Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Miből fog Orbán Viktor egy nagy gazdasági mentőakciót finanszírozni?

Miből fog Orbán Viktor egy nagy gazdasági mentőakciót finanszírozni?

A rémisztő áprilisi gazdasági adatok mellé magabiztosan költekező kormány képe társul a napokban. Ezt is inkább a központi propaganda stratégiájának kell tekintenünk, mint véletlen egybeesésnek. Orbán Viktor ugyanis igyekszik bebizonyítani a kételkedő magyarok számára: a gazdasági erőnk lehetővé teszi, hogy a járvány okozta veszteségek ellenére is lehet pénzt fordítani olyan beruházásokra, melyek hosszú távú stratégiai haszonnal nem kecsegtetnek. A háttérben közben számolgatnak, és valószínűleg rövidesen rájönnek a kormány potentátjai, hogy a járvány gazdaságai hatásain nem eshetünk túl úgy, mint egy egyszerű megfázáson.

hvg_77.jpg

        Fotó: hvg.hu

A kiszámíthatatlannak tartott járvánnyal szemben úgy próbál csatát nyerni a magyar kormány, hogy precízen, hetekkel előre kijelöli a védekezés fázisait. A korlátozó intézkedések fokozatos feloldását ugyanis csak részben indokolják a járványügyi adatok, a kormány illetékesei inkább arra koncentrálnak, hogy mérsékeljék az elmúlt hetek leállásai miatt keletkezett gazdasági veszteségeket. Orbán Viktor közben igyekszik erőt mutatni, amihez azt a módszert választotta, hogy a nehézségek ellenére is pénzzel tömte az úgynevezett nemzeti arisztokrácia képviselőinek vállalkozásait.

Nem csoda hát, hogy a költségvetés számaiból igen nehéz kiolvasni a valós helyzetet. Igaz, hogy látványosan spórolt a kormány az úgynevezett megelőző intézkedésekre fordított összegekkel, ráadásul az önkormányzatoktól rekvirált pénzt is becsatornázta a központi büdzsébe, ettől még dőreség lenne azt hinni, hogy alaposan feltankoltak pénzzel Varga Mihály emberei arra az időszakra, amikor igazán sok forrást kell biztosítani a nagy bajba került cégek megmentésére, és a munka nélkül maradt tízezrek (százezrek?) álláshoz juttatására.

Ezért egyelőre ne várjunk látványos állami segítséget a kormánytól, a rendelkezésére álló források egy részét ugyanis most inkább saját klientúrájának megtámogatására fordítja az állampárt.

Nyilván számítanak a sokat szidott EU gigantikus mentőcsomagjára, ugyanakkor felpörgették a hazai devizakötvény kibocsátást is, így tovább növelték a pénzügyi stabilitás fenntartásának esélyeit. A kormány által preferált belső eladósodás azonban valószínűleg nem lesz elegendő ahhoz, hogy Orbán Viktor látványos mentőakciókkal rukkoljon elő a 2022-es választások előtt. Ezért kezdték emlegetni a napokban egy IMF hitel lehetőségét, ami ugyan kínos lenne azután, hogy Matolcsy György korábban kiebrudalta a globális pénzügyi szervezetet hazánkból, de mint mondani szokás: csak ügyes kommunikáció kérdése az egész, és persze a pénznek továbbra sincs szaga a Fidesz számára, ha azzal politikai előnyökre lehet szert tenni.

Most úgy tűnik, a kormány minél hosszabb ideig szeretne kivárni anélkül, hogy komoly összeget kelljen a gazdaság különböző szektoraiba öntenie. Orbán logikája szerint ugyanis minél közelebb kerülnek a 2022-es választáshoz, annál jobban felértékelődnek majd a kormány gesztusai. Lényegében már a nyugdíjasoknak beígért 13. havi nyugdíjjal megtette az első lépést ebbe az irányba, és hasonló módon igyekszik majd lekenyerezi azokat is, akik a járvány gazdasági hatási miatt veszítették el az állásukat. Ezért egyelőre ne várjunk látványos állami segítséget a kormánytól, a rendelkezésére álló források egy részét ugyanis most inkább saját klientúrájának megtámogatására fordítja az állampárt.

index_183.jpg

Fotó: index.hu

A nyár tehát inkább a lehetőségek felméréséről szól majd kormányoldalon, mint a konkrét lépések megtételéről. Vannak persze még bizonytalansági tényezők, melyek miatt valóban indokolt az Orbán-adminisztráció óvatossága. Ezek közül talán a legfontosabb, hogy lesz-e a koronavírus-járványnak újabb hulláma, ami minden eddigi kormányzati forgatókönyvet felülírhat. Azért ne feledjük: Orbán Viktor hűvös számítása, hogy a szorult helyzetet a saját javára fordítsa elég sok ember számára azt jelenti, hogy elveszíti a munkáját, vagy ha már állás nélküli, esélye se legyen belátható időn belül újra bekapcsolódni a munka világába. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha sokáig vered a fogadhoz a garast, levered a fogzománcot.”

 

235 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Miből fog Orbán Viktor egy nagy gazdasági mentőakciót finanszírozni? Tovább
Facebook Tetszik
0
235 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr1015742080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

agador 2020.06.05. 16:19:16

Fénylő csillagunk és bandája cseppet sem bánja, ha sok cég tönkremegy. A haveri stómanokat kisegítik közpénzzel, a többi cégét meg ugyanezek, közpénzből felvásárolják és lényegében a nevükre lesz írtava az ország.
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2020.06.05. 18:18:00

Félő hogy a nyuggerei nem nyalják be az 53-ik heti nyugdíjt 13-ik havinak...amennyi pénzt költ önfényezésre már rég királlá kellett volna kiáltva lennie szegény o1g-nek,de hát produkció nélkül nem megy.
Válasz erre 

Kunhallmi Agnes 2020.06.06. 02:04:55

Faszkivan, hogy meg mindig nincs allamcsod. A mi idonkben barmifele valsag nelkul is, 8 even at allamcsod volt, az orszag 8 even at a padlon volt. Hitelt fizettunk hitelbol, hogy ujabb hiteleket vehesunk fel. Most meg itt a virus okozta vilagvalsag, es az orszag tovabbra is fejlodik.
Hat bassza meg a diktator.
Válasz erre 

2020.06.06. 03:37:06

A legőszintébb ember: a kutya!

Mindenki által ismert tapasztalati tény: a kutya élénk morgással reagál, sőt akár a gazdáját is megtámadja, megharapja, ha az, az ételét el akarja venni! „Irigy kutya ---mondjuk rá, pedig csak őszinte! „Igyekszik megvédeni azt, ami az övé! Vagy buta állat? Ki tudja? Az okos embertől, elveszik a tápláléka egyharmadát (27%), felét, és még csak nem is morog! A teve együgyűségével rágja az adósivatag kóróját!
Mert fizetéséből 16% a jövedelemadó, 7% nyugdíj adó, + 27% ÁFA! Tehát ha bármit eszik a jámbor, abból 50%-ot elvisz az adó! És ha már lassan rágnunk se lesz mit, legalább ezen a „száraz tényen rágódjunk el egy kicsit! Mielőtt éjjeli lepkeként beleszédülnénk a „polgári Mennyország” szivárványos világába! Abban megpörkölődve múljunk ki végleg.
Előtte ne felejtsünk el hálát adni” megválasztott képviselőinknek, --- az ő nagy bölcsességükért, szociális érzékenységükért,-- akik megszavazták nekünk a „Túlvilági jólétbe vezető adórendszert!
József A. nyomán!

"én túllépek e mai kocsmán!"
Sok megválasztott ocsmány
Nevén nevezed, gazember!
Rögtön antiszemita leszel!
Sorsodról te magad tehetsz
Megválasztója lehetsz!
A pógár hóhéraidnak!
Aki celládba belé rak!
Béred, adód kiméri.
Paraszt az ökrét kíméli.
Tudja, vele, belőle él!
Téged urad ne kímél!
Tőlük jót ne várj!
Börtönödön magad vagy zár!
Míg meg nem jön, az eszed
Tőlük ezt kell elviselned!
2020. 06. 05.
Válasz erre 

EGY a megingathatatlan HÁROM millióból 2020.06.06. 05:53:30

250 ezren 8,6%
Félmillióan 18,7%
Senki se veszíti el az állását, sőt...41,1%
Soha nem fogjuk megtudni 23,3%
Nem tudom 1,5%
Tartózkodom 1%

A szavazas allasa pont azt a bizalmat fejezi ki a kormannyal szemben, ami a virus elleni sikeres vedekezeshez is kellett. Mert a vedekezes elsosorban az emberek fegyelmezettsegen mult, de az emberek pont azert tartottak be fegyelmezetten a kereseket, szabalyokat,, mert BIZTAK a kormanyban, BIZTAK Orban Viktorban, BIZTAK a fideszben.
Es ez a bizalom mar elorre vetiti a 2022-es valasztas eredmenyet. Nem kell ide mar kozvelemenykutatas, a kormannyal egyuttmukodo milliok egyertelmuen kifejeztek a velemenyuket. A sikeres vedekezes megalapozta az ujabb 2/3 -ot, vagy meg jobb valasztasi eredmenyt.
Válasz erre 

István Tamasi 2020.06.06. 09:42:02

Idézet Gulyás Gergelytől: "egy heti 13. havi nyugdíj"
Válasz erre 

2020.06.06. 09:43:18

@Kunhallmi Agnes: Hát magácskának igen alkalmas ez a rendszar!Hát további jó szarakodást kívánok hozzá!
Válasz erre 

2020.06.06. 09:46:42

@lényeglátó: Sajnos Ő is bedőlt egy időben az urai loungjának,trianonnal kapcsolatban!A MAGYARSÁG egy Katyvasz nép,mpost éppen újra nyakába vette egy része az "úri szart"!
Válasz erre 

Friedrichbulgakov 2020.06.06. 13:18:09

@EGY a megingathatatlan HÁROM millióból: Már vannak adatok.KSH: 170 ezer márciusig; www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/mun/mun2003.html

A Portfolio szerint pedig a valós adat 280 ezer körül lehet;www.portfolio.hu/gazdasag/20200531/mar-beutott-a-pusztito-munkanelkuliseg-magyarorszagon-vagy-csak-most-jon-a-feketeleves-434558
Válasz erre 

11 Favágó 2020.06.06. 14:52:05

@Friedrichbulgakov: ha te is meg trombi is tudja, miért kellet megkérdezni?
Bárcsak máskor is lehetne értelmes változatok közül választani a szekán, d eáltalában csak szar és szarabb közül választhatsz
Válasz erre 

11 Favágó 2020.06.06. 14:54:03

baszki, hogy is van ez?
1. A rémisztő áprilisi gazdasági adatok mellé magabiztosan költekező kormány képe társul a napokban - a címben
2. A nyár tehát inkább a lehetőségek felméréséről szól majd kormányoldalon, mint a konkrét lépések megtételéről - bent a szövegben

Akkor most költekezünk vagy kivárunk?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 16:56:08

Miert nem ad tamogatast a kormany? Ha ad, akkor meg is hogy gondolja amikor szar a gazdasag..... de a kurva eletbe se akar csodbemenni ez a kurva orszag, csak az igazmondo szent ferenc alatt!!!!!! Mi jelenlegi fidesz szavazok sem vagyunk agysebeszek, de ti ellenzeki szavazok(direkt nem kormanykritikust irok) a legbutabb es vagy a legaljasabb szarok vagytok. Es ez axioma
Válasz erre 

Vén motoros 2020.06.06. 17:03:25

Én 69 éves újbudai nyugdíjas vagyok. Nyilván "az üléspontom határozza meg az álláspontomat". Azt látom, hogy az élelmiszerüzletek (Auchan, InterSpar, Aldi, Fehérvári úti Piac) teli vannak váásrlóval, a nyugdíjas sávban is, és az emberek vásárolnak! A regel 9 és 12 közötti nyugdías sávban is, Szemmel láthatóan van pénzük a vásárlásra. Ma pl. a Pacon egy 80 év körüli úr, aki úgy nézett ki, mint akibe csak hálni jár a lélek, az emeleti kofánál vásárolt magyar epret (2.380.-Ft/kg), málnát (6.200Ft/kg a lenygel málna ára), és meggyet. (Az valami 1.400.-Ft) Az Allee egyéb üzletei sem panganak. A látványpékség előtt sorban álltak! (Ott pl. qrva dráag minden.) Egyáltalán nem tünik úgy a Piac és az Allee üzleteit nézve, hogy itt szemmel látható lenne a megroskadt gazdaság és a néklkülöz, ruppótlan emberek. Jó, tudom, hogy Újbuda nem borsodi zsákfalu, meghogy aki feketén dolgozott a turizmus környékén, annak annyi, mert fekete munka után semmi sem jár, pláne nem munkaszerzési támogatás, vagy hogy hívják a munkanélküli segélyt ma. De épp tegnap járt LAKÁSON a 97 éves anyám fodrásznője (anyám már nem tud lemenni az utcára), akiinek 3 hónapig zárva volt a fodrászüzlete, és a Mekinél lévő másodállása után kapott fél fizetéssel (fuj, ronad kapitalisták, de legalább adtak fél fizetést a bezárt Meki mellett!) húzta ki. Viszont a nyitás után felvette a munkát, a foidrészüzletben is, és házhoz is kijön. Azért és nem látom azt a végveszélyt, amit a cikk írója vízionál. Legalábbis innen Újbudéról, nyuggerként. Most legalább egyvalami bebizonyosodott: a jogtiszta munkahely értéke. A szürke meg fekete gazdaságban dolgozók (a turistákat kiszolgálók jelentős része ilyen), az tényleg bokát fogott. Node: a "békeidőben" meg jobban ment nekik.
Válasz erre 

kárárámaispj 2020.06.06. 17:04:18

@lényeglátó:
Okos vagy, hogy erre rájöttél. Javaslom, hogy indíts mozgalmat, hogy töröljenek el mindenféle adót.
Aztán mondjuk nem lesz iskola, nem lesz orvos, nem lesz rendőr, nem lesz tűzoltó, de nem lesz se út, se híd, se semmi.
Válasz erre 

kárárámaispj 2020.06.06. 17:10:10

@Friedrichbulgakov:
Ja, hát a portfolió nyilván jobban tudja mint a ksh.
Válasz erre 

Friedrichbulgakov 2020.06.06. 17:15:47

@kárárámaispj: Azért az időpontokban van némi különbség.. A KSH márciusig nézte. Most meg bő 2 hónappal odébb vagyunk.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 17:16:09

@Vén motoros: na igen, pont ez az. Fekan tobb penzt kap kezhez. Buszke mint majom a farkara, aztan elkolti(nem tartalekol mert azt minek...) aztan meg sir. Na ezek az emberek szart sem ernek a szememben. Bassza meg az indexen voltak a siros muveszek.... tobb millios fellepti dijat kapnak, de most kenyerre sincs penzuk. Es minderrol a kurva kormany tehet.... egyek meg a vadiuj almas telot meg 8kfullfullfullhdhd tvt.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 17:27:47

index.hu/gazdasag/2020/06/05/az_a_par_nap_amikor_ujra_elkezdtuk_az_imf-t_emlegetni/
Válasz erre 

11 Favágó 2020.06.06. 17:30:27

@lényeglátó:
Az utolsó békeévben (értsd Orbán nélüli)
így adóztál te is

2009
0 - 1 900 000 Ft 18%

1 900 001 Ft-tól 342 000 Ft és az 1 900 000 Ft-on felüli rész 36%-a

Hú az milyen lyó volt.

Ja, köben 32% járulékot fizetett a munkáltató, a munkavállaló járuléka meg 2002-2009 között megemelkedett 12,5-ről 17%-ra.

Hú az is milyne lyó volt

Az ÁFA meg 3 évtizede 25%, akivételek változnak,
Egyszer volt visszavéve 20%-ra a Feriék kampánya miatt 2006-ban, azután ijedtükben visszahúzták. Ezt nyomták fel 27%-ra, igaz azóta folyamatosan bővül a kivételek köre.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 17:31:15

2010 április
államadósság 73 milliárd euró
manyup 11 milliárd euró
valutatartalék 34 milliárd euró
2004 és 2010 között érkezett EU támogatás 8,7 milliárd euró

2020 április
államadósság 88,8 milliárd euró
manyup 0
valutatartalék 28 milliárd euró
Eximbank adóssága 2 milliárd euró
2011 és 2020 között érkezett EU támogatás 26 milliárd euró
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 17:35:40

@11 Favágó: A GDP arányos adó kb. ugyanannyi, szóval hiába bűvészkedsz a számokkal.

nepszava.hu/1144182_kaosz-van-az-adorendszerben

"A tény az, hogy míg 2010 előtt a bruttó hazai termék (GDP) arányos adóterhelés 37,5 százalék volt, addig a legutóbbi teljes évben, 2016-ban ez az arány már elérte a 39,8 százalékot. Az emelkedés magyarázata részben új adónemek meghonosításában, részben az adóalapok szélesítésében rejlik. Sokat mondó adat az is, hogy míg kormányváltás előtt 60-62 adónem létezett Magyarországon, addig napjainkban 82 féle közteherviselési jogcímet tart számon az adóstatisztika."
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 17:37:40

@a nagy hohohorgász: Te egy hülye fasz vagy, aki még a ékezetet sem tudod beállítani.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 17:39:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ha igaz amit leirtal akkor csak 3 adat hianyzik. Mennyi volt akkor es most a magyar ceges, allami es a maganvagyon erteke!!!? Ha igy is jo a matekod akkor okes vagy... kerlek gyujtsd ki ezt is...
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 17:41:01

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: az lehet hogy az ekezethez hulye vagyok de penzt keresni tudok :)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 17:50:09

@a nagy hohohorgász: A céges és magán vagyonoknak mi köze a fenti számokhoz? Ja, igaz! Mészáros magánvagyona ebből nőtt.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 17:52:25

@a nagy hohohorgász: Tudsz pénz keresni? Azt hallottam doboz cigiért szoktál cidázni.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 18:14:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: na te agysebesz szerinted mi koze lehet hozza? Ha nem tudod akkor baszd meg a szamaidat mert igy szart sem ernek. Ki a gazdagabb akinek van 20 millio vagyona es 10 millio hitele vagy akinek van 3 millio vagyona es 200 ezer hitele?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 18:15:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: meg szopni is jobban tudok mint te...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 18:26:29

@a nagy hohohorgász: Látom az olvasás nem megy neked, csak a szopás. A magán vagyonoknak mi köze van az állam mérlegéhez?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 18:29:09

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: meg egyszer kerdezem, szerinted mi? Ne rohogtesd ki magad...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 18:30:28

@a nagy hohohorgász: Olyan vagy mint a vak akik ki akar jutni a kilincsgyárból
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 18:31:15

@a nagy hohohorgász: ha most sem valaszolsz akkor megsugom de az rad nezve lesz ego....
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 18:32:48

@a nagy hohohorgász: Látom a MAGÁNVAGYON szót nem érted. Téged sem az eszedért alkalmaztak. Ja, hogy leszoptad humán menedzsert... :-))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 18:33:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: kerek vkit hogy magyarazza mar el neked. Ha este 7ig nem valaszolnak neked akkor en megteszem.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.06.06. 18:34:37

Miből fnanszírozza a gazdasági mentőcsomagot?!? Hát abból, hogy nem kell betartani a maastrichti kritériumokat, meg tartalék is van a költségvetésben.
Ha a költségvetési fegyelem betartása mellett 2/3-ot szereztek, akkor pénzszórás mellett mennyit fognak?! Az ellenzéknek tényleg lövése sincs arról, hogy mi a valóság! Símán lehet 3/4 is két év múlva.
Válasz erre 

morph on deer 2020.06.06. 18:35:10

@EGY a megingathatatlan HÁROM millióból:
” mar elorre”

Hát oda, baxky, “elorre” hát!

Te tényleg minden szégyenérzet nélkül vagy egy ekkora analfabéta hazaffy?
Vagy teljesen mindegy, csak lehessen nyalni a nemzetvezető testvérnek valahogyan?
Mindenesetre megadod a fideszes kulturkampfnak a magáét, rendesen! :))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 18:35:32

@a nagy hohohorgász: A seggembe suttoghatsz. :-)) Szóval már a közönség segítségéért kiáltasz. Összezavarodtál?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 18:36:14

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: te fasszopo ha a kormany hitelre ad tamogatast , vagy megrendel vimt akkor mi lesz? Gondolkozz mar te sikhulye aljas gennyedek!!!!
Válasz erre 

white999 2020.06.06. 18:37:43

@EGY a megingathatatlan HÁROM millióból:
Csak annyit akartam írni, hogy hülye de akkor sose tudod meg hogy miért, ezért kifejtem. Szerintem sok fideszes a 3 millióból fogja a fejét, hogy veled sors közösséget kell vállalni mert nem hinném hogy a teljes bázis gügye lenne. Nos a "Senki se veszíti el az állását, sőt...41,1%" az irónia ha tudod hogy az mit jelent. Bár attól, hogy tudod még nyilvánvalóan nem érted. Így az ebből levezett gondolatmeneted tökéletesen hibás, sőt. Inkább ne égesd a fideszes tábort.

Arról nem beszélve hogy sokkal inkább lehet egy olyan olvasata is a dolgoknak, hogy nem kapja meg a polgár az eü szolgáltatást, ezért nem akart olyan helyzetet hogy kórházba kerüljön. Ez meg éppen azt bizonyítja. hogy nem bíznak az emberek sem a kormányban, sem az eü-ben.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 18:38:37

@nemecsekerno_007: Esetleg IMF-et is hívnak?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 18:40:39

@a nagy hohohorgász: Még mindig nem magyaráztad meg, a MAGÁNVAGYONOKNAK mi köze az állam mérlegéhez. Ideges vagy? Nem tudod megmagyarázni?
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.06.06. 18:43:01

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nem lesz rá szükség. Se a 2/3-hoz, se a gazdaság újraindításához :)
De rúgózhatsz rajta 2022-ig.
Válasz erre 

white999 2020.06.06. 18:43:23

@Vén motoros: Nyugger bácsi ha egyszer eljön velem csudát mutatok. Borsodban elmegyünk egymás után három falun úgy, hogy nincs egyetlen bolt se és a málnát nem 6200 de 620 -ért se veszik meg. Országban egyedül Pest megye és talány Győr ami európai szinten mérhető az összes többi Európa szegényháza. Így helyes az értékelése de ha már ingyen van a nyugger utazás körbe kell nézni csudát fog látni.
Válasz erre 

morph on deer 2020.06.06. 18:46:18

@11 Favágó:
“ 2009
0 - 1 900 000 Ft 18%”

Rosszul emlékszem, hogy 100 000 Ft-ig adómentes volt a jövedelem?

Amúgy érdekes módon az EU-ban sehol nincs 27%-os forgalmi adó, csak nálunk.
Mert mi jobban teljesítünk!

Sőt, egyenesen szélsőjobban!
Ez ám az igazi!
Válasz erre 

morph on deer 2020.06.06. 18:48:02

@a nagy hohohorgász:
“ az lehet hogy az ekezethez hulye vagyok de penzt keresni tudok :)”

Eladtad az ékezeteket, fogadjunk! :D))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 18:49:04

@morph on deer: :-))
Válasz erre 

chrisred 2020.06.06. 18:50:44

@11 Favágó: 2004-ig, az uniós csatlakozásig több áfakulcs volt, 0 és 25% között, utána 2005 októberétől 2009 júliusáig 20% volt az általános áfakulcs.
Válasz erre 

chrisred 2020.06.06. 18:53:01

@11 Favágó: Az adójóváírás intézményétől pedig szerényen eltekintesz.
Válasz erre 

morph on deer 2020.06.06. 19:10:22

Én nem tudom, mit kell itt sikítozni, tisztelt hölgyeim és uraim, mikor a fontos dolgokra mindig van pénz bőven!
Például:

“Orbán Viktor látogatása előtt a magyar kormány arról is döntött, hogy 165 millió forinttal támogatja Mogiljev városában található Uszpenszkij Szűz Mária és Szent Sztaniszláv Székesegyház rekonstrukcióját.“

Naugye!
Már csak Uszpenszkij Szűz Máriának, vagy Szent Sztaniszlávnak kell lenni a dologhoz, és már dőlnek is a milliók!

Ezek után aki mer itt még panaszkodni, az csakis egy megátalkodott Sotosbérenc libsi lehet. Ja.

444.hu/2020/06/05/orban-viktor-szerint-sokkal-kozelebb-vagyunk-a-belaruszokhoz-mint-gondolni-szoktuk
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 19:11:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: na te fasz akkor segitek de ugy sem akarod megerteni. Ha az allam hitelt vesz fel es az nem jelenik meg az allami kasszaban akkor vkinek kifizeti. A kerdes az hogy kinek? Ha kulfoldinek akkor az a kerdes hogy csak ugy puszira odaadja vagy ker cserebe vmit? Az egyik esetben szopo a masik esetben vmilyen szinten no az allami vagyon. Ha magyaroknak adja akkor a magyarok vagyona mindenkeppen no. Egyenleget kell nezni te paraszt amellett hogy azon valoban erdemes vitatkozni hogy a szetosztas a magyarok fele igazsagos e. De te ennyit sem tudsz kinyogni magadbol!!!
Válasz erre 

kárárámaispj 2020.06.06. 19:12:09

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Szerintem arra gondol, hogy az állami támogatással (államadósság nő) épül/megújul/támogatódik egy vállalkozás. Mondjuk.
Vagy az állam finanszíroz egy építkezést (kiad pénzt), és ebből a vállalkozótól az utolsó kőművesig mindenkinek nő a vagyona.

Teljesen felesleges erőltetned ezeket a számokat, egy ország gazdasági helyzete marhára nem írható le 3 sorral
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 19:13:32

@white999: akkor miert nem tamogatod oket te bibsi szar?
Válasz erre 

kárárámaispj 2020.06.06. 19:14:03

@morph on deer:
Érdekes, mi? A szakértő kormány alatt nem voltak ilyenek, az biztos. Igaz, hogy itt sem épült semmi, de legalább volt 13% munkanélküli...
Válasz erre 

Vén motoros 2020.06.06. 19:14:05

@white999: Nem kell nekem bemutató. Osztálytársam szülei Ópályiban éltek. Többször jártam náluk. Az édesanyja a faluban is meztélláb közlekedett. Egymás mellett láttam nagy nyomort, a szó legvalódibb értelmében., majd pár házzal arrébb - 16 növendék bikát szerződésben hizlaló családnál - rongyrázós gazdagságot.. Láttam a falu szélén a Kádár rendszerben épített. fehérre meszelt sátortetős, félkomfortos, bepucolt "C" házakat. Párezer forintot kellett fizetniük érte, azt is egyéves részletre. De szociális okokból el is engedhették. Természetesen ajtó, ablak, padló nélkül, mert azt vagy eladták, vagy eltüzelték.
De innen is van kitörés. Az imént említett, meztéllábú anyuka két fia közül az egyik gépészmérnök lett, majd megtanult japánul, ösztöndíjjal Japánban élt. A másik fiú technikus lett, majd Harkovban villamosmérnök, majd a bölcsészkaron német filozófiából doktorált. A nyugger bácsi élete során látott ám egykát dolgot. Pl. Balassagyarmaton, a Honti u. keresztutcájában lakott az Erdélyi néni, vályogházban, tapsztott padlós szobában, amelyet tealevelekkel portalanított, és ún. "fekete konyhával", amelyben szabad tűzhely működött, kémyény nélkül, a tetőbe volt vágva egy nagy lyuk, azon távozott a füst. A konyha fala a füst és a korom miatt tényleg fekete volt. Nos, Erdéyi néninél szegényebb csak a templom egere volt, de mégsem nyomorgott, mert a falu vigyázott rá. A szomszédok nap mint nap átszaladtak egy tál leveskével, egy kis pogácsával vagy rétessel, komatállal, frissen szedett gyümölccsel. (Csak az érdekesség kedvéért: Amiről írok, az 1960 körül történt. Erdélyi néni háza létezik, "gyüttmentek" laknak benne. A Vályogházat ellátták lábazattal, szigeteléssel, a konyhát átépítették, az összes nyílászárót is (szerencsére nem műanyag balakokar), a tapasztott padló helyett modern, ma divatos laminált hajópadló lett (vagy talán parketta?), kissé modernizált tornácos veranda. haszonkert helyett díszkert. Fél órát néztem a házat, amíg rájöttem, hogy az Erdélyi néni házát látom.
Ettől függetlenül fenntartom: én ma - az amúgy is teljesen reménytelenül leszakadt részek kivételével, de ezek már 30 éve le vannak szakadva - EDDIG (június 6.) semmiféle gazdasági összeomlás és népszegénység nyomát nem látom. De ezt mondják a székesfehérvári, a miskolci, a somlóvásárhely, a hodászi rokonaim is. Pontosan tudom, hogy sok ember most sz@rba került, de: eg yrészük eddig is abban volt, nekik ez nem nag yváltozás, a másik felük meg kis túlzással habzsi-dőzsi (sok fekete gazdaságban működő).
Válasz erre 

kárárámaispj 2020.06.06. 19:15:42

@white999: Lehet, hogy borsodban megterem a málna, és nem kell megvenni?

Tudjuk, egyébként, hogy mindenki éhenhal, egész biztos igazad van.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 19:16:15

@morph on deer: te mit tudsz eladni, max a metelt farkadat....
Válasz erre 

kárárámaispj 2020.06.06. 19:19:46

@white999:
"Nos a "Senki se veszíti el az állását, sőt...41,1%" az irónia ha tudod hogy az mit jelent."
Azt észrevetted, hogy azzal, hogy így bezuhant a foglalkoztatottság, még mindig a 2017es szinten van, ami jóval magasabb mint a szakértő kormányok által bármikor összehozott számok?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 19:24:22

@kárárámaispj: ez ot nem zavarja, es az sem hogy ha a fidesz kormany alatt csodkozelbe kerulne az allam akkor mar az egesz unio,imf, es egyeb demokratikus szervezetek ezt obegatnak... de valahogy megsem ... igy marad a megfoghatatlan demokracia hiany....
Válasz erre 

Galerida 2020.06.06. 19:29:22

@white999: A borsodiakkal utoljára Kuncze és társai tettek jót, amikor választási ígéretüknek megfelelve 20 000 forintra emelték a "megélhetési bűnözés" értékhatárát és és eltörölték a családi pótlék iskolába járáshoz kötését !
Egyébként valóban nem vesznek málnát, ami nem jelenti azt, hogy nem is esznek! Olyankor korán kelnek...
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 19:35:12

@a nagy hohohorgász: mi a baj proli? Az hogy diktatura van... es az miert baj? Azert mert a lolo jobban keres mint mi. De hat te is tobbet kereselel ugyanannyi meloval mint a 2002es2010 kozott,nem? De de, de az a rohadt orban.... inkabb dogoljek ehen csak ne orban legyen a miniszterelnok!!! De miert? Azert mert diktatura van TE FASSZOPO FIDESZDROID!!!!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 19:54:44

@kárárámaispj: Nem ország gazdasági helyzetét, hanem az állam mérlegét írom le.
@a nagy hohohorgász: Totálisan hülye vagy. A te pénzügyi mérleged nem romlik ha bircának fizetsz a szopásért? Az állam aktuális, adósság/tartalék/támogatás összesítésében, tök mindegy hogy kinek mit adott. Azt elköltötte. Az már nem az övé. Szánalmas vagy.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 20:01:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: aha ertem... akkor kerlek sorold fel a szerinted fontos mutatokat az usara es a tobbi allamra... de vigyazz, ha hazudsz akkor orban orokos hatalmat kap te gennylada.... anyadat nezd hulyenek te paraszt!!!!
Válasz erre 

kárárámaispj 2020.06.06. 20:04:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Azért bebaszna, ha a költségvetés meg az állam mérlege 4 sor lenne...
Mondjuk megvették a Mol 20%át. Az hol szerepel a számaidban?

Azt elköltötte az állam, az tény. De hogy abból mondjuk lett 1000 vagy egymillió munkahely az nálad nem oszt nem szoroz? Esetleg épült út, iskola, stadion, akármi?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 20:05:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: amugy te ki vagy? Veres volt pugy miniszter? Hahaha
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 20:09:23

@kárárámaispj: az ot nem zavarja. Fidesz kormanynal csak akoltseget nezi, libsi kormanynal csak a bevetelt. Ha nem tudnad ez igy demokratikus.... atya eg bmeg
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 20:10:23

@a nagy hohohorgász: Mi van? Kifogytál az érvekből? Kit érdekel az USA? Még mindig nem tudom a magánvagyonnak mi köze az állam mérlegéhez. :-))
@kárárámaispj: A munkahely nem oszt, nem szoroz a mérlegben. Az állami vagyon már igen, csak az eléggé véleményes. Például a Mátrai Hőerőművet megvenni, ami keményén veszteséges, hatalmas buli. A messze túlárazottan megvett ingatlanok, a MÁV vagyona ami csak veszteséget termel, a MOL értéke ami százmilliárdokat ingadozik, ezek mind igencsak véleményesek.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 20:11:43

@a nagy hohohorgász: Ez most egy érv? Mi van a magánvagyonokkal?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 20:15:53

@a nagy hohohorgász: " Fidesz kormanynal csak akoltseget nezi, " - Hol írtam én költségeket? Te funkcionális analfabéta vagy? Az állam adósságáról, tartalékairól és a kapott támogatásokról írtam. Költségekről egy betűt sem. Hihetetlen szánalmas vagy, már csak röhögök a kínlódásodon. :-))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 20:19:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: te bmeg te sikhulye vagy. Az ellenzeki szavazok diszpeldanya lehetsz.... mi a szakmad hogy ennyire buta vagy?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 20:23:23

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ezert tart itt a proli fajtad mert a hitelt bevetelkent kezeled te szerencsetlen. Edes istenem.... es meg a videkiek a hulyek.....
Válasz erre 

Visceroid 2020.06.06. 20:26:21

Tessék:

www.napi.hu/magyar_gazdasag/mszp-eu-tamogatas-konzultacio.707622.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 20:26:40

@a nagy hohohorgász: Ne terelj! Hol írtam költségeket? Mi köze a magánvagyonnak az állam pénzügyi mérlegéhez? Azt már tudjuk rólad "meg szopni is jobban tudok mint te..." . De azt nem tudjuk miért nem tanultál meg olvasni. :-))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 20:28:17

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ja es csak szolok hogy a magannyugdijat az allam nem einstandolta. Hanem az embereket dontes ele allitottak hogy kiben biznak... a bibsi penztarakban vagy a felbibsi allamban? A zemberek vettek el a penzt a magannyugdijpenztartol es adtak az allami kasszaba. Errol ennyit. Mindenki sajat maga dontott , szoval kuss.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 20:28:24

@a nagy hohohorgász: Idézzed! Hol írtam hogy a hitel bevétel? Te ittál hogy ilyen zagyvaságokat hordasz össze?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 20:29:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: valaszoltam te gyoker. Mindenki latja. Magadat egeted.....
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 20:31:40

@a nagy hohohorgász: De volt pénz ebben a kasszában, ami most nincs. Szánalmas vagy. Össze-vissza hebegsz baromságokat. :-))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 20:33:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: kivancsi vagyok melyik elvtarsad akar es tud kimosdatni a szarbol?hajra.... de ez meg a macipofaju dobrev klaranak is nagy feladat lenne....
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 20:34:20

@a nagy hohohorgász: Nem válaszoltál. Hazudsz. Terelsz és nem válaszolsz semmire, csak gügyödsz, mint egy zavarodott óvodás.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 20:37:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ha most a sajat zsebedben van 100 misi , de 1 honap mulva veszel egy ingatlant 80 misiert. Akkor szerinted 80 misivel szegenyebb lettel, mert nincs annyi a kasszaban???? Morph on deer mondd mar el neki, mert nekem nem hisz...
Válasz erre 

hoplita 2020.06.06. 20:38:17

@Vén motoros:
Ja....ha a Bocskai, meg a Fehérvári út környékén minden okés, akkor máshol is...igaz, nyuggergeci?:DDD
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 20:38:56

@a nagy hohohorgász: Ennyi? Ennyi érved van? :-)) Itt toporzékolsz, mert semmit nem tudsz kierőltetni a buta paraszt agyadból? (agy????, ugyan)
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 20:39:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ha volt penz a kasszaban, akkor miert kellet a hos libas bajnai????
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 20:40:42

@a nagy hohohorgász: Még a magánvagyonoknál tartunk. Ha azon túl leszünk, akkor majd megtárgyaljuk az állami vagyonokat is. :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 20:41:47

@a nagy hohohorgász: Még a mérlegekről beszélnünk, ne terelj!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 20:41:50

@hoplita: erdekes hogy a pestiek sirnak eloszor hogy valsag van.... nem latom a sok videki ehezot??? Pesten meg karigeri van!!!
Válasz erre 

hoplita 2020.06.06. 20:42:19

@a nagy hohohorgász:
Jaja, proligeci...de még így is megesz az irigység, mi?:)))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 20:43:14

@hoplita: tuntethettek a bicigli savon... hahaha
Válasz erre 

hoplita 2020.06.06. 20:44:16

@a nagy hohohorgász:
Válság? Még igazán nincs, de lesz....csak az neked magas, mint kacsának a farzseb.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 20:44:21

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: meg az elvtarsaid sem allnak melled te szar akkora hulye vagy...
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 20:45:20

@hoplita: :)
Válasz erre 

hoplita 2020.06.06. 20:46:29

@hoplita:
Mijazanyád van??? Én vidéki vagyok, te fasz.:)
A biciklisávot meg leszarom, mert bár egész nap Pesten esz a fene, de szerencsére nem a Nagykörút környélén...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 20:46:40

@hoplita: A vidéki proli irigykedik, mert ő nem kap pénzt azért mert megtöcsköli a birkáját. :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 20:49:42

@a nagy hohohorgász: Ezt meg honnan álmodtad? Például melyik ballib nem áll mellettem? Ide-oda tekeregsz, mert mindig újra és újra leégetlek. :-))
Válasz erre 

hoplita 2020.06.06. 20:50:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ennek nincs birkája se....vargára, meg novákra rejszol, költséghatékonyan.:)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 20:53:12

@hoplita: Hát, fura gusztus. Azt már bevallotta hogy nálam jobban szop. Mivel én nem szopok, ő igen, ez nyilvánvaló igazság.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.06.06. 20:56:23

"Orbán Viktor hűvös számítása, hogy a szorult helyzetet a saját javára fordítsa elég sok ember számára azt jelenti, hogy elveszíti a munkáját, vagy ha már állás nélküli, esélye se legyen belátható időn belül újra bekapcsolódni a munka világába."

Ezt állítani-jósolni természetesen méretes baromság, hiszen ez nem a legjobb módja a választók megnyerésének. Orbán meg nem olyan hülye, mint az ellenzéke.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 20:58:16

@hoplita: kedves hoplita, kerlek valaszold meg a gazdasagi kerdest... persze csak ha tudod :)
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 21:00:22

@hoplita: ja es ha a bicigli savot leszarod akkor naci vagy! Jobb ha tolem tudod, te fostalicska... hahaha
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 21:01:45

@a nagy hohohorgász: Jé, te még egy gazdasági kérdést sem válaszoltál meg, de amikor szopatnak, rögtön gazdasági témákat akarsz.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.06.06. 21:02:51

@Vén motoros:

"Azért és nem látom azt a végveszélyt, amit a cikk írója vízionál. "

Meg amit remél, mert csak egy durva gazdasági bukás nyerhetné meg nekik a '22-es választást.

Korábban arról ment a szöveg, hogy a kormány rosszul kezeli a járványt, oszt kiderült, hogy mégsem. Valahogy nem jönnek be az ellenzék reményei a minél rosszabb, annál jobb elve alapján.
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2020.06.06. 21:06:59

sokat dolgozhat legalisan aki azt se tudja hogy az szja 15%
Válasz erre 

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.06.06. 21:14:30

@Vén motoros: @white999: @Visceroid:

Borzasztóan ritkán szoktam ilyesmit csinálni egy bloggertárs posztja alatt, és kicsit szégyellem is magam mindig, de azt hiszem ez egyenesen nektek szól:

zordidok.blog.hu/2020/06/05/euforia_es_eu-fobia

Másképpen szólva: az a valóság, amit egy közértben, egy plázában, egy borsodi faluban látsz ma, vagy amit a 2020-2027-es uniós támogatásoktól vársz, -és a viták hasonlóak lesznek 2028-ban is, ez szinte borítékolható- vajon mennyire tükrözi azt a valóságot, amit a közhangulat vagy az uniós statisztikák tükröznek?

@a nagy hohohorgász:

Érdekes komment, igen ritka. Összehasonlító jellegű tapasztalati úton jutottál erre a következtetésre? Összejártok?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.06.06. 21:17:17

@a nagy hohohorgász:

"csak szolok hogy a magannyugdijat az allam nem einstandolta. Hanem az embereket dontes ele allitottak hogy kiben biznak... a bibsi penztarakban vagy a felbibsi allamban? A zemberek vettek el a penzt a magannyugdijpenztartol es adtak az allami kasszaba. Errol ennyit. Mindenki sajat maga dontott , szoval kuss."

Ez azért nem egészen így volt. Azzal zsarolták a manyup-tagokat, hogy ha megmaradnak a manyupban, akkor elveszítik az állami nyugdíjukat. Ezt persze később visszavonták, de épp a fenyegetés hatására nem beszélhetünk az emberek szabad választásáról.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.06. 21:22:16

@zord íjász: Udvarol.
Válasz erre 

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.06.06. 21:34:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Kívülről nézve, azt hiszem, hiába, a terve kudarcra van ítélve. Vagy tévednék? Nem nagyon ismerem a szexuális orientációdat, és ezt nem sértésnek szánom, még véletlenül sem, semmi bajom vele, ha nem heteroszexuális irányban mozogsz...de azt hiszem, bármilyen vonalon is haladsz ezen a téren, a megnyilvánulásaid alapján szinte biztos, hogy egy szellemileg igényesebb partner lehet a zsánered.
Válasz erre 

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.06.06. 21:37:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Asztakurva. Te szoktál ilyen normális, tárgyilagos, hűvös és az igazság feltárására törekvő kommenteket írni? Vagy be vagy rúgva?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 21:49:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: rendben. Ez Igaz. De ha annyira biztak volna a magannyugdij intezmenyben akkor nem ennyi lett volna a visszatero... lehet ezen vitatkozni...
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.06. 21:51:36

@zord íjász: mire gondolsz?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.06.06. 21:55:18

@zord íjász:

Nem tudom, mivel adtam neked okot arra, hogy gúnyolódj. Mellesleg nem szoktam alkoholt fogyasztani, legutóbb szilveszterkor ittam meg egy kisebb pohár pezsgőt - azóta semmilyen szeszes italt nem ittam. Mondjuk előtte sem.
Válasz erre 

kvadrillio 2020.06.06. 21:59:25

MIBŐL ? MIBŐL ??? HÉÉÉÉÉT, ILYENEKBŐL !!! A VILÁG TELE VAN HASONLÓ KORRUPCIÓS GÓCOKKAL !!! VIRGIN.SZIGETEKI MEG EGYÉB SZIGETEKI OFFSHORE CÉGECSÉK, ADÓPARADICSOMOK LENYÚLT MILLIÁRDJAIVAL !!! AZ 1 %......, EBBŐL GAZDAGODIK !
NA, EZ AZ A CSODÁLATOS 1 % !!! BASSZAMEG !!!
913 milliárd forinttal sikálná el a Goldman Sachs a világ legnagyobb állami lopásában való részvételét -ef- követés 2020.06.06. 18:32 Malajzia nem hajlandó 3 milliárd dollárért kiegyezni a Goldman Sachsszal az 1MDB-ügyben – írja a Reuters. A maláj kormány azért perli a pénzügyi világcéget, mert bizonyítékok vannak rá, hogy annak malajziai dolgozói aktívan közreműködtek minden idők legnagyobb korrupciós botrányában. A Goldman most 3 milliárd dollárt (több mint 913 milliárd forintot) ajánlott, hogy megegyezéssel zárják le az ügyet, ám a kormány elutasította az ajánlatot, és inkább végigvinné a büntetőeljárást. A pénzintézet tavaly már megpróbálkozott ugyanezzel, csak akkor kevesebb pénzt akartak fizetni, de úgy tűnik, gálánsabb ajánlattal sem érnek célt. A pénzügyminiszter a 3 milliárdos ajánlat elutasításakor azt nyilatkozta: "amíg nem ajánlanak annyit, amennyit mi is méltányosnak tartunk, folytatódik a büntetőügy". De konkrét összeget nem nevezett meg. A Goldman illetékesei a Reuternek egyelőre nem kommentálták a fejleményeket.  A tavaly indult eljárásban 17 ember ellen emeltek vádat, mindannyian a Goldman Sachs Malajziában is aktív leányvállaltaiban dolgoznak, vagy dolgoztak igazgatóként. Az ország azzal vádolja a befektetési alapkezelőt, hogy részese volt az 1MDB-botránynak, ami az országban zajlott az előző vezetés alatt. Malajzia feltételezése szerint korrupciós pénzből a Goldman embereinek is leesett egy nagyobb adag, 600 millió dollár közpénzt tehettek zsebre a bankárok.Kapcsolódó Politikus ennyit még nem lopottTöbbmilliárdnyi készpénz luxustáskákban, 76 milliárdnyi ékszer, 190 milliárd a miniszterelnök bankszámláin: még kelet-európai szemmel is lenyűgöző, mekkorát ment a politikai elit Malajziában.

PH... JAJJJJJ.....MATOLCSYKA MIBŐL IS VETTE A FESTMÉNYEIT ??? :ol)))))
Válasz erre 

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.06.06. 22:06:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Én nem gúnyolódtam. Meglepődtem. A "berúgás" az csak vicc volt, a meglepettség oldásaként. Talán maradjunk annyiban, és én azt hiszem ezzel a korrektség talaján állok: nem az elfogulatlanságodról vagy híres, ha a politikai hadszíntéren szóba kerül a fidesz/ a kormányzat/ a Mester.

Tévednék? Elég rég óta taposom a blog.hu ösvényeit,...és te is. 7 éve űzöd az ipart, és 23 000 hozzászólással alakítottad ki magadról azt, amit, -és ez biztos-, nem csak én gondolok a munkásságodról.
Válasz erre 

kvadrillio 2020.06.06. 22:07:10

NAHÉÉÉÉÉT ! GONDOLHATTAM VÓÓÓNNNA, HOGY A BEFEKTETÉSI ALAPOK A KORRUPÉCIÓ MELEGÁGYAI !!! :o)
A nemzet gyarapodása

A botrány központjában lévő állami befektetési alapot, az 1MDB-t 2009-ben, nem sokkal Najib Razak hatalomra jutása után, az újdonsült miniszterelnök bábáskodása mellett hozták létre. A pénzügyminiszteri posztot is betöltő kormányfő lett az alap tanácsadói testületének elnöke, és mivel az 1MDB hivatalosan a pénzügyminisztérium alá tartozott, ő döntött személyi ügyekben is.
000 8Q3WQ
Fotó: Mohd Rasfan / AFP

Az alap hivatalos célja az volt, hogy az ország fejlődését szolgáló nagyberuházások finanszírozzon, illetve elősegítse a külföldi tőke becsalogatását. Energetikai cégek felvásárlásával, illetve Kuala Lumpur-i irodafejlesztésekkel kezdtek, de a nagy bizniszek nem annyira jöttek be, miközben az alap brutális adósságokba verte magát.

2014 végére mintegy 11 milliárd dollárra nőttek kitettségei, ami akkor a maláj GDP több mint 3 százaléka volt. azóta pedig az állami tőkeinfúzió ellenére tovább nőtt a mínusz, a most 12 milliárdos adósság a GDP 4 százaléka.

Emiatt 2014 tajékán egyre többen kezdtek arról beszélni, hogy valami nincs rendben az 1MDB-vel, köztük Najib Razak politikai mentora, Mohammed Mahathir is, aki korábban 22 évig vezette elég kemény kézzel Malajziát.

Az alap körüli botrány 2015-ben kezdődött igazán, amikor az 1MDB év elején nem tudott határidőre fizetni a hitelezőinek. Ez idő tájt a helyi sajtó is elkezdett cikkezni az alap furcsa bizniszeiről, de az igazi bombát végül a Wall Street Journal amerikai üzleti lap dobta le, amely azt írta, a birtokába jutott bizonyítékok alapján

2013-ban, a Najib pártja által éppenhogy csak megnyert választás előtt nem sokkal 681 millió dollárnyi, azaz mai árfolyamon kb. 190 milliárd forintnyi pénz vándorolt a miniszterelnök magánszámláira az 1MDB-től.
Több ezer malajziai tüntető követeli a sikkasztási botrányba keveredett Najib Razak miniszterelnök lemondását Kuala Lumpurban 2015. augusztus 29-én. A hatóságok nem engedélyezték a megmozdulást, blokkolták a szervezők weboldalát és megtiltották a sárga szín viselését, amely a tüntetést szervező, átlátható és tisztességes választásokat követelő Bersih (tiszta) mozgalom jelképe.
Több ezer malajziai tüntető követeli a sikkasztási botrányba keveredett Najib Razak miniszterelnök lemondását Kuala Lumpurban 2015. augusztus 29-én. A hatóságok nem engedélyezték a megmozdulást, blokkolták a szervezők weboldalát és megtiltották a sárga szín viselését, amely a tüntetést szervező, átlátható és tisztességes választásokat követelő Bersih (tiszta) mozgalom jelképe.
Fotó: Ritchie B.tongo / MTI / EPA

Az ügyben a maláj kormány kénytelen volt vizsgálatot indítani, ám 2016 elejére Najib Razakot és körét teljesen tisztázták. Ehhez viszont az kellett, hogy

a kormányfő menesztette ellene mozgolódó helyettesét;
lefejezte az ügyben folyó igazságügyi vizsgálatot (a főügyész hirtelen megbetegedett);
véletlenül leégett az ügy bizonyítékait tároló rendőrség;
és eljárást indítottak a sztorit megszellőztető újságírók ellen.

A miniszterelnök tehát eltakarított mindenkit, aki egy kicsit veszélyes volt az ügyben.

A dolog eltussolása érdekében pedig a szaúdiak is tettek egy szívességet: azt állították, hogy a 681 millió, ami Najib Razak számláján landolt, a királyi család adománya volt, aminek nagy részét a kormányfő visszafizette.
Mindenkit kirúgott, nem úszta meg.....

NÁLUNK IS DÜBÖRÖGNEK !!! :o)
Válasz erre 

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.06.06. 22:08:57

@a nagy hohohorgász:
Hogy hogy mire gondolok? Kattints már rá a saját nevedre az előző, vonatkozó kommentemben, és odavisz a saját hozzászólásodhoz, akkor megérted.
Válasz erre 

0dzsud0 2020.06.06. 23:42:59

@zord íjász:
"nem az elfogulatlanságodról vagy híres, ha a politikai hadszíntéren szóba kerül a fidesz/ a kormányzat/ a Mester"

Igen, ez valahogy úgy szokott működni, hogy aki fentieket szidja, az elfogulatlan, megfontolt kormánykritikus, nem pedig szimplán a másik focicsapat lelkes drukkere (ez mondjuk most kedvező állapot, hiszen már tíz éve lehet úgy viselkedni, mintha mindenkinek mindig csak épp az aktuális kormánnyal lenne kritikája, hiszen ki tudná most leellenőrizni az objektivitást). Aki meg véletlen valamely témában nem a szidalmazók köreihez csatlakozik, az pedig minimum "nem az elfogulatlanságáról lesz híres". De méginkább fideSSbérenc, narancsbirka, orbánseggnyaló, mongolfidióta, fidkány, gumicsizmás vidéki paraszt, határon átbuszoztatott ukrán szavazó stb. Amolyan européeresen, liberálisosan. Baloldaliasan.
Válasz erre 

Törpvadász 2020.06.07. 05:51:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A kormány nem kezelte jól a a vírushelyzetet. Ez tény. Az emberek, a lakosság igen. Nagy különbség!
Válasz erre 

Törpvadász 2020.06.07. 05:57:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem, tényleg nem hülye. Szerintem csak egy harácsoló, nemzetromboló megélhetési politikus, aki csak a saját zsebét nézi a NER lovagokon és lovagnőkön keresztül...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 06:29:51

@zord íjász: Rendes vagy hogy ilyen - számára - komplikált dologban segítesz neki.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 06:33:36

@zord íjász: Így van. Ezért frusztrált, mert mindig visszautasítom.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 06:37:17

@a nagy hohohorgász: Még nem szedted össze magad, miután szétaláztalak?
Erre gondolt, amikor nyílt színen bevallottad irányultságodat.

"nagy hohohorgász2020.06.06. 18:15:48
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: meg szopni is jobban tudok mint te..."
Válasz erre 

11 Favágó 2020.06.07. 07:17:55

@morph on deer: rosszul emlékszel
0 forinttól adó terhelte a jövedelmet
Voltak akik kaphattak adójóváírást, de nem mindenki
aki havi 160 felett keresett az már régen a magasabb adót fizette és még a jóváírást is bukta

A járulékcsükkenésről vélemény? Mert a 2% ÁFA az beakadt nálad is a másik oldalon.
Válasz erre 

Lucky Larry SiIverstein 2020.06.07. 07:24:58

@11 Favágó: Már leírták neked fafej, hogy a GDP arányos adó ugyanannyi kb.
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Mivel a kuncsaftjait egy fél doboz cigiért cidázza, ezért azt hiszi az elégedettségük a minőségnek szól.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.07. 08:14:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: kemeny vagy. Jol lealaztal, legalabb ugy mint kunhalmi az ajtot.
Válasz erre 

István Tamasi 2020.06.07. 08:15:46

Mindenki nyugodjon le.
Az elmebeteg suttyó a járvány alatt is folytatja a nagy gazdasági mentőakciót, de csak a strómanjait és családtagjait illetően..
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.06.07. 09:39:09

@István Tamasi: Mindenki nyugodjon le. Két év múlva meglesz az újabb 2/3, az ellenzék meg megy a levesbe ahová való.
Válasz erre 

MACISAJT 2020.06.07. 09:50:30

"Ezért kezdték emlegetni a napokban egy IMF hitel lehetőségét, ami ugyan kínos lenne azután, hogy Matolcsy György korábban kiebrudalta a globális pénzügyi szervezetet hazánkból, de mint mondani szokás: csak ügyes kommunikáció kérdése az egész, és persze a pénznek továbbra sincs szaga a Fidesz számára, ha azzal politikai előnyökre lehet szert tenni."

Értem. Link is van erre az "emlegetésre". Ami egy másik indexes hablatyra mutat rá.
És ez volna az "emlegetés".

Muhaha.

U.I.Jelzem, IMF "emlegetés" valóban volt már 2012-ben, mikor a sorosok,goodfriendek, meliák stb. segítségével az itthoni komprádorok el akarták játszani a kijevi forgatókönyvet.
A ballibák itthon és külföldön nem győztek teli szájjal örömködni hogy lám, anélkül nem megy, petschnigmáriaziták, bokrosok, vértesek stb. táncoltak...
Aztán egy év hülyítés után, Matolcsyék végre bevallották hogy eszük ágában sem volt újra IMF hitelt felvenni, pusztán a "török kártyát" játszották ki, a piac megnyugtatására...
Válasz erre 

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2020.06.07. 10:50:05

@MACISAJT:

Pont a héten remegett orbán diktátor kollegája Lukasenko azon, hogy az ő illiberális rendszere ellen nem lesz ám Majdan! Orbán gazdáddal ti is rendre azon fostok, hogy nehogy már a nép a saját lábára álljon és kivágja a haralomból a te Putyin felszopó bérenc Orbánodat és akkor sebtiben Moszkvába kelljen menekülnötök. Illetve te nem is tudnál menekülni mert a diktátorok rendre csak magukat mentették, a cselédnépet hátrahagyták, mert a hasznos hülye kinek kellene már az emigrációban?
Válasz erre 

Lucky Larry SiIverstein 2020.06.07. 10:55:55

@a nagy hohohorgász: "meg szopni is jobban tudok mint te..." Most összekeverted az ablakokat és éppen valamelyik homokos ánusz sógoroddal szájkaratéztál és ezt nem ide szántad, vagy elismerted hogy mindig megszopatnak téged a vitákban?
Válasz erre 

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2020.06.07. 10:57:06

@MACISAJT:

A 2012-es év fake newsodhoz meg annyit, hogy a félnótás Matolcsi annyira elkúrta a gazdaságot, hogy majd 3% - os visszesés lett az ő 4%- os növekedési handabandájával szemben, a költségvetést meg évközben 6- szor módosította megszorításokkal, hogy tartani tudja a hiánycélt, csak hogy az EU ne vonja el a támogatásokat. Orbán tehát az IMF megszorításokat önerejéből jóval túlszárnyalta.
Válasz erre 

vasútlhíd 2020.06.07. 10:58:39

@Lucky Larry SiIverstein: "meg szopni is jobban tudok mint te..." - ezen én is jót röhögtem. De lehet tőle csak ennyi érv telik. :-D
Válasz erre 

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2020.06.07. 11:02:51

@nemecsekerno_007:

Ennek a népnek a szellemi képességéről az orbáni kétharmad mindent elmond. Ezek után nem kell ide már semmiféle Pisa teszt meg EU gazdasági rangsor, az eredménytelenségi bizonyítványt a kétharmad birkalény önmagában igazolja
Válasz erre 

vasútlhíd 2020.06.07. 11:14:04

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!: Azt az apróságot ne felejtsd el, hogy a 4 százalékos IMF hitelt úgy fizették vissza, hogy 2013-ban nyakra-főre 5-5,6 százalékos kamattal dollár kötvényeket bocsátottak ki, több milliárd dollárnyit.
Válasz erre 

csöcsös travi 2020.06.07. 11:16:33

@a nagy hohohorgász:
meg szopni is jobban tudok mint te...

csak a tisztelet hangján tudok megszólalni, ahogy ország-világ előtt beismered hogy közösségünkhöz tartozol.
Válasz erre 

BrianZ 2020.06.07. 11:30:11

Aki nem látja, hogy ezek ugyanazt csinálják: „Nincsen sok választás. Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon.” „Hazudtunk reggel, éjjel meg este.” az szerintem hülye. Mert a gazdasági adatokat, a halálozási számokat, a vírus okozta halálesetek számát mind meghamisították.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.06.07. 11:37:15

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!: Nyilván. Mindenki hülye, csak ti vagytok helikopter.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 11:48:09

@nemecsekerno_007: A semmitmondó kommentjeid alapján eléggé frusztráltnak tűnsz. Talán lenyugtatna téged ha tesztelnéd @a nagy hohohorgász: hogy tud szopni.
Idézem őt - "meg szopni is jobban tudok mint te..."
Válasz erre 

n3spr3ss0 2020.06.07. 12:00:50

Egy biztos, mióta elkezdődött a járvány körüli cirkusz itthon, egy igaz szó hangzott el a kormány részéről.
Válasz erre 

0dzsud0 2020.06.07. 12:09:36

@MACISAJT:
"A ballibák itthon és külföldön nem győztek teli szájjal örömködni hogy lám, anélkül nem megy, petschnigmáriaziták, bokrosok, vértesek stb. táncoltak..."

Épp nemrég került elő egy Orbán - Mellár parlamenti adok-kapokban egy korábbi délmagyar cikk, amiből idézett Orbán.

www.delmagyar.hu/szeged-es-kornyeke/mellar-tamas-iszonyuan-nehez-ev-kovetkezik-3883855/

"– Mi lesz, ha nem sikerül megállapodni az IMF-fel?
– Nehezen tudom elképzelni, előbb-utóbb egyezség lesz, a miniszterelnök van annyira pragmatikus politikus. Lehet, hogy a tárgyalások kényszerítik ki a gazdaságpolitikai fordulatot. Ha nincs IMF-szerződés, nyárra bedőlhet a magyar gazdaság. De ez nem reális forgatókönyv. Az egyezségnek nincs alternatívája."

Mellár Tamás közgazdász, egyetemi tanár, a Központi Statisztikai Hivatal korábbi elnöke. Nem is tudom, hogy inkább nevetséges, vagy inkább szégyen.
Válasz erre 

lobaszopiatej 2020.06.07. 12:20:56

A +200 ezer munkanélkülinek a következő munkalehetőségeket nyújtjuk, mint közmunka:
- Fideszes pártrendezvényekre székeket pakolni
- hivatásos szurkolók lesznek, velük lesznek megtöltve a stadionok
- ÁVÓ-s hálózat kiépítése (alias CÖF), tüntetésekbe való beépülés, besúgás
- agitátorok, a fideszes sajtóorgánumok fluktuációjának kipótlása
Válasz erre 

Galerida 2020.06.07. 13:03:13

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!:@n3spr3ss0: @napelemügynök:
"Magyarországnak csökkent a legnagyobbat a sérülékenysége a CEEMEA (Közép-Kelet Európa, Közel-Kelet, Afrika) térségben a világgazdasági válság kitörése óta – derült ki a Morgan Stanley tanulmányából. A krízis kirobbanása után Magyarország volt az első Európai Uniós tagállam, amelyik nemzetközi mentőcsomagra szorult, hogy elkerülje a fizetésképtelenséget. A Morgan Stanley azonban rámutat: míg 2008-ban a leginkább sérülékeny feltörekvő országként vártuk a válságot a régióban, addig mostanra a középmezőnybe kerültünk...." Vg. 2016.02.19

Azóta meg csak javul a helyzet, de nektek csak attól van libidótok, ha valamit sározhattok....mintha erre lennétek kitenyésztve.... Nem könnyű nektek....
Válasz erre 

0dzsud0 2020.06.07. 13:05:49

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!: Hát csak nem akarja ez a sok megvezetett birka belátni, hogy mennyire hülye, aki Orbánra szavaz? Miért nem hülyézed őket még hangosabban?
Válasz erre 

VT Man 2020.06.07. 13:08:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"2010 április
államadósság 73 milliárd euró
manyup 11 milliárd euró"

A manyup nagy része állampapír volt, azaz az államadósság sorban már szerepel, hibásak a számaid.
Válasz erre 

0dzsud0 2020.06.07. 13:18:08

@BrianZ:
"Mert a gazdasági adatokat, a halálozási számokat, a vírus okozta halálesetek számát mind meghamisították."

Azért örülhetünk, hogy van még, aki így átlát a szitán. Aztán gondolom majd nemsoká kiderül, hogy itt százezrek vesztek oda, csak ebben a diktatúrában még a rokonok sem mernek megszólalni. De ennek hamarosan vége, és az éhezők milliói végre megbuktatják a patást, már tényleg csak egy kicsit kell várni.
Egyébként a gazdasági adatok meghamisítását éppenséggel Gyurcsány követte el...illetve nyilván Orbán is, csak ő nem bukik le, hanem egy évtizeden keresztül átveri a világot, a sok hülye meg még el is hiszi, hogy nálunk gazdasági növekedés van. Durva, hogy még te is mennyivel profibbnak látod Ferencnél.
Válasz erre 

Etniez 2020.06.07. 13:33:10

@EGY a megingathatatlan HÁROM millióból: Pont ellenkezőleg. Az emberek tudták, hogy a magyar egészségügy nem menti meg őket, ezért inkább otthon maradtak.
Legalább is azok, akikkel én beszélgettem. Orbán Viktor intézkedései pedig pont ugyanolyanok voltak, mint bármelyik random európai országé, azért ettől ne essünk már hanyatt.
Válasz erre 

Etniez 2020.06.07. 13:42:52

@white999: Én is jót mosolyogtam, hogy az ország egyik leggazdagabb negyedében élve és körülnézve ekkora megállapításokat tett, de korára való tekintettel nem savaztam be.
Válasz erre 

Etniez 2020.06.07. 13:50:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Istenem, imádom ezt a hozzászólásod. Engem is csak a zsarolással vettek rá, amúgy maradtam volna.
Sajnos nem voltam elég bátor.
Válasz erre 

illaim 2020.06.07. 13:51:12

Ez olvastam a Facebook-on. "Orbán nem Isten kegyelméből lett miniszterelnök,, hanem a fideSSre szavazók félkegyelméből!" LOL
Válasz erre 

Etniez 2020.06.07. 13:56:02

@a nagy hohohorgász: Sok ostobaságot összehordtál ma is, de eddig ez a legnagyobb.

A manyup rendszer úgy nézett ki, hogy béredből 8%-ot levontak és ment a manyupba, a munkáltatód pedig 32%-ot küldött az államnak. A 8+32 volt a 100%.
Amikor elmentél volna nyugdíjba, akkor az állam adta volna a nyugdíjad 75%-át, a maradék 25 pedig a manyup által gazdálkodott pénz lett volna, ami vagy nyerő vagy bukó lett volna, a befejtetéstől függően.

Ha, a Fidesz azt mondta, hogy ha maradsz, akkor a munkáltatódtól levont 32% az övé, a maradék a 8% meg a tiéd. Magyarul 75%-os nyugdíjcsökkentést szenvedtél volna el az államihoz képest.
Na, nem hiszem hogy ez egy olyan ajánlat, amin sokat lehetett gondolkozni.

Szóval kedves Horgász, eddig sem tartottalak semmire, de sikerült még lejjebb ásnod magad.
Láthatóan nulla információval nyomod a nagy szöveget...

És igen, én trollal vagyok, de nem fogom naponta felszopni virtuálisan, ha nem gond.
Válasz erre 

Etniez 2020.06.07. 13:58:37

@zord íjász: Én nekem az a véleményem, hogy vagy más van a nick mögött, vagy finoman változott az álláspontja. Régen én is a fidesztálibok közé soroltam, ma már kikerült onnan.
Válasz erre 

Etniez 2020.06.07. 14:04:05

@0dzsud0: Teljes tévedésben vagy.

Mindenkinek megvan a saját értékrendszere és aszerint kommentel.
A baj azokkal a fizetett kommentelőkkel van, akiket a Habony-Rogán duó szabadított rá a kormánykritikus oldalakra.
Ezek a nickek könnyen felismerhetőek, mert szerintük minden jó és tökéletes, ami pedig nem az a jó és a tökéletes felé halad a Fidesz kormányzása alatt.
Na, ilyen pedig nincsen. Az értelmesebb fideszesek úgy élik meg a helyzetet, hogy a történet alapvetően jó, csak vannak benne rosszabb fejezetek. De nem kezdik el megmagyarázni a szarról és a hibáról azt, hogy tökéletes és jó.
Vannak ilyen kormánykritikus nickek is, de az arányok nagyon nem ugyanazok.

Pl "rendes" fideszes: Kovácsné, mindnightcoder, stb
Fidesztálib: Nemecsek, Horgász, Birka, stb
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 14:08:10

@VT Man: "A manyup nagy része állampapír volt, azaz az államadósság sorban már szerepel, hibásak a számaid." - huh, ebben van valami. Ezt végig kell gondolnom.
Válasz erre 

Etniez 2020.06.07. 14:09:09

@Törpvadász: Itt azért meg kell védenem a Fideszt. Nem kezelte jól a járványt, de szarul sem. Közepesen nyomták, én például sokkal több halottam tippeltem az elején.

Jókor hozták a kijárásit, ez volt a lényeg, ezen kívül minden szinte elrontottak vagy közepesen oldottak meg.
Nem figyeltek az idősekre, pedig a nyugati adatok alapján már látniuk kellett, hogy az idősotthonok nagy veszélyben vannak. Le kellett volna zárni mindet és tesztelni az összes lakót a ki-be járó dolgozókkal együtt.
Amit a pesti úton történt azt a kormány és Karácsony közösen hozták össze, mind a ketten tudtak volna sokkal többet tenni az ügyben. Ezért nem tartom fairnek ezt a politikai mutogatást, ami az ügyben történik.

De megvannak a tapasztalatok, ha visszajön télen, akkor ott kell majd kezdeni.
Válasz erre 

Galerida 2020.06.07. 14:09:52

@Etniez: A ti szerencsétek az, hogy kristálytiszta logikával támaszkodva rendkívüli műveltségetekre képtelenek vagytok hibázni! Ennek köszönhetően juthatott döntési pozícióba Bokros, Veres, Bajnai, Medgyessy, Gyurcsány, Kóka, Lamperth, Karácson és a többi zseni!
A ballib oldal meg erősödik lankadatlanul...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 14:11:26

@VT Man: Végig gondoltam. Igazad van.
Válasz erre 

Etniez 2020.06.07. 14:16:34

@Galerida: "Galerida
0 bejegyzést írt és 62 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2020.05.11. óta tag."

Na, téged ki regisztrált?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 14:21:28

@Galerida: Szokásos tájékozatlanságod. Még csak most érik el a szoci időszak legjobb besorolásait.
hu.wikipedia.org/wiki/Ad%C3%B3sbesorol%C3%A1s

De hát téged sem a széleskörű ismereteidért alkalmaztak.
Válasz erre 

Fidesz bérszámfejtés 2020.06.07. 14:23:04

@Etniez: Maga szerint?
Válasz erre 

Emmett Brown 2020.06.07. 14:24:09

@VT Man: pont ez a szemfényvesztés a 2010 utáni adósságcsökkenésben. Tehát az akkori adósság egy részére ott volt a fedezet a másik zsebben, azaz a tényleges adósság 2010ben 7-8 mrd euróval kevesebb volt.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 14:27:52

@Emmett Brown: Igen, ez meg egy másik megközelítés. Ha a manyup eltűnt, akkor azzal miért nem csökkent az államadósság azonosan?
Válasz erre 

Galerida 2020.06.07. 14:28:08

@Etniez: Engem nem zavar a finghámozásotok és hogy két tetszőleges saját adatotokból teljes indukcióval képesek vagytok levezetni az Orbáni diktatúra holnapra várható összeomlását, inkább csak mulattat, de csak azóta, mióta vastagon a veszélyességi küszöbérték alatt vagytok...

"Na, téged ki regisztrált?" Néhány évvel ezelőtt a nagypapád még kiverte volna belőlem... , de vége az aranykornak! Mene tekel...
Válasz erre 

Etniez 2020.06.07. 14:30:17

@Fidesz bérszámfejtés: Ez volt a tippem 2 fidesztálib hozzászólás után. :)
Válasz erre 

grécci mikropenist mindenkibe 2020.06.07. 14:30:21

Megbaszok minden libbantat. Én is élvezem, ők is.
Válasz erre 

gázóra ellenőr 2020.06.07. 14:35:40

@a nagy hohohorgász: "meg szopni is jobban tudok mint te..." - Végre kimondhattad a titkos vágyaid? :-D
Válasz erre 

Etniez 2020.06.07. 14:39:11

@grécci mikropenist mindenkibe:
"grécci mikropenist mindenkibe
0 bejegyzést írt és 34 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2020.01.10. óta tag."
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 14:43:49

@grécci mikropenist mindenkibe: Majd @a nagy hohohorgász: lepippant téged. Ez a poszt a fidesztálibok szexuális kitárulkozásáról szól?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 14:46:48

@Etniez: Fejlődik. Ha merevedése van, az egy centijéből kettő lesz. Ehhez kell az állandó trágárkodása,

"grécci mikropenist mindenkibe 2020.05.14 02:48:51
Nagyot nőtt a faszom a szememben."
Válasz erre 

Etniez 2020.06.07. 14:48:35

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Szegény G. Fodor Gábor vére is az ö kezükön szárad. Hiába a befektetett energia és pénz, nincs látszatja.

:D
Válasz erre 

Etniez 2020.06.07. 14:50:53

@Galerida: Ha nem zavarna, akkor nem léptél volna át egy másik nickbe.
Ha nem zavara, akkor le sem szarnál minket.
Ha nem zavarna, akkor nem járnál ide olvasni minket.
Stb.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 14:57:35

@Etniez: Eléggé szánalmas csapattal dolgozott. De ugyanaz a társaság maradt. Szellemileg ennyire futja.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 15:07:03

@Etniez: Ha nem zavarná, nem adná elő hogy nem zavarja. Olyan átlátszó a csávó! :-))
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.06.07. 15:38:51

@illaim: Az is elég a 2/3-hoz. Ilyen a demokrácia.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.06.07. 15:41:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A semmitmondó kommentjeim?! Én nem vagyok főpolgármester. Ezt ne feledd.
Akikre a Patást akarjátok cserélni azok a semmitmondás bajnokai.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.06.07. 16:20:38

@Törpvadász:

"A kormány nem kezelte jól a a vírushelyzetet. Ez tény."

Ez vélemény. :) Tény az, hogy lakosságarányosan nálunk sokkal kevesebben haltak meg a vírusban, mint a nálunk sokkal fejlettebb Ausztriában, Nagy-Britanniában vagy akár Észak-Olaszországban. Hogy az igen fejlett Svédországot ne is említsem.
Válasz erre 

Mankel 2020.06.07. 17:15:50

@a nagy hohohorgász: Most én nem értek akkor valamit. Ha a fizetésemből veszek egy lakást attól munkáltatóm vagyonába beleszámít a lakásom?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.07. 17:44:06

@Mankel: valoban nem erted. De a gond hogy nem is akarod.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 18:10:00

@a nagy hohohorgász: Csak mellébeszélsz. A sok sületlenségből amit összehordtál egy dolog volt igaz, hogy a fiúkhoz vonzódsz és saját állításod szerint jól szopsz.
Válasz erre 

white999 2020.06.07. 18:10:41

@a nagy hohohorgász: Toljad a csattogós lepkét ne szólj a nagyok dolgába.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.07. 18:13:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Na öcsém lebuktal... Szerinted csak fiúknak lehet pocsuk???? Hat milyen liberális vagy te bmeg??? Hahaha
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.07. 18:16:59

@white999: Értem akkor ezek szerint egy cég is bukó ha van hitele és van tarozasa? Ahhoz hogy megállapítsuk a helyzetet az aktuális vagyonára es a kintlévőségre nincs szükség ügye? Ez milyen közgazdasági tananyag? Te nagyon nagy... Fasz
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 18:17:36

@nemecsekerno_007: Most annak hogy semmitmondók a kommentjeid, mi köze van annak hogy nem te vagy a főpolgármester? Miféle ostobaságot böffentettél ide?
Válasz erre 

white999 2020.06.07. 18:22:17

@Vén motoros: Magyarország lakosságának a a 2/3 a jelenleg nem tud egy váratlan kiadást pl egy mosógépet megvenni ha elromlik. Európában vagyunk jelzem és nem BANGLADESBEN. Attól, hogy még a propaganda híradó hangsúlyozza, hogy nincs itt semmi látnivaló, még lehet gond. Amit én tapasztalok és nem ismerősök hanem saját szememmel mert ez a szakmám. Nincs középosztály. Érdekes módon a fogyasztás az én üzletágamban annyi mint volt márciusban egy rövid pause után. Csak a szűk gazdag réteg hozza az olcsó pedig teljesen eltűnt, ami nem a szegény hanem amit középosztálynak szoktak definiálni. Amit te mondasz az is igaz ha valaki csak azt a felső réteget látja.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 18:22:28

@a nagy hohohorgász: Ami átment más tulajdonába, fizetés, magánvagyon stb. annak már semmi köze a cég anyagi helyzetéhez. Mellébeszélsz és már pöcsöket vizionálsz mindenütt annyira szopni akarsz. Idézlek: "meg szopni is jobban tudok mint te..."
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 18:23:57

@a nagy hohohorgász: A magánvagyonoknak semmi köze az államadóssághoz és a tartalékokhoz.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.07. 18:24:13

@a nagy hohohorgász: Erre írtam a hiteles példát. Amit Nektek nagyon magas. Arról nem is beszélve hogy az állam kinek a tulajdona. A magyar állampolgároke. Az együttes mérleget kell nézni magyar külföldi viszonylatban. Aztán megnézni a belsejét a magyar vagyon magyar állampolgárok közötti eloszlásáról...ebből tuti kiderül hogy lolo gazdagszik csak vagy mi is. Ha nem tudsz érdemi hozzászólást irni ehhez akkor beszélgess a bölcsész haverjaiddal.Üdv
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 18:27:05

@a nagy hohohorgász: Ezt írtad te fasz. "ha igaz amit leirtal akkor csak 3 adat hianyzik. Mennyi volt akkor es most a magyar ceges, allami es a maganvagyon erteke!!!?" Az államadósságnak és tartalékoknak semmi köze nincs a magánvagyonokhoz. Maradj csak a szopásnál, az megy neked!
Válasz erre 

white999 2020.06.07. 18:27:44

@kárárámaispj: "Nos a "Senki se veszíti el az állását, sőt...41,1%" az irónia ha tudod hogy az mit jelent."
Azt észrevetted, hogy azzal, hogy így bezuhant a foglalkoztatottság, még mindig a 2017es szinten van, ami jóval magasabb mint a szakértő kormányok által bármikor összehozott számok?

Természetesen észre. Gondolom te is beleszámítod az ilyenkor külföldre távozottakat aki itt munkanélkülik lennének kint meg dolgoznak. Az mennyi is ha már ilyen ügyes számoló vagy?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.07. 18:28:25

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Szerinted az államnak nincsen vagyona a deviza tartalékon kivül? Es kintlévősége sincs? Még tiszta állami egyenleget sem tudsz nézni te homofób
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 18:28:55

@a nagy hohohorgász: A szopás tudományod értékelése után ez a második érdemleges röfid, hogy saját magadat kritizálod. :-))
Válasz erre 

white999 2020.06.07. 18:31:27

@Galerida: Ha jól értem akkor teljes borsod megye lakosságát burkoltan le cigányoztad. Hát ne tom minimálbérét keccsoló fehérek mit szólnak hozzá ha olvassák.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 18:31:31

@a nagy hohohorgász: Terelsz. Senki sem mondta hogy az államnak nincs vagyona. A magánvagyonok idekeverésével égtél le, te ki szopás tudományára büszke! :-))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.07. 18:35:07

@white999: Ha ekkora nagy a baj hogy a büdös picsába nem lángol Felcsút? Ha igaz lenne a 2/3 éhező akkor biztosan nem 10ezer fos tuncikek lennének nem gondolod?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.07. 18:38:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Szerinted az állam valós személy? Szerinted a cégek valós személyek? Figyu én büszke vagyok hogy első magyarként leszoptam magam hogy lassa az Európai Unió hogy független vagyok:) tehát velem ne baszakodj
Válasz erre 

Vén motoros 2020.06.07. 18:39:59

@white999: Megtakarítás: Jellem kell hozzá, nem pénz. Én 1975. szeptember 3-án léptem be első munkahelyemre mint villamos segédtervező. 2.500.,- Ft kezdőfizetéssel, ebből lejött a szakszervezeti és a KISZ tagdíjm valamint a hadiadó, mert nem voltam katona. Nos, valami 2.200-2.300.-Ft közötti összeget kaptam kézhez. Még az első munkanapomon a sarki OTP-nél nyizottam egy takarékbetétkönyvet, és befizettem a kerek összeg feletti "reszlit" Ettől a pillanattól kezdve kb. 55 éves koromig minden hónapban, következetesen ls kivétel nélkül befizettem a kerek fizetésösszeg felelti maradék forintokat, valamint ettől kezdve minden jutalmat. prémiumot, szakmai díjat. Év végén a tőkéhez hozzáirattam az éves kamatot, és a kamattal növelt tőkét is felkerekítettem, hogy n etöredék összeg legyen. Kivétel nélkül minden hónapban, minden évben. Tudod, ez olyan, mint az angol gyep, nyírni kell és locsolni kerek 400 éven ét, és ILYEN szép lesz. Nos, én nem 400 évig, hanem csak kb. 32 éven át követtem ezt az elvet. Az a kis "reszli", amit kemény jellemmel minden hónapban befizettem, azt sosem hiányzott igazán. Tudod, mennyire rúgott ez az összeg 32 évvel később, kb. 2007-ben, a 32 éves KAMATOS KAMATOKKAL? 26 Millió Ft--ra. Úgyhogy aki azt mondja, nincs egy fillére sem, az köpjön föl jó magasra és álljon alá.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 18:43:05

@a nagy hohohorgász: Az állam egy jogi személy. Egyre szánalmasabb vagy, te szopó mester!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.07. 18:45:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: És a jogi személynek ki a tulajdonosa?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.07. 18:47:43

@Vén motoros: Hagyja úgy sem értik.mert nem ember aki nem fogyaszt orrba szájba.aztán meg sír...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 18:47:58

@a nagy hohohorgász: Még mindig vergődsz? Melyik jogi személynek? Most megyek, addig csak szopogasd magad, EU függetlenül! :-))
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.06.07. 18:50:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Na látod, ezért szerencséje az országnak, hogy nem olyanok vezetik mint te. Ők értik, de nem csak ezt.
Válasz erre 

morph on deer 2020.06.07. 19:07:00

@white999:
“ jóval magasabb mint a szakértő kormányok által bármikor összehozott számok?”

De hol van ez még mindig az 1980-as számokhoz képest!
:D))
De azt sem lehetetlen elérni, csak újra be kell vezetni a KMK-t, azaz a közveszélyes munkakerülés fogalmát, és büntethetőségét, és azonnal az egekbe szökik a foglalkoztatottság mértéke!
Ismerve az orbáni (kádári?) gondolkodásmódot, ez nem is tűnik annyira elképzelhetetlennek.

A különbség annyi, hogy 1980-ban még meg lehetett élni a munkabérből.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.06.07. 19:16:09

@Etniez:

"Nem kezelte jól a járványt, de szarul sem. Közepesen nyomták, én például sokkal több halottam tippeltem az elején."

"Jókor hozták a kijárásit, ez volt a lényeg, ezen kívül minden szinte elrontottak vagy közepesen oldottak meg."

Vagyis körülbelül azt tették, amit a WHO ajánlott, és amit a legtöbb európai ország is tett. Mi mást is tehettek volna, mikor egy totál ismeretlen vírussal álltunk szemben, amely sokban különbözik az eddigiektől, pl. a hosszú lappangási időben. Ilyenkor a legjobb módszer a play safe, vagyis hogy ne akarjunk okosabbak lenni azoknál az országoknál, ahol előbb megjelent a vírus, akiktől lehet tanulni. Ez szerintem kimeríti a járvány jó kezelésének kritériumát.

Amit elrontottak, azt általában a többi európai ország is elrontotta. Az idősotthonokkal kapcsolatban viszont igazad van, a nyugat-európai tapasztalatokból lehetett és kellett volna tanulni.

Korábban is többször leírtam a véleményemet erről. Még ha valóban állami feladat is a járványügyi védekezés az önkorm. fenntartású otthonokban, ez nem jelenti azt, hogy a főváros nem léphetett volna fel határozottabban, nem tehetett volna többet az idősekért. Válsághelyzetben először védeni kell a védhetőt, a felelősségről később is lehet vitázni. Ez picit olyan, mint egy közlekedési baleset: még ha egyértelműen az egyik fél is a hibás, ez nem menti fel a másik felet azon kötelessége alól, hogy ő is mindent megtegyen a baleset elkerülése ill. a kár mérséklése érdekében. Pl. hiába lép a gyalogos szabálytalanul az úttestre, súlyos felelősség terheli azt az autóst, aki fékezés vagy kikerülés nélkül elgázolja.

És ezzel nem az egyik felet hibáztatom vagy a másikat védem, hanem ugyanazt állítom, amit te, nevezetesen: ezt "a kormány és Karácsony közösen hozták össze, mind a ketten tudtak volna sokkal többet tenni az ügyben".
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.07. 19:19:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: White666 komadnak üzenem hogy van középosztály. Neked meg azt hogy még hazaárulónak is szar vagy.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.07. 20:13:20

Na mi van? Mindenki berúgott? Csak én szopok itt egyedül
Válasz erre 

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.06.07. 22:14:04

Arról kellene beszélni, hogy 100 évvel trianon után miért nem lehet magyar seggel még mindig egy jó nagyot fingani.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.07. 22:45:58

@MAXVALL bircaman közíró: azert amiert trianon elott sem lehetett. Mi vsgyunk a legregebb ota letezo nemzet jelen pillanatban a foldon. Van akinek ez tetszik(nekem) es van akinek ez nem...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.07. 23:27:12

@MAXVALL bircaman közíró: Lehet. Neked két okból nem megy. Egy, nem vagy magyar, kettő mindig van egy fasz a seggedben, így nem tudsz fingani.

@a nagy hohohorgász: Legrégebbi nemzet? Már megint valami drogost szoptál le, attól álltál be?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.08. 00:13:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: te mindent meg tudsz cafolni azzal hogy fasszopo vagyok... ezek am az esz ervek. Szerintem menj el keselezohoz :)
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.08. 00:23:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: az a jo hogy teged sem a szaktudas sem az igazmondas es sem a jomodor nem gatol a valaszban. Igazi proli vagy.
Válasz erre 

HabonyArpi 2020.06.08. 05:12:27

"Miből fog Orbán Viktor egy nagy gazdasági mentőakciót finanszírozni?"

Megadoztatja Soros Gyorgy altal penzelt civil szervezeteket, es jogvedoket. Ezek annyi penzt kapnak, hogyha csak jelkepes par szazalekos adot kell fizetniuk, az is tobb ezer milliardot jelent a koltsegvetesnek.
Válasz erre 

2020.06.08. 06:09:08

@a nagy hohohorgász:
"Dicsekvésnek ne lássék: az egész világon nincs annyi sikkasztó, mint ebben az ezeréves, szép magyar hazában. Nincs az a város, amelyiknek nincs meg a maga külön sikkasztója. Szóval, az álladalmi, társadalmi élet egyik mezején sem értünk el olyan gyönyörű rekordot, mint a sikkasztás terén! Csinálta az egész rendszer, melynek vezetőit leverték, de híveik még régi helyükön maradtak! Ismerős? A jövő térképén, Magyarország helyén 1 fehér folt lesz, ezzel a felírással, elsikkasztották! 1899 Debrecen
Minden komédia megfinomodott Budapesten. Csak 1 nem: a politikai komédia! nívótlanabb 1 peceszőllősi előadásnál. Már pedig minden komédiás tanul, készül, növekszik, csak a magyar politikusok nem tanulnak! Ady Nagyvárad 1903!
Vezető státusz férfiakról, előkelő politikusokról, társadalmi vezéremberekről, kedves, hízelgő elismeréssel szoktuk megállapítani, hogy nagy gazemberek.
Ló hátán tücsök!

Ló hátán, hegedül egy tücsök!
Mert most magasan csücsülök.
Elhúzom néktek a nótátok
Milyen fényes világ vár rátok
Már rögtön, ki is ötlöttem!
Jövendő kerekén, nagyot löktem!
Építsünk homokvárat ingoványra
Minden magyar, FEL! Munkára!
Lelépek majd, rátok omlik!
Míg szelel, seggemen a lik!
Engem mindig éltesetek!
Vagyok a ti Mózesetek!
2020.06. 08.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.08. 08:38:54

@a nagy hohohorgász: Bocsáss meg, ha leereszkedek a szintetekre, hiszen bircával éppen a fingási nehézségekről értekeztetek Trianon okán. Továbbá muszáj újra és újra megbecsülésemet kinyilvánítanom, hogy volt merszed kitárulkozni, elmondani nemi irányultságodat és szopási képességeidet reklámozni. Ehhez vagy bátorság kellett, vagy nagyon hülyének lenni. Én ez utóbbira nagy tétben mernék fogadni. Ja, nem. Úriember biztosra nem fogad.
Válasz erre 

0dzsud0 2020.06.08. 10:39:26

@Etniez:

"Teljes tévedésben vagy."

Ezek a megfigyeléseim, hosszú évek óta olvasom még az n+1-edik ballib síróblogot is.

"A baj azokkal a fizetett kommentelőkkel van, akiket a Habony-Rogán duó szabadított rá a kormánykritikus oldalakra."

Arról szegény ballib kommentelők meg igazán nem tehetnek, hogy rajtuk kívül sajnos mindenkit Habony fizet. Ha ezen kommenteket nem látod naponta mocskolódni, akkor te vagy picit elfogultabb, mint az optimális lenne.

Nekem egyébként az is nagyon ironikus, amikor a szociultrák jönnek a bérkommenteléssel:
vastagbor.blog.hu/2010/01/19/kommentelj_pontokert_a_szociknak

"Pl "rendes" fideszes: Kovácsné, mindnightcoder, stb"

És ezek a kommentelők ugyanúgy napjában megkapják az általam fentebb hozott vérproli, tapló jelzőket, míg ők még csak hasonlókat sem írnak senkinek. Erről beszélek, jó reggelt kívánok!
Válasz erre 

0dzsud0 2020.06.08. 10:41:17

@0dzsud0:

"Ha ezen kommenteket" ---> "Ha ezen kommentelőket"
Válasz erre 

n_dy 2020.06.08. 12:50:52

javaslom a blog nevét megváltoztatni: "orbángyűlölő kattintós"-ra, azaz Oka...láthatóan semmi más témád nincs... javaslok egy kis továbbképzést a legtöbb tárgyból, főleg történelemből
Válasz erre 

Tehetetlen Dodó 2020.06.08. 15:01:42

@n_dy: Oka? Nem rossz.
Bár ahogy beleolvasok a szövegbe meg különösen a rajongói kommentekbe, hát legyen inkább Okádék...
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.06.08. 17:49:04

@nemecsekerno_007: Aztán meg sírsz,hogy te fizeted mások szüleinek a nyugdíját de legalább a lényeget nem érted!
Irigyellek,hogy ilyen egyszerű vagy!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.06.08. 17:51:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tényleg mi van veled?!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.06.08. 17:54:26

@MACISAJT: Jól van.Rajtad legalább látom,hogy nem pénzért vagy ilyen,hanem meggyőződésből!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.06.08. 18:00:00

@Fidesz bérszámfejtés: XD
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.06.08. 18:04:55

@Vén motoros: Ehhez gratulálok de senkit nem kell megvetni,akinek ez nem jött össze!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.08. 18:42:50

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: csak nem mindegy hogy miert nem jott ossze?!!! Milyen rohadt geci a vilag mindenhol mert vannak szegenyek... ember normalis vagy? Jo magyar mondas(nem dakota) aki a segget emeli a szajat eteti. Soha nem lesz nyugati jolet szocialista munkamorallal kizsigerelt gyarmat nelkul!!!!!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.08. 18:47:31

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: ezt nem ertik meg a hataratkelo blogon sem. Ha itthon pont ugyanolyan erofeszitessel dolgozol mint kint tobb penzert azt nem te erted el. Hanem a kizsakmanyolt egyeb teruleten sporoltak meg neked. Itthon megprobaltal tobb erofeszitessel jobban keresni? Ha igen akkor jogos a kritika ha nem es csak orbant szidod akkor rohadj meg.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.08. 18:49:32

@a nagy hohohorgász: orban helyett gyurcsi is lehet persze. Mindegy az elv a lenyeg.
Válasz erre 

Vén motoros 2020.06.08. 18:52:03

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Nem nézek le senkit, ha nem rinyál. Aki sír, attól el kell venni! A síró emberek zöme havonta sokkal többet költ sörre, kannás borra. "kétdekás"-okra, a sarki Rókalyuk kocsmára, dohányra, Lottózóban fogadásokra és kaparósra, mint amenyyit én havonta rendszeresen félretettem. Pedig akár el is ihttam volna...
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.08. 19:20:07

@Vén motoros: mi lehet az oka annak hogy nem ertik?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.06.08. 19:26:02

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: amugy pont ti vagytok a gatja a kozeposztaly kialakulasanak. Dilgozni igazabol nem akartok viszont penzt keresni nem tudsz es lopni is lusta vagy. Ellenben sokan vagytok es hangosak. A legutolso borsodi cigany is tobbet er mint te. A ballib kormanyok pont ratok utaznak hogy 10ezer forintert megvesznek titeket. Te meg eszre sem veszed egy kibaszott szolga vagy es hitelre veszed a szart is. Ezzel pedig meg nagyobb szolga leszel. Sok sikert az elethez.
Válasz erre 

French Connection UK 2020.06.08. 23:16:15

diplomás pozíció a bérhazudozás, vagy elhivatottsággal és érettségivel is betölthető?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.06.09. 06:26:35

@a nagy hohohorgász:

"a nagy hohohorgász2020.06.06. 18:15:48
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: meg szopni is jobban tudok mint te..."
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.06.09. 19:20:58

@a nagy hohohorgász: Imádom mikor a fideszkomcsi filozofál!:))
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.06.09. 19:23:39

@Vén motoros: Sok szegény ember van aki nem költ ilyenekre de tény hogy vannak ilyenek is sokan.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.06.09. 19:26:08

@a nagy hohohorgász: Így valamelyik másik nickeden szoktál beszélni!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.06.09. 19:28:46

@a nagy hohohorgász: ???
Elgurult a gyógyszer?
Gondolom tíz évvel ezelőtt nem így beszéltél volna velem fideszkomcsi!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.06.09. 19:31:20

@Vén motoros:
@a nagy hohohorgász:
Azért a sok nyomorult rohadt proli geci legalább egy egy csokit vehet néha a gyereknek,nem?
Válasz erre 

Vén motoros 2020.06.09. 19:48:37

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Valóban sok szegény ember van. Őértük a szívem szakad meg, de nem tudom a világ fájdalmát a vállamra venni. A Budai Skála bontása óta a Savoya-parki Auchanban vásárolok. Az egy "szegények Auchan-ja", suenben a budaörsi "gazdagok Auchan-jával."
Nemcsak bevásárolok, de kávézom, folyóiratokat és havilapokat olvasok (ezzel bizony megspórolok havi 10eFt-ot), és főleg: szociológiai és társadalomlélektani megfigyeléseket végzek a vásárlóközönség között. (Kedvenc könyvem: ELLiot Aronson: A társas lény. [K és J. K. 1987.]).
Nemegyszer és nekétszer látom, amikor egyébként polgári módon, de szegényesen öltözött öregasszonyok (talán pedagógus? könyvtáros? óvónő? lehetett) , az egyik kezében tart egy tálva scsirke mellcsontot (aki ismeri, ezsn szikrányi hús sincs), másik kezében egy tálca csirke FARHÁT-at, és hosszasan, sóhajtozások közepette nézi. Hol az egyiket teszi vissza, hol a másikat, majd újra az egyiket. Látszik, hogy a farhátat szeretné megvenni, de az DRÁGÁBB. Aztán egy keserű sóhaj után legyőzi a vágy kísértését, és lemondóan visszateszi a farhátat, és elviszi a csirke mellcsontot. Ilyenkor nemegyszer legszívesebben megvenném neki a farhátat, sót, az általában erősen leárazott, és emiatt szinte ingyen húsnak számító "csirke comb+far" kombót, amely egy egész csirkecombot és prémiumként egy negyed fart tartalmaz, de nem teszem, és nem a pénzt sajnálom, hanem attól félek, hogy emberi méltóságában, büszkeségét megsértve aláznám meg, ha "nagyúri gesztussal", mint jobban dotált nyugdíjas, kifizeném helyette.
Ehhez hasonló jelenetet hű, de sokszor átéltem az elmúlt 13 évben. (2007-ben bontották le a Budaai Skálát.) Sajnos azonban EZ az elenyésző kisebbség. A proletár fogyasztást, a fenn az ernyő nincsen kas tüneteket produkáló tömeg a többség. Őket továbbra sem vagyok képes sajnálni. Ez van.
Válasz erre 

Vén motoros 2020.06.09. 20:08:51

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Vehet. De ha nekem, aki az általad ideidézett prolinál jobb módú nyugger vagyolk, megfelel a 60% kakaótartlami TIBI étcsoki, akkor a te szegény prolid ne vegyen LNDT csokit, ami luxus. (Legalábbis nálunk.) Ugyanis és a szövegemben nem véletlenül írtam bele a csoki MÁRKÁJÁT.
Másrészt a te általad aposztrofált proliknak meg kellen tanítani valamit: azt, hogy valami MEGVEHETEK (met van annyim), az messze nem jelent iazt, hogy MEGENGEDHETEM MAGAMNAK. A kettő között van egy óriási szakadék. Hogy tiszta és világos legyenm a 32 évi takarékosság utáni 26 millómból (amiből már alig van, mert az elmúlt 12 évben feléltem, hiszen pont ezt a célt szolgálta), MEGVEHETTEM VOLNA egy 5-ös vadi új BMW-t, ennek ellenére valójában KIA RIO-t sem igen engedhettem volna meg volna magamnak. Ugyanis a pénz arra kellett, hogy nyugdíasként ne haljak éhen.
Sajnos, az emberek zöme képtelen belátni, hogy amit megvehet, azt valójában megengedheti-e magának. Ahány embert ismerek, aki anno az olcsó svájci farnkos kölcsönnel élve, 0Ft. előleggel megvett egy BMW-t vagy LEXUS-t, holtt a kis vállakozása legfelsebb a "mi autónkat" bírta volna el, aztán, amikor a bank vitte a kocsit, a cégét, olykor a lakását is, akkor elment tüntetni.
Nekem nem egy ismerősöm volt, akit akkor kiröhögtek, mert a - svájci farnkoshoz képest - nagy kamatozású forintkölcsönt vette fel. Ők ugyani smár láttak karón varjút.
(Én sohasem vettem fel kölcsönt, nagyapám - aki ha élne, most kb. 140 éves lenne) ugyanis azt a - kevésbé kapitalista - álláspontot képviselte, ezt sulykolta belém, hogy aki kölcsönt vesz fel, az jellemhibás.)
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.06.10. 18:52:37

@Vén motoros: Én sem vettem fel kölcsönt bár baj nincsen azzal sem de mégsem szövegelek meg okoskodok.Viszont az ész nélküli túlköltekezést én is hülyeségnek tartom.
Válasz erre 

2020.07.02. 08:44:11

@n3spr3ss0:
Országházunk bemutatja,
Az értetek vagyunk, című bohózatot! Szereplői a honatyának öltözött, rossz arcú, rossz indulatú, vagyonszerzésre koncentráló, pénzért mindenre vállalkozó, ki- és megválasztottak! Két fő csoportjuk, ódaluk van, jobb, és bal! A jobbnak csak a neve jobb. A bal meg a Kölcsey-féle balsors, kit régen tép, akkor érünk víg esztendőt, ha nem érnek többé jövendőt!
A színjáték rossz, az előadás még rosszabb! A feszültség csak a két tábor között. A darab témája, ki hazudik nagyobbat, ki lop többet, ki a nagyobb gazember! A másik eredményét fel, magukét alulértékelik! A vita eldöntetlen eldönthetetlen! Igazi „eredményeikkel” egyik sem dicsekszik, azt a másik kutatja, rákiabálja, míg az elkövető titkolni igyekszik! Szemérmetlen, és szégyentelen mindkét azonos nemzeti gyökerű, csak „világnézetük” más! Elvi szemmel néznek mindent. Mit tudok elvinni! Nem a balhét, a vagyont! A megúszás világbajnokai! Nincs olyan párt bíró aki fel ne mentené őket!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard