Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Az Index megszerzése régóta rajta volt Orbán Viktor bakancslistáján

Az Index megszerzése régóta rajta volt Orbán Viktor bakancslistáján

Ugyan a Fidesz egyre nagyobb szeletet hasít ki a magyar médiapiacból, a pártpreferenciák változását vizsgálva nem tűnik igazolhatónak az a feltételezés, hogy ez népszerűségnövekedést is hoz a kormánypártnak. Ha ez így van, akkor a kormány feleslegesen vállal belföldi konfliktusokat és kínos diplomáciai csatározásokat. Ha azonban csak az erőfitogtatás a cél, akkor elég hatásos eszköz újságok bedarálása, szerkesztőségek ellehetetlenítése, ugyanakkor az erőfölényt csak az akarja ilyen látványosan demonstrálni, aki nem teljesen biztos a dolgában.

index_189.jpg

Fotó: index.hu

Komoly kockázatot vállal az a szerkesztőség, amelyik mély sebet ejt a NER testén egy-egy leleplező cikkel, televíziós vagy rádiós tudósítással. A Népszabadság felvásárlására, majd az azt követő rapid bezárására például azután került sor, hogy a lap megírta Rogán Antal családjának helikopterezését. Az Index többször nyúlt olyan témákhoz, melyek kellemetlenül érintettek kormányzati embereket, illetve a NER-hez szorosan kötődő vállalkozókat. Legutoljára a pedofil képeket a saját gépén tároló perui nagykövet ügyét tárták a nyilvánosság elé azok után, hogy a kormány mélyen hallgatott az ügyről, és már haza is csempészte a diplomatát.

Nem biztos, hogy éppen a Kaleta-ügy verte ki végleg a biztosítékot a kormány illetékeseinél, de tény, hogy az Index bedarálása régóta szerepel Orbán Viktor bakancslistáján. Mint korábban megírtuk, a mostani kormányzati ciklus felénél járva időszerű volt előhúzni valami látványosat a bűvészkalapból, ha már a kormányzati médiakolhoz (KESMA) nem tudja sablonos propagandájával a Fideszhez édesgetni se a bizonytalanokat, se az ellenzéki érzelmű szavazókat. A dolog szépséghibája viszont az, hogy a korábbi példák azt bizonyítják, hogy a független vagy ellenzéki sajtóorgánumok lenyúlásával nem lehet új szavazókat szerezni. Sőt...

Ezért fontos számára, hogy először a pénzcsapokra tegye rá a kezét, és ha a gazdasági fenyegetés nem elég, akkor küldi a végrehajtóit, akik úgymond „rendet tesznek” a szerkesztőségben.

Az Orbán-rendszer lényegéből adódik, hogy csak a folyamatos expanzióban képes önmagát meghatározni, így a képzelt valós ellenfelektől elvett javak, területek, szellemi termékek azt a látszatot keltik, hogy a NER folyamatosan erősödik. Pedig ez nem feltétlenül igaz, ha azt látjuk, hogy a TV2, az Origó, a Figyelő, a Napi Gazdaság megszerzése, a Hír TV és Magyar Nemzet visszavétele, vagy a Népszabadság megszüntetése nem hozta a kormányoldal földindulásszerű erősödését. Ha hozzátesszük ehhez azt, hogy a kedvenc médiáitól megfosztott ellenzéki szavazók dühe még elementárisabb lett a kormány erőszakosságát látva, akkor inkább kontraproduktív ez a nyomulás.

De valószínűleg nem is a kormányzati agymosás felületeinek kitágítása a legfőbb célja ezeknek az akcióknak. Orbán inkább nyomás alatt igyekszik tartani azokat az orgánumokat, melyek kritikus hangvételt engednek meg maguknak vele szemben. Érzékeltetni szeretné, hogy mindennek van következménye az ő világában, így ha egy szerkesztőség a szakmaiságot előbbre valónak tartja a lojalitásnál, az lakolni fog, akár a kormány pénzeli, akár a hirdetők tartják el. Ezért fontos számára, hogy először a pénzcsapokra tegye rá a kezét, és ha a gazdasági fenyegetés nem elég, akkor küldi a végrehajtóit, akik úgymond „rendet tesznek” a szerkesztőségben.

index1_32.jpg

Fotó: index.hu

Ismerjük jól Orbán mentalitását, aki régebben is csak nagy önuralommal tűrt meg maga körül olyanokat, akik nem mindenben értettek egyet vele. Ma ez a paranoia odáig jutott, hogy a kritikus hangot megütő médiumoknak is fel kell készülniük a megtorlásra, ha a miniszterelnök tyúkszemére lépnek. Ez már nem a józan megfontolás, az ügyes taktikázás időszaka, hanem a kíméletlen bosszúé, ezért ne gondoljuk, hogy az Index kivégzése mögött hűvös számítás húzódik meg. Orbán Viktor most belső késztetésből üt, és nem is gondol arra, hogy talán több szavazatot veszít ezzel, mint amennyit megszerez. Mert, ahogy egy dakota bölcsesség tartja: „Ha jól esik valakit jó pofán vágni a kocsmában az vagy annak a jele, hogy szeretsz verekedni, vagy annak, hogy iszonyatosan berúgtál.”

 

124 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Az Index megszerzése régóta rajta volt Orbán Viktor bakancslistáján Tovább
Facebook Tetszik
0
124 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr3116086846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (124)
Az utolsó 100 komment:

invalid user name 2020.07.31. 22:50:52

Hát az index kifejezetten kellemetlen volt a fidesznek -- nem új szavazókat remélnek a kinyírásától. Az indexet rendszeresen olvasták az értelmiségi fidesz-szimpatizánsok, mert az origóból, m1-ből nem lehet tájékozódni. Viszont a tájékozódás mellett néha egy-egy tűt is beledöftek a fideszesekbe. Nem ellenségesen, hanem szenvedély nélkül írtak a lopásokról. Ami az értelmiségi fidesz-szimpatizánsok lassú lemorzsolódását okozhatta volna.
Válasz erre 

Tehetetlen Dodó 2020.07.31. 23:33:35

Az egész, hamis premisszából kiinduló eszmefuttatás ostobaság.
Jobb lenne a bolgár tehént venni kályhának, onnan könnyebb lenne eljutni valami értelmes konzekvenciához.
A vakság nem kifizetődő, legyen bármi kényelmes is.
Válasz erre 

Tehetetlen Dodó 2020.07.31. 23:37:59

@Az EU a népek börtöne: Ez jó! :):):)
Válasz erre 

javított állomány 2020.07.31. 23:45:38

@havrilla: Bizonyára jobb lenne hinni hogy pénzért, sok pénzért ekkora troglodita. De nem. Ő belülről hozza a figurát. :-))
Válasz erre 

javított állomány 2020.07.31. 23:50:32

Mai hír:Hazacsalta, leitatta és szexuális vágyai kielégítésére használta tanítványát egy edző
Azt elfelejtette megírni hogy az elkövető férfi,áldozat pedig fiú.
Nehogy már megtudjuk hogy BUZERÁNS volt. IGAZ KELLETT EGY PÁR KATTINTÁS HOGY KIDERÜLJÖN.
Válasz erre 

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2020.08.01. 00:00:17

Az alternatív valóság nem tűri a valódi híreket. Álhírek kellenek, kézivezérelt újságíró birkák és minél több birka olvasó... Így béget együtt a NER-nyáj... ;)
Válasz erre 

MACISAJT 2020.08.01. 01:23:53

Pontosan úgy történt ahogy a Magyar Hírlap, Népszabadság , 168 Óra, origo stb korábbi eseteiben: hogy az eftársak elkúrták.Nem kicsit, nagyon. Mert az eftársaknak addig "diktáljon a piac", amíg őket közben az állami pénzből tömik. Ha ez valamiért elakad, az eftársaknak annyi, robert maxwelltől kocsi ilonán át szélesig, szabad népes alapítványtól pecináig, spéderen , simicskán át a nihilig tart az útjuk.

Egy prominens ballibát láttam aki nyilvánosan is megtámogatott egy médiumot: puch lászló néhai mszp-s pártpénztárnokot, aki a simon gábor-szerű ausztriai pénzekből egy millliárdot áldozott a népszaga megmentésére. Majd egy évig bírta és eladta az egész vircxsaftot a leisztinger-tüttő kata-féle kombónak...

De a többiek..az altus luxemburgtól kezdve..soha.
Válasz erre 

Ménár Atya 2020.08.01. 06:36:37

Ez elég szánalmas erőlködés volt, arra, hogy kihozza Alfréd ebből is, hogy a fidesz miatt hullott szét az index.
Bár semmi bizonyíték nincs rá, de tényként van beállítva ismét , hogy orbán szedte szét, mert annyira független objektív volt, hogy ez veszélyeztette a rezsim hatalmát.
Persze a makacs tények, hogy sehol egy fideszes nincs a sztoriban, a balos tulajdonos nyíltan vádolja a főszerkesztőt, üzleti titkok eladásával, mikozben a Dull a náci Demens Kretén párt vezetőivel, a náci gyurcsány familiával forródrótot üzemeltet.
Ezek a tények ugyan zavaróak, de ha nem beszélünk róla, akkor nincs is, mint ahogy migráns sincs európában.
A lényeg az, hogy ha ma kánikula lesz akor kihozzzuk belőle, hogy orbán a hibás........
Nevetséges egy ennyire balos, elfogult lapról azt állítani, hogy független, ahol álhireket próbálnak elsütni valódinak, hogy bizonygassák a nemlétező igazukat.
Jobb lett volna, ha kimondják, igen, mi ott ártunk ahol tudunk, ha kell ezért hazudunk is!... És akkor nem lenne ekkora probléma most.
Semmiféle baj nincs a leleplező,tényfáltáró,oknyomozó irásaikkal, amennyiben van alapjuk, erről kellene szólni az újságírásnak, és nem arról, hogy mindenből a fidesz rosszat próbálják kihozni, de még egy ártatlan utazási kalauzból is képesek voltak kihozni.
Összefoglalva a Alfréd irása beleillik az index arculatába, elfogult, szélsőséges, és javarészt légből kapott tényekre, és hazugságokra épülő "független objektív" írás.
Elég ha a végén lévő kérdéssort elolvassa az ember, ami egy irányított válaszadásra ad lehetőséget, nem valós véleményre.
Ön szerint Alfréd irása milyen:
1. Pocsék ,és elfogult
2. Rossz ,és gyurcsánypárti elfogult
3.Nem objektív független
4.
Attól függ ki nyeri 2022-es választásokat
5.Nem tudom
6. Tartózkodom
Válasz erre 

Galerida 2020.08.01. 06:53:09

Az Indexnél hegyekben állt a pénz, rengeteg sajtómunkást foglalkoztattak,, szinte azonnal reagáltak minden friss eseményre, ezért sok jobboldali is olvasgatta.
A politikai és sz.rkeverő írásaik viszont a annyira átlátszóan primitívek, hogy kizárólag a csőlátású, enyhén idióta, elkötelezett ballibeknek adnak reménysugarat az amúgy számukra reménytelen világban....
Majd lesz másik, mert kereslet van rá....
Válasz erre 

röf 2020.08.01. 07:14:24

A balblogger kaszt lihegve próbálja központi témaként felszínen tartani az Index elsüllyedése miatt világgávonyított sajtó-szabadságtalansági elméletét.
Ezért még napokig olvashatjátok a különböző okfejtéseket Orbán merényletéről, mellyel ellehetetlenítette sőt bekebelezte a legfüggetlenebb, legobjektívebb igazmondó haladóportált.
Holott csak működött a kapitalizmus.....
Ta lán nem kel lett vol na any nyit hazudozni ....
Válasz erre 

arthurthedent 2020.08.01. 07:39:15

@MAXVAL bircaman közíró: "Nagyon ritkán szoktam hazudni. "

Rosszul tudod. Ez egy
újabb hazugság volt amúgy. :(
Válasz erre 

arthurthedent 2020.08.01. 07:45:07

@javított állomány: "Nehogy már megtudjuk hogy BUZERÁNS volt."

Mert akkor ha férfi erőszakol nőt, akkor minden rendben van? Na menjünk már a .....-ba!
Válasz erre 

arthurthedent 2020.08.01. 07:49:19

@invalid user name: "Nem ellenségesen, hanem szenvedély nélkül írtak a lopásokról. Ami az értelmiségi fidesz-szimpatizánsok lassú lemorzsolódását okozhatta volna."

Az. Vagy tíz éven keresztül döfködték a tűket, ha ilyen iramba morzsolódtak volna lefelé a fidesz szavazók, akkor pár évszázad után már kimutatható lett volna a jelenség.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.01. 07:52:09

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Egyedül a természetes jó ügynöke vagyok.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.01. 08:00:13

@arthurthedent:

Tévedsz, troll.
Válasz erre 

Az EU a népek börtöne 2020.08.01. 08:45:22

@Ménár Atya:
Ez jó. A "tartózkodom" választ meg úgy kell számolni, hogy mindenben a szerzőnek van igaza
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.01. 08:46:31

@Galerida: Mondod ezt te aki nyávogtál hogy Pikó András megemelte a saját fizetését, arra persze nem futotta a pontszerű agyat teljesítményéből, hogy két perc kiguglizni mennyi Pikó és mennyi volt Sára Botond fizetése. Ugyanannyi. Vagy hívő vagy, vagy totál hülye. Ja, nem, szándékosan hazudsz. Mégse. Mindhárom egyszerre.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.01. 08:47:33

@MAXVAL bircaman közíró: Ja, persze, tudjuk, a pedofília neked természetes. És jó neked, a ministráns gyerekeknek már kevésbé.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.01. 08:49:30

@MACISAJT: Mátrai Hűerőmű? Megvan? Az a piacról él? Mészáros hatmilliárdos veszteséget termelő izocukorgyára? Az miért nem a piacról él?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.01. 08:51:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ha a betegség természetes, akkor a pedóság is az, hiszen betegség.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.01. 08:51:28

@Az EU a népek börtöne: " Az index öngyilkos vágyaiban ezt a babakocsit toló nőt Orbán Viktornak hivják. " - neked orvosra van szükséged.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.01. 08:52:22

@MAXVAL bircaman közíró: Ne hazudozz! Eddig amellett kardoskodtál ahogy a kiskorúak iránt érzett nemi vágy természetes.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.01. 08:54:56

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Sose mondtam ilyet.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.01. 08:57:31

@MAXVAL bircaman közíró: Már megint hazudsz.
Válasz erre 

Európai téridő 2020.08.01. 09:11:06

Marad elég internáci hülyelvtársi csicska firkászi magyar médium a kibertérben. Amúgy sem a hírekért, hanem a blogokért és a "mellékletekért" olvastam eddig is.
Válasz erre 

Európai téridő 2020.08.01. 09:13:48

Miért vagytok ennyire hírfüggőek és újságfüggőek, drágalátos internáci hülyelvtárs olvasók, hogy egy ilyen médiaeseményt ennyire túlreagáltok? Elég baj az, hogy az önjelölt, "hatalmaskodó" (actio minoris vel magnae potentiae) hatalmi ág visszaél vele.
Válasz erre 

nincs1agy 2020.08.01. 09:38:13

Kicsinált ügy volt az egész. Az Apró villában eldöntetett, hogy ki kell vonni az erőket az Indexből, és új zöldmezős hazugsággyárat kell gründolni önkormányzati és ki tudja még milyen nyugati forrásokból. Az egész távozást pedig jó nagy parádéra kell kifuttatni.A többi duma.
( Várom a tippeket az új "független-objektív" híroldal nevére..:)))
Válasz erre 

nincs1agy 2020.08.01. 10:20:38

@lényeglátó:

Kínos rímek gyártója:
Egy libsidióta..
Válasz erre 

Kataj 2020.08.01. 10:39:18

@nincs1agy:
Putyinügynök vezéred, O1G (kommunista korszaka után) is "libsi", a Liberális Internacionálé vezéralakja volt - míg rá nem jött, hogy a "nemzeti-keresztény" jelmez alatt többet lehet lopni. Azóta "meggyógyult"? Putyin KGB-FSZB tiszt elvtárs bezsarolta egy videóval - azóta már több is van neki a pénzátvételekről - továbbá lefizette milliárdokkal, euróban. Így már csak egy báb, aki moszkvai parancsokat teljesít, és közben szétlopja magyar "hazáját". Az összes kriptobolsevik, "nemzeti-keresztény " jelmezes sztálinista, valamint nyugatgyűlölő fizetett putyinügynök, mint Birca, őt támogatja a folyamatos, hazug propagandájával. Ennyit a "libsizésről"!
Válasz erre 

nyerafidesz 2020.08.01. 10:48:34

@morph on deer: Számold meg légyszíves, hogy hány baller kötődésű személy sertepertél az Index körül, hány jobboldalhoz köthető személy vesz át bármiféle kulcspozíciót az Indexnél.
Az, hogy sokan olvassák az Indexet és ez veszélyt jelentene a kormányra, nettó csacsiságnak tudom be. Sokan vannak olyanok mint én. Számomra nem mérték az Index identitása, viszont az egyetlen olvasmányos napi sajtó termék. Ettől még simán a Fideszre voksolok, és ennek ezer és egy oka van.
Válasz erre 

nyerafidesz 2020.08.01. 10:50:23

@Kataj: Tényleg hülye libsi vagy. Szar egy élet ekkora feszültségben és elégedetlenségben létezni.
Válasz erre 

nincs1agy 2020.08.01. 10:54:27

@Kataj: Képes volt a fejlődésre szellemileg, amire ti nem vagytok képesek. Max arra, hogy KISZ-KB titkárból kádkő gyárosokká váljatok..
Válasz erre 

Mr.paksimogyoró 2020.08.01. 11:34:24

@havrilla: az a különbség közte, és te közted, hogy neki van saját ostobasága, amiben hisz. De te csak abban az ostobaságban hiszel, amit az m1-origo-tv2-pestisrácok-vadhajtások a szádba szarnak, mert orbi apád éppen azt böfögi ki a korrupt pofájából. Nem is tudom, így ki az ostobább? Szerintem te.
Válasz erre 

Mr.paksimogyoró 2020.08.01. 11:36:13

@MAXVAL bircaman közíró: Ebben te vagy a csúcstartó, neked minden egyes megszólalásod csúsztatás, féligazság, hazugság. Egy a közös bennük, mindegyik tottális ostobaság.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.01. 11:42:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Miről?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.01. 11:46:07

@Mr.paksimogyoró:

De csak libbant szemszögből nézve. Az elnyomók szemszögéből minden igazság hazugságnak tűnik.
Válasz erre 

Közlekedő tömegközlekedő 2020.08.01. 12:30:49

A zindeksz saját magát nyírta ki. A demokráciában az a jó, hogy bárki felmondhat ha gondja van a munkahelyével, és más KMK sincs a BTKban. Az index kormány kritikus hangneme tök jó és hasznos volt, ez még a fodeszeseket se idegesítette szerintem. Ami gond volt, az az idióta ellenzéki eszmék hiper hypolása. Ha Karigeci fingott egyet, egyből pride-os egyszarvú csordákat raktak ki a főoldalra. És az ellenzéki hülyeségükről meg nagyvonalúan hallgattak. Emiatt hiteltelen fossá vált az egész tavaly év vége óta.
Válasz erre 

eqlessootista 2020.08.01. 12:42:12

@MAXVAL bircaman közíró:
Kedves Bircaman!
Olvastam már egy-két kommentjét, és vannak szimpatikus, emberi gondolatai is. Az jó.
Belenéztem a honlapjába, ott kicsit elbizonytalanodtam, bár ott is találtam olyat, amivel nagyrészt egyetértek. (Még talán "erőinket össze is adhatnánk" pl. "kamupap, aki papi ruhában politizál" -- ismerem személyesen, a környezetét is)
Node: bekattant "libbant"-ozó?
Ateistából ortodox (keresztény?)?
éééés: "...Ő a XXI. sz. első felének legnagyobb, de még elhallgattatott gondolkodója."
Hűha, ez már nekem szinte zárlatot okoz...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.01. 12:51:31

@eqlessootista:

Igyekszem az igazság rögös útját járni, ennyi az egész.
Válasz erre 

ben2 2020.08.01. 14:02:06

@invalid user name:

Ha a fidesz ki akarta volna nyírni az Indexet, akkor miért nem 2018-as választások után, a Simicska portfolió visszaszerzésekor tették? A HírTV és a Magyar Nemzet ballib újságíróinak eltávolításakor simán elhajthatták volna az indexeseket is, semmilyen extra politikai "költsége" nem lett volna.

Az indexesek egyszerűen kaptak egy jobb ajánlatot (valószínűleg a Creative Mediától) és a lázadós, felmondós, tüntizős, konteógyártós performance az olvasók áttereléséről szól.

Az ATV-ben már be is indult a kampány: "független" médiaelemzők mantrázzák, hogy a régi indexnek annyi, mert a most távozó gárdánál profibb újságírás egyszerűen nem létezik, Lendvai Sipánka főfüggetlen, főelfogulatlan, főnempolitikus pedig a független, elfogulatlan, nempolitikus értelmiség támogatásáról biztosította az új formációt, mert az majd garantáltan demokratikus, értékorientált és pártatlan lesz.
Válasz erre 

ogli dzsí 2020.08.01. 14:19:29

Ez komoly pech a bolsiknak, Orbannak ugyanis nincs szuksege uj szavazokra
Válasz erre 

Világít a torony 2020.08.01. 14:47:53

@MAXVAL bircaman közíró: Összetéveszted az Origóval, a Prosti srácokkal stb. Persze szándékosan teszed, ezért fizetnek.
Válasz erre 

Maxim Tsigalko 2020.08.01. 14:51:06

@morph on deer: ez a lélekszám, ahogy írod, sem a 2014-es, sem a 2018-as választásokat nem tudta befolyásolni, pedig próbálkozott az Index becsülettel
Válasz erre 

nincs1agy 2020.08.01. 14:54:56

Korunk hőse:

index.hu/kultur/2020/08/01/eloszor_nyert_magyar_iro_hugo-dijat/

:)
Válasz erre 

kocsisj 2020.08.01. 14:55:05

@havrilla: Hol látod ebben az ostobaságot? Miért nem a KESMA cégek folyamatos agymosását minősíted annak? Vagy azzal értesz egyet? Akkor nincs miről beszélni!
Válasz erre 

kocsisj 2020.08.01. 14:58:50

@DR. Smit Pal: Ebbe persze neked napi rálátásod volt. Vagy csak leírták neked (most nem a Gyurcsányné), hogy mit kell kommentelj?
Válasz erre 

kocsisj 2020.08.01. 15:03:00

@MAXVAL bircaman közíró: Ehhez képest minden nap itt voltál. Engem a pesti srácokon meg más hasonló sz.rságokon biztos nem láttál még. Ideje lenne Neked is váltani az "igazat és csak a szín tiszta igazat" író oldalakra.
Válasz erre 

Az EU a népek börtöne 2020.08.01. 15:39:32

Az index kiugrott az ablakon, aztán lehet hogy puhára fog megérkezni Gyurcsányék jóvoltából. Ez nemsokára kiderül

De itt egy másik eset, más bolsi cirkusz a Párttörténeti, akarom mondani Politikatörténeti Intézet (PTI) sorsát illetően. Ők képletesen szólva odaláncolták magukat az iróasztalalhoz, évek óta nem hajlandók kiköltözni a Kúria épületéből. Most remélem kihajtják végre onnan ezt a Rákosi pereputtyot

"A Fővárosi Ítélőtábla a másodfokú eljárásban hozott, július 14-i ítéletében közölte: az elsőfokú bíróság helytállóan állapította meg, hogy a haszonkölcsön-szerződés felmondása következtében a PTI jogalap nélkül van az épületben, "
Válasz erre 

javított állomány 2020.08.01. 15:44:56

@arthurthedent: Hozzászólásomból hogy olvastad ki hogy én egy heteroszexuális erőszakot helyeselnék. Mind össze arra akartam rávilágítani hogy a "független" hírportál hírközlésére még rá kell keresnem hogy mi történt valójában mivel a hír hiányos.Az az ha 3 FIATAL megerőszkol és bestiálisan
agyonver egy 92 éves hölgyet akkor rá kell kattintani a kurucra hogy cigányok voltak e.
Válasz erre 

pátyi 2020.08.01. 16:00:08

@morph on deer: "valóság-közeli információ", ahogy írod. Na az a hazugság. Itt nem a sajtóban írtak miatt, hanem annak ellenére szavaznak az emberek /többségben/ a fideszre. Mert azért, bár sok mindent elolvasunk, de a saját tapasztalatainknak és élményeinknek hiszünk. Bár elhisszünk sok negatív hírt a fideszről, /korrupció, szabadság bla,bla,bla/, de azt nem hisszük, hogy egy más, ellenzéki kormány maga lenne a tökély, erkölcs és szabadság letéteményese. Sőt éppen ellenkezőleg, azt hisszük, hogy a jelenleginél semmivel nem kapnánk jobbat. Csak a legfiatalabbak, legelfogultabbak nem emlékszenek a baloldali kormányzásra, vagy arra a semmire, amit kormányzás helyett műveltek. Így azt gondolom, hogy akik ma a baloldali lapokat hírportálokat olvassák, főként ha csak azt olvassák, azok nem jól tájékozottak, hanem a legkönnyebben manipulálhatók.
Mindezek mellett meggyőződésem, hogy bal és jobboldali politikusok, újságírók és pláne szavazók között többségében tisztességes emberek vannak. Ezért szomorú és mindannyiunknak, egész országunknak rossz és veszélyes ez a fajta ellenségeskedés, ami tapasztalható a nyilvánosságban.
A józan többségnek mindkét oldali ellenségeskedéstől távol kellene tartani magát.
Szerintem ma a nyilvánosságban többnyire ezek a "háborús uszítók" hangja hallatszik.
Válasz erre 

morph on deer 2020.08.01. 17:30:10

@pátyi:
Akármelyik irányból, vagy oldalról nézve sem egészséges egy egysíkú, sematikus tájékoztatás, szerintem.
Akárki is akarja elvenni a választás szabadságát, az ellen minden normális embernek tiltakoznia kéne, függetlenül attól, hogy éppen milyen politika és/vagy ideológia mentén is teszik ezt!

“ Bár elhisszünk sok negatív hírt a fideszről, /korrupció, szabadság bla,bla,bla/, de azt nem hisszük, hogy egy más, ellenzéki kormány maga lenne a tökély, erkölcs és szabadság letéteményese. Sőt éppen ellenkezőleg”

Ezzel a fő problémám az, hogy hogy a bánatba fér az össze a népnemzeti, kereszténydemokrata gondolkodásmóddal, hogy egyébként a keresztény erkölcsről hadováló kormány ipari méretekben korrupt?

Talán nincsenek tisztakezű, és nemzeti érzelmű, erkölcsös emberek, a nemzeti oldalon, akik a változatosság kedvéért végre méltó módon tudnák képviselni ezt az országot?
Olyan ember, aki nem csak óbégat a nemzeti büszkeségről, hanem maga is példaadó módon él, beszél és viselkedik?

Semmi kifogásom nem lenne egy tisztességes konzervatív kormány ellen, amely betartja a demokratikus játékszabályokat, úgy itthon, mint nemzetközi szinten, mert azzal lehet együtt élni, még ha vannak is világnézeti eltérések.

De egy minden szabályt felrúgó, neveletlen és műveletlen hatalommániás akarnok, aki ráadásul sajátjaként bánik a közpénzzel, aki egy velejéig korrupt és nepotista urambátyám világot építget, saját kedvtelésére, nálam nem érdemes a legcsekélyebb tiszteletre, sem kíméletre!
Azaz pontosan ugyanannyira, mint amennyire tőle számíthat bárki.
Válasz erre 

illaim 2020.08.01. 17:55:37

Látom megint riadóztatták a fideSS SA csürhéjét! LOL
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.01. 18:14:57

@kocsisj:

Szerinted a frontharcos hol küzd, ahol van ellenség vagy ahol nincs?
Válasz erre 

chrisred 2020.08.01. 18:22:13

@MAXVAL bircaman közíró: Ott, ahová küldik.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.01. 18:23:21

@chrisred:

Így igaz. A természetes jó mindig megmutatja az irányt.
Válasz erre 

oassasa 2020.08.01. 18:27:24

Index kormánykritikus baloldali hírportál. Választások kivételével , mindenki számára olvasható tájékoztatást adott, nagyon fog hiányozni. Miért szűnik meg ? Hatalmas adósságot halmozott fel, valójában becsődölt. " Utána érkezett Ződi Zsolt, de ő néhány nap után vissza is lépett a megbízástól – állítása szerint azután, hogy szembesült a cég pénzügyeivel. "
Válasz erre 

kocsisj 2020.08.01. 18:57:41

@MAXVAL bircaman közíró: Azt hiszem a harcot meg a frontokat az ország nagy része meghagyná a Viktornak meg Te fajtádnak. Mi úgy ellennénk csendes, jólétes békében is.
Válasz erre 

Gyurbán Vikrenc 2020.08.01. 21:10:13

@ogli dzsí: de hát a bolsik azok orbánék, és rajongóik. Képletesen, és szó szerint is.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.01. 21:11:59

@MAXVAL bircaman közíró: Már csak közhelyekre futja? Ezért nem fognak gurulni a kopejkák a Kremlből.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.01. 21:12:50

@MAXVAL bircaman közíró: birca, mint frontharcos. :-)) Ez a hét vicce.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.01. 21:33:29

@MAXVAL bircaman közíró: A frontharcos birca. Seggel előre a faszerdőbe. :-))
Válasz erre 

Andy73 2020.08.01. 21:49:15

Ja persze, Trombitás elvtárs pontosan tudja, mi van Orbán bakancslistajan, sőt azt is, hogy mi volt rajta már régóta. Valóságos orákulum, mindent tud róla, hiszen állandóan vele foglalkozik, mindig róla ir. Csak azt nem tudja hogyan lehetne legyőzni. Pedig azt szeretné régóta, már vagy 10 éve. Ez egyébként már a mások ilyen írása az indexben történt változások óta, tehát nagyon úgy tűnik, hogy túl sok változás egyelőre nem történt.
Válasz erre 

oassasa 2020.08.01. 21:50:10

"Legutoljára a pedofil képeket a saját gépén tároló perui nagykövet ügyét tárták a nyilvánosság elé azok után, hogy a kormány mélyen hallgatott az ügyről, és már haza is csempészte a diplomatát."
Ebben a témában a FIDESZ és a kormány sem érintett, az kiabál akinek a háza ég.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.08.02. 00:02:28

@illaim: Én azért szavaztam a Fideszre 2018-ban mert főleg az indexről tájékozódtam. Előtte sose szavaztam rájuk.
Válasz erre 

miért 2020.08.02. 13:40:15

@MAXVAL bircaman közíró: "az index sokat hazudott". Érdekes nézőpont a tolvajok részéről!
Válasz erre 

miért 2020.08.02. 13:41:25

@nemecsekerno_007: a szenilitás már ilyen fiatalon megmutatkozik magánál?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.02. 13:41:28

@miért:

Mi köze a lopásnak a hazudozáshoz?
Válasz erre 

miért 2020.08.02. 13:43:45

@oassasa: csak több, mint egy évig titkolták a jóbarátjukat, aki 2001gben pont szájjártó ajánlására került a külügybe!
Válasz erre 

miért 2020.08.02. 13:46:12

@oassasa: ügyes hazugság! Csak időközben kiderült, hogy az index csődjéből semmi nem igaz. Moszkvába meg nem ért el a híre?
Válasz erre 

miért 2020.08.02. 13:47:33

@MAXVAL bircaman közíró: ahogy egy igazi bolsevikhez illik!
Válasz erre 

miért 2020.08.02. 13:49:54

@MAXVAL bircaman közíró: mert egy tolvaj csak visít, ha leleplezik, és rögtön hazugságot emleget.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.02. 13:56:58

@miért:

A libbantakra gondolsz?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.02. 13:57:38

@miért:

Így igaz, ezt csinálja minden libbant.
Válasz erre 

ebella2 2020.08.02. 14:22:17

@MAXVAL bircaman közíró: És volt lbernyák is. Például a Köpcös és bandája.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.02. 14:22:54

@ebella2:

Nem éppen.
Válasz erre 

ebella2 2020.08.02. 15:16:36

@MAXVAL bircaman közíró: Ja, akkor mégse minden libernyák? Fogadok, hogy minden volt bolsi se.

Te csak egy szerényképesség szolgájuk vagy. Egy számukra hasznos hülye. Nem is vesz senki komolyan. Akinek esze van, az kételkedik. Akinek nics az beáll csicskásnak.
Válasz erre 

Dobrev Transzvesztita Lárifáriklári 2020.08.02. 16:48:46

@morph on deer:

Te hülye, nem a szádba rágtam mit ugassál?
Válasz erre 

Dobrev Transzvesztita Lárifáriklári 2020.08.02. 16:52:07

@Világít a torony:

Ez jó volt, majd szóljál, hogy dobjak a pénzedre.
Válasz erre 

Dobrev Transzvesztita Lárifáriklári 2020.08.02. 16:53:15

@morph on deer:
Válasz erre 

Dobrev Transzvesztita Lárifáriklári 2020.08.02. 17:03:38

@Az EU a népek börtöne: @MAXVAL bircaman közíró: @ben2:

Be foglak benneteket árulni brüsszeleszben.....bebebe
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.02. 18:11:44

@ebella2:

Milért lenne minden?
Válasz erre 

chrisred 2020.08.03. 08:14:20

@MAXVAL bircaman közíró: A frontkatonának nem az a dolga, hogy a természetes jót kövesse, hanem hogy engedelmeskedjen a kapott parancsoknak.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.03. 08:21:53

@chrisred:

Viszont Isten haderejében minden parancs jó.
Válasz erre 

chrisred 2020.08.03. 08:40:43

@MAXVAL bircaman közíró: "Öljétek meg mind, isten majd kiválogatja az övéit."
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.03. 09:03:30

@chrisred:

Nem jó módszer.
Válasz erre 

Emzé Periksz 2020.08.04. 22:33:07

10 évet késtek vele. Rég el kellett volna taposni a deviancia, az aberráltság, a kútmérgezés egyik fő magyarországi (nem magyar) képviselőit, az indexet.
Válasz erre 

Emzé Periksz 2020.08.04. 22:45:44

@Az EU a népek börtöne:
Trump cipőjére egyszer ráragadt egy wécépapírszerű papír. Az indexen ez egy napig vezető hír volt a címoldalon, gúnyos szöveg kíséretében.
Arról nem olvashattunk, hogy karácsonygergő előretolakodott a bicikliszerelőnél. Ha ilyet tesz egy kormánypárti, akkor onnantól kezdve minden róla szóló hírben egy bekezdésen utalnának a történetre.
Mint ahogyan Papp Dánielt mindig hírhamisítónak nevezték, mert a bíróság szerint egy közszereplőnek tűrnie kell az ilyen véleményt. Tehát nem az volt a bírósági végzés, hogy Papp meghamisította a hírt, hanem az, hogy tűrnie kell.
A múlt héten a faszáról videót küldő Gréczy pert nyert,mert a faszküldős képek a bíróság szerint köznapi értelemben nem zaklatás. Tehát a tény megtörtént, a faszáról fotókat küldött, de azt nem szabadott volna írni, hogy ez zaklatás. A bíróság alkalmatlan.
Válasz erre 

Az EU a népek börtöne 2020.08.05. 09:40:26

@Emzé Periksz:
A magyar joggyakorlat szerint aki beperel egy sajtóterméket a jó hirnév megsértéséért, az meg is nyeri a pert. Gyurcsány "jó hirnevét" - bruhahaha - megsértették azzal, hogy plagizálta a szakdoliját annak idején. Valóságbizonyitásnak nincs helye és kész. Papirja van róla hogy ő a szakértője a Balaton-felvidéki borászatnak (a gyakorlatot meg most végzi). Sok éve ez van, és majdnem mindig ellenzéki politikusok élnek vele.
Válasz erre 

chrisred 2020.08.05. 09:56:35

@Az EU a népek börtöne: ?

index.hu/belfold/2013/01/02/pert_nyert_az_index_gyurcsany_ellen/
Válasz erre 

Az EU a népek börtöne 2020.08.05. 12:06:42

Ami Gréczy szelfis recskázásait illeti, az angol kislány Madelaine McCann gyanúsitott elrablója is hasonló esettel büszkélkedett az ismerőseinek, amikor tinédzser lányok hotelszobájának ajtaja előtt recskázott a folyosón

Hátha ez még csak a felszin Géczynél is?
Válasz erre 

Az EU a népek börtöne 2020.08.05. 12:14:04

@chrisred:

Ez újabb:

24.hu/belfold/2014/01/23/gyurcsany-pert-nyert-a-heti-valasz-ellen/

"A Fővárosi Ítélőtábla jogerősen helyreigazításra kötelezte a Heti Válasz szerkesztőségét, amelyet Gyurcsány Ferenc perelt be azért, mert a hetilap 2012. április 29-én közölte “Hír Tv: A Gyurcsány-dolgozat minden ponton egyezik volt sógora dolgozatával” című cikkét .... A Demokratikus Koalíció szerint ez az állítás nem felelt meg a valóságnak, és a bíróság szerint sem, így a hetivalasz.hu oldalon helyreigazítást kell közölnie a lapnak.

A Hír TV alapállítása egyébként az volt, hogy Gyurcsány Ferenc előtt majdani sógora, Rozs Szabolcs a volt miniszterelnökével megegyező címen adott le szakdolgozatot a pécsi tanárképző főiskolán.

Mivel Gyurcsány dolgozata nem került elő, a Hír TV a sógor dolgozatát a Gyurcsány-dolgozat bírálatával hasonlította össze, ebből vonta le azt a – bíróság szerint nem bizonyított – következtetést, hogy a két dolgozat egyezik."

KABARÉ
Válasz erre 

chrisred 2020.08.05. 12:30:37

@Az EU a népek börtöne: Tehát a valóságbizonyításnak lett volna helye, csak nem sikerült.
Válasz erre 

Az EU a népek börtöne 2020.08.05. 14:42:14

@chrisred:

Hadd gondoljon erről mindenki azt, amit akar. Más kérdés, hogy ha leirja akkor elmeszelik. Legyen igaza Dobrevéknak, tényleg nincs szólásszabadság Magyarországon
Válasz erre 

Az EU a népek börtöne 2020.08.05. 15:02:36

@chrisred:
"Tehát a valóságbizonyításnak lett volna helye, csak nem sikerült."

"A Demokratikus Koalíció szerint ez az állítás nem felelt meg a valóságnak, és a bíróság szerint sem"

Valaki nem mond igazat

Ha nem volt elegendő bizonyiték a biróság szerint, akkor nem lehetett megállapitani a valóságot. Tehát nem tudjuk mi volt. Ehhez képest a haveri sajtó azt interpretálja hogy tudjuk, és ez Gyurcsányt igazolja.
Válasz erre 

chrisred 2020.08.05. 15:05:27

@Az EU a népek börtöne: Igen, perben annak kell bizonyítania, aki állít valamit.
Válasz erre 

Az EU a népek börtöne 2020.08.05. 21:54:15

@chrisred:

Komolyan gondolod, hogy perértékű közvetlen bizonyitékok alapján lehet csak újságot irni) Mert akkor a tartalom több mint 90-át törölni kell. Vagy ez a libsi újságokra nem vonatkozik?
Válasz erre 

chrisred 2020.08.06. 04:05:39

@Az EU a népek börtöne: Ez csak egy konkrét perben derül ki.
Válasz erre 

Az EU a népek börtöne 2020.08.06. 10:42:55

@chrisred:
Szerinted mi derült ki Gyurcsány által inditott perből? Plágium volt a szakdolija vagy nem?
Válasz erre 

chrisred 2020.08.06. 10:45:26

@Az EU a népek börtöne: Hogy a Hír TV nem tudta bizonyítani az állítását.
Válasz erre 

Az EU a népek börtöne 2020.08.06. 21:40:18

@chrisred:
Helyes válasz, mehetsz Fletóhoz a jutalomfalatért
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard