbergben .
Hitler Adolf vezér és kancellár:
"- Németország ebben az utolsó évben történelmi fordulóponthoz jutott és rövid néhány hónapon belül mindenki világosan látja majd a mi nagy hatalmunkat."
Válasz erre 

mikerbiker 2015.06.22. 13:20:16

Borzasztóan elkeserítő látni az emberek butaságát,és felismerni az érdekeket, az egyes hozzászólások mögött.
Egymást fikázzátok(leginkább a Budapesti a vidékit...)miközben szép lassan kicsúszik a talaj a lábunk alól....
Ma reggel, Nógrádi György,akitől hitelesebb biztonságpolitikai szakértőt nem találhat egyiktek sem,elmondta hogy amint itt felépül a kerítés,azonnal felépítik a szerbek a sajátjukat a déli határaikon. És ennyi volt a menekültáradat délről...
Az már teljesen más történet hogy ez nem lesz és nem is lehet végleges megoldás.
Az is egy másik történet hogy morális szempontból ez nem jó,de akkor majd jó lesz amikor nem kerülsz bele a hírekbe,mint áldozat....
Egyszerűen szükség van rá.
Ennyi.
Hogy ezt a Viktor bevállalta,kockáztatva a saját 2018as győzelmét, azért csak respect jár,mert az országáért vállalta be.
A plakátfaszságot én sem vágom,gondolom a kerítésbalhé viszhangját akarták tompítani vele.

lokomatutit.blog.hu/2015/06/18/plakat_vagy_kerites_az_itt_a_kerdes
Válasz erre 

mortullus 2015.06.22. 13:25:10

akik mégis átjutnak vagy már itt vannak, vagy nyugat-európából lökik vissza, azokat kvóta alapján a libóbolsik között fogják szétosztani.
Válasz erre 

Exploiter 2015.06.22. 13:25:57

@a nagy hohoohooo:

Te is rágod, de más opciót mondani most se tudsz. Akkor ezt vegyük lezárásnak, igaz-e.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.06.22. 13:26:46

@turista a saját országában:

Ja, a hollandok is ezt hitték, amikor beengedték őket.
Aztán ma már egyáltalán nem ezt hiszik:

Az arabok európai fővárosa: Rotterdam
nemzeti.net/az-arabok-europai-fovarosa-rotterdam-3165585.html
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.06.22. 13:27:30

@mikerbiker: Egyetértek, Nógrádi profi.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 13:28:59

@♔bаtyu♔: Nem értem!
Valakit visszalapátoltak valahova?
És megtalálták?
Igasságod van!
Sokkal furcsább lenne, ha a ló ülne Semjénen!
Pedig ősi dakota hagyomány, hogy mindig az okosabb legyen a nyeregben!
mandiner.hu/attachment/0089/88846_semjen_zsolt_erdely.jpg
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 13:32:22

@♔bаtyu♔: Ne röhögtess "TE FASZ!".....
Na neked is sok fogalmad van a valóságról...igazi FideSSes,sohasemhazudók egyike...szerintem ez a pasi az a kategória akihez nem érdemes szólnikokoskodó, félművelt, nagyon ostoba, és arrogáns, agresszív.
Itt van példul a dán tervezet az, hogy CSÖKKENJEN a bevándorlók száma, érted retardált, CSÖKKENJEN!!!
És hogyan,hogy beilleszkedjenek!
De másképp is lehet,normálisan,nem FideSS gyűlölködéssel ,nagyképűséggel ,a miértis,milyen gazdasági eredményeinkkel?Veritek a melleteket a nyugati autógyárak által termelt GDP-vel?
A program neve „Hozzá kell járulnod”, célja, hogy minél hamarabb munkához jussanak a bevándorlók. A menekülteknek, illetve a családegyesítéssel oda érkezetteknek három hónapon belül kéne munkát találnia, ami lehetne akár a közmunkához hasonló „hasznos munka” is (nyttejob). Ezzel együtt nyelvoktatást is kapnának, illetve a harminc éven aluliak egyéb képzéseken is részt vehetnének, ami segítheti az elhelyezkedésüket.
„Munkaközpontúvá akarjuk tenni az integrációt. Minden Dániába érzekőznek hozzá kell járulnia. (…) Gyors lépéseket kell tennünk, hogy közelebb hozzuk a menekülteket és a cégeket” – mondta Helle Thorning-Schmidt miniszterelnök.
Alapvető különbség hogy Orbán addig is dolgoztatná amíg ki nem bässza őket az országból, hogy ne kerüljenek pénzbe. Dánia ezzel szemben integrációról beszél, azokat kezdik el dolgoztatni akik az országban maradnának. Nyelvtanulással egybekötve.
Na és, ez a dánok dolga. S nem azért teszik, mert Orbán most éppen a menekült helyzetet tematizálja. Max. stadion építést tanulhatnának tőle, de azt meg nem akarnak
Válasz erre 

mortullus 2015.06.22. 13:37:39

@a nagy hohoohooo: neked a kvóta alapján 3 afgán és bantu néger jut, szállást, kaját, ruhát, fürdést kell biztosítanod nekik, plussz zsebpénz. Az ellátás során figyelmet kell fordítanod a különleges helyzetű ellátottakra, tehát aki koser menüt akar annak azt adsz, aki cukros annak meg csökkentett ch tartamó diétát biztosítasz, napi ötszöri étkezéssel, az inzulint is neked kell kiváltani ha úgy adódik. Pályázhatsz pénzre a magyarországi vagy külföldi civil szervezetektől, de a rabbidtól ne kérj erre pénzt mert úgysem ad :)
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.06.22. 13:39:01

@a nagy hohoohooo: Hihetetlen, hogy te grafomániádtól egyszerűen nem is érzed, ha le akarnak rázni. Most küldjelek el konkrétan a picsába? :)))))

Szerintem előbb egy szöveges file-ba írd bele a szövegedet, szedd ki belőle a retardált, fideszes, stb. jelzőket és úgy másold be a hsz-t.

Persze, csak ha megy. Ha nem megy, akkor így jártál, bár szerintem már az is az ostobaságod jele, hogy neked ezt egyáltalán le kell írni.
Válasz erre 

wallenberg88051005 2015.06.22. 13:46:22

@Online Távmunkás:

"Tipikus hozzáállás, hogy a magyarok semmiről sem tehetnek, csak az oroszok, a Nyugat, a zsidók, a szabadkőművesek, stb."

Az éppen ilyen tipikus hozzállás, hogy a zsidók semmiről sem tehetnek.
Válasz erre 

Muad\\\'Dib 2015.06.22. 13:51:25

@a nagy hohoohooo:
Jobbos csürhe az anyád! Hihetetlen, hogy veled csak ilyen hangnemben lehet beszélni te agyhalott fas*. Azt az apróságot most ne is hozzuk ide, hogy olyanokkal sikerül egy platformra hoznod,akikkel rendszeresen vitatkozom a blogokon. Ezt nem várom el tőled, mert a funkcionális analfabetizmusod miatt kár lenne.
De az még tőled is szép teljesítmény, hogy olyanokkal dobálózol, amiben ugyanazt gondolom, mint te. A nemzeti konzultáció idióta pénzkidobás volt. Ki mondott mást egységsugarú?
Válasz erre 

turista a saját országában 2015.06.22. 13:51:30

@a nagy hohoohooo:

Ergo: "Ha Dániába jössz, dolgoznod kell!" Nálunk meg "nem veheted el a magyarok munkáját!" Tehát ezek az "ingyenélő terrorista bűnözők" egyszerre közveszélyes munkakerülők akik riogatják az utcán a békés járókelőket ,és veszik el a magyarok állásait a pékektől, vasutasokon, a fogorvosokon és kórbonctani alkalmazottakon át a banktisztviselőkig bezárólag.
Válasz erre 

mortullus 2015.06.22. 13:59:06

@wallenberg88051005: igen mert mindig úgy volt, hogy a dolgos, tisztességes zsidó betelepült valahová, és ott egy idő után elkezdték bántani! Ő csak dolgozott szerényen, dolgosan, segítette a gyámolatlan, támogatta az elesettet. Azták jöttek a befogadó népek és se szó se beszéd bántani kezdték őket...
Válasz erre 

wallenberg88051005 2015.06.22. 13:59:10

Azok akik az Iszlám Állam elől menekülnek, azok Szerbiában már biztonságban vannak, mert ott már nem tudja bántani őket az Iszlám Állam, tehátolt a kerítés, mert ha már biztonságos helyen vannak, akkor ne akarjanak ide jönni.
Válasz erre 

wallenberg88051005 2015.06.22. 14:01:31

@mortullus:

Aztán a dolgos tisztességes zsidók véletlenül többségbe kerültek a kormányban (1919), és hirtelen elkezdtek magyarokat ölni.
Válasz erre 

konrada 2015.06.22. 14:11:00

@a nagy hohoohooo:
Ezt már én sem értem:
"hogy CSÖKKENJEN a bevándorlók száma, érted retardált, CSÖKKENJEN!!!
És hogyan,hogy beilleszkedjenek!"
Mert én azt hittem, bevándorló az, aki máshonnan jött, így az akkor is az marad, ha már beilleszkedett.
Így számukat legfeljebb úgy lehet csökkenteni, hogy kihal a bevándorló nemzedék - hiszen utódai már benszülöttek lesznek - nem pedig beilleszkedéssel...
Tehát vagy nagyon hülye volt az, akitől idéztél, vagy rosszul fordították le, és arra gondolt az eredeti író, hogy a bevándorló idegen állampolgárságú száma...
...mert arra tényleg nem merek gondolni, hogy szó szerint arról van szó, hogy "CSÖKKENJEN a bevándorlók száma"....
Válasz erre 

nu pagagyí 2015.06.22. 14:20:05

@Nicktolvaj: Látom elfogytak az érvek, vagy csak visszatetted az alufólia sisakot?
Válasz erre 

nu pagagyí 2015.06.22. 14:24:59

@KUHULIN: Ugyan, arról van szó, hogy az EU tőlünk is vár valamiféle erőfeszítést. Nem kerítéses üldözőst, hanem humanitáriust.
Válasz erre 

wallenberg88051005 2015.06.22. 14:31:12

@nu pagagyí:

A kerítés humanitárius. Nem bántja a népvándorlót, csak útját állja.
Válasz erre 

nu pagagyí 2015.06.22. 14:36:49

@♔batyu♔: A szíriai és iraki katasztrófa meg sem történt, de Szudánban és Líbiában is virágzik az emberszeretet. Valami miatt csak többen lettek az útrakelők, akiket az egyszerűség kedvéért hivatalosan is bűnözőknek nevez jóságos kormányunk. Olyan ez, mint a cigányozás, mindegy, hogy dolgozik, nem lop, akkor is bűnöző. Vérfagyasztó milyen erkölcsi mélységekbe süllyedt az egykor még értelmesebbnek tűnő fideszes garnitúra.
Válasz erre 

STIRLITZ 2015.06.22. 14:37:05

A menekültekről:
vilagesemenyek.blog.hu/2015/06/22/amiert_elhetetlen_a_menekultek_hazaja
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 14:42:52

@turista a saját országában: ki nem érti ne babrálja ...menjen az anyja..

Elveszik a munkát

A kormány nemzeti konzultációjában és plakát- illetve reklámkampányában is hangsúlyos elem, hogy a migránsok elveszik a munkahelyeket a magyaroktól.

Nem igaz. A Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat adatai szerint 2014-ben 4700 munkavállalási engedélyt adtak ki külföldieknek. Túlnyomó többségében ukránok, kínaiak, japánok és amerikaiak kapták ezeket. Olyan ország, ahonnan a kormány kommunikációja szerint gazdasági bevándorlók érkeznek, csak egy van a listán, mégpedig Koszovó, 254 fővel. Ez aligha befolyásolja érdemben a több mint 400 ezer magyar álláskereső esélyeit.
Mi álljuk a számlát

A kormánypárti politikusok a magyar adófizető érdekeire hivatkozva is érvelnek amellett, hogy miért kéne visszafogni a migrációt. Kósa Lajos múlt héten a Tv2 egyik műsorában azt mondta, az illegális bevándorlók eltartását a magyar költségvetés fedezi, „az Európai Unió erre lényegében semmit” sem ad.

Nem igaz. Az Európai Uniótól Magyarország 2007-2011 között 33,7 millió eurót kapott a Külső Határok Alapból, 3,6 millió eurót a Visszatérési Alapból, 4,1 millió eurót az Európai Menekültügyi Alap, 6,9 millió euró az Európai Integrációs Alapból. Ami az idei évet illeti: 2015-ben a költségvetés a menekültügyre 4,027 milliárd forintot fordít. Ebből 3,546 milliárd forintot az Európai Unió áll, a magyar államtól érkező finanszírozás 481,1 millió forint, vagyis a teljes összeg mindössze 12 százaléka.
http://vs.hu/kozelet/osszes/ha-ez-mind-igaz-a-bevandorlokrol-az-tenyleg-durva-0611#!s45
Válasz erre 

wallenberg88051005 2015.06.22. 14:44:01

@nu pagagyí:

1. Az Iszlám Állam terrorszervezetet Amerika-Izrael hozta létre az Aszad-kormány és a Hezbollah ellen, tehát az Iszlám Állam által okozott károkért Amerika-Izrael felelős, neki kell befogadnia a menekülteket.

2. Az engedély nélküli határátlépés bűncselekmény.

3. A cigányok közül csak azok bűnözők akik bűnözők, akik nem azok nem.
Válasz erre 

DFK 2015.06.22. 14:44:08

A kerítésellenesek lesznek szívesek finanszírozni az illegális bevándorlók ellátását.
Válasz erre 

nu pagagyí 2015.06.22. 14:44:13

@wallenberg88051005: Kalapot emelek a humánumod előtt. Kerítsük körbe az országot, mert több kerítés valószínűleg még több humánumot jelent. Aztán kéne még farkaskutya, aknák és lőparancs.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 14:45:22

@konrada: Lószart mama!
"Kósa Lajos nyilatkozta ezt a VS.hu-nak, és hasonlókat mondott Rogán Antal is a Fidesz-frakcióülésen hétfőn. Ő az ülésen részt vevő forrásaink úgy fogalmazott, hogy „többségük nem a hazájából menekülő, életét féltő szerencsétlen, hanem dörzsölt szerencsecsináló, aki, miután rajtakapták az illegális határátlépésen, háromnyelvű ügyvédi papírt hajtogat elő a zsebéből arról, hogy politikai menekült”.

A kijelentésnek nagy jóhiszeműséggel lehet némi valóságtartalmat tulajdonítani. Egyrészt a statisztikák szerint (lásd részletesebben cikkünk ezzel foglalkozó részét) a menekültkérelmeket beadók 77 százaléka koszovói albán – rájuk lehet azt mondani, hogy nem az életüket mentették azzal, hogy elhagyták hazájukat, de ők jellemző módon nem is hozzánk készülnek, hanem nyugatabbra. A többi 23 százalék zöme része azonban Irakból, Szíriából és Afganisztánból jön – őket azért komoly csúsztatás dörzsölt „szerencsecsináló"nak (értsd: szerencselovag) nevezni.
Pardavi Márta, a Magyar Helsinki Bizottság alelnöke és Simon Ernő, az ENSZ Menekültügyi Főbiztossága magyarországi szakértője is azt mondta, való igaz, hogy az embercsempészek néhány alapvető ismerettel ellátják azokat, akiket Magyarországra hoznak. Például arról, hogy beadhatnak menekültkérelmet, ennek hiányában zárt szállásra kerülhetnek, illetve visszatoloncolhatják őket biztonságosnak tartott harmadik országba. De három nyelvű ügyvédi papírral még egyikük sem találkozott."
Válasz erre 

nu pagagyí 2015.06.22. 14:50:55

@wallenberg88051005: Attól, hogy suttyomban bűnnek minősítették az illegális határátlépést, ezek az emberek nem lettek hirtelen bűnözők: nem gyilkolnak, nem lopnak. Leginkább húznának el innen, mivel segítségre itt nem nagyon számíthatnak.
Válasz erre 

nu pagagyí 2015.06.22. 14:57:11

@DFK: Te meg finanszírozd légyszi a kerítést és fenntartását. Remélem a gyűlöletkampány eddigi másfél milliárdos összegéből is duplán kivetted a részed egy extra önkéntes adóval. Ezek az emberek dolgozni szeretnének elsősorban, nem kerülnének pénzbe. Persze a nekik kialakított gulágban erre nem sok esélyük van, de ebben az országban már a magyaroknak sincs sokkal több.
Válasz erre 

konrada 2015.06.22. 15:02:35

@a nagy hohoohooo:
Egyre inkább értetlenkedem.
Ez a "lószart" mire volt válasz? Arra hogy a máshol született letelepedőt-letelepülni szándékozót nevezik bevándorlónak, vagy arra, hogy csak azt, akit még nem integráltak?
...mert a válaszod további részéből semmi nem derül ki erről...
Válasz erre 

konrada 2015.06.22. 15:05:44

@nu pagagyí:
...szvsz. ott lehet a probléma, hogy Magyarország az uniós szerződés értelmében nem teheti meg azt, hogy segítse teljesíteni akaratukat. Így vagy 100 ezer számra ellátjuk őket a szerződés értelmében, vagy a szerződés egy másik pontja szerint őrizzük határainkat...
Válasz erre 

Bundesregierung unter alles in der Welt 2015.06.22. 15:06:40

Én csak azt szeretném megkérdezni a kedves szerzőtől, hogy ő hogyan állítaná meg a népvádorlást?
Válasz erre 

konrada 2015.06.22. 15:13:47

@Kurt úrfi [teuto nordikus parasztlegény]:
Nem megoldás keresésére van megbízatása, hanem fikázásra!;))
Válasz erre 

2015.06.22. 15:14:44

@Nicktolvaj: Figyelj, haver, ne itt tépd a szád, inkább menj ki a határra őrködni.
Válasz erre 

Pánikrohamosztagos 2015.06.22. 15:16:29

Ha valahonnan le kéne bontani a drótot, az a libsik agya körüi kerítés. De azt csak belülről lehet elkezdeni
Válasz erre 

2015.06.22. 15:20:38

@BéLóg: Aha, a 250000 magyar mind hóttig böcsületes irgalmaslélek volt, a mostani szírek (még a keresztények is) egytől egyig akasztófáravaló gazemberek, még a kölkök is. Tudod, kinek add el ezt.
Válasz erre 

2015.06.22. 15:22:11

@Nicktolvaj: Hát nem semmi! Chemtrail esetleg?
Válasz erre 

2015.06.22. 15:35:44

@Kurt úrfi [teuto nordikus parasztlegény]: A szerző azt írta le, hogy szerinte miért nem alkalmas a kerítés a feladatra. Én nem tudom, mi a legjobb módszer, de a felsorolt hátrányok tekintetében igazat adok neki.
Válasz erre 

nu pagagyí 2015.06.22. 15:52:26

@konrada: Nyilván van mozgásterünk. Ugyanúgy befogadhatunk bárkit, mint más ország. És lenne is értelme, mert Magyarország a belátható időszakban nemigen lesz százmilliós ország, inkább öt. Ráadásul, mire mi öt millióan leszünk, a világon már tíz milliárd ember fog élni. Lehet ábrándozni arról, hogy minket kikerül majd a migráció, csak nem sok értelme van. Nem hadakozni kell ellene, hanem irányítani. Aki értelmes, hasznos az ország számára és integrálható, az maradjon. Tudom persze, hogy ebben az országban pillanatnyilag ez nem valósítható meg, itt csak állami rabszolgáknak és a kijelölt oligarchák kényszermunkásainak van korlátozott munkalehetőség. De azért az egy opció, hogy kirúgjuk az önkényurat a rendszerével egyetemben és az ország felvirágoztatására koncentrálunk.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.06.22. 15:55:36

@pukancs:

1.: Kerítés nem jó megoldás.
2.: Nem kellene kampánytémát csinálni a dologból, hogy a közvélemény ne a lopással foglalkozzon. Nem kéne lopni.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.06.22. 15:58:52

@Trackers: Tehát ha valaki azt mondja, hogy a kerítás hülyeség, akkor "gyurcsány hív", ugye? Hát nem bonyolítod túl az életet, az már biztos... :-)
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 16:36:06

@konrada: Besírok ...nemis a szemeddel van baj,hanem a mögötte lévő jobber űr sötétjével...
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.06.22. 16:37:02

1. pont. Az albán menekülthullám mikor is érkezett, februárban?

2. Nyilván lesz mobil őrizet is a kerítés mellett. Egyébként is az a cél, hogy a menekültek a kisebb ellenállás irányába próbálkozzanak a későbbiekben. Vagyis inkább Olaszországot válasszák, esetleg Horvátrszágon és Szlovénián kereszül próbáljanak eljutni Ausztriába, de még az is jobb, ha kerülnek egyet Románián keresztül, hisz így egy EU-s országból lépnek be Magyarország területére, ami egy másik helyzet mint a mostani.
Válasz erre 

wallenberg88051005 2015.06.22. 16:38:40

@nu pagagyí:

Miért nem legálisan jönnek a rendes határátkelőn?
Válasz erre 

wallenberg88051005 2015.06.22. 16:40:19

@nu pagagyí:

Durván csúsztatsz. Az akna és a lövés az sérülést okoz, de a kerítés nem okoz sérülést.
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.06.22. 16:41:08

@Kurt úrfi [teuto nordikus parasztlegény]: No erre nem tudnak válaszolni. Nyomatják a kötelező ballib emberjogi szöveget, de magoldás az nincs. Viszont megnyugtató hogy legalább a saját politikai srjukat ássák ezzel.
Belegondolni is rossz, hogy mi lett volna , ha Gyurcsány alatt éri el az országot ez a menekülthullám. Ez a szemétláda egy bevándorló paradicsomot csinált volna az országból..
Válasz erre 

sanyix 2015.06.22. 16:59:57

@♔bаtyu♔: jobb lenne azok "ellátását" fizetni, hiszen ők legalább előbb utóbb dolgozni fognak(bár láthatóan nem itt szeretnének, ami érthető, hiszen a magyarok sem :D ). De a magadfajta pl soha nem fog termelni, csak a közpénzből élni...
Válasz erre 

sanyix 2015.06.22. 17:05:33

@A megvalósult amerikai ólom..: "Viszont megnyugtató hogy legalább a saját politikai srjukat ássák ezzel."

Az viszont nem megnyugtató hogy annyira sötét vagy, hogy nem tűnnek fel a pártod és az "ellenség" közötti összefonódások, kezdve a fütyisz-maszop közös kerületi mutyiktól, a nem elszámoltatáson, és a questorkoalíción keresztül, a fütyisz kormánydelegáció tagjaként tevékenykedő kóka janiig...
Igaz hogy nem újdonság az, hogy a fidesz-maszop szavazók tanulatlan, agyatlan bunkók...
Válasz erre 

sanyix 2015.06.22. 17:07:12

azok a cúúúnya ballibsik, fúúúj de utáljuk őket: www.origo.hu/gazdasag/20150602-szijjarto-peter-koka-janos-ceg-cellum-diplomata-utlevel.html
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.06.22. 17:12:41

@sanyix: Te terelj ! A témáról mondj valamit inkább. Mit kellenbe csinálni határ szigorítása helyet?? Erről beszélj kis gyökér..
Válasz erre 

sanyix 2015.06.22. 18:29:05

@A megvalósult amerikai ólom..: hohó látom rossz helyre nyúltam. Csak nem sértettem a rózsaszín cukormázt? :D
Mit kéne csinálni a szigorítás helyett? Semmit. Engedni tovább az embereket a célországukba, mert ez a kerítés nem fog meggátolni semmit...
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 18:50:57

@A megvalósult amerikai ólom..: Hülyéket nem tanítok,de ezek a jobberek felvidítottak az idomított ostobaságukkal...az egyik a kiinduló területek ellenőrzés alá vonása, helyi hídfőállások kiépítése, neokolonialista típusú, mandátumi jellegű, gazdaság- illetve társadalomfejlesztési támogatást és az ennek tényleges megvalósulását garantáló erőt egyszerre megvalósító megoldások alkalmazása.

A másik a "dublini egyezmény" azonnali hatályon kívül helyezése, azaz a védett területre bejutott migránsok arányos területi disztribúciójának megoldása.

Ezután, ha még van értelme, nyugodtan lehet kerítéseket építeni, önmagában a műszaki határzár - amennyiben nem kívánatos befelé igyekvőket korlátoz - értéksemleges létesítmény.
Válasz erre 

mortullus 2015.06.22. 19:28:34

@sanyix: miért kellene ezeket tovább engedni nyugat-európába???
van már ott elég ingyenélő így is
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 19:54:15

@mortullus: Végre az önmegismerés útjára léptél csökkentettértelmi képességű nemzetthynáci...
Válasz erre 

mortullus 2015.06.22. 20:26:27

@a nagy hohoohooo: mózeshitű! fekszik!
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.06.22. 20:29:39

@sanyix: Na ez a ti hozzáállásotok. a nagy büdös semmi. Cseppet sem zavar, hogy a jelenlegi EU-s szabályok szerint visszatoloncolhatók ide azok, akik innen mentek tovább nyugatra.
A kerítés és a szigorított határőrizet arra mindenképpen jó lesz, hogy a csempészek, elmozdulva a kisebb ellenállás irányába, más útvonalat választanak majd Magyarország helyett.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 20:33:41

@mortullus: Hülyéket és nácikat nem tanítok ,de veled most kivételt teszek mert 2 in 1 -ben ..

"A világ migránsainak 85 százaléka Afrikában, illetve a Közel-Keleten él. Az európai országok közül az ENSZ térképe szerint Franciaország, Németország, illetve kisebb mértékben Nagy-Britannia részesül leginkább a menekültproblémából. Térségünkben Ausztria és Szerbia a legérintettebbek, Magyarország térképén egy apró pötty sem jelzi a sokat emlegetett migrációs nyomást."

hvg.hu/vilag/20150622_Az_ENSZ_szerint_Magyarorszag_nem_nyogi_a
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.22. 20:36:24

@A megvalósult amerikai ólom..: Aki hülye az marad dalold szépen a Rebublic-al...salalalaa..."Tarjányi Péter

Lesz kerítés a határon... A belügyminiszter néhány hete azt mondta, hogy az illegális határátlépők 97%-át elfogják és az így érkezőknek esélyük sincs a hatóságokkal szemben... Kérdésem:akkor minek drótkerítés? Ha az eddigi rendszerek ilyen szinten működtek, miért fogunk sok pénzt arra költeni ami idegenrendészeti szabályozási és rendészeti felderítési módszerekkel elhozná a probléma megoldását "fal" nélkül? Miért építünk olyan valamit, ami megoszt és szétválaszt a szomszédunkkal Szerbiával kapcsolatban? Miért hisszük azt, hogy ez az intézkedés nem fogja még inkább "felpörgetni" az embercsempész "klánok" üzlet lehetőségeit és a korrupciót? Pontosan tudom, hogy a migráció gond. A megoldás azonban nem egy "fal" hanem Szerbiával, Bulgáriával, Törökországgal, Horvátországgal, Németországgal közösen az idegenrendészeti szabályozások megváltoztatásával /pl.idegenrendészeti őrizet visszaállítása/ és rendészeti, titkosszolgálati akciókkal megszüntetni az embercsempész csoportok lehetőségeit és gazdasági hátterét. Persze ez nem olyan gyors és látványos mint egy semmiből "kinövő" kerítés és nem is lehet már holnap az eredményt diadalittasan kommunikálni. Egyszerűen, csak a valódi megoldást hozna másfél éven belül... Persze ez utóbbi nagyon-nagyon melós és munkaszagú."
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.06.22. 21:07:07

@a nagy hohoohooo: Te hülye állat! Felfogod, hogy az elképzelésed mekkora véráldozatokat kívánna a nyugati országoktól?? Ezt az áldozatot pedig az elkényelmesedett nyugati társadalmak nem kívánják meghozni.
Kilométeres magasságokból bombázgatva pedig nem lehet megszállni területeket..
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.06.22. 21:18:33

@a nagy hohoohooo: Ha elfogják, akkor már itt van. A kerítés, kombinálva más módszerekkel viszont arra késztetheti az illegális bevándorlót, hogy más utat válasszon.
Ha mindenütt kerítés van, megpróbálja átvágni, de ha csak bizonyos helyen van kerítés akkor elkerüli, és másfelé megy. Ezt kell elérni.

" Miért építünk olyan valamit, ami megoszt és szétválaszt a szomszédunkkal Szerbiával kapcsolatban?"

Miért választana szét? Ők továbbra is bejöhetnek a határátkelőkön, ahogy eddig. Sőt ha ezáltal kevésbé kedvelt tranzit útvonal lesz Szerbia, még nyernek is vele. Egyébként meg odaengedték a magyar rendőröket a szerb-macedon határhoz..

"A megoldás azonban nem egy "fal" hanem Szerbiával, Bulgáriával, Törökországgal, Horvátországgal, Németországgal közösen az idegenrendészeti szabályozások megváltoztatásával. " Felfogod, hogy ez mennyi idő??
Válasz erre 

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.06.22. 21:32:05

@wallenberg88051005: Ebben hasonlítanak a zsidók és a magyarok: szeretik mindig valaki másra kenni a felelősséget a saját népük bajaiért.

@a nagy hohoohooo: Nézegesd az EU hivatalos határvédelmi térképét, azon az illegális bevándorlókat jelző számok közül a legnagyobbat Magyarországhoz írták...
frontex.europa.eu/trends-and-routes/migratory-routes-map/
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.23. 05:42:18

@Online Távmunkás:Salalalaalllaki aki náci hülye az marad..a Republic után szabadon..slalalall

Arról nincs szó, hogy a klasszikus, történelemből ismert népvándorlásokhoz hasonlóan egész népcsoportok keresnének maguknak új területeket akár harccal is, hogy aztán függetlenítsék magukat a „befogadó” államtól. Az viszont tény, hogy az ENSZ adatai szerint Európában 1990-ben 50, most 72 millió migráns élt illetve él, és a bevándorlók száma évente nagyjából 1,5-2 százalékkal (azaz kb. egymillió emberrel) nő. A növekedés ugyanakkor – ami egyébként a többi kontinenshez képest átlagosnak mondható – 2000 és 2010 között volt a legerősebb. Az EU adatai ezt annyival árnyalják, hogy az egymilliós szám úgy jön össze, hogy évente nagyjából 3 millió bevándorló érkezik Európába, és 2 millióan vándorolnak ki.

Egy 2011-es tanulmánygyűjtemény szerint jelenleg arányában kevesebb bevándorló él a világon, mint a 19. században, és a fejlődő országok egymás közti migrációja jelentősebb, mint a fejlett világba való bevándorlás.
Aki nem áll meg az első biztonságos országban, hanem továbbmegy, az már nem menekült
Egyrészt a statisztikák szerint (lásd részletesebben cikkünk ezzel foglalkozó részét) a menekültkérelmeket beadók 77 százaléka koszovói albán – rájuk lehet azt mondani, hogy nem az életüket mentették azzal, hogy elhagyták hazájukat, de ők jellemző módon nem is hozzánk készülnek, hanem nyugatabbra. A többi 23 százalék zöme része azonban Irakból, Szíriából és Afganisztánból jön – őket azért komoly csúsztatás dörzsölt „szerencsecsináló"nak (értsd: szerencselovag) nevezni.
Pardavi Márta, a Magyar Helsinki Bizottság alelnöke és Simon Ernő, az ENSZ Menekültügyi Főbiztossága magyarországi szakértője is azt mondta, való igaz, hogy az embercsempészek néhány alapvető ismerettel ellátják azokat, akiket Magyarországra hoznak. Például arról, hogy beadhatnak menekültkérelmet, ennek hiányában zárt szállásra kerülhetnek, illetve visszatoloncolhatják őket biztonságosnak tartott harmadik országba. De három nyelvű ügyvédi papírral még egyikük sem találkozott.

www.nyugat.hu/tartalom/cikk/menekultek_bevandorlok_hataron_tuli_magyarok
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.23. 05:52:58

@Online Távmunkás: Ugye nem ismered-az általam nagyra becsült-Hofi Géza művész mondását a tájékozódási futásról?Van az vicc :egy újszülöttnek minden vicc új,mint szellemi pelenkásnak idézem:"előbb tájékozódni ,s aztán futni"Ha tájékozódtál volna és nem a csontig szopogatott FideSS mantrát fújná,elkerülhetetted volna,hogy hülyének nézesd önmagad,a többi nemzettehynáci ,mélymagyar birkával együtt.

"A migrációra és a migráns népességre vonatkozó statisztika ..
E szócikk az Európai Unió (EU) nemzetközi migrációra, a belföldi és külföldi (nem belföldi) állampolgárok népességállományára, valamint az állampolgárság megszerzésére vonatkozó statisztikáit ismerteti. A migrációt a migráns származási országának (kényszerítő tényezők) vagy célországának (vonzó tényezők) gazdasági, politikai és társadalmi tényezői együttesen befolyásolják. Az Európai Unió által nyújtott viszonylagos gazdasági jólét és politikai stabilitás a múltban jelentős vonzerővel bírt a bevándorlók körében.

Főbb statisztikai eredmények
Migrációs folyamatok.
ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/Migration_and_migrant_population_statistics/hu
Válasz erre 

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.06.23. 08:07:34

@a nagy hohoohooo: Szia troll!
Felültél a propagandának, kevered az illegális határátlépőt a normális bevándorlóval. Gondoltad volna, hogy tisztességes emberek nem a susnyáson át jönnek az országba és nem hamis iratokkal?
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.06.23. 12:31:57

@Online Távmunkás: Besírock,neked sem a szemeddel van baj,hanem a mögötte lévő jobber űr sötétjével.....
Válasz erre 

BéLóg 2015.06.24. 12:59:18

@turista a saját országában: Már megbocsáss, de ezt éppen honnan tudod?
Az nyilvánvaló hogy a napi ötezerből nem mindenki ilyen, de abban is biztos lehetsz (már ha nem vagy ostoba) hogy ezek között az illegális bevándorlók között igen jelentős számban vannak beszivárgó ügynökök, alvó terroristák, a lehető legrosszabb hátsó szándékkal a menekülők közé csempészett diverzánsok. Ez ezer éve így van, ÉPPEN EZÉRT állítja majdnem megoldhatatlan feladat elé a menekülteket kezelő (bármely ország) adminisztrációját a tömeg.
Egyébként ha engem kérdezel, az fix hogy ha valaki ide (Európába) hátsó szándékkal akar bejönni, az lesz a legnagyobb szír üldözött KERESZTÉNY, valószínűleg családdal jön meg öt gyerekkel, a feleségét a fedősztori szerint többször is megerőszakolták és meg is kínozták, sőt fix hogy a hapsin is lesz egypár cigarettacsikk meg korbácsnyom... Satöbbi.
Válasz erre 

BéLóg 2015.06.24. 13:05:33

@pityókabor sommelier: Kedves Megsavanyodott Bor barátom!
MEGTENNÉD hogy rámutatsz arra, hol is állítottam hogy 56-ban kizárólag becsületes emberek mentek el? Mert ha sehol, akkor te elég nagy hazug (esetleg szimplán ostoba) ember vagy.
Tudod azok akik kiszöktek az országból, első dolguk volt (hacsak nem volt eleve rokonuk valahol Európában) jelentkezni a hatóságoknál, azonosították vagy azonosíttatták magukat, békésen meghúzták magukat a nekik felépített tábotrokban aztán megvárták amíg a befogadó országok Amerikától Ausztráliáig kiválogatták őket és ÍGY tovább mentek.
A kimenekült 56-osok MINDEN befogadó osrszágban beilleszkedett és bizony megbecsült állampolgárok lettek. Ha voltak is köztük rablók és gyilkosok, azok vagy megváltoztak vagypedig a befogadó országban folytatva áldatlan tevékenységüket megtapasztalták a helyi igazságszolgáltatás működését és szimplán kirostálódtak.
Válasz erre 

2015.06.24. 14:37:38

BéLóg: Te hazudsz beleske: olvasd el amit írtál: "...Hogy merészeled a szádra venni és egyenlővé tenni az 56-os menekülteket, akik a te apád és rokonai, azaz a kommunista hóhérok ellen menekültek de azért, hogy máshol új ÉLETET kezdjenek.
Ezek a menekültek, akik se Istent, se embert nem tiszteltek, de még a saját vallásukat is meggyalázzák..." Látatlanben felmagasztalsz egy menekültcsoportot (az 56-osakat), ami talán még jogos is, legalábbis nagy részüknél (kivéve Andy Vajna :))) ez talán még igaz is. Ugyanakkor látatlanban a földbe döngölsz egy másik menekültcsoportot, és ha nagy részben igazad is lenne, akkor sem lehet nyugodt lélekkel 100%-ban legazemberezni őket. Egyébként és is kockázatosnak tartom ezt a bevándorlóáradatot.
Válasz erre 

BéLóg 2015.06.24. 14:59:28

@pityókabor sommelier: Helló Boroska!
Kár hogy gondjaid vannak a szövegértelmezéssel.
Az 56-osokat nem magasztaltam fel, csupán ÖSSZEVETETTEM a jelenleg országunkba érkező illegális menekültekkel.
56-ban azért KELLETT a zöldhatáron átmenni, mert a "normál" átkelőhelyeken még lőttek, de legalábbis őrizték őket. Ma egyetlen egy menekültnek sem kellene a zöldhatáron jönnie, mert ha tisztességesek a szándékaik, LÉTEZIK megoldás a problémájukra. Útlevéllel vagy más dokumentummal igazolva HIVATALOSAN kell belépniük az országba és KÉRNI.

Akikről én írtam, valamiért MIND, nem tudom érted-e, MIND mégis illegálisan jönnek be, eldobálják a dokumentumaikat, ha elkapják őket hazudnak, mismásolnak. Hányan és (hány ilyen balliba) blogban írták már le: A többezer kilométeres utazások során kismillió helyen képesek lennének UGYANAZT az életet felépíteni mint amit ott kellett hagyniuk. De nem. Nekik London, Párizs, Stockholm, Berlin, Róma kell!
Olyan emberek menekülnek (ezt is leírták már ezerszer), akik az adott helyen EGYMÁST irtották, alaviták, siíták, szunniták, attól függ mikor melyik fél kerekedett felül! Akár tetszik, akár nem, ezek tényleg se embert, se Istent se a muzulmán vallásukat sem tisztelik.
A szír "keresztényekről" nem tudok neked mit mondani, de te talán ránézésre meg tudod itélni, hogy aki azt mondja magáról és tud keresztet vetni, az biztos az is. Ott kéne lenned minden éjjel a zöldhatárnál segíteni a tanácstalan rendőröket, katonákat, önkénteseket!
Csak azt nem tudom, akkor ŐK mégis miért nem a határokon jönnek? Nekik az ortodox Görögország vagy Ciprus vagy Bulgária, Románia miért nem jó? Miért akarnak rajtunk keresztülmenve "valahová máshová" elmenni?
Válasz erre 

2015.06.24. 15:11:51

@BéLóg: Pontosan értettem, amit írtál. Neked lehet véleményed, nekem pedig szabad azzal nem egyetérteni. Pont.
Válasz erre 

BéLóg 2015.06.24. 20:41:46

@pityókabor sommelier: Helló!
Mivel amit leírtál azzal soha senki nem vitatkozott, mit is írhatnék?
Kék az ég, zöld a fű, a madarak dalolnak, kivéve persze ha csendben vannak.
Na agyő!
Válasz erre 

DFK 2015.06.26. 12:03:50

@a nagy hohoohooo: Attól tartok az ENSZszel együtt le vagytok maradva, na most már napi 1000 köröli illegális migráns (törvénysértők!) érkezik. Már Brüsszel is elismerte a bevándorlási problémánkat. olyan jó látni, amikor erőlködtök.
Válasz erre 

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.06.26. 21:18:47

Tegnap óta őrizzük a schengeni külső határ nálunk levő részét.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard