Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán Viktor felégette maga mögött az utolsó hidat is, amely visszavezethette volna a néppártiak közé

Orbán Viktor felégette maga mögött az utolsó hidat is, amely visszavezethette volna a néppártiak közé

Olyan hisztit vágott le Orbán Viktor a Sargentini-jelentés elfogadása után, ami lényegében elvette az esélyét annak, hogy pártja a néppárti frakció tagja maradjon. Úgy viselkedik, mint egy sértett férj a válás után, aki kígyót-békát kiált egykori házastársára, ezzel téve lehetetlenné, hogy az együttélés idején összegyűjtött vagyont normális párbeszéd útján osszák el. Orbán ugyanakkor egyértelműen színt vallott, vagyis keblére szorította azokat az euroszkeptikus politikusokat, akik már régóta csábítják pártszövetségükbe. A Sargentini-jelentés arra biztosan jó volt, hogy tiszta viszonyokat teremtett az uniós politikai palettán a jövő tavaszi EU-s választások előtt.

24_hu_80.jpg

Fotó:24.hu

Nyugodtan megtehette volna azt Orbán Viktor, hogy nem tulajdonít különösebb jelentőséget annak, hogy politikáját élesen elutasította az Európai Parlament kétharmados többsége. Jól tudja, hogy ez csak egy közbülső lépés azon az úton, melynek végén a magyar szavazati jog felfüggesztése is várhatja. Ez azonban nagyon messze van még, ráadásul van annyi szövetségese az Európai Parlament frakcióiban, hogy megakadályozzák a legrosszabb forgatókönyv bekövetkeztét.

A magyar kormányfő egy kézlegyintéssel elintézhette volna a holland képviselőnő jelentésének elfogadását, amelynek állításait akár büszkén vállalhatta is volna, mert sok mindent rá lehet fogni a jelentésre, de azt, hogy légből kapott megállapításokat tartalmazna, biztosan nem. Egy tudatos politikai folyamat jelenlegi állapotát rögzíti a dokumentum, amit Orbán Viktor nem szégyell, így nem is kellett volna olyan nagy hisztit csapnia akkor, amikor azzal szembesült, hogy még saját pártcsaládjában sem igazán szimpatizálnak a lépéseivel.

Orbán kiborulásának azonban nyilván megvannak a nyomós okai. Az egyik lehetséges magyarázat az, hogy tervei szerint a jövő tavaszi uniós választásokig élvezte volna az Európai Néppárt oldalvizét, aztán pedig a kialakuló erőviszonyok tükrében döntött volna arról, hogy marad-e a kereszténydemokraták frakciójában, netán átevickél a szélsőséges pártok közösségébe. Most kétségtelenül beszűkült a mozgástere, amihez nem igazán szokott hozzá az utóbbi években. A néppártiak számára ugyanis szalonképtelenné vált, így nem valószínű, hogy a legnépesebb frakció támogatásával indulhat neki a kampánynak.

Tehetetlen dühe nyilván annak is szól, hogy saját pártjában is magyarázkodnia kell, miért nem sikerült eltáncolnia a nagy pofon elől, illetve, hogy a kritizált, lenézett, sokszor egymással is civakodó mérsékelt politikusoknak ezúttal miért sikerült egyezségre jutniuk?

Ez már a mostani szélsőséges reakciókból is kitűnik. Orbán már nem csak a zöldeket, szociáldemokratákat, liberálisokat pocskondiázza, de élesen kirohant a néppárti frakció azon tagjai ellen is, akik ellene szavaztak. Érdemes szó szerint idézni azt a fenyegető mondatot, melyet a szavazás után a közszolgálatinak csúfolt rádióban mondott az ellene forduló néppártiakról: „A jobboldal megosztott. 85-en voltak velünk. 115 ellenünk, őket név szerint ismerem.” Orbán még mindig úgy viselkedik, mintha komoly befolyása lett volna erre a csoportra, holott a többségben végre tudatosult, hogy csak potyautasok voltak a Fidesz képviselői a kereszténydemokraták hajójának fedélzetén.   

A magyar kormányzópárt médiagépezetének szélsőséges reakciói azt is jelzik, hogy a Fidesz mindent feltett a menekültkérdésre, így lényegében az egész Sargentini-jelentést ebbe a fénytörésbe helyezte. Ezzel elterelik a figyelmet arról a tényről, hogy a kritika nem elsősorban Magyarország migrációs politikájának szól, hanem a jogállami normák súlyos megsértéséről, aminek semmi köze ahhoz, hogy a kormány hajlandó-e menekülteket átvenni más országoktól.  

mandiner_4.jpg

Fotó: mandiner.hu

Orbán egyébként olyan nyíltan provokálta az EU meghatározó intézményeit, hogy az lett volna a csoda, ha a mérsékelt frakciók nem használták volna ezt a lehetőséget arra, hogy odapörköljenek a magyar kormányfőnek. Ezúttal elmérte az arányokat, úgy gondolta, hogy van még annyi hitelességi tartaléka a néppártiak között, ami megmentheti a kétharmados vereségtől. Tehetetlen dühe nyilván annak is szól, hogy saját pártjában is magyarázkodnia kell, miért nem sikerült eltáncolnia a nagy pofon elől, illetve, hogy a kritizált, lenézett, sokszor egymással is civakodó mérsékelt politikusoknak ezúttal miért sikerült egyezségre jutniuk? Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Onnan tudod, hogy valakit nagyon utálsz, ha képes vagy összefogni valakivel ellene akit szintén nagyon utálsz.”

 

253 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán Viktor felégette maga mögött az utolsó hidat is, amely visszavezethette volna a néppártiak közé Tovább
Facebook Tetszik
0
253 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr3414241591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.09.15. 15:58:59

S ki sajnálja a Liberális Néppártot?
Válasz erre 

Ellenzéki Tüntető 2018.09.15. 17:20:33

Most szombaton is bukik?
Válasz erre 

Che21 2018.09.15. 17:21:13

Viktor tudatosan csinálta, és jól csinálta.

Kiderült, hogy néppártban ki a konzervatív, ki a libsi.
Válasz erre 

Lajos Csánó 2018.09.15. 17:21:14

Belebotlott a pávatáncba!
Válasz erre 

Che21 2018.09.15. 17:22:45

@Ellenzéki Tüntető: Hogyne. Vasárnap meg majd a Trump.
Páratlan napokon a Viktor bukik meg, párosokon meg a Donald.
Válasz erre 

paráznabillegető 2018.09.15. 17:25:47

@maxval balcán bircaman: hahaha, és első, bazmeg! :D :D :D
Válasz erre 

röf 2018.09.15. 17:44:17

jáááj... kezd lejárt lemez lenni ez a szardzsentiniszavazásos orbánmegbukottos blogcunami....
Válasz erre 

Visceroid 2018.09.15. 17:58:22

"Olyan hisztit vágott le Orbán Viktor a Sargentini-jelentés elfogadása után"

Megbukott már? Ja, nem! Egyéb kérdés?
Válasz erre 

F1őr 2018.09.15. 18:06:35

Már megszoktam hogy hülye kérdéseket teszel fel hülye válaszlehetőségekkel, de ez most mindenen túltesz. Ha figyeltél volna, Orbán Viktor már egy nappal előtte kifejtette mire számít.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.09.15. 18:14:48

Ez a híd égetés találó ötlet, nem térünk vissza a Marx Karcsika agyrémeihez.
Válasz erre 

NemodaBuda 2018.09.15. 18:17:09

Orbán egy kalandor, egy nyikhaj, aki lebukott végre ! Még olyanok, mint a birkamax mentegetni fogják egy ideig, de igazából ők sem szeretik. Félnek attól, hogy megmarja őket. Túl hülye ez az orbán a mai világban. Neki most mindenki antiszemita, tegnap még mindenki libsibolsi volt, holnap nyilván fasiszták lesznek az ellenfelek, szánalmasak, erkölcstelenek, gyermektelenek. Csak ő a sárga villamos !
Válasz erre 

dare 2018.09.15. 18:17:40

Ki nyomta meg a tartózkodom gombot?
Ilyen kiélezett szituációban, amikor a langyosakat kiköpi Gyurcsány Ferenc és Bayer Zsolti?
ÁLLÁST KELL FOGLALNI! PUNKTUM!!!!
Még ilyet. :D
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.09.15. 18:27:59

Orban megint megbukott, vegre johetnek a migrik!
Válasz erre 

rallus 2018.09.15. 18:34:15

Orbán is ember.. Látszott, hogy kifejezetten szégyenli magát, amikor a drabális termetű matróna a fejére olvasta, hogy nem találkozott vele a prájdon! Szerintem Orbánnak nincs is rózsaszín bőrtangája, Macronnal meg nincs olyan nexusban, hogy kölcsön kérjen tőle egyet a készletéből...
Válasz erre 

pánpéter 2018.09.15. 18:34:38

"Ezúttal elmérte az arányokat"
A szavazás előtti napon, a sajtótájékoztatón mondta, hogy meglesz a 2/3-os többsége a jelentés elfogadásának. Teljesen értelmetlen amiket írsz. Olyan, mintha a vita helyett a cseh kettőt nézted volna. Egyáltalán nem vagy képben, viszont nagy szorgalommal írod le a sok sületlenséget...
Válasz erre 

$pi$ 2018.09.15. 18:34:53

"a mérsékelt frakciók"

Ha-ha, ez jó, ezt mesélgetni fogom. :D
Válasz erre 

Willkommenskultur 2018.09.15. 18:37:18

szardzsentina nagy szivesseget tett a nemzeti radikalizmusnak

eddig orban EU parti volt, most mar nyiltan a kilepesert fog dolgozni, de nem csak magyarorszag fog kilepni
Válasz erre 

Tobruk 2018.09.15. 18:37:28

Ennyi balfasz fideszdroidot egy rakason :ooooo
Válasz erre 

exterminador 2018.09.15. 18:43:27

@Tobruk: nagyon pöröghetnek a Habony-műveknél.
Válasz erre 

vénkujon 2018.09.15. 18:46:14

@Willkommenskultur: a miniszerelnők Úrunk sohse volt eu párti. minig is a huf pártján volt van, és lesz
Válasz erre 

satie · http://321.hu/sas 2018.09.15. 18:52:04

A sértett férjezés sértett házastársozás helyett szexista volt.
Válasz erre 

frikazojd · http://kocs.ma 2018.09.15. 18:52:29

Régebben azt hittem hogy van valamiféle gonosz terve ennek az idiótának, valami nagy közös cél, közös koncepció a gazdájával meg a többi putyinpincsivel, dehát mostmár azért egyre inkább látszik, hogy a hiszti a terv, illetve a rövidtávú cél tényleg a hatalom megtartása a minél több közpénzjelleg elvesztése miatt, és ennyi. Ennyi az egész.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.15. 19:01:29

Aludtam délután. Feloszlott már az EU?
Válasz erre 

F1őr 2018.09.15. 19:10:37

@pánpéter: +1
Több lipsi blogot is figyelemmel követek, de messze ez a legszarabb. Olyan mintha egy 10 éves gyerek írogatna ide. Én már csak a bevezetőt olvasom el, meg néhány kiemelt szöveget, a végén meg szavazok a baromságára azt le van tudva a poszt. Kár itt koptatni a látóideget.
Válasz erre 

2018.09.15. 19:12:08

Orbán Viktor egy fasz. Ettől függetlenül érdemes rászánni azt a 40 percet, hogy túl lássunk rajta és megértsük (azon túl, hogy a zsére hajt) viselkedésének okait. Drábiknak sok olyan anyaga van fenn a youtube-on, amik ennél jóval szélesebb rálátást engednek az események mögé. youtu.be/Ry4xQTOpu38
Válasz erre 

frikazojd · http://kocs.ma 2018.09.15. 19:14:24

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: eddig kétszer. Vannak oldalak ahol naponta feloszlik az EU, más oldalakon meg minden kedden megbukik orbán :D
Válasz erre 

rovid 2018.09.15. 19:23:42

ha jól olvastam: a mellette szavazó 85-öt is megsértette!
Válasz erre 

Etniez 2018.09.15. 19:26:55

@frikazojd: az EU nem páratlan napokon bukik meg, városokon meg Merkel, svédek, stb?

:D
Válasz erre 

2018.09.15. 19:27:08

@röf:
Akkor minek olvasod fityiszmajma?

@Visceroid:
Igen van. Ha tükörbe nézel, látod a konformista pofádat?
Na azt kellene már leváltanod, és értelmesen gondolkodni.
Tudom, nehéz egybites aggyal, de ha gyakorlod...

A többi fityiszdroidnak pedig itt egy kis emlékeztető, amikor is O1G Lisszabonba rohant, és hazaárulást követett el:

"A határozat szerint az MSZP-SZDSZ kormány hatalomra kerülése óta a következő jelenségek terjedtek el: pártpolitikai befolyás a rendőrségre, politikai viták beszűrődése a bíróságokra, pártpolitikai motiváltságú bírósági eljárások, állampolgárok és civil szervezetek gyülekezési jogának korlátozása, ellenzéki gondolkodók megfélemlítése és eltávolítása az állami szférából, "felségsértésszerű" bírósági eljárások azok ellen, akik bírálják a kormányt, a polgári sajtó életképtelenné tétele, hirdetési bevételi forrásainak elvágása, valamint állami támogatások nyújtása a kormánypárti sajtónak, amely amúgy is domináns, és a szabad véleménynyilvánítás adminisztratív és jogi korlátozása."

Honnan ismerős a helyzet fityiszmajmok?
Válasz erre 

Etniez 2018.09.15. 19:27:42

@Etniez: párosokon
Válasz erre 

frikazojd · http://kocs.ma 2018.09.15. 19:31:01

@Etniez: jaja, vagy az, vagy A hét - B hét van.
Válasz erre 

azigaziraptor 2018.09.15. 19:34:46

@maxval balcán bircaman:
Azt nem tudni, de téged csak sajnálni lehet!
Válasz erre 

exterminador 2018.09.15. 19:36:20

@frikazojd: dehogyis! Arra spekulál, hogy majd májusban megszerzi az EP-ben a többséget az elvbarátaival. Csakhogy a svéd választások nem ezt jelzik előre.
Válasz erre 

azigaziraptor 2018.09.15. 19:36:40

@F1őr:
Mégis itt esz a fene! :-)
Válasz erre 

frikazojd · http://kocs.ma 2018.09.15. 19:37:38

@exterminador: igen azt mondta is régebben, tegnap meg a szarvini is ugyanezt mondta. Hát nem tudom te hogy vagy vele, de én nagyonelhittem!!!!!!!
Válasz erre 

Joe M 2018.09.15. 19:38:06

Az agyhalott libsi banda nem jött rá, hogy saját magukat leplezik le ezzel a szavazással a jövő évi választások előtt. Buta zsoldosok, így jártak.
Válasz erre 

zuulululu 2018.09.15. 19:49:26

Sértett férj, az szokott kiabálni kígyót - békát mi? Idióta... Elkepeszto méreteket ölt manapság a férfi-gyűlölet, nőstény-sovinizmus
Válasz erre 

Semper Fidelis 2018.09.15. 19:53:08

Hány bőrt akartok még lehúzni erről a tévedésektől és hibáktól hemzsegő fércműről?
Válasz erre 

Magyarország Europa jövője. 2018.09.15. 20:05:56

"A magyar kormányzópárt médiagépezetének szélsőséges reakciói azt is jelzik, hogy a Fidesz mindent feltett a menekültkérdésre, így lényegében az egész Sargentini-jelentést ebbe a fénytörésbe helyezte"

Merkel, a határok teljes megszüntetéséröl tett nyilatkozata után, már SENKISEM tagadhatja, hogy a SZARgentini jelentés kizárolag a bevándorlás megállitása miatti bosszu.
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2018.09.15. 20:06:32

Besértődött mert kiröhögték,ő akart lenni a néppárt vezére...elfelejtette hogy a tiborcz gyerek maffiacsaládfőt csinált belőle,így aztán a pávatáncos karriernek reszeltek.
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2018.09.15. 20:08:33

@Magyarország Europa jövője.: Szargentíniző szarospelenkás....kereszténynemzeti....odavertér kicsit a kultúrharcnak surmóka.
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2018.09.15. 20:09:34

@Joe M: Libsizés mutassa ki is az agyhalált lábon hordó.
Válasz erre 

Menjünk RÖHÖGNI a lipsiken a vasárnapi tüntetésre. 2018.09.15. 20:13:48

Oda kéne menni a Bem térre 16 orára, jol kiröhögni öket. Biztos lesznek vagy 200-an.
Válasz erre 

Libsik visítanak de az ország a miénk ! 2018.09.15. 20:17:10

@Menjünk RÖHÖGNI a lipsiken a vasárnapi tüntetésre.: Tényleg oda kéne menni segiteni nekik, mert ha kevesen lesznek, akkor megint megkapjuk a nyugati ujságokban a magunkét, hogy itt akkora diktatura van, hogy az ellenzék nem mer tüntetni. :)))))))))))))))))
Válasz erre 

minden_no_a_puncijaval_gondolk 2018.09.15. 20:21:04

@pánpéter: "A szavazás előtti napon, a sajtótájékoztatón mondta, hogy meglesz a 2/3-os többsége a jelentés elfogadásának. Teljesen értelmetlen amiket írsz. Olyan, mintha a vita helyett a cseh kettőt nézted volna. Egyáltalán nem vagy képben, viszont nagy szorgalommal írod le a sok sületlenséget... "
Így kommentel egy nagyon hülye ember, aki még azt sem érti, hogy orbán nem ott és akkor, egy-két nappal a szavazás előtt számította el magát vagy lepődött meg, hiszen addigra már szinte pontosan tudhatta, hogy mi lesz a szavazás eredménye, miután azt ő és emberei kipuhatolhatták. És mert az EP parlamenti képviselők többsége nem olyan hazug szrházi, mint ő és a fideszesek. Ezért is álltak már azonnal készen a kimagyarázásra a "csalással" és azzal, hgy a tartózkodások is szavazatként kellett volna szerintük számolniuk, miközben a tartózkodás jelentése pont a "nem akarok szavazni".

Ehelyett orbán évekkel, hónapokkal korábban számította el magát, amikor azt gondolta, hogy ő szabadon építgetheti le a demokrációt Magyarországon, szabadon lophatja el az uniós pénzeket és halmozhatja fel százmilliárdjait strómanokon át külföldi bankszámlákon, és szabadon hazudozhat az EP-ben erről és minden másról is, és azok nem fognak rájönni arra, hogy ő itthon közben teljesen mást csinál, mint amit azoknak mond.
Válasz erre 

pizo 2018.09.15. 20:23:57

@Willkommenskultur: Reménykedsz hogy kilép Mo. az EU-ból? Hát a csenyétei atombombától félőket talán meg lehet etetni ezzel, hogy ez jó Mo-nak, de remélhetőleg a legeslegelvakultabb fideszeseket kivéve, már a többiek sem akarják ezt.

Zoli
Válasz erre 

putris72 2018.09.15. 20:25:11

@frikazojd: Pityin pincsikénr a Merkelre,vagy a Ferire gondolsz?Mivel a Feri ajándékozott neki kutyust!És rettenetesen büszke volt,hogy a legjobb barátja mindig nála aludt ha itt volt! Szerinted egy ágyban aludt a Feri,meg a Putyin vagy külön?Túl a barátságon! Vagy a Merkel mami aki a szaftosnál szaftosabb üzleteket köti vele!Küldi a jobbnál jobb kocsikat,építi az Ukrajnát elkerülő vezetéket! Pár éve még a katonai kiképzésben is segítetek,modern kiképzőbázisok,és felszerelés képében! De tényleg te csak lökd itt a süketelést!
Válasz erre 

minden_no_a_puncijaval_gondolk 2018.09.15. 20:26:05

@Menjünk RÖHÖGNI a lipsiken a vasárnapi tüntetésre.: "Oda kéne menni a Bem térre 16 orára, jol kiröhögni öket. Biztos lesznek vagy 200-an. "
Mondja a tökfej, aki annyira bugyi logikából, hogy még azt sem tudja, hogy valaminek a logikai vagy morális helyességét nem az adja meg, hogy hány birka béget mellette vagy ellene. És, hogy egy olyan rendszerben, ami bizonyítottan bosszút áll azokon, akik kritizálni merik, a polgárok legtöbbje eleve nem is engedheti meg magának a valódi véleménye hangoztatását. Nem, hogy itthon, de még külföldön is. Lásd a Los Angeles-i magyar civil szövetség ügye!
Válasz erre 

minden_no_a_puncijaval_gondolk 2018.09.15. 20:28:11

@Magyarország Europa jövője.: "Merkel, a határok teljes megszüntetéséröl tett nyilatkozata után, már SENKISEM tagadhatja, hogy a SZARgentini jelentés kizárolag a bevándorlás megállitása miatti bosszu. "
Az után, hogy azt mondta unokatestvéred rólad, hogy rendszeresen erőszakolod anyádat és erőszakoltad éveken át unokahúgodat, apáddal együtt, senki nem mondhatja, hogy nem egy pedofil vérfertőző patkány vagy.
Válasz erre 

minden_no_a_puncijaval_gondolk 2018.09.15. 20:30:05

@paráznabillegető: "@maxval balcán bircaman: hahaha, és első, bazmeg! :D :D :D "
El kell ismerni: megdolgozik rendesen a pénzéért. Azon fizetett fidesz propagandisták kevese, aki akár egy normális, demokratikus Magyarországon is megélhetne, mert meg van a szorgalma és elhivatottsága a becsületes és korrekt munkához. Kár, hogy sajnos szegény buta és hiszékeny, ezért ezen erényeivel a lehet legrosszabb ügyet szolgálja.
Válasz erre 

_Ske_ 2018.09.15. 20:31:16

@Semper Fidelis: tudod, eddig még senki nem cáfolta meg tételesen, pontról pontra a jelentést. Eddig még minden fityiszes kisköcsög azzal jött, hogy meg vagyunk támadva, de egyetlen egy blogot, híradást, kormányzati hírportált nem olvastam, ami bármit is megcáfolt volna abból a jelentésből. Csak a porhintés megy, meg a sértődöttség, meg hogy atya úristen, mi most baromira meg lettünk támadva. Lófaszt mama! Szembemegyünk mindennel, amit vállaltunk az EU tagsággal.
Illetve nem. Egy dolgot nem. A pénzt elfogadjuk. Igaz ellopjuk, de legalább elfogadjuk...
Válasz erre 

_Ske_ 2018.09.15. 20:32:32

@minden_no_a_puncijaval_gondolk: Ugyen. Birca ingyé' hülye. :) Biztos, hogy nem kap érte pénzt, ő magától ennyire idióta, nem kell neki segítség.
Válasz erre 

pánpéter 2018.09.15. 20:41:41

@minden_no_a_puncijaval_gondolk:
1, "miközben a tartózkodás jelentése pont a "nem akarok szavazni" ez ordas nagy baromság. a tartózkodás mindenhol egy puha nem, ugyanis minden döntés mögé a többségi igen szavazatot kell megteremteni. a tartózkodás ennek megfelelően egy puha nem.
2, "Ehelyett orbán évekkel, hónapokkal korábban számította el magát" - igen, annyira elszámította magát, hogy 5 hónappal ezelőtt annyi szavazatot kapott, mint még soha, és alakíthatot harmadjára egy 2/3-os kormányt.
ha te azt hiszed, hogy orbán bármiben is elszámította magát, akkor csonthülye vagy. :))
Válasz erre 

Willkommenskultur 2018.09.15. 20:43:10

@pizo: Nem a tobbiek isiaszos venemberek vezette migritabort akarnak magyarorszagon is, ja nem.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2018.09.15. 20:43:15

@pizo: Nem a tobbiek isiaszos venemberek vezette migritabort akarnak magyarorszagon is, ja nem.
Válasz erre 

mindbender2 2018.09.15. 20:54:21

Jellemzően a nők szoktak a leggecibbek lenni váláskor. Beszarás alattomosak. Sokat elmond rólad, hogy a kiszolgáltatottabb felet hozod negatív példaként ilyenkor is.
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2018.09.15. 21:25:42

Egész Európa láthatta, hogy Orbán elmebeteg!
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2018.09.15. 21:26:57

Fordult a kocka: most már nem Orbán védi meg Európát, hanem EURÓPA VÉDI MEG MAGÁT ORBÁNTÓL!
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2018.09.15. 21:28:36

@Che21: Páratlan napokon a Viktor bukik meg, párosokon meg a Donald.

Jut eszembe, vasárnap van, megint bejött ma a 100 millió afrikai migráns?
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2018.09.15. 21:33:05

Soros egész héten New Yorkban nevet azon, hogy hogy járt Orbán Brüsszelben.
Válasz erre 

Laci A Lakli 2018.09.15. 21:34:17

Én azért ez a nagy ballib hurráoptimizmusban megvárnám az Európai Bíróság véleményét!
Ugyanis nagyon könnyedén elfogadható lesz a magyar kormány állítása, hogy az EP rosszul számolta a szavazatokat. Ehhez 3 mondatot és jogszabályt kell ismerni:
1. Európai Alapszerződés 231 cikk: "Ha a Szerződések másként nem rendelkeznek, az Európai Parlament a leadott szavazatok többségével határoz."
2. Európai Parlament Eljárási szabályzatának 178. cikk 3. pontja:
A szavazásra bocsátott szöveg elfogadásának, illetve elutasításának megállapításához csak a mellette és az ellene leadott szavazatokat veszik figyelembe, KIVÉVE AZOKAT AZ ESETEKET, AMELYEK TEKINTETÉBEN a SZERZŐDÉSEK KÜLÖNLEGES TÖBBSÉGET ÍRNAK ELŐ.
3. Ez az eljárás pedig igen az Alapszerződés 354. cikke alapján:
"Az Európai Unióról szóló szerződés 7. cikkének alkalmazásakor az Európai Parlament a leadott szavazatoknak az egyben a tagjai többségét is kitevő kétharmados többségével dönt."

Az EP mint tudjuk, miként számolt...

Szóval nagyon nagyon könnyen lehet, hogy a magyar kormánynak fog az Európai Bíróság igazad adni, és HA ez meglesz Orbánék fognak kapni egy politikai atombombát az EP választások előtt, hogy őt azok a migráció pártik akarják meghurcolni, akik szándékosan csalnak a szavazásokon. Ezzel Orbánék gyakorlatilag keresztbe fogják lenyelni és elnémítani az európai baloldalt...
Szóval várnék én még az hurrá cikkekkel, mert lehet, hogy ezzel a szavazással most nyírták ki magukat Orbán ellenzői az európai hadszíntéren...
Válasz erre 

jajdehülyevagyok 2018.09.15. 21:38:45

Elég eccerű megközelítés
Válasz erre 

törppicur 2018.09.15. 21:40:14

Elolvastam. nem egy túl alapos munka, de a SZEKA-n pont elég.
Látom képet sikerült beszúrni, lehetne kérni videót is arról a hisztiről?
Vagy legalább egy linket.
Megjegyezem a hisztizik ige nem annyira férfiakra utaló szó, inkább nőkre használják. Esetleg harmadik neműekre.
Orbánra sok rosszat mondtatok már, de a született vagy kitanult diktátorok nem hisztiznek.
Válasz erre 

az_igazi_trebitsch 2018.09.15. 21:49:09

@Che21: A Néppártban libsi.... Tudsz még ilyeneket? :-)
Válasz erre 

$pi$ 2018.09.15. 22:01:00

@_Ske_: "de egyetlen egy blogot, híradást, kormányzati hírportált nem olvastam, ami bármit is megcáfolt volna abból a jelentésből. "

Ahelyett, hogy büszkén hirdeted a tudatlanságodat esetleg mehetnél és elolvashatnál párat. Lehet, hogy megrengetné a hitedet, de a valóság különben is jobb mint a hitvilág.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.15. 22:14:00

@frikazojd: Összezavarodtam. Ha egyik nap megbukik Orbán másnap feloszlik az EU? Milyen nap van ma?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.15. 22:17:12

@Etniez: Hétvégi páratlan napokon is van bukás, vagy csak munkanap? Hétvégén nem üléseznek, akkor nem oszolhat fel az EU. Szombaton eleve nem dolgoznak a Sorossal összhangban.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.15. 22:18:20

@Semper Fidelis: A tiédet.
Válasz erre 

Gyurikutya 2018.09.15. 22:22:08

Várható volt, hogy a Fidesz szokás szerint beveti a fizetett Orbán-fanokat, a kommentek nagy része tőlük származik.
Válasz erre 

Gleccsertetű 2018.09.15. 22:25:07

@_Ske_: 108 oldalas cáfolatot kapott minden eu-s képviselő aki szavazott. tájékozódj!!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.15. 22:28:06

@pánpéter: A farkad puha, nem a tartózkodás. birca panaszkodott múltkor a sebészeten, amikor varrtuk az ánuszát hogy még vazelinnel sem megy neked.
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.15. 22:30:32

@Magyarország Europa jövője.:
“Merkel, a határok teljes megszüntetéséröl tett nyilatkozata után, már SENKISEM tagadhatja,...”

Hogy segghülye vagy.
Tényleg.
Micsoda marhaság ez már megint?

Pontosan az történik, amiér orbán tavaly még sivslkodott: közös európai határvédelem!
Igaz, ez mindenhol azonos - és tisztességes - bánásmódot is jelent mindenhol, tehát a geciségek ezentúl nem titokban fognak történni a határon, de a határ védelme továbbra is garantált!

Ezek után sem fog tudni bejönni az, aki arra nem jogosult, de talán az olyan ótvaros tetű dolgok, mint a napi étel megtagadása nem kerülhet sorra.

Igaz, akkor majd az a fajta gusztustalan megjegyzés sem lesz indokolt, amit a Kovács nevű Sorosbérenc kormányszóvivő engedett meg magának, miszerint “az nem is igaz, hogy Magyarországon égeztetik a menekülteket, mivel azok nem menekültek..!”

Tehát azt nem tagadja, hogy Magyarországon a rendfenntartó erők az éheztetést módszeresen alkalmazzák, csak azt, hogy akik ennek elszenvedői menekültek lennének!

Micsoda aljadék egy duma ez!

A dagadt főnöke meg már megint alig fér el a zakójában.
Gondolom, azért is kapott egy szép nagy másikat Strasbourgban.:))
Válasz erre 

Robur 2018.09.15. 22:31:53

@maxval balcán bircaman: Konzervatív Néppárt te barom.
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.15. 22:40:55

@pánpéter:
“a tartózkodás mindenhol egy puha nem”

Nyomjad csak picim, hátha attól majd eltűnik orbán strasbourgi kétharmada...

Ideje lenne felfogni, hogy a SZAVAZÁS ELŐTT nyilvánosságra hozták, hogy CSAK az igen és a nem szavazat számít!
Érted?
Előzőleg, időben!

Tehát aki ennek tudatában “tartózkodik”, az
a/ Elmebeteg.
b/ Jelzi, hogy ugyan ott van, de nem vesz részt a döntésben.

Szerinted akkor mégis mi történt?
Válasz erre 

Laci A Lakli 2018.09.15. 22:45:18

@morph on deer:
Azért azt vágod, hogy erről nem a jogi osztálynak kellett volna nyilatkoznia.... Hanem egy másik testületnek... De majd a bíróság eldönti...
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.15. 22:52:12

@Laci A Lakli:
“Az Európai Unióról szóló szerződés 7. cikkének alkalmazásakor az Európai Parlament a leadott szavazatoknak az egyben a tagjai többségét is kitevő kétharmados többségével dönt."

Aha!
Akkor tedd már meg, légyszives, hogy ráböksz az ujjaddal ebben a “KÜLÖNLEGES TÖBBSÉGET” jelentő részre, mert én ezt valahogy nem találom!

Mert remélem nem arra gondolsz, hogy ez egy értelmezési kérdés, azaz van mód így is, meg úgy is felfogni?
Ugyanis abban az esetben a jogi bizottság egyértelműen foglalt állást, és még jóval a szavazás előtt közhírré is tették.

Magyarul a játékszabályokat mindenki időben ismerte!

De mondom, lehet, hogy csak én nem találom a “KÜLÖNLEGES TÖBBSÉGET” előíró részt, de szivesen veszem, ha segítesz!
Előre is köszönöm!
Válasz erre 

Ellenzéki Tüntető 2018.09.15. 23:23:24

@minden_no_a_puncijaval_gondolk: "Mondja a tökfej, aki annyira bugyi logikából, hogy még azt sem tudja, hogy valaminek a logikai vagy morális helyességét nem az adja meg, hogy hány birka béget mellette vagy ellene."

Lassan döntsed el, hogy ha Orbán jól megkapta az EP kétharmadától hogy diktátor, akkor az jelent-e valamit, vagy - fenti gondolatmenetedet követve - nem sokat.
Válasz erre 

Ellenzéki Tüntető 2018.09.15. 23:24:28

@morph on deer: "Ideje lenne felfogni, hogy a SZAVAZÁS ELŐTT nyilvánosságra hozták, hogy CSAK az igen és a nem szavazat számít!"

Aham, és ha a meccs előtt a bíró elmondja, hogy most a kézilabda szabályai lesznek érvényesek a fociéi helyett, akkor az is rendben van.
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.09.15. 23:24:46

@maxval balcán bircaman: Savanyú a szőlő, mi? :DDD
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.09.15. 23:25:19

Sajnos ez még nem az akasztás, de legalább valami már megmozdult.
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.09.15. 23:27:20

@Che21: Azt már eddig is tudta ki a cigány, hisz minden reggel látta a tükörben.
Válasz erre 

Ellenzéki Tüntető 2018.09.15. 23:27:29

@_Ske_: "eddig még senki nem cáfolta meg tételesen, pontról pontra a jelentést"

Mert mit kezdjünk azzal, hogy Magyarországon óriási az antiszemitizmus, felfegyverzett emberek kergetik a zsidókat, meg túl kevés a nyugdíj? Ha nekem nem hiszed el, hogy ez egy szar fércmű, hátha Schiffernek elhiszed:
azonnali.hu/cikk/20180802_-a-7-es-cikkes-jelentes-ajandek-a-kormanyzati-propagandanak
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.09.15. 23:29:22

@rallus: ember???
Válasz erre 

Larry Silverstein 2018.09.15. 23:34:15

Az EU sajnos félrekezeli az Orbán problémát /is/. Ahogy a migriválságot és a 2008as pénzügyi válságot is félrekezelte /csomó tagállam mai GDPje még a 2007es szintet sem éri el/.

El kell kergetni őket a választáson. Ha holnap, vagy jövő héten beüt a következő gazdasági válság a brüsszeli vezetőinknek halvány lila gőze sem lesz megint hogy mi történt, és miért, mert álproblémákon rugóznak a balfaszok.
Válasz erre 

Gleccsertetű 2018.09.15. 23:47:10

@morph on deer: na, akkor minek sivalkodsz mindenféle választási csalásról április óta?
Válasz erre 

moonlight777 2018.09.15. 23:51:25

Felesleges ennyi posztban hisztizni a témán, OV így is, úgy is jól fog kijönni ebből, már ami a saját érdekét illeti....
Válasz erre 

vrana 2018.09.15. 23:54:16

@frikazojd: Ha azt hiszed, hogy a putyinpincsizés egy fokkal is színvonalasabb a sorosozásnál, akkor ki kell, hogy ábrándítsalak. Ugyanannak az éremnek a másik oldala.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.09.16. 00:01:10

Válaszul a szardzsentina támadásra, jövőre a lovasrendőrségnek kell szétvernie a Prajdot, főleg ha szardzsentina is felvonul ismét.
Válasz erre 

birka menet 2018.09.16. 00:52:16

@Nincs közöttünk csicska:

Akkor jövőre a lovasrendőrség titeket fideszes buzigyerekeket fog szérverni, amint otthonról kimozdulva a Prídon is felvonultok az életnagyságú orban fasz szopásával.
Válasz erre 

birka menet 2018.09.16. 00:56:37

@kolomparlole1114: "Sajnos ez még nem az akasztás, de legalább valami már megmozdult."

Így van, az orbáni maffiacsalád iszinyúan beszart, hogy a magyar birkák meglátták, hogy az elmebeteg diktátorukat kétharmaddal le lehet lemosni a térképről. Érzik a rohadék fideszesek, hogy a gazdájuk bukása sokkal hamarabb is jöhet, mint ahogy azt ők 2022-26 tájékára teszik.
Válasz erre 

agarik 2018.09.16. 02:38:48

Elfogadtak egy darab papírt. Na és? Következmény nem lesz, mivel a lengyelek mindent megvétóznak.
Válasz erre 

tpl 2018.09.16. 03:14:07

@Gyurikutya: ennek az "ellenzéki" ervelesnek, és az "Orbán seggnyalóknak" semmi értelmük
OK, az index vezette be jó pár éve, hogy abban az illuzioban ringassa a nem Orbán szimpatisánsokat, hogy ME és a Fidesz támogatói egy marginális csoport. Erre aztán rendre rácáfolnak a parlamenti választások, és mégis, ti továbbra is ebben a hazug illuzioban kergetitek magatokat. Csak tessék.
Válasz erre 

tpl 2018.09.16. 03:22:23

@morph on deer: hülyeségeket beszélsz. Akiknek nincsenek papírjaik, azokat azonnal visszatolják a szerb oldalra (kb. 200 méter), ahol kapnak enni, inni stb. Akik papitokkal érkeznek, azok azonnali ellátásban részesülnek. Talán még nem hallottál róla, de a magyar kormány NEM támogatja az illegális migrációt...
Válasz erre 

HabonyArpad 2018.09.16. 06:11:48

@morph on deer: "Tehát azt nem tagadja, hogy Magyarországon a rendfenntartó erők az éheztetést módszeresen alkalmazzák, csak azt, hogy akik ennek elszenvedői menekültek lennének!"

LESZARJUK, hogy éheznek e, ez magán ügy. Ez itt magyarország, akinek nem tetszik az ellátás az HUZZON EL A PICSÁBA INNEN.
Nem kértük hogy ide jöjjenek.
1 millioszor elmondtuk, hogy ne jöjjenek, mert nem akarjuk öket.
Semmilyen felelöséggel nem tartozunk a pofátlan öngyilkos terroristákért.

Az ellátást kérjék számon a Soros utazási ügynökségen, aminek évi 10 milliárd euros bevétele van az utaztatásukon.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.09.16. 06:30:35

Nagyon helyesen tette, "Orbán Viktor felégette maga mögött az utolsó hidat is, amely visszavezethette volna a néppártiak közé", azért mert: sem a Moszkvai kommunistákból sem pedig a Brüsszeli, Párizsi, Berlini, neomarxistákból nem kérünk.
Válasz erre 

MACISAJT 2018.09.16. 06:39:22

na jó, most ott állnak a "győztesek", jubilálnak, "legyőzték a patás Orbánt" Dobálják a sapkáikat, puszilóznak, ünnepelnek mint fociban a 32 év után tétmérkőzésen megvert görögök után(se).

És eltelik pár nap és bután bámulnak ki a fejükből.És most mi van(lesz)?
Rendben, a gyurcsányok, lendvaiildikók, a hagymányos hazaárulok kivonulnak tüntetni, "monnyon le" Há persze. Nyomban.

Weber és tsai akik elárulták:
nekik jó, meglesz a macronistákkal 2019-ben a nagykoalíció. Hogy a Néppártot ezzel szétverték,azt már Merkeltől megszokhattuk,neki a hazája szétverése sem túl nagy ár.

És? A többi? Valójában mindenki fél hogy mi lesz.Egyrészt, ismerve Orbánt, soha nem felejt és soha nem bocsájtja meg .
És jól teszi.
Válasz erre 

Indriq 2018.09.16. 06:47:36

@pánpéter: "A szavazás előtti napon, a sajtótájékoztatón mondta, hogy meglesz a 2/3-os többsége a jelentés elfogadásának. Teljesen értelmetlen amiket írsz. Olyan, mintha a vita helyett a cseh kettőt nézted volna. Egyáltalán nem vagy képben, viszont nagy szorgalommal írod le a sok sületlenséget..."

jaja, ma az időjárás lehet napos, felhős, lehet eső, de lehet hogy nem lesz eső, havazás is lehet, vagy akár trópusi hurrikán, a hőmérséklet -20 és +40 között bármi.... Akkor én előre láttam mindent? ilyen jó meteorológus vagyok?
És ovinak még egyszerűbb is volt, 3 verziót kellett kiböfögnie (2/3nál több, 2/3nál kevesebb fel a felénél több, felénél kevesebb) és az ilyen kretének mint te máris zseninek látják, hozzád képes az is, de még mindig kétszámjegyű az IQja :)
Válasz erre 

lacuska61 2018.09.16. 06:49:17

Én csak azt mondom: a tyúkokat mindíg este számolják.
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.09.16. 06:55:59

@minden_no_a_puncijaval_gondolk: miközben a tartózkodás jelentése pont a "nem akarok szavazni".
ez baj veletek h nyilvanvalo valosagot tagadtok.
leadott szavazat...ertheto?
ha van -tartózkodás gomb...az leadott szavazat. a vilagon mindenhol az igenek szamat szamoljak a nemekkel szemben de a tartozkodas is leadott szavazat.hisz ott a szavazo gomb.nem szamoljuk az igenekhez de leadtak amikor lenyomtak a gombot.aki nem szavaz az ne. szavaz.nem nyom gobmot vagy be sem megy...ha a jelenlevok 2/3 igenje kell.
tuuuudjuk h az oszodi beszed igazsagbeszed volt.
most megtudtuk...a tartozkodas gomb az egyenlo nem szavazok gomb...csak akkor miert nem az van rairva...ez titok marad....
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.09.16. 07:02:39

@MACISAJT: ooo hát ezek nem ertik bmeg.nem ertim azota sem dec.05ot.az őszödi beszédet. a gumilovedekezest...a gyurcsany fele allamcsodot vagy epp a kvotanepszavazast.
ezt mind megnyerték legyoztek megcsinálták es jöttek...
hogy miert 10%os a partjuk maximum?
nem ertik.
Válasz erre 

Indriq 2018.09.16. 07:03:32

Tök pon amúgy végigolvasni a bértollnokokat. Világosan látszott, hogy a tegnapi direktíva az volt, hogy "a napi napon is megbukott ovi" mondatottak tompítsák az érveket, legalább 5 nick (max 2 csicska) dolgozott ezen a vonalon :)
Válasz erre 

n3spr3ss0 2018.09.16. 07:15:37

A legszomorúbb, ez a sok fidesz birka büszke arra, hogy egy egy idióta a vezérük, akivel még az Uralon túl is csak szégyenkezni lehet.Látszik mekkora a tekintélye Európában, a kétharmad levegőnek nézi.
Válasz erre 

n3spr3ss0 2018.09.16. 07:17:05

@FILTOL: Fantasztikus lenne, ha egy is egy igaz mondatot le tudnál írni.Csak hazugság és szenny ömlik a szádból, lelked rajta.
Válasz erre 

Denise Hogyisdugják 2018.09.16. 08:21:38

putyin úgysem engedi meg, hogy kilépjünk az eu-ból. moszkvában meg fogja kapni az utasítást, hogyaszongya: "vítya, táváris. tudom, hogy fáj, tudom, hogy nem tetszik, de lemész kutyába, mert kell a faló az eu-ba... hogy mit mondasz? azt nem te döntöd el..."
Válasz erre 

István Tamasi 2018.09.16. 08:38:50

Az EPP kivágja a csúti suttyót mint egy csipás macskát? Sebaj. Majd visszamegy a muszlim türkökhöz pávatáncolni vagy hastáncolni hisz - ő maga mondta - az ő nyelve közeli rokonságban van a muszlim türkök hátsójával.
Ha akar valaki egy vidám napot magának akkor képzelje el a csüngőhasú disznót amint hastáncol a muszlimoknak.
Válasz erre 

Emmett Brown 2018.09.16. 08:56:54

A Sargentini jelentés elfogadása politikailag érvényes.
Válasz erre 

Noti 100% 2018.09.16. 08:58:30

Vicc kategória. Most van min pörögnie a kormány seggnyaló sajtójának... ennyi.
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.09.16. 09:00:37

@n3spr3ss0: mi abban a hazugsag hogy az altalam felsorolt minden ugyben unnepi tort ült a sok nagyokos...majd ahogy irjak itt..bamban bamul ki a fejebol a harmadik 2/3 utan.
Válasz erre 

Indriq 2018.09.16. 09:22:21

@FILTOL: "miközben a tartózkodás jelentése pont a "nem akarok szavazni".
ez baj veletek h nyilvanvalo valosagot tagadtok.
leadott szavazat...ertheto?
ha van -tartózkodás gomb...az leadott szavazat. a vilagon mindenhol az igenek szamat szamoljak a nemekkel szemben de a tartozkodas is leadott szavazat.hisz ott a szavazo gomb.nem szamoljuk az igenekhez de leadtak amikor lenyomtak a gombot.aki nem szavaz az ne. szavaz.nem nyom gobmot vagy be sem megy...ha a jelenlevok 2/3 igenje kell.
tuuuudjuk h az oszodi beszed igazsagbeszed volt.
most megtudtuk...a tartozkodas gomb az egyenlo nem szavazok gomb...csak akkor miert nem az van rairva...ez titok marad...."

Szerinted ez az első eset az EP-n, hogy a tartózkodó szavazatokat nem számolják bele? de se téged, de a pedo szájert, se a fütyesz bármely EP tagját nem izgatta, csak akkor, amikor a gazdájukkal mossák fel a padlót. kettősmérce?
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 09:29:25

@FILTOL:

Miért értenék?
Nem értik, hogy mi történt a német, olasz, osztrák, svéd választásokon sem
Nem értik, hogy 90,94-ben még 5 valahány %-on állt a Fidesz. most meg már 3x kétharmad, és már most borítékolható a további is.
Nekik a kis öröm az öröm, hogy utána jön mindig a bukás, az már messze van a látótávolságuktól.
Válasz erre 

MACISAJT 2018.09.16. 09:33:16

@FILTOL:

Van az a bizonyos fogalom a pirrhusi győzelemről. Szóval, a ballibák most így győztek.
Egyfelől, nem értek el vele semmit, max. most néhány napig ünnepelhetnek.
Ellenben sokba kerül ez nekik.

Ugyanúgy mint 2004 dec. 5, a 2006-os elcsalt választás, a 2006 őszi megerősítése a böszmének, a 2010-ig való bármi áron való kitartás.
Oszt azóta is bámulnak kifelé bután a fejükből. Hogy há' a nép hülye.

U.I.A tárgyilagosság kedvéért megjegyezném hogy Orbán látszólag(?) túltolta a biciklit. A német kormányválás kellős közepén kiment Németországban és kihívóan a CSU pártjára áll, Merkellel szemben. Olaszországba is kiment, ott is kihívóan Salvini mellé. Kérdés hogy szándékosan építette ezt fel vagy csak a helyzetet mérte fel rosszul.. Abból ahogy Strassbourgban azóta beszél és viselkedik, szerintem szándékosan vágta bele az élesztőt a TOI-TOI-ba, hadd ömöljön ki mihamarabb az EP-s szar. Mindenesetre a hétfői parlamenti beszéde után okosabbak leszünk, hogy ez most a háború vagy inkább taktikai visszavonulás követi egy darabig.
Válasz erre 

szepipiktor 2018.09.16. 09:35:43

Remekül összefoglalt kis írás!
A csútiról most hull le a lepel végleg.
Egy valódi politikus képes uralkodni magán, mosolyogva vitázik (hazudik), szemben ezzel a...
Én szégyellem, hogy olyan kis prosztó megy hazánk nevében tárgyalni, aki hátizsákkal közlekedik, minőségi autó helyett egy mikróbuszt választ, focimeccsen kilógó inggel szotyizik, disznóvágáson úgy viselkedik, mint egy suttyó.
Egy politikus, egy miniszterlenök figyel arra, hogy minden mozdulatáról beszámol a sajjtó és a hibát azonnal felhasználják!
Ez kis prosztó képtelen uralkodni magán, mert megszokta itthon, hogy a szemétdomb tetejéről bármit megtehet, az alattvalói majd átverik azt a népen.
Ott kint idegenben ez nem megy!
Kijött belőle a származása, a neveltetése és a betegsége.
--------------
A Kéri régi elbeszéléséből már tudhattuk, hogy a csúti ilyen! A kollégiumban is ilyen volt, ha nem neki volt igaza, kiborult, hisztizett, támadt.
Ezért különböztek véglegesen össze, de ez már ezerszer dokumentált történelem.
-------------
De pár észrevétel:
- nem kell neki itthon magyarázkodnia! A médiája kényellmesen megoldotta ezt, a szavazóbázisa gyakorlatilag csak arról értesült, hogy az EU támadja az országot, a libsik idegeneket akarnak betelepíteni. Ez megy napok óta a pármédiában (és ugye itt is a kommentek között)
- a sajátjai előtt sem kell, mivel nincs kritikusa, minden kiszolgálója csak megélhetési seggnyaló
- a nép nem fog lépni, mert minek? Ez a néppártról szólt.
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 09:41:48

@szepipiktor:

Te Kérire hivatkozol? Ez vicc?
Igen a néppártról szólt a cirkusz.
Megértetted, hogy mit mondott előre, erről Orbán?
Miért nem figyelsz jobban arra, hogy mit írsz?
Válasz erre 

2018.09.16. 09:58:58

Ez a poszt egy hatalmas baromság. Egy fizetett hirdetés.
Válasz erre 

Laci A Lakli 2018.09.16. 10:06:31

@morph on deer:
Mit nem értesz a "Különleges többség" kifejezésen? Ehez nem kell jogi diploma, magyar értelmező kéziszótár a barátod ahol.
1. Többség: Valamely csoportnak a többihez viszonyítva nagyobbik része.
Jellemzően a szavazásoknál az 50%+1 szavazatot jelent.
2. Különleges: Nem mindennapi, kivételes.
Azaz, ha a nem elegendő a szavazatok 50%+1 szavazat az indítvány elfogadásához (Már pedig a 354-es cikk több kitételt is tartalmaz), akkor az egyszerűen különleges többség.
Ez általános iskola 1. osztály szintje.

A nagy kérdés, hogy a jogi bizottság - akik egyébként nem voltak illetékesek, tehát az értelmezésük nem irányadó- Miért nem tudott értelmezni 3 mondatot. (Mondjuk nehezítés, mert ebből kettő már összetett mondat!)
Egyébként a jogi bizottság indoklása is megérne egy misét...
Válasz erre 

Etniez 2018.09.16. 10:14:20

@Joe M: Ki mit leplez le ugye:

"Joe M
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2018.05.21. óta tag."
Válasz erre 

Etniez 2018.09.16. 10:16:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Hétvégén Merkel bukik és a Svédek. Mindegy, hogy páros vagy páratlan hétről van szó.

Kivétel vasárnap, akkor a briteknek lesz jobb az a Brexittel.
Válasz erre 

Etniez 2018.09.16. 10:18:58

@Laci A Lakli: A bíróságon me a jogi osztály fog nyilatkozni?

:D

Már párszor leírtam, érdekes dolog lesz azon a bíróságon fellebbezni, amelyiknek a jogerős ítéletét immáron egy éve nem hajtha végre Orbán (kvóta-per).
Jogi- és erkölcsi nonszensz...
Válasz erre 

Etniez 2018.09.16. 10:22:39

@Ellenzéki Tüntető: Ez az egyetlen pont, amibe kapaszkodni tudtok. Beszélj inkább a sajtószabadságról és a civilek vegzálásáról.
Válasz erre 

Laci A Lakli 2018.09.16. 10:23:56

@Etniez: @Laci A Lakli:
Kis fogalmazási hiba:
"Azaz, ha a nem elegendő a szavazatok 50%+1 szavazat az indítvány elfogadásához (Már pedig a 354-es cikk több kitételt is tartalmaz), akkor az egyszerűen különleges többség"
Ezt írtam helyesen:
Azaz, ha a nem elegendő a szavazatok 50%+1 szavazat az indítvány elfogadásához (Már pedig a 354-es cikk több kitételt is tartalmaz), akkor egyszerűen fogalmazva "különleges többség" kell az indítvány elfogadásához. A részletekben meg a 354-es cikk egyértelműen fogalmaz.
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 10:25:36

@Etniez:

A német sajtószabadságról? Milyen civilek? Fizetett ügynökök mióta civilek?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.09.16. 10:27:06

@Robur:

Liberális.
Válasz erre 

Laci A Lakli 2018.09.16. 10:30:15

@Etniez:
Én is várom a bíróság állásfoglalását az ügyben. A bírósági ítélet azért lesz fontos, mert ez túl fog mutatni a jelenlegi eljáráson. Ez lesz az első ítélete az Európai Bíróságnak amikor az EP-nek az új szavazat számlálási rendjéről fognak ítélkezni. Ez a per ha a magyar kormánynak van egy kis esze, nem csak erre a döntésre helyezik ki.
Egyébként meg a bíróságnak a két ügyet függetlenül kellene kezelnie egymástól. Két másik ügy. Ez kb. annyit jelent, hogy ha Józsit elítéli a bíró almalopásért Marika nénitől. Az még nem azt jelenti, hogy Józsinak nincs erkölcsi alapja Ferit beperelni, hogy ellopja a biciklijét. Habát Józsiról tudjuk, hogy nem egy angyal....
Válasz erre 

Etniez 2018.09.16. 10:33:46

@Laci A Lakli: Majd a bíróság jogi osztálya megvizsgálja.
És mi lesz akkor, ha mondjuk a Fidesz számára kedvező ítélet születik? Akkor azt végrehajta, mert úgy támad kedve, a másikat meg nem, mert az nem tetszik nekik? (elbukott kvótaper) :D

Totális nonszensz az egész.

Azt a verziót le sem merem írni, ha megint a Fidesz ellen döntene a bíróság. Akkor biztos kimenne a CÖF tüntikézni az adófizetők pénzén , ugye? :D

És ez utóbbi valószínűbb, mert ez a bíróság nem Polt Peti és Hagyú Tünde által felálított nívón dolgozik.

Az, hogy ez az ügy mennyire fontos és mekkora szarban vagytok onnan látszik, hogy hatalmas erőforrásokat fektettek be az internetes blogok "elhárításába".

Itt van az összes troll non-stop és egy kurva érvet nem tudtok felhozni.

Viktor jött, hogy a migrációs dolgai miatt van ez a balhé, holott szó sincs erről. A jelentsében egy kurva szó nincs arról.
Szó van benne pl. a sajtószabadságról, amit nem tudtok elhazudni, ezért tereltek.

Aztán jöttök is a kétharmad, nem kétharmad számolgatással. Igazából ennek sincs jelentősége.
Ez a szavazás egy közvéleménykutatás is volt és Európa azt mondta: Bazd meg, Viktor!

Európa megmondta, hogy nem akar Viktorhoz tartani. Európa megmondta, hogy szerintük Viktor nem az európai értékeket védi, hanem a saját hatalmát.

Ennyi a sztori. Viktor nagyon szeretett volna lenni valaki, de Európa fityiszt mutatott neki, így megmarad már nekünk, marad a mi kis zsebdiktátorunk.

Fogadjátok el, nyugodjatok meg.
Válasz erre 

Etniez 2018.09.16. 10:34:41

@6.Lenin: Leninke, te nem vagy az a szint, akivel én beszélgetni fogok. Minden hozzászólásodat átgörgetem, ezt is véletlenül vettem észre.

Keress magadnak egy másik játszópajtást, köszi.
Válasz erre 

Laci A Lakli 2018.09.16. 10:36:18

@Etniez:
Mondjuk tudtommal az EP jogi osztálya nem egyenlő az Európai Bírósságal, tehát nem ők hozzák az ítéletet.
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 10:37:34

@Etniez:

Húha!
Nem tudsz válaszolni.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.09.16. 10:43:29

Ez a dolog szerintem arról szól, hogy a mostani balliberális elemekkel fertőzött néppárt szétrobbanjon, és minél több kerüljön át a valódi jobboldalra, mivel ez Európa jövője. A liberós platform pedig vonuljon szépen a francia főgerontofil szoknyája alá, és bukjon majd vele együtt.
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.16. 10:48:11

@FILTOL:
“bamban bamul ki a fejebol a harmadik 2/3 utan.”
:)
De közben összejött a negyedik 2/3 is, és ahogy láttam, ettől orbán bámult bambán. Hiába, a viktor csak összehozza a kétharmadokat!
Megy ez neki, na!
Válasz erre 

Laci A Lakli 2018.09.16. 10:50:19

@Etniez:
Nem értelek. Ha a bíróság elutasítja a FIDESZt akkor annyi lesz, hogy minden marad abban ami most van. A FIDESZ fog kapni egy kis taslit az eljárás folytatódik...
Kérlek ne nevesíts engem FIDESZesnek, mert szerintem óriási különbség van azzal az a két álláspont közt, amit én képviselek, hogy még nem kéne ünnepelni, mert ez a szavazás jó eséllyel visszacsaphat és a között, hogy Soros! (Ha netalán az is lennék, akkor sem lenne ellenérv... Ez kb annyi ellenérv, mintha zsidóznál...)
Ajánlom, hogy a fejlettebb nyugati demokráciákban lévő liberális lapoknál mint mondjuk az osztrák Die Presse-ben olvasd el az ügyben megjelent cikkek alatti hozzászólásokat, ott sem értik az emberek az EP matematikáját...
A szavazás eredményét ismerve és a 7-es cikk szerinti eljárást ismerve a folyamat végén nagyon kétséges, hogy valamilyen jogi szankció, vagy bármi más fogja hazánkat súlytani. Politikai súlya viszont sokkal nagyobb, mert jelezték Merkelék a Néppárton keresztül Orbánnak, hogy kicsit túltolta a biciklit. A szavazás meg az EU-s szkeptikusok számára meg a lehető legjobb eredménnyel zárult, egyébként...
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 11:01:32

@morph on deer:

Ez a 2/3-ad meg hozza majd neki az 5.6.7.8.-at, ami sokkal nagyobb "értéket" jelent majd.
Meg azt, amit Salvini úr is mondott.
Ez a 2/3-ad meg a bukás felé az első lépése a néppártnak.
Lesz esetleg helyette egy sokkal erősebb (több tagból álló) valamilyen frakció.
Ezek nem 1-2 órás folyamatok.
Webwr úr mondott egy igen halvány kortesbeszédet, de a 2 perces válasz után érdemes megnézni Weber úr arcát, ott volt leírva sok minden.
A harc megindult, Orbán előre jelezte is, hogy a következő hónapok miről is fognak szólni.
Csak egy lépés kell, hogy a közeljövőben az olasz, osztrák, svéd feljövő pártok vezetői összeüljenek.
Aztán jön, hogy Merkel mutti elkezd kapkodni.
Az pedig mindig rossz tanácsadó.
Szerencsére Orbán jóval előrébb is képes gondolkodni.
Válasz erre 

Etniez 2018.09.16. 11:21:29

@Laci A Lakli: Nem, az Európai Bíróság az, amelyiken már elvesztett egy pert Viktor egy éve, de a döntését nem hajta végre.
Szerintem alig várják ott, hogy újra Viktor ügyében ítélkezhessenek.
Jó lesz, nyugi :)

@6.Lenin: Veled kár vitatkozni, számtalanszor nem volt igazad, de sosem ismerted el, ergó droid vagy.

A német sajtószabadságról nem szeretnék nyilatkozni, mivel fogalmam sincs a témáról.
Az viszont biztos, hogy arrafelé Merkelék nem vásárolják fel az ellenzéki médiát és zárják be vagy változtatják meg a szerkesztőségüket, illetve nem pumpálják tele állami pénzzel a hozzájuk közelálló tévéket és újságokat, miközben semmit nem adnak a nem baráti médiának, harmadrészt szóbaállnak az ellenzéki sajtóval is, sorolhatnám.
És akkor a Rákosi-féle Magyar Televíziót fel sem hoztam, ahová ötödik éve nem hívnak meg ellenzéki képviselőt nyilatkozni.
Remélem ráismertél Magyarországra. Én magyar vagyok, engem a magyar média teljes tönkretétele érdekel.
És ennek a tönkretételnek te is a részese vagy, mint fideszdroid (végrehajtó katona).

Most, hogy így remekül kibeszélgettük magunkat egymással, továbbiakban megint ignorállak egy évig.
Válasz erre 

Etniez 2018.09.16. 11:27:10

@Etniez: Kimaradt: nem hiszem, hogy Németországban is elöfordul, hogy egymástól független újságok így jelennek meg, mint itt pl:

4cdn.hu/kraken/image/upload/s---8KfPw5L--/6wMrOiDA8nJ4LyNIs.png
Válasz erre 

Laci A Lakli 2018.09.16. 11:28:36

@Etniez:
Tehát te most annak örülsz, hogy az Európai Bíróság nem a jogszerint fog ítélkezni, hanem a személyes sértettségből?
Teljesen különböző elképzelésein vannak a jogállamiságról...
Amúgy meg az ítélet vérehajtás nem az Európai Bíróság feladata. Kb. olyan, mintha Magyarországon valaki elveszti a hitel pert a bankokkal szemben és a bírónak kellene személyesen kilakoltatni az illetőt :D. Ezt te sem gondolhatod komolyan, hogy ez helyes.
Válasz erre 

Gleccsertetű 2018.09.16. 11:28:42

@Etniez: jaaaj tökfej, ezt a hszt-t eltartott kisujjal írtad meg?? :D
Válasz erre 

Etniez 2018.09.16. 11:32:24

@Laci A Lakli:

"Tehát te most annak örülsz, hogy az Európai Bíróság nem a jogszerint fog ítélkezni, hanem a személyes sértettségből?"

Ezt miből gondolod?

Az előző jogászkodást is elvesztette a Fidesz, ezt is elfogja. Ez nem sértődés kérdése.

@Gleccsertetű: new droid has loaded.
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 11:34:08

@Etniez:

Szerintem ez nem úgy működik, hogy te azt mondod: nincs igazad 6.Lenin. Nekem meg el kell fogadnom, hiszen , mit is tehetnék mást, amikor egy magát géniusznak képzelő mondja?
Amire meg nem szeretnél válaszolni, azt meg érdektelennek tartod.
Elég érdekes felfogás (most inkább nem minősíteném)
Ma már Európában minden, mindennel összefügg.
szerintem mindent ezek alapján kell vizsgálni.
Orbán útjában áll sokaknak, de eddig nem találták meg a megoldást ellene. Bármit képesek lennének megtenni. Lásd Kurz, Weber váltása. Ezeket Orbán -előre- meg is mondta.
Merkel is lapít jelenleg, nem mert kiállni egyenesen. Majd meglátjuk ennek a októberi választáson a következményeit.
A választási harc kőkeményen beindult. Van, akiket megcsapott a vereség szele, de őt nem Orbánnak hívják.

Nem beszéltünk ki semmit, leírtad a saját véleményed, minden különösebb tartalom nélkül.
Ignorálsz egy évig? És ettől már neked lesz igazad?
Szerencsétlen.
Válasz erre 

Gleccsertetű 2018.09.16. 11:37:56

@Etniez: O, sancta simplicitas
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 11:47:15

@Gleccsertetű:
most jön az összekapaszkodás.

-Hú, de okosat mondtál.
-Igen, de te is.
-Igen, mi mindketten nagyon okosak vagyunk.
-Valóban, ezt ezzel most be is bizonyítottuk.
-Jajj! Elájultunk a saját nagyságunktól.
Orvost!
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.09.16. 11:47:59

@Etniez: A magyar baloldal pont ugyanezt művelte a 90-es években. Akkor kb. a horgászújság volt ami nem baloldali. Ja, bocs nem, volt két kb. 0 olvasottságú ellenzéki napilap. Ezzel szemben pedig a maradék írott, és a teljes elektronikus média. Ja, és akkor még nem volt közösségi média, a polgárnak nem volt internetje. Ma pedig a legolvasottabb internetes portál nyíltan balliberális beállítottságú, ott van a baloldal saját portálja a 444.hu, ott vannak az ellenzéki újságok a népszavától a hvg-ig, közben pedig sírnak hogy oda a sajtószabadság.
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 11:51:54

@midnightcoder2:

Szólásszabadság, sajtószabadság csak akkor van, ha ők ellenőrzik mindkettőt.
Minden más nácizmus, fasizmus, pfujj!
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.16. 12:04:25

@Indriq:
“aki nem szavaz az ne. szavaz.nem nyom gobmot vagy be sem megy”

Ezzel csak egy gond van: mindenki, aki bent volt gombot nyomott, - mert az a dolga!

Ezért van az, hogy igen/nem alternatíva esetén aki nem akart érdemben szavazni, az ezt a harmadik gomb megnyomásával jelezte: nem vesz részt a szavazásban!

Gondold végig: 693-an voltak bent, ebből 448 igenre, 197 a nemre szavazott, a maradék 48 darab viszont jelezte, hogy ott van ugyan, de nem szavaz semmire sem.

Add össze, 448+197+48=693, tehát olyan nem volt, aki nem nyomott gonbot!

A dolog annál is egyérttelműbb, mivel a szavazás előtt tisztázták, hogy CSAK az igen- és nem szavazatok számítanak, - akkor aki a ‘tartózkodik’ gombot nyomta, az szerinted miért tette, tudva, hogy a szavazata nem számít?
Erre az egyetlen magyarázat az, hogy így jelezte, nem vesz részt a döntésben!

Innentől kezdve azt követelni, hogy ezt egy két alternatívás választási lehetőség esetén vegyék szavazatként figyelembe, hát vagy teljes hülyeségre utal, vagy az eredmény megváltoztatására tett kétségbeesett kisérletnek néz ki.

Méltósággal veszíteni sem tud orbán, mint ahogy viselkedni sem ... dehát nekünk ez jutott. :(
Válasz erre 

Laci A Lakli 2018.09.16. 12:24:40

@morph on deer:
Hagyjuk már ezta hülyeséget az EP összlétszáma 750 fő. 750-693=57.
Valahogy 57 képviselő meg tudta oldani, hogy nem nyomta meg a gomobokat. Ez a gombonyomokodás szerinted valamilyen képviselői fétis? Kötelező nekik gombokat nyomogatni? Végig is hallgathatják a vitát és ha nem akar szavazni akkor mondjuk 10 lépést megtesz és kimegy... A tartózkodás gomb nem kényelmi szolgáltatás a képvislők részére és a "nem akarok szavazni" gombbal egynelő...
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2018.09.16. 12:30:56

A Sargentini-jelentés arra biztosan jó volt, hogy tiszta viszonyokat teremtett az uniós politikai palettán a jövő tavaszi EU-s választások előtt.

Lebuktatta a Soros zsoldosokat. Remélem figyeltek a szavazók.
Válasz erre 

Etniez 2018.09.16. 12:49:02

@midnightcoder2: "A magyar baloldal pont ugyanezt művelte a 90-es években."

Ez a kedvenc érvelésem 2018-ban.

Tehát a múlt bűnei felmentik a jelenkor bűnöseit? Érdekes.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.09.16. 12:50:19

@Helga Beauty Salon: Az EU parlamentben nem varhato akkora jobbra tolodas, hogy Orbanek legyenek a gorek a kov. 4 evben, ez 100%. Ha Merkel es Macron marad a helyen, akkor vagy alkalmazkodunk a migribefogadashoz vagy kilepunk az uniobol.

A nyugatnak kellenek a bevandorlok, es meg tobb fog kelleni 10 ev mulva, mint most. Ezen senki sem tud valtoztatni, Orban csaladtamogatasa jo 5let, de nem fogja megoldani a helyzetet, a gazdagodas sehol sem eredmenyez tobb gyereket, sot. Amikor azt mondom a nyugatnak kellenek a bevandorlok, akkor persze nem a nepre gondolok, hanem a gazdasagi elitre. A kapzsisag olcso munkaerot kivan es meg is fogja kapni hiszen ok iranyitjak az europai politikat.

Sot tovabb megyek magyarorszag fejlettsege is elerte azt a szintet hogy a helyi gazdasagi elit bevandorlokat akar. A haverom komarom megyei birtokan indiaiak fejik a teheneket. Europa jovoje a bevandorlaspolitikan mulik, persze nem Merkel modra kell csinalni arrol mar kiderult hogy nem eleg hatekony...
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 12:55:48

Szerintem az egész cirkusz lényege-amit Orbán előre meg is mondott-, hogy miről is fog szólni a jövő évi EP választás.
Már is Orbán irányítja az egészet.
Már ott is csak követik.
ez a határőrizeti kérdés egy halvány kísérlet, de eiz is inkább Orbán alá tesz egy újabb lovat, ha első már fáradna.
Ennyit érnek a brüsszeliták.
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 12:58:48

@Helga Beauty Salon:

Igen, Orbán kijelölte a témát.
Jól tippelt Salvini, néhány hónap és ők irányítják Európát.
Orbán enyhén beelőzte.
Szerintem
Válasz erre 

kvadrillio 2018.09.16. 13:00:25

...:))) SEMMI NEM TÖRTÉNT, CSAK SOK LÚD DISZNÓT GYŐZÖTT ! ..ORBÁNT, HA KRITIZÁLJÁK, TOVÁBB ÉPÍTI A KISVASÚTJÁT MINT TUDJUK... TOVÁBB ÉPÍTI AZ UNIÓS KERRIERJÉT MAJD, VANNAK CÉLJA, AMIT EL AKAR ÉRNI ÉS EL IS FOGJA ÉRNI ! A KOMMUNISTÁZÁSÁT NEM SZERETEM. SZTEM, CSAK NAGYON HÜLYÉN PRIMITÍV EMBERKE KOMMUNISTÁZIK, MÉG AKKOR IS, HA EGYBKÉNT SUMMA CUM LAUDE VÉGZETT ÁLLAMELMÉLETBŐL ! :o)))))... ÉS EZ NÁLAM NEM FOG SOHA VÁLTOZNI !...SOK SIKERT NEKI A TOVÁBBI HARCÁBAN, ÉS NÉHA ELGONDOLKODHATNA MAGYARORSZÁG ÁLTALA ÁTSTRUKTURÁLT, NYOMORGÓ ÉS ÁLTALA HALÁLRAÍTÉLT TÁRSADALMÁN IS......A MÉG MIELŐTT....., AZELŐTTTTTTTT...
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.09.16. 13:01:35

@6.Lenin: Dehogy iranyitjak a bevandorlasellenesek a politikat....minden a franciakon es a nemeteken fog mulni, nekik meg 10 ev mulva mar nem 1, hanem evente 2 millla bevandorlora lesz szukseguk

Csak okosabban kell csinalni a bevandorlast mint eddig, de nem kerdes hogy oriasi mennyiseg fog beloluk jonni, sot Magyarorszag sem marad majd ki
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 13:03:32

@midnightcoder2: a facebookon Orbán az adófizetők pénzéből vesz magának 600 ezer like-olót. ez szerinted nem a sajtószabadság torzulása?!
Válasz erre 

Alick 2018.09.16. 13:05:18

@Nincs közöttünk csicska: "A nyugatnak kellenek a bevandorlok"

Úgy látszik, hogy nem változott az évszázados gyarmatosító attitűd, a fehérember megint csak a harmadik világ erőforrásaiból szeretné megoldani a problémáját.
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 13:06:20

@Nincs közöttünk csicska:

Hol lesz 10 év múlva Merkel, és Macron?
Lehet, még idén buknak.
Októberben lesz még egy választás Németországban, amibe a koalíció simán belebukhat.
Akkor a muttinak mennie kell.
Vagy néhány migráns késelés. Macron se felfelé halad, inkább lefelé.
10 év múlva már a nevükre se fog emlékezni talán még a hazájukban se, senki.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.09.16. 13:06:23

@math0: a fulkekbe meg minden lajkolo vitt meg 5 embert

oket is megvette a zorban amugy en is hajlok ra hogy elado vagyok varom orvban ajanlatat, meg a tobbieket muhaha
Válasz erre 

kvadrillio 2018.09.16. 13:06:47

KÍVÁNCSI VAGYOK KIK KERÜLNEK MAJD BE AZ UN. ÚJ FUN KCIÓKBA A JÖVŐÉVI VÁLASZTÁSOKON ? HA HASONLÓ KALIBERŰEK, AKKOR A JELENLEGI ELITTEL SZEMBEFORDULÓ NÉPNEK LESZ HOZZÁ A KÉSŐBBIEKBEN VASTAG SZAVA. AZUTÁN ÚGY LÁTSZIK HOGY A SOROS-HÁLÓZAT TOVÁBB TEREBÉLYESEDIK A VILÁGBAN, TEHÁT SOK VÁLTOZÁS NEM TÖRTÉNT, TÖRTÉNIK... ÉS, HA EZ ÍGY FOLYTATÓDIK, CSAK EGY VILÁGMÉRETŰ FORRADALOM ÁLLÍTHATJA MEG MAJDAN EZT A ROTHADÁST.....
Válasz erre 

Emmett Brown 2018.09.16. 13:07:18

@Laci A Lakli: az nem elég, ha csak politikailag érvényes a szavazás?
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.09.16. 13:10:32

@Alick: Ebbol profitalni is lehet, nem ordogtol valo a bevandorlas, csak jol kell csinalni.

A nep fogja a multikulti arat megfizetni, az globalis elit meg a hasznat huzni. Nem veletlen hogy a szoci es lippsi kormanyok a multikulti leglelkesebb tamogatoi vilagszerte.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.09.16. 13:14:24

@6.Lenin: Teljesen mind1 ki lesz utanuk, oriasi es novekvo mennyisegu bevandorlora van szukseguk a magallamoknak. Es nemcsak a politikusok a ludasak, angolfrancianemet feher ember 80 eve nem vegzett fizikai melot, es nem is akar.

Persze nem kell esz nelkul mindenkit beengedni, erre mar rajott Merkel is, de a lenyeg a lenyeg: bevandolas lesz, sot erosodni fog.
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 13:15:09

@Emmett Brown:
Ennek az egész EP cirkusznak a lényege, hogy megadta a témáját a jövő évi EP választásnak.
Orbán előre megmondta a kimenetelét, még a sajtótájékoztatón is ezt mondta, hogy senkinek ne legyen kétsége, mi lesz a végeredmény.
Weber kortesbeszéde után pláne, megmondta, hogy megjött Berlinből az utasítás.
Máskülönben is, az egésznek nincs sok jelentősége, elhúzódhat, mint a többi esetben, minden különösebb következmény nélkül.
De a téma felrázhatja a már felébredni látszó európai közvéleményt.
ahhoz képest mit számít majd 448 igen? Semmit a világon. Már most sem ér semmit.
A körülötte generált cirkusz lesz a döntő.
Válasz erre 

wolves84lb 2018.09.16. 13:15:39

@röf: aztán mégis titeket küldtek ide kommentelgetni, te szerencsétlen balfasz fidesztroll :))))
Válasz erre 

wolves84lb 2018.09.16. 13:17:38

@rallus: aranyos, ahogy megdolgoztok a 30 ezüstért...anyád biztos büszke rád (is) :))
Válasz erre 

Sajtó Mortále 2018.09.16. 13:19:56

@6.Lenin: Igen, Kurz és Weber látványosan váltottak. Jött egy telefon...
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 13:21:02

@Nincs közöttünk csicska:

Csak nem mind1, hogy hol. Az az ő bajuk lesz, nyilván bele is fognak bukni.
Majd, amikor beindulnak, mint Svédországban is a bandaháborúk.
Nyugat Európa át fogja élni a múlt század eleji Amerikát.
aztán majd jöhet esetleg egy más időszak.

Van egy óriási különbség. A muszlimok nem = az olasz és a zsidó maffiával.
Ők fogják eldönteni Európa jövőjét.
Ha most nem állítjuk meg, akkor igazad van, már megállíthatatlan lesz, ami egyben Európa bukását is fogja jelenteni.
Válasz erre 

wolves84lb 2018.09.16. 13:21:55

@Semper Fidelis: hányan vagytok még, fideszesek, akik egy 3 napos hírre húzzátok a pofátokat, hogy már lerágott csont? Anyu szeret és büszke rád, cicuka?
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 13:23:29

@Sajtó Mortále:

Nyilván volt valami a háttérben. Nem kell hozzá olyan éleslátás, aki figyel, könnyen észrevesz ilyen eseteket.
Lesz még 1-2 érdekes váltás tavaszig.
szerintem is.
Válasz erre 

wolves84lb 2018.09.16. 13:25:36

@putris72: azért az már nem semmi, h te gyurcsányozol, amikor putyin kerül szóba...te fasz, viktor találkozik vele évente 2...amióta a retkes cigány gazdád uralkodik, azóta évente jön eligazítást tartani vlagyimír...

Tényleg, anyád büszke rád?
Válasz erre 

Sajtó Mortále 2018.09.16. 13:26:23

@Alick: Nem a fehér ember, csak a "jóléti" nyugat és az ő liberális kapitalizmusa!
Kiderült, hogy a kelet-európai bérmunkás is túl kevés és drága. Még ha százezer számra is csábul oda a jobb fizukért. Kell a még kiszolgáltatottabb, még olcsóbb, gyökértelen bevándorló tömeg! (Nem utolsó sorban lejjebb nyomni a béreket!!!...)
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2018.09.16. 13:28:00

@Nincs közöttünk csicska: "A nyugatnak kellenek a bevandorlok, es meg tobb fog kelleni 10 ev mulva, mint most. Ezen senki sem tud valtoztatni, "

Dehogynem tud! A jónép a szavazataival. Ezek a bevándorlók mire kellenek? Merkel egy állat. Te is az vagy, ha elhiszed hogy a hatalmas potenciállal rendelkező német gazdaságot vademberek segítségével mentik meg a munkaerő hiánytól. A franciák már betelepítettek a gyarmatokról kb. 40 éve arabokat, mert az iparuknak AKKOR szüksége volt rá. Most munka nélkül, gettókban élnek ahova fehér ember nem meri betenni a lábát! Amikor már nincs szüksége az iparnak rájuk, akkor eltartja őket az állam, illetve az adófizetők! Térjetek már észre, ez a szükség van rájuk duma átlátszó!
Válasz erre 

n3spr3ss0 2018.09.16. 13:28:38

@6.Lenin: Ez csak a fidesz matekkal kétharmad.Legjobb esetben is ( csalással) 49%.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.09.16. 13:29:58

@6.Lenin: En is ezt mondom, hogy minden a reszleteken mulik, de semmi ketsegem afelol hogy kellenek a bevandorlok, marmint akik dolgoznak. Az integracio az nagyjabol kamu duma, meg a kornyekbeli allamok szorvanymagyarjai se integralodtak 100 ev alatt a roman meg a tot nepbe, az arabok meg a bangladesiek meg soha nem fognak, hisz kb. ciganyok.

Tehat a gazdasagi elitnek kellenek a bevandorlok punktum, a nep meg majd esetleg neha le lesz szurva felrobbantva business as usual.

Haveromnak van parezer hektarja meg 800 tehene komarom megyeben, nala pl. indiaiak meloznak, magyar melos nincs, mindenki elment vmi kenyelmesebb munkat csinalni, pedig netto 200 korul keresnek a fejok ami azert nem rabszolgaber...
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.09.16. 13:32:00

@Helga Beauty Salon: a gettok nem erdeklik a gazdasagi elitet, ok nem arrafele laknak

nekik csak annyi kell hogy valaki fogja meg a munka vegit

a radikalis iszlamra oda kell figyelni, de bevandorlokat mashonnan is lehet szervalni
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 13:32:01

@n3spr3ss0:

És? De legalább van egy közel 3 milliós tömeg mögötte.
Az EP-s kétharmad mögött kik vannak? A Soros lefizetett emberei? És azok mögött?
Jövő tavasszal kiderül, de szerintem sokkal hamarabb.
Válasz erre 

wolves84lb 2018.09.16. 13:32:19

@Larry Silverstein: de szerencsére itt vagy te, lerriszilverstejn, és te kurvára képben vagy :DDDDDDDDDDDDDDD
Válasz erre 

kvadrillio 2018.09.16. 13:33:33

és mijazhogy 70 EZER ALAPÍTVÁNY VAN MAGYARORSZÁGON ???! EZEK A NYOMORGÓ FÉL ORSZÁGTÓL, KB 5-6 MILLIÓ EMBERTŐL SZÍVJÁK EL A MILLIÁRDOKAT !!! SZÍVJÁK EL TŐLÜK A FELZÁRKÓZÁS, AZ ÉLETSZÍNVONALEMELÉS LEHETŐSÉGÉT !!! HA MINDEN ORSZÁGBAN ENNYI (DE SOKKAL TÖBB ALAPÍTVÁNY SZÍVJA EL AZ ÉLETERŐT A TÖBBSÉGTŐL !!!), AKKOR A 99 % SOHA NEM TUD MAJD FELEMELKEDNI EGY KICSIT SEM A JELENLEGI NYOMORÚSÁGÁBÓL, VEGETÁLÁSÁBÓL ! VÁLTOZÁS KELL EBBEN......-IS !
Válasz erre 

wolves84lb 2018.09.16. 13:35:59

@Jakab.gipsz:
" sem a Moszkvai kommunistákból sem pedig a Brüsszeli, Párizsi, Berlini, neomarxistákból nem kérünk."

Az egy dolog, hogy a helyesírásod kritikán aluli (mondjuk, a 3 agysejted elmegy a kiadott mantra bebiflázására, így érthető), de hogy még te ugatsz moszkvai komcsikról, bazdmeg, mikor viktorod évente kétszer veszi mélytorokra vlagyimírt...az nonszensz :))))
Válasz erre 

wolves84lb 2018.09.16. 13:38:37

@FILTOL: öööö, mert nem akkora rablógecik, mint a fideszesek? Mint ti? Te meg a többi debil majom? :)
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.09.16. 13:39:53

@6.Lenin: 6 kozeli munkatarsambol

1 eltotosodott magyar
1 magyar, ez en vagyok
1 orosz
1 spanyol
1 neger, foggalmam nincs honnan
1 indiainak latszo fazon

Mi vagyunk a mobile application service egy svajci multinal, marmint en Pragaban nyomom. Amig a munkatarsaimra szamithatok, addig en nem vk alapbol elutasito a migrancsokkal, mert tisztelem oket, nem eloskodnek, meloznak. Persze nem minden migri ilyen, nyilvan szurni kell oket.
Válasz erre 

Sajtó Mortále 2018.09.16. 13:41:23

@6.Lenin: Az a baj, hogy ez a garnitúra nagyon be van ágyazva. Főleg ott, Nyugaton.
Az egyes pártok, pártcsaládok között meg szinte semmi különbség már.
Amikor Weber (CSU) olyanokat mond, hogy nekik nem a keresztény értékeket kell nézni, hanem az "emberi" értékeket?!!! Akkor felvetődik, hogy ugyan ki fogja az előbbieket képviselni, ha a "keresztény" pártok nem??? ....
Ennyit a "keresztény", "konzervatív" Nép(?)pártokról.
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 13:42:11

@Nincs közöttünk csicska:
Nyilván elfogadható is lenne ez az érvelésed, de hozzá kellene tenned, hogy az már nem ez az Európa lesz. Jobb, rosszabb, azon lehetne gondolkodni.

Tételezzük fel, hogy az első hullámban érkezőket talán még munkára is lehetne kényszeríteni- szerintem nem, hiszen ezek otthon nem dolgoztak soha ( a nagyon nagy részük).
Ha integrálódnának is, már nem lesz egy jóléti társadalom az övék.
A 2. és 3. generáció már ma sem tudja elfogadni, hogy ők csak rabszolgák.
konfliktus, konfliktus hátán lesz a következménye.
Mikor lesz ez nyereség a kizsákmányolóknak, túlélik-é, hány száz év múlva lesz rendezett újra Európa, és kik is lesznek az irányítói?
Kérdések sorozat.
Igen, lehet, hogy már megállíthatatlan, hiszen nem ez az első népvándorlás, a következményei meg birodalmak bukása volt.
A példa adott, de azt nem nagyon tudhatjuk, ha időben lépünk, tudunk-é tenni ellene.
Ezen érdemes agyalni.
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.16. 13:45:30

@6.Lenin:
“Meg azt, amit Salvini úr is mondott.”

És az mennyire hiányzik!
Már alig várom..!
Remélem a Giovinezza megint kap egy újabb szöveget, a negyediket, hogy újra aktuális legyen...

Egyébiránt biztos vagyok benne, hogy orbán erre játszik, már azóta, hogy a néppárti álmainak, és egyúttal az EU feletti hatalmáról szőtt ábrándjainak lőttek.

Ez most arról szól, hogy a hívek az újabb irányváltást ne úgy éljék meg, mint a soron következő köpönyegfordítást, hanem mint a hős ellenálló újabb csatáját, és így vele tartanak a náci oldalra is!
Ezért is csak jelszavakat hallhattál tőle Strasbourgban, gyakorlatilag zéró cáfolat hangzott el a konkrét vádakat illetően.

A képlet elég egyszerű: mivel az eddigi pártcsaládja már eléggé kiismerte, és köszönik, de a kereszténydemokraták sem kérnek belőle és az álkeresztény lózungjaiból, gründol egy új csapatot, ahol biztosan ő lesz a head honcho, és azonnal begyűjti az összes populista, neonáci, nacionalista szemetet, akik eddig csak a kerítésen kívűlről próbáltak beleugatni az eseményekbe, és azok élén próbálja majd megmutatni, hogy milyen is az igazi felcsúti virtus...

Engem ez egyáltalán nem ér meglepetésként, hiszen ismerem már annyira, hogy tudjam, orbán semmitől sem undorodik, ha az hatalommal és pénzzel jár. Most a nácizmusra van kereslet, akkor majd az lesz az “áru”. Nála ehhez semmilyen elvet nem kell feladni, mert nincs is olyanja. Zökkenőmentesen fogja átvezetni a “nyájat”, hiszen már jócskán félúton tartanak amúgy is.

Ne tévedj, Magyarországon kívül a fideszt már bőven a szélsőjobboldal erői közé sorolják, és nem érdemtelenül!

Figyeld meg, hogy csak tessék-lássék fog hadakozni a Néppárttal, csak annyira, hogy “áldozat” lehessen, aztán már megy minden mint a karikacsapás az “új” irányba, a lakosok meg végre “viktor, viktor”-ozhatnak kedvükre!
A stadionok meglesznek hozzá...
Válasz erre 

Sajtó Mortále 2018.09.16. 13:47:11

@Nincs közöttünk csicska: Az iszlám radikális!
Meg kell nézni, miket "tanít"!!!
Különbség csak abban van, hogy éppen mennyire erőszakos egyik vagy másik tagozatuk. Mohamed mindnek ugyanazt tanította! Pl., hogy a hitetlenek megölése nem bűn..., stb.
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 13:48:17

@Sajtó Mortále:

Igen ebben is van valami, de néhány évvel ezelőtt szinte elképzelhetetlen lett volna, ami ma Olaszországban, Ausztriában, vagy Svédországban elindult. Vagy aV4-ekben.
Sőt a románok is most kiálltak mellettünk.
Van változás bőven. Mire lesz elég?
90, 94-ben a Fidesz 5 % környékén vergődött, ma már 3x kétharmad. az ellenzék meg egyre esélytelenebb.
Meglátjuk mi lesz a vége, mondta a vak a moziban.
Válasz erre 

Sajtó Mortále 2018.09.16. 13:53:21

@morph on deer: "náci...?" Te is még az antifasiszta generációból ragadtál itt?
Onnan lehet tudni, hogy valaki ostoba, hogy ma, 2018-ban másokat náciz, akik nem értenek vele egyet.
Válasz erre 

Sajtó Mortále 2018.09.16. 13:54:10

@6.Lenin: @morph on deer: "náci...?" Te is még az antifasiszta generációból ragadtál itt?
Onnan lehet tudni, hogy valaki ostoba, hogy ma, 2018-ban másokat náciz, akik nem értenek vele egyet.
Válasz erre 

kvadrillio 2018.09.16. 13:57:11

@6.Lenin: :o))))))) hány száz év múlva lesz rendezett újra Európa, és kik is lesznek az irányítói?.....hát a globális maffijjjahhhh !!!!!!!!! NE IS ÁBRÁNDOZZ ! A GLOBÁLIS MAFFIA FOG URALKODNI E FÖLDÖN ! ÉS SZARRÁ TAPOSSA A KAPZSI +, HARÁCSOLÓ GAZDAGOKAT ! :o))))))))ö) ... a csíráit már elültették a migráncsok embercsempészei között !!! :O))) basszák meg ! :O)
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 13:58:27

@morph on deer:

"gyakorlatilag zéró cáfolat hangzott el a konkrét vádakat illetően. "
Van egy 108 oldalas cáfolat. Meglátjuk holnap miként döntenek a jogi fellebbezés ügyében.
Szerintem még akkor is próbálkozni fognak, ha eleve bukásra van ítélve, hiszen nem a végeredmény a lényeg.
Orbán kapott 5 percet a cáfolatra.De...
Ha figyeltél volna, akkor láthattad volna Orbán arcán az elégedettséget. Előre megmondta a végeredményt, a sajtótájékoztatón a várható következményeit is. Ez valóban a felszínen lejátszott cirkuszi előadás volt megvezetett ep-s képviselőkkel.
Orbán vezényelte az előadást.
A többi rizsa, cirkusz, kenyér a népnek.
azt elfogadom, hogy Orbán addig kivár, amíg nem lesz világos, hogy hányan lesznek mögötte. arra pedig van még idő. Ha kevesen, váltani fog ő is. erről szól a politika.
Csak a vak ló, meg a hazai ellenzék képes a falnak menni önként.
Mondjuk amíg a Feri a karmesterük, addig nem is csodálkozom ezen.
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 14:01:57

@kvadrillio:

Szerintem néhány száz év múlva csak egy ember, és egy egér lesz a Földön, akik ittak az örök élet italából.
Válasz erre 

Sajtó Mortále 2018.09.16. 14:03:18

@6.Lenin: Ez igaz. De félek, hogy innen még van visszaút, mert a nyomásgyakorlás eszközei náluk vannak. Lásd a mostani szavazást is egy koncepció mentén összetákolt jelentésről. Amiről az értelmesebbje - pl. a sunyító Weber is - jól tudta, hogy nem több politikai vádiratnál. De azért megszavazták. Jött a telefon, ugye...
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.16. 14:04:54

@Sajtó Mortále:
“Még ha százezer számra is csábul oda a jobb fizukért. Kell a még kiszolgáltatottabb, még olcsóbb,”

Na meg gondolj bele: ha keleteurópából minden valamire való szakember nyugatra megy, akkor ki viszi ott a dolgokat?
Ez főleg azért érdekes, mert ugye az is az EU része, - még, - és ha szarul mennek a dolgok mert már nincs otthon szakember, akkor az az egész EU-t érinti.

Szóval nem csak a ‘még olcsóbb’ az egyetlen szempont. Szerintem.
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 14:10:48

@Sajtó Mortále:

Ez igaz(is lehet), de hosszútávon biztos, hogy nem.
A most megvezetett képviselők mögött nincs komoly támogatottság. Az is lehet, hogy a következő EP választást is egy kisebb többséggel nyerik, hiszen a nyugati választók jóval agymosottabbak még, és sokan vannak.
A svéd választások sőt az olasz is ( liga sokat jött fel, az 5csillag veszített többet). Lassan talán Ausztriában is az alkancellár lesz a főnök valójában.
Lesz még itt meglepetés szerintem.
Válasz erre 

Emmett Brown 2018.09.16. 14:12:50

@6.Lenin: jaja, Orbán prekog. Ezen felül az amúgy világuralomra törő Soros hülyébb mint az átlag fideszes kommentelők a blog.hu-n, és nem jött még rá arra, hogy bárkivel bármit megtehet, kivéve ha a magyarokkal akar kibaszni, mert akkor úgy a orrára lesz koppintva, hogy még máshol is kinyílik az emberek szeme, és elkezdenek átlátni az ördögi tervein, és elkergetik a pribékjeit. Szóval ennek a fél világot uraló gazembernek megint beletörött a bicskája a magyarokba (pontosabban a prekog Orbánba), akik az elvakult gyűlöletétől megvakult Soros őrjöngő bosszúvágyát kihasználva állítottak neki csapdát a hazai terepének számító EP-ben, amibe ez a minden hájjal megkent gazfickó szépen bele is sétált, és ezúttal akkora pofont kapott, hogy a jövő évi ep-választás adja a másikat majd. Ezt, hogy ennek ilyen hatása lesz, azt Orbán és a fideszes törzskommentelők mind látták, csak Sorosnak nem telik egy épkézláb elemzőre (hiszen a fél világ sem szipolyozza ki saját magát), ezért is sétált bele a csapdába. Kurvára nem lennék most az ő helyében.
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.16. 14:16:37

@Sajtó Mortále:
“Te is még az antifasiszta generációból ragadtál itt? ”

Ó, igen. Ezért aztán még fel is ismerem őket, most képzeld.

“Onnan lehet tudni, hogy valaki ostoba, hogy ma, 2018-ban másokat náciz, akik nem értenek vele egyet.”

- mondja ezt az, aki nyilvánvalóan nincs tisztában a fogalmak jelentésével.
Mert képzeld, van olyan eset, amikor a nácik nem értenek egyet velem, és/vagy én velük!
Gondoltad volna?

Tudod, ha úgy tipeg, mint a kacsa, úgy úszik mint a kacsa, úgy hápog, mint a kacsa, akkor bizony az kacsa...
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 14:20:39

@Emmett Brown:

Szerintem Soros már örül, ha nem pisili le az ülőkét, ha elfelejti felhajtani. Akik a pénzét használják, azokat meg nem biztos, hogy érdekli Soros ideológiája is. Az USA is követ el orbitális hibákat, hiszen nem mindig a hely ismeretét tartja fontosnak, hanem beleképzel valamit, ami nem is létezik.
egy nyomorult Vietnám elpi...zta a világ legnagyobb hadseregét.
az arab tavasz se látszik egy nagyon sikeres demokrácia exportnak.

Láttam én már olyasmit is, amikor a fogatlan, analfabéta Dezső simán átvert, egy magát zseninek tartó köcsögöt.
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.16. 14:21:15

@6.Lenin:
“Ha kevesen, váltani fog ő is. erről szól a politika.”

Szerintem ez már eldőlt, most már csak a megfelelő felvetetés van hátra.
Az a gondom, hogy én ennek az 1.0-ás változatát sem kedveltem, és nem hiszem, hogy az update sokat segítene a dolgon...
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 14:25:29

@morph on deer:

"Tudod, ha úgy tipeg, mint a kacsa, úgy úszik mint a kacsa, úgy hápog, mint a kacsa, akkor bizony az kacsa... "
igaz, műanyagból, és még kamera is volt benne, meg telefonálni is tudott 5 nyelven.
Ilyet lassan már az unokám is tud összerakni, csak meg kell rendelni Kínából.
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.16. 14:28:40

@Laci A Lakli:
“ A tartózkodás gomb nem kényelmi szolgáltatás a képvislők részére és a "nem akarok szavazni" gombbal egynelő...”

Akkor gondolom arra is tudod a választ, hogy miután mindenki tudta, hogy CSAK az igen és a nem szavazat számít, akkor mégis miért nyomott bárki is ‘tartózkodom’ gombot, ha tudott dolog volt, hogy nem veszik számításba?
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 14:29:55

@morph on deer:

Most kezdődik a tánc. Hol van még a vége. Először lesz még Németországban egy érdekes választás.
Lehet, hogy sokáig nem lesz senki telefonközelben. Az egerek meg vidáman cincognak közben.
Nem kell még kapkodni. Semmi nem sürgeti Orbánt, az ő hatalma jelenleg még nincs veszélyben.
Válasz erre 

morph on deer 2018.09.16. 14:35:25

@6.Lenin:
“Ilyet lassan már az unokám is tud összerakni”
:)
De attól még a neve csak ‘kacsa’ maradt, nem?
Válasz erre 

Emmett Brown 2018.09.16. 14:38:18

@6.Lenin: viccen kívül, ha Orbán olyan erőknek és érdekeknek állna igazából ellen, mint amit itthon elhitet, akkor már rég megoldották volna azt a fennakadást, amit ő jelent(ett).
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 14:47:48

@Emmett Brown:

Gondolod, hogy követné Haidert?
Mondjuk, én is csodálkozom, hogy a nagyon demokratikus erők miért halogatják még ezt a megoldást. Nem ez lenne az első, és utolsó sem a részükről. Másoknál is bevált már.
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 14:50:46

@morph on deer:

A miénk mégy lengyelül is tudja a ..
kis kacsa fürdik, fekete tóban, anyjához készül Lengyelországba...édi.
Válasz erre 

Világít a torony 2018.09.16. 14:53:10

@MACISAJT:
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.09.16. 14:58:26

@Sajtó Mortále: Olyanok, hogy a hitetlenek nem emberek hanem allatok a zsido talmudban is vannak, csak a zsidok nem teritenek masokat a hitukre. A bibliaban is vannak durva dolgok, ilyen kiragadott idezetek a koranbol csak hergelesre jok, semmi masra.

Van muszlim ismerosom, dolgozik, meno szakmaja van, hogy a vallasat egyaltalan gyakorolja e nem tudom, nem tema kozottunk. Szoval a milliardnyi iszlam hivot en bloc terroristazni hulyeseg.

Az mas kerdes hogy a bevandorlo illegalisok tobbnyire az iszlam orszagok legalja, vesztenivalojuk semmi, Merkel nagy hibat kovetett el.
Válasz erre 

Etniez 2018.09.16. 15:01:31

@Nincs közöttünk csicska: Holnap én is megkérdezem a muszlim kollégáimat, hogy esznek-e embert, terveznek-e felrobbantani, stb.
Válasz erre 

HABONYKOMMANDÓ. 2018.09.16. 16:38:46

Megkezdodott a standup komedi a BEM teren. Ez sokkal szanalmasabb mint vartam. Az elobb valami rangatozo idiota tartott beszedet. :))))))))
Válasz erre 

Zso1 2018.09.16. 16:39:19

gyerekek van egy cikk, az Isten sem tudja ki írta, mert felelősséget nem vállal érte, vagy a pofáját nem vállalja be. Én ha kommentelek csak regisztráltan tehetem. Ez nektek a sajtószabadság ugye ? És akkor irány Brüsszel fröcsögni, hogy baj van idehaza? Hát igen, de nemcsak itt, hanem mindenhol ahol a bérenc kapitalista lúfaszok elültetik a mérhetetlen faszságokat a fejekben
Válasz erre 

Etniez 2018.09.16. 16:55:33

@Zso1: Fogalmad sincs a sajtószabadság mibenlétéből, ezért a fasz dumáért kár volt regisztrálni.
Válasz erre 

Etniez 2018.09.16. 16:56:08

@Zso1:

Zso1
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2010.01.25. óta tag.

:DD
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.09.16. 16:57:40

@morph on deer: A hadtörténeti múzeumban szerintem még mindig őriznek az utolsó máig harcoló német alakulat mellet egy máig harcoló antifasiszta csapatot is. Nem onnan szöktél ?
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.09.16. 16:59:57

@math0: A fészbúk már csak olyan, hogy azon kb. bárki vehet magának bármennyi lájkolót. Orbán is, az ellenzék is. Igaz, ez utóbbi pénz picit régebben volt még az adófizetőké.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.09.16. 17:08:32

@Nincs közöttünk csicska: Maga az iszlám világ sem egységes. Aztán az sem mindegy, hogy mondjuk Iránból ideérkezik egy olyan mérnök aki azért menekül onnan mert odahaza halálra ítélnék az ateizmusa miatt, vagy eljön egy átlagpolgár valahonnan Észak-Afrika iszlám szélsőséggel megvert tájáról aki nem tud írni, olvasni, nem beszél európai nyelvet, nincs használható végzettsége, és az értékrendjében az asszony valahol messze a kecske után található.

Az sem mindegy, hogy jön pár ezer akiket még integrálni lehet, vagy pár százmillió aki hosszabb távon várható ha nem áll le a wilkomenskultur.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2018.09.16. 17:17:56

@midnightcoder2: Pont ezt mondom en is.

Szerintem Europanak ugyanugy kellenek a hasznalhato bevandorlok mint az USAnak, Kanadanak, Ausztralianak, a kerdes csak annyi hogy hogyan szurnek. Az akar pesten is szazaval dolgozo indiai informatikusok nelkul a munkahelyuk ures lenne, ezzel az allam adobeveteltol esne el, a vallalat meg sok milliotol naponta, a lenyeg hogy a bevandorlasbol a helyiek is profitaljanak, ne csak a szuperelit, akkor beke lesz.

A nyugatnak semmilyen alternativaja nincs a bevandorlasra, tehat az folytatodni fog, az a kerdes kiket engednek oda. Mar 3 generacio ota nem vegez kulimunkat az az angol, francia, nemet kozeposztaly, nem most fogja elkezdeni. A helyi underclass az mondjuk mindenhol meg fogja szivni a csoro bevandorlok letelepedeset, mert helyettuk hozzak oket.
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 17:23:37

Ferenc testvér kiadta a parancsot: mozdulj magyar!
Nincs más út!
Utcára válaszolta egy negyvenes női hang.
Taps.
Orbán reszkess! Minden eshetőségre én is kikészítettem néhány tucat gatyát, ha cserélni kéne.
Beszarás ez a Fletó.
Válasz erre 

Zso1 2018.09.16. 17:25:19

@Etniez: ha nem lenne igazam, nem jönnél fröcsögni ilyen intenzitással. Légyszi oktass ki a sajtószabadság mibenlétéről. Nagyon várom. Konkréten, korrekten, érthetően, tényekkel. Különben örökre maradj csendben.
Válasz erre 

Zso1 2018.09.16. 17:27:37

@Etniez: lalácska azárt két hozzászólás, mert nem az a kenyerem, hogy megvezessem az embereket á lá blogger.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 17:39:34

@midnightcoder2: nem az a gond, hogy a Facebookon lehet rajongókat venni, ez tényleg egyenlő módon rendelkezésre áll mindenkinek. az ellenzék is vesz rajongókat. de Orbán az adófizetők pénzéből közvetlenül veszi a rajongókat. neked ez lehet, hogy nem gond, mert amúgy se fizetsz adót, te ingyenélő , csaló fasz, de nekünk gond!
Válasz erre 

Zso1 2018.09.16. 17:42:04

@Etniez: annyi linket nyomtál már lalácska, kérek én is egyet az ún. európai értékek definiciójáról.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 17:42:59

@Nincs közöttünk csicska: és tegyük hozzá, hogy Orbán, azzal, hogy vallási és maffiózó alapon szűr, és csak igen kevés bevándorlót enged be, azzal tönkreteszi Magyarországot.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 17:44:59

@midnightcoder2: "az sem mindegy, hogy mondjuk Iránból ideérkezik egy olyan mérnök aki azért menekül onnan mert odahaza halálra ítélnék az ateizmusa miatt, vagy eljön egy átlagpolgár valahonnan Észak-Afrika iszlám szélsőséggel megvert tájáról aki nem tud írni, olvasni, nem beszél európai nyelvet, nincs használható végzettsége, és az értékrendjében az asszony valahol messze a kecske után található."

a német bevándorlási hivatal ezt vizsgálja. a magyar nem. megint az van, hogy a németek csinálják jobban, ti, ostoba magyarok meg lemaradtatok 150 évvel.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 18:01:02

@midnightcoder2: tegyük hozzá azt is, hogy a német gazdaság elbírja akár azt is, hogy jön az afrikai bevándorló, akár analfabéta is lehet, és nem kell tudnia németül, mert valakinek a szelektív hulladékfeldolgozóban is kell dolgoznia.
ezzel szemben elbírja-e a magyar gazdaság az olyan 4 elemis, analfabéta idiótákat, mint te? amíg jön az Eu támogatás, addig közmunkán ültetheted a falu főterén a tulipánt. de csak addig, mer igazából a magyar gazdaság ezt nem bírja el.

és vajon mi az, amit Orbán most elbaszott ebből? pont az EU támogatás, amiből te tulipánt ültettél a falu főterén, te barom!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 18:02:58

@Zso1: ő is regisztráltan ír, te is regisztráltan kommentelsz, rólad se tudjuk, hogy ki a kurva anyád vagy. igen, ez sajtószabadság.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 18:04:18

@HABONYKOMMANDÓ.: "Az elobb valami rangatozo idiota tartott beszedet. :)))))))) "

ne már, Orbán beszédet mondott a Bem téren!?
www.youtube.com/watch?v=tp486MxQETg
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 18:06:37

@Etniez: azt is kérdezd meg, megerőszakolnák-e a lányodat, mert hát eddig ilyet inkább csak magyar sportolók csináltak itt, az már snassz!:)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 18:07:46

@Nincs közöttünk csicska: "a bevandorlo illegalisok tobbnyire az iszlam orszagok legalja"

ezt úgy Orbánnak melyik faszából szoptad?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 18:24:24

@6.Lenin: tessék megnézni, Orbán úgy ül ott, mint a kisgyerek, aki tudja, hogy rossz fát tett tűzre. csak akkor örül, amikor valamelyik másik náci benyal neki. de ez kevés lesz.

youtu.be/ARfcG2FFi04
Válasz erre 

Zso1 2018.09.16. 18:33:05

@math0: elsőre sikerült lekurvaanyáznod. Büszke vagy a szintedre ?
Válasz erre 

Zso1 2018.09.16. 18:37:52

@math0: Ez te vagy ? bodensee.blog.hu/
Külsőd után csalódás a primitív belső.
Válasz erre 

Etniez 2018.09.16. 19:32:42

@Zso1: Az nem sajtószabadság, ahol az állam saját médiát tart fent.

Ez ami most van, az korlátozott sajtószabadság.

Aki nyal a Fidesznek, az kapja a milliárdos állami megbízásokat. Aki pedig kormányellenes, az nem kap semmit. Nem hogy pénzt nem kap, de még csak válaszokat sem. Semmire.
Pedig a demokrácia nem arról szól, hogy a győztes mindent visz. Az a póker.

Akik nem a kormányra szavaztak, azok is fizetnek adót. Az ő adójukból pedig az őket kiszolgáló médiát kellene finanszíroznia az államnak.
Vagy hasonlítsd össze a BBC-t és a Magyar Televíziót. Én megtehetem, mert Londonban élek.

Ma Magyarországon korlátozott sajtószabadság van, egyelőre. De ha a Fidesz ilyen ütemben falja fel az ellenzéki médiát, akkor nem sokáig.

A te állításod, miszerint ma Magyarországon sajtószabadság van nettó faszság. Örülök, hogy ma is tanultál valamit.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.16. 19:53:27

@Zso1: igen, a hülye kis gecikkel így szoktam. büszke vagy rá, hogy egy nagyszájú, ostoba fasz vagy?!
Válasz erre 

Zso1 2018.09.16. 20:02:02

A fenti cikket Te írtad ? Hogyhogy még mindig fenn van ? Hogyhogy létezik még az index, ATV stb.?Választás előtt láttad volna az autósztrádák mellett az Orbán-ellenes molinók tömkelegét -igaz, ezt odaát nem mondják, csak azt ami átmegy a szitán. A német köztévén láttál már migránsbűnözésről szóló híreket? Hogy van az, hogy a FB-ről folyamatosan törlik a kormányt támogató bejegyzéseket ? Akkor most ez hogy is van, hol van sajtószabadság ? Bárki, aki ezt a cikket írta elbújhat álnév mögé, nem hajlandó felelősséget vállalni. Tán szégyelli amit ír ?
Gyere haza, harcolj itthonról...oktasd itthonról a "buta népet".
Válasz erre 

Zso1 2018.09.16. 20:10:35

Übereled a szintedet. Azért vagyok ostoba fasz, mert más véleményen vagyok ? Ezt jelenti a liberalizmusotok ? Ez már döfi.
Válasz erre 

Etniez 2018.09.16. 20:16:22

@Zso1: Te nem vagy valami okos ugye? Nem érted amit írok.
Válasz erre 

6.Lenin 2018.09.16. 21:04:09

Orbán, bukni fox!

Majdnem több százezeren vettek részt egy kormányellenes tüntetésen a Bem téren. Igaz, most csak kb 1500-an értek rá, de a többiek ígérték, ha lesz még valaha, apránként ők is jönnek, vagy nem.
A diktátor napjai meg vannak számlálva, talán.
Gyurcsány az alkohol teszten éppen hogy átbillent, néha érthető is volt, amit mondott, már a hangerőt értve ez alatt, a mondanivaló viszont több résztvevőnek is gondot okozott, de azért lelkesek voltak.. Néha kiabáltak, hogy utcára, de a pontos meghatározással adósak maradtak.
Szórakoztató volt, na. Biztos megérte kimenni, vagy nem.
Válasz erre 

Zso1 2018.09.16. 21:07:06

@Etniez: ja, bocs, hogy nem bólogattam, akkor kaphattam volna egy kis simit a buksimra
Válasz erre 

Magyarország Europa jövője. 2018.09.16. 22:49:34

@6.Lenin: "Orbán, bukni fox!"

Uristen !
A Gyurcsány néhány ezer szellemileg leépült nyugdijassal akar eröszakos hatalomátvételt.
Tuti hogy megint részeg volt. Mire számit, hogy banyatankokkal, meg járokeretekkel rohamozák a parlamentet ????
Válasz erre 

Laci A Lakli 2018.09.17. 06:04:37

@Etniez:
Való igaz lehetséges, hogy nem teljesen tiszta a logikám ebben az esetben, ha megsértettelek elnézést érte.
A logikai menetem abból fakad, hogy kiragadtál egy bírósági ítéletet, amin a kormányt elmarasztalták. Holott sok másik ítélet esetén épp a magyar államnak adtak igazat. Azonban úgy gondoltam, hogy mivel te túlságosan örülsz annak az egy bírósági ítéletnek így ebből következtettem. Ha rossz volt a következtetésem elnézést érte még egyszer.
Válasz erre 

Laci A Lakli 2018.09.17. 06:05:39

@Emmett Brown:
Szerintem minden népszavazásnak vannak politikai érvényes tanulságai. :D.
Válasz erre 

Laci A Lakli 2018.09.17. 06:09:54

@morph on deer:
Nézd én nem tudom, hogy mi játszódott le akkor az összes 48 darab képviselő fejében a gombonyomáskor. Miért volt bizonytalan valaki a szavazás pillanatában. Ha kíváncsi vagy erre akkor küldj egy e-mailt az összes képviselőnek.
Válasz erre 

röf 2018.09.17. 06:24:36

@wolves84lb:
Ennyi ideig tartott, amíg kiszótagoltad a szöveget?
Ostoba.
Válasz erre 

wolves84lb 2018.09.17. 07:16:13

@röf: mivan, cigány, kezdődik a munkahét? Anyád büszke rád, cigány?
Válasz erre 

wolves84lb 2018.09.17. 07:18:15

@Zso1:
"A fenti cikket Te írtad ? Hogyhogy még mindig fenn van ? Hogyhogy létezik még az index, ATV stb.?Választás előtt láttad volna az autósztrádák mellett az Orbán-ellenes molinók tömkelegét -igaz, ezt odaát nem mondják, csak azt ami átmegy a szitán. A német köztévén láttál már migránsbűnözésről szóló híreket? Hogy van az, hogy a FB-ről folyamatosan törlik a kormányt támogató bejegyzéseket ? Akkor most ez hogy is van, hol van sajtószabadság ? Bárki, aki ezt a cikket írta elbújhat álnév mögé, nem hajlandó felelősséget vállalni. Tán szégyelli amit ír ?
Gyere haza, harcolj itthonról...oktasd itthonról a "buta népet"."

Te beteg vagy, bazdmeg? De komolyan...
Válasz erre 

wolves84lb 2018.09.17. 07:22:36

@Zso1: "gyerekek van egy cikk, az Isten sem tudja ki írta, mert felelősséget nem vállal érte, vagy a pofáját nem vállalja be. Én ha kommentelek csak regisztráltan tehetem. Ez nektek a sajtószabadság ugye ? És akkor irány Brüsszel fröcsögni, hogy baj van idehaza? Hát igen, de nemcsak itt, hanem mindenhol ahol a bérenc kapitalista lúfaszok elültetik a mérhetetlen faszságokat a fejekben"

Érted te a szavakat, amiket leírsz, te majom? próbálj meg bayerzsoltika blogján kommentelni :)
Válasz erre 

Robur 2018.09.18. 00:13:22

@maxval balcán bircaman: Konzervatív.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.09.18. 05:35:10

@Robur:

Ki?
Válasz erre 

röf 2018.09.18. 06:16:46

@wolves84lb:
no... lemásztál öreganyádról, akinek a fejét közben Heller Ágnes fotóval takartad le...?
Ostoba.
Válasz erre 

wolves84lb 2018.09.18. 07:31:35

@röf: ennyire futotta egy nap alatt? Na takarodj vissza anyád mellé a disznóólba, és kúrd tovább kussban.
Amúgy ezzel a hellerágneses fixációddal csak óvatosan, könnyen lebuktatod magad és a többi énedet itt a kommentek között. Nem sok fideszgeci van, aki heller ágnesre gerjed...
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2018.09.18. 07:46:09

@Nincs közöttünk csicska:
"A nyugatnak kellenek a bevandorlok, es meg tobb fog kelleni 10 ev mulva, mint most. "

Állandóan ezt a bárgyú bamba dumát nyomjátok. Ezek a bevándorlók SEMMILYEN normális munkára nem alkalmasak, a vallásuk, a hagyományaik, a mentalitásuk miatt! Teljesen más emberek mint az európaiak. Miért nem fogjátok már fel? Külön telepeken fognak élni a saját közösségükben, a saját szabályaik szerint. Itt vannak a cigányaink is és mennyi ideje is? Hogy is állunk velük? Éppen nagyban "integráljuk" őket hatalmas sikerekkel! De rengeteg példa van ott, ahol már betelepül régebben idegen közösség, hogy hol tartanak. Aztán nézz át az amcsikhoz, az is remek ahogy ott együtt "élnek" egymással. Ez a munkaerő egyébként is a multik mániája, aztán majd egy nagyfokú robotizáció esetén mi a faszom lesz? Mindenre van itt munkaerő, ha meg a geci multi éppen el akarja árasztani a világot valamelyik szarával akkor telepítse Afrikába a gyárát, ott sokan ráérnek mostanában, úgy hallottam. Úgyhogy ne basszák szét Európát betelepítésekkel, mert tényleg menekülhetünk az oroszokhoz.
Válasz erre 

röf 2018.09.18. 19:10:17

@wolves84lb:
Nincs időm az ilyen zabigyerekekre, foglalkozz inkább a kedvenc kecskéddel,
hátha megáll neked.
(Szoktál hátulról gázt adni a szarvával...?)
Válasz erre 

wolves84lb 2018.09.18. 19:47:32

@röf: jaja, látom...pont ugyanígy hazudsz, mint a geci gazdáid :))

Na takarodj vissza anyád mellé az ólba, és ott röfögj, te szerencsétlen.
(meglepően képben vagy, miket lehet csinálni egy kecskével, te szőröstalpú román :DDD)
Válasz erre 

röf 2018.09.18. 20:51:23

@wolves84lb:
Te kis buzi, mesélek neked anyádról, mert nem vagy tisztában vele, hogyan keletkeztél...
(Anyád az a féllábú rollerversenyző, aki esténként a Makk hetes-ben cimbalmozik, aki homokért kefél, és övé a sivatag...)
Naszóval az apád ismeretlen, szóbajöhet egy retkes szudáni, afgán, vagy Rin Tin Tin a csodakutya, de még Quasimodo a Notre Dame-i toronyőr is...
Ezért anyád leadott Rosa mamánál, hogy neveljen föl ő, mert nem bajlódik veled.
Ez volt életed legvidámabb szakasza, ekkor még ismerted az egyjegyű számokat, és legalább kézzel tudtál enni a földről.
Azóta fölgyorsult a leépülésed....
Be is szüntetem a fölösleges küzdelmet a sivár agyaddal.
reménytelen....
Válasz erre 

wolves84lb 2018.09.18. 20:55:29

@röf: röfögj csak, malacka, röfögj :))))
Annál jobban csörög a sipkád, bohóc :)
Válasz erre 

Károly Fejes 2020.08.17. 22:09:31

Soha ne küzdj olyanért, aki nem küzdene érted.
Válasz erre 

Károly Fejes 2020.08.17. 22:20:15

A rengeteg hátrányom mellett van egy csomó rossz tulajdonságom is, PL. javulni látom a dolgokat. Lehet, hogy valami fölött átsiklottam?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard