Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Egy mániákusan sorosozó kormánynak valószínűleg nincs semmi érdemi mondanivalója számunkra

Egy mániákusan sorosozó kormánynak valószínűleg nincs semmi érdemi mondanivalója számunkra

Mintha megrészegült volna attól a kormány, hogy bármilyen botrányt el tud tussolni Soros György emlegetésével. Akármilyen kínos ügy pattan ki a kormány vagy a Fidesz háza táján, már előre tudjuk, mi lesz a központi kommunikáció sarokköve: Soros György áll minden hátterében, ő támadja szegény kis hazánkat és annak jóravaló miniszterelnökét Brüsszelen keresztül, vagy azáltal, hogy pénzeli azokat az újságírókat, akik leleplezik Orbán Viktor néhány stiklijét. Kérdés, hogy meddig lehet még egy amerikai milliárdosra fogni minden disznóságot, ami kis hazánkban történik? Elképzelhető, hogy sokáig, de a végtelenségig nem fog kitartani ez a muníció.

hvg_50.jpg

Fotó: hvg.hu

Tényleg faék egyszerűségű az a kommunikációs stratégia, amit a 2015-ös menekültválság óta az Orbán-kormány. Több, közpénzből finanszírozott „tájékoztató kampány” segítségével a társadalom jelentős része egy összeesküvés-elmélet rabja lett, melynek lényege, hogy van egy gonosz amerikai bácsi (aki mellesleg dúsgazdag és zsidó származású), akinek feltett szándéka, hogy menekülteket telepítsen a mi kis országunkba, ezzel akarja tönkretenni a mi keresztény és nemzeti öntudatunkat. Hogy miért ilyen megátalkodott a pasas, nem tudjuk, de tény, hogy bárki bírálja a világban (és persze itthon) pártunkat és kormányunkat, arról előbb-utóbb kiderül, hogy Soros bácsi zsoldjában áll.

Ezt már olyan sokszor és olyan sokféleképpen elmagyarázta 10 millió magyarnak a kormány, hogy akad is minimum 2-3 millió honfitársunk, aki el is hiszi mindezt. Amilyen egyszerű (sőt bugyuta) ez a mese, olyan hatásos is, hiszen ennyi embert éppen elég a kormánynak hiszterizálni ahhoz, hogy uralni tudja a közbeszédet. Nincs túl sok innovációs lehetőség ebben a kommunikációs stratégiában, ám úgy tűnik nem is igazán kell. Soros György az Orbán-kormány kályhája, bárhonnan indul, és bárhová érkezik, mindig az amerikai milliomos gonosz terve a végső állomás.

index_140.jpg

Fotó: index.hu

Közben azonban magánképeken röpköd focimeccsekre a miniszterelnök, amit csak Soros helyi ügynökei tartanak elfogadhatatlannak, Mészáros Lőrinc gazdagodik, aminél természetesebb folyamat a világon nincs, és persze harcot hirdetnek a CEU ellen, amely amellett, hogy nemzetközileg a legmagasabban jegyzett magyar egyetem, természetesen az alapító Soros György érdekeit szolgálja. Mintha a kormányzati emberek számára mindig adott lenne a lehetőség, hogy vész esetén megnyomják a Soros György feliratú vörös gombot, ezzel elhárítsanak minden veszélyt, ami a teljhatalmukat fenyegeti.

Valóban csábító lehetőség folyton a Soros-gombot nyomogatni, ám ez a magatartás arra utal, hogy Magyarország kormányának lényegében semmi érdemi mondandója nincs a polgárai számára. Ez mániás sorosozás ugyanis megöl minden érdemi vitát, megkerüli a valódi problémákat, ugyanakkor kormányzati stratégiává teszi a mellébeszélést. Komoly társadalmi és gazdasági ügyeket nem lehet érdemben felvetni, mert az is előbb-utóbb sorosozásba csap át, ha az oktatás, egészségügy, elvándorlás, munkaerőhiány, netán a korrupció kérdéseit kezdi valaki feszegetni.

444_5.jpeg

Fotó: 444.hu

Most épp annak vagyunk tanúi, hogy egy olyan nemzeti konzultációt akar ránk erőltetni a kormány, amely ugyan egy fontos társadalmi problémával foglalkozik, ám azonnal mellérendeli a migrációs ügyeket, ezzel szoros összefüggésben pedig természetesen Soros György ördögi tervét is az asztalunkra teszi. A népesedéspolitika valóban égetően fontos problémára igyekszik választ keresni, de azzal, hogy ezt is a migrációs fénytörésbe helyezi a nemzeti konzultáció, máris a propaganda erősítése és nem a megoldás elősegítése lesz az elsődleges cél. Azzal ugyanis, hogy Orbán Viktor szövetséget kínál a magyar nőknek, - közben biztosít bennünket arról, hogy egyetlen menekült sem fog nálunk állást kapni -, még egyetlen magyar gyerek születését sem segítették elő. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Lehet pofozkodni a lócitrommal, ám azon kívül, hogy büdös lesz a kezünk, semmit nem érünk el vele.”  

99 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Egy mániákusan sorosozó kormánynak valószínűleg nincs semmi érdemi mondanivalója számunkra Tovább
Facebook Tetszik
0
99 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Szorult helyzetében az időt húzza Orbán Viktor Szorult helyzetében az időt húzza Orbán Viktor
  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5514287283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2018.10.07. 20:16:51

hogy ne lenne mondanivaló, az hogy faszfejek vagytok.
Válasz erre 

ogli dzsí 2018.10.07. 20:38:23

szamotokra eddig sem volt semmi mondanivalo

sakko?
Válasz erre 

Fidesz bérszámfejtés 2018.10.07. 20:41:47

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: @ogli dzsí: Nem jön az EU-s pénz a Soros miatt, úgy hogy nincs hétvégi pótlék.
Válasz erre 

ogli dzsí 2018.10.07. 20:45:09

"Ez mániás sorosozás ugyanis megöl minden érdemi vitát, megkerüli a valódi problémákat, ugyanakkor kormányzati stratégiává teszi a mellébeszélést."

A vita korszakanak a kampany idejen volt vege. Halott emberrel, minek vitatkozni? - tartja a dakota bolcsesseg
Válasz erre 

bandiras2 2018.10.07. 20:46:48

www.nytimes.com/2017/10/17/business/george-soros-open-society-foundations.html
24 milliárd dollár faji/bevándorláspárti propagandára. Értelmezzük az összeget. A teljes magyar GDP 20%-a.
És tudjuk mire ment. Gazdasági hatalommal eltaposni minden ellenvéleményt.
Viszont a tömegeknek lassan felnyílik a szeme, Merkel bukásra áll, minden héten áll a bál valahol, csoportos erőszak, merénylet, stb...
Amit most látsz, az ellenpropaganda. Orbán észrevette hogy mi lesz, és mivel a nyugateu politikusbábokkal ellenben Orbán egy hataloméhes geci, de ÖNJÁRÓ. Senki nem rakosgatja a kezét, hogy melyik gombot nyomja a szavazásnál, nem úgy mint az EU parlamentben. Ellenpropaganda, töredék áron, a politikai hatalommal visszaélve eltaposva az ellenvéleményt, ami a Soros.
Nem kell legyőzni a nyugatot. Angolul van erre egy jó kifejezés: Outlast. Tovább kell tartani, mint ők, és sanszos ogy a nyugat lassan faji polgárháborúba csúszik, amint nem lesz elég píz az aktuális segélyezésére a sok agysebésznek, és mérnöknek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.07. 20:57:12

"Ez mániás sorosozás ugyanis megöl minden érdemi vitát, megkerüli a valódi problémákat, ugyanakkor kormányzati stratégiává teszi a mellébeszélést"

Pontosan ugyanez áll az ellenzék mániákus orbánozására.
Válasz erre 

exterminador 2018.10.07. 21:02:28

Ingyen túlóráztok a Lendvai utcában, vagy azért van ilyenkor egy kis pótlék?
Válasz erre 

ogli dzsí 2018.10.07. 21:07:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: mi uralkodunk Isten es a zemberek kegyelmebol

mi a fenerol vitatkozzunk? s minek?
Válasz erre 

lajcsi1975 2018.10.07. 21:38:57

Ez egy nagyon összeszedet leirat arról hogy mi is történik itt!

Halál precíz.
Válasz erre 

Hamihami 2018.10.07. 21:48:18

KEDVES NEM KORMANYPARTI KOMMENTELOK!
Igazsag szerint csak egy probara csinaltam itt egy nicket es komenteltem parszor, mert meg akartam nezni, hogyan mukodnek a fidesz berkomenteloi.
Egy nagy kerdes merult fel bennem: a nem kormanypartiak miert komentelnek? Miert irtok ide? Miert pazaroljatok az idotoket es adjatok a lovat es a munkalehetoseget azoknak, akik ezzel penzt keresnek? Ok, ellentetben veletek, nem a szabadidejuket hasznaljak, nem meggyozodesbol irnak. KIT AKARTOK MEGGYOZNI??? Birkaekat? Ok koszonik szepen a penzkereseti lehetoseget, nelkuletek nem lenne munkajuk!
Vagy azt a nehany fideszest akarjatok meggyozni par kommentel, akik ejjel-nappal a kozteve hirein lognak es a Kossuth radio penteki reggeli adasat eszik nagykanallal? Most komolyan???
Vagy egymast akarjatok meggyozni? Azt meg minek???
Lehet, hogy fura, amit mondok, de a legjobb strategia az lenne, ha azt az idot, amit ezekre a parttalan vitakra fecsereltek, olyanba fektetnetek, amik valoban okozhatnak valtozast. Peldaul mi most a fidesz egyik akhilesze? Hat az europai ugyeszseg egy ilyen dolog. Akkor miert nem hasznaljatok ki a kapcsolataitokat, on- es offline, hogy minel tobb emberhez eljusson es alairja a nepszavazasi kezdemenyezest. Miert nem osztjatok meg minel tobb emberrel, FB-n, blogokban, youtube-on, twitteren, linkedinen vagy barmin, amivel sok emberhez eljutnak azok a hirek, amik a korrupciorol, sunnyogasrol, kirekesztesrol es a propaganda hazugsagairol szolnak??? Sokkal, de sokkal nagyobb haszna lenne annak, minthogy itt munkalehetoseget adtok a berkommenteloknek. Ok beloletek elnek!
Ha nincs kivel vitatkozniuk, mit fognak csinalni? Meg par hetig minden cikkhez odairjak a baromsagaikat meg hogy fake news, elbeszelgetnek egymassal, es aztan? Mikozben ti egy nagy halom emberhez tudjatok eljuttatni a kormanynak kenyes dolgokat.
Valszeg erre a komentemre majd megirjak, hogy hulye vagy, nem jo a kiindulopont, faszsagokat beszelsz stb.... es? Egy masodpercet nem fogok azzal tolteni, hogy barmilyen vitaba szaljak veluk, mert azzal csak a napi adagjuk elereset segitenem, semmi mast.
Ha valakinek van epkezlab otlete, hogy a gyakorlatban ezt hogyan tudjuk megvalositani, ne tartsa titokban!
Ezt bekopizom meg jo par cikk ala kommentkent, hatha lesz valami foganatja es elindit valamit.
Válasz erre 

lobaszopiatej 2018.10.07. 21:51:15

en.wikipedia.org/wiki/George_Soros
"born György Schwartz; August 12, 1930"

Őtőle retteg az ország, a náci istentagadó KDNP-vel karöltve.
Javaslom a keresztény vallásúaknak, imádjanak valami mást, mert az a bizonyos kereszt ebben az országban fejjel lefelé fordult.
Válasz erre 

bandiras2 2018.10.07. 21:54:27

@Hamihami:
Én rühellem az orbánt. Nem kicsit, nagyon.
Viszont van egy probléma. Én nem az orbánra szavaztam, hanem az szdsz ellen. De a másik oldalon nincs senki más csak orbán/jobbik/mihazánk.
Részletesen kifejtve megtalálod itt:
deansdale.blog.hu/2018/04/10/a_cikk_amiben_elmagyarazom_a_politikai_helyzetet
Légyszives olvasd el, és megérted.
Válasz erre 

ogli dzsí 2018.10.07. 21:54:35

@lobaszopiatej: mer mi lesz ha nem?
Válasz erre 

bandiras2 2018.10.07. 21:59:51

@Hamihami:
További elemzése a politikai helyzetnek itt:
bunkonyilas.blog.hu/2018/04/11/a_titok_nyitja_692
Válasz erre 

bandiras2 2018.10.07. 22:20:38

@bandiras2:
Azért egy visszaszólás jól esne, hogy mégis hogy tetszett a linkelt anyag :)
Válasz erre 

bandiras2 2018.10.07. 22:22:34

@Hamihami:
Azért egy visszaszólás jól esne, hogy mégis hogy tetszett a linkelt anyag :)
Válasz erre 

Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban 2018.10.07. 22:41:38

"Ezt már olyan sokszor és olyan sokféleképpen elmagyarázta 10 millió magyarnak a kormány, hogy akad is minimum 2-3 millió honfitársunk, "

Mint ahogy, a hazai es az unios libbantak is szamtalanszor elmagyaraztak, hogy milyen nagyszeruek csodalatosak az arab menekultek,csupa agysebesz meg mernokfizikus,csak azt senki nem hitte el nekik.
Válasz erre 

Habony Árpád. 2018.10.07. 22:55:42

@Hamihami: "mert meg akartam nezni, hogyan mukodnek a fidesz berkomenteloi. "

Ugy mukodik, hogy elmesz te a kecskebaszo szopo sorosberenc kurvaanyadba.
Válasz erre 

Hamihami 2018.10.07. 22:58:58

@bandiras2: elolvastam, erdekes okfejtes, viszont szerintem tul egysiku: jobb es bal, mas nincs. Mikozben a politikaban a jobboldalnak nem feltetlenul a baloldal az ellenpontja, te pedig a fidesz ellenpontjakent csak az mszp-t es dk-t emlited, na meg persze a hajdanvolt szdsz-t. A jovo ezek kozul szerintem egyik partte sem. Nem lesz mszp vagy dk kormany, akkor sem, amikor a fidesz bukik. Hogy mi lesz? Nem tudom: Momentum, Parbeszed, kisjancsi.... aki majd alternativat es a jelenkori problemakra megoldast tud kinalni, es azt el is tudja juttatni az emberekhez. Tulajdonkeppen mindegy, hogy bizonyos kereteken belul ki van kormanyon, csak ne legyen ilyen tulhatalma, mint a jelenleginek. A fidesz is lehetne tolem nyugodtan kormanyon, ha meglennenek mellette a kompromisszumra kenyszerito erok. Most azt tesznek, amit akarnak, es annyit lopnak, amennyit nem szegyelnek. A helyukben ki ne tenne ugyanezt? Gondolod, ha a Ketfarku alakitana 2/3-dal kormanyt, nem ugyanez lenne? Emberekbol vannak ok is, fideszek is, es a sleppet mindig ki kel elegiteni. A lenyeg az egyensulyon van, mert az ilyen merteku tulhatalom sosem volt es sosem lesz jo egy orszagnak. Hogy undorito a jelen kormany propagandaja es a hazugsagai? Igen, ocsmany es erkolcstelen, modszerei pedig visszataszitoak es karosak. Ha valami elleneben szavaztal rajuk, szerintem nagyon rosszul tetted, de az annak lehet eredmenye, hogy az elejen emlitett ket dimenzioban lattad csak a palettat: jobb es bal. Ennel pedig joval tobb van benne, az orszag erdekenis azt kivanna, hogy a hatalom megosztott legyen, meglegyenek a fekek, es kompromisszumos kormanyzas legyen. Remelem, mihamarabb eljon ez az ido, mert az orszagnak az lesz az elonyos. Ea hogy visszautaljak erdeti mondandomra, ezert nem kell itt leallni szelmalomharcot folytatni a berkomentelokkel es reagalni a provokativ, kozpontilag iranyitott es tobb nickrol bekopizott hozzaszolasaikra, mert azzal csak a fenallo rendszert segited.
Válasz erre 

kvadrillio 2018.10.07. 23:04:40

TÉLLEG TÓRA-BUZI VAGY VIKTORKA ????????? :o)))))))))

Profilkép
Katalin Kormos EXIT • 6 napja

A felcsúti vályogos maga is ortodox hívő, és tórabuzi!!
Ezért nyalja a seggét a csövesrabbinak meg a büdös bandájának.
A másik néphóhér viszont (gyurcsótány), a mazsihisz-vonaton utazgatott.
Ezért is van az, hogy a magyarországi bal-, és jobboldali pártpolitikai képletek teljesen zsiráf parancs alatt vannak, amihez a magyaroknak semmi de semmi közük sincs!
Nem véletlenül mondtam, hogy ne szavazgasson az, aki nem látja ezt át. Mert csak a parazitáira szavaz, bármelyik pártot is választja.:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Válasz erre 

kvadrillio 2018.10.07. 23:06:46

@kvadrillio: ACSAKAZABAJ, HOGY EZ A TÓRABUZISÁG KURVASOK MILLIÁRDBA KERÜL A CSÓRÓ ÉS KIÉHEZTETETT, KIFOSZTOTT MAGYAR NÉPNEK !!!!!!!!! NU, VEDD A CÓKMÓKODAT VIKTORKA ÉS HESSSSS INNEN IZRAERLBE SEBESEN !!!!!
Válasz erre 

kvadrillio 2018.10.07. 23:22:33

Az egykulcsos személyi jövedelemadó-rendszer pedig konzerválja a jelenlegi bérkülönbségeket, hiszen nincs újraelosztás, ami kompenzálná azokat. A társadalom harmada, mintegy 3,3 millió ember él jelenleg a létminimum alatt: jövedelme nem éri el azt a szintet - havi 90 450 forintot.

AZ ANYÁD PIC SÁJÁT VIKTORKA ! ÉS MÉG NYOMOD A MIŰLLIÁRDOKAT A KÖVESLOMÓKÁNAK ???!!!!! HÁT MEGBUGGYANTÁL TE TELJESEN MÁR ????? VIKTOPRKA ?????!!!!! TE HÜJJJJE TÓRA-BUZI !
Válasz erre 

szkeptikus vekker 2018.10.08. 00:23:20

@bandiras2: Hű, de nagyot hazudtál. Vagy nem tudsz angolul.
Válasz erre 

Fidesz bérszámfejtés 2018.10.08. 00:24:15

@exterminador: Nincs pótlék. Fogy az EU-s pénz.
Válasz erre 

s.g.l. 2018.10.08. 01:07:59

"Tényleg faék egyszerűségű az a kommunikációs stratégia, amit a 2015-ös menekültválság óta az Orbán-kormány."
Sokkal előbbi időtől.
A fidesz óvodás szintű kommuniációjához is felkészületlen az ellenzék, pedig kb 12 éve ez megy.
Inkább azt mondják: zseniális, ezzel leplezzék mennyire balfasz az ellenzék.
Van kb 10 panel, erre képtelenek választ adni.
A kretén ellenzék nem tudja a választás sikere a kommunikáción múlik, ehhez meg tök hülyék.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 05:19:09

Éppen a Soros-féle rendszer elleni küzdelem a fp mondanivaló. Hiszen minden baj alapja rendszerszintű. A nyílt, liberális társadalom eszméje a fő ellenségünk, hiszen ez az, ami elnyomja a kismebereket szellemi és anyagi szinten, hiszen erre épül a mai egészvilágrendszer.

Azaz nagyon helyes, hogy Orbán központi helyre helyezi a Soros-félék elleni harcot.
Válasz erre 

s.g.l. 2018.10.08. 06:08:57

@maxval balcán bircaman:
Milyen a Soros féle rendszer?
Válasz erre 

ogli dzsí 2018.10.08. 06:19:44

@s.g.l.: a hatter hatalom
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2018.10.08. 06:21:07

@maxval balcán bircaman:
Nekem amikor meglátom túlértelmes hozzáböffentésed mindig ez az örökzöldet juttatod eszembe hehee...:
" a nagy hohoohooo
2017.08.13. 22:33:27
@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Azakurvahahaa...egy régebbi kellemes emléket juttatsz eszembe fsp blogjáról ,ezzel.tételé tetted:
SEGGBUTA vagy!
Idézet fsp-től ,ezt neked írta,bár a témája nem a tárgyhoz tartozik ,de a minősítés:
"Olyan mérhetetlenül agyhalott vagy, hogy szinte hullagyalázás téged a helyedre tenni :-))) "....igen
" Az apád fasza ennyike :-D

Olyan mérhetetlenül agyhalott vagy, hogy szinte hullagyalázás téged a helyedre tenni :-)))
Idézek az orbánseggszolgálatos takonynáci birka baromságaiból

a nagy hohoohooo 2017.08.16. 14:14:12
@444: Eddig úgy tudtam, hogy a hülyéknek kétszer, a komplett hülyéknek háromszor kell elmondani valamit, hogy megértsék, megjegyezzék.
Már van egy újabb kategória.A Fidesz hívőknek naponta háromszor kell ugyanazt elmondani. Soros annyit jót tett Magyarországért, a magyarokért, amennyit még soha senki. Ártani soha semmiben sem ártott.Soros nyilván nem angyal és nem is ördög. A Soros Alapítvány tevékenységét szerintem kritizálni nem lehet mert teljesen pozitív.Ráadásul pályázni lehet a pénzekre és nem direkt politikai célokra inkább társadalmi jellegű. Teljesen törvényes és jó célokat szolgál.Soros mint üzletember az ami vitatható, kritizálható. Ezzel együtt azt kell mondanom, hogy inkább örömteli az és ez nem csak Sorosra jellemző, hogy ezek az emberek tudják, hogy a pénz birtoklása felelősséggel is jár. Senki nem kötelezte Sorost, hogy támogasson egyetemet, oktatást, olyan civil szervezeteket amik társadalmilag fontos szerepet töltenek be, stb. Amikor a Soros Alapítvány ad attól Soros nem gazdagabb hanem ez neki pont költség. Ha nem adna akkor boldogabb lenne a világ ? Hát pont nem.
Nem tudom, hogy vágott tönkre sok embert, de ha a font árfolyamának letöréséről van szó, akkor azt az angol kormány qrta el (nem kicsit, nagyon), és Soros csak a piac alapvető feladatát teljesítette, miszerint, hogy a piac igazodik...
Ha ő nem nyer rajta, nyert volna rajta más.
Pedig akkoriban már hetek óta mindenki arról cikkezett, hogy a Bank of England mesterségesen tartja magasan az árfolyamot, annak semmi valóságos gazdasági alapja nincs.
Soros intervenciója gyanánt szépen be is igazolódott, hogy nem is volt.A font árfolyama a fonthoz képest stabil maradt.
Ha lett volna valós alapja, Soros akár hasonló értékben veszteséget is elszenvedhetett volna.
A Fidesz, a sperma Orbán és az egész bandája a bányászbéka segge alatt se lenne Soros támogatása és pénze nélkül.
A fidióta ész ennél meg még rövidebb (hiszen nincs is), 26 évig azt se tudtátok, hogy ki ez a Soros. Most meg, egyszercsak ellenség lett...
Egykor Orbánnak is jótevője volt, mert úgy vélte, hogy egy fiatal, tehetséges demokratát támogat, aki a diktatúra elleni küzdelem élharcosa. Csakhogy időközben Orbán belekóstolt a hatalomba és vagy a tanácsadók hatására, vagy magától rájött, hogy demokráciában nem tarthatja magát örökre a hatalomban. Így aztán lazán eszmét váltott, a térdre csuhások után mélyen hívő kereszténnyé vált és liberálisból konzervatív lett. Ja, és legádázabb ellensége lett egykori jótevőjének, akinek az anyagi támogatásával elindíthatta a FIDESZ politikai pályafutását. Egyébként a saját szájával kimondta, hogy neki semmi baja a diktatúrával, csak azokkal, akik csinálták. Hm. Nos, ezzel valójában a tudtunkra adta, hogy milyen rendszert kíván építeni ebben az országban.
Orbánnak mindig kell ellenség, akire ráfoghatja a sikertelenségét, kudarcait. Ezeket vetíti ki az "Isten áldotta népre" és addig szajkózza, míg az ""istenáldotta buta - birka - nép" magáévá teszi. Akkor keres másik ellenséget és azzal ugyanígy tesz. Kihasználja a "magyarbetegséget", nevezetesen azt, hogy semmilyen kudarcunkért nem mi vagyunk a hibásak, hanem mindig más a hibás! Mindegy, csak azt kell szajkóznia, hogy sosem a magyarság a hibás, minketenyomnak, meginnbáncsákamagyart és így tovább. A birkatársadalom meg készséggel elhoszi, már miért ne hinné, amikor így elmondhatjuk, hogy nem mi vagyunk a hibásak. Ez egy olyan magyarátok, amit kétezer éve nem tudunk levetkőzni és magunk mögé dobni!
Ja. Valószinűleg korgó gyomorrral, ökölbeszoritott kezzel a zsebben,
utolsó leheletükkel fogjak Orbán neve mellé a keresztet tenni, ha már fejfára nem telik. Az "elmúltnyolcévezés" már nem olyan hatékony, amikor ők is annyi ideje vannak kormányon.
Kell az új ellenségkép.
A társadalom addig sem azzal foglalkozik, hogy ők mennyit lopnak, meg hogy teszik tönkre az országot.
Ráadásul még rá is lehet fogni Sorosra.
"-Csökken az életszínvonal?
-Soros!
-Alacsonyak a fizetések?
-Soros!
-Korrupt a kormány?
-Dehogy... Soros!"
Hát nem hatékony!?

Ésígytovább .....ésígytovább a nagyoneccerű orbánseggszolgálatos takonynáci bolgárbirka agyfosásaiból höhööö...
hafr.blog.hu/2017/08/15/magyarorszag_hanyatlas_es_hazudozas

Gyere máskor is,mindig jó röhögni rajtad höhöö...
Válasz erre 

ogli dzsí 2018.10.08. 06:33:48

@a nagy hohoohooo: a soros mozgalom elbukott a tavaszi valasztason, hiaba mosdatod
Válasz erre 

Fidesz bérszámfejtés 2018.10.08. 06:39:51

@ogli dzsí: Örülök hogy felvette a munkát. A többiek még kávéznak?
Válasz erre 

ogli dzsí 2018.10.08. 06:47:14

ujabb gyozelem libbantak
Brett Kavanaugh személyében új főbírája van az Egyesült Államokban az alkotmánybíróság szerepét betöltő szövetségi legfelsőbb bíróságnak.

illiberalis fobiroja lett az amerikai Legfelsobb Birosagnak

mostantol, mi mondjuk meg mi a torveny
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.10.08. 06:48:18

@a nagy hohoohooo: szép hitvallás. ez volt a soros kampany lényege...hogy elobujjatok a sötétből.
Válasz erre 

s.g.l. 2018.10.08. 06:58:51

@a nagy hohoohooo:
Kifelejted, bemutatni a fidesz etikát erkölcsöt:
Soros ösztöndíjból élt kb 20 hónapig repülős geci, majd a Soros által erősen támogatott Századvég adott ösztöndíjat fizetést Ondó Vigyornak, 89-ben szegénylegény volt,
Soros a fideszt mai pénzen több 100 millióval támogatta, Sorosnak köszönhette hogy a fidesz akkor élt, létrejött, hálából 2015 aljas módon politikai érdekből gusztustalanul hátba támadták és ellenség lett, akinek létüket, hatalmukat köszönhetik.
A felcsuti gecikirály mára az ország egyik leggazdagabbja, ilyen nem volt a magyar történelemben, minden vezér vagyona csökkent neki ingatlan birodalma lett sok milliárdos értékben, családja 100 mrd nagyságrendben gazdagodott, strómanoknál ezer mrd nagyságrend látható. Pofátlanul hazudja szembe a népet, 10 mrd-ért falusi budija sarkába stadiont építtetett miközben azt mondta anno:
-" aki saját szórakozására közpénzt használ, az hazaáruló!"
Ilyen politikai aljas gazember nem volt a magyar történelemben aki békeidőben ennyi kárt okoz, és folyamatosan okoz.
A meghülyített kb 2,5 milla fideszvakhitűt akik kataton merev állapotban mennek szavazni a fideszre, még ha zsebükből lopják ki a vagyont fejük fölül a tetőt lopják el, csak a gyűlölet számít: mindenkit gyűlölni kell bármi áron aki nem úgy gondolkodik mint a fidesz szekta pápája.
Mindezt köszönjük meg másodsorban a kretén, debil ellenzéknek, akik ezt az óvodás szintű primitív agymenést képtelenek leleplezni, bemutatni a király meztelen!
Válasz erre 

ogli dzsí 2018.10.08. 07:17:43

@s.g.l.: bizony, jo lenne ha a fidesz tudna mivel tartozik sorosnak es befogadna a zarabokat es befogna a szajat

ja varja, ezek a lippsik
Válasz erre 

felucca02 2018.10.08. 07:40:10

@ogli dzsí: Mi meg szarunk a törvényeitekre és nem tartjuk be. Díl?:)
Válasz erre 

Fülig José 2018.10.08. 08:11:57

vicces, ahogy a rendíthetetelen hatalommal rendelkező fideSS MINDEN post alá kirendeli a patkány/ai/t - (gyanús, hogy csak 1-2 munkanélküli szerencsétlen osztja az észt minden bejegyzés alatt...) szóval mégse' olyan stabil a zillib királyság, eh?!
Válasz erre 

pioneer2016 2018.10.08. 08:34:38

A Nemzeti Konzultációnak nevezett fos, csak akkor lehetne hiteles, ha annak az összes eredményét (db. szám, válaszok elemzése stb.) egy független bizottság értékelné ki és hozná nyilvánosságra. Addig azonban dobom ki a szemétbe bontatlanul. Orbán és a NER hazugsága, manipulációja a dologról nem érdekel.
Válasz erre 

regbor 2018.10.08. 08:52:03

Látom, sokan nem olvasnak, csak írnak! Emberek! Olvassátok már el FIGYELMESEN Hamimami bejegyzését, és ne "etessétek a fidesz trollokat" újabb és újabb hozzászólásokkal!
Válasz erre 

felucca02 2018.10.08. 08:53:24

@pioneer2016: Te csak simán kidobod? Én vissza szoktam küldeni, de előtte beleírom, hogy a kurva anyád, te komplexusos, dagadék focista, aláírás, név, cím, telefonszám, anyja neve.
Eddig sajnos még nem reagáltak rá, ebből is látszik, hogy nem olvassák el.:)
Válasz erre 

felucca02 2018.10.08. 08:54:23

@regbor: Akkor sem, ha kifejezetten élvezem? Tudod, kíváncsi vagyok, meddig van még válaszuk egyáltalán.
Válasz erre 

torró 2018.10.08. 09:00:06

Egy nagy probléma van a Sorosozással, hogy sajnos valós. Orbánnak csak ki kell használni a ziccert. Nem értem miért tesztek úgy, mintha kitalált lenne a személye.Nos ha valaki nem hiszi el a Magyar nyelvű leírásokat Sorosról, akkor nézze Angol nyelvű riportokat.Ez olyan mint a No Go zóna. Sokan próbálják tagadni, pedig nagyon is létező dolog. Nemrég volt itthon egy barátom aki a Brüsszeli NATO központban dolgozik, kérdeztem tőle mi a helyzet ez ügyben, azt mondta, autóvalsem, de még rendőri kísérettel sem tanácsos oda bemenni. A mi ellenzéki pártjaik meg gyakorlatila egymás ellen dolgoznak, és lassan leamortizálják magukat teljesen. A következő választásra Orbánnak kampányra már nem is kell költeni, csak annyit kell kérdeznie, hogy ti tényleg ezeket akarjátok kormányra? Kész!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 09:02:35

@s.g.l.:

Nyitott, liberális, atomizált, dehumanizált, piacalapú társadalom.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 09:04:53

@a nagy hohoohooo:

A gerinctelen csúszómászó FSP a példaképed?

Hát, nem lennék a helyedben...
Válasz erre 

pioneer2016 2018.10.08. 09:06:10

@felucca02: " Én vissza szoktam küldeni, de előtte beleírom,..."
Orbán a visszaküldött konzultációk mennyiségét szokta csak bemondani, már ha igaz amit állít. Azt már nem, hogy ezekben hány kurva anyja volt. Ezért nem küldöm vissza.
Válasz erre 

felucca02 2018.10.08. 09:10:58

@pioneer2016: Ah, azbesztmegbaszta, igazad lehet...
Ezekszerint egyáltalán megszámolják? Minek? Sokkal egyszerűbb bemondani egy számot, nem?
Válasz erre 

felucca02 2018.10.08. 09:13:20

@maxval balcán bircaman: Dehumanizált, marha jó!
Putyin, meg Erdogan kedvenc társadalma meg humanizált, ugye?
Ha lelőnek egy újságírót, az csak véletlen, ha nem fakenews (mint minden, ami nem tetszik nekünk).
A piac meg nem jó, sokkal jobb, ha pofára döntik el, mit kell venni és kitől.
Válasz erre 

felucca02 2018.10.08. 09:15:48

@torró: Brüsszelben nem vagyok képben, de Berlinnel igen. Oda is nogozónákat vizionált valamelyik intelligens, aztán, ha van igazán elfogadó, vonzó és élő és biztonságos város, akkor Berlin az.
Gondolom, a többivel is ez a helyzet.
Válasz erre 

m.t. 2018.10.08. 09:30:15

@torró:
"Nemrég volt itthon egy barátom aki a Brüsszeli NATO központban dolgozik, kérdeztem tőle mi a helyzet ez ügyben, azt mondta, autóvalsem, de még rendőri kísérettel sem tanácsos oda bemenni."

Autoval se tanacsos bemenni a Brusszeli NATO kozpontba?
Válasz erre 

Soha ne tegyel haver a fekete lora 2018.10.08. 09:36:00

@felucca02: szerencsere a honi lippsik mar bebizonyitottak milyen kiraly dolog a piac azota is ketharmaddal szopnak ki
Válasz erre 

felucca02 2018.10.08. 09:37:03

@m.t.
Ez már nekem is feltűnt, de nem akartam lelőni! :)))
Hiábá, kicsit néhézén bészél mágyár...
Válasz erre 

felucca02 2018.10.08. 09:37:58

@Soha ne tegyel haver a fekete lora:
Ööö...mit is akartál mondani, azonkívül, hogy le szeretted volna írni, hogy lippsi?
Válasz erre 

s.g.l. 2018.10.08. 09:41:38

@maxval balcán bircaman: Az milyen?
Sírjak vagy röhögjek?
nyomjad még a hazug fasságokat, magadat járatod le a hülyeségeddel!!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 09:50:22

@felucca02:

Putyin rendszere előrelépés, ez tény.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 09:52:36

@s.g.l.:

Mint a mai nyugati államiség: embertelen, sivár világ.
Válasz erre 

felucca02 2018.10.08. 09:58:42

@maxval balcán bircaman: Igen, nyilvánvalóan jobb Törökországban, vagy a Szovjetúnióban, az a meleg, biztonságos érzés, az megfizethetetlen. A hollandok és a dánok tömegesen vándorolnak oda. A soros-terv már csak ezért is halálra van ítélve, hiszen senki nem akar már európába jönni, ebbe a sivár, embertelen világba.
Válasz erre 

felucca02 2018.10.08. 10:00:00

@maxval balcán bircaman: Szerintem ne hagy abba, hatásodra még az is előfordulhat, hogy az egyszeri fidesz-szavazónak is felnyilik a szeme, ez annyira szürreális:)
Válasz erre 

regbor 2018.10.08. 10:02:17

@felucca02: Bocsi, ez meg sem fordult a fejemben... Válasz mindig lesz, a Lendvai utcában élőket ezért fizetik. Értelem semmi, csak a karakterszám. Lásd ezt a barom birca..-t
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 10:06:04

@felucca02:

Az emberek a TÖBB PÉNZhez vándorolnak, nem gondolod?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 10:07:00

@felucca02:

Nem veszek figyelembe soha pártérdekeket, engem a magasabb összefüggések izgatnak.
Válasz erre 

s.g.l. 2018.10.08. 10:09:37

@felucca02: Ezek ingyen gyűlölködnek és nyomják a fideszmantrát, panelokat.
Válasz erre 

m.t. 2018.10.08. 10:09:53

@torró: @felucca02:
Rio de Janeiroban a favelakba is be lehet menni autoval meg rendori kiserettel amig nem csinalsz hulyeseget, meg amig nincs sotet. Pedig ott aztan tenyleg meghalnak naponta 10-en.

Oke hogy vannak lezullott helyek az europai nagyvarosokban, de hogy eletveszely meg saria torveny van meg a rendorok is felnek az akkora csusztatas mint haz.

Svedorszagban eltem egy ideig egy eleg "balhes" kornyeken.
Egy ev alatt a kovetkezok tortentek:
- nehany hulyegyerek szorakozasbol kethavonta felgyujtott egy kocsit
- egy arab lelott egy masik arabot szemelyes okok miatt, utana egy hetig az egesz kornyek gyaszolt
- egy ekte sved drogos indokolatlanul ratamadt egyszer egy szinesboru ismerosomre

Persze csunya hely nehany csunya emberrel, nem akarunk ilyet a lakohelyunkre, de ezt no-go zonanak nevezni szerintem igy is brutalis ferdites meg hangulatkeltes.
Válasz erre 

s.g.l. 2018.10.08. 10:10:40

@s.g.l.:
Pardon, regbor-nak.
Válasz erre 

felucca02 2018.10.08. 10:31:15

@maxval balcán bircaman: Igen, a több pénzhez. Ezért fell kell nyitni a szemüket, edukálni kell őket, hogy ne a pénz nézzék, hanem a rendszer alapját képező TANÍTÁST. Ekkor meg fognak fordulni és az összes diplomás mosogató vagy visszajön, vagy továbbmegy Moszkvába, hiszen ott az élet, a boldogság. Aki nem marad itthon, az csak azért nem, mert az itthoni illiberális rendszer soha nem lesz olyan tökéletes, mint az orosz.
Válasz erre 

regbor 2018.10.08. 10:31:39

@maxval balcán bircaman: Ez volt a hét vicce! Leestem a székről a röhögéstől!
Válasz erre 

felucca02 2018.10.08. 10:33:20

@maxval balcán bircaman: Meg sem fordult a fejemben, hogy holmi pártérdekek izgatnának, oh, nem.
Válasz erre 

felucca02 2018.10.08. 10:40:54

@m.t.: Most k0váncsi lettem, megnéztem, hogy Berlinben melyek a no-go zónák állítólagosan:
Nohát: például Neukölln, Hermannstrasse. Semmi különös, egy kicsit lecsúszott környék (persze olyan üzletekkel, hogy tíz ujjunkat megnyalnánk érte), miután Kreuzberg kezd egy kicsit drágává válni, most sok fiatal költözik ide Kreuzbergből, mert itt még elviselhetőek az árak.
A másik a Stuttgarter Platz Charlottenburgban. Na, ha van igazi gemütlich, gazdag, városias környék, drága kocsikkal, nercbundákkal, de csoportosan a játszóteret ellepő ovisokkal, akkor ez az, bárcsak ott élhetnék!
A harmadik a Kottbusser Tor környéke. Igen, ez szar hely volt húsz éve is, sok szegénnyel, és szar hely most is, semmi nem változott. Ettől függetlenül 0-24 órában lehet itt is lófrálni, semmi sem fenyeget. Amit mondjuk a Diószegi utcában nem mernék megtenni, az egy igazi no-go zóna.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 10:58:03

@felucca02:

Nem, nem ez amegoldás.
Válasz erre 

regbor 2018.10.08. 11:02:09

@maxval balcán bircaman: Na, nagyokos, akkor mi a megoldás? Ha szerinted az orosz meg török modell az üdvözítő, de ne menjenek oda, mert ott nincs pénz... A saját szádból csinálsz segget egy oldalon belül, faszkalap!
Válasz erre 

felucca02 2018.10.08. 11:05:58

@maxval balcán bircaman: Jajistenem már azt hittem, elérkeztünk a megoldáshoz!
Akkor mi a megoldás?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 11:08:48

@regbor:

A jó hangulat helyes lépés az igazsághoz vezető út keresésében...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 11:11:15

@felucca02:

Köszönöm meleg szavaidat.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 11:12:30

@regbor:

S HOL az ellentmondás szavaimban?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 11:13:19

@felucca02:

A liberális világrend felrobbantása, egy igazságosabb rendszer kiépítése.
Válasz erre 

regbor 2018.10.08. 11:22:57

@maxval balcán bircaman: 1. "Mint a mai nyugati államiség: embertelen, sivár világ." 2. "Putyin rendszere előrelépés, ez tény." 3. "Nem, nem ez amegoldás." Csak idéztem. Ha nem látod - mert nem látod - az csak engem igazol.
Válasz erre 

István Tamasi 2018.10.08. 11:33:13

@maxval balcán bircaman: A te fő ellenséged a bulesz birkapásztor miskároló bicskája.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2018.10.08. 11:50:23

@maxval balcán bircaman: Most tényleg szándékosan kiröhögteted magad ?.ba+ én érveltem,hol vannak e érveid ,és te miért nem érvesz?Olyan érvet kellene felhozni, ami nem az agy nélkül vegetálók számára érv csak.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 11:52:11

@regbor:

Miért kéne bárhová menni? Nme az a cél, hogy mindenhol jó legyen az élet?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 11:53:04

@a nagy hohoohooo:

Mi a kérdésed, melyre választ vársz?
Válasz erre 

regbor 2018.10.08. 12:08:55

@maxval balcán bircaman: Jól van, megfeleltél a fidesz-tesznek. Ha nincs válasz, jön a terelés. Gondolom, a következő lépés a fidesz-kiskáté szerint az édesanyám foglalkozásának felemlegetése lesz...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 12:12:36

@regbor:

Válaszhoz először kérdés kellene, trollom...
Válasz erre 

regbor 2018.10.08. 12:26:51

@maxval balcán bircaman: Baromarcú! Nem az volt a kérdés, hogy saját magad pofájából csináltál segget itt fenntebb? Nem erre írtam a saját balfaszságaidból idézetet? Milyen kérdést akarsz?????????
Válasz erre 

regbor 2018.10.08. 12:27:32

@maxval balcán bircaman: Van egy jó kérdésem: Milyen az idő?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 12:32:13

@regbor:

Mint írtam, nincs inkoherencia hozzászólásaimban.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 12:33:33

@regbor:

Az idő? Ballibákat tombolásra fakasztó.
Válasz erre 

regbor 2018.10.08. 12:38:15

@maxval balcán bircaman: Eddig is tudtam, hogy veled nem lehet értelmesen beszélni. Részemről te nem létezel többé.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.08. 12:45:56

@regbor:

Látom, nem kaptál mára a Központból eligazítást, s csak trollkodni tudsz.
Válasz erre 

felső határ nincs 2018.10.08. 12:58:30

Ez a birka nagyon jol osztja az eszt azt meg kell hagyni. Igaz hogy ujabban sokat trollkodik, de igaz ugyert teszi igy maris elismeresre melto.
Válasz erre 

m.t. 2018.10.08. 14:41:42

@felső határ nincs:
- Te troll!
-Nem, te vagy troll!
-Te vagy troll!
-Te vagy troll!

Azert ovatosan ezzel az igaz uggyel, meg hogy a cel szentesiti az eszkozt.
Aki trollokkal hadakozik vigyazzon, mert kozben onmaga is trolla valik. Melyen belenez a szakadekba, es a szakadek visszanez obele.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.08. 16:33:15

@ogli dzsí:

Te csak mélyen hallgass. Hát miféle dolog az, elfogadni Sorostól pár havi ösztöndíjat és után az élete végéig nem szolgálni neki?
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.10.08. 17:07:18

A kommentekre nem volt időm és ha valaki már szólt, akkor boccs a duplázásért. Soros György nem zsidó származású, hanem magyar származású és zsidó vallású. Izenem a szeka szerzőjének. Amúgy minden másban sajna igaza van. :-(
Válasz erre 

Éhesló 2018.10.08. 17:12:23

Nektek tök mindegy.
Ti csak törpe minoritás vagytok, akik Darwin csodájára osztódva pusztultok.
Válasz erre 

regbor 2018.10.08. 19:12:37

De azért ugye az egyértelmű, hogy bár "Ez a birka nagyon jol osztja az eszt azt meg kell hagyni...", amint szembesült a saját ökörségével, eltűnt, mint a szürke szamár (birka) a ködben. Gerinces fideszbuziként...
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.08. 20:37:07

@rdos:

"Soros György nem zsidó származású, hanem magyar származású és zsidó vallású."

Tévedés. Soros zsidó származású és NEM zsidó vallású, mivel nem hívő.
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.10.09. 09:05:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szerintem ha a családja magyarosította a nevét (eredetileg nem Soros volt a családnevük), akkor magyarrá vált, mert hogy ezt választotta. A hite számomra érdektelen (elvileg ugye magánügy, de ebben lehet igazad, ha valóban nem hívő).
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.09. 10:46:58

@rdos:

A magyar vagy nem magyar kérdés nehezen dönthető el, már ha egyáltalán el kell dönteni - szerintem nem kell, de ettől még beszélhetünk róla.

A zsidósággal kapcsolatban különösen nehéz, mert a nem hívő zsidók is többnyire zsidónak vallják magukat, ui. a zsidóság nemcsak egy vallás, hanem egy nép is, persze több ággal (askenázi és szefárd), de ált. ól definiálható külső jegyekkel.

Na meg eleve van a nemzeti/kulturális identitás és van a genetikai hovatartozás. Egy honosított kínai lehet akár a legjobb magyar is, akkor is csak az identitása lesz magyar (és persze ez a lényeg), genetikailag nagyon távol fog állni tőlünk még akkor is, ha jól tudjuk, hogy mi magunk is eléggé kevertek vagyunk, és legkevesebb vsz. épp a honfoglaló magyarok génjeiből van bennünk. Én is magyarnak vallom magam, holott egy csöpp magyar vér sincs bennem - vagy talán tényleg csak pár csepp. Igaz, nem is kínai, eszkimó, indián vagy néger.

Véleményem szerint Soros elsősorban világpolgárnak tartja magát, hiába tartotta meg a magyar állampolgárságát is. Persze leginkább őt kellene erről megkérdezni.
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.10.09. 12:29:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Persze leginkább őt kellene erről megkérdezni." :-)

Pontosan. Vagy lehet cselesebben is kérdezni. Milyen nyelven számol fejben, milyen nyelven álmodik. :-)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.09. 15:13:43

@rdos:

A számolás, na az az igazi döntő tényező. Én rendszeresen álmodom németül is, de fejben számolni csak magyarul szoktam, hiszen magyar iskolába jártam. Éppen tudnék németül is, de úgy nehezebb., mert a szorzótáblát magyarul tanultam, soha nem volt szükségen arra, hogy németül is megtanuljam.

A :) smiley-t nyugodtan ki is hagyhattad volna, mert amit írtál, az nagyon is igaz.
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.10.09. 23:20:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Jaja. Én meg a kínai nyelvvel de főleg az írással vagyok így. Soha nem tanultam, ezért az nekem kínai. :-)

Fő a jó kedély. Az még ingyen van. :-)
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard