Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Négy kérdés, melyek nem maradhatnak válasz nélkül a Gruevszki-ügyben

Négy kérdés, melyek nem maradhatnak válasz nélkül a Gruevszki-ügyben

Elképesztő hazardírozásba kezdett a magyar kormány azzal, hogy lényegében bújtatja a megbukott, majd jogerősen elítélt macedón miniszterelnököt. Mondhatnánk, hogy diplomáciai unortodoxia az, amit a magyar külügy művel, de valószínűleg helyesebb, ha azt mondjuk, totális hülyeség volt részéről ebbe az ügybe belemászni. Orbán Viktor most törheti a fejét azon, hogyan másszon ki abból a csapdából, amibe meggondolatlanul belesétált. Van ugyanis néhány kérdés, melyekre neki kell megadnia a választ rövidesen:

index_144.jpg

Fotó: index.hu

1. Miért volt olyan fontos megmenteni  Nikola Gruevszkit a börtöntől? A magyar kormány különösen érzékeny a nemzeti szuverenitás témájában, ezért eléggé visszás, hogy most nyíltan beavatkozik Macedónia belügyeibe. Ha egy magyar politikus menekülne el külföldre egy jogerős bírósági ítélet elől, és egy politikai elvbarátja adna neki védelmet külföldön, nyilván rettenetesen fel lenne háborodva a magyar kormány Szijjártó Péterestől, Trócsányi Lászlóstól, mindenestől. A magyar politikai döntéshozók nyilvánvalóan súlytalannak ítélik meg Macedóniát a nemzetközi erőtérben, ezért nem izgatta őket különösebben, hogy diplomáciai küzdelembe bocsátkoztak Gruevszki miatt az új kormánnyal, ám a helyzet nem ilyen egyszerű. Az amerikaiak máris jelezték, hogy nagyon nem tetszik nekik, amit a magyarok művelnek, és az EU rosszallása is borítékolható. A magyar kormány tehát sokat kockáztatott egy bukott külföldi politikus miatt, és látszólag nincs ésszerű magyarázat arra, ezt miért vállalta be Orbán Viktor és csapata. Egy ésszerű magyarázat azért van: Gruevszki túl sokat tud, és amíg nálunk van, addig ebből baj nem lehet.

Egy másik országban tisztességes bírósági eljárás során elítélt idegen állampolgárt fogadtak be a hatóságok, ezzel meghiúsították egy macedón bíróság ítéletének a végrehajtását.

2. Gruevszki miért jöhet Magyarországra illegálisan, ha másokat ezért elítélnek vagy kiutasítanak? A Nemzeti Együttműködés Rendszerének egyik alapismérve, hogy a szabályok betartása alól azok mindig mentesülnek, akik jóban vannak a felső politikai vezetéssel. Amit tehát szabad Gruevszkinek, nem szabad egy háborús övezetből menekülő szír állampolgárnak. A magyar kormány persze szokás szerint kommunikációs zsonglőrködésbe kezdett, amikor feltették neki ezt a kérdést. Gulyás Gergely például a következőt mondta: "A Gruevszki-ügy a menedékjogi kérelmet elbíráló hatóságra tartozik". Igen ám, csak egy lépés kimaradt ebből a gondolatmenetből: Ha a volt macedón miniszterelnök illegálisan jutott be az országba, akkor első menetben azt kéne vizsgálni, kik segítették ebben, és amennyiben embercsempészet zajlott, meg kell nevezni a felelősöket. Amennyiben beigazolódik a gyanú, hogy magyar diplomáciai (és esetleg titkosszolgálati) segítséggel jutott be az országba útlevél nélkül, akkor meg kell nevezni azokat a vezetőket, akik erre parancsot adtak.

3. Miért nem fogadja el Magyarország más országok bíróságának ítéletét? Talán, mert ez a magyar külpolitika egyik legfontosabb jellemzője. A magyar Fővárosi Törvényszék például megtagadta az európai elfogatóparancs végrehajtását Hernádi Zsolt MOL vezér esetében. A törvényszék a döntését azzal indokolta, hogy "fennáll a veszélye annak, hogy a terhelt átadása esetén sérülne a tisztességes eljáráshoz való joga, és nem lenne biztosítható az ügy pártatlan elbírálása". Ezt egy uniós tagállam estében érvként felhozni, finoman szólva is modortalanság, hiszen a tagság egyik legfontosabb eleme a bíróságok függetlensége. Amennyiben Magyarország esetében kérdőjelezi meg valaki a jogi eljárások pártatlanságát, meglehetősen ingerülten szoktak reagálni a politikusaink, pedig mondjuk az Elios-ügyben volna mit csiszolni ezen a területen. A magyarok jogi csűrcsavarja tehát csak a lényeg elfedésére irányul: Egy másik országban tisztességes bírósági eljárás során elítélt idegen állampolgárt fogadtak be a hatóságok, ezzel meghiúsították egy macedón bíróság ítéletének a végrehajtását. Ilyen alapon rövidesen becsempészhetjük az országba a türkménbasit, vagy az azeri elnököt, ha a népük megbuktatja őket, és egy bíróság bűnösnek ítéli őket.

 24_hu_86.jpg

Fotó: 24.hu

4. Mire számított Orbán Viktor? Nyilvánvaló, hogy egy ilyen súlyú döntést nem hozhatott meg egyedül sem Szijjártó Péter, sem Trócsányi László. A kormányfőnek viszont tisztában kellett lennie azzal, hogy komoly nemzetközi balhéba keveredik, ha kimenekíti macedón szövetségesét, majd menedéket ad számára Magyarországon. Ha azt gondolta, hogy titokban lehet tartani, hogy nálunk bujkál Gruevszki, illetve, hogy nem derül fény a magyarok szerepére a volt kormányfő külföldre csempészésében, akkor nagyon naiv volt. Ám ez nem jellemző Orbán Viktorra. Elképzelhető, hogy számára ez egy olyan fontos gesztusértékű tett volt, hogy minden elővigyázatosságot félretéve megszervezte Gruevszki kimenekítését. Elképzelhető, hogy érzelmileg megérintette ez az ügy, hiszen egy politikusnak, aki kétes ügyletekbe keveredik, számolnia kell azzal, hogy egyszer eljön számára is az igazság pillanata. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Azért ne hagyd a cimborádat sebesülten a csatatéren, mert nem tudsz majd szabadulni a gondolattól, hogy fordított esetben ő is ezt tette volna veled.”

 

 

181 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Négy kérdés, melyek nem maradhatnak válasz nélkül a Gruevszki-ügyben Tovább
Facebook Tetszik
0
181 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr3314376177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (181)
Az utolsó 100 komment:

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:29:47

@midnightcoder2: "És valószínű, hogy ugyanezért nincsenek az MSZP-sek és DK-sok sem börtönben."

de vannak/voltak, mert az MSZP még nem csinálta azt, amit a csuti diktátor, hogy már a nyomozásnál szabotálta az ügyeket.. sőt, újabb fejlemény, hogy még bizonyos Fideszesek is bíróság elé kerülnek, pontosan azok, akik Orbánnak útjában vannak.

na most innentől két választásod van, Fideszgeci:

1) Gyurcsány azért nem került börtönbe (egyébként bíróságon volt), mert ártatlan
2) vagy azért, mert Orbán maffiatársa

mindkettő esetben pofán szartad magad.
Válasz erre 

Janossz 2018.11.18. 10:32:19

@maxval balcán bircaman:
Birka, birka, ha ez olyan tiszta ügy lenne, mint amilyennek próbálod beállítani, akkor miért nem sétált át a jómadár hozzátok, Szófiába a zöldhatáron? Minek ez a cécó?
Válasz erre 

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2018.11.18. 10:32:29

@math0:
Olyanok vagytok bazmeg mint a döglegyek :DD döngetek a szar fölött meg gyártjátok az ostoba összeesküvés elméleteiteket. A volt macedon kormányföt KONCEPCIÓS eljárásban itélték el a jenki haverjaid, azért kellett menekülnie, ti meg jöttök a sok liberális haugsággal amit a ballibbancs média a pofátokba tol te pogány faszfej!
Ha azt hiszitek higy a Fidesz népszerüsége csökkenni fog, akkor KURVA NAGYOT TÉVEDSZ!!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.18. 10:34:51

@Janossz:

Mert BG elutasítaná a menedékkérelmet szinte biztosan. S a határ se könnyen átjárható.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:42:08

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: örülök, hogy elismerted, hogy Gruevszki becsempészése Magyarországra szar dolog volt, hogy Orbán egy szar(alak).
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:44:11

@maxval balcán bircaman: " BG elutasítaná a menedékkérelmet szinte biztosan"

ej, tehát azt mondod, hogy Orbán becsempészett egy illegális migránst, aki bűnöző, és ráadásul ahelyett, hogy az első biztonságos országban maradna, Magyarországra jön? sőt, más országok elutasították volna?!

nem azért, de pontról pontra teljesíti az összes olyan rágalmat, amit a menekültekre mondtatok, és amivel uszítottatok.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:45:13

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: " KONCEPCIÓS eljárásban"

erre semmiféle bizonyítékod nincs. ennyi erővel minden elítélt bűnözőt be lehetne fogadni.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 10:46:30

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: a menekültügyi eljárásban mit fognak beírni, hogy teszerinted koncepciós volt az eljárás, tehát jöhet?! vagy mi a fasz?! ki a fasznak képzeled magad, hogy te döntöd el, mi a koncepciós eljárás?! hogy a jó édes kurva anyádban lenne ez érv bárkinek is?!
Válasz erre 

bóvli ország jobban teljesít 2018.11.18. 10:46:49

Még jó hogy a VILÁG ILLIBERÁLIS DIKTÁTORAI egyesülnek és ott mentik ki egymást a lámpavas elöl ahol csak tudják. Egy nap orbán is kimentett és határokon átcsempészett illegális migráns lesz Azerbajdzsánban, Moszkvában vagy Szaúd Arábiában.
Válasz erre 

apro_marosan_petergabor 2018.11.18. 10:47:52

A makedón bevándorlás ellenes politikus, még még Mo hasznára lehet. Állítólag sokat tud Gyurcsányról (Gy egy időben erőteljesen kereste a kapcsolatot vele...). Jé, leégett a DK irodája...?
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.11.18. 10:58:39

@math0:

Előszeretettel, osztod az észt és a börtön éveket !

Nyugi, van még kő Recsken az ateisták számára is !

Túlságosan elvagytok szemtelenedve, túlságosan magabiztosak vagytok, jó lesz ha vigyáztok, mert a türelmünk fogytán van. Mielőtt hörögnél, e szavakat egy rongy ember mondta, akinek a szájából az igaz szó is hazugságnak számít. Az igaz szó csak igaz emberek szájából válik igazsággá.

Tehát jó lesz ha vissza fogod magadat, és befogod a klozet szagú szádat, mert csak gyűlölködni tudsz és fenyegetésre futja a rengeteg eszed.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.11.18. 11:04:08

@maxval balcán bircaman:

Helyes az észrevételed !

"Ez a kérdés szinte csak MAGYARUL létezik."

Igen vannak kérdések amelyek csak magyarul léteznek.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 11:12:35

@Jakab.gipsz:

Túlságosan elvagytok szemtelenedve, túlságosan magabiztosak vagytok, jó lesz ha vigyáztok, mert a türelmünk fogytán van. És MI VAGYUNK TÖBBEN.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.18. 11:17:22

@math0: "de vannak/voltak, mert az MSZP még nem csinálta azt, amit a csuti diktátor, hogy már a nyomozásnál szabotálta az ügyeket.. sőt, újabb fejlemény, hogy még bizonyos Fideszesek is bíróság elé kerülnek, pontosan azok, akik Orbánnak útjában vannak."

Az MSZP-nél is pont azok a kishalak kerültek börtönbe akik valaki útjába voltak. Lásd Zuschlag aki rosszkor és rossz helyen viccelt.
Válasz erre 

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2018.11.18. 11:17:48

@math0:

Faszt vagytok többen büdös ökör. Olvastad a legujjabb közvéleménykutatást?? A Fidesz 60% fölött van, ti meg....nos....sehol :DDDD
Ha azt hiszed hogy ebbe a soros patkányok által csinált műbalhéba belebukik a Miniszterelnök, akkor kurvára tévedsz :))

1 hét múlva a kutya se emlékszik erre a szarra, a della meg továbbra is jön az országba
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.18. 11:19:52

@math0: "Gyurcsány azért nem került börtönbe (egyébként bíróságon volt), mert ártatlan"
Azért nem került, mert amikorra sor került a vizsgálatra, a dolog elévült.

Az egyik olyan dolog, amit a gengszterváltáskor meg kellett volna csinálni, hogy a korrupciós ügyek elévülését úgy 300 év legyen.
Válasz erre 

wolves84lb 2018.11.18. 11:22:54

@maxval balcán bircaman: fejezd már be. Napok óta tudni, hogy nincs igazad.
Válasz erre 

mgdé 2018.11.18. 11:26:14

@John Brennan:
Khm, Tibet önálló ország volt, amit megszállt Kína.
Miért is kellene egy tibetinek - példádban a dalai láma - a távozáshoz (ami egy politikai tiltakozó akció) útlevél a hódítóktól?

Eddig csak a mohamedán megélhetési migránsoktól rettegtél, most már attól is félsz, hogy maga a dalai láma valamelyik éjszaka belopódzik a hálószobádba, s sajátkezűleg elnyiszálja a pici, nyöszörgős torkincádat? Utolsó esélyedül Dr. Bubót tudom ajánlani ...
Válasz erre 

wolves84lb 2018.11.18. 11:26:55

@apro_marosan_petergabor: állítólag neked nincs se agyad, se gerinced. Jössz itt a ripost-cikkel, mint "állítólag"? muhahahahaha :))
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 11:28:24

@midnightcoder2: továbbra is fennál a dillemmád:

1) Gyurcsány azért nem került börtönbe (egyébként bíróságon volt), mert ártatlan
2) vagy azért, mert Orbán maffiatársa

mindkettő esetben pofán szartad magad.
Válasz erre 

wolves84lb 2018.11.18. 11:28:58

@Jakab.gipsz: mi van, seggfej, lecseréltek egy másik droidra? Most egy vallásos faszt raktak be a központból? A TI türelmetek fogytán? pffffff
Válasz erre 

felső határ nincs 2018.11.18. 11:29:23

Lehet hogy Orban megbukik a grabowski ugy miatt

Vicc vot

Ez is egy gumicsont a libbantaknak, amin vesztenek vagy 10ezer szavazot, vagy tobbet, s addig se arrol beszelnek hova tartson Magyarorszag, hol kene 10 ev mulva lennie.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 11:29:24

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: a nem keresztények vagyunk többen. ez volt a kérdés, te idióta! ateistákról beszélt a náci elvtársad. nem fogtad fel, mi, a 80-as IQ-ddal?!
Válasz erre 

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2018.11.18. 11:31:35

@math0:

Ott se vagy többen :) Magyarország keresztény ország, keresztyénydemokratikus berendezkedéssel.
Vagy te nem ünnepled a karácsonyt sem???
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 11:32:24

@midnightcoder2: milyen elévülés, nyuszókám? 2010-ben Polt lett a főügyész. azaz 2005-ig visszamenőleg az 5 éves ügyeket meg lehetett volna vizsgálni. próbálkoztak Gyurcsány körül, de őt nem sikerült elítélni. miért nem?

1) Gyurcsány azért nem került börtönbe (egyébként bíróságon volt), mert ártatlan
2) vagy azért, mert Orbán maffiatársa

mindkettő esetben pofán szartad magad.

arról nem beszélve, hogy kétharmaduk volt, akármilyen elévülést is módosíthattak volna.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 11:33:01

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: a karácsony pogány ünnep. egyébként nem ünneplem.
Válasz erre 

Gandosz 2018.11.18. 11:33:26

@felső határ nincs: "Ez is egy gumicsont a libbantaknak, amin vesztenek vagy 10ezer szavazot,"

Így van, ráadásul nem Orbán dobta oda nekik, hanem maguknak keresték a szart megint. Elképesztő szellemi színvonalon sínylődnek, egy sorompó kezelését se bíznék rájuk.
Válasz erre 

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2018.11.18. 11:34:13

@math0:

Lófaszt pogány ünnep. A második legfontosabb KERESZTYÉNY ünnep a húsvét után.

Ennyit se tudsz :D
Válasz erre 

Gandosz 2018.11.18. 11:35:14

@math0: A Karácsony attól nem pogány ünnep, hogy egybeesik a téli napfordulóval. A Húsvét se zsidó ünnep azért, mert az meg a tavaszi napéjegyenlőséghez kötődik eredetileg. De hát neked hiába mondom, szellemi toprongy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 11:36:43

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: a magyar lakosság többsége nem keresztény, Magyarország egy alkotmánya szerint szekuláris ország, amelyet egy keresztény jellegű, egyházállami diktatúra nyom el.
Válasz erre 

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2018.11.18. 11:37:33

@Gandosz:

Ő amugy Brendel Mátyás aki elment Indiába a cigókhoz fotozkodni, meg buddhista faszságokat nézegetni meg bálványozni, azt ez pofázik....képmutató szaralak, ennyi
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 11:39:37

@Gandosz:

1) a keresztények sok évszázadig nem ünnepelek semmit december 25. környékén
2) a római pogányok ünnepelték a saturnáliát
3) a fenyőfa állítása pogány hagyományokra vezethető vissza. nulla köze van keresztény dolgokhoz
4) a keresztények egyenesen ellenezték a karácsonyt bizonyos időkben, mert pogány ünnep

en.wikipedia.org/wiki/Christmas_controversies

de hát egy náci Fideszes hívő fasz honnan tudná ezeket? műveletlen barom vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 11:40:55

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: bálványozta a kurva anyád az SS tiszt faszát, mielőtt seggbebassza. hazudós, náci geci vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 11:42:02

@Gandosz: ja és, Jézus ha élt, legjobb tudásunk szerint nem december 25 környékén született.
Válasz erre 

felső határ nincs 2018.11.18. 11:47:05

grabowski meg hasznos lehet

sokat tud gyurcsanyekrol, nyilvan az sem veletlen hogy hirtelen leegtek a DK irodai, amint grabowski enekelni kezdett a varbortonben
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 11:50:06

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

) a keresztények sok évszázadig nem ünnepelek semmit december 25. környékén
2) a római pogányok ünnepelték a saturnáliát
3) a fenyőfa állítása pogány hagyományokra vezethető vissza. nulla köze van keresztény dolgokhoz
4) a keresztények egyenesen ellenezték a karácsonyt bizonyos időkben, mert pogány ünnep

en.wikipedia.org/wiki/Christmas_controversies

4) Jézus, ha élt, legjobb tudomásunk szerint nem december 25. környékén született
Válasz erre 

apro_marosan_petergabor 2018.11.18. 11:52:37

@wolves84lb: Gyurcsány végnapjai... Bár én hagynám még futni Fletót, mert jelentős érdemei vannak abban, hogy a FIDESZ-KDNP 2/3-al kormányoz. Tulajdonképpen ezért megérdemelné, hogy felmentsék a börtönben a mosogatás alól...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.18. 11:55:59

@math0:

Ez politikai kérdés. Oda megy az ember, ahonnan várhatja a kedvező elbírálást.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.18. 11:56:43

@wolves84lb:

Pedig teljesen igazam van.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 11:57:03

@maxval balcán bircaman: akkor a menekült is mehet oda, ahol neki kedvező
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 11:57:39

@maxval balcán bircaman: nem attól lesz igazad, hogy ezt kinyilatkoztatod, te faszfej, ilyet csak idióták dsinálnak
Válasz erre 

felső határ nincs 2018.11.18. 11:59:51

@math0: "akkor a menekült is mehet oda, ahol neki kedvező"

oda is megy, Nemetorszagba, Svedisztanba

szerencsere ide nem gyun
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.18. 12:00:42

@math0:

Nem mehet, mert az nem menedékkérés, hanem gazdasági migráció már.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 12:00:52

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: @Gandosz:

elkezdhetitek kimagyarázni, hogy amikor a keresztények egy pogány ünnep napján (téli napforduló), a pogány ünnep kellékét (karácsonyfa) átvéve ünnepelnek, az keresztény ünnep, mert a keresztények tehetnek ilyet,

csak akkor el kell fogadjátok, hogy ha ugyanezen a napon nem keresztények ünnepelnek egy pogány napon pogány szertartással, az kurvára nem keresztény ünnep. hogy a nem keresztények meg pláne vehetnek át pogány ünnepeket, vagy esetleg lehetnek hűek a pogány ünnepeikhez.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 12:02:34

@maxval balcán bircaman: ja, tehát egy gazdasági menekült nem nézheti az érdekeit, de egy bűnöző igen?! miféle kétszínű fasz vagy már megint?! náci Fideszes barom vagy, lejáratod a Fideszeseket.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 12:03:39

@felső határ nincs: de akkor ne sipítozzatok, vagy sipítozzatok Gruevszkin is! a kettős mércéteket dugjátok fel magatoknak!
Válasz erre 

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.18. 12:04:39

@math0:

Nézheto az érdekeit, de ebben egyetlen állam se köteles partner lenni.
Válasz erre 

TóthAttila 2018.11.18. 12:08:48

@V. Vendetta: A fidesszel a koleszterin fog végezni.
Válasz erre 

felső határ nincs 2018.11.18. 12:35:10

@math0: Eddig nincs min sipitozni, hisz grabowski nem az adofizetok penzen eloskodik mint egy szarab.
Válasz erre 

V. Vendetta 2018.11.18. 12:45:36

@math0: Ez a láma dalában van. Azért dalai.
Válasz erre 

V. Vendetta 2018.11.18. 12:48:52

@TóthAttila: Orbáncon látszódnak az idegi tobzódás jelei. Az örökös szabadságharc felőrli még az embert is, hát még egy sokkal töpörödöttebb csuti patkányt.
Válasz erre 

mgdé 2018.11.18. 13:00:14

@felső határ nincs:

"nem az adofizetok penzen eloskodik"

Ezt a macedón adófizetők is tudják? :DD
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.11.18. 13:11:03

@math0:

A tudomány nem demokratikus műfaj, a megismerés tudományát senki sem sajátíthatja ki, tehát nem tudunk tudományos kérdésekről népszavazást tartani.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.11.18. 16:13:21

@math0: Hát lehet, hogy téged valóban elnyom valami, úgy fej-tájékon... :))))
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 16:35:53

@nemecsekerno_007: Hát lehet, hogy téged valóban elnyom valami, úgy fej-tájékon... :))))
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 16:36:37

@Jakab.gipsz: senki nem kérdezett erről, és nem volt ilyen kérdés. te mi a faszt beszélsz mindig mellé?! zavaros, húgagyú elmebeteg vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 16:37:25

@V. Vendetta: nincsenek is dalai.:)

Egyébként pont, hogy Dalában nincs ez a láma.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 16:38:35

@balcán maxval bircaman: kettős mércés fasz vagy, és Orbán is az.
Válasz erre 

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2018.11.18. 16:51:21

@math0:

Nagy szarban vagy, azért vagy ilyen ideges..
Válasz erre 

kvadrillio 2018.11.18. 16:55:05

NU, ORBÁNT VAJON KIK FOGADJÁK MAJDAN BEHHH ??? :o)
Válasz erre 

kvadrillio 2018.11.18. 16:55:43

NA, KEZDŐDIK KUBA KIFOSZTÁSA ...IS !!!....SZEGÉNY.-., SZEGÉNY....KUBAIAK !!!

Kuba nem lesz többé kommunista állam

Új alkotmány készül: mindenkinek joga lesz a magántulajdonhoz.

november 16., 05:41
Válasz erre 

kvadrillio 2018.11.18. 17:01:36

@kvadrillio: :o)))))))))))))))))))))))))))))...JAHHH.... A KUIBAI MÉSZAROSNAK 500 EZER MILLIÁRDJA LESZ, A KUBAI MIGUELNEK MEG EGY HÁLÓJA, AMIVEL HALAT FOGHAT, AMÍG AZT IS EL NEM VESZIK TŐLE ! :o))))))))) REMÉLEM HAMAR RÁJÖNNEK A KIFOSZTÁSUKRA ÉS FORRADALMAT ROBBANTANAK KI !!!
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.11.18. 17:36:14

@V. Vendetta:

Tévedsz, csak jósolgatsz, és ajvékolsz.

A szabadságharc csak most kezdődik.
Válasz erre 

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.18. 18:01:53

@math0:

2 külön ügyben nincs ok azonos mérce alkalmazására.
Válasz erre 

élhetetlen 2018.11.18. 18:18:33

@ulpius66: „az egészet a mostani SoroSS-elvtárs által támogatott macedón szoci kormány szervezte...” Ha még egy kicsit magyarázod, megpróbálom megérteni. Tehát, hosszú idő után megegyeztek az ország névhasználatában. Ez Soros bűne. Ennek fejében a Soros által támogatott kormány elengedte Gruevszkit. Most már csak azt nem tudom, hogy Orbán a Soros által támogatott kormány kérésére hozta Magyarországra, vagy közvetlenül Soros kérésére. Miért engedett ennek a kérésnek? Vagy mégsem az ő kérésükre tette, hanem saját döntés volt, akkor meg mi ez a nyakába varrás?
Válasz erre 

élhetetlen 2018.11.18. 18:35:01

@FCUK13: „Gruevszki jött, dk-irodák mentek, érdekes egybeesés.”. Hülyeség ellen nincs orvosság. Újra, hátha felfogod. Ha a DK irodájában a DK-ra terhelő adatok, dokumentumok vannak, azt a saját irodájából hazaviheti, megeheti, eláshatja, megsemmisítheti, ezért nem kell felgyújtani a saját irodáját. Ha a FIDESZ-re nézve terhelő adatok voltak ott, akkor még mindig célszerűbb egy nyugis szombaton feltörni, és kirámolni egy irodát, (ilyen már volt), mint felgyújtani, mert nem biztos, hogy a páncélszekrény, és a tartalma is elég. Ezt csak így józan ésszel gondolom, csak azt nem tudom elképzelni, hogy te mit gondolsz az „érdekes egybeesés” mögé.
Válasz erre 

élhetetlen 2018.11.18. 18:49:00

@midnightcoder2: „Orbán szerintem nem az a fajta aki bárkinek is bármi olyat fecseg el, amivel utána zsarolni lehet.”. Egy kis logikai bukfenc. Nem csak elfecsegett dolgokkal lehet valakit zsarolni, hanem tényekkel is. Függetlenül attól, hogy „a hazai baloldali média” tud-e róla, beszélt-e róla. Csak így, elvi síkon.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.11.18. 18:57:24

@math0:

8 éve jártok házhoz a lóf@szér' olyan szorgalmasan, hogy az érthetetlen...

De ti tudjátok. A patás meg csak nem akar lemondani. A szemét!!! :)))))))))))))))
Válasz erre 

FCUK13 2018.11.18. 19:10:42

@élhetetlen: én csak annyit gondoltam, amit le is írtam, se te elég sokat belegondoltál, vajon miért:)
Válasz erre 

élhetetlen 2018.11.18. 19:16:00

@Jakab.gipsz: Jaj, itt makog egy magyarul sem tudó majom, aki egy értelmes mondatot képtelen leírni, és osztja az észt az embereknek. A vesszőket egy mondatban sem képes a helyükre tenni, de ő a „tudomány-filozófia” egyetlen értője. És már fenyegetőzik is. „sátánfajzat globalista= totalista kisistent játszó Soros, "tökeit és a füleit" az MTA kapujára, fogom felszegezni, elrettentő példa gyanánt és okulás képen„. És tudja, hogy 2/3-uk van. Istenem, mi lehet még ebből?
Válasz erre 

élhetetlen 2018.11.18. 19:25:42

@FCUK13: Semmi, csak a józan ész. Ha valaki ezt írja „Gruevszki jött, dk-irodák mentek, érdekes egybeesés.”, azt gondolom, hogy azért írta, mert lát valami összefüggést az események között. Nem logikus? És persze, befolyásolt, hogy már többen írták, hogy a DK irodában égtek a bizonyítékok, amiket onnét haza is vihettek volna. De bocs, hogy feltételeztem, hogy gondolat is volt a mondatod mögött. Ezek szerint alaptalan feltételezés volt.
Válasz erre 

Gandosz 2018.11.18. 19:32:00

@élhetetlen: menj a picsába!
húzd le magad a vécén!
rohadj meg!
görény!

(felmérések szerint a központozást és a helyesírást kritizáló emberek a társadalom legselejtesebb, legsikertelenebb, leggecibb kasztját alkotják)
Válasz erre 

FCUK13 2018.11.18. 19:36:11

@élhetetlen: haza csak a hülye visz kompromittáló papírokat, mert az az első, ahol keresnék. Egy pártirodába viszont nem mennek rendőrök, mert abból tényleg nemzetközi balhé lenne. De igazad van, a biztosítási csalás is szóba jöhet.
Válasz erre 

élhetetlen 2018.11.18. 20:08:19

@FCUK13: Nem értesz. A Saját irodájából elviheti a rá nézve terhelő dokumentumokat, és megsemmisítheti. „Gruevszki jött, dk-irodák mentek”, biztosan Gruevszki adta az ötletet a biztosítási csaláshoz, pont akkor, mikor jött. Ez is olyan logikus.
Válasz erre 

V. Vendetta 2018.11.18. 20:25:48

@Jakab.gipsz: Oh, orbánc már a harca végén jár. Meg az élete is a végét járja. Orbánc a múlt csökevénye. Már évtizedek óta kavarja a szart az országban, azért tartunk ott ahol. Ha kormányon van azzal árt, ha ellenzékben meg azzal. Bármit is tesz bármikor, azzal az ország kárát okozza hosszabbtávon.
Válasz erre 

élhetetlen 2018.11.18. 20:38:12

@Gandosz: menj a picsába! húzd le magad a vécén! rohadj meg! görény!
Te meg zabáld Gipsz süketelését a társadalmi mérnökösdiről, és, hogy „a megismerés tudományát senki sem sajátíthatja ki,”, a tudomány-filozófiáról, és hogy „Nyugi, van még kő Recsken az ateisták számára is !”, és „A szabadságharc csak most kezdődik”. Nem szoktam a helyesírást kritizálni, ráadásul sokszor ütök mellé, de aki ilyen magasröptű eszméket terjeszt, mint Gipsz, és mindenkinél okosabbnak hiszi magát, (mert mi azt még nem érthetjük, mert nem vagyunk az ő szellemi színtjén), azért adjon magára. Semmi gond, neked megfelelő szellemi partner Gipsz, nekem nem. Ennyi. és akkor nem ismétlem a bejegyzés elejét, de érvényes, csak éppen rád vonatkoztatom.
Válasz erre 

Gandosz 2018.11.18. 20:47:17

@élhetetlen: Persze, persze.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.18. 21:05:12

@balcán maxval bircaman: azonos emberi jogok, a köztársaság alapja, hogy nincsenek előjogokkal rendelkező nemesek. az a sötét középkor volt, te Fidióta faszfej!
Válasz erre 

morph on deer 2018.11.18. 23:23:27

@élhetetlen:
Figylmeztetésnek viszont pont megteszi, nem gondolod?
Mondjuk úgy, mintha azt mondta volna valaki, hogy "ha elő mered venni azokat a papírokat, stb, akkor meghitt otthonoddal is megeshet ugyanez". Vagy csak a meggyőzés eszközeként, netán "ha nem vallasz úgy, ahogy elvárjuk, akkor bármi megtörténhet a te szeretteiddel is.."
Az igazság viszont teljesen más:
Mindez a DK együttérzését volt hivatott kifejezni Trump elnöknek a kaliforniai tűzvész kapcsán, mivel szegény fejét annyira megviselték az események, hogy már azt sem tudja, hol is van...

Igy aztán vigasztalás képpen a dékások is leégtek, mondván: látod, nekünk se jobb, basky... Ígytörtént.

Vagy meg nem.
Válasz erre 

élhetetlen 2018.11.18. 23:47:24

@morph on deer: Jó vagy! Igen, figyelmeztetésnek megteszi! Ezt próbáltam sugallni azzal, hogy nem a DK iratmegsemmisítése volt a cél a DK által, csak nem voltam ilyen frappáns, mit te. És igen, nem gyanusítunk senkit, mert nincs bizonyíték, tehát jó szöveg a szolidaritás a kaliforniai tűzvész kapcsán. Tényleg jó vagy, de gondolom, ezt tudtad nélkülem is.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.19. 04:16:01

@math0:

Ezek nem előjpgok, hanem a státuszból eredő jogok.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.19. 05:47:11

@maxval balcán bircaman: "Ezek nem előjpgok, hanem a státuszból eredő jogok. "

És az nem előjog, bazdmeg?! Megint eljutottunk oda, hogy olyan elmebeteg debil vagy, hogy olyanokkal jössz, hogy a kutya nem eb. Innentől vitázzon veled a kurva anyád, aki ilyen idiótát szült, mint te, ilyet nevelt, és még arra se tanított meg, hogy az elmebetegségedhez mérten szerény legyél!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.19. 05:50:09

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: @Gandosz:

elkezdhetitek kimagyarázni, hogy amikor a keresztények egy pogány ünnep napján (téli napforduló), a pogány ünnep kellékét (karácsonyfa) átvéve ünnepelnek, az keresztény ünnep, mert a keresztények tehetnek ilyet,

csak akkor el kell fogadjátok, hogy ha ugyanezen a napon nem keresztények ünnepelnek egy pogány napon pogány szertartással, az kurvára nem keresztény ünnep. hogy a nem keresztények meg pláne vehetnek át pogány ünnepeket, vagy esetleg lehetnek hűek a pogány ünnepeikhez.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.19. 05:52:04

@nemecsekerno_007: Hitler is azt hitte 10 évig, hogy mindenkit lenyom, aztán olyan nyomorultul lett öngyilkos, hogy még. Nektek is ez lesz a végetek. Nyomorultul fogjátok végezni. Egy kórházban fogsz megdögleni, mert nem lesz orvos, ápolónő és gyógyszer. Orbán miatt.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.19. 05:55:41

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: ". A második legfontosabb KERESZTYÉNY ünnep a húsvét után.

Ennyit se tudsz :D "

Az USÁ-ban él pár tucat millió keresztény, akinek a hálaadás kurvára fontosabb, mint a karácsony. De hát a 4 elemis, balkáni, zsákfalusi, idióta keresztény, náci Fideszes barom honnan a faszból tudná ezt a 80-as IQ-jával?!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.19. 06:34:27

@math0:

Látom, ,megint nem kaptűl bónuszt a gazdádtól, ezért durci fiú vagy. Nem gond, jó jel, ha a hozzád hasonló ballib csicskások tombolnak.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.19. 06:42:52

@maxval balcán bircaman: Látom, ,megint nem kaptál bónuszt a gazdádtól, ezért durci fiú vagy. Nem gond, jó jel, ha a hozzád hasonló náci csicskások tombolnak.
Válasz erre 

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.19. 06:45:23

@math0:

Gyenge vagy. Ezen a héten se lesz bónusz.

Neked most nem a CEU előtt kellene éhségsztrájkolnod, vagy nyalni MZP ballib seggét?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.19. 07:16:04

@balcán maxval bircaman: Gyenge vagy. Ezen a héten se lesz bónusz.

Neked most nem Brüsszelben kellene éhségsztrájkolnod, vagy nyalni Orbán barna seggét?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.19. 07:24:56

@balcán maxval bircaman: vagy már megjött az ingyenélő, cigány gazdádnak a havi segílyke Brüsszelből?!
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.19. 07:31:24

@math0:
"Szerintem meg nem."
Ezt meg én szarom le. Mert hogy többször is bebizonyítottad, hogy a taplóságod mögött egy szőke nő intellektusa lapul.

"Orbán már fecsegett olyat, amit nem kellett volna neki a saját érdekében."
Lett belőle bármi baja ? Nem. Népszerűbb mint valaha. Ergo nem fecsegett ilyet.

"Más az, ha Gruevszki ezt bizonyítékkal támasztja alá."
Ezek szerint a ballib média az elmúlt 8 évben bizonyítékok nélkül hazudozott össze-vissza ? Mit nem mondasz!

"Majd egyszer leesik az ostobáknak, hogy Mészároséknál többet lopni már aligha lehet. "
Anno Fletóéknál is ezt hittük.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.19. 08:13:55

@midnightcoder2:

"Ezt meg én szarom le. "

OK, akkor 1:1. felhívom a figyelmedet, hogy az 1:1 azt jelenti, hogy nem írtál érvet, csak maszturbáltál.

""Orbán már fecsegett olyat, amit nem kellett volna neki a saját érdekében."
Lett belőle bármi baja ? Nem. Népszerűbb mint valaha. Ergo nem fecsegett ilyet."

Tehát, ha fecsegett, de nem lett baja, akkor nem fecsegett. Az elmegyógyintézetben logika órán azt tanították, hogy ez logikus?! Az elmegyógyintézeten kívül erre azt mondják, hogy hazudtál, csak görény vagy ahhoz, hogy elismerd.

"Ezek szerint a ballib média az elmúlt 8 évben bizonyítékok nélkül hazudozott össze-vissza ? Mit nem mondasz!"

Nem. Egy bizonyos hipotézisről beszélek, amelyről a ballib média az elmúlt 8 évben akár nem is írt. Vagy ha hipotézisként felvetette, akkor a média csinálhat ilyet. De ez nem a ballib média teljes munkásságát jelenti, hanem egyetlen hipotézist. Például Orbán svájci bankszámláját.

""Majd egyszer leesik az ostobáknak, hogy Mészároséknál többet lopni már aligha lehet. "
Anno Fletóéknál is ezt hittük. "

Tehát elismered azt a tényt, hogy Mészárosék többet lopnak, és ezt azzal a hipotézissel akarod takarni, amelynek nem lehet bizonyítéka, hogy a következő kormány többet lopna.

Ez szánalmas.

Idióta, szánalmas Fideszcsicska vagy, aki bármilyen baromságot leír, hogy nyalhassa Orbán seggét.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.19. 10:22:57

@math0: "OK, akkor 1:1. felhívom a figyelmedet, hogy az 1:1 azt jelenti, hogy nem írtál érvet, csak maszturbáltál."
Ahogy te is.

"Tehát, ha fecsegett, de nem lett baja, akkor nem fecsegett."

Tanulj már meg szöveget értelmezni! Te azt mondtad: ""Orbán már fecsegett olyat, amit nem kellett volna neki a saját érdekében.". Na most, ha mondott valamit aminek aztán semmi következménye nem volt, az azt jelenti hogy nem mondott olyat amit nem kellett volna a saját érdekében. Ez már tényleg szánalmas.

"Vagy ha hipotézisként felvetette, akkor a média csinálhat ilyet."
Ha bizonyíték nélkül felvetette, akkor az kb. az UFÓmagazin szintje. De mivel az egész ballib média kb. attól harsog évek óta hogy Orbán ma mit lopott, kétlem hogy Pl. egy svájci bankszámla léte alapjaiban ringatná meg Orbán státuszát.

"és ezt azzal a hipotézissel akarod takarni, amelynek nem lehet bizonyítéka, hogy a következő kormány többet lopna"
Mivel kb. minden kormányváltás után ez a tapasztalat, nem igazán látom hogy miért pont a mostani Orbán kormány lenne a kivétel.

"Idióta, szánalmas Fideszcsicska vagy, aki bármilyen baromságot leír, hogy nyalhassa Orbán seggét"
Ha nem vetted volna észre, te irkálsz folyamatosan logikátlan, önmagukkal ellentétben álló hülyeségeket, és én azokat cáfolom. Ha Orbán védelmében írnád õket, akkor is ezt tenném.
Válasz erre 

Gandosz 2018.11.19. 17:29:43

@math0: "a 4 elemis, balkáni, zsákfalusi, idióta keresztény, náci Fideszes barom"

A felsorolt jellemzők metszete üres halmaz.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.19. 17:39:59

@Gandosz: nem, a felsoroltak metszete kb a Fidesz fele. Nem tudom, hányad részük keresztény, de valahol 40%-60% között. A többi jelző nem sokat szűkít a Fideszesek halmazán.
Válasz erre 

Gandosz 2018.11.19. 17:45:15

@math0: zsákfalu: tudod hány zsákfalu van és mennyi az össznépességük?
Tudod, mennyi a 4 elemis végzettségű?

Nyilván nem.
Válasz erre 

Gandosz 2018.11.19. 17:58:55

@math0:
Tehát válaszolj:
Hány zsákfalu van és mennyien élnek bennük?
Mennyi a 4 elemit végzettek száma?
Válasz erre 

kiskutyauto 2018.11.20. 23:27:30

Nemzetközi kőrözés alatt álló elítélt politikusbűnözőről beszélgetünk. Kutyát nem érdekel ki volt és meddig (Ceausescu meddig volt román elnök és akkor mi van, aztán lelőtték mint egy kutyát mikor megbukott), az csak súlyosbít hogy 10 évig gyötörte a nemzetét a beteges alja hülyeségeivel, amit most velünk csinál ez a náci törpepatkány. Elítélt bűnöző, börtön elől elszökött, tehát plusz a szökés is, plusz a folyamatban lévő másik ügyek, amik miatt nem hagyhatta volna el az országot, amíg azokat is le nem zárják. Bocsánat ez sorozatos, folytatólagos, kiemelt köztörvényes politikus bűnözés tehát hazaárulás, tehát életfogytig szigorított fegyház.... melyben az orbánmaffia bűnsegédletet követett el, azaz nem csak a saját hazáját árulta el, amit 8 éve tesz napról napra, hanem most már másik országban történt hazaárulásba is besegített... ez hitleri és sztálini szintre emelte ezt a patkánydiktátort... ezt nem fogja megúszni afelől egész nyugodt lehet az összes seggnnyaló trollja, akik itt is picsognak azok is... talán most már inkább jobb lenne kezdeni lapítani, nehogy mellé legyetek felkötve a végén férgek...
Válasz erre 

Gandosz 2018.11.21. 07:13:54

@kiskutyauto: kuncogtató
Válasz erre 

kiskutyauto 2018.11.21. 14:07:45

@Gandosz: kuss troll
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard