Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán a Hír TV-vel üzent: Semmit sem lehet tőle büntetlenül elvenni

Orbán a Hír TV-vel üzent: Semmit sem lehet tőle büntetlenül elvenni

Látszólag erődemonstrációt tart a Fidesz a sajtófronton azzal, hogy minden átmenet nélkül, brutális leszámolás kíséretében visszafideszesítette a Hír TV-t, ám valójában előre menekül. Az Orbán-rendszer természetéből adódóan mindenkit példásan meg kell büntetniük, aki beleköp a nagyfőnök tányérjába, ám most ennél többről van szó. Nehéz idők jöhetnek ugyanis a kormánypártra is. hiszen gazdasági problémák gyűrűzhetnek be a következő hónapokban, ezért nem árt, ha minden sajtóorgánum kórusban hibáztatja majd mindezért Gyurcsány Ferencet, Soros Györgyöt netán az Európai Unió vezetőit. A nép pedig nagy erőpróba előtt áll, ugyanis végső stádiumába ért a magyarok elbutításáért indított harc.

hvg_45.jpg

Fotó: hvg.hu

Orbán Viktor sem gondolhatja komolyan, hogy többen fogják behúzni az X-et a Hír TV eddigi nézői közül a Fideszre a következő választáson azok után, hogy ismét nézhetetlen propagandacsatornává silányították az utóbbi két és fél évben a szakma élcsapataként működő szerkesztőséget. Ha meg akartuk tudni eddig, hogy mi történt itthon és külföldön az utóbbi 24 órában, akkor arról a leggyorsabban és legkorrektebbül a Hír TV-ből értesülhettünk ezekről. Eddig. Nem a szolidaritás mondatja a szakma képviselőinek többségével, hogy az amúgy is mélyrepülésben lévő magyar sajtó egyik legkiválóbb műhelyét szalámizták fel szinte percek alatt a Fidesz végrehajtó emberei, ugyanis tény, hogy ők meglehetősen elfogulatlanul tudósítottak az ellenzékről is, ami más független orgánumokról nehéz lenne állítani.

Épp ez a korrektség, gyorsaság, szakmaiság zavarta nagyon Orbán Viktort és csapatát, ezért csaptak le hirtelen, kíméletlenül, és vetették vissza egy nap alatt évtizedekkel a hírszerkesztés elveit. Ráadásul a nyári uborkaszezont kihasználva arra sem adtak igazán lehetőséget, hogy demonstrációk szervezésével nyilváníthassák ki szolidaritásukat a szakma képviselői az ellenzéki pártok és a kormány cinizmusát egyre nehezebben viselő polgárok. Lényegében a Hír TV visszafoglalásával fejeződött be az április 8-i parlamenti választás, hiszen a kormányfő legfőbb célja az volt, hogy az ellenzék ellehetetlenítése mellett elüldözze legfőbb ellenlábasát, Simicska Lajost is. Miután már az elbukott voksolás másnapján kitűzte a várfokra a fehér zászlót a renitens oligarcha, csak idő kérdése volt, hogy a Lánchíd Rádió, a Heti Válasz, valamint a Magyar Nemzet után mikor kap utasítást legyőzőitől a Hír TV feladására is.

Tudja, hogy az ellenzéknek is valahol ki kell engednie a gőzt, és egyébként is tudomásul kell vennie, hogy nem Azerbajdzsánban vagy Türkmenisztánban vagyunk, hanem az Európai Unióban, ahol a többség számára a liberális demokrácia nem szitokszó, hanem alapérték.

A Fidesz eddig is szinte megszámlálhatatlan orgánumon keresztül hirdethette az illiberalizmus ideológiáját (jelentsen ez a szóösszetétel bármit is), hiszen a nagy, országos sugárzású televíziókon, rádiókon, a kormányzati finanszírozású, vagy kormányhoz közeli oligarchák által kiadott napilapokon, hetilapokon, illetve internetes portálokon kívül a fideszes vezetésű önkormányzatok is rengeteg helyi újsággal, tévével, internetes felülettel és rádióval rendelkeznek. Ezért a Hír TV visszaintegrálása ebbe a hatalmas propagandagépezetbe inkább az ellenzéki szavazók bosszantására jó, mintsem újabb agymosott kormánypárti szavazók kinevelésére.

Gondoljuk csak el, egy kormánypropagandára szomjazó magyar polgár milyen hatalmas választékkal bír, ha csak a televíziókat vesszük! Megnézheti a közszolgálatinak csúfolt M1 szájbarágós híradóját, amelyből nem csupán a migránsozás árad, de csicsog az orosz álhírektől, és alkalmanként odacsapnak az Európai Uniónak is. Nagyjából ugyanezt az étlapot kínálja az Echo TV és a TV2-is, bár ez utóbbiban azért előkelő helyen szerepelnek a balesetek, gyilkosságok, és egyéb bulvárhírek is. Mostantól ezt a szemléletet fogja visszhangozni a Hír TV is, amit nyilván elhagynak az eddigi kormánykritikus nézők, és ideiglenesen felkeresnek a nosztalgiázni vágyó fideszes érzelműek. Ám ettől még egy lesz a sok ostobaságot, féligazságot, szilvafesztivált, félóránként pedig időjárás-jelentést sugárzó méregdrágán működő, és csakis pártérdekeket szolgáló csatornák közül.  

Bár a Nemzeti Együttműködés Rendszerében rengeteg pénzt halmoztak fel, azért ennyi csatornát értelmetlen finanszírozniuk. Ezért röppentek fel olyan hírek, hogy az Echo TV-t és a Hír TV-t összevonnák, de legalábbis valamiféle munkamegosztást alakítanának ki a két kormánypárti orgánum között. Van azonban egy ennél is fontosabb szempont. Ha tényleg beüt a krach, vagyis magyarázni kell a romló gazdasági eredményeket, a növekvő inflációt, netán megszorításokra kényszerülne a kormány, fontos lehet, hogy a néző bármelyik gombra nyomjon rá a távirányítóján, mindenhol ugyanazokat a magyarázatokat lássák, hallják.

Ne felejtsük el azonban, hogy a kormánypárti gőzhenger még nem ment át mindenen. Ott van még a korábbi Hír TV-nél lájtosabban kritizáló ATV, no meg a kőkemény RTL Híradó. Az "egészpályás letámadás" azonban veszélyes lenne, hiszen a média teljes megszállását már nem néznék el a sajtószabadságra igencsak érzékeny amerikaiak és uniós vezetők sem. Ezt tudja Orbán, és ha nem is szívesen, de valószínűleg megtart mutatóba néhány kritikus hangvételű televíziós csatornát. Tudja, hogy az ellenzéknek is valahol ki kell engednie a gőzt, és egyébként is tudomásul kell vennie, hogy nem Azerbajdzsánban vagy Türkmenisztánban vagyunk, hanem az Európai Unióban, ahol a többség számára a liberális demokrácia nem szitokszó, hanem alapérték.

merce.jpg

Fotó: Mérce

Ha ebből indulunk ki, akkor nem történt semmi különös azzal, hogy a Hír TV elesett, illetve, fogalmazhatunk úgy is, hogy visszaszerezte az a párt, amelyik létrehozta. Persze, azok számára, akik elveszítették a munkájukat ez igen tragikus esemény, és valószínűleg azok is igen rosszul érzik magukat, akik maradtak, hiszen csorbát szenvedett a szakmai önérzetük. Ami azonban az összképet illeti, pusztán arról van szó, hogy a Fidesz legfőbb vezetője be akarta bizonyítani, hogy semmit sem lehet elvenni tőle büntetlenül. A mostani Hír TV azonban azon kívül, hogy egy újabb hang lesz a kormánypropaganda lelkesen daloló kórusában, lényegében jelentéktelen szereplője lesz a televíziós piacnak. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „A visszhang a legmegbízhatóbb társ az életben, hiszen, bármilyen nagy hülyeséget kiabálsz, ő nem kérdez vissza, hanem megismétli.”

115 komment Orbán Viktor Pávatánc Simicska Lajos Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán a Hír TV-vel üzent: Semmit sem lehet tőle büntetlenül elvenni Tovább
Facebook Tetszik
0
115 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Szorult helyzetében az időt húzza Orbán Viktor Szorult helyzetében az időt húzza Orbán Viktor
  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr7414160283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (115)
Az utolsó 100 komment:

Visceroid 2018.08.05. 18:00:31

@streetpunk: A kérdés az, hogy te vagy én megérjük-e azt? Mert Viktorka addig lesz miniszterelnök, amíg akar, vagy az ország össze nem omlik. Az mondjuk tényleg egy érdekes kérdés, hogy mi lesz ha tényleg eljön a gazdasági összeomlás. Ez kis 330-as euró-belengés még csak az előjáték volt, a jövőben sokkal durvább dolgokra, brutális áremelkedésekre lehet készülni. Vajon az ideológia és a a rengeteg Fidesz-médium ellensúlyozni tud egy gazdasági összeomlást?
Válasz erre 

tonypek 2018.08.05. 18:02:58

@Tzp: Maradjunk csak a személyi kultusznál és diktatúránál. Ezekre egyértelmű jelek vannak.
Az egypártrendszert nehéz bizonyítani mert van sok kamupárt..
Válasz erre 

A G 2018.08.05. 18:03:33

pefe megelőzött! Valóban gecizhetett és kaphatott több mint 40 milliárdot a Közgép egy régi addig kifizetetlen munkáért a választások előtt? Elgyengült a legerősebb ellenzéki párt, jobbik elesett. Tényleg üzenetet látunk ebben vagy egy lehengerlő gépezetet? Mi ez a hülyeség az üzent a hír tv-vel?

Ezt már lejátszották a Népszabadsággal sokkal meredekebb módon.
A legfontosabb kérdés az, hogy a címmel ellentétben sehol nem derül ki lett megbüntetve, mivel és mikor.
Válasz erre 

nu pagagyí 2018.08.05. 18:10:36

Orbán egy csekély intelligenciájú diktátor. Ennek örülök. Legyen minden minél rosszabb, legyen minél több ellensége és akkor nem fog ja elkerülni a sorsát. A magyarok onnantól fognak majd nemzetet alkotni, amikor sikerül önerőből kivívni a polgári egyenlőséget és az alapvető szabadságjogokat, amit nem engednek majd csorbítani semmiféle hatalom által. Orbán valóban összefoghatja a nemzetet, de nem úgy, ahogy ő gondolja, hanem mint az elnyomás gyűlöletes célpontja.
Válasz erre 

megvagyhadnagy 2018.08.05. 18:13:09

Még jó, hogy van nektek itt, az uborkaszezon közepén egy Hír TV "ügy", különben még mindig a választások eredményével lennétek elfoglalva mondván: a Fidesz csalással nyert, mert a választásra jogosultak kevesebb, mint a fele szavazott rá.
Kőkemény RTL híradó? Ház ez kőkemény. Tényleg.
Válasz erre 

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2018.08.05. 18:13:10

Az ATV tuti marad, ilyen "kritikáról" nyugatra csak álmodhatnak. Aki látta pár napja a Deutsch Tamás vs. három buta nő performanszot, az valszeg egyetért.
Válasz erre 

Killary Fucking Clingon 2018.08.05. 18:32:46

Orbán nem üzent senkinek semmit. Te üzened azt hogy mekkora faszfej vagy.
Simicska eladja és a házon belüli tulajdonos társnak elővásárlási joga van. Ennyi történt. Faszfej.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.08.05. 18:32:58

"Diktatúra, egypártrendszer, nincs szabad választás."

A többség nem így gondolja...
Válasz erre 

Pesti 2018.08.05. 18:39:34

Már eleve szomorú az, hogy egy napilap politikai oldalt cserél, nem is annyira ideológiai, hanem a tulajdonos szeszélye miatt.Ez hitelképtelenné teszi az újság történelmi hagyományát, és leértékeli az újságírást. Lásd az egykor távozók, majd az ujonnan érkezett másik oldal elkötelezettjeit, majd ezt az új fordulatot.Személycserékkel megint fel kell valamit építeni és ahhoz idő kell, kár volt ebbe a szinjátékba az erkölcsi alapokat lezülleszteni. És még valami, a laptulajdonosok hite, becsülete, amely megkövetelné, hogy semlegesek maradjanak, mégha érezhetőleg húznak valamelyik politikai oldal felé a tárgyilagosságot nem zárhatja ki, ami a MN.nel megtörtént.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2018.08.05. 18:42:14

Miért nem tartotta meg Simicska a Hír Tv-t? Nem tud megélni a piacról a csatorna? Miért nem vette meg valamelyik baloldali érdekkör?
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2018.08.05. 18:43:25

@NemodaBuda: "Álmodik a nyomor.." A költő szavaival élve.
Válasz erre 

Khonsu 2018.08.05. 18:52:23

@midnightcoder2:

Nem kell nagy fantázia ahhoz, hogy felmerüljön az emberben a gondolat, hogy az
"ellenzék" nehezen tudna 8 éve ilyen üzembiztosan hülye lenni, ha csak nem szándékosan csinálná. Ha pedig ilyet tesznek, az mi másért lehetne, mint hogy kiegyeztek a Fidesszel.

Ők szépen eljátszák az ellenzéket, de csak úgy a maguk balga módján, nehogy véletlenül megerősödhessenek, közben pedig szépen kiszorítják az értelmesebb alternatívákat a nédiából, hogy nehogy szélesebb körben is tudomást szerezzenek róluk a választók.

Ez így ebben a formában kvázi egypártrendszer.

Mindent összevetve, részemről már annyira reménytelennek látom, hogy ebből az állapotból belátható időn belül érdemben kimozdítható a rendszer, hogy feladtam. Eljutottam arra a pontra, hogy már nem érdekel, hogy mi történik ebben az országban. Felesleges vele foglalkozni, egy szűk körön kívül senkinek semmi ráhatása nincs és nem is lesz mostanában.

Szerintem legközelebb már el se megyek szavazni, totál felesleges, nincs kire. Bár valószínűleg már nem is leszek az országban akkor. Ez már visszavonhatatlanul Fideszország lett, annak minden velejárójával és következményével. Az utókor majd eldönti, hogy jó-e ez vagy sem. Én nem akarom kivárni, mert nincs még egy életem, ha ezt elpazarolom.
Válasz erre 

funfun 2018.08.05. 18:58:06

"Ráadásul a nyári uborkaszezont kihasználva arra sem adtak igazán lehetőséget, hogy demonstrációk szervezésével nyilváníthassák ki szolidaritásukat a szakma képviselői az ellenzéki pártok"

Nap vicce. Kellemes őszi napsütésben összejönne kb. 100 ember, fele politikus, harmada sajtós, a maradék hivatásos tiltakozó.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.08.05. 19:32:50

A Hír TV nem elesett, hanem felszabadult, a sátánfajzat Soros politikailag korrekt gender diktatúrája alól.
Válasz erre 

Buchhalter 2018.08.05. 19:33:31

Simicska csak sírt az elvesztett koncáért ,gazdasági válságot megjósolni és milliók kárát kívánni enyhén szólva is gyomorforgató a bloger részéről.A német ipar olyan szinten van jelen a magyar gazdaságban ,hogy itt jó pár évig kár riogatni válsággal.csak szeretnék a bal liber csótányok.különben ha valaki belém állna Jobbikra szavaztam.Nekem szimpatikus volt Vona néppártosodása. Torockainál meg kilóg a lóláb,hogy a Fidesz megvette kilóra ezt a suttyót ,hogy verje szét a túlságosan megerősödő Jobbikot.Gyurcsány a DK-val ugyan ezt játssza el: sikeresen beledöngölte a földbe az MSZP-t. Cserébe Orbán atya elnézi neki a Csillebérci tábor és más elsibolások ,lopások ügyét.
Válasz erre 

2018.08.05. 19:38:33

Túltoltad a témát. Egyszerűen egy oligarcha eladta a tulajdonát. Ennyi.
Válasz erre 

gintonic.azigazi 2018.08.05. 19:42:40

“A szakmai munka elcsapata” :D
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.08.05. 19:45:35

Jobb lenne, ha azok, akik a "sajtószabadság" miatt rikoltoznak, inkább saját média teremtésére fordítanák ilyen energiáikat - ennyivel nemzetközi tv-hálózatot is létre lehetne hozni.
Persze, sopánkodni és semmit tenni, persze könnyebb :)

Fogjuk már fel, hogy a jobboldalnak van egy médiája - a baloldalnak meg nincs, mert elkótyavetyélték. Ha a Népszabadságot nem adja el az MSZP, Pecina pl. nem szántja be. Igenis lehetne egy (EGY) tévét, újságot, médiaportált stb. csinálni a baloldalon, ahol összeállnának az érintettek, 4 oldal az MSZP-é, 3 oldal a DK-é, X oldal a momentumé, ezt be lehetne osztani. De ehhez össze kéne állni, az erőforrásokat összeadni, ill megosztani. Ezzel szemben mi van? Mindenki csinál magának valamit, ami "törpe" és ennek megfelelően életképtelen, de legalább "én vagyok a kiskakas a szemétdombon". Ugyanaz van, mint a "nagypolitikában" a rövidlátás miatt nem fognak össze az érintettek, inkább vagyok egy törpepárt első embere, mint második-harmadik egy nagykoalícióban.

Ha minden törpe egedül próbálkozik, ez így sose fog menni, már most szólok. Nem Orbán miatt, egymásnak vetnek gáncsot. Jó reggelt :)
Válasz erre 

katamara 2018.08.05. 19:48:14

@maxval balcán bircaman: Szerinted itt szabad választás volt ? Inkább választási csalás !!!
Válasz erre 

katamara 2018.08.05. 19:49:51

@Khonsu: Teljesen egyetértek Veled .
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.08.05. 19:50:58

@Khonsu: Az üzembiztos hülyeségnek alapvetően strukturális okai vannak. Egyrészt a baloldali-liberális erők kerültek zsákutcába, ez nem helyi jelenség, kb. az egész világban, de Európában mindenképp ez van. Ennek egyszerűen az az oka, hogy a jelenlegi európai problémákra nem igazán van ilyen politikai iránnyal összeegyeztethető válasz, ráadásul ezek az erők saját magukat is zsákutcába pozicionálták az elmúlt 30-40 évben. Ennek ellenére sajnos ez az oldal viszi az Orbánnal ellentétes szavazatok nagy részét. A másik oldal a Jobbik, ami alapvetően nem csinálta rosszul amit csinált, csak mivel kb. megszületése óta küldte rájuk a fekáliát a baloldal, igazából senki nem hitte el hogy komolyan lehet őket venni: egyedül az előrejelzések alapján nem sok esélyük volt, a baloldallal történő összefogásra pedig szintén nemigen fogadott volna épeszű bukméker.

A helyzetet külön nehezítette, és nehezíti, hogy bár ezt a baloldalon elég nehezen fogadják el, de Orbán egy elég tehetséges politikus, és kicsit sem hülye. És bizony, elég sok mindenben igaza is van. Nálunk pedig mindig is az volt az aktuális baloldali ellenzéki magatartás, hogy ha a másik oldal vezére A-t mond, akkor mi B-t mondunk, ha beledöglünk is, és aki nem így csinál az áruló.
És mivel Orbán azért elég sok mindenben a helyes álláspontot foglalta el (Pl. migránskérdés), így ezzel az automatikus tagadással a baloldal jó mélyen elásta magát.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2018.08.05. 19:52:01

A HjrTv-ről: Simicska kitalálta, hogy "kurucosat" játszik, és szembemegy Orbánnal. Nagyon szép, csak ebbe a háborúba bevonta a (média)birodalma összes emberét is. Aztán kapitulált, kiszállt, és hagyta, hogy a (gyalogok) kb tegyenek úgy, mint amagyar hadsereg a 2. Világháborúban, aki meghal, ott maradt, a túlélők vagy adják meg magukat, vagy vonuljanak vissza, "engem már nem érdekel".

Nagyon szép megoldás.

Orbán szemszögéből, ő csak visszavette, ami amúgy is az övé.
A baloldal szemszögéből:nekik kb amúgyis mindegy.
Simicska szemszögéből: hát szép húzás volt, mindenkit otthagyni a "harcmezőn" , kitűzni a fehér zászlót és elszaladni Amerikába. De mást igazán nem is vártunk....
itt csak azok a szegények szívták meg, akik ebben a "szabaságharcban" hittek. Simicskánál is meg a Jobikban is.
Válasz erre 

katamara 2018.08.05. 19:52:45

@Buchhalter: Jobb lenne orbán lopásairól és rablásairól beszélni, mert az már példátlan. A németekre pedig ne alapozz, mert nem biztos hogy ha továbbra is így mennek a dolgok orbánisztánban nagyon nem fogják támogatni.
Válasz erre 

Buchhalter 2018.08.05. 20:11:38

@katamara: Nézd,bárkire szavaztunk és győzött ,mindegyik lopott.Van olyan leendő politikus aki nem fog? A német iparra visszatérve : lehet hosszút távon igazad lesz ,de az elkövetkező pár évben nem fognak elszaladni.Túl sok pénzt veszítenének.
Válasz erre 

2018.08.05. 20:17:41

@maxval balcán bircaman:
24.hu/belfold/2018/07/31/filippov-gabor-a-hibrid-ellenforradalom-kora/
olvasd el vegig
Válasz erre 

Mester.Tamás 2018.08.05. 20:18:20

"Ráadásul a nyári uborkaszezont kihasználva arra sem adtak igazán lehetőséget, hogy demonstrációk szervezésével nyilváníthassák ki"

Haha, miféle demonstráció? Mikor volt itt bármilyen, eredményt hozó tüntetés? Utoljára talán 1848-ban, de az is csak időlegesen hozott bármit is. Az ennél sokkal keményebb Rákosi-rendszerben (padlássöprés, csengőfrász, vasfüggöny, stb.) is évek kellettek ahhoz, hogy bármi történjen, de még akkor sem a rendszer ellen indult, hanem a lengyelek mellett. Szóval még legalább 6-8-10 évig itt semmi nem lesz.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2018.08.05. 20:29:55

@katamara: hülye vagy
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2018.08.05. 20:35:23

@katamara: "A németekre pedig ne alapozz, mert nem biztos hogy ha továbbra is így mennek a dolgok orbánisztánban nagyon nem fogják támogatni. " 3. orbánciklus indult pár hónapja, erre képesek idehozni egy BMW gyárat. Nyilván azért mert annyira necces ide települni német szemszögből nézve...

Ja most nézem, nem nagyonhülye vagy te hanem egy ujraaktivált harcinick. Nagy szarban van az ellenzék ha csak ilyenekre futja...
Válasz erre 

morph on deer 2018.08.05. 20:39:17

@nemecsekerno_007:
“A többség nem így gondolja...”

Ja.
Ahogy a Föld is lapos volt, egészen hosszú ideig, és a többség azt is “így” gondolta...
Válasz erre 

nu pagagyí 2018.08.05. 20:40:33

@Khonsu: Fidesz által kreált/megszállt bábellenzék van csak, ezért is "bénáztak" és csapták be a szavazóikat.

A Fidesz nem most kezdte az ellenzéki pártokba való behatolást, mára gyakorlatilag megszállta a fedett embereivel azokat. Annak idején az MDF esetében le is bukott a Tombor-féle akcióval, mégis a beavatkozást leleplező Dávid Ibolyát tették tönkre már a hatalom birtokában. Az SZDSZ-t ugyanígy szállták meg, csak ott nem buktak le nyilvánosan.

Az LMP-t és Jobbikot szerintem a tönkre tett középpártok szavazóinak felszívására, a Fidesz hozta létre. Bár az LMP-ben ideiglenesen kiszorították az "alapító" Schifferéket, de úgy tűnik sikerül visszamászniuk a Fidesz segítségével.
Az elszámolási vita áldozata "Simicska" valószínűleg komolyan gondolta, hogy betesz Viktornak, de már jóval a választás előtt kénytelen lehetett kiegyezni, ezért nem robbant semmiféle bomba (mondjuk, hol tartja Orbán a pénzét) és lett a Jobbik az egyik kerékkötője minden racionális összefogásnak az ellenzéki oldalon.
Az MSZP-ben csak a mostani vezetőségválasztás óta vette át a hatalmat a Fidesz, de addig is sikeresen blokkolt minden vérszegény próbálkozást az értelmes politizálásra. Talán a korlátozott vonzerővel bíró DK-val nem próbálkoztak, de ha élesedne a helyzet, majd hatósági eszközökkel felszámolják.

Összefoglalva: nincs Magyarországon demokrácia, de demokrácia csak ott lehet, ahol van valós alternatíva. Ahol a hatalmi párt kinevezi az ideológiáját az egyetlen "igazságnak" és aki nem ezt vallja, az ellenség ott nem is lehet demokrácia. Pontosabban csak amolyan tadzsik, belorusz, azerbajdzsáni féle, amivel a helyi diktátorok szoktak kérkedni.
Válasz erre 

Che21 2018.08.05. 20:43:28

"Ráadásul a nyári uborkaszezont kihasználva arra sem adtak igazán lehetőséget, hogy demonstrációk szervezésével nyilváníthassák ki szolidaritásukat a szakma képviselői az ellenzéki pártok és a kormány cinizmusát egyre nehezebben viselő polgárok."

Ezt imádom az ellenzékben, mindig megmagyarázzák most éppen miért büdös nekik a munka.
Míg a Fidesz ellenzékben dolgozott, mint az állat, ezeknél a "munka" kimerül abban, hogy otthon szép kényelmesen megírják a 15678-ik blogot a szörnyű Orbáni nácifaccsiszta diktatúráról.
Válasz erre 

morph on deer 2018.08.05. 20:46:37

@Jakab.gipsz:
“A Hír TV nem elesett, hanem felszabadult, a sátánfajzat Soros politikailag korrekt gender diktatúrája alól.”

És akkor most milyen neműek lettek az eddigihez képest?
Feltételezem, hogy hmm... első ‘kézből’ származó, sőt, egészen ‘bensőséges’ információkkal is rendelkezel ebben a témában, azért is hoztad fel, nem?
Vagy csak úgy, szájról szájra terjed a dolog? :D
Válasz erre 

morph on deer 2018.08.05. 20:47:54

@Che21:
“Míg a Fidesz ellenzékben dolgozott, mint az állat,”

- Hát hogyan másképp tudtak volna..?
Válasz erre 

Magyar Gábor6817 2018.08.05. 20:48:01

ezt az ócska, tróger népet (már) nem kell elbutítani...buta ez már évszázadok óta...
Válasz erre 

morph on deer 2018.08.05. 20:51:26

@nu pagagyí:
“ Az SZDSZ-t ugyanígy szállták meg, csak ott nem buktak le nyilvánosan.”

Dehogynem, csak nem akkor.
Emlékezz csak vissza FG dicső cselekedeteire, azóta is, mióta se fideszes, se szdszes....
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.05. 20:56:11

@evooo:

Olvastam. Ökörség.
Válasz erre 

morph on deer 2018.08.05. 20:56:31

@nick papagiorgo:
“engem már nem érdekel"

Vagy érdekelni érdekli ugyan, de nem akarja megvárni míg megint ideér egy osztrák nyugdíjas, inkább meg akar öregedni.
Van ilyen...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.05. 20:56:45

@katamara:

Konkrétan?
Válasz erre 

2018.08.05. 21:05:03

@maxval balcán bircaman:
Jaaa akkor oke!:) Szerintem nem olvastad!:)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.05. 21:14:13

@evooo:

A hét elején olvastam. Kommenteltem is.
Válasz erre 

Khonsu 2018.08.05. 21:15:47

@midnightcoder2:

Strukturális okai is vannak, azt nem tagadom, a progresszív liberálisok elég mélyen bementek a zsákutcába mindenütt, egyre jobban túltolják a hülyeséget és mostanra már sokan látják a fejlettebb országokban is, hogy nem jó irány amerre haladnak, de ennek ellenére nyugaton még azért tudnak villantani, és egyáltalán nem mutatják az összeomlás jeleit. Magyarországon ellenben önmaguk paródiájává váltak, olyan szinten, mintha direkt ez lenne a céljuk.

Az a baj egyébként, hogy bár a progresszív liberalizmus egyre jobban láthatóan nem az üdvözítő út, a helyére pályázó "illiberális" populizmusok szintén nem azok. Hiába tartják magukat többre, valójában csak az alőbbire adott protest szavazatokból élnek, érdemi megoldásaik nekik sincsenek a problémákra (látható Trump ámokfutásából vagy akár a brexitből, vagy a görögök küszködéséből).

A progresszív liberalizmus és az illiberalizmus ugyanannak az éremnek a két oldala. Ugyanaz az államelvű, népbutító, cenzúrázó diktatórikus fos más tálalásban.

A Nyugat annyiból van jobb helyzetben nálunk, hogy ott van rá esélyük, hogy ez a kettő szépen tönkreveri egymást és valami igazi alternatíva a helyükbe tudlépni, ami aztán ténylegesen meg is oldja a problémákat, nem csak hajlítgatja a "valóságot".

Nálunk viszont úgy megcsontosodott a jelen állapot, hogy esélye sincs érdemben megerősödni valami új alternatívának. Itt még 20 év múlva is a nagyonnagyonnemzeti illiberálisok és a sorosista ballibsik érnyékharcáról fog szólni a közélet, miközben szerintem már az érintettek is csak röhögnek az egészen és szépen ellopnak mindent, miközben a nép csak nyeli a baromságaikat.

Ebből van már elegem.
Válasz erre 

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.08.05. 21:19:10

hát nagy szarban van most már Orbán, az tény

muhaha
Válasz erre 

2018.08.05. 21:20:00

@maxval balcán bircaman: Vegul is a lenyegen nem valtoztat, mindig az adott korulmenyekhez kell alkalmazkodni. :) Nem olyan rossz ez!:)
Válasz erre 

Khonsu 2018.08.05. 21:48:41

@nu pagagyí:

"ezért nem robbant semmiféle bomba (mondjuk, hol tartja Orbán a pénzét)"

Ha holnap minden kétséget kizáróan bebizonyosodna, hogy Orbánnak 2 milliárd eurója van Svájcban, akkor mi lenne? Semmi.

Erről beszélek. Már semmi sem üti meg érdemi tömegek ingerküszöbét csak legyintenek már az emberek mindenre. Vagy azért mert fanatikus Orbán-hívők, vagy azért mert feladták a reményt a változásra. Feladták, mert gondolj bele, mi lenne, ha Orbán holnap reggel nem ébredne fel? Ki lépne a helyébe. Melyik az a politikai erő, ki az a személy, akiről elhiszi a többség, hogy biztosan jobb lenne Orbánnál, vagy legalább nem lenne rosszabb?

Nincs érdemi alternatíva, és mindent megtesznek (kormány és "ellenzék" teljes egyetértésben), hogy ne is legyen. Miben reménykedhet még ezek után az egyszerű állampolgár, aki nem vette be a kormánypropagandát?
Válasz erre 

Tzp 2018.08.05. 23:13:54

@maxval balcán bircaman:

"S akkor miért beszélnek a pártok a gonosz Zorbán ellen?"

Mert szerintük Orbán gonosz. Mi másért?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2018.08.06. 00:14:35

Nem is tudom, nekem még vannak emlékeim a fityisznyik hírtv-ről. Aztán változott a szélírány, és más lett a parancs, mert már nem úgy fizetett a narancs, vagy túlzásba vitték a "gondolkodást". A jószívű gecibácsi pedig miután hatalomra juttatta a fityiszt, majd az országért aggódva szembefordult vele, majd igazi aggódó honfiként eladja vagyonkáját, nehogy kirángassák már alóla a maradék néhány tízmilliárdját. Aztán mind az ellenzékhez soroló tv, mind a fityiszről mindent tudó igaz matyar lelép a picsába.
Válasz erre 

Tzp 2018.08.06. 01:00:37

@midnightcoder2:

" Miért is ? Bárki alapíthat pártot, vagy szavazhat a meglévőkre. Az, hogy ezt kevesen tették meg, az nem azért van, mert a gonosz Patás megakadályozta, hanem mert olyan az ellenzék amilyen."

Bárki politizálhat, de azzal, hogy a saját kezében tartja az anyagi erőforrásokat, a médiát, az egész állami gépezetet, azzal Orbán szinte tetszőlegesen alakíthatja azt, hogy melyik politikai erő mire jut.

Választások vannak, de olyan szinten egyik irányba lejt a pálya, hogy gyakorlatilag szinte semmi esélye másnak, csak a Fidesznek.
Válasz erre 

Magyarország Europa jövője. 2018.08.06. 02:47:32

"az utóbbi két és fél évben a szakma élcsapataként működő szerkesztőséget."

Eszembe jut Kalman Olga ovodas szintu bargyu demagog hazudozasa, mint a szakma elcsapata. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Válasz erre 

Magyarország Europa jövője. 2018.08.06. 02:59:01

"Épp ez a korrektség, gyorsaság, szakmaiság zavarta nagyon "

A bologolo ezek szerint nem latta Kalman Olga egyetlen musorat sem. :)))))))))))))
Válasz erre 

Habony Árpád. 2018.08.06. 03:22:25

"Ne felejtsük el azonban, hogy a kormánypárti gőzhenger még nem ment át mindenen."

Ugy van, hamarosan kovetkezik, a hosszukesek kristaly ejszakaja, amikor majd meglatogatjak a blogolot barna inges csapataink.
Válasz erre 

Dzseem 2018.08.06. 05:04:07

@Khonsu: jesssz .. ugyan ez nálam is szóról szóra
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.06. 05:13:19

@Tzp:

Akkor mégis csak függetlenek ezek a pártok Orbántól???
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2018.08.06. 06:10:10

2018 országgyűlési választás
szavazhatott 8.312.173
szavazott 5.694.751
Fidesz-KDNP 2.824.551
ellenzék 2.870.200
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2018.08.06. 07:23:17

@Tzp: "Választások vannak, de olyan szinten egyik irányba lejt a pálya, hogy gyakorlatilag szinte semmi esélye másnak, csak a Fidesznek." a valóságban pedig:
Választások vannak, de olyan szinten szétdarabolt az ellenzék, hogy gyakorlatilag szinte semmi esélye másnak, csak a Fidesznek. Ha majd az "ellenzék" nem 8db 1-10%közti pártot jelent akik több energiát fektetnek egymás kinyírásába mint a fidesz legyőzésére akkor majd az ellenzék győz. Jelen pillanatban csak akkor győzhetne az ellenzék ha a fidesz nem indulna a választáson és ez nem a fidesz hibája hanem az ellenzéké.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2018.08.06. 07:29:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ezzel azt akartad demonstrálni, hogy kormánypárt ritkán kap ilyen sok szavazatot?
Válasz erre 

putris72 2018.08.06. 08:46:28

@Khonsu: Vagy azért mert a sokadik hazugság is arra hullott vissza aki állította! Jelesül Orbán eltitkolt pénze,amire a Ferinek bizonyítéka van!Nem volt! De neki,hogy hogy nem kiderült volt külföldi bankszámlán eltitkolt pénze! Másik,a folyamatos Putyinozás,miközben szintén a Feri nyomta,a Putyint annak idején! Akkor a politikai haverság volt fontos,most a gazdasági kapcsolatok!
Válasz erre 

putris72 2018.08.06. 08:47:33

A HirTV-vel csak ennyi történt! Visszatért az értékrendhez! hu.wikipedia.org/wiki/H%C3%ADr_TV
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2018.08.06. 09:21:21

@eßemfaßom meg áll: Téged sem az eszedért, hanem szolgalelkűségedért fizetnek, te jobbágy!
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.06. 10:06:47

Soha nem volt ennyire kiegyensúlyozott a média.

2010 elött mindenki csak a ballib hírhamisítókat olvashatta, láthatta.

Ma van az RTL kontra TV2. ATV kontra Hír-TV.

Egyedül a közszolgálat billenti ki az egyensúlyt a mindenkori kormánypárt javára. Ami viszont mindig és mindenhol a kormánypártnak kedvez.
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.06. 10:08:30

@putris72:

Na ja.. Meglehetősen röhejes a Putyinozás, a ballib agyhalottak részéről azután, hogy Gyurcsány kétszer is vacsizott Putyinnal, miután aláírta Paks2-őt, majd az orosz titkosszolgálattal világították át a magyar titkosszolgálatot.
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.06. 10:09:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Mondja ezt a Gyurcsány seggéből ki sem látszó ballib hazaáruló.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.08.06. 10:55:40

@morph on deer: "Ahogy a Föld is lapos volt, egészen hosszú ideig, és a többség azt is “így” gondolta..."

- Mantrázhatod a hülyeséget továbbra is, szerencsére nagyon kreatív a magyar nyelv, kurv@ jól lehet vele mellébeszélni.
Válasz erre 

Measurer 2018.08.06. 11:01:42

@maxval balcán bircaman: Én egy új Hazafias Népfrontban gondolkodnék! A népi élcsapat mellett jó szolgálatot tehet a kevésbé tudatos rétegek (haladó értelmiség, munkájukból, és nem spekulációból élő kisegzisztenciák, a közbeszerzési vagy elosztási rendszer áldásaiból nem részesülő, de nem ellenséges egyedek) politikai szerepvállalásának kibontakoztatása. ellenőrzött körülmények között.
Válasz erre 

Geza16V 2018.08.06. 11:02:41

@Killary Fucking Clingon: Szep alairasod van.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.06. 11:05:05

@Measurer:

Nincs erre semmi szükség. Ha betiltjuk a nyugatpártri erőket, azzal scak mártírrá tesszük őket. Létezznek csak, s szeezzen 10-15 %-ot, senkit se zavarnak ezzel.
Válasz erre 

citrix 2018.08.06. 11:26:00

1. Birka egy kretén állat. 2. a választás a Népszabadság megszüntetésével kezdődött és a HÍR TV fideszes megszállásával végződött. Az örökbecsű Tanúból idézve: ahol mi nem vagyunk, ott az ellenség.
Válasz erre 

korupisti 2018.08.06. 11:31:26

„A visszhang a legmegbízhatóbb társ az életben, hiszen, bármilyen nagy hülyeséget kiabálsz, ő nem kérdez vissza, hanem megismétli.”
Ő!!!!!!??????
Esetleg AZ nem kérdez vissza változat? Érthetetlenül elterjedő nyelv(tan)i ficam. A visszhang mióta "érdemel" személyes névmást? Ettől csak a TV2 üdvöskéjének, a vállalatok AKIK beszólása a kevésbé elegáns. No persze az írogatókat se kell félteni, aminek a kifogásolt mondat is ékes bizonyítéka. Gratulálok!
Válasz erre 

sírjatok 2018.08.06. 11:37:12

@chrisred: értem, tehát bár több párt van, és a több párt mást is mond mint Orbán, és lehet is rájuk szavazni, és szavaznak is rájuk, de VALÓJÁBAN egypártrendszer van mert Orbán nyert.

oké.
Válasz erre 

sírjatok 2018.08.06. 11:39:55

@morph on deer: "Ahogy a Föld is lapos volt, egészen hosszú ideig, és a többség azt is “így” gondolta"

Az ókor óta nem hiszik, hogy lapos a Föld. Nem, a középkorban sem hitték. Nem, a papok meg a tudósok sem. Ez egy 19. századi vallásellenes fake news, amit szívesen idézgetnek a haladárok, csak kurvára nem igaz.

en.wikipedia.org/wiki/Myth_of_the_flat_Earth
Válasz erre 

javított állomány 2018.08.06. 11:43:44

@Buchhalter: Hogy micsinyát a Jobblik?
Basszus, megadnád a dealered elérhetöségét. Ütős anyag lehet. XD
Válasz erre 

sírjatok 2018.08.06. 11:49:20

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Fidesz-KDNP 2.824.551
ellenzék 2.870.200 "

Volt a papíron olyan opció, hogy "az ellenzék"? Én olyat láttam, hogy "MSZP" meg "Jobbik" meg ilyenek. Magatokat égetitek ezzel az önkényes összevonogatással.

De figyi, én is tudok ilyen statisztikákat készíteni:

"Mszp: 600.000 fő
nemMSZP: 5.100.000 fő"

meg

"DK: 300.000 fő
nemDK: 5.400.000 fő"
Válasz erre 

ulpius66 2018.08.06. 13:57:16

@sírjatok:

A teutó vezérparaszt elvan szállva a saját matematikai tudásától!!

A spanyol labdarúgó bajnokságot a Barcelona nyerte 93 ponttal!
A nem-Barcelona meg szerzett 930 pontot.

Akkor mér a Barcelona a bajnok??????

Na, ezt magyarázd meg a vezérparasztnak!
Válasz erre 

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.08.06. 14:04:44

vege van gyerekek, kampo
Válasz erre 

ulpius66 2018.08.06. 14:13:34

Vannak még példák!!!

Mért Macron a francia elnök, amikor csak a választók 24%-a szavazott rá, a többi a nem-Macronra szavazott!!! (azóta vesztett "népszerűségéből"......)

Mért Trump az USA elnöke, amikor csak 63 millió szavazatot kapott, míg a többi jelölt 66 milliót!
Válasz erre 

Andy73 2018.08.06. 14:34:01

Ha a baloldalnak nem megfelelő a mai médiakínálat, akkor csináljon magának tévét. Ahogy a jobboldal is megtette akkor, amikor szinte totális baloldali médiatúlsúly volt. Így alapították a Hírtévét is. Lehet siratni, hogy ismét jobboldali lett, visszatértek az eredeti szerkesztők, és néhány átmeneti év után elmentek a baloldaliak, de ha tényleg hiányoznak, csináljanak saját tévét. Nekem sose tetszett se Kálmán Olga, se Csintalan elvtárs, de akinek igen, nyugodtan csináljon nekik tévét.
Válasz erre 

Andy73 2018.08.06. 14:40:57

"Nehéz idők jöhetnek ugyanis a kormánypártra is."
Vicces, ahogy a balos blogger a kormánypártokért aggódik. Talán jobban tenné, ha a baloldali pártokért aggódna, azokat próbálná erősíteni, hogy legközelebb is elérhessék a parlamenti küszöböt. De ahhoz ennél több kellene, nem ilyen gagyi szövegek.
Válasz erre 

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.08.06. 14:59:32

Ma mar teljesen elavult dolog TV meg ujsagalapitasban gondolkodni, plane ha nincs ra penz.

Trumpnak se volt TVje se, ujsagja se, pedig nem csoro. MELO kell le kell menni videkre, kozossegeket kell epiteni /mint polgarikor/, kozossegi media kampanyokat kell csinalni.

Persze ezt majd az uj - orban2030 utani - ellenzek fogja csinalni a mainak tok jo igy is.
Válasz erre 

blah 2018.08.06. 15:54:13

@Halál kamionja mindenkit elgázol: orbán és trump kurvára nem azt csinálta, csak és kizárólag a hülyéket szólították meg.
Válasz erre 

blah 2018.08.06. 15:56:04

@Andy73: állami pénzből? vagy állami maffiát kéne létre hozni és elnémítani mindenki mást? akkor nagyon sírnál te nyomi
Válasz erre 

VT Man 2018.08.06. 16:28:38

Ideje kinyitnia a penztarcakat a baloldali ex-oligarchaknak.
Elo azzal a ciprusi offshore bankszamlaval es mar indulhat is az uj baloldali teve.
Válasz erre 

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.08.06. 17:24:52

@blah: nem baj hulyenek lenni jo
Válasz erre 

putris72 2018.08.06. 17:26:27

@Rettegek mert ballib vagyok: Mondjuk előtte a TV2 sem volt ép jobboldali! mno.hu/velemeny/ellentamadas-szocialista-modra-688187 Vicc,hogy még most is ugyan azt csinálják mind akkor,és nem vették észre,hogy már senki nem hisz nekik!És a balibeket senki nem tartja már demokratának!
Válasz erre 

putris72 2018.08.06. 17:28:07

@Andy73: Egyetértek!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2018.08.06. 17:32:07

Látom ez nagyon csípi a szemetek, szemetek. :-))

2018 országgyűlési választás
szavazhatott 8.312.173
szavazott 5.694.751
Fidesz-KDNP 2.824.551
ellenzék 2.870.200
Válasz erre 

Weißkopf 2018.08.06. 17:56:15

"Ezért röppentek fel olyan hírek, hogy az Echo TV-t és a Hír TV-t összevonnák, de legalábbis valamiféle munkamegosztást alakítanának ki a két kormánypárti orgánum között."
Ja, az egyik éjjel fog hazudni, a másik nappal.
Válasz erre 

javított állomány 2018.08.06. 18:18:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Milyen párt az az "ellenzék"?Milyen listát hozott létre?
Esetleg azon választók halmaza akinek egy része dunába lőné ferenc testvért más része meg megkoronázná?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2018.08.06. 19:11:29

@javított állomány: Csak ennyire futotta? :-))
Válasz erre 

Cycmen 2018.08.06. 19:29:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Látom ez nagyon csípi a szemetek, szemetek. :-))

2018 országgyűlési választás
szavazhatott 8.312.173
szavazott 5.694.751
Fidesz-KDNP 2.824.551
ellenzék 2.870.200

Mi csípné köcsög? Olyan, hogy ellenzék nem is indult a választáson, következésképpen egyetlen szavazatot sem kapott! :D A Fidesz pedig szarrá verte az ellene induló mindenféle fostalicska pártot!
Válasz erre 

Cycmen 2018.08.06. 19:30:55

@javított állomány: Bocs, el sem olvastalak.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2018.08.06. 20:12:39

@Cycmen: Látom nem bírjátok feldolgozni, hogy a Fidesz csak az aljasul a saját képére alakított választási rendszerrel tud hatalomban maradni.
Válasz erre 

Netuddki. 2018.08.06. 20:28:23

Miért vonnák össze? Mi lenne a felszabaduló csatornával? Még valami libsibolsi fideszköpködő TV csíra sarjadna ki a helyén.
Azért gondolj bele, ilyen fideszbérenc tolvaj narancskomcsi csatornát ki finanszírozna mégegyet?
Válasz erre 

kiskutyauto 2018.08.06. 20:31:16

Mire döntés születne, lámpavason találják magukat, egytől-egyig az egész hazaáruló rablógyilkos maffia... én szóltam...
Válasz erre 

ulpius66 2018.08.06. 21:03:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Vezérparaszt!

Na, lécci,. lécci, lécci!!!!

Sorold mán fel az ellenzéket, akik azt a 2.870.200 szavazatot kapták!
(vigyázz, ne hagyj ki senkit....)

Arra meg mán csak halkan figyelmeztetlek, hogy a ballibsi mantra a választások előtt az volt, hogy a "Fidesz azért hozta létre a kamupártokat, hogy azok az ellenzéktől vegyenek el szavazatokat!"

Tehát a ballibsi logika alapján lécci, a kamupártok szavazatait a Fideszhez adni!

Köszike!
Válasz erre 

ulpius66 2018.08.06. 21:08:02

Vezérparaszt!

Ez ugyanolyan ballibsi logika, mint a választás előtti ballibsi mantra:
"AKI OTTHON MARAD, AZ A FIDESZRE SZAVAZ! MENJEN EL MINDENKI SZAVAZNI!!!!"

Választások után ugyanezek a ballibsi okostojások mán úgy számolnak:
"AKI OTTHON MARADT, AZ A BALLIBSIKRE SZAVAZOTT VOLNA, HA ELMENT VOLNA SZAVAZNI, AZAZ AZ OTTHONMARADOTTAK SZÁMÁT A BALLIBSI SZAVAZATOKHOZ KELL ADNI!
Válasz erre 

Cycmen 2018.08.06. 21:14:13

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Mit kéne feldolgoznom? Nem a ballib van kormányon, kell ennél több?
Válasz erre 

2018.08.07. 01:19:56

sajnálom, h a hírtv elesett, mert újabban egyre gyakrabban kapcsoltam oda, egyre több olyan műsor volt, amit megnéztem, ha nem élőben, utólag, videon. eztán ez az adó is abba a kategóriába kerül, ahová közszolgálati, a TV2, mert ezeket átugrom, max. nagy ritkán, ott ragadok egy-egy film erejéig
Válasz erre 

Tzp 2018.08.08. 00:52:50

A HírTV 2003-ban indult és az alábbi módon alakult a politikai beállítottsága:

2003-2010: jobboldali
2010-2015: neobolsevik
2015-2018: jobboldali
2018- : neobolsevik
Válasz erre 

2019.10.12. 04:44:57

@streetpunk:
A sajtóról Bálint György

Csodálatos sebességgel, és pontossággal rohanja meg a körszerű barbárság a koponyák száz millóit. Percről percre tökéletesednek a technikai eszközök, melyek a legbiztosabban röpítik szét, a legbárgyúbb közhelyeket és a legvaskosabb hazugságokat! A világ legjobb gépei terjesztik a világ legsilányabb szövegét.
És itt következik be a szavak tragikomédiája, itt gyalázza meg a barbárság a kultúra szent szövegeit úgy, mint ahogy a népvándorlás korabeli törzsek. Napjaink politikai irodalma és retorikája is „lesüllyedt kultúr javakkal” van tele. Soha ilyen rossz prózával nem traktálták még a világot, nem gyalázták meg még annyira, mint a mai európai közügyek szöveggyártói. E siralmas próza tisztátalan árvízként öntik el az agyak százmillióit.
A tények most keményen zuhognak a világra, kíméletlenül, elháríthatatlanul, mint az eső a kövezetre.
Válasz erre 

2019.10.12. 04:47:31

Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális felelőssége! Erkölcstelen, infámis, és őrült dolog, hogy erre a pályára rászabadulhasson minden analfabéta, morális hulladék, bomlott idegzetű szerencsevadász. Szabó Dezső Virradat 1921.

Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális felelőssége! Erkölcstelen, imfámis, és őrült dolog, hogy erre a pályára rászabadulhasson minden analfabéta, morális hulladék, bomlott idegzetű szerencsevadász. Szabó Dezső Virradat 1921. 02. 06.
Sajtó: olyan nyilvánosház, hol bérelhető férfiak igyekeznek eladni a politika torzszülött bájait, magukat, és árujukat kelletve. A megrontás fogalmát kimerítve. Ahol bűnözni lehet, büntetlenül, szeméremsértés szemérmetlenül, de nem véletlenül, hanem kizárólag pénzért!
Hej, de elkapnám a nyakát minden koszos firkásznak, minden rohadt liberális sátánfajzatnak! Gogol
Válasz erre 

2019.11.20. 04:03:40

@tonypek:
Tovább a lenini úton: Trockíj (Bernstein) jövőképe!

Válasz Lenin Mi a teendő? Brosúrájára! 1903
Ön a pártot a proletáriátus helyébe foglya tenni, aztán a központi bizottságot a párt helyébe, a párt főtitkárát a központi bizottság helyébe, így a proletáriátus nevében egyetlen személy hatalmát fogja elérni!
Ön a FIDESZT az egy párt helyébe foglya tenni, majd a kollégiumi brancsot a párt helyébe, a pártelnököt a kollégiumi brancs helyébe, így a FIDESZ nevében egyetlen személy hatalmát fogja elérni!

Metternichnek, és társainak szisztémája legmélyebb megvetést nyilvánítani, mindazok iránt, akik nem tartanak vakon ő velük!
A Remete levele, Mesék a népnek!

Jó komám Gábor!

A népnek szóló mesék reneszánszát tapasztalod-é? Felnőtteknek esti mese, ennek Híradó a nevi. Se nem hír, se nem adó. Hirdetés a pógári qurmány áldásos voltáról, az ő nagy igyekezetéről, hogyan legyen még hatékonyabb a te kirablásod! Adóhoz annyí köze, hogy inkább bevétel! Néked köll, ezt a sok hazugságot bevenni lefekvés előtt! Szépeket álmodjál a pógárok Mennyországáról! Ahol utcaseprő közmunkás lehetsz, ha eléred, mint mezítlábas tanyasi a budi láncot a városi kultúrába!
Aztán jövőkép mese! A kommunizmus mese 2. verziója, mint a Windovs.ba! Ennek kormányzati beszámoló a neve! Annyi köze nincs a kormányzáshoz, mint ökröket hajtó nagyapám vezette az ökröket, Hű, vagy Hó kiáltással! Csak a hűhó maradt mög belőle! Látni annyit láthatsz belőle, már megint kőccsönre szorulnak, a Drakula nyársa helyett! Mert arra kéne, vagy a szakértelemre! Az meg nem égeti magát köztük!
Minden nagyon jó, nagyon szép, mese! Legalább őnékik! Akinek meg nem, az vándorbotot ragad, és kitántorog Ánglus oruszágba, ha nem is Amerikába! Az is „tengerentúl” vagyon! Néked itt nem jut vagyon! Ahhó nem vagy elég ügyes, se szégyentelen! Se fő kommunista se besúgó! Esélytelen, vagy mint csiga a lóversenyen! Randa vén nő a szexpiacon! Közmunkába se dug meg, a Tanács elnökbűl lett pógár mester, mert mán nem tud vénsége okán!
Papi mise! Akarom mondani mese! Néked ezt adta, az ő jó Istenük! Aki már hozzájuk se igazán jó! Hivatalt, még ad nékik, vagy a pártszervezet, de észt rég nem ad már hozzá! Így aztán vergődnek, mint beszívott muslinca a pók hálójába! Mentűl jobban vergődik, annál jobban, bele gabalyodik, mint a hazugságába szokott! Lóbálják az ígéreteik, mint ministráns, a füstölőt! Te meg a méregtűl füstölögsz, mekkorát mer képedbe hazudni!
Mindezt azér mondom el néked, ha magadtúl nem jötté vóna rá. Be ne dűlj nékik, mint országút melletti integető hőgy szokott, amikor nem akar beléfeküdni a sárba! Ha gusztusod támadt vóna rá, mint hazugságaik meghallgatására!
No, Isten megáldjon! Vagy a pártszervezet! Annak áldása, most bőségesebb! Kelt Szendrőládon.

Közreadja a címzett! 2017-01-

. Azokat a fontos hivatalos állásokat, melyeknek a sajtó, az irodalom és művészet életére irányító hatalma van, nagyrészt tehetségtelen tülekedők töltik be, kiknek kölcsönös szolidaritása lehetetlenné tesz minden üdvös változást.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard