Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A tévedések elkerülése végett tisztázzuk: Semmi sem ingyenes

A tévedések elkerülése végett tisztázzuk: Semmi sem ingyenes

Választási kampányokban előszeretettel hangoztatják a kormánypártok és a kormány, hogy mennyi mindennel segítették a polgárokat az utóbbi években. Az önkormányzati választás sem kivétel e gyakorlat alól, hiszen az elért eredmények harsogása és a juttatások felsorolása rutinszerű feladat a kormánypárti politikusok részéről. Vendégszerzőnk - aki egyszerűen csak Adófizetőnek nevezi magát - igyekszik tisztázni, hogy a politikusok olyan adományokkal dobálóznak ilyenkor, melyeket tőlünk kaptak. Adófizető az alábbi írásában különleges kéréssel fordul a médiához, az államhoz és minden magyar polgárhoz.

img_6281.JPG

Fotó: Adófizető

Krisztus koporsóját sem őrizték ingyen, tehát ne tegyenek úgy a politikusok, mintha tőlük kaptuk volna a mennyei mannát. Lássuk például a következő híreket: 

 „A kormány támogatásával külföldön tanulhatnak nyelvet a középiskolások”

„Állami CSOK támogatás vehető igénybe lakás vásárlásakor”

“Itt az 59 új autó, amire az Orbán-kormány most milliókat ad. “

“43,3 milliárd forint beruházási támogatást osztott ki a kormány az idén”

“A kormány a 2014 és 2020 közötti időszakban 160 milliárd forintot fordít az egészségügy fejlesztésére”

Ezekkel az a probléma, hogy az államnak, kormánynak nincs pénzt termő fája, saját pénze és minden fenti tétel a költségvetésből, a valóságban az adófizetők által befizetett adóból kerül kifizetésre.

Az adókat büntetés, börtön fenyegetése mellet mindenkinek be kell fizetnie, a behajtást a NAV és a rendőrség biztosítják. A kormány tehát az egyik kezével, elveszi a pénzt, a másik kezével ugyanezt, különböző szempontok szerint szétosztja.

De nézzünk újabb hírmorzsákat!

“Több százezer gyermek kap ingyenes tankönyvet és ingyenes étkezést”

“Hullanak az ingyen milliók a használt lakásokra”

“Megszórja ingyen pénzzel az állam a zártkerteket”

„Ez aztán az ingyen pénz: költséget sem kell igazolni” (a napelemekre)

Teljesen nyilvánvaló, hogy nem létezik ingyen ebéd, ingyen tankönyv, ingyen pénz.

Az azokat előállító cégek az állami költségvetésből megkapják az ellenértéket.

A magyar adófizetők 55 fajta adót fizetnek be az államkasszába/költségvetésbe.

Ezek közül néhány:

  • Világ legmagasabb, 27%-os ÁFA-ja
  • 15 % személyi jövedelemadó
  • 9 % társasági nyereségadó
  • Gépjármű regisztrációs és teljesítményadó
  • Benzin, alkohol, cigaretta jövedéki adó
  • Biztosítási adó
  • Helyi iparűzési adó
  • Autópálya és egyéb útdíj
  • És további 47 féle adó.
  • Ne feledkezzünk el az egészségbiztosítási és nyugdíjbiztosítási járulékokról se

Amikor kenyeret, húst, pelenkát, benzint, bort és egyebeket veszünk, tehát minden nap, fizetjük az adókat.

Az adófizetők adójából fizet a kormány mindent:

  • A kormány által finanszírozott útépítéseket, útfelújításokat,
  • a több 100 milliárd forintért épülő stadionokat
  • a TAO pénzből vásárolt autóbuszokat
  • A Magyar Televízió és rádió (közmédia) 100 milliárd forintos működtetését
  • Az állami és önkormányzati dolgozók, (rendőrök, tanárok egészségügyi dolgozók, stb.) bérét
  • A nemzeti konzultációk milliárdos költségeit
  • A tévében, rádióban, újságokban megjelenő társadalmi célú kormányhirdetéseket
  • A nyugdíjasoknak adott étkezési és rezsiutalványokat
  • Az 50 milliárd forintba kerülő vadászati világkiállítást
  • A Magyar Turisztikai Ügynökség 300 milliárd forintos Kisfaludy Hotel- és Panziófejlesztési Programját

9,8 millió magyar adófizető nevében ezennel tisztelettel kérek minden újságírót, blogírót, politikust, állami és önkormányzati alkalmazottat, hogy a jövőben minden hírben és nyilatkozatban emeljék ki, (ha nem is a címben, de a szövegben) hogy a közpénz kifizetés, az ingyenes, állami-, kormányzati- vagy minisztériumi támogatás az adófizető választópolgárok által befizetett adóból valósul meg.

pestisracok_1.png

Fotó: pestisracok.hu

Kérem, ezzel a szemlélettel kommunikáljanak a jövőben a cikkekben, nyilatkozatokban, a parlamentben és ennek hatására talán fokozatosan tisztulhat a kép és az emberek rájönnek, hogy mindez általuk létezik, és az állam az adófizetők jóvoltából működik. Köszönet illet ezért minden magyar polgárt, akiknek tudniuk kell, hogy a magyar állam az ő vállaikon, áll, így a hálálkodás a kormány iránt hamis illúziót kelt a választókban és a politikusokban egyaránt. 

 Adófizető

 

76 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A tévedések elkerülése végett tisztázzuk: Semmi sem ingyenes Tovább
Facebook Tetszik
0
76 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr1115190240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cycmen 2019.10.03. 14:07:28

Az állam bevételei adókból származnak és ebből gazdálkodik! Köszönjük Emese!
Az meg mindent elmond rólad, hogy milyen célokra elköltött pénzeket kifogásolsz, és hogy írják oda, hogy honnan van! Majd odaírják a nevedet egy parkban álló kukára, hogy az tőled van, szerintem sokkal több nem jön ki az adódból!
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.03. 14:11:09

Egyébként a poszt közvetett elismerése annak, hogy a régi kormányokkal ellentétben ez a kormány egészen jó dolgokra költ! és így veszélyes népszerűsége tesz szert! Felháborító mi?
Válasz erre 

havrilla 2019.10.03. 15:09:09

És mi a probléma? Így működik egy normális állam a világon mindenhol.
Na, ettől a cikktől sem lesz kevesebb szavazója a Fidesznek.
Válasz erre 

CM2131 2019.10.03. 17:42:42

Nahát, nem mondod, adót kell fizetni? Jó példákat hoztál fel, hogy ez a kormány legalább nem herdálja/lopja el az egészet mint a balosok tették, hanem értelmes célra is fordít belőle.
Vagy azt akarod mondani, hogy amikor 25000 volt egy iskolai könyvcsomag, akkor nem fizettünk adót?
Válasz erre 

Che21 2019.10.03. 17:43:53

Érdekes, az hogy az EU baszott nagy táblákkal kiíratja mindenhova, hogy az EU támogatásával épült, az nem zavarja a cikkírót.

Tessék mondani, az EU-nak van "pénzt termő fája"?

Mert ha nincs, akkor várom a hasonló cikket a folyamatos EU kampány miatt.
Válasz erre 

hümhüm 2019.10.03. 18:03:36

@ Adófizető: Szerintem az "ingyenes" illetve az "ingyenesen" szavak használata nem helytelen, mivel azok számára ingyenes, akik kapják (pl. tankönyv, tanulók étkezése stb.) Ebbe kár belekötni, csak üres szőrszál hasogatás az egész.
Azt írod: "Autópálya és egyéb útdíj", az adók között!!!?? Bocsesz, de ez baromság. Az autópálya- és egyéb útdíj nem adó, hanem ugyanolyan használati díj, mint a villamos energia használatáért fizetett díj. Szerinted az autópálya ingyen épült, és költségmentesen lehet karbantartani, felújítani?
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.10.03. 18:51:32

Nem a kormány v. az állam hanem az adófizetők egy része.
Ezt munden politikusnak tudatosítani kéne, különösen azoknak akik a szociális demagógiát tolják...
Válasz erre 

morph on deer 2019.10.03. 19:26:32

Az eddig megjelent kizárólag fidesztálibok szives tudomására:
Az adó annak befizetése után KÖZPÉNZ, tehát mindnyájunk közös vagyona!
Ennek megfelelően az NEM a mindenkori kormány tulajdona, mivel a kormány csak vagyonkezelő, amelynek munkaköri feladata a KÖZPÉNZnek a köz érdekeit legjobban szolgáló módon való felhasználása!

Tehát NEM a miniszterelnök hobbyjának támogatására való, SEM a saját- és családja vagyonának gyarapítására, SEM pedig az adófizető köznép, - azaz én-te-ő - cselédsorba kényszerítésére, mert az NEM az övé!

Fogjátok, agymentes orbánhitűek?

Hogy “máshol is így van”?
“Máshol“ lehet, de civilizált európai országokban meg NEM!

Mivel ott fillérre elszámolnak a rájuk bízott pénzzel, - hiszen ott SEM az övék, - és ha nem stimmel, vagy nem arra ment, amire kellett volna, akkor repül az érdekelt, vagy megy az egész kormány!

Ugyanis Európában NEM uralkodót választ a nép maga fölé, mint itt a balkánon, hanem ügyintézőt, akinek a rábízott feladat ellátása a dolga!

Hülyék, mi?
Mikor ők is választhattak volna egy felcsúti bugrist, aki cselédnéppé akarja alakítani a saját nemzetét, ráadásul a cselédek pénzéből, - de ez valahogy arrafelé nem megy. Tudom, mert jó harminc évig éltem innen Nyugatra.

Mert ehhez ilyen győköttagyú, talpnyaló cselédnép kell, mint ti vagytok!
Gratulálok!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.10.03. 19:27:29

Áááá... látom a narancstálibok semmi kivetni valót nem látnak abban hogy a Fidesz a közös kasszából kampányol.
Válasz erre 

morph on deer 2019.10.03. 20:46:54

@quercuserdész:
“ arra a kormányra elmondható, hogy Isten kiválasztottja.”

Aha. Melyikre gondolsz a sok közül, megmondanád? Tudod: Allah, Jahve, Elohim, Krishna, Akal Purakh, Rama, whatever...

Esetleg “viktor”?
Ha már hithű orbánhitű narancstálib az ember, hát nem?
Szóval?
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.10.03. 21:18:25

@morph on deer: A befizetett adó lehet, hogy közpénz csak nem költheti akárki, akármire. De a lényeg inkább az, hogy mekkora adóteher mellett realizálódik. A népet nem zavarja ha közpénzből kampányol a Fidesz, az annál inkább ha az ellenzék kerülne hatalomra és elkezdene osztogatni meg adót emelni... ahogy szokták, hitelből...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.10.03. 21:25:58

@nemecsekerno_007: Hülye vagy gyerek és tájékozatlan.

"- A tény az, hogy míg 2010 előtt a bruttó hazai termék (GDP) arányos adóterhelés 37,5 százalék volt, addig a legutóbbi teljes évben, 2016-ban ez az arány már elérte a 39,8 százalékot. "

nepszava.hu/1144182_kaosz-van-az-adorendszerben
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2019.10.03. 21:39:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: de ugye vágod megkúrt úrfi, h nem cáfoltál meg ezzel semmit?!
Válasz erre 

sírjatok 2019.10.03. 21:44:33

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Hát akkor semmi gond, a nép hamarosan nem bírja majd az adókat és fellázad a Fidesz ellen, hátradőlhettek.

Csak ha már a 10. éve hiába várjátok ezt, akkor tán el kéne gondolkodni, hogy mégis mit csinálhat jobban a Fidesz, hogy a nép ezt hagyja.

Tudod, ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye :D
Válasz erre 

2019.10.03. 22:03:44

Hitelből és uniós támogatásból szórják a pénzt kenyérre és cirkuszra. A buta magyar pedig felállva tapsol nekik. Ezért kár volt rendszerváltás csinálni. Ez Kádár alatt is megvolt.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.10.03. 23:15:06

@Scott Tenorman Must Die: Látom annyi eszed sincs mint egy marék lepkének. Ki is emelt adót 2010-hez képest?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.10.03. 23:19:36

@sírjatok: Mit csinál jobban? Hazudik a népnek, az meg - a sok sötét - bekajálja. Hogy csökkentek az adók. Lófaszt, nőtt a GDP arányos adóterhelés. Rezsicsökkentés. Lófaszt, a világpiaci energiaárak csökkentek. Csökkentették az adósságot. Lófaszt, nőtt az államadósság.
Válasz erre 

havrilla 2019.10.03. 23:25:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Te tényleg ilyen hülyén tudsz csak hazudni?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.04. 05:20:52

Ultraliberális gágogás.

Amikor a kisember kap valamit, akkor ne kapjon. De bezzeg a globálkulák, a nagytőkés meg kapjon meg mndent.

Ez a 90-es évek lejárt lemeze, Annyira ócska, hogy ma már a ballib megmondóemberek zöme se gágogja.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.04. 05:34:47

@morph on deer:

Azérft van választás, hogy az emberek eldöntsk mnelyik ppolitikus hogyan osztigassan a közpénzeket.

Mo-on pl. aki "baloldra" szavaz, az arra szavaz: kapjank sok pénzt a befetetők, a bankok, a finlatrlopós gazemberek, Aki meg a "jobboldra", aza arra: a kisemberek is kapjank pénzt.

Ilyen egyszerű ez.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.04. 05:37:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A ballibek mögött ott él az egész háttérhatalom, korlátlan anyagi forrásokkal. Ezt kompenzélnia kell a másik oldalnak, közpénzből.

Ilyen egyszerű ez. A liberális demokráciához sok pénz kell.

Orbán 1998-2002 között megpróbált a szabályokat betartva játszani, nem hooztt létre saját médiabirodalmat, meg is lett az eredmény: elbukott 2002-ben, Mivel okos ember, levonta a következtetést. Ennyi az egész.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.04. 05:40:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Igen, ma is túl magas az adóteher, de csökkent jelentősen.

S persze nem érdemes mindent együtt sázmítani, mert a kisemberek számára a meghatározó nem a bankadó, meg a jachtadó, hanem az, hogy a nettó bér mennyi a bruttóhoz képest.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.04. 05:45:01

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A ballibek egyik nagy bánata a rezsicsökkentés. Ez nálad is hisztirohamat okoz, mert a szent piac, meg a szent befektető, meg fújjzorbán. Remélem ezt a hazugságot még sokéig gágogkjátok, mert ez mindig sok szavazatot veszít a ballibeknek.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.04. 05:48:58

@roli101:

A jó kormány igyekszik az emberek érdekeit nézni, nem kitalált közgazdasási törvényeknek kedvezni. Ezt ismerte fel Orbán. A ballibek meg nem értik, ők máig a közgazdasági törvények rabjai.

EU-segély pl, a valóségban nincs, mert többet visznek ki, mint amnenyit beadnak. A hitel pedig egy absztrakció. A legadosodottabb ország világon az USA, s mégis jobban él az átlagamerikai az átlagmagyarnál. Sőt, szinte minden nyugat-európai ország eladósodottabb, mint Mo., talán Norvégia az egyetlen kivétel.
Válasz erre 

Fülig José 2019.10.04. 06:31:20

látom, kivezényelték a fideSS rohamosztag legallját, höhö... csak annak örülök kurvára, hogy tegnap végre (megint) igazolást nyertek a fociba öntött csilliárdok.
remélem, dagesz is ott köpködte a szotyit és tudtatok rá maszturbálni, patkányok.
na csak így tovább, ostoba banda.
Válasz erre 

chrisred 2019.10.04. 06:45:39

@Che21: Pont azért, mert az uniós forrásból finanszírozott beruházásokat nem annak az országnak az adófizetői állják, ahol az létrejött.
Válasz erre 

chrisred 2019.10.04. 06:50:11

@MAXVAL bircaman közíró: Kevered az ország eladósodottságát az államadóssággal. Ha egy állam a saját adófizetői felé van eladósodva, akkor valójában nincs kifelé fizetési kötelezettsége, hanem az adófizetők a kötelező adón felül a saját önként vállalt (befektetésként kezelt) kölcsöneikkel finanszírozzák az állam működését. Egyébként Németországnak sokkal kisebb az államadóssága, mint Magyarországnak.
Válasz erre 

chrisred 2019.10.04. 06:51:14

@MAXVAL bircaman közíró: "EU-segély pl, a valóségban nincs, mert többet visznek ki, mint amnenyit beadnak."

EU segély tényleg nincs, csak támogatás.
Válasz erre 

midnight coder 2019.10.04. 06:54:07

Ha jól értelmezem a post borzasztóan szarul fogalmazott mondanivalóját, valami olyasmit szeretne mondani, hogy Orbánék a kampányukban azokat az eredményekkel kampányolnak, amiket közpénzből valósítottak meg. Persze, ezt semmilyen más kormány nem csinált idehaza eleddig, sőt ilyen csak kis hazánkban fordulhat elő. Aztán Obamacare-ről hallottál-e, kedves postoló ?
Válasz erre 

midnight coder 2019.10.04. 07:09:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Az államadósság nominális értéke kb. a 70-es évek óta folyamatosan nő. És nem csak nálunk, de kb. mindenhol Európában. A GDP arányos viszont csökkent:
www.portfolio.hu/img/upload/2018/08/untitled_1-20180817.png
Válasz erre 

midnight coder 2019.10.04. 07:11:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: És legalább az a katasztrófa nem ismétlődött meg, ami 2002 és 2010 között történt az államadóssággal.És itt nem csak a válság okozta megugrásra gondolok, de a 2002-2006 közötti időszakra is.
Válasz erre 

Halibuli 2019.10.04. 08:00:19

Olyan miniszterelnöke van az országnak, aki annyira szereti a húst és a húsos fazekat,hogy saját mészárost tart.
Válasz erre 

MACISAJT 2019.10.04. 08:12:00

"9,8 millió magyar adófizető nevében "

A mesékben...
Valójában 4,5 millió magyar fizet adót( mondjuk ez is rekord, a gyurcsányok-bajnaiak 3,7 milliójához képest) és ezek nagy része is minimálbéres.

Ja és egy példa.
Az útdíjrendszer bevételei a központi költségvetésbe kerülnek, fontos bevételt jelentenek a számos adó mellett. Az útdíj befolyik a büdzsébe.

A közutak fenntartására az idei 84,4 milliárd forint után jövőre 90,2 milliárd forintot terveznek elkölteni – ebből kell az útfelújításokat kigazdálkodni. A mindenkori költségvetésben szerepel még egy évi 114-117 milliárd forintos tétel, ez a korábbi PPP-programokban épült autópályák (M5, M6) koncessziós
díjai.
Ugyanis a M5-ös és M6-os nincs állami tulajdonban, ezeket sztrádákat projektcégek építették, és adják bérbe az államnak. Ezek a PPP-megállapodások a Gyurcsány-kormány alatt köttettek. Utólag kimondhatjuk: hatalmas baklövések voltak, ugyanis az éves törlesztőrészletekkel az építésük költségeit többszörösen kifizetik az adófizetők a 2031-ben (M5) illetve 2038-ban (M6) kifutó koncessziós szerződések lejártáig. A két sztráda csak ezt követően kerül a magyar állam tulajdonába. Ezekből a szerződésekből az állam nem tud kihátrálni – így még 20 évig évente ki kell fizetni ezeket a pénzeket az M5 és M6 használatáért.

Így
az autópályák koncessziós díjai és az útfenntartási kiadások fel is emésztik azt a hatalmas, évi 200 milliárd forint feletti bevételt,

ami az útdíjrendszerből befolyik a költségvetésbe, és akkor még egyetlen kilométer új utat sem épített az állam. Erre a célra a kormány – főleg az előző uniós költségvetési ciklusokban – még nagyobb mennyiségű uniós támogatást tudott felhasználni, ám az utóbbi években erre nincs lehetőség, mert Brüsszel a környezetkímélő vasúti fejlesztéseket támogatja. Ettől függetlenül a kormány a költségvetés egyéb bevételeiből évi több száz milliárd forint értékben épít új utakat, vagyis nem lehet azzal vádolni a mostani kormányt, hogy az útdíjat az autósok sarcolására használja – más kérdés, hogy az útdíjért cserébe milyen szolgáltatást lehet igénybe venni a sztrádákon. Az kormány az idén 315 milliárd forintot tervez elkölteni új utak építésére és a meglévők felújítására, jövőre további 255,6 milliárd forint szerepel a kiemelt közúti projektekre elkülönítve a költségvetésben.
Válasz erre 

chrisred 2019.10.04. 08:14:26

@MACISAJT: "Valójában 4,5 millió magyar fizet adót"

Nem csak az SZJA létezik.
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2019.10.04. 08:28:37

@Fülig José: hozé gyere már vissza a balkános blogba okoskodni. nagyon eltüntél miután (ismételten) megmutattad mennyire tájékozatlan vagy
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.04. 08:29:22

@Fülig José:

A ballibek hiába igyekezznek a focit központi témává tenni, ez eleve vesztes kezdeményezés.
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.04. 08:29:51

@Fülig José:" látom, kivezényelték a fideSS rohamosztag legallját, höhö... csak annak örülök kurvára, hogy tegnap végre (megint) igazolást nyertek a fociba öntött csilliárdok. "

Azt is látod, hogy miért vagy egy aljas, utolsó szar hazaáruló? Mert itt leírtad hogy az vagy! Öcsém, a fociba öntött pénz feleslegességéről még egyet is értenék veled, utálom ezt a pipogya, kishitű focistílust amit játszanak, hogy hozzánk hasonló országok ezerszer erősebb csapattal rendelkeznek!
Viszont te örülsz a kudarcnak, ünnepeled a vereségünket és ettől válsz egy utolsó mocskos féreggé a szememben, aki nem érdemli meg az ember nevet!
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2019.10.04. 08:46:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: hááát, ezzel sem sikerült cáfolnod semmit
Válasz erre 

has 2019.10.04. 08:51:45

@hümhüm: Használati díj lenne, ha használat arányosan fizetnéd.
Válasz erre 

2019.10.04. 09:06:40

@Cycmen:
A legőszintébb ember: a kutya!

Mindenki által ismert tapasztalati tény: a kutya élénk morgással reagál, sőt akár a gazdáját is megtámadja, megharapja, ha az, az ételét el akarja venni! „Irigy kutya ---mondjuk rá, pedig csak őszinte! „Igyekszik megvédeni azt, ami az övé! Vagy buta állat? Ki tudja? Az okos embertől, elveszik a tápláléka egyharmadát (27%), felét, és még csak nem is morog! A teve együgyűségével rágja az adósivatag kóróját!
Mert fizetéséből 16% a jövedelemadó, 7% nyugdíj adó, + 27% ÁFA! Tehát ha bármit eszik a jámbor, abból 50%-ot elvisz az adó! És ha már lassan rágnunk se lesz mit, legalább ezen a „száraz tényen rágódjunk el egy kicsit! Mielőtt éjjeli lepkeként beleszédülnénk a „polgári Mennyország” szivárványos világába! Abban megpörkölődve múljunk ki végleg.
Előtte ne felejtsünk el hálát adni” megválasztott képviselőinknek, --- az ő nagy bölcsességükért, szociális érzékenységükért,-- akik megszavazták nekünk a „Túlvilági jólétbe vezető adórendszert!
Válasz erre 

midnightcoder2 2019.10.04. 09:13:32

@lényeglátó: Mindeközben balszélen megy a folyamatos sírás a hiányzó társadalmi szolidaritás miatt.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.04. 09:15:23

@chrisred:

A valóságban mi támogatjuk őket.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.04. 09:16:36

@lényeglátó:

"ehát ha bármit eszik a jámbor, abból 50%-ot elvisz az adó!"

Így igaz. A ballibek alatt ez 65 % volt azonban.
Válasz erre 

István Tamasi 2019.10.04. 09:41:13

@Cycmen:
Vagy egy totál barom, vagy pedig nem is magyar vagy ha szerinted "ez a kormány jó dologra költi a pénzt, ha neked a vietnami kórház, nigériai templom, határontúli fociakadémia a jó dolog és nem a hazai kórház és hazai iskola (beleértve a hazai orvosokat és pedagógusokat).
Válasz erre 

Fülig José 2019.10.04. 09:43:44

@Cycmen: nyugoccság cicimen még megüt a guta. mámmeg a "hazaáruló"... (ásít)
Válasz erre 

Fülig José 2019.10.04. 09:45:39

@Scott Tenorman Must Die: mi akarsz skotty, megtetszettem?
hozz virágot bazmeg, ha randira hívsz!
Válasz erre 

Ballib vagyok mert rettegek 2019.10.04. 09:56:53

A Soros bérenc liberális ballibsik megint hazudoznak mint a vízfojás: Orbán Viktor országában a magyar emberek a pénzt igenis Orbán Viktortól kapják! Az államnak (Orbán Viktornak) jár az adófizetők pénze, hiszen azt neki kell elosztania mégpedig úgy hogy az a legjobb helyre menjen. A ballibek alatt völgyhidakra ment ami senkinek sem kellet, ma viszont megy stadionokra, falusi látványfürdőkre, felcsúti Diznilandekbe és kisvasútba, tehát mindig oda, ahol a legjobban hasznosul.

Inkább a ballibeknek kellene elszámolniuk, hogy ők honnan kapják a Sorostól jövő pénzt és azt mire költik??? Hát semmi másra mint a fék news gyáraikara, az egész napos hazudozásaikra a köztévében és a miniszterelnöki vitáikban, még jó hogy ilyenre Tarlós soha nem fog elmenni.
Válasz erre 

Ballib vagyok mert rettegek 2019.10.04. 10:01:36

@Fülig José:

Te liberális hazaáruló, a Fradi 3:0-ás veresége igazolja, hogy Orbán Viktornak igaza volt amikor 500 milliárd forintért épít új stadionokat, mert enélkül a Fradi 6:0-ra kapott volna ki! Ez a szük vereség igazolja, hogy a stadionépítési pénzeket meg kell duplázni és akkor pár éven belül meglesz a döntetlen is.
Válasz erre 

kocsisj 2019.10.04. 10:19:38

@Cycmen: Bocsi, de ebben a Fradiban hány "mi" is volt- azaz hány magyar? Edző: ukrán, a csapatban van max 3 magyar: Lovencsics, Sigér, Dibusz. Jó a 80.-ik percben bejött a Varga, de addigra már nem volt bent a Sigér. Tehát valószínűleg nem kellene fájnia a "magyar" szívnek ezért a csapatért. (Most mondhatod, hogy a Reálban vagy a MU-ban talán még kevesebb spanyol vagy angol van, de ez egyszer nem igaz, másrészről legyen az ő bajuk). Ezért a vereségért meg sírjon a Kubatov meg a csüngőhasú.
Válasz erre 

kocsisj 2019.10.04. 10:22:36

@Ballib vagyok mert rettegek: Folyás ly, általános III.
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.04. 10:33:40

@kocsisj: Kérdezte valaki a fradi összeállítását? Tudom hogy megrendítően fog hatni, de nem is a fociról beszéltem hanem a rohadt libsiproli mentalitásotokról, ahogy örültök minden szarnak, amiben az ország részesül!
Válasz erre 

2019.10.04. 10:47:03

Csöngetnek az ajtón, a traktoros felesége ajtót nyit, a férje kollegája áll ott, mondja a menyecske, hogy az uram fürdik, várni kell rá, körbenéz a kolléga, aztán odasúgja, hogy te Maris régóta tetszel nekem, mutasd már meg a kebledet húszezer forintért, a nő gondolkodik egy kicsit, majd felhúzza az ingét. A kollega vérszemet kap, azt mondja, te Maris, adok én még harmincat, húzd fel a szoknyádat is nekem, a nő megteszi. A férfi már teljes izgalomban, azt mondja, Maris, én adok neked ötvenezret ha kijössz velem két percre huncutkodni a kamrába. A nő fülel, a férje még mosakszik, kimegy hát és megteszi, amit meg kell. A kollega elmegy, a nő vissza a házba, a férje már végzett és kérdi, hogy ki csöngetett az előbb, a nő mondja, hogy a kollegád volt, de már elment, nem volt fontos, mire a férj kérdi, hogy de a 80 ezer forintot, amivel a TSZ tartozott még nekem múlt hónapról, azt elhozta ugye?
Na kb ez van.
Válasz erre 

2019.10.04. 10:48:33

@Eugene Horse: százezer, de béna vagyok :) :) :)
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.04. 11:03:51

@Eugene Horse: százezer, de béna vagyok :) :) :)

Ezxerint te vagy a traktoros.
Válasz erre 

Fülig José 2019.10.04. 11:07:03

@Cycmen: "ahogy örültök minden szarnak, amiben az ország részesül!"
dehogy, te fasz. csak megállapítjuk, hogy szar, ellenben veled, aki ezt szívesen lefetyeli, mer a cigány vezíred szara csaj jó lehet nyami...
de tudod mit, cickó: további kellemes nyalakodást, azt az összeragadt csomókon meg nem összeveszni ám...!
ja: ti, iskolázatlan, féleszű gyűlölködők, nem az ország vagytok, hanem a legalja csőcselék. Bárhogy bugyogsz, kis kanális.
Válasz erre 

Fülig José 2019.10.04. 11:10:48

@Ballib vagyok mert rettegek: megállj, rohadt lippsibolsi, mit terjeszted a hazudságot, a fradika nem veszített, csak kiváló stratégiával készül a következő orbitális sikerére...!
és igen szükség van fűtött gyepre meg még 234 db stadionra, mert akkor a Nép Esze egyszerre több helyen fogja tudni királyi szájával köpködni a szotyit!
népe legnagyobb örömére!
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.04. 11:23:40

@Fülig José: Tudod amikor ilyeneket írsz, akkor nem sértődöm meg hanem örülök, hiszen ordít minden betűdből a harmadik kétharmad miatti tehetetlenség és frusztráltság!
ÉS EZ JÓ!!!! MONDÁ AZ ÚR! :DDDDDDD
Válasz erre 

Fülig José 2019.10.04. 11:47:26

@Cycmen:
"kétharmad"
ez minden?
:-(
hajjaj, elvtárs, nem lesz ennek jó vége... kösd fel a liberót mer repülsz.
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.04. 12:19:13

@Fülig José: Igen Józsi, kétharmad! Jó mi?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.10.04. 16:51:14

@midnight coder:

2002
államadósság 44 milliárd euró
manyup 2 milliárd euró
valutatartalék 10 milliárd euró

mérleg -32 milliárd euró

2010
államadósság 78 milliárd euró
manyup 10 milliárd euró
valutatartalék 34 milliárd euró

mérleg -34 milliárd euró

2018
államadósság 90 milliárd euró
manyup 0
valutatartalék 24 milliárd euró
Eximbank adóssága 2 milliárd euró

mérleg -68 milliárd euró
Válasz erre 

MACISAJT 2019.10.04. 17:42:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Mérleg?

Hol van az 1300 milliárd forint, amivel az állam kifizette 2014-ben az önkormányzatok adósságait?
Válasz erre 

MACISAJT 2019.10.04. 17:44:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ja és hagyjuk már a valuta tartalék c. legendát.
A valóság ugyanis így nézett ki:

Már elköltöttük az EU-IMF hitel javát
MTI
2010. szeptember 7., kedd 17:21
A magyar államnak jelenleg 3,5 milliárd euró összegű devizabetétje van a Magyar Nemzeti Banknál, és nagyjából ennyit használhat fel a következő években lejáró devizaadósság törlesztésére - közölte az MTI kérdésére az MNB sajtóosztálya.

Tévhit tehát, hogy azt a közel 13 milliárd eurós összeget, amelyet a kormány az IMF-EU hitelszerződés révén eddig már felvett, azt a jövőben adósságtörlesztésre lehet fordítani.

A kormány a felvett hitel nagy részét az MNB-nél forintra váltotta, és a válság idején - amikor a piacon a szükséges finanszírozásnál kevesebb állampapírt tudott kibocsátani - elköltötte. Azaz ebből finanszírozta a folyó költségvetési hiányt és a lejáró adósságot - közölte a jegybank sajtóosztálya.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha az adósságtörlesztés miatt a jelzett 3,5 milliárd eurónál nagyobb összegre van szüksége az államnak, akkor az Állami Adósságkezelő Központnak (ÁKK) forintban államkötvényt kell kibocsátania, és aztán ezt a forintforrást az állam az MNB-nél devizára váltja, amelynek nyomán az MNB devizatartalékai csökkennek."
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.10.04. 18:15:43

@Halibuli: :-) És azt hallottad hogy pénztároslölő a női kalapácsvetést is megnyerte. :-) Mondjuk a hír nem igaz, de attól még lehet terjeszteni. :-) Nem rosszabb mint a kormányoldal debil és szintén nem igaz kampánya. :-)
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.10.04. 18:20:42

Kedves Adófizető! Posztod végén írtad. "...talán fokozatosan tisztulhat a kép és az emberek rájönnek, hogy mindez általuk létezik, és az állam az adófizetők jóvoltából működik. Köszönet illet ezért minden magyar polgárt, "

Ránagyítok. "...a kép és az emberek..."

Alább javítottál, és már "magyar polgárt" írtál. :-) A zemberek helyett is írhattad volna, de nem lovagolok rajta, csak érdemes figyelni arra hogy mit beszélünk.

Mert szerintem a "szerintem" rövidebb mint az "azt gondolom". Talányos kérdésem, ki vezette be az "azt gondolom"-ot a szerintem helyett?
Válasz erre 

midnight coder 2019.10.04. 20:04:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ja. Csak ha ilyeneket is beleszámolunk, akkor számoljuk az olyan tételeket is, hogy mondjuk a magasabb adósság után magasabb az adósságszolgálat is, pláne hogy közben jött pár negatív hitelminősítés, aztán a PPP-s autópályák után is elment olyan 900 milliárd, aztán némi részesedés is került állami tulajdonba a MOL-ban, ez is csak ér valamit. Sok kicsi sokra megy, viszont elég nehezen követhetők.
Válasz erre 

morph on deer 2019.10.05. 09:11:25

@Ballib vagyok mert rettegek:
“ Ez a szük vereség igazolja, hogy a stadionépítési pénzeket meg kell duplázni és akkor pár éven belül meglesz a döntetlen is.”
:)
Zseniális! Ez is bizonyítja, hogy te is nyilván qrvára kancsalíthatsz, ha ennyire értesz az unorthodox gazdasághoz :))
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.10.05. 14:29:28

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

és akkor ez?

www.napi.hu/fototar/fototar/201807/orig/image1531904623.jpg/780/

vagy ez?

www.portfolio.hu/img/upload/2016/04/adoek_2015_fam_vs_single-20160413_1.png

Az átlagbért tekintve csökkent, sajnos nem eléggé. Persze nagyobb csökkentéshez a kiadási oldalhoz is hozzá kéne nyúlni...
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.10.05. 14:33:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Hányszor írtuk, hogy GDP arányos államadósságot számolj, mint a nagyok?!?!?!

4.bp.blogspot.com/-yELnXe3u96Q/UNBRZZRkfwI/AAAAAAAAA_c/HpJXED0bUXg/s1600/%C3%A1llamadoss%C3%A1g+5.jpg
Válasz erre 

Tzp 2019.10.06. 00:23:26

@Cycmen:

A te propagandista fizetésed is az adófizetők pénzéből megy.
Válasz erre 

Tzp 2019.10.06. 00:32:48

@Cycmen:

Keveset költ az Orbán-kormány a népre, azt is rosszul. A brutális megszorításokból és a töménytelen, külföldről jövő ingyenpénzt a gigantikus lopásokra és a rossz gazdaságpolitika finanszírozására megy el.
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.06. 08:23:56

@Tzp: Keveset költ az Orbán-kormány a népre, azt is rosszul. A brutális megszorításokból és a töménytelen, külföldről jövő ingyenpénzt a gigantikus lopásokra és a rossz gazdaságpolitika finanszírozására megy el...............................................

Hogyne immár tíz éve! Ezt is szarul csinálják, mert a szociknak négy év sem kellett hozzá és már meg is volt a csőd!! Ez a brutális megszorítás dumád is jó, egyértelműen szellemi fogyatékos vagy!
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2019.10.06. 10:49:39

@Fülig José: de magyarázkodj, gyere vissza és vállald fel, h milyen ostoba vagy!
Válasz erre 

2019.10.15. 14:30:56

@midnightcoder2:
Agyficam

Tisztelt férfitársaim. Gondolom heves tiltakozást váltana ki Önökből, ha közölnék önökkel, hogy ezentúl a szomszéd, vagy valamely ismeretlen ember gyermeke után gyerektartást kell fizetnie!
Pedig fizet. Nemcsak gyerektartást, de még szülőtartást is! Csak családi pótlék, és munkanélküli segély, jövedelempótló támogatás, rendszeres szociális segély, nevelési támogatás, stb. címen fizeti a mások által csinált gyermek után Önre lőcsölt gyerek, és szülőtartást! Miért? És meddig? Csak. Állampolgári fegyelemből és államvezetői bölcsességből. Már amennyire ezt bölcsességnek lehet nevezni. (Én inkább ostobaságnak nevezném!) Mert mások valamikor kitalálták, hogy olcsóbb az alacsonyan tartott (éhbér) mellet családi pótlékot adni a gyermeket vállalónak, mint tisztességes bért adni valamennyi dolgozónak. Csak a bűn mindig elnyeri büntetését! Mert a magyar így saját gyereket nem vállal, csak egyet-kettőt, vagy egyet se, mert kevés a jövedelme. Mért kevés? Mert elvonják, hogy odaadják annak, akinek se munkája, se munkakedve, de van gyerekcsináló kedve, és bátorsága! Az állam a „más farkával veri a csalánt” Ő meg a sajátjával veri meg a magyart!
A magyarok pénzén, a magyar államvezetés segítségével, él és virul a magyarság sírba tevője! Ezt, így kitalálni, ehhez tényleg szocialista szakértelem kellet!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard