Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A Fidesz kockáról kockára építi újjá az államszocializmust Magyarországon

A Fidesz kockáról kockára építi újjá az államszocializmust Magyarországon

Egészen elképesztő ütemben restaurálja a rendszerváltás előtti állami berendezkedést a harmadik kétharmadát taposó Fidesz. A sajtótól a sportegyesületeken át az állami vállalatokig szinte mindenütt visszaköszönnek az állampárti reflexek, a középvezetők pedig már szinte önként beszántják megmaradt kicsiny mozgásterüket. Jó példa erre néhány állami vállalat  minap közzétett közleménye, melyekben egy viszonylag egyszerű kérdésre válaszoltak olyan központi direktívával, melynek lényege egy szóban foglalható össze: Soros.

mfor.jpg

  Fotó: Mfor

A Magyar Posta és a Volánbusz is teljesen hülyét csinált magából, mert a párt ezt elvárta tőlük. A két cég sajtóosztálya ugyanis arra a kérdésre, mely szerint tervezik-e rabszolgatörvény bevezetése következtében a rendelkezésükre álló 400 órás túlóra keretet kihasználni, heveny sorosozással válaszolt. „Magyarországon mindenkire ugyanazok a törvények vonatkoznak, emellett az állami cégekre speciális szabályok is érvényesek. Társaságunk nem kíván részt venni Soros európai parlamenti választási politikai kampányában.” – írta például szellemesnek aligha nevezhető válaszközleményében a Posta.

Azért az aligha tagadható, hogy fortélyos félelem igazgatja azokat az állami nagyvállalatokat, amelyek ilyen szorult helyzetben lényegében a propagandaminisztériumtól kérnek eligazítást. Ilyen típusú „agyhalál” eddig ugyanis csak a Fidesz különböző szóvivőire, képviselőire, államtitkáraira, és minisztereire volt jellemző. Sőt, a Soros-bicikli túltolását már a Fidesz nagy építményén belül is sokan aggályosnak tartják, így a migránsozós propaganda átvétele az állami cégeknél arra a megállapításra csábít bennünket, hogy az állam és a párt már alig különböztethető meg.

index_152.jpg

Fotó: index.hu

Pedig épp ez lett volna a lassan 30 éve beköszöntött rendszerváltás egyik nagy eredménye. A munkahelyeken akkortól volt tilos politikai pártokat működtetni, vagy agitálni különböző ideológiák mellett. Az még talán belefér egy demokratikus jogállam keretei közé, hogy a nagy (és persze kicsi) állami cégek élére saját kádereit ülteti a kormány, ám az semmiképpen sem lehet természetes, hogy Rogán Antal propagandaminisztériumában fogalmazzák meg ezek sajtóközleményeit. Persze, mit várunk egy olyan hatalomtól, amely a közszolgálati média munkatársaiból kormányzati kifutófiúkat és kifutólányokat kreál?

Akkor sincs ez rendben, még ha arcrezdülés (és GHV vizsgálat) nélkül egyesítették is a magánkézben lévő kormányhoz közeli sajtótermékeket, és létrehoztak egy világon egyedülálló médiakolhozt, amely egyetlen küldetése, hogy a kormányzópártot szolgálja. Épp a túlóratörvény erőszakkal való átverése mutatta meg a közszféra dolgozói esetében az érdekérvényesítés totális leépülését. A cégek már nem a dolgozóik érdekeit tartják elsődlegesnek, hanem a kormányét, amelytől a kinevezésüket és zsíros fizetésüket kapják. Ők már tényleg úgy gondolkodnak, mint a szocialista nagyvállalatok élére ültetett káderek: Hűség a párthoz, és, ha még marad idő és energia rá, hűség a néphez.

Nem csoda, ha a rendszerváltás után született nemzedékek eléggé idegenül mozognak a NER útvesztőiben. Tőlük nem az igazodást várták el eddig, megszokták, hogy az iskolájukban vagy a munkahelyükön nyíltan vállalhatták a véleményüket, ám most, mintha rájuk csukódna az államszocializmus nagy kapuja. Nem véletlen, hogy sokan a továbbállás gondolatával foglalkoznak, hiszen idehaza az államszocializmusnak egy olyan hibrid restaurációja zajlik, amit ők sem megérteni, sem elfogadni nem szeretnének.

azonnali_1.jpg

Fotó: azonnali

Úgy tűnik, hogy Orbán Viktor rendszere épp azokat ejtette foglyul, akik képviseletét vállalták fel a '80-as évek végén, amikor Fiatal Demokraták Szövetsége néven azt a pártot hozták létre, amely ma már nem fiatal, nem demokrata és nem szövetségese a polgárok többségének. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Amíg fiatal vagy, még el tudod harapni a láncaidat, amikor pedig megöregszel, a bilincseidet úgy adományozod a fiataloknak, mintha az megtiszteltetés lenne.”

103 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A Fidesz kockáról kockára építi újjá az államszocializmust Magyarországon Tovább
Facebook Tetszik
0
103 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5714600402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (103)
Az utolsó 100 komment:

Ballib vagyok mert rettegek 2019.01.31. 16:05:30

MI a bajotok lippsikk? A Kádár rendszer a világ legjobb rendszere volt, ma is kétharmadnyi támogatója van minuímum, akkor mégis mit kellene épiteni? A multit betelepíteni hogy aztán kivigye a profitot?

Szerencsére Orbán Viktor felismerte a magyar emberek elemi ösztöneit és nem akarja ránk erőltetni a haldokló lippsii nyugatot, ahol az lop, hazudik meg csinál fék news gyárat aki nem szégyel. Szerencsére Orbán Viktor mindent visszaállamosít, a kezében illetve az ő által kiválsztott nemzeti magyar nagytőkés osztály kezében van ma már szinte a teljes gazdaság, az fáj a lippsikknek hogy most már nem ők lopnak onnan. A média piacon ma már a fidesz gyártja a híreket (bár még mindig rettenetes ballib média fölény van!), a választások el is dőltek az erdélyi magyarok meg a falvak milliónyi hálás közmunkásainak a szavazatával, és amíg mindent úgy csinálsz ahogy a nemzeti Fidesz magyar párt akarja, addig lubickulhatsz az emberi jogokban.
Soha nem vélt még ilyen jó magyarnak lenni Kádár óta!
Válasz erre 

Mr. Hyde 2019.01.31. 16:09:53

A Fidesz rendszérnek semmi köze nincsen a szocializmushoz.
Nincsen terv a gazdaságpolitikában, a közszolgáltatásokat nem fejlesztik, hanem leépítik, nem a hazai iparfejlesztést, hanem a nemzetközi nagytőkét támogatják, nem a magántulajdont vonják ellenőrzés alá, hanem az államot privatizálják.
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.01.31. 16:16:13

Te jo eg!

A B1 szerint meg mar 9 eve diktatura van!
Válasz erre 

kocsisj 2019.01.31. 16:16:25

@MAXVAL bircaman közíró: Te hol is élsz?
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.01.31. 16:18:25

@Mr. Hyde: Bezzeg amikor volt terv jott az ALAMcsod, meg a mexoritas, nem csoda hogy minden magyar visszasirja a szoclib demokraciat
Válasz erre 

kocsisj 2019.01.31. 16:19:15

@Mr. Hyde: Így igaz.
Válasz erre 

kocsisj 2019.01.31. 16:22:56

@felső határ nincs: Az, hogy a tervek nem valósultak meg az sajnos rajtunk is múlott. Is. Sajnos a "miénk az ország" szlogent a "fiúk" jól megtanulták és gyakorolják is.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.31. 16:27:05

@kocsisj:

A sötét Balkán közepén.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.31. 16:30:13

@Mr. Hyde:

A Fidesz rendszere nemzeti liberális, nem szocialista. A nemzeti liberalizmus mindenképpen szocialistának tűnik a globálliberális rend felől nézve, mert benne az állam szerepe megvan, ha nem is elegendő szinten.

Ezért nevezik a ballibek az orbánizmust szocializmusnak.
Válasz erre 

kocsisj 2019.01.31. 16:30:57

@MAXVAL bircaman közíró: Ja így, hogy nem Magyarországról írsz érthető a kommented.
Válasz erre 

kocsisj 2019.01.31. 16:34:33

@MAXVAL bircaman közíró: Sem nem nemzeti, sem nem liberális. A jelenlegi köpönyeg nem erről szól, lehet, hogy ezen is fordít majd, hisz ebben profi, ha másban nem is, a lopást kivéve.
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.01.31. 16:39:24

@kocsisj: kb. senkit nem erdekel a rendszer, allamforma, lopas amig evi 10% beremeles van

Meg mindig Kadar lenne hatalmon, ha nem ment volna ALAMcsodbe mint a ballipsik altalaban. Ennyit tudnak, meg a nevuket.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.31. 16:41:27

@kocsisj:

Mo-ról van szó a cikkben.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.31. 16:42:33

@kocsisj:

Ne a jelszavakat nézd, hanem a tartalmat. A Fidesz gazdaségpolitikája abszolút liberális, s ezen belül nemzeti.
Válasz erre 

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2019.01.31. 17:00:28

@MAXVAL bircaman közíró:
A fidesznek nevezett hulladékok sose voltak se liberálisok se nemzetiek. Fasiszták annál inkább. Azért nem liberálisok mert a más nézeteket vallókat, szabadságelvűeket elnyomják, és azért nem nemzetiek mert saját nemzetük tagjait nyomják el. A nemzet ugyanis az ország minden állampolgára.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.31. 17:06:34

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög:

A fasizmus egy egész más ideológia, semmi köze a Fideszéhez.

Mi az a szabadságelvű? Szinte mindneki az, vcsak nem egyformán érti mindenki.
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.01.31. 17:06:41

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög: Tehat Zorban fasiszta diktator, mert nem segit minden allampolgaron.

Hat jobb ha tolem tudod meg, a demokracia a tobbsegrol szol, nem a mindenkirol.
Válasz erre 

saci02 2019.01.31. 17:10:37

@felső határ nincs: Palikám, te vagy az??????
Válasz erre 

horvathviteztamas 2019.01.31. 17:54:11

Tudjuk...holnap behívjuk az oroszokat, persze előtte gyorsan államcsőd lesz századszorra. Aztán vérnáci lesz mindenki aki nem szoclib, mert csak ők menthetik meg a világot, lévén, hogy mindenki más sötét állat...
Válasz erre 

Halibuli 2019.01.31. 17:57:51

Ez már a fasizmus előszobája!
Válasz erre 

Nagy Anita Sv 2019.01.31. 17:59:58

@MAXVAL bircaman közíró: na ez pont mind van....
Válasz erre 

Nagy Anita Sv 2019.01.31. 18:00:58

@Ballib vagyok mert rettegek: Most, hogy az Orbán kabinet nem írta alá az európai ügyészséghez való csatlakozásunkat érdemes felidézni a Fidesz 2009-es európai választási programját:

"Sokszor kerültünk abba a helyzetbe, hogy a magyar polgárok érdekeit éppen Brüsszel képviselte a magyar kormánnyal szemben… Fel kell tehát ruházni az Európai Uniót olyan eszközökkel, hogy tagjait folyamatosan az értékek képviseletére és az alapelvek betartására késztesse; enélkül nincs erős Európa. Ellentmondás, ha elvárjuk az uniótól, hogy vegye rá a normakövetésre a tagállamok kormányait, de vonakodunk attól, hogy ehhez a szuverenitásunkat esetleg csorbító felhatalmazást adjunk." (2009. A Fidesz európai választási programja 28. oldal, 35. oldal)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.01.31. 18:19:36

@Nagy Anita Sv: Soros ellopta a tollukból a tintát.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.01.31. 18:21:14

@felső határ nincs: Persze, te nem a többségnél vagy hülyébb, hanem mindenkinél.
Válasz erre 

Visceroid 2019.01.31. 18:24:36

@MAXVAL bircaman közíró:
"A lényege nincs átvéve, hiszen nincs se pártállam, "
Viszont a választásokat rendre a Fidesz nyeri. És mielőtt ez nem így volt (és amíg Gyurcsány el nem kúrta) a Fidesz nagyon erőszakos eszközökkel igyekezett hatalomra jutni, pont úgy, mint a kommunisták.

"se kötelező állameszme,"
Van. Csak még neve nincs, meg azért tényleg nem lenne poént törvényesen bejelenteni, hogy "mostantól Orbánizmus van", de azért suttyomban, alattomosan ott van az. Aki nincs velünk, az ellenünk, mint ahogy bölcs vezérünk anno fogalmazott.

"se állami tulajdonú gazdaság"
Mészárol Lölő egyetért

", se cenzúra,"
Habony Árpi egyetért.

" továbbá vannak szabad választások, "
Amiket folyton a Fidesz nyer.

"politikai és polgári jogok. "
Amik azon túl, hogy le vannak írva, nem érdekelnek senkit.
Válasz erre 

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2019.01.31. 19:06:47

@Visceroid:

Le kell váltani a szavazókat.
Francia- Afrika, Belgisztán, Holladisztán, Merkelisztán, Egyesült Kalifátus épp ezt csinálják.

Köszi, mi nem kérünk belőle.
Inkább a versenyfetrengő- sikítózó, ajtólefejelő brüsszeli ellenzéket küldjük el a búsba, akik téged is niggerre meg muszlimra cserélnének.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.31. 19:08:04

@Nagy Anita Sv:

Például?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.31. 19:09:32

@Visceroid:

A tüntetés erőszak?

Milyen kötelező államideológia van?

Habony milyen cenzúrát működtet?
Válasz erre 

steery 2019.01.31. 19:09:42

Örülök neki, hogy végre, ha lassan és megkésve is, de másnak is feltűnt rajtam kívül, hogy az állam javában építi újra a régi rendszert. Államosítások vannak, meg tervgazdaság. A piacgazdaságunk és a pénzrendszerünk olyan szabad, hogy a kormány folyton beleszól mindenbe és agyonszabályozza az egyébként vacakul működő gazdaságot. Ez szükségszerű és elkerülhetetlen, ha túl akarjuk élni a globalizáció pusztító mellékhatásait és még akár jól is kijöhetünk belőle. Az már csak hab a tortán, hogy közben sosem látott szintre emelik az össznépi agymosást, az ideológiai népnevelést és az öncenzúrát, meg a totális felügyeletet.
De lesz ez még így se!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.31. 19:10:19

@Visceroid:

Ha a Fidesz nyer, akkor nem szabad a választás?
Válasz erre 

antika890 2019.01.31. 19:11:15

Ez sajnos nem szocializmus (ott legalább létbiztonság volt), ez feudalizmus. Urambátyámság, vazallusok, hűbérurak, öröklött jogok, a parasztok meg nyugodtan mehetnek melózni az összeszerelő műhelyekbe. Magyarország jobban teljesít. . . Ki nem röhög még ezen a szánalmas propagandanszövegen? Elmegy a picsába az összes fidesz seggnyaló.
Válasz erre 

T.Jani 2019.01.31. 19:36:10

Dehogy hiszen a Kádár korszakban az MSZMP jelölte a képviselőket és csak azokat lehetett választani, most a Fidesz jelöli a képviselőket akikre szavazhat a nép, de van más jelölt is, aki Soros bérenc és hazaáruló aki rászavaz.
Válasz erre 

Ducasse 2019.01.31. 19:37:05

@MAXVAL bircaman közíró:
"A lényege nincs átvéve, hiszen nincs se pártállam--> van úgyhívják, hogy fidesz , se kötelező állameszme ---> ez is van úgynevezik, hogy "SOROS" , se állami tulajdonú gazdaság --y na ez valoban egyre kevesebb, szinte minden a strómané (bankok, szállodák, bányák, kastélyok, 36000 hektár, hagy ne soroljam- tudjuk az állam én vagyok mondja a főnök), se cenzúra --> csak propaganda miniszterium, továbbá vannak szabad választások, politikai és polgári jogok-- úgye ezt az utolsót viccnek szántad????.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.31. 19:39:43

@Ducasse:

Pártállam a Fidsszel? Hogyan?

Mi a vicc apolitikai jogokkal?
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.01.31. 19:47:55

Elképesztő ütemben aggódnak a kommunista diktatúrát egykoron fenntartó MSZP-SZDSZ örökösö és árvák, hogy soha a büdös életbe nem tudnak kormányot alakítani már az országban.

Ezért hát hol kommunistáznak hol náciznak, hol autokráciáznak szinte véletlenszerűen, de stabilan rendszerváltás óta, mikor szopó ágon vannak ! :DDD
Válasz erre 

orbántrollirtó 2019.01.31. 19:48:46

@MAXVAL bircaman közíró: Takardj az origóra te mocskos orbántroll. Az ilyen hazug alakoknak ott a helyük.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.31. 19:51:14

@orbántrollirtó:

Nyugodj le, édes majmom. Ha jó leszel, kapsz barackot buksidra Soros bácsitól.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.01.31. 19:57:24

@steery: JAHHH...ÁLLAMOSÍTÁSOK VANNAK..., MAGÁNPATIKÁK, MAGÁN TRAFIFIFIKOK, MAGÁNFÖLDESSURRRAK, MAGÁNSZATÓCSBOLTOK, MAGÁNIRODAHÁZAK, MAGÁNEÜ-K..., ...DE CSAK EGY DARABIG ! AMÍG EL NEM JŐŐŐŐŐŐŐŐ A....KOMMUNIZMUS !!!!! :o) MÁR NAGYON VÁÁÁÁROM.....:o)))
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.01.31. 20:05:45

@antika890:

Az a nagy büdös helyzet, hogy a Fideszre szavazók pontosan tudják, hogy sokkal jobban élnek, mint az elkúró és hazaáruló ballib majmok alatt.
Ezért szavaznak rájuk ennyien.
Ez ilyen egyszerű.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.01.31. 20:09:33

@Minden ballib bérretteg:

Igazából szerintem a ballibek is pontosan tudják, hogy minden jobban megy a gazdaságban, az országban, mint az elkúrók alatt, leszámítva azt az 5%-nyi Gyurcsanyista agyhalott barmot, akik pl ezt a blogot is szerkesztik, vagy ide irogatnak.
Válasz erre 

havrilla 2019.01.31. 20:18:53

Mi van liberálisok? Nyaljátok a faszt?
Válasz erre 

2019.01.31. 21:40:38

Memrég még a Horthy rendszert akarta visszaállítani, most meg az államszocializmus? Döntsétek már el, hogy mivel vádoljátok! Persze az a legegyszerűbb, hogy mindennel, de ettől ti lesztek a hülyék. Ja nem, már azok vagytok.
Válasz erre 

törppicur 2019.01.31. 21:42:43

Talan a nepszavamat nem kellett volna nagy kepben betolni
Az a megmaradt bőcsesseg fellegvara
Válasz erre 

DeiFlagellum 2019.01.31. 22:03:52

@havrilla: "lippsi", két "p"-vel, ha kérhetem! legyen már rendesen leírva! odafentről leadták, hogy ilyenkor CSAK így írhatod le, te meg ellenszegülsz a tartótiszted egyéretelmű utasításának, komisszár elvtárs? még a végén baj lesz ebből!
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.01.31. 23:01:56

Nem ti vagytok a Kádár-rendszer örökösei szellemi és anyagi értelemben is?! Rendszerváltás óta figyellek benneteket, nem tudtok átverni. Meg még nagyon sok más embert se :) Azt hittétek, hogy ez el lett felejtve?! Csodálkozok rajta mert naponta lehet látni ugyanazokat az arcokat okosakat nyilatkozni akiket 30 éve is :) Ök is a patás szekerét tolják?! Mert így biztos nem felejtjük el a kollaboránso MSZP-DK-SZDSZ trojkát :)))))
Válasz erre 

tireless treehugger 2019.01.31. 23:09:01

@T.Jani:
Az mszmp nem volt mindenható.

Nem az mszmp hanem a "hazafias népfront" jelölte a képviselőket, ezért voltak pártonkívüli képviselők még a kemény időkben is.

A népfront szervezte a magyar nacionalizmust és most már a nacionalizmus tartja életben a népfrontot (NER).

Az ország életét egy technokrata elit tervezte, amibe aztán beleugatott mindenki és a sok kompromisszum eredményeképpen mindig valami baromság lett belőle. Hasonlóan az orbanizmushoz és a horthizmushoz.
Válasz erre 

E1G ellenzék egy geci 2019.02.01. 01:01:25

"hiszen idehaza az államszocializmusnak egy olyan hibrid restaurációja zajlik,"

Ugy tudtam, mert ballibek mar 30 eve ezt uvoltik, hogy Orbanek antiszemita fasiszta rendszert epitenek. Erdekes, hogy amiota a baloldal szamara teljes mertekben elfogadhatova valt a zsidoveres, cigany veres, Adolf Hitler eltetese, azota mar nem tiltakoznak a fasizmus ellen, hanem. folyamatosan magyarazak a szuksegeseget.
Válasz erre 

Etniez 2019.02.01. 04:09:02

@Ballib vagyok mert rettegek: én nehezen hiszem el, hogy ennyire ostoba vagy.
Válasz erre 

Etniez 2019.02.01. 04:14:38

@E1G ellenzék egy geci:
Olyan jók ezek az apró jelek, hogy mennyire kivagytok akadva az O1G miatt :D
Frusztrál, mi? :DD
Válasz erre 

havrilla 2019.02.01. 05:09:44

@DeiFlagellum:
Te fasszopó kretén geci. Hol írtam le, hogy lipsi. Tényleg ekkora seggfej hülye vagy? Nem csoda, hogfy normális ember szarik a fejetekre. Hogy is volt az ország megbénítása? Néhányszáz idiótával? Hogy is volt a hatalmas szeánsz Brüsszelben? 750 képviselőből 20 a teremben? Országos sztárjk? Vicces barmok vagytok.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 07:15:36

@tireless treehugger:

A HNF az MSZMP bábszerve volt, csak a 80-as évek kezdett lenni valami saját arculata.

A parlament pedig akkor évente 4-5 napot ülésezett, nem vitázott, csak szavazott már kész szövegekről, mindig mindent elfogadva 100 %.kal. A parlamentben frakciók se voltak, így teljesen mindegy volt ki párttag és ki nem az.

A valós parlamenti munka az MSZMP KB-ben zajlott, a nyilvánosságtól zártan.

A parlament szerepe 1985 után kezdett lassan megjelenni, de egészen 1989-ig nem volt így se döntéshozó szerv.
Válasz erre 

2019.02.01. 07:23:06

@MAXVAL bircaman közíró:
a fejlődésre csak bizonyos kultúrák, bizonyos erkölcsi értékek képesek, leegyszerűsíti a megoldási javaslatát arra, hogy minden kultúrkörön belül és minden gazdasági fejlettségi szinten azt kell csinálni, amit a nyugat-európai kultúra népei az ipari forradalom óta csinálnak. Az élet ezzel szemben az igazolja, hogy annál jobban differenciálódnak a világ társadalmai, népei, minél inkább másolják a sikeresek módszereit.
. A rossz erkölcs pedig elviselhetetlenül drága. Ma a társadalom deviáns jelenségei már többe kerülnek, mint a tudás fejlesztése és a tehetségek feltárása.
A modern társadalom számára három költség súlyának az állandó növekedését még sehol nem sikerült megállítani. Ezek:
1. Az erkölcsi romlásból fakadó veszteségek és kiadások.
2. Az egészségügy fejlődéséből fakadó kiadások.
3. A munkaképes kort túlélőkről való gondoskodás.
Ez a három feladat emészti fel a nemzeti jövedelem harmadát, és a fejlődéssel hatványozottan egyre nagyobb hányadot igényel.
Kopácsy S. közgazda
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.02.01. 07:26:33

akkor megsem fasisztanáciantiszemitaszélsőjobboldali?
?
jo tudni.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.02.01. 07:55:45

@havrilla: Mi baj van? Megcsalt a guminőd a szomszéd gumimatracával? Olvasd el még egyszer mit írt!
Válasz erre 

chrisred 2019.02.01. 08:45:26

@valaki nagyon más: Nem az államszocializmust épiti vissza, hanem a putyinista államkapitalizmust teremti meg. A Horthy korszakból a leszármazási alapú és urambátyám hierarchiára épülő dzsentri elitet hozza vissza.
Válasz erre 

chrisred 2019.02.01. 08:55:17

@MAXVAL bircaman közíró: Gyakorlatilag ugyanez a visszarendeződés történik. Folyamatban van, hogy a civil szervezetek közül csak az állam által pártfogolt, tehát valójában az állampárt bábszervezeteként működő szervezetek maradjanak meg.

A törvénytervezetek pedig a Fidesz pártkongresszusain születnek meg, és egyéni képviselői inditványként kerülnek benyújtásra a parlament elé, hogy az előzetes társadalmi egyeztetés folyamatát kikerüljék, és vita meg módosító javaslatok befogadása nélkül fogadja el a kétharmad. Egyebekben az üléseken akkoriban az imperialistákat ócsárolták, most meg sorosmigránsbrüsszeleznek.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 08:55:40

@lényeglátó:

S ez hogy jön ide?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 08:57:23

@chrisred:

Ellenkezőleg. A civil szféra kiegyenlítődése zajlik, ahol eddig kb. 99 %-os ballib túlsúly volt.

S semmilyen döntések nem születnek kongresszusokon.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 09:02:32

@FILTOL:

Zorbán olyan szörnyű diktátor, hogy képes egyszerre klerikálfeudálfasiszta és kádárkomcsista lenni.

De szerencsére itt van Bérparázó-Kovács Imre, aki rávilágít: az ok faji, a magyar alsóbbrendű népség. Csak azért nem teljesen hülye a magyar nép, mert vannak asszimiliált bevándorlók is. De aztán még őket is megrontja a gonosz magyar ősprimitívség. S hiába születnek időnként nagy alakok - gondolom pl. Para kedvenc Gyurcsánya -, azokra a buta, alsórendű magyar nem hallgat, ehelyett inkább.krumplit és zsíroskenyeret majszolva lop, meg gyűlölködik. Részletesebben itt: hvg.hu/itthon/20190131_ParaKovacs_Magyar_nyar
Válasz erre 

chrisred 2019.02.01. 09:15:13

@MAXVAL bircaman közíró: Ahogy a Hazafias Népfront is a munkásosztályt meg a parasztságot képviselte a közéletben, ahol előtte 99%-os kulák és tőkés túlsúly volt. Ez blabla, ahol az állam hatalmi erőszakkal alakítja ki a civil szféra szervezeteit, ott már nem létezik civil szféra, mert az pont az államtól független közéleti tevékenységet jelenti.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 09:17:28

@tireless treehugger:

A Népfront a hivatalosan nem betiltott, de a valóságban megszűnt ellenzéki pártok maradványa volt, csak immár álakítva egy üres kamuszervezetté. Ezt még Rákosi csinálta meg. Kádár aztán rajta keresztül próbált valami kapcsolatot kiépíteni az ellenzék népi részével, erre volt Pozsgay kiváló, aki maga is egyszerre volt népi és komcsi.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 09:18:46

@chrisred:

Azt mondod, hogy a civiliség az csakis liberális irányzatú lehet?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 09:23:48

@chrisred:

A HNF nem képviselt senkit. Ez volt a Kádár-rendszer választási szerve. Kádár alatt az egyébként lényegtelen választásokon csak a HNF vehetett részt (azaz az MSZMP sem), majd ez annyival "demokratizálódott", hogy már bárki indulhatott a választásokon, nem csak a HNF jelöltjei, hanem független is, ha az elfogadta a HNF "programját", mleynek fő eleme az volt, hogy építjük a szocializmust az MSZMP vezető szerepe mellett.

Már a nagy 80-as évekbeli Grósz-reform volt az, mely eltörölte a HNF monopóliumát, de a reform papíron maradt, mert közbejött a rendszerváltozás.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 09:26:12

@Minden ballib bérretteg:

Szóval a Fidesz-szavazók agyatlan zombik, akik saját rongy életüket nézik csak, s nem figyelnek magasabb szempontokra, pl. Szargentíni véleményére és Soros aggodalmaira???
Válasz erre 

chrisred 2019.02.01. 09:26:56

@MAXVAL bircaman közíró: Ez mit jelent nálad? Az egyesülési jog a polgári szabadságjogok egyik eleme, ezért természetesen liberális vívmány.
Válasz erre 

chrisred 2019.02.01. 09:28:17

@MAXVAL bircaman közíró: Ahogy a CÖF sem képvisel senkit a Fidesz érdekein kívül.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 09:29:50

@chrisred:

A liberalizmus előtt is létezett. De a kérdés nem ez volt,
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 09:30:43

@chrisred:

Igen, a CÖF fideszes civil szervezet, na és?
Válasz erre 

chrisred 2019.02.01. 09:42:17

@MAXVAL bircaman közíró: Polgári szervezetek léteztek, de egyesülési jog nem.
Válasz erre 

chrisred 2019.02.01. 09:43:38

@MAXVAL bircaman közíró: A HNF meg az MSZMP bábszervezete volt, na és?
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.02.01. 09:51:03

@chrisred: bezzeg amikor az állambol az szdsz osztotta a mannat az osszes most visito álcivilnek...na az volt maga a demokracia es kánaán.
aha.
Válasz erre 

Orbán veje 2019.02.01. 10:07:58

@FILTOL: Haver! Te meg mi a hazug fideszes kurva anyádról beszélsz? Leromboltátok a rendszerváltás legnagyobb vívmányát, a jogállamiságot. Legalább a 60-as évekbe vittétek vissza az országot röpke 8 év alatt. Húzzál már a picsába te gerinctelen orbánbérenc.
Válasz erre 

morph on deer 2019.02.01. 10:09:22

“A Fidesz kockáról kockára építi újjá az államszocializmust Magyarországon”

Azzal az apró eltéréssel, hogy ez a szocializmus “nemzeti” változata.
Igen, az!
Nemzetiszocializmus lesz az, “akárki meglássa!”
Bár, ha jobban meggondolom, lesz az még nemzeti-bolsevizmus is, egyre inkább úgy fest a dolog.

Sajátos hazai kotyvaléka az összes szarnak ami az utóbbi száz évben volt, hiszen a pártfőtitkár elvtárs egyúttal nemzetvezető is, aki legfőbb hadúrnak képzeli magát, és a koronáért ácsingózik, mint a nép gyermeke...

Én mindenesetre tartózkodnék attól, hogy a jelenlegi mocskot visszamenőleg Kádár nyakába varrjam, mert ‘Janosom Kadarom’ annyira soha nem aljasodott le, hogy piaci kofaként árulja a hazát gyakorlatilag bárkinek, aki hajlandó magyarokat venni kilóra..!
Kádárnak voltak elvei - olyanok, amilyenek, de voltak! Ő akkor sem vált köpönyegforgató gecivé, amikor azokért az elvekért börtön járt, és soha nem viselkedett uralkodóként, a lába mindig leért a földig...
Igaz, nem is a focipályán szocializálódott, őt a sakk érdekelte.

Szóval itt messze nem az államszocializmus épül, legfeljebb néhány eleme hasonló, de a lényege egészen más.
Válasz erre 

chrisred 2019.02.01. 10:11:05

@FILTOL: Ha a ballibek egyszer seggberúgtak, akkor a Fidesztől egyenesen elvárod, hogy szintén fenéken billentsen?
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.02.01. 10:12:20

@chrisred: ha valaki civil az nem acsingozik allami penzre.
ennyi.
ez igaz a cöf.re is.
ennyikeh.
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.02.01. 10:13:34

@morph on deer: jo felszoptad janost.
a feje...nalad van?leborulsz elotte estenkent?
röhögnöm kell.
Válasz erre 

m.t. 2019.02.01. 10:14:46

@kvadrillio:
A billentyuzeted bal oldalan talalhato egy gomb, amire ra van irva hogy "Caps Lock". Van rajta egy led ami vilagit, ez azt jelzi hogy be van kapcsolva. Ha megnyomod a gombot, es ezaltal kikapcsolod, akkor kepes leszel kis betukkel irni, mint mi itt mindannyian, es az uzeneted jobban fog hasonlitani egy muvelt irastudo emberehez.
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.02.01. 10:15:13

Fontosabb dolgok is vannak annal, mit epit Zorban kockarol kockara.

Pl. hogy a lipsik kockarol kockara elpulnek lefele, s ez jo mulatsag.
Válasz erre 

chrisred 2019.02.01. 10:25:15

@FILTOL: Úgy érted, mivel a CÖF az MVM-től félmilliárdot kért és kapott, nem tekinthető civil szervezetnek? Mert akkor egyetértünk, ennyike.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.02.01. 10:27:30

@Nagy Anita Sv: @Etniez:
Megint csak a ballibek szopták be a nickhamisítónk iróniáját..
Hiába na.. A ballibek nem az eszükről híresek lássuk be.. :DDD
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 10:31:19

@chrisred:

Céhek voltak, de az egyetemek is ilyenek voltak.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 10:36:41

@chrisred:

Semmi gond ezzel, én is ezt írtam.
Válasz erre 

chrisred 2019.02.01. 10:36:58

@MAXVAL bircaman közíró: A középkorban az egyetemek alapításához uralkodói és pápai kóváhagyás kellett. A céhek magántermészetüek voltak, de nem közéleti, hanem szakmai jellegűek, mint manapság a kamarák.
Válasz erre 

chrisred 2019.02.01. 10:37:47

@MAXVAL bircaman közíró: Ha látod a párhuzamot, akkor nincs vita.
Válasz erre 

konrada 2019.02.01. 10:39:52

@Etniez:
"@Ballib vagyok mert rettegek: én nehezen hiszem el, hogy ennyire ostoba vagy. "

Hidd el, más se nagyon rólad, pedig kell valami ilyesféle tulajdonság ahhoz, hogy valaki ne vegye észre a másik szarkazmusát...;))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 10:59:30

@chrisred:

Mert az egész rendszer más volt. A rendi társadalom más jellegű.
Válasz erre 

chrisred 2019.02.01. 11:12:02

@MAXVAL bircaman közíró: Igen, erről van szó, nem érdemes a polgári társadalom civil szervezeteinek helyzetét és lehetőségeit más felépítésű társadalmak szerveződéseivel azonositani.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 11:17:07

@chrisred:

Ez így igaz, De ugyanígy nem érdems azt állítani, hogy egy civil szervezet csak liberálsi lehet.
Válasz erre 

chrisred 2019.02.01. 11:26:20

@MAXVAL bircaman közíró: Ezt továbbra sem tudom értelmezni. Egy civil szervezet liberális, ez azt jelenti

- hogy csak liberális célkitűzései lehetnek, csak a polgári szabadságjogok valamelyikének érvényesülésével foglalkozhat? Természetesen nem, ezer és egy más célkitűzése lehet.

- csak liberális közegben működhet? Azt hiszem, pont ezt elemezgettük, nem polgári társadalmakban valójában önálló jogai nincsenek, akkor és addig tevékenykedhet, amíg a hatalom engedi.
Válasz erre 

morph on deer 2019.02.01. 11:54:15

@FILTOL:
“ jo felszoptad janost”

A történet nem erről szól!
Lényege az, hogy Kádárnak MÉG voltak elvei, MÉG tartotta magát egyfajta értékrendhez, amiről azt írtam, “olyanok amilyenek, de voltak”, - szemben azzal, hogy orbánnál egyedül a hatalom és a harácsolás számít, mindegy, hogy milyen módon éri ezt el.

Emberi minőséget illetően fényévnyi a különbség, és nem viktorunk javára.

Az akkori helyzetből Kádárnak sikerült a - relatíve - legjobbat kihoznia az ország és a nép számára, míg a mai helyzeből orbánnak sikerült a legjobbat kihoznia a saját- és bűntársai számára, ami ugye messze nem ugyanaz.

A nagykorúak számára ez mondjuk ismert tény, akik pedig már a focializmus idején nőttek fel, azok számára viszont csak ez a hibrid nemzeti feudálbolsevista maszlag az egyetlen ismert létforma, minden világok legjobbika, és viktor az isten.

- Kézcsókhoz sorakozó, fogadás (szélső)jobbról! Tisztee..e....e.....
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.02.01. 11:56:50

@morph on deer: "Az akkori helyzetből Kádárnak sikerült a - relatíve - legjobbat kihoznia az ország és a nép számára, míg a mai helyzeből orbánnak sikerült a legjobbat kihoznia a saját- és bűntársai számára, ami ugye messze nem ugyanaz. "

Aztan a valasztok megis Kadar fajtajat kuldtek el a picsaba, Zorban meg 2/3-okat kap.

Vagy szimplan hulye vagy, mint a segg. Igaz?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 12:12:56

@chrisred:

Akkor tehát semmi gond azzal, hogy ma vannak nem-liberális civilek is.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.01. 12:14:07

@morph on deer:

"Az akkori helyzetből Kádárnak sikerült a - relatíve - legjobbat kihoznia az ország és a nép számára"

Sajnos nem. Kádár pont egy második Horthy volt: gyáva, határozatlan, beszari alak, aki azonnal meghajolt az erősebbek szava előtt.
Válasz erre 

chrisred 2019.02.01. 12:57:10

@MAXVAL bircaman közíró: Mint írtam, ez értelmezési pontosítást igényel.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.02.01. 15:17:52

bazdmegorbán ! ezt vedd halálkomolyan !!! ODAOSZTOGATTAD AZ ÁLLAMI ERDŐBIRTOKOKAT A HŰBÉRESEIDNEK, AZOK MEG LLASSAN LETAROLJÁK, KIVÁGJÁK AZ ERDŐKET !!! A FEJED LEVÁ
GOM, HA EBBŐL ENNEK A NÉPNEK KÁRA LESZ !!! BAZDMEG !

Az új magyar erdőtörvény segíti az erdőirtást
D KOM20171123004
Fan
2019.01.29. 16:10 Módosítva: 2019-01-29 16:11:12

Az Alkotmánybírósághoz fordult az ombudsman az erdőtörvény 2017-es módosítása miatt. A törvény ugyanis háttérbe szorítja a természetvédelmi célokat, viszont tág teret enged az erdőgazdálkodásnak.

Több országos természetvédelmi szervezet beadványa alapján Bándi Gyula biztoshelyettes, a jövő nemzedékek szószólója megállapította, hogy az erdőtörvény csökkenti a védett és Natura 2000 területen álló erdőkre vonatkozó természetvédelmi korlátozásokat.

A természetvédelem "látszólagos elsődlegessége" mellett megengedik a gazdasági érdek tényleges érvényesítését és csökkentik a helyi védett természeti területek védettségi szintjét, alapjaiban változtatják meg a védelem eljárási garanciáit.

Az uniós jog által meghatározott Natura 2000 fogalmától eltérő módon leszűkítik az e hálózathoz tartozó erdők védelmét. Korlátozzák a természeti értékek védelmét.

Mindezek miatt a biztos indítványában kezdeményezte az erdőtörvény azon bekezdéseinek megsemmisítését, amelyek új rendelkezéseket bevezetve csökkentették a védelmi szintet, vagy amelyek módosítással nem helyrehozhatók; valamint indítványozta a módosított, hatályos szöveg egyes részeinek törlését.

(Borítókép: Komka Péter / MTI)
Válasz erre 

jajdehülyevagyok 2019.02.01. 15:54:19

Izzadságos munka lehetett ezt összehozni, de sokkal könnyebb, mint valami értelmes alternatívával előállni.
Válasz erre 

DeiFlagellum 2019.02.01. 21:45:41

@havrilla: miabaj, komisszár elvtárs? a tartótiszted lebaszott, hogy nem jól írtad le az elvárt lippsizést, és ezért most kicsit ideges lettél? semmi gond, nercsicska-bértollnok fityiszszcseléd, ezért nem szabad ennyire alpárinak lenni! nektek szarosszájú fitiszgeciknek mindig meg kell őriznetek legendás hidegvéreteket, hiszen így csak a bérrettegő ballippsik hisztiznek!
Válasz erre 

havrilla 2019.02.02. 03:32:34

@DeiFlagellum: Baszod anyád geci. le sem írtam azt aszót. Tényleg ilyen hülye seggfej vagy...ja, csak ostoba szarevő liberális vagy.
Válasz erre 

DeiFlagellum 2019.02.02. 11:47:13

@havrilla: ...és ismét mintapéldáját mutattad az EGÉSZ fityisz-ner rendszernek! méltó tagja vagy ennek a korrupt, tolvaj, ingyenélő rezsimnek.
Tudod, komisszár elvtárs, inkább vagyok/leszek liberális, lippsi, libsi, balliba, stb., stb., stb., - nekem ezek nem szitokszavak,, mint ahogy szaros szádon fröcsögő bayerzsoltizás sem az.
A cikk arról szólt, hogy a fityisz milyen rendszert (rendszert? rezsimet) építget. te meg méltó mintája vagy annak a posztkommunista, egyben fasiszta, egyben feudális, egyben totalitárius, autokrata, ingyenélő sikonfutó siserehadnak, amit az egész fityisz képvisel.
Lehet itt vetyengeni meg vitázni, hogy mi illik legjobban a fityisz által kockáról kockára kiépített elnyomó urambátyám pöcegödörnek, de felesleges, elég elolvasni egy-két hozzászólást a hozzád hasonló, 30 IQ-val rendelkező kannásboros placantamaradékok írásaiból, és tiszta képet adtok a rendszerről. KÖSZIKE!
Válasz erre 

tireless treehugger 2019.02.03. 09:25:46

@felső határ nincs:

Kádár is kapott 2/3-okat, meg többet is. Attól hogy 2-3 millió rájuk szavaz még nem lesznek abszolút elfogadottak, a többi pedig ellenállásba vonul.
Ezért volt a népfront ma meg a NER, hogy egyirányúsítsa a másképp gondolkodókat. És ott van az a 2-3 millió, akiknek alapvető kötelességük az elhajlások figyelése jelentése és az elkövetők jobb útra térítése.

A nyugat ebben is különbözik tőlünk, ott sokmillió aktív-produktív életvektor sokmillió irányba mutat és a közös eredőjük lesz majd a jövő.

Nálunk viszont a jövő már adott, ez passzívitást eredménytelenséget és ellenállást generál. És minél erősebb szorítás annál nagyobb rezisztencia. Így sikerül egymás életét elpocsékolni.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard