Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Szegények és gazdagok: Orbán pávatánca az uniós költségvetés körül

Szegények és gazdagok: Orbán pávatánca az uniós költségvetés körül

Orbán Viktor most azt a pénzelosztási rendszert kezdte szidni, amelyik eddig nagyon bőkezűen osztotta a támogatásokat a kelet-európai országok kormányainak. Tudjuk, ez a kommunikáció is a saját táborának szól, ám nem árt tisztázni: Magyarország hihetetlen összegekhez jutott az előző költségvetési ciklusokban, ám ez a mézes bödön nem lesz mindig csurig számunkra. Vannak ugyanis leszakadó régiók a régi, nyugati tagországokban, és számukra létfontosságú, hogy a lemaradásuk ne folytatódjon tovább. Orbán persze másként magyarázza az arányok megváltoztatásának igényét, szerinte ugyanis a bevándorlást szorgalmazó erők bosszúja ez a migránsellenes kormányokkal szemben.

24_hu_111.jpg

Fotó: 24.hu

Orbán Viktornak végre el kéne döntenie, hogy Magyarország az EU gazdaságának motorja, vagy egy szegény kis kelet-európai állam. Ha ugyanis az érdekei úgy diktálják, akkor a magyar gazdasági csodáról szónokol, ha pedig a pávatánc úgy alakul, akkor szegény kis megtűrt keleti rokonai vagyunk a nagy és gazdag nyugati államok számára. Nem is olyan rég a klímaváltozás elleni küzdelem kapcsán nyilatkozta azt, hogy a gazdag államok olyan kis szegény országokkal akarják megfizettetni a globális felmelegedés elleni harcot, mint Magyarország.

Most is úgy hozta a sors, hogy a kuncsorgó kis szegény rokon bőrébe bújva bírálja az EU-t. Orbán ugyanis nagyobb szeletet szeretne kihasítani a költségvetési tortából, mint amekkora az előzetes tervekben szerepel. „Tisztességes alapokra kell helyezni az új uniós keretköltségvetést, mert az a szegényebb országok felől a gazdagok felé csoportosítja át a pénzeket” - mondta Orbán, miután az Európai Tanács elnökével, Charles Michellel tárgyalt.

Orbán azt felejti el, hogy a felzárkóztatási pénzeket elsősorban a gazdasági mutatók, a régiók egymáshoz viszonyított fejlettségi adatai alapján számolják ki, így ha ezek a déli államok leszakadását jelzik, a pénzek jelentős hányadát át kell csoportosítani oda.

Ezzel persze azt is állította, hogy eddig nem volt tisztességes az elosztás, amit egy nyugati ország politikusától el is fogadnánk, hiszen a nettó befizető kormányok elég nehezen tudják letolni saját polgáraik torkán, hogy van annak ésszerű magyarázata, ha a felzárkózó országokat kitömik pénzzel. Pláne akkor nehéz ezt ésszerű döntésként aposztrofálni, ha arról olvasnak a gazdagabb országok választói, hogy a keleti kormányok a támogatások jelentős részét finoman szólva se arra költik, amire eredetileg kapták.

A korrupt kelet-európai kormányokról szóló sajtóhírek szinte már megszokottak nyugaton, épp ezért lehet irritáló egy német, osztrák vagy francia polgár számára, ha azt hallja, hogy Orbán Viktor a jelenleginél is több pénz elköltésére kér felhatalmazást. Az EU-s támogatások persze mindig jól jönnek, és mi magyar állampolgárok is abban vagyunk érdekeltek, hogy ezek az összegek továbbra is bőségesen álljanak rendelkezésünkre, hiszen van még mit behoznunk a nyugatiakhoz képest, ám be kell látnunk, hogy a források végesek, és van rájuk jelentkező bőven máshol is.

Ha a számok mögé nézünk, akkor Orbán állításával szemben az előző hétéves költségvetési ciklus nagy nyertese volt régiónk, Magyarország pedig különösen sokat profitált a közös büdzsé akkori elosztási elveiből. Európai Bizottság adatai szerint ugyanis 2014 óta az összes magyarországi beruházás 43 százalékának megfelelő összegű forrás érkezett az európai adófizetőktől. A pénzbőség azonban nem mondható el olyan térségek esetében, melyek fejlett uniós országok régiói, mégis erősen leszakadtak az utóbbi évtizedben.

Főként olyan déli államok jártak rosszul, ahol országon belül is nagyok a különbségek gazdasági fejlettség területén. Főként Görögország, Olaszország, Spanyolország és Portugália fejletlenebb régiói itták meg a levét annak, hogy az új belépők a felzárkóztatási pénzek nagy hányadát vitték el az előző két költségvetési ciklusban. Orbán azt felejti el, hogy a felzárkóztatási pénzeket elsősorban a gazdasági mutatók, a régiók egymáshoz viszonyított fejlettségi adatai alapján számolják ki, így ha ezek a déli államok leszakadását jelzik, a pénzek jelentős hányadát át kell csoportosítani oda.

241_10.jpg

Fotó: 24.hu

Orbán persze ilyenkor a szegények közé sorolja hazánkat, mert így jobb tárgyalási pozícióra számíthat, ám ebben az esetben is igaz a mondás: a számok makacs dolgok. Azt sem szabad figyelmen kívül hagynia, hogy olyan populista barátai, mint például az olasz Matteo Salvini szintén körömszakadtáig fog küzdeni azért, hogy országa leszakadó régiói több pénzhez jussanak. Mert, ahogy egy dakota bölcsesség tartja: „Egy bölényről nagy bőrt lehet lenyúzni, de ha sok a vadász, sok felé kell majd darabolni.”  

214 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Szegények és gazdagok: Orbán pávatánca az uniós költségvetés körül Tovább
Facebook Tetszik
0
214 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4315453386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.03. 17:09:17

Pávatáncol. azaz jó politikus.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.03. 18:14:32

"Orbán azt felejti el, hogy a felzárkóztatási pénzeket elsősorban a gazdasági mutatók, a régiók egymáshoz viszonyított fejlettségi adatai alapján számolják ki, így ha ezek a déli államok leszakadását jelzik, a pénzek jelentős hányadát át kell csoportosítani oda."

Akkor mégsem mi vagyunk az utolsók, akiket még Románia is megelőzött, meg a forint sem olyan szar, hogy váltsunk gyorsan euróra, ahogy a hazai libsik ajvékolják?? Esküszöm, már semmit nem értek!
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.03. 19:29:46

@MAXVAL bircaman közíró:
“Pávatáncol. azaz jó politikus.”

Pávatáncol. azaz jó páva.
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.03. 19:31:03

@MAXVAL bircaman közíró:
Sőt: momentán ő a “római páva“ is, imént érkezett.
Válasz erre 

2020.02.04. 07:30:09

.
„hol a bűnözők a törvényhozásban ülnek, soha törvény elé nem kerülnek!” Bölcsességek könyve! Ókor Óta tudott!
Egy nép mely megválasztja a korrupt politikusokat, csalókat , tolvajokat, árulókat az nem áldozat, hanem bűntárs! Orwell

„Ha hitvány gazemberek kerülnek magas polcra, amennyivel méltatlanabbak erre, ugyanannyival gondatlanabbak és felelőtlenebbek lesznek, s eltelnek esztelen hetykeséggel és vakmerőséggel” (Demokritosz — 41/48) I. e. valamennyi! Lásd Moszkva/ Brüsszel/ Tel Aviv helytartói!
Válasz erre 

István Tamasi 2020.02.04. 08:26:50

@MAXVAL bircaman közíró:
bircaman béget azaz jó birka.
Válasz erre 

István Tamasi 2020.02.04. 08:29:30

@Grimbusz Makszimusz:
"Esküszöm már semmit nem értek!"
Teljesen érthető, hogy semmit nem értesz a 6 kisegítő iskolás elemiddel (1X az első, 2x a második, 3x a harmadik).
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.04. 09:10:20

@István Tamasi:

Így igaz, a bircák igazságot bégetnek.
Válasz erre 

István Tamasi 2020.02.04. 09:24:50

@MAXVAL bircaman közíró:
A birkák és bircák csak szénért bégetnek hiszen ostoba nyájlények.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.04. 09:54:06

@István Tamasi:

A közösség hangadói.
Válasz erre 

Európai téridő 2020.02.04. 11:27:06

Mit érdemel az a bűnös internáci balfax hülyelvtárs firkász, akár magyar, akár külföldi, akinek az agyából kipattant ez a kifejezés, hogy "pávatánc"?
Válasz erre 

Toller Béla 2020.02.04. 12:47:25

Jellemző, mit mondjak. Az egyik balfék szerint jől teszi orbán, hogy pávatáncol, a másik a fogalmat sem érti, mit dehonesztálják azt a szerencsétlen miniszterelnököt. Szóval, megérik ezek a maguk pénzét, azt a lukas kétfillérest, maximum. Az a baj, hogy beásta magát a birka is, ő már csak birka marad, meg ez a fogalmazóművész is, ő már csak csipőből leugat mindenkit. És még mindig ezeknek van többségük ebben a nyomorult országban ! Pedig konkréten, szégyenletes az a durvaság, ahogyan orbán mindenféle pénzügyi kérdéshez közelít, annak a pasasnak nincsenek erkölcsei a pénzt illetően. Mohó, kapzsi és erőszakos.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.04. 12:55:40

@antal100:

Nem lehet egyenesen beszélni a politikában, ez a műfaj lényege.

Ez olyan, mintha nyíltságot várnál el egy diplomatától vagy csalsmentességet egy katonától. Nem lehetséges a szakma szabályai miatt.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.04. 13:33:40

@antal100:

A cselekedeteket kell nézni mindig. Mármint politikusnál.

Egy dolog a hazug stratégia, az elfogadhatatlan. Más dolog a hazug taktika, azzal semmi gond, sőt szükséges elem.
Válasz erre 

laszlo ador 2020.02.04. 16:22:15

Na és a magyar parlament házelnöke is érti mi a gözgép csak azt nem érti mi hajtja.
Válasz erre 

Bmw 2020.02.04. 17:40:34

Nem , mert a javát ellopja a kedves vezetőnk és családja, rokonai, haverjai, párttársai.
Válasz erre 

kiskutyauto 2020.02.04. 18:17:50

Igen feltétlenül, mivel ez a náci hazug hazaáruló rablógyilkos szarházi patkánydiktátor, addigra rég a tömegsírban lesz! A pávatánc pedig nem igazán illik ide. Mivel a páva tánca szép, csábító, izgató, azzal hódítja meg a nőstényt. Szarbángeci tánca ehhez képeset, nem szép, nem csábító, és max abban az értelemben izgató, hogy felbassza az agyunkat, ha hagyjuk magunkat. Ez nem pávatánc, hanem DÉMONTÁNC!!!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.04. 19:04:15

@Grimbusz Makszimusz: "Esküszöm, már semmit nem értek!" - Ez nem lep meg itt senkit, tudjuk hogy hülye vagy, ez neked magas, de legalább szöveget tudnál értelmezni az nem ártana. Próbáld meg ezt! Tudom, bővített mondat és ez meghaladja a képességeid.
"Főként Görögország, Olaszország, Spanyolország és Portugália fejletlenebb régiói itták meg a levét annak, hogy az új belépők a felzárkóztatási pénzek nagy hányadát vitték el az előző két költségvetési ciklusban."
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.04. 19:05:44

@MAXVAL bircaman közíró: Ez esetben mi a stratégia és mi a taktika? Mert ez csak üres fecsegés amit írsz.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.02.04. 19:19:01

Le akarják húzni,amit még lehet,minél hamarabb!
Persze szigorúan a Nemzet érdekeit szem előtt tartva!XD
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.04. 19:24:47

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Olvastam. És? A másolatod pont alátámasztja azt, hogy az általatok állandóan a legvisszaesettebbnek hazudott Magyarországnál mégiscsak vannak gyengébbek? Ahogy ismerlek, nem engem akartál igazolni, csak faszfej vagy ugye?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.04. 19:29:20

@Grimbusz Makszimusz: Hát titkon reméltem valaki segít neked megérteni a párt központból. De látom magadra hagytak, csak bedobtak pár banánt a ketrecedbe. Hol írták hogy ezek fejletlenebbek, gyengébbek nálunk? Fuss neki még egyszer! De dobj be pár banánt, mert az a pár agysejtnek csúfolt diffúz idegrendszerednek ez megerőltető lesz és kell a cukor!

"Főként Görögország, Olaszország, Spanyolország és Portugália fejletlenebb régiói itták meg a levét annak, hogy az új belépők a felzárkóztatási pénzek nagy hányadát vitték el az előző két költségvetési ciklusban."
Válasz erre 

Visceroid 2020.02.04. 19:29:48

Nadevárjunk! Nem úgy volt, hogy a GDP alig 5%-át kapjuk az EU-tól? Akkor meg mi a probléma? Megvagyunk mi nélkülük is!
Válasz erre 

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2020.02.04. 19:30:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Kérem ne zavarja a munkatársunkat ilyen kérdésekkel!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.04. 19:37:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A politikai cél a stratégia. Az eszközök a taktika.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.02.04. 19:39:14

Ízzadságszagú már ez a “független” média.
Meglátjuk mennyi pénzt kapunk, de egy biztos; ezt nem a moslékkoalíció fogja kiharcolni, mert nem kaptak rá felhatalmazást. Az EP-ben felhatalmazást szerző ellenzékiek meg leginkább a fekáliát kavarják.
Válasz erre 

BALTAZÁR 2020.02.04. 19:50:03

Szerintem egy kormányon lévő miniszterelnöknek az a feladata, hogy a hazájának, annyi támogatást, olyan jogokat, annyi előnyt harcoljon ki amennyi csak lehetséges. Ez nem pávatánc, ez alku. Legyen ez politikai vagy gazdasági, mindegy. Természetesen vissza fog venn ha úgy látja az szükséges, de jó lenne már észrevenni, hogy a Bajnai féle "bocsánat hogy élünk, elég mélyre hajoltunk, hogy jól s..gbek..hasson mindnki?" féle hozzállással nem soakt érhet el egy ország. Orbán pontosan azt teszi amit kell, érdekérvényesít. Van itt olyan aki komolyan gondolja, hogy a jóságos EU azért adja a pénzt, hogy mi jól járjunk? Biztosan fel sem merül bennük, hogy amivel mi jól járunk, az az ő cégeinek jelent megrendelést. Amennyiben az térkő, akkor az, ha esetleg Volvo busz akkor az, folytassam?
Válasz erre 

rallus 2020.02.04. 20:36:39

Miért nem tud Orbán keményen, tökösen pávatánc nélkül inkább gyorssegélyt kérni az IMF-től ?
Válasz erre 

Pipas 2020.02.04. 21:06:16

Sikerült írni egy cikket az indexre orbánról meg a pávatáncról. Nem semmi, a publikációs listádban jól fog majd mutatni.
Válasz erre 

kerszi 2020.02.04. 21:22:05

@rallus: Kért!
Válasz erre 

fantázia dús nick 2020.02.04. 21:39:51

@Grimbusz Makszimusz: Te egy orvosi csoda vagy! Hogy tudsz ilyen kicsi aggyal élni?
Válasz erre 

fantázia dús nick 2020.02.04. 21:40:36

@rallus: Mert neki nem adnának.
Válasz erre 

2020.02.04. 22:00:40

Orbánra Amerikában azt mondanák, hogy fekadumát nyomat.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 22:08:25

@MAXVAL bircaman közíró: egy bolgár elmebeteg szemében.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.04. 22:09:25

@Grimbusz Makszimusz: "Akkor mégsem mi vagyunk az utolsók,"

de, Orbán szerint igen.
Válasz erre 

kvadrillio 2020.02.04. 22:21:23

FURCSA...
"""az új koronavírus elsősorban a mongoloid férfiakra veszélyes.""""""AKKOR EZT MÉGISCSAK LABORBAN CSINÁLHATTÁK ! Koronavírus: Oroszország már a fertőzés tömegessé válására is készül
Felszállt Vuhanban az orosz állampolgárokat hazaszállító első katonai repülőgép. Vuhani koronavírus Korábban ismeretlen koronavírus miatt tört ki járvány Kína hatodik legnépesebb városában, a 10 millió fős Vuhanban. Az azóta a világ mind több országában felbukkanó, tüdőgyulladással járó megbetegedés néhány hét alatt száznál is több halálos áldozatot szedett. A koronavírus terjedésével és leküzdésével kapcsolatos fejleményeket cikksorozatunkban . Elindultak Burjátföldről azok az orosz katonai gépek, amelyek a 132 Vuhanban tartózkodó orosz állampolgárt szállítják el, közölte az orosz védelmi minisztérium. Az akcióban öt, fedélzetén egészségügyi szakembereket és orvosi berendezéseket szállító Il–76-os vesz részt, amelyek Kínából visszatérve Ulan-Udében vesznek majd fel üzemanyagot.Szergej Krajevoj, az egészségügyi minisztérium helyettes vezetője kedden azt mondta, hogya tárcának nincs a koronavírus elterjedésére vonatkozó prognózisa, ezért felkészül a fertőzés tömegessé válására.Oroszországnak legkevesebb kétheti készlete van az egyéni védekezéshez szükséges eszközökből: védőmaszkból, köpenyből és gyógyszerkészítményekből. Korábban sajtójelentésekből az derült ki, hogy a maszkok mind a fővárosi gyógyszertárakban, mind az online forgalmazóknál elfogytak.Krajevoj elmondta, hogy Oroszországban eddig nem dolgoztak a vakcina előállításán, mert még mindig nem áll rendelkezésre a klinikai kísérletekhez szükséges fajtaváltozat az új koronavírusból.A tisztségviselő szerint eredeti élő vírus birtokában az oltóanyag 2-5 hónap alatt fejleszthető ki.Krajevoj azt mondta, hogy sem cáfolni, sem megerősíteni nem tudja azokat a sajtóban megjelent állításokat, amelyek szerint az új koronavírus elsősorban a mongoloid férfiakra veszélyes.Az orosz belügyminisztérium közölte, hogy megkezdte annak a törvénynek az előkészítését, amelynek alapján kitoloncolhatók lesznek a vírussal fertőzött külföldiek.Hétfőn egyébként az utolsó szervezett orosz turistacsoport is hazatért Kínából.
Válasz erre 

kvadrillio 2020.02.04. 22:23:52

ELSŐSORBAN A MONGOLOID RASSZRA VESZÉLYES ???....
Válasz erre 

Világít a torony 2020.02.04. 23:37:51

@MAXVAL bircaman közíró: Az agyatlanok közösségének hangadója.
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.04. 23:37:57

@Visceroid:
“Nadevárjunk! Nem úgy volt, hogy a GDP alig 5%-át kapjuk az EU-tól?“

Amennyivel nőtt a gazdaságunk.
Állítólag.
De az nyilván nem az az 5%- volt..:))
Érthető, nem?

Kocsmáros: ‘Sajnos a 3 centes konyak elfogyott, már csak 5 centes van ... adhatom?‘
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.04. 23:41:58

@kvadrillio:
Nem. Az idiótákra.
Nem is lennék most pár fidesz-alelnök helyében!
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.04. 23:43:31

@Európai téridő:
“akinek az agyából kipattant ez a kifejezés, hogy "pávatánc"?

Én orbántól hallottam először, az számít?
Válasz erre 

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2020.02.04. 23:57:50

@BALTAZÁR: "Szerintem egy kormányon lévő miniszterelnöknek az a feladata, hogy a hazájának, annyi támogatást, olyan jogokat, annyi előnyt harcoljon ki amennyi csak lehetséges."

Idiótám, Orbán nem az országnak kunyerálja ki a pénzt, hanem magának (a gázszerelö strómanján keresztül), meg a NER maffia hálózatnak.

Orbánnak meg ráadásul nincs is hazája, amint bukik, máris rohamtempóban fog Moszkvába költözni, mint Janukovics.
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.05. 00:23:02

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!:
Hát, hogy azt költözésnek hívják-e majd, arra azért nem mernék megesküdni..:)
Válasz erre 

conchita wurst 2020.02.05. 04:02:00

lipsik szerint nem kene annyira lenyulni az EUt mert hat igazan fizethetnenek a magyarok is

mocskos tetves hazaarulo banda
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 04:53:04

@conchita wurst: Nem a libsik lettek puszipajtások azokkal a populista politikai erőkkel, amelyeknek az egyik legfőbb üzenete az volt, hogy egy fillért sem az éhenkórász kelet-európaiaknak. Így akkor tényleg a magyarok zsebéből kell kikotorni a Mészáros and co mindennapi betevő milliárdjait.
Válasz erre 

Első mohikán 2020.02.05. 05:57:54

@Európai téridő: "A diplomácia táncrendje miatt az elutasítást úgy kell előadni, mintha egyébként barátkozni szeretnénk. Ezek azok a politika művészetéhez tartozó mozdulatok, hogy majd a hét javaslatból kettőre-háromra (úgyis megcsináltuk már, csak ők nem vették részre) rábólintunk, a maradék kettőt pedig, amit nem akarunk, úgy utasítjuk el, hogy a többségét tulajdonképpen elfogadjuk. Ez a bonyolult játék afféle pávatánc.”

Maga Orbán Viktor nevezte először így, szóval ő volt az a balfasz internáci, ahogy aposztrofáltad... :-)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:05:39

@MAXVAL bircaman közíró: "a bircák igazságot bégetnek. "

nem arról ismertek. te arról vagy ismert, hogy elmebeteg vagy. magad mondtad.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:08:18

@antal100: Brüsszel nem pávatáncol. Brüsszel egy város. Brüsszelben sok EP politikus van, sok politikus megfogalmazhat eltérő véleményeket. a pávatánc az, amikor egy politikus fogalmaz meg kül9nféle véleményeket, te Fidióta fasz!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:11:11

@Európai téridő:

Orbán fejéből pattant ki, és börtönt érdemel

youtu.be/k6QeO1zTLg8
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:12:36

@Európai téridő: Orbán fejéből pattant ki, és börtönt érdemel

youtu.be/k6QeO1zTLg8

kurva nagyot szoptál megint, Fidióta!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:14:33

@Toller Béla: youtu.be/k6QeO1zTLg8

:)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:15:39

@MAXVAL bircaman közíró: ahogy sokszor mondták, Orbán a pofádba is szarhatsz, te annak is örülsz, mert te már annyira beidomított droid vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:18:56

@MAXVAL bircaman közíró:

"A cselekedeteket kell nézni mindig. Mármint politikusnál."

Orbán csal, lop, migránsokat enged be, a multikat támogatja, az Adrián kurváznak, külföldre loják ki a pénzt. Ezek a cselekedetei.

"Egy dolog a hazug stratégia, az elfogadhatatlan. Más dolog a hazug taktika, azzal semmi gond, sőt szükséges elem. "

Orbán stratégiája a hazugság.

youtu.be/k6QeO1zTLg8
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:21:36

@Visceroid: "a GDP alig 5%-át kapjuk az EU-tól? Akkor meg mi a probléma? Megvagyunk mi nélkülük is! "

már, ha vissza akarsz fejlődni. az az 5% az a maximális fejlődés, amire Orbanisztán képes. enélkül recesszió van, és pillanatok alatt Észak Korea szintjén találod magad.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:24:48

@MAXVAL bircaman közíró: "A politikai cél a stratégia."

Amit mond.

" Az eszközök a taktika. "

Amit csinál.

Azt mondod, és Orbán is azt mondta, nem azt kell nézni, amit mond, hanem amit csinál. De azt is mondtad, hogy nem a taktikát kell nézni, hanem a stratégiát.

Na, megint összeomlott a magyarázkodásod, te kis elmebeteg!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:25:36

@MAXVAL bircaman közíró: az, hogy Orbán most már 10 éve agyba-főbe támogatja a multikat, az stratégia vagy taktika, te Fidióta selejt?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:27:53

@nemecsekerno_007: aha, tehát szerinted majd a nácik megharcolják a miattuk keletkezett problémát. szép kis elmebeteg vagy, jól elvagy a gumiszobában!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:28:43

@nemecsekerno_007: az ellenzék eleve olyan pozícióból indulna, amiért a nácik hiába is harcolnak.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:31:23

@BALTAZÁR: "Szerintem egy kormányon lévő miniszterelnöknek az a feladata, hogy a hazájának, annyi támogatást, olyan jogokat, annyi előnyt harcoljon ki amennyi csak lehetséges. Ez nem pávatánc, ez alku."

A csuti geci teljes politikájával azt érte el az EU-ban, hogy Magyarország eleve kurva rossz pozícióból indul. Innen akar Orbán megalkudni. Ez ellent mond annak, hogy szerinted mi a miniszterelnök feladata, ez ostoba, loser politika, és ráadásul még szánalmas pávatánc is.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:32:40

@rallus: beesett a következő Fidesz droid, a programtárja jelenleg meglehetősen üres.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:33:18

@Pipas: beesett a következő Fidesz droid, a programtárja jelenleg meglehetősen üres.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:35:48

@conchita wurst: nem lenyúlni kellene az EU-t, hanem lehető tőlük értelmes dolgokra, értelmesen pénzt kapni. mocskos tolvaj banda vagytok!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:36:43

@conchita wurst: tolvaj Fidióta bandának eleve nincs is más a fejében, mint "lopni vagy nem lopni". más dolgokat nem is ismernek.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:38:15

@Első mohikán: itt egy videó erről a "balfasz internáciról", ahogy ezt előadja.

youtu.be/k6QeO1zTLg8
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 06:40:42

@MAXVAL bircaman közíró: "Nem lehet egyenesen beszélni a politikában, ez a műfaj lényege."

A pszichopata emberi selejt a politikában, és nyilván a magánéletben is, csak a hazugságot tudja elképzelni, mert már annyira selejt, hogy azt már elképzelni sem tudja, hogy milyen egy nyílt, kooperatív politika, vagy emberi együttműködés. Ennyire szociopata selejtek a Fidióták.
Válasz erre 

conchita wurst 2020.02.05. 06:57:44

@chrisred: suket duma maskor az a vad hogy zorbannak azert megy jol mert rengeteg EU penzt kapunk korabban meg nem kaptunk

azt se tudjatok mar mit hazudjatok kinotokban
Válasz erre 

conchita wurst 2020.02.05. 06:59:28

@math0: Azt hogy mi ertelmes dolog Zorban mondja meg. Tetszettel volna valasztast nyerni
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 07:00:45

@conchita wurst: "Azt hogy mi ertelmes dolog Zorban mondja meg. "

Nektek droidoknak igen, nekünk nem.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 07:05:04

@conchita wurst: neked ilyen egyszerű a világképed. a dolog bonyolultabb, mint az 1 bites programtárod:

1) mennyi pénzt kapott Gyurcsány az EU-tól? keveset. miért? mert akkor még keveset osztottak. nem Gyurcsány miatt, hanem a belépő államoknak akkor még kicsi volt a keret, és nem azonnal indult meg az osztás.

2) Mennyi pénzt kapott Orbán az EU-tól kurva sokat.

3) Ezt az EU pénzt Orbán optimálisan használta fel? Nem. Hülyeségekre és stadionokra. Ebből is lett növekedés, de lehetett volna még több, ha nem hülye tolvaj a kormány.

4) Mennyi pénzt kaphatna Magyarország az EU-tól, ha Orbán nem tesz mindenkit ellenségévé? még többet.

no, ez egy Fidióta droid programtárjába bele se fér.
Válasz erre 

conchita wurst 2020.02.05. 07:06:26

@math0: menjel tuntizni
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 07:06:55

@MAXVAL bircaman közíró: "Nem lehet egyenesen beszélni a politikában, ez a műfaj lényege."

Magyarul azt mondod, hogy hazudtok reggel, délben és este, és ezt is tervezitek folytatni.
Válasz erre 

conchita wurst 2020.02.05. 07:07:41

@math0: meghoztad a kedvem gyurcsanyihoz, ja nem.

Zorba zorban zorban, 2022ben zorbanra szavazok, kesobb lehet hogy a Fideszre
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 07:07:42

@conchita wurst: menjél be Habonyhoz firmware update-re!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 07:08:28

neked ilyen egyszerű a világképed. a dolog bonyolultabb, mint az 1 bites programtárod:

1) mennyi pénzt kapott Gyurcsány az EU-tól? keveset. miért? mert akkor még keveset osztottak. nem Gyurcsány miatt, hanem a belépő államoknak akkor még kicsi volt a keret, és nem azonnal indult meg az osztás.

2) Mennyi pénzt kapott Orbán az EU-tól kurva sokat.

3) Ezt az EU pénzt Orbán optimálisan használta fel? Nem. Hülyeségekre és stadionokra. Ebből is lett növekedés, de lehetett volna még több, ha nem hülye tolvaj a kormány.

4) Mennyi pénzt kaphatna Magyarország az EU-tól, ha Orbán nem tesz mindenkit ellenségévé? még többet.

no, ez egy Fidióta droid programtárjába bele se fér.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 07:13:32

@conchita wurst: te arra szavazol, hogy Magyarország kevesebb pénzt kapjon az EU-tól, mert egy hazaáruló selejt vagy.
Válasz erre 

conchita wurst 2020.02.05. 07:14:59

@math0: eddig az volt a bajod hogy tul sokat kapott de zorban ellopta

igyal meg 1 KV-t mert szedulsz
Válasz erre 

kunzoo 2020.02.05. 07:16:15

Még sokáig elméleti síkon mehet a vita, hisz nem lehet tudni a britek milyen feltételekkel léphetnek ki. Ez meghatározza a pénz mennyiségét és az elosztás módját is.

A többi ország is előadja most a hattyú halálát, nem csak mi.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 07:18:27

@conchita wurst: eddig az volt a bajom, hogy Orbán ellopta. Orbán nélkül többet kapnánk, és el se lopná Mészáros a felét. te arra szavazol, hogy kevesebbet kapjunk, és Mészáros lopja el a felét. te hazaáruló vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 07:19:35

@kunzoo: a többi ország nem adja elő a döglődő páva táncát, mint Orbán
Válasz erre 

conchita wurst 2020.02.05. 07:19:56

@kunzoo: tokmind1 mennyi penzt kapunk amig a novekedesunk top3mas

Ha mar nem kapunk penzt akkor meg kell zsarolni Brusszelt, aztan kilepni oszt jonapot. Ez a cseheknel mar tutira az utso 7eves ktgvetes amiben reszt vesznek
Válasz erre 

conchita wurst 2020.02.05. 07:20:54

@math0: Ez egy problema mert 2030ig Zorban fog itt lopni, legalabbis az en szavazatomra bizton szamithat
Válasz erre 

kunzoo 2020.02.05. 07:28:33

@math0:
Nem e? Például a németek elvárják a lengyelektő és tőlünk hogy korlátozzuk a kereskedelmet a ruszkikkal, így egymás almatermesztését tesszük tönkre. Ők vígan nyomatják a gázdizniszt a ruszkikkal ami hiába csípi a dánok és a lengyelek szemét, le vannak szarva. Lesz még a lidliben, aldiban német alma. Nekik dupla haszon a szolidaritás jegyében.
Macron pávatánca: szapul mindenkit az emberi jogok meg a migrik miatt, miközben ő nem engedi kikötni a migráns szállító hajókat, lezárja a francia olasz belső határt, minket szid a külső határ lezárásáért.

Ne legyünk már vakok.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 07:32:39

@conchita wurst: a probléma a te szavazatod. Orbán nélkül többet kapnánk, és el se lopná Mészáros a felét. te arra szavazol, hogy kevesebbet kapjunk, és Mészáros lopja el a felét. te hazaáruló vagy.
Válasz erre 

István Tamasi 2020.02.05. 07:34:21

@MAXVAL bircaman közíró:
Igen, a birkaközösségnek birka/birca a hangadója.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 07:34:47

@kunzoo: attól nem lesz igazad, hogy hazudozol és mellébeszélsz.
Válasz erre 

Európai téridő 2020.02.05. 07:58:38

@morph on deer: Az számít, ahogy az internáci balfax hülyelvtárs csicska firkászok eltorzították az értelmét fene nagy orbánfóbiájukban.
@Első mohikán: OV megmagyarázta, hogy miért kell a nyugat-mucsai elittel való kapcsolataiban ennyit sasszéznia. A politika tényleg így működik. De a galád internáci balfax hülyelvtársak és csicska firkászaik állandóan sugalmazzák, hogy ez elítélendő módszer. Hatalomra kerülve úgy átbaxnák őket a felsőbbrendűség-mániás nyugat-mucsaiak, hogy csak na! OV-ra is azért haragszanak ennyire, mert ő ezt nem hagyja. A hazaiak meg azért, mert nem heverték ki, hogy szabályos, demokratikus választások következtében pottyantak ki 2010-ben a hatalomból. Gyurcsány-Bajnai az élő példák arra, hogy milyen lekezelően bánt velük Nyugat-Mucsa a Juncker előtti korszakban, csak mert "elvtársak" voltak a szemükben, míg ők nem azok voltak. A nyugat-mucsaiak internáci balfax hülyelvtárssá lényegülése Juncker és a többi ottani, egykori '68-as diákból, ifjú titánból szolíd politikusi álcába bújtatott vén marha trotty nosztalgiájából fakad.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 08:01:24

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Hányszor akarod még kiállítani ezzel a lógótaknyú libsi fölényeskedéssel a saját szegénységi bizonyítványodat? Én már régen bekönyveltelek a szellemi rövidnadrágosok kasztjába, a többiek előtt meg titkold már el a mélyhülyeségedet!
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 08:02:59

@kunzoo: Senki nem várja el, hogy korlátozzuk a kereskedelmet Oroszországgal a hadieszközök kivételével, az almaexportot Putyin ellenszankciói korlátozzák. Gázszerződésünk nekünk is van az oroszokkal.
Válasz erre 

kunzoo 2020.02.05. 08:04:15

@math0:
Nem válaszoltál érdemben. Miért hazudtam? A németek ruszikkal folytatott üzleti dolgairól indexes cikkek is születtek, szépen sorolták kiknek a tyúkszemére hágott rá Németország. Ennek köszönhetően lökték a lengyeleket Trump mester usájához, mert a lengyelek elvesztették bizalmukat a németekben. Pont a kettős beszéd miatt. Nem mondom hogy a pávatánc jó dolog, de önbecsapás lenne hinni más uniós országok szándékainak tisztaságában.
Válasz erre 

kunzoo 2020.02.05. 08:09:45

@chrisred:
Olajkitermelési technológiai korlátozás is van, a krím területéről importtilalom van. Naná hogy a ruszkik ellenintézkedéseket hoztak, ez nekünk, de főleg a lengyeleknek fáj. A németeknek nem.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 08:11:38

@conchita wurst: Semmi ellentét nincsen. Orbánnak (Mészárosnak, Tiborcznak) valóban azért megy jól, mert le tudják nyúlni patyomkin projektekkel az uniós pénzeket. Amit te ki is mutathatsz a statisztikákban, de attól a bérből, fizetésből élő átlagpolgárnak nem lesz jobb.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 08:14:55

@kunzoo: Az alma milyen olajkitermelési technológiához kötődik? Azért a lengyeleknek meg a magyaroknak fájnak az ellenszankciók, mert Putyin azt akarta, hogy nekik fájjanak. Mert az igazi nagy üzleteket nem a kelet-európaiakkal köti, hanem a németekkel.
Válasz erre 

conchita wurst 2020.02.05. 08:23:23

@chrisred: berbol fizetesbol elok soha nem eltek ilyen jol de hazudj tovabb
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 08:24:40

@conchita wurst: Legfeljebb azok, akik kimentek nyugatra.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 08:25:25

@Európai téridő: a valóság az, hogy
1) a pszichopatákat senki nem szereti. még a többi pszichopata sem. Orbán nem tud a többi nácival sem egyetérteni
2) Orbán a mucsai pszichopata
3) a mucsai pszichopata politikája kárt okoz az országnak. az, hogy a nyugat haragszik ránk,nem azt jelenti, hogy Orbánnak igaza van, sőt, emiatt kevesebb pénzt kapunk.
4) egy ország politikáját az erejéhez kell szabni. egy kis ország nem ugrálhat úgy, mint Orbán, de pszichopata meg pláne nem lehet.
5) úgy örülsz annak, hogy a nyugat haragszik ránk, mint majom a farkának, de nem fogod fel, hogy egy támogatásokból, külkereskedelemből élő kis ország nem engedheti meg ezt magának.

totál Fidióta selejt vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 08:27:10

@kunzoo: ennek először is mi a jó édes kurva anyád köze van ahhoz, hogy Orbán az ostoba politikájával rossz helyzetbe hozott minket az EU-ban, és most ezt kompenzálva próbál koldust játszani?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 08:29:28

@conchita wurst: a bérből és fizetésből élük továbbra sem élnek olyan jól, mintha Mészáros nem lopna. és valójában nem élnek olyan jól.

index.hu/gazdasag/2018/12/14/magyarorszag_europai_unio_fogyasztas_jolet/

HAZUG KÖCSÖG NÁCI VAGY.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 08:30:21

@conchita wurst:

"Eurostat: A magyarok élnek majdnem a legrosszabbul az EU-ban"

index.hu/gazdasag/2018/12/14/magyarorszag_europai_unio_fogyasztas_jolet/

HAZUG KÖCSÖG NÁCI VAGY.
Válasz erre 

conchita wurst 2020.02.05. 08:34:39

@math0: ez szuper hir, mert jol keresnek keveset koltenek

amugy a forras kicsit regi

@chrisred: soha nem volt ilyen magas atlagfizetes, europa legnagyobb bernovekedese volt a magyar az elmult3 evben

realkereset 1990 - 100
2010 - 122
2019 - 180

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qpt007.html

muhaha
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2020.02.05. 08:39:09

@kunzoo: @kunzoo: A Macronos hazugságodat a legkönnyebb cáfolni, bár az is csak aljas terelés volt, te kis náci patkány!
www.rfi.fr/en/france/20190801-france-migrants-macron-salvini-gregoretti-Europe-Libya

a selejtes kis szavazóitok lehet, hogy beszopják a hazugságaitokat, de értelmes emberek nem!
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 08:43:57

@conchita wurst: Kis hazugság, nagy hazugság, statisztika.

piacesprofit.hu/gazdasag/a-nyolcvanas-evekben-kozelebb-voltunk-az-osztrak-eletszinvonalhoz/
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.02.05. 08:45:38

@math0: Te mi a f@szról beszélsz?! Amúgy meg tipli van, szociopata gyökér, már mondtam.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2020.02.05. 08:45:45

@conchita wurst: faszt, a magyarok úgy fogyasztanak kurva kereset, hogy közben brutálisan eladósodnak.

ez kurvára nem jülét, te hazug kis fidióta geci!

"Brutális ütemben adósodnak el a magyarok "
www.portfolio.hu/bank/20190902/brutalis-utemben-adosodnak-el-a-magyarok-336079
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2020.02.05. 08:46:33

@nemecsekerno_007: az ellenzék eleve olyan pozícióból indulna, amiért a nácik hiába is harcolnak. tipli van, náci köcsög!
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2020.02.05. 08:52:39

@Brendel Mátyás: a magyaroknak soha nem volt ennyi megtakaritasuk

multkor kicsengettek 5000 milliardot szuperallampapirra 2 het alatt
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2020.02.05. 08:56:03

@jános515: ajvekolasod zene nemzethy fulemnek
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.05. 08:57:52

@Nincs közöttünk csicska: a magyarok rekord keveset költenek, és rekord el vannak adósodva. persze Mészároséknak sok a lopott pénzük, de ettől még az emberek nem élnek jól.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 09:00:18

@Nincs közöttünk csicska: Felvették a babahitelt és szuperállampapírt vettek belőke. Úgy keresnek a mi adónkból többszázezer forintot, hogy egy szalmaszálat se tettek keresztbe. Hurrá, hurrá! (Közben meg a gyöngyöspataiak kárpótlása bántja az emberek igazságérzetét.)
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2020.02.05. 09:02:02

@math0: nincsenek rekord eladosodva, ez egy hazugsag

az elmult 7 evben most van a legnagyobb hitelfelveteli kedv, ennyi igaz, nana hisz sosem volt ilyen alacsony kamat
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2020.02.05. 09:03:10

@chrisred: ez remek hir te is vegyel fel babahitelt es fektesd szuperallampapirba ha ilyen okos vagy
Válasz erre 

Európai téridő 2020.02.05. 09:06:15

@math0: Te, internáci balfax hülyelvtársak hasznos idiótája, gáz az örökös fidiótázásod.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 09:08:22

@Nincs közöttünk csicska: Ez nem csak gógyi, hanem erkölcsi érzék kérdése is, ha hallottál esetleg erről az utóbbiról. A nerújgazdagok nem nagyon.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 09:12:09

@Nincs közöttünk csicska: Az alapkamat majdnem négy éve ugyanakkora. Viszont a minimálbér emelésével nőtt a papíron kimutatott jövedelem, amit meg tudnak terhelni fogyasztási hitelekkel.
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2020.02.05. 09:14:06

@chrisred: ok akkor ne vedd fel qrvara nem erdekel hogy oszinte legyek
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2020.02.05. 09:15:10

@chrisred: igen a lipsi hitelszakertoket komolyan kell venni, ertenek hozza

muhaha
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 09:17:46

@Nincs közöttünk csicska: Ez csak azokat érdekli, akiknek a befizetett adójából fizetik a szélhámoskodást.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 09:21:22

@chrisred: "Felvették a babahitelt és szuperállampapírt vettek belőke."

Íme a mocskos és kártékony liberális agytröszt tipikus húzása, egy szociális intézkedést támadnak egy aljas rágalommal, felhergelve ezzel az erre kapható ostoba lumpenprolikat, akik nem is értik miről van szó, de a "szuperállamkötvény" olyan gyanúsan hangzik nekik! Tudod az államkötvény megfelelője a libsi időkben az IMF hiitel volt, és az államkötvénnyel szemben, amivel a magyar is jól ár, mert haszna lesz belőle és az állam is, mert belsőleg rendezi az adósságot, az IMF lóvé külföldre folyt ki, hogy mások húzzanak még nagyobb hasznot a szocilibsik által szerencsétlenné tett országból! Ez az egyik fele, a másik, hogy mindezzel együtt sem támasztottad alá semmivel a kötvényből állampapírt vásárlókkal szembeni rágalmadat! Hol, mikor, hányan csináltak olyat, amit állítasz?
Válasz erre 

Nincs közöttünk csicska 2020.02.05. 09:24:26

@chrisred: azert szoptok ki 2/3dal 14 eve
Válasz erre 

Andy73 2020.02.05. 09:29:58

Orbán pávatánca, vagy a böszme bénázása, amit Hugh Grantról koppintott? A szavazók inkább az előbbi tánc mellett voksolnak, kétharmaddal, sorozatosan.
Az pedig különösen szánalmas, ha egy ellenzéki bloggernek az a baja, hogy a miniszterelnök több pénzt akar az országnak az EU-költségvetéséből. Talán még azt sem fogja fel, hogy mivel az EU költségvetési ciklus 7 éves, a nagy része 2022 után, vagyis a következő magyar választás után lesz. Tehát ha netán lenne kormányváltás, akkor a több pénzt már ők költhetnék el.
De nem lesz. Ilyen ellenzékkel és ilyen ellenzéki "sajtóval" biztos nem.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 09:38:44

@Grimbusz Makszimusz: Ez elég zavarosra sikeredett. Alapvető hiányosságokat érzek az állampapír és a hitelfelvétel fogalmainak az értelmezésében. Igen, az IMF hitelt azért kellett felvenni, mert a korábban kibocsátott állampapírokat lejáratkor vissza kellett fizetni, és új, forint alapú állampapírt a válság idején senki nem vásárolt volna. Ezért a hitelkeret a deviza alapú állampapírok fedezetét jelentette.
Az szintén tévedés, hogy forint alapú állampapírt csak magyar vásárolhat. Csak annyit jelent, hogy forintért veszed, forintot kapsz vissza lejáratkor. És ha közben a forint értéke nagyobbat csökkent, mint amennyi az állampapír kamata, akkor buktál rajta.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 09:41:31

@Andy73: Az pedig különösen szánalmas, ha egy ellenzéki bloggernek az a baja, hogy a miniszterelnök több pénzt akar az országnak az EU-költségvetéséből. ............és ilyenek után viszont megsértődnek ha lehazaárulózzuk őket és nem tekintjük magyarnak azt, aki nyíltan az ország veszteségét kívánja, pedig ők határozzák meg magukat ezzel a hungarofób viselkedéssel!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 09:41:58

@math0:

S mégis, jelentősen nőtt az ország ereje és a nép életszínvonala.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 09:42:47

@Nincs közöttünk csicska: 30 éve.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 09:45:54

@math0:

Jó a stratégiája, ezt cselekedetei, eredményei igazolják.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 09:45:59

@chrisred: Az szintén tévedés, hogy forint alapú állampapírt csak magyar vásárolhat.........

Tééényleg???????? Köszönjük Emese! Akkor lehet, hogy nem is babakötvényesek veszik, hanem azok arra fordítják, amire kapták, a te mocskos rágalmaddal ellentétben? Nocsak, nocsak, ahogy belemegyünk, máris elkezded magad önkéntelenül is cáfolni?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.02.05. 09:49:42

@Andy73:

"Az pedig különösen szánalmas, ha egy ellenzéki bloggernek az a baja, hogy a miniszterelnök több pénzt akar az országnak"

Ezen miért lepődsz meg? A baloldal és a liberálisok kormányzása alatt is a nyugati elvárásoknak való megfelelés volt a fő cél, akár - sőt leginkább - az ország érdekeinek rovására is. Most pedig, hogy nincsenek hatalmon, a minél rosszabb, annál jobb elve vezérli őket.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 09:50:17

@math0:

Taktika, nem tudunk ellenük menni a jelenlegi szakaszban. Neked mint multiimádó ballibnek ez miért gond?
Válasz erre 

kunzoo 2020.02.05. 09:52:32

@Brendel Mátyás:
Olvass utána, az olasz francia határ évek óta lezárt határ annak ellenére hogy belső határ.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 09:52:37

@math0:

A magánéletben is kell a hazugság.

Pl. anyósod meghív ebédelni. (Tudom, számodra ez nem érthető, mert homokos vagy, s nincs anyósod, szóval helyettesítsd nbe a nagynénéddel.) Az ebéd nem jó, majd anyós lelkesen megkérdezi "ugye finom volt?", erre nem tudsz mást tenni, mint "igen" válasszal hazudni.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 09:52:42

@chrisred: . Alapvető hiányosságokat érzek az állampapír és a hitelfelvétel fogalmainak az értelmezésében. Igen, az IMF hitelt azért kellett felvenni, mert a korábban kibocsátott állampapírokat lejáratkor vissza kellett fizetni, és új, forint alapú állampapírt a válság idején senki nem vásárolt volna.................

Mert szétbasztátok a gazdaságot és mindenki veszélyesnek látta, hogy magyar kötvényt vegyen! Most veszik a magyar kötvényt, jól áll a gazdaság, hiszen a gyermekeket vállalókat tudják anyagilag támogatni, tehát ég és föld a kettő, de ti akik mindent csak elkúrnak, vonyítotok mindezek láttán, hogy nem jó! A libsik és a velük tartó prolik undorítóbbak, mint a lepra!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 09:54:25

@conchita wurst:

Én úgy tudom - a ballib médiákban olvastam, szóval tuti biztos -, Zorbán minden EU-s pénzt ellop, szóval nem értem, hogyan tudnak segíteni az EU-s pénzek az országon...
Válasz erre 

Homo fideszbirkusz 2020.02.05. 09:54:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A baloldal és a liberálisok kormányzása alatt is a nyugati elvárásoknak való megfelelés volt a fő cél"

Hát Homo Fideszbirkuszom ez még mindig jobb volt mint a mostani, az illibbant orbánék, akiknél a PUTYINI elvárásoknak való megfelelés volt a fő cél. Nem is csoda, hogy az illibant szovjet rendszeretekböl már egymillió magyar ember lépett le.

Még szerencse, hogy ti hasznos hülye Homo Fideszbirkuszok megmaradtoka vezér birkának.
Válasz erre 

kunzoo 2020.02.05. 09:55:50

@Brendel Mátyás:
Pl:
index.hu/mindekozben/poszt/2015/06/15/bevandorlok_migransok_menekultek_francia-olasz_hataron/
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 09:55:52

@math0:

Igen, a politika szabályain belól hazudni fogunk, hiszen jól politizálunk.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 09:56:33

@Grimbusz Makszimusz:
"Mert szétbasztátok a gazdaságot"

Azok ti voltatok, ügyeskedők, simlisek. Mi bérből, fizetésből élők fizettük vissza az általatok termelt adósságt, hogy továbbra is szippanthassátok a csíkot Ibizán.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 09:57:22

@István Tamasi:

Az egész, liberálisok által lebircázott népnek...
Válasz erre 

Homo fideszbirkusz 2020.02.05. 09:58:39

@Grimbusz Makszimusz:

Az összes ismerősöm felvette a babakötvényt meg a mindenféle ilyen baba váró hitelt. Aztán gyorsan el is költötték jó drága lakás/ház vásárlásra. A baba meg majd akkor jön, ha fizetésük jobb lesz. Mert a babára különben már nem jut a jelenlegi fizetésből.

Ha ugyan közben meg el nem válnak, mert ha a feleség meghízik a szülés utám, akkor apuka már keresi is az új picsát.
Válasz erre 

kunzoo 2020.02.05. 09:59:46

@chrisred:
Jaaa csak a szankciókat az ő nyomásukra hozták meg, az ellenintézkedések nekünk fájnak ők meg vígan üzletelnek a ruszkikkal. Ukrajna egyetlen fegyvere oroszok ellen a gázvezeték, fújtak is ránk a déli áramlat miatt, erre ők megépítik az északi párját leszarva az ukránokat. Állítólag az ukránokat segítjük.
Válasz erre 

Homo fideszbirkusz 2020.02.05. 10:00:12

@MAXVAL bircaman közíró: "Az egész, liberálisok által lebircázott népnek..."

A libarálisok mindig fejeteken találják a szöget.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 10:02:11

@Grimbusz Makszimusz: "hiszen a gyermekeket vállalókat tudják anyagilag"

Ne röhögtesd ki magad. Miben támogatják? Hogy a megélhetési gyerekvállalók új kocsit vehessenek maguknak közpénzből? Az oktatás romokban, a szakmai képzés szétverve, az új nemzedékek funkcionális analfabétákból állnak. De ti csak lopkodjátok a közösből a lóvét.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 10:05:41

@kunzoo: Senki sem kergette az asztal körül Putyint, hogy ellenszankciókkal fingassa meg a kelet-európai országokat. Ezt azért csinálta, mert megtehette következmények nélkül.. A nyugati országokba meg nem mert belekötni, különben szétesett volna a gazdasága.
Válasz erre 

kunzoo 2020.02.05. 10:05:46

@math0:
Arra reagáltam hogy szerinted az euban csak orbán járja a pávatáncot. Nem, nem csak ő.
Válasz erre 

kunzoo 2020.02.05. 10:08:45

@chrisred:
Hát ez nekünk hú de jó, tapsoljunk hozzá? Aki akciózik, gondoljon már a reakcióra is.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 10:09:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Olyan ez, mint a minimálbér.

Ha a kormány ballib, nem emelik. azt mondják "felelőtlenség lenne, nem indokolt, csődbe menne minden",

Ha pedig akormány nem ballib, akkor "miért nem skandináv szinten van?".
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 10:11:12

@Homo fideszbirkusz:

A liberók vesztésre állnak.
Válasz erre 

kunzoo 2020.02.05. 10:13:31

@chrisred:
A gyerekeimet legalább nem verik a tanárok, meg az igazgató. Nálunk ez teljesen alap volt. Az írást, olvasást sokkal jobban oktatják mint a nyolcvanas, kilencvenes években. Rögtön van nyelvoktatás. Anno a mienk (kilencvenes évek eleje) sokkal rosszabb volt.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 10:22:05

@kunzoo: Nektek valami furcsa belétek nevelt Stockholm szindrómátok van a Kremlben csücsülö teljhatalmú diktátorokkal kapcsolatban. Ha ők nem kapják meg, amit akarnak, vagy valaki bele veri az orrukat abba a disznóságba, amit kavartak, akkor rögtön úgy érzitek, hogy felborult a világ rendje. "Jaj, csak nehogy felbőszitsék Putyint, mert azt nem szabad!"
Válasz erre 

kunzoo 2020.02.05. 10:44:45

@chrisred:
No mégegyszer: szankiók vannak oda vissza. Mi kezdtük. A szankciók nem érték el céljukat. Minket tiltanak pl déli áramlat megépítése. Az északi áramlat bezzeg megépül. Azok építik akik kezdeményezték a szankciókat.
Csakhogy ne csak almás példát hozzak.
Válasz erre 

citrix 2020.02.05. 10:55:48

Még mennyi uniós pénzt szeretne lenyúlni a nemzeti gázszerelő és a lámpás vej? Még mindig nem érzik elég gazdagnak magukat?
Válasz erre 

Andy73 2020.02.05. 10:56:48

@Homo fideszbirkusz: Talán ez is egy fontos különbség a baloldali/liberális és a jobboldali/konzervatív gondolkodás között: előbbiek, akiket te ismersz, előre felveszik a családtámogatásokat, hiteleket, de akkor se szülnek. Utóbbiak, akiket én ismerek, pedig vállalták a gyerekeket támogatás nélkül, még a válság idején is, most legfeljebb ők is élnek a támogatásokkal, utólag, immár nagycsaládosként - bár akinek 18 év feletti gyerekei vannak, annak már nem sok minden jár most sem.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 11:40:00

@kunzoo: Még egyszer. A Krím katonai megszállásával kezdődött, tehát ők kezdték. A szankciók egy nemzetközi jogsértésre adott válaszreakciók voltak. A Déli Áramlatnak semmi köze nem volt a szankciókhoz, az oroszok állitották le, mivel uniós szabályokat sértett volna a Gazprom monopóliuma a használatra. Ismereteim szerint egyébként az Északi Áramlatot viszont tényleg Trump gazdasági szankciói miatt állították le.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 11:41:17

@Homo fideszbirkusz: "Az összes ismerősöm felvette a babakötvényt meg a mindenféle ilyen baba váró hitelt. Aztán gyorsan el is költötték jó drága lakás/ház vásárlásra. A baba meg majd akkor jön, ha fizetésük jobb lesz. Mert a babára különben már nem jut a jelenlegi fizetésből."

Jaj, azt készséggel elhiszem, naná, hogy előfordul az ilyen! Te is mint tipikus bibsilibsi és a gondolom klónok módjára rád hasonlító ismerőseid is azért jó proli módjára kihasználjátok a kedvezményeket, mert a saját politikai erőitektől ilyet mutatóba sem kapnátok, de azért telipofával szidjátok Orbánt! Ugyebár amikor az a lakástámogatási rendszer még létezett Orbánék alatt, azt is telipofával szidtátok, agyra főre hivatkoztatok a gazdasági tarthatatlanságára, aztán amikor Megyóék megkapták a kasszakulcsot meg is szüntették, de gyorsan még utoljára a büdös szoci képviselők is felnyalták a zsetont! Ismerünk már benneteket, elhiheted!
Válasz erre 

konrada 2020.02.05. 11:43:08

@Homo fideszbirkusz:
...na ja.
Madarat tolláról, embert.....
;)
Válasz erre 

konrada 2020.02.05. 11:47:21

@chrisred:
Erről van szó. Egymásnak játszák el az erőset, aztán mindketten a kicsiket szívatják, mert egymást nem akarják.
...ennyit a pávatáncról...
Válasz erre 

konrada 2020.02.05. 11:49:36

@chrisred:
Na ja. A történelem 2014-től kezdődött, ellőtte meg csak a nagy bumm volt...;))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 12:02:07

@chrisred:

Mivel jelenleg Putyin a keresztény világ vezetője, nem csoda, hogy a jóérzésű emberek kiállnak mellette.
Válasz erre 

HorseFucker 2020.02.05. 12:11:49

@MAXVAL bircaman közíró: TE fasszopó fideSS és Putyin bérenc bulgár birkaszar! Még mindig te ugatsz be elsőnek hülyeségeket? Rohadna már ki a beled te júdás te ! Vedd fel a béred aztán kussolj ribanc !Í
Válasz erre 

maxval bircaman szeredőci oroszbérenc 2020.02.05. 12:12:44

@MAXVAL bircaman közíró: Főleg ha némi havi bért kapnak érte.... féreg
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 12:26:06

@MAXVAL bircaman közíró: Míg nem figyeltem oda, az orosz hadsereg megszállta a Vatikánt?
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 12:48:27

@chrisred: :" Nektek valami furcsa belétek nevelt Stockholm szindrómátok van a Kremlben csücsülö teljhatalmú diktátorokkal kapcsolatban. "

Hát ez a megállapításod több sebből is vérzik! A Kreml mostani diktátora már nem a bolsevik ideológia szerint értelmezi a világot és nem is a fogvatartónk mint a régi bagázs, tehát Stockholm szindróma kilőve! Most egy másik nagyhatalomnak vagyunk a markában és az a legszebb, hogy az szintén egy ideológiát akar ránkerőltetni, plusz eltérően a régi szovjettől, kapitalista természeténél fogva gazdaságilag is invazívabb, a ruszkik anno visszarántottak, ezek mellett mehet ugyan a fejlődés, de odafigyelnek, hogy a haszon ebből hozzájuk jusson! Ezek alapján inkább nálatok llibsiknél van valami Stockholm tünet, ahogy Magyarország ellen álltok ki minden alkalommal!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 12:56:42

@chrisred:

A Vatikán jelenleg ateista homoklobbisták megszállása alatt van.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 13:02:46

@Grimbusz Makszimusz: "A Kreml mostani diktátora már nem a bolsevik ideológia szerint értelmezi a világot"

Dehogynem. A bolsevik ideológia, ahogy a nevében is benne van azt jelenti, hogy a hatalom birtokosa, ha a többség mögötte áll, bármit megtehet. Így viselkedik Putyin is.

"és nem is a fogvatartónk mint a régi bagázs"

Csak annak, aki önként áll be hozzá túsznak, mint például a magyar putyinisták.

"Most egy másik nagyhatalomnak vagyunk a markában"

A különbség, hogy ez a magyar polgárok szabad ajarata volt.

"Ezek alapján inkább nálatok llibsiknél van valami Stockholm tünet, ahogy Magyarország ellen álltok ki minden alkalommal!"

Nálatok illibsiknél a Magyarország szó a vezért jelenti, nem a magyar polgárokat.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 13:05:04

@MAXVAL bircaman közíró: Az ateizmus nálam leginkább egy KGB-s főtisztről ugrana be.
Válasz erre 

maxval bircaman szeredőci oroszbérenc 2020.02.05. 13:09:27

@MAXVAL bircaman közíró: Apád fasza van a homokker kezében, hülye fasszopó ! Ferenc pápa az első normálisnak nevezhető vezetője a vén begyepesedett idióta rom.kat egyháznak! Próbál valamit kihozni belőle, mielőtt rájuk dől az egész. Vagy talán az álkeresztény gazember semjén vadászok vadvarom az etalon ? Vagy a többi agyhalott nem is létező párttársa ? Menjén zugfirkász a picsába, ahova való vagy !
Válasz erre 

maxval bircaman szeredőci oroszbérenc 2020.02.05. 13:11:40

@chrisred: Egyébként Putyin minden tiszteletet megérdemel, ha orosz szemszőgéből nézzük... Kihozza a rakás orosz fosból amit csak lehet. A kis dagadt baromarcút is hogy tudja ugráltatni, az meg azt hiszi, hogy Ő a valaki...:D D:
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 13:12:57

@chrisred: . "A Krím katonai megszállásával kezdődött, tehát ők kezdték. "

Persze persze, tanmese hülyéknek! Ugyebár a szovjet felbomlás után egy fontos kikötő került országon kívül, de addig nem volt gond, amíg az usákok meg nem rendezték a kis balhéjukat a Majdan téren, be nem tették a lábukat Ukrajnába, tehát ez megelőző manőver volt Orosz részről, játszhatjuk az erkölcs bajnokát is ha akarod az agresszió elemezgetésével, viszont itt az USA is mocskos eszközökkel szerzett érdekszférát, így ne felejtsük ki a képletből! Ukrajna úgy volt szeméttelep ahogy volt az tény, de katonai feszültség az amerikai bekavarás előtt nem állt fent és ne tapsikoljunk már jenki barátainknak, hogy egy szomszédos országban teremtenek akár világháborúval is fenyegető konfliktust!
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 13:15:28

@maxval bircaman szeredőci oroszbérenc: Jöttél az öklözőzsír adagodért kipa?
Válasz erre 

maxval bircaman szeredőci oroszbérenc 2020.02.05. 13:19:44

@Grimbusz Makszimusz: Mit ugatsz anyabaszó fideSS bérenc ?
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 13:27:11

@chrisred:
. "A bolsevik ideológia, ahogy a nevében is benne van azt jelenti, hogy a hatalom birtokosa, ha a többség mögötte áll, bármit megtehet. Így viselkedik Putyin is.

"és nem is a fogvatartónk mint a régi bagázs"

Csak annak, aki önként áll be hozzá túsznak, mint például a magyar putyinisták.

"Most egy másik nagyhatalomnak vagyunk a markában"

A különbség, hogy ez a magyar polgárok szabad ajarata volt."

Húha, ha a többség valaki mögött áll, az a demokrácia, kivéve ha Putyinról van szó, mert akkor bolsevizmus! Ha ti ájultan szopjátok a nyugat faszát, az önkéntes és marha jó, de mi csak a Stockholm-szindrómánk okán szimpatizálhatunk Putyinnal, messze nem olyan feltétel nélkül behódolva, mint ti, a liberálkapitalista világhatalomnak! És persze, ti vagytok az ország krémje, nektek van csak szabad akaratotok, ti racionális döntés alapján cselekszetek a hatalmas agyatokkal, mi meg csak ösztönszerűen és mindig rosszul! Marha!
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 13:29:33

@maxval bircaman szeredőci oroszbérenc: Semmi különöset, kedvtelve tanulmányozom a mentális defektusaid sokszínűségét! :D
Válasz erre 

maxval bircaman szeredőci oroszbérenc 2020.02.05. 13:47:10

@Grimbusz Makszimusz: Akkor csak szépen lábhoz és csihadj csicska! :)
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 13:48:02

@Grimbusz Makszimusz: "Ugyebár a szovjet felbomlás után egy fontos kikötő került országon kívül..."

Ez egy freudi elszólás volt, magad is úgy gondolkodsz, hogy a szovjet birodalom ("ország") gyakorlatilag továbbra is fennmaradt. És valóban, addig nem volt gond, amíg Moszkva a gyarmati helytartóin keresztül irányítani tudta a névleg független tagköztársaságokat. A baj ott kezdődött, hogy Ukrajna nem csak névlegesen akart szuverén állam lenni (mint 56-ban Magyarország), és hazazavarta a moszkovita vezetést. Onnantól tényleg lett tétje annak, hogy korábban Oroszország az atommonopóliuma fenntartása érdekében garantálta többek között Ukrajna határait is. Mondjuk az illibsiknél egy nemzetközi szerződés soha nem jelent többet, mint egy darab papír (lásd Hitler), ha az erő jogán átírhatja a korábbi egyezséget. A világ remélhetően Hitler esetéből tanult, mit eredményez, ha a békesség kedvéért mindent ráhagy egy erőszakosan nyomuló katonabirodalomra.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 13:58:56

@Grimbusz Makszimusz: "Húha, ha a többség valaki mögött áll, az a demokrácia, kivéve ha Putyinról van szó, mert akkor bolsevizmus!"

Valami mentális defektus nálad, hogy képtelen vagy teljes gondolatokat értelmezni? Világosan le volt írva, hogy a a bolsevizmus, ha valaki a többségre alapozva korlátlan hatalmat szerez - vagyis törvényen felül áll. A demokráciában a többség csupán az alkotmányos rend szerinti jogokat és kötelezettségeket jelentő tisztséggel ruházhatja fel a képviselőit.

Gyerünk, putyinisták, kezdeményezzetek népszavazást az Eurázsiai Unióhoz való csatlakozásról. Mert az Európai Unióhoz való csatlakozásról a magyar polgárok döntöttek. Amíg ez nem történik meg, addig csupán nagyhangú deviáns kisebbség vagytok.
Válasz erre 

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2020.02.05. 14:00:35

Koncsíta- Botmixer- Donátellácska fedett CIA- ügynökök Dzsordzsi bácsi CIA- fedőember új projetktjében egyetemistákkal harcolnának a "klímaváltozás és az autokrácia" ellen.
Láthattuk már ezeket az "egyetemistákat" korábban: Majdan, Arab Tavasz, SZRTÁJK sponsored by CEjU, Hong Kong:

www.youtube.com/watch?v=6MTIazK3sIk
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 14:09:16

@chrisred: Ez egy freudi elszólás volt, magad is úgy gondolkodsz, hogy a szovjet birodalom ("ország") gyakorlatilag továbbra is fennmaradt."

Ebből nem ez következik csórikám, hagyd már ki Freudot, nem elszólás, tudatosan írtam, el is magyarázom látható debilségedre tekintettel. Ez érdekövezeti probléma és határvédelmi, biztonsági kérdés, a ruszki ugyanúgy nem komázza ha betelepedik mellé az ellenség, ahogy Kennedyék ugattak Kuba miatt alapból is, nem beszélve amikor még rakétákat is akartak oda telepíteni! Gondolom usáék egy mexikói, vagy kanadai hasonló történetnél marhára kilennének, hiszen a venezuelai orosz bombázólátogatás miatt is verték a nyálukat!
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 14:11:46

@maxval bircaman szeredőci oroszbérenc: Az arcodból mindenesetre vegyél vissza, mert messze nem áll arányban a nagyképűséged a képességeiddel cimbora!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.05. 14:13:52

@Grimbusz Makszimusz: Mondod te valakinek, miközben egy bővített mondat is kifogott rajtad.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.05. 14:16:10

@Grimbusz Makszimusz: Már megint az öklözőzsír körül forog az eszed? (ész????)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.05. 14:17:32

@Grimbusz Makszimusz: Amerikai katonát még nem láttam Ukrajnában, orosz már igen, úgy hogy amit írsz az csak egy hazugság.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.05. 14:19:15

@MAXVAL bircaman közíró: Már megint a homoklobbival jössz, te akinek állandó belépője van a Bratovan utcai gőzfürdőbe?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 14:22:35

@chrisred:

Mert nem ismered az orosz viszonyokat.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.05. 14:23:00

@Grimbusz Makszimusz: "Mert szétbasztátok a gazdaságot és mindenki veszélyesnek látta, hogy magyar kötvényt vegyen!" - Nem, te faszfej! Hitelválság volt, senki nem hitelezett semmit.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 14:23:56

@maxval bircaman szeredőci oroszbérenc:

Nektek nyilván normális, a keresztények száméra nem az.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 14:26:01

@chrisred:

Puccsisták - Sorosék sugalmazására - oroszellenes bázissá akartát átépíteni Ukrajnát. Ez ellen felléptek a népek.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 14:27:20

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Keversz Brendel-Ateista Matyival.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 14:30:19

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Egy emberi hibát nem tudok csak elfogadni és az a jellemtelenség! Még senki nem szólt neked ezügyben?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.05. 14:32:31

@Grimbusz Makszimusz: De a pszichiáter kolléga szólt, hogy komoly problémáid vannak önmagaddal.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.05. 14:33:20

@MAXVAL bircaman közíró: Ő nem emlegette a homok lobbit. Te jössz vele mindig.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.05. 14:35:07

@Grimbusz Makszimusz: Jut eszembe! Az a bizonyos bővített mondatot, amit többen idéztünk neked a posztból, sikerült már megértened?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 14:36:46

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ő tagja, miért emlegetné?
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.05. 14:45:13

@chrisred:
Plusz tíz pont!!!
(Vagy amennyit akarsz!:))
Válasz erre 

Törpvadász 2020.02.05. 14:47:02

@Grimbusz Makszimusz: A Krím Sohase tartozott orosz fennhatóság alá. Soha. Krími tatárok lakták, sokan és sokszor akarták elfoglalni, sikertelenül. Most Putyin tűzzel vassal írtja a krími őslakosokat, egyedül tőlük tart. A "nagy vezető", az. Megérdemlik az oroszok. Széjjellopta magát az is, ahogy a miénk is. Mi is megérdemeljük.
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 14:49:50

@Grimbusz Makszimusz: "Ebből nem ez következik csórikám, hagyd már ki Freudot, nem elszólás,"

Biztos voltam benne, hogy nem érted, és az a freudi benne , hogy észre sem veszed. Ha azt mondod, hogy országon kívül került, azzal elárulod, hogy a gondolataidban nem több egyenrangú szuverén ország jött létre, hanem továbbra is egy ország maradt, aminek a volt részeit jelképesen át kellett nevezni. Csak az a baj, hogy mi magyarok pont ilyen látszatönállóságban éltünk negyven éven keresztül, ezért pontosan át tudjuk érezni az ukránok helyzetét. Míg ti moszkoviták csak a megszállók helyzetébe tudtok belehelyezkedni, még tudat alatt is.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 14:54:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Mert szétbasztátok a gazdaságot és mindenki veszélyesnek látta, hogy magyar kötvényt vegyen!" - Nem, te faszfej! Hitelválság volt, senki nem hitelezett semmit."

Tehát vitatod, hogy Gyurcsányék szétbaszták a gazdaságot, és a hitelválsággal magyarázod! Rendben! Senki nem finanszírozott semmit! Jó! Akkor mindenkit az IMF tartott fent? Román, Bolgár, Cseh, Szlovák, Lengyel? Mert hitelt vettek fel ők is! Na faszfej, te jössz!
Válasz erre 

chrisred 2020.02.05. 14:55:02

@MAXVAL bircaman közíró: Havas Szófia is valahogy így beszélt 56-ról az orosz állami tévében.
Válasz erre 

morph on deer 2020.02.05. 15:03:31

@MAXVAL bircaman közíró:
“jelenleg Putyin a keresztény világ vezetője”

Hát hogyne! Úgy, mint ahogy “a szocialista szellem vasútját” is vezette valaki.
Tudod, a vidámparkban, Pelikán elvtárs igazgatása idején...
Pont úgy.

Tudod szivi, Putyin ex kágébésnek teljesen rendben van. Még cárevicsként sincs vele bajom, meg orbán tartótisztjeként is egészen jól funkcionál. Mindenesetre sokkal gerincesebb, mint a kis spiclije.
Tényleg!

De ezt a “keresztény világ vezetője” címet felejtsd már el, ez rajtad kívül a kutyát nem hatja meg!
Ez teljességgel érdektelen, és most szólok, hogy orbán is ezt cseszte el, de alaposan, ezzel a vallási hisztivel. Majd meglátod.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 15:03:55

@chrisred: Na látom már a hülyétjátszós libsitrükknél tartasz, na mindegy, mert már amúgy is kezd elég lenni belőled! :D
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 15:13:47

@chrisred:

Ez legyen az ő baja.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.05. 15:14:53

@morph on deer:

Pedig ez a nagy helyzet. A Harmadik Róma legyőzhetetlen, miután az első 2 elbukott.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.05. 15:45:35

@Grimbusz Makszimusz: Figyelj csak faszfej!
www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/kiegeszult_a_lengyel_vedelem.405952.html/amp
index.hu/gazdasag/vilag/2012/11/08/uj_imf-megallapodast_akar_romania/
www.portfolio.hu/gazdasag/20100722/megszoritasok-szlovakiaban-imf-receptre-136270
www.portfolio.hu/gazdasag/20090309/lettorszag-juniusban-becsodolhet-ha-kesik-az-imf-hitel-kovetkezo-reszlete-111439

Te olyan hülye vagy hogy elképesztő. :-)) Annyi eszed nincs hogy mielőtt állítasz valamit beüsd a google-ba?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.05. 15:47:25

@MAXVAL bircaman közíró: Miért téged nem vettek fel? Te még a buzik között is ciki vagy?
Válasz erre 

2020.02.05. 15:48:28

A töpszli most màr bànhatja hogy ekkora GDP növekedést hazudott össze
A fagyi visszanyal
Hehe
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.05. 16:03:30

@Grimbusz Makszimusz: Nem érted az IMF működését, te barom! Igen az IMF tartott el mindenkit, aki csak drágán kapott volna hitelt. De az IMF vissza is akarta kapni a pénzét, ezért szabott feltételeket.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 16:47:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Bulgária, Csehország nem! Direkt meg sem néztem, mert azt írtad, hogy mindenki ment IMF csöcsre, mert SENKI nem hitelezett! Ezek után nekem elég egy ország is kis köcsög!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.05. 17:40:11

@Grimbusz Makszimusz: Mi a baj? Miért vagy ideges? A netezés ezzel jár, hogy ha hülye vagy, még jobban hülyét csinálnak belőled. Mondjuk te túl könnyű eset vagy, már másodszor szaladsz be a faszerdőbe nyitott szájjal.
Ja! Ezt sikerült már értelmezned? :-))
"Főként Görögország, Olaszország, Spanyolország és Portugália fejletlenebb régiói itták meg a levét annak, hogy az új belépők a felzárkóztatási pénzek nagy hányadát vitték el az előző két költségvetési ciklusban."
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.05. 17:41:49

@Grimbusz Makszimusz: És nem mellékesen. :-))

"Gazdaság 2009. június 11. 08:12
Bulgária is a válság áldozata: IMF-hitel, vagy lebegtetés?
Portfolio

Rendkívül nagy nyomás alá kerültek a balti államok rögzített árfolyamrendszerei az elmúlt időszakban, különösen Lettország, és ezen aggodalmak az egész térségben éreztették negatív hatásaikat. A balti gazdaságok mellett nem szabad megfeledkezni Bulgáriáról sem, amikor az európai rögzített árfolyamrendszerekről van szó. Lehmann Kristóf, a Takarékbank elemzője szerint jelenleg két út áll Bulgária előtt: állampapír kibocsátás külföldieknek vagy az IMF/EU hitele."
"Bulgáriában a devizatartalékok tavaly december óta nem fedezik a rövid lejáratú adósságot és hónapról-hónapra látványosan csökken a devizatartalék állománya. A tartalékokat növelniük kell, ha fenn szeretnék tartani a fix árfolyam rendszert és el akarják kerülni a tőkemenekítést. Erre két lehetőség van: állampapír kibocsátás külföldieknek, ami jelenleg problematikus, hiszen a kelet-európai kötvénykereskedés gyakorlatilag megszűnt. A második lehetőség a Nemzetközi Valutaalap és/vagy az Európai Unió hitele lehet."
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 17:52:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Már két napja ezt nyomod, ez nem az én idegességem jele! Csehország vett fel IMF hitelt akkor? :D Ismétlem, kényelmes helyzetben vagyok, nekem elég egy ország is, hiszen szerinted az IMF-en kívül akkor senki nem hitelezett senkinek és csak ezért vettek fel tőlük Gordonkáék és nem a gazdasági analfabetizmusuk miatt! The lyósssz! :DDDD
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.05. 18:02:58

@Grimbusz Makszimusz: Te szerencsétlen! Kína sem vett fel IMF hitelt, meg az USA se. Ebbe kapaszkodsz hogy a csehek sem? Hitelválság. Nézz utána!
hu.wikipedia.org/wiki/A_2008-ban_kirobbant_gazdas%C3%A1gi_vil%C3%A1gv%C3%A1ls%C3%A1g

Annyira szánalmas, hogy csak a gyurcsányozáshoz értesz, semmi máshoz. Szerintem a banánt is a veled egy ketrecben lévő majmok hámozzák meg neked.
Válasz erre 

Grimbusz Makszimusz 2020.02.05. 18:31:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Hát te biztosan nem vagy fehér hetero keresztény! Niedermüllert bírod? :DDDDDD
Válasz erre 

konrada 2020.02.06. 10:32:25

@Törpvadász: "A Krím Sohase tartozott orosz fennhatóság alá."
1783-ban Sagin-Girei, az utolsó tatár kán birtokáról évdíj fejében az oroszok javára lemondott.
A félsziget szovjet autonóm köztársaság (Krími ASZSZK) lett.
1954. február 19-én Hruscsov kezdeményezésére az 1945-től már mint Krími terület az Oroszországi Szovjet Szövetségi Szocialista Köztársaságtól átkerült az Ukrán SZSZK-ba.

Leülhetsz: EGYES!
Válasz erre 

2020.02.11. 17:39:10

@chrisred:
Tiborc, panasza, és ami mögötte van

A fentebb hivatkozott Tiborc panaszában megemlíti az izmaelitákat, a mohamedán "adóbérlőket". Nos, az idegenek és az izmaeliták helyét az izraeliták foglalták el. Ez a daganat is a nemzet testszöveteiben tenyészik. Sajnos a táptalaj ma sokkal vastagabb, terjedelmesebb.
A nyálas, hitvány "magyar" értelmiség alkotja. Ez a csőcselék semmi rokonságot nem mutat a magyar felvilágosodás írói költői nemzedékével. Nem magyar, hanem kozmopolita. Hitvallása az egzisztencializmus, amely félreteszi az essentiát (lényeget) és helyébe az existentiát (létezés) teszi, az önös közömbös létformát. Ez a banda minden rendszer malmán húz, cserébe a véglényként való tengődésért.
Nincs még egy olyan értelmiség a világon, de Európában biztos nincs, amely ilyen mértékben hazafiatlan lenne.

A bodajki Hochburg-Lamberg kastélyt 2016-ban vásárolta meg Tiborcz István egyik ingatlannal foglalkozó cége, a BDPST Zrt., csekély 26 millió forintért. Egy kastély 26 millióért, értitek?! Oké, hogy lepusztult, de mégis.
"Hamar továbbpasszolták Tiborcz ismert üzlettársa, Paár Attila cégének, a WHB Vagyonkezelő Kft-nek, akik aztán a Paár egyik üzletfele által birtokolt Excidit Befektetési Kft.-nek adta el azt." - írta meg a 444.hu
A WHB így azonnal meg is pályázhatott egy közbeszerzést, amit a kastély tulajdonosa írt ki összesen 3 milliárd forintért.
A felújítási projektre szánt összegből máris 1,4 milliárdot az az állami Magyar Turisztikai Ügynökség fedez, amire elég nagy befolyással bír drága Tiborczunk felesége, Orbán Ráhel. Micsoda véletlen!
Mindent összevetve az a lényeg, hogy a kastélyt addig-addig tologatták a Tiborcz körüli céghálóban, hogy az a végén körön belül maradhasson és a közpénzes támogatás oda érkezzen, ahova kell.
Taps is járna érte, ha nem buktak volna le. De lebuktak...
A bodajki Hochburg-Lamberg kastélyt 2016-ban vásárolta meg Tiborcz István egyik ingatlannal foglalkozó cége, a BDPST Zrt., csekély 26 millió forintért. Egy kastély 26 millióért, értitek?! Oké, hogy lepusztult, de mégis.
"Hamar továbbpasszolták Tiborcz ismert üzlettársa, Paár Attila cégének, a WHB Vagyonkezelő Kft-nek, akik aztán a Paár egyik üzletfele által birtokolt Excidit Befektetési Kft.-nek adta el azt." - írta meg a 444.hu
A WHB így azonnal meg is pályázhatott egy közbeszerzést, amit a kastély tulajdonosa írt ki összesen 3 milliárd forintért.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard