Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A szekta neve: Fidesz

A szekta neve: Fidesz

A Fidesz immár egy vallási szekta elhivatottságával küzd a józan ész ellen. Alul az Orbán Viktor ítélőképességében vakon megbízó mintegy kétmilliós szavazótábor, a vezér alatt közvetlenül pedig a parlamenti mamelukok engedelmes hada serénykedik, akik egzisztenciális okokból szavaznak meg minden kormány által benyújtott hülyeséget. Ha nem egyetlen személy döntene el mindent, valószínűleg darabjaira hullana a párt, így viszont bármikor beindíthatja az önmegsemmisítő mechanizmust. Egy párt, amely a magyar demokrácia hőskorában született, és saját történetén keresztül mutatta be, hogy miért nem szabad egyetlen emberre bízni egy országot.

24_hu_52.jpg

Fotó: 24.hu

A magyar parlamentet már jó ideje arra használja a kormányzat, hogy elüldözzön, megsarcoljon, vagy ellehetetlenítsen embercsoportokat, érdekképviseleteket, társadalmi vagy politikai csoportokat. Már fel sem tűnik nekünk, hogy nem ez lenne a feladata, hiszen a képviselőknek és a kormánynak azon kéne ügyködniük éjjel-nappal, hogy élhetőbb, okosabb és boldogabb társadalomban éljünk. Ehelyett a kicsinyes bosszúállás, a maffiaszerű leszámolások színterévé vált a magyar országgyűlés, ahol tort ül a butaság, a verbális erőszak pedig felülír minden logikus érvelést.

A lex CEU sem szólt másról, mint arról a kormányzati szándékról, hogy teszteljék a társadalom (és külföldi politikai erők) tűrőképességét, és esetleg egy ilyen szélsőséges elérje a miniszterelnök, hogy fogadja az amerikai elnök. Jól látszik, hogy Orbánnak semmi sem drága ahhoz, hogy elérje régóta dédelgetett szándékait. A magyar kormány már rég elment a falig, de most magát a falat tolta tovább olyan buldogok segítségével, mint Habony Árpád, Andy Vajna, Lázár János, Rogán Antal vagy Kósa Lajos.

Orbán Viktor elszántságát mi sem bizonyította jobban, minthogy legkíméletlenebb verőlegényét küldte elsőként a magyar értelmiség színe-java ellen Németh Szilárd személyében. A nemzetközi összehasonlításokban legjobban szereplő magyar egyetem rapid kivégzése vetekedik az ismétlődő észak-koreai rakétakísérletek sunyi céljaival. Kim Dzsongun épp olyan provokatív szándékkal lődözi a ballisztikus rakétákat Japán vagy egyenesen az Egyesült Államok felé, mint ahogy Orbán Viktor veri át az őrületes blődségeit először a társadalmon, aztán a törvényhozáson. Tudja, hogy a civilizált világban megbotránkoztatást fog kelteni, de egy lépéssel mégis előrébb tolta a képzeletbeli falat, úgy, hogy semmi különösebb következménye nem lesz tettének.

A diktátorok évszázadok óta ilyen sziszifuszi munkával kerülnek közelebb a céljaikhoz, kihasználva azt, hogy a világban töretlenül hisznek a békés megoldások lehetőségében, nem hiszik el, hogy a gyalázatokat újabb aljas tettek fogják követni, pedig a történelem a legritkább esetekben igazolta őket. A diktatúrákban ugyanis a fal nem a leküzdhetetlen határokat jelenti, hanem azt az eszközt, amelyet mindig arrébb lehet vinni, mégis azt hiszik a túloldalon, hogy a szoba mérete változatlan maradt.

Úgy fogják csűrni-csavarni a jogszabályokat, olyan töménytelen pénzt ölnek a kampányokba, úgy felhizlalják saját oligarcháikat, hogy demokratikus úton szinte lehetetlen lesz leváltani őket.

A legfőbb kérdés most az, hogyan képes egy európai uniós állam (amely egyben NATO tagország is) miniszterelnöke egy egyszerű parlamenti többséggel és cirka 2 millió szavazóval a háta mögött gyakorlatilag minden gond nélkül a legabszurdabb politikai döntéseket keresztülvinni itthon és külföldön egyaránt? Miért olyan egyértelmű számunkra, hogy az a kormánypárt, melynek szavazói kevesebben vannak, mint az ellenzéki szavazók összessége kénye-kedve szerint ront neki cégeknek, civil szervezeteknek, jogvédőknek, egyetemeknek, ellenzéki értelmiségieknek, politikusoknak, és persze Brüsszelnek?

Egyetlen logikus magyarázata van ennek az első hallásra képtelenségnek tűnő jelenségnek. A Fidesz ma már nem párt, és nem is mozgalom, hanem egy vallási szekta, amely lényegében mindent elhisz alapítójának, aki egyben spirituális vezetője is ennek a közösségnek. Ma már nem Békemenetekben bandukolnak ezek az emberek, de továbbra is ők képezik annak az ideológiának a hátterét, melyet Orbán Viktor hirdet meg szinte minden nap. Az a fanatizmus, ahogy ezek a szavazók támogatják a miniszterelnök politikáját, elegendő ahhoz, hogy a parlamenti képviselők fegyelmezettségének segítségével bármit keresztülvigyenek, még ha az nem is tűnik sem etikusnak, sem logikusnak.

A hit az összetartó erő abban a közösségben, melyet Orbán Viktor irányít sajátos módszereivel, így nem enged teret sem érvelésnek, sem kételkedésnek. Minél erősebb a vezér tévedhetetlenségébe vetett hit, annál masszívabb lesz ez a tömeg, és annál reménytelenebb lesz az ellenzék helyzete. Ezért kell naponta iránymutatás a szekta első emberétől, ezért kellenek új ellenségek, és ezért kell minden vereségből győzelmet faragnia a lakájmédiának, ezért nem vitázik egyetlen ellenfelével sem. Amennyiben egyetlen pillanatra is megingana az Orbán Viktor tévedhetetlenségébe vetett hit ebben a fundamentalista táborban, azonnal darabjaira hullana a hosszas munkával felépített Nemzeti Együttműködés Rendszere.

Ezért egyszerre erős és gyenge Orbán rendszere, hiszen folyamatosan működtetnie kell az ellenségkeresés, a valóság meghamisításának és történelem átírásának rendszerét, mert ha egy pillanatra leáll a gépezet, azonnal kiütköznek a tervezési hibák. Amíg van szufla a rendszerben, amíg a fideszes képviselők mind elhiszik, hogy hatalmuk és jólétük záloga Orbán Viktor országlása, amíg a szegények jobban hiszen a közszolgálati tévének, mint a korgó gyomruknak, addig sikeres lesz ez kisebbség, és uralja majd a politikával egyáltalán nem foglalkozók valamint a Fideszt leváltani szándékozók többségét. Úgy fogják csűrni-csavarni a jogszabályokat, olyan töménytelen pénzt ölnek a kampányokba, úgy felhizlalják saját oligarcháikat, hogy demokratikus úton szinte lehetetlen lesz leváltani őket.

241_4.jpg

Fotó: 24.hu

Azért dühös Orbán a szabad médiára, mert a tévedhetetlenségét kérdőjelezik meg, azért próbálja eltakarítani a civileket, mert a rendszer álnokságára világítanak rá, és azért küzd Brüsszellel, mert az EU központjából folyamatosan megkérdőjelezik a lépéseit. Egyetlen dolog dönti el tehát a 2018-as választásokat: Lesznek-e még olyan sajtótermékek, szervezetek, politikai pártok, melyek el tudják hitetni a szavazók többségével, hogy Orbán Viktor is ember, és mint ilyen, tévedhet. Nem kicsit, nagyon. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „ Addig higgy a jövendőmondónak, amíg rajta nem kapod, hogy csak a múlt érdekli.”  

 

     

  

89 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A szekta neve: Fidesz Tovább
Facebook Tetszik
0
89 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9412403661

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jelentenem kell rólad Lajos ... 2017.04.07. 15:07:54

"Jelentenem kell rólad Lajos... " összevág sok más egyéb dologgal is.

Trackback: Momemtum kérdéses 2017.04.06. 16:32:25

A pártok kora lejárt. Az emberek aláírásaikkal nem a Momentomot támogatták, hanem egy túlnőtt párthatalom ellen lázadtak

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kószák egyike 2017.04.06. 10:13:01

Biztos vagy abban a 2 millió szavazóban?
Válasz erre 

István Tamasi 2017.04.06. 12:55:39

A Momentum aláírásgyűjtést kezdeményez hogy valaki csak két ciklusban lehessen min.elnök.
HAJRÁ!
Válasz erre 

szilmi 2017.04.06. 16:17:28

Mindenki dögöljön meg, pusztuljon el, CSAK A FIDESZ. ne!
Válasz erre 

talgaby 2017.04.06. 16:27:04

Bár a cikk már eléggé erősen átment önhergelő ömlengésbe, a cím körüli téma eléggé adja magát. A balos pártok ilyen-olyan felállásairól, át- és újjáalakulásairól sok rosszat el lehet mondani, de azt nem nagyon, hogy kizárólag egy ember köré csoportosultak volna – a DK-t leszámítva, ami eléggé Gyurcsány szintén magánszektájaként üzemel.
Mondjuk abban nem lennék biztos, hogy Orbán nélkül tényleg eljönne it a Fidesz vége, eléggé erősen függene attól, hogy Lázár és Rogán milyen hamar tudják le a saját kis belharcukat (mást nagyon nem látni, akinek lenne elég törekvése és minimális esze együttesen egy hasonló kunszthoz).

De majd jön Gipszék Jakabja vagy birca vagy valaki (tényleg, mi lett vidéki elvtárssal, végül csak beutalták gyógykezelésre?) és jól megmagyarázza, hogy a fekélyes liberalista posvány lecsapolását csak úgy lehet elvégezni, ha egy erős kezű vezető egymaga feszül neki a héraklészi munkának és visszautasítást nem ismeri, engedelmes (párt)katonák segédletével űzi el a nemzetközi karvalytőkét. Vagy ilyesmi.
Válasz erre 

what.the.fuck 2017.04.06. 16:33:47

vetett mar ki a magyar társadalom magáról ilyem zseb diktatorokat mint a zorban.
sok regi fityesz szavazó már feni a kést a 18as választásokra.
Orbán utolsó évét tölti a hatalomban..élvezze ki amig tudja.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.06. 16:34:14

@István Tamasi:

Ez eleve alkotmányellenes, plusz sehol sincs korlátozva a kormányfői mandátum.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.06. 16:35:20

@talgaby:

A Fidesz nem számít. Orbán számít itt. A Fidesz Orbán nélkül nulla lenne.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.06. 16:36:42

@what.the.fuck:

18-ban a ballibek bukása lesz.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.04.06. 16:41:54

@István Tamasi: újabb szalmaszál a töketlen fajtádnak?
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.04.06. 16:42:44

@what.the.fuck: ok
Válasz erre 

Tiszteltetem Brüsszelet 2017.04.06. 16:47:22

Jó írás.

Tisztább lelkiismerettel szavazok 2018ban a fideszre.
Válasz erre 

conchita wurst 2017.04.06. 16:53:24

A ballibek semmit nem tanultak a 2014es katasztrofális buktájukból.

A diktatúrázás senkit nem érdekel.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2017.04.06. 16:55:19

@István Tamasi:

A miniszterelnök újraválasztásanak korlatozásához az Alaptörvény kormannyal foglalkozó 20. cikkelyének módosítására lenne szükség. Alaptörvényt viszont népszavazas útján nem lehet módosítani!
Válasz erre 

Leone_510 2017.04.06. 17:10:03

fideszre és jobbikra szavaztam és megbántam soha többé, a maszop és társai , lmp együtt stb...felejtős, 2-3 éve már független párt nélküli vagyok aki nem fog elmenni szavazni , esetleg elmegyek és tolok egy érvénytelent hogy az látszódjon hogy menni mennék de nincs kire, kérdés lesz-e elég hasonló hogy ez a probléma mérhető és érthető legyen
Válasz erre 

István Tamasi 2017.04.06. 17:38:52

@talgaby:
birca - az ocsmány bulesz birkaszar - nem vidéki, de még csak nem is magyar. Ő egy bolgár hegyi birkalegelő lakója.
Válasz erre 

István Tamasi 2017.04.06. 17:40:31

@atomic power 1986DucaDuca:
Megy az a hígfos szilárdságú alaptákolmányon kívül is.
Válasz erre 

jandera 2017.04.06. 17:57:43

@szilmi: És akkor kitől lopnátok saját magatoktól ?
Válasz erre 

Netuddki. 2017.04.06. 18:08:49

Az eszméletlen durva szavazati lehetőséget nem találtam.

Másrészt, nekem egyszer és mindenkorra elég volt a kádár rendszerből, bárki után is nevezzék el. De arra sincs időm, hogy megvárjam, hogy ez a balfasz is végelgyengülésben múljon ki az ország "éléről"...
Válasz erre 

Netuddki. 2017.04.06. 18:10:35

@conchita wurst: Milyen ballibek? Ostoba...
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.06. 18:16:24

Miért ne hinnének neki a fideSSbirkák, hisz ő maga mondta, hogy sose hazudik.
Válasz erre 

Béláim! Rátoltuk! 2017.04.06. 18:17:18

@szilmi: Kezdheted az elmúlást.
Válasz erre 

Béláim! Rátoltuk! 2017.04.06. 18:19:30

@MaxVal BircaMan HJCD:
Birka ország birka barmát bégeti a fidesz-karma...
Takarodj.
Válasz erre 

pamut 2017.04.06. 18:25:54

A bolsi patkányokhoz lenne egy állításom és egy kérdésem:

1. Az állítás:
Utolsó hazaáruló gennyes szarfaszú mocsok görény magyarellenes és magyargyűlölő tömény rohadt gecik vagytok. Ez csak egy sima tény, ennyi.

2. A kérdés:
Nemzetközi verseny bontakozott ki a CEU-ért, mindenki szeretné megkapni, ha már van egy olyan önsorsrontó, önromboló, önpusztító ország, amelyik olyan vakítóan kretén és öngyilkos, hogy egy két és fél évtizedes, egyedülállóan nagyszerű melóval felépített, nemzetközi hírű értéket űz el az országból . Litvánok, lengyelek, románok, osztrákok, mind nyújtja a kezét hogy akkor ők örömmel látnák a saját országukban a CEU-t. Naná, mert nem hülyék. Ma már egyenesen az osztrák kancellár lobbizott érte és már konkrétan fel is vették a kapcsolatot az egyetemmel, tárgyalnak.
A kérdésem tehát az hozzátok, anyabaszó féreg hazaárulókhoz:
MOST ÖRÜLTÖK UGYE?

ÖRÜLTÖK HOGY KIŰZITEK EZT AZ ÓRIÁSI, MAGYARORSZÁGON PÁRATLAN ÉRTÉKET AZ ORSZÁGBÓL?

UGYE ÖRÜLTÖK HOGY ELŰZTÖK ORSZÁGBÓL TÖBB SZÁZ REMEK MAGYAR ÉS NEMZETKÖZI PROFESSZORT, KUTATÓT, ÉS TÖBB EZER MAGYAR ÉS NEMZETKÖZI DIÁKOT?
Válasz erre 

pamut 2017.04.06. 18:32:52

Gróf Széchenyi István: "Egy nemzet ereje a kiművelt emberfők sokaságában rejlik."

Orbán "egyetempusztító" Viktor: "Hőőőő.... hörrrr...szorosz!!!!!!!...hőőőőőőőőrr."
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.04.06. 18:44:02

@István Tamasi: jobban magyar mint te és a hazátlan tetves rokonságod
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.06. 19:47:45

@talgaby: "tényleg, mi lett vidéki elvtárssal, végül csak beutalták gyógykezelésre?"

Nem, az ugyanannak a fideszcsicskának egy korábbi nickje, akinek a társaságát most is "élvezhetjük".
Válasz erre 

19540511 2017.04.06. 19:50:40

@MaxVal BircaMan HJCD: De, pl. Amerikában csak két ciklust lehet vinni. Ez kéne nálunk is. Orbánnak meg is volt már háromszor is, úgy hogy mehet.
Válasz erre 

István Tamasi 2017.04.06. 20:12:25

@VaradiJanos:
Te már csak tudod hisz egymás mellett bégettek a fitymasznyájban.
Válasz erre 

kvadrillio 2017.04.06. 20:25:33

Belföld

Balog: Nem szeretnénk, ha a CEU tovább működne

FELFORGATÓ (POLITIKAI) ÜGYNÖKÖKET KÉPEZNEK A CEU-N ! ::O))))):O)))

MN

2017. április 5., szerda 14:15, frissítve: szerda 19:08

Balog Zoltán, az emberi erőforrások minisztere

Fotó: Székelyhidi Balázs / Magyar Nemzet
Világhírű magyar kutató kéri Ádert: ne írja alá a CEU-törvényt
CEU: hol az alternatíva?

„Ebben a formában nem szeretnénk, ha a Central European University tovább működne” – jelentette ki Balog Zoltán, az emberi erőforrások minisztere szerda reggel, a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában. A tárcavezető szerint nem kell kertelni, ezt ki kell mondani.

hirdetés

Balog ugyanakkor – összhangban a kedden elfogadott törvénymódosítás kommunikációjával – különbséget tett a New York államban bejegyzett Central European University (CEU) és a Budapesten működő Közép-európai Egyetem (KEE) közt. Utóbbiról azt mondta: működnek ott olyan tudományos műhelyek, amelyek értékesek és amelyek fennmaradásához magyar érdekek fűződnek.
CEU------CIKKKEL KAP CSOLATOS HOZZÁSZÓLÁS..., NU, EZ A lényeg !!! :O)

nagy zoltán • egy órája

EGYETEMEK BEZÁRÁSÁNAK NEM ÖRÜLÖK!! DE MEGSZOLALT SZANYI KAPITÁNY AKI AZT ÁLLITJA,HOGY CEU-N MINDEN ÉVBEN 1500-an VÉGEZNEK ÉS 90% A VOLT SZOVJETUNIÓ ÚTO´-ALLAMAINAK A POLGÁRA.....................ezek szerint magyar esetleg 150 fiatal.....................Már meglehet érteni ,miért nem vállalta ezt HAVEL !! A VÉGZÖSÖK HAZA MENEK ÉS A SZABADSÁG NEVÉBEN MEGPROBÁLJÁK HAZÁJUKBAN FELFORGATNI A VILÁGOT............................Tegyék!! de miért Magyarországon kell Öket KIKÉPEZNI !! HA TETSZIK AZ OSZTRÁKOKNAK VAGY NÉMETEKNEK VIGYÉK; VAGY A SZABADSÁG BAJNOKA AZ USA IS KIKÉPEZHETNÉ SOROS PÉNZÉN AMERIKÁBA ÖKET, LEGALÁBB MEGISMERHETNÉK AZ IGAZI DEMOKRÁCÁT............................NAGYON BECSÜLETES AZ EUROPAI KÉPVISELÖTÖL SZANYITÓL, HOGY ENNYIR ÖSZINTE VOLT!!
Válasz erre 

kvadrillio 2017.04.06. 20:26:54

Ausztria máris legfelső szinten tárgyal Sorossal, hogy Bécsbe vigyék a CEU-t

:o)))))...ÉS MENNYI JATTOT KAP ORBÁN AZ OSZTRÁKOKTÓL ??? :o)
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.06. 20:30:06

@19540511:

Amerikában államfőt választanak, ezért van korlátozva.

A világ 202 országából jelenleg összesen 158 nevezi magát köztársaságnak. Ezek közül 102 elnöki vagy félelnöki köztársaság, azaz olyan ország, ahol az államfő valós hatalommal rendelkezik, míg a maradék 56 olyan ország, ahol az államfő majdnem vagy teljesen protokoláris poszt, valós hatalom nélkül (mint ahogy Magyarországon is).

A 158 köztársaság közül csak 32 országban nincs korlátja az államfői tisztségnek (ezek közül 5 európai: Azerbajdzsán, Belarusz, Észak-Ciprus, Izland, Olaszország). E 32 közül 22-ben az államfő tényleges hatalmi tényező, 10-ben ceremoniális tisztség (az európiak közül: Izland és Olaszország).

A kormányfői poszt a világ összesen 2 azaz kettő országában van korlátozva: Kína és Vietnám, viszont egyikben se a kormányfő a legfőbb hatalmi tényező.

Ha Mo. bevezetné a kormányfői mandátum korlátozását, azzal az EGYETLEN országgá válna, ahol a kormányfő a legfőbb hatalmi tényező, s mandátuma korlátozott.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.04.06. 20:43:11

@19540511: Nem nagy ügy Orbán még nem volt köztársasági elnök, Kövér vagy Áder miniszter elnök, oszt jó napot, libbancsok. Ezért kár görcsölni.
Válasz erre 

pamut 2017.04.06. 21:48:51

Most hogy az orbánmaffia, élén Orbán "egyetempusztító" Viktorral, már NYÍLTAN HAZAÁRULÓ lett, és csak úgy, merő gonoszságból lerombolja a legjobb magyar egyetemet, a magyar oktatás legjavát, nemzeti büszkeségünket, direkt kárt okoz az országnak, ráront nemzetére, csonkítja az országot - szóval ezek után, van még egyáltalán olyan ember akinek van bőr a mocskos pofáján felvállalni hogy ő fideszes?

Na, ki vállalja fel nyíltan hogy a színtiszta öncélú pusztítás mellett áll?
Na, ki vállalja fel nyíltan hogy egy rühes patkány kollaboráns hazaáruló fideszes?
Válasz erre 

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.04.06. 21:55:41

@kvadrillio: Pontosan, a CEU növendékek 80%-a ex-szovjet liberális felforgató. Putyin joggal tart ezektől hisz az 1917es bolshevik forradalom vezetői is felforgató nyugati ateista zsidók voltak.

Sjnos, egyelőre nem sikerült elkergetni őket.

De, húsvétkor kitiltjuk a Helsinki Bizottságot, nyáron a TASZt és karácsonykor az Amnestyt, aztán addigra már csak leesik Sorosnak, hogy mi a szitu.
Válasz erre 

Csillagszemű Juhász 2017.04.06. 21:58:15

@Jakab.gipsz: nem is neked szólt. Te már menthetetlen vagy. Bármeddig elmennél Orbánért. Szó szerint bármeddig.
Válasz erre 

morph on deer 2017.04.06. 23:23:58

@talgaby:
"Mondjuk abban nem lennék biztos, hogy
Orbán nélkül tényleg eljönne it a Fidesz vége,"

Lázár talán - OK, valószínűleg igen - Rogán soha.

Egyébként ha a fidesz mint párt meg akarja érni a huszas éveket, akkor berakják ezt a beteg embert valsmi szanatóriumba - minden lehető alkalommal kap virágot, kisüstit, narancsszínű szüzeket, stb., de a párt élére valamilyen az ország érdekeit szem előtt tartó ember kerülne, aki mondjuk tisztába van a saját határaival és a való világ viszonylataival.

Én egyáltalán nem szeretem Lázárt - általában nem állom a hazug embereket, sajnálom, - de legalább reálpolitikusnak tűnik, szemben a viktor lázálmaival.

Fideszesek!
Próbálkatok már felébredni!
Jelenleg egy beteg ember hülyeségeit nyomjátok, legyen már vége ennek az agyrémek!
Legyetek már végre egy normális jobboldali párt, amelyik tisztában van a helyzettel és nem a felcsúti szotyiköpködő mutyipolitikábsn látja az ország - a hazája, a hazánk - jövőjét!

Miért nem?
Válasz erre 

morph on deer 2017.04.06. 23:26:46

@morph on deer:
Elnézést a "typo"kért - egy telefonon pötyögök :(
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.04.06. 23:46:10

@Tiszteltetem Brüsszelet: Mielőtt még rászavazol, elmagyarázhatnád azt, amit már tegnap is kértem tőled, hogy magyarázd el: hogy is csalt Gyurcsány 2016-ban, hazudós paraszt? Jah, nem tudod? Jah, már megint hazudtál? Akkor befogod a pofád, te takonygerincű éhbértroll! Húzz vissza a gazdid lábai közé és nyavalyogj kutyakekszért, habonypincsi!
Válasz erre 

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.04.06. 23:46:52

'Mr. Soros, a Holocaust survivor, has financed many liberal causes and promoted democracy through his philanthropy, the Open Society Foundations. '

A CEU rektor holotúlélőnek hazudja Sorost, ez elég pikáns azért.

www.nytimes.com/2017/03/29/world/europe/hungary-george-soros-university.html
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.04.06. 23:48:24

@conchita wurst: De, téged érdekel. :D Szóval, Te vagy Váradi János és Tiszteltem Brüsszelt egyszemélyben? De tegnap az utóbbiakat használtad és ezen kívül még egyet biztosan. Kínos bukta, büdös gyökér, nagyon kínos...
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.04.06. 23:48:57

@Leone_510: Vagyunk így ezzel egy páran...
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.04.06. 23:51:08

@VaradiJanos: Látens buziknak az anyjuk mellett a helye, ConchitaVáradiTiszteltetem. Nehéz lehet így élned. Titkolod a nemi identitásodat, ráadásul szép lassan személyiségzavaros is leszel a húsz nicked miatt.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.04.06. 23:53:14

@István Tamasi: VáradiJános/Conchita/TiszteltetemBrüsszelt egy és ugyanaz a személy. A fickó látens meleg, az anyja biztos nem engedné el, hogy egy hétvégét töltsön Bircával a Vitosán :D
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.04.06. 23:53:51

@kvadrillio: A következő kezelése ingyenes lesz...
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2017.04.06. 23:57:27

Nincs új a nap alatt!

2013-ban volt már egy népszavazási kezdeményezés a következő tartalommal:

„Egyetért-e Ön azzal, hogy Magyarország miniszterelnöki tisztségét egy személy csak maximum kétszer négy évre, azaz két választási ciklus időszakára tölthesse be?"

A Nemzeti Választási Bizottság a kérdést tartalmazó aláírásgyűjtő ív hitelesítését megtagadta az alabbi hatarozattal:

www.valasztas.hu/hu/nvb/hatarozatok/2013/2013-4065.html?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201704
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.04.07. 00:14:52

@Punxsutawney Mormota: látom, nagyon bekattant neked ez a homoszex téma, valószínűleg farkalt az apád kölyökkorodban. Anyád tűrte vagy ő is részt vett benne? Szegény fiú, sajnállak, meg is bocsátom a tahóságodat. Jó éjt neked!
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.04.07. 00:24:20

@VaradiJanos: Ez most egy kámingoáut volt? Szegény fiú, bántott a papád, és csak így vagy képes elmondani?
Ezért van személyiséghasadásod? Amikor már nagyon fájt, akkor Conchita Wurstnak képzelted magad? Meg Tiszteltetem Brüsszelt-nek? Azok olyan tökös személyiségek voltak, akik szembeszálltak az apjukkal? Szegény, szegény barátom... Most jobb érzés, hogy így mindenki előtt elmondhattad a bántalmazásodat? Mesélj még... Hogy is volt az, hogy a kisegítő elvégzése után nem volt munkád, és csak a habonymédia fogadott be betanított munkára?
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.04.07. 00:36:23

@Punxsutawney Mormota: Megfejtetted. Szeretlek.
Válasz erre 

Rebuska 2017.04.07. 06:34:37

@szilmi: Aha. Akkor te is, nem? :)
Válasz erre 

cziczoma 2017.04.07. 06:48:08

Szerintem inkább a MLM rendszeren alapuló politikai marketing bevitele a politikába. Kiválasztani a legjobb sárkányfű árusokat, Kubatov listába foglalni azokat akik rendíthetetlenül hisznek a sárkányfű áldásos hatásában. MLM-től eltérés, hogy a pilótajátékokban van valami kamu termék, ami álcázza, hogy valójában az alapcsomag vásárlókból él a rendszer. Orbánéknál a szinteknek megfelelő finanszírozás EU-s és állami pénzekből történik, ezért nincs bukta mint a pilótajátékoknál. Így jártunk elvtársak!
Válasz erre 

Pipas 2017.04.07. 06:54:38

@pamut: "TÖBB SZÁZ REMEK MAGYAR ÉS NEMZETKÖZI PROFESSZORT,"

A pamut nem tudja mi a különbség az angol "professor" és a magyar "professzor" között. :) Mondjuk a CEU el is követ mindent, hogy ez a határ elmosódjon, de azért mégis gáz nem látni a különbséget. :D

De persze a pamuttól nem is vártunk többet, bolsevik provokátorok nem a kifinomultságukról híresek.
Válasz erre 

Pipas 2017.04.07. 07:03:05

@pamut: "Litvánok, lengyelek, románok, osztrákok, mind nyújtja a kezét hogy akkor ők örömmel látnák a saját országukban a CEU-t. Naná, mert nem hülyék."

Hitlert is szívesen látták Ausztriában amikor Németországhoz csatolta, Sztálint is üdvözölték Magyarországon. Aztán kicsivel később alábbhagyott a lelkesedés mint a Soros egyetem esetében Csehországban és Magyarországon. Lakva ismeri meg egymást az ember.
Válasz erre 

kvadrillio 2017.04.07. 08:34:47

A MAGYAR TÁRSADALOM TÖBB MINT A FELE NYOMOROG ! A MAGYAR TÁRSADALOMNAK SEMMI HASZNA NEM SZÁRMAZOTT EZEKBŐL AZ EMBERKÉKBŐL ! Orbán, Kövér, Kovács Zoltán, Habony, Szájer, Deutsch, Schmidt Mária, etc., etc., kaphatott ösztöndíjat Sorostól ...........JAHHH...HOGY EZEK AZ EMBERKÉK VISZONT KIEMELKEDŐEN JÓL ÉLNEK ????????? LUXUS ÉLETSZÍNVONALON TOBZÓDNAK CSALÁDJUKKAL EGYÜTT ??? MIKÖZBEN MILLIÓ MAGYAR KÉNYSZERÜLT KÜLFÖLDRE MENNI DOLGOZNI ??? ÉS FALVAK NÉPEINEK EZREI, SZÁZEZREI, MILLIÓI... VEGETÁLNAK NAPRÓL-NAPRA??? TÉNYLEG KI KELL MÁR VONULNIA AZ EGÉSZ ORSZÁG NÉPÉNEK, HOGY VÉGET VESSEN ENNEK A RABLÓKAPITALIZMUSNAK !
Válasz erre 

Pipas 2017.04.07. 09:15:27

@kvadrillio: "MIKÖZBEN MILLIÓ MAGYAR KÉNYSZERÜLT KÜLFÖLDRE MENNI DOLGOZNI ???"

Magyarországból 6% ment külföldre, Németországból 5%, a milliók kényszerülnek egy nagy kamu, propaganda, hazugság.

"A MAGYAR TÁRSADALOM TÖBB MINT A FELE NYOMOROG !"
Baromság! Nyugodtan lehet próbálkozni a bizonyítással.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.07. 09:56:58

@MaxVal BircaMan HJCD: Tökmindegy. Viktor láthatóan bele is őrült a felelősségbe, ráadásul a becsületét is elhegyta valahol út közben. Hacsak Viktor nem jóval átlag alatti képességekkel bír, akkor kimondható, hogy nem produktív, ha az ország irányítátának súlya eg ember vállát 8 évnél tovább nyomja. Ennyi, minden mást leszarok, még ha ezért unortodoxiával is vádolsz. Még ha csak Magyarországon lenne is ilyen szabály a miniszterelnökkel kapsolatban, az sem zavar. Mostanában szeretünk unortodoxok lenni.

Amúgy meg foglalkozz a bolgár belpolitikával Azamat Bagatov.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.07. 10:01:05

@Jakab.gipsz: Nem azt kérdeztük, hogy hogyan lehet fideszes suttyó módjára ezt a szabályt is kitrükközni. Putyin példakép is így nyomja, egy percig sem volt kérdéses, hogy gerinc nélkül ez is megoldható, a hatalommánia mindenek felett, ahogy Orwell mondta "a hatalom célja a hatalom maga".
Ezért sajnos egyre valószínűbb, hogy elegánsan nem lehet leváltani a fideszt. És akkor pofán lesz vágva az összes, az utolsó szennyedék online agitproposig (igen, rád nézek).
Válasz erre 

Merlot 2017.04.07. 10:03:39

@Pipas: Kíváncsi lennék, ha elkapunk és arra ítélünk, hogy egy fillér nélkül menj végig az összes magyar mélyszegénységben élő vidéken, ugyanez lesz-e a véleményed. Kétlem.
Válasz erre 

gigabursch 2017.04.07. 10:16:03

"A magyar parlamentet már jó ideje arra használja a kormányzat, hogy elüldözzön, megsarcoljon, vagy ellehetetlenítsen embercsoportokat, érdekképviseleteket, társadalmi vagy politikai csoportokat."

Érdekes: Pont ez történt Hornék alatt vagy épp Gyurcsótány alatt is.

Következtetés:
A parlementáris rendszer ezek szerint szart sem ér.
Válasz erre 

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.04.07. 10:24:44

Gondolkodó ember ritka,
Ez a fidesz vallás titka.
;-)
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.07. 10:30:28

@Felchutty Bugrisch:

Orbán szerepe hatalmas jelentőségű. ő az első európai jelentőségű magyar politikus évek óta.
Válasz erre 

sőőtnagyonis 2017.04.07. 12:04:52

Még több atomot Iránnak.
Bakker egy elmebaj az egész ország.
Válasz erre 

sőőtnagyonis 2017.04.07. 12:06:18

@MaxVal BircaMan HJCD: Há há há
Egy szopógép!
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.07. 12:19:58

@sőőtnagyonis:

Ha így lenne, nem lenne ellene szervezett kampány évek óta.
Válasz erre 

Pipas 2017.04.07. 13:18:30

@Merlot: "ugyanez lesz-e a véleményed"

Az én véleményem nem számít. Vannak komoly társaságok, akik ezeket a dolgokat mérik, mintavételezik. Hiába erőlködsz te ilyan vizsgálatokat nem tudsz végezni, az, hogy pár eset megismerése után milyen érzéseid vannak abszolút lényegtelen.
Válasz erre 

Andy73 2017.04.07. 13:25:27

"A legfőbb kérdés most az, hogyan képes egy európai uniós állam (amely egyben NATO tagország is) miniszterelnöke egy egyszerű parlamenti többséggel és cirka 2 millió szavazóval a háta mögött gyakorlatilag minden gond nélkül a legabszurdabb politikai döntéseket keresztülvinni itthon és külföldön egyaránt?"

Csak nem azért, mert ő nyerte a legutóbbi két parlamenti választást, méghozzá elsöprő fölénnyel, és ezért ő alakíthatott kormányt? Csak nem azért, mert a többi pártnak sokkal kevesebb szavazőja van? Csak nem azért, mert a parlamenti demokráciák így működnek az egész világon? Tényleg nem tudja még ezt sem a blogger? Akkor miért ír a témáról? Hogy az alapvető tájékozatlanságát világgá kürtölje?
A kérdésbe persze egy állítás is van becsomagolva, nem különösebben ügyesen: "a legabszurdabb döntések". Nos, ez egy vélemény. Ami a bloggernek abszurd, az másnak nem biztos, hogy az. A szavazók majd erről is döntenek.
Emlékszünk, hogy a blogger x+1 alkalommal írt a határvédelem, más szóval a kerítés ellen kampányolva, azt is abszurdnak tartva. És azt is tudja mindenki, hogy ez hogyan kapcsolódik a témához.
Válasz erre 

HABONYKOMMANDO 2017.04.07. 13:30:51

"Ön szerint milyen választási kampány lesz 2018-ban?"

Kicsinalunk benneteket fasszopo kocsog, hazaarulo Sorosberencek.
HALOTTAK VAGYTOK CSAK MEG NEM TUDJATOK.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.07. 13:31:42

@Andy73: "a parlamenti demokráciák így működnek az egész világon?"

Nem így működnek. Semmit nem tudsz a világról, fideszcsicska fotehuszár.
Válasz erre 

metax 2017.04.07. 13:36:13

@morph on deer: "Én egyáltalán nem szeretem Lázárt - általában nem állom a hazug embereket, sajnálom, - de legalább reálpolitikusnak tűnik"

Megszavazta a manyup-vagyonok elrablását, hogy a mai középkorú - és fiatal generációknak ne legyen (elég) nyugdíja?
Meg.

Megszavazta a földtörvényt?
Meg.

Megszavazta a választási törvény átírását, hogy az ellenzék minimális esélyeit is a porba döngölje?
Meg.

Megszavazta a köz-és felsőoktatási törvények módosítását, melyeknek is "hála" rohamtempóban pusztul az oktatás színvonala?
Meg.

......

Megszavazta a CEU ellehetetlenítését szavatoló törvényt, amely miatt jelentős szellemi erőforrás lesz kénytelen elhagyni az országot?
Meg.

Lázár reálpolitikus?
Nem.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.07. 15:03:45

@conchita wurst: Majd most kiderül, hogy kit érdekel a diktatúrázás. A fidesz ismét határt lépett az egyetembezárási próbálkozással. Még Kádár sem záratta be a neki nem tetsző iskolákat (a fidesz szerencséjére). És akkor most ki is a komcsi? Kíváncsian várom, hogy mi lesz.
Válasz erre 

MIx 2017.04.07. 15:06:26

@MaxVal BircaMan HJCD: Alkotmány? Hol élsz te?
Alaptörvény van, abba pedig 3 nap alatt beírnak bármit.
Pl. az USA-ban csak max 2 ciklust tölthet ki az elnök. Ez élég jó példa?
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.07. 15:07:10

@HABONYKOMMANDO: Hány éves vagy? 15-16? Gondolom csaj még nem volt a pöcsödön, legfeljebb pattanás. Ilyen suttyó stílussal így is marad.
Amúgy azt vágod, hogy egy ilyen kommentért simán fel is lehet jelenteni?
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.07. 15:35:24

@MIx:

Az USA-ban nincs kormányfői tisztség. Mutass országot, ahol korlátozva van a kormányfői tisztség! (Súgok: van 2 ilyen. 2 a 202 országból.)

Az "alaptörvény" az alkotmány neve.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.07. 15:36:00

@Felchutty Bugrisch:

"Kádár sem záratta be a neki nem tetsző iskolákat"

Mert az összes az övé volt...
Válasz erre 

KILENCVEN NYOLC SZÁZALÉK 2017.04.07. 15:42:38

"Ön szerint milyen választási kampány lesz 2018-ban?"

Nem lesz itt semmilyen kampány,.

ÚJABB TERRORTÁMADÁS TÖRTÉNT SVÉDORSZÁGBAN.
Többszáz halott.

18-ban Az Orbán NEGYÖTÖDDEL fog nyerni bármiféle kampány nélkül.

Köszönjük libbantak, hogy a terroristákat támogatjátok !!!
Válasz erre 

Skankhunt42 2017.04.07. 15:54:18

préjforstokholm?? kicsit sok már a véletlen
Válasz erre 

Pipas 2017.04.07. 15:59:31

@KILENCVEN NYOLC SZÁZALÉK: Épp most beszéltem svéd munkatársammal. Teljesen ki van akadva szerencsétlen. :(
Válasz erre 

morph on deer 2017.04.07. 16:14:37

@metax:
"Lázár reálpolitikus?
Nem."

OK, realistább, azaz reálisabban gondolkodik, mint buggyant főnöke.
Igaz, a "G"- skálán mindjárt Orbán mögött kap helyet...
Válasz erre 

morph on deer 2017.04.07. 16:24:49

@KILENCVEN NYOLC SZÁZALÉK:
"ÚJABB TERRORTÁMADÁS TÖRTÉNT SVÉDORSZÁGBAN.
Többszáz halott."

Süket vagy és vak is, vagy csak szedsz valamit?
Igaz, hogy egy is sok, de pillanatnyilag három halottról és nyolc sérültről tudni.
Gondolod, hogy ha hazudozol, akkor te jobb elvtárs leszel?
Válasz erre 

Pipas 2017.04.07. 16:50:37

@metax: "Megszavazta a választási törvény átírását, hogy az ellenzék minimális esélyeit is a porba döngölje?"

Vicces, az nem zavar, hogy a rajzolt szakállú fiatalember úgy akarja megváltoztatni a választási törvényt, hogy senki se lehessen háromszor miniszterelnök? Neki gondolom a fékek és ellensúlyok rendszere nem olyan fontos? :)
Válasz erre 

Simicska kibérelte Vonát a személyes bosszújára 2017.04.07. 17:13:51

@Pipas: " rajzolt szakállú fiatalember úgy akarja megváltoztatni a választási törvényt, hogy senki se lehessen háromszor miniszterelnök? "

Na ez meg a het vicce. Gondoltak a uj szdsz-esek, hogy most aztan jol kibasznak az Orbannal. Erre a Gyurcsanyek teljessen kiakadva nyilakozzak, hogy mit kepzelnek ezek, majd egy ilyen kis nyikhaj fogja megmondani ki hanyszor lehet miniszterelnok .:)))
Mert a Gyurcsany ugyan messze nem toltotte ki a 4 eveit, de akkor is harmadszorra akar miniszterelnok lenni. :)))
Válasz erre 

Pipas 2017.04.07. 18:12:50

@Simicska kibérelte Vonát a személyes bosszújára: "Mert a Gyurcsany ugyan messze nem toltotte ki a 4 eveit, de akkor is harmadszorra akar miniszterelnok lenni. :))) "
A reményhal, bizony. :D
Válasz erre 

pamut 2017.04.07. 18:55:19

@Pipas:
:DDDDDDDDDDDDDDD

A CEU-t Hitlerhez meg Sztálinhoz hasonlítod, hát te nem vagy orvosilag degenerált elmebeteg akkor senki :DDDD

Hé, mindenki, látjátok kik állnak ki az egyetempusztítás mellett? :DDDD
Konkrétan DEGENERÁLT AGYHALOTT PÁVIÁNOK :DDDD
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.07. 20:04:07

@MaxVal BircaMan HJCD: Nem. Bibó István kollégium?
Segítek, mert bulgár vagy, aki csak kontárkodik itt Magyarországon:

hu.wikipedia.org/wiki/Bib%C3%B3_Istv%C3%A1n_Szakkoll%C3%A9gium

Sanszos, hogy fidesz sincs, ha Kádár akkora suttyó zsebdiktátor lett volna, mint ma Orbán.
Válasz erre 

Pipas 2017.04.07. 22:16:08

@pamut: "A CEU-t Hitlerhez meg Sztálinhoz hasonlítod, hát te nem vagy orvosilag degenerált elmebeteg akkor senki :"

Reductio ad absurdum volt te zseni. Pont az volt benne a lényeg, hogy az összehasonlítás abszurd.

Hú, pamut, te annyire kifinomult vagy... a téli palota ostrománál is ott voltál? :D
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.08. 08:15:24

@Felchutty Bugrisch:

Igen, ami nem egy független intézmény volt, ahogy a linked is leírja. Olvasd el a saját linkedet...
Válasz erre 

kvadrillio 2017.04.08. 10:50:48

@Punxsutawney Mormota: :o))))))))))))).....IGEN ! nekem is teccet nagy zoltán hozzászólása a felforgató ügynökök ceu-s kiképzéséről, ezért is idéztem behhh ! :OL))))))))))))))
Válasz erre 

pamut 2017.04.08. 18:29:39

@Pipas:
:DDDDDDDDD
Ismét hazugságba menekülsz batyukám, már megont nem bírod ki? :D
Válasz erre 

2017.04.10. 08:48:59

@kószák egyike:
Tovább a lenini úton:

Trockíj jövőképe! Válasz Lenin Mi a teendő? Brosúrájára! 1903
Ön a pártot a proletáriátus helyébe foglya tenni, aztán a központi bizottságot a párt helyébe, a párt főtitkárát a központi bizottság helyébe, így a proletáriátus nevében egyetlen személy hatalmát fogja elérni!
Ön a FIDESZT az egy párt helyébe foglya tenni, majd a kollégiumi brancsot a párt helyébe, a pártelnököt a kollégiumi brancs helyébe, így a FIDESZ nevében egyetlen személy hatalmát fogja elérni!
Platón mondja:

A vezetővé vált, hogy elismerjék vezetőnek, maguk felett, (vagy a vezetetteknek tesz engedményeket (eltűri saját részre történő lopásaikat, vagy maga ad javakat)) erkölcstelen, és káros! Módszer: Platón szerint! „Nem tartóztatja meg magát, önön törzse vérének ontásától, hanem hamis vádakkal, bírák elé idézik őket, vérrel mocskolja magát, embert öl, embereket száműz és gyilkol, alattomosan ígérget, adósság elengedést, és földosztást „ (Rajk per 2500 éves módszer!)
„Ezek a cimborák, ugye nem győzik csodálni, és az új polgárok sülve-főve vele vannak, míg a tisztességesek gyűlölik és bújnak előle.”
„Világos, ha van a városban templomi kincs, először azt tékozolja el, és amíg futja az elkótyavetyélésből, addig a népre mérsékeltebb adókat ró!
Válasz erre 

2017.04.16. 10:51:19

@kószák egyike:
Az EszeMetek vöröshályogos gyülekezetéé+ MSZP, Eggyütt majmok PÁRTBESZÉD mit tudunk lopni?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard