Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán azt csinálta Szlovéniával, mint amit szerinte Soros tett Magyarországgal

Orbán azt csinálta Szlovéniával, mint amit szerinte Soros tett Magyarországgal

Mivel a várt nagy illiberális fordulat nem következett be 2017-ben, Orbán Viktor taktikát váltott. Most ugyanis apránként kívánja csatlósaivá tenni közvetlen szomszédjait, hogy aztán velük szövetségben saját képére formálja az egész Európai Uniót. A magyar miniszterelnököt szinte szétfeszíti az ambíció - így például nyíltan beavatkozott a szlovén parlamenti választásba -, de azt nehéz megtippelni, vajon milyen Európa lenne az, amelyet ő irányítana. A nemzeti függetlenség nagy harcosának ugyanis tudomásul kéne vennie, hogy az ő logikája szerint nem is állhatna a nemzetek felett uniós vezetőként, így aztán nem járna komolyabb hatalommal, ha elérné ezeket a csúcsokat.

20228852_966da005872ad95e4716716134d4c19d_wm.jpg

Fotó:MTI

Orbán Viktor minden gesztusával igyekszik tudatosítani bennünk, hogy ő nem kispályás, számára a hazai politikai csatározások inkább a cicaharc kategóriájába tartoznak. Azért küldi nyalka keresztes lovagként csatába Szijjártó Pétert az ENSZ ellen, azért parolázik Putyinnal, és azért gyakorol gesztusokat Trump és Netanyahu felé, mert ő már a világpolitika meghatározó szereplőjének tartja magát. Épp ezért sunnyog, amikor magához rendeli az uniós néppárti képviselők vezetője, hogy ultimátumot adjon neki, ezért nem reagál érdemben az EU kritikáira, és ezért nem ártja bele magát olyan piszlicsáré ügyekbe, mint a magyar egészségügy vagy oktatás, esetleg a romák felzárkóztatásának kérdései.

Orbán legfőbb eszköze azonban saját jelentőségének felnagyításában az a Soros György, aki korábban a mentora, anyagi támogatója, sőt, talán példaképe is volt a ’90-es évek elején. Teljesen mindegy, hogy most mit gondol az amerikai milliárdos a világ globális problémáiról, milyen megoldási javaslatai vannak a diktatúrák, a szélsőséges vallási irányzatok elleni küzdelemben, miként gondolkodik a menekültkérdésről, Orbán számára az a fontos, hogy egy nehezen megragadható globális hatalom képviselője ő, aki ellen hasznos dolog hadat viselni, hiszen Soros testesíti meg Magyarország (és persze sok más nemzet) polgárai számára azt a figurát, aki a pénzét politikai tőkére kívánja váltani. Nem mintha Orbán nem éppen erre törekedne…

A magyar kormányfő kommunikációs csapata már korábban is ráérzett arra a lehetőségre, hogy a magyar ellenzék jelentéktelenségét akként lehet leginkább demonstrálni, ha nem ellenük kampányol a Fidesz egy választáson, hanem Soros György ellen, az ellenzékieket, kormánykritikus civileket pedig egyszerűen besorolják a milliárdos bérencei, magyarországi ügynökei közé. Ez a logika bicsaklott meg februárban a hódmezővásárhelyi időközi választáson, ám ekkor Orbán még rátekert egy kicsit a sorosozásra, megvesztegetéssel, lekenyerezéssel, megfélemlítéssel, és ki tudja még milyen eszközökkel pedig megakadályozta, hogy az ellenzéki pártok összefogjanak ellene. Ez pedig egy kis választási huncutkodással megspékelve elegendő volt a kétharmados többség megszerzésére.

Most tehát Orbán joggal érzi úgy, hogy rendelkezik a győzelem receptjével, így akár kívülről is irányíthatja olyan országok választási kampányait, amelyekben érdeke a vele szövetséges politikai erők győzelme. Szlovéniában például a választási kampányban személyesen sorosozott egyet, a magyar kormány ugyanakkor több áttéten keresztül finanszírozta a vele egy politikai akolba tartozó Szlovén Demokrata Párt kampányhirdetéseit. Orbán célja nem csak az, hogy megnyerje a választást a szövetségese, hanem, hogy támogatásával le is kötelezze azt. Ilyen logika szerint avatkoznak be kisebb-nagyobb mértékben az oroszok szinte az összes érdekszférájukba tartozó ország választási kampányaiba. És persze a magyar belügyekbe való beavatkozással vádolta folyamatosan Soros Györgyöt is a miniszterelnök, míg a magyar választások után másfél hónappal, maga is nyíltan beavatkozott egy szomszédos ország politikai harcaiba.

Rég egyértelművé vált az EU számára, hogy Orbán a visegrádi országok politikai közösségének érdekérvényesítő erejét is előszeretettel használja fel illiberális céljai megvalósításában, így nem csoda, ha Szlovénia kormányát is szeretné maga mögött tudni. Orbán azonban nehezen tudja saját autoriter rendszerét elfogadtatni közvetlen szomszédjainál. Romániában például százezres tüntetéseken buktatják meg azokat a korrupt politikusokat, akikkel már kezdett jó viszonyt kialakítani, Szlovákiában hiába sorozott egy jóízűt, miután egy kegyetlen maffiagyilkosság miatt tüntettek az emberek Robert Fico kormánya ellen, pozsonyi szövetségesének távoznia kellett a hatalomból. Nincs túl baráti viszonya a cseh kormánnyal sem, a lengyelek pedig hiába építik nagy lendülettel az illiberális államot, Orbán Putyinhoz fűződő baráti viszonyán nem tudnak szó nélkül túllépni. És, ha idevesszük, hogy az osztrák jobboldali kormánnyal sem feltétlenül baráti a viszonya Orbánnak, akkor kifejezetten rosszul áll az illiberális eszme szénája Közép-Kelet Európában.

Épp ezért nagyon nem mindegy, miként alakulnak a dolgok Szlovéniában. Orbán egy olyan nyugatbarát országba szeretné ugyanis exportálni saját korrupt, idegengyűlölő, nepotista rendszerét, amely lélekszámát tekintve ugyan jóval kisebb nálunk, de politikai és gazdasági súlya igen jelentős. Szlovénia eddig inkább Horvátországgal izmozott néhány négyzetkilométernyi tengerpart hovatartozása miatt, minthogy betartson komolyabb uniós ügyekben. Az EU vezetői is jól tudják, hogy Orbán eszméi és módszerei úgy terjednek bizonyos körökben, mint a pestis, így ha meg akarják akadályozni az illiberalizmus exportját, akkor a magyar kormányfő köré szoros karantént kell vonni.

20228862_146ff34b617a2773b39ce704eca5f33a_x.jpg

Tudják ezt vélhetően Szlovéniában is, ahol hiába győzött a vasárnapi választáson az Orbán által favorizált SDS, nehéz lesz koalíciós partnert találnia a mögötte sorakozó elsősorban baloldali orientáltságú pártok közül. A Szlovén Demokrata Pártot ugyanis a Fideszhez hasonlóan minden más párt utálja, vagyis jobb esély van arra, hogy a vesztesek állnak össze egy sokszínű koalícióra, mintsem bármelyik politikai erő kisegítse Orbán szövetségesét. Szlovéniában ugyanis nem lehet 50 százaléknál kisebb támogatottsággal kétharmados parlamenti többséget szerezni. Egyelőre. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Nem szégyen a szomszédtól tanulni, de nagyon nem mindegy, hogy a lopást vagy az együttérzést lesed el tőle.”  

  

125 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán azt csinálta Szlovéniával, mint amit szerinte Soros tett Magyarországgal Tovább
Facebook Tetszik
0
125 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr7414022980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (125)
Az utolsó 100 komment:

ZX 2018.06.05. 13:54:29

@Ballib vagyok mert rettegek: Örülök, hogy idemásoltad az agitprop iroda anyagát, bár ez inkább egy random hányásnak tűnik.
Válasz erre 

morph on deer 2018.06.05. 13:55:21

@Ballib vagyok mert rettegek:
“Orbán Viktor végre kiléptet minket az EU-ból ahova Gyurcsány kényszerrel vitt be minket.”

Jajbazmeg.
Kicsoda vitt hová, te szerencsétlen???
Nem csoda, hogy orbánhitű vagy...
Válasz erre 

kissiú 2018.06.05. 13:58:36

Összefoglalva: I. Orbánt nem befolyásolta Soros, amikor elfogadta a pénzét. Mindenki mást kilóra felvásárolt a spekuláns úr. Aki mást mond, maga is Soros-bérenc.
II. Orbán nem befolyást szerez, csak jószívből jótanácsot ad. Mindenki más érdekből, hatalom és/vagy anyagi javakért teszi ugyanezt. Aki mást mond, természetesen anyagi javakért teszi, ráadásul Soros bérenc. Van-e még kérdés?
Válasz erre 

Willkommenskultur 2018.06.05. 14:04:21

@chrisred: a jo diplomacianak, aminek ti lipsik ugye a kozeleben nem jartatok soha, ez a lenyege

kulfoldi befolyast semlegesiteni itthon, sajat befolyast novelni kulfoldon]

hala a joistennek tobbet nem jelentetek gondot a magyaroknak
Válasz erre 

Willkommenskultur 2018.06.05. 14:06:09

@kissiú: remeljuk 2022ben azzal fogtok kampanypolni mekkora hulye orban hogy befolyast szerez mas orszagokban

karikatura szintu a lippsi hulyeseg, de legalabb igy nincs unalom a fosblogokon
Válasz erre 

kissiú 2018.06.05. 14:13:58

@Willkommenskultur: Most akkor a szuverén államokban hisz, vagy a kívülről befolyásolt államokban? Harcol a külső befolyásolás ellen, vagy maga is gyakorolja? Megvetendőnek tartja a pénz hatalommá transzformálását, vagy csak ha más csinálja? Megannyi kínzó kérdés.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2018.06.05. 14:15:47

@kissiú: senkit sem erdekel mas allam csak a sajatja, egyik miniszterelnok sem tartozik senkinek semmivel a sajatjain kivul

*lipsiknel pont forditva ezert tartanak ott ahol
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 14:17:09

@mocser48:

Nem, hanem arra, hogy ha szerinted Orbán és Soros haverok, akkor nyilván Soros hazudik, amikor Orbán ellen beszél.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 14:18:12

@chrisred:

Így igaz. De Sorosban nem az a fő baj, hogy pénzt harácsol, hanem az, hogy azt arra költi, hogy megdöntsön kormányokat.
Válasz erre 

chrisred 2018.06.05. 14:19:19

@Willkommenskultur: Bizony, Sztálin ebben sokkal sikeresebb volt bármelyik libsi politikusnál.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2018.06.05. 14:20:46

@chrisred: legkozelebb bofoghetsz is, grafoman vagy?
Válasz erre 

chrisred 2018.06.05. 14:21:41

@maxval balcán bircaman: Én naiv meg azt hittem, azért dönt meg kormányokat, hogy még több pénzt harácsoljon.
Válasz erre 

chrisred 2018.06.05. 14:23:27

@Willkommenskultur: Nem próbálkozom ezekkel, mindkettőt jobban csinálod nálam.
Válasz erre 

ZX 2018.06.05. 14:23:28

@Willkommenskultur: és kik azok a lipsik? olyat én nem ismerek.
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 14:24:35

@maxval balcán bircaman:

orbán soros első számú ügynöke. még te se tudtál olyan személyt megnevezni, aki orbánhoz hasonlónak magyarnak mondja magát és soros hamarabb vette meg, mint orbánt meg a fideszt.

Szóval azt mondod, hogy otbán hazudik soros kapcsán is?

És ezt egyeztetted a tartótiszteddel?
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 14:25:37

@maxval balcán bircaman:

azt mondod, hogy orbán ezt is sorostól tanulta?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 14:37:44

@chrisred:

Nem, Soros tipikusan nem pénzéhes alak, bármennyire is furcsán hangzik ez egy multimilliárdosról. Neki a pénz azért kell, hogy tudja finanszírozni hobbiját: a liberális eszme terjesztését.

Nézd meg, ha nem hiszed, az éleysíylusát: nem él milliárdos módjára.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.06.05. 14:38:56

Meg jo hogy Orban befolyasol olyan csicskaallamokat mint Szlovenia.

Azert valasztottuk h a zembereket gazdagitsa, s a hatarokat kijjebb tolja. Lehet jegyzetelni, lippsik.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 14:39:16

@mocser48:

Az, hogy Orbán bent volt Soros első emberei között, az tény, a kérdés, miért nincs már ott.

Orbán bátran szembement volt gazdájával.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.06.05. 14:40:21

@maxval balcán bircaman: szerintem 1 sekelert is lehajol a ven zsidaja meg most is, hiaba tropa a hata
Válasz erre 

ZX 2018.06.05. 14:42:44

@maxval balcán bircaman: Bátran szembemegy bárkivel a hatalomért és a pénzért. Még az őt etető kézbe is bátran harapdál.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 14:43:23

@ZX:

Ez derék hozzáállás: ilyen a szabad ember.
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 14:43:28

@maxval balcán bircaman:

orbán pont azt csinálja, amit ő mond sorosról. úgy néz ki, hogy orbán nem több, mint soros egyik csicskája.

Érdekes, hogy orbán jött is az állítólagos soros tervvel, és most sorosbérencként (ahogy ő hívja azokat, akik ezt teszik) nyomja a rizsát egy másik országban.

Látod milyen genny alaknak lettél a felszopója?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 14:46:12

@mocser48:

Az előbb azt mondta, Orbán nem Soros embere, most mégis az?
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.06.05. 14:46:43

@mocser48: Meg jo hogy Orban befolyasol olyan csicskaallamokat mint Szlovenia.

Azert valasztottuk h a zembereket gazdagitsa, s a hatarokat kijjebb tolja. Lehet jegyzetelni, lippsik.
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 14:47:41

@maxval balcán bircaman:

?

Rendezd kicsit a gondolataidat.....

orbán pont azt csinálja, amit sorosról hadovált. sorosbérenc....
Válasz erre 

ZX 2018.06.05. 14:47:50

@maxval balcán bircaman: Nem, a szabad ember az nem fél senkitől, bátran felvállalja magát és döntéseit. Orbán viszont nem az a fajta. Neki a hatalom a lopáshoz kell. Soros legalább azt teszi amiben hisz. Orbán semmiben nem hisz, csak pénzben .
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 14:49:17

@Nincs közöttünk csicska:

tudtommal habony csinálja azt, amit csinál. orbán meg azt hazudta, hogy neki habony senki...

tudom, még a fideszes felszopók, politikai prostituáltak is megkavarodnak a sok orbáni hazugságban....
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.06.05. 14:52:20

"Soros György, aki korábban a mentora, anyagi támogatója, sőt, talán példaképe is volt "

Ezt a példakép-dolgot kifejtenéd egy kicsit jobban?
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.06.05. 14:54:24

@mocser48: helyes igy kell ezt

kesobb fizetni kell az erdelybe telepulo magyaroknak, persze fu alatt

a romanok mar ezt csinaljak evtizedek ota
Válasz erre 

chrisred 2018.06.05. 14:56:03

@maxval balcán bircaman: Én nem ismerem ennyire a sxemélyiségét, meg tulajdonképpen nem is érdekel. El szoktam választani a karrierszakmát a hobbitól, Orbánt sem fociőrültként kezelem.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 14:57:15

@mocser48:

Orbán is nyitott, romlott, liberális társadalmat akar Szlovéniára erőltetni?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 14:58:13

@ZX:

Szembemenni az egész nyugattal, a hatalmasokkal szerintem nem éppen a gyávaság jele...
Válasz erre 

konrada 2018.06.05. 14:58:14

@morph on deer:
...azért elég ciki, hogy olyan ember, aki szinte (velem együtt egyébként;) itt él a blogketrecben, még mindig nem képes kiszúrni, mikor ír az eredeti elborult, és mikor a kedvenc nickhamisítónk, aki egyébként tényleg humorsan figurázza ki az egyik oldal agyamentjeit, és csinál hülyét a másik oldal agyamentjeiből azzal, hogy azok meg bekajálják...;))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 14:59:03

@chrisred:

Orbán megmérettett magát, Soros sosem, ez a fő eltérés. Hány % is szavazott Sorosra?
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 15:00:01

@maxval balcán bircaman:

nem tudom, hogy mi a terve a soros hálózatnak, mit osztottak le orbánnak. ezt talán orbántól vagy sorostól kérdezd meg. talán sorossal jobban jársz, mégiscsak ő a főnökötök.
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 15:01:08

@maxval balcán bircaman:

orbánra hány szlovén szavazott?
Válasz erre 

chrisred 2018.06.05. 15:07:07

@maxval balcán bircaman: Hát, ha a kánon szerinti EP képviselőkre gondolunk, akik Soros zsebében vannak, akkor közvetve százmilliós nagyságrendben. Közvetlenül megOrbánra sem szavazott már régóta senki, csak százvalahány képviselő.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.06.05. 15:09:50

@mocser48: a szlovenek szavaztak Orban haverjara

nem a lippsikre

milyen meglepo
Válasz erre 

chrisred 2018.06.05. 15:10:03

@maxval balcán bircaman: Inkább zárt, romlott, illiberális társadalmat.
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 15:12:14

@Nincs közöttünk csicska:

hány szlován szavazott sorosra?
hány szlovén szavazott orbánra?

tudtommal egyikre se szavazott senki. de az egyik nyíltan beavatkozott a szlovén választásokba. soros vagy az orbán nevű csicskája.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 15:12:57

@mocser48:

Orbán nem szlovén politikus,
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 15:13:36

@chrisred:

Aki a Fideszre szavazott, az Orbánrta szavazott.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 15:14:17

@chrisred:

Igen, mert ez a kisebb rossz.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.06.05. 15:14:28

@mocser48: meghivtak Orbant mert aki melle all az nyer

ennyi

imadjak Orbant
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 15:15:09

@maxval balcán bircaman:

akkor mi a szart kavar a szlovénoknál?
a soros utasításait hajtja végre? végtére is pont azt csinálja ott, amit eddig sorosnak tulajdonított.

te egy soros csicskának szopsz fel...
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 15:16:24

@Nincs közöttünk csicska:

orbán egy ideje már ott kavarta a szart. pont úgy, ahogy szerinte soros jár el mindenfele.

nem véletlen, hogy orbán soros első számú ügynöke.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 15:17:25

@mocser48:

Ha azt csinálná, amit Soros, akkor Soros nem tombolna.
Válasz erre 

ZX 2018.06.05. 15:22:05

@maxval balcán bircaman: Én nem láttam Sorost tombolni. Te igen?
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.06.05. 15:23:31

@mocser48: nana, nagyjabol minden europai jobbos part meg fogja hivni kampanyolni
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 15:24:36

@ZX:

www.georgesoros.com/2018/05/29/remarks-delivered-at-the-european-council-on-foreign-relations/
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.06.05. 15:24:58

Orb és a fidesz mindig azt csinálja, amivel másokat vádol. Nincs ebben semmi meglepő, ilyen gerinctelen fajtájuk van nekik.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.06.05. 15:28:21

@kissiú: Azt kell megérteni, hogy a fideszes szarokat ezek a kínzó kérdések nem érdeklik.
Válasz erre 

ZX 2018.06.05. 15:31:38

@maxval balcán bircaman: Gondolom csak oroszul értesz és fingod sincs mit linkeltél be épp. :D:D:D:D
Válasz erre 

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.06.05. 15:54:58

Miért, látta valaki Mr. Sorost kis szegfűs zászlócskát lobogtatni a kezében az MSZP kongresszusán? Látta valaki Mr. Sorost ezen a kongresszuson az elnökkel smárolni és dugópózban fotózkodni? Ugye nem. Orbánc ezért százszor szarfaszúbb köcsög patkány, mint mösziö Soros. Soros nem avatkozik be másik ország belpolitikai ügyeibe orbáncféreggel ellentétben. Tehát Soros százszor különb ember orbáncnál.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.06.05. 15:58:36

@GIeccsertetű: szerintem is Orban szarfaszubb.

2022ben jon a "NEMARHOGYA ZORBAN NEVESSEN A VEGEN" lippsi plaklatkampany.

garantalt a siker
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 16:02:03

@ZX:

Csak szibériaiul.
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 16:23:05

@maxval balcán bircaman:

nem hallottam arról, hogy soros tombolna. soros pont azt mondja orbánról, amit orbán sorosról, teljes az összhang közöttük.
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 16:25:35

@Nincs közöttünk csicska:

a neonácik....

a szlovénoknál orbánt nem kampányolni hívták, hanem a soros szervezet orbáni ága aktívan beavatkozott a szlovén választásokba. pont azt csinálják, amit orbán sorosnak tulajdonított.
Válasz erre 

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.06.05. 16:31:46

@GIeccsertetű: Mert ugyebár ha mösziö Soros beavatkozna Magyarország belügyeibe, akkor nem valószínű hogy egy fasiszta patkány háromszor nyerhetne kétharmaddal választásnak nevezett csalást. Mösziö Soros elintézné, hogy ne nyerjen egy fasiszta féreg.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.05. 16:42:33

@mocser48:

Azaz nincs köztük összhang.
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 16:46:41

@maxval balcán bircaman:

szinkronban nyomják. orbán azt csinálja a szlovénoknál, amit szerinte soros csinál.

ilyenek ezek a soroscsicskák.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.06.05. 16:49:07

@mocser48: ne igyal gyogyszerre
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2018.06.05. 16:55:21

Orbán az Európába irányuló migránsáradatot akarja fékezni, blokkolni. Soros az Európába irányuló migránsáradatot akarja fokozni, elősegíteni. A különbség, hogy előbbi sokkal nyíltabb lapokkal játszik, mint utóbbi..
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2018.06.05. 17:01:00

@GIeccsertetű: "Soros nem avatkozik be másik ország belpolitikai ügyeibe " Gondolom ezt viccnek szántad. (Lásd : macedon választások..) Egyébként meg egyáltalán nem példanélküli, hogy politikusok megjelennek kampányolni más országok hasonló gondolkodású pártjainak kampányrendezvényein. Pl. amikor Blair megjelent a szoci gyűlésen még Gyurcsány idején..
Válasz erre 

zokogjatok 2018.06.05. 17:13:35

@ZX: megint sikerült beszopnod egy álnicket, de a buta ballibektől nem meglepő
Válasz erre 

zokogjatok 2018.06.05. 17:15:40

@morph on deer: az ilyen nickhamisítókat miért mindig a ballibek szívják be, tényleg ennyire idióták?
Válasz erre 

morph on dear 2018.06.05. 17:23:03

@konrada: csak elég könnyű összekeverni őket. Meg ideg is vagyok mert most a kurva vajda miatt Szíriáig kell utaznom, hogy végre arab faszt szophassak :(
Válasz erre 

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.06.05. 18:54:25

@pina noir: Nem tudok róla, hogy soros beavatkozott volna Macedoniában. Azért mert az orbáncképű hazudós cigányvajda vagy éppen te az előbb azt mondtad, hogy beavatkozott, az még nem igaz. Orbáncképű mindig azt hazudja amit éppen hallani akarsz. Azt sem hiszem el amit kérdez. Soros itt sem avatkozik semmibe, ez csak a hazudós orbánc víziója, mint a soros terv.
Válasz erre 

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.06.05. 19:05:53

@pina noir: No megnéztem itt az interneten ezt a soros-féle macedon beavatkozást. Hát rossz hírem van. Ugyanazt a hírt fossa az orbán-féle hazudós banda. Mint a majmok, egymást utánozva, mint a papagájok egymást ismételgetve okádják ezt a soros-beavatkozás dumát az orbánc által fenntartott szarfaszú honlapok, médiák. Ezt a faszságot el is kéne hogy higyjem? Azért mert orbánc csicskái böfögik, még nem biztos, hogy igaz. Pont az bizonyítja, hogy hazugság. Majd ha valami orbánctól független média írja, talán elhiszem.
Válasz erre 

rovid 2018.06.05. 19:08:23

ez az"ovis"jele: SDS , sunyi, dagadt, suttyó?? nem kell jelentkezni, tudjuk!
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.06.05. 19:22:52

@GIeccsertetű: most már sivalkodik az öreg az olaszok miatt is

trump megválasztásakor meg hangosan hisztizett
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2018.06.05. 19:27:36

@GIeccsertetű: Hát pedig beavatkozott, persze sunyi módon az általa pézelt szervezeteken keresztül, ahogy szokott. Olvasgasd kicsit Saul Alinsky tanácsait..Blair..?
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2018.06.05. 19:29:34

@GIeccsertetű: Túl sokat feltételezel erről az egyre szenilisebb vén tőzsdecápáról. Azért ő se mindenható, csak szeretnétek..;)
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 19:45:59

@Nincs közöttünk csicska:

továbbra is csak az van, hogy a fidesznácik vezére bizony azt a módit nyomja, amiről bő egy éven keresztül nyomta az agymosott szavazódroidjainak, hogy az milyen csúnya dolog.

biza, orbán csak egy soros csicska, a felszopói meg így jártak, egy ilyennek szopnak fel... gennyes egy népség.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.06.05. 19:47:53

@mocser48: jó de mi mondjuk azért szavaztunk rá hogy a mi érdekeinket képviselje

kit érdekel mit sivalkodnak a külföldiek meg a hazai antimagyarok
Válasz erre 

MEDVE1978 2018.06.05. 19:55:03

A cikk tényszerűen valótlanságot állít. Orbán valahogy támogatta egy másik, az irányvonalához politikailag közel álló párt kampányát. Ezt tette eddig egyszer, nyíltan személyesen kiállva. Soros György olyan civil szervezeteket támogat nem egy, hanem sok országban, amelyek nem nyílt politikai erőként fellépve, hanem civil szervezetként, közösségi vagy annak vélt célokat megvalósítva a közvéleményt befolyásolva tevékenykednek annak érdekében, hogy megvalósítsák a világképét. Ez különböző, még ha valakinek valamelyikről egyértelműen pozitív vagy negatív is a véleménye.
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 20:07:13

@Nincs közöttünk csicska:

az emberi selejtet is képviselnie kell valakinek, erre jó orbán.... anyád is rá szavazott, vagy neki volt gerince?
Válasz erre 

mocser48 2018.06.05. 20:11:10

@MEDVE1978:

soros orbán gazdája, a fidesz pénzelője.... a fidesz hangadóinak jó részét soros pénzelte....

orbán pontosan azt teszi, amivel sorost vádolta.... nyíltan, pénzzel beavatkozik egy másik ország belügyeibe.
Válasz erre 

tireless treehugger 2018.06.05. 20:37:25

Barátokra és szövetségesekre van szüksége bármi áron.

Bármi áron.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.06.05. 20:44:32

@tireless treehugger: A lipsiknek is, ezert probalkoznak arab importtal, mert feher ember azt se hizi el amit kerdeznek
Válasz erre 

tireless treehugger 2018.06.05. 20:55:07

@Nincs közöttünk csicska:

A lipsiket nem érdeklik az arabok.

A menekültnek szállást adunk a bevándorlónak pedig esélyt.

Téged sem dobtunk le szikláról mint selejtet.
Válasz erre 

Robur 2018.06.05. 21:24:29

Attól, hogy a törpe óriás szeretne lenni, attól még csak egy nyomorult törpe marad.
Válasz erre 

bóvli ország jobban teljesít 2018.06.05. 21:48:33

@Nincs közöttünk csicska:

te csak ne ugass bele a nemzetközi helyzetbe te nyomorulr Putyin bérenc fidesz birka!
Válasz erre 

Róbert László 2018.06.05. 22:15:48

A téveszme egyben rögeszmévé is vált és ez nagyon veszélyes a magyar társadalom egészére. Ez annyira nem fog beválni mint Lenin permanens forradalmi elmélete. Eleve bukásra volt ítélve a kigondolásának a pillanatában. Szörnyű sötét foltja lesz ez a történelmünknek !
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.06.05. 23:28:39

@tireless treehugger: lófaszt a seggükbe
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.06.05. 23:30:38

@Róbert László: jaja, lipsik rá is cuppantak anno a kommunizmusra mint gyönygytyúk a takonyra. pont mint mostanában a buzipornóra, meg az arabimportra.

vonzzáka kakát a lippsik
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2018.06.06. 00:03:51

@Nincs közöttünk csicska: ti mint jó komcsik, ezt tudojátok :) Meg sajnos a hazák árulásához is értetek, hisz apatejjel szívjátok magatokba
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2018.06.06. 07:28:30

Az semmi ezt már olvastad ?
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2018.06.06. 07:28:58

Az semmi ezt már olvastad ?

888.hu/article-liberalis-kettos-merce-ha-az-amerikai-nagykovet-a-libsik-ellen-szolal-fel-kitor-a-nemzetkozi-sivalkodas

Alig egy hónapja nevezték ki az USA németországi nagykövetét, Richard Grenellt, aki a hétvégén interjút adott a Breitbartnak. Grenell szavai nem arattak osztatlan sikert az európai liberálisok köreiben, mert azt mondta, hogy a következő években támogatni fogja az elitellenes konzervatív, jobboldali politikai erőket Európában. A cél, hogy az emberek lázadjanak fel az elit ellen. A nyilatkozat kapcsán többen azzal vádolták a nagykövetet, hogy beleavatkozik a politikába, holott semlegesnek kellene maradnia. Érdekes, hogy annak idején Goodfriend és Magyarország kapcsán nem láttak napvilágot hasonló kritikák. Sőt, Soros tevékenysége kapcsán sem.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2018.06.06. 07:30:20

@tireless treehugger:

Persze megtennétek, de szerencsére rohadt kevés agybeteg ballib van, és a számuk egyre csökken EU szerte.
Válasz erre 

apro_marosan_petergabor 2018.06.06. 08:21:18

Szokásos bárgyú ballib blog. Óriási tévedései: OV a jó, európa oldalán áll, Soros a rossz, a káosz oldalán. De örülök, hogy odáig eljutott a blog, beismeri Soros beavatkozik Európa és országi életébe, jövőjébe. Kéretlenül. Ki kérte és milyen alapon - mert sok pénzt szedett össze, sokszor törvénytelen eszközökkel, óriási károkat okozva országoknak (bennfentes kereskedés...)? Vagy taposó akna gyártással fillantróposkodik - ugyan, nevetséges ...Ki választotta meg? Hány választó van mögötte?
Másrészt: Soros, mint OV mentora? Ugyan OV fiatalon elnyert egy ösztöndíjat, ennyi. Azt anno biztosan meg is köszönte és az ügy lezárult. Egy ösztöndíjjal kellene röghöz közni az embereket? Nevetséges.OV véleménye ahogy OV fejlődött, tanult, tapasztalt olitikát, történelmet, megváltozott. A követhetetlen, állibero oldalról (amely valljuk be sosem volt az igazi részese - egyértelműen, IGEN RÉGEN a nemzet oldalára állt, a magyar érdekek mellé,s azt képviseli 1993 óta. Stabilan.
Mint európai magyar politikusnak felhatamazása van a magyar érdekeket képviselni, akár Szlovéniában is mint ahogy ennek az ellenekezőjét teszi szemrebbenés nélkül nem egy libero politikus (akik inkább brüsszeli bürokraták), s lépnek ellenünk sokszor...
Örülök, hogy sok szlovén értékelte Mo támogatását a határvédelemben!
Válasz erre 

Andy73 2018.06.06. 10:30:23

A szeka nyugodtan tovább szekálhatja Orbánt, ha ez élteti, akkor is csak a Hócipő vidéki változata marad, egyre gagyibb tartalommal, nulla hatásfokkal. Persze kérdés, hogy mi a célja. Ha amolyan hofis szelepként akar működni, akkor elmegy, csak éppen sokkal kevésbé vicces. Ha Orbán bukásáról álmodozik, és a baloldal erősödéséről, akkor viszont teljesen kontraproduktív az erőlködése, immár hosszú évek óta.
Válasz erre 

werinter 2018.06.06. 11:17:33

Orbán pont ugyanaz az ember, mint Soros. Csak kicsiben és sokkal sokkal jelentéktelenebb (világ, és európai mércével nézve is).
Pénzen és csalással megvett hatalommal és befolyással avatkozik bele mások életébe. Kizárólag a személyes és szűk csatlósainak érdekei vezérlik. Mérhetetlen hatalommánia és a saját vélt igazához való feltétlen ragaszkodás jellemzi. Egy szűk elit korlátlan hatalmának és befolyásának megtestesítője, miközben pont az ilyen elit ellen való harcot tartja kiemelt céljának. Ironikus nem? Az oligarchák oligarchája (látszat) harcot víz az oligarchák oligarchájának az oligarchája ellen. Ez Magyarország 2018-ban.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.06.06. 11:42:43

@werinter: 2022ben hatha soros is indul majd a valasztason a libbantak nagy oromere

ha szepen kerik
Válasz erre 

werinter 2018.06.06. 12:01:14

@Nincs közöttünk csicska: 2022-ben se Soros se választások nem lesznek már.
De tényleg kíváncsi vagyok viktorka és a zacsinyaldosói milyen ellenséget kerítenek majd maguknak, ha Gyuri bácsi jobb létre szenderül.
Majd biztos Télapó meg a Chupacabra netalántán a Rézfaszúbagoly vagy az umpa-lumpák lesznek az ellenségek.
Válasz erre 

BéLóg 2018.06.06. 14:48:57

BIZTOS forrásból tudom, hogy Ferenc pápa öreg lesz és meg fog halni, amikor is követséget küldenek majd Budapestre és megkérdezik, hogy ki is Orbán Viktor jelöltje a trónra.
Válasz erre 

Tzp 2018.06.06. 19:29:18

@werinter:

Ellenségkeresésnél a civil szervezetek örök téma :)
Válasz erre 

Lusuka · erettsegitetelek.com 2018.06.18. 03:23:15

Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook profillal és minden mással: www.internetespenzkereses.info/
Válasz erre 

2019.01.02. 07:08:44

@chrisred:
Ebül szerzett jószág, ebül vész el

Ha emlékeznek a fehér ló mondájára, amely szerint a honfoglaló Árpádék „Kusidot a fejedelemhez visszaküldték, és Szvatopluk fejedelemnek egy nagy fehér arabs paripát arábiai arannyal aranyozott nyereggel, aranyos fékkel a földért elküldöttek.
Árpád és vitézei neked azt mondják, hogy azon a földön, amelyet tőled megvettek tovább semmiképpen se maradj!” A magyar a mondavilágában büszkén meséli ezt a történetet, hogy hogyan vette meg bagóért a Kárpát-medencét. Sajnos, 1100 év múlva, ugyanígy néhány ezerfős „hordák” elegendőek voltak Szvatopluk utódainak, az ország visszavételére. A nemzeti bölcsesség ma is megengedhetőnek tartja, a haza földjének eladását, felejtve, hogy ők voltak az elsők, akik az eladót elzavarták. Úgy gondolják, hogy ez nem történhet meg, ami törvényszerű, hiszen az ő alkotmányuk is szavatolja a magántulajdon védelmét. Tehát az adás-vétel útján tulajdonossá vált vevő jogává válik a tulajdonos elűzése, különösen akkor, ha az Európai Unió tagjaként országának amúgy sincs határa. A büszke honszerző magyar újra jobbággyá lehet. Esetleg „bozgor bangini,”=(hazátlan bitang) ami az erdélyi magyarnak kijár, az üres bolt előtti sorbaállás, vagy a legkisebb utcai nézeteltérés során, „az új ország bitorlóktól”.
Másrészt a modern jogban is előírt értékaránytalan, vagy félrevezetésen alapuló szerződés semmis! De mi büszkén vállaljuk eleink, „ügyességét” és siratjuk a minket ért „igazságtalanságot” Mai ország vezetőink, politikusaink, épp ilyen „bölcsek” észre kéne venni!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard