Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Ha jól matekozik az ellenzék, jelentős sikereket érhet el az önkormányzati választásokon

Ha jól matekozik az ellenzék, jelentős sikereket érhet el az önkormányzati választásokon

Miért nagyon fontos a választási matek elemzése, mielőtt bárki is legyintene az ellenzék esélyeit latolgatva? A Fidesz számára nem túl jó hír, hogy jelen állás szerint legalább az ország fele ellene fog szavazni az októberi helyhatósági voksoláson. Érdemes ugyanis ara gondolni, hogy mi volt településtípusonként a megoszlás a kormány politikájának támogatói és ellenzői között. Ha nem változnak jelentősen az arányok a kormánypárt javára, illetve, ha nem esnek szét októberig az ellenzéki választási szövetségek, akkor kellemetlen meglepetésben lehet része Orbán Viktornak.

ujmarcius_hu.jpg

Fotó: ujmarcius.hu

Jó dolog, ha valaki világcsúcsot fut, ám az egy olyan határ, amit már nagyon nehéz lesz újra átlépnie. Ennek a törvényszerűségnek a jelentőségével nyilván Orbán Viktor is tisztában van, hiszen 2014-ben annyira túlnyerte magát a pártja, hogy most nehéz lesz azt az eredményt túlszárnyalni. Ha azt vesszük, hogy alig maradt megyei jogú város az ellenzéki pártok kezén, illetve, hogy Budapestet is uralja már egy ideje a Fidesz, akkor azt kell mondanunk, hogy a kormánypártnak fel van adva a lecke.

Egyrészt be kellene vennie két olyan Csongrád megyei várost, melyek nagyon szúrják a szemét pártunk és kormányunk vezetőjének (Hódmezővásárhely, Szeged), másrészt meg kéne tartania olyan fontos bástyákat, mint Pécs, Szombathely, Miskolc, és természetesen Budapest, Ha csak a népszerűségi adatokat nézzük, akkor nem tűnik lehetetlennek ez a küldetés, ám az ördög ezúttal is a részletekben bujkál.

Persze, tudja ezt Orbán Viktor is, ezért küzd kettőzött erővel olyan városokért, melyeket nagyon fontos lenne megtartania, illetve meghódítania.

Ha a Publicus legutóbbi felmérését vesszük, akkor a biztos pártválasztók között 51 százalék adná a voksát a Fideszre, a DK, az MSZP a Jobbik és a Momentum 10-10 százalék körül kapna. Itt nem a pártok közti versenyfutás érdekes, amely csak a legerősebb ellenzéki erő címéért zajlik, hanem az, hogy a maradék 49 százalék begyűjthető egy jól felépített ellenzéki összefogással.

Ennél is fontosabb körülmény, hogy mind a tavalyi parlamenti, mind az idei uniós választás azt mutatta, hogy minél kisebb egy település, annál népszerűbb a kormánypárt. Ez nem volt gond a Fidesznek az előző választásokon, ám most komoly fejfájást okozhat, hiszen nem lehet összehasonlítani annak a súlyát, hogy a kormánypárt behúzta-e Csanádpalotát vagy Baktalórántházát azzal, hogy megtartotta-e Veszprémet vagy Budapestet.

Ha tehát marad az a tendencia, hogy a nagyvárosokban a teljes ellenzéki támogatottság valamivel magasabb a kormány mellett kitartó erőknél, akkor hiába nyeri agyon magát a falvakban, kisvárosokban a Fidesz, a látványos, jobban kommunikálható sikereket az ellenzék gyűjtheti be októberben. Persze, tudja ezt Orbán Viktor is, ezért küzd kettőzött erővel olyan városokért, melyeket nagyon fontos lenne megtartania, illetve meghódítania.

444_12.jpeg

Fotó: 444.hu

Azzal is tisztában van, hogy a Nemzeti Együttműködés Rendszerének lételeme a terjeszkedés, ezért az eddigi pozíciók megtartása sem lenne elegendő ahhoz, hogy a híveik számára a legyőzhetetlenség látszatát közvetítsék. Tudja a Fidesz vezérkara, hogy Orbán Viktor varázsa addig tart, amíg be nem következik egy olyan esemény, mint Törökországban, ahol Erdogan minden igyekezete ellenére elveszítette Isztambult, és ezzel politikája meg is rekedt, és most a meglévő pozíciói megvédésével kell foglalkoznia. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha nagy harcos vagy, az ellenfél számára már az is eredmény, ha egy karcolást ejtsen rajtad, mert ez a kis seb megtöri a legyőzhetetlenségedbe vetett hitet,”   

125 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Ha jól matekozik az ellenzék, jelentős sikereket érhet el az önkormányzati választásokon Tovább
Facebook Tetszik
0
125 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr6915000688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

2019.08.08. 12:45:04

Fasza. Megint legyőztétek a zOrbánt. Lapozzunk.

Ja, és Törökországban az ellenzék nem olyan ezerszer lejáratódott liberofasiszta hulladékokból áll, mint Magyarországon. Ezen túlmenően, pár nagyvárost -mint pl. Isztambul- leszámítva a török vidéken sehol nem rúg labdába. És a török ellenzék is ugyan úgy utálja, a szíreket, a zsidókat, a kurdokat, az amcsikat, a buzikat,, mint a kormánypárt.
Válasz erre 

Cycmen 2019.08.08. 12:45:57

"Jó dolog, ha valaki világcsúcsot fut, ám az egy olyan határ, amit már nagyon nehéz lesz újra átlépnie. Ennek a törvényszerűségnek a jelentőségével nyilván Orbán Viktor is tisztában van, hiszen 2014-ben annyira túlnyerte magát a pártja, hogy most nehéz lesz azt az eredményt túlszárnyalni. "

Akkor most tutira nem fog győzni, éspedig azért, mert már sokszor győzött! Értem!
Válasz erre 

Cycmen 2019.08.08. 12:48:27

"Jó dolog, ha valaki világcsúcsot fut, ám az egy olyan határ, amit már nagyon nehéz lesz újra átlépnie."

Akkor fut egy ugyanolyat! :D Nem a világcsúcsot kell legyőzni, hanem az ellenfelet!
Válasz erre 

Cycmen 2019.08.08. 12:51:18

"HA JÓL MATEKOZIK AZ ELLENZÉK, JELENTŐS SIKEREKET ÉRHET EL AZ ÖNKORMÁNYZATI VÁLASZTÁSOKON"

Az ellenzék egyenlőre a négy alapművelettel küszködik, ahogy elnézem!
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.08. 13:03:23

Azt kell megértenie az ellenzéknek is és minden szavazónak is, hogy ha legkésőbb ősszel nem sikerül megállítani a nertársakat, akkor előbb utóbb mindenki sorra kerül. :-(
Válasz erre 

Cycmen 2019.08.08. 13:14:11

@rdos: "Azt kell megértenie az ellenzéknek is és minden szavazónak is, hogy ha legkésőbb ősszel nem sikerül megállítani a nertársakat, akkor előbb utóbb mindenki sorra kerül. :-("

Rettegsz egy kicsit? Egyébként miben kerültök sorra és addig ki került sorra? Akarsz róla beszélni?
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.08. 13:22:34

@Cycmen: Cica fiú! Mit nem értesz? A mindenkibe Te is beletartozol illetve beletartozhatsz. :-(

Sztálin amikor már elfogyott a rabolható szajré (üzemek, nagybirtok, kisüzem, kisbirtok, 1 személyes pékség paraszti kisbirtok), kiket rabolt el és rabolt ki? :-( A saját eftársait százezer számra.

Az 1személyi 6almi paranoia már csak ilyen. :-( Akarod hogy még beszéljek, vagy ebből is megértetted a sorsod, a sorsunk. :-(
Válasz erre 

Cycmen 2019.08.08. 13:44:50

@rdos: Látom van baj!
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.08. 13:46:31

@Cycmen: Jól látod. :-( Őszig még van remény. :-) Ha meg maradnak a nertársak akkor találkozunk a guálgon. :-(
Válasz erre 

Cycmen 2019.08.08. 14:11:46

@rdos: "Jól látod. :-( Őszig még van remény. :-) "

Akkor őszig még lesz pár jó napod, használd ki! :D Persze a tényekkel ne foglalkozz, hogy esélytelen idiótákkal készül indulni az ellenzék, mert az elrontja az optimizmusodat!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.08. 16:44:49

Lesz pár városa az ellenzéknek, de ezzel nem fog továbbra se labdába rúgni. Ez a lényge: a ballib országrontókat karanténbe kell zárni.
Válasz erre 

Tzp 2019.08.09. 01:54:39

Orbán erejét az erő látszata táplálja. Ha az megtörik, bukik. Mert nincs más, amit felmutathatna.
Válasz erre 

Cycmen 2019.08.09. 10:35:04

@Tzp: "Orbán erejét az erő látszata táplálja."

Huh öcsém, ez nem sikerült túl értelmesre, szerintem hagyd a filozófiát!
Válasz erre 

kunzoo 2019.08.09. 11:05:22

@Tzp:
Sajnos az ellenzéknél az erőnek még a látszata sincs meg. Egyre több helyen lép ki valamelyik ellenzéki párt a megállapodásból. Legutóbb a Momentum.
Válasz erre 

mathuska tudatosvalaszto2018.blog.hu 2019.08.09. 22:48:25

Minden fanyalgonak:eloszor is jo a cikk. A kis telelulesek zomeben fuggetlen jeloltek indulnak, a figyelem egyebkent is a megyeszekhelyekre es a nagyvarosokra iranyul, ahol sok ciklusnyi tapasztalat alapjan az ellenzek lenygesen erosebb. Az idei onkormanyzati valasztason vegre sikerult az osszehangolt egyuttmukodes a legtobb, polikai szempontbol fontos telepulesen, a fidesz ugyan sorra nyerte a valasztasokat, de az eddig sikeresen alkalmazott propaganda mint a migrifobia, sorosberencezes, brusszelezes, ami orszagos szinten mukodott, helyi szinten ertelmetlen es velemenyem szerint hatastalan. A fidesz ezzel nem tudja sorsdontonek beallitani az onkormanyzati valasztasokat, es ezekre a hivoszavakra eezekenyitett hiveket lazba hozni. Budapest (legalabbi a keruletwk tobbsege) egyertelmuen nyerheto, csakugy tobb megyeszekhelyen jo esellyel az ellenzek forditani fog. A fidesz=ov szamara minden veszteseg kudarc, minthogy az ep valasztasok eredmenyevel sem voltak 100%ig elegedettek. Hajra! Kuldjunk be egy gyomrost a ner-nek vegre
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.08.09. 23:10:03

Milyen kis tokmag mar ez a Viktor. Plusz ez a kis senkihazi sal helyett torulkozot tekert a nyaka kore. A kis prolit soha nem tudtak rendes embernek oltoztetni.
Válasz erre 

m54 2019.08.10. 00:28:46

@Cycmen: Hát nem érted??? "Orbán Viktor börtönbe zár, ha ő győz!"
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.08.10. 00:43:49

Én is azt gondolom, hogy az ellenzék ősszel jobban fog szerepelni, mint 14-ben, egyszerűen azért, mert azt a teljesítményt csak felülmúlni lehet. Ugyanakkor, bár a relatíve rosszabb Fidesz-eredmény Orbánnak nyilván nem lesz siker, egy komoly gondját meg fogja oldani: könnyebben tudja majd a meglévő pénzt a fideszes települések között szétosztani. Én például kifejezetten drukkolok Karácsony Gergelynek, mert ha ő nyer, több pénz jut vidékre.
Válasz erre 

Bambano 2019.08.10. 05:07:34

@mathuska tudatosvalaszto2018.blog.hu: hát igen, nálunk is megállapodtak, hogy a momentum meg az lmp a jobbikos jelöltet fogja támogatni.
rotfl. ezeknek teljesen elmentek otthonról.
Válasz erre 

nyerafidesz 2019.08.10. 05:16:36

@rdos: Ezzel csak az a bibi, hogy a baloldal az, aki rátámad a sajátjaira. Sztálin, Lenin, Rákosi, stb.
Válasz erre 

nyerafidesz 2019.08.10. 05:21:15

@Tzp: Talán annyit, hogy a költségvetés sohasem volt ilyen jó helyzetben, a reálbér több mint kétszerese a 2010-esnek, van munka dögivel, a fiatalok brutális támogatást kapnak, és Orbán az, aki folyamatosan emeli a minimálbért.
És ha ezt még összehasonlítjuk a baller kormányok teljesítményével, akkor jól látjuk, hogy Orbán a faszoskodás ellenére is nagyságrendekkel különb bármelyik ellenzéki politikusnál. Hajrá Fidesz!
Válasz erre 

Pierr Kardán 2019.08.10. 06:15:07

@nyerafidesz: Hitler baloldali lett volna ?!?! Mert ő is csinált egy Kristályéjszakát...
Válasz erre 

Fülig José 2019.08.10. 06:17:05

@nyerafidesz: szép munka elvtàrs, ráadásul ilyen korán...megint hétvégés vagy f.szopó?
Válasz erre 

Pierr Kardán 2019.08.10. 06:20:02

@Pierr Kardán: Bocsánat, volt Kristályéjszaka is, de az más volt. Hitler a Hosszú kések éjszakáján számolt le a saját hívei egy részével.
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.08.10. 06:48:49

@nyerafidesz: "a reálbér több mint kétszerese a 2010-esnek, van munka dogivel"
Ebben a temaban egyik karamtarsad alkotott nagyot, aki teljes meggyozodessel allitja, hogy az utcaseprok bere 308e. Arra persze o sem tudta a valaszt, higy akkor minek a sok kozmunkas, aki utcat seper havi 70-ert. Csavaros eszjarasa van a fideszgyoker fajtadnak, az egyszer biztos.
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.08.10. 06:53:24

@nyerafidesz: "Ezzel csak az a bibi, hogy a baloldal az, aki rátámad a sajátjaira."

Ezek a baloldaliak voltak azok, akiket a tortenemkonyvek alapjan horogkeresztenyeknek ismerhetunk.
Grat balfasz, sokan nyalnak melyre, te ezek kozott is igazi elmunkasnak szamithatsz. Pancser!
Válasz erre 

csobi2011 2019.08.10. 07:30:42

A cikk alapfeltevése butaság. Azért mert a fidesz elveszít néhány várost vagy a fővárost, még nem történik semmi változás. 2022-ig zsebben van a kétharmad, utána pedig megint nyernek a vidéki szavazatokkal. Ennyi. Már a 2018-as választásokon is az ellenzék vitte el a fővárosi mandátumok többségét és mégis kétharmada lett a fidesznek.
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.10. 08:58:24

@nyerafidesz: Köteles dagilaci tviszteltházelnökúrt idézem nem túl pontosan, túl kedves vezetőnk kapcsán.

Ifjúkomenyista komisszárból nem lesz szalonna. :-(
Válasz erre 

Fülig José 2019.08.10. 09:12:19

@csobi2011: ". Azért mert a fidesz elveszít néhány várost vagy a fővárost, még nem történik semmi.."
pontosan. majd ha talppal felfelé égő benzinbe lógnak, akkor lesz változás. sajnos a mucsaparaszt tulokmagyar csak mucsaparszt tulokmagyar lesz akkor is, a következő brigád ugyanúgy (ugyanígy) megmalmozza.
Válasz erre 

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.08.10. 09:13:55

@MAXVAL bircaman közíró: Néhány nagyvárosban sztem is ellenzéki győzelem lesz. A győztes jutalma várhatóan az lesz, hogy városa távolabb kerül a húsosfazéktól.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.10. 09:16:48

@Fermentátor:

S ez így helyes.

Aki ballib polgármestert választ, az kérjen pénzt Sorostól.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.10. 09:18:30

@Fülig José:

Ez van, a kisembert nem fogják tudni ismét átverni gazdáid. Törődj bele...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.10. 09:20:55

@Sir Galahad:

Télinapforduló Geri(nctelen) győzelme tragédia lenne.
Válasz erre 

szalmakazal 2019.08.10. 09:29:12

Szegeden 17 éve a Botka a polgármester, és az is lesz továbbra is. Jelenleg a helyi fidesznek nincs önálló jelöltje ekkora városban, amely tele van értelmiségi emberekkel, hanem egy milliárdos vállalkozó mögé állt, mint támogató. Itt, Szegeden a fidesz városi elnöke egy romániai magyar kézilabdás sportoló, mert helyi normális ember nem vállalta ezt a posztot. Ennyit egy helyi választási küzdelemről.
Válasz erre 

Cycmen 2019.08.10. 09:43:48

@Pierr Kardán: " Bocsánat, volt Kristályéjszaka is, de az más volt. Hitler a Hosszú kések éjszakáján számolt le a saját hívei egy részével."

Igen, de ebből mi következik? Akarsz valamit mondani is? A belső leszámolások az emberiség történelmének szerves részei, mindig voltak, mindig lesznek!
Válasz erre 

Cycmen 2019.08.10. 09:55:39

@szalmakazal: Ha Botka 17 éve polgármester, akkor nyilván tud valamit, ezek után nem is érdemes a kompetenciáját tagadni! Tudod mi a baj? Botkát a sajátjai többször alázták meg, többször nyírták ki országos szinten, mint a Fidesz! Ne magyarázz "román" fideszes elnökről, nagyvállalkozó fideszes jelöltről, hanem ezen gondolkodj el! :DDDDDDDDDDD
Válasz erre 

morph on deer 2019.08.10. 09:58:11

@Blogolo Blogi:
“sal helyett torulkozot tekert a nyaka kore.”

Az viszont igéretes, hogy már próbálkozik a hurokkal!
Amilyen kitartó, én biztos vagyok benne, hogy előbb-utóbb sikerülni fog. Ha mégsem, akkor ezrek tudnak a segítségére sietni, akár egy szempillantás alatt, szóval fog az menni..!
Válasz erre 

morph on deer 2019.08.10. 10:09:31

@rdos:
“Ifjúkomenyista komisszárból nem lesz szalonna. :-(”

De azért meg lehetne próbálni, hátha sikerül! Aztán ha nem, hát nem, - komposztnak még úgy is jó, és több haszna is van...
Válasz erre 

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2019.08.10. 10:37:25

Nini, itt a szegedi kukkintós!

Hát ezt hogy intéztetek el?

Böfff.
Válasz erre 

Lehetnék én is 2019.08.10. 10:52:08

@mathuska tudatosvalaszto2018.blog.hu: azt mondod végre sikerült az összehangolt ellenzéki együttműködés...
ez legalább két helyen téves
a választásokig van még 2 hónap, addig zeke az együttműködés-kezdemények nagyrészt széthullanak, ha majd a közös jelöltek miatti visszalépésekből egzisztenciális córesz lesz sokaknak, éa ezek a visszalépések, nem elindulások vissza fognak ütni a listás helyeknél (ti. ki a tököm akar olyan lista mellé állni, amelyik vezetője el sem indul)
Nem mellesleg sikerről talán a választási eredmények tükrében kellene beszélni. Az EP választásokon is volt olyan választási pártszövetségetek, amelyik büszkén felvállalta a közös pártszövetséget, el is ért 6%-ot. Részsikeretek ott lehet, ahol beálltok a Feribohóc mögé
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.08.10. 10:54:51

@MAXVAL bircaman közíró: Nekem miért? Én nem élek a fővárosban, nekem mindegy, ki ott a főpolgármester. Viszont ha Geri lesz az, Budapest nemigen fog pénzt kapni és több jut a vidéknek.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.08.10. 10:56:36

Szegeden változás kéne mert Botkáék belekényelmesedtek a 17 évbe. Nincs gazdasági stratégia, nincs vízió, csak a bullshit.
Sokaknak elege van, de eddig nem volt alternatíva, ezért el se mentek szavazni. Meglátjuk mi lesz...
Válasz erre 

Cycmen 2019.08.10. 11:02:37

@morph on deer:

"@Blogolo Blogi:
“sal helyett torulkozot tekert a nyaka kore.”
Az viszont igéretes, hogy már próbálkozik a hurokkal!"

Figyu, tudom hogy nálatok nagy eséllyel melléfogás a józan észre apellálni, de próbaképpen belegondolnál, hogy mennyire pitiáner egy sálkötési módon humorizálni ilyen módon?
Válasz erre 

chrisred 2019.08.10. 11:37:28

@MAXVAL bircaman közíró: És az adóját is neki fizesse?
Válasz erre 

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2019.08.10. 11:50:54

Én ellenzéki szavazó lennék, de kérdem Uraim és Hölgyeim a jelenlegi palettán van-e ellenzéki párt? Ugyanis akik valóban ellenzékiek lennének (LMP, Jobbik) azok a túlélésért küzdenek, a többiek pedig érdekelt a NER fenntartásban... ennyi
Válasz erre 

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2019.08.10. 11:50:56

Én ellenzéki szavazó lennék, de kérdem Uraim és Hölgyeim a jelenlegi palettán van-e ellenzéki párt? Ugyanis akik valóban ellenzékiek lennének (LMP, Jobbik) azok a túlélésért küzdenek, a többiek pedig érdekelt a NER fenntartásban... ennyi
Válasz erre 

Wildhunt 2019.08.10. 12:03:25

@Pierr Kardán: A szocialista szerinted mióta NEM baloldali?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.10. 12:27:55

@Sir Galahad:

Én se élek ott, de a szülővárosom.
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.08.10. 12:42:16

@MAXVAL bircaman közíró: Én meg csak koncertekre járok néha oda, szóval tőlem nyugodtan megválaszthatják Karácsonyt. Mondom, mi vidékiek jól járnánk.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.10. 12:55:39

@chrisred:

nem.
Válasz erre 

Kivlov 2019.08.10. 13:00:55

Hajrá Viktor!
Válasz erre 

Kivlov 2019.08.10. 13:02:51

@Brigante:
Én is az lennék, ha volba egy klasszik, gazdaságilag is jobboldali párt. Na, ilyen az elmúlt 30 évben sem volt és most sibcs. Úgyhogy marad a legkevésbé rossz: a fityisz.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.10. 13:04:54

@Sir Galahad:

Nem, mert Bp. egy jelkép.
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.08.10. 14:12:30

@MAXVAL bircaman közíró: Kit érdekel ez vidéken? :)
Válasz erre 

chrisred 2019.08.10. 14:23:32

@Sir Galahad: Esetleg a magyarokat?
Válasz erre 

chrisred 2019.08.10. 14:25:34

@MAXVAL bircaman közíró: Akkor ezt túltárgyaltuk, a polgárok adójából az önkormányzatoknak járó pénz nem kegy, hanem kötelesség a központi kormányzatnak.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.08.10. 14:54:34

@Sir Galahad: Jaja, nem tudom mit szólnának ha vidékről koncertre, meg nyaralni járnának a fővárosba. Mert most kb. Fordítva van :)
Tovább kell folytatni a decentralizációt és ebben Karácsony megválasztása segíthet :)
Válasz erre 

vajdasagi 2019.08.10. 15:00:53

@MAXVAL bircaman közíró: @Sir Galahad: Budapest necsak egy jelkép. Hanem itt van aráynaiban a legtöbb művelt ember. Meg a legtöbb jómódú ember. Ez a város sokkal kozelebb van egy Frankfurt vagy egy London mentalitásához, mint az ország egy kisvárosának a mentalitásához. Budapest világváros. És nem is kell nekünk az állam alamizsnája. Dolgozunk, szellemi terméket exportálunk, megélünk belőle elég jó. Állami alamizsnáért segget nyalni: ezt tegyék a kevésbé életképesek. Ti is szégyellhetitek magatokat, hogy a kormányra így tekintetek.
Válasz erre 

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.08.10. 15:10:34

@szalmakazal:
Magyarul egy disszidált román.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.08.10. 15:21:13

@vajdasagi: Budapestbe már Kádárék lapátolták a pénzt évtizedekig, mert f@stak egy újabb '56-tól, ezért tartották kiváltságos helyzetben. A rendszerváltás utàn önjáró lett, most meg már neki kell segíteni a vidéken aminek rovására fejlődött az utóbbi 50-60 évben. Mert már világváros és Ez pont elég...
Válasz erre 

2019.08.10. 15:28:29

@rdos:

Remélem nem pattant meg s fejedben semmi, míg ezeket a magvas gondolatokat kipréselted az egybites agyadból.
Válasz erre 

2019.08.10. 15:29:37

@Fülig José:

Lásd mint fentebb.
Válasz erre 

2019.08.10. 15:35:52

Budapest egy szimpla liberofasiszta város, ami nagyon megérdemelné a jóllakott napközis sekkfejet, kiskarácsonyt.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.08.10. 15:51:16

Ha jól matekozik az ellenzék? Eddig mit csinált? Matekozott. Csak szarul. De ha most jól... ha. Megnyugtató.
Válasz erre 

Visceroid 2019.08.10. 16:08:28

Követelem a kommentelhetőség letiltását, azon kívül a postra mutató link eltávolítását az Index címlapról! A politikai hangvételű cikkeknek nincs helye az újságokban! Nagyra becsült vezetőinket tessék nem kibeszélni, ők tiszteletet és megbecsülést érdemelnek, annyi jót tettek az országért!
Válasz erre 

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.08.10. 16:12:15

@nemecsekerno_007:
Te ostoba faszkalap, Budapest tartja el az egész országot.
Ha minden Budapesten befolyó adó a városnál maradna, ahogy ez tisztességes helyeken szokás, ahol nem egy elmebeteg cigány a miniszterelnök, nem kellene az államtól pénzt kérnie, viszont akkor a tyúkszaros faludban éhen döglenétek.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.10. 16:35:38

@nemecsekerno_007: Összekevered Sztálinvárossal és társaival. Budapestbe már egy évszázaddal Kádár előtt a saját polgárai lapátolták a pénzt.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.08.10. 16:42:53

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?: A többség dönt, faszkalap. Ilyen a demokrácia. Kicsit több szavazó van vidéken... Eldőlt...
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.08.10. 16:44:39

@chrisred: Ez ugyanúgy igaz a vidéki nagyvárosokra is. Akkor még nem volt ennyire torz az ország gazdasági szerkezete...

Többen élnek vidéken és a többség dönt. Ilyen a demokrácia...
Válasz erre 

Lehetnék én is 2019.08.10. 16:53:21

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?: tévedsz, komám
nem a Budapesten befolyó, hanem azt ott megtermelt adóhoz lehet köze a vízfejnek, a többihez nem.
Pl 200 fős vidéki gyártóbázis, budapesti iroda, budapesti nagyadózós adószám, budapesti adó. Holott csak azért van budapesti iroda és adószám, mert ezzel a létszámmal, árbevétellel ott még ellenőrizni sem fogják, vidéken meg évi 6 hónapot ülne a nav a nyakukon. Kapisgálod?
Válasz erre 

Lehetnék én is 2019.08.10. 16:54:50

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?:
melyik országnak van elmebeteg cigány miniszterelnöke?
Onnan menekülj, vazze, nem jó hely.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.08.10. 17:06:36

@Lehetnék én is: Ja páran azt hiszik, hogy Budapestnek van egy országa. Amúgy köszi, hogy árnyaltad a képet!
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.08.10. 17:52:15

@vajdasagi: Az az alamizsna a befizetett adókból van, úgyhogy semmi okunk szégyenkezni.
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.08.10. 17:55:37

@chrisred: Dehogy. Pont azt mondom, hogy bennünket nem zavar.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.10. 18:03:50

@Sir Galahad: Mármint a vidékieket. Egy magyar ismeri a saját országának fővárosát.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.10. 18:05:55

@Lehetnék én is: És az ellenkezője is, az a cég, amelyik Budapest nélkül csődbe menne, de a székhelye adózási okokból valami vidéki porfészek.
Válasz erre 

kiskutyauto 2019.08.10. 18:23:52

Szarbánnak már leginkább csak arra kell figyelnie, honnan jön a tetves, retkes pofájába a golyó...
Válasz erre 

body_andras 2019.08.10. 18:40:34

Budapesten KariGerinek köszönhetően fölényes Tarlós győzelem lesz és elsöprő közgyűlési többség a fidesznek, az összefogásos bohóckodást a szavazók csúnyán meg fogják büntetni. Majd ha az mszp és a dk eltűnik a Föld színéről, akkor fogja őket a fidesz is követni.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.08.10. 18:42:38

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?:
Budapest tartja el az egész országot? Tényleg? Oszt milyen lett a rozs, meg a búza termés? Honnantól Budapest a Budapest? A jól tejelő periféria Budapest, a nem az meg vidék? A sok szaros agglomerációs meg milyafaszomat keres ott, tartja a markát? A hülyegyerek, meg leány is könyöradományért megy az nagy székesfővárosba a sok okos pesti embör mellé faluról, meg tanyáról mi, hogy eltartsák?
Budapest egy túlhízlalt egészségtelen kosztanya. Az ország fővárosa. De nincs főváros ország nélkül.
Válasz erre 

Cycmen 2019.08.10. 19:01:19

@kiskutyauto: "Szarbánnak már leginkább csak arra kell figyelnie, honnan jön a tetves, retkes pofájába a golyó..."

Ahogy nézlek, te ha fegyverhez jutnál, magadat lőnéd agyon véletlenül! :D
Válasz erre 

hoplita 2019.08.10. 19:02:50

@Cycmen: Csá köcsög....
Gecinyelő kurvanyád jól van?:))))
Baszod te rendesen, vagy mán ezt is másra hagyod?:)
Válasz erre 

hoplita 2019.08.10. 19:04:12

@Cycmen: Csá köcsög....
Gecinyelő kurvanyád jól van?:))))
Baszod te rendesen, vagy mán ezt is másra hagyod?:)
Válasz erre 

hoplita 2019.08.10. 19:08:06

@kiskutyauto:
Cigánynak nem jár golyó, csak életlen késsel belezés, baszki.:)
Válasz erre 

hoplita 2019.08.10. 19:41:58

@BiG74 Bodri:
A búzatermés egy szó, műveletlen fityiszgeci.:)
Válasz erre 

R O B I 2019.08.10. 19:57:53

Szeged egykor magyar város volt. Jelen állapotában inkább vitték volna el a szerbek, vagy a románok és maradt volna meg helyette Szabadka, vagy Nagyvárad.
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.08.10. 20:08:37

@chrisred: A vidékiek jobban ismerik a fővárost, mint fordítva.
Válasz erre 

Cycmen 2019.08.10. 20:27:13

@hoplita: Nyugi köcsög.
Válasz erre 

hoplita 2019.08.10. 20:40:16

@Cycmen:
Ezt én szoktam neked mondani, amikor rögtön utánam akarod baszni a kurva anyádat.:DDD
Válasz erre 

Cycmen 2019.08.10. 21:01:23

@hoplita: Ahha, persze! Látom nem fejlődtél semmit!
Válasz erre 

vajdasagi 2019.08.10. 22:53:14

@Sir Galahad: De még mennyire van okod a szégyenkezésre. Te azt hiszed, hogy rendben van, hogy amelyik város bepucsít a kormánynak, az több juttatást kap a kormánytól. Kurvára nincs rendben. Pont azért, mert az a mi adónk. Tehát amikor azt sugallod, hogy szavazzunk a NER hatalmasaira azért, hogy több juttatást kapjunk a kormánytól, akkor tényleg szégyenkezhetsz.
Válasz erre 

vajdasagi 2019.08.10. 23:03:04

@BiG74 Bodri: Nagyon fogalmatlan vagy. Vagy mondhatnám úgy is: az utolsó 200 év történéseit nem vetted észre a világban.
Eltartani önmagad és másokat manapság nemcsak úgy lehet, hogy megtermeljük a búzát meg a kukoricát és etetjük a disznót, majd levágjuk. Sokkal jobban eltartja magát ma egy olyan, aki jól tud angolul és a GE budapesti irodaházából valami külföldieknek könyvel, tervrajzokat készít, programokat ír, stb. Ezek munkája során ömlik a pénz az országba, és abból aztán nemcsak Budapest él jól, hanem jut ebből a vidéknek is. Aztán az lenne jó, ha Te is ott vidéken fejlesztenéd magad és versenyképessé válnál a világ más népeivel. De sajnos ezt nem látni még. Talán most, hogy a normális iskolákat lassan bezárják, és csak egyházi iskolák lesznek, talán most többet fogsz tanulni. Vagy ha te nem, akkor legalább majd a gyerekeid.
Válasz erre 

vajdasagi 2019.08.10. 23:07:58

@nemecsekerno_007: Nagy marhaságot írtál komám. Budapest már akkor világváros volt, amikor Kádár még nem született meg. Te nagyon nem ismered ám a világot.

Ha heccelni akarnálak, akkor akár azt is mondhatnám, hogy Budapest már akkor világváros volt, amikor német volt a város hivatalos nyelve. Ahol az első magyar nyelvű beadványt éppenséggel egy román ügyvéd merészelte beadni a városatyáknak. Ahol az épületek többségét szlovák építőmunkások építették, és a németek mellett zsidók pénzelték. Méghogy Kádárék.
Válasz erre 

vajdasagi 2019.08.10. 23:14:49

@nemecsekerno_007: Még annyit: az ükapám Délvidékról járt fel kubikusként dolgozni Budapest építésénél 1900 környékén. Tősgyökeres magyarként mégiscsak jól emlékszik a családunk, hogy amikor beteg lett és nem volt pénze, és persze akkor betegbiztosítás sem létezett, akkor a budapesti zsidó kórházban gyógyították meg, mert egyébként meghalhatott volna. Az hogy vidéken többen élnek, az kétségtelen. Csak tudod, azokat könnyebben átbassza a mostani kormány, illetve ők ott a meghunyászkodóbbak. Ha Neked ez egy érv a NER mellett, akkor én meg megvetlek.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2019.08.10. 23:19:07

@nemecsekerno_007: Ja, karigeri végre leépíti Bp_et. A sok köcsög airbnbs meg keressen egy másik várost. Végre mérséklődnek az ingatlan árak a fővárosban.. :)
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.08.10. 23:36:15

@hoplita: "Ezt én szoktam neked mondani, amikor rögtön utánam akarod baszni a kurva anyádat.:DDD"

Tevedsz. Cicafiu tajtbuzi, max a faterjat dugna. Az anyjat meg bottal sem piszkalna a beteg allatja.
Válasz erre 

morph on deer 2019.08.11. 01:02:06

@Quercus Maximus:
“még az unokáitok is tusványosi Orbán beszéden nőnek föl.”

Kaja helyett, mert addigra már más nem is lesz amin felnőhetnének.:(
Válasz erre 

gigabursch 2019.08.11. 09:32:35

Vihar biliben.
Egyébként meg kíváncsi leszek az újabb ellenzéki számmegmagyarázásra.
Válasz erre 

gigabursch 2019.08.11. 09:35:37

@Blogolo Blogi: de még így is kimagaslik a Rákosi => Grósz csürhéből.
Válasz erre 

gigabursch 2019.08.11. 09:42:53

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?:
Ja, persze. Még a kenyér is a Váci úti búzából lesz...
Ja, nem...
Válasz erre 

gigabursch 2019.08.11. 09:47:06

@vajdasagi:
Ki kit tart műveletnek.
A sipuccai hőbörgők nem műveltek. Tahók.
A Krausz Gedeon féle hisztis picsák sem műveltek, csak tahók.
A momentumos senkik sem műveltek, pusztán csak gerillák.

Ellenben Símagöröngyös alsón Téri néni és Józsi bácsi, aki alighanem tisztában van az élet dolgaival, iskola ide-oda messze műveltebb.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.11. 09:49:23

@Sir Galahad: Mármint vidéken jobban ismerik azt az egy települést, mint a pestiek a többi háromezret? Minden bizonnyal.
Válasz erre 

chrisred 2019.08.11. 09:51:38

@gigabursch: Nem, az ukrán búzából sütik az albán pékek.
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.08.11. 10:13:19

@chrisred: Inkább úgy mondanám, a vidékiek jobban ismerik a fővárosi légkört, az ottani emberek mentalitását, mint fordítva.
Válasz erre 

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2019.08.11. 10:30:33

Ennyi a lényeg, a többi maszlag:
https://1drv.ms/x/s!AqNkDj2dAPV21G38ItwqqEw-st5x
Válasz erre 

enrikokaruszo 2019.08.11. 12:18:30

szóval, a karcolgatást tűzték ki célul a fiúk
legalább helyükön kezelik magukat
Válasz erre 

kolomparlole1114 2019.08.11. 21:19:55

"ha nem esnek szét októberig az ellenzéki választási szövetségek"

De mint tudjuk szét fog. Az ellenzék nem is akar nyerni. Az LMP ,s a Mi Hazánk a fideSS végrehajtó szervezetei, a pértutasításoknak megfelelően senkivel nem fogdosódnak össze, céljuk a zavarkeltés (most akkor lesz összefogás vagy nem, a hetente változó álláspontot már a szavazók se tudják követni, ez a fideSS célja). Az MSZP is gyanús, mindig olyan jelölteket állítanak akik full esélytelenek, de még azokat is hamarabb vonják vissza minthogy belehöröghetnének a mikrofonba egyet. A DK úgy finnyáskodik a kézfogással mintha lenne kiből válogatnia (ez túl náci, az túl zöld, az túl akármilyen).

Már 2 választást eljátszottak ezzel, higgyünk még nekik 3.szorra is? Persze az alternatíva nem a fideSS, hanem valami teljesen új. Az MSZP-nek vége, a régi komcsi elvtársakat hagyni kell had éljék végre a nyugdíjasok világát, nem kell megint visszarángatni őket a temetőből, fiatal, új arcok kellenek, akik értik az idők szavát, és nem frakciózgatni, felszólalgatni, zászlót lengetni akarnak teljesen hatástalanul, kiröhögve, hanem akik rárugják az ajtót a fideSStolvajokra, és visszaveszik a lopott közvagyont, az elkövetőket pedig minimum TÉSZ-re, de akár lámpavasra juttatják. És ehhez ha kell, nyugodt szívvel átlépnek a fidesz házi"törvény"ein, mert azok nem a magyar népé, tehát érvénytrelenek. Van ilyen?

Ez az ígéret lett volna a Jobbik, amíg szét nem verte a fideSS, a radikálisabb része, amelyiktől a hatékony problémamegoldás várható lett volna sajnos bebizonyította hogy nem érdekli őket a haza, csak a hejhitlerezés, zsidózás, egymás faszának szopkodása haveri körben (mertszélesebb néptömegek erre kurvára nem kíváncsiak). A maradék Jobbikról meg aztr se tudni él-e még. Ha az is beáll az MSZP féle "frakciózgassunk píszí módon" világba, akkor mindegy is. A radikalizmusra szükség van, csak nem hejhitlerezésre kell fordítani, hanem a hazaáruló tolvajok elkergetésére,.Hát egy ilyen párt kéne ide, és mindenkinek arra szavazni, a többi meg dögöljön meg ellenzékestül, fideszestül. Ha nincs, akkor meg mit sírunk? Sírva vigad a magyar - tartja a mondás, és hát láthatóan tényleg élvezzük hogy kifosztanak minket és mások híznak a mi pénzünkön. Ha nem vagyunk képes tenni ellene, akkor jó ez így. Persze ilyen alapon bármi jó, akár a románok is j9hetnek a Tiszáig, vagy Hegyeshalomig is, ezért nem kár.
Válasz erre 

Tzp 2019.08.11. 21:20:45

@nyerafidesz:

"a reálbér több mint kétszerese a 2010-esnek"

A reálbér most érte el a válság előtti szintet... nagyon képben vagy a valósággal :)
Válasz erre 

kolomparlole1114 2019.08.11. 21:28:29

"a Nemzeti Együttműködés Rendszerének lételeme a terjeszkedés"

A vesztés is ugyanolyan jó neki, akkor ki lehet paterolni egy pár ingyenélőt hogy mostantól neki se kell fizetni, hiszen mire fel.
Válasz erre 

kolomparlole1114 2019.08.11. 21:31:58

@Tzp: Legutóbb a rendőröknek emelték a fizetését úgy ahogy a tanároknak anno: behazudtak 50%-ot, annak a fele volt valódi emelés, a többi inflácviókövetés 5-6 éven keresztül. És most megint ott tartunk hogy lehet előlről kezdeni az emelést, mert már megint nem ér semmit a pénz. Ézért is pattannak le olyan nagy ütemben a rendőrök is, mint az orvosok, ápolónők, tanárok.
Válasz erre 

kolomparlole1114 2019.08.11. 21:34:46

" Orbán Viktor varázsa addig tart, amíg be nem következik egy olyan esemény, mint Törökországban, ahol Erdogan minden igyekezete ellenére elveszítette Isztambult, és ezzel politikája meg is rekedt"

Ugyanmár... Addig tart, amíg ki nem rugdossuk a Parlamentből. Ezeknek elég annyi hogy 40%-ra kékcédulával behazudnak 2/3-ot. Amíg nem KÖTELEZŐ eltakarodniuk, addig maradnak - a nép ellenében is. Mint Rákosi apjuk.
Válasz erre 

ételizésítő 2019.08.17. 02:49:49

@Lehetnék én is:
Magyarországnak. Úgy hívják, hogy O1Gecigány Viktor.
Válasz erre 

ételizésítő 2019.08.17. 02:59:14

@BiG74 Bodri:
Segfejkém, ha nem kapnának kurva magas támogatást (hektáronként 70 ezer Ft, + még egyebek) a mezőgazdaságban dolgozók, éhen döglenének. Szóval bizony, őket is Budapest tartja el.

@gigabursch:
Seggejkém, a fentiek neked is szólnak.
Magyarországon ma a mezőgazdasági termelés ráfizetéses, adóforintokból meg EU-s pénzekből van fenntartva. Olcsóbb lenne, ha megvennénk a búzát, tejet, húst, dinnyét máshonnan.
Amikor néhány áruház ezt megteszi, akkor meg háborog a kurva drágán termelő magyar paraszt meg a hozzád hasonló sok városi tahó, hogy de miért nem a magyar terméket veszik a boltok?
Azért, baszd meg, mert drága. És sokszor a minősége is szarabb.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.08.17. 09:04:52

@ételizésítő:
Hát persze, hogy olcsóbb lenne, ha máshonnan vennénk, persze. Onnan ahol eleve magasabb a támogatás vagy ahol évtizedekkel ezelőtt már modernizálták a mezőgazdaságot, így most előnyben van. Ezért aztán logikus, hogy a meglévő mezőgazdaságot is hagyjuk a picsába.
Seggfejkém, amit nem értesz, hogy Budapest nem önmagától lett ilyen, hanem egy erőltetett iránytól. De jelenleg is lófasz lenne önmagában, ha nem lenne honnan felszívni a munkaerőt, ha nem lenne hova terjeszkednie.
Ráadásul egy rohadt nagy baromságot nyomatsz, mikor szembe akarod állítani a fővárost a vidékkel. Ami Budapesten termelődik az nem csak a város érdeme, hanem az országé is. Ha a politika úgy döntene,hogy a fővárosból el visz vidékre egy csomó dolgot, akkor meg az lenne a konklúzió, hogy nem is kell Budapest? Meg a faszomat a budapesti felsőbbrendű barmokba!
Válasz erre 

chrisred 2019.08.18. 07:01:50

@BiG74 Bodri: Budapest attól lett ilyen, hogy egy sokkal nagyobb ország fővárosa volt.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.08.18. 07:30:32

@chrisred:
Azon szempontból teljesen mindegy, hogy az a szétválasztás, hogy Budapest tartja el az országot, és hogy jobb lenne vidék nélkül, egy baromság.
Válasz erre 

ételizésítő 2019.08.19. 00:23:53

@BiG74 Bodri:
"Ha a politika úgy döntene,hogy a fővárosból el visz vidékre egy csomó dolgot"
Kevered a komcsi állami rendszerrel, narancskomcsi faszkalap.

Budapesten többnyire magáncégek vannak, meg képzett dolgozók, nem hülyék elmenni Bivalybasznádra, ahol a hozzád hason képezetlen cigányok élnek, és nem lehet velük/veltek semmilyen termelőmunkát végeztetni.

"Ami Budapesten termelődik az nem csak a város érdeme, hanem az országé is."
A hozzád hasonló agyatlan narancskomcsi barmok szerint talán. De magyarázd már el, faszkalap, hogy miért is érdeme a Budapesten megtermelt érték és itt befolyt adó a hozzád hasonló bivalybasznádi kéregető meg segélyen élő cigánynak?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.08.19. 09:55:19

@ételizésítő:
Onnantól, hogy narancskomcsiztál komolytalanná váltál. Osztod az észt, hülyegyerek, de még körülnézni sem tudsz.
Fingod nincs, hogy kinek ugatsz, habzó szájjal, de azért tolod eszetlenül. Ritka nagy ökör vagy, pá!
Válasz erre 

ételizésítő 2019.08.23. 02:49:15

@BiG74 Bodri:
Nem tetszik, ha a neveden neveznek, narancskomcsi faszkalap?
Válasz erre 

2019.08.31. 16:25:30

@nyerafidesz: Mért kell a költséget vetni?

Állítólag az ország szántóterületének egyötöde parlagon maradt az idén, de ezzel nem foglalkozik senki. Az Újságok csak arról írnak, lesz-e az országnak „költségvetése”?
Mi ért kell a költséget vetni? Mi kel ki a költségvetésből? Áremelés! Aztán csodálkozunk, hogy úgy nőnek az árak, mint májusi kukorica, eső után! Mibe vetik a költséget? A hazugság termékeny talajába! Hogyan vetik a költséget? Pénzszórással! Sajnos sokat ellopnak a „vetőmagból”, sokat szórnak szét a semmibe. Ezért a maradéknak jó talaj kell. A Költségvetés talaját mélyenszántó gondolatokkal túrja fel a pénzügyminiszter. Közben arról panaszkodik, hogy sovány az ország lova, és minduntalan beleakad az eke a múlt gyökereibe, az ellenzéki rögökbe! A Fityiszkutya jobboldalról igyekszik levizelni az eketaligát, a kisgazda nagygazda maga szeretné megragadni az eke szarvát. Közben sok korrupciót, hamiskölcsönt, szemetet igyekeznek „beforgatni a szántásba”, hogy az eltűnjék a szem elől! Végezetül félrevezetéssel igyekeznek az egészet „elboronálni”, majd kormánypárti túlsúllyal lehengerezni. Ha ez sem volna elég, kap még egy kis „fejtrágyázást”, hogy megerősödjék a gyöngécske vetés.
Ha odafigyelnek észrevehetik, hogy elmaradt a gyomirtás, (de volt csávából kihúzás), a konkoly, a gabonarozsda elleni küzdelem. Kézi lesz az aratás,(nagy a szemveszteség) sok kézen-közön megy át a termés, sokat ellopnak ismét. Végezetül keserű, és drága kenyeret sütnek nékünk a „költségvetők!
1994. 10. 05. Megjelent az Éjszakmagyarország napilapban, 95. február hóban. Nincs új a nap alatt! Csak a szereplők, a tolvajok változtak.
„Ha a gazda változik is rajta, marad a nyereg a szamáron!”— ókori mondás
Válasz erre 

2019.08.31. 16:30:25

@nyerafidesz: Ódali gondolkodók!

A gondolkodás helye, szerve, az agy vóna ugye. Akinek nincs, vagy „fogyatékos” ”hátrányos helyzetű, az ódalból próbál észt osztani!
Az ódal választása a szerint történik, hogy melyik ódalba volt, vagy lehetne, a hatalom kedvezményezett állatja! Annak lesz feltétlen, elvakult híve, követelője! Az lesz a szent, a hibátlan, az istenített, a bírálhatatlan, elképzelhetetlen jók forrása! Maga a Tök Éj! De ez nem zavarja őt a fényes jövő látásában! Minden sötétséget a másik ódal ármánya okoz! Az takarja el előlők az az Ő napjukat vermesíti el, győzelmi útjukat! Kétségük egy percig nincs! Két seggük van! Egyik fejként funkcionál! Meggyőződésük van! Saját csalhatatlanságukba! Tudják: „Minden meggyőződés ostoba, minden ostoba meggyőződéses!” Bölcsességek könyve is megírja!
Szabó Dezső: Mit jelent ez a jobb és baloldaliság? Azt, hogy az illetők egy az országot érintő egyetemes, vagy részletkérdésekben nem fizikai és pszihikai adottságok összes ismeretéből s a szóban forgó probléma elképzelhető minden hatásából alkotják meg az ítéletüket: hanem egy híg tudományellenes, elemeiben ellentmondó piszkos frázeológia szerint mely őket jobb- vagy baloldaliakká kötelezi” — aszerint, hogy melytől reméli a maga boldogulását, zsákmányát, mondom hozzá én. 100 év óta rágjátok a ló leányka álmát, pejparipa, ezen pipilőjét!
Válasz erre 

2019.09.02. 06:31:42

@nyerafidesz: Mindet el Hívő vagy? Papok, és FIDESZ majma? Remete leveléből Gondolják tán, itt még nem járt másik párt szélhámos, biztos madár vagyok, mint a felettem lakó, fészeklakó, osztán az ű kívánsága szerént fütyűlöm az ő, bül-bül édességű ostobaságát majd! Új, de csak a próbálkozásban, hogyan tudna lopni ő es! (Mer mindöggyik milliárdos lett, politikus gazemberek útjára lépő! Ibolyka, Kuncogó, Ferke, Viktorka! Felsorolni, észbe tartani es nehéz őköt!) Csak be kell ugranom néki, mint békának a vízbe, ha róka közeledtét meglátja! No, azt se mondja Adjonisten, csak azzal kezdi, mit ad, az ő pártja nékem, csak hívének szavazójának kéne lennem, hogy a jelőlő lista pízt felvehesse! Abból juttatna néköm is! No, itt van a döglött kutya elhantolva, vigyorogtam befele magamba! Kibújik a szög a zsákból, mint nőt kívánó vizelője, ha szaporító szándéka felébred!
Azér hagytam, hadd beszéljen. Mög, kíváncsi lettem ű mekkorát mer hazudni? Gondoltam, colostokot kérjem e mindjárt, mint Gazsi cigány. Megmérni, mekkora lóizét fogok én tőlők kapni a szavazatimért! Tudom én, engem néz madárnak, aztán úgy tesz, mint felettem elrepülő. Magasrúl szar le! Szóval szaporodnak, mint patkány a terménytárolóba, betakarítás szagára, ezök meg a választásra! Azt hiszi a sok marha, híg agyú, rögtön elhiszik, amit ű mond, az olyan igaz, mint a LOTTÓ nyeremény biztossága! Tudod, édös egy komám! Ez, a majom, azt se tudja, „Mindenki olyan hülyének néz mást, amilyen maga”! Akkora bátorsággal néz hülyének, majd kiröhögtem a szemibe! Mögtűrtőzttettem magam, ahogy attúl is, belé ne rúgjam a Bódvába!
Válasz erre 

2019.09.05. 05:08:18

@Pierr Kardán:
Te leszel szegényebb kattintós, ha bemásolás nem működik!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard