Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Az első rúgás a legnagyobb, a többit lassan megszokod

Az első rúgás a legnagyobb, a többit lassan megszokod

Egy éve még szinte mindenki elítélte László Petra cselekedetét, amikor a menekültek kitörésekor egy gyermekét a kezében tartó férfit gáncsolt el, majd egy kislányba is belerúgott. Tettét csak súlyosbította, hogy hivatalosan újságíróként volt jelen a röszkei réten, de egy szélsőséges nézeteiről ismert televízió operatőreként egyszerű médiamunkásból átvedlett önkéntes menekültrugdosóvá. Ha ma kérdeznénk meg az emberek véleményét a tettéről, már jóval több szimpatizánsa lenne az újságíró hölgynek, mint korábban, amit elsősorban az Orbán-kormány egyéves gyűlöletkampányának köszönhetünk.

index_2.gif

Fotó: index.hu

A Jobbikhoz közel álló N1TV operatőre 2015. szeptember 8-án megelégelte, hogy csak külső szemlélője az eseményeknek, ezért, amikor a röszkei mezőn összeterelt menekültek megelégelvén a magyar hatóságok tehetetlenségét megindultak Szeged felé, egy arra futó apukát egy jól kivitelezett gánccsal a földre terített. A férfi elesett, és a karjában lévő fia is a földre zuhant. Hogy ne tűnjön véletlennek az eset, László Petra a biztonság kedvéért egy kiskorú lányt is megrúgott térdmagasságban, majd egy másik gyermekét tartó férfi felé is rúgott egyet, de őt már nem érte el. Közben persze „végezte a dolgát”, hiszen a kezében tartott kamera vette az eseményeket.

Súlyos szakmai és morális szabályokat hágott át ezzel a magyar újságíró, akinek pechére egy külföldi stáb felvette a jelenetsort. László Petra ösztönös rugdosása olyan mély gyűlöletről tanúskodott, hogy nem lehetett elkerülni az eset részletes kivizsgálását. Akkor még szinte egységesen elítélte a magyar társadalom ezt a viselkedést, hiszen egy korábban mindenki által vallott etikai norma szerint akár migránsról, akár ufóról, akár honfoglaló magyarról van szó, nem bántunk olyan embert, aki gyermekével a kezében fut, vagy akár gyalogol.

László Petrát akkor még a radikális televízió vezetői is elítélték, és gyorsan megszabadultak a kínossá vált munkatárstól. Közben az is kiderült, hogy a felbuktatott apuka Szíriában sikeres fociedző volt, aki most kisfiával boldogan él Spanyolországban. László Petra ellen ugyanakkor a napokban emelt vádat a Szegedi Járási és Nyomozó Ügyészség. Ha itt fejeznénk be a történetet, azt is mondhatnánk, hogy a gonosz elnyerte méltó büntetését, a jók pedig élnek Hispániában, míg meg nem halnak. Sajnos azonban a dolog nem ilyen egyszerű, hiszen az Orbán-kormány migránsellenes hisztériája súlyos nyomokat hagyott a magyar társadalomban, és ennek a folyamatnak messze nincs vége.

Ellászlópetrásodott az országunk, és ma már nem is döbbenünk meg annyira, amikor visszanézzük az ominózus röszkei jelenetet.

Ha egy éve írták volna ki a kvótaellenes népszavazást, sansza sem lett volna a kormánynak a lakosság döntő többségét az urnákhoz szólítani, most azonban jó esélye van arra, hogy az elutasításnak megnyerje legalább a választópolgárok felét. Egy éve csak a jobbikos politikusok beszéltek háború és nélkülözés elől menekülő emberekről úgy, mintha bűnözők vagy állatok lennének. Ma már ez a hivatalos kormánypropaganda alapja. Ha cinikusan akarnánk fogalmazni, azt is mondhatnánk, hogy László Petra megelőzte a korát, és ha ma rugdosna migránsokat, még meg is tapsolnák érte.

Az operatőrt azonban rosszkor, rossz helyen kapta el az idegengyűlölet heve, ezért alá kell vetnie magát egy bosszantó bírósági procedúrának. Valószínűleg beáldozzák őt azok, akik egyébként osztják a nézeteit, mert mégis elég durva nemzetközi visszhangja lenne annak, ha még egy ejnye-ejnyét sem kapna az egy évvel ezelőtti rugdosásért. Ez az évforduló jó alkalom arra, hogy megálljunk egy pillanatra, és elgondolkozzunk azon, milyen hely lett Magyarország cirka egy esztendő alatt.

Nem mintha a nyitottságáról lett volna híres 2015-ig ez az ország, ám olyan állami szintű uszításra rémálmainkban sem gondoltunk, mint ami népszavazási kampány címén zajlik nálunk. A korábban szalonzsidózók, viccesen cigányozók döntő hányada (balról és jobbról egyaránt) beállt migránsozni, mert a humánum, a szolidaritás már rég elveszítette jelentőségét ebben az acsarkodó közegben. Ma már csak az számít, ki mennyi szavazatot tud maga mellé állítani alig leplezett rasszizmussal, mások kultúrájának becsmérlésével.

nepszava_8.jpeg

Fotó: nepszava.hu

Ellászlópetrásodott az országunk, és ma már nem is döbbenünk meg annyira, amikor visszanézzük az ominózus röszkei jelenetet. Talán nem véletlen, hogy éppen Petra napjára írták ki a kvótanépszavazást, így emlékezve a migránsrugdosás kezdetére. Ahogy egy régi dakota sláger szól: „Tudod, az első rúgás a legnagyobb a többit lassan megszokod.”

181 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Az első rúgás a legnagyobb, a többit lassan megszokod Tovább
Facebook Tetszik
0
181 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése
  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr2611690783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

2016.09.09. 21:45:14

Nem is rúgta fel, ahogy a videók is bizonyítják, de a migráns azóta is jobban él mint mi négy éve...
Válasz erre 

Arcade Macho 2016.09.09. 21:49:48

tele van hazugsaggal a poszt

"Akkor még szinte egységesen elítélte a magyar társadalom ezt a viselkedést"
sokan irtak hogy a sok barom mackoruhaba oltozott kolbaszolo majom helyet tallt helyt laszlopetra, ami ha jobban belegondolunk igy is tortent

"Szíriában sikeres fociedző volt, aki most kisfiával boldogan él Spanyolországban. "
annyira boldogak hogy a kisfia allandoan allitolag minden ejjel sir
igaz talalkozhatnanak a csaladjukkal hiszen csak fel kellene szallni a repulore
Válasz erre 

Mikor lövik már dunába a libbantakat ? 2016.09.09. 21:52:43

Szokasos libsi hazugsag volt, nem mintha nem erdemelne meg az osszes mocskos terrorista, hogy agyon rugdossak, a kurva annyaval egyutt.
Válasz erre 

Arcade Macho 2016.09.09. 21:53:36

"Egy éve csak a jobbikos politikusok beszéltek háború és nélkülözés elől menekülő emberekről úgy, mintha bűnözők vagy állatok lennének. "

na ezt szerintem minden normalis migriruhello ember kikeri maganak!

engem is felhaborit, hogy egy vizslaval cukiskodo homar vezetovel rendelkezo parttal azonositsanak engem...

de most sracok oszinten, pont egy eve tortent ez: szeka.blog.hu/2015/09/09/ezt_az_ot_tenyt_uzente_a_rugdoso_magyar_operator_a_vilagnak?full_commentlist=1#comments

SOT!!!
szeka.blog.hu/2015/09/09/ezt_az_ot_tenyt_uzente_a_rugdoso_magyar_operator_a_vilagnak?full_commentlist=1#c28048488
"Én jót röhögtem rajta. A sok balfasz meg ott toporgott kék gyakorlómackóban és egy nőnek kellett megtennie azt amit nekik kellett volna."

epic!!!
Válasz erre 

MEDVE1978 2016.09.09. 21:56:10

László Petra cselekedeténél már csak az volt undorítóbb, ahogy a nemzetközi média felkapta az egészet és ezzel sározta Magyarországot. Asszem a kisgyerekkel futó futballedzőt el se találta (bár felé rúgott), az edző mégis karriert csinált az ügyből. Ha jól emlékszem Spanyolországban alkalmazták, mert hát ő szerencsétlen és még a gonosz magyarok is bántották, majd mi kedves spanyolok szolidarítunk vele. (Mondták spanyol barátaink és kiküldték a takarítóbrigádot a 6 méteres ceutai kerítéshez, mert hát múlt éjjel megint fennakadt rajta egy-két néger).
Így utólag nem nehéz azt mondani, hogy László Petrával lottó ötöst húztak az itt kempingező külföldi tévétársaságok. Végre be lehetett mutatni a gonosz, alattomos magyart, aki a szegény futó migráns gyerekeket rugdossa. A fene egye meg, hiszen azelőtt pár hétig egy rendőr sem vert kamera előtt menekültet, egyiket se bántották, akár az M1-esre, akár az M5-ösre sétáltak fel. Kellett már néhány kép, hogy a gonosz náci Orbánt, meg xenofób népét, a magyarokat végre megfelelően ábrázolni lehessen. Az osztrák, német, nyugat-európai néző meg hátradőlt és elégedetten nyugtázta, hogy ő bizony civilizáltabb, mint ez az embertelen magyar csürhe.
Válasz erre 

DFK 2016.09.09. 22:32:27

László Petrának kitüntetés jár, a migránssimogatóknak meg kötél.
Válasz erre 

wasserkopf 2016.09.09. 22:38:44

A kommentekből is lerí, mennyire szar ország lett ez itt az utóbbi években.....
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.09. 22:43:46

@MEDVE1978: "László Petra cselekedeténél már csak az volt undorítóbb, ahogy a nemzetközi média felkapta az egészet és ezzel sározta Magyarországot."

Nem az országot kellett volna sározniuk, hanem a vezetőjét, aki elterjesztette a gyűlöletet. L.P. csak az orbán eszköze.
Válasz erre 

Csabi90 2016.09.09. 22:50:49

A botkafalvi kattintóstól nem is vártam mást... Retek liberális. Miért nem fogad be legalább 10 migrántét?
Válasz erre 

FikkFakk 2016.09.09. 23:04:05

"Akkor még szinte egységesen elítélte a magyar társadalom ezt a viselkedést"

Nem, akkor sem volt annyira egyseges az. Csakhat idiota liberalisok vagytok; mindig azt hiszitek, hogy velemenyetek a donto tobbseg velemenye.

Azota meg kevesbe egyseges az "eliteles". En peldaul szarok ra, hogy felrugott egy hoditot. Nem szep, az ketsegtelen. Normalis emberrel szemben elitelendo, de ez a fociedzo a nagyobb tamogatas erdekeben tartott nyugat fele hordajaval, a szabalyokra szart ra magasrol.
Válasz erre 

dont be such a jew 2016.09.09. 23:15:30

László Petra tette semmilyen veszélyességgel nem bírt sem az áldozatra, semm az európai, sem a magyar nemzetre.

Akit felrúgott az a történelem szemetét képviseli, a pestist, mint azóta kiderült. Mindenkinek ott kellett volna lenni és picsán rúgni egyet!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.09. 23:50:57

@caliyoung: Fontos és aktuális téma ez amikor az Index kendermagos haverjának a hazudozását teregeti a konkurens hírportál.
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.09.10. 00:56:02

a fidesz-nácibb szótár szerint lászlópetra a MAGYAR ember.

Október 2-án legalább majd szám szerint fogjujk tudni, hogy mocsadékbók is áll ez a "magyar" ember tábor.
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.09.10. 00:58:26

a fideszes halott agyak részére kiegészítve, hogy nehogy már évekig ne tudják megfejteni a hiányos mondatot:

Október 2-án legalább majd szám szerint fogjujk tudni, hogy hány mocsadékbók is áll ez a "magyar" ember tábor.
Válasz erre 

birka menet 2016.09.10. 01:05:14

@dont be such a jew: "László Petra tette semmilyen veszélyességgel nem bírt sem az áldozatra, semm az európai, sem a magyar nemzetre."

Anyád meg a terhes hasára kaphatott egy lászló petrai rúgást, attól sikerülhetett a kölyke ilyen kreténre.
Válasz erre 

bóvli ország jobban teljesít 2016.09.10. 01:09:23

@Arcade Macho:

el kellene már végezned azt a nyolc osztályt kisnáci, mert a helyesírásod még egy értelmi fogyatékost is alulmúl.

Ja persze, nálatok pont ettől egységes a tábor.
Válasz erre 

röf 2016.09.10. 02:16:52

Nem fölrúgta őket, hanem ellenkezőleg.
A repülő migránst jobb belsővel lekezelte, csak elpattant tőle.
Válasz erre 

zenitoo 2016.09.10. 02:43:22

Gusztustalan ,gyűlölködő iromány.
Az első betolakodókat kellett volna agyonlőni.
Ez a csürhe áttörte a rendőrsorfalat,tehát állampolgári kötelessége is volt a maga eszközeivel feltartóztatni ezt a senki által nem hívott terroristát.
Válasz erre 

E.Katolnai 2016.09.10. 04:28:49

Egy kurd portál leközölte és fényképpel bizonyitotta, h ez a mohamedán féreg az al-nuszra front tagja volt: nem megrugni, hanem megtaposni kellett volna. A lefejezett, megcsonkitott embereket kell sajnálgatni és nem a szunnita-vahabi féreg terroristákat, mint az al-nuszra vagy az isis tetveit.
Ezek nem "menekültek", hanem agressziv betolakodók, akiket el kéne zavarni a francba. Sajna azért jönnek még mindig, mert gyengék vagyunk, kihasználják mulyaságunkat, pont ütni-vágni-rugdalni kéne ezeket, mert másképp ők fognak minket elintézni.
Válasz erre 

morpho 2016.09.10. 04:39:56

Szép vagy gyönyörű vagy Magyarország... Kár, hogy nagypofájú, kirekesztő, gyűlölködő bunkó nácik lakják. Aki teheti csomizzon és hagyja itt ezt az elmegyógyintézetet. Aki meg itt gyűlölködik és lövetni akar, annak további sok sikert Orbanisztánban! Lassan elfogynak az orvosok, az ápolók, meg kb mindenhonnan a szakemberek, úgyhogy Magyarország migráncsmentesen tele bunkó nácival szép jövő előtt áll!
Válasz erre 

polgári kór 2016.09.10. 05:51:32

@morpho: Bár ti fogynátok már el. Szevasz!
Válasz erre 

DFK 2016.09.10. 05:51:33

@morpho: libsik, csomagoljatok és mehettek!
Válasz erre 

anyád egy szőke nő 2016.09.10. 05:55:40

@morpho: Igazad van, itt is vagy mindjárt eklatáns példaként.
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 06:15:39

"Ha ma kérdeznénk meg az emberek véleményét a tettéről, már jóval több szimpatizánsa lenne az újságíró hölgynek, mint korábban, amit elsősorban az Orbán-kormány egyéves gyűlöletkampányának köszönhetünk."

A cigányok ellen nem folyik kampány, de gyanítom, ha lenne népszavazás róluk, akkor repülnének.

De tegyük fel, hogy igazad van és elsősorban a Fidesz kampány miatt gyülölik a migránsokat. És másodsorban minek köszönhető? Esetleg annak, hogy a "menekültek" egyre pofátlanabbak és egyre több gondot okoznak ott, ahová betették a lábukat? Nem lehet, hogy ez inkább pusztán tapasztalat? Eddig megértő és segítőkész volt az európai ember, de most betelt a pohár??

Érdekes, hogy a PC Nyugaton is mindenki szabadulni akar a "menekültektől" (visszatoloncolás Magyarországra, Görögországba). Vajon miért?
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 06:20:29

@desw: Jó sok helyre plakátolhatott Orbán, mert Németországban minden 7en felgyújtanak egy migráncstanyát, Franciaországban meg minden 7en egy zsinagógát gyújtanak fel az arabok. Svédországban meg - túl a nemi erőszakon - a kocsigyújtogatás a napi népi szórakozás a svéd-szomáliaiak körében!

Holott kötelessége lenne mindenkinek tisztelni a migráncs emberi jogait, Lászlópetrát meg életfogytra kéne ítélni.

Már a sorosblogger libsi szerint legalábbis.
Válasz erre 

Zsuzsi25 2016.09.10. 06:30:32

Laszlo Petra egy hos. Egyebkent a mexikoi hataron agyonlovik ilyenkor az embert....nalunk meg laszlo petra hasbavrugott egy allatot....Remek merleg
Válasz erre 

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.09.10. 06:34:50

@Zsuzsi25: Nagyon bátor csaj, remélem a bíró semmire ítéli és azt 6 hónapra felfüggeszti. Hogy aztán a tárgyalás szünetében együtt röhögjék ki azt a buta cigányt meg a helszinkibizottságot.
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 06:47:36

@dunántúli gyerek:

Mer' ez azért van, mert egy csomó nyelvre lefordították Orbán plakátjait. Aztán a kerítés is azér' van, mer' az Orbán Viktor... Pl a franciák és angolok ugye Calais-ban most éppen falacskát építenek, mert hirtelen túl sok agysebész lett náluk.

Az a baj, hogy mocskos nácikok mindehol vannak, aki nem értik és nem értékelik ezt a "csodálatos" multikultit.
Válasz erre 

czjanos 2016.09.10. 06:49:37

Nem László Petra tettét minősítem (remélem, hogy azt tisztességesen elvégzi a bíróság), hanem azt kérdezem meg, hogy az ügyészségnél mi tartott egy évig, amíg eljutottak a vádemelésig? A Rogánt kefírrel leöntő embert három nap alatt már el is ítélték!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 06:51:07

@desw: Mo-n alig van migráncs de már itt is molesztált tegnap egy nőt egy afrikai aki tavaly nyáron oltalmazotti (vagy mi) státuszt kapott Mo-n. Na őt a dunába kell lőni az arra folyik ahonnan ezek jönnek.

Jobb marketing mint a kerítés.
Válasz erre 

chrisred 2016.09.10. 06:53:48

László Petra nem bűnöző, hanem az agymosott, bármire felhasználható kisember prototípusa. "Sancta simplicitas", akár az öregasszony, aki öntevékenyen fát hordott Husz János máglyájához, nehogy kialudjon.
Válasz erre 

Éhes ló 2016.09.10. 07:03:16

A kötelességüket teljesíteni nem akaró sünök, meg a több, mint 200000 illegális patkány ellen kellett volna eljárást indítania a kettősmércés szügyésznek, amiért ttörvények tucatjait szarták - megbotránkoztató módon - telibe.

Ehelyett azt vádolják meg egyedüliként aki tenni is mert valamit a patkányáradat során.

De mit várhat egy magyar orsóstól és bandájától, ahol biszku, elqró, a vérengző sünök, görényi, szilva, no meg a komancs besúgók b
Válasz erre 

Éhes ló 2016.09.10. 07:04:20

Büntetlenek maradhatnak?
Ezt.
Rohadjanak meg a migrénjeikkel együtt!
Válasz erre 

Kiss Árpád 2 2016.09.10. 07:11:34

@atpijkamo116: szerintem nem az eszköze, hanem produktuma
Válasz erre 

Kiss Árpád 2 2016.09.10. 07:22:05

@morpho: Orbán valóra valt alma lenne. Olyannyira lebutitotta a nepet, hogy barmit tehet veluk. Nezz ra az emberekre. Gondolkodas nelkul ismetelgetik, amit a nagyvezer mond, mert mint annak idejen Hitler, zsenialis politikuskent (szornyetegkent) elerte, hogy az emberek ne legyenek masok, mint ures tekintetu agyatlan, engedelmes, alazatos husdarabok. Olvasd csak a kommenteket. Soros libsi ballib libbant migrancs. Ezzel az ot darab szoval operal mindenki. Tenyleg ezektol a hipnotizalt husdaraboktol varod, megertsenek olyan szekunder es tavlati problemakat, osszefuggeseket, mint a gazdasag, oktatas, egeszsegugy?
Válasz erre 

jandera 2016.09.10. 07:22:20

Az eddigi hozzászólásoknál jobb bizonyíték nem is kell a cikkben foglaltak alátámasztására
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.09.10. 07:28:53

@Kiss Árpád 2: Tehát nem az araboktól kelll félni hanem Orbántól.

Orbán Hitler, ő robbantgat, lődöz, erőszakol Párizsban, Brüsszelben, Nizzában, igaz?

Ezzel azért Németországban ne nagyon próbálkozzál fehér emberek körében, mert esetleg agyonvernek.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.09.10. 07:31:46

@Kiss Árpád 2: 'Tenyleg ezektol a hipnotizalt husdaraboktol varod, megertsenek olyan szekunder es tavlati problemakat, osszefuggeseket, mint a gazdasag, oktatas, egeszsegugy?'

A gazdaság, oktatás, egészségügy mind 100x jobban áll mint 10 éve amikor nem aggódtál. Te faszfej.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 07:36:00

@Kiss Árpád 2: A nép buta lett Orbántól, nem szereti már a migráncsokat ahogy kéne egy okos népnek.

Sőt még az osztrákokat is lebutította az Orbán, azért van 3 órás sor hegyeshalomnál. Calaisban azért emelnek falat a niggerek ellen, mert Orbán behülyítette őket.

Ti vmi alternatív valóságban éltek. Jó is ott nektek, elő ne gyertek onnan..:)
Válasz erre 

Sütemény1975 2016.09.10. 07:50:49

A cikk szerzojenek javaslom 3-4 migrans befogadasat.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2016.09.10. 07:51:05

Libsik= gem over
Válasz erre 

Kiss Árpád 2 2016.09.10. 08:03:46

@Willkommenskultur: latod baratom, keptelen vagy emberkent viselkedni, igy hat probalom leforditani a nyelvedre: idefigyejj te csokott narancsagyu barom. Hat hol all 100x jobban mint 10 eve? Hol a nyugdijjad? Hol vannak az orvosok, miert van majd 1000000 kozmunkas? Persze ha sokat mondogatod hogy jobban teljesit, akkor biztos ugy van. A tobbi fideszbuzinak meg azt uzenem, hogy ha ennyire faszagyerekek vagytok akkor mantakarodjatok be a rendorseghez a hatarvadasz toborzora! Ott legyen nagy a pofatok, gyava fergek csak ugattok!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 08:12:23

@Kiss Árpád 2: Örülök a 100ezer közmunkásnak, mert végre valamit tenniük kell azért, amit korábban csak úgy odaadtak nekik segélyként.

Persze nagylelküen elfelejted hogy van itt 2010hez képest 500 ezer nem közmunkás munkahely is, úgyhogy a többi hülyeségedre nem is reagálnék, mert rettenet mélyen vagy..:)
Válasz erre 

Zsuzsi25 2016.09.10. 08:12:35

@Kiss Árpád 2: Miert gondolja mindenki, hogy aki a dögök ellen van, az csak fideszes lehet. A menekultellenesseg nem a plakatkampany miatt van....
Válasz erre 

midnight coder 2016.09.10. 08:19:48

@morpho: Már régen el kellett volna hogy költözzetek, és akkor végre megszabadulnánk tőletek. De sajnos nem ti mentek, hanem a tehetséges, fizetőképes szakmával rendelkező fiatalok.
Válasz erre 

cipraszon 2016.09.10. 08:34:03

@Kiss Árpád 2: Hogy szorulhatott beléd ennyi gyűlölet a honfitársaiddal szemben? Tökéletes alanya vagy az oszd meg és uralkodj taktikának.
Válasz erre 

Alick 2016.09.10. 08:56:39

L. P. túl közel ment az eksönhöz és az ilyesmihez láthatóan rossz a stressztűrése, mert amikor csaknem fellökték kamerával a kezében, elveszítette a fejét.
De ez szimpla "unprofessional attitude" és nem négerverés...
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 08:59:21

Érdemes elolvasni a komemnteket, hogy a gyűlölet és az anti-keresztény értékrend hogy eluralkodott és pusztít a fideszesek körében, egy gyerekeket rugdosó kis patkány nemzeti hősük, aki pedig nem gyűlöl és hörög és uszít ugyanúgy mint ők azt gyűlölik mint a pestisest, a legbarbárabb fideszesek már nyíltan kivégzéseket követelnek.

ugyanez játszódott le a 30-as évek Németországában is, ugyanilyen államilag, központilag kitalált, megtervezett és irányított gyűlölködés és félelemkeltés volt, azt másolta most le az orbánmaffia.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 09:03:19

@pamut: 'ugyanez játszódott le a 30-as évek Németországában is, ugyanilyen államilag, központilag kitalált, megtervezett és irányított gyűlölködés és félelemkeltés volt, azt másolta most le az orbánmaffia.'

Tehát a zsidók is terroristák voltak a 30as években mint az arabok ma európában? Gazdád szétrúgja a seggedet ha ilyeneket terjesztesz.
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 09:06:26

@dunántúli gyerek:

szarul trollkodsz te szerencsétlen kollaboráns hazaáruló, az orbánmaffia (és a parancsára te is) 100%-ban követi a náci receptet:

Hermann Göring:
"Az embereket mindig könnyű a vezérek uralma alá hajtani ... Csak annyit kell tenned, hogy elhiteted velük, hogy támadás alatt állnak, el kell ítélned a pacifistákat, amiért hiányzik belőlük a hazafiság és mert veszélyeztetik az országot. Ez minden országban éppúgy működik."
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2016.09.10. 09:07:09

@morpho: Ezt mind Ti tettétek, és találtátok ki, de azt lesheted, hogy mi énekeljünk nektek. Ti húzzatok el valahová, senkit sem hoztunk Magyarországra rabszolga szállító hajón, de vajon hol van számotokra hely?

Most pedig Mi magyarok, törhetjük a fejünket, hogy azt a gyűlölködő irigykedő, hazudozó, szép szomorú lelketeket, hogyan mentsük meg.
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 09:11:16

@Jakab.gipsz:
:DDD
még te rágalmazol másokat gyűlölködéssel miközben több mint egy éve dübörög a totálisan antikeresztény fideszes gyűlölet és uszításkampány? :DDDD

neked nem szóltak hogy már a pápa is soros-ügynök migránssimogató akit gyűlölnöd kell? :DDD

az hogy az orbánmaffia-sajtóban már az 50-es évek szintjén megy a gyűlölködő hazudozás uszítás lejáratás, szervezetten, az se zavar téged ugye, te a Bayer-féle idealista hippi-lipsi szépelgésben hiszel ugye? ?DDDDDD
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 09:12:27

fiúk gyorsan kapcsoljatok a TV2-re, élőben mutatják ahogy Juhász beismeri a bűneit, tényleg az üzbég maffia ügynöke, MOST ISMERI BE, nézzétek!!!
Válasz erre 

masada 2016.09.10. 09:22:07

Meg lehet nyugodni, mert más országban sem szívlelik a rongyos menekülttömeget akik majd az utcán és segélyekből élnek
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 09:22:08

@pamut:

"neked nem szóltak hogy már a pápa is soros-ügynök migránssimogató akit gyűlölnöd kell? :DDD"

Olyan ez a migráns kérdés, mint a cigány kérdés. Az első kerületből nem zavar, hogy a miskolci Avason balhéznak rejtették, így könnyű megértőnek és PC majomnak lenni a drága cociológusoknak és a jogvédőknek.

Az igazán vicces az, hogy Svédországban is kiderült, hogy a nagyon PC majom migránsimádó politikusok nem a "gyönyörűséges" multikulti negyedban laknak.

Szóval könnyű más faszával verni a csalánt!

Okés, a gyülöletkampány rossz, a migráns jó. Mi lenne a jó megoldás szertinted?
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 09:31:32

@desw:
nem is tudom, pl. abbahagyni a közpénz-milliárdokból finanszírozott uszítást, őrjöngést, hisztérikus gyűlöletkeltés, a magyarok gyűlölet-szektává züllesztését, ez pl. egséz jó ötlet lenne, már persze csak annak aki nem gyűlöli a magyarokat és nem akarja hogy mindent elpusztítson ebben az országban a fideszes gyűlölet és egy normális társadalom legyen itt ne pedig tömegpszichózis.

a szerencsétlen menekültekkel meg semmi dolgunk, mert eddig se ide jöttek, legfeljebb áthaladtak, a kerítés óta meg még kevesebben haladnak itt át, soha a büdös életben nem voltunk célország, innen még az őslakosok, a magyarok is elmenekülnek tömegével, ami egyébként igazi nemzeti tragédia, de ez is csak minket magyarokat izgat, a fideszesek telibeszarják és kényszeresen félrebeszélnek meg hárítanak ez ügyben is. a

az antikeresztény gyűlöletkmapány és gyűlölet-népszavazás még egy célországban is förtelmes lenne de nálunk totálisan megmagyarázhatatlan ez ugyanis nem magyar probléma hanem német. ja a kvóta-blöff sem érdekel mielőtt azzal a baromsággal jönnél, azt is csak az agymosottaknak tudták beadni, ráadásul közben Rogánék tízmilliárdokat kaszálnak azzal hogy ázsiai maffiózóknak árusítják ki a magyar állampolgárságot ezresével.

Szóval egész nyilvánvaló hogy ez csak terelés az orbánmaffia gaztetteiről, miközben borzalmas károkat okoz az országnak, a magyarságnak, ráadásul a népszavazás hamarosan kiváló hivatkozási pont lesz a hazaáruló Orbánnak amikor majd ki akarja tépni Magyarországot az EU-ból.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.09.10. 09:37:21

@pamut: Hagyjuk már. Én nem akarom hogy Európába jöjjön egy arab vagy néger se. Nem azt nem akarom hogy Magyarországra ne jöjjön, hanem azt hogy Európába ne. Érted?

Miért nem? elveszi a magyar melós külföldi munkáját. Mivel agyhalott, 200 évig baloldali lesz a színesbőrü. + büdös, ronda és allahakbarozik

Csinálja otthon a majom. Nekünk 10 évet kellett várni az EU tagságra, a szerbek most is várnak, de egy afrikai majom meg menjen, mert joga van hozzá?

LÓFASZT
Válasz erre 

wasserkopf 2016.09.10. 09:52:45

@caliyoung: Inkább maradok még egy kicsit, és saját beleiddel fojtalak meg....
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.09.10. 09:52:47

@dunántúli gyerek: "Sőt még az osztrákokat is lebutította az Orbán, azért van 3 órás sor hegyeshalomnál."

Azért van 3 órás soi, hogy szokja a magyar parsztja, hogy milyen lesz nyugatra menni, amikor 2018 után orbán kiléptet titeket az EU-ból.

Majd az Führeretek parancsára azt is megnépszavazzátok. meg meg nemzetikonzultáljátok.
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.09.10. 09:54:34

@Willkommenskultur: "Én nem akarom hogy Európába jöjjön egy arab vagy néger se."

Akkor költözz ki Moszkvába. Bár ott is van belőlük elég sok. Szóval csak az Északi sark marad neked. Legalább ott ártod majd a legkevesebbet az embertársaidnak.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 09:55:00

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: hehe
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.09.10. 09:55:38

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: hihi
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.09.10. 09:56:50

@Tiszteltetem Brüsszelet:

csak nehogy Lázló Petra a tárgyalás után a te fejedebe rúgjon egy nagyot. Bár sok agyvelőt nem tud kirugdosni onnan.
Válasz erre 

chrisred 2016.09.10. 09:58:11

@dunántúli gyerek: "Persze nagylelküen elfelejted hogy van itt 2010hez képest 500 ezer nem közmunkás munkahely is,..."

Úgy érted, itt az Európai Unióban?
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.09.10. 09:59:23

@dunántúli gyerek: @Willkommenskultur:

mi van dunáqntúli náci zabigyerek, lebuktál hogy 18 nicked van? Legalább kihagytál volna 10 percet a két azonos válasz közt, akkor legalább azt hittem volna hogy két buzi védelmezi egymást.

Hihi, hehe!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 10:06:00

@chrisred: hehe
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 10:06:48

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: hihihi
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 10:08:04

@pamut:

"az antikeresztény gyűlöletkmapány és gyűlölet-népszavazás még egy célországban is förtelmes lenne de nálunk totálisan megmagyarázhatatlan ez ugyanis nem magyar probléma hanem német."

Ja! Meg francia, meg svég, meg angol, meg osztrák...
Meg aztán talán hallottál róla, hogy a PC svédek és osztrákok épp most próbálnak visszatoloncolni pár drágaságot Magyarországra és Görögországba.

"a szerencsétlen menekültekkel meg semmi dolgunk, mert eddig se ide jöttek, legfeljebb áthaladtak, a kerítés óta meg még kevesebben haladnak itt át"

Akko' csak jó valamire az a kerítés, nem-e??? Orbán monnyon le!

"Szóval egész nyilvánvaló hogy ez csak terelés az orbánmaffia gaztetteiről, miközben borzalmas károkat okoz az országnak, a magyarságnak, ráadásul a népszavazás hamarosan kiváló hivatkozási pont lesz a hazaáruló Orbánnak amikor majd ki akarja tépni Magyarországot az EU-ból. "

Heee? Tehát tulképpen a migránsok az Orbán-maffia emberei? Ez a terelő hadművelet? Nem vagy te egy csöppet Orbán-fóbiás, Morzsa?

A kérdés az, hogy mi legyen a "MENEKÜLTEKKEL"??
- jöhet az EU-ba, amennyi akar (akár 10-20-50 millió is), vagy legyen felső korlát?
- mi legyen a bűnöző migránsokkal?
- mi legyen a nem menekült menekültekkel?
Válasz erre 

moletty 2016.09.10. 10:09:00

@Zsuzsi25: Basszon szájba egy arab csődör a ravatalodon!:D
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 10:12:26

@Willkommenskultur:
látom német vagy, ezért nem beszélsz magyarul.
a következő mondatot kéne lefordíttatnod egy programmal hogy értsed:

"a szerencsétlen menekültekkel meg semmi dolgunk, mert eddig se ide jöttek, legfeljebb áthaladtak, a kerítés óta meg még kevesebben haladnak itt át, soha a büdös életben nem voltunk célország, innen még az őslakosok, a magyarok is elmenekülnek tömegével, ami egyébként igazi nemzeti tragédia, de ez is csak minket magyarokat izgat, a fideszesek telibeszarják és kényszeresen félrebeszélnek meg hárítanak ez ügyben is"

az meg hogy a németek mit csinálnak ahhoz mi a lófasz közöd? ja hogy német vagy akkor meg mit pofázol bele a mi dolgunkba, ez itt Magyarország, semmi közöd hozzánk magyarokhoz.

"elveszi a magyar melós külföldi munkáját."
röhejes máskor meg azt mondod hogy soha nem dolgoznak a menekültek, egyébként is a németek dolga kinek adnak melót, ilyen alapon gyűlölhetnéd és népszavazhatnál az összes több szomszédos kelet-európai ország meg a lengyelek ellen hisz azok is "elveszik" a magyarok munkáját a németeknél, hisz németország eleve azért létezik hogy nekünk ne csak brüsszelen át adjon segélyt de közvetlenül is adjon munkát :D

mondták még neked hogy igen hitvány minőségben dolgoztál ki kamu ürügyeket magadnak a gyűlölködés önigazolására? azért nem mondták még ezt neked mert normális ember szóra se méltat téged.
Válasz erre 

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2016.09.10. 10:13:53

A hazáját védte, ahogy az egri nők is. Bár kicsit gyenge eszközökkel sajnos.

Javaslom a Bayer-féle lovagkeresztre.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 10:23:35

@pamut: Bocs tesó én 10 évet vártam az EU tagságra, úgyhogy nem engedem meg hogy a dögevők csak úgy EU polgárok legyenek.

Az a közöm hozzá hogy akkor ide is jöhetne a kecskebaszó útlevél nélkül Németországból. Viszont nem fog mert a határon lelőjük mint a kutyát.
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 10:24:06

@desw:
"Ja! Meg francia, meg svég, meg angol, meg osztrák..."
igen, részben, de főleg német.
a franciáknál pl. több millió muszlim él évtizedek óta az afrikai gyarmati korszakuk örökségeként, ott a mostani menekültválság csak egy apróság a már ott élő francia-arabokhoz képest, de nem akarlak összezavarni, ahogy az angolokhoz sem most menekültek pl. Indiából meg Pakisztánból, hanem dettó a gyarmati múlt öröksége, szóval ez ott annál ezerszer összetettebb mint ahogy azt neked itt beadta az orbánmaffia.

"Meg aztán talán hallottál róla, hogy a PC svédek és osztrákok épp most próbálnak visszatoloncolni pár drágaságot Magyarországra és Görögországba."

igen, hallottam, nem fog sikerülni, de ha sikerülne is azok 24 órán belül visszamennének nyugatra, de arra jó ez is hogy te is told a félelem-kampányt.

"Akko' csak jó valamire az a kerítés, nem-e?"
Igen, jó, mindig is azt mondtam hogy az EU-nak őriznie kéne a saját külső határait és ott helyben dönteni arról ki jöhet be és ki nem, és ezt kéne "Európa erős emberének" elérnie, de persze ő nem Európát akarta erősíteni (sőt...) hanem a saját pecsenyéjét akarta itt sütögetni és a hős határvédő pózában virítani hogy az egysejtű magyarok bevegyék hogy ő a hősük és megint rá szavazzanak.

"Tehát tulképpen a migránsok az Orbán-maffia emberei?"
ezt a hazugságot hogy sikerült kihoznod? nagyon szarul nyomod a kiforgatást-csúsztatást, kéne még pár leckét venned a habony-féle trollképzőben.

"A kérdés az, hogy mi legyen a "MENEKÜLTEKKEL"??"
Lassan mondom, hogy te is felfogd (persze nem fogod):
Magyarországon NINCS menekültprobléma! Hiába hazudjátok hogy Magyarország a földi paradicsom ahová ezerbillárd arab akar jönni mert ez itt a maga a tejben-vajban fürdő mennyország, nem igaz! Nincsenek itt, nem is akarnak idejönni, aki mégis idetéved minden vágya hogy tovább menjen nyugatra és tovább is megy! kb ugyanúgy vannak vele mint több százezer magyar akik ma is csak azon törik a fejüket hogy tudnának lepattanni innen!

azért foglalkozol ezzel mert neked is sikeresen kimosták az agyad, mert egy manipulált balek vagy aki nem fogja fel hogy egy nem létező problémával vezeti az orránál fogva orbán miközben szétlopja és szétveri Magyarországot. De rákérdezek: ez téged nem is zavar ugye hisz te nem magyar vagy, hanem fideszes....
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 10:27:07

@dunántúli gyerek:
bocs tesó nem te vagy az EU, nem te dirigálod az EU-t, nem te vagy 500 millió ember szóvivője, helyedre, ül.

"a határon lelőjük mint a kutyát."

LÁTJÁTOK FIDESZESEK????

LÁTJÁTOK BAZDMEG?

Ezt akartátok? Tébolyult gyűlölködésbe züllött barbár antikersztény Magyarországot? Megkaptátok, ugye örültök?
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 10:30:31

Gyorsan emberek, kapcsoljátok be a TV-t, a TV2-n épp most élőben vallja be Juhász hogy éjszaka felgyújtott egy árvaházat és megerőszakolt három özvegy mozgássérültet, gyorsan-gyorsan, BEVALLJA, értitek ő saját maga vallja be nézzétek!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

chrisred 2016.09.10. 10:32:10

@dunántúli gyerek: "Bocs tesó én 10 évet vártam az EU tagságra, úgyhogy nem engedem meg hogy a dögevők csak úgy EU polgárok legyenek."

Azt hiszem, a legszemléletesebb példa vagy arra, hogy az EU tagságra nem csak várni kellett volna, mint a sültgalambra, hanem tenni azért, hogy valóban méltó lehess az EU állampolgárságra.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 10:32:13

@pamut: Hát, valóban nem ti diktáljátok az EUt hanem Orbán, sajna beszoptátok ezt is.

A köv. 8 méteres kerítésünket Angela fizeti, és a közmunkás haverjaid verik majd a cölöpöket, te majom.

hehe
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 10:33:35

@chrisred: Mondjuk a dzsindzsában eldobálni a papírjaimat és irány Ausztria, mint a dögevők?

Ilyenformán kellett volna a kezembe venni a sorsomat? hehe
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 10:35:55

@dunántúli gyerek:

:)

néha eszedbe jut hová süllyedtél? vannak még tiszta pillanataid? vagy már totálisan elborultál, végleg és gyógyíthatatlanul?
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 10:39:16

@pamut:

"a franciáknál pl. több millió muszlim él évtizedek óta az afrikai gyarmati korszakuk örökségeként..."

Imádják is őket baromira! Nézzük csak meg, hogy mi lett náluk. Ezt akarjuk?

"angolokhoz sem most menekültek pl. Indiából meg Pakisztánból, hanem dettó a gyarmati múlt öröksége, szóval ez ott annál ezerszer összetettebb mint ahogy azt neked itt beadta az orbánmaffia."

Jaja! Gondolom azért építenek most az angolok Calais-nál falat, hogy nehogy megszökjön tőlük a sok jóravaló füstös, ugye?

"igen, hallottam, nem fog sikerülni, de ha sikerülne is azok 24 órán belül visszamennének nyugatra, de arra jó ez is hogy te is told a félelem-kampányt."

A kérdés az, hogy ha ennyire klassz a sok füstös, akkor miért akarja mindenki lepasszolni őket?

"Igen, jó, mindig is azt mondtam hogy az EU-nak őriznie kéne a saját külső határait és ott helyben dönteni arról ki jöhet be és ki nem, és ezt kéne "Európa erős emberének" elérnie, de persze ő nem Európát akarta erősíteni (sőt...) hanem a saját pecsenyéjét akarta itt sütögetni és a hős határvédő pózában virítani hogy az egysejtű magyarok bevegyék hogy ő a hősük és megint rá szavazzanak."

Orbán (és kb minden 10-es IQ feletti lény) a kezdetektől arról beszélt, hogy közös eu-s megoldás és határvédelem kellene, közös ellenőrzés pl a görögöknél. Mivel a brüsszeli majmok lehurrogták, ezért jött a kerítés a magyar határra. Figyelj az időrendre, mert a végén még azt kell gondolnom rólad, hogy szándékosan hazudsz!

"A kérdés az, hogy mi legyen a "MENEKÜLTEKKEL"??"
"Lassan mondom, hogy te is felfogd (persze nem fogod):
Magyarországon NINCS menekültprobléma!"

Hazudsz! Pont a napokban volt vmi kis oltalmazott szomáliai feka, aki bántott egy nőt és utána lopott Magyarországon.

Olvass, Bucika:
index.hu/belfold/2016/09/08/orizetbe_vettek_egy_menekultet_budapesten/

"azért foglalkozol ezzel mert neked is sikeresen kimosták az agyad, mert egy manipulált balek vagy aki nem fogja fel hogy egy nem létező problémával vezeti az orránál fogva orbán miközben szétlopja és szétveri Magyarországot. De rákérdezek: ez téged nem is zavar ugye hisz te nem magyar vagy, hanem fideszes.... "

Nem létező probléma?? Normális vagy, b+??? Ha a németekhez mehetnek, akkor átjöhetnek épp ide is.

És kurvára zavar az Orbán maffia működése, de itt most a menekültekről beszélünk. Vágod??
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 10:48:58

friss fideszbűnözéses hírek megvannak fiúk?:

Matolcsy gold-digger picsáját a mi közpénzünkből tömik:

"Vajda osztályvezetői fizetést kapott, holott nem is volt osztálya. Vajda Zita minden hónapban felvette – a jegybanki tájékoztatás szerint – a nettó bő 1,1 millió forintos bérét, de 2014 végén bekerült a Pallas Athéné Domus Innovationis (PADI) Alapítvány kuratóriumába is, továbbá 2015 szeptemberétől a PADI által akkor létrehozott Vízház Ingatlanfejlesztő Zrt. igazgatósági tagja."

mondjuk jogos, hisz jógaoktató a kislányka, szóval jogosan ül közpénz-milliárdokat osztogató alapítvány vezetésében és joggal veszi fel az 1,7 milliós fizetését, igaz ugye kollaboráns fideszesek?
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 10:58:24

@pamut:

Ezzel is spórolt nekünk a mi Gyurink! Mert ugye felelősségteljes munka az övé, így a kiegyensúlyozott szexuális élet nagyon fontos. Na most ha minden nap járna hozzá luxusribanc, akkor az sokkal többe kerülne nekünk. Jobb és olcsóbb, hogy van egy háziprostija!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 11:01:57

@pamut: Most már csak arra kéne vmi NOL-on kívüli forrás hogy a nő Matolcsy nője és jógaoktató (mármint attól még lehet jogász/közgazdász hogy jógát is oktat). Nem mintha nem hinnék el mindent onnan de tudod azt olyan emberek nem olvassák akik 2018ban itt szavazni fognak.

házi feladatot megkaptad, hehe
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 11:04:04

@desw:
"Imádják is őket baromira! "
1. ennek mi köze a mostani menekültválsághoz?
2. ennek mi köze Magyarországhoz?
3. miután a franciák gyarmatosították Afrikát és helyre kis népirtásokat szerveztek ott, nem gondolod hogy kissé egyoldalú a hozzáállásod?

"Nézzük csak meg, hogy mi lett náluk."
A franciák elkúrták az integrációt, ők negatív példa, más országokban ennél jobb a helyzet.
De mit is izgat téged Franciország? Ennyire nem vagy magyar hogy nem a tragikus magyar bajok izgatnak? soroljak párat ami izgathatna téged ha magyar lennél?

"Gondolom azért építenek most az angolok Calais-nál falat, hogy nehogy megszökjön tőlük a sok jóravaló füstös, ugye?"
Hányszor mondjam már hogy ha már szó-kiforgatásra, csúsztatásra, trollkodásra adod a fejed, mert ennyire tartod magad, ekkora szarnak, akkor legalább ne egy debil óvódás szintén told a hazudozást? :(

"A kérdés az, hogy ha ennyire klassz a sok füstös, akkor miért akarja mindenki lepasszolni őket?"
kérdezd tőlük. bár mindketten tudjuk hogy nem érdekel téged a válasz, úgyis csak uszítani és gyűlölködni akarsz.

"Orbán (és kb minden 10-es IQ feletti lény) a kezdetektől arról beszélt, hogy közös eu-s megoldás és határvédelem kellene"
:DDDDDDDDDDDDDd

ezt a pofátlan hazugságot bazmdeg! :DDD
te magad meg a kollégáid hányszor hazaárulóztatok le engem (is) hónapokon át amikor tavaly nyáron még azt mondtam hogy közös EU-s megoldás kéne közös határvédelemmel, erre jött a fideszes gyűlölködés hogy szemét föderalista vagyok aki be akarja olvasztani Mo.-t az EU-ba, meghogy az EU amúgy is béna szar nem tud minket megvédeni, meg hogy NEM-NEM-NEM nem adunk a szuverenitásunkból, meg a többi süket duma! :DDD
látom működik nálad is a múlt átporgramozása (is), jó droid vagy, szavazza fideszre! :D

"Hazudsz!"
Te hazudsz!!!

"Pont a napokban volt vmi kis oltalmazott szomáliai feka, aki bántott egy nőt és utána lopott Magyarországon."
Ez egyedi probléma semmi köze semmilyen nem létező Magyarország-célú bevándorláshoz! ilyen alapon az egész világ problémáit magyarnak lehetne hazudni te hazug! pont ez az a náci módszer amire az orbánmaffia alapozta az antikeresztény gyűlöletkampányát.....

"Ha a németekhez mehetnek, akkor átjöhetnek épp ide is."
MUTASS már csak egy arabot bazdmeg te hazug aki ide akarna jönni nem a németekhez? :D
miért hazudsz bazdmeg, kapsz a szajréból amit a maffia ellop tőlünk magyaroktól?

ennyire rettegsz hogy ha a maffiád lopásairól van szó?

"És kurvára zavar az Orbán maffia működése"
:DDDDD
minden erőddel a terelésen vagy, abszolút tolod a fideszes gyűlöletkampányt, egyszemélyes kis fidesz-propagandista vagy, lófaszt zavar téged a maffia!
Válasz erre 

Ejkekjetter 2016.09.10. 11:05:39

Remélem nem lesz háború soha kis hazánkban, de megnyugtat a tudat, hogy ha lenne esetleg, akkor jöhetnének bármivel ellenünk, igaz nagy magyarjaink nem tántorítanának, és akár teniszütőkkel is kiállnának a szőnyegbombázás alá, és visszakúrnák a gránátokat, ahonnan jöttek. Brávó, sok hazafi.
Persze én tudom, hogy az teljesen más lenne, és hogy MI nyugodtan húzhatnánk a picsába akár anyánkon áttaposva is, mi sosem lennénk migránsok, és velünk ellentétben ez a sok aljas geci pusztán azért jön, (és direkt ide Magyarországra) mert Brüsszelben összeesküdtek, hogy beleszarnak a föld szívcsakrájába, de bazmeg, hogy a faszopmba lehet mindenki ilyen kibaszott empátiahiányos fossal töltött zokni?!
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 11:07:07

@dunántúli gyerek:

tudom én hogy a te képességeidből nem telik arra hogy 10 mp alatt utánanézz egy hírnek, és ezt onnan tudom hogy fideszes vagy.

de én szánom az ilyen debileket mint te és segítek nekik, mert a debileknek segítség kell, ahogy a keresztény értékrend is mondja, nem pedig leggépuskázni őket ahogy te akarod tébolyult őrületedben az ISIS elől menekülőket.

idézek egy sort, ha a többit nem találod (ami szanszos a képességeid alapján) ki akkor majd tovább segítek:

"a jegybanki válasz maga hozza összefüggésbe Matolcsyék válását Vajda Zitával."
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 11:08:07

@Ejkekjetter: Mi hogy lennénk már migránsok és hogyne mehetnénk az EUban oda ahova akarunk?

Mármint miránk magyarokra gondolok nem tudom te hova sorolod magad.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 11:09:02

@pamut: Nem érdekel, kopizd a linket ide, ha van.
Válasz erre 

chrisred 2016.09.10. 11:10:52

@dunántúli gyerek: Erre nem jár senkinek uniós állampolgárság, és ugyanannyit ér, mintha üldögélsz a fenekeden és volt KISZ titkárokra szavazgatsz, hogy majd elhozzák neked a Kánaánt.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 11:16:24

@chrisred: Nade mivel a migri állampolgárság nélkül is ronda, büdös és nem dolgozik viszont terrorista aki a rózmbókot is magával akarja hozni később, egyszrübb szimplán nem beengedni, ha már bejött, leölni mint a nyulat.

Abból tanulna.
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 11:22:58

@dunántúli gyerek:
anyádnak parancsolgass vagy a kutyádnak ha ők hagyják, ha olyan debil vagy hogy nem bírsz rákeresni tőlem agyvérzést is kaphatsz te kollaboráns hazaáruló.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.09.10. 11:34:56

De nekünk lesz nemsokára a legszebb kerítésünk Európában,nem a calaisiaknak vagy a spanyokoknak. Dupla 4,5 méteres, tetején szögesdróttal, 2 között kutyás őrökkel, hőkamerás rendszerrel és drónokkal...már alig várom.

A számlát brüsszelben lehet benyújtani. Pár év múlva felveszik a szerbeket, eladjuk nekik, és szórakozhatnak majd ők a buckalakókkal. A Magyar Királyságban is ez volt a rácok dolga, ehhez jól értenek.
Válasz erre 

vasgyuszi 2016.09.10. 11:35:37

Lepuskázni mindet a szarba, oszt jónapot. Nem picsogni. Ez egy újkori honfoglalás, ha nem vettétek volna észre. Néhány évtized és a fehérember lesz a csicska Európában. Gratulálok a sok liberális balfasznak!
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 11:35:49

@pamut:

"1. ennek mi köze a mostani menekültválsághoz?"

Mondjuk számomra talán azt mutatja, hogy ha eddig sikertelen volt az integráció, akkor ha jön még újabb több milliónyi, akkor még nagyobb gondok lesznek.

"2. ennek mi köze Magyarországhoz?"

Az Eu tagjai vagyunk, határos pl Ausztriával, csak pár óra utazás.

"A franciák elkúrták az integrációt, ők negatív példa, más országokban ennél jobb a helyzet."

"jobb" a helyzet?? Tehát nem jó, csak jobb. A kérdés az, hogy füstösék nélkül jobb lenne-e Európa??

Ja, és az angol "sikerekről":
www.youtube.com/watch?v=v4NOSe1LQTc
www.youtube.com/watch?v=nP0XTvuRycY

"De mit is izgat téged Franciország? Ennyire nem vagy magyar hogy nem a tragikus magyar bajok izgatnak? soroljak párat ami izgathatna téged ha magyar lennél?"

Téged molesztál Orbán, b+?

Te csak egy dologra tudsz koncentrálni? Az elképzelhetetlen szerinted, hogy valakit Orbánék ÉS a menekültek IS zavarnak?? Olvastad ezt a bloggot egyáltalán, vagy csak behányod ide az Orbán- fóbiádat végtermékét?

"Hányszor mondjam már hogy ha már szó-kiforgatásra, csúsztatásra, trollkodásra adod a fejed, mert ennyire tartod magad, ekkora szarnak, akkor legalább ne egy debil óvódás szintén told a hazudozást? :("

Na ugye, Bucika! A világon mindehol imádják füstöséket, csak Magyarországon vannak Orbánék által megvezetett náci birkák, ugye? MIndeki kerítést és falat épít, mer' az Orbán!

"kérdezd tőlük. bár mindketten tudjuk hogy nem érdekel téged a válasz, úgyis csak uszítani és gyűlölködni akarsz."

Mesélj!

"Orbán (és kb minden 10-es IQ feletti lény) a kezdetektől arról beszélt, hogy közös eu-s megoldás és határvédelem kellene"
:DDDDDDDDDDDDDd

"ezt a pofátlan hazugságot bazmdeg! :DDD
te magad meg a kollégáid hányszor hazaárulóztatok le engem (is)..."

Ilyet én sosem mondtam.

"Pont a napokban volt vmi kis oltalmazott szomáliai feka, aki bántott egy nőt és utána lopott Magyarországon."
Ez egyedi probléma semmi köze semmilyen nem létező Magyarország-célú bevándorláshoz! ilyen alapon az egész világ problémáit magyarnak lehetne hazudni te hazug! pont ez az a náci módszer amire az orbánmaffia alapozta az antikeresztény gyűlöletkampányát....."

Ja, egyedi probléma! Ha a lányodat basznák meg, akkor is egyedi probléma lenne? Amíg nem erőszakoskodik minden egyes migráns, addig ez egyedi probléma lesz, b+? Normális vagy, b+?

"minden erőddel a terelésen vagy, abszolút tolod a fideszes gyűlöletkampányt, egyszemélyes kis fidesz-propagandista vagy, lófaszt zavar téged a maffia! "

Mi a terelés, baromarcú?? Olvastad a bloggot, b+? Tudod, hogy mi a téma?
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 11:38:40

@Ejkekjetter:

"Persze én tudom, hogy az teljesen más lenne, és hogy MI nyugodtan húzhatnánk a picsába akár anyánkon áttaposva is, mi sosem lennénk migránsok, és velünk ellentétben ez a sok aljas geci pusztán azért jön, (és direkt ide Magyarországra) mert Brüsszelben összeesküdtek, hogy beleszarnak a föld szívcsakrájába, de bazmeg, hogy a faszopmba lehet mindenki ilyen kibaszott empátiahiányos fossal töltött zokni?! "

Most egy mélyszegény magyar vagy román család átgyalogolhatna 5 határon és országon egészen Svédországig, csak mert jobb életet akarnak?
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 11:41:21

@desw: 'Most egy mélyszegény magyar vagy román család átgyalogolhatna 5 határon és országon egészen Svédországig, csak mert jobb életet akarnak?'

Igen. Azt hittem erről szól az EU. Persze ha cigány lenne biztos lenne vmi jogi kiskapu h visszabasszák őket mint Kanada.
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 11:48:30

@dunántúli gyerek:

Papírok és minden nélkül a zöldhatáron? Áttörhetne a határzáron? És kapna lakást, segélyt, költőpénzt, ...
Válasz erre 

giga66 2016.09.10. 11:48:34

László Petra a saját csapdájába esett bele
Szeretett volna öt perc hírnevet a hazai és nemzetközi bulvársajtóban
Arra számított hogy az elgáncsoltak közül valaki támadólag lép fel vele szemben amit kollegája rögzít
Kész a nap híre: Újságíróra támadtak, betelt a pohár....
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 11:49:54

@Ejkekjetter:

"de bazmeg, hogy a faszopmba lehet mindenki ilyen kibaszott empátiahiányos fossal töltött zokni?! "

Gondolom, te nagyon melegszívű vagy. Aztán hány menekültet fogadtál már örökbe?
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 12:02:31

@desw:
"Mondjuk számomra talán azt mutatja, hogy ha eddig sikertelen volt az integráció, akkor ha jön még újabb több milliónyi, akkor még nagyobb gondok lesznek."
Ez csak a francia példa (és ott is vannak részsikerek, nem tömeggyilkos terrorista a több millió francia-arab bármenyire is szeretnéd).
Az komoly hogy soha a büdös életben nem hallottál sikeres integrációról? :D ennyire csak nem lehetsz hülye bazdmeg.

ja és ismét: miért érdekel téged hogy más országokban milyen problémák vannak, ezt el bírnád végre egyszer magyarázni?
már azon túl hogy verd a hisztit?

"Az Eu tagjai vagyunk, határos pl Ausztriával, csak pár óra utazás."
Ennyi? :D Azt a képmutató álszent mindenet, és akkor mégis mi van? Ukrajna is a szomszédunk ahol meg háború van, amiatt miért nem aggódsz?

""jobb" a helyzet?? Tehát nem jó, csak jobb"
Van ahol jobb, van ahol teljesen jó, ez egy ma is zajló folyamat.
Mi közöd hozzá?
Miért nem Magyarországért aggódsz?
Miért nem az orbánmaffia közvetlen magyarellenes károkozásai miatt aggódsz?

ez komoly hogy beraksz két gagyi videót, és akkor mi van, akkor most minden angliai muzulmán terrorista tömeggyilkos? :D bazdmeg pont ez a legalajsabb fideszes húzásotok, a leggörényebb hazugság hogy pár terroristát összemostok ártatlanokkal sőt olyanokkal akik pont a terroristák elől menekültek.

és mi köze ennek amúgy Magyarországhoz???
Miért fontosabb neked egy angol muszlim mint az hogy hogy verik szét itt Magyarországok az oktatást, az egészségügyet, a jogállamot? miért terelsz?

"Téged molesztál Orbán, b+?"
bazdmeg a hazámat teszi tönkre. tudod minket magyarokat ez zavar, ha te ezt nem érted akkor nem vagy magyar.

"Te csak egy dologra tudsz koncentrálni?"
:DD az a képmutató hazug mindened szóval ezzel akarod kimagyarázni a totális félrebeszélésed? :D a dél-amerikia aszályról miét nem írsz bazdmeg? vagy az nem izgat csak pont az amivel most orbán terel a lopásairól? az eszkimók problémája miért nem izgat téged nem tudsz egyszerre többfelé figyelni?

"Ilyet én sosem mondtam."
ja persze akkor a kollégáid, hirtelen amikor fordul a fideszes széljárás és pont az ellenkezőjét kell mondani mint korábban akkor hirtelen nincs senki aki vállalná mit mondott korábban :DDD istenem de egyformák vagytok bazdmeg....

"Ha a lányodat basznák meg, akkor is egyedi probléma lenne?"
azt a gusztustalan full-demagóg személyeskedő kurva anyádat bazdmeg :D hogy süllyedhettél ilyen mélyre? :D
Orbánék kiraboltak több tízezer trafikost, az azért nem féj neked mert nem téged raboltak ki bazdmeg? amúgy ebben az országban olyan durva a családon belül erőszak hogy hetente öl meg egy magyar férfi egy magyar nőt, és ez ellen nem tesz semmit orbán, ha a te lányod ölnék meg akkor zavarna???

"Amíg nem erőszakoskodik minden egyes migráns, addig ez egyedi probléma lesz, b+?"
Mo-n nincsenek migránsok te hazug faszfej akárhányszor is hazudod!

"Mi a terelés, baromarcú?"
Az amit te csinálsz az!
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 12:03:33

@desw:

látom azzal leplezed az aljasságodat hogy másokat fikázol.

szánalmas....
Válasz erre 

Buchhalter 2016.09.10. 12:05:45

@pamut: Enyhén szólva is visszataszító a viselkedésed.Provokálsz,zagyválsz összevissza.Aki ellent mer neked mondani az csak náci vagy Orbanista lehet.Nem vagy te egy kicsit is egy bites agy?A firkálásaid alapján annak tűnsz.De mond csak az Ausztrálok is szemét nácik ,mert foggal-körömmel védik az országukat a "menekültektől" egy ázsia vadbarom miért hozzájuk és miért nem egy békés muszlim országba akar menni?Nem lóg ki a lóláb,hogy csak élősködni akar a segélyeken?És a többség miért csak férfi?Ha igazi férfi vagyok nem a nőket és gyerekeket tolom magam előtt,hogy nekik jobb legyen?Jaaa ott a nők csak bio szaporító gépek?Kölköt meg bárkivel lehet gyártani??De furcsa!És az USA mexikói határnál lévő szögesdrótja?Izraelé?Akkor a zsidók is nácik?
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 12:07:38

Csak a tények kedvéért:

1. Magyarországon nincsenek migránsok és nem si akarnak idejönni mert nem hülyék.

2. Ez az egész gyűlöletkampány és gyűlölet-népszavazás csakis Orbán személyes politikai érdekét, megerősítését szolgálja.

3. Kiváló hivatkozási alap lesz ez a szar az EU-ból kilépés melletti kampányhoz, mert Orbán erre készül. Putyin elvtárs már várja.

4. Ez az uszítás és gyűlölködés egy mélyen anti-keresztény förtelem, ahogy a szavazás is egy antikeresztény szavazás lesz. A fideszes gyűlölet-kamion nem csak a nyugatból, de a keresztény értékvilágból is ki akarja tépni az országot.

5. A gyűlölet-kampány és szavazás vegytiszta náci módszerre épül, pontosan követik a nácik receptjét.

6. Közben már az 50-es évek szintjére züllesztették a fideszbolsik az országot a kollaboráns droidjaik legnagyobb örömére.
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 12:14:42

@Buchhalter:
a fröcsögésed leszarom, ha te erre élvezel akkor egészségedre.
soha nem náciztam le az ausztrálok, épp itt írtam fentebb hogy EU-s közös kerítést és megoldást javasoltam hónapokon át, de tudod az agymosott zombiknak mint neked ez nem megy át.

"Nem lóg ki a lóláb,hogy csak élősködni akar a segélyeken?"
1. ez a te gyűlölet-alapú előítéled, a többség még nem is tud annyira németül hogy dolgozzon.
2. biztos van köztük is segélyleső, ahogy minden népben vannak (de nem mind!), sőt pl. egész Mo. is az EU-s segélyen él. Aki tényleg csak azt akarja azt szépen ki lehet dobni az EU-ból, potyautasra nincs szükség, ahogy mondjuk a te gyűlölködésedre se lenne.

"És a többség miért csak férfi?"
1. Kibaszottul lemaradtál pár körrel, frissítsd az infóidat, már nem többség.
2. eleinte valóban többség a férfi volt, ahogy sok magyar családnál is az van hogy a férfi megy előre amikor migrálnak nyugatra és miután ő összehozott egy biztos pontot, megy utána az asszony meg a gyerek. tudod vannak ahol a férfiak vállalják a felelősséget a családjukért.

"Ha igazi férfi vagyok nem a nőket és gyerekeket tolom magam előtt,hogy nekik jobb legyen?"
:DDDD
ez neked az igazi férfi aki az asszony mögé bújik? :DDDDD

"Jaaa ott a nők csak bio szaporító gépek?"
mi van, debilke? ennyire agyadra ment a propaganda? mi ez a debil szint? vagy épp agyvérzésed van te szerencsétlen?
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 12:30:08

@pamut:

"Az komoly hogy soha a büdös életben nem hallottál sikeres integrációról? :D ennyire csak nem lehetsz hülye bazdmeg."

Na! Taníts, Mester! Iszom a szavaidat! Remélem nem vagy szégyelős és mesélsz a sikeres integrációról.

"ja és ismét: miért érdekel téged hogy más országokban milyen problémák vannak, ezt el bírnád végre egyszer magyarázni?"

* Mert Európáról van szó, és egyelőre Schengen miatt bármikor bárki átjöhet Magyarországra is. Aztán az egyre erősebb idegenellenes hangulat miatt előbb-utóbb nagy balhé lesz (már van) a németeknél, franciáknál, angoloknál...

"Ennyi? :D Azt a képmutató álszent mindenet, és akkor mégis mi van? Ukrajna is a szomszédunk ahol meg háború van, amiatt miért nem aggódsz? "

Ukrajna nem Schengen tagja, és most a migránsokról beszélünk.

"Mi közöd hozzá?"
Lásd *

"Miért nem Magyarországért aggódsz?
Miért nem az orbánmaffia közvetlen magyarellenes károkozásai miatt aggódsz?"

Mindkettő érdekel, de ITT MOST A MIGRÁNSOKRÓL beszélünk, nem Orbánról.

"ez komoly hogy beraksz két gagyi videót, és akkor mi van, akkor most minden angliai muzulmán terrorista tömeggyilkos?"

Nem a terrorizmus a legnagyobb gond füstösékkel, ahogy a cigányokkal sem a terrorizmus a gond. A rablás, a betörés, a lopás, az erőszak, ... a gond, amivel minden áldott nap találkozhatsz, ha olyan környéken élsz. Ahogy írtam: könnyű megértőnek és PC majomnak lenni az első kerülteből.

"bazdmeg a hazámat teszi tönkre. tudod minket magyarokat ez zavar, ha te ezt nem érted akkor nem vagy magyar."

Engem mindkettő érdekel, te meg Orbán-fóbiás vagy és emiatt megvakultál. Mást nem látsz, csak a gonosz Orbán. Vedd be a nyugtatódat, haver. Csak ne igyál rá!

"a dél-amerikia aszályról miét nem írsz bazdmeg?"

Az elég messze van ahhoz, hogy túlzottan!!! ne izgasson. Egyébként az egész világ történései izgatnak, de itt most tudtommal nem a délamcsi aszályról van szó. Szólj, ha tévedek!

"azt a gusztustalan full-demagóg személyeskedő kurva anyádat bazdmeg :D hogy süllyedhettél ilyen mélyre? :D"

Ja, ez már fájt, mi? Pedig egyedi eset lenne. Mi a problémád, Bucika? Beszélgess már azokkal, akiket füstösék zaklatak.

"Orbánék kiraboltak több tízezer trafikost, az azért nem féj neked mert nem téged raboltak ki bazdmeg?"

Most a tarfikokról szól a blog?

"amúgy ebben az országban olyan durva a családon belül erőszak hogy hetente öl meg egy magyar férfi egy magyar nőt, és ez ellen nem tesz semmit orbán, ha a te lányod ölnék meg akkor zavarna??? "

És ez a heti egy gyilkosság most kevés vagy sok szerinted? Importáljunk még erőszakosok majmokat Afrikából, hogy több legyen?

"Mo-n nincsenek migránsok te hazug faszfej akárhányszor is hazudod!"

Hazudsz!
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 12:31:25

@pamut:

"látom azzal leplezed az aljasságodat hogy másokat fikázol.

szánalmas.... "

Mi a fikázás? Egyszerű kérdés volt.
Válasz erre 

Buchhalter 2016.09.10. 12:44:07

@pamut: Baszd meg köcsög kiforgatod a mondataim!Nem gyülölködöm ,de amikor az embert fellöki egy taho arab majom a kölni vasútállomáson mit gondoljak róla?!Nem is beszéltem eddig németekről.Honnan jött majom?!Azért beszélek veled így ,mert átmentél primitívbe!Vedd már észre magad?Szerinted nem lehet téged sarokba szórítani,hogy melyik lakásból írógatsz?Szerintem valaki hamarosan elfog kapni a stílusod miatt és kapsz egy kiadós verést.Szerintem megérdemled.Roppant okosnak érzed magad a bunkó beszólásaiddal.Nem érzem magam szerencsétlenek ,de aki ide hány ennyi fossadékot azzal Önismereti gondok vannak.Bocs,sok európai nem akar menekülteket!Megtelt a hajó!Nincs több pénz erre!Ennyi!De gondolom ez se érthető.Értelmesen vitázni nem lehet veled.
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 12:44:35

@desw:
"Na! Taníts, Mester!"

Szívesen, látom rád fér. Sok millió teljesen békés muszlim él Nyugat-Európában. Meg ami azt illeti az USA-ban és Kanadában is. Egyik nemrég lett pl. London főpolgármestere, az egyik homoki nigger aki szerinted most épp a lányodat kéne hogy erőszakolja, na az meg az USA elnöke.

"Mert Európáról van szó, és egyelőre Schengen miatt bármikor bárki átjöhet Magyarországra is"
hagyd a sület képmutatást ezt még a zombi kollégáid is kiröhögik. magasról szartok ti Európára, és Európának sincs szüksége arra hogy kamu könnyeket hullassatok értük miközben a saját hazád gondjaira meg magasról szarsz. Annak pedig semmi jele hogy német vagy svéd tömegek akarnák ellepni a full gazdag Mo-t, se muszlim németek, svédek, sem őslakosok, és nem is várható ilyen még vagy 200 évig, inkább az vérható hogy magyarok menekülnek a nagy magyar jólét elől nyugatra.
mondom az ilyen ostobaságokat az echo tv-n pirított agyhalott kollégáidnak próbáld beadni, de ezt még ők is kiröhögik majd.

"Ukrajna nem Schengen tagja, és most a migránsokról beszélünk."
És akkor mi van, az orosz rakéták majd várnak a schengeni engedélyre a határon?
mutass már bazdmeg csak egy német vagy svéd állampolgár muszlimot aki ide akarna jönni Mo-ra te hazug pánikkeltő fideszes hisztérika.

"Lásd *"
Lásd *

"Mindkettő érdekel"
halál faszét érdekel téged, ha érdekelne minimum ugyanaennyit hisztiznél amiatt is de szarsz rá, sőt azzal hogy orbán migráns-gyűlölködését tolod SEGÍTESZ az orbánmaffiának TÁMOGATOD az orbánmaffiát, szóval süketelj másnak.

" A rablás, a betörés, a lopás, az erőszak, ... a gond, amivel minden áldott nap találkozhatsz, ha olyan környéken élsz."
A rossz környékek valóban bajosok, a helyi rendőrség és állam dolga megoldani őket. Hopp! Már megint nem a magyar problémák miatt aggódsz, nahát! :D

"Engem mindkettő érdekel"
ezt hazugságodat ugyebár már rég cáfoltam, pontosabban te magad cáfolod folyamatosan...

"Az elég messze van ahhoz, hogy túlzottan!!! ne izgasson."
Oké, akkor a horvát vagy szlovák belpolitika miért nem izgat, túl messze van?

"Ja, ez már fájt, mi? "
neked szégyen ez az öblös, tahó demagógia, de ahogy elnézem a szellemi színvonaladat te még büszke is vagy rá :D

"Most a tarfikokról szól a blog?"
Nocsak, nocsak, megint menekülsz a blog meg orbán terelése mögé, a németek baja érdekel, de a magyar baj meg nem? :D képmutató hazug faszfej mintha nem írtam volna le ezerszer hogy ez a fideszbűnözés terelési akciója...

"És ez a heti egy gyilkosság most kevés vagy sok szerinted? "
Azt a képmutató kurva anyádat, leleplezem hogy szarsz telibe a magyar bajokra és még neked áll feljebb :D igazi fidesztálib vagy, szerinte orbán egyik kedvence vagy :D

"Hazudsz"
te hazudsz.
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 12:46:17

@desw:
kérdésnek álcázott fikázás volt, mondjuk egy olyan hitvány alaktól mint te nem várom hogy beismerje ezt akármennyire is nyilvánvaló.

szerinted kéne több pénzt költeni a magyar egészségügyre?
akkor MIÉRT NEM fogadsz be pár beteget a lakásodba te demagóg faszfej?
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 12:48:59

@Buchhalter:
"kapsz egy kiadós verést.Szerintem megérdemled."

látjátok, így szabadul el majd szép lassan az erőszak is, így volt ez a 30-as évek Németországában is, előbb a totális gyűlölet-propaganda, ami idővel csak rosszabb és rosszabb lett.

büszkék vagytok fideszesek, hogy tombol a gyűlölet az országban?

büszkék vagytok fideszesek, hogy tombol a tömegpszichózis?

büszkék vagytok fideszesek, hogy tombol az anti-keresztény uszítás hergelés, félelem-keltás, hisztéria?

büszkék vagytok fideszesek, hogy ezerrel pusztítjátok le a magyarok egy részének mentális állapotot?
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2016.09.10. 12:49:45

@pamut: Tisztázunk egy két dolgot:

1, Soros Gyuri képzett filozófus, aki kufárkodásra adta a fejét, utána lehet nézni, Karl Popper tanítványa, Popper Bécsi körös filozófus, ők azok aki köpenyt váltva 45-öt után átkeresztelték magukat Harvard-köri filozófusoknak. Nektek pedig fogalmatok sincs róla, hogy ez a Gyuri miért akar "Istent" játszani. Gén-manipulát Majkulszoft klónok vagytok és papagájkórusként ugyan azt a szlogen filozófiát harsogjátok. Minden valamire való filozófus tudja, hogy a logikai pozitivista filozófia zsák utca, téves társadalom filozófia. Gyuri is tudja, viszont baromi jól lehet vele pénzt, csinálni csak a sok hulet, össze kell ugrasztani, ez a libsik módszere. És azt gondolják ekkor kétfelől lehet kaszálni, hogy ekkor ők a mérleg nyelve. Óriásit tévednek, ez a harc már akkor eldől, mielőtt elkezdődött. Gyuri hagyd abba, vége, ne csináld tovább, mert fogalmad sincs róla milyen erőkkel kerültél szembe.
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 12:50:37

@pamut:

Vedd be a gyógyszeredet, csak most ne igyál rá, Buksi!
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 12:53:40

@pamut:

"szerinted kéne több pénzt költeni a magyar egészségügyre?
akkor MIÉRT NEM fogadsz be pár beteget a lakásodba te demagóg faszfej?"

Nem. Mindenki fizesse a saját eü ellátását, és mindenki fogadjon örökbe menekültet, ha szerinte az jó. Kollégád csak ideböfögte, hogy milyen nácik azok, akik nem akarnak menekülteket. Fogadjon örökbe párat, mutasson példát nekünk, aztán beszélgetünk.
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 12:58:01

@pamut:

"halál faszét érdekel téged, ha érdekelne minimum ugyanaennyit hisztiznél amiatt is de szarsz rá, sőt azzal hogy orbán migráns-gyűlölködését tolod SEGÍTESZ az orbánmaffiának TÁMOGATOD az orbánmaffiát, szóval süketelj másnak."

Ja, értem! Tehát akkor te MSZP-s komcsi vagy, az ő szekerüket tolod. Így már értem, hogy miért ájvékolsz ennyire Orbánék ellen akkor is, ha nem ez a téma. Az MSZP-vel együtt kiestél a pikszisből, mi?? Fogytán van az MSZP alatt mutyizott vagyonod, mi?
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 12:59:06

@Jakab.gipsz:

te teljesen megőrültél, szerencsétlen?
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 12:59:59

@desw:
MIÉRT NEM fogadsz be pár beteget a lakásodba?
hol a válaszod?
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 13:06:02

@desw:
"Mindenki fizesse a saját eü ellátását"
ja hogy te ilyen magánzó vagy, értem.
és szerinted a magyar közoktatás minősége kielégítő vagy zuhan lefelé? hány magyar gyereket oktatsz, te magad személyes példát mutatva?
a magyar rendőrség munkáját mennyire érzed kielégítőnek? személyes járőrözöl, kaptál már el bűnözőket?

meddig soroljam még hogy felfogd milyen demagóg faszfej vagy, ja hogy te ezt sose fogod felfogni.
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 13:07:38

@desw:
:DDD
már az mszp-zésnél tart a fidezses kreténje, hahaha! :D
Soros mikor jön majd? gyurcsány után? :DDDD

istenem de kell röhögnöm, amikor már nem tudok mit mondani csak ez marad a sok debilnek és fel se fogjátok mennyire leleplez ez titeket :D
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 13:08:28

@pamut:

"MIÉRT NEM fogadsz be pár beteget a lakásodba?
hol a válaszod?"

Nem fogadok be egyet sem. Viszont azt sem mondom, hogy ő fogadjon be. Érted a különséget? Ő úgy pofázik a befogadás mellett, hogy ő sem fogad be egyet sem, csak másra tolná a szart.
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 13:10:10

@pamut:

:DDD
már a Fidesz-ezésnél tart a libsi kreténje, hahaha! :D
Hitler mikor jön majd? orbán után? :DDDD

istenem de kell röhögnöm, amikor már nem tudok mit mondani csak ez marad a sok debilnek és fel se fogjátok mennyire leleplez ez titeket :D
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 13:11:34

@pamut:

"meddig soroljam még hogy felfogd milyen demagóg faszfej vagy, ja hogy te ezt sose fogod felfogni", hogy nem ez a téma!
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.10. 13:33:16

Tudta?
Magyarországon kizárólag magyarok követtek el terrorcselekményt, migráncs egy sem.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.10. 13:34:51

Tudta?
Magyarországon évente kb kétszer annyian halnak meg kórházban összeszedett fertőzésben mint ahányan három évben egész Európában terrorcselekményben.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.10. 13:36:57

Tudta?
A maffiaqrmány 10 milliárdnál is többet költ gyűlöletkampányra miközben többszázezer gyerek nem jut rendes élelmezéshez.
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 13:46:13

@István Tamasi:

Tudta?
Minden évben százmilliárdok mennek az alkoholisták, dohányosok, kövérek és drogosok eü ellátására, miközben többszázezer gyerek nem jut rendes élelmezéshez.
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 13:47:51

@István Tamasi:

"Tudta?
Magyarországon kizárólag magyarok követtek el terrorcselekményt, migráncs egy sem."

És ezen az arányon úgy akartok javítani, hogy jöjjenek a migráncsok?
Válasz erre 

desw 2016.09.10. 13:54:34

@István Tamasi:

"Tudta?
Magyarországon évente kb kétszer annyian halnak meg kórházban összeszedett fertőzésben mint ahányan három évben egész Európában terrorcselekményben. "

Ez az arány is nagyon rossz. Ez mégsem járja, így jöjjenek csak a robbantók!
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 14:02:27

@desw:
ki mondta neked hogy te fogadj be a lakásodba akárkit is te idióóóóta barom? :DDDDD
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 14:03:39

@desw:
ja hogy szerinted most MSZP kormány van és Orbán az ellenzékben van és semmi köze se a kormányzáshoz sem a gyűlölet-kampányhoz, se a gyűlölet-népszavazáshoz! :DD

hát te még annál is nagyobb kretén vagy mint eddig hittem :DDD
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 14:04:34

@desw:
nem tudsz válaszolni ---> jaj, jaj, nem is ez a téma, gyorsan beszéljünk másról!

te szánalmas hazug, te....
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 14:05:51

@desw:

még hányszor fogod hazudni hogy ide akar jönni akár csak egy menekült is?

ja, hogy ahányszor csak bírod te kis orbánista hisz a célod a félelemkeltés...
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 14:07:58

@desw:
"Minden évben százmilliárdok mennek az alkoholisták, dohányosok, kövérek és drogosok eü ellátására, miközben többszázezer gyerek nem jut rendes élelmezéshez."

hazugság, pont az a baj hogy az alkoholbetegek töredékét kezelik miközben majd egymillióan vannak.

de ez téged nem érdekel mert leszarod a magyarokat, neked amiatt kell sikítani egész nap fejhangon hogy mi van tőlünk 1000 km-re, hisz hisztériázni akarsz meg rettegni.
Válasz erre 

sakkosfx 2016.09.10. 14:40:11

A lényeg, hogy a cionista zsidók hozták létre azt a helyzetet, de a felelőséget már nem akarják vállalni! Minden kár és bűncslekmény amit a buzulmánok elkövetnek az EU-ban olyan mintha a cionisták követték volna el! És haltak meg zsidók is a merényletekben!Cak a cionisták szerintelviselhető veszteség!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 16:13:07

@desw: Milyen határzáron? schengenen belül nincs határzár, én is úsztam már át felvidékről csonkamagyarországra.

Akik a külső határon emberkednek azokat el kell ásni vmi zsombékos helyen.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.10. 16:21:08

Néhány tény a migránsválsághoz:

1./ Kötelező kvóta :

2015. szeptember:

Az Európai Unio Tanácsában az EU-tagországok belügyminiszterei nagy többséggel elfogadták 120 ezer menekült szétosztásának tervét. Csehország, Magyarország, Románia, Szlovákia ellene szavazott, Finnország pedig tartózkodott. A Magyar és a Szlovák Kormány keresettel élt az Európai Bíróságon a kvótával szemben.

2016. február: Az EU csúcstalálkozójának zárónyilatkozatába bekerült a menekültek kvóták szerinti elosztását tartalmazó dokumentum.

2./ A népszavazás tétje a szuverenitásunk megőrzése a bevándorlás kérdésében. Pártok feletti nemzeti ügy, minden más belpolitikai kérdésnél fontosabb.

A legújabb terv: Kényszerkvóta-rendszer 2.0

Ezután, az Európai Bizottság javaslata alapján a migránsoknak el sem kellene menniük az EU határáig, csupán bebocsájtást kellene kérniük annak területére. Az így bejutott migránsokat az EU szétosztaná a tagállamok között.
Eredetileg a kvótarendszert a német kormány érdekei mentén hozták létre azért, hogy ne csak Németországnak kelljen befogadnia migránsokat. Merkel hirdette a meg "a jöjjön ide mindenki" , „nincs felső határ” politikáját. Ekkora tömegre nem számított, ezért a migránsok európai szétosztása mellett lobbizik.
Az Európai Bizottság meg is alkotta a programot, mely szerint minden EU-tagállamnak kvótákban meghatározott mértékű migránst kellene befogadnia. Amikor ezt több állam is visszautasította – például Csehország és Magyarország – akkor válaszul Junckerék kilátásba helyezték a migránsbüntetést; ugyanis minden be nem fogadott migráns után 200 000 euró körüli összegű bírságot kellene befizetnie az adott tagállamnak.

3./ Anti-keresztény kampány, értékrend

Erdő Péter bíboros:

„A bevándorlásról részletesen vitatkoztunk Rómában, mert ez ma valóban Európát foglalkoztató, sok arcú probléma. Bizonyos mediterrán országok, Olaszország, Görögország lakossága, de részben egyházi vezetői is látnak abban fantáziát, hogy osszuk el a bevándorlókat és a többi országok is vegyenek át egy bizonyos kontingenst. Ugyanakkor érzik azt a problémát is, hogy hát valahogy azt is meg kell határozni, hogy ki léphet be, ki nem léphet be. Szüntessük meg a kétségbeesett elvándorlás okait, és lehetővé tegyük, hogy mindenki békében élhessen a saját eredeti hazájában.”

4./ Gyűlölködés, félelemkeltés, nácizmus

Konrád György: a kormánykritikus író a The New York Timesnak arról beszélt, hogy „Magyarország bölcsen tette, hogy lezárta határait és megkongatta a vészharangot menekültügyben, Merkellel ellentétben. Fáj beismerni, de ezen a ponton Orbánnak igaza volt"

Kertész Imre nobel díjas író: „Európa, gyerekes és öngyilkos liberalizmusa miatt, hamarosan aláhanyatlik. Európa alkotta meg Hitlert, és Hitler után a kontinensnek nincsenek érvei: a kapuit szélesre tárja az iszlám előtt, nem mernek többé beszélni fajról és vallásról, miközben az iszlám csak az idegen fajokkal és vallásokkal szembeni gyűlölet nyelvét ismeri…Beszélnék arról, hogy a muzulmánok elárasztják, megszállják és elpusztítják Európát, és hogy az európaiak hogyan viszonyulnak mindehhez, az öngyilkos liberalizmussal és a buta demokráciával. … Mindig ugyanúgy végződik: a civilizáció eléri az érettség bizonyos fokát, ahol már nemcsak hogy nem képes megvédeni önmagát, hanem látszólag érthetetlen módon a saját ellenségét imádja.”
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.10. 16:21:46

5./Nem vagyunk célország

Jelenleg nem, de ha figyelembe vesszük, hogy még mekkora tömegek állnak készen a népvándorlásra az ENSZ és a Migrációkutató Intézet szerint, akkor a célországok hamarosan megtelnek és akkor jobb híján már kelet-európába is jönni fognak. Ugyanis az itteni életszínvonal még mindig magasabb, mint pl. Afrikában. Nem beszélve a klímaváltozás, az ivóvíz hiány migrációt generáló hatásáról.

6./ A személyek szabad mozgása az Unioban.

Ez alapjog, melynek alapján a munkaerő szabadon mozoghat az unios országok között. Értelemszerűen a mozgás a fejletlenebb országokból a fejlettebbek felé irányul. Magyarországról a kiáramlás közepes mértékű a lakosság számarányát tekintve. Lengyelország, Spanyolország ebben a tekintetben rosszabb helyzetben van. Sajnos, az értékes munkaerő elvesztése is ára uniós csatlakozásunknak.

7/ Magyarország uniós tagsága

Nem akar sem a kormány, sem a lakosság kilépni, a hibákat szeretné kijavítva látni. Nekünk gazdasági ömgyilkosság lenne, az unionak és a NATO-nak megengedhetetlen geopolitikai veszteség.

8./ Migrációs helyzet Nyugat-Európában:

Német kancellár pár éve: a multikulturális társadalom megbukott. A történészek majd pár év múlva kiderítik, hogy ennek ellenére miért eröltetik ezt a típusú bevándorlást. Mindenesetre, ha valaki szeret a kútba ugrani, attól még másoknak nem kell követni.

9/ A Magyar Kormánynak a Schengen 2.0 tervben átfogó javaslata van a migránsválság megoldására.

10./ Egyéb: A háborús menekült nem hagyja ott a családját, ahol háború van. Ha ezt megteszi, akkor gazdasági bevándorló.

Az, hogy a népszavazás nemzeti érdek, felismerte két ellenzéki párt: Thürmer munkáspártja és a Jobbik. A többi pártpolitikát folytat.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.09.10. 16:22:28

Qrvajó, a zsindex egy zsidót baszott ki nagyképes címlapra SZOMBATON(sabbath) aki elmondja hogy a menekült jó. Priceless.

Ideje hogy Habonyék megvegyék ezt a TETÜ szennylapot aztán féregtelenítsenek.
Válasz erre 

Buchhalter 2016.09.10. 16:44:06

@pamut: Akkora egy sötét geci folt vagy ,hogy már világítasz!Barom vagy?Szöveg értelmezés ? Írtam,hogy Fideszes vagyok?Nem ! És nem vagyok az!Mielött írogatsz ,gondold át mit írsz.
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 17:26:58

@Buchhalter:
leszarom melyik párt híve vagy és hogy tagadod, egy szánalmas, gyűlöletbe beleőrült roncs vagy.
Válasz erre 

gmihaly621 2016.09.10. 18:12:31

Legalább öt olyan kerek évforduló van idén (1456, 1526, 1541, 1566, 1686) amely kapcsolatba hozható a törökök egykori nyomulásával térségünkben. És bár a mi békévé oldó emlékezésünk barátsággá szublimálta a magyar-török kapcsolatokat, azért nem árt a tapasztalatokból tanulni. Ha már Európa elfelejtett minket - Kelet-Nyugat-Balkán és a többiek, inkluzíve - megkérdezni róla, mileyn is volt, és nem általlott egykoron boltolni velük, majd "amerikázni" és térségünket jól cserben hagyni, majd kvázi "összebútorozni" velük -, már ha a munkaerő-toborzást és a fegyverbizniszt annak nevezhetjük.
Válasz erre 

Buchhalter 2016.09.10. 18:23:14

@pamut: te kis szarpalacsinta ,magadból indulsz ki mint lelkironcs?Most már egy párt tagja se vagyok?De szánalmas féreg vagy!
Válasz erre 

pamut 2016.09.10. 19:13:54

@Buchhalter: bazdmeg, te még hisztis trollnak is uncsi vagy :(
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.10. 19:20:13

@gmihaly621: "barátsággá szublimálta a magyar-török kapcsolatokat"

Milyen barátságra gondolsz? orbán és Erdogan, a két diktátor "barátságára"? Vagy mi?

"nem árt a tapasztalatokból tanulni."

Általában igen. A régi oszmán birodalommal kapcsolatban milyen tapasztalatokra gondolsz?
Válasz erre 

chrisred 2016.09.10. 19:26:19

@gmihaly621: A janicsárképzés és a rabszolga(nő)kereskedelem számított munkaerőtoborzásnak akkoriban?
Válasz erre 

Buchhalter 2016.09.10. 20:49:49

@pamut: rothadj meg te anyád végterméke!!!
Válasz erre 

gmihaly621 2016.09.11. 08:50:32

@chrisred: Én ezt nem hánytorgattam fel úgy, ahogyan manapság teszik egyesek. Erre mondtam József Attilával szólva a békévé oldó emlékezést, te Szimmentáli.
Válasz erre 

chrisred 2016.09.11. 09:13:44

@gmihaly621: És erre mondtuk többen, hogy soha semmilyen békéről nem volt szó. Az oszmán birodalom kimúlt, eltűnt a történelem süllyesztőjében, maradjon is ott. A magyar nép soha senkivel nem fog barátkozni, aki fel akarja támasztani, ez legfeljebb pár politikus magánakciója lehet.
Válasz erre 

gmihaly621 2016.09.11. 10:02:33

@chrisred: Hatalmas tévedésben vagy. Mert a Sykes-Picot-egyezmény által megalkotott térségi területrendezés, amely a helyére lépett, az most múlik éppen ki, és az "elkövető" Európába menekülnek a mostani "kárvallottjai" és velük együtt a mostani káosz kiagyalói is sompolyognak rendesen. Csak éppenséggel mi nem voltunk "részesei" ennek az "elkövetésnek", "tettesei" pedig pláne nem, ezért is akarunk kimaradni a "migránskérdésből", ha lehet. A humanitárius problémákat is "ráhagyományozzuk" az "elkövető""tettesekre" és "részesekre". A "barátkozás" a "pozícióba kerülő" törökökkel pedig azért kell, hogy ne valamiféle "nyomulás" legyen a vége, mint akkor.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.11. 10:17:55

@desw:
Tudta?
Nem a migránsválság az oka a szenvedélybetegségeknek és a szenvedélybetegségek prevenciója nagyságrendekkel kevesebb pénzbe kerül, mint a gyógyítás és még hatékonyabb is.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.11. 10:20:02

@desw:
Tudta?
Senki sem akar "javítani" a terrorcselekmények elkövetőinek részarányán hacsak nem a gyűlöletkampány kiagyalói, hogy alátámaszthassák hazugságaikat.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.11. 10:22:31

@desw:
Tudta?
A gyűlöletkampányra meg a hazug kérdésről tartandó sunyi népszavazásra fordított tízmilliárdból meg lehetne oldani a kórházakban a higiéniai problémákat és nem kellene csúsztatással félrevezetni az embereket.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.11. 10:25:29

@gmihaly621:
Sajnos társtettesei vagyunk a Sykes-Picot féle "területrendezésnek" azáltal, hogy szövetségfeseink robbantották ki a hosszú évek óta tartó polgár- és vallásháborúkat, sőt két esetben tevőlegesen katonáinkkal részt is veszünk- vettünk bennük.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.11. 10:31:12

@atpijkamo116:
Van példa a történelemben évszázados ellenségeskedés és háborúskodás utáni megbékélésre. Például a francia-német relációban ami aztán az EU alapját is képezi. Vagy a többségében hindu India és a muszlim Bangladesh esetében. De a finnek is megbékéltek az oroszokkal és a területveszteségeik ellenére elég jól profitálnak a finn-orosz gazdasági kapcsolatokból.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.11. 10:36:29

Tudta?
A legtöbb magyarországi megye nem látott egyetlen migráncsot sem, csak a 10 milliárdos gyűlöletkampányból rá eső részt fizeti.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.11. 10:37:57

@István Tamasi: "Van példa a történelemben évszázados ellenségeskedés és háborúskodás utáni megbékélésre. Például a francia-német relációban ami aztán az EU alapját is képezi."

Igen. Ez egy jó példa.

És ebből milyen következtetés jön a magyar-török kapcsolatokra?

"a finnek is megbékéltek az oroszokkal"

Hát nem a szívük csücske az oroszok, elárulom. Ahogy a törökök se a magyaroknak. Az, hogy nem ugranak egymás torkának és vannak kazdasági kapcsolatok, nem a szerelem bizonyítéka.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.11. 10:38:58

@István Tamasi: :)) Épp most vergődik az orbán, hogy sürgősen honnan szerez 5-6 milliárdot a kórházakra.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.11. 10:40:55

@pamut: "MIÉRT NEM fogadsz be pár beteget a lakásodba?"

:))
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.11. 10:42:17

@István Tamasi: :)) Hogy mondták? Hogy több magyar látott már UFO-t, mint menekültet.
Válasz erre 

pamut 2016.09.11. 10:46:34

@atpijkamo116:

a demagógok ellen a saját fegyverüket kell fordítani, azt olyankor köpni-nyelni nem tudnak ;)
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.11. 10:48:03

@atpijkamo116:
A megbékélésnek is különböző fokozatai vannak.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.11. 10:49:39

@atpijkamo116:
Ott van például nemkeskenygábor meg a nemzetcsótányaferó akik eddig csak UFO-kat láttak, de migráncsot nem.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.11. 10:52:22

@atpijkamo116:
Ha bepillantunk a kórházak/eü pénzügyei mögé láthatjuk, hogy úgy kap az egyik részterület kicsivel többet, hogy azt egy másik részterülettől vonják el. A mostani fizetésemelés forrása például a teljeítményvolumen után járó pénzek csökkentése.
Válasz erre 

chrisred 2016.09.11. 12:54:36

@gmihaly621: A Sykes-Picot-Szazanov egyezménynek még a megvalósult részeit is elmosta a második világháború, majd az azt követő hidegháború két világbirodalom között. A mostani polgárháború elsődleges oka az alavita szovjetbarát Aszad-dinasztia, ami szintén a hidegháború terméke volt, és jelenleg egy szunnita többségű országban próbál hatalmon maradni - bármi áron.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.11. 13:03:42

Miért nincs Magyarországon iszlám terrorizmus?

Azért mert ehhez támogató társadalmi háttérre van szükség:

szociális, jóléti, kulturális. A támogatás kölcsönös a terrorizmus és a lakosok között: a nyugat-európai nagyvárosok no-go zónáiban a lakosság egy részének az egyetlen anyagi forrást a terrorszervezettől kapott pénz jelenti.

A bevándorlók első generációjában még működik az iszlám kultúra taburendszere, a második-harmadik generációban ez már nem érvényesül.Ez a generáció – többnyire iskolázott fiatalok - az iszlám és a nyugati kultúra között sinylődik és belső üressége miatt elfogadja az iszlám civilizációs háborúját.

Párhuzamos, szegregált, gettósodó mozaikkultúrák alakulnak ki, amelyek nem akarják, vagy nem képesek integrálni a betelepülőket. A másodgenerációsok radikalizálódásának az oka a reménytelenség, a csalódás, a tartósított másodrendűség érzése, azaz az integrálódás perspektívájának szétfoszlása.

Az elszigetelt kultúrák fiataljainak körében nagyobb a fogadó társadalom kultúrájának elutasítottsága, mint a szüleik esetében.

Több ismert nyugat-európai politikus (Nicolas Sarkozy, David Cameron, Angela Merkel) egyöntetű véleménye szerint a multikulturalizmus megbukott.

Ennek ellenére eröltetik a multikulturalizmus történetének újabb felvonását, amikor a célországok abba a társadalmi kísérletbe fogtak, hogy a hatalmas bevándorló iszlám tömeget társadalmaikba integrálják, közös kultúra, közös identitás megteremtése céljából. Ennek a sikere erősen kétséges, szerencsés esetben is rendkívül hosszú és költséges folyamat, amely még a leggazdagabb államokat is megrendítheti és kényszerpályára vihet őket. Komoly veszélybe kerülhetnek a demokratikus világ alapvívmányai a terrorizmus elleni szüntelen harcban. A szabadságjogok korlátozása nélkül ez a harc kudarcra van ítélve. Ezt a csapdahelyzetet el lehetne kerülni, ha az EU nem a migránsok szétosztásával lenne elfoglalva, hanem a tömeges migráció megállításával.
Válasz erre 

gmihaly621 2016.09.11. 15:45:59

@István Tamasi: Ez az Antant-propaganda továbbélése más formában, egyéb röcögékkel tetézve. De nem tényszerű egyik hivatkozásod sem. A sunyi Churchill, tudod...
Válasz erre 

gmihaly621 2016.09.11. 15:47:54

@chrisred: Churchill ott volt az első környékén is, és az egészet állításod szerint elmosó másodiknál is. És ő mindkét alkalmommal ezerrel kavarta a büdös trutyit.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.11. 16:45:51

Ténydatok a 2017-es költségvetésben elfogadott ágazati többletforrásokról:

oktatásra 270 milliárd Ft plusz,

egészségügyre 167 milliárd Ft plusz,

tb- és jóléti kiadásokra 155 milliárd Ft plusz,

kultúrára 66 milliárd Ft plusz,

rendvédelemre 114 milliárd Ft plusz.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.11. 21:22:04

@atomic power 1986DucaDuca: "Ténydatok a 2017-es költségvetésben"

Lehetséges, hogy a mi pénzünket osztják el ebben a költségvésben? Minek is kellene örülni?

Nézd a szélkálmán tervet. Kismillió adót vetettek ki, cserébe 2018-ra az államadósság a GDP 50%-a lesz. Az adókat beszedték. A vállalást nem teljesítik.

Nézd a nyugdíjkasszát. Azzal a 3000 milliárddal akkor az államadósságot 80%-ról 70%-ra lehetett volna csökkenteni. MOST van 75%-on.

A GDP 10%-át ellopják ofsór cégekbe, közben az ország leszakad minden szomszédjától, még a béka segge alatt lévő görögöktől is. Az egészségügytől elvett százmilliárdok miatt ezrek halnak meg szükségtelenül. Gyilkos banda.

Ne gyere nekem a gondoskodó fideSSel, mert szétröhögöm magam.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.12. 08:18:30

@gmihaly621:
Churchill valóban sunyi volt, de még nála is sunyibb a szélsőjobb amelyik tagadja az emberek, népek, nemzetek békés egymás mellett élését mert lételeme az emberek közötti gyűlöletkeltés.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.12. 08:21:50

@atomic power 1986DucaDuca:
Mihez képest számolod a pluszokat?
Netán ahhoz képest hogy az elmúlt 6 évben milyen hatalmas összegeket vontak el az oktatásügytől, egészségügytől, jóléti kiadásokból, kultúrából?
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.12. 09:31:14

2016-os tavaszi európai gazdasági előrejelzés (forrás: Európai Bizottság)

GDP növekedés: Magyarország 2016-ban 2,5%, 2017-ben 2,8 %

Görögország 2016-ban -0,3%, 2017-ben 2,7%

Cseh Köztársaság 2016-ban 2,1%, 2017-ben 2,6%

Munkanélküliség: Magyarország 2016-ban 6,4%, 2017-ben 6,1%

Görögország 2016-ban 24,6%, 2017-ben 23,6%

Cseh Köztársaság 2016-ban 4,5%, 2017-ben 4,4%

Br. államadósság: Magyarország 2016-ban 74,5%, 2017-ben73,0%

Görögország 2016-ban 182,8%, 2017-ben 178,8%

Cseh Köztársaság 2016-ban 41,3%, 2017-ben 40,9%
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.12. 10:26:53

A 2017. évi ágazati többletforrások értékelésénél figyelembe kell venni a következőket:
Bokros L. mondta, hogy a 2010 előtti években 10 esztendőt veszítettünk el. Azaz legalább 10 évre meg lett kötve a kormány keze a gazdaságpolitikát illetően.
1/ 6 évvel ezelőtt a magyar államháztartás az összeomlás szélén állt, gazdasági szükséghelyzet volt.
2/ 2002‐höz képest, amikor Magyarország GDP‐re vetített államadóssága 53% volt, 2010‐re már a GDP 82%‐ára emelkedett.
3/ 2010‐re az államadósság, a vállalkozások és a háztartások adóssága együttesen a GDP‐hez viszonyítva 130%‐ra nőtt.
4/ 2002 és 2010 között a nominális adósság 12.000 milliárd forinttal, az adósságráta közel 25 százalékponttal nőtt.
5/ Eladósodtak az önkormányzatok, főleg devizában.
6/ A nyugdíjrendszer az összeomlás szélére került.
6/ Túlzott deficit eljárás alatt álltunk, amely az uniós pénzek megvonásával fenyegetett.
Konklúzó: Az éves kamatfizetési kötelezettség elvonta a pénzt a beruházásoktól, fékezte a gazdasági növekedést, a versenytársak – nem kis mértékben a jóval alacsonyabb adósságráta miatt – megelőztek minket.
A kormány a Széll Kálmán Tervet többször módosította, „felvizezte”, mert az országban tapasztalt elégedetlenség nem teszi lehetővé a gyorsabb haladást. Nem akar „kamikaze” kormány lenni.
Válasz erre 

gmihaly621 2016.09.12. 20:12:20

@István Tamasi: Miért kevered Édes Úr össze a Szezont a Fazonnal?
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.13. 08:15:45

@gmihaly621:
Nem egyértelmű, hogy mit ért antant propagandán.
Azzal egyetértek, hogy Churchill sunyi volt.
Válasz erre 

gmihaly621 2016.09.14. 08:06:00

@István Tamasi: A Brit Birodalom már nem nagyon örült az olasz és a német egységnek, ott tartott be, ahol tudott, amíg lehetett. A gallok dettó. Az 1870-es francia verség és az 1871-es párizsi Kommün sokkja után pláne. Tehát a németek sajtó általi démonizálása sem akkor kezdődött, hanem jóval korábban. A háború igazándiból nekik állt érdekükben a veszedelmes rivális kiiktatása, illetve a bosszú a vereségért, kellő mértékű motiváció volt. Ha Churchill nem provokálta volna ki a németekből a Lusitania óceánjáró elsüllyesztését - mára kiderült, hogy tényleg illegális fegyverszállítást bonyolítottak le vele - akkor az amerikaiak nem lépnek be az I. világháborúba, eldöntve annak végkimenetelét. A súlyosbító körülmény az, hogy az akkori döntöshozó politikusok már nagyon öreg és beteg emberek lévén a legyőzötteket a földbe akarták döngölni már akkor is, 30 évvel később még pláne. Sikerült máig ható módon túltolniuk a dolgot a békediktátumokkal. És a mai média is a győztesek inkorrekt, elavult dumáinak ismételgetésével azt a status quót tartósítja, ami a háború borzalmai utáni "tartós béke" záloga Európában mindaddig, amíg egy korrekt számvetés nem készül a titkosított infók napfényre kerülésével együtt, hogy egy kölcsönös bocsánatkérés után tényleg legyen hajlandóság egy majdani, a föderalizálódás jegyében történő együttműködésre. Addig marad a bexarás, xarrágás, és az egymásra ujjal mutogatás.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.14. 09:57:26

@gmihaly621:
- Az ellenség démonizálása, ellenpropaganda volt bőven a másik oldalon is.
- Az USA belépése nem annyira a Lusitania elsüllyesztése miatt következett be hanem azért mert Németország rá akarta venni Mexikót, hogy támadja meg az USA-t. Erről egy titkos táviratot elfogtak a britek amit azután /némi kombinációval nehogy kiderüljön hogy képesek elfogni és megfejteni a németek titkos, rejtjelezett üzeneteit/ átadta az USA-nak.
- Mindig, mindenhol idős, nem a fronton harcoló politikusok keverik a politikát.
- Ősi mondás, hogy "Vae victis" /Jaj a legyőzöttnek/ avagy mindig a győztesnek van igaza.

Éppen a fentiek fényében van nagy jelentősége annak, hogy lehetséges a megbékélés hosszú évszázadokon keresztül folytatott háborúskodás után.
Válasz erre 

gmihaly621 2016.09.15. 09:02:12

@István Tamasi: Ez az elfogott távirat, illetve annak feltupírozása is félrevezető propagandafogás: Jó kifogás sose' rossz. Kamu. A "Vae victos" a "Victoria" olyan túltolása, amely újabb háborúhoz vezethet, mint ahogy az meg is történt. Foch marsall is a versailles-washingtoni békerendszerről, mint 20 év fegyverszünetről beszélt. A mostani "tartós béke" pedig még mindig a versailles-washington-teherán-jalta-potsdam-helsinki-"megállapodások" által konzervált bexarásos status quo. Ha másból nem is, de mi pl. az 1990. március 15-i marosvásárhelyi eseményekből megtudhattuk, mi a kamu duma, amit a bizakodás és az őszintétlen szóvirágok hitettek el a naív "progresszív" lelkekkel, nem először és nem utoljára. Ezért ábrándozom azon, hogy egyszer majd eljön a kölcsönös bocsánatkérések utáni együttműködés (szümmakhia) igénye (is) a brüsszeli típusú "arkhé"(uralom) -törekvések nélkül -, az ókori athéni demokráciát is egyes önjelölt poliszok vezetői törekvései vágták haza. Ez lenne valódi, hiteles "európai érték" a kontinenst a jelenlegi állapotába taszajtó zavaros "uralkodó eszmék" helyett (vö.:báró Eötvös József, 1853).
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.15. 10:35:48

@gmihaly621:
- Az elfogott és megfejtett titkos távirat tény még akkor is ha ezt ön nem tudta.
- Vae victis és nem victos. Ez egy kétezer éves latin közmondás és a jelentése azóta is érvényes és nincs benne semmi "túltolás".
- Én a francia-német megbékélésről beszélek. A jaltai egyezmény egy egészen másik dolog, a kettő összekeverése csúsztatás ahogy csúsztatás az 1990.III.15-i marosvásárhelyi események belekeverése is.
- A francia-német megbékélés arra példa, hogy abba lehet fejezni /szándékos szófordulat/ a háborúskodást és gyűlölködést. Sajnos a szélsőjobb - hazánkban a teljes jobboldal - nem a megbékélés, hanem a gyűlölködés híve és ez a gyűlölködés a forrása "a kontinenst a jelenlegi állapotába taszajtó zavaros uralkodó eszméknek".
Válasz erre 

István Tamasi 2016.09.15. 10:36:52

Tudta?
A migráncsozás és a gyűlöletkampány alatt a fideszmaffia tovább fosztogatja országunkat.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard