Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Csak kapkodjuk a fejünket a kormány intézkedései láttán

Csak kapkodjuk a fejünket a kormány intézkedései láttán

A máskor oly határozott és következetes Orbán-adminisztráció a koronavírus-járvány kapcsán meglehetősen ellentmondásos intézkedésekkel jelzi, hogy válságos pillanatokban megremeg a döntéshozók keze. Az igazi baj mégis az, hogy nem a szakmai szempontok vezérlik a kormány intézkedéseit, hanem a politikai érdek dönti el, mi a jó nekünk, és mi nem. A következőkben csak néhány intézkedés színét és visszáját mutatjuk be, de a példákat sorolhatnánk még napestig.

index_1.png

Fotó: index.hu

Magyarországon három főbb településtípus van: a milliós nagyváros, a 100-150 ezer lakos körüli megyei jogú városok, valamint a néhány ezres kisvárosok és kistelepülések. Budapestet egyértelműen elvesztette az októberi önkormányzati választáson a Fidesz, a megyei jogú városok közül közel a fele került ellenzéki vezetés alá, az ezeknél kisebb településeken többnyire továbbra is a kormánypárt akarata érvényesül.

Ez a felosztás azt is jelzi, milyen a helyhatóságok kapcsolata a kormányzati szervekhez, illetve, miként használja ki a hatalom a járvány miatt kialakult rendkívüli helyzetet arra, hogy megbüntesse a rebellis településeket. Budapest esetében például folyamatosan azt sulykolja a kormánymédia, hogy az ellenzéki városvezetés hanyagsága miatt nagyobb a fertőzöttek aránya, mint vidéken. Hiába köztudott, hogy a zsúfolt nagyvárosokban minden járvány gyorsabban terjed (lásd London New York, Moszkva stb), mint a gyérebben lakott vidéken, a kormány igyekszik bűnbakot csinálni Karácsony Gergely főpolgármesterből és az ellenzéki kerületi polgármesterekből.

A korlátozó intézkedések vidéki lazításával is azt üzeni a kormány, hogy van egy rosszabbik Magyarország, és egy jobbik, és ez utóbbi lakói megérdemlik, hogy most már beülhessenek egy étterembe, vagy megihassanak egy kávét egy cukrászda teraszán. Budapest persze úgy van büntiben, hogy maga a városvezetés sem kívánja a lazításokat, ugyanis a járványügyi helyzet ezt nem is indokolja. Az más kérdés, hogy ezzel a mesterséges megosztással a vidékiekben azt az érzetet keltik, hogy a kórt a pestiek terjesztik, ezért jobban teszik, ha még akkor se hagyják el a fővárost, ha vidéken ingatlanuk vagy nyaralójuk van, esetleg szeretnék meglátogatni a rokonaikat.

Ezekből a következetlen döntésekből látszik, hogy a járvány elleni védekezést nem érdemes politikai szempontoknak alárendelni.

A helyzet tarthatatlanságát felismerve most a kormányt képviselő Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentette, hogy a budapestiek mégis elmehetnek vidéki ingatlanjaikba. Mindezt azután jelentette ki, hogy vidéken már jól behergelték az embereket, így a fővárosiak háromszor is meggondolják, hogy leugorjanak-e hétvégére a nyaralójukba. Hasonlóan következetlen lépés a külföldi mezőgazdasági idénymunkások beutazásának váratlan engedélyezése. Pedig a lezárt határok eddig a kormány kommunikációjának egyik sarokpontját jelentették. 

Mintha csak most kezdené feltérképezni a kormány, hogy miként működik az irányítására bízott ország. Ha nem mennek például a pestiek a Balatonhoz a főszezon kezdetétől, akkor az ott működő strandok, szállodák, vendéglátóhelyek tönkremennek. Ha nem engedik be az ukrán, román, szerb idénymunkásokat, akkor a magyar mezőgazdasági vállalkozások mennek csődbe. És ki beszél itt már egészségügyi szigorító intézkedésekről? Ezekből a következetlen döntésekből látszik, hogy a járvány elleni védekezést nem érdemes politikai szempontoknak alárendelni.

mandiner_14.jpg

Ftó: mandiner.hu

A kormány álláspontjának sűrű váltakozása a pillanatnyi gazdasági érdekeken felül annak is köszönhető, hogy a Fidesz szinte naponta szondáztatja a közvéleményt, és igyekszik mindig olyan döntéseket hozni, melyek népszerűek. Ha azt tapasztalják, hogy a lakosság döntő többsége a korlátozások fenntartását tartja helyesnek, akkor minden marad a régiben, ha viszont az emberek már unják a home office-t, a szájmaszkot, a vásárlási idősávokat, akkor változtatnak. Olyan ez, mint egy össznépi kívánságműsor, csakhogy a koronavírust nem igazán érdekli, hogy ki mit szeretne. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha jó lóra van szükséged, ne etesd cukorral minden csutakolás után.”

218 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Csak kapkodjuk a fejünket a kormány intézkedései láttán Tovább
Facebook Tetszik
0
218 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr1015668660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

illaim 2020.05.07. 20:14:30

A fideSS-nek nem a járvány kezelése, hanem a megosztás és a gyűlöletkeltés az érdeke! Mióta létezik ez a gyakorlata!
Válasz erre 

illaim 2020.05.07. 20:20:44

A fideSS-nek nem a járvány kezelése, hanem a nemzet megosztása, és a gyűlölet keltése a fő szempontja!
Válasz erre 

schlumbergerna 2020.05.07. 23:14:14

Ez? Kormány? Ez?
Válasz erre 

havrilla 2020.05.08. 00:45:24

Seggfej firkász és még nagyobbak az ellenzék ostobái itt az oldalon.
Tényleg azt hiszitek, hogyha hazudtok magatoknak, akkor választást nyertek?.
Válasz erre 

Bela bacsi 2020.05.08. 01:57:35

Pofázás helyett mindenki dőljön a kardjába,ha nem tetszik valami!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.08. 06:13:46

Jó jel, ha ballibák kapkodják a fejüket.
Válasz erre 

István Tamasi 2020.05.08. 09:18:44

A cikk első mondatában máris egy óriási tévedés - "válságos pillanatokban megremeg a döntéshozók keze" - van. Ugyanis az elmebeteg és hazaáruló suttyó keze nem remeg meg amikor közpénzt tol a strómanjának, rokonainak és ner-lovagoknak.
Válasz erre 

tireless treehugger 2020.05.08. 09:23:22

A fidesz/ner a gazdaságra koncentrált az elmúlt 5 évben. A járvány váratlanul érte őket. Most próbálnak meg egészségügyi szakembereket integrálni illetve a gazdasági/pénzügyi szakembereiket (matematikusokat, gazdászokat, jogászokat, ...) átképezni járványügyi szakemberré. Attól még ezek az embereknek a gondolkodása megmarad gazdasági szemléletűnek, minden intézkedésben jelen van.

Amikor nem értitek hogy miért nem humánus logikus időtálló egy intézkedés az ezért van. Minden és minden a gazdaságnak van alárendelve, ti, a családotok, a lányotok méhe, a szüleitek élete, a környezet, a múlt és a jövő.

Apropó jövő, most jön a következő pofon, az oktatás lezüllesztése miatti problémák. A válságnak egyetlen nyertese van: a modern/csúcs technológiák. Ehhez magasan képzett szakemberek kellenének. Van?
Válasz erre 

ulpius66 2020.05.08. 10:57:50

A ballibsik kapkodják a fejüket, mint a vasorrú bába mágneses viharban!
Válasz erre 

Suta Sete 2020.05.08. 22:29:21

tireless treehugger: Apropó jövő, most jön a következő pofon, az oktatás lezüllesztése miatti problémák. A válságnak egyetlen nyertese van: a modern/csúcs technológiák. Ehhez magasan képzett szakemberek kellenének. Van?
Épp most alakítják át a mezőgazdasági szakképzést úgy, hogy a gyakorlati oktatást kiszervezik a haveri cégekhez 800.000,-Ft/tanuló fejpénzzel, hogy legyen elég ingyen segédmunkás a cégnél, a tanároknak megszüntetik a közalkalmazotti státuszát, taníthatnak alacsonyabb bérért, így spórol o1G.
Válasz erre 

birkamenet 2020.05.08. 23:55:16

Ez a kép mindent elmond orbán szétszart, szétlopott "országáról":

- EGY SZÉTROHADÓ KÓRHÁZ
- EGY MAFLA "ORVOS" AKINEK KILÓG AZ ORRA A MASZKBÓL
- ABBÓL A KÖKEMÉNY 300 FORINTOS MASZKBÓL
-EGY POROLTÓ AMELYIK ÚGY ÁLL A FALNAK NEKIDÖLVE MINTHA BE LENNE RÚGVA

És most adja ehhez mindenki hozzá, hogy a fideSS agitptop osztálya nyilván gondos előzetes terepszemlével választotta ki ezt a helyszínt, ezt az orvost ahhoz a másfél perces propaganda videójukhoz.
Aztán ennyire futotta a tudásukból, mert pont ennyi a valóság. Orbanisztán Jobban teljesít!

(az meg külön röhej, hogy a mindenhez értő Felcsúti Fontoskodó még a fülére se tudja rendesen rárakni a maszkot, kész röhej, ahogy a füle közepén áll a szalag:))))
Pont ekkora röhej a fontoskodó samesze is a másik képen, csak ő meg felfele, a feje tetejére irányította a szalagot:))))
Szegény idióták, a megoldás pont a kettő közt lett volna:))))
Válasz erre 

Szalay Miklós 2020.05.09. 01:49:40

Egy igen alapos és pártatlan áttekintése a koronavírus helyzetnek és a közállapotoknak:

www.egyvilag.hu/index.shtml#uzenet
Válasz erre 

Burgermeister 2020.05.09. 05:29:17

Ujraindult a kisvasut!
Válasz erre 

MACISAJT 2020.05.09. 06:29:37

Kapkodják csak a ballibák a fejeiket...Az ország meg nézheti a Pesti úti fővárosi idősotthon -eddigi- 41 halottját, a főpolgármester szánalmas magyarázkodásait(most éppen a neki nem tetsző vizsgálatot akarja kizárni, aha), a facebook- pofázásait, azt hogy az ATV-be ugyanúgy beköltözött mint anno lendvai ildikó a gyárfás tévébe...

Ezen kívül, fél év alatt sikerült kinyírni Eszenyi Enikőt és pályáztatás nélkül kinevezni Rudolf Pétert, meg draskovitstól kálmnán olgáig, rényi ádámtól vágó istvánig jól megtömni Budapestet, a legszebb demszkigrádi időket idézően.
Válasz erre 

törppicur 2020.05.09. 06:33:48

Frédi, a gondolkodó szerint ott kell lazítani valamelyest, ahol a lakosság 1/5-e hozza a fertőzöttek 2/3-át, de ott nem célszerű ahol a 4/5 hozza az 1/3-ot.
Nooorrrrmááállisss?
Válasz erre 

white999 2020.05.09. 07:02:00

@MACISAJT: ATV-be ugyanúgy beköltözött mint anno lendvai ildikó a gyárfás tévébe...

Orbán a Kossuth rádióba?
Lehetsz még termelésügyi előadó (na nem a vas és acél országában) az 1.000.000 hajfestőkesztyű és lélegeztető gép országában.
Válasz erre 

röf 2020.05.09. 07:33:12

Na, balmajmok... azon megy a vonyítás, hogy Orbánék megint szarul csinálnak mindent.
Akkor most sok vagy kevés a halott ?
(Igaz, Geriék mindent megtettek az ügyért..)
Sok a lélegeztető gép? Hál' Istennek. Elvileg lehetett volna mini páncélszekrényekkel is várni a járványt...
Az a baj, hogy megint árnyékra vetődtök. Sajnos úgy néz ki, minden károgás ellenére úgy alakulnak a dolgok, ahogy előre beharangozták. Ennél szarabb hírem ma nincs a számotokra.
Válasz erre 

MACISAJT 2020.05.09. 07:40:06

@röf: "Akkor most sok vagy kevés a halott ?
(Igaz, Geriék mindent megtettek az ügyért..)"

A Pesti úti idősotthonban 42 főre nőtt az elhunytak száma és már 305 gondozott fertőzött.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.09. 08:11:55

@MACISAJT: Nyilván ez is Karácsony műve, te faszfej!
Talán ha a kormányhivatal tette volna a dolgát ahogy karácsony kérte, nem ez lenne a helyzet.

"Három koronavírus-gyanús beteget szállítottak a szegedi klinikára a Csongrád Megyei Napsugár Otthon Szegedi Vakok Otthonából, írja a Szeged.hu. Mindhármunknál kimutatták a fertőzést. Az értesülést Facebook-oldalán megerősítette Botka László polgármester.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma fenntartásában működő intézményben 200 bentlakó és dolgozó van. Idősek mellett vak és látássérült embereket, valamint pszichiátriai betegeket is gondoznak."
Válasz erre 

úgyiselfelejtem 2020.05.09. 08:19:38

@röf: "Elvileg lehetett volna mini páncélszekrényekkel is várni a járványt..."
Erről az jut eszembe, hogy tavaly műtötték édesanyámat egy nagyváros modern kórházában. Amikor fel tudott kelni észrevette, hogy a pénztárcája nyitva, pedig mindig bezárja. 10.000 forinttal kevesebb volt benne, mint emlékezett. Szólni nem mert, nem engedett, mert kibasznak vele az ápolók. Szóval egy széf nem annyira Istentől elrugaszkodott ötlet...
Válasz erre 

úgyiselfelejtem 2020.05.09. 08:30:18

@törppicur: nem igazán tudom a hozzászólásod mondanivalóját kihámozni, számom mindkét oldal mellett és ellen is felhasználható lenne.

Amúgy szerintem azért is vannak most kicsit lazítások, mert a "látjátok, nem is volt komoly, a sok barom túlreagálta az egészet" állapot közelében vagyunk, fel kell mutatni pár fertőzött területet vidéken is. Egy vírus nem olyan, mint a migráns, szinte mindenkinek van vele tapasztalata. Nem a covid-19-cel, de ez az egység sugarú embereket nem zavarja (nem fogják fel).
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.05.09. 09:27:21

@havrilla: Touché! Egyébként az hiszik :)
Válasz erre 

röf 2020.05.09. 09:30:38

@úgyiselfelejtem:
"...a pénztárcája nyitva, pedig mindig bezárja. ..."
Ez tetűség, nincs mese....
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.05.09. 09:33:39

Ballib rinya-opera - 128. rész

Bármit csinál a Patás, nektek nem jó. Igazán átírhatnátok már az algoritmust, mert ha most lenne választás a Fidesz 3/4 borítékolható.

Amúgy KariGeri egy bohóc, az ellenzék meg pénzkidobás.
Válasz erre 

röf 2020.05.09. 09:34:57

@math0:
Tulajdonképpen csak azért írogatok választ az udvari bloggereitek hülyeségeire, hogy neked fölhúzzam a csökevényes agyad.
Csak van aki ezt már észrevette, te még hála Istennek nem.
:)
Válasz erre 

enrikokaruszo 2020.05.09. 09:40:00

nem látok parkokban elkapart tömegeket, valaki igen?
a kormányt támadók azt tudják felhozni, hogy a legfertőzöttebb területen, Bp-en, miért nem lazítanak annyit, mint a kevésbé fertőzött vidéken, meg hogy a poroltó ferdén állt egy videón, hát bzmeg, ezért nem megy az ember vasvillával kormányt váltani
Válasz erre 

felfújta a szél 2020.05.09. 09:54:26

@tireless treehugger:
"magasan képzett szakemberek kellenének. Van?"

Van, csak nem te vagy az
Válasz erre 

felfújta a szél 2020.05.09. 10:10:19

"a járvány elleni védekezést nem érdemes politikai szempontoknak alárendelni"

Ez nagyon szép mondat a Szegedi Rottyintóstól! Saját magára persze már nem vonatkozik
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.05.09. 10:19:34

@enrikokaruszo: 10/10 :))))))))
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.05.09. 10:22:20

Kőkemény munkával nullázzátok magatokat, de ez jól is van így. Ilyen ellenzékre semmi szükség. Most már jöhetne egy normális, mert igény az volna rá.
Válasz erre 

Roadster68 2020.05.09. 10:32:07

@MAXVAL bircaman közíró: Jó jel az lenne, ha az ilyen birkák nem pofáznának bele semmibe
Válasz erre 

ulpius66 2020.05.09. 10:38:10

Látom megjelent a Matyika!

Itt a Matyika-szűrő!

matyiszuro.blog.hu/2020/05/04/miert_es_hogyan_426#comment-form

Bátran ajánlom mindenkinek, aki nem akar barmokat olvasgatni!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

ulpius66 2020.05.09. 10:43:00

Persze a Matyika-szűrő bátran használható egyéb gyengeelméjűek kiszűrésűre is.....
(Vezérparaszt, birkamenet, Istváni Tamás és még sokan mások......)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.09. 11:03:21

@ulpius66: Mi van vezérhazudozó? Már nem bírod hogy örökké lebuktatlak? :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.09. 11:05:55

@nemecsekerno_007: Nyugi, majd jönnek a ballibek, hiszen hitelt csak ők vesznek fel. ja, nem. Hogy is van ez. Hitelt vesznek fel Orbánék, pénzt öntenek a gazdaságba, pénzt osztanak, magas államháztartási hiány lesz. Nem ez volt gyurcsányéknál is?
Válasz erre 

Világít a torony 2020.05.09. 11:38:50

Még most meg kellene az agyatlanoknak érteni egy fontos dolgot. A Fidesz kormány 10 éves regnálásának legfontosabb eredménye annyi, hogy szerencsések leszünk akkor, ha a gazdaság idei eredménytelensége a negatív tartományban egy jegyű marad. Orbán és tettes társainak (az összes fideszre szavazó is tettes társ) működése eredményeként , itt áll az ország mentálisan és gazdaságilag megroppanva, a romokban heverő egészségügyével megtámogatva.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.05.09. 12:19:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Csak Gyurcsányéknak nem jött utána a 2/3.
Sose nyomd fullba a kretént.
Válasz erre 

Bkkzol 2020.05.09. 12:22:06

Teljesen megroggyantak a bal, libsi, komcsi vonalon, hogy az eredményeket tekintve sikeresnek mondható a járvány elleni védekezés.
A "szakemberekre" hivatkozni elég merészség minden oldalról , mert mivel soha nem volt még hasonló, így mindenki csak találgathat, lehetőségek között mérlegelhet. A "nagytudású" WHO is csak hebeg-habog nyomja a semmitmondó nyilatkozatokat... már csak egy vírust elítélő határozat hiányzik a részükről. Ez az ENSZ "elfekvője" tehetségtelen barátok, szeretők jólfizető "munkahelye".
Karácsony Gergőt nem kell lejáratni, megteszi azt magával. Megpróbálta a svéd modellt.
A agyar "ellenzék" is szánalmas a minden, hogy mit csinálnak, de mi pont az ellenkezőjét nyérvákoljuk hozzáállással.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.05.09. 12:23:04

@math0: Hát, van aki más hibáit gyűjtögeti, van aki meg a kétharmadokat.
Válasz erre 

felfújta a szél 2020.05.09. 12:23:12

@math0:
Mi ennek a blognak a célja?

Hogy megmutassa, milyen zűrzavar van a blogot futtatók fejében

Mér nem oldja fel a korlátozásokat a kormány Budapesten, pedig "Budapest ... úgy van büntiben, hogy maga a városvezetés sem kívánja a lazításokat, ugyanis a járványügyi helyzet ezt nem is indokolja"

Mivaaan?
Válasz erre 

morph on deer 2020.05.09. 12:52:27

@Burgermeister:
“ Ujraindult a kisvasut!”

És gondolom mindent megtesznek a zsúfoltság elkerülése érdekében, ugye?
Mert aggódnék, ha harminc méternél közelebb kéne állniuk egymáshoz..!
Válasz erre 

tireless treehugger 2020.05.09. 12:59:03

@Suta Sete:

>>....a tanároknak megszüntetik a közalkalmazotti státuszát,
>>taníthatnak alacsonyabb bérért, így spórol o1G.

én örülök ha a tanarak átkerülnek civil alkalmazotti állományba vagy szabadúszók lesznek. A "tervezett életpálya modell" komplett zsákutca. Az egyén(tanár) saját értékelésén és körülményein alapuló fejlődés és irányváltások lenne a legjobb út.

A világ gyorsan változik, a tanaraknak is gyorsan kell változniuk. Legyen verseny és versenyző oktatás, le az államilag garantált dinoszauruszokkal mert idővel belőlük lesznek azok az oktatási mamelukok és lordok akiknek a mostani helyzetet köszönhetjük. Dinamizmus kell az oktatásba és az oktatási hierarchiába.

Én ezért preferálom a mostani fasisztoid rendszert, belezavar az eddigi megmerevedett struktúrákba. Bármi jobb mint a csöndes vegetálás.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.09. 13:15:01

@nemecsekerno_007: Mellébeszélsz, mert megválaszolni nem tudod. Pont azért lett 2/3, mert a sok olyan barom mint te nem lát az orránál tovább.
Válasz erre 

ulpius66 2020.05.09. 13:55:16

Most olvastam a Karigeri legújabb hisztijét!

Mivel Karigeri buzi, tehát nő, így nyugodtam hisztiszhet!

Karigeri egy hisztiző hülye picsa!!!!!!!!!
(elnézését a tényleg női hisztiző hülye picsáktól.....)
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.05.09. 14:03:04

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ja, mindenki hülye, csak te vagy helikopter.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 14:15:00

Ja, csak kapkodjuk e fejünket a kormány intézkedései láttán...
Bezzeg Karácsony frappánsan megoldotta: 500 lakóból valami 350 megfertőtződött, és már ki is alakult a nyájimmunitás, teljesült a 70%. Az, hogy 42 (>8%) lelket elvesztettünk, azt a bolsevistáknál járulékos veszteségnek hívják.
Vajon mit okádnának össze a bolsevisták, ha a Zorbán alatt 7 millió fertőzött lett volna, és 800ezer halott?
Ehhez csak egy dolog kellett volna: hogy az LQró, meg Fenyőünnep, meg a lopáson és korrupción kívül semmihez sem értő többi bolsevisták legyenek hatalmon, a CsődGenerátor Összefosás. Akkor talán még az ország is kipusztult volna.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.09. 14:16:08

@nemecsekerno_007: Még mindig nem válaszoltál rá.Gyurcsányék hitelből pörgették a gazdaságot, pénzt osztottak az embereknek, közben költségvetési hiány volt, majd 5 százalékot esett a gazdaság. Most Orbánék mit csinálnak? Már 2 milliárd euró felvettek, pénzt osztanak, nagy költségvetési hiány lesz, és 7-8 százalékos gazdasági esést jósolnak. Mi a különbség? Ja, annyi hogy Gyurcsányék 3000 milliárdot félretettek a manyupba, valamint az IMF hitelből 34 milliárd euróra növelték a valutatartalékot. A manyupot orbánék elköltötték és 7 milliárd eurót eltapsoltak a valutatartalékból. Na most akkor melyik kezelte jobban a válságot? Tudom, hogy megint csak félre fogsz beszélni, mert hívő vagy és fogalmad sincs a gazdaságról és a valódi számokról. Meg az algebrához is hülye vagy.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.09. 14:16:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: 6 százalékott esett. Elütöttem.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.09. 14:18:13

@antiinternáci: Na, te is olyan hülye vagy, hogy az elképesztő. Egy idősotthonban elszabadult fertőzést hasonlítasz egy országhoz.
Válasz erre 

ulpius66 2020.05.09. 14:19:04

Látom megjelent a Matyika!

Itt a Matyika-szűrő!

matyiszuro.blog.hu/2020/05/04/miert_es_hogyan_426#comment-form

Bátran ajánlom mindenkinek, aki nem akar barmokat olvasgatni!!!!!!!!!!!!!!!!
Persze a Matyika-szűrő bátran használható egyéb gyengeelméjűek kiszűrésűre is.....
(Vezérparaszt, birkamenet, Istváni Tamás és még sokan mások......)
Válasz erre 

enrikokaruszo 2020.05.09. 14:19:08

az valami csodás, ha egy teljesen hülye haveri kör tagjai egymásra hivatkoznak, forrásként...M.o.-on napi 350 körüli a normál halálozás
nincs több mondanivalóm a tömegsírokról ábrándozó balfaszoknak
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 14:23:52

@math0:
Ja, a Zorbán mindent elb...ott. Szerinted, hülye gyökér.
A Pesti úton 500 emberből 300-350, 60-70% megfertőződött, és így ott már nyájimmunitás van.
Akkor a Karácsony mindent jól csinált. Szerinted, hülye gyökér.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 14:31:46

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ja, csak nektek szabad az EU legjobbjai közé tartozó eredményekről hazudozni.
Bezzeg ti kurva okosak vagytok. Azért javasoltátok két hónapon át minden nap a tesztek alkalmazását.
Mert ugye, minden felvilágosult internáci tudja, hogy napi három vírusteszt bevétele sok vízzel, az tuti gyógyítja a Covid-19-et.
A buta kormány meg hatósági karanténnal, távolságtartással, meg kijárási korlátozással küzdött, és kiváló eredményt ért el. De biztosan a bolsevisták az okosak. Szerinted.
Mint Karácsony, aki bevetette a BKV-fegyvert... Az nagyon ejrópéer volt.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 14:33:16

@röf:

Eddig azon ment a rinyálás, hogy Orbán rosszul kezeli a járványt, az eü. nincs felkészülve a járványra. Most látszik, hogy szerencsére! nem lesz tömeges fertőzés, talán a worst case scenario sem jön be, eere meg most azért rinyálnak. Ezek annak örülnének, ha tömegesen halnának a magyarok, mert akkor még inkább hibáztathatnák Orbánt - most viszont valójában azért sír a szájuk, abba kötnek bele, hogy láthatóan minden rendben megy, nincs mibe belekötni.
Válasz erre 

ulpius66 2020.05.09. 14:36:04

@antiinternáci: "Akkor a Karácsony mindent jól csinált."

Ja, a Karigeri mindent jól csinált volna, ha az a gaz Patás hagyta volna!

Mivel a gaz Patás NEM HAGYTA, EZÉRT A KARIGERI MINDENT IS ELBASZOTT!!!!!!!
(Karigerinek mán a zuglói polgármesterség is kibaszott nagyra szabott kabát volt,
ott is mindent elbaszott, amit el lehetett baszni, most, hogy főpolgi lett, még többet elbasz, amit el lehet baszni........persze a pénzlopásokhoz asszisztál.... lásd: Nídermüller 29 millás lopását.......)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 14:37:38

@úgyiselfelejtem:

Isten ments, nem akarom édeasanyádat hibáztatni, de nem kellett volna annyi pénzt magánál tartania. Azt írod, hogy 10 ezerrel kevesebb volt a bugyellárisban, amiből arra következtetek, hogy többször tízezer volt benne. Feltételezem, rendszeresen látogattátok, nem kellett volna annyi pénzt magánál tartania.

Ettől perse még igazad van, több kórházban láttam is már széfet az ágyak fölött. Persze ezek fizetősek, de van az az eset, amikor megéri.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 14:41:26

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Pár kommunistát már önmagában csak a manyup miatt is le kellett volna csukni, az évezred aljasságát tervezeték EQró és tsai.
Kivonták a pénzt a költségvetésből, a pótlására meg uzsorakamaton hitelt vettek fel.
A manyupot telirakták kommunista idiótákkal és gazemberekkel, akik fokozatosan eltüntették volna a pénzeket. "Véletlenül" nem jól fektették volna be... Azt hiszem, a "nem értettünk hozzá" jellegű csődmagyarázatokat jó ismerjük az elvtársaktól. Aztán a nyugdíjak kifizetése is, meg az uzsorahitel visszafizetése is az államot terhelte volna. Elmész te a búsba a "nyugdíj-megtakarításoddal" együtt. Vagy idióta vagy, vagy csirkefogó.
Válasz erre 

ulpius66 2020.05.09. 14:41:28

Ez a Karigeri ---- nevezzük az egyszerűség kedvéért HÜLYE PICSÁNAK -------
na szóval ez a hülye picsa most meg azzal jön, hogy azért nem volt orvos a Fővárosi fenntartású idősotthonban, mert kitiltotta onnan az orvosokat a Patás......

Karigeri!

A JÓ KURVA ANYÁD BASZD SZÁJBA, A FÉRFI PROSTI HAVERJAID MELLETT!!!!!!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 14:43:38

@röf:

"...a pénztárcája nyitva, pedig mindig bezárja. ..."

Nem is tudom. Ha én lopnék valaki pénztárcájából, biztos visszacsuknám úgy, ahogy volt, hogy ne vegye azonnal észre a lopást. Bár lehet, csak nem vagyok gyakorlott tolvaj. :D
Válasz erre 

Etniez 2020.05.09. 14:45:13

@antiinternáci: nem értem, nektek mi a fura és érdekes abban, hogy, abban az intézményben elszabadult egy vírus, ahol a veszélyeztett emberek nagy számban élnek összezárva és a több 100 dolgozó ki-be jár.

Az összes ilyen hely így járt a világon. Ami a Pesti úton történt az teljesen normális, a, világon mindehol így történt. A vírus átlagosan 5 napig rejtett, de ezalatt is fertőz...

Szóval tényleg, oké hogy utaljátok Karácsonyt, mert felmosta a padlót veletek, de legyetek már fair-ek.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 14:45:36

@ulpius66:
Minden OK.
Kivéve, hogy Neandermüller, a fáról frissen lemászott, 7.kerületi körzetvezető nevét rosszul írtad.
Válasz erre 

inreallife 2020.05.09. 14:46:57

Az mar latszik, hogy messze tulreagaltak a helyzetet. Egyfolytaban a jarvanygorbe lapositasrol beszeltek, meg az egeszsegugyi rendszer tulterhelodeserol. Kozben meg az orban altal a virusnak eloirt majus 3-ai csucsan az ures, pontosabban eroszakosan felszabaditott 40.000 korhazi agyra jutott 2000 aktiv eset, azok nagy resze is haza lett kuldve es 60-an voltak lelegozteto gepre kotve. Ezek a szamok.

Ennek fenyeben oriasi tulloves volt a kijarasi korlatozas. Nemcsak orszagos szinten, hiszen korabban is alig volt fertozott videken, ahogy most is.Csereben 700 milliard volt a fel havi bukta marcius honapban az elmaradt adobevetelek miatt, amihez hozzacsaptak kb 2* ennyit aprilisban. Ez egeszen pontosan 4 db erosen tularazott 4-es metro ara. Mindezt masfel honap alatt. A megyei harmad osztalyig mindenki kaphatott volna egy uj stadiont a maradekbol meg akar 50 evre eleg letesitmenyt lehetett volna epitettni a haverokkal, hogy az oszes vilagversennyel kompatibilis legyen az orszag. Vagy akar megegy m0-ast is korbe lehetett volna huzni, elferne par plusz sav.

A kulonbseg az, hogy az epitessel munkahelyek jottek volna letre, az embereknek lettek volna uj, az eletuk minoseget emelo beruhazas. Helyette van egy osszeomlo gazdasag, oriasira duzzado munkanelkuliseg, naprol napra elo csaladok.

Ennek a tulzott korlatozasnak nagyon durva ara van. Ezt valakinek meg kell fizetnie. Ketseg nincs afelol, hogy a magyar emberekkel fizettetik meg. A politikai arat viszont a kormanynak kell megfizetnie. Es minel inkabb haladunk elore az idoben, annal sulyosabb lesz az ar. Az emberek a virusbol semmit sem lattak, hadovaltak a gorbelapositasrol, meg nem kell tesztelni meg maszkot hordani, mert azt csak a soros kovetkot csinalnak. Most meg tesztelnek es maszkhordasra kotelezik az embereket, akik nem mozdulhatnak ki a lakasukbol, nem elhetik az eletuket es meg a beveteleiket, vagy a felretett penzeiket is elveszik toluk. Nincs ketsegem afelol, hogy majd jol megmagyarazzak, hogy ki a hulye. A kerdes az, hogy elhiszik-e az emberek? Ezt mar nem lehet egy rezsicsokkentessel meg nyugdijemelessel elintezni, itt sulyos penzekrol van szo.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.09. 14:49:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a széf nem hülyeség.

Nálunk új beteg esetén az az egyik első teendő, hogy az ügyeletes nővér egy tanú jelenlétében átvizsgálja a ruházatot, minden értéket és id-t elveszünk, leltározunk, zacskóba rakjuk és betesszük a saját széfünkbe.
Ezt a széfes vergődést sem értem, nyaralni megyek mindig kérek a szobába. A kórházban miért ne lehetne?
Fekvő beteg hol tartsa az értékeit?
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 14:52:51

@Etniez:

Nem értem, mi a fura nektek abban, hogy miközben EU-ban hozzávetőleg van 100.000 halottja a vírusnak, ebből csak kevesebb mint 400 Magyarországon. Hiszen itt olyan kormány van, amelyik a teljesen ismeretlen és váratlan helyzetben az EU országai közül a legjobbak közé tartozó eredményeket érte el.
Értem, hogy utáljátok a Zorbánt, mert tucatnyi választáson felmosta veletek a padlót, és nem várom, hogy fair-ek legyetek, mert ahhoz tudni kellene, hogy mi az.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.09. 14:57:56

@inreallife: 30000 ágy volt felszabadadítva, ez viszont óriási hiba. Ezt tényleg fel lehet róni a kormánynak..
Itt UK-ban 18000 fekvő beteg volt a csúcs, most 12000 van. Itt már túl vagyunk a csúcson. Csökken minden szám. Halottak, új betegek, kórházban lévők... Minden.

Otthon is ezt mondják, de stagnál a halottak száma, lehet elnéztek valamit .
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 14:58:04

@inreallife:

"Nincs ketsegem afelol, hogy majd jol megmagyarazzak, hogy ki a hulye."
Nem ekll nekik semmit nmagyarázni. Aki elolvasta az írásodat, tudja ki a hülye: TE.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.09. 14:59:13

@math0:

Már megint csúnyán lebuktál, troll.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 14:59:39

@Etniez:

Gondolom, azért sokan elégedettek lennének GB-ben ezekkel az "elnézett" számokkal...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.09. 15:02:39

@Roadster68:

Vége azoknak az időknek, amikor csak a globálkulákok, liberális nagyurak, filantrógerek, homokpedócelebek, s más internálandó szemetek szólhattak bele a nép sorsába... Sose lesztek ti már hatalmon, törődj bele.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.09. 15:03:45

@antiinternáci: leírod, hogy melyik hozzászólásomban nem voltam fair az Orbán-kormánnyal a járványkezelés kapcsán?
Mert én letudom írni, te melyikben nem voltál az Karácsonnyal.

A magyar számoknak pedig már tudod a végét? Majd hasonlítsuk a Kelet-európai számokhoz a járvány végén.
Magyarország a középmezőnyben lesz várhatóan, ami nem rossz.

A kormány hibái: a tesztelés és a maszk viselés körüli hazu khm dezinformálás, plusz a hazaküldött embereket sem értem. Féltek, hogy a kórházban elkapják? Mert 30000 ágyra sehol nem volt szükség a világon.
Na, fair vagyok?
Válasz erre 

Etniez 2020.05.09. 15:07:05

@antiinternáci: nyugatot a nyugathoz hasonlítsd.

Egyébként itt a svéd modellel próbálkoztak az elején, nem vitték végig, ez lett a vége.
De nem értem, miért hozod ezt ide? Boris úgy elbaszta, hogy majdnem belehalt, de hogyan konvergál ez Magyarországhoz?
Válasz erre 

inreallife 2020.05.09. 15:10:14

@antiinternáci:
Ott tevedsz, hogy a kormanynak az ellatasi felelossege van, nem pedig szep szamokat produkalni. Az ellatas boven biztositott volt, ellenben a gazdasag tonkrement. Nem ert ennyit, az par 80+-os egyenkent legalabb 5 halalos betegsegtol vergodo nyugger elete. Ha egy repulot lelonek az oroszok, ott is csak par milliot fizetnek az aldozatok utan, forintban. Aranytalan es sulyos volt a beavatkozas merteke. Raadasul amikor bevezettek a kijarasi korlatozast, akkor kevesebb volt a napi fertozott mennyiseg, mint amikor feloldjak.

Beszoptak a WHO karogasat, most meg probalnak elore menekulni, ez van. Elb@sztak. Egy kormany tevekenyseget nem a virus altal megmentet emberek szamaban merik, hanem elsosorban a gazdasag allapotaval. Senkit nem erdekel a valsag, ha szarok szamok, akkor repulnek a kormanyok. A tarsadalmi karokrol meg ne is beszeljunk, forintositani sem lehet azt a kart, amit a lezarassal okoztak. A merleg masik serpenyojebe, meg beletesznek par nyugdijast, akiknek atlag 3 honappal meghosszabbitottak a foldi szenvedeset. Rossz biznisz ez, akarhogyan is nezem.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 15:10:42

@Világít a torony:
Figyu má' , hol világít neked az a torony?
Mert az nem torony, hanem egy fekete lyukat látsz, ami hozzád képest tényelg fénylő égi tüneménynek számít.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 15:17:22

@inreallife:

Könnyen adod "pár 80+ os" ember életét, akik öregek és betegek is lehettek akár, de még élhettek volna.
Szerintem gyalázatos amit beszélsz. És ha te haltál volna meg fuldokolva, akkor az utolsó pillanataidban valszeg nem ezt az elméletet állítottad volna fel, hanem reménykedtél volna a segítségben, a jobbulásban. Szégyelld magad! Ennyit tudok erre mondani.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 15:20:11

@Etniez:

Arról beszéltem, amit a borzalmas brit számok mellett eltörpülő magyar adatokkal kapcsolatban fontosnak tartottál megjegyezni. És az hogyan jött ide?
Válasz erre 

tireless treehugger 2020.05.09. 15:22:40

A UK-ban 3.2millió 80 évesnél idősebb van, ez a teljes lakosság 5%-a. Abból meghalt 25.000. Ez 1% alatt van. Szerintem teljesen jó szám ahhoz képest hogy egyesek világvégét vizionálnak.

A baj inkább az hogy magyarországon 160.000 a 85 felettiek száma míg a 6x népesebb uk-ban 10x annyi, 1.6millió. Aztán utána már rohamosan növekszik a különbség, 100 éveseknél már duplája a uk javára (népességarányosan)

Ezzel az adattal kiegészítve, látható hogy a hazai "világszínvonalú egészségügy" a mostani vírus/járvány nélkül is eredményesebben tudja megölni az időseket. A (nyugdíjmegfontolásból) tervezett élettartam 8%-kal alacsonyabb mint a briteknél, életed 8%-át adod magyarországnak, ====>évente egy hónapot halottként élsz.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 15:23:57

@inreallife:

Egyébként értem a rideg racionalitást.
És arra is fel vagyok készülve, hogy a söpredék, amely PÉNZÉRT akár a bolsevistákra is hajlandó szavazni, nagy valószínűséggel úgy fogja UTÓLAG értékelni a helyzetet, hogy mennyi pénzbe került az neki. Mert amikor még az életükért remegtek, AKKOR jó volt nekik amit a kormány csinált.
A hála nem politikai kategória.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 15:24:45

@Etniez:

"Az összes ilyen hely így járt a világon."

Éppen ezért tanulni kellett volna. Lehetőség lett volna rá, hiszen nálunk szerencsére később jelent meg a vírus. Ebben mindenki hibás, Karácsony is és az illetékes állami szervek is. Nem lehet csak Karácsonyra tolni a felelősséget, ahogy csak az állami szervekre sem.
Válasz erre 

inreallife 2020.05.09. 15:26:29

@antiinternáci:
Hidd el, elvitte volna mas oket. Nem megmentette oket a nagyvezir, hanem oriasi penzek eltapsolasaval nyert meg egy kis idot. Mikozben korhazi fertozesekben evente 10.000-ek haltak eddig meg, csak nem volt hiszteria mogotte. Sulyos es aranytalan a dontes. 1 elet sem er ennyit.
Válasz erre 

2020.05.09. 15:27:41

@havrilla: Köszönjük ideböfögését. Egyes, leülhet. Senkit sem érdekel a mondandója. Szerencsére a szavazóitok most sorban döglenek meg. A maradék jó része meg éhen fog dögleni, vagy igencsak a közelébe kerül rövidesen. Élvezet lesz nézni a vergődésetek. A székelykáposzta autonómia kezdeményezésetek meg feldughatjátok a seggetekbe, mert annyit is ér érdeklődés hiányában. Kéjes örömmel szemléljük majd ahogy a román erőszakszervezetek leverik a kistafírozott szőröstalpú rokonaitok torkán a párizsi békeszerződés idevonatkozó passzusait. Mehettek veretni magatokat az oláh csendőrökkel és sivalkodhattok nyugati irányba segítségért. Mi meg jót kacagunk szánalmas kudarcotokon ti pedig egy életre megjegyzitek, hogy mi az ami egy országnak a BELÜGYE. Sok szerencsét szavazópolgár!
Válasz erre 

2020.05.09. 15:28:12

@havrilla: Köszönjük ideböfögését. Egyes, leülhet. Senkit sem érdekel a mondandója. Szerencsére a szavazóitok most sorban döglenek meg. A maradék jó része meg éhen fog dögleni, vagy igencsak a közelébe kerül rövidesen. Élvezet lesz nézni a vergődésetek. A székelykáposzta autonómia kezdeményezésetek meg feldughatjátok a seggetekbe, mert annyit is ér érdeklődés hiányában. Kéjes örömmel szemléljük majd ahogy a román erőszakszervezetek leverik a kistafírozott szőröstalpú rokonaitok torkán a párizsi békeszerződés idevonatkozó passzusait. Mehettek veretni magatokat az oláh csendőrökkel és sivalkodhattok nyugati irányba segítségért. Mi meg jót kacagunk szánalmas kudarcotokon ti pedig egy életre megjegyzitek, hogy mi az ami egy országnak a BELÜGYE. Sok szerencsét szavazópolgár!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 15:30:03

@inreallife:

"Ennek fenyeben oriasi tulloves volt a kijarasi korlatozas."

1) Utólag mindig könnyű okosnak lenni. Szerencsére a kormány a kezdeti botladozások (pl. iskolák be (nem) zárása - jól kezelte a járványt, ez a halottak alacsony napi szinten stagnáló számából jól látható.

2) Nem tudhatod, hogyan alakult volna a járvány, ha NEM lettek volna az általad most fölöslegesnek tartott intézkedések. Ha a kormány nem "reagálta volna túl" a járványt, és ezért az sokkal durvábban alakult volna, akkor most épp azért ekéznéd a kormányt.

3) Éppen ezért a kormánynak az elképzelhető legrosszabb szcenárióra kellett felkészülnie. Erre egyébként epidemiológusok és a területen jártas matematikusok adtak tanácsot, amint azt olvashattad is több helyen.
Válasz erre 

2020.05.09. 15:31:45

@MAXVAL bircaman közíró: Ti nem fogjátok, mert a tietek szorítják majd a tönkre, hogy szakszerűen történjen utolsó fellépésetek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 15:32:05

@inreallife:

"1 elet sem er ennyit."

Bocsáss meg, ha személyeskedek, de mondd ezt akkor, amikor az édesanyád élete forog kockán.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 15:34:17

@Etniez:

"a széf nem hülyeség."

Hol írtam azt, hogy hülyeség? Épp azt írtam, hogy van az a helyzet, ahol bizony jó, ha van.

Mi lenne, ha végigolvasnál egy kommentet, mielőtt válaszolsz rá?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.09. 15:34:48

@LebensraumamOsten:

Szakszerűen leépítjük a liberális demokráciát, s pont.
Válasz erre 

havrilla 2020.05.09. 15:34:51

@LebensraumamOsten: Azt nem mondom, hogy ritka nagy barom vagy, mert hazudnék. Sok ilyen tetve anyabaszó buzi van a soraitokban, mint te.
Remélem a kurva anyád hamarabb döglik meg, ahogy te kívánod másnak.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 15:37:04

@antiinternáci:

"Nem értem, mi a fura nektek abban, hogy miközben EU-ban hozzávetőleg van 100.000 halottja a vírusnak, ebből csak kevesebb mint 400 Magyarországon."

Az a bajuk, hogy nem haltak meg elegen, nincsenek tele a kórházak koronavírusos betegekkel, ezért hiteltelenné váltak, amikor azt szajkózták, hogy a kormány rosszul kezelte a járványt. Nekik semennyi emberélet nem lenne drága, csak hogy elmondhassák, Orbán a hibás.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 15:40:34

@antiinternáci:

De most legalább kiderült, hogy akkor is Orbán és a kormány a hibás, ha kevés a halott és a beteg.

Mindezt pedig hozta az olasznál, a spanyolnál és a britnél állítólag sokkal rosszabb magyar egészség- és járványügy.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 15:45:40

@Etniez:

"plusz a hazaküldött embereket sem értem. Féltek, hogy a kórházban elkapják?"

Hm. Karigeri épp a minap írta, hogy a fertőzések igen jelentős része a kórházakban alakul ki. Ezt el is hiszem neki, egy kórház lényegében egy tömegszállás, nem lennék meglepve, ha más, nálunk fejlettebb országban is így lenne.

Így nézve igenis reális és okos dolog volt az otthon is ápolható betegeket hazaküldeni.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 15:52:59

@inreallife:

"Nem ert ennyit, az par 80+-os egyenkent legalabb 5 halalos betegsegtol vergodo nyugger elete."

"Egy kormany tevekenyseget nem a virus altal megmentet emberek szamaban merik"

"A merleg masik serpenyojebe, meg beletesznek par nyugdijast, akiknek atlag 3 honappal meghosszabbitottak a foldi szenvedeset. "

Szégyelld magad.

"Beszoptak a WHO karogasat"

Ha másképp alakultak volna a dolgok, akkor most azért köpködnél , amiért nem "szopták be" a WHO "károgását".
Válasz erre 

Emmett Brown 2020.05.09. 15:54:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ez oké, a gond azzal van, hogy pártunk egyből megpróbálta Karigeri nyakába varrni az egészet, és még most is ez a karaktergyilkossági kísérlet vezérfonala.
Válasz erre 

Indriq 2020.05.09. 15:56:54

a fütyesz bértrollnokokhoz intézem a kérdést: szombaton túlóra díjazás van, vagy ti is 2 éves munkakeretben dolgoztok?
Válasz erre 

inreallife 2020.05.09. 15:58:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A szakemberek is elmertek. Raadasul mindegyik tovabbra is fenntartana a karantent, legalabbis az egeszsegugyi szakemberek. A gazdasagi szakemberek meg nem. A kormanynak a dontese, hogy melyik szakember szavara ad. Rossz lora tettek, az egeszsegugyi szakemberek a WHO lazalmaival egyetertesben a kormanyok tobbseget tulzott korlatozasokra vette ra, mikozben osszevissza hazudoztak mindenfele csodaszerekrol, amik sehol nincsenek. A kormany nem okos volt, hanem szepen bevittek oket az erdobe. Sokkal jobban mint mas helyeken.

A cel az lett volna, hogy a lakossag 20%-a essen at juniusra a fertozesen, hogy ne kelljen annyira rettegni a masodik hullamtol, es ne kelljen MEGINT korlatozni az allampolgarokat, akik ezt nehezen turik. Nem az nyeri a globalis gazdasagi versenyt, ahol a legkevesebb halottat tudjak felmutatni, hanem az, amelyik orszag a leghamarabb eri el az immunitas kulonbozo szintjeit. Magyarorszag a legutolsok kozott van ebben, MEGINT. Tipikusan a mutet sikerult, de a paciens meghalt eset. Ezert pedig valakinek a feleloseget el kell vinni.

A valasztopolgarok pedig jobban felnek a munkajuk elvesztesetol, mint a virustol. Rossz lora tettek az orbanek, csak probaljak a sok fontoskodassal alcazni, mintha direkt igy akartak volna. Most, hogy tultotak a panikot, meg mar mindenki plafonig ugrik a korlatozas szo hallatan, most kene ugy elereszteni az egeszet, hogy hiveiknek ne tunjon hatra arcnak, amit csinalnak. Adott hozza az osszes kiralyi tv meg ujsag, megse lesz egyszeru menet a korabban irracionalis panikba kergetett embereket visszakergetni a boltokba meg a bkv-ra. Marpedig anelkul ez csak felmegoldas lesz, sulyos munkanelkuliseggel es iszonyatosan leromlo hatasfokkal.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 16:04:28

@Etniez:

Elhiszem, hogy fair szándékkal, de prekoncepcióval írtad.
Tévesen.
A teszteléssel kapcsolatban teljesen világosan bebizonyosodott, hogy az Op- Törzs álláspontja volt a helyes. Indirekt bizonyíték is van: a kórházba kerültek és a halottak száma.
De ami lényeg, és ami a tévedés alapja: a hatósági és önkéntes karantén kiváltotta, felülről kompatibilis volt a teszteléssel szemben. Kb. 30, talán 40 ezer ember is lehetett összesen ezen időszakban csak hatósági karanténban, és még ennél is többen önkéntes karanténban. Ha ezek között valaki súlyosabban beteg lett, az kórházba került. Ha nem kellett kórházba vinni, és betartotta a karantént, akkor pedig nem fertőzött. Érted ezt? Tehát ezek az emberek olyannak számítottak, mint akiket leteszteltek, és fertőzöttnek találtak. Mert ha be van zárva, és el van szigetelve, akkor mindegy, hogy fertőzött vagy sem (ha nem szorul kórházi ellátásra).
Ez akadályozta meg a járvány terjedését, a tesztelés nem tudta volna, hiszen az csak egyetlen pillanatban mutatja, hogy valaki fertőzött -e. De nem is számít ez, hiszen több tízezer embert a hatósági karantén potenciálisan fertőzött emberré nyilvánított.
Egy nagy csúsztatás volt az egész, hiszen a szélsőséges pártok elhitették milliókkal, hogy a tesztelés azt jelenti, hogy vaktában, aki szembe jön az utcán, azt tesztelik MÁSHOL. Ami óriási hazugság.
A maszkviselésről már nem mondhatnám, hogy fair amit írsz.
Kezdetben zavar volt az egész világon, a csúcsszervének számító WHO ajánlása az volt, hogy ne hordjon maszkot, aki nem beteg. Aztán fokozatosan és folyamatosan változott kb. egy-másfél hónap alatt a szakmai álláspont, és ezt az Op Törzs is követte, elismerem, talán egy-két napnyi késésekkel. De alapvetően a WHO álláspontját alkalmazták. Ezt figyelmen kívül hagyni, azt hiszem nem szimpla feledékenység.
Az ellenzék mantrái a maszkról és a tesztről, mint te is pontosan tudod, semmiféle szakmai alapokon nem álltak (itt vegyük figyelembe ismét a helyzet folyamatos alakulását, változását két hónappal ezelőttől napjainkig). A szélsőségesek kizárólag egyetlen dologra játszottak ebben is, ahogyan folyamatosan az elmúlt 10 évben: mindenben az ellentétét mondani mint a kormány, hátha valami bejön... (És azt nem lehet mondani, hogy a tesztelés hajtogatásával nem tudtak becsapni több százezer embert, sajnos.)
Azt hiszem, bármely tárgyilagos szemlélő megállapíthatja, hogy ennyire nagyon tehetségtelen, semmihez sem értő, a tagadáson kívül semmit sem nyújtó ellenzék több nem létezik.
Hálát adhatunk istennek, hogy nem ezek voltak hatalmon, mert bár azt nem tudhatjuk, hogy mi lesz így a vége, de azt igen: velük biztosan sokkal rosszabb lett volna.
A kiürített ágyak ügyében: mint tudjuk, mindössze pár száz embert kellett emiatt valóban hazaküldeni, mert az ágyak túlnyomó része amúgy is üres volt.
Olyanról sosem volt szó, hogy olyan embert is hazaküldjenek, akinek mindenképpen bent kell maradnia. Orvosszakmai döntés volt, hogy kit lehet hazaküldeni. Nem hiszem, hogy ebben esetleg nem történt hiba. De máskor, pl. Gyurcsány alatt nem követtek el, hibákat, műhibákat az orvosok? De igen, elkövettek. Nem hiszem, hogy most több hibát követtek volna el, és most rendkívüli helyzet volt.
Most még a lazítások első hetében vagyunk. Ha a jövő hét közepe-végére nem romlik jelentősen ennek következtében a helyzet, feltételezem, hogy további lazítások fognak bekövetkezni. De most még nem lehet tudni.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.09. 16:07:15

@inreallife: neked a szociális szférában kellene munkát vállalnod szerintem.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.09. 16:09:13

@antiinternáci: nekem mi a közöm a brit adatokhoz és hogyan kapcsolódik ez Magyarországhoz?
Válasz erre 

inreallife 2020.05.09. 16:09:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Hiaba jatszod az erkolcsi folenyt, mindennek van egy hatara. Lehet azt is mondani, hogy az emberi elet megfizethetetlen, de a havi 1 millio forintba kerulo kezelest meg a NEAK megtagadta korabban. Hanyszor kellett Benceknek meg egy GYEREKEKNEK osszekalapozni a penzt, hogy ne haljanak meg? Most meg jatszod itt az erkolcsi diktatort, hogy az atlag 80 eves, mar tobb daganatos, sziv es errendszeri betegseg altal halalra itelteket mentegeted.

Bizony letezik egy olyan dolog, hogy biztositasi matematika. Ebben pedig a legrosszabbul teljesitettek orbanek. Csak azert, hogy a masik oldalon meglevo kirivo esettel allitsam parhuzamba, az amcsiknal koronavirus partit tartanak. Osszehivjak a baratokat, rokonak, ismerosoket, majd odahivnak egy olyan embert, aki fertozo, hogy az egesz bandat vegigfertozze. Ennyire veszelyes a virus. Lehet tole rettegni, de leginkabb azoknak kene, akiknek kronikus problemaik vannak. Akik meg nem ilyenek, azokat meg nem kene korlatozni, jarhassanak iskolaba, munkaba, nyaralni, koncertekre stb. Ti meg csak most jutottatok el odaig, hogy a tulloves merteket egy picit tulzonak talaljatok. Ahogy halad elore a tortenet, egyre inkabb nagyobb lesz. Le vagytok maradva, mint magyarorszag. Kozben meg dongetitek a melleteket, hogy mekkora kiralyok vagytok. Hat nem.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.09. 16:10:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem tudsz mit csinálni.

Lezárni kellett volna a helyet, nem hazaengedni a dolgozókat és mindenkit letesztelni, aki belép.

Nem volt teszt, nem volt hol elhelyezni a dolgozókat.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 16:12:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

A Zorbán a hibás. Ha van sapka rajta, ha nincs...
A bolsevisták már indítják az új gyűlöletkampányt:
"A Zorbán elvette a magyaroktól a koronavírust! De mi nem engedjük neki". Ez lesz a mottó.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.09. 16:16:53

@Etniez: megnéztem, itt Angliában és Walesben 5355 idős halt meg Covid-19 - ben idősek otthonában április 24.-ig.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 16:17:05

@Etniez:
Nem te írtad, hogy GB-ben mi van? Amikor írtad, akkor mi közöd volt?
Válasz erre 

Etniez 2020.05.09. 16:19:35

@Etniez: elnéztem, 10148 a helyes szám.
Az 5355 ember a saját otthonában halt meg.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.09. 16:22:18

@inreallife:

"Hanyszor kellett Benceknek meg egy GYEREKEKNEK osszekalapozni a penzt"
De gondolom, te már akkor is átláttál a szitán, és jól nem adtál. Mert a biztosítási matematika, ugye... Az olyan technokratás dolog: százezer gyerekből 6-nak meg kell halnia gyermekkorában x gyógyíthatatlan kórban. Hát nehogy már ne teljesüljön...
Válasz erre 

Etniez 2020.05.09. 16:33:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: bocsi, nem neked szántam, hanem a fideszeseknek. Visszatérő szöveg, hogy széf ha-ha, pedig nem hülyeség.
Csak az gondolja így, aki nem volt kórházban.
Válasz erre 

inreallife 2020.05.09. 16:35:28

@antiinternáci:
Hulyegyerek, pont azt magyarazom, hogy eddig 1 milliot sem ert egy gyerek elete, most meg 2000+ milliardot ert par nyugijas elete. Szalka es gerenda. Vedd eszre. Nalam a gyerekek elete tobbet er. Na az a fajdalmas, amikor egy gyerek hal meg, meg az elete elejen, nem az, amikor valaki mar leelte az eletet es vagy a rak, vagy a szivleallas, vagy a koronavirus elviszi. El kene fogadni, hogy az elet veges es a kormanynak nem az a dolga, hogy megvedjen, hanem az, hogy biztositsa az ellatast. A hibas gondolatmenet vezetett odaig, hogy korlatozni kell az orszagot. Nemcsak hulyek voltak, hanem meg a szerencse sincs mellettuk, szakertelemrol meg mar reg ne is beszeljunk.
Válasz erre 

Fikalnyik Eugén 2020.05.09. 16:56:31

@antiinternáci:
"Hiszen itt olyan kormány van, amelyik a teljesen ismeretlen és váratlan helyzetben az EU országai közül a legjobbak közé tartozó eredményeket érte el."

Ja, csak egy szimpla hétköznapot nem tud megrendezni.
Amíg éves szinten a mortalitás 1000 főre nálunk 13, nyugaton 10 alatt van, (lefordítom: évente 30 ezerrel többen halnak meg nálunk, mint pl a hasonló lakosságú Svédországban vagy Ausztriában), addig ne nagyon járjon a szád.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.09. 17:11:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ez lenne az, egyetlen épeszű magyarázat, de miért nem mondták? Sokkal inkább elfogadták volna az emberek.
Válasz erre 

várom a levelet 2020.05.09. 17:12:27

@Etniez: én voltam,a nő nyakában olyan vastag arany volt,mint egy bikalánc.senki nem merte neki mondani,hogy a műtét előtt vegye le.ott volt a kiscsalád,vagy 15-en.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.09. 17:18:21

@inreallife: tudod, itt nálunk a szabályokat megszegve 3 napot adtunk pluszban az egyik covidosnak.
Szerinted hülye vagyok, nekem viszont így tiszta a lelkiismeretem és nyugodtan tudok aludni.

Értem az álláspontod, de vajon anyukádat is lelöknéd a Tajgetoszról, ha gazdaságilag haszontalanná válna vagy csak másokkal lennél ilyen következetes?
Válasz erre 

inreallife 2020.05.09. 18:08:42

@math0:
Ezt a virust a nyajimmunitas fogja legyozni, mert a masik ut, hogy oltassal megszerezzuk az valamiert nem mukodik. Miert is? Valami hianyzik hozza, nem? Most az a kerdes, hogy ki milyen gyorsan tudja az addig levo utat megtenni. Magyarorszag szinten 10 millios, mint Svedorszag, es kepzeld, az osszes koronavirusos halal a svedeknel, azt 10 alatt produkalja magyarorszag is. Csak a halal oka valtozik.
Válasz erre 

törppicur 2020.05.09. 18:21:09

@math0: ha csak egyszer linkelsz be idióta statisztikát , akkor is látjuk

Mi az a mutató, ami erősen romlik itthon?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 18:30:10

@Emmett Brown:

"ez oké, a gond azzal van, hogy pártunk egyből megpróbálta Karigeri nyakába varrni az egészet, és még most is ez a karaktergyilkossági kísérlet vezérfonala."

Karigeri meg a kormány nyakába akarja varrni, arra hivatkozva, hogy ő (vagy vki a kerületből) írt levelet a kormányhivatalnak. Nem is tagadom az állami szervek felelősségét, ám komolyan azt gondolod, hogy az otthon, a kerület vagy Karigeri felelőssége kimerülhetett abban, hogy ír egy levelet? Basszus, nem a felelősséget kellett volna tologatni, hanem minden eszközzel emberéleteket kellett volna menteni. Akkor is, ha a kormányhivatal nem segít - utána majd rá lehet húzni a vizes lepedőt, de először életet kell menteni.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 18:32:20

@inreallife:

"A valasztopolgarok pedig jobban felnek a munkajuk elvesztesetol, mint a virustol."

A veszélyeztetett választópolgárok pedig sokkal jobban féltik az életüket. Ami védelméhez az is hozzátartozik, hogy ne fertőződjenek meg azok, akikkel kapcsolatba kerülhetnek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 18:49:42

@inreallife:

"Most meg jatszod itt az erkolcsi diktatort, hogy az atlag 80 eves, mar tobb daganatos, sziv es errendszeri betegseg altal halalra itelteket mentegeted. "

Szó sincs róla. Való igaz, hogy a koronavírusban elhunyt betegek vsz. túlnyomó része hónapokon belül mindenképp meghalt volna, ezt nem is vonom kétségbe - mondjuk jópár fiatalabb jó eséllyel tovább élhetett volna. De létezik olyan is, hogy erkölcsi kötelesség.

"Bizony letezik egy olyan dolog, hogy biztositasi matematika."

Ezt alkalmazhatja egy magánbiztosító, az állami azonban nem. Az előbbi opcionális, az utóbbi kötelező. Amikor a 800 millió forintos kezelést nem állja a TB, akkor az biztosításmatematikai, hanem költségvetési döntés. Vagy ha mégis bizt. matek, akkor a TB-nél sokkal, de SOKKAL magasabb a határ, mint a magánbiztosítóknál.

"Csak azert, hogy a masik oldalon meglevo kirivo esettel allitsam parhuzamba, az amcsiknal koronavirus partit tartanak. Osszehivjak a baratokat, rokonak, ismerosoket, majd odahivnak egy olyan embert, aki fertozo, hogy az egesz bandat vegigfertozze. Ennyire veszelyes a virus."

Nem kicsit nevetséges, amit most felhozol. Azért, mert valamit az amerikaiak tesznek, még nem lesz feltétlenül értelmes dolog. Miért nem jössz a britekkel, akik már több tucat 5G-tornyot gyújtottak fel, rongáltak meg, mert szerintük a koronavírust terjesztik?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 18:54:25

@inreallife:

"Ti meg csak most jutottatok el odaig, hogy a tulloves merteket egy picit tulzonak talaljatok."

Lehet, hogy kisebb-nagyobb túlzott a reakció - ez majd csak a végére derül ki. A vírus eddig ismeretlen volt, az olasz, spanyol, amerikai és brit példák pedig eléggé riasztóak, nem tagadhatod.

Másfelől a klasszikus, már általam is feltett kérdés: Nem lehet, hogy éppen azért ilyen lanyha a vírus terjedése nálunk és a fejlettebb országokban, mert meghozták a korlátozásaikat?

Utólag könnyű okosnak lenni. Valahogy az utóbbi napokban nálunk sincs sok szó a 8000 lélegeztetőgépről, vagyis kezd úgy kinézni a járvány, hogy nem lesz ennyire szükség. A helyzet napról napra változik, egyre többet tudunk meg a járványról, ennek megfelelően lehet és kell is igazodni a módszerekkel. De a kötelező jelszó: play safe!
Válasz erre 

Etniez 2020.05.09. 19:14:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "De létezik olyan is, hogy erkölcsi kötelesség"

+1
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 19:16:42

@Etniez:

"elnéztem, 10148 a helyes szám.
Az 5355 ember a saját otthonában halt meg."

Ehhez már csak azt írd meg, hogy az idősek hány százaléka él idősotthonban. Persze az otthonban és saját otthonban élő idősek definíciója (alsó korhatár) ugyanaz legyen. Az is érdekes lehet, mennyi az idősotthonban és saját otthonában élő idősek átlagéletkora. E kéát adat nélkül nem sokat mond a kát szám.
Válasz erre 

VT Man 2020.05.09. 19:17:05

A cikkbõl nem derül ki, hogy a Szegedi Kattintósnak az a baja, hogy túl lazák az intézkedések Szegeden (vidéken), vagy az, hogy túl szigorúak?

Bár gondolom már mindkét variációra elõre be van készítve a fikacikk.
Válasz erre 

VT Man 2020.05.09. 19:18:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Miért nem jössz a britekkel, akik már több tucat 5G-tornyot gyújtottak fel, rongáltak meg, mert szerintük a koronavírust terjesztik?"

Ott még hiányzik a magyarázat, hogy a britek azért gyújtották fel az 5G tornyokat, mert: Orbán.
Válasz erre 

Világít a torony 2020.05.09. 19:18:46

@antiinternáci:
Ne keveredj ilyen képi zavarokba. Sok ez neked....
Válasz erre 

röf 2020.05.09. 19:22:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
kb szótagról szótagra ezt sugalmaztam, csak van aki eszi, van aki nem... :)
Válasz erre 

törppicur 2020.05.09. 19:26:38

@math0: te megint faszságokat írsz
news.google.com/covid19/map?hl=hu&gl=HU&ceid=HU:hu
ezek szerint Ausztriában pl kétszerese a magyarnak a halálesetek száma
milyen iagolásod van arról, hogy a többi EU orszábban nem lesznek már halálesetek?
Válasz erre 

törppicur 2020.05.09. 19:30:45

@math0: nemrég a mortalitáson lovagoltál, akkor nem volt fontos mutató a ténylegesen elhunytak száma. Most már az is fontos. B+ boldogok ugyan nem vagyunk a statisztikáktól, de rossznak semmiképpen nem értékelem a helyzetet.
Válasz erre 

Emmett Brown 2020.05.09. 19:49:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten.
Válasz erre 

röf 2020.05.09. 19:53:00

@math0:
"mi a jó édes kurva anyádat kellett volna a Karácsony Gergelynek tennie szerinted, amit nem tett meg, te elmebeteg mongolFidióta fasz?"
Mit? Hát például mint abszolut alkalmatlannak, el sem indulni a főpolgi címért, ha már Gyurcsány szepi oda-vissza meszoptatta Olga Kálmán ügynökkel, de ennek a sivár Gerinek olyan vastag szalonnabőr van az orcáján, hogy neki ez is belefért. Aztán például lehetne már néhány önálló elképzelése arról is, hogy mi a fszt kéne csinálni, ha már fél éve tök váratlanul megnyerették vele az "Orbán takarodj" fővárosi különversenyt... most meg vakaródzik, hogy hol is zárta le reggel a "Tihany" egysebességes kerékpárját...
Válasz erre 

törppicur 2020.05.09. 19:58:30

@math0: a tetves kurva anyád mongolidióta, te ebből az idiótát örökölted. Orbánnál tudod mi a kétharmad, A választás eredménye 10 éve
Az Ausztriáról ideszart jóslatod is tévedés.
Ahhoz képest, amennyi eü személyzetet adtunk neki kölcsön még szarabb a képletük.
Válasz erre 

törppicur 2020.05.09. 20:03:18

@math0: te sgghülye idióta
Az osztrák/magyar mutató 1,619047619
Ez láthatóan közelebb van a kettőhöz, mint az egyhez. Már ha ismered a törtszámokat.
Jogod van véleményt formál, lehetsz elégedetlen Orbánnal, de a realitásokat ne engedd el.
Válasz erre 

CCnick 2020.05.09. 20:14:39

Az valami fergeteges amikor az Utólag Okos Kapitány elárulja: felesleges volt drága ajtót és jóminőségű zárat venni a házra hiszen oda nem tört be senki csak a szomszédokhoz.

Ps.: A Brendelszűrő prímán működik, tisztább szárazabb érzés vele a blog.hu
Válasz erre 

inreallife 2020.05.09. 20:30:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Kackac, nyuggerek hemzsegnek mindenhol, kijarasi tilalom ide vagy oda. Pont ok szarjak le a legjobban az egesz virusosdi korlatozasosdi jatekot. Mert ok 56-ban golyozaporban is el tudtak menni kenyeret venni. Kb ennyire veszik komolyan. Meg az a par hulye, aki barikadot emelt a bejarati ajto el. A tobbinek nem gond. Kepzeld, ujra beindult a termeles es az emberek DOLGOZNI is jarnak! Szentsegtores mi? Mar csak az a kerdes, hogy lelojjuk oket, vagy inkabb akasszunk?

Egyesek nagyon felultek ennek a panikrollernek a tetejere. Le kene mar jonni onnan. Ha mindenki meghal a nyaron, akkor mi marad az influenzanak?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 20:30:35

@math0:

Nem gondoltam volna, hogy egyszer még egyetértek veled.
Válasz erre 

0dzsud0 2020.05.09. 20:34:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ""Bizony letezik egy olyan dolog, hogy biztositasi matematika."

Ezt alkalmazhatja egy magánbiztosító, az állami azonban nem."

Itt annyi kiegészítést tennék, hogy ha a biztosítási matematika alatt vitapartnered esetleg az aktuárius szakma képviselőire gondolt, akkor az ő tudásuk nagyon is alkalmazható a biztosítási szektoron kívül felmerülő egyéb problémák esetében is. A járvány idején a kormánynak tanácsot adó matematikusokkal egy kategóriába tartoznak. De persze valószínűleg ő nem erről beszélt, nem tűnik túl értelmesnek.
Válasz erre 

inreallife 2020.05.09. 20:45:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Azt ugye vagod, hogy a virus halalozasi aranya 0,5%? Az a magyar lakossagra vetitve 50.000 ember. Azoknak 98%-a amugy sem eri meg a telet. Eddig 2000 milliard forint valt fustte, vedekezes cimszoval. Ez 5 darab penztaros lorinc. Hatha igy erted a nagysagrendet. A 800 millios kezeles az lofasz, ehhez kepest. Tenyleg elo kene venni azt a kockas papirt, es meg kene probalni a nullakat nemcsak leirni, hanem fel is fogni.

Bekeidoben siman lemondotok a gyerekekrol, mert tul draga a kezeles, mostmeg semmi sem draga, amikor fideszes nyuggereket kell menteni. Egy 5 eves gyerek elhet meg crika 70 evet. Egy mai 70 eves nyugger mar tulelte azt, amit az atlagnak dobott a gep. Ne a nyuggerekre dobaljuk mar ki a penzt, ha olyan sok van. Tegyuk mar melle a megmentett eleteveket is, ha mar koltsegvetesi tetel. Sose lattam, hogy a NEAK nyilvanossagra hozott volna ilyet. Vagy olyat, hogy a varolistak miatt hanyan halnak meg ido elott, mert arra persze nem volt penz. A toredeke eleg lett volna, hogy eltoroljek a varolistakat, es kifizessek a beszallitoi tartozasokat. Ketszinuek vagytok. Azaz nem, ti ugyanugy politikai szempontok szerint ertekeltek, ahogy a kormany.

Mosdatjatok a szerecsent, aki a valsagkezeloi szaktudasaval kerkedik. Aztan latjuk mit csinalt, romba dontotte magyarorszagot. Ekkorat meg gyurcsany sem hibazott, csunya szamok es emberi sorsok lesznek ebbol. A kozfelhaborodast kivalto bokros csomag 1300 milliard volt annak idejen. Akkor sem erdekelte az embereket, hogy miert kell annyi penzt beszedni toluk, most sem fogjak. Volt valami viruspara 1-2 eve, de ez meg kifogasnak is keves.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.09. 20:56:22

@inreallife: Remélem amikor ilyen öreg leszel, akkor a gyerekeid is osztanak, szoroznak aztán kibasznak az utcára, hogy ott dögölj meg!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.09. 21:13:20

@antiinternáci: Te faszkalap! Olvasni nem tudsz? Hol írtam hogy jó volt a manyup? Sosem értettem egyet vele, pont azért amit írtál. A megszüntetésével is egyetértettem. de hol a pénz? Érted, te barom?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.09. 21:17:55

@antiinternáci: Semmit nem cáfoltál te faszfej! A kilót hasonlítod, a hőmérséklethez kb.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 21:29:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

+1

@inreallife:

Talán elgondolkodhatnál azon, hogy olyan egymástól politikialag fényévekre álló emberek, mint Kurt úrfi és én egyaránt nem értünk egyet veled - és akkor még finoman fogalmaztam.
Válasz erre 

inreallife 2020.05.09. 21:46:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Ugy csinalsz, mintha a vilag minden dolgaban tok mast kene gondolnia a kulonbozo politikai taborokba tartozoknak. Hallo emberek vagyunk! Nem vagyunk egyformak. De az sokatmondo, hogy nehez racionalisan elmagyarazni, hogy miert kell a gazdasagot rombadonteni egy virus miatt. Virusok mindig is voltak es lesznek is. Ettol meg nem kell barlangban lakni.

Ez sokkal inkabb generacios ellentet, mint politikai. Az oregek felnek a virustol, es ezert mindenkit bezaratnanak. Termeszetesen a fiatalabbaknak meg vannak egyeb gondjaik is, nem csak az, hogy ki fogja megetetni a csirkeket az udvarban. A virus csak egy sok kozul. Par nap tappenz es az elet megy tovabb. Ugyse menekultok meg a virustol, elobb utobb mindenki elkapja. Csak addig sok embernek megy tonkre az elete. Mert a realitas most az, hogy minden harmadik embernek veszelyben a munkaja, egy olyan panikroham miatt, ami ra szinte nulla hatassal lenne. Vagy elmeselned, hogy hova kell rakni az 5 meg 7 eves gyereket, amikor mindket szulo munkahelye beindul? Meg nyaron nem lehet taborba kuldeni a gyerkocoket? Mert a nagyszulokhoz nem lehet vinni oket a virus miatt. Az iskolaba nem lehet vinni oket a virus miatt. Nyaralni sem lehet vinni oket a virus miatt. Semmit sem lehet, mert a nyugdijasok felnek a virustol. Ja, a gyerekek fociedzese ujraindult, mert a vezir szerint a foci jo. Furcsa egy virus ez...
Válasz erre 

Wildhunt 2020.05.09. 21:53:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szerintem valaki feltörte a profilját. Ilyet brendel NEM írhat, ennek egyrészt értelme van, másrészt nincs benne fröcsögés.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.09. 22:42:06

@Wildhunt:

:DDD
Válasz erre 

Cuhavidéki 2020.05.10. 00:06:26

Nem könnyű dönteni, nyilván Gulyásnak és Karácsonynak kellene egyeztetni, és közös felelősséget vállalni az elvárt lazítás miatti többlet halottak miatt.
Ha nincs egyeztetés, marad az iszapbirkózás az öregotthonok körül, és a további várakozás.
(Ma este is hallottam itt 3 mentöszirénázást,)

privatbankar.hu/cikkek/kozerdeku/gulyas-a-budapestiek-is-elutazhatnak-videkre.html
Válasz erre 

birkamenet 2020.05.10. 01:58:39

@inreallife: "nehez racionalisan elmagyarazni, hogy miert kell a gazdasagot rombadonteni egy virus miatt. Az oregek felnek a virustol, es ezert mindenkit bezaratnanak. "

Pontosabban: orbán nagyon jól tudja a birkatáborának az átlagéletkorának az alapján, hogy ha a vírus rászabadulna az országra, akkor a fideSS szavazók 99%-a megsemmisülne.

Bár neki az is jó lenne, mert akkor meg arra hivatkozna, hogy a vírus milyen veszélyes már, ezért az egyeduralmát a következő 100 évre meghosszabbítja.

Azért milyen frankó már fideSS szavazónak lenne, minden állapotban a führert szolgálják.
Válasz erre 

birkamenet 2020.05.10. 02:05:08

@törppicur: "Orbánnál tudod mi a kétharmad, A választás eredménye 10 éve"

Én azért inkább titkolnám, hogy 10 éve konstans kétharmadra állt be a segghülye, primitív cselédnépség aránya.

Még ha nyugati típusú demokrácia lenne, akkor lehetne a kétharmaddal büszkélkedni, Na de egy kretén illiberált rendSSerben a putyini, lukasenkoi, erdogani és orbáni kétharmadokkal csak a degeneráltak büszkélkednek!
Válasz erre 

birkamenet 2020.05.10. 02:10:11

@röf:

TARLÓS ELMÚLT NYOLC ÉVÉT NEM LEHET MÉG NYOLC ÉV ALATT SE HELYREHOZNI!

A lényeg az Karigeritöl, hogy elzavarta a fIdess MaFfiát (gy-k. IMF-et)
Válasz erre 

birkamenet 2020.05.10. 02:19:27

@antiinternáci: "Azt hiszem, bármely tárgyilagos szemlélő megállapíthatja, hogy ennyire nagyon tehetségtelen, semmihez sem értő, a tagadáson kívül semmit sem nyújtó kormány több nem létezik."

Egyetértek!
Válasz erre 

n3spr3ss0 2020.05.10. 05:23:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tudod, ittas vezető sincs húsvétkor, szilveszterkor, ha nem szondáznak. Ja, nálunk van a legtöbb halott a bejelentett fertőzöttek számához viszonyítva.
Válasz erre 

n3spr3ss0 2020.05.10. 05:28:15

@röf: Röföghetsz itt napestig, a metró szakértő Tarlós akkor is el lett zavarva a picsába.Tudod a kis kockájával együtt.
Válasz erre 

Matyika pszichiátere 2020.05.10. 05:30:36

@Wildhunt: A gyógyszereléstől függ, meg hogy a guminőjét jól megragasztotta.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.10. 07:15:05

zsurpubi.hu/cikk/7312-orban--amig-en-vagyok-a-fidesz-elnoke-addig-egy-nemzeti-elkotelezettsegu-mersekelt-liberalis-part-marad/
Válasz erre 

röf 2020.05.10. 07:21:56

@birkamenet:
Tarlóst már most visszasírjátok, és mi minden nem fog még elkészülni....
Válasz erre 

Andy73 2020.05.10. 08:21:27

Kapkodd csak a fejed, ahogy a sorozatos kétharmados bukták után.
Válasz erre 

Andy73 2020.05.10. 08:30:27

@birkamenet: A DK rajongók átlagos életkora is bőven plusz hetven, de ők biztosan immunisak a vírusra.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 09:07:55

@birkamenet:
Figyu bolsimenet, pont ennyit tudtok, amit itt csináltá: csalni, hamisítani. Meg lopni, korruptkodni.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.10. 09:25:17

@birkamenet:

"orbán nagyon jól tudja a birkatáborának az átlagéletkorának az alapján, hogy ha a vírus rászabadulna az országra, akkor a fideSS szavazók 99%-a megsemmisülne.
"

Orbán keze nagyon messze elér, biztos ezért védekeznek az egész világon a főleg idősekre veszélyes vírus ellen.
Válasz erre 

birkamenet 2020.05.10. 09:41:41

@röf:

A bukott Tarlós eftársad nem is attól kapta a legnagyobb traumát, hogy a budapestiek kivágták a picsába, hanem attól, hogy bezabálta a fidióta kampánystábja összes ajánlásait és ennek köszönhetően bukott akkorát mint az ólajtó. Te meg ennek a kampánygépezetnek vagy a bértrollja, úgyhogy hatalmas röhej, amikor az általatok sikeresen megbuktatott Tarlóspityu után sírbakolsz.
Válasz erre 

birkamenet 2020.05.10. 09:57:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

De jól védekezik orbán, a vírus idősotthonok tucatjaiban tarol, kórházban dolgozni meg felér egy halálos ítélettel. A blog képei is remekül ilusztrálják az illibbant állam álapotát.
Válasz erre 

birkamenet 2020.05.10. 09:59:29

@antiinternáci:

Hamisítani, lopni, korruptkodni? Már megint szidod az orbánt?
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:01:02

@math0:

Gyenge képességeiddel nem tudod felfogni: Karácsonynak be kellett volna tartatnia az otthonokban az elkülönítést, a higiéniai és tisztasági szábályokat, orvost kellett volna tartani, stb...
Nem tűnik fel, hogy rühesek voltak a Pesti úti gondozottak? Hogy a kórházak arra panaszkodtak, hogy iylen állapotban kerültek onnan be betegek? És miért nem különítette el a kórházakból visszatérőket? Hiszen bizonyított tény, hogy a járvány elleni védekezés egyetlen módja a potenciális fertőzöttek karanténozása, a távolságtartás.
Karácsony ismét megbukott, eddig is förtelmes és undorító botrányai voltak.
De EZT nem úszhatja meg, el kell takarodnia a bolsevista sleppel együtt! A főpolgármesterség nem a pénzosztásról szól ám, hogy az elvtársakat pozíciókba kell helyezni.
Válasz erre 

röf 2020.05.10. 10:03:01

@birkamenet:
Te ostoba, én vidéken élek egy kellemes családi házban, a szomszéd nagyvárosban dolgozom, és úgy tojom le Pestet, mint a huzat.
Felőlem úgy szptjátok magatokat ezzel a rakás szerencsétlenséggel, ahogy csak jólesik.
Már kellett ez a Gerigyerek nektek, ideje volt öngólt rúgnotok, hogy kicsit tisztuljon a zagyatok :)
Válasz erre 

röf 2020.05.10. 10:07:29

@math0:
Ti tudjátok.....
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:09:59

@röf:
Könnyű neked. Én viszont bp-i vagyok, itt is születtem, és szégyenkezem elsősorban a 25% butapesti miatt, akik ezt a csürhét a nyakunkra ültették, meg perzse Karácsony, Gréci, Neandermüller, meg a többi csikefogó, tehetségtelen semmihez sem értő csirkefogó miatt is.
De a 75% nem rájuk szavazott, remélem, szétkergetjük a bolsevistákat egy-két éven belül, mert ha Karácsony ámokfutása 5 évig tartana, az visszabombázna minket a kőkorszakba.
25% irigy, tehetségtelen proli, meg bűnöző, drogos, aberrált, perverz, felforgató, hivatásos forradalmár egyszer győzni tudott. Egyszer tudott győzni. Kurva nagy szerencséjük van ezzel a vírussal, hiszen a tömegek nem tudnak ellenük az utcára vonulni. Nem véletlen, hogy annyira drukkoltak a vírusnak... Együtt vannak.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:11:47

egyik "csirkefogó" törölve
Válasz erre 

röf 2020.05.10. 10:17:10

@antiinternáci:
Az viszont tagadhatatlan, hogy a fidesz úgy elqrta ezt az önkormányzati választást, mint annak a rendje.
Pont azt csinálták, amit az ellenzék szokott.
Nem azzal foglalkoztak, hogy mi épült Tarlós alatt, hanem ezt az amúgy is balfasz Karácsonyt gyalázták. Hagyni kellett volna a fenébe, úgyis tudja mindenki, hogy hányszor kötötte Gyurcsány szívóágra, mit kell még rugdosni. No nesze nektek...
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:17:23

@math0:
Magyarországnál a 27,5-ből csak 7-8 EU-tagállamnak van kedvezőbb száma, tehát a tagállamok 2/3-a mögöttünk van.
Szóval már megint beszéltél.
Válasz erre 

ulpius66 2020.05.10. 10:18:41

Későn ébredőknek:

matyiszuro.blog.hu/2020/05/04/miert_es_hogyan_426#comment-form
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:22:34

@röf:
Egyetértünk. A Fidesz kommunikációja kurva gyenge, inkább nulla.
Persze a 85%-os bolsevista médiatúlsúlyban egy jó kommunkáció is kevés hatást tudna elérni.
Itt van példának az Isztambuli Egyezmény körüli cirkusz. A bolsevisták egy világos, rövid, velejéig aljas és hazug üzenetet fröcsögnk millió csatornán, hogy a fidesz a nők ellen van, nem akarja megvédeni őket.
Mit állít ezzel szembe a Fidesz? A nagy semmit. Hiába igaz, hogy a gender és migránsaljasság miatt nem ratifikálják. Ezt a bolsevisták lehazudják, és érvénytelenítik a Fidesz hosszú, részletekbe menő kommunikációját.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:36:40

@math0:

Felesleges letesztelni, hiszen az nem gyógyítja a vírust, csak a bolsevista idióták hazudják mint te is, hogy napi három teszt sok vízzel bevéve gyógyítja a Covid-ot.
Akármilyen tesztje van, akkor is karanténba kell tenni két hétre, mert kintről jött az otthonba. És ha szigorúan be van tartva a karantén, akkor mindegy, hogy fertőzött -e. Mert vagy fertőzött (tünetekkel vagy nélkül), vagy nem fertőzött. De mivel el van különítve, nem adhatja át a fertőzést másnak. Tehát a közösség meg van védve a potenciális fetőzöttségétől.
Hiába tesztelnék, hogy egy adott pillanatban negatív. Utána is megfertőződhet, amíg elkészül az eredmény. Úton hazafelé is megfertőződhet a mentősöktől, akik ugye számtalan emberrel érintkeznek.
Ergo nem számít semmit, ha a kórházban mondjuk még elvben negatív is volt.
Képtelen vagy felfogni, hogy a távolságtartás, a higiéniai intézkedések alkalmasak a fertőzés terjedésének lassítására, korlátozására. Az elkülönítés elmulasztása mellett BIZONYÍTOTTAN a higiénia is nulla volt Karácsonyéknál. "Koszos bolsevisták."- nem véletlenül hívja őket így a köznyelv.
Szóval olyan hülye vagy, mint az atom. Javaslom, próbáld ki a tesztet sok vízzel erre is, hátha az agybajt is gyógyítja. A fekete lyuk hozzád képest szellemi csillagszóró.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:47:24

@math0:
Neked kéne, hogy a gender- meg a migránszar beiktatódjon a magyar jogrendbe.
Másnaptól a Soros-terroristák tömegesen hoznák be a Hasszán , meg Ali által "bántalmazott" muszlim nőket, akiknek kötelező lenne beengedni. Aztán két hét múlva közölnék, hogy mégis csak szeretik Hasszánt meg Alit, és tévedtek, amikor azt hitték, hogy bántalmazták őket, és a Soros-terroristák vezérletével követelnék, hogy engedjék be az országba Hasszánt is, meg Alit is családegyesítés címén, meg még másik 43 rokont is.
Azt hiszem, ennél sokkal nagyobb aljaságokat is ténylegesen megvalósítottak a Soros-terroristák, pl. 30-40 éves férfiak, aki 16 évesnek mondják magukat, mindenkinek elvesztek az iratai, de a mobiltelefonja mindenkinek megmaradt, tömegesen vallják magukat homoszexuálisnak, stb, stb...
És akkor ugyanezt majd eljátsszák azzal is, hogy a transgender Oszmánt bántalmazta a férje, Hafez...
Ezt szeretnéd, tudjuk. De a normális és tisztességes emberek meg nem.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 10:57:44

@math0:
Ja, tényleg. Karácsony a bolsevista sajtóban számtalanszor kért segítséget, hogy "nem férnek el a karanténban tartandó, visszatérők, segítsetek!"
Itt valszeg 5-10-15 ember lehetett, akit a kritikus időszakban kórházból tért vissza , és el kellett volna különíteni. Már ha egyáltalán kórházból visszatértek vitték be a vírust, hiszen erre semmi bizonyíték sincs. Az pedig, hogy Karácsony és a büdös lábú, civilizálatlan bolsevisták fújják ezt, az normális emberben kifejezetten gyanakvást kell hogy ébresszen.
Tehát, ami TÉNY: Karácsonyéknák KOSZ, RÜH, azaz NULLA HIGIÉNIA volt, és SZARTAK az ELKÜLÖNÍTÉSRE.
Ezt NEM ÚSZHATJA MEG!!!
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 11:09:49

@math0:
Ha veri bárki a feleségét az büntetőjogi tényállás jelenleg is. Ja, nem is.
Hiszen mint tudjuk a bolsevista szarfészkektől, a parlamentet is bezárta Zorbán, igaz?
Aki erőszkot alkalmaz azt le lehet, le kell csukni ha bizonyított az ügy. Ez jelenleg is biztosítva van.
Mi is változna azon kívül, hogy az egyezményre hivatkozva be lehetne erőltetni több százezer migránst?
Csak annyi, hogy bekerülne a belső jogba pár alávalóan aljas szempont, amire hivatkozva a most is igen nagy számban garázdálkodó bolsevista bírók még súlyosabb terrornak vetnék alá a társadalmat. Ennyi lenne az eredmény, nem kérünk belőle.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 11:15:14

@math0:
Honnan veszed ezt a baromságot, hogy egy 500 fős otthonban nincs 10-20 ember elkülönítésére hely?
De ez mindegy is. A lényeg az, hogy ezzel elismered: el kellett volna különíteni ("csak nem volt hely...")
A tényállást majd a BÍRÓSÁG tisztázza.
Az már hit kérdése, hogy szerintem ezt nem úszhatja meg. Szerinted meg igen.
Érthetetlen, hogy miért véditek ezt a szerencsétlen félkegyelműt, aki botrányt botrányra halmoz, akiről senki sem tudja, hogy "mi a faszért vállalta el" a képességeit ezerszeresen meghaladó feladatot.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:16:32

@antiinternáci: nem látod, hogy mekkira baromságot beszélsz? Karácsony Gergelyen kéred számon egy 100-ad rangú beosztottjának a döntéseit?

Ha holnap egy kiskatona kirabol egy bankot, akkor a hadügyminisztert fogod elővenni?

Fogalmad sincs mi történt az otthonban, fogalmad sincs ki és milyen döntéseket hozott, fogalmad sincs az általános intézményi szabályokról, törvényekről, felelősségi viszonyokról.

Annyira ostoba dolog az, amit csináltok.
Nulla információval, manipulált hírek alapján nyomjátok az értelmetlen karaktergyilkosságot, de az jól látszik, hogy az értelmes emberekről lepattan.
Teljesen feleslegesen erőlködsz, nem Karácsonyt, hanem magadat járatod le
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:18:43

@antiinternáci: bíróságon :D

Milyen bíróságon? Mi a vád? Ki a vádlott?

Légyszíves, nee. Hülyét csinálsz magadból.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 11:21:43

@antiinternáci:
Tudod, neked meg nekem a járvány egy új dolog.
De egy otthonban erre TERVnek ell lennie, ott ez nem olyan mint nekünk, hogy a hírekben egy nap egyszer csak elolvastuk hogy pándémia van. Ott máskor is lehettek fertőző betegek, akiket el kellett különíteni. Karácsonyék sosem arra hivatkoztak, hogy nem tudnak 10-20 ember elkülöníteni, hanem arra, hogy tesztelni kellett volna őket. Amit tisztáztunk: semmit sem ért volna.
Ők szartak az elkülönítésre, abban bíztak, hogy a bolsevista média segítségével majd a Zorbánra kenik a dolgot. csak nem jött be neki, értelmes ember számára nyilvánvaló, hogy Karácsonyék a legelemibb dolgokat sem tartották be.
Arról egyébként nem írtál semmit, hogy miért voltak nagy számban rühesek az idősek, és hogy ez mit sejtet az alapvető higiéniás és fertőtlenítési szabályok be nem tartásáról.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:22:36

@Etniez: majd a bíróságon kiállnak a fidesz képviselői, hogy tesztelés nélkül küldtek vissza koronavírusos betegeket, az idősek otthonába, hogy ott jó sokan, haljanak meg és ezzel Karácsony Gergelyt karaktergyilkolják?

Érdekes per lenne :)
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 11:29:34

@Etniez:
Pontosan tudod, hogy politikai ügyről van szó.
Nyilván, amikor majd a beosztottját esetleg elítélik a bíróságon, az a valóságban Karácsony elítélését fogja jelenteni. Olyankor talán illik majd lemondani.
Nincsenek manipulált hírek: Karácsony saját maga mondta el, hogy nem különítették el a visszatérőket, "mert a tesztelés lett volna a megoldás". Ami egy nyilvánvaló ostobaság. Az esetében ez politikai számítással súlyosbítva, hiszen ezzel a gazsággal a kormányra akarta nyomni a felelősséget.
Nem tudom, milyen értelmes emberekről beszélsz? A matyi???
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:32:53

@antiinternáci: Nem kell tervnek lennie...

Miből gondolod? Hasraütésből?

Senkinek nem volt terve a koronavírusra, ha nem tűnt volna fel neked, egész Európa itt áll letolt nadrággal. Még ma sincs elég ffp3 maszk sehol, pedig február óta megy a, balhé. Még mindig nincs elég teszt, csak Németországban és UK-ban.
Ha kormányok nem tudtak felkészülni, akkor egy gazdaságilag leharcolt intézményen kéred számon. Ne viccelj már...

Honnan tudod, hogy kórházból visszaküldött beteg vitte be?
És ha valamelyik dolgozó? Esetleg több dolgozó? Esetleg mind a, két lehetőség egyszerre?

Te kurvára nem veszed észre, hogy teljesen hülyére vagy véve.
Becsibészeltek, mint egy kutyát. Állj le és kezdjél el kicsit gondolkodni!

Magyarországon közel 30 idősek otthonába bejutott a vírus! Érted?

A tetű - rüh érdekes. Tetű eltud bújni egy ideig, a rühesség nem.

Kérdés, hogy milyen beteg kapta el? Aki önmaga tisztálkodik, az sokáig rejtve tudja tartani, ha nem vakarózik nagyon.
Akit segítségre szorul személyes higiéniában, annál észre kell venni a személyzetnek.
Erről nem tudok látatlanban nyilatkozni, tudni kellene a részleteket.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:34:05

@Etniez: sok vesző a szar telefon miatt van.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:35:06

@Etniez: vessző
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 11:37:45

@math0:
Minden otthonnak van járványügyi terve, többek között annak a nagy otthonnak is, ahol rokonom él, és NULLA az igazolt fertőzöttek száma. Ott is jöttek vissza emberek kórházakból , és azokat sem tesztelték, hiszen nem voltak tüneteik, és nem érinteztek bizonyítottan fertőzöttel. Elkülönítették őket.
Ennyi. A többi faszság, amiket delirálsz. Az otthonokban mindig vannak járványok, hol influenza, hol hányás-hasmenés. 10-20 visszatérőt, de leht, hogy még kevesebbet kellett volna elkülöníteni, ismétlem. Ha ők hozták be a vírust egyáltalán, mert erre egyébkéntsemmi bizonyíték. Az általános mocsokban bármi lehetséges volt.
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2020.05.10. 11:38:35

nagyon sok okos van. foleg utolag, ha lehet ilyenrol mar beszelni. felszerelteted otthon az ajtoracsot, masnap betornek a szomszedba. mint mond az utolag okos? mekkora penzkidobas volt az ajtoracs, hiszen nem is ide tortek be. ugye?
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:47:57

@antiinternáci: Karácsony nyugodtan lemondhat, miután bármelyik megbukott fideszes lemond végre.

Orbántól-Kövérig akármelyik. Tudod, szálka - gerenda.

Budapesti 2/3-a támogatja Karácsonyt, hiába karaktergyilkoltok.
Pesten képzettebb, intelligensebb a lakosság, mint felétek, ilyesmivel nem sokra mentek.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:49:55

@Etniez: pár hónapja olvastam, hogy 2 rendőr saját zsebre bírságolt az autópályán. Pintér lemondott már? :)
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 11:50:58

@Etniez:
Figyelj, értsd meg: minden ilyen létesítmények általános terve van fertőző betegek kezelésére.
Mert mindig vannak az otthonokban a dolgok természetéből adódóan ilyen-olyan fertőző betegségek. Ők ehhez értenek elvben, és a nagy otthonokban folyamatos orvosi felügyelet van, jelenteniük kell, statisztikákat adnak el, stb... Az orvos tudja, mi a teendő járvány esetén.
Az otthonoknak nem úgy jött a járvány, mint nekünk. Vannak, voltak általános ismereteik mit kell ilyenkor tenni.
Nem tudom, ez átmegy -e neked...

De akkor megkérdezném: szerinted az otthonban el kellett volna különíteni a kórházból visszatérőket, HA lett volna negatív eredményük a kórháztól?
A részemről ez az utso amít írok, kérdezek. Irdatlan időt fordítottam erre a meddő vitára, akkor sem fogok válaszolni, ha azt írod, hogy "Nem."
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:55:34

@antiinternáci: ha az orvos tudja, hogy mit kell tenni, akkor hogy jön ide Karácsony?
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2020.05.10. 11:55:55

@Etniez: a budapestiek alig otodresze szavazott karacsonyra. (ballib matek)
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 11:58:47

@Etniez:
Én nem szavaztam rá, annak a 75%-nak vagyok a része, aki nem tartozik a 25% butapesti közé.
Ugye emlékszel, hogy a számítási módot kiktől állt módomban ellesni?
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 11:59:34

@math0: ráadásul a mai napig nem tudjuk pontosam, hogyan terjed a vírus.
Nálunk a covidos betegekkel foglalkozók 40%-a kapta el a vírust úgy, hogy viselt védőeszközöket.
És ezzel az a baj, hogy nem csak elkaptuk, hanem tovább is adtuk a betegeinknek.

Ezért felesleges ez a hiszti a pesti út körül, nem lesz belőle semmi, mert bíróságon bizonyítani kell és nem feltételezni...
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 12:03:43

@math0:
Népszara... Azt is szedted, nem csak a vírustesztet?
Mindent értek már, nem kell semmit sem mondanod...
Érdekes, milyen különböző módokon hat az emberekre a bolsevista métely. én szinte kizárólag csak a bolsevista hazugság-eés gyűlöletmédiát olvasom, nézem, hallgatom, mint az ÁVÓ Rádió, index, hvg, stb, még sem tud megfertőzni.
Te meg így jártál...
Válasz erre 

CCnick 2020.05.10. 12:10:42

@Etniez: "Budapesti 2/3-a támogatja Karácsonyt,"

Ez milyen matek szerint jött így ki?

Karácsony Gergely - Szavazatok száma: 353 593 Szavazatok aránya: 50,86%
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 12:19:31

@CCnick:

És az azóta sztem ez drasztikusan visszaesett..
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.05.10. 12:21:18

@math0: Oké, akkor számolgasd a Patás hibáit, én meg számolgatom a kétharmadokat. Muhahahahahahaaa :))))))))
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 12:24:31

@math0:

Szóval akkor újabb fontos tényt ismertél be: a jelenlegi törvények alkalmasak arra, hogy szankcionálhatók legyenek a Balogh által elkövetett cselekmények.
Tehát nincs szükség a migránsok importjára ehhez. Köszi a támogatást.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 12:27:44

@math0:
Ha nincs üres szoba, akkor Karácsonynak gondoskodnia kellett volna róla, hogy legyen. Konténerekkel, stb... módon is megoldhatta volna. Arról, hogy impotens, és nem volt képes kezelni a krízist, nem más tehet, hanem ő.
Válasz erre 

Barkalot 2020.05.10. 12:44:23

@math0:

Puzsérra kellett volna szavazni!!!
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 12:52:03

@math0:
Jó, belátom: Karácsonynak semmit sem kell csinálni. Neki két dolga van: biztosítani a Facebook látogatottságát, gondolom részvényes lehet már ennyi munkával... Meg működtetni a bolsevista kifizetőhelyet segghülye kommunisták, mint a bukott Drazsé, meg hivatásos forradalmárok számára, mint Misetics.
Tényleg igazad van: a legjobb mindenki számára, ha semmit sem csinál, hiszen a legkevesebb bajt azzal okozhatja.
Az általad írt jogszabályok fals értelmezése pedig a te dolgod, majd meglátjuk, mit mond ezekről a bíróság.
Szerintem ezt nem úszhatja meg...
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 13:05:44

@droid_: and what about 2/3? :)
Válasz erre 

Etniez 2020.05.10. 13:08:42

@antiinternáci: hogyan lett szankcionálva az asszonyverés?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.10. 13:45:11

@birkamenet:

"De jól védekezik orbán, a vírus idősotthonok tucatjaiban tarol, kórházban dolgozni meg felér egy halálos ítélettel."

Mondom én, hogy Orbán keze az egész világon mindenhová elér, csakis ez lehet az oka annak, hogy az egész világon tarol a vírus az idősotthonokban, és az egész világon hasonló arányban fertőzöttek az eü. dolgozók.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.10. 13:52:25

@antiinternáci:

"Magyarországnál a 27,5-ből csak 7-8 EU-tagállamnak van kedvezőbb száma, tehát a tagállamok 2/3-a mögöttünk van."

A járvány jelen szakaszában szerintem már van értelme a lakosságarányos halálozást is nézni - sőt főleg azt. Ez nálunk elég jól alakul - mármint a körülményelhez képest, mert a legjobb az lenne, ha senki nem halna meg.

A napi átlag 10 új halott azt jelenti, hogy stagnál a járvány, ezután pedig már inkább a lecsengés várható. Ha ez így marad, akkor jó eséllyel Ausztriánál jobbak leszünk a végén, talán Németországnál is. Ez szép eredmény lenne é és remélem, így is lesz.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 13:54:55

@Etniez:
Melyik asszonyverés? Tudtommal például börtönbe csukták a győri kalapácsos asszonyverőt, de egy bolsevista bíró -a társszervek tiltakozása ellenére- kiengedte, és akkor megölte két gyerekét.
Tudtommal sok esetben, amikor a bizonyítékok megfelelőek, elítélik a tetteseket.
Matyi azt írja fentebb, hogy a komondoros ügy is ügyészi szakba került.
Ez pedig azt jelenti, hogy akkor ezek szerint van törvényi hely, ami alapján szankcionálni lehet a bizonyított eseteket. Szavaidból arra következtetek, hogy a komondoros ügyben (még?) nincs ítélet. De egyébként minden bűncselekmény, amit elveben szankcionál a jog, büntetéssel végződik? Mindig van bizonyíték? Soha sem vonják vissza a feljelentést? Vagy mire akarsz kilyukadni?
Egyébként valamennyien tudjuk, hogy az ilyen ügyek esetében a fő gond nem az, hogy nem lehetne büntetni, hanem a látencia. Vagyis nagyon gyakran nem derülnek ki az ilyen ügyek. És nem csak nálunk, sehol a világon. A magam részéről minden bűnelkövetést is elítélek, így a nők elleni kapcsolati, vagy szexuális zaklató, kizsákmányoló jellegűeket is. Ha minden eset a hatóságok tudomására jutna az ilyen bűncselekmény, nagyban javulhatna az ellenük való fellépés.
Korábban kérdeztem tőled valamit, nem válaszoltál.
Most ezt kérdezem: mit is változtatna a problémán a genderizmus illetve a migránsimport erőltetésének beemelése a belső jogba?
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 14:04:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Az általam írt 8-9. hely adat pont azon alapul: a millió főre eső halottak számát vettem figyelembe.
Az utóbbi 3 napban emelkedett a napi új fertőzések száma, és még csak most kezdődnek a bulizások, megnyitottak az edzőtermek, ahol a fertőzés veszélye sokkal nagyobb, mégis csak 1,5 méter távolság van előírva. Én nem értek egyet a lazítással, hiába egész Európában csinálják, így nálunk is. Szerintem ismét nőni fog a fertőzöttség, de lehet, mást nem is lehet tenni.
Abban biztos vagyok, hogy a kormány a lehető legjobbat akarja kihozni a dologból. Hiszen ez az érdeke politikai szempontból is. Ha elrontják a járvány kezelését, abba bele lehr bukni. Eddig jelsre vizsgáztak irdatlan alávaló ellenzéki akadályozás, gyalázkodás közepette is, innen felfelé már nem vezet út. Vagy stagnálnak, vagy lefelé mennek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.10. 14:16:53

@Etniez:

"Ha holnap egy kiskatona kirabol egy bankot, akkor a hadügyminisztert fogod elővenni? "

Nem fogod elhinni, de demokráciában egy akármilyen alacsony rangú beosztott hasonló hibájánál a hadügyminiszter fel szokta ajánlani a lemondását. Nem közvetlenül azért, mert a kiskatona kirabolta a bankot, hanem azért, mert ha rendet tartott volna a saját istállójában, akkor a rablás be sem következhetett volna.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.05.10. 14:33:42

@math0:
1. Nem az EP-ben döntik el a magyarországi választást
2. Az a szómágia és szőrszálhasogatás amit a kamu 2/3-os szavazásukkal koronáztak meg, csak őket járatta le.
3. KariGeri 2/3-a meg inkább vicc, persze nektek muszáj minden apróságnak örülni, különben becsavarodnátok
4. Külföldön azért nem értik a magyar helyzetet, mert nekik nincs olyan hazaáruló ellenzékük mint nekünk
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.05.10. 14:55:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Mondom én, hogy Orbán keze az egész világon mindenhová elér, csakis ez lehet az oka annak, hogy az egész világon tarol a vírus az idősotthonokban" - vagy a Karácsonyé, nem?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.10. 15:19:05

@Etniez:

"Nem kell tervnek lennie... [...] Senkinek nem volt terve a koronavírusra"

A koronavírusra konkrétan nem, de járványügyi terve minden országnak volt, mert járványok szoktak lenni. És az a minimum, hogy egy 500 fős intézménynek legyen legalább néhány elkülönítőként használható helyisége.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.10. 15:20:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A Karácsony szóba sem jöhet, hiszen köztudott, hogy orbánahibás.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.10. 15:26:27

@Etniez:

"Ezért felesleges ez a hiszti a pesti út körül, nem lesz belőle semmi, mert bíróságon bizonyítani kell és nem feltételezni..."

A bíróságon valószínűleg tényleg nem fog megállni a dolog, már ha lesz belőle bírósági ügy - amit erősen kétlek, mert az ügyész sem akar vesztett ügyet kezdeményezni.

Azt azonban elé kell ismerned, hogy ahol a lakók tetvesek és rühesek, ott komoly gondok vannak a higiéniai szabályok betartásával. Ahol pedig ilyen gondok vannak, ott a vírus is könnyebben terjed.
Válasz erre 

antiinternáci 2020.05.10. 18:10:27

@math0:

Puzsér nem lett volna olyan rossz, mint Karácsony: őt nem tudta volna az ÁVÓ Párt ide-oda ráncigálni.
Márpedig, akinek az ÁVÓ Párthoz bármi köze van, az csak kártékony lehet és szégyellje magát.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.05.11. 09:08:57

@math0: Szenvedj gyökér!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.11. 10:37:44

@nemecsekerno_007:

Fenét szenved, minden percét élvezi. :D
Válasz erre 

Etniez 2020.05.11. 10:43:30

@antiinternáci: én csak kérdeztem.
Válasz erre 

Etniez 2020.05.11. 10:45:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: mikor mondott le bármelyik fideszes a lopás miatt?
Néhányban még ítélet is született, néhány ügyészségen van, Orbán lemondott már?
Vagy nem tart rendet az akolban?

Érzed te is, hogy most nincs igazad. :)
Válasz erre 

Etniez 2020.05.11. 10:52:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a pesti úttal kapcsolatban igaza van.
Vagy véletlenül vagy szándékosan előidéztek egy ilyen helyzetet, utána politikai akciót kezdeményeztek Karácsony ellen ahelyett, hogy közösen kezelni próbálták volna a helyzetet.

Ez minden nem fidesz fanatikus így látja, sőt most csináltok Karácsonyból mártírt.

Azt nem értem, hogy mindegyikőtök tényként kezeli, hogy kórházból visszaküldött beteg vitte be a vírust, holott ez egyáltalán nem bizonyított.
Lehet, hogy egy vagy több dolgozó fertőzte meg a betegeket...
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.11. 13:53:06

@Etniez:

"mikor mondott le bármelyik fideszes a lopás miatt?"

Mikor mondott le bármelyik nem fideszes a lopás miatt?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.05.11. 13:57:18

@Etniez:

"ahelyett, hogy közösen kezelni próbálták volna a helyzetet. "

A közösen kezelés megvalósulásához Karigerinek a levélírásnál kicsit többet kellett volna tennie.

"Azt nem értem, hogy mindegyikőtök tényként kezeli, hogy kórházból visszaküldött beteg vitte be a vírust, holott ez egyáltalán nem bizonyított. "

Éppen a te imádott Karigerid mondja, hogy a fertőzés a kórházakban igen gyakori. Most akkor vagy egyetértesz Karigerivel, mely esetben komoly a valószínűsége annak, hogy kórházból visszaküldött beteg vitte be a vírust, vagy nem értesz egyet vele, mely esetben ne mazsolázd ki a neked tetsző állításait.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.05.12. 18:46:29

@antiinternáci: XD
Hülye vagy!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.05.12. 18:50:49

Faszom,az összes fideszbirka idejött propagandát nyomni?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard